Opnieuw verhoging download kpn adsl!

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 2.440 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:27

DDX

greatgonzo schreef op 29 december 2003 @ 11:35:
[...]

je krijgt het net zo snel als de rest in jouw straat/wijk/stad

Het kan dus zijn dat je over 2 weken je aansluit pakket krijgt, maar dat het nog niet omgezet is. Kijk op http://www.kpnadsl.nl/support/snelheidsverhoging.html wanneer je aan de beurt bent, als jouw stad er niet bij staat komt dat nog
niet helemaal waar, nieuwe aansluitingen krijgen het al iets voor de omzet datum
zo had ik al voor de omzet datum 2/640 (eind oktober)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Wellicht dat ik dit KPN lijstje niet helemaal goed begrijp, maar als ik naar mijn stad (en wijk) kijk, in mijn geval: Leiden - Cornelis Schuytlaan, dan staat deze er 2x op? 1x op 7 januari en nog eens 1x bij 29 januari :? . Wat kan/moet ik hieruit opmaken?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
KillerBeeForEver schreef op 30 december 2003 @ 10:34:
Wellicht dat ik dit KPN lijstje niet helemaal goed begrijp, maar als ik naar mijn stad (en wijk) kijk, in mijn geval: Leiden - Cornelis Schuytlaan, dan staat deze er 2x op? 1x op 7 januari en nog eens 1x bij 29 januari :? . Wat kan/moet ik hieruit opmaken?
Volgens mij betekent dit dat je tweemaal een geplande onderbreking mee gaat maken.

Mijn woonplaats komt overigens niet op de lijst voor ... Betekent dit dat mijn ADSL niet sneller gaat worden in januari? :?

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 30-12-2003 10:36 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:27

DDX

KillerBeeForEver schreef op 30 december 2003 @ 10:34:
zie mijn posting DDX in "Opnieuw verhoging download kpn adsl!"

dat lijstje gaat dus niet over updaten nieuwe speeds
(alleen over netwerk upgrades/onderhoud)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Aha, dus ik krijg dan 1x een netwerk upgrade (die van 7-1 waarschijnlijk dan) en vervolgens op 29-1 de snelheids verhoging. Da's mooi! :)
Bedankt voor de uitleg ;) .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:11

Lightah

Strikes Again

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:27:
hier ook maar adsl lite aan gevraagd (wanadoo met een multi-pc modem).
snelheid is meer dan genoeg :
1024kbit/s = 128kB/s
320kbit/s = 40kB/s.
maximale waarden, als ik 100kB/s down en 30kB/s up haal ben ik al blij.
voor dat geld......... _/-\o_
eerste half jaar €19,95
tweede half jaar €24,95
en dan €34,95.
upstream is wel lekker btw :9
oh ja, nu hebben we @home breedband.
Dat haal je makkelijk, ik haal nu met wanadoo basic 1024/320 ongeveer 112/35

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Jah jezus christus, dan mag je maar 1gb per maand verbruiken. Mijn normale surfgedrag is dat al snel. Als je ziet met al die flashbanners en movietrailers hoe snel je 1gb er doorheen jast is het aso, dat datalimiet van adsl lite.

Ik lees overigens net dat de centrale hier in Leiden Centrium 7 Januari 2004 geupgrade gaat worden, dus nog een weekje wachten en dan 2mbit hier! Joehooo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
^^^
Als dat een reactie is op de post die Lightah quote dan zou het surfen en downloaden van trailers geen probleem hoeven zijn. Wanadoo Lite heeft FUP...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Novah schreef op 01 januari 2004 @ 16:35:
Jah jezus christus, dan mag je maar 1gb per maand verbruiken. Mijn normale surfgedrag is dat al snel. Als je ziet met al die flashbanners en movietrailers hoe snel je 1gb er doorheen jast is het aso, dat datalimiet van adsl lite.

Ik lees overigens net dat de centrale hier in Leiden Centrium 7 Januari 2004 geupgrade gaat worden, dus nog een weekje wachten en dan 2mbit hier! Joehooo! :)
Die datum in de tabel slaat hier op:
2. Daarnaast zal ongeveer 30% van de ADSL klanten óók nog onderbroken worden als gevolg van de capaciteitsuitbreiding van bepaalde netwerkonderdelen. Deze onderbreking duurt enkele minuten tot maximaal 15 minuten, in uitzonderlijke gevallen echter maximaal 30 minuten. De onderbrekingen vinden plaats tussen 08:00 en 12:00 uur op werkdagen, in de periode tussen 5/1/2004 en 1/4/2004.
De kans is natuurlijk groot dat ze dan tegelijk de ADSL snelheid upgraden, maar er staat nergens dat dat op die dag gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Kan iemand me trouwens vertellen welke prijs er nu geldt voor Wanadoo Lite na die 19,95 van de eerste 6 maanden? Want ik zie op hun eigen site 34,95 en iemand roept hier na 6 maanden 24,95 en dan weer 34,95? :S en op prijzenoorlog.com staat er nu 24,95... Beetje verwarrend voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Kijoki schreef op 01 januari 2004 @ 18:53:
Kan iemand me trouwens vertellen welke prijs er nu geldt voor Wanadoo Lite na die 19,95 van de eerste 6 maanden? Want ik zie op hun eigen site 34,95 en iemand roept hier na 6 maanden 24,95 en dan weer 34,95? :S en op prijzenoorlog.com staat er nu 24,95... Beetje verwarrend voor mij..
Soms helpt het topic even doorlezen:

Verwijderd in "Opnieuw verhoging download kpn adsl!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Roeltjuh schreef op 01 januari 2004 @ 18:20:
[...]

