Toon posts:

Zeelandnet, tijd om actie te ondernemen!

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 21.669 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 20:44
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 12:18:
[...]

de verbinding is niet slecht..
ik vindt dat de verbinding slechter wordt....
want het internet valt steeds vaker en meer uit...
maar dan zal je zien...
dan neem ik volgend jaar adsl..

en dan ineens zeelandnet.....
4096/1024 geen datalimiet ofzo...
zie ik best wel gebeuren als ik het afzeg :(
Geen limiet zal denk ik niet gebeuren, meer datalimiet en sneller wel.
Als Zeelandnet datalimiet onbeperkt maakt, kan ik je garanderen dat het heel vaak dan voorkomt dat servers down gaan.

Bij ADSL is dat een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik ben dat zeelandnet ook echt helemaal zat!
Wil ik mn abbo opzeggen (liep tot december..) zeggen ze dat ik het 3 maanden van te voren had moeten melden 8)7
en dat ik 3 maanden voor December 2004 maar ff terug moest bellen,
of nu alvast aan kon geven dat ik het in December 2004 wilde opzeggen 8)7

Nou in december zijn ze iig van me af..! (tiz al weer bijna december.. :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNazgul schreef op 06 maart 2004 @ 14:48:
[...]

Dat denk ik niet. Misschien dat er nog een soort actie gaat komen, maar veel toegeven, daar zie ik ze echt niet voor aan.

Misschien weer 50% datalimiet maar niet meer dan dat :(
maar volgend jaar gaan toch de meeste harcore downloaders/gamers etc. weg bij zeelandnet...
en da's denk best een groot deel...
dan heb je natuurlijk nog normale internetters die niks beter weten als hun hompage en zullen dus bij zeelandnet blijven..
dus ze moeten echt actie ondernemen anders verliezen ze die groep komende jaren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 15:21:
Hey,

Ik ben dat zeelandnet ook echt helemaal zat!
Wil ik mn abbo opzeggen (liep tot december..) zeggen ze dat ik het 3 maanden van te voren had moeten melden 8)7
en dat ik 3 maanden voor December 2004 maar ff terug moest bellen,
of nu alvast aan kon geven dat ik het in December 2004 wilde opzeggen 8)7

Nou in december zijn ze iig van me af..! (tiz al weer bijna december.. :+ )
Tip doe dit schriftelijk en vraag om een bevestiging,
je zou de eerste niet zijn die gezeik krijgt.

(bijv.: dat ze geen opzegging hebben ontvangen.)
Hebben ze na een paar weken nog niet gereageerd, stuur nog eens een briefje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis00
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-10 07:11
Ik heb het zelf ook wel een beetje gehad met Zeelandnet.

Hier komt als het goed is ook vanaf april ADSL beschikbaar en mijn abbo loopt in juli af bij Zeelandnet.

Het enige minpunt van Zeelandnet vind ik de datalimiet. Wat kunnen jullie mij adviseren voor een 'GOED' ADSL abbonement zonder datalimiet. In de prijscategorie 20/30 euro per maand.

Want zelfs ik zie door de bomen het bos niet meer qua aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:02

Woohooo

Smilie, James Smilie

Heeft zeelandnet die snelheid omhoog gedaan ofzo?

ik download ineens met 100kb per sec ipv 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis00
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-10 07:11
Ze zullen ipv de snelheid je abbo wel gewoon omhoog gegooid hebben...

De honden... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vandaag was het weer eens zo laat: downtime :(
Er was rond half twee een stroomstoring (duurde ongeveer 20 minuten denk ik), maar ja, die amateurs bij zeelandnet hebben blijkbaar nog nooit van UPS ofzo gehoord, want we zaten meteen al weer 2 uur zonder internet :r

Vorige week ook al van maandagmiddag tot dinsdag-namiddag (na 17:00 stoppen ze met werken, ookal zit half zeeland zonder inet).

Nog iets waar ik echt niet bij kan: mijn ouders zijn ongeveer twee jaar geleden gescheiden, en daardoor kregen we andere telefoonnummers enzo, omdat we gingen verhuizen. Maar, het abonnement staat geregistreerd op de naam van mijn vader (die nu een eigen abo heeft), en ook zijn (oude) telefoonnummer staat er nog op (wat je dus ook ziet als je bijv. iets op het prikbord plaatst). Dus wij wilden dat even laten veranderen. Wat blijkt? Dat kost 50 euro! Nou, als ik door een paar cijfertjes te veranderen al 50 euro ontvang, wil ik ook wel bij Zeelandnet gaan werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbruggeman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10-2024
Heeft iemand er al eens aan gedacht dat ZeelandNet er juist op mikt dat de heavy users vertrekken ? Zijn ze voorlopig alleen maar mee gebaat, want die belasten het netwerk extra/teveel.
Neemt niet weg dat ZeelandNet op termijn inderdaad moet gaan oppassen, want als ik die beschikbaarheid-lijst voor ADSL ( http://www.xs4all.nl/~rhunen/ADSL/Zeeland.html )
moet geloven moet komend jaar zo'n beetje heel Zeeland op ADSL kunnen draaien......
Dat de huidige directeur op zou stappen wist ik al langer en heeft niets te maken met de (on)houdbaarheid van zijn positie voor zover ik weet. Diegenen die gekeken hebben (via web of realtime) naar zijn verblijf in Frankrijk snappen misschien wat ik bedoel.
En bij moederbedrijf Delta rommelt het ook al op zijn best vwb de overnames, fusies, etc...
Need I say more ? })

Anyways de gang van zaken vwb mijn abo-opzegging ging ook op zijn zachtst gezegd nogal opmerkelijk:
Na terugkerende problemen omtrent het FUP-gedoe,
belde ik in november 2003 voor opzegging. In eerste instantie kon ik niet opzeggen vanwege die 2 maanden opzegtermijn. :'(
In 2e instantie werd verklaard dat mijn"prolongatiedatum" in februari 2004 lag dus dat opzeggen per die datum mogelijk was. :)

Toen ik me had aangemeld voor ADSL op 30 december (nog net die scherpe aktie) belde ik zeelandnet om te verifiëren vwb de beëindiging van het abbonnement:
Kon het ineens NIET meer omdat een abo volgens medewerker per kalenderjaar liep. 8)7
Nadat ik ge-explodeerd was :X , heb ik te horen gekregen dat het verder uitgezocht werd en diezelfde dag kreeg een telefoontje terug.
Ik kreeg 2 opties:
Of per 31 december 2003 einde oefening of een jaar later (!!).
Discussie omtrent eerder gedane (schriftelijke) toezeggingen had geen enkele zin, en omdat ik proefde dat men probeerde mij het vuur aan de schenen te leggen (als intensief gebruiker van internet/email) ben ik akkoord gegaan met beëindiging per 31 december 2003.
Ik had gewoon geen zin meer had in nog meer gedoe, wilde er gewoon vanaf.
Bovendien had ik het vermoeden dat men mij op deze manier als abonnee wilde proberen te behouden door mij zo voor het blok te zetten.
Gelukkig had ik eea voorzien en reeds veel eerder een alternatief (gratis) emailadres in gebruik genomen en heb de maand januari gewoon emails opgehaald via de telefoonlijn. |:(
In februari werd mijn ADSL actief en heb tot op heden nog geen klagen.
En nu maar hopen dat dat zo blijft........ :r :O

Help Java!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerbruggeman schreef op 12 maart 2004 @ 15:48:Toen ik me had aangemeld voor ADSL op 30 december (nog net die scherpe aktie) belde ik zeelandnet om te verifiëren vwb de beëindiging van het abbonnement:
Kon het ineens NIET meer omdat een abo volgens medewerker per kalenderjaar liep. 8)7
Deze KREET kunnen we dit jaar waarschijnlijk meer verwachten,
om klanten langer vast te houden.

