[Multiplatform]Need for Speed Underground Deel 5

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.868 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 16:36:
hebben jullie enig idee hoe sommige Skyline's online topsnelheden halen van 270 enz? Ik kom altijd maar tot ongeveer 255 km/u ofzo. Als je al die nos in de 6 pas inzet zou het misschien kunnen ofzo, maar dan ploft je motor toch?
Als je het over drag hebt: Door goed te schakelen, je NOS te gebruiken door korte tikjes te geven, kan je heel snel in zijn 6 komen, waardoor je dus ook hoge snelheden kan halen. Daarnaast ontploft je motor haast nooit in zijn 6, want als hij de top bereikt schiet de temperatuur weer iets terug.
Daarnaast heb je nog altijd cheats natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhh het zal wel 360 moeten zijn want met 260 oid verlies je in drag met een zeer grote marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het spel soms slecht afgestemd zeg. Ik zit in race 103. Zelfs als je rondjes van 49 rijdt, wat volgens mij best rap is (Kan sneller) verlies je nog. Een computergestuurde tegenstander komt dan in de laatste paar bochten buitenlangs en rijdt opeens een rondje van 47 terwijl de vorige rondjes rond de 51 waren. Beetje laffe oplossing om het spel moeilijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 17:25:
Wat is het spel soms slecht afgestemd zeg. Ik zit in race 103. Zelfs als je rondjes van 49 rijdt, wat volgens mij best rap is (Kan sneller) verlies je nog. Een computergestuurde tegenstander komt dan in de laatste paar bochten buitenlangs en rijdt opeens een rondje van 47 terwijl de vorige rondjes rond de 51 waren. Beetje laffe oplossing om het spel moeilijk te maken.
Ja soms heb ik ook van die rare dingen. Er zijn een paar bochten (niet veel :+) waarvoor je moet remmen, dat doe ik dan ook netjes en maak een mooie bocht, maar ik zie de computer dan gewoon binnenlangs scheuren :? Moet die niet remmen ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 17:35:
[...]

Ja soms heb ik ook van die rare dingen. Er zijn een paar bochten (niet veel :+) waarvoor je moet remmen, dat doe ik dan ook netjes en maak een mooie bocht, maar ik zie de computer dan gewoon binnenlangs scheuren :? Moet die niet remmen ofzo :?
Remmen??? Ik rem nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ojjorz schreef op 09 december 2003 @ 16:44:
[...]

Daarnaast ontploft je motor haast nooit in zijn 6, want als hij de top bereikt schiet de temperatuur weer iets terug.
nou dan moet jij dat mij es laten zien want ik moet dus altijd gas inhouden op het laatst om niet me motor aan gort te draaien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 21:00
Megamind schreef op 09 december 2003 @ 17:56:
[...]

nou dan moet jij dat mij es laten zien want ik moet dus altijd gas inhouden op het laatst om niet me motor aan gort te draaien :X
zeker als je uit de slipstream van een ander komt en op die laatste meters nog ff je nos indrukt :X

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 09 december 2003 @ 17:58:
[...]

zeker als je uit de slipstream van een ander komt en op die laatste meters nog ff je nos indrukt :X
idd ik kan nooit alles nos opmaken als ik t goed doe want dan is mijn motor dus echt helemaal naar de f*ck!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik motion blur aanzet en ik doe backspace om weer te resumen met de race, zie ik 1 groot bruin scherm... hoe kan dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 18:55:
als ik motion blur aanzet en ik doe backspace om weer te resumen met de race, zie ik 1 groot bruin scherm... hoe kan dat??
Waarschijnlijk omdat je kaart het niet ondersteund?
Specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

OK, dit is kut :(
Heb ik net die race gehad dat Samantha's auto is gejat, en dat je die terug moet racen zeg maar. Ff in een RX-7 gedaan, omdat die net iets beter rijdt als mijn Golf.
Toen kreeg ik de wide-body kit, en ik moest kiezen uit twee. Op de RX-7 stond 'ie wel goed, maar op de Golf lijkt het écht voor geen meter :'(
Had al opgeslagen, dus kan ook niet overnieuw racen en kiezen...
Is er nog een manier om die ándere kit te krijgen :?

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn specs van mijn kaart zijn: QDI Npact GeForce 4 TI 4200 128Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Afbeeldingslocatie: http://www.vicecityunleashed.com/pic_upload/upload/4288.PNG
I 0wn you >:) Ben bij 11/111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ik weet ook niet hoe jullie motor in de soep loopt, mijne echt nooit :S Ik zal binnekort is een een filmpje maken van hoe een drag race hoort te zijn naar mijn mening. Dan zal je ook zien dat er niks mis gaat met mijn motor.
Kan nog wel tijdje duren aangezien ik volgende week elke dag tot 5 uur op school zit (spijbelen is toch niet zo slim ;)) en daarna geen tijd heb. Kortom, even wachten en I'll show ya.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Mijn collectie op dit moment:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/NFSU_Peugeot.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/NFSU_Peugeot2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/NFSU_Golf6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/NFSU_Golf7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/NFSU_Skyline.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/NFSU_Skyline2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/NFSU_Civic.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/NFSU_Civic2.jpg
(kruisjes komen zo, ben aan 't uploaden, i-net is traag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een zwaar irritant probleem:
ik kan dit spel alleen draaien in 800x600, bij hogere resoluties blijft het scherm zwart...
specs:

