[Multiplatform]Need for Speed Underground Deel 5

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.870 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

M1lamb3r schreef op 07 december 2003 @ 20:52:
* Spockz mopelt iets van parelmoer verf/pearlscent paint en de muisknop en over ongeveer de helft van de pagina's in dit topic
* Spockz knikt instemmend en bromt wat.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Heb em vandaag wéér uitgespeeld ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op 07 december 2003 @ 20:52:
/me mopelt iets van parelmoer verf/pearlscent paint en de muisknop en over ongeveer de helft van de pagina's in dit topic
ik bedoel zoals bij deze link in het midden links ??

http://www.eagames.com/of...=9&platformID=console

m1lamb3r ik snap der niks van wa je almaal lult maar tog bedankt
ik bedoel zoals bij deze link in het midden links ??

http://www.eagames.com/of...=9&platformID=console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel net ook, voor de eerste keer dan, uitgespeeld. Wel jammer dat je weer helemaal overnieuw moet beginnen wil je weer ver komen. Heb ik weer wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
weet iemand waarom ik geen dragrace kan doen online?
als ik een game host krijg ik alleen maar het circuit en het aantal laps te zien
maar ik wil dragracen >:)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Hmm ik ben bij race 80 (kan dat?) gekapt met spelen, ik had toen net de Skyline, maar ik vond het allemaal zo saai en eentonig worden dat ik er geen zin meer in had :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 07 december 2003 @ 22:37:
weet iemand waarom ik geen dragrace kan doen online?
als ik een game host krijg ik alleen maar het circuit en het aantal laps te zien
maar ik wil dragracen >:)
klik es bovenin zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raak niet over race 86 :'( ben er al enkele dagen mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 23:18:
Ik raak niet over race 86 :'( ben er al enkele dagen mee bezig
Uninstallen. Als je 86 lastig vind, ga je flippen bij 95 en 103 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 23:19:
[...]

Lol, uninstallen zal ik niet doen :P, zal wel proberen en blijven proberen worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-03 10:15

Emerge

Bifidus schmifidus

Afbeeldingslocatie: http://www.vanembden.demon.nl/kar.jpg

Mijn "ride" na het uitspelen van Underground. Nét geen 5 sterren alleen maar omdat ik die vieze lelijke level 3 achterlicht units er niet op wou hebben. :)

[ Voor 81% gewijzigd door Emerge op 08-12-2003 00:15 ]

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 23:20:
[...]

Lol, uninstallen zal ik niet doen :P, zal wel proberen en blijven proberen worden :D
Had ik ook een paar uur geleden. Ik was het helemaal zat, dus heb ik even gegoogled op een trainertje, e voila: een trainertje. Beetje flauw is het wel, maar ik had er echt geen zin meer in. Ik wilde alleen maar alle bumpers, skirts, hoods, etc.

Weet iemand trouwens of, en zo ja, hoe, je alle custom visuals kunt unlocken? Ik heb er nu een paar gekozen, maar ja, ik wil ze natuurlijk allemaal proberen op alle auto's :) Die verbredingsset is wel bruut namelijk, en ik wil ze eigenlijk allebei. Ik heb vaag het idee dat ik, als ik een andere auto had gehad, een andere verbredingsset had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:04

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 23:19:
[...]

86 ben ik wel even mee bezig geweest idd, maar die is nog te doen. Ik ben nu volgens mij bij 95, dat is toch die 6-lap race tegen o.a. een groene S2000? Zwaar frustrerend, ik lag een keer 4 rondjes aan kop, komen 2 auto's me in de laatste rondes nog ff voorbij steken alsof ik 30 rij... En heb ook al geprobeerd om de eerste 4 laps langzaam te rijden, maar dat is ook nog niet gelukt.

Waarom moet je in hemelsnaam 6 rondjes rijden in dit spel terwijl alleen de laatste 2 à 3 belangrijk zijn?

* Entity will een petitie starten op die catch-up uitschakelbaar te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

om je zenuwen te testen voor de latere races, wat ik gedaan heb is een 206 gepakt en ben gaan scheuren, net met 1 seconde voorsprong gewonnen doordat ik die aap een zijweggetje induwde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander Prinsen schreef op 08 december 2003 @ 08:06:
[...]

86 ben ik wel even mee bezig geweest idd, maar die is nog te doen. Ik ben nu volgens mij bij 95, dat is toch die 6-lap race tegen o.a. een groene S2000? Zwaar frustrerend, ik lag een keer 4 rondjes aan kop, komen 2 auto's me in de laatste rondes nog ff voorbij steken alsof ik 30 rij... En heb ook al geprobeerd om de eerste 4 laps langzaam te rijden, maar dat is ook nog niet gelukt.