Geeft weer eens duidelijk aan dat ze niet op de hoogte zijn van de eigen
Alg. Voorwaarden.:

Artikel:
12.1 Een overeenkomst wordt aangegaan voor bepaalde tijd met een minimale looptijd van één jaar.
12.2 De overeenkomst wordt na de looptijd telkens verlengd met een periode van één jaar, dan wel met de overeengekomen periode, (als ik dit goed lees zeggen ze hiermee, dat je je abo op verzoek ook met een aantal maanden kunt verlengen. Maar dat ontkennen ze/ snappen ze niet volgens mij.) tenzij de overeenkomst ten minste twee kalendermaanden voor het einde van het lopende jaar door een van de partijen wordt opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ik ben ook een zeelandnetgebruiker en ik baal dus ontiegelijk van die downloadlimieten.
Constant kijken of je er niet overzit --> super irritant (dat wil je egt niet weten)
Als ik me vrienden hoor over hun ADSL-verbinding dan ben ik al meteen uitgeluld met me pietluttige abo :x
Hun snelheden zijn stabiel, maar de rest: Hooo maar!
Ze moeten met de tijd meegroeien en limieten verhogen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch dat je in een van de 3 periode's 100% procent over je data limiet mag gaan zonder dat er kosten bij worden gerekend, want ik wil een mod voor BF1942 binnen halen van 1.3 Gig en lekker spelen.
En meschien weet jullie al want BF1942
als je gauw een uurtje speel op een 36 man server je ben je zo over de 100MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 22:45
Quote schreef op 12 maart 2004 @ 22:44:
Ik ben ook een zeelandnetgebruiker en ik baal dus ontiegelijk van die downloadlimieten.
Constant kijken of je er niet overzit --> super irritant (dat wil je egt niet weten)
Als ik me vrienden hoor over hun ADSL-verbinding dan ben ik al meteen uitgeluld met me pietluttige abo :x
Hun snelheden zijn stabiel, maar de rest: Hooo maar!
Ze moeten met de tijd meegroeien en limieten verhogen :(
Same here...
Ik heb het abo in feb al opgezegd, maar het zou pas ingaan eind december...

Een paar van mijn vrienden zitten op >100 GB/maand, en daar zit ik dan met 7.5 GB/maand. Ik kan nooit even een dag naar online radio luisteren of wat online gamen. Natuurlijk is het ook zo dat de wat minder legale dingen ook wat invloed op de datalimiet geven. Maar het is toch belachelijk dat bij de ADSL providers je een minstens zo stabiele verbinding krijgt met een echt FUP (zoals bij XS4ALL :D)

sebsoft.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:18

Strikie

Athletics

Icheb schreef op 25 maart 2004 @ 07:51:
[...]

Same here...
Ik heb het abo in feb al opgezegd, maar het zou pas ingaan eind december...

Een paar van mijn vrienden zitten op >100 GB/maand, en daar zit ik dan met 7.5 GB/maand. Ik kan nooit even een dag naar online radio luisteren of wat online gamen. Natuurlijk is het ook zo dat de wat minder legale dingen ook wat invloed op de datalimiet geven. Maar het is toch belachelijk dat bij de ADSL providers je een minstens zo stabiele verbinding krijgt met een echt FUP (zoals bij XS4ALL :D)
Icheb, ik meen je nog te kennen van de Zierikzee dc hub :P zelf heb ik nu 3 maanden xs4all fast, geloof me echt super. Downloaden met 450 kb p/s en een hoge fup boven de 60 gb. Ik betaal hiervoor 79 euro p/m net zoveel als mijn abbo bij Zeelandnet.

Dit had ik veel eerder moeten doen :*)

xs4all is naar mijn inzicht een goede provider.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icheb
GreenthumB schreef op 25 maart 2004 @ 21:58:
[...]
Icheb, ik meen je nog te kennen van de Zierikzee dc hub :P zelf heb ik nu 3 maanden xs4all fast, geloof me echt super. Downloaden met 450 kb p/s en een hoge fup boven de 60 gb. Ik betaal hiervoor 79 euro p/m net zoveel als mijn abbo bij Zeelandnet.

Dit had ik veel eerder moeten doen :*)

xs4all is naar mijn inzicht een goede provider.
Dat waren de goeie tijden :)
Ik liep erover te denken om te kijken of Demon hier misschien beschikbaar is, voor 8 mbit wil ik best wel iets meer betalen als voor 1mbit bij zeelandnet.
Xs4ALL is wel interessant, maar ik hoor de laatste tijd wat negatieve dingen over Newszilla...

sebsoft.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2023
Die DC hubs vonden ze bij ZeelandNet niet zo super })

Op het moment dat het grotere vormen begon aan te nemen kwam ZeelandNet ineens op het plan om vanaf de modem te gaan meten ipv vanaf het head-end, ghehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmm zierikzee dc hub O-) iemand nog een idee wat ik met zierikzee.hn.org kan doen? :P Groeten aan iedereen iig :)

Ik heb ondertussen ook al een tijdje geen zeelandnet meer maar xs4all, een provider waar ik wat meer van verwachtte, en ze maken het nog waar ook :)

ohja, ik moet Wireless Zierikzee/Zeeland nog promoten, bij deze dus :)

www.wirelesszierikzee.nl , www.wirelesszeeland.net

[ Voor 21% gewijzigd door Tele op 27-03-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Tele schreef op 27 maart 2004 @ 19:29:
Hmm zierikzee dc hub O-) iemand nog een idee wat ik met zierikzee.hn.org kan doen? :P Groeten aan iedereen iig :)

Ik heb ondertussen ook al een tijdje geen zeelandnet meer maar xs4all, een provider waar ik wat meer van verwachtte, en ze maken het nog waar ook :)

ohja, ik moet Wireless Zierikzee/Zeeland nog promoten, bij deze dus :)

www.wirelesszierikzee.nl , www.wirelesszeeland.net
SPAM!

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag wie kan me vertellen of mijn geheugen nog correct is een paar jaar geleden is er toch een actie geweest van zeelandnet om nieuwe abbo's te trekken. de reeds bestaande abbo begonnen te morren en die mochten toch een jaar tegen op een hoger abbo gaan zitten voor het zelfde geld en kregen hun kabelmodem kado??
als iemand hier nog de papieren van heeft dan zou ik graag een kopietje hier van krijgen want ik heb weer eens een probleem met zeelandnet is het niet een storing dan is het wel met mijn abbo
datalimiet is prehistorisch op zijn zachts gezegd
en bij coax heb ik al eens geklaagd en toen kreeg ik te horen dat zeelandnet niet is aangesloten bij coax en dat ze niks kunnen betekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:48
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 00:04:
ik heb een vraag wie kan me vertellen of mijn geheugen nog correct is een paar jaar geleden is er toch een actie geweest van zeelandnet om nieuwe abbo's te trekken. de reeds bestaande abbo begonnen te morren en die mochten toch een jaar tegen op een hoger abbo gaan zitten voor het zelfde geld en kregen hun kabelmodem kado??
Nieuwe abonnees kregen hun modem kado, daarom kregen bestaande abonnees een jaar 'gratis'dubbele snelheid... that's it. :)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Exar_Kunn schreef op 08 april 2004 @ 04:24:
[...]

Nieuwe abonnees kregen hun modem kado, daarom kregen bestaande abonnees een jaar 'gratis'dubbele snelheid... that's it. :)
Yeah right, dat was toen idd een jaar gratis dubbele snelheid. Maar ik betwijfel hoeveel mensen er zin in hadden om na een jaar weer de helft langzamer te gaan internetten.. Ik vond het echt een naai actie van zeelandnet. Heb destijds iets van 650 gulden betaald voor die klote modem.

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nelis00 schreef op 07 maart 2004 @ 15:00:
Ik heb het zelf ook wel een beetje gehad met Zeelandnet.

Hier komt als het goed is ook vanaf april ADSL beschikbaar en mijn abbo loopt in juli af bij Zeelandnet.

Het enige minpunt van Zeelandnet vind ik de datalimiet. Wat kunnen jullie mij adviseren voor een 'GOED' ADSL abbonement zonder datalimiet. In de prijscategorie 20/30 euro per maand.

Want zelfs ik zie door de bomen het bos niet meer qua aanbieders.
BBNed (via Quicknet) heef een 512/256 voor 36eur en een 256/256 voor 20 eur per maand. Acceptable Use Policy, na het eerste jaar kan je per maand opzeggen en de helpdesk kost 3 cent per minuut. Daarnaast meerdere emailadressen en homepageruimte bij de grotere abo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil M@V schreef op 08 april 2004 @ 08:17:
[...]

Yeah right, dat was toen idd een jaar gratis dubbele snelheid. Maar ik betwijfel hoeveel mensen er zin in hadden om na een jaar weer de helft langzamer te gaan internetten.. Ik vond het echt een naai actie van zeelandnet. Heb destijds iets van 650 gulden betaald voor die klote modem.
Het modem werdt in bruikleen gegeven,
dit is iets geheel anders dan kado.

OK het is altijd voordeliger dan 650 piekjes.

