nee, geen enkele Zen heeft een lijn uit, daarom heb ik ook die nomad 3
jup ik heb de Xclef HD800 gekocht en daar ben ik erg tevreden mee, op een paar bugjes na dan
Ik ben nog steeds erg tevreden met m'n Zen Xtra, heb nog geen redenen gevonden waarom ik een andere gekocht zou moeten hebben...
PSN: Arienix
Bugjes? vertel?jeehaa schreef op 13 april 2004 @ 12:15:
jup ik heb de Xclef HD800 gekocht en daar ben ik erg tevreden mee, op een paar bugjes na dan
Chi3f: mis je geen digital in en tuner?

Anoniem: 99987
Als je een Zen koopt dan zit je wel goed i.v.m. bugs. Ik denk dat er heel weinig of geen bugs in de Zen zitten omdat het niet de eerste keer is dat Creative een mp3 speler maakt.
Ik heb gister ook een Zen Xtra 30 GB besteld.
Anoniem: 82405
nog minder dan 25 Gb te gaan op m´n Zen Xtra en er moet nog veel worden toegevoegd; toch blij dat ik de 60Gb heb genomen
ja en zo kwam ik erachter dat 20 gig meer dan voldoende is. ik draai nl regelmatig,.... met VINYL. dus die mp3's gebruik ik vooral om de plaat mee na te luisteren voor eventuele overwachte breaks. dus ik vond mijn Xclef hd800 meer dan voldoende ruimte hebben. prima dus. voor echte album verzamelaars is 60 gig prima maar als je dat niet bent, spaar je geld en koop de 30 gig of koop een 'iets betere' speler.
het idee dat ik steeds software moest installeren om bestanden te zenden van en naar de speler heeft mij doen besluiten deze speler niet te nemen. daarom koos ik de Xclef. lange maar gerichte studie heeft bij doen beslissen
dus voor de muziek liefhebbers van de ruimste zin (album verzamelaars): neem de 60 gig versie van de Creative.
voor anderen, oftwel gerichtere muziek liefhebbers in de specifiekere zin, neem een speler met minder geheugen (met wat beter gebruikers gemak)
(let niet op zinsbouw het is 0.43 hier en ik heb gesophen
)
het idee dat ik steeds software moest installeren om bestanden te zenden van en naar de speler heeft mij doen besluiten deze speler niet te nemen. daarom koos ik de Xclef. lange maar gerichte studie heeft bij doen beslissen
dus voor de muziek liefhebbers van de ruimste zin (album verzamelaars): neem de 60 gig versie van de Creative.
voor anderen, oftwel gerichtere muziek liefhebbers in de specifiekere zin, neem een speler met minder geheugen (met wat beter gebruikers gemak)
(let niet op zinsbouw het is 0.43 hier en ik heb gesophen
Anoniem: 113294
Right,
goeie review.
Heb er veel aan gehad. De keuze is gemaakt ik ga voor de Zen Xtra 30gb variant. Das plenty space voor mij. Tenslotte luister je het toch niet allemaal tegelijkertijd.
Nu nog op zoek naar goedkoop € adresje.
Newayz.. toch nog een vraagje..
Kan de Zen Xtra ook omgaan met cue files. ik luister veel naar dance/trance/club die verpakt zijn in een groot bestand met bijbehorende cuefile. Waar (dus) alle nfo in staat. Dit is toch gewoon iets wat software/firmware-technisch kan worden opgelost?.
Verder weet ik het niet meer zeker, vandaar dat ik het nog een keertje vraag. *xcuus als het al geweest is* .. kan hij ook met de playlists van winamp omgaan?
thnx in advance
goeie review.
Heb er veel aan gehad. De keuze is gemaakt ik ga voor de Zen Xtra 30gb variant. Das plenty space voor mij. Tenslotte luister je het toch niet allemaal tegelijkertijd.
Nu nog op zoek naar goedkoop € adresje.
Newayz.. toch nog een vraagje..
