Heb Planet ADSL comfort en trek nu 2mbit ipv 1mbit eerst. Hoger zal mn usbmodem

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.
Heb Planet ADSL comfort en trek nu 2mbit ipv 1mbit eerst. Hoger zal mn usbmodem
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Was bij de vorige upgrade ook niet nodig, dus ik denk het nu ook niet.Br@m schreef op 12 januari 2004 @ 17:27:
Misschien een domme/overbodige vraag, maar je hoeft niet je modem/router te ressetten toch he?
Heb een Draytek 2500WE (Router en Modem in één)
heb hier ook verhoging vandaag gehad (capelle aan den ijssel) en hoefde niet te reseten.Br@m schreef op 12 januari 2004 @ 17:27:
Misschien een domme/overbodige vraag, maar je hoeft niet je modem/router te ressetten toch he?
Heb een Draytek 2500WE (Router en Modem in één)
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
leuk maar Capelle aan den IJssel staat er niet eens tussenVerwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 17:51:
www.adslcentrale.nl is op dit moment operationeel, de database is gereset
Verwijderd
ja had ik al gevondenJake schreef op 12 januari 2004 @ 18:13:
Rotterdam-Middelwatering Chucky, daar staat de (een?) centrale (kwa telefoon 'hoort' Capelle bij Rotterdam).
Verwijderd
Zoek even de juiste centrale op aan de hand van je postcode (link staat op de welkomstpagina)chucky666 schreef op 12 januari 2004 @ 17:59:
[...]
leuk maar Capelle aan den IJssel staat er niet eens tussen
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 19:00 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door _Rayman_ op 12-01-2004 19:09 ]
Verwijderd
Zal 'm ff wijzigenVerwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 18:59:
Houz, kijk ook even naar de centrale op Schiermonnikoog. Hoorde dat de centrale al wel ADSL had, maar hij staat niet in het lijstje.
[afbeelding]
www.adslcentrale.nl
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 19:22 ]
Thx,Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 18:59:
Bij het lite abbo'tje van Het Net gaat het datalimiet van 1,5GB naar 8 GB in de maand.
[ Voor 7% gewijzigd door Iceszz op 12-01-2004 19:13 ]
Verwijderd
wooowwww,... xs4all voert FUP in voor Lite!!! dat word overstappen van basic naar Lite voor mij!Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 18:59:
Bij het lite abbo'tje van Het Net gaat het datalimiet van 1,5GB naar 8 GB in de maand.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 19:34 ]
Verwijderd
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSVerwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 13:24:
Ik weet niet of het al gezegd is hier maar heb net een email van hetnet gekregen.
Behalve de snelheid gaat ook het datalimiet van 1,5 gb naar 8 gb (vanaf vandaag)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 19:55 ]
bron: Planet: Meest gestelde vragen over de snelheidsverhoging van ADSL in januari 2004Past Planet Internet ook de prijzen voor ADSL aan naar aanleiding van de snelheidsverhoging?
Indien u een Comfort abonnement heeft: uw ADSL Comfort abonnement gaat in prijs omhoog. U betaalde tot nu toe € 52,25 en dit wordt va. januari 2004 € 54,95 per maand. De verhoging zit in het Planet Internet gedeelte; dit wordt € 27,-. Het KPN gedeelte blijft € 27,95.
[ Voor 19% gewijzigd door Jake op 12-01-2004 19:51 . Reden: bron ]
HODL
My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
Sterker nog, in ditzelfde mailtje staat doodleuk dat het 'niets extra' kostJeroenM_tbs schreef op 12 januari 2004 @ 20:04:
Nee.. in plaats van dat sturen ze me voor de 2e maal een stom mailtje dat de snelheid verhoogd wordt (alsof ik dat nog niet wist...)
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Dat vind ik een goeie!KillerBeeForEver schreef op 12 januari 2004 @ 20:10:
[...]
Sterker nog, in ditzelfde mailtje staat doodleuk dat het 'niets extra' kost![]()
.
[ Voor 40% gewijzigd door Joen op 12-01-2004 20:13 ]
Verwijderd
Voor de zoveelste keer: op die website staat NIET wanneer je wordt geupgrade.Dr.Nono schreef op 12 januari 2004 @ 20:08:
Volgens die linkl van KPN ADSL ben ik 28 januari aan de beurt...(Leusden)
Nog ff wachten dus....
Het is overigens €2,70 meer, maar dat is nog steeds te overzien.Door het verhogen van de snelheid kan Planet Internet aan de huidige en toekomstige ADSL-klanten meer kwaliteit voor dezelfde prijs bieden.
