"@Home in de tegenaanval"

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.589 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05
Er lijkt (toch) wat leven te komen in de @home burelen:
Om de concurrentie voor te blijven, gaat Essent Kabelcom komend jaar de snelheid @Home Basis en Budget verdubbelen en die van @Home Breedband zelfs twee keer verdubbelen. Kabelcom verwacht zo niet alleen goedkoper, maar ook sneller te zijn dan KPN Extra.

Afgelopen vrijdag werd bekendgemaakt dat KPN begin volgend jaar de snelheden van de ADSL-abonnementen Lite, Basic en Fast ADSL gaat verhogen. Om te laten zien wat de verschillen zijn met onze @Home-producten volgt hier de vergelijking. In onderstaande tabel staan de nieuwe down- en upstream snelheden en de prijs van de ADSL-abonnementen, afgezet tegen die van @Home.

KPN ADSL vanaf 15 januari 2004

@Home

Verschil
  @Home Budget

64/32 voor € 17,95
ADSL heeft géén aanbod.
KPN: Lite 1024/320 voor € 34,95

Planet: Standard 1024/320 voor

€ 34,90
@Home Basis

312/64 voor € 29,95
ADSL down- en upstream veel sneller, maar
@Home Basis is goedkoper.

KPN: Basic 2048/320 voor

€ 52,00

Planet: Comfort 2048/320 voor

€ 52,25
@Home Breedband

2560/128 voor € 47,95
@Home Breedband downstream sneller, up-stream
langzamer, maar wél weer goedkoper.

KPN: Extra 4096/640 voor

€ 88,00

Planet: Advanced 4096/640 voor

€ 88,15
  @Home heeft nog geen aanbod

Concurrentie voorblijven
Om de concurrentie voor te blijven, zullen we komend jaar de upstream van @Home Breedband twee keer verdubbelen en die van Basis en Budget verdubbelen. Ook het hokje waar @Home nu nog geen aanbod heeft, zal in 2004 gevuld worden. Verwachting is dat we hiermee sneller en goedkoper dan KPN Extra zijn. Hier horen jullie op termijn natuurlijk meer over!
Bron: Essent Kabelcom

PS Als een mod de tabel kan verbeteren qua layout, mij lukte het niet :>

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

go @home ! :)

waar heb je dit trouwens gevonden?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, te laat voor mij en ik dnek voor velen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je dit vandaan?

enne, idd te laat !
Bovendien moeten ze het eerst nog 's gaan waarmaken. Ze halen nu op veel plekken de te genoemde upload (breedband -> 128kb/s) niet eens. Hoe willen ze dit nu ineens
gaan verviervoudigen in 1 jaar??
Als het zo gebeurd is, hebben ze ons dus jaren aan het lijntje gehouden. Des te meer reden om een betrouwbaardere access-provider te nemen.

ps. Kan je ff linkje plaatsen naar officieel bericht?

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

volgens mij verwar je kilo bytes en kilo bits een beetje in je vergelijkingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Is er een link beschikbaar naar het originele stuk? Op www.home.nl staat helemaal niets. Overigens is "volgend jaar" wel een heel breed begrip.

Begrijp ik het nou goed dat voor het breedband abbo de snelheid 2x wordt verdubbeld en de upload ook?

Da's dus 4x sneller dan nu? En dat voor de zelfde prijs?

[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 04-12-2003 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:29

slaay

Natuurbeleven.com

...die van @Home Breedband zelfs twee keer verdubbelen.
Op welke snelheid ga je dan uitkomen?

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slaay schreef op 04 december 2003 @ 11:36:
[...]

Verdubbelen is 2x 128, en 2x verdubbelen is, 4x 128=512 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 21:29

Part

Helemaal niets.....

slaay schreef op 04 december 2003 @ 11:36:
[...]

Van 128 naar 256 en dan naar 512 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:07
Yesss!!!!!!!11 :).

Eindelijk, eMule @ 128kbit is om te huilen :'(.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat ook te denken bij wat ze nou bedoelen met 2 keer verdubbelen

verdubbelen ze het eerst en daarna nog eens? >:)

Maar wat ik verwacht is dat ze dus gewoon de de snelheid * 3 doen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShotGun schreef op 04 december 2003 @ 11:38:
Yesss!!!!!!!11 :).

Eindelijk, eMule @ 128kbit is om te huilen :'(.
Ze hebben dit al jaren voor gespiegeld, ik zou maar wachten tot dat het echt zover is. En of ze het wel halen die snelheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
Nee kan geen link geven, komt van inTRAnet.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Tegenover @home budget kun je best Zonnet zetten:

In snelheid verhoogd: 384 /128 Kbit/s
> GEEN aansluitkosten t.w.v. € 74,95
> KORTING op USB modem van € 99,-
voor € 69,-
> GRATIS virus- en spamfilter
> 6 maanden lang onbeperkt surfen (info)

kost €14.95 per maand :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 21:29

Part

Helemaal niets.....

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 11:39:
[...]

Ze hebben dit al jaren voor gespiegeld, ik zou maar wachten tot dat het echt zover is. En of ze het wel halen die snelheid!
En het is ook nog maar afwachten of er niets tegen overstaat. Een data limiet of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

LOL, eindelijk doet @home wat. Zijn ze paar weken sneller dan ADSL. Maar ADSL zit ook niet stil. Kijk maar naar bbned die al met een ADSL2 gaat beginnen.

Je bent dus niet meer "stay ahead met @home.." :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psy schreef op 04 december 2003 @ 11:39:
Intranet van? Essent of @Home, wanneer gaat dit nieuws naar buiten?

btw;
Ik mis nog het verdwijnen van de € 0,10cp/m Helpdesk, het verbeteren van mailserver, het verbeteren van DNS servers, het verbeteren van newsservers. Naast de snelheid hebben ze nog een aantal andere punten om te verbeteren, en gezien de gang van zaken de afgelopen 2-3 jaar, heb ik daar echt geen vertrouwen meer in bij @Home.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Part schreef op 04 december 2003 @ 11:40:
[...]

En het is ook nog maar afwachten of er niets tegen overstaat. Een data limiet of zo.
Of een heerlijke prijs verhoging een paar maanden later. ;) Als mom: óm de service te bieden zijn we genoodzaakt de prijzen te verhogen

*gelukkig zit ik @demon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

officieel naar buiten ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
Essent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het uberhaupt waar :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 10:27
Leuk, net dat ze de snelheid gehalveerd hebben (ik doel op de breedband) gaan ze het nu weer naar de originele snelheid omhoog schrijven.

Nu nog zien als die upload omhoog gaat (niet theoretisch maar echt in de praktijk)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
Ik had het ook NIET kunnen posten hoor. Ik lees het en denk, nou dat zullen m'n mede GOT'ters ook wel willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psy schreef op 04 december 2003 @ 11:45:
Ik had het ook NIET kunnen posten hoor. Ik lees het en denk, nou dat zullen m'n mede GOT'ters ook wel willen weten.
Goed gedaan, alleen er komen wel vaker van zulke berichten, zullen we wachten tot dat het officieel naar buiten komt ;) Voordat we een heel topic vol posten! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psy schreef op 04 december 2003 @ 11:45:
We vallen jouw niet aan hoor :)

Bedankt voor de info, het zou echter leuk zijn als abbonnees hier ook van op de hoogte werden gesteld. ('t is al bijna 2004)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Wat een afzetters, ik betaal 47,50 voor de eerste 6 maanden (per maand) en dan heb ik 2/8 mbps down (ik haal hier 6 mbps) en 1mbps up (haal hier iets van 650).

En na die 6 maanden betaal ik 69 euro per maand. Vind BBned heel wat beter dan die afzetters van een KPN, heb een ping van 15 op counter-strike servers en de verbinding is na mijn idee erg stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou erg leuk zijn! Ik was nog niet van plan om mijn pa naar ADSL over te laten stappen (we zitten in de goede regio voor @home en we hebben dus nooit storingen) en als ze dit doorzetten, hoeft dat de komende tijd ook zeker nog niet te gebeuren.

@home doet dit trouwens op een erg gunstig moment (vanuit @home gezien dan). Veel grootver(mis??)bruikers zijn inmiddels opgestapt naar ADSL. Nu is dus een ideaal moment om zoiets door te gaan voeren. Is in mijn ogen een erg goede strategie: zorgen dat de consumenten die, verhoudingsgewijs, niets opleveren naar je concurrenten gaan en zelf de "interessante" klanten houden door nu wel te gaan verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hulde aan psy :) Echt heel nuttige info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 11:47:
Zou erg leuk zijn! Ik was nog niet van plan om mijn pa naar ADSL over te laten stappen (we zitten in de goede regio voor @home en we hebben dus nooit storingen) en als ze dit doorzetten, hoeft dat de komende tijd ook zeker nog niet te gebeuren.

@home doet dit trouwens op een erg gunstig moment (vanuit @home gezien dan). Veel grootver(mis??)bruikers zijn inmiddels opgestapt naar ADSL. Nu is dus een ideaal moment om zoiets door te gaan voeren. Is in mijn ogen een erg goede strategie: zorgen dat de consumenten die, verhoudingsgewijs, niets opleveren naar je concurrenten gaan en zelf de "interessante" klanten houden door nu wel te gaan verhogen.
Ja, maar veel breedbandverbruikers die eropzaten, gebruiken veel en anders neem je neem ik aan wel BASIS. ;) Tenzij je gigantisch veel pc's eraan hebt hangen, maar dan is de upload om te janken dus!

Ik denk dat ze nu gewoon langzamerhand leeg lopen kwa members in het hoge sigment! En nu acties gaan voeren. (o.a. folders lopen door wijken voor acties en op de radio/tc met acties!)

Ik denk dat ze het nu gewoon nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Over een jaar ga ik verhuizen en zal dan mijn @Home lijntje vaarwel zeggen. Het is dus niet rendabel om voor dat jaar nog over te stappen naar ADSl (vooral omdat BBNED hier geen dekking heeft). Ik hoop alleen maar dat die verhogin begin volgend jaar ingevoerd zal worden en niet op het einde.

Mischien is er nog hoop voor @Home, in ieder geval is een manager daar eindelijk wakker geworden.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 11:46:
[...]

Goed gedaan, alleen er komen wel vaker van zulke berichten, zullen we wachten tot dat het officieel naar buiten komt ;) Voordat we een heel topic vol posten! >:)
ja ik ben ook zeer benieuwd naar de bron....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
Het zal echt niet lang duren voor ze dit wereldkundig maken. Ze hebben het expliciet over het bericht van vorige week vrijdag (van KPN). Da's dus al heel snel. DIT bericht is van 4 december (vandaag dus).

Uit concurentieoverwegingen kunnen ze mijns inziens niet lang wachten... misschien zijn ze het persbericht nu al aan het samenstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twisted_Bunny schreef op 04 december 2003 @ 11:50:

Mischien is er nog hoop voor @Home, in ieder geval is een manager daar eindelijk wakker geworden.
Tjah, dat was ook hard nodig. Vroeger was het _/-\o_ aan het @home, maar ze hebben het vertrouwen in de abonnee geschonden vind ik :9

Dus WEG @home!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

T is in wezen een vuile grap van @home natuurlijk, zoals hierboven ook al gezegd. Het enige wat ze uiteindelijk doen is de oude downstream (en ik heb het nu over breedband) weer herstellen en een paar Kbitjes upload omhoog doen. De grootverbruikers zijn inderdaad voor een deel weg, dus nu kunnen ze weer "concurrerend" mee gaan doen in vergelijking met ADSL aanbieders.

Vanuit Essent gezien natuurlijk een geniale stap, maar dit valt te nuanceren doordat ze een hoop goodwill hebben verspeeld bij klanten, ex-klanten en eventuele klanten. Daarnaast zijn er inderdaad nog veel meer problemen, zoals DNS'sen, mailservers en newsservers. Hoewel het mij niet zou verbazen dat die newsservers expres niet al te lekker werken, iedereen weet waarvboor die dingen gebruikt worden, ze kosten klauwen vol met geld en 90% van de data die er overheen gaat is toch illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kamstra schreef op 04 december 2003 @ 11:52:
T is in wezen een vuile grap van @home natuurlijk, zoals hierboven ook al gezegd. Het enige wat ze uiteindelijk doen is de oude downstream (en ik heb het nu over breedband) weer herstellen en een paar Kbitjes upload omhoog doen. De grootverbruikers zijn inderdaad voor een deel weg, dus nu kunnen ze weer "concurrerend" mee gaan doen in vergelijking met ADSL aanbieders.

Vanuit Essent gezien natuurlijk een geniale stap, maar dit valt te nuanceren doordat ze een hoop goodwill hebben verspeeld bij klanten, ex-klanten en eventuele klanten. Daarnaast zijn er inderdaad nog veel meer problemen, zoals DNS'sen, mailservers en newsservers. Hoewel het mij niet zou verbazen dat die newsservers expres niet al te lekker werken, iedereen weet waarvboor die dingen gebruikt worden, ze kosten klauwen vol met geld en 90% van de data die er overheen gaat is toch illegaal.
Die mailserver van hun is zo brak! Daar heb ik echt geen vertrouwen in! Dus als mijn pa belangrijke mails door mailt naar huis, komen ze OF niet aan of erg laat of de servers liggen er weer uit! Het is gewoon verschrikkelijk. Daarom BBNED, en ik heb geen problemen nu! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol deze vergelijking klopt toch niet 8)7
"ADSL down- en upstream veel sneller, maar
@Home Basis is goedkoper. "

KPN ADSL is 1024/320 voor 34,95 en de @Home :312/64 voor 29,95. Hmmz lijkt mij dat @Home 10X duurder is? Als je de krant leest zie je dit ook staan:
Nu voor alle nieuwe KPN ADSL Abbonee's:
ADSL Lite voor 19,95
das dus vast en 10 euro goedkoper dan @Home en nog sneller ook, ik betaal liever 5 euro meer en een hogere lijn dan 5 euro minder en een lagere lijn. Dus ik zal zeggen @Home kom pas terug met je nieuwe prijzen als je ECHT gaat concureren want dit vind ik niets.

Ps: :9~ Khoop dat BBnet en BabyXL ook gaan mee doen in de strijd dan krijg ik een nog snellere lijn :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 13:27

Shunt

Boe

kamstra schreef op 04 december 2003 @ 11:52:

ik heb niets gezegt :P

als ze dit doen gaan ze de goeie kant op
ik begin namelijk een beetje wanhopig te worden
als me broertje zit te csen kan ik niet eens meer mee csen omdat we dan wel meer dan 16 kbs upstream gebruiken |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Shunt op 04-12-2003 12:06 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 11:59:

Ps: :9~ Khoop dat BBnet en BabyXL ook gaan mee doen in de strijd dan krijg ik een nog snellere lijn :9~ :9~ :9~
Bbned heeft al aangekondigd dat ie niet mee gaat doen in de prijzen/snelheids oorlog. Op dit moment hoeft dat nog niet, BBned is nog altijd het snelst en het goedkoopst.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 20:03

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Tja.. ik heb hier een gemixed gevoel over.
Eerst halen ze de helft van je downstream weg (niet leuk), nu verdubbelen ze 2x de upstream (wel leuk).

Vervolgens komt er waarschijnlijk een sneller abbo (5120/512??) met een hogere prijs. Zolang deze goedkoper wordt dan de 8000/1024 abbo´s van BBNED is dit te overwegen, maar als ze de KPN prijzen volgen zal dit waarschijnlijk 80 euro ofzo worden en dat is weer te duur.

Wat @home nu wel bereikt heeft is wel dat ik NU nog niet overstap op ADSL maar deze beslissing uitstel tot ik ga verhuizen (over ongeveer 1 jaar)

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- grmbl, snel wijzigen he !

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op 04 december 2003 @ 12:02:
[...]

ik heb niets gezegt :P

als ze dit doen gaan ze de goeie kant op
ik begin namelijk een beetje wanhopig te worden
als me broertje zit te csen kan ik niet eens meer mee csen omdat we dan wel meer dan 16 kbs upstream gebruiken |:(
Dan heb je je config verkeerd ingesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kamstra schreef op 04 december 2003 @ 11:52: De grootverbruikers zijn inderdaad voor een deel weg, dus nu kunnen ze weer "concurrerend" mee gaan doen in vergelijking met ADSL aanbieders.
:W ik ben er nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Uhm, welke snelheden gaan het dus worden?

Budget: 64/32 wordt 64/64?
Basis: 312/64 wordt 312/128?
Breedband: 2560/128 wordt 2560/512 of 2560/384?

[ Voor 8% gewijzigd door slaay op 04-12-2003 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 12:06:
[...]

Dan heb je je config verkeerd ingesteld...
nee hoor staat allemaal goe
het probleem is dat ik maar een upload heb (hier haalbaar) van 6 tot 10 kbs
als hij 10 kbs is gaat het wel dan hebben we nog een ping van ongeveer 50 a 60 maar bij 6 dan zitten we op een ping van 100 tot 400 :S

mare ben jij nu karmon (als ik het zo goe schijf :P ) van GC ?

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slaay schreef op 04 december 2003 @ 12:09:

Budget: 64/32 wordt 128/64?
Basis: 312/64 wordt 624/128?
Breedband: 2560/128 wordt 10240/512 of 7680/384?
Alleen de upstream wordt verdubbeld :)

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op 04 december 2003 @ 12:12:
[...]

nee hoor staat allemaal goe
het probleem is dat ik maar een upload heb (hier haalbaar) van 6 tot 10 kbs
als hij 10 kbs is gaat het wel dan hebben we nog een ping van ongeveer 50 a 60 maar bij 6 dan zitten we op een ping van 100 tot 400 :S

mare ben jij nu karmon (als ik het zo goe schijf :P ) van GC ?
offtopic:
nee koz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 20:03

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

slaay schreef op 04 december 2003 @ 12:09:

Budget: 64/32 wordt 128/64?
Basis: 128/64 wordt 256/128?
Breedband: 2560/128 wordt 10240/512 of 7680/384?
Zoals ik het lees verhogen ze alleen de upload en komt er een 4e abbo:
Budget: 64/32 wordt 64/64
Basis: 128/64 wordt 128/128
Breedband: 2560/128 wordt 2560/512
SuperBreedband? : 7680?/512?

Alhoewel het best zou kunnen dat de budget en basis downstream ook sneller wordt.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk, de download maakt mij niet zoveel uit die is hier toch nog steeds 350 alleen dat die upload hoger word _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Het verschil kabel - adsl blijf je nog wel steeds merken.

Neem KPN ADSL daar weet je wat maximaal kunt halen. De snelheid is lekker constant. Ga je naar kabel kijken dan gaat ie over de maximum snelheid heen, maar kan er ook ver onder gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

De download is in theorie trouwens momenteel voor breedband nog steeds 2560 kbit, tenminste, dat beweren ze bij start.home.nl, dus ik neem aan dat ze hooguit de download effectief weer opschroeven, maar dat er in de praktijk nog steeds blijft staan dat het 2560 kbit is, verschil is dus alleen dat je dan inderdaad weer die snelheid zal kunnen benaderen, maar ik moet het allemaal nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omebas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 21:38
Waar blijft nou de link van het originele bericht. Die quote lijkt niet echt iets wat uit de mond van meneer @home komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Om de concurrentie voor te blijven, gaat Essent Kabelcom komend jaar de snelheid @Home Basis en Budget verdubbelen en die van @Home Breedband zelfs twee keer verdubbelen. Kabelcom verwacht zo niet alleen goedkoper, maar ook sneller te zijn dan KPN Extra.
als ik het zo lees gaat breedband dus met down en up 2x verdubbelen

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Omebas schreef op 04 december 2003 @ 12:25:
Waar blijft nou de link van het originele bericht. Die quote lijkt niet echt iets wat uit de mond van meneer @home komt.
Het komt van het intranet van @home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah, ik ben abng dat we zullen moeten wachten. ;) Maar ik zie ze het toch niet binnenkort doen! Dan als smoesje het zat wat tegen en huppa weer een paar maanden later de verhoging! Jongens, het is toch zo te merken, @home speelt gewoon een spelletje. Doordat ze jaren als nummer 1 kwa prijs/snelheid stonden hebben ze nu aardig wat eigendunk gekregen. Ze denken niet meer aan de klanten, maar alleen aan hun portomonnee. En die wordt alleen aar gevult doormiddel van klanten, maar die raken ze nu kwijt dus moesten ze weer een actie houden. En als ze weer genoeg klanten hebben gaan ze de prijs omhoog schroeven! Ik kots haast op dat bedrijf. Ze gaan niet fatsoenlijk om met hun abonnees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omebas
ff uploaden naar je eigen webspace zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
lees de draad voor je blaat?:
|:(

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Of je leest gewoon even het topic |:(

Verder, lijkt me prima. De downstream hoeft imho echt niet omhoog, ik vind het verschil tussen 250 of 450 kb/sec niet spannend. Upstream omhoog lijkt me een zegen :) Niet alleen voor minder legale zaken hoor maar ik merk steeds meer dat ik aan 16 kb/sec niet genoeg heb (vakantiefoto's naar iemand sturen bijv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Omebas schreef op 04 december 2003 @ 12:29:
[...]

ff uploaden naar je eigen webspace zou ik zeggen.
en dan vanavond gelijk de ontslagpapieren ondertekenen bedoel je :D

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
psy schreef op 04 december 2003 @ 11:29:
Er lijkt (toch) wat leven te komen in de @home burelen:

[...]

Bron: Essent Kabelcom

PS Als een mod de tabel kan verbeteren qua layout, mij lukte het niet :>
kan aan mij liggen, maar dit is er nu al toch? wat is het verschil dan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

@mssl:

dat is inderdaad wat wij er hier op GoT van vinden, maar je moet wel bedenken dat wij waarschijnlijk als relatief klein groepje voor een behoorlijk grote belasting van het @home netwerk zorgen. Wij zijn dan ook de eersten die merken dat download snelheden achterblijven, en we zeuren ook als eerste dat de upload niet goed is. Maar 80% van de abonnees merkt daar helemaal niets van, die surfen eens wat en sturen een mail, dan merk je echt niet dat de snelheid lager is geworden hoor. @home zal dan ook voornamelijk commentaar krijgen van de grootverbruikers die ze uiteindelijk toch liever kwijt dan rijk zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omebas
Maestro.mosjuh schreef op 04 december 2003 @ 12:30:
[...]

en dan vanavond gelijk de ontslagpapieren ondertekenen bedoel je :D
:+ Dat doe je toch wel om je medetweakers te overtuigen.

[ Voor 87% gewijzigd door Omebas op 04-12-2003 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

IceStorm schreef op 04 december 2003 @ 12:30:
[...]

Of je leest gewoon even het topic |:(

Verder, lijkt me prima. De downstream hoeft imho echt niet omhoog, ik vind het verschil tussen 250 of 450 kb/sec niet spannend. Upstream omhoog lijkt me een zegen :) Niet alleen voor minder legale zaken hoor maar ik merk steeds meer dat ik aan 16 kb/sec niet genoeg heb (vakantiefoto's naar iemand sturen bijv).
nee maar het verschil van 450 naar 900 wel 8)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoop t toch echt wel snel! beetje nfs-u spelen lukt maar net volgens mij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omebas
Shunt schreef op 04 december 2003 @ 12:28:

als ik het zo lees gaat breedband dus met down en up 2x verdubbelen
Om de concurrentie voor te blijven, zullen we komend jaar de upstream van @Home Breedband twee keer verdubbelen en die van Basis en Budget verdubbelen. Ook het hokje waar @Home nu nog geen aanbod heeft, zal in 2004 gevuld worden. Verwachting is dat we hiermee sneller en goedkoper dan KPN Extra zijn. Hier horen jullie op termijn natuurlijk meer over!