Kan de Zen Xtra ook omgaan met cue files. ik luister veel naar dance/trance/club die verpakt zijn in een groot bestand met bijbehorende cuefile. Waar (dus) alle nfo in staat. Dit is toch gewoon iets wat software/firmware-technisch kan worden opgelost?.
Verder weet ik het niet meer zeker, vandaar dat ik het nog een keertje vraag. *xcuus als het al geweest is* .. kan hij ook met de playlists van winamp omgaan?
thnx in advance
Installeer "Daemon tools" (= virtuele cd-rom) en laad hierin je cue file. Je zal dan je cue/bin file zien als cd-rom station. Voor Winamp bestaat er een plugin waarmee je de muziek van de zen kan beluisterenAnoniem: 113294 schreef op 07 mei 2004 @ 01:01:
thnx in advance
Religion is Opium for the Masses
Ik zit ook een beetje naar deze HD speler te kijken,
60 GB. voor z`n € 400,- is niet verkeerd
Wat ik me alleen afvraag is, kan je ook nummers via de speler verwijderen.
Dus als je een nummertje aan het luisteren bent en hij is toch niet goed dat je hem meteen kan verwijderen.
Als dat zo is, ga ik hem van de week denk ik halen
60 GB. voor z`n € 400,- is niet verkeerd
Dus als je een nummertje aan het luisteren bent en hij is toch niet goed dat je hem meteen kan verwijderen.
Als dat zo is, ga ik hem van de week denk ik halen
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
dit is bij mijn zen usb2 (20gb) wqel mogelijk, vind ik zelf ook erg handig.
aangezien ik tot nu toe nog geen dingen heb gezien van de firmware die ze er uit hebben gehaald bij hogere versie's neem ik aan dat ze t allemaal wel kunnen
aangezien ik tot nu toe nog geen dingen heb gezien van de firmware die ze er uit hebben gehaald bij hogere versie's neem ik aan dat ze t allemaal wel kunnen
hopende hiermee een post te hebben gemaakt, teken ik
Ja dit kanpvdlaan schreef op 30 mei 2004 @ 13:18:
Religion is Opium for the Masses
Ik ben een totale noob met mp3-spelers met HD, hoe zit het met schokken en overslaan ? Ik ben van plan er eentje te gaan kopen voor gebruik tijdens het mountainbiken. Is dit wel geschikt? Hoe snel slaat ie over?
M'n Discman heeft een soort van geheugen waardoor ie in principe altijd blijft doorspelen en das erg fijn
Heeft deze dat ook?
Oja, die 60 GB die op die vergelijkingslijstje staat op pagina 1 wordt niet meer verkocht denk ik zo? Alleen de Xtra uitvoering kan ik nog op Pricewatch en Kieskeurig.nl vinden.
De Xtra heeft als belangrijk verschil 8 MB SDRAM ipv 16 MB DRAM. Maakt dat erg veel uit? Is SDRAM belangrijk om aan boord te hebben bij 't afspelen/kopieren van MP3 ipv DRAM ? Kan me niet voorstellen, denk dat kwantiteit toch meer nut heeft.
Verder is de uitgangssterkte verlaagd naar 60 mW ipv 100. Dat is denk ik te laag omdat ik veel mensen hoor klagen over het lage volume wat je eruit kan persen.
De accu gaat ook 2 uur minder lang mee maar is wel weer verwisselbaar.
M'n Discman heeft een soort van geheugen waardoor ie in principe altijd blijft doorspelen en das erg fijn
Oja, die 60 GB die op die vergelijkingslijstje staat op pagina 1 wordt niet meer verkocht denk ik zo? Alleen de Xtra uitvoering kan ik nog op Pricewatch en Kieskeurig.nl vinden.
De Xtra heeft als belangrijk verschil 8 MB SDRAM ipv 16 MB DRAM. Maakt dat erg veel uit? Is SDRAM belangrijk om aan boord te hebben bij 't afspelen/kopieren van MP3 ipv DRAM ? Kan me niet voorstellen, denk dat kwantiteit toch meer nut heeft.