Waarom moet je in hemelsnaam 6 rondjes rijden in dit spel terwijl alleen de laatste 2 à 3 belangrijk zijn?

/me will een petitie starten op die catch-up uitschakelbaar te maken...
Hier heb ik ook erg lang over gedaan (zie berichten vorige pagina), maar dat kwam denk ik omdat ik met de Skyline reed, toen ik die eenmaal had ingeruild voor een MX-5 ging het eigenlijk best gemakkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu het voor de 2e keer te hebben uitgespeeld, ga ik nu voor de 3e maal beginnen.

Nu hou ik alles bij wanneer en/of wat je krijg na elke race. En ik doe het zo. Ik begin altijd waar de cursor al op staat. Dus ik ga de races af als ze zo staan in het menutje (niet switchen na een andere soort race). Lijkt het jullie dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga nu ook aan de derde keer beginnen! ff een vraagje trouwens welke prestatie-upgrade (die unique) kan je t bveste kiezen??

eerste keer nam ik motrochip/management ofzo
tweede keer turbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o ja gaan we een keertje met zn allen online drag racen??? ik reed pas gelden tegen mafia nogwattes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:37

VonAalscht

Raaaar

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 12:36:
ga nu ook aan de derde keer beginnen! ff een vraagje trouwens welke prestatie-upgrade (die unique) kan je t bveste kiezen??

eerste keer nam ik motrochip/management ofzo
tweede keer turbo
Ligt er maar net aan wat voor wagen je hebt; als je al 'n wagen hebt die goed op de weg ligt (dus daar verder weinig verbetering nodig); neem dan de turbo/Nos upgrades. Als je 'n wagen hebt die wel snel is, maar niet zo'n geweldige handling heeft, ga voor de drivetrain (etc) upgrades, zou ik zo zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.cable4u.nl/~brink-d/jeejjj.JPG mijn bakkie

en hier de save game voor de complete underground mode en alle tuning gebeuren. :>

http://www.cable4u.nl/~brink-d/pzdnfsuc.zip ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huurmoordenaars schreef op 08 december 2003 @ 12:51:
[...]

Ligt er maar net aan wat voor wagen je hebt; als je al 'n wagen hebt die goed op de weg ligt (dus daar verder weinig verbetering nodig); neem dan de turbo/Nos upgrades. Als je 'n wagen hebt die wel snel is, maar niet zo'n geweldige handling heeft, ga voor de drivetrain (etc) upgrades, zou ik zo zeggen :)
ja maar als ik nu de skyline neem en ik verhoog dus nog is met turbo of motorchip dan houd als goed is geen auto m nog bij op top of speed!! en al helemaal niet in Drag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ hail to the skyline

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Ik blijf lekker elke keer terugkomen bij de Miata hoor, soms een raceje met een andere, maar heb net wel heeeel lekker gereden met m'n Miata. Zit nu op race 86/111:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/ad.schuring/Home/GoT/NFS%20Underground/Miata/23.00.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/ad.schuring/Home/GoT/NFS%20Underground/Miata/miata.JPGAfbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/ad.schuring/Home/GoT/NFS%20Underground/Miata/miata2.JPG

En je kan zeggen dat er soms klote races zijn, maar dat haalt we wel de die-hards eruit he ;) heb nu op 5 na alles op hard gedaan...handig toch wat extra geld (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik kan niet online, die patch site doet het niet, als ik op multiplayer duw zegt die dat ik een patch moet instaleren vervolgens sluit die het spel af en opent mn browser maar: hij doet het niet :'( :'(

Hij doet het al!!!! :) :)

EDIT

Nu vraagt die weer om de juiste cd in de cd drive te doen:( terwijl die erin zit

[ Voor 31% gewijzigd door shameblaster op 08-12-2003 13:57 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 13:26:
[...]

ja maar als ik nu de skyline neem en ik verhoog dus nog is met turbo of motorchip dan houd als goed is geen auto m nog bij op top of speed!! en al helemaal niet in Drag!
Zo goed is die skyline online helemaal niet. Met de drag is deze bak gewoon zwaar verrot. Ik denk dat de S2000 of de RX7 de beste zijn voor drag. Ik denk dat ik jou wel met mijn S2000 eruit scheur met mijn exhaust, ECU en NOS upgrade.

Heb het spel nu bijna voor de 2e keer uitgespeeld. Ben bij race 97 gestopt, omdat je vanaf deze level toch geen performance upgrades krijgt. Alleen maar wat bumpertjes en spoilers en dat soort spul.

