[Multiplatform]Need for Speed Underground Deel 5

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.863 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/nfsu5.jpg

Welkom, u bent gearriveerd bij deel 5 van het Need for Speed Underground topic! _/-o_

Voorgaande delen:
[rml][ PC] Need for Speed Underground[/rml]
[rml][Multiplatform]Need For Speed Underground Deel 2[/rml]
[rml][Multiplatform]Need for Speed Underground Deel 3[/rml][rml][ Multiplatform]Need for Speed Underground Deel 4[/rml]

Need for Speed: Underground is het zevende deel uit de bekende NFS spellen.
Deze game is veel anders dan de rest van de NFS delen. Hier zul je geen Ferrari's of Lamborghini's tegenkomen. Maar juist de auto's die je elke dag ziet voorbij rijden! :o

Er is verschrikkelijk veel te zeggen over deze game. Tè veel! En beelden zeggen nu eenmaal meer dan woorden, dus check deze links:
IGN Media Page (filmpjes en screenshots)
FilePlanet (filmpjes)
Officiële Need For Speed site (filmpjes en screenshots)

Aanraders:
NFS:U trailer Hi-Res en lo-res
'Samenvatting' van Underground met beelden van het tunen
Underground commercial - Komt waarschijnlijk ook hier in Nederland op TV!!!

Nu zul je wel een idee hebben gekregen van het spel. En je kan zeggen dat de graphics ook niet echt slecht zijn, op z'n minst gezegd.
Kijk maar naar de film "The Fast And The Furious" of "2Fast2Furious". Illegal street racing wordt de kern van het spel. En ja, je kan je auto erg goed aanpassen. Volgens de maker van het spel zijn er wel ongeveer 72 miljard mogelijkheden!
Dat is 72 met 9 nullen erachter. Veel dus. :)
Zowel als uiterlijk en onder de motorkap, alle onderdelen die je kan aanschaffen in Underground hebben de echte namen.

Je zult online kunnen racen staat als laatst, dit kan alleen op de Playstation 2 en op de PC.

Beschikbare auto's:
1998 Toyota Supra
2003 Acura RSX Type S
2003 Honda S2000
1999 Nissan Skyline R34 GTR
2004 Nissan Sentra SE-R Spec V
1999 Dodge Neon 2-deuren
2003 Peugot 206 GTi/S16
1992 Nissan 240SX SE
2003 Nissan 350Z
2002 Toyota Celica GT-S
2000 Honda Civic Si Coupe
1999 Mitsubishi Eclipse GSX
2003 Ford Focus ZX3
1995 Mazda RX-7
2003 Volkswagen Golf GTi 2.0
2003 Subaru Impreza 2.5 RS
2001 Acura Integra Type R
2003 Mitsubishi Lancer 2.5 RS
1999 Mazda Miata MX5
2003 Hyundai Tiburon GT

Allemaal volledig aanpasbaar. ;)

Release date:
Het spel is inmiddels uitgekomen en verkrijgbaar in de Nederlandse winkels. Het spel is verkrijgbaar op de PS2, PC, XBox, GameCube, PlayStation en zelfs GameBoy Advance.

De Need For Speed serie is de langlopende arcade racegame van EA. Deze keer gooit de ontwikkelaar het over een heel andere boeg en duikt de illegaliteit in met Need For Speed: Underground.

Hier is een goeie samenvatting van Need For Speed Underground.
Need For Speed stond altijd voor fun én beauty. Het vorig jaar verschenen Need For Speed: Hot Pursuit 2 was een fraaie herhalingsoefening van alle voorgaande Need For Speed-games, maar wel een hele leuke. Dit jaar gooit EA het over een hele andere boeg: die van illegaal straatracen. Je begint als groentje met ‘gewone’ auto’s, en hoe meer races je wint hoe meer geld je verdient om je auto’s te tunen. Nu is dat op zichzelf niets nieuws, maar zo uitgebreid als EA het je hier voorschotelt kreeg je het niet eerder voor je kiezen. Daarnaast zijn ook de gameplay modes vernieuwend al wordt er hier en daar leentjebuur gespeeld bij Project Gotham Racing

Stijl!
Stijl is minstens zo belangrijk bij straatracen. Je wilt graag de showbink uithangen met je bolide, want uiterlijk werkt eveneens imponerend. Het doel is dan ook je auto helemaal te tunen, zowel voor mechanisch als visueel. Daarom begint het spel met een droom waarin in je rondracet in een volledige geüpgrade en gefintunede wagen. Dit rijdt natuurlijk heerlijk maar je wordt al snel bruut wakker geschud en dan is het snorren met een Honda Civic of een Ford Focus. Leuke wagentjes, maar daar doe je het niet voor.

Punten!
Voor racen en als eerste over de finish komen verdien je punten en die worden omgezet in geld waarmee je je auto kan verbeteren. Spoilers, een ledje in je raam, getint glas, tientallen verschillende siervelgen, een andere versnellingsbak, betere banden, coolere koplampjes, bumpers, motorkappen, nitro en nog heel veel meer. Bovendien kan je de lakkleur kiezen en met stickers en logo’s aan de slag.

Alleen eerste worden is niet genoeg. Je moet ook met stijl racen en hier komt Microsoft’s Project Gotham Racing om de hoek kijken. Door bijvoorbeeld als eerste te starten, auto’s steeds express net niet te raken, door de bochten te driften, geeneen keer de vangrail raken, en zoveel mogelijk afsnijdroutes te pakken krijg je stijlpunten. Deze punten worden vermenigvuldigd door je 'style multiplier'. Hoe cooler, stoerder en meest sexy je wagen, hoe meer stijlpunten je verdient. En met die punten kan je weer allerhande verleidelijke attributen voor je wagens unlocken waardoor je later een hogere vermenigvuldiging krijgt. Een even simpel als vernuftig systeem. Je voelt je dan ook heer en meester als je uiteindelijk in een azuurblauwe Nissan Skyline wegscheurt.