Verder is de uitgangssterkte verlaagd naar 60 mW ipv 100. Dat is denk ik te laag omdat ik veel mensen hoor klagen over het lage volume wat je eruit kan persen.
[ Voor 50% gewijzigd door YoG op 07-06-2004 22:22 ]
Anoniem: 82405
de 60gb is nog steeds te koop, zie bijv: http://www.mmport.nl/?doc=categorie&catid=21YoG schreef op 07 juni 2004 @ 21:53:
... Oja, die 60 GB die op die vergelijkingslijstje staat op pagina 1 wordt niet meer verkocht denk ik zo? Alleen de Xtra uitvoering kan ik nog op Pricewatch en Kieskeurig.nl vinden. ...
mn zen heeft het gisteren begeven. ik zette m aan, hij deed t 10 mins en toen hield hij er mee op. eerst d8 ik dat de headphones er niet goed inzaten, maar hij deed helemaal niets meer.
nukom ik alleen nog maar in t rescuemenu, waar ik oa kan kieszen uit reload Os enzo. als ik dit wil doen geeft ie echter aan dat er een hdd problem is.
ik heb nu een mailtje gestuurd naar www.mp3spelers.nl, waar ik m heb gekocht, maar tot dusver niets van gehoord
nukom ik alleen nog maar in t rescuemenu, waar ik oa kan kieszen uit reload Os enzo. als ik dit wil doen geeft ie echter aan dat er een hdd problem is.
ik heb nu een mailtje gestuurd naar www.mp3spelers.nl, waar ik m heb gekocht, maar tot dusver niets van gehoord
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
update 
heb een mailtje trug. basicly komt t erop neer dat ik een mail moet sturen naar creative nederland. wat allemaal nogal omslachtig is. dat heb ik nu gedaan en w8 maar op hun reactie.
in de tussentijd maar even geen muziek luisteren
heb een mailtje trug. basicly komt t erop neer dat ik een mail moet sturen naar creative nederland. wat allemaal nogal omslachtig is. dat heb ik nu gedaan en w8 maar op hun reactie.
in de tussentijd maar even geen muziek luisteren
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Anoniem: 103205
Anders kun je beter de Creative technische service even opbellen. Ik moest me mp3 speler opsturen naar hun technische service, had hem binnen een week na het telefoontje volledig werkend terugLicko schreef op 16 juni 2004 @ 10:35:
update
in de tussentijd maar even geen muziek luisteren![]()
Ik heb ook weleens geprobeerd hun via e-mail te contacteren, maar nooit een reply gekregen.
Ik heb nog nooit problemen gehad met overslaan of iets in die richting (ook al ga ik soms niet al te zachtzinnig met me Zen omYoG schreef op 07 juni 2004 @ 21:53:
Ik ben een totale noob met mp3-spelers met HD, hoe zit het met schokken en overslaan ? Ik ben van plan er eentje te gaan kopen voor gebruik tijdens het mountainbiken. Is dit wel geschikt? Hoe snel slaat ie over?
M'n Discman heeft een soort van geheugen waardoor ie in principe altijd blijft doorspelen en das erg fijnHeeft deze dat ook?

Volgens mij maakt het kwa geheugen niet veel uit. Ik heb zelf een zen en een vriend van mij een Xtra. Nooit verschill tussen die twee gemerkt.
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 103205 op 23-06-2004 17:32 ]
heb m inmiddels al weer een tijdje terug. is per post naar Ierland verzonden, en binnen 1 week had ik m weer. een geheel nieuwe wel te verstaan.Anoniem: 103205 schreef op 23 juni 2004 @ 17:28:
[...]
Anders kun je beter de Creative technische service even opbellen. Ik moest me mp3 speler opsturen naar hun technische service, had hem binnen een week na het telefoontje volledig werkend terug
Ik heb ook weleens geprobeerd hun via e-mail te contacteren, maar nooit een reply gekregen.