Heb nu dus ook 2 verschillende auto's gemaakt. 1 voor de drag die alleen maar upgrades heeft voor snelle acceleratie en topsnelheid en ik heb nu ook een auto die getuned is voor goede handling en top-speed.
Even een kwestie van wisselel van account op de computer en je kan in de andere auto rijden. Wel handig opzich. Heb ik altijd een auto die gericht is op hetgene wat je gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Laatst online: 12-09 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

ARGHHHHHHHHH, mijn pc is gecrashed, volledige hdd verf*cked, formatatie completed :(

Nu was ik bij race 112....en nu kan ik weer opnieuw beginnen met mijn Skyline.... :( :( :( :( :(

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 13:01:
[afbeelding] mijn bakkie

en hier de save game voor de complete underground mode en alle tuning gebeuren. :>

http://www.cable4u.nl/~brink-d/pzdnfsuc.zip
woot vet. Peugeot lover here. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 14:08:
[...]

Zo goed is die skyline online helemaal niet. Met de drag is deze bak gewoon zwaar verrot. Ik denk dat de S2000 of de RX7 de beste zijn voor drag. Ik denk dat ik jou wel met mijn S2000 eruit scheur met mijn exhaust, ECU en NOS upgrade.

Heb het spel nu bijna voor de 2e keer uitgespeeld. Ben bij race 97 gestopt, omdat je vanaf deze level toch geen performance upgrades krijgt. Alleen maar wat bumpertjes en spoilers en dat soort spul.

Heb nu dus ook 2 verschillende auto's gemaakt. 1 voor de drag die alleen maar upgrades heeft voor snelle acceleratie en topsnelheid en ik heb nu ook een auto die getuned is voor goede handling en top-speed.
Even een kwestie van wisselel van account op de computer en je kan in de andere auto rijden. Wel handig opzich. Heb ik altijd een auto die gericht is op hetgene wat je gaat doen.
je wilt mij toch niet vertellen dta je een skyline eruit dragt??? hahahahha laten we maar is afspreken op t net een keertje! een skyline start sowieso veel harder en door gelijk na 2 je nos t/m te gebruiken komt een andere auto niet meer in zijn slipstream, vertel mij dan eens hoe je de auto met de allerhoogste top wil inhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KatirZan schreef op 08 december 2003 @ 14:18:
ARGHHHHHHHHH, mijn pc is gecrashed, volledige hdd verf*cked, formatatie completed :(

Nu was ik bij race 112....en nu kan ik weer opnieuw beginnen met mijn Skyline.... :( :( :( :( :(
zware bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
Scientist je hebt hier ook een edit knop he.

En idd de s2000 trekt de skyline eruit met draggen, want als je met allebij een perfect start maakt, heeft de skyline heelveel wheelspin, waardoor hij redelijk wegslipt en de s2000 schiet er meteen vandoor.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nu beginnen voor de 3e keer en ga nu alles bijhouden wat je en wanneer je iets gaat krijgen. Upgrades/banen/accecoires/enz. En ik ga het posten als ik het heb uitgespeeld. 5-7 dagen

Stay Tuned.

Ik ga de races rijden, door gewoon de juiste volgorde te nemen. Dus 1-2-3-4-5 en niet deze 5 uit te verwisselen (uitkiezen).

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op 08 december 2003 @ 14:36:
Scientist je hebt hier ook een edit knop he.

En idd de s2000 trekt de skyline eruit met draggen, want als je met allebij een perfect start maakt, heeft de skyline heelveel wheelspin, waardoor hij redelijk wegslipt en de s2000 schiet er meteen vandoor.
volgens mij heb jij nog niet echt veel online gedragt tegen goede rijders met een skyline!!! de skyline heeft gewoon full time 4wd en daardoor schiet hij veel harder weg bij de start!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 09:09
tja je hoeft me niet te geloven hoor, en ik zal vast wel tegen een goed iemand gespeeld hebben. maar dat weet ik niet zeker omdat ik tot nu toe alleen nog maar verloren heb door totaled, cheaters en geen goede starts

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~okbr/Images/s2000.JPG

gereden met een s2000 op 14th & vine (dacht construction maar dat maakt voor de tijd nix uit eik)

[ Voor 29% gewijzigd door Puc van S. op 08-12-2003 15:23 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Ik heb al een aantal pagina's van het topic doorgenomen, maar ik kon het antwoord op de volgende vraag nog niet vinden:

Met al die races verdien je geld. Maar wat moet je met al dat geld? Ik ben pas bji race 30 of zoiets, maar ik heb nu wel 26.000 als budget waar ik niets mee kan. Ik heb al een aantal upgrades gekocht, maar ik heb nog steeds geld over... Ik rij al in de Miata (op dit moment de beste auto), oftewel:

What to do with my freaking money?!?!?!??!!