[ Voor 5% gewijzigd door Jake op 12-01-2004 20:16 ]
My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
Niet als je weet dat de Fast abo's juist in prijs omlaag gaan en kijk ook maar eens naar de abo prijzen van xs4all, zie je daar een prijsverhoging voor huidige klanten? Nee, natuurlijk niet... Het gaat mij echt niet zo zeer om die 2 pleuro's hoor, daar kom ik ook wel overheenJake schreef op 12 januari 2004 @ 20:14:
Het is overigens €2,70 meer, maar dat is nog steeds te overzien.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd
Dat ben ik 100% met je eens. Ik hoop voor Planet dat gewoon een foutje in de FAQ is. Een paar keer zeggen dat het niets kost en vervolgens wel verhogen, dat kan natuurlijk niet.KillerBeeForEver schreef op 12 januari 2004 @ 20:21:
maar die principe kwestie he
HODL
Nee, is het helaas niet. Kijk maar eens bij de abonnementen, daar is de prijs al omhoog bijgesteld.Jake schreef op 12 januari 2004 @ 20:27:
[...]
Ik hoop voor Planet dat gewoon een foutje in de FAQ is.
Verwijderd
Ahh mooi dan zit er dus meschien wel wat structuur in.Ralphie schreef op 12 januari 2004 @ 20:27:
Ja hierzo, voor de 3e keer is het binnen 4 dagenBergschenhoek (Berh)
[ Voor 42% gewijzigd door DoctorV64 op 12-01-2004 20:32 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 20:50 ]
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Life is not about specs, it is about joy!
Verwijderd
Zon gaat ook omhoog.bartvl schreef op 12 januari 2004 @ 20:48:
Heeft er al iemand iets van Zonnet gehoord? Ik dus totaal niks...
Maar de Speed zal wel voor iedereen (van KPN) omhoog gaan, toch?
(hoop ik)
[ Voor 12% gewijzigd door nero355 op 12-01-2004 20:53 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb Zon, en ben al omhoogbartvl schreef op 12 januari 2004 @ 20:48:
Heeft er al iemand iets van Zonnet gehoord? Ik dus totaal niks...
Maar de Speed zal wel voor iedereen (van KPN) omhoog gaan, toch?
(hoop ik)
HODL
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
Verwijderd
Mail toch ontvangen, doorgestuurd naar de "eigenaar" van de site.jep schreef op 12 januari 2004 @ 19:59:
[...]
offtopic:
Ik wil jou mailen, ik wil een banner.. maar je email adres ketst afBij tiscali faalt 'ie.
Contact me anders even op MSN
Dat is op zich logisch, maar er speelt meer:Glitch schreef op 12 januari 2004 @ 21:48:
maar merken jullie ook dat hoe hoger het wordt hoe minder stabiel het is? Ik schommel nu op speedtest.nl steeds tussen de 150 en de 210.
[ Voor 17% gewijzigd door IronFist op 12-01-2004 22:44 ]
En wat zou daar dan niet aan kloppen? Dit klopt mijn inziens wel zo ongeveer (heeel globaal).IronFist schreef op 12 januari 2004 @ 22:36:
Echt slecht van Planet om maar weer de prijs te verhogen..![]()
Dit las ik trouwens nog hier:
ADSL Comfort \\ 2048 down en 320 up \\ 200 down en 64 up
ADSL Advanced \\ 4096 down en 640 up \\ 400 down en 128 up
Foutje van Planet of is er nog iets te verwachten binnenkort?
[ Voor 7% gewijzigd door Joen op 12-01-2004 22:52 ]
Ik heb al een mailtje gestuurd (via web-interface), de auto-reply kreeg ik meteen.JeroenM_tbs schreef op 12 januari 2004 @ 22:50:
Inderdaad, wie gaat er een mailtje naar ze sturen waarop je ook daadwerkelijk antwoord krijgt (meestal krijg je geen of gene zinnig antwoord nl., behalve dan de autoreply).
Geachte lezer,
Recent is/wordt de snelheid van ADSL Comfort verhoogt. Deze verhoging zou zonder kosten zijn. Nu lees ik opeens bij de "Meest gestelde vragen over de snelheidsverhoging van ADSL in januari 2004" ( http://pmg.custhelp.com/c...NjE3JnBfcGFnZT0x&p_li=#04 ) dat de prijs wel verandert. Geldt deze prijswijziging ook voor bestaande abonnees, of houden die (zoals beloofd is) het oude tarief?