ati radeon 9700 pro
amd 1300 ghz
512 mb ram

op 800x600 draait ie gwn soepeltjes met alles op high...maar bij hogere reso's hoor ik alleen geluid

edit:
hoe scoor je trouwens nóg een auto?
ik krijg de mijne alleen geruild

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
nog een auto score (in undergound) kan (helaas) niet, de andere autos kan je gewoon in customize ride maken

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie hebben trouwens gezegd dat er geen damage model is? Ik raak toch echt steevast iedere race mijn zijspiegels kwijt :+

Champy2004> Ik ben ook bezig met zo'n soort lijst waarin je kan zien wanneer je de upgrades krijgt. Ben momenteel bij race 101. Mocht je willen vergelijken, voeg me maar toe bij msn.

boomz> Je scoort niet nog een andere auto. Je kan hooguit in je hoofdmenu bij Customize Ride iedere (geunlockede) auto aanpassen met alle accessoires die je op dat moment hebt gekocht.

Ik ga denk ik voor on-line race de ultieme rice auto maken. Met alle visuele jetsefletsers der op en der aan en dan een standaard motor ed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 21:29:
Wie hebben trouwens gezegd dat er geen damage model is? Ik raak toch echt steevast iedere race mijn zijspiegels kwijt :+

Ik ga denk ik voor on-line race de ultieme rice auto maken. Met alle visuele jetsefletsers der op en der aan en dan een standaard motor ed :D
Ik ook men ruiten, maarjah dan moet je maar geen slagbomen pakken :P

Doe maar andersom :+

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 21:29:
Champy2004> Ik ben ook bezig met zo'n soort lijst waarin je kan zien wanneer je de upgrades krijgt. Ben momenteel bij race 101. Mocht je willen vergelijken, voeg me maar toe bij msn.
offtopic:
Heb je toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik had 2 dagen moeite met 103. Dan maar downgraden. B)
/me reed 7 rondes met armpje uit het raam.

Dat was cruisen vergeleken met de tientalle vorige pogingen. :P
Het voelt wel een beetje als cheaten omdat ik twee keer zo dicht bij was.
Maar met dichtbij kom je niet bij de drift van 104. *gaat verder.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 22:19 . Reden: add txt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

hehe,
ikke niet downgraden ikke met 206 rijden, ben nu bij 96 en geen enkel probleem. Tof karreke, misschien voelt ie dat er een echt peug(e)oter achter de knoppen zit :P:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 18:09
Waar is die mooie parelmoerverf te vinden, want ik zie veel auto's voorbij komen met deze verf,

Ik heb al level 3 paints maar ik zie dus geen parelmoer

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

kopen, onderste rij, met je vakje/muis heengaan en dan dan enteren, dan vraagt ie of je ze wilt kopen en voilla. Een parelmoeren verf op je karreke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg best wel jeuk als ik die Nederlandse versie zie. Dat klinkt toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 22:40:
Ik krijg best wel jeuk als ik die Nederlandse versie zie. Dat klinkt toch niet?
Ik vind dat de optische styling kont schopt :?
maw, dit klinkt inderdaad niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

of bij driften
BAGGERVET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Race 95.. man al 4 uur bezig.. en ik ben een ander spel gestopt omdat het zo lang duurt :(

Ik wil cheaten, iemand een code ofzo om voorbij dit level te komen met dat mislukte excuus voor AI? :r

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

oplossing
A: Neem een 206
B: Downgrade je eigenkar met uizondering van dingen die je handling improven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kurt is een watje net als Eddy. :/ Nu ben ik al bij 111/111 en dan is het over. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ik zie het :)
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 23:33:
Race 95.. man al 4 uur bezig.. en ik ben een ander spel gestopt omdat het zo lang duurt :(

Ik wil cheaten, iemand een code ofzo om voorbij dit level te komen met dat mislukte excuus voor AI? :r
Ik was het na een tijdje ook zat, dus ik pak google en type es in underground trainer "need for speed" en kijk eens wat een boel mooie resultaten :) Zelf gebruik ik dit trainertje. Kan ik lekker zonder problemen net zoveel cheaten als ik zin in heb ;)

Verder kan je ook nog proberen om Options>Car>Stability Control uit te zetten. Het driften is even wennen, maar de AI kan der nog minder goed mee overweg. Naar mijn ervaring is de marge met de computer tegenstanders nu (zonder stability control) op hard groter dan met die optie aan op medium.

