Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Zou je denken?Kan je beter net zo lang wachten tot ze je afsluiten, dat gaat volgens mij sneller dan dat je zelf opzegt.
Ik zie het allemaal wel hoor.
Heb al eerder gelezen dat de lat rond de 30GB lag, en ook daar kom ik wel eens boven.
En de mensen die dan meteen roepen dat je aso bent en de rest benadeeld?
Daar staat bv. weer tegenover dat ik verder niets van mijn abo benut.
Geen mailruimte, geen webruimte etc.
Dat betaal ik ook gewoon en benut een ander voor mij.
Dan benut ik wat extra dataverkeer denk ik maar
Mooi, dan is gelijk abbo opgezegd binnen het jaar (ik neem aan dat je het contract dan niet hoeft bijven betalen) en kan ik gelijk overstappen naar een andere provider..KillerBeeForEver schreef op 13 januari 2004 @ 09:30:
Als je na enkele waarschuwingen nóg in 'overtreding' blijft, trekken ze de stekker eruit.
dus juich niet te vroeg
Negeren is vooruitzien
Mijn centrale ook 2min geleden geupdate, MSN was opeens offline, maar verbinding was er nog gewoon... ik speedtest runnen en.. 217 kb/s
Verwijderd
het gaat hier overigens over de centrale in Lunteren
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 11:08 ]
Intentionally left blank.
Verwijderd
Houz, er was toch ook een admin-mogelijkheid dat wij meerdere centrales kunnen invoeren zonder dat mijn ip-adres geblockt wordt? Stuur anders even een PM.Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 09:10:
[...]
Helaas klopt die tijd niet, de server staat in een andere tijdzone. Het plaatje geeft altijd de meest actuele status aan.
Verwijderd
Groningen-Centrum en Horst op niet geupgrade gezet.Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 11:34:
Houz, er was toch ook een admin-mogelijkheid dat wij meerdere centrales kunnen invoeren zonder dat mijn ip-adres geblockt wordt? Stuur anders even een PM.
Gelukkig maar dat die kostenverhoging niet voor mij geld, als die-hard ADSL-er. Ik zit nu 3 jaar op mijn ADSL lijntje en heb nooit te klagen. De overstap was wel dichtbij toen BBNed er bovenuit schoot, ze hielden me met die snelheids verhogingen nog wel even vast maar als ze zo gaan fucken ben ik bang dat een overstap dichtbij komt.
Dit is te gek voor woorden zijn ze gek geworden ofzo, als ze er wat van gaan zeggen dat stap ik op en ga ik naar een andere provider!!Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 08:54:
[...]
Voor €55,- grote euro's krijg je een datalimiet van 20GB voor Adsl comfort van planet. Watvoor grapje is dit?
http://www.planet.nl/planet/show/id=725272/sc=50d118
Wat een maloten
Juist ik zit ook al drie jaar bij planet maar als het zo moet dan gaan ze het voelen ookNovah schreef op 13 januari 2004 @ 12:13:
Damn wat een stelletje sneaky mensen zijn het daar bij Planet. Ze zitten alles op te hemelen met duizenden reclames op tv, dure tv spots met bekende Nederlandsers als bijv Rafael van der Vaart die allemaal een smak geld kosten. En vervolgens sneaky prijzen en limieten instellen. En dan verschuilen achter een FUP. Hij was eerst 30gb voor comfort? Nou daar zat ik voor zover ik weet altijd wel op. Ene keer wat meer dan de ander maar als je een paar DVDr-etjes download gaat het echt snel. En als ze dit dus verlagen naar 20gb... dat kunnen ze niet maken.
Gelukkig maar dat die kostenverhoging niet voor mij geld, als die-hard ADSL-er. Ik zit nu 3 jaar op mijn ADSL lijntje en heb nooit te klagen. De overstap was wel dichtbij toen BBNed er bovenuit schoot, ze hielden me met die snelheids verhogingen nog wel even vast maar als ze zo gaan fucken ben ik bang dat een overstap dichtbij komt.
Verwijderd
zekers, de vraag is wat ze gaan voelen. winst denk ik.Smattie schreef op 13 januari 2004 @ 12:25:
[...]
Juist ik zit ook al drie jaar bij planet maar als het zo moet dan gaan ze het voelen ook
de enige klanten die ze weg jagen zijn klanten die ze liever toch niet meer hadden...
lees je dat ergens, of kom je er nu net zelf achter ?
cool, nog 3 uurtjes wachten dan maar tot ik thuis bennokia6610 schreef op 13 januari 2004 @ 12:46:
net zelf om 11:50
Het ging zo snel dat ik het niet eens door had. 25 seconden downtimeJudaz schreef op 13 januari 2004 @ 12:52:
utrecht noord is om
Heb alleen wel wat commentaar over de site. Wederom een mooie site inelkaar gezet! Helaas lukt het niet om mijn centrale (den haag marnix) te veranderen in geupgrade...
Daarnaast vond ik hem eergisteren nog vlotjes verversen, maar duurt het nu zeker 2 minuten om bijvoorbeeld het kaartje compleet tevoorschijn te toveren... Zal waarschijnlijk alleen de eerste dagen zo traag zijn
Wat betreft die upgrades. Volgens heeft KPN een systeem ingebouwd dat ze op afstand kunnen upgraden, of was dat nu bij BBNED? Daarnaast, mochten ze het handmatig doen, 's nachts hebben het minste mensen last van downtime, dus het verbaast me niks...
Bij de vorige upgrade was ik ook al op de 2e dag geupgrade, deze keer wederom als 1 van de eerste
[ Voor 4% gewijzigd door jules op 13-01-2004 13:01 ]
11:49:45 * DisconnectedJudaz schreef op 13 januari 2004 @ 12:57[/message]:
[...]
Het ging zo snel dat ik het niet eens door had. 25 seconden downtime
11:50:16 * Attempting to rejoin channel #counter-strike.nl
26 seconden
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
(of speedtest is aan het flippen)
XS4All-basic-aDSL
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
<Edit>
Lees net op Tiscali-forum dat de snelheid ook bij Tiscali gewoon verhoogd is
[ Voor 12% gewijzigd door jswinkels op 13-01-2004 13:31 ]
Ik kan je bevindingen bevestigenResistor schreef op 13 januari 2004 @ 13:14:
Ik geloof dat Spakenburg de upgrade al heeft gehad, ik heb nu opeens een download van 211KB/s
(of speedtest is aan het flippen)
XS4All-basic-aDSL
hccnet-basis
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
Heb je onder "Mijn Centrale" de juiste centrale geselecteerd ? Als je daar een centrale gekozen hebt, kun je geen andere centrale meer wijzigen.Ch!pY-J schreef op 13 januari 2004 @ 13:00:
Helaas lukt het niet om mijn centrale (den haag marnix) te veranderen in geupgrade...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 13:25 ]
ben nu wel blij met me 1 mbit
Ik zit bij Den Haag marnix... Ja dus...Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 13:21:
[...]
Heb je onder "Mijn Centrale" de juiste centrale geselecteerd ? Als je daar een centrale gekozen hebt, kun je geen andere centrale meer wijzigen.
Ik heb nu eerst bij "mijn centrale" mijn centrale geselecteerd. Als ik daar nu naar toe ga geeft hij alleen mijn centrale aan, kan nu ook geen andere centrale meer kiezen...
Vervolgens ben ik weer naar de hoofdpagina gegaan, heb van mijn centrale daar de upgrade aangegeven. Vervolgens weer naar "mijn centrale" gegaan waar gemeld werd dat de upgrade doorgevoerd was...
Ik hoop in ieder geval dat het nu werkt en ook zo blijft staan...
[ Voor 99% gewijzigd door jules op 13-01-2004 13:30 ]
voor basic? is het wel erg hoog...netjes (ongelovelijkmono-oXide schreef op 13 januari 2004 @ 13:24:
verhoging hier al in, haal 249kb/s wel van een planet.nl met leechget (woon zon 300meter van een hoofd centrale in R'dam zuid)
's Ochtends hadden we helaas meer downtime dan de 25 sec... want de verbinding viel ongeveer 5x weg in 2 uur tijd
Planet ADSL Comfort, 211 kb/sec @ speedtest
... en dat voor slechts 35 euro per maand
Cia0
[ Voor 8% gewijzigd door MpDay op 13-01-2004 13:30 ]
(nu alleen ik ook nog
Inderdaad erg mooi, maar kan dit eigenlijk theoretisch gezien wel?mono-oXide schreef op 13 januari 2004 @ 13:24:
verhoging hier al in, haal 249kb/s wel van een planet.nl met leechget (woon zon 300meter van een hoofd centrale in R'dam zuid)
p.s. voordat iedereen dit gaat doen: snelheden mogen toch niet vermeld worden hier?
Leiden-Centrum ook, 2311 AZ
Forza Mucca!
Verwijderd
Vorige keer verheugde ik me licht op de upgrade vanwege de hogere upload (= lagere ping in games) maar deze keer hield ik het niet echt in de gaten. Dan gaat het allemaal een stuk sneller
Het lijkt me niet. Bovendien is het geheel nutteloosKillerBeeForEver schreef op 13 januari 2004 @ 13:30:
p.s. voordat iedereen dit gaat doen: snelheden mogen toch niet vermeld worden hier?
Bovendien is een snelheid van meer dan 210KB/s bijna onmogelijk, behalve als men de aansluiting in de wijkcentrale verkeerd ingesteld heeft.
[ Voor 23% gewijzigd door eborn op 13-01-2004 13:37 ]
Das waar ze richten zich nu op een ander plubliek en dat mogen ze doen maar ja ik vind het jammer want ik was echt tevreden!!!Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 12:44:
[...]
zekers, de vraag is wat ze gaan voelen. winst denk ik.
de enige klanten die ze weg jagen zijn klanten die ze liever toch niet meer hadden...
Dat kan niet, dus zal een foutje in je leechget zijn, gok ik. Je maximale snelheid is ongeveer 222kB/smono-oXide schreef op 13 januari 2004 @ 13:24:
Verwijderd
Ik hoop dat ik het nu al heb,
Amers00rt-schothorst, m'n woonplaats
Zou wel kunnen leech get haalt tegen de 250 aan en in Firebird tegen de 230jep schreef op 13 januari 2004 @ 13:46:
[...]
Dat kan niet, dus zal een foutje in je leechget zijn, gok ik. Je maximale snelheid is ongeveer 222kB/s
/me doet dansje
[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 13-01-2004 13:51 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Niet, volgens mijn bereikening is dat 256 kbps max.jep schreef op 13 januari 2004 @ 13:46:
[...]
Dat kan niet, dus zal een foutje in je leechget zijn, gok ik. Je maximale snelheid is ongeveer 222kB/s
(berekening: 2048 kbite / 8 kbite = 256 kbyte per seconde.
Deel maar door 10 ofzo, dan krijg je een uitkomst die wat geloofwaardiger is.
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Verwijderd
Hmmm.... dan zal Harmelen ondertussen ook wel bij zijn met de nieuwe snelhedenVerwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 13:35:
Woerden ook gereed
Vorige keer verheugde ik me licht op de upgrade vanwege de hogere upload (= lagere ping in <a href="http://0-29.com?go=games" onmouseover="window.status = 'goto: games';return 1" onmouseout="window.status=''">games</a>) maar deze keer hield ik het niet echt in de gaten. Dan gaat het allemaal een stuk sneller
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Jan 13 2004 om 14:02:26 UTC+0100)
Download : 433.8 KByte/sec
Upload : 63.2 KByte/sec
Connection : 1,097.0 Conn/min
Ping test Nederland : 8.0 ms
xs4all forever
Die site is er nu al, en toch wordt een topic als dit nog steeds vern**kt door mensen die zonodig hun statusjes willen posten.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.