[...]
Ik heb een groot probleem. Ik bezit de nu pas 4 maanden de Creative Nomad Zen NX (30gb) Ik ben net terug van vakantie en tijdens mijn vakantie is mijn mp3 speler plat op de grond gevallen (dus precies op de achterkant).
Hier schrok ik natuurlijk van, maar aangezien dat ding wel een stootje kan hebben dacht ik dat er niks aan de hand zou zijn. Als ik hem nu aanzet, dan hoor je hem een beetje ratelen en tikken. Het EAX logo blijft erg lang hangen en na 2 minuten ongeveer gaat hij naar het rescue mode menu.
Daar heb je verschillende opties. Ik heb geprobeerd alles te formateren, maar dat krijg ik ook de fout: Hard Disk Error.
Ik vermoed dus dat de harde schijf kapot is gegaan tijdens het vallen. Heeft iemand nog tips, of weet iemand waar je zoiets kan laten repareren of misschien zelfs nog kan redden?
** Ik zie dat er de laatste 2 weken al weer wat posts bij zijn gekomen dus, daarom verander ik mijn vraag.
- Moest er iemand iets betalen voor het repareren, zoja hoeveel kost zoiets.
- Is het mogelijk om te doen alsof mijn mp3 speler uit zichzelf niet meer funcioneert zodat ik misschien ook goedkoper af ben? Dit zeg ik niet omdat ik een krent ben, maar ik verwacht zo een reparatie van 200 euro... dat is vaak met die dingen en dan is toch wel erg duur.
Hier schrok ik natuurlijk van, maar aangezien dat ding wel een stootje kan hebben dacht ik dat er niks aan de hand zou zijn. Als ik hem nu aanzet, dan hoor je hem een beetje ratelen en tikken. Het EAX logo blijft erg lang hangen en na 2 minuten ongeveer gaat hij naar het rescue mode menu.
Daar heb je verschillende opties. Ik heb geprobeerd alles te formateren, maar dat krijg ik ook de fout: Hard Disk Error.
Ik vermoed dus dat de harde schijf kapot is gegaan tijdens het vallen. Heeft iemand nog tips, of weet iemand waar je zoiets kan laten repareren of misschien zelfs nog kan redden?
** Ik zie dat er de laatste 2 weken al weer wat posts bij zijn gekomen dus, daarom verander ik mijn vraag.
- Is het mogelijk om te doen alsof mijn mp3 speler uit zichzelf niet meer funcioneert zodat ik misschien ook goedkoper af ben? Dit zeg ik niet omdat ik een krent ben, maar ik verwacht zo een reparatie van 200 euro... dat is vaak met die dingen en dan is toch wel erg duur.
[ Voor 23% gewijzigd door Scorpion2k op 04-08-2004 18:12 ]
Het lijkt er idd op dat je HD niet helemaal lekker is geworden. Heb hier zelf geen ervaring mee, maar je kan creative support natuurlijk altijd bellen (anoniem) en dan uitleggen wat er mis gaat met je speler, en dat je geen idee hebt wat de oorzaak is.Scorpion2k schreef op 04 augustus 2004 @ 18:09:
Ik heb een groot probleem. Ik bezit de nu pas 4 maanden de Creative Nomad Zen NX (30gb) Ik ben net terug van vakantie en tijdens mijn vakantie is mijn mp3 speler plat op de grond gevallen (dus precies op de achterkant).
Misschien laten ze je wat dingen proberen uit te voeren op het apparaat en kunnen ze hopelijk het euvel verhelpen.
Mocht dit niet lukken dan kan je altijd nog informeren naar de kosten.
In ieder geval succes ermee!!