Elke uitleg is welkom... Thanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:53

AMD

Life is short. Play more

Heeft iemand het introfilmpje op DivX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Met het geld kan je alle onderdelen kopen zodat je vanuit het hoofdmenu deze ook kan gebruiken als je gewoon alleen een auto wilt ombouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD schreef op 08 december 2003 @ 15:54:
Heeft iemand het introfilmpje op DivX?
Je kan zelf de .mov van de officiele site omzetten naar DivX. Met Google kan je daar makkelijk een guide voor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Walkman schreef op 08 december 2003 @ 16:06:
Met het geld kan je alle onderdelen kopen zodat je vanuit het hoofdmenu deze ook kan gebruiken als je gewoon alleen een auto wilt ombouwen...
Aha! Dat zijn dus de auto's waarmee je de quickraces kan racen, of niet?
Ik wist niet dat je geld nodig had om die auto's om te bouwen en te tunen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan niet online want als ik op de online patch klik dan staat er dat ik de cd er in moet doen maar die zit er al in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Laatst online: 31-08 15:02

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 16:52:
ik kan niet online want als ik op de online patch klik dan staat er dat ik de cd er in moet doen maar die zit er al in :?
Originele cd?
Zoja, stuur een mailtje naar de tech support van EA, zonee zal je op een andere plaats dan GoT zelf een oplossing moeten zoeken...

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Tering zeg..... Ik ben nu bij race 86 en het wil maar niet lukken... Zowiezo is het spel niet leuk meer zodra je level 3 upgrades aan je auto hebt toegevoegd... Je tegenstanders racen ervandoor alsof het racebaan autootjes zijn, vol gas door de bocht, je eigen auto wordt practisch onhandelbaar en als je botst tuimel je net zo lang tot je tegenstanders allemaal voorbij zijn en dan kom je nog iedere keer met je neus de verkeerde richting op weer neer :( Gvd, ik word daar toch zo chagerijnig van, ik erger me momenteel ook aan alles en iedereen :(

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sinds vorige week geinstalleerd van het weekend ff gespeeld, ben pas bij 9 ofzo dacht ik maar erg leuke game, hoewel ik wel een paar dingen mis, the usuals stuff (lan play, replays etc)

opzich wel leuk tijd verdrijf.

jammer alleen dat ze de PC versie lam gemaakt hebben ivm de PS2 compatibiliteit :(

btw hoorde van een maat van me dat na 111 (112 dus) je auto gelockt wordt, dwz je kan er niets meer op of aan zetten of aanpassen dus bij 111 ff een final save maken :)

speel alles op hard, maar af en toe best wel pittig :/ sommige dingen wel 4x overnieuw moeten doen en ik ben al geen ster in racegames, dus dat wordt nog wat straks :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 19:50
me got problempje :)

Ik heb zo nfsu bijna uitgespeeld - alleen het laatste level niet gedaan omdat je daarna je car niet meer kan tunen enzo.

Nou ben ik af en toe lekker aan het racen (quick race/online) en op een moment ging mijn style point balkje niet meer verder

Maar als ik bij underground mode kijk - worden er wel punten bij geteld

ik zat net nog op 3.993.343 ofzo dus ik dacht - misschien over de 4.000.000
dat ben ik nu dan ook (4.082.809) maar er gebeurt nog steeds niets.

niet dat het erg vervelend is, maar zou toch wel willen weten wat er gebeurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
McBoom schreef op 08 december 2003 @ 17:11:
Tering zeg..... Ik ben nu bij race 86 en het wil maar niet lukken... Zowiezo is het spel niet leuk meer zodra je level 3 upgrades aan je auto hebt toegevoegd... Je tegenstanders racen ervandoor alsof het racebaan autootjes zijn, vol gas door de bocht, je eigen auto wordt practisch onhandelbaar en als je botst tuimel je net zo lang tot je tegenstanders allemaal voorbij zijn en dan kom je nog iedere keer met je neus de verkeerde richting op weer neer :( Gvd, ik word daar toch zo chagerijnig van, ik erger me momenteel ook aan alles en iedereen :(
Welk niveau speelt iedereen eigelijk? Het wilt me alleen niet lukken op hard, easy lukt het mij makkelijk. 8)

edit:
Woutev schreef op 08 december 2003 @ 18:44:
me got problempje :)

Ik heb zo nfsu bijna uitgespeeld - alleen het laatste level niet gedaan omdat je daarna je car niet meer kan tunen enzo.
Dat kan wel, moetje gewoon customize ride doen buiten de underground menu. Je underground car moetje gewoon namaken want je heb al alles unlocked. :/

snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<frustratie-modus>

Spoedcursus 'verneuk het op de laatste 100 meter'...

