..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Ik vind dat erg duur voor een beurs, ik heb hier een force feedback stuur van trust met rubbere overbreng snaren. Koste maar 25 eurothaBeerbuster schreef op 11 december 2003 @ 15:54:
heb hem ook, ik vind het een geweldig ding, goede 'feel' en ik heb hem voor 55 euro op de hcc gehaald
Foce feedback sturen zonder rubbere overbreng snaren vind ik bagger, daar voelt wat hakelig aan.
Waneer je zonder toch zonder feedback ga rijden kan je beter een gewone stuur nemen. Ik zal zeggen koop maar een stuur, bijv mediamarkt en daar kan je hem in twee weken gewoon weer terug brengen.
En wie zegt dat de computer vals speelt moet gewoon even de stalbiteits control uit zetten ;-).
Kan iemand mij uitleggen hoe je goed moet draften ? Ik weet wel hoe de handrem werkt maar het lukt mij maar niet om veel punten te scoren.
Deeltje 6 wil ik wel maken, kheb daar vanmiddag White Dust al over gemeeld, maar nog steeds geen reply... dus nog ff w88
als het al te lang uitblijft vraag ik het wel aan Terr
Driften (BEDOEL IK).,,, gewoon lekker doen.. dan zit je zo aan de 10000.. record staat op ongeveer 25000 
Maar stuurtje kijk ik wel ff... Die van logitech vind ik wel wat... maar weet nog niet met of zonder force
Maar stuurtje kijk ik wel ff... Die van logitech vind ik wel wat... maar weet nog niet met of zonder force
[ Voor 4% gewijzigd door koentjuh op 11-12-2003 18:47 ]
Draften is zeg maar niet hetzelfde dan driften. Draften is in iemand zijn slip-stream rijden, daar krijg je ook punten voor. En aangezien die AI zo voorspelbaar is kan je mooi aantal puntjes verzamelen :D!
Ok, ik heb toestemming gekregen van Terr voor een topic, dus ik ga tiepen
succesRedXraD schreef op 11 december 2003 @ 18:16:
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
al uitgetyptRedXraD schreef op 11 december 2003 @ 18:16:
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Dit topic is gesloten.