Geen commentaar
@Scorpion2k
Het EAX is het bootlogo als je verder geen boot logo hebt ingesteld. als ie niet verder gaat met booten heb je dus een hdd probleem. zoals je al aangeeft kom je in het rescue mode, heb je al "reboot' of 'reload OS' geprobeerd?
en als je mn aanzet "spint" de hdd dan wel ?
probeer (zonder mn aan te zetten en dan in het rescue mode menu te komen) maar zo:
1. Zet de NX / Xtra uit !
2. Druk de Play/Pause knop in en hou vast.
3. Druk nu (met paperclip o.i.d.) de reset knop in (1x klikken)
4. Nu zie je het scherm met "Creative Copyright 2003 enz.."
5. Als je het Rescue Mode scherm ziet laat je de Play/Pause los.
en kies dan optie 3 en dan 4.
quote: "waar je zoiets kan laten repareren"
Bij Creative,
Als er geen valschade zichtbaar is probeer dan via de garanatie, gerepareerd te krijgen, de kans dat je al je muziek kwijt raakt is wel aandezig.
Heb je wel val schade, dan kan je evengoed op de garantie proberen.
Als het tijdens je vakantie gebeurd is, claim het dan op je reis verzekering.
wat de ervaringen zijn met reparaties, kun je vinden in dit topic.
Het EAX is het bootlogo als je verder geen boot logo hebt ingesteld. als ie niet verder gaat met booten heb je dus een hdd probleem. zoals je al aangeeft kom je in het rescue mode, heb je al "reboot' of 'reload OS' geprobeerd?
en als je mn aanzet "spint" de hdd dan wel ?
probeer (zonder mn aan te zetten en dan in het rescue mode menu te komen) maar zo:
1. Zet de NX / Xtra uit !
2. Druk de Play/Pause knop in en hou vast.
3. Druk nu (met paperclip o.i.d.) de reset knop in (1x klikken)
4. Nu zie je het scherm met "Creative Copyright 2003 enz.."
5. Als je het Rescue Mode scherm ziet laat je de Play/Pause los.
en kies dan optie 3 en dan 4.
quote: "waar je zoiets kan laten repareren"
Bij Creative,
Als er geen valschade zichtbaar is probeer dan via de garanatie, gerepareerd te krijgen, de kans dat je al je muziek kwijt raakt is wel aandezig.
Heb je wel val schade, dan kan je evengoed op de garantie proberen.
Als het tijdens je vakantie gebeurd is, claim het dan op je reis verzekering.
wat de ervaringen zijn met reparaties, kun je vinden in dit topic.
Ik blijf dan de hard disk problem houden. De harde schijf is inderdaad kapot, je kan hem ook horen tikken.
Ik moet denk ik maar gaan bellen. Klopt het dat je alleen naar Ierland kan bellen (natuurlijk wel op het nummer voor Nederland) voor Creative?
**
Goed ik heb gebeld naar Ierland. Valschade valt niet onder de garantie, maar aangezien we een reisverzekering hadden valt ie daar wel onder.
Als je hem wilt laten repareren, kan dat alleen via Creative. De kosten voor een nieuwe harde schijf bedragen 200 euro inclusief de verzendkosten en BTW. Dit bedrag is alleen met credit card te betalen.
Ik vind de Creative Nomad Zen NX een hartstikke mooi ding, maar je betaalt je wel helemaal scheel aan zo'n ding. Nouja, wat moet dat moet dan maar....
Alvast bedankt voor de hulp en ik zal nog wel laten weten hoe het is afgelopen!
Dan ga ik nu maar mijn telefoon proberen te fixen, aangezien die gecrashed is tijdens mijn vakantie.
Ik moet denk ik maar gaan bellen. Klopt het dat je alleen naar Ierland kan bellen (natuurlijk wel op het nummer voor Nederland) voor Creative?
**
Goed ik heb gebeld naar Ierland. Valschade valt niet onder de garantie, maar aangezien we een reisverzekering hadden valt ie daar wel onder.
Als je hem wilt laten repareren, kan dat alleen via Creative. De kosten voor een nieuwe harde schijf bedragen 200 euro inclusief de verzendkosten en BTW. Dit bedrag is alleen met credit card te betalen.
