Over die snelle tegenstanders: Volgens mij heeft de computer ook onbeperkte nitro's. Als je achter die gasten aan rijdt zie je constant dat ze van die rookwolkjes van de nitro's achterlaten.
Had ik gisteren ook weer zo'n mooie race. Race ik tegen die TJ (race 110). Ik dis em goed in het begin en hou de hele race zo'n 8-9 secs voorsprong op die gast (is het je wel eens opgevallen dat ze soms shortcuts nemen die eigenlijk veel langer duren dan de normale weg?) en in de laatste ronde, zelfs het laatste stukje weet ie dat in eens te reduceren tot 2.5 secs. Dus ik denk dat moet ik even zien bij de statistics. Voor mezelf mooie rondetijden van rond de 47 en voor hem meer 48-49. Behalve de laatste ronde, dat was in 42 (!) secs.
Dit was dus ook precies de reden waarom ik niks aan nfs:hp2 vond. Veel te frustrerend. Zeker met die politie. Je ramt em, zet em achterstevoren en dan zit ie nog in no-time weer aan je kont. Nee, dat doet niet veel goeds voor mijn humeur en nog minder voor mijn ramplank (toetsenbord).
Maar gelukkig is nfs:u ietsje minder frustrerend. Alleen wel erg jammer dat je niet over de lan kunt spelen. Hier op de verdieping hebben 4 mensen het spel, maar je kan maar met z'n tweeen racen en het moet via het internet. Iedere keer weer opnieuw inloggen op ea, en dezelfde room weer opzoeken, beetje jammer.
Maar het lijkt wel bijna alsof ik het een slecht spel vind als je dit zo leest. Ik vind het wel een leuk spel en je kan lekker je eigen auto in elkaar klussen en opleuken. Hmmm, als ik de ultieme rice-bak wil maken moet ik de auto natuurlijk wel maximaal verlagen, en niet alleen het uiterlijk aanpassen. Eigenlijk zou ik dan ook de optie moeten hebben om em 'fout' te verlagen, waardoor de handling minder wordt

En natuurlijk volle nitro's erin en dan je onaangepaste motor opblazen. Jep, ik zie dit wel zitten