Die datum in de tabel slaat hier op:

[...]

De kans is natuurlijk groot dat ze dan tegelijk de ADSL snelheid upgraden, maar er staat nergens dat dat op die dag gebeurd.
Volgens de KPN site is het wel zeker 7 Januari. Er staat Leiden Centrum (ik zit aangesloten op de Centrale op de Boommarkt in het centrum) en daar staat bij 7 Januari 2004 dus ik neem aan dat ze dat dan ook echt bedoelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Kijoki schreef op 01 januari 2004 @ 18:53:
Dat abbo van 34,95 is Broadband-basic, jij hebt easy.

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op 02 januari 2004 @ 00:58:
[...]
Volgens de KPN site is het wel zeker 7 Januari. Er staat Leiden Centrum (ik zit aangesloten op de Centrale op de Boommarkt in het centrum) en daar staat bij 7 Januari 2004 dus ik neem aan dat ze dat dan ook echt bedoelen. :P
Jij leest niet, ER STAAT NIETS over wanneer je geupgrade wordt, er staat alleen maar wanneer je even offline gaat, door netwerkupgrades (vergroting van capaciteit ofzo denk ik :P ). Dit wil niet zeggen dat je de hogere snelheid al krijgt, want volgens mij geven ze die pas na 15 jan (tog?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 07:15:
[...]

Jij leest niet, ER STAAT NIETS over wanneer je geupgrade wordt, er staat alleen maar wanneer je even offline gaat, door netwerkupgrades (vergroting van capaciteit ofzo denk ik :P ). Dit wil niet zeggen dat je de hogere snelheid al krijgt, want volgens mij geven ze die pas na 15 jan (tog?).
Jij leest ook al niet :P
1. Alle ADSL klanten zullen vanaf 12/1/2004 tot en met 30/1/2004 onderbroken worden als gevolg van het invoeren van de nieuwe snelheden in het ADSL netwerk. Deze onderbreking duurt enkele seconden, en vindt overdag op werkdagen plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 10:53
Flipmo2K schreef op 28 december 2003 @ 21:23:
http://www.kpnadsl.nl/support/snelheidsverhoging.html

Zoals te lezen is volgt de rest van de verhogingen in februari/maart, mocht jouw centrale niet in het (vrij beknopte) lijstje staan.
Wie zegt dat alle centrales een capaciteitsuitbreiding nodig hebben.
Bij een snelheids verhoging hoeft niet perse een capaciteitsuitbreiding nodig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Kpn zegt zelf wel dat de performance van het netwerk tot april in spitsuren weleens niet 100% kan zijn, pas als alle centrales zijn omgezet en geupdate garanderen ze weer overal de snelheid
1. Alle ADSL klanten zullen vanaf 12/1/2004 tot en met 30/1/2004 onderbroken worden als gevolg van het invoeren van de nieuwe snelheden in het ADSL netwerk. Deze onderbreking duurt enkele seconden, en vindt overdag op werkdagen plaats.

2. Daarnaast zal ongeveer 30% van de ADSL klanten óók nog onderbroken worden als gevolg van de capaciteitsuitbreiding van bepaalde netwerkonderdelen. Deze onderbreking duurt enkele minuten tot maximaal 15 minuten, in uitzonderlijke gevallen echter maximaal 30 minuten. De onderbrekingen vinden plaats tussen 08:00 en 12:00 uur op werkdagen, in de periode tussen 5/1/2004 en 1/4/2004.

Verder is het tijdens de gehele migratieperiode tussen 5/1/2004 en 1/4/2004 mogelijk dat op sommige locaties tijdens piekuren (de momenten wanneer veel klanten gebruik maken van ADSL, zoals het begin van de avond) de performance van ADSL iets afneemt.
Dus alleen bij die centrales heb je er last van volgens mij.

Wisten jullie trouwens dat hetnet de adsl voordeel surfen abonee's op 384kbps laat en de adsl-surfen mensen naar 1mbit laat gaan? Alle "voordeelsurfen" worden eigenlijk "gedowngrade" naar een nieuwe adsl vorm "adsl go" genoemd, die gewoon 384/128kbps wordt :o.

[ Voor 83% gewijzigd door JvS op 02-01-2004 14:44 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Novah schreef op 01 januari 2004 @ 16:35:
Als je het datalimiet niet wil hebben moet je gewoon een beter abo nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brons schreef op 02 januari 2004 @ 15:37:
[...]

Of had je een andere provider moeten nemen, die een fup hanteert op lite, toen je adsl nam :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Brons schreef op 02 januari 2004 @ 15:37:
[...]