Ik vind de Creative Nomad Zen NX een hartstikke mooi ding, maar je betaalt je wel helemaal scheel aan zo'n ding. Nouja, wat moet dat moet dan maar....
Dan ga ik nu maar mijn telefoon proberen te fixen, aangezien die gecrashed is tijdens mijn vakantie.

[ Voor 62% gewijzigd door Scorpion2k op 09-08-2004 11:52 ]
Yep onderdelen zijn altijd duur...Scorpion2k schreef op 09 augustus 2004 @ 11:15:
Ik blijf dan de hard disk problem houden. De harde schijf is inderdaad kapot, je kan hem ook horen tikken.
**
Verder alles goed gegaan tijdens je vakantie

Geen commentaar
alhoewel ik het nooit geprobeerd heb dat een andere 2,5" ook past en werkt, in een zen zit een een notebook 2,5" hdd.
in theorie kan er dus ook een notebook 2,5" hdd in en die á 40 gb zijn te koop voor ongeveer 100 euro.
Mocht je zelf gaan sleutelen
Gegevens van mijn Zen HDD
Fujitsu 30 gb hdd
LBA 58605120
Rating: 5 v 0.55 A)
Model: MHT 2030AT
succes
in theorie kan er dus ook een notebook 2,5" hdd in en die á 40 gb zijn te koop voor ongeveer 100 euro.
Mocht je zelf gaan sleutelen
Gegevens van mijn Zen HDD
Fujitsu 30 gb hdd
LBA 58605120
Rating: 5 v 0.55 A)
Model: MHT 2030AT
succes
Anoniem: 67204
Ben bang dat mijn Nomad jukebox zen nx is overleden, hij wil niet meer booten.
Hier vooraan ging zich al iest vreemds af, ik zette hem aan tijdens mijn krantjes en ineens begon hij allemaal nummers door elkaar te gooien, na een tijdje ook nog is over te slaan en daarna, ja je raad het al, niks meer, dit was afgelopen vrijdag, ben er nu even naar aan het kijken, als hij boot krijg ik steeds dat resceu dinges maar wat ik ook selecteer ik krijg altijd hd problem. Ga morgen proberen garantie te krijgen hijs immers nog geen jaar oud en met zeer veel zorg behandeld, zelfs altijd in mijn oude cd-speler hoes gezeten en ook nog is in zijn eigen.
Hier vooraan ging zich al iest vreemds af, ik zette hem aan tijdens mijn krantjes en ineens begon hij allemaal nummers door elkaar te gooien, na een tijdje ook nog is over te slaan en daarna, ja je raad het al, niks meer, dit was afgelopen vrijdag, ben er nu even naar aan het kijken, als hij boot krijg ik steeds dat resceu dinges maar wat ik ook selecteer ik krijg altijd hd problem. Ga morgen proberen garantie te krijgen hijs immers nog geen jaar oud en met zeer veel zorg behandeld, zelfs altijd in mijn oude cd-speler hoes gezeten en ook nog is in zijn eigen.
Mijn Zen Nx is nu alweer kapot. Tweede speler in 8 maanden die kapot is gegaan, terwijl ik ze toch netjes heb behandeld

Ga dan ook proberen de Zen te ruilen voor andere mp3 speler (van een ander merk).
Ga dan ook proberen de Zen te ruilen voor andere mp3 speler (van een ander merk).
Anoniem: 67204
Ja ik heb um ook heel goed behandeld, in de meegeleverde hoes en die weer in mijn oude discman hoes gedaan en dan toch naar de @#%$ gaat echt nergens over, trouwens die van mij is ook 8 maanden oud, beetje vaagAnoniem: 103205 schreef op 29 augustus 2004 @ 21:31:
Mijn Zen Nx is nu alweer kapot. Tweede speler in 8 maanden die kapot is gegaan, terwijl ik ze toch netjes heb behandeld![]()
Ik heb mijn mp3speler opgestuurd naar Ierland op dinsdag 31 augustus en wacht nu op antwoord. Ik laat wel weer wat weten als ik wat hoor.
