Nou ik heb de Xtra 30 GB binnen!
Gister kreeg ik hem binnen, mooi verpakt (grote doos met luchtzakjes enzo).
334 eurootjes aan de postbode betaalt, en ben nu een prachtige mp3speler rijker...
Hulde aan Mp3cdspeler.nl trouwens, omdat ie 2 dagen later binnenkwam dan normaal hadden ze er een cassette-adapter en een kabeltje bijgedaan!
Hij is kleiner dan ik had verwacht, kan hem makkelijk in m'n hand houden of in m'n broekszak dumpen.
Geluidskwaliteit is goed, moet nog alle EAX settings uitproberen om de beste bass/treble verhouding te vinden. Standaard oordopjes zitten echt ruk, gelukkig had ik al Sony Ex71's gekocht!
De software is iets minder, opzich is het vrij duidelijk, maar niet altijd even logisch. Zo ging ik net ongeveer 5 gb aan mp3's overzetten. Eerst alles selecteren, vervolgens kan je met Mediasource nog even langsgaan of de Tags goed staan. Paar tags goed gezet, en op doorgaan geklikt.
Vervolgens gaat ie echt drie kwartier (!) doen over het opslaan van deze nieuwe tags (

), waarna hij ineens gewoon het programma afsluit, zonder ook maar 1 mp3'tje naar de zen te sturen!
Gelukkig had ie dus de nieuwe tags opgeslagen, zodat ik dat niet opnieuw hoefde te doen.
Overdracht zelf gaat redelijk snel, heb 1.1 op m'n pc dus moet eigenlijk nog een pci usb2 kaartje halen. Denk dat ik nu ongeveer 20 seconden over 10 mb doe.
Het hoesje wat erbij zit vind ik echt prima, mooi materiaal en beschermt goed. Ik vind het geen ramp dat je het schermpje niet kan zien met het hoesje eromheen, kleine moeite om hem even open te klappen, en het schermpje wordt tenminste goed beschermd.
Conclusie na 1 dag: topspelertje!