En voor de drag werkt dit voor mij ook goed (van een paar pagina's terug):
nnk schreef op 06 december 2003 @ 18:07:
Ik heb ook alle drag-races gewonnen op hard, volgens velen met mij op het nsfu-forum is dit de ideale drag-manier:

eerste perfect shift
1 naar 2: perfect shift
2 naar 3: 2 korte tikjes NOS voor het verhogen van toerental, dan perfect shift
3 naar 4: 3 korte tikjes NOS tot perfect shift
4 naar 5: 4 tikjes
5 naar 6: vol NOS-en tot je ideale toerental
Als je het goed doet heb je nog ietsie NOS over in zijn 6.

Op deze manier blijf ik alle auto's op HARD enkele volle secondes voor, kortom, eitje :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 14:42

Unagi

Always aware...

t spel draait hier prima, op 1 ding na: in tunnels krijg ik elke keer iets heel raars, plusminus een halve seconde lang draait t spel dan 2x zo snel, is dit bekend en is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere bandjes he? :P
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/j.vanverseveld3/images/crap/zooi/nfsg.jpg

Is er ook nog een 112/111. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu voor de 3e keer begonnen. Ben nu bij 50/111 en dit is tot nu mijn auto.

Afbeeldingslocatie: http://pic9.picturetrail.com/VOL264/1692895/3251092/39976067.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pic9.picturetrail.com/VOL264/1692895/3251092/39976057.jpg

En ik hou nu alles bij. Wat en wanneer je iets wint/krijgt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Afbeeldingslocatie: http://chromeballz.fluxxnet.nl/nfsu1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://chromeballz.fluxxnet.nl/nfsu2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://chromeballz.fluxxnet.nl/nfsu3.jpg

Mijn mooie Skyline :)

BTW: waarom heeft iedereen zo een moeite met race 103?
Ik heb er maar 2x over gedaan :)
Kwestie van erbij blijven :)
(ja op hard :P)

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de hulp, ga hem morgen maar eens uit cheaten :D Tja.. een game moet wel leuk blijven he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 21:12:
Ik heb een zwaar irritant probleem:
ik kan dit spel alleen draaien in 800x600, bij hogere resoluties blijft het scherm zwart...
specs:

ati radeon 9700 pro
amd 1300 ghz
512 mb ram

op 800x600 draait ie gwn soepeltjes met alles op high...maar bij hogere reso's hoor ik alleen geluid
Daar heb ik ook last van. Heb een ati radeon 9600 xt.

Iemand idee waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

dat de rest van je systeem te traag is? Allemaal eyecandy aanstaan die het racen alleen maar belemmeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:37

VonAalscht

Raaaar

Aardige drift score, al zeg ik het zelf :7 Vlak daarna nog een 64.XXX score, ging alleen de muur in voordat ik op prt scr kon duwen...

Over 't driften seq racen, drag; gebruiken jullie de stability control ? Ik heb 'm uitstaan, geeft net wat extra tijdens 't racen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.huurmoordenaars.nl/meuk/insane_drift_small.jpg
* Klikkerdeklik *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unagi schreef op 10 december 2003 @ 00:12:
t spel draait hier prima, op 1 ding na: in tunnels krijg ik elke keer iets heel raars, plusminus een halve seconde lang draait t spel dan 2x zo snel, is dit bekend en is hier iets aan te doen?
downlaod ff de via 4-1 drivers!!! dan loopt ie weer goed! als t goed is liep de game bij jou in slowmotion en schiet hij bij tunnels heel ff 1 a 2 sec weer op normale snelheid! had dit ook op de pc van mn pa t weekend en dan is alles zo makkelijk want t gaat langzaam!! zelfs als je met je tenen stuurt win je met een ronde voorsprong!! En de muziek die loopt trouwens wel goed op normale snelheid ofniet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radical1980 schreef op 10 december 2003 @ 09:03:
[...]
Daar heb ik ook last van. Heb een ati radeon 9600 xt.

Iemand idee waar dit aan ligt?
kijk jou pc is wel een beetje langzaam naatuurlijk dat kan t mischien zijn! je geheugen en 3d kaart zijn wel weer super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een aantal vraagjes:

kunnen ps2 spelers ook typen in die room online?

Welke drift termen zijn er nu allemaal in t nederlands? (echt allemaal dan he!)

Mooie drift, Prachtige drift, Baggervet, Superwreed, die heb ik maar volgens mij komt er nog iets achteraan zoals driftkoning ofzoiets lelijks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 02:29

sjorsfeenema

de mijne is mooier

waarom is ie in europa voor de ps2 uitverkocht :(
(nu 1 dag in bezit van ps2)

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Pic_Art schreef op 10 december 2003 @ 09:06:dat de rest van je systeem te traag is? Allemaal eyecandy aanstaan die het racen alleen maar belemmeren?
Ik heb geen last van een traag systeem. Ik kan het spel spel alleen draaien in 800x600, bij hogere resoluties blijft het scherm zwart...
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 09:52:
[...]downlaod ff de via 4-1 drivers!!! dan loopt ie weer goed! als t goed is liep de game bij jou in slowmotion en schiet hij bij tunnels heel ff 1 a 2 sec weer op normale snelheid! had dit ook op de pc van mn pa t weekend en dan is alles zo makkelijk want t gaat langzaam!! zelfs als je met je tenen stuurt win je met een ronde voorsprong!! En de muziek die loopt trouwens wel goed op normale snelheid ofniet??
Ik weet niet of dit bijdraagt aan het spelen in een hogere resolutie? Zal het vanavond eens proberen met die 4-1 drivers.