Benodigdheden:
- Snelle auto met zoveel mogelijk upgrades (min. level 2)
- Kort, snel circuit met zoveel mogelijk tunnels en verkeer
- Zo lang mogelijke race (6 of meer ronden)

Men tracht een optimale start te maken en er als de spreekwoordelijke haas vandoor te gaan. Met de verkregen kunde en ervaring uit uw carriere en de geupgrade auto zet u tijden neer als nooit tevoren. Wanneer u de 6de ronde ingaat gooit u de voorraad NOS door de motor heen om uw voorsprong zeker te stellen. Wanneer u vervolgens tussen de 200 en 50 meter voor de finish bent komt u met een goede timing haast zeker een auto, stoeprand of paal tegen. Als een pijl uit een boog zal uw directe tegenstander u voorbijgaan en met de eer strijken. U rest slechts de schrale troost van een nieuw ronderecord...

</frustratie-modus>

Maar voorderest is het wel een leuk spelletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg race nr. 96 niet gehaald :( ik heb hem op alle verschillende manieren geprobeerd: met andere auto's. op easy, in de plaats van mun gamepad mun toetsbord maar k krijg um niet gehaald :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 14:57:
Ik ga nu beginnen voor de 3e keer en ga nu alles bijhouden wat je en wanneer je iets gaat krijgen. Upgrades/banen/accecoires/enz. En ik ga het posten als ik het heb uitgespeeld. 5-7 dagen

Stay Tuned.

Ik ga de races rijden, door gewoon de juiste volgorde te nemen. Dus 1-2-3-4-5 en niet deze 5 uit te verwisselen (uitkiezen).
dat hangt toch af van je style points?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Wha. nu wordt ik ook gestoord van 103.. zeker al 30 keer restart gedaan :s.

1 keer bijna 1e,.. wordt net ingehaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

evaarties schreef op 08 december 2003 @ 19:56:
Wha. nu wordt ik ook gestoord van 103.. zeker al 30 keer restart gedaan :s.

1 keer bijna 1e,.. wordt net ingehaald :(
Nog 1 keertje dan, alles zo een beetje downgraden en je kan beter rijden met die bak die je nu hebt, ik had de motor en de besturing en de vering wat minder stoer gezet en je kan wel normaal rijden en winnen, die race 103.

Ben ondertussen weer opnieuw begonnen en zal me bakkie ff showen >:)

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/doornvan/Peug.JPG

Zo, ff wat kleiner gemaakt!

[ Voor 14% gewijzigd door Flame17 op 08-12-2003 20:49 ]

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arno schreef op 08 december 2003 @ 20:45:
[...]

Nog 1 keertje dan, alles zo een beetje downgraden en je kan beter rijden met die bak die je nu hebt, ik had de motor en de besturing en de vering wat minder stoer gezet en je kan wel normaal rijden en winnen, die race 103.

Ben ondertussen weer opnieuw begonnen en zal me bakkie ff showen >:)
Ik zou juist alleen de motor terugschroeven, en alles wat met handling te maken heeft laten staan. Dan kan je gewoon overal met volgas door de bocht ed. :) Rijdt heel relaxed, zeker bij circuits van 6 laps (:r)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Heb 't uitgespeeld begin vorige week, overnieuw begonnen, zojuist race 103 weer gehaald:
Afbeeldingslocatie: http://www.huurmoordenaars.nl/meuk/race103_small.jpg

en HOE !? :*) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Argh net ffkes een uurtje online gespeeld en viel me zwaar tegen :| . Ongelooflijk veel lag overal(jah in meerdere rooms ook Duitse), lamers die bij de start gaan lopen douwen enzo. Ook veel disconnectors enzo, ook soms de host zelf als hij het niet kan winnen :/ .
Meest trieste was nog dat iemand voorop lag en in het smalle stukje even z'n auto horizontaal neerplantte waardoor we alle 4 Totaled waren :D . Dit gaat dus trouwens alleen over Dragracen, de rest heb ik nog niet zo vaak gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 19:35:
[...]

Welk niveau speelt iedereen eigelijk? Het wilt me alleen niet lukken op hard, easy lukt het mij makkelijk. 8)
Hard natuurlijk >:) (bijna alles, stuk of 5 op medium gedaan)
[...]

Dat kan wel, moetje gewoon customize ride doen buiten de underground menu. Je underground car moetje gewoon namaken want je heb al alles unlocked. :/

snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet
Omdat je dan je unique performance upgrades niet hebt. En die maken naar mijn mening behoorlijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me vind het trouwens wel opvallend dat er nog steeds geen online GoT-drag room is :) (hint hint :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:29

sjaakaq

It might get loud

Hmmm vreemd ik heb race 85 in 1x uitgespeeld terwijl iedereen die zo moeilijk vindt :?