Maar aan einde overeenkomst moet dat bruikleen ding worden ingeleverd...
Doe je dit niet kost het maar € 350,-- = ruim 770,- piek niet slecht voor iets wat al lang en breed is afgeschreven. (zldnet altijd KLANTVRIENDELIJK???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier een vraag van mijn kant en de reactie van zeelandnet.
ik wil graag weten of er meer mensen zijn die deze problemen zijn tegengekomen en of en hoe die zijn aangepakt

Geachte abonnee,

Bedankt voor uw e-mail. U heeft niet meegedaan aan de aktie, u heeft uw abonnement pas op 31-01-2003 om laten zetten naar het Plus 512 abonnement. Toen was de aktie al niet meer van toepassing. U heeft daarnaast ook nog eens een abonnement gekozen waarbij de kabelmodem huur niet verviel, dus ook als u wel aan de aktie had meegedaan had u nog nog steeds kabelmodemhuur moeten betalen. Ik zal hieronder een gedeelte uit de brief citeren die u eind 2002 van ZeelandNet heeft ontvangen, de relevante delen heb ik met rood gemarkeerd:

Kamperland, 21 november 2002

Hogere snelheid en uw modemhuur vervalt.

Geachte heer/mevrouw De Witte,

Internetten wordt nog veel leuker en blijft leuker als u over een sneller pakket beschikt. ZeelandNet biedt u nu de mogelijkheid om over te stappen naar een abonnement met meer snelheid, terwijl tegelijkertijd de huur van uw modem niet meer in rekening wordt gebracht.

Dat geldt al als u kiest voor Plus 512 voor € 29,95 per maand (met 2.500 MB vrij dataverkeer). Betaalt u dit abonnement vooruit voor een heel jaar, dan krijgt u een interessante korting. Kijk maar op het antwoordformulier hiernaast.

Vindt u de 2.500 MB vrij dataverkeer per maand toch wat beperkt, kies dan voor het nog snellere Plus 1024 met 5.000 MB vrij voor € 49,95 per maand. U krijgt dan een éénmalige bonus van € 25,- en betaalt geen modemhuur meer. Ook geldt een interessante korting als u per jaar vooruit betaalt.

Heeft u méér behoefte aan extra snelheid dan aan veel vrij dataverkeer, dan is Budget 1536 (1.000 MB vrij) voor € 45,95 per maand een prima keuze. Ook dan vervalt de modemhuur en u profiteert van

de bonus van € 25,- die op uw persoonlijke PiP wordt bijgeschreven. Gebruikt u uw PiP nog niet of nauwelijks, begin er dan meteen mee en kijk voor informatie achter op deze brief.

Zoals u hierboven kunt lezen, is uw klacht volledig ongegrond. Bovendien vind ik het uitermate vreemd dat u hier nu ruim 1 ½ jaar later pas mee aankomt zetten.

Met vriendelijke groet,

ZeelandNet B.V.

...

Afdeling Customer Service

Kijk voor de meest gestelde vragen ook eens op onze helpdeskpagina's

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Alex de Witte [mailto:murdoch@zeelandnet.nl]
Verzonden: donderdag 8 april 2004 15:00
Aan: ZeelandNet Customer Service
Onderwerp: Re: kabelmodem

ok dat is duidelijk ik heb er wel aan meegedaan maar dat is niet belangrijk voor jullie ik kon toen een lang een hoger abbo krijgen voor dezelfde prijs

maar dit ga ik dus wel even doorsturen naar de coax en de opta en ik plaats dit bericht op tweakers

mvg

alex

----- Original Message -----

From: ZeelandNet Customer Service

To: Alex de Witte

Sent: Thursday, April 08, 2004 12:39 PM

Subject: RE: kabelmodem

Geachte abonnee,

Bedankt voor uw e-mail. ZeelandNet heeft inderdaad eind 2002 een aktie gehad waarbij de huur van het kabelmodem kon komen te vervallen. Hier heeft u niet aan meegedaan, zodoende is de kabelmodemhuur bij uw abonnement (terecht) blijven bestaan. Wellicht dat er in de toekomst opnieuw zo’n aktie komt, maar daar is momenteel niets over bekend.

Met vriendelijke groet,

ZeelandNet B.V.

...

Afdeling Customer Service

Kijk voor de meest gestelde vragen ook eens op onze helpdeskpagina's

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Alex de Witte [mailto:murdoch@zeelandnet.nl]
Verzonden: woensdag 7 april 2004 23:45
Aan: ZeelandNet Customer Service
Onderwerp: kabelmodem

ik heb een vraag.

ik heb nu al een jaar of 6 een abbo bij jullie lopen en ik geloof dat het 2 jaar is geleden dat jullie een actie hadden om nieuwe klanten te trekken en dat voor de reeds bestaande klanten de kabelmodem kregen en daar geen huur meer voor hoefde te betalen.

maar als ik op mijn pip pagina kijk zie ik nog steeds onder de kop finacieel huur kabelmodem staan voor het bedrag van €9,75

ik wil hier graag een uitleg over en stuur het mailtje nou niet terug met dat ik het naar een ander e-mail adres moet sturen maar dan sturen jullie mijn mailtje maar door als dat niet te moeilijk is voor jullie

mvg

alex

-------------
Op de inhoud van dit e-mailbericht en de daaraan gehechte bijlagen is de inhoud van de volgende disclaimer van toepassing: http://www.zeelandnet.nl/disclaimer.php

-------------
Op de inhoud van dit e-mailbericht en de daaraan gehechte bijlagen is de inhoud van de volgende disclaimer van toepassing: http://www.zeelandnet.nl/disclaimer.php

[ Voor 2% gewijzigd door Korakal op 09-03-2005 10:21 . Reden: namen weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:23

WouterG

Dit is geen ondertitel

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 16:57:
hier een vraag van mijn kant en de reactie van zeelandnet.
ik wil graag weten of er meer mensen zijn die deze problemen zijn tegengekomen en of en hoe die zijn aangepakt
Tsja, het is rot voor je maar ze hebben wel gelijk. Die actie was inderdaad tot het eind van het jaar en je moest upgraden. Jammer voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Volgens mij is er sinds 1 april 2004 hier ADSL te verkrijgen alleen ik het tot nu toe
nog niks van gehoord.. het is toevallig dat ik weet maar hoe kan iemand anders dat
dan weten? wordt er niet iets van reclame voor gemaakt ofzo? of een bericht van dat
er ADSL beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Woohooo schreef op 09 april 2004 @ 12:57:
Volgens mij is er sinds 1 april 2004 hier ADSL te verkrijgen alleen ik het tot nu toe
nog niks van gehoord.. het is toevallig dat ik weet maar hoe kan iemand anders dat
dan weten? wordt er niet iets van reclame voor gemaakt ofzo? of een bericht van dat
er ADSL beschikbaar is?
In mei is ADSL hier beschikbaar (sint-philipsland). Maar heb genoeg reclame gezien van verschillende providers...

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

misschien was het dan toch 1 mei...

wat was die site ook alweer met die data van wanneer er adsl komt in jou dorp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoefuR
  • Laatst online: 28-09 12:19

FoefuR

Mothertrucker

Yes het is eindelijk zover :)
zeelandnet eruit :r
ADSL erin _/-\o_
Let The Real Downloads Begin :P

"Everybody lies but it doens't matter since nobody listens"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
Woohooo schreef op 10 april 2004 @ 14:28:
misschien was het dan toch 1 mei...

wat was die site ook alweer met die data van wanneer er adsl komt in jou dorp?
Kijk daarvoor een paar pagina's terug in dit topic:
op pagina 11 van dit topic had je deze link met enige moeite kunnen vinden:
http://www.xs4all.nl/~rhunen/ADSL/Zeeland.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier ook met zeelandnet opgescheept met 3,75 gb per maand :r.
Het wordt echt tijd dat er iets aan die limieten gedaan wordt. De snelheid vind ik wel ok.

Ik dacht dat het argument voor die limieten was dat het dataverkeer heel veel geld zou kosten, en dat de limieten goed waren afgestemd op de prijs.
Dit argument is nu niet meer geldig lijkt mij met adsl abonnementen van 30 euro per maand met onbeperkte limieten.

Waarom kunnen de adsl providers wel geen datalimieten aanbieden en Zeelandnet niet.

Verhoog het in ieder geval minimaal met 100%.

Ik ben een analyse aan het maken van de kosten van Zeelandnet. Hiermee wil ik een aantal vreemde dingen aantonen in de gehanteerde verhoudingen tussen limieten en kosten.
Zou ik hem gewoon online kunnen gooien op mijn webspace bij zeelandnet, of zouden ze hem dan blokkeren?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying_Thunder
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 16:03:
Ik zit hier ook met zeelandnet opgescheept met 3,75 gb per maand :r.
Het wordt echt tijd dat er iets aan die limieten gedaan wordt. De snelheid vind ik wel ok.