Net een nieuwe Zen binnen gekomen, 1 week nadat ik de kapotte heb opgestuurd.
Erg aardig van ze dat ze mij een Xtra hebben toegestuurd in plaats van een NX
Erg aardig van ze dat ze mij een Xtra hebben toegestuurd in plaats van een NX
Ik heb ook zojuist mijn mp3speler ontvangen. Ik moest hem kaal opsturen (zonder batterij en kapje), maar ik heb een compleet nieuwe terug gekregen, dus nu heb ik wel een extra lader, hoesje, oordopjes, software en usb kabel. Erg netjes van de heren Creative. Heeft het me zelfs iets opgeleverd (want het was verzekert), alleen moest ik helaas wel lang wachten.
Anoniem: 74839
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 74839 op 30-09-2004 10:55 ]
contact opnemen met creative service center. Meestal heb je dan binnen een week een nieuwe. Als je het nummer niet kunt vinden, dan kan ik het wel ergens voor je opzoeken.Anoniem: 74839 schreef op 30 september 2004 @ 10:16:
Mijn Zen Xtra van 30 gig start niet meer door. Ik stopte m vanochtend omdat ie helemaal leeg was in de lader en toen ik er net naar keek stond er nog steeds het EAX logo, terwijl hij normaal dan allang doorgestart is. Batterij en stroom eruitgehaald, weer opgestart, hetzelfde. Gereset, hetzelfde. Ik hoor de HD 'wakker worden'en daarna nog een keer heel even draaien. Wat kan ik nu het beste doen?
Hier nog een slachtoffer van een overleden Zen 
Als ik die kosten zo zie dan denk ik dat ik een nieuwe ga kopen want dit is me veels te duur.
Jammer maja, ik ga weer mp3 spelertjes vergelijken
Als ik die kosten zo zie dan denk ik dat ik een nieuwe ga kopen want dit is me veels te duur.
Jammer maja, ik ga weer mp3 spelertjes vergelijken
Hier ben ik weer.... zijn die stomme dingen van glas ofzo? Precies hetzelfde probleem weer, hij is weer naar de klote.
Tijd om maar weer te bellen en een nieuwe te vragen als dat mogelijk is!
Tijd om maar weer te bellen en een nieuwe te vragen als dat mogelijk is!
weet iemand of die zen xtra 30gb een line ingang heeft om direct naar mp3 op te nemen ??
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Nee die heeft 'ie niet...ricost schreef op 03 november 2004 @ 10:07:
weet iemand of die zen xtra 30gb een line ingang heeft om direct naar mp3 op te nemen ??
Vreemd dat ie bij iedereen kapot gaat, die van mij doet het al een tijd prima, en hij lijkt ook vrij degelijk enzo...
Hou hem wel altijd in het hoesje, krijgt ie veel minder klappen te verduren.
Ik vrees dat de batterij van mijn MP3 speler kapot is. Als ik namelijk het voedingsstekkertje in mijn ZEN NX steek krijg ik een stekkertje te zien. NIet het icoontje dat de batterij laadt. Haal ik het stekkertje uit de MP3 speler dan valt hij uit.
Ook als ik de batterij eruit haal blijft het stekkertje op het display staan als deze aan de lader ligt.
Hebben meer mensen dit meegemaakt en wat hebben die gedaan?
Ook als ik de batterij eruit haal blijft het stekkertje op het display staan als deze aan de lader ligt.
Hebben meer mensen dit meegemaakt en wat hebben die gedaan?
Geen commentaar
Dat stekkertje krijg ik alleen als de batterij helemaal vol is, anders krijg ik zo'n bliksempje. Denk inderdaad dat je accu dan kapot is...
Nieuwe accu is 40 euro ofzo, niet extreem duur, maarja wel zonde natuurlijk.