:?

Jij leest het anders dan mij :D
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 12:40:
hoop t toch echt wel snel! beetje nfs-u spelen lukt maar net volgens mij!!
Waarom denken jullie bijna allemaal dat hogere upload betere ping is. Bandbreedte is niet hetzelfde ping. En hogere upload wil ook niet zeggen dat de ping beter is.

[ Voor 37% gewijzigd door Omebas op 04-12-2003 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

Shunt schreef op 04 december 2003 @ 12:37:
nee maar het verschil van 450 naar 900 wel 8)
Zeg eens eerlijk, heb je dat 'nodig'? Met 450 kb/sec kun je zulke ranzige hoeveelheden data door je lijn heen halen dat streaming DVD's kijken al bijna gaat. En dat slaat nergens op :P.

Maar woei, ik hoop wel dat we naar 512 kbit up gaan :D. GOOO eMule credits :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Omebas schreef op 04 december 2003 @ 12:33:
lees jij dan ook ff wat ik post. |:( << niet meer van toepassing deze thread gaat zo f*cking snel :P

Ik geloof er geen snars van. Waarom is dit bericht gericht aan "Jullie"(de @home gebruikers neem ik dan aan) terwijl het bericht op het intranet van @home staat :S Als je daar werkt krijg je toch geen hogere upload :/ . Iig dan meld je het niet zo als het hier staat. Dan is het meer van....wij gaan onze diensten aanpassen en hetvolgende verandert er of iets dergelijks.
Dat "Jullie" slaat op de mensen die bij @Home werken. Dit bericht is voor hun bedoeld, daarom staat het ook op het Intranet van @Home. Lekker informeel. De persbericht die @Home naar buiten zal brengen zal zeker in een andere stijl geschreven worden.

Maar het liefst wil ik het bevestigd zien op www.home.nl :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens hiero in deventer bijna nooit uitval das op zich wel positief, waar ik me erg aan stoor is dat ze je nooit binnen een week terug mailen zwaar onbeschoft noem ik dat naar je abonnee toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leg mij dat dan is ff uit van t verschil in ping en upload snelheid in kb's???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omebas
Twisted_Bunny schreef op 04 december 2003 @ 12:42:
[...]

Dat "Jullie" slaat op de mensen die bij @Home werken. Dit bericht is voor hun bedoeld, daarom staat het ook op het Intranet van @Home. Lekker informeel. De persbericht die @Home naar buiten zal brengen zal zeker in een andere stijl geschreven worden.

Maar het liefst wil ik het bevestigd zien op www.home.nl :|
Mijn fout :S..jezus wat ben ik wazig vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 12:44:
Ping en uploadsnelheid zijn verschillende zaken (hoewel ze wel bij elkaar 'horen' ;)).
Ping is puur de response tijd in milliseconden. Een ping van 30 wil gewoon zeggen dat een pakje data er 30 ms over doet om van jou pc naar de CS-server te gaan (of welke server dan ook ;)).
De uploadsnelheid is puur bandbreedte, oftewel, hoeveel data kan er tegelijk van jou pc naar een andere geslingerd worden.

Een hoge upstream werkt een lage ping vaak wel in de hand maar het hoeft absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omebas schreef op 04 december 2003 @ 12:40:
[...]

[...]

Waarom denken jullie bijna allemaal dat hogere upload betere ping is. Bandbreedte is niet hetzelfde ping. En hogere upload wil ook niet zeggen dat de ping beter is.
omdat je met een race spel veel informatie moet verzenden, maar helaas kan dat niet allemaal met 10 kb upload, dus krijg je lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 16:29

EgoPro

Time is an illusion.

Nou ja het klinkt veel belovend vind ik,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
zijn er trouwens datums bekend.. ""komend jaar" is ook weer zo vaag..kan dus net zo goed volgend jaar december zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel humor tbh. ik heb net per 1/12 me abbo opgezegd bij @home en heb demondsl 8192/1024 genomen. In mijn opzegging heb ik expliciet gemeld dat ik zeer ontevreden ben met de huidige upload van @home. Ik kreeg daarna een mailtje terug van support afdeling dat ze het spijtig vinden etc.. blabla..

Als zij mijn toen hadden verteld dat de upload verhoogt zou worden.. hmm dan zou ik wel gebleven zijn..

jammer @home voor jullie maar ik blijf weg ;)

met 90k uppen is nog altijd sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Met het commando "ping" kan je een pakketje versturen naar een computer die dan een pakketje naar je terugstuurt. Als de response bij jou aankomt zie je hoeveel tijd het heeft geduurd (in miliseconden). Hoe sneller des te beter natuurlijk.

De uploadsnelheid in KBs wil zeggen de hoeveelheid data die je per seconde naar het ineternet toe kan versturen. Bij @Home is dat op dit moment 16KB/s. (KB=KiloByte). Ook wel 128kbps (Kilobits per seconde)

edit:
Ben veel te traag vandaag :|

[ Voor 6% gewijzigd door Twisted op 04-12-2003 12:51 . Reden: Traagheidscomplex ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omebas
Stel je hebt een pijp waar water doorheen kan. Ping zou dan de tijd zijn die het kost om een druppel van de een naar de andere kant te krijgen. Bandbreedte is hoeveel druppels er naast elkaar door het draadje kunnen.

Met online games heb je bijv het liefst dat de reactie op de druppel die jij wegstuurt zo snel mogelijk terug komt. Met downloaden wil je veel druppels tegelijk zodat je download eerder binnen. Als je ping hoog is met downloaden houdt dat in dat ie wat later aan komt maar dan nog steeds met zoveel tegelijk. Dus in feite merk je dat alleen in de tijd die het kost voordat de 1e druppel aankomt/je download begint.

En idd als je spel meer informatie tegelijk wil verzenden en het kan allemaal niet meer door het draadje heen dan moeten ze achter elkaar en krijg je lag. Maar het blijft zo dat het niet hetzelfde is.

En met 4 man racen moet een upload van 7 kbps toch wel genoeg zijn. Lijkt mij niet zwaarder dan met 30 man op een FPS gameserver te zitten.

[ Voor 18% gewijzigd door Omebas op 04-12-2003 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

Zo, ik heb het er maar op gewaagd en @Home gewoon gemailt met de vraag of ze wat aan de upstream gaan doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus mijn basis abbo wordt dan 624kbit ipv 312? En up wordt ie dus 128kbit ipv 64kbit als dit klopt? Dat zou heel :9~ zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

IceStorm schreef op 04 december 2003 @ 12:56:
Zo, ik heb het er maar op gewaagd en @Home gewoon gemailt met de vraag of ze wat aan de upstream gaan doen ;).
LOL, je snapt neem ik aan dat je binnen nu en 4 uur een ontvangstbevestiging krijgt, dan over anderhalve week breed in de krant de uploadverhoging-aankondiging, over 2 weken een mailtje dat ze door drukte nog niet aan het beantwoorden van je mail zijn toegekomen, en over vijf weken een antwoord in de geest van "het spijt ons dat u ontevreden bent, maar we kunnen/ gaan er helaas niets aan doen"

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

Dat weet ik ;)

Maar de ontvangstbevestiging was er binnen 1 minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 12:57:
Dus mijn basis abbo wordt dan 624kbit ipv 312? En up wordt ie dus 128kbit ipv 64kbit als dit klopt? Dat zou heel :9~ zijn
Dat begint idd in de richting te komen, als het zo zou zijn blijf ik misschien toch nog maar even bij @home, oversstappen is ook zo'n gesodemieter...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COMPUTERFREAKED
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
BEEEEEEEEEEEETERE (...) })

Reageer ff normaal zeg :/

[ Voor 59% gewijzigd door intoxicated op 04-12-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Alleen de upload snelheid wordt verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:00

Robtimus

me Robtimus no like you

Goed zat hoor. 250-300 down vind ik snel zat, alleen die 14-15 up (ja ik weet het, ik heb mazzel) vind ik veel te mager.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:37

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

Ik kan in ieder geval bevestigen dat de upload naar 512 Kbit gaat.
Ff met de dealer lijn van @home gebeld, dus dat zit wel goed..
en er komt nog een sneller abbo.
Alleen het komt dit jaar (2003) niet meer.
Het word verw8 in het eerste kwartaal van 2004.
Aldus de aardige mevrouw aan de telefoon die hard op haar memo zat te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

Kijk, is alvast weer wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Nu Chello nog... :'(

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 08:38

Stoffel

Engineering the impossible

Goh, net nu ik in januari over wou gaan stappen op ADSL :Y)

Nouja, ik wacht daar nog wel even mee dan, maar als ik hun was zou ik hiermee opschieten omdat het anders nog heel veel klanten gaat kosten.

Irony at its best btw, ik zie dit topic in de active topics, wil het openen en mijn modem kapt ermee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duz niemand weet wanneer deze UPGRADE komt?

2) of 't echt waar is?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 19:37
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 19:05:
duz niemand weet wanneer deze UPGRADE komt?
@home kennende eind volgend jaar als de adsl snelheden alweer 4x verdubbeld zijn! :/
Ik ga iig weg bij @hobby, van de 4 jaar dat ik daar zit heb ik 3 jaar problemen gehad 8)7 en oplossen ho maar! :(

5564

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 16:39
Als @home nu ook nog de mailservers een beetje goed voor elkaar maken ben ik helemaal bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan in ieder geval bevestigen dat de upload naar 512 Kbit gaat.
Ff met de dealer lijn van @home gebeld, dus dat zit wel goed..
en er komt nog een sneller abbo.
Alleen het komt dit jaar (2003) niet meer.
Het word verw8 in het eerste kwartaal van 2004.
Aldus de aardige mevrouw aan de telefoon die hard op haar memo zat te lezen
wanneer hore de consumenten hier iets van?

en jij zegt udz dat 128 -->512kbit wordt dat zou zeer FIJN zijn (atm met 3-4pc das sux ass als je zowel zit te uppen als te gamen enzo (wil wel uns me website updaten enzo en dan is 15-16kb/sec max een RAMP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahum, @Home verteld je (als je nu klaagt over de upload, ik bedoel de jouw beloofde upload, niet haalt) dat de upload niet gegarandeerd is. Dat zie ik niet zo veranderen.
En waar de upload nu brak is, zal ie wel brak blijven, ik wil eerst wel eens een verhaal lezen van @Home waarom het nu allemaal zo brak is, en dat het in het 1e kwartaal van 2004 allemaal sneller en soepeler kan. Of ze hebben heel hard gewerkt de afgelopen weken, OF ze hebben ons jaren aan het lijntje gehouden, OF ze maken weer beloftes die ze niet waar kunnen maken.

Ik vertrouw op het laatste en neem afscheid van ze :)
(eens een .... altijd een ....)

[edit]
En jaren aan het lijntje gehouden zijn, is een zeer goede reden om op te stappen...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat ze ons aa 't lijntje hebben gehouden: @home speed in de VS was ook al hoger & max kabel speed met HUIDIGE modems (com21) is al iets van 21-36mbit als ik me niet vergis....
edit: ik haa hier 15/16KBytes sec (13kb/sec volgens speedbit) maar dan nog das netjes en als je dit x4 zou dan : das nog steeds meer dan 40kb/sec (4x13=52kb/sec das veeel meer dan die baggere 15-16kb ongevver verschillend per regio)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 20:14 . Reden: xtra stuff ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt totaal geen problemen met @home (de snelheid dan, de mailserver wel). Ik download hier rustig met 430 kb/s reële download (dus geen compressie/buffer oid) en soms heeft de upload uitschieters naar 20 kb/s en normaal ook gewoon 16 kb/s.
De upload is idd traag, maar als daar verandering in komt zou k @home een prima provider vinden. Misschien tref ik het heel erg met mn lokatie (Milsbeek), maar ik heb verder weinig te klagen over @home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De snelheid is ook hier puik in orde. Tuurlijk is de upload aan de trage kant, maar er wordt qua snelheid wel geleverd wat er wordt verteld. Veel mensen die ik hier hoor klagen zitten met "tig" pc's tegelijk te surfen en te downloaden. Gek dat het dan traag wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 04 december 2003 @ 20:30:
De snelheid is ook hier puik in orde. Tuurlijk is de upload aan de trage kant, maar er wordt qua snelheid wel geleverd wat er wordt verteld. Veel mensen die ik hier hoor klagen zitten met "tig" pc's tegelijk te surfen en te downloaden. Gek dat het dan traag wordt.
Na, ik weet wel waar ik over praat, als ik het over snelheden heb. Als ik zeg dat ik (toevallig ligt het vandaag net iets hoger) gemiddeld maar 6-8kb/s upload haal, dan is dat ook zo. Gemeten met 1 PC.

Echter als je tevreden bent met @Home zal ik de laatste zijn, die zegt dat je moet overstappen. Het is een kwestie totdat je in de problemen komt, of je snelheid omlaag zakt, dan denk je er wel anders over. Tot een jaar terug,was het bij mij ook allemaal prima in orde.

[edit]
Ik lees net dat er nog gewoon mailtjes worden uitgestuurd waarin verteld wordt dat er op korte termijn niks veranderd aan de upload.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
das wel erg kortzichtig :/
ze beloven een upload van 16kb/s die bijna niemand haalt
de download wordt eerst gecapt, en nu issie bijna nergens meer zo hoog als voor de "cap"

[ Voor 74% gewijzigd door P.K. op 04-12-2003 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:37

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

De persoon waar ik mee gesproken heb van @home had ongeveer het zelfde voor haar liggen als wat er in de eerste post staat.
Er zijn dus nog geen data bekend.
Ze willen alleen meer concureren met ADSL :?
We zien het wel...

Ben zelf alleen nog niet zo onder de indruk van de belofte's van @home..
Er is "ons" (het bedrijf waar ik werk) al meer beloofd door @home.
We zouden gebeld worden zodra er iets meer bekend is..
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.