Ik dacht dat het argument voor die limieten was dat het dataverkeer heel veel geld zou kosten, en dat de limieten goed waren afgestemd op de prijs.
Dit argument is nu niet meer geldig lijkt mij met adsl abonnementen van 30 euro per maand met onbeperkte limieten.

Waarom kunnen de adsl providers wel geen datalimieten aanbieden en Zeelandnet niet.

Verhoog het in ieder geval minimaal met 100%.

Ik ben een analyse aan het maken van de kosten van Zeelandnet. Hiermee wil ik een aantal vreemde dingen aantonen in de gehanteerde verhoudingen tussen limieten en kosten.
Zou ik hem gewoon online kunnen gooien op mijn webspace bij zeelandnet, of zouden ze hem dan blokkeren?
Geen idee, anders wil ik hem ook wel online gooien op mijn server (non-elandvet :P). Maar ik vraag me verder ook af waarom ZeelandNet doet alsof ze ontieglijk veel moet betalen voor datatraffic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
@ Discovery:
Ik heb zelfde probleem, betaal ook nog het belachelijke bedrag van ongeveer €10, voor hun modem.

Maar misschien helpt dit, ik kwam erachter omdat ik mijn facturen eens in de zoveel tijd uitdraai.

Check je facturen eens. Tarief voor de huur van hun kabelmodem is sinds kort veranderd.

Was in feb €8,19 (ex BTW), en er is voor maart en april €8,40 (ex BTW) gerekend. Is totaal €0,25 meer per maand.
Uit voorwaarden Zldnet:
11.2 Dienstverlener behoudt zich het recht voor de tarieven en algemene leveringsvoorwaarden te wijzigen. Wijzigingen in tarieven en leveringsvoorwaarden worden door Dienstverlener zo spoedig mogelijk aan Cliënt medegedeeld, doch uiterlijk dertig dagen voor inwerkingtreding. Mededeling kan geschieden door middel van reguliere post of e-mail.
&
13.2 De overeenkomst kan uitsluitend zonder de overeengekomen opzegtermijn in acht te nemen tussentijds worden opgezegd:
Lid H door Cliënt binnen twee weken na bekendmaking van wijzigingen ingevolge artikel 11.2 indien aantoonbaar nadeel voor Cliënt ontstaat. Tariefwijzigingen die ontstaan door verhoging van wettelijke heffingen, zijn geen reden voor tussentijdse opzegging
Aangezien ik niets ontvangen heb over die verhoging (geen brief, geen e-mail) heb ik net mijn brief gepost waarin ik mijn abonnement per direct opzeg. Volgens mij gelden die 2 weken uit 13.2 H niet omdat ik niets ontvangen heb betreffende de verhoging van de huur.
Zeelandnet kennende zal dit wel niet geaccepteerd worden, maar het is het proberen waard.

Ik heb de tijd en over paar weken wordt DSL-lijn opgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbruggeman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10-2024
Dat afrekenen per MB is gewoon een commercieel praatje.....
Hoewel de snelle "pijpen" wel erg veel geld kosten, lijkt me het sterk dat
ZeelandNet daar zoveel meer voor betaald dan andere providers.

Help Java!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Die 3750MB datalimiet per maand is echt belachelijk! Ik heb een Plus512 abonnement en die 3,75GB haal ik gemakkelijk in 2 weken of zo, dus zit ik me nu in te houden om niet over die f**** limiet te gaan :( Het is tijd dat er ander providers of ADSL of wat dan ook hiero komt want ik word helemaal gek van dat Zeelandnetniet. :r

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn analyse staat inmiddels online:

http://people.zeelandnet.nl/geelhoeda

Conclusie: MB's zijn helemaal niet zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 11:52:
Mijn analyse staat inmiddels online:

http://people.zeelandnet.nl/geelhoeda

Conclusie: MB's zijn helemaal niet zo duur.
Voor wie zijn de MB's niet duur? Ik heb je analyse gelezen en ik denk dat je met bovengesteld conclusie bedoelt dat voor ZeelandNet de MB's niet duur zijn.

Ik denk alleen dat je het van de verkeerde kant benadert, die analyse. Je stelt een gegeven moment in je analyse dat ZeelandNet per MB veel minder kan rekenen omdat teruggerekend, volgens de duurdere abonnementen, MB's voor ZeelandNet niet duur zouden zijn. Ik vind dit een beetje een kromme gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icheb
Maar misschien helpt dit, ik kwam erachter omdat ik mijn facturen eens in de zoveel tijd uitdraai.

Check je facturen eens.
* Icheb is verbaast 8)7

Ze kunnen niet rekenen bij zeelandnet...
Tarief 1: http://people.zeelandnet.nl/sebsoft/oplichters1.png
Tarief 2: http://people.zeelandnet.nl/sebsoft/oplichters2.png

Ok, het verschil is erg klein, maar het is een tariefsverandering.
Maandag maar even een e-mailtje richting onze grote vriend, de monopolist, zeelandnet sturen.

(Als het niet opvalt, bij tarief 2 is de BTW ineens met 1 cent omhoog gegaan. Toch wel vreemd, want als ik het nareken kom ik uit op € 7,9743. Dus mag dit niet naar boven worden afgerond...)

Ik heb trouwens ADSL aangevraagd bij XS4ALL, eind volgende maand internet ik vanaf een ander IP :) Nu alleen daarna nog van zeelandnet afkomen voor december, een hele missie... |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Icheb op 24-04-2004 15:46 . Reden: Even de afbeeldingen verkast naar people.zeelandnet.nl, ik ga er echt geen eigen dataverkeer aan opmaken ]

sebsoft.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje vreemd die afrondingsverschillen.

Ik zit hier met een jaarabonnement wat (helaas) net verlengd is anders had ik nu ook ADSL aangevraagd. Als er niks aan de limieten veranderd, ga ik dat volgend jaar zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Als zeelandnet in december geen 100 gieg downloadlimiet voor minder als 50 euro heeft dan ben ik ook weg. Simpel.
Ik ben bang dat ze deze opstelling veel gebruikers gaat kosten.

In de begintijd van zeelandnet hebben ze erg goed werk geleverd door iedereen in zeeland te voorzien van breedband, iets waar ik ze ook zeer dankbaar voor ben. Maar ze moeten nu wel proberen met de tijd mee te gaan anders worden ze keihard afgestrafd.

Of misschien doen ze het omdat ze zich vooral gaan richten op de lichte gebruikers die internet alleen gebruiken voor het e-mail en een beetje surfen, hoor van veel mensen die internet niet veel gebruiken dat ze zeer tevreden zijn over zeelandnet.
Alleen de "heavy users" hebben klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

waarom mailt iedereen hier altijd? :/
je kan beter bellen dan hoef je tenminste niet een week op een antwoord te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Woohooo schreef op 24 april 2004 @ 19:19:
waarom mailt iedereen hier altijd? :/
je kan beter bellen dan hoef je tenminste niet een week op een antwoord te wachten
Nee, hooguit 3 dagen omdat ze alleen tijdens kantooruren bereikbaar zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:22
ach ik had altijd gezeik met die limiet, maar ik zie chello nog geen dorpen van 100 inwoners voorzien van kabelinternet, das dan ook wel weer een verschil he :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar even een flinke klachtenbrief geschreven naar coax.nl. Ben benieuwd of er iets mee gedaan gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik een Wanadoo adsl abonnement genomen. 1024 up/512 down, precies dezelfde snelheid die ik nu bij Zeelandnet heb.Straks heb ik geen downloadlimiet, geen aansluitkosten, gratis modem en last but not least veel minder kosten. Ik betaal nu €59,95 per maand voor een 1024 plus abonnement. Straks betaal ik de eerste 6 maanden €19,95 en daarna €34,95. Zeelandnet heeft het gewoon flink verpest :( en is vergeten dat er concurrentie aan het komen was en heeft zich als een echte monopolist gedragen. Nu maar hopen dat de KPN de aansluiting in 's-Heerenhoek op tijd realiseert zodat ik in september naadloos over kan stappen. >:) Was trouwens wel leuk dat ik nu al een Wanadoo lite abonnement kan nemen. De vriendelijke medewerkster zei me dat mijn abo pas actief wordt wannneer ik de geleverde software installeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook slachtoffer... met me 1024Plus... ging er afgelopen maand 1 keertje over (de 2e of 3e keer in 4 of 5 jaar!!!!) en ze gingen gelijk sugereren dat ik misschien beter een 15xxPlus zou moeten nemen. Me pa en ik vonden dit ook niet "normaal" dus we blijven gewoon op onze 1024... Maar zitten toch te denken aan een ADSL abbonement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 13:09:
ben ook slachtoffer... met me 1024Plus... ging er afgelopen maand 1 keertje over (de 2e of 3e keer in 4 of 5 jaar!!!!) en ze gingen gelijk sugereren dat ik misschien beter een 15xxPlus zou moeten nemen. Me pa en ik vonden dit ook niet "normaal" dus we blijven gewoon op onze 1024... Maar zitten toch te denken aan een ADSL abbonement...
Lijkt me vreemd want ik ga er elke 3 maanden 99,99 procent overheen want dat is de FUP. je kunt Pipview 0.9.9.3 laten kijken of je over je datalimiet heen kan. Misschien ben je er binnen 3 maanden twee keer over je datalimiet heen gegaan.
Maar wanneer je weer over je limiet gaat doe het dan ook goed, maar ga er geen 100 % overheen. Je betaalt er tenslotte meer dan genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ondertussen meer dan een jaar gelukkig XS4ALL klant, maar daarvoor 2 jaar Zeelandnet gehad. Ik wist al dat het tijd was om over te stappen toen ik naar de helpdesk belde om te vragen waarom mijn internet eruit lag en ze mij vriendelijk verzochten een email te sturen. Dat was voor mij al genoeg.