Dat vinnik toch aardig wat voor een MP3 speler van 1 jaar en enkele dagen oud....maar ja. Morgen Creative bellen en hopen op coulance....Weet niet hoe scheutig ze daarmee zijn.Chi3F schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:08:
Dat stekkertje krijg ik alleen als de batterij helemaal vol is, anders krijg ik zo'n bliksempje. Denk inderdaad dat je accu dan kapot is...
Geen commentaar
HIJ DOET HET WEER!!!
sorry voor de caps maar heb mezelf weer €40,- euri uitgespaard.
Op de een of andere manier begon hij gisteravond na veel gefreubel ineens weer te laden en nu werkt hij weer perfect......ra ra hoe kan dat
sorry voor de caps maar heb mezelf weer €40,- euri uitgespaard.
Op de een of andere manier begon hij gisteravond na veel gefreubel ineens weer te laden en nu werkt hij weer perfect......ra ra hoe kan dat
Geen commentaar
Ik heb hem ook weten te bemachtigen voor 169 euro (aanbieding!) bij een Megapool tent die nu van Harense Smid is. Goed apparaat mits je mp3 id3(v2) tags kloppen. Dan werkt het prima. MAAR....1 ding hebben ze wat mij betreft over het hoofd gezien. Als je een artiest hebt die op verschillende albums een nummer heeft met dezelfde titel, krijg je bij het importeren een melding dat het nummer al bestaat. Dan kan er alleen overschreven worden of gewoon niet kopiëren.
Voorbeeld:
Artiest - 'Album' - Titel - nummer
Beethoven - Symphony 1 - 01 - Allegro
Beethoven - Symphony 2 - 01 - Allegro
Wat nu? Dit pikt dit apparaat niet. Album naam leest hij wel af bij het spelen, maar bij het kopiëren negeert hij het klaarblijkelijk! Ik kan niet anders zeggen dat ik dat KUT vindt. Mensen die geen klassieke muziek luisteren zullen denk ik overigens niet snel dit probleem tegen komen
Voorbeeld:
Artiest - 'Album' - Titel - nummer
Beethoven - Symphony 1 - 01 - Allegro
Beethoven - Symphony 2 - 01 - Allegro
Wat nu? Dit pikt dit apparaat niet. Album naam leest hij wel af bij het spelen, maar bij het kopiëren negeert hij het klaarblijkelijk! Ik kan niet anders zeggen dat ik dat KUT vindt. Mensen die geen klassieke muziek luisteren zullen denk ik overigens niet snel dit probleem tegen komen
Ik heb dit ook al in een ander topic gepost maar blijkbaar is dit ook het creative zen xtra 60GB topic zo'n beetje...
Ik ben van plan deze speler te gaan kopen, vooral voor in de auto.
Na een tijd lang zoeken vond ik een adapter voor in de auto erbij.
http://nl.europe.creative.com/shop/product.asp?prod=344
Alleen hier zit zo'n dom bandje bij.... en het kost 24 euro
Kan de adapter niet gewoon los gekocht worden ergens? en aan welke specificaties moet hij dan voldoen? (iemand een adapter waar het op staat?)
Kan de adapter niet gewoon los gekocht worden ergens? en aan welke specificaties moet hij dan voldoen? (iemand een adapter waar het op staat?)
x
Dat bandje vind ik zelf erg handig, kreeg hem gratis erbij en gebruik hem altijd in de auto...blaatbeest schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 22:11:
Ik heb dit ook al in een ander topic gepost maar blijkbaar is dit ook het creative zen xtra 60GB topic zo'n beetje...
Maarja dat is ook zo'n oude radio die nog een cassettespeler heeft, zullen ze wel niet allemaal meer hebben.
De output op de normale 220 volt --> 5 volt adapter is iig 1,5 A, neem aan dat een auto-adapter dezelfde output moet hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door Chi3F op 17-06-2005 22:26 ]