"@Home in de tegenaanval"

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.594 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Geachte heer Stolk,

Bedankt voor het versturen van uw e-mail naar @Home.

Naar aanleiding van uw e-mail betreffende uw vraag over een eventuele verhoging van de snelheid bij @Home kunnen wij u het volgende melden:

@Home staat niet stil in de internetmarkt. De toenemende behoefte aan uploadsnelheid is ook voor ons aanleiding om onze uploadsnelheden te verhogen. Begin 2004 gaat @Home de volgende productverbeteringen doorvoeren:

* De uploadsnelheid van @Home Breedband wordt verdubbeld en gaat dan naar 256 kbit/s. Een verhoging naar 512 kbit/s wordt ook mogelijk. Hier staat echter een geringe maandelijkse vergoeding tegenover.
* Voor de abonnees van Basis wordt het mogelijk de uploadsnelheid te verdubbelen naar 128 kbit/s.Ook hier staat een geringe maandvergoeding tegenover. Tevens wordt in het voorjaar een nieuwe @Home dienst geintroduceerd die

ver boven de huidige abonnementen uitsteekt qua snelheid. Op korte termijn wordt door middel van een proef vastgesteld welke product specificaties deze dienst exact zal krijgen. Verder werken we momenteel aan de uitbreiding van de netwerkcapaciteit waardoor onze diensten een nog betere kwaliteit krijgen.

Het is voor ons echter nog niet mogelijk om exacte opleverdata van de verbeteringen van onze producten te geven. Via onze website kunt op de hoogte blijven van al onze ontwikkelingen.

Het is echter niet noodzakelijk dat alle Com21-modems vervangen zullen worden door (Euro)Docsis kabelmodems. Hier zijn dan ook geen plannen voor.

Wij hopen dat u voldoende bent geïnformeerd.

Voor al uw vragen kunt u ook terecht op onze Online Help http://help.home.nl

Met vriendelijke groet,

@Home,
Afdeling Klantenservice
Lijkt me duidelijk :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is tenminste iets duidelijker. Nu rest mij alleen de vraag of dit niet gepaard gaat met een prijsverhoging, want als ze dat gaan flikken hebben ze het dan wel erg goed voor elkaar gekregen. Gelukkig is dat nog niet zeker en krijgen we (de mensen met het Breedband-abo) in iedergeval een dubbele upload. Ben best benieuwd hoe zich dat in praktijk uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed ik zit aan @Home vast vanwege verhuizen (net besloten nadat de aanvraag van Demon in orde was :( ), echter laten we ervan uitgaan dat de upload verhoogt wordt,
hoe staat het met het draaien van servers ??
Toch wel lekker om je eigen server (voor webmail etc.) te kunnen draaien thuis.

Hoe draaien ze eigenlijk die proef van die nieuwe dienst ? Zijn er hier mensen die hiervoor gevraagd zijn ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
@Home heeft vorig jaar poort 25 dichtgetimmerd omdat er volgens hen teveel mensen zouden zijn die een mailserver hadden draaien en daardoor teveel capciteit eiste van het netwerk. Zie ook onderstaande topics:

@Home sluit port 25 af, wat nu?
[rml][ @Home] Kan email niet ontvangen, port 25+110 not listening[/rml]
• [search=poort 25 @home]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 17:09
Robin Vreuls schreef op 13 januari 2004 @ 15:54:
Dat is tenminste iets duidelijker. Nu rest mij alleen de vraag of dit niet gepaard gaat met een prijsverhoging, want als ze dat gaan flikken hebben ze het dan wel erg goed voor elkaar gekregen. Gelukkig is dat nog niet zeker en krijgen we (de mensen met het Breedband-abo) in iedergeval een dubbele upload. Ben best benieuwd hoe zich dat in praktijk uitpakt.
Als je nog een keer wil verdubbelen (dus naar 512kbit/sec :9 :P) moet je dokken :Y)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben heel benieuwd wat @home onder een 'gering bedrag per maand' verstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Bolk schreef op 13 januari 2004 @ 15:47:
[...]

Lijkt me duidelijk :)
"Ver boven huidige abbonnementsvormen"

Zal dan wel dat ethernet @ home zijn :)

10mbit up en down *)

Zou te gek zijn.

Ben ook zeer benieuwd naar de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

IceStorm schreef op 13 januari 2004 @ 17:32:
Ik ben heel benieuwd wat @home onder een 'gering bedrag per maand' verstaat.
Ik gok 10 euro eigenlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:43

r0b

Was er niet iemand eerder in dit draadje die een bijbetaling noemde van om en nabij de € 5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

r0b schreef op 13 januari 2004 @ 18:16:
Was er niet iemand eerder in dit draadje die een bijbetaling noemde van om en nabij de € 5 ?
Ja ok, maar daar heb ik niet zo veel aan, dat kan iedereen zeggen ;)

m-m, € 10,- lijkt me erg overdreven. Of laat ik dan iig zeggen dat ik met @home een meningsverschil heb over de term 'gering'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Nou dat was op het volgende gebaseerd: een extra IP kostte destijds 10 gulden (=~ 5 euro) extra... Dat kostte ze niet eens echt iets, dit wel (extra capaciteit). Dan klinkt 10€ wel logisch eigenlijk.