Drag!
Speciale aandacht verdient Drag Racing. Naast Circuit, Sprint en Drift vormt Drag een spannend onderdeel. Deze vier onderdelen speel je steeds kriskras door elkaar maar Drag is echt nieuw. Je racet hier met vier waaghalzen op een lang recht stuk waarbij het zaak zo snel mogelijk van begin tot eind te komen. Onderweg komt er nog gewoon verkeer van links en rechts dus oplettendheid is geboden. Alles draait hier om zo perfect mogelijk schakelen, dus automatische transmissie kun je hier vergeten. Hierbij moet je goed op je toerenteller letten. Wacht je te lang dan blaas je je motor op, schakel je te snel dan benut je niet alle paardenkrachten. Het inzetten van je 'nitro-boost' is hierbij van levensbelang. Drag vonden we het meest opwindende, nieuwe onderdeel van NFS: Underground.

Ook opwindend zijn de graphics en dan met name op de Xbox en PC waar echt alle stoppen uit de kast zijn gehaald. Een speciaal team van special effects deskundigen - die normaliter voor de filmindustrie werken - zijn ingehuurd om de mooiste lichtjes en reflecties te maken. De weerspiegelingen in de lak en de plassen water ogen dan ook zeer fraai. De motoren ronken als hongerige leeuwen en het geluid is voor de kenners een waar genot. De muziek is dan weer overdreven Amerikaans met veel hard geschreeuw en nog hardere metal.

Conclusie
Need For Speed: Underground is de meest stoere racer van dit moment dat fun, fun en nog eens fun uitstraalt. Vooral de Xbox en de PC-versie flonkeren van je scherm, de PS2- en de GameCube-versie leveren een tikkeltje in op graphics. De PS2- en de PC-versie kunnen dan weer online en het grappige is dat PC gamers tegen PS 2 gamers kunnen racen en vice versa. Maar het is vooral de tot in de details uitgevoerde tuning en het gevoel van snelheid dat van NFS: Underground een grommende, ronkende glimmend snelheidsmonsters maakt…Yeeeeehaaaa!
Demo:
De demo van Underground is inmiddels ook verkrijgbaar. Kijk voor download locaties op de Officiële Need For Speed: Underground website.

Het volgende is gefixed in de demo patch:
• Fixed the lobby scrolling crash
• Fixed the dual highlights in lobby room
• Extending chat length
• Fixed bug that automatically highlighted chat bar when scrolling through player names
• Adding Tab button to select chat bar
• Fixed many cheats/exploits
• Fixed reputation issues with disconnects in-game
• Fixing drop to desktop when pressing keys on the Marketing Screen
• Added functionality to detect players tampering with physics.
• Working on disconnects occurring due to joining full game lobby multiple times
• Fixing Lap Time Exploits

Daarnaast heeft EA beloofd om actief tegen cheaters op te treden door accounts te blokkeren. Mensen die van de demo geblokkeerd worden, krijgen met de volledige versie nog een kans.

Screenshots en FPS:
Screenshots kun je nemen door middel van PrintScreen (er wordt een screenshot naar je clipboard gestuurd, welke je met paint of een ander grafisch programma weer kunt pasten en opslaan). Een alternatief is FRAPS, waar je screenshots mee kunt nemen, FPS kunt bekijken en met de volledige (betaalde) versie zelfs filmpjes kunt maken.

Reviews!
De eerste reviews komen online, ik zal proberen hier een lijstje bij te houden met de meest interessante.
IGN (PS2)
Gamespot (PC en PS2)
Gamespot (XBOX en GC)
Gamesdomain

--------------------------------------
Answer my FAQing questions!
--------------------------------------

:| Waarom is de weg (onrealistisch) nat!
Het heeft geregend! Nou goed! :P
Waarschijnlijk voor de sfeer, en voor de ongelovige onders ons: Kijk is hier naar. Of nog beter: Ditte. De weg reflectie is dus prima in NFS Underground. Mocht je er nog last van hebben om steeds over een natte wegdek te rijden kan je de 'road reflection' op z'n laagst (uit) zetten in de graphics menu.

:| Dragracen racen werkt met slotbaan methode!?
Dat klopt, met 1 tik op je toetsenbord verwissel je van baan. Je kan dit baan-constraint niet uitzetten. Als je wil weten hoe dragracen is zonder de baan-constraint moet je je wagen omkeren en die verkeerde kant op gaan.
Dan leer je vanzelf dat een slotbaan een goed idee was. ;)

:| Waarom zie ik geen schade aan de auto's?
Schademodellen ontbreken in Need for speed underground, helaas. Een mogelijke reden is dat de makers van de auto's het slechte reclame vinden. :/

:| Ik kan motion blur, crowds, car lights en light trails etc. niet aanzetten in graphics menu!
Dat komt waarschijnlijk door je 3dkaart die (helaas) het niet ondersteund.

:| Waar blijft al die customization waar EA het de heletijd over had!?
Je kan in het begin van de spel al stevig customizen maar het wordt pas leuk als je heel wat meer hebt. Dit doe je door 'Underground' te gaan en alles te unlocken. Vinyl kan je sowieso unlocken met je style points
(kan je snel krijgen met quick race > drift).

:| Ik heb een XboX/Gamecube en online spelen lukt niet!
Helaas, online spelen kan niet met de XboX of met de Gamecube. Je kan ALLEEN online met de PC of de PS2.