Heb overigens een amd 1800 ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Huurmoordenaars schreef op 10 december 2003 @ 09:17:
Aardige drift score, al zeg ik het zelf :7 Vlak daarna nog een 64.XXX score, ging alleen de muur in voordat ik op prt scr kon duwen...

Over 't driften seq racen, drag; gebruiken jullie de stability control ? Ik heb 'm uitstaan, geeft net wat extra tijdens 't racen :)

[afbeelding]
* Klikkerdeklik *
ik heb 'em gewoon default staan, dus waarschijnlijk aan. :) Maargoed, ik kom in ieder geval nu standaard boven de 100k uit... Kwestie van oefenen.

Beetje flauwe levels worden dat trouwens, als je dat driften door hebt... :|

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34

innerchimp

The Finer Things in Life

PPanic schreef op 09 december 2003 @ 22:26:
Waar is die mooie parelmoerverf te vinden, want ik zie veel auto's voorbij komen met deze verf,

Ik heb al level 3 paints maar ik zie dus geen parelmoer
Je kan 3 soorten paint kiezen. Als je bv je body gaat bpainten, dan staat eerst bovenin iets van "Gloss paint" (of ja, daar staat iets), en dan kan je naar links of rechts klikken, en daar vind je dan eerst metallic paint, en later ook parelmoer verf.

Ik weet niet precies na welke race die parelmoer beschikbaar is.

En er zit dus nog een kleine bug (in de PC versie iig) dat je voor level 2 paint gewoon een kleur moet kiezen, terwijl er nog "locks" opstaan. Maar das oud nieuws denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik weet niet of dit bijdraagt aan het spelen in een hogere resolutie? Zal het vanavond eens proberen met die 4-1 drivers.

Heb overigens een amd 1800 ghz.[/quote]

dat was bedoeld voor unagi als je ff goed kijkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:12
Gisteravond de underground mode uitgespeeld, vond de laatste 10 races ofzo wel erg makkelijk vergeleken met een paar eerdere, zeker de laatste 3 welke in 1 keer goed gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordLynx schreef op 10 december 2003 @ 11:05:
Gisteravond de underground mode uitgespeeld, vond de laatste 10 races ofzo wel erg makkelijk vergeleken met een paar eerdere, zeker de laatste 3 welke in 1 keer goed gingen.
is idd makelijk ja! het word trouwens bijna alweer tijd voor een nfs-u topic deel 6!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn undeground patserbak!!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/joeri007_2000/HONDAS2000-1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/joeri007_2000/HONDAS2000-2.JPG

RESPECTTT _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 11:45:

[afbeelding]

[afbeelding]

rijdende kruisjes :X :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klik nog eens op de links in jou post!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rijdende Yahoo dan?! :+
Yahoo!

--------------------------------------------------------------------------------

This page is not available.
We're sorry, but this page is currently unavailable for viewing.
If this site belongs to you, please read this help page for more information and assistance.

For general questions see our main help area, or search for other member pages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 11:45:

[afbeelding]

[afbeelding]

No offence.. maar host je pics ergens anders dan op Geocities: Yahoo wil geen hotlinking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.joeri-borgstein.nl/HONDAS2000-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.joeri-borgstein.nl/HONDAS2000-2.jpg

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeRCT13 schreef op 10 december 2003 @ 14:05:
[...]

No offence.. maar host je pics ergens anders dan op Geocities: Yahoo wil geen hotlinking :)
akay thnx voor de tip! hierboven zie je ze nu wel ofniet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat je destijds gekozen heb voor die afzichtelijke carboniet motorkap......
Voor de rest een strak bakkie. Iig beter als sommigen van die zuurstokken die je her en der ziet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 14:20:
Jammer dat je destijds gekozen heb voor die afzichtelijke carboniet motorkap......
Voor de rest een strak bakkie. Iig beter als sommigen van die zuurstokken die je her en der ziet staan.
nou dat heb ik gedaan omdat er op die widebody-kit ook carbon zit! t moet wel 1 geheel blijven! voorderest ala batmobiel! ik vind die overdreven gekleurde bakken ook niet echt wat met een ton aan stickers derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Schiere bak MAD, netjes :D , ik ga denk ik voor de golf of honda civic !!
Ik hou ook niet van zoveel stickers helemaal niet van die dragon ofzo doe mij maar een gewone auto !!

[ Voor 42% gewijzigd door FaBioTh op 10-12-2003 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:37

VonAalscht

Raaaar

FaBioTh schreef op 10 december 2003 @ 14:54:
Schiere bak MAD, netjes :D , ik ga denk ik voor de golf of honda civic !!
Ik hou ook niet van zoveel stickers helemaal niet van die dragon ofzo doe mij maar een gewone auto !!
Om te "beginnen" is van die twee vooral de honda civic aan te raden, daar ben ik de eerste keer dat ik 'm uitspeelde mee begonnen; ook erg ver mee gekomen.