Hmjah ik behoor tot een van de eerste ADSL klanten (sinds 3 jaar) en heb een basic abbo ook. Maar met die 1mbit voor bijv mijn buurman. Omdat het een downloadlimiet heet flashen ze indirect hun klanten toch wel. Ik kreeg het maar moeilijk tot mijn buren doorgedrongen dat het een datalimiet is en dat dat voor al het verkeer lijkt. Hun (en blijkbaar meer mensen) denken dat het een 'download'-limiet is. Voor het downloaden van muziek ofzo. Met 1mbit zit je natuurlijk in no-time op je limiet. Slim natuurlijk want de klant zal moeten dokken. Maarjah, tis net als met de euro, als consument moet je gewoon even heel goed opletten.

BTW: Thx voor de duidelijke toelichting. Morgen gaat dus niet mijn snelheid omhoog maar ga ik er even uit voor een uitbreiding van het netwerk. Niet dat ik er iets van merk aangezien ik toch werk overdag. Ben benieuwd wanneer ik lekker met 2mbit kan gaan leechen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
volges mij is ik er vannacht ff uit geweest of vanochtend rond 7 uur ofzo ;x tijdens 'n download van 7 gig waar 'k 8 uur voor in de que had gestaan... Majah whatever :) Nog 'n weekje en dan... 2 MBIT AHOY! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

De afgelopen 2 dagen viel het mij op dat er sommigen zijn die de snelheids verhoging al hebben gekregen (althans, dat begreep ik uit sommige posts), is dit zo? Dus zijn er al mensen die de verhoging gehad hebben? Wel vreemd, zou toch pas vanaf de 15e zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me niet dat er nu al snelheidsverhoging hebben plaatsgevonden. KPN zal denk ik niet op hun eigen schema voor gaan lopen. Nog een weekje geduld dus.

[ Voor 135% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Nou, ik heb dus nog geen verhoging (ik controleer wel elke dag ff met Speedtest ;) ), maar ik bedoel dus dat ik sommigen er al over gehoord heb en wilde alleen weten of dit echt zo is, vandaar.

edit:

hey, niet je post stiekem veranderen he! Nou klopt mij reply niet meer :P .

[ Voor 20% gewijzigd door KillerBee op 08-01-2004 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op http://www.adslcentrale.nl komt zeer spoedig de nieuwe upgrade monitor! Iedereen kan daar weer invullen en kijken of zo al sneller geworden zijn! Het kaartje van nederland zal oo weer een aardig beeld geven van waar KPN bezig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Hehe.. best cool.. Binnenkort fijn met 2 Mbit downen :D Upload zou ook wel omhogen mogen maar daar heb ik in principe niet zoveel problemen mee.. Gaat nu wel redelijk!
2Mbit whooohoo :9~

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Op http://www.kpnadsl.nl/support/snelheidsverhoging.html staat dat Leiden-Centrum gisteren al aan de beurt was, maar ik heb nog niks gezien :|

Gaat de knop dan de 15e pas om?

[ Voor 13% gewijzigd door Rollerjooster op 08-01-2004 10:52 ]

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Naar mijn idee wel, heb echter ook andere geluiden gehoord. Wat is nu waar?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Rollerjooster schreef op 08 januari 2004 @ 10:51:
Op http://www.kpnadsl.nl/support/snelheidsverhoging.html stond dat Leiden-Centrum gisteren al aan de beurt was, maar ik heb nog niks gezien :|

Ik maakte eerst ook die denkfout hoor, maartoch... als je goed leest had je het gelijk goed kunnen hebben. Er staat namenlijk:

Verder is het tijdens de gehele migratieperiode tussen 5/1/2004 en 1/4/2004 mogelijk dat op sommige locaties tijdens piekuren (de momenten wanneer veel klanten gebruik maken van ADSL, zoals het begin van de avond) de performance van ADSL iets afneemt.
Oftewel, die uitbreidingen zijn om in de spitsuren al het ADSL verkeer beter te kunnen laten doorstromen, zeker nu die snelheids verhoging eraan zit te komen.

Pas vanaf de 12e gaan ze dus beginnen met upgraden van abbo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 09:41:
Op http://www.adslcentrale.nl komt zeer spoedig de nieuwe upgrade monitor! Iedereen kan daar weer invullen en kijken of zo al sneller geworden zijn! Het kaartje van nederland zal oo weer een aardig beeld geven van waar KPN bezig is!
Wanneer gaan we online ? Volgens mij is de testversie klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update is al langer bekend, en ook écht waar. Dat kan ik met zekerheid zeggen ;) 12 Jan gaat het product naar de providers, en mag het in gebruik worden genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:14
Rollerjooster schreef op 08 januari 2004 @ 10:51:
Op http://www.kpnadsl.nl/support/snelheidsverhoging.html staat dat Leiden-Centrum gisteren al aan de beurt was, maar ik heb nog niks gezien :|

Hieronder vindt u de meest recente update van de geplande onderbrekingen als gevolg van de capaciteitsuitbreiding van bepaalde netwerkonderdelen per woonplaats/omgeving voor de maand januari 2004. De planning voor februari / maart 2004 is op dit moment nog niet bekend.
Capaciteit != snelheid in dit geval :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 14:43
jezus pas Mijdrecht Mijdrecht 23-01-04 :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Niet online
miss_bleu schreef op 08 januari 2004 @ 16:48:
jezus pas Mijdrecht Mijdrecht 23-01-04 :{
Zucht, dat gaat niet over de snelheidsverhoging, dat gaat over de uitbreiding van netwerkcapaciteit, dat iets anders...