:| Ik heb een firewall en online spelen lukt niet!
Het is mogelijk om NFS:U te spelen met een firewall maar EA raadt het af.
Je moet de volgende poorten openen:
# TCP: 10900 - 10999
# UDP: 3658 en 3659

:| Waar blijft de need for speed politie!
Er is in het spel GEEN politie. Dat is op zich niet zo erg, omdat je ze toch maar voor 0.1489723458 seconde zou zien als je ze dik voorbij blaast. :P

:| Wat zijn de systeemeisen!?
Van de Need For Speed Underground website:
• Windows 98, 98 SE, ME, 2000 Pro, XP Pro, or XP Home operating system
• Intel Pentium III (or compatible) CPU running at 700Mhz or higher
• 32MB DirectX 9 compatible video card (Geforce2 or higher) using a supported chipset.
• 128MB of RAM (256 MB using Windows 2000 or XP or to play Online)
• DirectX compatible sound card
• 2 GB of HD space
• 8X CD-ROM
• Network card for broadband or connectivity

:| Kan je je eigen MP3's in het spel laten draaien?
Nee.

:| Kan je met NFS Underground over een LAN spelen?
Nee.

:| Waar staan die savegames in Windows XP!?
C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataNFS Underground
Ergens in die richting in ieder geval. :)
Het is een verborgen map trouwens.

:| Ik wil andere taal in NFS:U!
Ga naar je Need For Speed UndergroundLanguages directory en verwissel bv je dutch.bin voor je english.bin (vergeet niet een backup te maken!).

Maar je kan ook in je register in HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREEA GamesNeed For Speed Underground (Voor Engels: Language = English US, Locale = en_us) en HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREEA GamesNeed For Speed Underground1.0 (LanguageName = English US, Language = 1) wat spelen met de taal instellingen.
-----------------EINDE FAQ-----------------

Mocht je je vraag hier niet vinden kan je terecht bij de FAQ op de NFS website. Of check Need for Speed: Underground - Problemen/Oplossingen FAQ (Thanks Terr 8))

Links voor meer informatie:
Officiële Need For Speed site
Officiële Australische Need For Speed site
ND4SPDWorld
RacerPlanet
NFSCheats
NFSCars
NFSHome
XtremeImport

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/eclipse.jpg

Post je wagen! :o Zorg ervoor dat je NIET te grote plaatjes neerzet. Als je 1 plaatje heb die te groot is, zet um in je post. Maar zorg ervoor dat ie kleiner wordt en ook klikbaar (voor full sized plaatje).
Dat kan je hiermee.

code:
1
2
3
[url=http://www.adresvanjeplaatje.nl/nfsu/mooiauto.jpg]
[img=512, 384]http://www.adresvanjeplaatje.nl/nfsu/mooiauto.jpg
[/img][/]

Neerzetten van nog meer plaatjes van je auto's is natuurlijk ook toegestaan. Als je kleine thumbnails wil neerzetten, verander je de resolutie in de img tag code (320X240 of 160X120 is wel goed).

En ja, die Eclipse GSX is van mij. 8) Mooi hè?

Credits
Met dank aan Sander Prinsen en Imperium voor het maken van delen 3 en 4.
En met dank aan mezelf! Welke verantwoordelijk is voor het grootste deel van deze startpost en de mooie header image.
En niet te vergeten, timdeh! Voor topic numero uno. _/-\o_

Hier graag verder. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Woei nieuw topic!
Heeft iemand btw ooit een manier gevonden om de rest van de Unique's Vinyls te unlocken? Die je van Sam. krijgt? Om die allemaal te krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

het is een mooi spel, dat zeker

maar, ik word echt aggressief, dat als ik 3 laps erop heb zitten, en ik crash net voor het einde tegen een fokking bestelbusje aan :/

f8 enter

deleted...

maar, ik moet wel zeggen dat de graphics er goed uit zagen :)
mijn broertje speelt het de hele dag, die is er aan verslaafd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:22
BitByter schreef op 28 november 2003 @ 16:32:
het is een mooi spel, dat zeker

maar, ik word echt aggressief, dat als ik 3 laps erop heb zitten, en ik crash net voor het einde tegen een fokking bestelbusje aan :/
Heb ik dus ook last van. Heb je het denk je eindelijk gehaald, knalt zo'n kerel ff tegen je aan waardoor jij tegen een paal ofzo zit en net niet wint. Kan je weer overnieuw. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op 28 november 2003 @ 16:34:
[...]

Heb ik dus ook last van. Heb je het denk je eindelijk gehaald, knalt zo'n kerel ff tegen je aan waardoor jij tegen een paal ofzo zit en net niet wint. Kan je weer overnieuw. |:(
Haha jah dat heb ik echt zoooo vaak :P maar vind ik niet erg, best grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 19:48
Hmmm dacht dat een eigenschap van mij was, alles in de laatste bocht oid te verknallen. :p
Gelukkig dus meerdere mensen. :D

[ Voor 6% gewijzigd door Albinoraptor op 28-11-2003 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
kheb nu 5 tserren en ben bij race 97, echt lekker gaat het nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
heb ik ook alleen is het nog vervelender als je bij race 103 zit: 7 laps en dan op het einde crashen. Heb die race al 20 keer gedaan en het is me nog steeds niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
aapenootjes schreef op 28 november 2003 @ 17:02:
heb ik ook alleen is het nog vervelender als je bij race 103 zit: 7 laps en dan op het einde crashen. Heb die race al 20 keer gedaan en het is me nog steeds niet gelukt.
En daar ben ik dus nog niet. Iedereen heeft het maar over dat ene level. Ik zit pas bij 40 ofzo. :) Speel niet super vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik herken het! Race van 6 laps, en echt op het allerlaatst knal je ergens tegenop, WEER overnieuw :(

Verder vind ik t supervet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

Wat een game zeg! Echt prachtig! :9~

Maar nu een vraag. Ik heb mijn auto op z'n allerhoogst getuned alle snelste onderdelen erin en alle level 3 body parts. Nu zijn er bij multiplayer nog steeds auto's die challenging zijn en als ik tegen ze race zijn ze ook nog een stuk sneller dan mijn kar ook! Hoe komt het dat die karren nog sneller zijn dan de mijne en hoe maak ik de mijne net zo snel?
En ik heb binnenkort een LAN, we zouden dit spel graag tegen elkaar spelen maar is dit op geen enkele manier mogelijk?