[ Voor 19% gewijzigd door m-m op 13-01-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

m-m schreef op 13 januari 2004 @ 18:40:
Nou dat was op het volgende gebaseerd: een extra IP kostte destijds 10 gulden (=~ 5 euro) extra... Dat kostte ze niet eens echt iets, dit wel (extra capaciteit). Dan klinkt 10€ wel logisch eigenlijk.
Dat extra IP was gewoon geld klopperij , want iedereen hier weet dat je een routertje kunt gebruiken. Lijkt me sterk dat ze er 10 Euro voor gaan vragen. 5 Euro oid lijkt me beter. Het bedrag klinkt gewoon totaal niet reeel voor zo'n marginale vehoging van upstream , ookal kostte een IP destijds evenveel. Maar ik denk wel dat ze wel hebben betaald voor alle IP adressen hoor. Hoeveel dat precies is weet ik niet , maar ze zullen toch echt wel er betaald voor moeten hebben.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
@home:
Het is voor ons echter nog niet mogelijk om exacte opleverdata van de verbeteringen van onze producten te geven. Via onze website kunt op de hoogte blijven van al onze ontwikkelingen.
Blijven??!! We zijn nog niet eens op de hoogte _gesteld_ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het 10 euro meer kost kan je veel beter bbned nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

koelkast schreef op 13 januari 2004 @ 19:23:
Ja goh, omdat er nog niks is gebeurt. Data noemen is gewoon klote want mensne gaan ALTIJD zeuren (zie je hier ook ;)).
Ik snap best dat ze bij @home wat terughoudend zijn.

Voor mij is het simpel, als de 512 upload ca € 5,- kost doe ik het en anders ga ik toch eens kijken naar een ADSL verbindinkje ;)

[ Voor 17% gewijzigd door IceStorm op 13-01-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Ik wacht nu al sinds de aankondiging van de '@Home sensatie' op een melding op de site.. Nu wordt het imo echt wel eens tijd Et-Hoom...

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze excusses voor het ongemak @Home afdeling
klantenservice.
Spellen kunnen ze ook al niet :P Het is toch nog altijd 'excuses'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 06:54
koelkast schreef op 13 januari 2004 @ 19:23:
[...]
Juist ja, precies mijn eerste reactie. Uit die brief blijkt duidelijk dat @home zelf al heeft beslist om de upload te verhogen, dan zou het toch geen kwaad kunnen om de abonnees wat beter te informeren, of eigenlijk, om de abonnees überhaupt op de hoogte te stellen. Zolang @home die brief niet verstuurd heeft blijf ik ook geduldig wachten (want ja, er zit toch niks anders op hier)

@ eXoR. Ik meen dat ik ergens €6 heb gelezen, zal het even opzoeken

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
m-m schreef op 13 januari 2004 @ 18:40:
Ik had toen 2 extra IP adressen aangevraagd (ik was beta tester) en toen de test afgelopen was moesten we ook extra betalen.
Maar dat heb ik nooit terug gezien aan de rekening en meerdere met mij.

Er is trouwens gezegt dat begin 2004 de snelheden verdubbelt zouden worden. Wat is bij @home begin 2004? juni?

[ Voor 11% gewijzigd door The Dolf op 13-01-2004 21:09 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
Occy74 schreef op 08 januari 2004 @ 16:30:
Gister gesproken met gast van @home die hier was (op mn werk, we zijn @home dealer).
3 belangrijke weetjes ontdekt.

1. De uploadverhoging zal volgens hem sowieso in januari intreden
2. De kosten van de 2e verdubbeling (die tegen bijbetaling) zullen zo rond de 6 euro uitkomen (dit was een gissing van hem)
3. (jaja je leest het goed) er zal een prijsverlaging aankomen volgens hem. :*)
*Hier dus* Maar goed, er staat zelf bij: Dit was een gissing van hem. Nog even wachten op definitief antwoord dus.

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Prijsverlaging?

Als die ook om en de nabij 6 euro komt te liggen dan ben ik helemaal blij.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Home Webspace 2.0 :) Dus ze zitten toch niet stil :P
Voor diegenen die niet weten waar ik het over heb: Ik kreeg zojuist deze mail:

http://mediacreations.nl/storage/athome/mail.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Die private map is maar een lekkermakertje. Ook die 25MB is een lekkermakertje: je mag namelijik maximaal vijf accounts hebben die gepaard gaan met een eventuele mailadres en 5MB webspace. Niet iets dat echt spannend is enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:48

JeroenT

hoi!