Als optie de Mazda MX5, daar heb ik 'm de tweede keer mee uitgespeeld, nooit van auto hoeven wisselen, ding rijdt echt geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gooi ook zo nu en dan eens wat screenshots online.. was nog niet zover 32e race ofsow.. maargoed spel deed kut en moest t dus reinstallen

doei savegames!

gister maar weer blanco begonnen.. best wennen om ineens weer 40 sec over dragraces te doen :D

http://fluitje.xs4all.nl/gallery/nfsu-full (*)

(als ie t niet doet later even checken.. servertje draait bij mij thuis en doet nogal brak laatste tijd)

* svp geen images hotlinken!

wist je trouwens dat je er de leukste parkeertechnieken op na kunt houden in dit spel? :P

http://fluitje.xs4all.nl/...ll/nieuwe_parkeertechniek

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

?me houdt het bij metallic black:
(pic in aantogt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die savegames ergens anders in dit topic beschreven kan ik niet vinden onder WinXP. Kan iemand aangeven wat de extensie is van die dingen?

Of kan het zijn dat ze met de laatste patch savegames anders opslaan?

Ook werkt die trainer niet... mijn spel crashed gewoon net als ik met een race begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 19:02:
Die savegames ergens anders in dit topic beschreven kan ik niet vinden onder WinXP. Kan iemand aangeven wat de extensie is van die dingen?

Of kan het zijn dat ze met de laatste patch savegames anders opslaan?

Ook werkt die trainer niet... mijn spel crashed gewoon net als ik met een race begin.
Het zijn verborgen bestanden. Dus even verborgen bestanden laten zien. Staat overigens ook gewoon in het topic :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 16:28:
wist je trouwens dat je er de leukste parkeertechnieken op na kunt houden in dit spel? :P

http://fluitje.xs4all.nl/...ll/nieuwe_parkeertechniek
Kortom Vrouwenparkeerplaats _/-\o_ en superstrakke bak van Mad Scientist :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 19:05:
[...]

Het zijn verborgen bestanden. Dus even verborgen bestanden laten zien. Staat overigens ook gewoon in het topic :X
Wel een topic van 25 pagina's ;) En ik kan ze nog niet vinden :( begin nu aan mezelf te twijfelen.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 19:09:
[...]
Wel een topic van 25 pagina's ;) En ik kan ze nog niet vinden :( begin nu aan mezelf te twijfelen.... ;(
Ik zou de startpost proberen.... en ze worden niet door een patch ofzo ergens anders opgeslagen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 11:29
net een leuke dragtijd neergezet al zeg ik het zelf....met mijn Honda S2000

Afbeeldingslocatie: http://slipstream.student.utwente.nl/picserver2003/getimage.php/8CF2DF21/ps_8CF2DF21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:36
Zal ook maar eens ff pics van m'n auto posten. Hij is nog niet helemaal af maar vind hem toch wel redelijk geslaagd.

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/nvos/pics/NFSU-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/nvos/pics/NFSU-2.jpg

En jah ik weet het dat groen is een beetje een zuurstokkenkleur :P

[ Voor 14% gewijzigd door ZoRr0 op 10-12-2003 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZoRr0 schreef op 10 december 2003 @ 19:40:
Zal ook maar eens ff pics van m'n auto posten. Hij is nog niet helemaal af maar vind hem toch wel redelijk geslaagd.

[afbeelding]

[afbeelding]

En jah ik weet het dat groen is een beetje een zuurstokkenkleur :P
nee man, dat staat gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
auto inwisselen voor een nsx of een skyline dan lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 14:10:
[...]

akay thnx voor de tip! hierboven zie je ze nu wel ofniet??
Jaja, we zien ze, het heb ff geduurd en het was het wachten niet waard, getver wat een lelijk ding zeg :r .. ;) ;) .

Maar alle auto's die ik voorbij zie komen in dit topic hebben wel iets, zoveel mensen zoveel smaken.

Kortom, niet me favo kleurtje, wel een strakke bak. 8)

PS---->>> Mijn favo kleurtje is Metallic blauw of Rood, maar dat moet dan eigenlijk wel Ferrari rood zijn, hoewel de ECHTE Ferrari kleur geel is en dat is ook wel mooi in NFSU

[ Voor 17% gewijzigd door Flame17 op 10-12-2003 23:40 ]

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Verwijderd

ik ben na een hoop gekloot met race 86 nu verder en het gaat wel lekker, maar een paar dingen beginnen me nu echt te irriteren aan NFSU...

ten eerste: je tegenstanders rijden snoeihard als je 1e staat, als je achter raakt rijden ze ineens als slakken en ben je in 2 seconden al weer bij ze, kom je echter weer bij ze gaat het gas er weer op en moet je weer onwijze moeite doen.