Verder dit spel pwnt _/-\o_ :)

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Als je een upgrade krijgt voor je auto, dan heb je verschillende box sets. Maakt het uit welke je kiest trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heeft iemand een idee voor mijn probleem ? [rml][ NFS Underground] Videokaart problemen[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah Bah zeg wat een ranzig klotuhspel.

Vieze ranzige AI omfg je zou zeggen dat ze toch wel een beetje een AI kunnen schirjven bij EA maar ho maar jeetje mina wat hebben hun zich er makkelijk van af gedaan omfg.

Ik ben igg blij dat ik het spel niet heb gekocht en ook niet zal kopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
  • Laatst online: 07-01-2023
Mijn wagen:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/kasperkerver/MazdaMX5-2.JPG

Net Kurt's killer ride gedaan (race 95), reed ik vooraan komt er ineens zo'n stomme auto van opzij :(

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Nu online
die race 103 vond ik de enige race die zwaar kut was :p... als je die hebt gehaald speel je m ook makkelijk uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 17:23:
Bah Bah zeg wat een ranzig klotuhspel.

Vieze ranzige AI omfg je zou zeggen dat ze toch wel een beetje een AI kunnen schirjven bij EA maar ho maar jeetje mina wat hebben hun zich er makkelijk van af gedaan omfg.

Ik ben igg blij dat ik het spel niet heb gekocht en ook niet zal kopen.
Zo zie je maar weer smaakjes verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
kut zeg, khad net een race van 6 rondes, stond ik vooraan tot de laatste bocht, toen bons tegen een auto, verlies ik met 0.02 sec grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
aapenootjes schreef op 28 november 2003 @ 17:02:
Neem een goed sturende auto! Snelheid haalt helemaal niks uit omdat de tegenstand zich aanpast aan jouw snelheid.

Voor meer tips: Zie post van mezelf in vorige topic

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:33

aKra

Intentionally left blank.

Komt er ook ooit een "wie heeft de mooist getunede wagen" compo ofzo? :+ :Y)

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:53

Entity

9000rpm

Nog een kleine toevoeging aan de faq: zet bij de savegame map erbij dat het standaard een verborgen map is, anders krijg je van die 'hij staat er echt niet!' posts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
GVDDDDDDDD, ik nok met nfsu, tis gvd al de zoveelste x, sta net voor de finish word je ingehaalt, tis over met nfsu, tering wa word je agresief van die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

I know the feeling! :'(
Das echt een domme fout van EA! Hadden ze niet moeten doen! Mijn moeder was laatst helemaal pissed off op me omdak op mijn ToBo sloeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FirmPete schreef op 28 november 2003 @ 17:57:
[...]

Neem een goed sturende auto! Snelheid haalt helemaal niks uit omdat de tegenstand zich aanpast aan jouw snelheid.

Voor meer tips: Zie post van mezelf in vorige topic
Haha :D Leuke post _/-\o_

Wat andere vragen he,

- wat is de beste manier om te driften? :?

Dat graden balkje gaat van 0 tot 90. Waarbij 45 graden een gedeelte rood is. Betekent dat, dat je daar het grootste aantal punten krijgt? En hoe halen jullie de beste drifts op die korte stukjes? Want als ik net een drift uit komt dan is het moeilijk om weer op gang te komen (vind ik) en dan probere ik dus de volgende bocht niet te driften. Maar als ik dan de bocht door wil komen is het veel te glad en gaat ie slippen :o

- Hoe werkt dat trade in? :?

Als ik wil inruilen komt er zo een bedrag te staan, ik neem aan dat dat het geldbedrag is wat ik overhoud na het inruilen? Wat ik raar vind is namelijk dat als ik tussen de auto's switch die ik zou kunnen kopen zie ik dat alle stats gelijk blijven (acceleration, speed, handling). Dus ik zou eigenlijk alleen inruilen als ik een ander uiterlijk wil en niet voor de specificaties ?

*edit:

- Waar zitten die tutorials? :?

Soms krijg ik van die beeldjes van dat ik tutorial video's kan kijken oid
Maar kan ze niet vinden? :?

*edit2

Ik zie nu pas die 'T'-tjes die verschijnen bij quickrace, als je dus daarop klikt krijg je zo een tutorial te zien! :o Misschien handig om in startpost te zetten? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei heb hem ook, ben nog maar bij race 11 ofzo :| maar ach zal ff wat autos laten zien (heb nu dus andere)

Afbeeldingslocatie: http://www.counter-strike.nl/i/p/1050.jpg

Btw, waar is dat gele balkje onder die sterretjes voor ?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Bi0Hazard schreef op 28 november 2003 @ 18:22:
I know the feeling! :'(
Das echt een domme fout van EA! Hadden ze niet moeten doen! Mijn moeder was laatst helemaal pissed off op me omdak op mijn ToBo sloeg 8)7
ja echt kut net weer, djjez enuh, van het hoesje van nfsu is nix meer van over en der zit een deuk in de muur en ik kan cd2 niet meer vinden die in dat hoesje zat(net een afdruk van een cd hoesje van de aldi op mun muur) moek weer een nieuwe branden :( ,woej da lucht op, muwhaha, mare ik speel nfs nie meer want ik blijf steeds bij de zelfde race. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zoals beloofd, even wat plaatjes van een kleine greep van mijn ontworpen auto's, ik houd niet zo van die auto's met clown stickers erop dus heb het rustig gehouden :P
Afbeeldingslocatie: http://lansensations.no-ip.com/sijmon/001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lansensations.no-ip.com/sijmon/002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lansensations.no-ip.com/sijmon/005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lansensations.no-ip.com/sijmon/006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lansensations.no-ip.com/sijmon/007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lansensations.no-ip.com/sijmon/008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lansensations.no-ip.com/sijmon/011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lansensations.no-ip.com/sijmon/012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lansensations.no-ip.com/sijmon/013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lansensations.no-ip.com/sijmon/015.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lansensations.no-ip.com/sijmon/016.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lansensations.no-ip.com/sijmon/017.jpg

En?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Wow wat een snelle host , die plaatje laden nog langzamer dan een paard zonder benen kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
cool man top speed 711km/h

kut cheaters online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
lol das snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
ik zou zeggen maak er een screeny van en laten we ea gaan spammen ermee :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik heb de bron code van de AI gevonden in NFSU:

if (human_player_speed > AI_player[x]_speed) then
AI_player[x]_speed:= AI_player[x]_speed*100;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft hier iemand een save game voor me ? geen 100% heb gister geformatteerd en moet dus weer opnieuw...niet zo'n zin in...k wil alleen online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 19:27:

lol waare staat die? kun je lekker mee cheaten :P volgensmij is dat een VB code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 18:31:- Hoe werkt dat trade in? :?

Als ik wil inruilen komt er zo een bedrag te staan, ik neem aan dat dat het geldbedrag is wat ik overhoud na het inruilen? Wat ik raar vind is namelijk dat als ik tussen de auto's switch die ik zou kunnen kopen zie ik dat alle stats gelijk blijven (acceleration, speed, handling). Dus ik zou eigenlijk alleen inruilen als ik een ander uiterlijk wil en niet voor de specificaties ?
Het bedrag dat je ziet bij trade-in is het bedrag dat het je kost! Bijna niks telkens dus.
De settings LIJKEN inderdaad gelijk te blijven maar je moet echt een keer ENTER rammen, dan pas krijg je het verschil te zien.. eerst van je eige wagen, nogmaals enter voor de nieuwe wagen. Dan nog een keer enter om deze wagen eventueel te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 19:28:
heeft hier iemand een save game voor me ? geen 100% heb gister geformatteerd en moet dus weer opnieuw...niet zo'n zin in...k wil alleen online :(
ik zit nu aan 84, gil maar met je mailadres als je'm wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga wel ff CS'en van dit anus spel wordt ik alleen maar gefrustreerd en dat, doe ik op school of op me werk wel.

BIj CS heb ik iig geen last van n00b geprogrammeerder AI :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 20:03:
Ik ga wel ff CS'en van dit anus spel wordt ik alleen maar gefrustreerd en dat, doe ik op school of op me werk wel.

BIj CS heb ik iig geen last van n00b geprogrammeerder AI :P
lees een paar posts trug, je bent nie de enigste, ik had net een deuk in de muur gegooit met een cd hoesje, tsss 1.5 uur zitte proberen op een race vindik teveel worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
darkdesign schreef op 28 november 2003 @ 19:39:
lol waare staat die? kun je lekker mee cheaten :P volgensmij is dat een VB code
Dat is een grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
darkdesign schreef op 28 november 2003 @ 20:04:
lees een paar posts trug, je bent nie de enigste, ik had net een deuk in de muur gegooit met een cd hoesje, tsss 1.5 uur zitte proberen op een race vindik teveel worden
Heb je al eens geprobeerd met de Miata? Die heeft betere handling volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkdesign schreef op 28 november 2003 @ 18:52:
Wow wat een snelle host , die plaatje laden nog langzamer dan een paard zonder benen kan lopen.
Ghehe I Know maar heb ff nix anders :P maar ik von me wagens nogal goed gelukt dus moest ff showen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

Ik heb mijn auto op z'n allerhoogst getuned alle snelste onderdelen erin en alle level 3 body parts. Nu zijn er bij multiplayer nog steeds auto's die challenging zijn en als ik tegen ze race zijn ze ook nog een stuk sneller dan mijn kar ook! Hoe komt het dat die karren nog sneller zijn dan de mijne en hoe maak ik de mijne net zo snel?
En ik heb binnenkort een LAN, we zouden dit spel graag tegen elkaar spelen maar is dit op geen enkele manier mogelijk?

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

OlafvdSpek schreef op 28 november 2003 @ 20:19:
[...]

Heb je al eens geprobeerd met de Miata? Die heeft betere handling volgens mij.
Die Miata rijdt inderdaad meesterlijk. Hij is superlicht en plakt daardoor gewoon aan de weg vast.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GuuZ14 schreef op 28 november 2003 @ 20:20:
Ik heb mijn auto op z'n allerhoogst getuned alle snelste onderdelen erin en alle level 3 body parts. Nu zijn er bij multiplayer nog steeds auto's die challenging zijn en als ik tegen ze race zijn ze ook nog een stuk sneller dan mijn kar ook! Hoe komt het dat die karren nog sneller zijn dan de mijne en hoe maak ik de mijne net zo snel?
Dit zouden best nog wel eens cheaters kunnen zijn, of ze rijden gruwelijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
lol het leek wel echt muwhahahahahahah

*gaat miata proberen*

[ Voor 8% gewijzigd door darkdesign op 28-11-2003 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09-2022

marshal

Reality beats fiction by far

dag3:

Dit spel is echt verslavend.. Heb gewoon nog geen tijd gehad om het in de winkel te gaan kopen :X . Gaat overigens nog wel gebeuren :D

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f-leenders/nfsu_dag3f_klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f-leenders/nfsu_dag3b_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 20:24:
[...]

Dit zouden best nog wel eens cheaters kunnen zijn, of ze rijden gruwelijk beter.
Er zijn altijd mensen die het verpesten he :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Vandaag de game binnengekregen :P
Meteen volledig verslaafd :)

Resultaat van een ochtend+middag NFSU:
Afbeeldingslocatie: http://www.tomaatnet.nl/~nkooiker/nfsu-car1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeRCT13 schreef op 28 november 2003 @ 20:30:
[...]

Er zijn altijd mensen die het verpesten he :/
Yah kunnen ze niet een fiets game maken? dan heb iedereen gelijke rechten, hoef je geen ultieme reactietijd te hebben of goed op tijd kunnen schakelen :D gewoon fietsen.

(need for speed Bicycle

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 19:27:

`

Dit is een code die ik bij delphi heb leren kennen. Dit herken ik door de := want dat betekend in Delphi "word" .

Vrij vertaald staat hier:

Als de snelheid van de menselijke speler sneller is dan de snelheid van de computer dan word de snelheid van de computer vermenigvuldigd met 100.

Dat betekemd dus, dat als je ver voor de computer ligt en je rijd bijvoorbeeld 300, dat de computer dus 30000 km/h kan rijden om je weer bij te halen. Dit zou dus die "catch up" moet voorstellen.

Of dit ook echt in het spel zo is gemaakt weet ik niet. Dit zal wel weer zo'n nep stukje programmeren zijn. Wel grappig trouwens

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 21:56
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 20:56:
[...]
`

*knip*

Of dit ook echt in het spel zo is gemaakt weet ik niet. Dit zal wel weer zo'n nep stukje programmeren zijn. Wel grappig trouwens
Joh, zou dat echt nep zijn? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Laatst online: 09-09 09:02
Kan je je auto ook met de muis besturen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
echt nep, als jue 30 minute gaat stilstaat en dan gaat rijde haal je ze nmog in, of net, ik stond 12 sec voor en ineens nog maar 2 zo slecht, mare met die miata bennik verder gekomen, thnx voor de tip OlafvdSpek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 20:56:
[...]
`

Dit is een code die ik bij delphi heb leren kennen. Dit herken ik door de := want dat betekend in Delphi "word" .

Vrij vertaald staat hier:

Als de snelheid van de menselijke speler sneller is dan de snelheid van de computer dan word de snelheid van de computer vermenigvuldigd met 100.

Dat betekemd dus, dat als je ver voor de computer ligt en je rijd bijvoorbeeld 300, dat de computer dus 30000 km/h kan rijden om je weer bij te halen. Dit zou dus die "catch up" moet voorstellen.

Is dat echt zo :? Want ik rij ze normaal heel erg eruit in het begin, dat ik echt dik voorlig, maar dan zitten ze even later ineens weer heel dicht achter me :? zonder dat ik gebotst ben ofzo :(
Wel vet spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 20:33:
[...]

Yah kunnen ze niet een fiets game maken? dan heb iedereen gelijke rechten, hoef je geen ultieme reactietijd te hebben of goed op tijd kunnen schakelen :D gewoon fietsen.

(need for speed Bicycle
Paperboy?
Was echt tof, maar je had wel reactietijd nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Maak een mod zou ik zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poohbeer schreef op 28 november 2003 @ 19:46:
[...]

ik zit nu aan 84, gil maar met je mailadres als je'm wil hebben.
k heb je gemailed...ist aangekomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me loves 206 :P
Afbeeldingslocatie: http://forum.counter-strike.nl/download.php?id=5792
Onderkant iets donkerder grijs, je ziet zo bijna niet maar in-game ziet het er wel mooi uit :9

edit:
sorry 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06
OK net ff een cheater gespot: :(
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~viss3662/cheat.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 21:13:

k heb je gemailed...ist aangekomen ?
reply verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je eigenlijk de kleuren van je vinyls aanpassen? Ik zie nergens chjange color of iets dergelijks staan. De vinyls hebben weinig of geen kleur :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Dat catchup gedoe had men er echt moeten uitlaten btw.. niet leuk meer zo.. race je 3 ronden perfect op kop, halen ze je de vierde zomaar ineens in zonder dat je anders bent gaan rijden. :(
noujah, 'k heb al bijna 100 races uitgereden (en vast tig keer zoveel gestart) dus echt slecht is het ook weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Laatst online: 06-08 15:14
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 21:35:
Waar kan je eigenlijk de kleuren van je vinyls aanpassen? Ik zie nergens chjange color of iets dergelijks staan. De vinyls hebben weinig of geen kleur :'(
vinyl sdelecteren en daarna change colour. En je kunt ze veranderen van kleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poohbeer schreef op 28 november 2003 @ 21:36:
Dat catchup gedoe had men er echt moeten uitlaten btw.. niet leuk meer zo.. race je 3 ronden perfect op kop, halen ze je de vierde zomaar ineens in zonder dat je anders bent gaan rijden. :(
noujah, 'k heb al bijna 100 races uitgereden (en vast tig keer zoveel gestart) dus echt slecht is het ook weer niet :)
mwa op zich is het wel aardig, zo voorkom je dat je continu alleen rijd, dat is verschrikkelijk saai en dat wil je natuurlijk niet in een spel als dit, de makers willen dat je knokt voor je punten, niet lam je tegenstanders uitschakeld en dan de game met 2 vingers in je neus uitspelen.