Als de bestaande abonnees het oude tarief houden: is ook bekend hoe lang dit tarief blijft gelden?
Met vriendelijk groet,
BTW, nog geen autoreply gekregen. al wel een autoreply gekregen.Geachte heer/mevrouw,
Ik dank u hartelijk voor uw zojuist verzonden overbodige email waarin u voor de 2e maal de aanstaande snelheidsverhoging aankondigd.
Volgens mij hebben de meeste klanten het nieuws omtrend de aankomende verhogingen wel mee gekregen en de mail van Planet Internet van eind vorig jaar wel ontvangen en gelezen.
Nu stoort me deze 2e mail niet direct zo erg, echter de "domme" inhoud er van wel...
Er wordt namelijk een link aangeboden waar men kan kijken wanneer zijn of haar telefooncentrale wordt voorzien van de niewue snelheden.
Dit is die link: http://www.kpnadsl.nl/support/snelheidsverhoging.html
Echter als u goed kijkt:
- beginnen de data al op 6 januari terwijl het upgraden vanaf 12 januari zou gebeuren)
- deze lijst staat al 3 weken op die plek
- er staat maar een handje vol centrales op
- KPN maakt nooit geen planning bekend van te voren
Dit lijkt mij toch enigszins dom van de schrijver van de e-mail.
Als ik de schrijver van de e-mail was zou ik de klanten van Planet Internet verwijzen naar www.adslcentrale.nl, een site opgezet door mensen met verstand van ADSL en vooral voor en door mensen die nieuwsgierig zijn welke centrale al wel en welke niet geupgrade zijn.
Iedereen die verneemt dat zijn of haar centrale voorzien is van de nieuwe snelheden kan dat op genoemde site aangeven.
Er kan ook een kaart van nederland worden bekeken met alle telefooncentrales en of die nog de oude snelheid of de nieuwe snelheid hebben.
Ik zou ook graag zien dat u (of anders in ieder geval de schrijver van de e-mail) dit rectificeert. Erg aardig voor de makers van www.adslcentrale.nl zou ik het vinden als u dan ook hun site noemt in de rectificatie e-mail.
Verder is mijn klacht dat in de informatie e-mails over de snelheidsverhoging is mede gedeeld dat de snelheidsverhoging NIETS kost en wat merk ik tot mijn stomme verbazing? Mijn comfort abonnement gaat met €2,70 omhoog! Het is allicht maar het Planet Internet gedeelte, maar de prijs is toch WEL OMHOOG gegaan.... Nog raarder vind ik dat het Advanced abonnement juist in prijs omlaag is gegaan.
Ik zou het zeer op prijs stellen als over bovenstaande zaken snel iets meer duidelijkheid wordt verschaft.
Met vriendelijke groeten,
Jeroen Maathuis
klant: ***
P.S.: De schrijver van de informatie e-mail was Eric-Jan Doorenbosch, Directeur Marketing & Sales.
[ Voor 11% gewijzigd door Joen op 12-01-2004 23:46 ]
Verwijderd
Beetje erg duur....bij basic van 51,15 naar 59,95...wel weer netjes dat de bestaande klanten er geen nadeel van ondervinden, wel opgelicht voor de nieuwe klantenADSL Start -> EUR 29,95 p.m.
ADSL Lite -> EUR 39,95 p.m.
ADSL Basic -> EUR 59,95 p.m.
ADSL Fast -> EUR 79,95 p.m.
Voor de mensen die na 1 feb. jl. bestellen zitten opgescheept met deze prijzen, ervoor dan pik je mooi je voordeel mee (bij basic iig)
Verwijderd
Lees nog eens goed de disclaimer op ww.adslcentrale.nl:Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 23:59:
Die site www.adslcentrale.nl klopt helemaal niet.
Ik woon in Groningen centrum en deze centrale zou geupgrade zijn... nou mooi niet dus!
Maw: de gegevens op die site zijn afhankelijk van wat andere mensen invullen, 100% kloppen kan het dus niet altijdquote: http://www.adslcentrale.nlDe volgende termen en condities zijn van toepassing op de site van ADSLcentrale.nl. Door het bezoeken van deze website verklaart u zich hiermee akkoord.
Deze internetsite wordt u aangeboden door ADSLcentrale.nl. Wij zijn niet gerelateerd aan KPN. Het enige dat wij doen, is gebruikers de mogelijkheid geven de upgrade-status van centrales op te geven, en de invoer van andere gebruikers te bekijken.