ten tweede: het "traffic" is gescript... ze worden dus duidelijk in bochten en na heuveltjes precies voor je auto neergezet. :(

ten derde: als je de kant raakt beuk en slinger je net zo lang rond tot je zowat stil staat. op zich wel realistisch, maar zoooooo frustrerend. er wordt hier in huis regelmatig gevraagd wat er toch is als ik mn virtuele medeweggebruikers de huid vol scheld. :9

verder leuk spelleke en erg verslavend :+

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 06:13:
ik ben na een hoop gekloot met race 86 nu verder en het gaat wel lekker, maar een paar dingen beginnen me nu echt te irriteren aan NFSU...

ten eerste: je tegenstanders rijden snoeihard als je 1e staat, als je achter raakt rijden ze ineens als slakken en ben je in 2 seconden al weer bij ze, kom je echter weer bij ze gaat het gas er weer op en moet je weer onwijze moeite doen.

ten tweede: het "traffic" is gescript... ze worden dus duidelijk in bochten en na heuveltjes precies voor je auto neergezet. :(

ten derde: als je de kant raakt beuk en slinger je net zo lang rond tot je zowat stil staat. op zich wel realistisch, maar zoooooo frustrerend. er wordt hier in huis regelmatig gevraagd wat er toch is als ik mn virtuele medeweggebruikers de huid vol scheld. :9

idd dit is Typisch NFS
bij hot-pursuit was dit ook al het geval :( (stelletje naaiers bij EA)
echt ik vraag me eigenlijk nog af waarom ik het speel omdat de computer zo ontzettend vals speelt maarja zoals je al zegt het is best verslavend.

en dan nog maar niet te spreken over het multiplayer gedeelte wat zo van de PS2 af komt. heb je lekker met iemand online geraced denk je dat je weer terug komt in je room maar nee hoor moet je weer helemaal opnieuw inloggen bij EA.
om nog maar wat te noemen, je kan bv online maar 5 woorden chatten want langer ondersteund de chatbox niet |:( kom op zeg
en dan nog iets over het menu het is gewoon zo onoverzichtelijk en zo slecht gedaan zelfs ik zou het beter kunnen, nouja de indeling dan.

oh en nog iets me mateloos irriteert is dat je elke keer bij het opstarten die filmpjes te zien krijgt, ja je kan ze wel skippen maar na 1 keer heb ik ze wel gezien en moet het spel ze gewoon in het vervolg overslaan (is normaal toch? maarja het is van de ps2 afkomstig en ze hebben amper de moeite gedaan om het een beetje voor de pc geschikt te maken)

en wat dacht je van die magazines, boeiend dat je op de cover staat van een magazine? wat is dat nou voor rare prijs, en of die magazines nou echt bestaan of niet wat heeft de speler er nou aan? geef me liever een motor upgrade ofzo.

echt het enige wat goed is vind ik het racen zelf en het sleutelen aan je auto
zo dit moest ik ff kwijt hoor ;)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 06:13:

Ja het is me opgevallen dat ik wel heel vaak autos tegen kom die uit het niets opduiken vlak voor mijn auto... vaak als ik een bocht uitkom, je kan dan nog maar weining doen... Of achter een hobbel in de weg ofzo..
En het is ook waar dat je tegenstanders heel snel rijden als ze niet eerste liggen.
maar ja dat maakt het wel een uitdaging..

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Verwijderd

Over die snelle tegenstanders: Volgens mij heeft de computer ook onbeperkte nitro's. Als je achter die gasten aan rijdt zie je constant dat ze van die rookwolkjes van de nitro's achterlaten.
Had ik gisteren ook weer zo'n mooie race. Race ik tegen die TJ (race 110). Ik dis em goed in het begin en hou de hele race zo'n 8-9 secs voorsprong op die gast (is het je wel eens opgevallen dat ze soms shortcuts nemen die eigenlijk veel langer duren dan de normale weg?) en in de laatste ronde, zelfs het laatste stukje weet ie dat in eens te reduceren tot 2.5 secs. Dus ik denk dat moet ik even zien bij de statistics. Voor mezelf mooie rondetijden van rond de 47 en voor hem meer 48-49. Behalve de laatste ronde, dat was in 42 (!) secs.

Dit was dus ook precies de reden waarom ik niks aan nfs:hp2 vond. Veel te frustrerend. Zeker met die politie. Je ramt em, zet em achterstevoren en dan zit ie nog in no-time weer aan je kont. Nee, dat doet niet veel goeds voor mijn humeur en nog minder voor mijn ramplank (toetsenbord).
Maar gelukkig is nfs:u ietsje minder frustrerend. Alleen wel erg jammer dat je niet over de lan kunt spelen. Hier op de verdieping hebben 4 mensen het spel, maar je kan maar met z'n tweeen racen en het moet via het internet. Iedere keer weer opnieuw inloggen op ea, en dezelfde room weer opzoeken, beetje jammer.

Maar het lijkt wel bijna alsof ik het een slecht spel vind als je dit zo leest. Ik vind het wel een leuk spel en je kan lekker je eigen auto in elkaar klussen en opleuken. Hmmm, als ik de ultieme rice-bak wil maken moet ik de auto natuurlijk wel maximaal verlagen, en niet alleen het uiterlijk aanpassen. Eigenlijk zou ik dan ook de optie moeten hebben om em 'fout' te verlagen, waardoor de handling minder wordt :+ En natuurlijk volle nitro's erin en dan je onaangepaste motor opblazen. Jep, ik zie dit wel zitten :)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik wordt wel een beetje 8)7 van al die mensen die steeds lopen te zeuren dat de ai vals speelt etc.

zet dan je "catchup" optie uit!!

ik baal trouwens stevig. kheb van't weekend een nieuw systeempje gebouwd, vidoekaart die ik wil (asus 9600XT) was bij NoRRod niet op voorraad :( ik wacht al sinds maandag op dat ding :(

[ Voor 49% gewijzigd door Chaoss op 11-12-2003 10:31 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Chaoss schreef op 11 december 2003 @ 10:29:
ik wordt wel een beetje 8)7 van al die mensen die steeds lopen te zeuren dat de ai vals speelt etc.

zet dan je "catchup" optie uit!!
Als je dan ook nog die keuze had als je underground raced... Bij quickrace zet ik die optie altijd uit ja, maar underground kan dat helaas niet.

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Kheb em gister uitgespeeld, en ik moet zeggen dat alles op Hard best te doen was. Sommige races wel een paar keer moeten overdoen natuurlijk, maar wat is het uitdagende dan in het spel als je alles zo door kunt rijden.
Race 103 was ook best te doen. Je moet zoals eerder in dit topic gezegd gewoon ff geconcentreerd blijven. Want het kutte aan die race is dat het 7 rondes zijn, en als je dus op het laatst een foutje maakt heb je die 6,5 rondes voor de honds b*llen gereden.

En ik wilde even terugkomen op "de theorie" van sommigen van jullie dat je bij een race met meer rondes de eerste rondes rustig aan kan rijden, en dan in de laatste ronde(s) ff inhalen en winnen.
Maar naar mijn idee werkt dat niet echt. Het klopt idd dat ze niet echt ver uitlopen, en dat je redelijk snel weer in de buurt bent, maar meestal kom je er niet op tijd meer langs, want bij elk klein foutje die je maakt en ook zonder foutjes blijf je een beetje op gelijke afstand (is mijn ervaring op Hard zonder te downgraden).
Wat ik het gemakkelijkste vind is gewoon meteen vanaf de start op kop rijden, waardoor je je soms een foutje kunt veroorloven, en je hebt de "macht" om de rest achter je te houden. Enige nadeel is dat je de hele race voluit moet gaan, maar gaat het daar ook niet om in zon racespel :?

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
Ik vindt het vrij irritant dat heel vaak als je net een lekker voorsprong hebt er opeens een andere auto de hoek om komt. :( Hoort er bij natuurlijk, maar ik crash gewoon wel ERG vaak. Achter iemand blijven hangen en je draft punten boosten is leuker :P

Afbeeldingslocatie: http://www.netninja.nl/files/civ1.jpg
Impreza's zijn lelijk, maar die van mij kan er voorlopig mee door.
Streetglow is for the weak!

[ Voor 15% gewijzigd door Charly op 11-12-2003 11:13 ]

Verwijderd

Charly schreef op 11 december 2003 @ 11:01:
Ik vindt het vrij irritant dat heel vaak als je net een lekker voorsprong hebt er opeens een andere auto de hoek om komt. :( Hoort er bij natuurlijk, maar ik crash gewoon wel ERG vaak. Achter iemand blijven hangen en je draft punten boosten is leuker :P

[afbeelding]
Streetglow is for the weak!
wat een onzettende lelijke bak zeg!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 11:05:
[...]
wat een onzettende lelijke bak zeg!
[afbeelding]
Wat zeg ik nou net? :D

• innerchimp

innerchimp

The Finer Things in Life

Loadichus schreef op 09 december 2003 @ 09:43:
Wel jammer eigenlijk dat ze PS2 en PC niet gescheiden houden, Zou tot veel meer mogelijkheden voor de PC kunnen zorgen,...... extra auto's, tracks, upgrades etc

ook zijn er veel mensen met een PS2 en een bagger internet verbinding, is ook niet altijd even gezellig

En die vinyls kun je kleur geven als je met de muis op vinylcolor klikt [pc] , snapte het eerst zelf ook niet
En zie niet echt in wat de PS2 versie te maken heeft met eventuele upgrades later. Voor de eerdere NFS/versies heeft EA ook nooit zulke upgrades uitgebracht. Alle upgrades zoals addon cars en nieuwe banen en zo komen altijd van goede knutselaars en vaak zelfs betere auto's dan originele. En ik zie niet echt in waarom dat nu niet zou kunnen (PS2 staat daar toch buiten). Het enige is dat je dan niet met die addon car kunt racen tegen iemand die em niet heeft, of die ander ziet dan de auto waar je em overheen hebt gezet.
Ik denk alleen dat er niet al te snel extra auto's beschikbaar zullen zijn met al die upgrades. Misschien eerder andere spoilers en dergelijke.. We zullen zien.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:45

bonzz.netninja

Niente baffi

Afbeeldingslocatie: http://www.netninja.nl/files/auto1.jpg
is mijne mooier charly ;)