Is al 20 keer gezegd ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wits
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-01-2023

Wits

fka Witsflow

Ik heb hier (zoetermeer-palenstein) idd een korte onderbreking gehad op 6 januari. De ping is iets verbeterd echter is de snelheid idd nog hetzelfde. Beetje stom dat ze dat niet gelijk meenemen, ze zijn er dan toch ;) Maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Witsflow schreef op 08 januari 2004 @ 17:12:
Ik heb hier (zoetermeer-palenstein) idd een korte onderbreking gehad op 6 januari. De ping is iets verbeterd echter is de snelheid idd nog hetzelfde. Beetje stom dat ze dat niet gelijk meenemen, ze zijn er dan toch ;) Maargoed.
Same here, en of het nu aan servers ligt of aan mij. Maar het lijkt alsof mijn download ook een kb'tje erbij snoept na die uitbreiding. Mijn centrale zat in die lijst die dringent een uitbreiding nodig had. Betere ping is altijd mooi, ben benieuwd of mijn centrale deze keer weer als een van de eerste aan de beurt is. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg zit ik hier in de tuin met mijn laptop, en wat zie ik daar, allemaal addertjes.
en ik wil helemaal geen addertjes in mijn tuin.
tja meneer dat zijn de befaamde addertjes onder het gras he, veel succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 18:11:
zeg zit ik hier in de tuin met mijn laptop, en wat zie ik daar, allemaal addertjes.
:?

Komt er net iemand online bij msn die zegt dat zijn internet ge-upgrade is! (nu 1 mbit) (Landsmeer)
Maar volgendsmij zit hij op dezelfde centrale als ik
kan toch helemaal niet

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 18:11:
Wat is je probleem? Deze snelheidsverhoging is al lang en breed bekend. Dus als je voortaan ff 3x wilt nadenken voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 20:43:
[...]

Wat is je probleem? Deze snelheidsverhoging is al lang en breed bekend. Dus als je voortaan ff 3x wilt nadenken voordat je iets post.
Misschien is het gras in de tuin van zijn buurman wel groener (omdat buurman ADSL heeft en hij niet) :+ . Inderdaad een nogal rare reactie, waarnaar ik maar niet verder ga vragen... ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:00
TheEvilCuber schreef op 08 januari 2004 @ 18:37:
[...]

:?

Komt er net iemand online bij msn die zegt dat zijn internet ge-upgrade is! (nu 1 mbit) (Landsmeer)
Maar volgendsmij zit hij op dezelfde centrale als ik
kan toch helemaal niet
Ik kom ook uit landsmeer en heb geen snelheid verhoging gezien.Wist trouwens niet dat er nog meer landsmeerders op got zaten

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Mensen, ontopic aub. Dit gaat nergens over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu Wanadoo ADSL lite (lekker snel aangesloten _/-\o_ )
de snelheid is nu nog 384/128, en ik zie wel wanneer het 1024/320 wordt.
Ik zit tot maart nog met 2 verbindingen @home breedband en Wanadoo ADSL lite.
wat ik wel lastig vindt en een beetje jammer, is dat als ik download met de maximale snelheid ~40kB/s of zo in die buurt, dan valt er bijna niet meer te surfen.
Kan iemand mij vertellen of dat straks beter wordt? wellicht dat iemand die nu de basic pakket heeft, die mij dat kan vertellen aangezien die de snelheden nu heeft die lite straks heeft.
BVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Basic van Planet download atm met 107 k/s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 05:25

Pubbert

random gestoord

WuSSiE schreef op 09 januari 2004 @ 07:58:
Basic van Planet download atm met 107 k/s :)
Errhm, no shit sherlock :?

Basic download al sinds november met die snelheid.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

FAQ Internet & Telefonie over snelheden posten

Graag allemaal even lezen en aub er ook aan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die niet weten op welke centrale ze zitten, dit kun je hier checken aan de hand van je postcode:
http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm

@Hasse_m
Kan deze link op frontpage van www.adslcentrale.nl komen ? Vlak voor de centrale-selectie.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 12:08:
Voor mensen die niet weten op welke centrale ze zitten, dit kun je hier checken aan de hand van je postcode:
http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm

@Hasse_m
Kan deze link op frontpage van www.adslcentrale.nl komen ? Vlak voor de centrale-selectie.
kan wel, maar misschien maken we dat nog wel op onze site. We hebben ook de lijst met cenrtales en postcodes!
update: toch gewoon een linkje op de site geplaatst

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik ben wel erg benieuwd naar hoe deze verhoging hier gaat uitpakken.

Toen we een half jaar geleden ADSL konden krijgen, waren alleen Lite en Basic op zowel analoog als ISDN beschikbaar. We hebben toen Basic via ISDN genomen.
Echter, wanneer ik nu met de aanstaande verhogingen voor de deur kijk op de postcode-check, zie ik opeens dat onze variant niet meer beschikbaar is.

Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja dat hebben heel veel mensen, kpn wordt strenger naarmate de snelheden hoger worden. Dat is ook logisch, want wat "toen" een basic was, wordt nu een light. Je hebt op die locaties de kans dat je niet de volledige snelheid haalt, kpn biedt nieuwe abonee's niet de mogelijkheid voor basic te kiezen omdat ze gewoon een hele veilige marge hanteren (en daarom heel weinig problemen met stabiliteit hebben) en bestaande klanten die problemen hebben bieden ze dan de mogelijkheid om kosteloos te downgraden naar een light abonnement volgens mij. Maar je kan er ook voor kiezen om dan met 1,8mbit te blijven internetten bijvoorbeeld.

Maar op het overgrote deel van de locaties zal het allemaal wel meevallen, ik hoor (helpdeskmedewerker 2e lijn) eigenlijk nooit van snelheidsproblemen. Sterker nog, van de week had ik voor het eerst iemand aan de lijn waarvan de modem met splitter 832kbps haalde en zonder splitter 1024, als je bij die klant de postcodecheck deed, kwam er te staan "adsl is niet beschikbaar" en hij woonde 4,5 km van zijn centrale, dan kan een telefoonlijn wel tot 6km lang zijn (kpn legt die dingen soms zo extreem onlogisch :P), maar dat zijn echt uitzonderingen.
Als het niet kan, dan kan het niet, maar tot 3km (waar verreweg de meeste mensen binnen vallen) moet volgens mij zelfs 4mbit geen problemen opleveren op een goede telefoonkabel.

En als je het niet haalt, sja dan is het overmacht en mag je gratis naar een lager abo overstappen die je wel haalt, als je dat wil.

[ Voor 69% gewijzigd door JvS op 09-01-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaden
  • Niet online
Maak me niet echt zorgen hoor.
En overstappen wil ik juist liever niet met die datalimieten op Lite.
Vraag me alleen wel af dat als ik bv. naar een andere provider zou willen (zolang overstappen nog zo lang duurt niet aan de orde) of ik dan nog Basic via ISDN kan krijgen als ie in de pc-check geschrapt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Nog een soort zelfde vraag als die van gaden. Ik heb laatst ook ADSL Lite laten aansluiten, want er was alleen Lite beschikbaar. Maar als ik nu op KPN de postcode check doe, zie ik dat er geen ADSL beschikbaar is. Heeft dit nog gevolgen voor mij?

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Heb je mijn post uberhaupt gelezen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Is het niet gewoon zo dat bij de beschikbaarheid de capaciteit van de centrale wordt meegenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja dat klopt, maar dat zijn uitzonderingsgevallen en dan kan je altijd een backorder plaatsen, dan staat dat er namelijk bij, in de postcodecheck :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
Ik check niet elke dag ;). Ik namelijk al ~3.5 jaar ADSL, maar ik weet wel dat ik op een bepaald moment een lange wachtlijst had gehad als ik had willen upgraden naar FAST. Dat kwam door de capaciteit, maar dat is ook al weer lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

JvS schreef op 09 januari 2004 @ 15:44:
Heb je mijn post uberhaupt gelezen? |:(
Ja wel, maar ik heb er dus over heen gelezen zie ik nou 8)7

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 09:27:
Lijkt me niet dat er nu al snelheidsverhoging hebben plaatsgevonden. KPN zal denk ik niet op hun eigen schema voor gaan lopen. Nog een weekje geduld dus.
KPN heeft nog nooit data's van de upgrades on-line gezet. Dit vanwege "operationele werkzaamheden". (lees: anders gaan de mensen masaal mailen: ik ben nog niet geupgrade!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 19:14:
[...]

KPN heeft nog nooit data's van de upgrades on-line gezet. Dit vanwege "operationele werkzaamheden". (lees: anders gaan de mensen masaal mailen: ik ben nog niet geupgrade!)
Dat laatste ondervonden ze een jaar geleden toen er WEL data (zonder 's, want data is meervoud van datum) online stonden. Ze geven nu dus inderdaad gewoon een periode aan waar tussen de upgrades plaatsvinden, zodat mensen niet gaan zeuren en anderen in de weg zitten die echt problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeltjuh schreef op 09 januari 2004 @ 19:24:
[...]

Dat laatste ondervonden ze een jaar geleden toen er WEL data (zonder 's, want data is meervoud van datum) online stonden. Ze geven nu dus inderdaad gewoon een periode aan waar tussen de upgrades plaatsvinden, zodat mensen niet gaan zeuren en anderen in de weg zitten die echt problemen hebben.
Zon / Versatel publiceerde laatst wel de data''s. Nou, dat hebben we geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:23
op www.adslcentrale.nl staat dat mijn centrale (bergschenhoek) geupgrade is maar daar klopt dus ook niets van. Krijg nog steeds 320/1024 op me modem met planet adsl comfort (kpn basic) beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Niet online
nickvd schreef op 09 januari 2004 @ 19:56:
op www.adslcentrale.nl staat dat mijn centrale (bergschenhoek) geupgrade is maar daar klopt dus ook niets van. Krijg nog steeds 320/1024 op me modem met planet adsl comfort (kpn basic) beetje vreemd.
Hier is echt maar 1 reactie op mogelijk...
DUH

Ga nog 's naar die site en lees dan de melding in die popup box die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:23
Eroverheen gekeken 8)7 Maarjah ik ben benieuwd wanneer de verhoging hier er doorgevoerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Even over www.adslcentrale.nl:
Ik heb in het begin van deze site meegeholpen met o.a. de kaart om te zetten naar PHP, zodat die altijd actueel met de gegevens in de database is.
Het kan zijn dat je centrale ge-upgrade lijkt te zijn volgens de website, maar in het echt niet.
Misschien is je centrale ook daadwerkelijk nog niet ge-upgrade.