Ik vind wel dat de computer af en toe onmogelijk goed is, ze schieten af en toe echt zo hard door de bochten, dat kan echt nooit. Dat compenseren ze weer met domme acties, bijv. een 6 baans weg met in het midden 1 boom, precies, die boom raakt ie. Beetje flauw gemaakt, maargoed, dat was in alle NFS games, en helaas deze dus ook. Toch blijft het spel me gewoon boeien op de een of andere manier, en dat is toch wel het belangrijkste van een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 09:00
nou dat heb ik niet, bij mij staat er geen 1 boom op een 6 baans weg :P

hehe nee maar ff serieus. Ik heb alleen dat ze dan idd op een auto rijden, maar dat hard door de bocht gaan is niet raar. Je kan het zelf ook met een beetje goed stuurwerk. Als je gewoon strak de bocht neemt en dan gewoon door gast of klein beetje op de handrem drukt dan ga je net zo hard, meestal zelfs harder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ik heb net op een leuke manier gewonnen, ik zat in een spannende race, lag ongeveer op kop samen met mijn rivaal (wel niet wel niet wel niet) en kreeg een duw van mijn rivaal, hierdoor begon ik te spinnen en wilde al bijna de standaard restart actie doen (escape, restart, yes doe ik ondertussen blindelings in een tiende seconde :P) maar ik zag mijn rivaal ook de fout in gaan, ik gleed verkeerdom richting de finish dus ik knal me supra in ze achteruit en rijd zo over de finishlijn, mijn rivaal die probeerde gewoon om te draaien (stom) en de andere twee tegenstanders kwamen een halve seconde later binnen en mijn rivaal nog later :P lol, gewoon achteruit over de finishlijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
echt slecht gemaakt, je staat 10 sec voor, en ineens nog maar 2, terwoijl je hard rijd en geen fout hebt gemaakt, en in 1 sec hebben ze 8 sec in gehaaltr, ja wtf denkik dan, alt+f4, ik ga het nie meer spelen, echt superzuigend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Laatst online: 09:43
woei, nog maar net gewonnen :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dabombeupload/uploads/driftscore.jpg

daarmee heb ik dit verdiend \o/

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dabombeupload/uploads/importtuner.jpg

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, zal vast wel al gezegd zijn in vorige delen maar er zit dus ook een Nederlands autoblad tussen :)
Grappig die Nederlandse tekst erop, weet alleen niet meer wat erop stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Laatst online: 09:43
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 23:10:
Oh ja, zal vast wel al gezegd zijn in vorige delen maar er zit dus ook een Nederlands autoblad tussen :)
Grappig die Nederlandse tekst erop, weet alleen niet meer wat erop stond.
mja vond het ook grappig, heb al 5 bladen unlocked, niet dat deze uniek is ofzo.
maar gewoon ff showen

p.s die nederlandse had ik al

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 22:34:
[..] gewoon achteruit over de finishlijn :P
De finish wordt getriggerd door je auto, dus maakt voor of achter niet uit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeRCT13 schreef op 28 november 2003 @ 23:19:
[...]

De finish wordt getriggerd door je auto, dus maakt voor of achter niet uit/
I know, maar ik vond het wel een mooie actie, jammer dat ik het niet heb gefilmd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd best een kutspel eigenlijk. Zit in zo'n afvalrace en rij gewoon goed op kop, en elke keer komt er op wonderbaarlijke wijze spontaan steeds een auto de kruising over als ik net kom aanscheuren met 250km/u :( gvd dat is echt té toevallig als het ffs 3 keer achter elkaar gebeurd :( Het idee is leuk met die auto's tunen enz, maar gvd dat kut verkeer en dat ze je altijd weer inhalen... :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
repeat, indd, het spel is leuk tot race 95, dan vintik het echt superzuigend worden, al die races van 6 rondes, echt erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
Oh nee.... dit spel heeft toch niet last van het beruchte CPU-cheating he? Wat is dat toch met de (goede) racegames tegenwoordig? Het lijkt wel of ze het allemaal moeten hebben. F-Zero heb ik nog wel gekocht, maar heeft er last van. MK:DD heb ik maar niet gekocht omdat het last heeft van dat irritante kwaaltje, en nu heeft Need for Speed Underground er ook al last van? :(

Ook al is het een prachtig spel... dit is voor mij toch DE reden om het niet te kopen of zelfs de demo te downloaden :/

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zie je ik 0wn ze als die verneukeretieve catch-up aka " ketchup " maar uit zetten :P :9
Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~fotos/NFSU/7.jpg

ff nog wa meer pics posten :)

Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~fotos/NFSU/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~fotos/NFSU/5.jpg

Ik geil BTW op de Impreza als het je nog niet was opgevallen. :)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 00:07 . Reden: Gewoon ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
DenMan schreef op 28 november 2003 @ 23:46:
Oh nee.... dit spel heeft toch niet last van het beruchte CPU-cheating he? Wat is dat toch met de (goede) racegames tegenwoordig? Het lijkt wel of ze het allemaal moeten hebben. F-Zero heb ik nog wel gekocht, maar heeft er last van. MK:DD heb ik maar niet gekocht omdat het last heeft van dat irritante kwaaltje, en nu heeft Need for Speed Underground er ook al last van? :(

Ook al is het een prachtig spel... dit is voor mij toch DE reden om het niet te kopen of zelfs de demo te downloaden :/
wat is cpu cheating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Cheaten van de CPU. Hij kan dus meer dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
en met de cpu bedoel je dan de ingebouwde AI ofniet? ;)

maar dat zou inderdaad niet echt leuk zijn. maargoed, ik denk dat elk spel dat tegenwoordig heeft. Max Payne had dat ook al, als je een paar keer dood ging dan werd het level makkelijker (jaja, het kan ook de andere kant op) :)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
  • Laatst online: 07-01-2023
Pfff, ik ben ook bij race 103 nu, maar dat is dus inderdaad een beetje errug moeilijk. Als je in de 5e ronde nog niet op kop ligt dan kan je het wel vergeten, want die anderen gaan dan als je maar een beetje in de buurt komt alle bochten keihard door en vliegen met topspeed over het wegdek.

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
kolere, geen wonder dat ik in level 112 zo bizar hard werd ingehaald steeds in de laatste lap, ik d8 dat dat een extraatje was voor die extra missie.... moet eerlijk zeggen dat het me idd is opgevallen... in hard is het trouwens wel heel erg... starten ze als een dronken zool en eindigen ze als een pro-coureur :P

Maar ergens anders wel weer heel erg tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09-2022

marshal

Reality beats fiction by far

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 22:34:
Hehe ik heb net op een leuke manier gewonnen, ik zat in een spannende race, lag ongeveer op kop samen met mijn rivaal (wel niet wel niet wel niet) en kreeg een duw van mijn rivaal, hierdoor begon ik te spinnen en wilde al bijna de standaard restart actie doen (escape, restart, yes doe ik ondertussen blindelings in een tiende seconde :P) maar ik zag mijn rivaal ook de fout in gaan, ik gleed verkeerdom richting de finish dus ik knal me supra in ze achteruit en rijd zo over de finishlijn, mijn rivaal die probeerde gewoon om te draaien (stom) en de andere twee tegenstanders kwamen een halve seconde later binnen en mijn rivaal nog later :P lol, gewoon achteruit over de finishlijn :P
Straks een keer met een koprol over de finish gegaan :P en ook een keer net voor de finish gespint en dan door m'n rivaal over de finish geduwd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

* _WgV_ vind het in race 39 al irritant, hoe perfect die AI door die 90° bocht gaat :/

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mmelis/ralph/screens/NFS/DRIFTKING.JPG

Het begint al beter te worden! :9 Dit was online dus... was echt lachen want ik lag dus echt 80000 punten achter op de nummer 1 en ik weet zeker dat ie dacht dat ie gewonnen had. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Laatst online: 09:05

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb zonet race 111 (Eddie ge-ASS-whoopt) gewonnen! :D
Nu zie ik race 112/111... Heb ik em dan nu wel uitgespeeld?

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Gele balkje vol, volgend sterretje.

Spel is prima in orde en dat je in de laatste bocht of 100 meter nog verliest, tja je moet er wat voor over hebben om de blits te maken met je heilige koe.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 13:29
Vette shit. Ben inmiddels bij race 90 ongeveer. Hier een pic van m'n schitterende Miata. :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tonnitielens/webimages/nfsu_mazdamiata2.jpg

Is het iemand trouwens al opgevallen dat wanneer je eerst even niet de underground mode pakt en gewoon circuit gaat rijden en je zet het verkeer op minimum, dat je daarna bij Underground Mode ook geen verkeer hebt? Dit was iig het geval bij de eerste versie, weet niet of het met de patch nog zo is.

Zelfde geldt overigens voor schakelen. Als je em in de niet-underground mode op manual zet, moet je ineens bij de underground mode ook zelf schakelen op het circuit.

[ Voor 59% gewijzigd door GoodspeeD op 29-11-2003 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
Blisterin_Bull schreef op 29 november 2003 @ 02:01:
Nee, had al begrepen van anderen dat er meer dan 111 races zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 01:58:
[afbeelding]

Het begint al beter te worden! :9 Dit was online dus... was echt lachen want ik lag dus echt 80000 punten achter op de nummer 1 en ik weet zeker dat ie dacht dat ie gewonnen had. :D
Vette drift dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
DenMan schreef op 28 november 2003 @ 23:46:

Waar heb je het in godsnaam over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rij nu in een Eclipse... Die is wat fijner te hanteren als de RSX, alleen minder snel...

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/nfsu11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/nfsu12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/nfsu13.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Blisterin_Bull schreef op 29 november 2003 @ 02:01:
er zijn er 115 ofzo..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:59
Ik post dalijk effe mijn autotjes ;)

Heb gisteren Underground uitgespeeld, volgens mij 113 Races oid.

Als laatste moet je tegen Eddie iirc, dat is race 111. Dan moet je er nog een tegen die Melissa, dat is de laatste :)

Dus uh, that makes 112 eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
112/111 is inderdaad de laatste. Die vind ik ook nog aardig pittig moet ik zeggen. De race tegen Eddie was een eitje en die tegen Melissa is weer een goed voorbeeld van de minder prettige AI. Maarja, ik moet zeggen dat ik er weinig last van heb gehad. 86 in 1 keer en 103 in 2 keer. De laatste Dragrace heb ik trouwens wel 8 keer over gedaan. Telkens bovenop verkeer en die Eclipse die gewoon vet snel wegliep van me.
Maar ik heb em nu uitgespeeld :) Met de stylepoints heb ik ook Eddie's R34 gewonnen en komt er geen nieuw balkje, dus ik heb ook alles unlocked.

Ik mis alleen nog een stuk of 7 magazines, iemand enig idee wanneer je die nog krijgt. Bij lap records ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 06:59
Meestal krijg je die met je style points enzo :)

Ik heb ze eigenlijk allemaal gedurende het hele underground verhaal gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mijn Green Machine :)

Afbeeldingslocatie: http://www.schaap.tv/images/miata

Heb wel wat minder stylepunten omdat ik mijn unique motorkap en spoiler er af heb gehaald.

Zou eigenlijk wel alle motorische Unique Upgrades willen hebben, weet iemand of dat mogelijk is? :9

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Nee.. sorry, ik houd niet zo van groen. Ik heb mooiere autos gezien.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Laatst online: 09:05

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn Bak 7MB filmpje, beetje donker maarja...

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blisterin_Bull schreef op 29 november 2003 @ 12:11:
Mijn Bak 7MB filmpje, beetje donker maarja...
Je kan ook gewoon fraps gebruiken hoor! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook sonds eergisteren aan mijn legale game begonnen:p en met driften is dat nederlands best irritant, had liever engelse texten gewild. maarja. ben nu wel al bij race 30/110 en de pc geeft al steeds meer tegenstand op hard.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.