d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Bijna iedere provider heeft wel een aantal cache servers. En sowiezo , als ik internet cache uit heb staan (dus 0 Mb) en ik probeer het , dan haal ik nog steeds 1000 kb/s. Dus er klopt iets niet in dat verhaal van je. En om nou direct zo'n opmerking te maken met overdreven caps is ook not-done. Valt me nog mee dat je niet mat kots-smilys begint te smijten.Jimbolino schreef op 23 januari 2004 @ 17:13:
[...]
je bedoelt je cache@home (je temporary internet files dus)
en btw, @home heeft geen cache (proxy servers) meer.
dusseh: LUL NIET ZO AUB
Raku
WS_FTP geeft nog steeds een constante upload van 15 kB/s aan
IK EIS MINSTENS 1 kB ER BOVENOP!
Eer aan je korf (haha)

Lui , lees de draad voordat je blaat.. niemand kan een meg per seconde downloaden, ook JIJ niet.
Verder verwacht ik de verhoging niet meer deze maand
Een vriend van mij in Empel (dorpje bij Den Bosch) haalde constant 1 Meg per seconde (rond de 1.080 kB/s), geverifieerd met DUMeter, een half jaar lang.Klubbheads schreef op 23 januari 2004 @ 18:34:
Lui , lees de draad voordat je blaat.. niemand kan een meg per seconde downloaden, ook JIJ niet.
Dat was een jaar voordat ik @Home nam met 500-600kB/s.
Dus... als het DAAR kan...
Het zou een mooie droom zijn als we vanavondallemaal een emailtje zouden krijgen ja... maar vrees van niet
Eer aan je korf (haha)
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 18:44 ]
Ik ook niet , mede omdat er 10 minuten-onderhoud is op mijn locatie op 5 feb.Klubbheads schreef op 23 januari 2004 @ 18:34:
Ik haal ook met gemak 10.240 kbyte/sec , van mijn eigen proxyserver![]()
Raku
Verwijderd
ik moet eerlijk zeggen de eerste 3 maanden van mijn abonnement haalde ik ook geregeld downloads van 1mb met gemak de 4 maand was het 600kb/s nu is het tussen de 300 en 400 kb/sKlubbheads schreef op 23 januari 2004 @ 18:34:
Ik haal ook met gemak 10.240 kbyte/sec , van mijn eigen proxyserver![]()
maar het kan wel en het is dus geen blaat dus zeik iemand niet meteen af wil je.
Verwijderd
Ja, ik zit ook op het SaxionVerwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 18:42:
onze school wel, lekkre verbinding hebben we daar, 2 Meg p sec, via UT twente
Eer aan je korf (haha)
Die heb je al, dat is de overhead
* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott
Ik heb het ook op www.mordax.nl getest(groningen, @home breedband).. daarmee kreeg ik hetzelfde resultaat. Ben nu weer bij me ouders in Zwolle(@home breedband) en hier haal ik bij beide sites ong 300kb/sSimulated Zero schreef op 23 januari 2004 @ 15:38:
[...]
Idd , want zodra het in de @home cache staat haal ik ook met gemak 1000 Kb/s +
[ Voor 7% gewijzigd door robbertb op 23-01-2004 21:41 ]
Ik denk dat het tijd is voor een slotje. Kloenk \o/
Dit topic is gesloten.