Maja , ik heb dit keer nog eens gebeld met de helpdesk en ik kreeg gewoon meerdere malen te horen dat ze ZEKER weten deze uploadverhogingen iig binnen een paar weken zullen invoeren.

Het nieuwe abbo kan nog wel even op zich laten wachten though :'(

Maargoed , 512kbit/s is al een aanzienlijke verbetering.

Hij maakte mij ook duidelijk dat @home (zeker nu nog) bezig is met het uitbreiden van de netwerkcapaciteit , nodig om de nieuwe upload stabiel te kunnen aanbieden.

En ik denk daarmee ook het uitgebreide onderhoud te kunnen verklaren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klubbheads schreef op 14 januari 2004 @ 03:34:
Hij maakte mij ook duidelijk dat @home (zeker nu nog) bezig is met het uitbreiden van de netwerkcapaciteit , nodig om de nieuwe upload stabiel te kunnen aanbieden.
En de huidige upload ook stabiel aan te kunnen bieden .... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Mijn eerste reactie, toen ik het onderwerp van die "Product Alert" zag:

"Daar zal je het hebben, volgende week meer upload!".

Maar nee, helaas, zo'n simpele feature als webspace. Nouja, in ieder geval handig dat ze beloven de websites beter bereikbaar te hebben zullen we maar zeggen..

Ik ben benieuwd wanneer de volgende 'alert' of nieuwsbrief ons bereikt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Robin Vreuls schreef op 13 januari 2004 @ 17:14:
@Home heeft vorig jaar poort 25 dichtgetimmerd omdat er volgens hen teveel mensen zouden zijn die een mailserver hadden draaien en daardoor teveel capciteit eiste van het netwerk. Zie ook onderstaande topics:

@Home sluit port 25 af, wat nu?
[rml][ @Home] Kan email niet ontvangen, port 25+110 not listening[/rml]
• [search=poort 25 @home]
Niet om de capaciteitsproblemen maar omdat de meeste ervan open relays waren en virussen het hele netwerk zowat plat legden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 01:23:
@Home Webspace 2.0 :) Dus ze zitten toch niet stil :P
Voor diegenen die niet weten waar ik het over heb: Ik kreeg zojuist deze mail:

http://mediacreations.nl/storage/athome/mail.htm
Nog steeds geen php / mysql ondersteuning dus meer dan een paar plaatjes dumpen kun je er niet mee imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 14 januari 2004 @ 14:22:
[...]

Nog steeds geen php / mysql ondersteuning dus meer dan een paar plaatjes dumpen kun je er niet mee imho.
Dat zie je bijna bij geen enkele ISP, zal je toch echt een hosting provider voor moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Als ik zo kijk op de site van @home, zie je hier een actie t/m 14 Jan. Ik hoop dat na deze actie dus de upgrade van de accounts verloopt. Komt er uberhaupt een upgrade van de budget 64/32 ?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Richard schreef op 14 januari 2004 @ 14:33:
Als ik zo kijk op de site van @home, zie je hier een actie t/m 14 Jan. Ik hoop dat na deze actie dus de upgrade van de accounts verloopt.
Het zou dus kunnen dat er vanaf morgen een leuk bericht komt van @home :D
Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop ook dat de Upload binnenkort verhoogd zal worden zoals beloofd,
De nieuwe FTP server is iig al in de lucht
( ftp://homedrive.home.nl of http://homedrive.home.nl/ ) maar vanaf 21jan officieel

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55
nou ff die webspace 2.0 geprobeerd _o_ Eindelijk fatsoenlijke ftp zeg. Normaal kon ik nieteens 100kb uppen zonder 3 keer te proberen te connecten, en ook nog eens een keer of 6 reconnecten omdat de verbinding weg viel. Nu conect ik binnen een seconden en kan gewoon normaal bestanden van meedere mb's uploaden. Hele verbetering.
Las ook nog ergens dat de Nieuwsservers vernieuwd zouden worden ergens begin dit jaar.
Als ze nu naast de uploadverhoging de mailservers eens stabiel kunnen krijgen, dan begint het zowaar ergens op te lijken hier bij @home :)

Edit: zie alleen de geuploade bestanden niet in het bekende members.home.nl/gebruiker komen, maar wel via de publiek map via de webspace site, ze zijn er dus denk ik nog niet helemaal mee klaar :?

[ Voor 16% gewijzigd door Maverick op 14-01-2004 22:48 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

members.home.nl <--> homedrive.home.nl
loopt niet synchroon, erg "handig" dus

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
ik kom er nog niet goed op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Bor_de_Wollef schreef op mijn verjaardag 2004 @ 14:22:
[...]

