Heb net even de leveringsvoorwaarden van zldnet gelezen,
en er zit een heel klein gaatje om te ontsnappen.
Dit is wel afhankelijk van de datum dat ze de tariefswijziging hebben bekend gemaakt.
Binnen 2 weken na bekendmaking van tariefwijziging van 1 januari j.l. (en wie bewijst dat de brief of mail die vorige maand is verstuurd door jou is ontvangen).
http://www.zeelandnet.nl/index.php?upn=010505 (alg. voorwaarden)
13.2 De overeenkomst kan uitsluitend zonder de overeengekomen opzegtermijn in acht te nemen tussentijds worden opgezegd:
13.2 H. door Cliënt binnen twee weken na bekendmaking van wijzigingen ingevolge artikel 11.2 indien aantoonbaar nadeel voor Cliënt ontstaat. Tariefwijzigingen die ontstaan door verhoging van wettelijke heffingen, zijn geen reden voor tussentijdse opzegging;
11.2 Dienstverlener behoudt zich het recht voor de tarieven en algemene leveringsvoorwaarden te wijzigen. Wijzigingen in tarieven en leveringsvoorwaarden worden door Dienstverlener zo spoedig mogelijk aan Cliënt medegedeeld, doch uiterlijk dertig dagen voor inwerkingtreding. Mededeling kan geschieden door middel van reguliere post of e-mail.
Als je van deze maas in hun voorwaarden gebruik wil maken doe het schriftelijk.
Het liefst aangetekend of nog beter doe het in tweevoud ga op 10 januari naar de opendag in kamperland, en laat ze 1 exemplaar tekenen voor ontvangst. (deze houdt je voor je eigen administratie bewaar hem goed.)
Heb ik zelf eind november ook gedaan 2 mnd voor einde overeenkomst,
en heb netjes over de post een schriftelijke bevestiging gehad.
Dit in tegenstelling tot een goede vriend van me, hij heeft het per mail geregeld.
Netjes een mail terug ontvangen dat alles geregeld zou worden,
is er vandaag toch gewoon van zijn rekening geincasseerd.
Hij bellen zeggen ze doodleuk "Tja iedereen kan wel een mailtje sturen u moet gewoon betalen anders moeten we juridische stappen nemen."
Noemen ze customerSERVICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn advies kom allemaal naar Kamperland op 10 Januari lijkt me GEZELLIG
als je ook nog naar workshops wil moet je je opgeven voor 9 Januari
op studio@zeelandnet.nl