Nou ja, dat compenseert weer voor race 42 :P

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

In de categorie "Close finish":
Afbeeldingslocatie: http://www.huurmoordenaars.nl/meuk/vreemd.jpg
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
WTF
Ik vond mijn 006 al erg close

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 14:32:
[...]

je wilt mij toch niet vertellen dta je een skyline eruit dragt??? hahahahha laten we maar is afspreken op t net een keertje! een skyline start sowieso veel harder en door gelijk na 2 je nos t/m te gebruiken komt een andere auto niet meer in zijn slipstream, vertel mij dan eens hoe je de auto met de allerhoogste top wil inhalen?
Is goed. Dan moeten wij zeker eens even afspreken. Als ik alles perfect shift heb, dan rij ik altijd onder de 20. Met wat slechte shifts erbij heb ik meestal lage 20. En met mijn S2000 zit ik met de 8-9 seconden bij 348 km/h en die skyline gaat misschien 352-353 ofzo. Dus met een slechte start lig je al zo ver achter dat het niets meer uitmaakt of ie ook sneller is en ik heb ook altijd nog nos over op het laatst. Mijn ervaring zegt dat de skyline veel meer slipt. Als je dat kan voorkomen met een goede start dan is ie sneller. Maar mij lukt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 21:21:
/me vind het trouwens wel opvallend dat er nog steeds geen online GoT-drag room is :) (hint hint :P)
Tis dat er geen dedicated is maar anders zou ik een servertje aanschoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 22:59:
[...]

Is goed. Dan moeten wij zeker eens even afspreken. Als ik alles perfect shift heb, dan rij ik altijd onder de 20. Met wat slechte shifts erbij heb ik meestal lage 20. En met mijn S2000 zit ik met de 8-9 seconden bij 348 km/h en die skyline gaat misschien 352-353 ofzo. Dus met een slechte start lig je al zo ver achter dat het niets meer uitmaakt of ie ook sneller is en ik heb ook altijd nog nos over op het laatst. Mijn ervaring zegt dat de skyline veel meer slipt. Als je dat kan voorkomen met een goede start dan is ie sneller. Maar mij lukt dat niet.
jij speelt zeker met een stuurtje??? dat kan namelijk niet anders anders kan je geen 6/6 perfect shifts halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 23:38:
[...]

jij speelt zeker met een stuurtje??? dat kan namelijk niet anders anders kan je geen 6/6 perfect shifts halen!
Waarom zou dat niet kunnen 8)7 . Mij lukt het iig wel zonder stuurtje(owkee, meestal niet, zoveel oefenen doe ik er ook niet aan) maar om te zeggen dat je zonder stuur geen 6/6 perfect shifts kan halen is onzin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik hoorde van me zwager dat jullie niet wisten wat er in bij driften kwam na Outrages ( of hoe schrijf ie dat ? )

was vanvond weer ff lekker aan het driften en kreeg 2x een Insane Drift !

eerste keer was ik te laat voor de screenshot :( dus daarvan maar de results ...

Als iedereen hier nu denk wat een sukkel dat lukt toch iedereen heb ik nix gezegt :+

Afbeeldingslocatie: http://www.boshart.org/paul/insanedrift.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.boshart.org/paul/insanedrift2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice Drift :

Ik ben nu bij rave 16/111 en heb tot nu toe alles bijgehouden wat en hoe en wanneer je iets kan krijgen :*)

Als ik klaar ben kan iemand het bestandje voor mij uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Laatst online: 12:35
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 23:38:
[...]

Waarom kan je met een stuurtje wel perfect shifts maken en met een keyboard niet? Gewoon kwestie van knop optijd in drukken toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 23:56:
Nice Drift :

Ik ben nu bij rave 16/111 en heb tot nu toe alles bijgehouden wat en hoe en wanneer je iets kan krijgen :*)

Als ik klaar ben kan iemand het bestandje voor mij uploaden?
Jep ik zal het wel even netjes online zetten

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op 09 december 2003 @ 00:14:
[...]

Jep ik zal het wel even netjes online zetten
Dankje wel ben nu bij 27/111 Hoe kan ik je dat bestandje geven? MSN? :Y)

IIG bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Ik blijf die kleur blauw in Metallic toch het mooist vinden, verder niet zoveel poespas en je hebt een strakke auto.

Met toetsenbord ook Perfect shifts te halen, maar de start is wat moeilijker maar niet onmogelijk!

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/doornvan/Peug2.JPG

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

euhm jah MSN/iCQ is ok
edit:
heb de hotmail uit je profile toegevoegd

[ Voor 56% gewijzigd door GandalfTheGrey op 09-12-2003 01:18 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn auto bij race [27/111]

Nog altijd mijn Peugeot 206 >:)

Afbeeldingslocatie: http://pic9.picturetrail.com/VOL264/1692895/3251092/39909767.jpg

GandalfTheGrey > Voeg me maar tussen. Zie Profile!