Juist ja, en dan gooien een paar mensen een zware site erop en dan is de @Homeserver 10x sneller overbelast dan-ie nu al is :+

Ik wacht rustig en geduldig op de uploadverhoging die ook tot gevolg zal hebben dat GoT sneller laadt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sorcerer8472 op 15-01-2004 12:51 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:51

4hp

Bah, @home schiet is op! :9

En idd, die webspace dinges werken dus niet. Je kan naar homedrive.home.nl uploaden wat je wil, het komt niet op je site te staan... (members.home.nl/username)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schrok al toen er @Home produkt alert verscheen in m`n inbox :D .
Gaat het over die webspace, achja 25 MB is zowieso weer een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
hmmm, die alert hebbik nog niet ontvangen. blijkbaar verstuurt @home ook mail via hun eigen mailserver... ;)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over die webspace v2.0:

Is het nu mogelijk om eindelijk 25MB op 1 account te zetten? Of is het nog steeds zo dat je max. 5 mb per account krijgt (x 5 gebruikers max)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 14:26:
Even over die webspace v2.0:

Is het nu mogelijk om eindelijk 25MB op 1 account te zetten? Of is het nog steeds zo dat je max. 5 mb per account krijgt (x 5 gebruikers max)?
volgens mij is het flexibel .. dus 25 in totaal.. en niet meer 5mb per account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
party42 schreef op 15 januari 2004 @ 13:32:
hmmm, die alert hebbik nog niet ontvangen. blijkbaar verstuurt @home ook mail via hun eigen mailserver... ;)
volgens mij hebben alleen de mensen met een geactiveerde webspace deze ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 20:03

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

m3gA schreef op 15 januari 2004 @ 14:28:
[...]

volgens mij hebben alleen de mensen met een geactiveerde webspace deze ontvangen.
Volgens mij ook. Ik kreeg de mail iig alleen op de adressen waarvan ik de webspace van geactiveerd heb.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 09:35
m3gA schreef op 15 januari 2004 @ 14:28:
[...]

volgens mij is het flexibel .. dus 25 in totaal.. en niet meer 5mb per account.
idd :)
Je krijgt de beschikking over 25MB ruimte, dat automatisch en flexibel wordt gedeeld door het aantal (maximaal vijf) Webspace accounts.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:15

slaay

Natuurbeleven.com

Ligt het aan mij of heeft @home alle upload snelheden op de website www.home.nl weggehaald.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slaay schreef op 15 januari 2004 @ 22:16:
Ligt het aan mij of heeft @home alle upload snelheden op de website www.home.nl weggehaald.
dat heeft er al een hele tijd niet meer gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Laatst online: 06:50

Lief Adje

Love is in the air

slaay schreef op 15 januari 2004 @ 22:16:
klopt ik kan ze ook niet vinden.... :) misschien wel goed nieuws :D

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:44
Effe off topic maar is er ook wat nieuws bekend over snelheid verhoging chello?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:03
Volgens mij ook. Ik kreeg de mail iig alleen op de adressen waarvan ik de webspace van geactiveerd heb. << lol

Als je nu ook eens die Product Alert had gelezen dan wist je dat ze die alleen naar mensen hebben gestuurd die webspace geactiveerd hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

Lief_Adje schreef op 15 januari 2004 @ 22:21:
[...]

klopt ik kan ze ook niet vinden.... :) misschien wel goed nieuws :D
Ik zou het eerder zien als slecht nieuws. Ze willen er niet meer voor uit komen dat ze voor het zelfde bedrag lagere upload snelheden aanbieden dan ADSL. Zo zou ik het zien. Nou ja, in dat geval zien ze het inderdaad wel in en zou je het als goed nieuws kunnen zien. Ze hebben toch gezegd dit kwartaal, in dat geval zouden ze nog 2,5 maand hebben. Ik ben benieuwd, ik zit er al sinds ik @home kreeg, 4 jaar geleden, op te wachten eigenlijk.

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Onderhoud regio Schoonbron dinsdag 27 januari 01:00
Onderhoud regio Enschede vrijdag 23 januari
Onderhoud regio Heerlen woensdag 28 januari
Onderhoud regio Venlo dinsdag 20 januari
Migratie Webspaceserver 20 januari 2004
Onderhoud regio Hoogezand dinsdag 20 januari
Onderhoud regio Roosendaal maandag 19 en 20 januari
Onderhoud regio Haaksbergen maandag 19 januari
bron http://www.home.nl/abonnee/meldingen/#otto_1790

Als we toch op speculaties en geruchten willlen leven, mischien zjn dat de data dat de upload verhoging doorgevoerd zal worden. Vooral in regio Heerlen duurt het onderhoud 3 uur, dat is best lang.

[ Voor 5% gewijzigd door Twisted op 16-01-2004 09:59 ]

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReallyStupidGuy
  • Laatst online: 11:18
Twisted_Bunny schreef op 16 januari 2004 @ 09:58:
[...]