[ Voor 31% gewijzigd door bonzz.netninja op 11-12-2003 11:12 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Verwijderd

Maar de Lancer is nog lelijker :X Vooral de grill en de te grote koplampen zijn lelijk. En de Impreza is ook gewoon lelijk. Nee, doe mij dan maar een golf, 206 of focus :)

Verwijderd

Vandaga weer een lekkere drift gemaakt

Heftige drift: 62.846 punten!!

zie linksboven in screen!
Afbeeldingslocatie: http://www.joeri-borgstein.nl/drift.JPG

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Wat vind ik dat Nederlands toch verschrikkelijk.

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 11:43:
[...]
Maar de Lancer is nog lelijker :X Vooral de grill en de te grote koplampen zijn lelijk. En de Impreza is ook gewoon lelijk. Nee, doe mij dan maar een golf, 206 of focus :)
206, ik pleit voor de 206

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb nu in de game een Golfje die van buiten helemaal standaard is, maar qua innerlijk alles op stage 3 heeft :P Leuk bij online :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

innerchimp schreef op 11 december 2003 @ 10:55:
Kheb em gister uitgespeeld, en ik moet zeggen dat alles op Hard best te doen was. Sommige races wel een paar keer moeten overdoen natuurlijk, maar wat is het uitdagende dan in het spel als je alles zo door kunt rijden.
Race 103 was ook best te doen. Je moet zoals eerder in dit topic gezegd gewoon ff geconcentreerd blijven. Want het kutte aan die race is dat het 7 rondes zijn, en als je dus op het laatst een foutje maakt heb je die 6,5 rondes voor de honds b*llen gereden.
hmm ik moet zeggen dat ik dat vreemd vind, ik probeer alle races op medium te spelen (met mijn nforce logitech gp stuurtje :9~ ) maar dat lukt me echt niet altijd, en met de pijltjestoetsen is het wel iets makkelijker (beetje jammer eigenlijk, maar goed) maar zelfs dan lukt hard me echt niet (ik maak gewoon teveel fouten denk ik ;) )

Verwijderd

Ik heb een vraagje, Ik heb het spel nu uitgespeeld.. maar nu kan ik mijn wagen niet meer tunen ? Kan dat werkelijk waar niet ? wat ik heel jammer zou vinden of kijk ik niet goed.. :?

• lex

lex

na ronde 111 kan je niet meer tunen geloof ik

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 14:28:
Ik heb een vraagje, Ik heb het spel nu uitgespeeld.. maar nu kan ik mijn wagen niet meer tunen ? Kan dat werkelijk waar niet ? wat ik heel jammer zou vinden of kijk ik niet goed.. :?
Klopt. Als je het spel hebt uitgespeeld kan je je wagen niet meer veranderen. Je zal terug moeten naar een eerdere save game of overnieuw moeten beginnen.

Discogs

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:53

AMD

Life is short. Play more

The Incredible Hulk
Afbeeldingslocatie: http://www.cyberbob64.nl/bbb/upload/GTR-green.jpg

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:32
Hoi,

Ik had ene vraagje:

Ik wil een stuurtje voor dit spel, nu heb ik niet zon ruim budget, eis is dat ik formule 1 schaksysteem heb (dus achter het stuur)

is dit stuurtje dan wat?

Logitech formula GP
http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13

• lex

lex

heb hem ook, ik vind het een geweldig ding, goede 'feel' en ik heb hem voor 55 euro op de hcc gehaald

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Woei :) Ben drift king :P
Vet is dat, met de Impreza bijna de ganse driftbaan 6 lang driften :P

Verwijderd

thaBeerbuster schreef op 11 december 2003 @ 14:51:
na ronde 111 kan je niet meer tunen geloof ik
Dat is na 112, maar het beste kan je em voor 110 saven en erna nog een keer, dan heb je ook nog lekker de keuze voor de verschillende wide body kits. Als je om uiterlijk niets geeft, kan je beter gewoon na 96 stoppen, dat is namelijk de laatste race waarin je een performance upgrade krijgt.

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:32
thaBeerbuster schreef op 11 december 2003 @ 15:54:
heb hem ook, ik vind het een geweldig ding, goede 'feel' en ik heb hem voor 55 euro op de hcc gehaald
Jij hebt hem met force feedback...?? is dat nu o veel fijner dan zonder/?? ik twijfel nog en kan me we weinig fijns bij denken...

Wie geeft me raad..dan haal ik hem nu nog, tot 9 uur open dus:)

[ Voor 11% gewijzigd door koentjuh op 11-12-2003 18:39 ]

Verwijderd

Dit is wel een hele lompe vraag, maar hoe kan je savegames loaden? Ik zie nl nergens een load knoppie ofzo :?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.