Champy2004 gaat nu :Z :Z

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb btw de echte street racer en import tuner magazine :P. Allebei zeer relaxed met heel wat jappanners erin. Jammer dat je die niet in nederland hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

[quote]Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 01:16:
Dit is mijn auto bij race [27/111]

Nog altijd mijn Peugeot 206 >:)

[afbeelding]

Ik zit bij 22, zie je de verschillen, Stijl en Muntjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 02:19:
Ik heb btw de echte street racer en import tuner magazine :P. Allebei zeer relaxed met heel wat jappanners erin. Jammer dat je die niet in nederland hebt.
ga maar eens kijken in kleine boekhandeltjes buiten de stad in rotterdam ;)

Hot Compact & Imports is ook wel aan te raden.. ook met veel how-to's enzo.. die engelse bladen vin k niet zoow.. veel k*t reclame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

ben nu opnieuw begonnen met enkel een 206 en heb het goed naar men zin. Om een of andere reden win ik nu elke race op hard. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je die flames vinlyies enzo eigelijk ook verven? want ik vind het nogal lelijk om een zwarte car met dan van die witte body of flames of wat dan ook vinlys erop te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 08 december 2003 @ 22:33:WTF
Ik vond mijn 006 al erg close
Hehe en ik vond mijn 0,01 al close ;)
Zal vanav wel een screen ervan posten ook van mijn auto op dit moment, zit nu op het werk..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 08:51:
Kan je die flames vinlyies enzo eigelijk ook verven? want ik vind het nogal lelijk om een zwarte car met dan van die witte body of flames of wat dan ook vinlys erop te hebben.
Ja die kan je ook kleuren geven.

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Wel jammer eigenlijk dat ze PS2 en PC niet gescheiden houden, Zou tot veel meer mogelijkheden voor de PC kunnen zorgen,...... extra auto's, tracks, upgrades etc

ook zijn er veel mensen met een PS2 en een bagger internet verbinding, is ook niet altijd even gezellig

En die vinyls kun je kleur geven als je met de muis op vinylcolor klikt [pc] , snapte het eerst zelf ook niet

[ Voor 60% gewijzigd door Loadichus op 09-12-2003 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

alleen wel vaag dat je bij level 3 vinyls de zwarte stukken niet kan kleuren....

En de decals blijven ook wit...

[ Voor 18% gewijzigd door sjaakaq op 09-12-2003 10:08 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Need for Speed bicycle die is goed ... LOL
die wil ik dan ook !!
want tegen die appies op inet kun je echt niet winnen met demo konden ze bij het aftellen al weg en nu halen die gasten 600 km/h moeten ze ff een patch voor maken !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de eerste perfect shift dus van n naar 1 is met een toetsenbord echt moeilijk! je kan namelijk niet zoals je met pedalen doet druk geven op het gaspedaal en zo het ideale toerental houden! met een toetsenbord kan t ook wel maar das toch meestal beetje nsel gokken want t gaat evenveel fout! of ik kan er gewoon geen hol van hahahhaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaBioTh schreef op 09 december 2003 @ 10:49:
Need for Speed bicycle die is goed ... LOL
die wil ik dan ook !!
want tegen die appies op inet kun je echt niet winnen met demo konden ze bij het aftellen al weg en nu halen die gasten 600 km/h moeten ze ff een patch voor maken !!
en dat noem jij lol??? ik vind t gewoon diep triest dat zulke losers dat doen omdat ze van niemand kunnen winnen! Net zoals gasten die zeiken dat ze drie keer een race over moeten doen! DAN BEN JE NIET GOED GENOEG!!!

let maar op als je t meer gaat doen rijd je veel relaxter en win je veel makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Wat ik me af vraag; het spel is ontworpen met auto's die op de Amerikaanse "markt" rond rijden. Wat doet dan in hemelsnaam de peugeot 206 daar tussen? :+

Ik bedoel niet dat deze wagen slecht is oid, maar die auto is in de USA volgens mij niet eens verkrijgbaar ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn vraag hebben jullie de optie LICHTGLOED vaak aan? bij dragen vind ik t af en toe wel leuk maar met racen is t echt wazig!

Afbeeldingslocatie: http://www.joeri-borgstein.nl/HONDA.JPG

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 14:45 . Reden: Thumbnails zijn leuker... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 11:48:
mijn vraag hebben jullie de optie LICHTGLOED vaak aan? bij dragen vind ik t af en toe wel leuk maar met racen is t echt wazig!