Als we toch op speculaties en geruchten willlen leven, mischien zjn dat de data dat de upload verhoging doorgevoerd zal worden. Vooral in regio Heerlen duurt het onderhoud 3 uur, dat is best lang.
Eehm.... Daar staat Groningen niet bij :'(

Wel jammer dat ik niet meer bij Essent werk iig, anders had er daar misschien nog wat op het intranet oid gestaan..

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

et36s schreef op 15 januari 2004 @ 22:24:
Volgens mij ook. Ik kreeg de mail iig alleen op de adressen waarvan ik de webspace van geactiveerd heb. << lol

Als je nu ook eens die Product Alert had gelezen dan wist je dat ze die alleen naar mensen hebben gestuurd die webspace geactiveerd hadden.
Ik zag 25 MB en webspace staan en toen heb ik hem weggegooid, ik had het goed genoeg gelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

ReallyStupidGuy schreef op 16 januari 2004 @ 10:09:
[...]

Eehm.... Daar staat Groningen niet bij :'(

Wel jammer dat ik niet meer bij essent werk iig, anders had er daar misschien nog wat op het intranet oid gestaan..
Onderhoud regio Groningen en Roden vrijdag 19 januari

Mischien is het dan.

En heb je niet stiekem een eigen user aangemaakt op het @Home intranet? :P

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

[...]

Het onderhoudt is hier al geweest en ik kan je verzekeren dat de upload hier omlaag! is gegaan (met 0.5 KB/Sec ongeveer). Wel kreeg ik zo opeens een ander ip adres uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet begrijp, is dat als ik bel over een langzame verbinding of hoge packetloss, ze mij keihard vertellen dat er niks aan de hand is. Toch is er onderhoud ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shakespeare2000
  • Laatst online: 13-09 20:04
[...]

3 uur best lang? Volgende week vrijdag is er bij ons (Schijndel) 6 uur onderhoud. Wel tussen 1:00 en 7:00, dus erg veel last zal ik er niet van hebben, maar toch... Ik ben benieuwd wat ze allemaal van plan zijn te gaan doen.

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Dat lange onderhoud is hier vorige week geweest.... Het was daarna wel sneller (ik kon snachts zowaar de volle 15 kb/s up halen en dat is hier zelfs snachts uitzonderlijk) dus waarschijnlijk maken ze met dat onderhoud het netwerk geschikt voor hogere snelheden, maar voeren ze de daadwerkelijke doorvoering later pas in. Waarschijnlijk keurig overal tegelijk, zal wel remote kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Hier in de regio Den Bosch hebben ze al twee keer onderhoud gepleegd. En het netwerk is er niet beter op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Mwaaaah.....ik kan gewoon niet wachten, zit gewoon de hele tijd dit topic te refreshen 8). Ik had btw wel gelezen dat iemand @home weer had gemailed...en kreeg toen te horen dat ze de upload toch maar niet gingen verhogen. Dat zou @home alleen maar meer servers opleveren 8)7

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Begin volgend jaar wordt de complete bandbreedte van het campus netwerk opgewaardeerd.

Dit stond er in een mailtje van December van Campus@Maastricht (@home voor studenten) dus daaruit kunnen jullie wel opmaken dat dat wel verband houdt met @home en dat er dus wel degelijk IETS gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 07:28

dbzfan

Nee.

Damn, lijkt me wel koel als het verhoogd word. Met hoeveel kb's zouden we kunnen downen na de eerste verhogen? (breedband)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

dbzfan schreef op 16 januari 2004 @ 17:30:
Damn, lijkt me wel koel als het verhoogd word. Met hoeveel kb's zouden we kunnen downen na de eerste verhogen? (breedband)
Downstream blijft onaangeroerd dus ik zou er van uit gaan dat het net zo veel is als je nu kunt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 07:28

dbzfan

Nee.

Dat is jammer. De downspeed van @home is sinds 2 jaar geleden merkbaar aan het inzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

m-m schreef op 16 januari 2004 @ 12:01:
Dat lange onderhoud is hier vorige week geweest.... Het was daarna wel sneller (ik kon snachts zowaar de volle 15 kb/s up halen en dat is hier zelfs snachts uitzonderlijk) dus waarschijnlijk maken ze met dat onderhoud het netwerk geschikt voor hogere snelheden, maar voeren ze de daadwerkelijke doorvoering later pas in. Waarschijnlijk keurig overal tegelijk, zal wel remote kunnen.
Zal iedereen niet pas de verhoging krijgen als ze een nieuwe lease krijgen van de server? En dat dan ook direct de firmware maar weer eens word geflashed van je modem :? In dat geval haal ik de stekker van mijn modem er gewoon even uit :P 8)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Simulated Zero schreef op 16 januari 2004 @ 17:41:
Zal iedereen niet pas de verhoging krijgen als ze een nieuwe lease krijgen van de server? En dat dan ook direct de firmware maar weer eens word geflashed van je modem :? In dat geval haal ik de stekker van mijn modem er gewoon even uit :P 8)
Die kunnen geforceerd worden en zullen gok ik s nachts een keer draaien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Simulated Zero schreef op 16 januari 2004 @ 17:41:
[...]

Dat heb ik in de tussentijd al een paar keer gehad door veelvuldig onderhoud hier. Ik kan je vertellen dat de snelheid er niet op vooruit gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
IceStorm schreef op 16 januari 2004 @ 18:02:
[...]

Die kunnen geforceerd worden en zullen gok ik s nachts een keer draaien ;).
In een groot aantal plaatsen is de Firmware al opgewaardeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Klaus_1250 schreef op 16 januari 2004 @ 18:13:
[...]

In een groot aantal plaatsen is de Firmware al opgewaardeerd!
Lijkt me sterk dat de nieuwe upload al in werking is gesteld en/of dat de firmware er al opstaat :) Kan wel zijn dat de firmware er al opstaat en er anders ook gecapped word. Maar hoe kom je dan aan de info dat de nieuwe firmware er al opstaat?

Bronnen ? :?

[ Voor 23% gewijzigd door Raku op 16-01-2004 18:28 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
Het lijkt er nu dan toch op dat ze er mee bezig zijn:
Door werkzaamheden aan ons docsisplatform
kunt u maandag 26 januari 2004 tussen 04:00 en
05:00 gedurende 30 minuten problemen
ondervinden met onze internet service.

Deze zijn met name te merken in de regio
Roosendaal.
en
Door werkzaamheden aan ons Com21 platform
kunt u maandag 26 januari 2004 en op 27
januari tussen 03:00 en 07:00 gedurende 30
minuten problemen ondervinden met onze
internet service.

Deze zijn met name te merken in de regio
Groningen.
De melding over docsis had ik wel al gezien, die van Com21 is nieuw voor mij. Ben benieuwd hoelang het zal duren voordat ze overal onderhoud hebben gepleegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

CamU schreef op 16 januari 2004 @ 19:38:
Het lijkt er nu dan toch op dat ze er mee bezig zijn:

[...]

en

[...]

De melding over docsis had ik wel al gezien, die van Com21 is nieuw voor mij. Ben benieuwd hoelang het zal duren voordat ze overal onderhoud hebben gepleegd.
Is com21 een platform dan? Dat is toch gewoon een merk modem.. Ik heb bij me ouders in Zwolle @home met een Com21 modem en heb op me kamer in Groningen ook @home maar met een motorola modem.
Wat is dat docsis nou precies, gaat dat ook beschikbaar worden voor de consumenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
robbertb schreef op 16 januari 2004 @ 19:59:
[...]

Is com21 een platform dan? Dat is toch gewoon een merk modem.. Ik heb bij me ouders in Zwolle @home met een Com21 modem en heb op me kamer in Groningen ook @home maar met een motorola modem.
Hier en hier wordt uitgelegd wat docsis is. Com21 is idd geen platform maar een modemmerk (alweer failliet) en deze modems zijn (althans, degene die @home geleverd heeft) niet docsis compatible. Veel weet ik er niet over, wel weet ik dat over Docsis of Euro-docsis hogere transfer-rate's gehaald kunnen worden dan via onze Com21 modems.

edit:

Met Com21 platform zal @home dus wel bedoelen: de plaatsen in het @home netwerk die nog niet (euro)docsis gereed zijn gemaakt en waar alleen Com21 modems zijn aangesloten.

[ Voor 13% gewijzigd door CamU op 16-01-2004 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Storing regio Kampen vrijdag 16 januari 20:10

Door een storing in ons netwerk kunt u
vrijdag 16 januari 2004 vanaf 20:10 problemen
ondervinden met onze internet service.

De gevolgen zijn merkbaar in Kampen.

De storing heeft invloed hebben op de
verbinding.

Onze technici zijn bezig om dit zo snel
mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het
ongemak

@Home
Bij mij hier in Kampen is de verbinding momenteel supersnel :)
380 kB/s down en 16 kB/s up, met een ping van 'heb ik jou daar'.
Blijkbaar is de rest van Kampen offline :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Naar aanleiding van dit topic heb ik net even DUmeter gedownload. Vanaf Q.zeelandnet.nl trok ik een 5MB bestand binnen met gemiddeld 10,3 kB/sec. Toen modem uit stopcontact getrokken, router DHCP laten lossen, Kabelmodem opnieuw op laten komen en een nieuw adres laten pakken via DHCP. Ik downloade vanaf dezelfde server een andere bestand van zelfde groote met Gem. 40,5 kB/sec.

Gegevens:
Headend Roosendaal1
Budget 64/32 :D

Datastroom blijft stabiel, ben nu Debian ISO's aant binnentrekken vanaf Tiscali.nl (FTP)

Succes met jullie rebootacties ;)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
ik ga de strekker er ook ff uittrekken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Voor: Transferred 1 file totaling 557.056 bytes in 02:04 (4,41 KBps)
Na: Transferred 1 file totaling 557.056 bytes in 01:45 (5,19 KBps)

Kortom, als het op laten halen van nieuwe firmware door je modem echt de cap verhoogt is hier sowieso eerst een netwerkupgrade nodig, want met dit soort baggeruploads heb je alsnog niets aan een hogere cap :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

m-m schreef op 16 januari 2004 @ 21:22:
Voor: Transferred 1 file totaling 557.056 bytes in 02:04 (4,41 KBps)
Na: Transferred 1 file totaling 557.056 bytes in 01:45 (5,19 KBps)

Kortom, als het op laten halen van nieuwe firmware door je modem echt de cap verhoogt is hier sowieso eerst een netwerkupgrade nodig, want met dit soort baggeruploads heb je alsnog niets aan een hogere cap :'(
Ja, maar volgens mij heb jij het nu over uploads, en ik over downloads. Ik was vroeger een vette verbinding gewend, maar jah, dan ga je op jezelf wonen, andere onkosten. Gelukkig werkte mijn Budget 64\32 wel, echter natuurlijk niet om over naar huis te schrijven, downloaden lukte wel, maar met 4kB ofzo. Ik hoop nu niet dat ik verwend ga raken aan deze 41kB/sec ;)

Reboot van een modem moet wel een minuutje zijn hoor, géén aan/uit principe van secondewerk.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Het gaat erom dat ie nieuwe firmware pakt, en dat deed ie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
m-m schreef op 16 januari 2004 @ 21:36:
Het gaat erom dat ie nieuwe firmware pakt, en dat deed ie :P
code:
1
2
3
4
5
Software Version: SB4200E-1.4.8.17-SCM01-NOSH
Hardware Version: 3
MIB Version: II
GUI Version: 1.0
VxWorks Version: 5.3

Is de update van de firmware?

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Brickman schreef op 16 januari 2004 @ 21:41:
[...]

code:
1
2
3
4
5

Firmwares lees je zeker alleen uit met een USB en niet over Cat5?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
Richard schreef op 16 januari 2004 @ 21:44:
[...]

Firmwares lees je zeker alleen uit met een USB en niet over Cat5?
dit is gewoon wat op http://192.168.100.1/mainhelp.html boven aan staat. Ik lees het gewoon via het netwerk uit.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Ja, maar da's motorola :P
met com21 (zoals ik ook heb) moet het idd met een seriele kabel, maar je kan ook zien als ie zichzelf flashed aan de LEDjes bij het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

m-m schreef op 16 januari 2004 @ 21:50:
Ja, maar da's motorola :P
met com21 (zoals ik ook heb) moet het idd met een seriele kabel, maar je kan ook zien als ie zichzelf flashed aan de LEDjes bij het opstarten.
Vertel, want daar heb ik natuurlijk wel met mijn lip bovenop gezeten bij die reboot ;) Vroeger altijd een COM21 gehad, die kende ik op mijn duimpje, Dis zegmaar nieuw voor me :)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 11:07

Zym0tiC

^_^

Ik had gister ook al de nieuwe firmware gekregen. Gekke was dat ik de verbinding niet heb uitgeschakeld maar mijn modem uitsprong en weer aan nadat vervolgens wat lampjes gingen knipperen 8) en mijn modem op standbij sprong 8)7

damned wachten duurt lang :(

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Hoe kan je bij de com21 modem zien of de firmware geupdated wordt? ik heb em net uit gedaan en 5 minuten uit gehoude en vervolgens weer aangedaan.
Upload/download isnog hetzelfde. Ik heb @home breedband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vorige week volgens mij een nieuwe firmware gekregen want sinds dien flipt mijn draytek 2200e, hij kapt steeds met de verbinding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
com21 softwere updaten:
- 2e lampje (rf) gaat oranje-groen-uit knipperen (of was het groen-oranje-uit :? naja, jullie begrijpen het wel :P )

als je verbinding hebt brand het 2e lampje gewoon groen en als je signaalstoring hebt knippert ie oranje :)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Jongens jongens, jullie geloven toch echt niet allemaal dat je een snellere upload zou krijgen door even de kabelmodem uit en aan te zetten? |:(

Als het zo ver is wordt het lang van te voren aangekondigd, wees daar maar zeker van. ALS dit waar zou zijn wil @home er natuurlijk beter van worden door marketing en reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Simulated Zero schreef op 16 januari 2004 @ 18:15:
[...]

Lijkt me sterk dat de nieuwe upload al in werking is gesteld en/of dat de firmware er al opstaat :) Kan wel zijn dat de firmware er al opstaat en er anders ook gecapped word. Maar hoe kom je dan aan de info dat de nieuwe firmware er al opstaat?

Bronnen ? :?
De nieuwe upload heeft niks te maken met de firmware. De up- en download-limieten worden niet via de firmware geregeld, maar een apart bestandje dat je modem ophalen.
Zover ik weet is @home 1-2 maanden geleden begonnen met het updaten van alle motorola modems voor het DOCSIS-platform (weet eigenlijk niet wat ze daarvoor gebruikten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Klaus_1250 schreef op 17 januari 2004 @ 00:28:
[...]

De nieuwe upload heeft niks te maken met de firmware. De up- en download-limieten worden niet via de firmware geregeld, maar een apart bestandje dat je modem ophalen.
Zover ik weet is @home 1-2 maanden geleden begonnen met het updaten van alle motorola modems voor het DOCSIS-platform (weet eigenlijk niet wat ze daarvoor gebruikten).
Ow , het was ook slechts een aan-name namelijk :P

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Brickman schreef op 16 januari 2004 @ 21:41:
[...]

code:
1
2
3
4
5

code:
1
2
3
4
5
Software Version: SB5100E-2.3.1.3-SCM01-NOSH
VxWorks Version: 5.4

Dan heb ik volgens mij een nieuwere :P

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:48

JeroenT

hoi!

Nee , jij hebt een heel ander modem ;)

Die firmware heb ik ook nog.. dus je hebt geen nieuwe firmware. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
als ik zou betalen voor meer upload, dan wil ik ook van mn fair use pollicy af >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Da Union schreef op 17 januari 2004 @ 10:41:
als ik zou betalen voor meer upload, dan wil ik ook van mn fair use pollicy af >:)
NOFI maar de fup van @home is dusdanig 'fair' dat je mij niet wijs maakt dat je er last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
nu niet, maar als ik eventueel een eigen server wil hebben zou het wel handig zijn.
alleen jammer dat dat niet echt gaat met kabel.
adsl is er bij ons nog niet, en aangezien we al @home hebben (en mn ouders daar wel tevereden mee zijn) nemen zij waarschijnlijk ook geen adsl, als het hier beschikbaar is.

ik heb de fub niet echt helemaal uitgakamt, maar ik heb wel gelezen dat je iig GEEN server mag draaien (wat ook wel te begrijpen is) maar als ik meer per maand zou betalen, alleen maar voor upload zou ik toch wel graag een server wilen mogen draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

IceStorm schreef op 17 januari 2004 @ 10:51:
[...]

NOFI maar de fup van @home is dusdanig 'fair' dat je mij niet wijs maakt dat je er last van hebt.
Ik ken meerdere mensen die er wel last van hebben / hadden en die helemaal niet zo veel downloaden als de rest van ons. Zodra er iemand gaat klagen (of veelvuldig klagen) over de snelheid wordt er een onderzoek gestart. Degene met de meeste download wordt dan aangesproken en ik ken zelfs mensen die zijn afgesloten (om later weer aangesloten te worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Maestro.mosjuh schreef op 16 januari 2004 @ 23:30:
com21 softwere updaten:
- 2e lampje (rf) gaat oranje-groen-uit knipperen (of was het groen-oranje-uit :? naja, jullie begrijpen het wel :P )

als je verbinding hebt brand het 2e lampje gewoon groen en als je signaalstoring hebt knippert ie oranje :)
AHa dan is mijn software dus ook geupdated.. Maarja feit is wel dat ze zelfs bij de helpdesk ervanaf weten dat de abonnementen gaan wijzigen.. Alleen ze kunnen geen precieze datum noemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Laatst online: 09:18
Ik heb net een helpdeskmedewerker aan de lijn gehad die vertelde dat de uploadsnelheid van het breedbandabonnement 512 kb/s wordt zonder extra kosten. Tegen een gering bedrag zou dit nogmaals verdubbeld naar 1024 kb/s kunnen worden.

Hiervan is tot nu toe niets naar voren gekomen, weet iemand iets af van deze hoge uploadsnelheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Dat is eerder wel gezegd, in de eerste helft van 2004 -> 256 kbit, en verderop in 2004 -> 512... Maar dat zal nog wel een eeuw duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-m schreef op 17 januari 2004 @ 15:45:
Dat is eerder wel gezegd, in de eerste helft van 2004 -> 256 kbit, en verderop in 2004 -> 512... Maar dat zal nog wel een eeuw duren.
De berichten die ik heb ontvangen is dat de upload van 512 als extra dienst ( dus bijbetalen ) zou gaan worden..

edit:
maakt mij persoonlijk niet meer uit...
/me heeft demon 2048/1024 adsl aangevraagd en @home opgezegd

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 15:49 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.