Omdat wij geen controle hebben over de juistheid van invoer, kan verstrekte informatie onjuist zijn. Daarom kunnen aan deze publicaties geen rechten worden ontleend. Geleden schade kan niet op ons verhaald worden.
Wanneer er geen gegevens over een centrale bekend zijn, is de status 'oude snelheid'.
Wij behouden ons het recht, zonder opgaaf van reden, selectief de toegang te ontzeggen aan gebruikers of groepen gebruikers.
[ Voor 68% gewijzigd door Joen op 13-01-2004 00:07 ]
Verwijderd
Vul dan in dat je centrale niet geupgrade is!Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 23:59:
Ik woon in Groningen centrum en deze centrale zou geupgrade zijn... nou mooi niet dus!
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 00:15 ]
Verwijderd
Jaja! heb ik al gedaan maar het staat nog steeds op geupgradeVerwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 00:07:
[...]
Vul dan in dat je centrale niet geupgrade is!
dit helpt de gegevens betrouwbaarder te maken
Nah moet je beter kijkenBTW, betrof het volgens mij Groningen-Selwerd dan, of jij moet natuurlijk zelf de status weer ingetrokken hebben.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 00:23 ]
Verwijderd
Check voor de zekerheid nog even op welke centrale je zit aan de hand van je postcode. De link vind je onderaan op de welkomstpagina van www.adslcentrale.nlVerwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 23:59:
Verwijderd
Had ik al gedaanVerwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 00:24:
[...]
Check voor de zekerheid nog even op welke centrale je zit aan de hand van je postcode. De link vind je onderaan op de welkomstpagina van www.adslcentrale.nl
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 00:30 ]
Verwijderd
Goede vraag! Dat snappen wij ook niet. Maar kennelijk is er een hoop vraag naar, want de vorige keer hadden we 35.000 bezoekers. Bij de vorige actie hebben we de site gemaakt omdat GoT vervuild werd met mensen die heel nodig wilden melden dat ze sneller geworden waren, anderen wilden melden dat zij nog niet sneller geworden waren. Dit hele forumstond er vol mee. Dat moch niet, vandaar de apparte website!Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 00:17:
[...]
en trouwens wat is nu het nut van die site? Je merkt toch zelf ook wel wanneer het geupgrade is.. Ik wil weten wanneer het gebeurd, en niet lezen dat het al gebeurd is.
Verwijderd
spammertVerwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 00:31:
[...]
Goede vraag! Dat snappen wij ook niet. Maar kennelijk is er een hoop vraag naar, want de vorige keer hadden we 35.000 bezoekers. Bij de vorige actie hebben we de site gemaakt omdat GoT vervuild werd met mensen die heel nodig wilden melden dat ze sneller geworden waren, anderen wilden melden dat zij nog niet sneller geworden waren. Dit hele forumstond er vol mee. Dat moch niet, vandaar de apparte website!
Dus ook nu weer: niet hier posten dat je sneller bent of dat je nog niet sneller bent! Daar is http://www.adslcentrale.nl voor!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 00:33 ]
Verwijderd
Spammert? Dit is niets vergeleken met de hoeveelheid mensen die de vorige keer berichtjes plaatsten met 'ik nog niet, wie wel?'.Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 00:32:
[...]
spammert
maar is er nou wél iemand die accuraat weet waar wanneer geupgrade wordt dan?
Verwijderd
maar als jij toch site-op bent dan kun je groningen-centrum toch ook ff teruggooien naar niet geupgrade?Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 00:40:
[...]
Spammert? Dit is niets vergeleken met de hoeveelheid mensen die de vorige keer berichtjes plaatsten met 'ik nog niet, wie wel?'.
Oook KPN zelf weet het niet, dus... maar de kaart op onze website laat wel goed zien waar ze bezig zijn. Als genoeg mensen per plaats gegevens invullen dan is onze site vanzelf behoorlijk accuraat. We zijn nu net begonnen met onze site te promoten, dus help even mee, dan worden de gegevens vanzelf accuraat!
Verwijderd
We maken de site (http://www.adslcentrale.nl) met een aantal tweakers, ik denk niet dat we aan dit soort verzoeken kunnen voldoen. Ik gooi het wel even in de groep want we kunnen nu even mooi checken of de algorimes goed werken. wacht morgen maar even af.Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 00:42:
[...]
maar als jij toch site-op bent dan kun je groningen-centrum toch ook ff teruggooien naar niet geupgrade?![]()
en kun je ook zien hoeveel mensen hebben gestemd dat het geupgrade is dan?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 00:51 ]
CV_SmileY schreef op 13 januari 2004 @ 00:44:
Incoming rates: 441.5 kbytes/sec
Heerlijk dat het gewoon al eerder is dan in de planning stond
(xs4aal fast @ bleiswijk trouwen)
Lees jij mijn post eens van begin tot eind:punica schreef op 13 januari 2004 @ 00:28:
Hebben een aantal mensen de mails niet goed gelezen?