[afbeelding]
Motion Blur heet dat bij de US/EN versie; is wel leuk, maar niet echt handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motion blur gewoon lekker uitzetten. evt lighttrails ook. liever voor je framerate en je ziet nu tenminste waar je heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34

innerchimp

The Finer Things in Life

Huurmoordenaars schreef op 09 december 2003 @ 12:08:
[...]

Motion Blur heet dat bij de US/EN versie; is wel leuk, maar niet echt handig ;)
Het is een combinatie van motion blur en lichtgloed. Motion blur zorgt voor een steeds wazigere omgeving en "snelheids-strepen" naarmate je harder gaat..
En licht-trails (lichtgloed) zorgt ervoor dat al het licht vervaagt en uitgetrokken wordt, waardoor het snelheidsgevoel nog meer vergroot wordt.
Maar idd niet echt handig als je een prestatie wil neerzetten.

[ Voor 8% gewijzigd door innerchimp op 09-12-2003 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 12:42:
motion blur gewoon lekker uitzetten. evt lighttrails ook. liever voor je framerate en je ziet nu tenminste waar je heen gaat.
Niks meer aan toe te voegen :9 , alleen dan nog ff met laatste screenshot van me Peug, race 33 Hard Nivo, ik vind hem wel mooi!
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/doornvan/Peug3.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
WO nl editie die ziet er vaag uit met STIJLPUNTEN ik vind het altijd zo nep klinken dAt nederlands maar ja zal wel aan mij liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 11:03:
de eerste perfect shift dus van n naar 1 is met een toetsenbord echt moeilijk! je kan namelijk niet zoals je met pedalen doet druk geven op het gaspedaal en zo het ideale toerental houden! met een toetsenbord kan t ook wel maar das toch meestal beetje nsel gokken want t gaat evenveel fout! of ik kan er gewoon geen hol van hahahhaha
Ik vraag me eigenlijk af hoe lang jij dit spel al speelt. Met de S2000 is het juist SUPER makkelijk om perfect shifts mee te halen. Die teller gaat zo traag, dat je haast niet kan missen! Je moet natuurlijk wel snel reageren tijdens schakelen en
ik speel met toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje, als ik van wagen verander, dan wordt hij eruit zien zoals men andere momenteel getuned is uiteraard, hoe kan ik verschilldende wagens tunen volgens een andere manier? kan dit in underground mode?

plazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zow, net even heerlijk voor de 203482 keer dezelfde race verloren :( :(.
Race 96 oid. ZEs rondjes rijden. Eindelijk ging alles goed. Ik lag 6 rondjes nipt op kop, laatste bocht. Tadaa, zo'n @#$@$@#$ tegenligger die tegen mij op botst.
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 14:20:
vraagje, als ik van wagen verander, dan wordt hij eruit zien zoals men andere momenteel getuned is uiteraard, hoe kan ik verschilldende wagens tunen volgens een andere manier? kan dit in underground mode?
plazz
Nee, 1 tuning voor alle auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb pas een coolle bak! :Y)

Afbeeldingslocatie: http://fluitje.xs4all.nl/albums/opelcorsa/NFSU1_003.sized.jpg
klikbaar voor vergroting

origineel: http://fluitje.xs4all.nl/gallery/opelcorsa/DSCF0191

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow man! welke paint heb je gebruikt! die wil ik ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

ff een raagje: sommige level 3 vinyls hebben zwarte delen; een soort van schaduw. Kun je deze delen ook kleuren of niet?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
leokennis schreef op 09 december 2003 @ 15:06:
ff een raagje: sommige level 3 vinyls hebben zwarte delen; een soort van schaduw. Kun je deze delen ook kleuren of niet?
yeah :*)

alsje kleur geeft en dan enter drukt krijg je nog een keer die palet dinges waar je dan nog een keer een kleur moet geven. Sommige hebben wel 3 verschillende delen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:59
Op dinsdag 9 december 2003 15:58 schreef Steve-O het volgende:
heeft er iemand een savegame van rond de 75e race me pc is gister gecrasht :(
heb geen zin om opnieuw te beginnen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie enig idee hoe sommige Skyline's online topsnelheden halen van 270 enz? Ik kom altijd maar tot ongeveer 255 km/u ofzo. Als je al die nos in de 6 pas inzet zou het misschien kunnen ofzo, maar dan ploft je motor toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 23:48:
Hey,

Ik hoorde van me zwager dat jullie niet wisten wat er in bij driften kwam na Outrages ( of hoe schrijf ie dat ? )

was vanvond weer ff lekker aan het driften en kreeg 2x een Insane Drift !

eerste keer was ik te laat voor de screenshot :( dus daarvan maar de results ...

Als iedereen hier nu denk wat een sukkel dat lukt toch iedereen heb ik nix gezegt :+

[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb geen screen, maar ik had gisteren 75.XXXX
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.