Om even duidelijk te maken:
de gegevens op deze site komen niet van KPN!
De gegevens komen van de bezoekers van de site. Het ligt dus aan de eerlijkheid en het fatsoen van de bezoekers van de site of ze de juiste informatie toevoegen.
Zo ene dergelijke site zal dus nooit 100% betrouwbaar zijn, maar geeft wel een goede indicatie van het tempo en de volgorde waarin KPN upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Thund3r schreef op 09 januari 2004 @ 09:37:
[...]

Errhm, no shit sherlock :?

Basic download al sinds november met die snelheid.
Ja maar dat was ff als reactie op de post boven me, hij vroeg hoe snel die ongeveer zou gaan met z'n 1024 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei ik heb al verhoging!

ik was aan t downloaden van nieuwsgroepen. denk ik opeens; wat gaat dat snel! :? ik heb dus al snelheidsverhoging :D

Abbo: Planet ADSL comfort ( dus 2Mbit geworden :) )
Plaats: Gouda

ik d8 dat deze verhoging pas later deze maand kwam? :? Ik lees nog niet dat iemand al een verhoging heeft? ( of ik heb eroverheen gelezen B) )

/me is blij :)

/me heeft zaterdag adsl opgezegd van planet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Entity

9000rpm

Verhogingen beginnen vandaag en kunnen tot eind van de maand duren. Als ze net zo rap zijn als vorige keer, is binnen een week bijna iedereen voorzien van nieuwe snelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
  • Laatst online: 06-02 16:05
Op site staat dat centrale van Meppel geupgrade is, maar ik draai nog wel op de oude lite snelheid :?

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 17:18
Het is echt waar 15 Januari gaat het gebeuren ik heb net planet gebeld en zei zeggen dat het echt zo is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperDevil schreef op 12 januari 2004 @ 11:28:
Het is echt waar 15 Januari gaat het gebeuren ik heb net planet gebeld en zei zeggen dat het echt zo is _/-\o_
Lees eens 3 reacties erboven :P het is dus op een aantal plaatsen gebeurd ( dus al voor de 15e :P )
j0ck0z schreef op 12 januari 2004 @ 11:23:
Op site staat dat centrale van Meppel geupgrade is, maar ik draai nog wel op de oude lite snelheid :?
even de verbinding opnieuw tot stand brengen, wedden dat ie dan wel sneller gaat ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
j0ck0z schreef op 12 januari 2004 @ 11:23:
Op site staat dat centrale van Meppel geupgrade is
Welke site?

Die site die een melding geeft dat ie testmode draait? En dat de gegevens op 14-jan gereset worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comprobot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-08 12:07
Xs4all heeft adsl lite iets veranderd:"

5gb limiet naar FUP voor adsl lite ! :) Hoera.! het is weer een reden dat ik een downgrade ga doen. Het is warre prijsverlaging !

www.tiedragon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het al gezegd is hier maar heb net een email van hetnet gekregen.

Behalve de snelheid gaat ook het datalimiet van 1,5 gb naar 8 gb (vanaf vandaag)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

edwtie schreef op 12 januari 2004 @ 13:15:

5gb limiet naar FUP voor adsl lite ! :) Hoera.! het is weer een reden dat ik een downgrade ga doen. Het is warre prijsverlaging !
Hmz, da's dan wel heel aantrekkelijk geworden bij XS4ALL! Die 5 GB nekte mijn eisen behoorlijk... Nu nog ff kijken ofdat ze ook nog aan m'n andere eisen voldoen! Wanadoo kan het bij mij nu bijna wel zeker shaken... Of ze moeten nagenoeg dezelfde service kunnen bieden als XS4ALL, maar eigenlijk is dat al een retorische vraag :+

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:27

Pimmuz

Roar

http://www.xs4all.nl/adsl/deabonnementen.php

Bij Lite en Basic staan **** 4stuks ja naast de prijs of er half onder...

****: Als u voor 1 februari ADSL Lite of Basic aanvraagt betaalt u gewoon de huidige prijs per maand en u profiteert direct van de nieuwe snelheid.

ADSL Lite
EUR 39,95 p.m.
bestellen t/m 31 jan.
EUR 36,95 p.m. ****

ADSL Basic
EUR 59,95 p.m.
bestellen t/m 31 jan.
EUR 51,15 p.m. ****

heeft basic ooit 59,95 gekost?

Adsl start 384/128 29,95
Adsl lite 1024/320 (van 39,95 naar 36,95?)
Adsl basic 2048/320 (van 59,95 naar 51,95?)

Im confused :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 11:29:
[...]
[...]

even de verbinding opnieuw tot stand brengen, wedden dat ie dan wel sneller gaat ;)
Het schijnt volgens die site dat je verbinding automatisch enkele seconden verbroken wordt tijdens de upgrade ;)

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Goed bezig XS4ALL (hetnet ook btw)

Het is dat ik nog niet zelf hoef te betalen, anders zou ik ook downgraden van Lite naar Basic :)

aan de makers van Adslcentrale.nl: reset de gegeven aub even, ze zijn vandaag al begonnen met upgraden :)

Ik had echter wel verwacht dat de prijs van "ADSL Start" lager zou zijn, 29,95 is nog vrij veel, en voor 6 E meer heb je een FUP en een 3x zo snelle verbinding.

[ Voor 26% gewijzigd door Pubbert op 12-01-2004 14:00 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafmaf
  • Laatst online: 11-09 21:36
juaNto schreef op 12 januari 2004 @ 13:52:
http://www.xs4all.nl/adsl/deabonnementen.php

Bij Lite en Basic staan **** 4stuks ja naast de prijs of er half onder...

****: Als u voor 1 februari ADSL Lite of Basic aanvraagt betaalt u gewoon de huidige prijs per maand en u profiteert direct van de nieuwe snelheid.

ADSL Lite
EUR 39,95 p.m.
bestellen t/m 31 jan.
EUR 36,95 p.m. ****

ADSL Basic
EUR 59,95 p.m.
bestellen t/m 31 jan.
EUR 51,15 p.m. ****

heeft basic ooit 59,95 gekost?

Adsl start 384/128 29,95
Adsl lite 1024/320 (van 39,95 naar 36,95?)
Adsl basic 2048/320 (van 59,95 naar 51,95?)

Im confused :S
Ben bang dat straks dus de lite duurder gaat worden :(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlitall
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-10-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Niet online
@juaNto
Andersom
De prijzen worden juist verhoogd, check dit nieuwsbericht:
nieuws: Xs4All en Planet komen met 'instapabonnement' ADSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

S4All verhoogt per 1 februari voor nieuwe klanten de prijs van het basisabonnement, met op dat moment snelheden van 2048kbit/s downstream en 320kbit/s upstream, met 17 procent naar 59,95 euro. Bestaande klanten blijven het bedrag van 51,15 euro betalen

Dit zal ook wel voor Lite gelden.

[ Voor 14% gewijzigd door Pubbert op 12-01-2004 14:02 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AaroN schreef op 12 januari 2004 @ 13:54:
[...]

Het schijnt volgens die site dat je verbinding automatisch enkele seconden verbroken wordt tijdens de upgrade ;)
niets van gemerkt hoor :P was lekker aan het downloaden en ineens gingtie een stukkie sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thund3r schreef op 12 januari 2004 @ 14:01:
S4All verhoogt per 1 februari voor nieuwe klanten de prijs van het basisabonnement, met op dat moment snelheden van 2048kbit/s downstream en 320kbit/s upstream, met 17 procent naar 59,95 euro. Bestaande klanten blijven het bedrag van 51,15 euro betalen

Dit zal ook wel voor Lite gelden.
Zo, das wel mooi een klote streek van ze vind ik :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

edwtie schreef op 12 januari 2004 @ 13:15:

'iets' veranderd? Als ik het goed zie is Lite nu (na de snelheidsverhoging) gelijk aan Basic (zonder snelheidsverhoging)!

Dus het is niet als het ware een prijsverlaging, dit is de prijsverlaging die veel mensen hadden willen hebben.
Want je hebt nu een ADSL Start die voor 10 euro onder de ADSL Lite eigenlijk de oude Lite (van voor de snelheidsverhogingen) is en de Lite die voor 20 euro minder de oude Basic is.

[edit]
Dat is de tol van langzaam tikken, ik zie nu pas de link naar de nieuwspost.
In feite is er niets aan de hand met de prijzen. Wil je 1024/320 met FUP dan betaal je nu 51,15, na de upgrade 39,95. Das nogal een verschil.
Dat XS4ALL de bestaande klanten geen prijsverhoging aan de broek naait komt denk ik alleen maar omdat je dan een verandering van de algemene voorwaarden in jouw nadeel hebt en je dan je contract op mag zeggen.

Laat het duidelijk zijn dat ik per eerst mogelijke mogelijkheid overstap naar ADSL Lite. Die 2048 voegt voor mij weinig toe, die 12 euro korting wel ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Maasluip op 12-01-2004 14:18 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

daar heb je gelijk in mdeen, maar de overige providers (gok ik) verhogen hun prijzen niet, dus die hebben dezelfde snelheid voor een lagere prijs

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:27

Pimmuz

Roar

Ok ok te snel er over heen gekeken staat er duidelijk!

Nou das mooi vind het wel beter zo maar nu komt er verschil in providers kwa abbo's en prijzen die ze daarvoor hanteren...

toch blijf ik die 320 up voor basis raar vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 14:02:
[...]

niets van gemerkt hoor :P was lekker aan het downloaden en ineens gingtie een stukkie sneller :P
Had ik ook hoor :)
Maar op die kpn site aangaande die snelheidsverhoging werd dit gemeld. Ik denk trouwens dat het komt omdat mijn router automatisch opnieuw verbinding maakte en dan merk je die paar seconden niet als je met bijvoorbeeld een download accelerator aan het downen bent. (die resumet die downloads automagisch :))

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

offtopic:
dubbel post door die vage mysql connect errors van de GoT-server |:(
Excuse me :)!

[ Voor 127% gewijzigd door AaroN op 12-01-2004 14:26 . Reden: vaag gedrag got ]

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:10
in regio Gorinchem is de snelheid verhoogd merk ik....
stond niet in het lijstje van KPN, dus vandaar mijn melding :-)

wel raar dat de upstream niet mee omhoog is gegaan...
2048 / 320 vind ik een beetje kromme verhouding...

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny boot
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik kan mededelen dat er vandaag al mensen zijn "geupgrade"

Ik had een Lite Abbo van Tiscali met:
384Kbit Download en
128Kbit Upload
Ik heb nu:
1024Kbit Download en
320Kbit Upload

Gaat hier gemeentes Bergambacht en Haastrecht.

Ik dacht Misschien Interesant om te melden.

AMD Athlon64 3500+ (Venice), A8N-E 1,5GB PC3200, XFX GeForce 6800Ultra 256MB DDR3, 2x SP1614C+1xHD160JJ van Samsung (rest is niet boeiend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reanimation
  • Laatst online: 18-07 12:31
Even iets voor mensen die melden of ze al zijn geupgraded.. leuk maar dan word het topic een zooitje net zoals het topic over de verhoging in November, die werd daar ook door gesloten je kan het wel melden op volgende site: www.adslcentrale.nl (vanaf 14 Januari)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xcalibur schreef op 12 januari 2004 @ 15:22:
in regio Gorinchem is de snelheid verhoogd merk ik....
stond niet in het lijstje van KPN, dus vandaar mijn melding :-)

wel raar dat de upstream niet mee omhoog is gegaan...
2048 / 320 vind ik een beetje kromme verhouding...
Nu AL?.. ze begonnen toch pas de 15e met updaten?

Ach ik zal wel weer niet opgelet hebben, of alleen bij amsterdam gekeken hebben }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oi oi,

ik had ff vraag,

ik hem momenteel dsl lite van hccnet omdat sneller niet mogelijk was volgens kpn.

nu komen er dus upgrades aan en als ik nu weer m'n postcode check dan geeft hij aan dat alleen nog maar dsl go/start mogelijk is.

is dan mijn snelheid nog wel tehalen na de upgrade ?
of verlaagt kpn mijn abo dan naar go/start ?

mvg,

/me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reanimation
  • Laatst online: 18-07 12:31
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 15:51:
oi oi,

ik had ff vraag,

ik hem momenteel dsl lite van hccnet omdat sneller niet mogelijk was volgens kpn.

nu komen er dus upgrades aan en als ik nu weer m'n postcode check dan geeft hij aan dat alleen nog maar dsl go/start mogelijk is.

mvg,

/me
even een tip: groeten hoeft niet..

en, ik denk dat als ze je niet benaderd hebben (als dat zo is) dat ze dan je abo niet mogen verlagen naar go of start.
ik zou zeggen wacht rustig af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:49
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 15:51:
oi oi,

ik had ff vraag,

mvg,

/me
Volgens mij wordt je gewoon geupgrade, mocht je ontevreden zijn met de uiteindelijk behaalde snelheid dan kan je waarschijnlijk downgraden.

Ik zie op KPN.com nu trouwens ook de nieuwe ADSL Direct abbo's staan, weinig diensten maar wel goedkoper.

[ Voor 9% gewijzigd door Pc123 op 12-01-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pc123 schreef op 12 januari 2004 @ 15:56:
[...]

Volgens mij wordt je gewoon geupgrade, mocht je ontevreden zijn met de uiteindelijk behaalde snelheid dan kan je waarschijnlijk downgraden.

Ik zie op KPN.com nu trouwens ook de nieuwe ADSL Direct abbo's staan, weinig diensten maar wel goedkoper.
dat zou wel nice zijn, aangezien hccnet bij het go/start abo maar 250mb dataverkeer heeft :r

mja ik zit hier 3.4km van de centrale dus hoop dat de snelheid tehalen is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Niet online
Om nog even terug te komen op de prijzen.
Ik keek zojuist op de site van Planet (mijn provider) en zag daar tot mijn verbazing dat het ADSL Advanced (Extra) pakket (wat dus 4096/640 is/wordt) ineens in prijs is verlaagd van 88,** naar 79,95 terwijl de snelheid dus verdubbeld is.
Een 2 weken geleden was dit nog niet, heeft iemand hier een nieuwsbericht over gezien? Ik als abonnee namelijk heb niks van ze vernomen.
Opzich zou het natuurlijk wel mooi zijn, prijsverlaging en snelheidsverdubbeling tegelijk :-)

edit: heb inmiddels e-mail gehad met bevestiging van de prijsverlaging

[ Voor 7% gewijzigd door Roeltjuh op 12-01-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Laatst online: 12-09 13:12
Mij snelheid is verhoogd!
KPN ADSL Planet Internet, Rotterdam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervl
  • Laatst online: 13-09 16:34
Cool dat KPN de snelheden al voor de afgesproken datum verhoogd :)

Ook hier in Alphen a/d Rijn centrum al verdubbeling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:13

jep

pietervl schreef op 12 januari 2004 @ 17:11:
Cool dat KPN de snelheden al voor de afgesproken datum verhoogd :)

Ook hier in Alphen a/d Rijn centrum al verdubbeling..
Trek jij al 4mbit van 't internet? :) Of heb je minder?
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.