Niet zoals het daar geformuleerd wordt. Er staat duidelijk: "U betaalde [...] en dit wordt"De nieuwe prijs voor het comfort abo van planet geldt alleen voor NIEUWE abonnee's, niet voor de bestaande.
Daar staat WEL duidelijk dat alleen nieuwe abonnees het nieuwe bedrag moeten betalen.het Xs4all comfort abo wordt ook duurder, met wel 8 Euro, maar daar hoor je niemand over.
Verwijderd
maar je kunt maar 1 keer stemmen per IP-adres?Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 00:50:
[...]
We maken de site (http://www.adslcentrale.nl) met een aantal tweakers, ik denk niet dat we aan dit soort verzoeken kunnen voldoen. Ik gooi het wel even in de groep want we kunnen nu even mooi checken of de algorimes goed werken. wacht morgen maar even af.
PING 80.247.203.10 (80.247.203.10): 56 data bytesjep schreef op 13 januari 2004 @ 00:51:
[...]
Wat is jou ping nou? Ik ben benieuwd of die nog om laag gaat. Naar 80.247.203.10 bijv.
Ik heb helemaal GEEN email van Planet gehad over prijsverhogingen, des te frapanter dat ik dat dus vind, want ik geloof dat ze iig een maand van te voren je daar van op de hoogte moeten stellen.punica schreef op 13 januari 2004 @ 00:28:
Hebben een aantal mensen de mails niet goed gelezen???
De nieuwe prijs voor het comfort abo van planet geldt alleen voor NIEUWE abonnee's, niet voor de bestaande....
Er veranderd dus helemaal niets voor jullie....
En mocht de prijs in de toekomst duurder worden, dan kunnen jullie alsnog het abo gratis opzeggen????? Ik snap het geblaat niet helemaal...![]()
![]()
het Xs4all comfort abo wordt ook duurder, met wel 8 Euro, maar daar hoor je niemand over....
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
8 gb maarVerwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 18:59:
Default blanke hetero
ik wil ook harde bewijzen dat het ook egt wordt bijgehouden... de page waar ik vroeger kon zien hoeveel traffic ik had is er nog steeds niet..
Verwijderd
Geloof die site nou maar, KPN weet het het beste, die upgraden de centrale's, en dit is vooral een kwestie van geduld hebbenVerwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 00:32:
[...]
spammert
maar is er nou wél iemand die accuraat weet waar wanneer geupgrade wordt dan?
[ Voor 195% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 08:33 ]
Verwijderd
Voor €55,- grote euro's krijg je een datalimiet van 20GB voor Adsl comfort van planet. Watvoor grapje is dit?Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 08:29:
[...]
Geloof die site nou maar, KPN weet het het beste, die upgraden de centrale's, en dit is vooral een kwestie van geduld hebben
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 08:55 ]
Verwijderd
Met de eerste melding wordt 'ie al groen, om 'm daarna te wijzigen zijn meerdere meldingen nodig (van verschillende ip-adressen)Flipmo2K schreef op 13 januari 2004 @ 07:24:
En ik woon dus in Horst en kan dus zeggen dat die idd nog niet is geupgrade, heb dat ook opgegeven maar zoals hierboven al staat: het wordt helaas niet aangepast. Maar nu weten de mensen uit Horst tenminste dat het (nog) niet klopt.
Verwijderd
Helaas klopt die tijd niet, de server staat in een andere tijdzone. Het plaatje geeft altijd de meest actuele status aan.plankie schreef op 13 januari 2004 @ 08:28:
voor de mensen uit Horst:
Als ik naar de datum/tijd kijk dat het voor het laatst is bijgewerkt
Actuele status van
12-01-2004 23:19:43
Zou daar misschien een vertraging in kunnen zitten?
Verwijderd
pas het algoritme dan aan zodat bevestiging nodig is van 2 personen.. zo wordt 1 grappenmaker uitgesloten.......Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 09:08:
[...]
Met de eerste melding wordt 'ie al groen, om 'm daarna te wijzigen zijn meerdere meldingen nodig (van verschillende ip-adressen)
[ Voor 27% gewijzigd door KillerBee op 13-01-2004 09:44 ]
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 10:27 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq