Toon posts:

Zeelandnet, tijd om actie te ondernemen!

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 21.669 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

venomous schreef op 19 december 2003 @ 22:03:
Moet ik weer hebben ga in Januari verhuizen maar pas in april kan er adsl worden genomen moet ik dus voor 4 maanden zeelandnet nemen maarja dat bestaat dus niet bah F**k Z**.
Probeer vier maanden met dial-up te leven? Moet te doen zijn. Ik heb naast het oh zo stabiele en goedkope *uche* Zeelandnet ook nog eens een dial-up van TMFweb, misschien niet geweldig, maar wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-10 01:07
Allereerst ben ik met jullie lot begaan..
Gelukkig zit ik zelf bij Planet en woon ik overigens niet eens in de buurt van Zeeland, maar wat ik hier lees... wat een KL#TE provider! Ze zullen hun attitude snel moeten veranderen, want als KPN straks wel klaar is met ADSL kunnen hun over een jaar stoppen met bestaan... Het woord service verlenen kennen ze vast niet. maargoed over de voorwaarden:
Woohooo schreef op 13 januari 2004 @ 13:34:
Artikel 13: Opzegging / ontbinding

13.2 De overeenkomst kan uitsluitend zonder de overeengekomen opzegtermijn in acht te nemen tussentijds worden opgezegd:

door een van de partijen indien de wederpartij surseance van betaling heeft aangevraagd of aan de wederpartij surseance van betaling is verleend of Cliënt een verzoek tot schuldsanering heeft ingediend;

door Dienstverlener indien Cliënt niet voldoet aan de technische voorwaarden, zoals gesteld in artikel 5 en de daaruit voortvloeiende deelbepalingen;
Ik kan verder het artikel niet lezen (5). Maar technische voorwaarden: is downloadsnelheid een technishe voorwaarde? Zo ja? Krijg jij wel de downloadsnelheid waarvoor je betaald? (EXACT). Dus stel je hebt een abbo van 1024.... betekent dat je volgens mij 1024 / 8 = 128KB per seconde zou moeten hebben. Meestal haal je slechts 80% hiervan... officieel MINDER dan waar je voor betaald.... kortom aan de technisch voorwaarde wordt niet voldaan.....
door Cliënt binnen twee weken na bekendmaking van wijzigingen ingevolge artikel 11.2 indien aantoonbaar nadeel voor Cliënt ontstaat. Tariefwijzigingen die ontstaan door verhoging van wettelijke heffingen, zijn geen reden voor tussentijdse opzegging;
Oke, een tariefwijziging door wettelijke verplichtingen is geen reden, maar een gewone tariefwijziging is wel een reden! Gaat de prijs omhoog? Dan kan je je abbo opzeggen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-07 23:54
Aan de technische waardes wordt meestal wel voldaan door zeelandnet.
Mijn downtime is maar 4 of 5 keer in het afgelopen half jaar / jaar (hou dat ook niet zo bij)

Hun download is netjes geknepen op de snelheid gebasseerd op je abonnement.
Bij mij is dat dus 512 / 8 = 64k theoretisch. (zeelandnet geeft zelf 60k als praktische waarde) Bij een goede upload server is dit meestal wel het getal waarmee ik download. (omg borsele)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 23:02:
[...]

Paar maanden boete misschien???
voor Downgraden....
Nee het was het einde was ons abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 10:52

mrb

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 15:46:
[...]

Nee het was het einde was ons abbo
Vraag het anders ff bij de helpdesk, zit je toch niet over je limiet of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrb schreef op 14 januari 2004 @ 18:25:
[...]

Vraag het anders ff bij de helpdesk, zit je toch niet over je limiet of iets dergelijks?
nop nade niks ben binnen de limiet gebleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb

mrb

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 18:40:
[...]

nop nade niks ben binnen de limiet gebleven
Hmmz, je hebt waarschijnlijk al betaald denk ik.. anders had ik gewoon niet betaald tot ze een goede reden hadden.

Ik weet niet of je lid bij de consumentenbond bent, maar je zou het eens aan het licht kunnen brengen...

Of net zo lang niet betalen tot je bij die 800 euro uitkomt >:)

[ Voor 9% gewijzigd door mrb op 14-01-2004 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:37
Zosas schreef op 14 januari 2004 @ 08:29:
Ik kan verder het artikel niet lezen (5). Maar technische voorwaarden: is downloadsnelheid een technishe voorwaarde? Zo ja? Krijg jij wel de downloadsnelheid waarvoor je betaald? (EXACT). Dus stel je hebt een abbo van 1024.... betekent dat je volgens mij 1024 / 8 = 128KB per seconde zou moeten hebben. Meestal haal je slechts 80% hiervan... officieel MINDER dan waar je voor betaald.... kortom aan de technisch voorwaarde wordt niet voldaan.....
Het is 1024Kbit op het netwerk van Zeelandnet (bij adsl heet dat dacht ATM niveau) kort gezegd komt het er op neer dat je die Kbit's moet delen door: makkelijk gezegd 10 en moeilijk gezegd 9.6 a 9.4 ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrb schreef op 14 januari 2004 @ 22:33:
[...]

Hmmz, je hebt waarschijnlijk al betaald denk ik.. anders had ik gewoon niet betaald tot ze een goede reden hadden.

Ik weet niet of je lid bij de consumentenbond bent, maar je zou het eens aan het licht kunnen brengen...

Of net zo lang niet betalen tot je bij die 800 euro uitkomt >:)
Ik niet(15)maar me ouders wel die schroken echt toen ze rekening zagen
en natuurlijk krijg ik weer de schuld terwijl ik aan de regels hou :(
Maar ze hebben ingezien dat ik gelijk had Fuuuuuuu O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Lekker of je even 800 euro wil ophoesten.
Echt weer iets voor Zeelandnet :( :r

Ik heb zelf nog zoiets meegemaakt.
Inbelabbonementen worden ook gewoon voor een jaar afgesloten. :X

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik weet niet hoe de snelheid bij anderen is maar hier is het weer bar en boos. Via speedtest.nl haal ik 10.0 kb/s!!!! Met een 512 abbo. Ik kan nie eens normaal een streaming video'tje afspelen

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-10 01:07
Evil M@V schreef op 15 januari 2004 @ 21:12:
Ik weet niet hoe de snelheid bij anderen is maar hier is het weer bar en boos. Via speedtest.nl haal ik 10.0 kb/s!!!! Met een 512 abbo. Ik kan nie eens normaal een streaming video'tje afspelen
Dus voldoen ze volgens mij niet aan de technische voorwaarde... reden voor ontbinden contract???

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb

mrb

Zosas schreef op 16 januari 2004 @ 11:10:
[...]

Dus voldoen ze volgens mij niet aan de technische voorwaarde... reden voor ontbinden contract???
Volgens mij ook ja :), of ze moeten weer gaan lopen zeiken : "Wij zijn alleen verantwoordelijk voor wat er binnen ons eigen netwerk gebeurd, de storing ligt niet binnen ons netwerk en is het geen reden..."

Wedden ? tegen de tijd dat jij de helpdesk te pakken hebt en de testjes hebt gedaan die ze zelf hebben verzonnen draaid alles weer normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:02

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zou zeelandnet nog eens iets gaan doen naast afzetten voordat ze alle klanten verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 05:35

Thyzz

-=leeg=-

owja mensen die nog last hebben van arp pakketjes.

na een pittig mailtje van een collega van mij, kreeg hij het volgende terug
Geachte abonnee,

Onze excuses voor deze late reactie op uw e-mailbericht.

Arp verkeer wordt niet meegeteld, maar kan wel voor vertraging zorgen.

Onlangs hebben wij door het installeren van een speciale filter-machine de problemen van diverse modellen routers weten te onderdrukken waaronder ook het model wat u heeft: de Netgear WGR614.

Deze filter-machine filtert het ARP verkeer (het Adress Resolving Protocol) grotendeels uit. Dit ARP verkeer veroorzaakte samen met het RIP-protocol (Router Information ) en het UPnP-protocol van Windows XP de meeste storingen op vele modellen routers. Deze protocollen zijn in de loop der tijd met de komst van allerlei modellen routers in grootte getale aanwezig op ons netwerk. Hoewel een router dit zou moeten afvangen en hierop niet mag vastlopen blijkt uit de praktijk het tegendeel. Sommige leveranciers van routers hebben zelf het probleem middels een firmware-update (software in de router)al opgelost.

De filtermachine staat op dit moment opgesteld in regio Goes waar wij nu ook goede resultaten boeken met het in stand houden van de verbindingen. Diverse modellen routers waarbij eerst problemen bekend waren werken hierdoor nu zonder problemen.

ZeelandNet heeft hierop besloten fors te investeren in meerdere van deze filter-machines. Wij verwachten op deze manier, op korte termijn, met een oplossing te komen voor de merken routers die door het ARP / RIP / uPnP -netwerkverkeer problemen hebben.

Met vriendelijke groet,

ZeelandNet BV.

[ Voor 1% gewijzigd door Thyzz op 22-01-2004 15:02 . Reden: typo ]

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze vandaag gebeld,

Ik: "ik betaal per maand waarom kan ik hem dan nu niet opzeggen?"
Nazi: "Dat je per maand betaald heeft niks met de looptijd van je abo te maken"

wtf :?

btw wat gebeurd er als gewoon modem inlever en niet meer betaal? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:25

Dark

who tweaked the light?

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 23:45:
...

Heel simpel, dan krijg je een aanmaning en als je daar ook niet op reageert zal er waarschijnlijk een deurwaarder worden ingeschakeld om er voor te zorgen dat je je verplichtingen nakomt, en dan wordt het nog veel duurder want die rekent ook nog eens kosten, als je daar vervolgens ook niet op reageert zou de deurwaarder b.v. beslag kunnen leggen op je salaris... vervelend maar je zult echt gewoon je abo vol moeten maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 23:45:
Ik heb ze vandaag gebeld,

Ik: "ik betaal per maand waarom kan ik hem dan nu niet opzeggen?"
Nazi: "Dat je per maand betaald heeft niks met de looptijd van je abo te maken"

wtf :?

eeeh eddie :D haha jaaa jammer he ;)

ps. xie je wel weer @ core ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien al eerder aan de orde geweest hier maar dan heb ik het gemist maar hoe zit het nou met die modemhuur van zeelandnet? betaal je dat ook nog op je normale abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

als je je modem niet koopt moet je die huur naast je abbo ook nog betalen ja...

belachelijk, khoop dat ze falliet gaan })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

belachelijk systeem meestal zit die modem huur al bij je abo in maar om daar nou ng eens 350 pleuro oid voor te gaan betalen...
ze zijn wel van de pot gerukt die zeelandnet idioten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers.net staat op de startpagina van Zeelandnet als de tip van de dag vandaag }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 12:33

jep

Crash_neo schreef op 22 januari 2004 @ 15:02:
owja mensen die nog last hebben van arp pakketjes.

na een pittig mailtje van een collega van mij, kreeg hij het volgende terug

[...]
Ik hoor alleen maar slechte verhalen over zeelandnet he, maar ik heb nog nooit een grote provider gezien die zo'n mailtje antwoord naar een klant. Technisch, inhoudelijk en goed. Best cool toch ;) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:18

Strikie

Athletics

IK heb mn eigen actie tegen Zeelandnet ondernomen, dwz mn abbo opgezegd en een fast adsl abbo genomen bij xs4all :)

En deze bevalt uitstekend, gratis mail spam filter en de fup gaat pas in werking bij extreem hoog verbruik.

Verbruik boven de 60 gb per maand :P

Bij speedtest haal ik een down van 460 kb/ps en een up van 63 kb/ps :)

Dik tevreden dus, de prijs is 79 euro per maand zelfde als mn abbo bij Zeepnet.

Wat mij betreft een aanrader!

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die huppelde pup Bakker (directeur zldnet),
heeft het beter bedacht per 1 april stapt hij op bij zldnet.
Gaat hij lekker rentenieren in frankrijk. (camping runnen)
Z'n nieuwe bedrijfje...
Leuk Gastenboek... :X 8)7

En komt er een nieuwe directie, zou hij dit forum ook lezen???
Waarschijnlijk ziet hij de concurrentie ook aankomen,
vooral de gevolgen.

Maar tot 1 april is hij nog gewoon directeur, en kun je hem nog benaderen.
Wellicht dat hij nog iets moois voor zijn ouwe trouwe klanten kan doen...
O-) O-) O-) (wees inventief) O-) O-) O-) :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icheb
  • Laatst online: 08-10 22:45
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 21:21:
Maar tot 1 april is hij nog gewoon directeur, en kun je hem nog benaderen.
Wellicht dat hij nog iets moois voor zijn ouwe trouwe klanten kan doen...
O-) O-) O-) (wees inventief) O-) O-) O-) :Z
Alle klanten de mogelijkheid geven het contract te ontbinden misschien ? ;)

sebsoft.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 10-10 13:59

BaRF

bijna kerst

jep schreef op 28 januari 2004 @ 00:16:
[...]

Ik hoor alleen maar slechte verhalen over zeelandnet he, maar ik heb nog nooit een grote provider gezien die zo'n mailtje antwoord naar een klant. Technisch, inhoudelijk en goed. Best cool toch ;) :).
Daar doen ze meestal trouwens wel een paar dagen (zeg maar week/anderhalf) over om die te sturen hoor :X

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 05:35

Thyzz

-=leeg=-

BaRF schreef op 30 januari 2004 @ 08:03:
[...]

Daar doen ze meestal trouwens wel een paar dagen (zeg maar week/anderhalf) over om die te sturen hoor :X
in dit geval zelfs 2 weken

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Weet iemand waar je kan klagen over de verbinding van zeelandnet? Zeelandnet zelf helpt nie echt.

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icheb
  • Laatst online: 08-10 22:45
Ik heb een mailtje terug gehad:
-----
Geachte abonnee,

Wij hebben uw e-mail ontvangen en zullen uw account afsluiten per einde looptijd (4-12-2004).
Het tussentijds opzeggen van het abonnement is conform artikel 12 van de algemene voorwaarden niet mogelijk.
Na beëindiging dient u het eventuele huur- of bruikleenmodem binnen 14 dagen in te leveren op een kantoor van DELTA N.V.. bij u in de buurt of in Kamperland bij Zeelandnet zelf. Bij een koopmodem geldt dit uiteraard natuurlijk niet.

Noord (Schouwen-Duiveland, Tholen, Sint-Philipsland, Goeree-Overflakkee en de Brabantse Wal)
Groene Weegje 23
4301 RN Zierikzee

Oost (Noord- en Zuid-Beveland)
Anthony Fokkerstraat 8
4462 ET Goes

West (Walcheren)
Bedrijfsweg 1
4387 PD Vlissingen

Zuid (Zeeuws-Vlaanderen)
Mr. F.J. Haarmanweg 52/54
4538 AS Terneuzen

Zuid (Zeeuws-Vlaanderen)
B&P Automatisering
Dorpstraat 84 4511 EJ Breskens
0117-385385

Ook kunt u het modem aangetekend retour sturen of persoonlijk inleveren naar

Zeelandnet BV
Postbus 35
4493 ZG Kamperland

Vertrouwende u zo voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,
ZeelandNet BV.
...
Afdeling Customer Service

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: *********** [mailto:***********@zeelandnet.nl]
Verzonden: zaterdag 31 januari 2004 15:53
Aan: ZeelandNet Customer Service
Onderwerp: Opzeggen abonnement

Geachte Zeelandnet,

Hierbij zou ik mijn abonnement per 31 mei 2004 willen opzeggen, hiervoor heb ik een aantal redenen.
Ten eerste is de zogenaamde FUP niet toerijkend genoeg voor ons, en wij zijn absoluut niet van plan om nog meer te gaan betalen terwijl de ADSL collega's van jullie dit veel goedkoper aanbieden.
De nieuwsgroepen service, hierbij heb ik het over morenews.zeelandnet.nl is absoluut niet goed. Het is traag en soms zelfs gewoon slecht bereikbaar.
Daar komt dan nog boven op dat jullie netwerk niet echt optimaal is, het is zelfs mogelijk met één Zeelandnet verbinding, en kabelmodem om een deel van het verkeer van andere mensen te zien zonder dat de wet wordt gebroken. Dit lijkt mij genoeg reden om het abonnement op te kunnen zeggen.
Nu neem ik aan dat er direct wat aan gedaan gaat worden, om dan alsnog bewijs te hebben, heb ik hier een aantal log bestanden met daarin delen van MSN conversaties, privé e-mails en nog wat meer dingen. Ik vraag me af of het niet in het recht van alle Zeelandnet gebruikers is te weten dat dit mogelijk is, aangezien dit redelijk tegen privacywetgeving in zou gaan...
Als laatste is het natuurlijk ook zo dat het redelijk vreemd is dat half Zeeland een router heeft moeten kopen terwijl ze al een goed werkend exemplaar eerder hadden gekocht, alleen omdat Zeelandnet nu pas bezig is met het uitfilteren van ARP verkeer.
Tevens is het een beetje vreemd dat meer dan de helft van de providers een gratis spamfilter en virusscanner aanbieden, en precies Zeelandnet weer niet, nee, bij Zeelandnet kost het nog net iets extra geld...

Hopende op een snel antwoord,

Met vriendelijke groet,

-----

Wat ik erg vreemd vind, is dat ze absoluut niet gereageerd hebben op de rest van mijn e-mail, ze zullen het ook absoluut niet kwalijk vinden als een een leuk betoogje hierover schrijf en online zet (natuurlijk op mijn zeelandnet webspace :D)
Maar ik zoek nog wat meer mensen uit verschillende headends om te bewijzen dat het zeelandnet netwerk lek is.
Naast ARP verkeer komt er namelijk wel meer door, inmiddels heb ik hier de Ethereal logs om dit te bewijzen.

Maar ik ben dus op zoek naar Ethereal logs uit alle headends van mensen die zonder router hun computer aan het kabelmodem hebben hangen.
Als iemand wilt helpen met deze logs, of ze aan mij op wilt sturen wil ik wel even een e-mail adres neerzetten.
De volgende opstelling is de door mij gebruikte opstelling

Kabelmodem ---- UTP ---- Laptop
Hierbij heb ik een meting gemaakt met behulp van de windows versie van Ethereal terwijl de laptop aan het niets doen was. Voor mensen die gaan zeggen dat ik aan het hacken was: dit is niet zo, aangezien het verkeer door het kabelmodem heen kwam en dus al in mijn huis aanwezig was zonder encryptie.

[ Voor 1% gewijzigd door Korakal op 09-03-2005 10:18 . Reden: namen weggehaald ]

sebsoft.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOl ik wil je best wel helpen om zeeland zwart te maken (maak ik er site van hoe slecht zeelandnet is toestemmig van de gebruikers.)

hier had ik me eigen probleem met 98Se net 2 weken geleden

Nou ik was bezig met een duelboot maken van XP en WIN98SE om (* draait veel sneller bij mij op spelletjes).
Nou dus duelboot gemaakt, ga ik de drivers downloaden voor 98 valt me internet zomaar uit. kijk naar me instelling maar die zijn oke.
Bel ik de helpdesk
Bel 1: kan ik U heplen ja, ik wil een storing melden ik zou effe kijken meneer, nee er is geen storing.
Ik: nou maar me internet val onder de 10 minuten steeds uit. ja dan moet het aan U aan Firewal liggen moet u het is uitzetten niks (nog steeds het zelfde probleem)
dan moet het deininstaleren om u Firewall zou de instelling kunnen verander hebben (bull shit maar jah doe het toch)
nog steeds niks.
Hij: ja dan weet ik het niet het moet echt tussen de sofware liggen (jah dat begrijp ik ook wel :( ) hangt hij op die schoft :(

Bel ik nog ik keer gelukkig heb ik nou iemand met een hogere IQ maar veder kwam hij niet dan doe uitvoeren: winipcfg dan stel je apdater goed en klik vernieuwen.
ik : hij springt steeds terug naar de oude settings, ja dan weet ik het niet. ook op gehangen. en dan na zelf zoeken 3 uur kwam het door een PPa adapter TCP/IP
op standaart instelling stond ik heb hem verwijderd en huppa I got internet :+
door me eigen driver opnieuw op te doen

en oh hoe doet je dat kijken :P ga ik ze lekker spammen (zeelandnet)
ik zelf vind het ook niet fijn om,mijn msn is gehackt :( maar hij was wel zo aardig om niet mijn paspoort te veranderen alleen me NIck stond : Hey samuel hoe ist MLzzz

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Casema gaat snelheden van kabelabonnementen verhogen
nieuws: Casema gaat snelheden van kabelabonnementen verhogen

Ik hoop dat zeelandnet nu ook gaat stunten maar denk het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah...
Hier weer...ook een ontevreden zeelandnet user...

"Periode 1, 2004 (15 januari 2004 t/m 13 februari 2004)

Uw data-limiet is: 7500 MB per periode. U heeft momenteel 7678,8 MB (102,4%) verbruikt. "

Zelfs met die handige "voordeelmb's" (3 euro extra bijbetalen :( ), waarmee tussen 24 uur en 08 uur data verplaatsen maar voor de helft geteld wordt..., kom ik deze maand...alweer!! halfverwege deze maand.. over de "fup" heen...
Vorige maanden ook...dus ik betaal nu per overschreden mb 0.005 eurocent...
Das 0.50 euri voor een uurtje gamen dus...

Ik weiger een nog duurder abbonement (Nu 1024/256--> 52 euro incl voordeel mb's excl overschreden datalimietzooi :( )te nemen en ik moet tandenknarsend bij zeelandnet blijven...omdat er gewoon geen alternatief is...(nog niet)
15 km verderop...@home...

De laatste tijd was er ook een ongelofelijk baggere verbinding... en.... ook ik had gekut met me router (linksys dienk)... zoveel geklooi...en inderdaad..gewoon geen fatsoenlijke oplossing... dat ie stof staat te verzamelen in een hoekkie.... en de oude vertrouwde server weer aanstaat...

Eigenlijk is mijn voornaamste probleem die datalimiet... en het feit dat ze voor elke extra service... geld willen zien... zoiets heet SERVICE... er wordt al genoeg gedokt aan abbonementsgelden...
Verbinding is over het algemeen..ok..snelheiden kan ik ook goed mee leven... maar schaf die achterlijke datalimiet af..of doe um *10 ofzo..zoals elke andere provider...

Stelletje :7 monopolistische :7 kwallige figuren

Mjah... ADSL... half jaartje?.... can't wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Icheb schreef op 03 februari 2004 @ 18:12:
Ik heb een mailtje terug gehad:
-----
Geachte abonnee,

Na beëindiging dient u het eventuele huur- of bruikleenmodem binnen 14 dagen in te leveren op een kantoor van DELTA N.V.. bij u in de buurt of in Kamperland bij Zeelandnet zelf. Bij een koopmodem geldt dit uiteraard natuurlijk niet.

Ook kunt u het modem aangetekend retour sturen of persoonlijk inleveren naar

Zeelandnet BV
Postbus 35
4493 ZG Kamperland
Blijkbaar zit het brengen van de modem wel in de prijs inbegrepen, maar het halen niet.

Als ik bij een huurmaatschappij een auto leen komen ze die wel brengen en ophalen.
Als mijn leen tv kapot is komen ze een vervangende tv brengen en ook weer halen.
Als ik mijn bekeuringen niet betaal komen ze mij waarschijnlijk ook wel een keer ophalen.

Als ik mijn internet opzeg mag ik zelf mijn modem weggaan brengen.
*Jeuj* zeelandnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 12:30
heeft iemand ook al gezocht naar goede adsl aanbieders of heeft een lijstje opgesteld? Ik ga binnenkort ook zeelandnnet opzeggen, maar weet niet goed wel adsl aanbieder ik nu moet nemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Schuey schreef op 04 februari 2004 @ 16:46:
heeft iemand ook al gezocht naar goede adsl aanbieders of heeft een lijstje opgesteld? Ik ga binnenkort ook zeelandnnet opzeggen, maar weet niet goed wel adsl aanbieder ik nu moet nemen :(
Kijk eens op www.adsl.nl

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

tweak dsl, demon dsl, xs4all ofzoiets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
code:
1
2
3
4
Provider   Specs abo   Policy                        Prijs p/m
Xs4all   2048/320   FUP geen directe datalimiet EUR 59,95
Zonnet   2048/320                                  EUR 52.-
Wanadoo 2048/320    Geen datalimiet             EUR 39,95

ik denk dat ik voor wanadoo ga :)
  • geen aansluitkosten
  • gratis modem
  • eerste 3 maanden 39,95 en daarna 52,25 wat dus nog goedkoper is als xs4all en bijna net zo als zonnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: UPC verhoogt snelheden van kabelinternet
UPC gaat ook zijn kabelsnleheid verhogen vraag me af als hun datalimmiet ook doen! dit zal wel een mooie actie zijn als zeelandnet.net het ook doet snelhied inclusief datalimiet met 200% procent te verhogen om al een avondje battlefielden1942 kost al rond de 300MB :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar ik ben in augustus voor het laatst over m'n datalimiet gegaan. Mag ik er dan nu met 99% overheen?

Wat is de verbinding de laatste tijd slecht he? Ik snap dat met die storingsmails niet, waarom sturen ze dat als je het toch niet kan lezen tijdens een storing? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 23:16:
Misschien een domme vraag, maar ik ben in augustus voor het laatst over m'n datalimiet gegaan. Mag ik er dan nu met 99% overheen?

Wat is de verbinding de laatste tijd slecht he? Ik snap dat met die storingsmails niet, waarom sturen ze dat als je het toch niet kan lezen tijdens een storing? 8)7
Volgens mij mag je er maar 25% overheen. Tenminste dit in de oude situatie. (misschien dat dat gewijzigd is bij het verhogen van de oude datalimiet)

De laatste tijd zijn er veel werkzaamheden. Waar men precies aan "werkt" ...geen idee. Misschien vervangen van verouderd materiaal, misschien upgraden.

Waarom staan er storingsberichten op de zeelandnet pagina. Vrij simpel. Als er een storing is in de avonduren of in het weekend dan kun je de helpdesk niet meer bellen. Je kunt wel een kennis (aannemende dat je die hebt) bellen in een ander dorp of hij / zij wel over internet beschikt. En die kan dan eventueel op de storingspagina kijken of er een storing is gemeld voor jou regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Regio zeeuws vlaanderen heeft volgens mij bijna overal ADSL tegenwoordig. Ik woon net buiten Hulst, en demon ADSL is hier prima te krijgen.

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 23:16:

Wat is de verbinding de laatste tijd slecht he?
17/18 kbs met een 256 abbo en een ping van gemmideld boven de 100 :s terwijl ze niet met werkzaamheden bezig zijn ! Ik weet niet waar ze mee bezig zijn hoor maare ...

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
wanadoo adsl basic besteld :) Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een leuke link als je van plan bent bij zldnet weg te gaan...
Gerucht over snelheidsverhoging KPN netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25%?

Kan iemand mij even uitleggen hoe het zit met die FUP? Ik snap er niks meer van. Vage sh*t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 07:03:
25%?

Kan iemand mij even uitleggen hoe het zit met die FUP? Ik snap er niks meer van. Vage sh*t.
dat leest u hier

Overigens had je gelijk wat betreft die 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf die FUP vaag vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus ook klink genaaid door de %&@#$@& Zeelandnet. Ze hebben me naar een hogere abonnement geflikkerd zonder mij daar op de hoogte te brengen. Niet eens een mailtje gestuurd. Gelukkig kunnen wij hier over ongeveer 2 maanden over ADSL beschikken. Mij abonnement loopt dus tot 02-2005. Kan ik er eerder mee nokken, eigenlijk nu, zonder daar geld voor te betalen? Afkoopsom zeg maar. Ik heb het Zeelandnet ook al gevraagd, maar zoals gewoonlijk heb ik daar nog geen antwoord van gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 14:37:
Ik ben dus ook klink genaaid door de %&@#$@& Zeelandnet. Ze hebben me naar een hogere abonnement geflikkerd zonder mij daar op de hoogte te brengen. Niet eens een mailtje gestuurd. Gelukkig kunnen wij hier over ongeveer 2 maanden over ADSL beschikken. Mij abonnement loopt dus tot 02-2005. Kan ik er eerder mee nokken, eigenlijk nu, zonder daar geld voor te betalen? Afkoopsom zeg maar. Ik heb het Zeelandnet ook al gevraagd, maar zoals gewoonlijk heb ik daar nog geen antwoord van gekregen.
Wees op de hoogte van wat je koopt. Lees ook eens de voorwaarden van zeelandnet.

Opzegtermijn van 2 maanden.
Artikel 12.2 De overeenkomst wordt na de looptijd telkens verlengd met een periode van één jaar, dan wel met de overeengekomen periode, tenzij de overeenkomst ten minste twee kalendermaanden voor het einde van het lopende jaar door een van de partijen wordt opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

lekker iedereen zn abbo afsluiten :D
als zeelandnet nou ff faliet gaat zijn we allemaal blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje voor de info, maar ik snap ff niet wat je bedoelt met "Wees op de hoogte met wat je koopt".

Dus als ik vandaag me abo op zou zeggen ben ik op 11-04-2004 er vanaf zonder daar extra voor te hoeven betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 15:35:
Dankje voor de info, maar ik snap ff niet wat je bedoelt met "Wees op de hoogte met wat je koopt".

Dus als ik vandaag me abo op zou zeggen ben ik op 11-04-2004 er vanaf zonder daar extra voor te hoeven betalen?
Leest eens goed --> Einde Looptijd contract.

Dit heb je al betaald. Je moet 2 maanden van te voren je abbonement opzeggen.
Het contract wordt namelijk afgesloten voor de duur van 1 jaar. (of een bepaalde periode)

Als je in februari je abbo hebt afgesloten is tot februari 2005 je abonnement actief.
Staat heel duidelijk in de voorwaarden. Wil je meer weten. Gewoon bellen :Y) Laat ze ook maar eens werken voor hun geld!!

@ Whoohooo:

Denk niet dat ze failliet gaan. Delta NV zal dit wel behoeden. Laten we hopen dat zeelandnet blijft. Dan hebben we tenminste nog enig concurrentie. Kijk ook eens bij de chello topics. Die firma is al actief bezig met verhogen van download / upload snelheden.

[ Voor 32% gewijzigd door TheNazgul op 11-02-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 15:35:

Nee, in jou geval tot 02-2005

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niks gezien, ik heb niks gezegt en ik heb vooral niks getekend. Ze hebben zelf mij naar een hogere abo gezet zonder mij het eerst te melden laat staan toestemming vragen. Ik zat 3x achter elkaar over me datalimiet heen (duh zeelandnet). Ze zouden dan een mailtje moeten sturen, maar ik heb geen fuck gekregen. Nou lekker dan. Zit ik er een jaar aan vast. BEDANKT ZEELANDNET.

Ohja btw. Ik hoop dat ze allemaal een hartverrzwaking krijgen daar!

(Doe allemaal mee. Verander je msn naam in "Ik Haat Zeelandnet")

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 16:01 ]

Verwijderd

Da's het probleem juist. Niet iedereen is thuis in dat zakentaaltje en het is lastig te lezen.

Het is te vergelijken met Balkenende. Hoop gelul zonder dat je ook maar een woord begrijpt van wat er gezegd wordt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 05:51:
[...]

Da's het probleem juist. Niet iedereen is thuis in dat zakentaaltje en het is lastig te lezen.

Het is te vergelijken met Balkenende. Hoop gelul zonder dat je ook maar een woord begrijpt van wat er gezegd wordt.
Precies. Volgens mij denken ze; Hoe kunnen we iets makkelijks zo moeilijk te verwoorden dat 90% van de mensen het niet begrijpt. Laten we vooral veel dure woorden gebruiken.
Trouwens daar gaat het mij niet eens om, maar gewoon de handelswijze van Zeelandnet is zo smerig.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 07:59 ]

• TheNazgul
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 07:58:
[...]

Precies. Volgens mij denken ze; Hoe kunnen we iets makkelijks zo moeilijk te verwoorden dat 90% van de mensen het niet begrijpt. Laten we vooral veel dure woorden gebruiken.
Trouwens daar gaat het mij niet eens om, maar gewoon de handelswijze van Zeelandnet is zo smerig.
Ben ik helemaal me eens! Misschien is het niet eens een handelswijze maar zelfs bedrijfsbeleid. Zonder juridische kennis is het moeilijk die wirwar van regelementen, artikels en voorschriften te doorgronden en te snappen wat men nu precies bedoeld. Ook zitten overal haakjes en ogen aan.

Ik zie een internet provider graag als een eerlijk bedrijf. Natuurlijk mogen ze winst maken. Maar wees fair tegen je klanten. Vertel gewoon wat wel en wat niet mag. Dan is het duidelijk voor iedereen.

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-10 18:48

Pimmuz

Roar

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 16:00:
Ik heb niks gezien, ik heb niks gezegt en ik heb vooral niks getekend. Ze hebben zelf mij naar een hogere abo gezet zonder mij het eerst te melden laat staan toestemming vragen. Ik zat 3x achter elkaar over me datalimiet heen (duh zeelandnet). Ze zouden dan een mailtje moeten sturen, maar ik heb geen fuck gekregen. Nou lekker dan. Zit ik er een jaar aan vast. BEDANKT ZEELANDNET.

Ohja btw. Ik hoop dat ze allemaal een hartverrzwaking krijgen daar!

(Doe allemaal mee. Verander je msn naam in "Ik Haat Zeelandnet")
Doe even normaal please kun je nog zo pissed zijn

Verwijderd

juaNto schreef op 12 februari 2004 @ 12:54:
[...]

Jij bent zeker geen Zeelandnet gebruiker.
Vraag maar aan andere Zeelandnet gebruikers, de meeste zullen het met mij eens zijn. Ik ben misschien een klein beetje te ver gegaan, maar aub niet vertellen wat ik moet doen!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

TheNazgul schreef op 11 februari 2004 @ 15:46:
[...]
@ Whoohooo:

Denk niet dat ze failliet gaan. Delta NV zal dit wel behoeden. Laten we hopen dat zeelandnet blijft. Dan hebben we tenminste nog enig concurrentie. Kijk ook eens bij de chello topics. Die firma is al actief bezig met verhogen van download / upload snelheden.
Mja ok maar aan een hoge snelheid heb je nog niks als je niks mag downloaden

• TheNazgul
Woohooo schreef op 12 februari 2004 @ 14:53:
[...]
Mja ok maar aan een hoge snelheid heb je nog niks als je niks mag downloaden
Ben ik helemaal mee eens! We zullen dan waarschijnlijk weer zo een "om-onze-klanten-te-behouden-moeten-we-nu-hun-datalimiet-verhogen actie krijgen"

Weer 50% erbij. Ow Yes |:( |:(

@Yanggie/ juaNto

Die frustraties begrijp ik heel goed. Ik kan me helemaal vinden in de post van Yanggie. Echter post ik dit natuurlijk niet. Maar soms is het goed dat iemand wat zegt wat ook anderen vinden.

Echter geldt: Ben je niet blij met het product wat je gebruikt. Dan moet je het terugbrengen en bij een ander gaan kopen. Als mijn nieuwe Ferrari 20 Km/h rijd maximaal blijf ik er ook niet mee rond rijden! :+

Verwijderd

TheNazgul schreef op 12 februari 2004 @ 15:23:
[...]

Ben ik helemaal mee eens! We zullen dan waarschijnlijk weer zo een "om-onze-klanten-te-behouden-moeten-we-nu-hun-datalimiet-verhogen actie krijgen"

Weer 50% erbij. Ow Yes |:( |:(

@Yanggie/ juaNto

Die frustraties begrijp ik heel goed. Ik kan me helemaal vinden in de post van Yanggie. Echter post ik dit natuurlijk niet. Maar soms is het goed dat iemand wat zegt wat ook anderen vinden.

Echter geldt: Ben je niet blij met het product wat je gebruikt. Dan moet je het terugbrengen en bij een ander gaan kopen. Als mijn nieuwe Ferrari 20 Km/h rijd maximaal blijf ik er ook niet mee rond rijden! :+
Dankje voor je steun ten eerste.

Ik wou dat ik hem terug kan brengen. Er is was niks anders hier in zeeland. Ja via de telefoon, maar dat word je ook niet blij van. En nu er iets anders is (ADSL) kan ik nog niet overstappen door zeelandnet. Zit ik nog een jaar aan zeelandnet vast. Ongewenst btw

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Als zeelandnet mij nog als klant wil behouden is de enigste optie dat ze dat datalimiet weg doen.

• Techlek
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-05-2021

Techlek

Full Throttle

Ik ben ook sterk aan het twijfelen eens een eind te maken aan mijn zeelandnetcontract. Mijn contract is een paar maanden geleden stilzwijgend verlengd, het contract heeft dus al een looptijd van meer dan 1 jaar. Als ik het nu opzeg, moet ik dan het 2e jaar toch uitzitten, of een boete betalen als ik toch opzeg?

Hoeveel geld maakt jou gelukkig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juaNto schreef op 12 februari 2004 @ 12:54:
[...]

Alsof jij niet pissed off zou zijn als je zoveel honderd Euro per jaar moest betalen voor crappy internet met een datalimiet waar je niet eens bewust voor gekozen hebt. Daar word je echt niet happy van en dat kan je wel netjes verwoorden, maar je moet het toch ergens kwijt kunnen. Kan me goed voorstellen dat Yanggie zich zo boos voelt.

Gisteren een paar filmpjes gekeken op een website and wat CD samples beluistert op Amazon. Wat kost dat een hoop MB's zeg! Ik schrok me rot! Had er niet bij stilgestaan. En da's ook zo idioot, waarom zou je er bij stil moeten staan? Doet de rest van Nederland ook niet....maar ja, wij Zeeuwen kunnen niet anders 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeloe TFE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09-2022
ook ik ben een erg boze zeelandnet gebruiker aant worden.
Dus na het lezen van dit topic denk ik dat ik wel dat ik een mailwisseling met zeelandnet aan jullie kan laten lezen (mailwisseling???? ze hebben nog nooit een mail beantwoord :Z )

Beste Zeelandnet,

In deze tijd van ADSL en breedbandinternet tegen bodemprijzen met onbeperkte datalimiet vraag ik me zelf af waar zeelandnet mee bezig is.
Ik, al bijna 3 jaar lang lid van jullie ploeg, zie om me heen de mb’s vliegen, behalve bij de kabel die bij mij loopt.
De smoes die jullie al jaren gebruiken dat zeelandnet ook voor haar mb’s betaalt, geloof ik al lang niet meer, anders zouden de meeste providers al failliet zijn.
Dus ik zit me ook af te vragen waarom jullie de downloadlimiet en snelheid beperkt houden, en dat tegen een maandbedrag dat bij veel providers van ADSL een supersnelle breedband-verbinding inhoudt met een ongelimiteerde datalimiet.
Als het zo zou zijn dat het hebben van een kabelverbinding een voordeel is ten opzichte van een ADSL-verbinding, dan zou ik dat graag van jullie willen horen want de verbinding (zoals onder andere tijdens afgelopen kerst ) is bij zeelandnet ook niet altijd al te best.
Jullie begrijpen door dit schrijven dat ik me een beetje afvraag waar jullie mee bezig zijn en of jullie zo verder willen gaan. Dan is voor mij de conclusie snel te trekken, dan stap ik over op ADSL.

Om het kort te houden zit ik er aan te denken om mijn Internet plezier via een andere provider te regelen mits jullie zeggen dat er veranderingen komen, zoals een snellere verbinding en een onbeperkte downloadlimiet (voor dit geld).
Ik heb voor alle duidelijkheid een “plus 1024” abonnement met een downloadlimiet van 7.5 Gb voor €49,95 per maand, waar ik niet echt vrolijk van word na een poosje zoeken op wat providers aanbieden op internet.

Ik wil dus meer mb’s met een hogere snelheid!!

zoals ik al zei tot nu toe geen bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-10 09:25
Geachte abonnee,

Bedankt voor uw e-mail. Wellicht heeft u niet goed gezocht, want ZeelandNet is wel degelijk aangesloten bij de OPTA:

http://www.opta.nl/index....laats=KAMPERLAND&x=60&y=2

Verder adviseer ik u eerst om eens de algemene voorwaarden te lezen: http://www.zeelandnet.nl/abonnementen/index.php?page=5 en dan met name artikel 12 voor u dergelijke vragen stelt. De looptijd van een abonnement en de bijbehorende opzegtermijn (2 maanden voor einde looptijd) is al jaren hetzelfde.

Het topic op het Tweakers forum ken ik, maar wat wilt u nu eigenlijk verder bereiken met uw vragen? Indien u het met bepaalde zaken niet eens bent, zijn er andere wegen om dit kenbaar te maken (waar men middels het Tweakers forum kennelijk al mee bezig is). En wat betreft de ADSL posts in het betreffende topic: Laat deze posters ook eerst eens de algemene voorwaarden van de betreffende ADSL provider lezen en dan met name de prijsgarantie (die meestal maar een paar maanden is) voor ze direct hun conclusie trekken.

Met vriendelijke groet,

ZeelandNet B.V.

...

Afdeling Customer Service

Kijk voor de meest gestelde vragen ook eens op onze helpdeskpagina's

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Koedikalis [mailto:*****@zeelandnet.nl]
Verzonden: dinsdag 13 januari 2004 19:17
Aan: info@zeelandnet.nl
Onderwerp: Niet aangesloten bij OPTA!?

Geachte medewerker,

Ik heb de volgende vraag: Waarom zijn jullie niet aangesloten bij de OPTA?

En waarom houden jullie je bezig met dubieuze praktijken zoals: 1. Uitbuiting van jullie monopoliepositie, 2. moeilijk doen met opzegtermijnen, 3. en te hoge tarieven zie 1.

Zou u a.u.b het onderstaande topic eens willen doornemen:

Zeelandnet, tijd om actie te ondernemen!/

Met vriendelijke groet,

Joost Remijn

Dit slaat alles:

Het topic op het Tweakers forum ken ik, maar wat wilt u nu eigenlijk verder bereiken met uw vragen? Indien u het met bepaalde zaken niet eens bent, zijn er andere wegen om dit kenbaar te maken (waar men middels het Tweakers forum kennelijk al mee bezig is). En wat betreft de ADSL posts in het betreffende topic: Laat deze posters ook eerst eens de algemene voorwaarden van de betreffende ADSL provider lezen en dan met name de prijsgarantie (die meestal maar een paar maanden is) voor ze direct hun conclusie trekken. }) :(

[ Voor 2% gewijzigd door Korakal op 09-03-2005 10:19 . Reden: namen weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeetje als ik die prijzen zie dan schrik ik me kapot... wat verschrikkelijk hoog ben blij dat ik in gebiedt zit waar ADSL van alle providers zit en ook nog eens kabel van kwello... dacht dat hun slecht en duur waren pfffffffff zie ik dit sterkte allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus ben ik blij met @home, als ik deze prijzen zie dan staan mijn haren recht omhoog. Maar als klagen bij zeelandnet niet helpt moet je het anders doen.
Klagen bij de KPN dat ze op moeten schieten met de aanleg van de ADSL-centrales, zodat jullie massaal over kunnen stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:18

Strikie

Athletics

Het merendeel van Zeeland heeft toch al adsl :?

Maargoed het was toch de bedoeling om een actie tegen Zeelandnet op te zetten, en geen klachten lijn te openen. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Strikie op 13-02-2004 23:00 ]

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeloe TFE
Ze willen dus gewoon failliet bij zeelandnet... 8)7 ...ok >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
  • Laatst online: 14-02-2023
Een deel van het geklaag lijkt ongegrond in dit topic. Als je abonnee bent bij ZeelandNet heb je toch zelf ingestemd met een bepaald abonnement met alle voorwaarden die daarbij horen. Je hebt hier zelfs met het volle verstand voor getekend.

Ben je niet tevreden dan zeg je toch op lijkt me. Ok, een jaar is lang maar dat wist je op het moment dat je tekende. Je bent nooit gedwongen een abonnement bij ZeelandNet te nemen lijkt me. Of zijn er praktijken van de Zeeuwse Maffia in het spel waar ik niet van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh. Ja, dat zou je denken. Tot je er voor gaat zitten en die voorwaarden gaat lezen. Alsof het Chinees is.

Wij hebben nu iets van....4 jaar Zeelandnet geloof ik. Denk je nou echt dat mijn ouders (die helemaal niet thuis zijn in de wereld van het internet) precies wisten wat er inhoudelijk allemaal in stond van Zeelandnet? Of dat ik dat allemaal begrijp? Ik heb verdomme VWO gedaan en toch begrijp ik die FUP en Zeelandnet praktijken niet volledig omdat het in Bakellende taal is geschreven.

Ik ga even kalmerende thee drinken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Die man probeerd je gewoon voor de gek te houden.
Ok, veel ADSL abbo's hebben het eerste half jaar veel lagere kosten dan later, dat zijn gewoon tijdelijk acties waar je doorheen moet kijken. Dat lijkt me logisch.
Als je dat doet, dan komt iedereen tot de conclusie dat wat ZeelandNet doet werkelijk een enorme blamage is.
Ik heb net het topic en de website van ZeelandNet zoor gelezen. Damn, ik schrok ervan. Wat een afzetters, verschrikkelijk. :o

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeloe TFE
Dr. Malsain schreef op 14 februari 2004 @ 00:04:
Een deel van het geklaag lijkt ongegrond in dit topic. Als je abonnee bent bij ZeelandNet heb je toch zelf ingestemd met een bepaald abonnement met alle voorwaarden die daarbij horen. Je hebt hier zelfs met het volle verstand voor getekend.

Ben je niet tevreden dan zeg je toch op lijkt me. Ok, een jaar is lang maar dat wist je op het moment dat je tekende. Je bent nooit gedwongen een abonnement bij ZeelandNet te nemen lijkt me. Of zijn er praktijken van de Zeeuwse Maffia in het spel waar ik niet van weet?
Het gaat er om dat je waar voor je geld wilt, ook al heb je ergens voor getekend!
Als de markt verandert zal een goede provider daar mee mee gaan en niet haar klanten laat stikken omdat ze er toch nog een jaar aan vast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
  • Laatst online: 14-02-2023
Oeloe TFE schreef op 14 februari 2004 @ 12:59:
[...]

Het gaat er om dat je waar voor je geld wilt, ook al heb je ergens voor getekend!
Als de markt verandert zal een goede provider daar mee mee gaan en niet haar klanten laat stikken omdat ze er toch nog een jaar aan vast zitten.
Je kan ook proberen tevreden te zijn met wat je hebt en niet altijd sneller en beter willen omdat de 'buurman' het beter heeft. Ik ben 2 jaar abonnee geweest bij ZeelandNet, voordat ik ging verhuizen naar de bewoonde wereld ;), en toen bood ZeelandNet al 'minder voor meer'. Ik kan niet zeggen dat ik daar ooit echt mee gezeten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Dr. Malsain schreef op 14 februari 2004 @ 13:53:
[...]

Je kan ook proberen tevreden te zijn met wat je hebt en niet altijd sneller en beter willen omdat de 'buurman' het beter heeft. Ik ben 2 jaar abonnee geweest bij ZeelandNet, voordat ik ging verhuizen naar de bewoonde wereld ;), en toen bood ZeelandNet al 'minder voor meer'. Ik kan niet zeggen dat ik daar ooit echt mee gezeten heb.
Kijk. En daar zit het em nou net in. Tot voor kort had iedereen hetzelfde. Misschien een verschillend abonnement, maar allemaal bij dezelfde provider.

De huidige situatie is nu veranderd (en veranderd nog steeds). Er zijn meerdere providers nu die vanaf april adsl aan gaan bieden. Concurrentie op de markt.

En de gemiddelde nederlander wil veel voor weinig.
Bij zeelandnet krijg je maar weinig voor veel geld. Vandaar dit topic en vandaar dat nu veel posters in dit topic al overstappen (gaan overstappen)

* TheNazgul blijft ook niet lang meer bij zeelandnet zitten.
Geduldig afwachten tot het einde van het contractjaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wordt ook al 3 a 4 jaar misbruikt door die pedo's :'(
ik zit altijd op het randje van mijn datalimiet wat bij het grootste probleem is, de prijs is ook achtelijk duur, ze moeten echt die datalimiets verdubbelen of weghalen, ik wordt er echt ziek van :'(
waarom luisteren ze niet bij zeelandnet :'(
ze willen alleen maar geld, net een soort EA
bah

EDIT: weet iemand misschien wanneer ADSL in nieuwerkerk komt?? 4306...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 08:45:EDIT: weet iemand misschien wanneer ADSL in nieuwerkerk komt?? 4306...
KPN maakt regio klaar voor ADSL

Zierikzee - Een groot deel van Schouwen-Duiveland krijgt volgend jaar een aansluiting op het ADSL-netwerk. Daardoor kunnen honderden huishoudens zich aanmelden voor sneller internetten.

KPN past daarvoor verschillende centrales in de gemeente aan. Volgens het telecombedrijf kan al 87% van de huishoudens in Nederland supersnel internetten via ADSL. Schouwen-Duiveland is op dit moment echter nog een witte plek op de ADSL-kaart.

Een groot aantal dorpen wordt uiterlijk het tweede kwartaal op het ADSL-netwerk aangesloten. Het gaat om Brouwershaven, Bruinisse, Burgh-Haamstede, Dreischor, Nieuwerkerk, Renesse en Scharendijke.

Groeten uit ADSL'end zierikzee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tele schreef op 15 februari 2004 @ 10:32:
[...]

KPN maakt regio klaar voor ADSL

Zierikzee - Een groot deel van Schouwen-Duiveland krijgt volgend jaar een aansluiting op het ADSL-netwerk. Daardoor kunnen honderden huishoudens zich aanmelden voor sneller internetten.

KPN past daarvoor verschillende centrales in de gemeente aan. Volgens het telecombedrijf kan al 87% van de huishoudens in Nederland supersnel internetten via ADSL. Schouwen-Duiveland is op dit moment echter nog een witte plek op de ADSL-kaart.

Een groot aantal dorpen wordt uiterlijk het tweede kwartaal op het ADSL-netwerk aangesloten. Het gaat om Brouwershaven, Bruinisse, Burgh-Haamstede, Dreischor, Nieuwerkerk, Renesse en Scharendijke.

Groeten uit ADSL'end zierikzee ;)
pakt bijna een baksteen en vraagt waar je woont :D
maar thx voor de reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Goddomme zeg jij bent een agressief gottertje })
Zeelandnetpersoneel uitschelden voor pedo's
Bakstenen smijten >:)

Let wel ik ken mensen die bij zeelandnet werken / hebben gewerkt. En zij kunnen daar ook niets aan doen dat het zo is. Het management bepaalt dat het zo is.
ach ja....

Gewoon overstappen naar adsl. Problem solved 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Let wel ik ken mensen die bij zeelandnet werken / hebben gewerkt. En zij kunnen daar ook niets aan doen dat het zo is. Het management bepaalt dat het zo is.
ach ja....
Het management? Dat kan ik helemaal begrijpen. Was het niet zo dat heel dat management wordt vervangen op 1 april (nee, geen grap).

Wordt bijna heel Zeeland niet tussen die tijd en een aantal maanden later op ADSL aangesloten? Misschien is die directie-wisseling een mooie truuk om, zonder schamen en blozen van de oude (huidige) directie, de datalimieten op te heffen. Zal wel weer typisch ZeelandNet zijn. 't Klinkt wel verdacht he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Malsain schreef op 14 februari 2004 @ 00:04:
Afbeeldingslocatie: http://www.edsolution.nl/img/moraalridder.jpg
ff serieus, als ik 3,5 jaar bij een provider zit en ik wil me abo opzeggen en ik moet daar een jaar op wachten }:O
dat zijn gewoon mid-evil praktijken.
(incl het datalimiet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT: weet iemand misschien wanneer ADSL in nieuwerkerk komt?? 4306...
Lezen, lezen, lezen......
Ik heb het in dit topic al een aantal maal gepost,
maar oke ik heb geen zin in een STEEN en geklaag.

Vandaar dat ik jullie nog eens op TS wil wijzen, hij vroeg om mee te denken voor een oplossing.
Niet om te klagen of zeuren tenslotte heeft iedereen zelf getekend.
(oke voor die nog thuis wonen de ouders, wees blij dat ze breedband hebben.)

De beschikbaarheid van ADSL kun je hier bekijken:
http://www.xs4all.nl/~rhunen/ADSL/Zeeland.html

Wil je ook weten hoever je van de telefooncentrale zit,
http://www1.oli.tudelft.nl/adsl/
Als je hier je postcode + huisnr invult zie je op welke centrale je zit,
en in het onderste venster je afstand tot de centrale.

P.S.:
Ik ben het met jullie eens dat zldnet achter de feiten aanloopt,
het is mijn inziens ook niet toevallig dat dhr. Bakker eruit vliegt.

Zldnet zal het roer aardig om moeten gooien om jullie te behouden,
maar bekijk het eens vanuit het zldnet oogpunt.

A] Het netwerk is steeds uitgebreid door aan te knopen, op bestaand netwerk vooral in de grote plaatsen heeft dit geleid tot problemen.
Dit verhelpen kost aardig wat, is het toch net zo makkelijk om de heavy users te laten lopen want uiteindelijk kosten die ook het meeste.
En dat dit gebeurt ondervinden jullie zelf op dit forum.
Het resultaat is dat het dataverkeer enorm naar beneden gaat,
en dat met +/- een jaartje zldnet zegt tegen de mensen die er nog zitten dat ze hun netwerk capaciteit hebben verbeterd speciaal voor hen.
(LET OP!!! kost ze geen investeringen he alleen een aantal dure klanten.)
B] Veel af en toe internetters binnengehaald met die € 10,- actie een paar jaar terug.
En deze blijven trouw aan zeelandnet, want het is toch zo een goede provider.
Qua budget abo kan zldnet aardig mee, omdat deze abo's bijna allemaal een datalimiet hebben en hoge aansluitkosten.

Hopelijk dat jullie nu een beetje inzien waarom zldnet zich zo opsteld,
MONEY, MONEY dit is echt het enige waar het om gaat zie de nieuwsbrief.
Het druipt er gewoon vanaf, dit is de doelgroep en ze stinken er nog in ook!!!

Sinds 23 december ADSL= geen router problemen meer...
Sinds 30 januari van zldnet verlost....
Vrijdag 13 februari modem ingeleverd |:( 8)7 als dit maar goed gaat O-) .

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 21:34 . Reden: foutje!!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weet jij dat dhr. Bakker is ontslagen bij Zeelandnet ?
Hopelijk gaat de nieuwe directeur de datalimiet met 250% verhogen of anders ben ik volgend jaar weg!

De snelhied is oke maar die achtelijke Data limiet!
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 18:55:
Hoe weet jij dat dhr. Bakker is ontslagen bij Zeelandnet ?
Hopelijk gaat de nieuwe directeur de datalimiet met 250% verhogen of anders ben ik volgend jaar weg!

De snelhied is oke maar die achtelijke Data limiet!
:(
Hallo lees even het topic door zeg,
zodra bekend werd (omroep zld) is dat al gepost hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Lees dit

Ik heb van iemand gehoord dat je het orginele router MAC adres moet doorgeven aan zeelandnet dat dan mogelijk de problemen met de timeout's zijn opgelost. Ik heb hiet net doorgegeven, dus kijken of het idd helpt.

[ Voor 65% gewijzigd door Mavvie op 17-02-2004 15:18 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Even een update....

Zie http://www.coax.nl/meeting/overleg-zeelandnet030204.html

Copy Paste:
---------------
Aanwezig:

Namens ZeelandNet;
Dhr. P.v.d. Pol en Dhr. E.Post.
Namens COAX NL;
Hans Ronhaar en Theo Verhoeven.

Agenda:
Opening
De Router-problematieken.
De abonnementen met de downloadlimieten en de overschrijding daarvan
Het hebben van een Garantieplan
Rechtstreeks contactpersoon tussen ZeelandNet en COAX NL.
De opzegtermijn bij ZeelandNet, zoals vermeld in art. 12 van de algemene voorwaarden.
De poll op de COAX site.
De Modemtester.
Wat t.t.k.
Sluiting
De Router-problematieken.
Ondanks de vele verbeteringen die al aangebracht zijn door ZeelandNet, komen er nog steeds regelmatig klachten binnen bij COAX. ZeelandNet, is bijna gereed met de laatste aanpassingen op het kabelnet. De problemen worden veroorzaakt door een combinatie van omstandigheden. Het kabelnetwerk is een relatief groot netwerk. In het netwerk staan routers die naar elkaar gaan staan roepen dat ze aanwezig zijn, het zogenaamd broadcast verkeer. Dit is overbodig verkeer. Door de toename van dit verkeer lopen bepaalde routers vast waardoor de verbinding (tijdelijk) wordt onderbroken. In eerste instantie heeft ZeelandNet verzocht om de abonnees te vragen het roepen naar andere routers op de router uit te zetten. Daarnaast heeft zij de verschillende leveranciers benaderd met het verzoek om standaard de ‘roepfunctie’op de routers uit te zetten. Beide oplossingen helpen maar zijn afhankelijk van de medewerking van de abonnee enerzijds en de leverancier anderzijds. Om niet afhankelijk te hiervan te zijn heeft ZeelanNet besloten investeringen te doen en haar netwerk aan te passen. De werkzaamheden hiervoor zullen binnen 1 maand afgerond zijn. De verwachting is dat hiermee de router problemen tot het verleden zullen behoren. COAX had een aantal klachten betreffende de routers bij zich, deze zullen verder afgehandeld worden door ZeelandNet. COAX zal een en ander kritisch blijven volgen.

De abonnementen met de downloadlimieten en de overschrijdingen daarvan.
COAX blijft grote moeite hebben met het handhaven van de limieten en de daarbij de overschrijdingen en het betalen daarvan. Ondanks dat de gebruikers in hun PIP een en ander goed kunnen blijven volgen en precies weten waar ze aan toe zijn. Dat er verschillen zijn in de snelheden per pakket, oké, maar waarom die limieten en de boetes als men deze overschrijdt. ZeelandNet antwoordt, vergeet niet, er zijn 150.000 huishoudens met een kabelaansluiting voor televisie waarvan 70.000 abonnees gebruik maken van het Internet. Daarbij is de Fair Use Policy aangepast en wel in het voordeel van de klant, bij een overschrijding van 100% of meer, krijgt men 10 dagen te tijd om niet over te stappen naar een hoger abonnement of het lopende abonnement behouden en voortaan (dus niet met terugwerkende kracht) per extra MB te betalen. ZeelandNet geeft aan dat er steeds meer providers met limieten gaan werken, ook bij ADSL. Vanaf het begin van internet via de kabel werkt ZeelandNet met limieten. Destijds met 500MB per maand voor fl85,- per maand. De kosten besparing in de internetcapaciteit zijn aan de abonnee doorgegeven door bij de meest gangbare abonnementen de limieten te verruimen, inmiddels bij het plus512 abonnement is de limiet 3750 MB per maand. Ook belangrijk in dit kader is om aan te geven dat de situatie in zeeland redelijk uniek is, vrijwel over waar een kabelaansluiting voor handen is is internet via de kabel mogelijk, geen enkele ander provincie heeft dat. Bij COAX komen weinig klachten binnen over de snelheid van ZeelandNet, dit komt mede door de datalimieten die ZeelandNet hanteert. Overigens ligt het gemiddelde dataverkeer van alle kabelabonnees ruim onder de 1000 MB per maand. Ondanks deze verbetering blijven we van mening verschillen.

Het hebben van een Garantie plan.
COAX heeft een concept garantieplan ingediend met het verzoek om dit intern te bespreken en dan met een besluit te komen of ZeelandNet het plan wil overnemen. Het garantieplan houdt ondermeer in:
bij storingen van aaneengesloten perioden van meer dan 24 uur, waarbij de dienst niet beschikbaar is. ZeelandNet vergoedt elke dag dat de dienst niet beschikbaar is de abonnementskosten.
Voor iedere installatieafspraak en voor iedere storingsophef-afspraak waarvoor een klant thuis moet blijven en ZeelandNet verschijnt niet op de afgesproken dag vergoedt ZeelandNet 25 euro per klant.
Schade veroorzaakt bij installatie door een monteur wordt door ZeelandNet vergoedt.
Bij dit punt werd uitgebreid stil gestaan, ondanks het feit dat COAX het plan eigenlijk voor het overleg van vandaag te laat had ingestuurd. ZeelandNet staat niet te springen voor de invoering hiervan, maar zal het Plan intern ter bespreking brengen. Daarbij is het goed om te weten, dat ZeelandNet voor het kabelnetwerk erg afhankelijk is van Delta. De eigenaar van het kabelnetwerk. COAX wacht de uitkomst van het interne overleg af.

Rechtstreeks contactpersoon tussen ZeelandNet en COAX NL.
Afgesproken is dat indien er problemen zijn tussen gebruikers en deze worden gemeld bij de COAX via feedback@coax.nl .COAX die door kan sturen en dat ZeelandNet deze klachten zal afhandelen en ook een terugkoppeling zal geven aan COAX over de oplossing.

De opzegtermijn bij ZeelandNet, zoals vermeld in art. 12 van de algemene voorwaarden.
Het is zoals het er staat, het contract gaat in voor een jaar, en wordt verlengd met een jaar, of men moet 2 maanden van te voren opzeggen. COAX geeft aan, een jaar wel erg lang is en geeft aan dat dit artikel veranderd zou willen zien in 1 of uiterlijk in 3 maanden. ZeelandNet, is hier niet mee eens en zal het artikel 12.2 ook niet veranderen.

De lopende poll, op de COAX site
Overweegt u in 2004 van acces provider te veranderen? COAX vindt nl. het percentage erg hoog en voor de kabelproviders zal dit getal toch erg verontrustend dienen te zijn. ZeelandNet, zag het echter niet zo en zegt met vertrouwen het jaar 2004 tegemoet te zien, ondanks het feit, dat ADSL nu ook in Zeeland beschikbaar is of zal komen.

De modemtester van COAX.
ZeelandNet vroeg zich af, wanneer deze tester operationeel gaat komen. COAX hoopt dat deze binnen 3 maanden in de lucht zal zijn.

Wat t.t.k.
Het demoabonnement zal weer hersteld worden, en rechtstreeks gaan naar Dhr. T. Verhoeven.

Sluiting.
Na ruim 2 uur met elkaar uitgebreid overleggen, werd het overleg in een goede sfeer, ondanks de verschillende opvattingen over een aantal punten, afgesloten, met de afspraak, indien er grote veranderingen zijn, we elkaar rechtstreeks op de hoogte zullen houden. Los van de feedback.

Hans Ronhaar
----------------------------------------------

Wat er dus op neer komt is dat Zeelandnet lekker de datalimieten blijft hanteren en dat er ook niet teruggekomen wordt op de lengte van het abonnement (1 jaar).
Dit verslag/overleg stamt van afgelopen zaterdag (dus erg recent).

Sinds ik zelf nu ook steeds vaker bestanden download, begin ik me nu echt te ergeren aan de datalimiet. Deze maand zit ik al op 98%! :(

Ik ben nu al aan het kijken welk ADSL abonnement bij mij past en wanneer ik mijn Zeelandnet verbinding kan opzeggen. Het is absoluut geen slechte verbinding alleen merk ik nu dat er gewoon niets meer aan te veranderen is.

Als je leest dat de zoveelste (512)ADSL verbinding worden geupgrade naar eentje van 2048 (bijv) dan heb ik echt zoiets van waaaaaaa :o ik ook!!!
Maar nee Zeelandnet blijft lekker (extreem) hoge bedragen vragen voor een klein abonnement + gratis datalimiet :*).
Alleen als Zeelandnet de snelheid gratis verhoogt én de datalimiet een flink stuk verhoogt wordt, danwel verdwijnt, danpas zal ik niet overstappen naar ADSL. :(

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo is het maar net!.
No way dat het fairuse is richting de klanten wel van de klanten naar zeelandnet. Waarom?.... In je abbonements geld zit ook je dataverkeer inbegrepen maar word je abbonements geld minder als je ook minder verbruikt in een periode ?.. Nope!.. Maar wel lappen als je eroverheen zit.... jajaja, fair use my butt !.. Zeelandne(p) kan mij afschrijven als klant zodra mijn abbo afloopt.....
users!...reply!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

ik hoor wel eens, zeeuwen zijn zuinig..
maar volgens mij hebben ze bij zeelandnet hier een heel andere gedachtegang over 8)7

omg @ art. 12 !! leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 21:31:
[...]

Lezen, lezen, lezen......
Ik heb het in dit topic al een aantal maal gepost,
maar oke ik heb geen zin in een STEEN en geklaag.

A] Het netwerk is steeds uitgebreid door aan te knopen, op bestaand netwerk vooral in de grote plaatsen heeft dit geleid tot problemen.
Dit verhelpen kost aardig wat, is het toch net zo makkelijk om de heavy users te laten lopen want uiteindelijk kosten die ook het meeste.
En dat dit gebeurt ondervinden jullie zelf op dit forum.
Het resultaat is dat het dataverkeer enorm naar beneden gaat,
en dat met +/- een jaartje zldnet zegt tegen de mensen die er nog zitten dat ze hun netwerk capaciteit hebben verbeterd speciaal voor hen.
(LET OP!!! kost ze geen investeringen he alleen een aantal dure klanten.)
B] Veel af en toe internetters binnengehaald met die € 10,- actie een paar jaar terug.
En deze blijven trouw aan zeelandnet, want het is toch zo een goede provider.
Qua budget abo kan zldnet aardig mee, omdat deze abo's bijna allemaal een datalimiet hebben en hoge aansluitkosten.

Hopelijk dat jullie nu een beetje inzien waarom zldnet zich zo opsteld,
MONEY, MONEY dit is echt het enige waar het om gaat zie de nieuwsbrief.
Het druipt er gewoon vanaf, dit is de doelgroep en ze stinken er nog in ook!!!

Sinds 23 december ADSL= geen router problemen meer...
Sinds 30 januari van zldnet verlost....
Vrijdag 13 februari modem ingeleverd |:( 8)7 als dit maar goed gaat O-) .
Toolboy even een reactie op punt A.
-Zelf ben ik min of meer een grootgebruiker zo nu en dan maar het abbo geld dat je betaald daar zit je limiet 100% bij inbegrepen. Pas als een gebruiker over zijn limiet gaat is het een groot verbruiker en dan nog moet deze ervoor betalen om het gebruik de compenseren. Dus zijn deze grootgebruikers aka heavy users niet de personen die het meeste kosten want deze lappen er uiteindelijk per mb voor.
- Dat het ze de 'dure' klanten kost is dus erg dom want dat zijn een van hun grootste inkomsten. Het is duidelijk waarom zeelandne(p) zich zo opsteld en daarom willen de meeste klanten daar weg. Hun FUP sucks bigtime!. Ooit wel eens een bedrag op je rekening terug gezien omdat je onder je limiet zat maar waar je wel voor betaald heb?.... Ik bedoel maar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohooo schreef op 18 februari 2004 @ 14:28:
ik hoor wel eens, zeeuwen zijn zuinig..
maar volgens mij hebben ze bij zeelandnet hier een heel andere gedachtegang over 8)7

omg @ art. 12 !! leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeme
ben een hagenees en geen zeeuw en zal ik nooit worden ook.
Ik betaal niet voor iets wat ik niet gebruik. Je bent dom of je hebt geld teveel als je dat wel doet. |:( Maar zeelandne(p) ziet dit als een FUP. :( |:( :r Kotsziek is dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 14:32:
[...]
Ooit wel eens een bedrag op je rekening terug gezien omdat je onder je limiet zat maar waar je wel voor betaald heb?.... Ik bedoel maar.....
das nogal logisch. als je bij de bakker een brood koopt en je eet de helft niet
op krijg je toch ook niet de helf van je geld terug?

kvin wel dat je die data die je over hebt eigenlijk zou moeten meenemen naar
de volgende maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohooo schreef op 18 februari 2004 @ 14:40:
[...]

das nogal logisch. als je bij de bakker een brood koopt en je eet de helft niet
op krijg je toch ook niet de helf van je geld terug?
Moet je een halfje nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 14:32:
[...]
Toolboy even een reactie op punt A.
-Zelf ben ik min of meer een grootgebruiker zo nu en dan maar het abbo geld dat je betaald daar zit je limiet 100% bij inbegrepen. Pas als een gebruiker over zijn limiet gaat is het een groot verbruiker en dan nog moet deze ervoor betalen om het gebruik de compenseren. Dus zijn deze grootgebruikers aka heavy users niet de personen die het meeste kosten want deze lappen er uiteindelijk per mb voor.
Kleine toelichting het gemiddelde verbruik ligt onder de 1Gig.
zie bijdrage coax hier boven in deze zin bedoelde ik het grootverbruik,
iemand die de volledige limiet verbruikt.
Dit zijn ook meestal de mensen met kritiek op zldnet

En die zijn ze liever kwijt dan rijk.

- Dat het ze de 'dure' klanten kost is dus erg dom want dat zijn een van hun grootste inkomsten niet als je netwerk aan z'n MAXIMALE limiet zit.
.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verbinding blijft slecht lijkt het wel. Gisteren had ik helemaal geen verbinding zelfs.

Verwijderd

iedereen tevree voe de teevee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 14:48:
De verbinding blijft slecht lijkt het wel. Gisteren had ik helemaal geen verbinding zelfs.
de verbinding is niet slecht..
ik vindt dat de verbinding slechter wordt....
want het internet valt steeds vaker en meer uit...
maar dan zal je zien...
dan neem ik volgend jaar adsl..

en dan ineens zeelandnet.....
4096/1024 geen datalimiet ofzo...
zie ik best wel gebeuren als ik het afzeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 12:18:
[...]
en dan ineens zeelandnet.....
4096/1024 geen datalimiet ofzo...
zie ik best wel gebeuren als ik het afzeg :(
Dat denk ik niet. Misschien dat er nog een soort actie gaat komen, maar veel toegeven, daar zie ik ze echt niet voor aan.

Misschien weer 50% datalimiet maar niet meer dan dat :(
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Let op:
Als je mailtjes quote, graag wel de persoonsgegevens eruit halen... Mails zijn in principe zelfs alleen persoonlijk, dus niet voor publicatie. Als je ze anonimiseert is het nog wel door de vingers te zien.