De boze mailtjes dat ik over de datalimiet zat kwamen me ook de spuigaten uit. Gelukkig nooit moeten bijbetalen en ik had al het hoogste abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag toch eens in de 3 maanden over je datalimiet heen, alleen niet meer dan 100%. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 08:37:
Je mag toch eens in de 3 maanden over je datalimiet heen, alleen niet meer dan 100%. Toch?
Alleen wanneer je een plus abbo hebt, tegenwoordig heb je ook abonnementen waar je bij overschrijding een x bedrag per mb betaalt. Kijk eerst eens goed naar je abonnement. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddajantje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-06 08:03
Web traffic da mag toch onbeperkt ?

ik had hier een topic pas geopend en toen was er 2 weken 15 gig trffic ;)

maar ik heb er nog niks van gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 08:44:
[...]

Alleen wanneer je een plus abbo hebt, tegenwoordig heb je ook abonnementen waar je bij overschrijding een x bedrag per mb betaalt. Kijk eerst eens goed naar je abonnement. :Z
ik heb een plus 1024 abonnement. de laatste 3 maanden ben ik al niet over mijn datalimiet heen gegaan, dus dat wil zeggen dat ik bij wijze van spreken deze maand maximaal 1499.99mb kan downloaden. snap ik dit goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je snapt het perfect!!!! Gewoon elke 3 maanden 1 keer doen en je kunt nog eens wat!!!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 18:55:
Ja je snapt het perfect!!!! Gewoon elke 3 maanden 1 keer doen en je kunt nog eens wat!!!!! :*)
tja als ik er dan toch voor betaal kan ik er beter volledig van benutten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Malsain
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 18:55:
Volgens mij staat er in de voorwaarden iets zodat ZeelandNet moeilijk kan gaan doen wanneer je dit doet, ongeacht de periode waarin je dit doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Malsain schreef op 18 mei 2004 @ 23:23:
[...]

Volgens mij staat er in de voorwaarden iets zodat ZeelandNet moeilijk kan gaan doen wanneer je dit doet, ongeacht de periode waarin je dit doet.
Daar weet ik niets van, maar gewoon eens in de 3 maanden bij een plus abbo
99,99 % over je limiet heengaan. Nogmaals ten overvloede: Pipview geeft dat keurig aan.
Maar gelukkig, nog 3maanden te gaan en ik ben van dat hele Zeelandnet af. Mijn gratis ADSL modem is vandaag binnengekomen. Straks kan ik gewoon naadloos overstappen op ADSL _/-\o_ .
Bovcendien hou ik straks nog eens €25 per maand meer over dankzij deze overstap. Zeelandnet is gewoon te duur, de datalimiet is te laag. Alleen de snelheid en de betrouwbaarheid van de verbinding zijn goed. Dat is te weinig om bij Zeelandnet te blijven.
Er zitten bij Zeelandnet te weinig echte managers om dat in de gaten te hebben. De aantallen overstappers zullen op termijn voor zichzelf spreken. Helaas voor Zeelandnet is het dan te laat en is in beginsel een prima initatief en een zelfstandig Zeelqandnet ten dode opgeschreven en zal Zeelandnet mettertijd wel overgenomen worden door UPC of hopelijk @home
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Weer een kansloze poging van Zeelandnet

Dit noemen ze dan Zomeractie 2004!

Laat me niet lachen zeg, alleen jammer voor hun dat ik mijn abo opzeg eind dit jaar en over ga op ADSL :D

[ Voor 87% gewijzigd door Mavvie op 02-06-2004 21:08 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 22:11
Jongens, jullie kunnen hier nu wel blijven mopperen, maar als jullie niet echt actie ondernemen gaat er niks gebeuren, ik heb wel het een en ander bedacht.

Zoveel mogenlijk mensen ronselen en op 1 dag, juist als het het frukste is allemaal 3 e-mailtjes naar zeelandnet helpdesk/klantenservice sturen. Dan komt het bericht wel door!

Op het moment dat het het drukste op het netwerk is (ik neem aan vrijdagavond rond 7 uur) Allemaal tegelijk 1 uur lang gaan downloaden van verschillende servers.
Lekkere network overload.

Hee!!! ze hebben ook een faxnummer :p
0113 - 37 77 84

ga naar www.gratiz.nl en dan naar het kopje "gratis faxen"

[ Voor 11% gewijzigd door Dekaasboer op 02-06-2004 21:22 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekaasboer schreef op 02 juni 2004 @ 21:19:
Jongens, jullie kunnen hier nu wel blijven mopperen, maar als jullie niet echt actie ondernemen gaat er niks gebeuren, ik heb wel het een en ander bedacht.

Zoveel mogenlijk mensen ronselen en op 1 dag, juist als het het frukste is allemaal 3 e-mailtjes naar zeelandnet helpdesk/klantenservice sturen. Dan komt het bericht wel door!

Op het moment dat het het drukste op het netwerk is (ik neem aan vrijdagavond rond 7 uur) Allemaal tegelijk 1 uur lang gaan downloaden van verschillende servers.
Lekkere network overload.

Hee!!! ze hebben ook een faxnummer :p
0113 - 37 77 84

ga naar www.gratiz.nl en dan naar het kopje "gratis faxen"
Je reactie sluit prima aan bij het topic "Zeelandnet tijd om actie te ondernemen".
Het is een sympathieke oproep maar Zeelandnet kennende zal er alleen maar om gelachen worden. Imo is er maar een manier om Zeelandnet duidelijk te maken hoe je over ze denkt. Overstappen naar ADSL wanneer mogelijk. Ik roep iedereen op zijn abbo bij Zeelandnet per direct op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying_Thunder
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 16:18:
[...]

Je reactie sluit prima aan bij het topic "Zeelandnet tijd om actie te ondernemen".
Het is een sympathieke oproep maar Zeelandnet kennende zal er alleen maar om gelachen worden. Imo is er maar een manier om Zeelandnet duidelijk te maken hoe je over ze denkt. Overstappen naar ADSL wanneer mogelijk. Ik roep iedereen op zijn abbo bij Zeelandnet per direct op te zeggen.
Hmm misschien wil ZeelandNet juist wel dat de grootverbruikers dit gaan doen, zodat zij een rustig netwerk houden met abbonees die alleen hun mail checken en een beetje surfen etc... Heb wel gehoord dat het oude management daar weg is en in Frankrijk zit met veel geld nu, en dat er nu een nieuw management is dat de zaken beter zou willen aanpakken, niet dat daar al veel van te zien is. Maargoed, heb daar verder geen harde bewijzen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:11

Wom

Misschien dat het al aan bod is geweest, anders is het dubbel, maar Zeelandnet gaat ADSL aanbieden.
Op dit moment alleen nog maar voor bedrijven, maar de verwachting is dat dit in de toekomst ook voor particulieren beschikbaar wordt. Nu weet ik niet wat de voorwaarden zijn bij deze verbinding, maar dat is ook niet echt interessant aangezien er voor bedrijven toch andere voorwaarden gelden. Maargoed, ze zijn dus bezig met andere abbonementsvormen, voor zover is duidelijk.

Ik ben echter sinds februari overstapt op ADSL bij Xs4All, en mij zien ze niet meer terug ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:42
ik ben ook meteen toen er adsl lag en mijn jaar-termijn afgelopen was overgestapt op adsl. grote vooruit gang. verder moet de mensen met zldnet niet zo zeuren, heel zeeland kan nu toch overstappen op adsl, moeten ze dat maar doen, of niet zo zeiken keuze genoeg tegenwoordig dacht ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eens iets vreemds meegemaakt met Zeelandnet. Ik had nog 25 mb over. Morgen zou mijn nieuwe periode beginnen met een nieuwe 7500 mb datalimiet. En omdat ik in drie maanden niet over mijn limiet ben gegaan zou ik 14999 mb kunnen downloaden. Even een virus update gedaan, mail gecheckt, al met al zeker geen 25 mb. Pc aan laten staan toen ik mijn auto even ging wassen en wat boodschappen doen, kom ik terug sta ik ineens -1,9 mb in de min. Reken maar dat ik mijn dataverkeer altijd goed in de gaten hou zodat ik niet over mijn limiet heen ga. .Zit Zeelandnet soms te kloten met mijn dataverkeer :( Mijn abbo heb ik opgezegd per september) GVD ik kijk net weer even sta ik ineens op 3.8 mb in de min. terwijl ik zeker weet dat er niets staat te downloaden of wat dan ook. Ik doe elke zaterdag een volledige vrusscan, mijn virusscanner is altijd up to date, ik heb voor zover ik weet geen spyware (draai ad-aware, spy bot search and destroy en spysweeper)
Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:11

Wom

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 16:00:
Vandaag eens iets vreemds meegemaakt met Zeelandnet. Ik had nog 25 mb over. Morgen zou mijn nieuwe periode beginnen met een nieuwe 7500 mb datalimiet. En omdat ik in drie maanden niet over mijn limiet ben gegaan zou ik 14999 mb kunnen downloaden. Even een virus update gedaan, mail gecheckt, al met al zeker geen 25 mb. Pc aan laten staan toen ik mijn auto even ging wassen en wat boodschappen doen, kom ik terug sta ik ineens -1,9 mb in de min. Reken maar dat ik mijn dataverkeer altijd goed in de gaten hou zodat ik niet over mijn limiet heen ga. .Zit Zeelandnet soms te kloten met mijn dataverkeer :( Mijn abbo heb ik opgezegd per september) GVD ik kijk net weer even sta ik ineens op 3.8 mb in de min. terwijl ik zeker weet dat er niets staat te downloaden of wat dan ook. Ik doe elke zaterdag een volledige vrusscan, mijn virusscanner is altijd up to date, ik heb voor zover ik weet geen spyware (draai ad-aware, spy bot search and destroy en spysweeper)
Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?
Er zit 10 minuten vertraging op je PIP, was dat het niet toevallig ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 08 juni 2004 @ 16:01:
[...]

Er zit 10 minuten vertraging op je PIP, was dat het niet toevallig ?
Nee, bij mijn pipview staat bijwerken elke 30 minuten. Ik weet zo langzamerhand wel wat je met 25 mb kan doen. Dat heb ik dus echt niet verbruikt. Bovendien gebruik ik ook altijd de optie van pipview "vernieuwen". Heb de helpdesk van Zeelandnet eens geprobeerd, volgens hun kan sygate pro dataverkeer genereren (zich updaten ). Dat staat dan ook zo ingesteld maar dat verklaard nog steeds niet die 25 mb. Hooguit een mb of 6 valt op deze manier te verklaren. Ze konden wel zien dat er datverkeer gegenereerd was. Weg 15000 mb download. gelukkig kan ik volgens de helpdesk kiezen tussen een zwaardere abbo >:) of bijbetalen per mb. Omdat ik toch Zeelandnet ga verlaten _/-\o_ kies ik voor de laatste optie :) Nou ja nog 3 maanden en ik heb dit probleem niet meer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand nog als er grote hervormingen gaan plaats vinden! zoals de Data limiet en de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shockme
  • Laatst online: 02-06-2022
En weer een klantje weg bij zeelandnet >:)
stelletje rukkers, mijn abo loopt af en ADSL is gereed hier adios KUT :X zeelandnet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
shockme schreef op 03 augustus 2004 @ 19:52:
En weer een klantje weg bij zeelandnet >:)
stelletje rukkers, mijn abo loopt af en ADSL is gereed hier adios KUT :X zeelandnet 8)
Nog ff paarmaandjes lijden onder zeelandnet en dan gaat deze jongen ook over naar adsl. Binnen een paar jaar is zeelandnet helemaal kappot

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn abonnement bij zeelandnet loopt nog tot 9 september. Mijn modem heb ik een week of 3 geleden al teruggebracht nadat ik mijn ADSL in gebruik heb genomen. Geen problemen met verbinding, prima snelheid en geen datalimiet. Eindelijk af van dat belachelijk hoge bedrag van €59,95 inclusief die stomme modemhuur voor een schamele 7500 mb per maand. Ik heb gestemd met de voeten. Ik roep iedereen op hetzelfde te doen en dit bedrijf waarvan de oprichter al enige tijd weer in Frankrijk zit, te verlaten en zich niet voor de gek te laten houden door het woordje ZEELAND in de naam van deze oplichtersbende.
Was getekend,
Zwarte Bes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

lekker lullig als je als Zeelandnet gebruiker wordt geddossed :X gelukkig ben ik sinds vandaag bijna een jaar van de 56K modem af sinds dat een jaar gelee hier in GL adsl is :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

FilterNet ADSL order.
FORM: Huidige inbelaccount omzetten. Gebruikersnaam: *********.
04-08-2004: Wacht op schriftelijke bevestiging en kpn nota.
2004-08-24 10:28: Order succesvol geplaatst op KPN systeem (AANLEG).
2004-08-24 17:32: Bevestigd door KPN (CONFIRM).
--- Orderstatus van KPN op 2004-08-24 17:32 ---
Soort melding: CONFIRM
ispCode: **
ispEndUserCode: *********
PlannedDeliveryDateATL: 20040831
nrpCode: ***************
--- Einde orderstatus KPN ---
Zit nu 3 maanden met een dubbel abbo maar ik heb het ervoor over.
Van 7,5Gb naar 100Gb voor minder geld. En tevens gefilterd wat fijn is voor de jongere spruiten hier in huis .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Forse verruiming datalimieten en prijsverlaging extra MB's!
Dit najaar biedt ZeelandNet nog meer voordeel! Hierdoor kunt u, met het drukke Internetseizoen voor de deur, nog langer Internetten, mailen en chatten voor hetzelfde geld (of minder)!

Voordeel MB’s per 1 oktober a.s. nog aantrekkelijker!
Naast de nachtelijke uren (24.00 - 08.00 uur) kunt u voortaan ook gebruik maken van voordeel MB's tot 12.00 uur 's middags. Dit betekent een verruiming van 4 uur! Tevens wordt er nog maar 25% van het dataverkeer geteld. Verplaatst u tussen de genoemde tijdstippen bijvoorbeeld 100 MB dan vindt er op uw PIP slechts 25 MB bijtelling plaats. En dit voor maar € 2,95 per maand. Om het feest helemaal compleet te maken: het Voordeel MB-abonnement is per 1 oktober beschikbaar voor alle Budget, Plus en Zakelijke abonnementen. U krijgt dus meer voor hetzelfde geld!

Datalimieten per 1 november fors verruimd!
De limiet van alle Budgetabonnementen wordt fors veruimd en de limieten van de Plus 512 en Plus 1024 worden zelfs verdubbeld! Voor de Plus 1536 en Plus 2048 geldt zelfs een verviervoudiging van de huidige limiet. De gemiddelde gebruiker kan hierdoor vrijwel onbeperkt Internetten! Klik hier voor een overzicht.

Prijsverlaging extra MB’s per 1 november a.s.
Daarnaast worden de prijzen voor het afnemen van extra MB's aanzienlijk verlaagd! Mocht het toch nog voorkomen dat u uw datalimiet overschrijdt, dan betaalt u de helft minder voor deze extra MB's. Uiteraard is het altijd mogelijk om over te stappen naar een zwaarder abonnement, dat beter past bij uw Internet gebruik. Onze helpdesk kan u hierover vrijblijvend adviseren.
Deze nieuwe datalimieten zijn wel een schopje waard denk ik zo. Niet dat ik er spijt van heb dat ik er inmiddels weg ben maar voor de mensen die nog niet de mogelijkheid voor ADSL hebben is het goed nieuws.

Klik http://www.zeelandnet.nl/abonnementen/index.php?page=19 voor de tarieven :P

[ Voor 4% gewijzigd door WouterG op 17-09-2004 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:42
doe maar luxe!!! wat ben ik blij dat ik al een aantal jaartje adsl van zonnet heb :) (sommige mensen hebben wat tegen zonnet, maar ik heb er nog nooit slechte ervaringen mee gehad...?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:17
Zo, binnenkort gaat mijn Zeelandnet modem de deur uit, ADSL is er ondertussen al :D
Hier heb ik dus ook geen spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Zeelandnet is echt te laat.. deze actie doen ze natuurlijk omdat er zovele mensen (waaronder ik ook) al hebben opgezegd.

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Laatst online: 10-10 14:37

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Jeej!

Nu kan ik een keer Linux downloaden!
Of naar de internetradio luisteren!
Digitale foto's via internet laten afdrukken!

En ook nog eens surfen!

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Ben gelukkig sinds 2 jaar geen klant meer bij zeelandnet.
Zijn toen overgestapt naar XS4ALL.
Ben hartstikkuh tevreden nu.
Als je ziet wat je bij XS4ALL krijgt en dat dan ga vergelijken met zeelandnet
Bij XS4ALL een betere snelheid, downloaden van de nieuwsgroepen en
geen DATA limiet.
geen gezeik meer dat je er een paar mb overheen zit.
Zou het echt iedereen aanbevelen.
Weg bij zeelandnet, stelletje afzetters daar. 8)7

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:18

Strikie

Athletics

Afgezien van de snelheid/downloadlimiet vind ik nog wel het prettigst dat ik totaal geen spam/virussen krijg in mn mail krijg met XS4ALL _/-\o_ echt hulde.

M'n pa en wat vrinden hebben nog wel Z'net, werkelijk elke dag virussen en spam in hun mail echt een drama :( voor hun :D

Mensen geloof me Z'net is niet betrouwbaar ik word er zelf een beetje :O van.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Ik gebruik nu zelf ook al 2 jaar Zeelandnet. Over het algemeen geen klachten, al vind ik dat je met ander aanbieders meer krijgt voor je geld. Hogere snelheden en datalimieten. Ik he er dan ook over na zitten denken om ADSL lite van FReeler aan te schaffen relatief hoge snelheid en onbeperkt verkeer voor het zelfde geld.

Zeelandnet /// Freeler ADSL lite
Kosten per maand: 30.75 /// 32.95
Datalimiet: 7500 Mb (vanaf 1/11/04) /// geen
snelheid: (up/down) 512/192kb /// 1120/352kb

Dus Freeler is dan voordeliger (ervaringen,iemand?) Het probleem is dan dat ik extra moet gaan betalen voor een tel.aansluitig. Dus minstens een tientje er bij elke maand. Dat wordt dan minstens 42.95 per maand. Is het dan nog wel zo voordelig?

----Trouwens ik heb wel last van een hoge ping. Komt dat door Zeelandnet? of zit dat in de PC?----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Falcon2107 schreef op 20 oktober 2004 @ 23:11:
----Trouwens ik heb wel last van een hoge ping. Komt dat door Zeelandnet? of zit dat in de PC?----
De ping heeft het meest te maken met je verbinding. Echter zal een heeeele oude computer je ping niet ten gunste komen. Een goede PC zou dus ook echt een hele lage ping moeten/kunnen hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Bobje schreef op 20 oktober 2004 @ 23:27:
[...]
De ping heeft het meest te maken met je verbinding. Echter zal een heeeele oude computer je ping niet ten gunste komen. Een goede PC zou dus ook echt een hele lage ping moeten/kunnen hebben :).
Check my signature. Aan mijn pc zal het dan niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos86
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Ik ben zo'n 5 jaar geleden begonnen met het 128 down en 1000mb li iet abbo, wat toen echt heel leuk was, en normaal vergeleken met de rest van NL

nu zit ik inmiddels op 512 down en 3750 mb limiet :( enja nu komt het hoor... per 1 november gaat deze limiet wel helemaal omhoog naar de enorme limiet van 7000MB :O nou nou dat word genieten!!!! voor dit achterlijke abbonement betaal ik 32 euro de maand!!! inmiddels ben ik dit zo spuugzat dat ik mijn abbo opzeg per 29-12-04

Dus ik dacht afgelopen maand, haha nu ga ik er eens lekker van profiteren... ik heb me altijd netjes aan de limieten gehouden O-) en betaal ik niets voor teveel mb's

dus deze afgelopen periode heb ik maarlieft 500% teveel data binnen gehaald haha ongeveer 20 gig. maar het smerige van zeelandnet is, dat ze nu een mailtje stuurden dat mijn abbo nu automatisch overgzet zou gaan worden :? en sat opzegging hiermee was geannuleerd!!!

toen heb ik maar even trug gemaild dat ik absoluut wou opzeggen en zeer zeker NOOIT meer van hun service gebruik wou maken, ook even een vergelijking gemaild.

Zeelandnet:
512down/256up
3750mb limiet :X
32 euro de maand

Quicknet
1024up/256down
geen limiet (dohh, zoals het hoort)
eerste 3 maanden 13 euro!!! en standaard 26 euro!!

dus: 2 keer zo snel en tig keer zoveel limiet voor nog eens 6 euro minder.

Het is echt een misleidende zaak die ze uitvoeren. Als je dus de limiet overschrijd, word het abbo automatisch omgezet, ik vind dit echt werkelijk belacheluk!!!

misschien het enige goede minipuntje: het netwerk is best stabiel en heb vrijwel nooit last gehad van storingen. daar zal ik dan wel zoveel voor betalen zeker :? 8)7

Ik heb ze dus ook duideluk gemaakt hoe dom ze besig zijn en dat ze heel veel klanten gaan kwijtraken.
Ik heb inmiddels al 5 famillieleden, en zeker 15 kennisen overgehaald om weg te gaan bij zeelandnet _/-\o_ :7

Ze zullen het wel gaan voelen daar in kamperland })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe keb ook Zeelandnet 1024 PLus Abo, krijg vanaf 1-11 dan ook 15GB... en downloaden met 150Kb... (vage bug hier in de wijk... zit op de zelfde lijn als een voormalig bedrijf... en ik kan ook sneller :S).... Anyway....... ik betaal het glukkig niet... maar me pa & ma wel.. me pa wilt overstappe... maar me ma niet... grrrr.... zit nu dus al 2 jaar vast aan dit pokke gedoe... en aangezien we er nu 3 compus op hebbe denk ik dat het binnekort wel ADSL zal worden... Zaterdag nog ff op een verjaardag er over beginnen :P zodat ze van Familie krijgt te horen dat ADSL ook beter is dan Znet!!! HA :P

maar idd Zeelandet heeft imo het meest stabiele netwerk van Zeeland (paar gasten met ADSL hebbe elke 3 maanden wel een paar uur geeen I-net.... nou het laatst dat dat mij gebeurde was uhmmm 4 jaar geleden ofzo :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 17:56 . Reden: iets vergeten te vermelden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:27
Oke, ik ga dus ook over per 20-12-2004

En dus ook naar ADSL

Ik ben echter op zoek naar welke ik het beste kan nemen, maar mijn keus is zeer beperkt (ik woon nl. in de polders)

Ik kan kiezen uit
Freeler
Planet Internet
Wanadoo

Ik neem één van de lite-abo's
Nu is Wanadoo echter de enige met newsgroups, du sik ben bijna verplicht om daar naar toe te gaan.
Maar ik hoor daar ook minder goede ervaringen over.

Wat kan ik het beste doen?
En nee, ik hoef geen abo op één of andere newsgroup server.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

*schopje

Aangezien mijn collega's zonder problemen over zijn gestapt naar Quicknet (Large) , zal ik het met nog even met ZLDnet moeten doen.
Die collega's wonen in de stad en ik woon in een dorp waardoor ik alleen uit de KPN verbindingen kan kiezen. Ik wil gewoon een snellere verbinding voor minder geld zonder data limiet.

;(

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoulduke
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Ik heb dit topic een tijdje laten liggen, ik zag het nu toevallig weer voorbij komen. Ook ik ben overgestapt van ZeelandNet naar ADSL, dubbele snelheid en geen datalimiet meer en dat voor minder geld, dan zou je stom zijn om zoiets te laten liggen. Ik ben naar Wanadoo ADSL gegaan, tot op dit moment heb ik daar nog geen problemen mee gehad.

Ik had het idee dat de verdubbeling van de ZLDNET limieten meer een afleidingsactie was, omdat er heel veel mensen rond december lid zijn geworden en je een aantal maanden vantevoren moet opzeggen, zodat ze nog een jaar aan ZLDNET vastzitten. Ik moet wel zeggen dat ik bij ZeelandNet altijd een goede verbinding had, die er hooguit eenmaal per maand voor een paar uur uitlag.

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Wat was je oude abo en nu je nieuwe? kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoulduke
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Falcon2107 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:55:
Wat was je oude abo en nu je nieuwe? kosten?
Oud:
ZeelandNet Plus 512 / 192, 7.5Gb limiet, € 30,75 per maand = € 369 voor een jaar

Nieuw:
Wanadoo ADSL Lite 1120 / 352, geen limiet, € 19,95 eerste 6 maanden dan € 34,95 = 329 voor een jaar

Na komend jaar kijk ik weer wel wat goedkoper is :)

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Sc0rPi0N schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:47:
*schopje

Aangezien mijn collega's zonder problemen over zijn gestapt naar Quicknet (Large) , zal ik het met nog even met ZLDnet moeten doen.
Die collega's wonen in de stad en ik woon in een dorp waardoor ik alleen uit de KPN verbindingen kan kiezen. Ik wil gewoon een snellere verbinding voor minder geld zonder data limiet.

;(
Eeh, ik wil niet zijken, maar via KPN-ADSL zijn er dus vele malen betere abonnementen dan die Zeelandnet nu aanbied. Je bent echt totaal gek als je niet overstapt zodra je de mogelijkheid hebt, Zeelandnet is echt niet serieus te nemen als ik hun abonnementen zie.
Het KPN-ADSL netwerk instabiel hoorde ik? Bullshit, bekijk op deze pagina hoeveel centrales KPN heeft, bekijk vervolgens op deze pagina hoevaak KPN centrales eruit liggen. Gemiddeld zijn dat zo'n 3 storingen per week, dat zijn er zo'n 160 per jaar. Het totaal aantal (adsl) centrales is 1357. Dit zou betekenen dat ééns per 8 jaar jouw lokale KPN ADSL centrale plat ligt. Qua snelheidstabiliteit zal je provider de bottleneck zijn, als je Xs4all neemt heb je gewoon altijd een evensnelle connectie.
Je moet echt met een betere reden komen om bij Zeelandnet te blijven.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

In maart is het zover. Dan loopt mijn contract af bij Zeelandnet. Wat denk je dat ik dan ga doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoulduke
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Falcon2107 schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:20:
In maart is het zover. Dan loopt mijn contract af bij Zeelandnet. Wat denk je dat ik dan ga doen?!
Hopelijk voor januari opzeggen. Let erop dat je twee maanden van te voren je abonnement moet opzeggen op een redelijk gecompliceerde manier (pip, mailen, pip, bevestigen). Je kan altijd je opzegging annuleren, dus zorg dat je op tijd bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

OK, ik wil mijn zeelandnet abbo opzeggen. Wa nu? Dit jaar kwam Delta (moederbedrijf van Zeelandnet, zorgt voor de Nuts voorzieningen in Zeeland) met een een aantal mogelijke regelingen om korting te krijgen als de energiemarkt vrij wordt. Klantenbinding laten we maar zeggen. Dit vond ik geen probleem 3 jaar lang een vaste prijs voor stroom en evt. minimale prijsveranderingen. Je krijg dan een bonus van 155 euro en de enerdie kosten zullen niet grof stijgen. Dus ik akkoord.

Nu wil ik mijn abbo van Zeelandnet opzeggen. Nu blijkt dat het internetabbonement verweven zit in die regeling voor stroom, water en gas. Ik kan mijn abbo dan wel opzeggen, maar dan moet ik een boete van 250 euro betalen. Dus ik kan niet eerder dan 1-7-2007 van zeelandnet af. Dit is echt k****.

MAG DIT? KAN DIT? Meer Zeeuwen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 01:48
Lijkt mij dat dat wel gewoon mag ja. Sorry hoor, maar je hebt gewoon een contract getekend zonder te lezen waar je jezelf toe verplicht 3 jaar lang?

Ik zit overigens alweer een jaar bij xs4all, ben daar erg tevreden over. Maar over Zeelandnet was ik ook tevreden hoor, ik ben alleen maar overgestapt omdat voor ADSL betere deals te krijgen waren/zijn.

Een paar jaar geleden was Zeelandnet erg vooruitstrevend. Ze konden terecht trots zijn op wat ze noemden/noemen 'de hoogste penetratiegraad van breedband in Europa'. Helaas zijn ze niet zo met de tijd meegegaan en is ADSL op het moment gewoon een betere keus. Toch ben ik Zeelandnet dankbaar voor de jaren waarin ik wél breedband had en niet heb hoeven inbellen. :)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning502
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-07 11:16
Ik zit nog wel bij zeelandnet (bij mn ouders in het weekend af en toe), in Tilburg @home, toen ik daar voor het eerst mijn computer aan het netwerk had hangen leek het wel of ik in paradijs beland was. 20 Gig/dag downloaden en niemand die er wat om geeft. Maarja, mn pa wil niet overstappen, omdat je dan je email-adressen kwijt bent en om nou een inbelaccount eraan over te houden ? Aan de andere kant kan je natuurlijk wel met 20 mensen 1 inbelaccount nemen met 20 extra email adressen :)

Vroegah, toen kabel net nieuw was, was het idd een goede deal dat zlnet, maar toch hebben ze het jaren vol gehouden dat je met je abbonement in 24 uur je datalimiet erheen door kon jassen. 128 Bkit - 1000 mb toen kwam 256 Kbit - 2500, 512 - 5000 (hoezo geen kwantiteitskorting ???) en 1024 - 10000, nou als je dat had, dan was je wel populair. Nu hebben ze alles wel verruimd, maar 7500 voor 512 is natuurlijk belachelijk. als je dan een spel dvd wil downloaden, zit je gelijk voor de rest van de maand in de penari. Om over upload-ratios maar te zwijgen.

Nu ze dan 10 jaar bestaan houden ze een jubileum actie : een maand lang s'nachts (ja je leest het goed), mag je "gratis" internetten. Dus tussen 2400 en 1200 mag je voelen hoe het is om, bij een willekeurige andere provider te zitten dan zldnet en van geen datalimiet te genieten. Je moet het wel aanvragen anders wordt je 3-dubbel hard genaaid.

Dus iedereen die dit leest en die nog misbruikt wordt door zeelandslet roep ik op om maar eens te laten zien dat die verbindingen best rood kunnen staan en deze maand met zn allen (wat er nog van over is _/-\o_ ) terrabytes te verplaatsen. Volgens mij lukt het met mijn 512 verbinding om iets van 2 gig te doen dus dat is 60 gig p/m.

http://tweakers.net/gallery/123027/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Falcon2107 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:48:
OK, ik wil mijn zeelandnet abbo opzeggen. Wa nu? Dit jaar kwam Delta (moederbedrijf van Zeelandnet, zorgt voor de Nuts voorzieningen in Zeeland) met een een aantal mogelijke regelingen om korting te krijgen als de energiemarkt vrij wordt. Klantenbinding laten we maar zeggen. Dit vond ik geen probleem 3 jaar lang een vaste prijs voor stroom en evt. minimale prijsveranderingen. Je krijg dan een bonus van 155 euro en de enerdie kosten zullen niet grof stijgen. Dus ik akkoord.

Nu wil ik mijn abbo van Zeelandnet opzeggen. Nu blijkt dat het internetabbonement verweven zit in die regeling voor stroom, water en gas. Ik kan mijn abbo dan wel opzeggen, maar dan moet ik een boete van 250 euro betalen. Dus ik kan niet eerder dan 1-7-2007 van zeelandnet af. Dit is echt k****.

MAG DIT? KAN DIT? Meer Zeeuwen hier last van?
Hier kwam ik dus gisteren ook achter toen ik op zoek was naar een adsl abo en even keek bij opzeggen op mijn PIP pagina.
Blijkt dat mijn vrouw dus ook getekend heeft voor deze korting en dat ik dus 3 jaar verplicht aan Zeelandnet vast zit :(.

Vreemde is, is dat de Delta op naam stond van mijn vrouw (zonder mijn achternaam) en het zeelandnetabo. op mijn naam. Dus volgens mij valt mijn verbinding niet onder dat contract.

Heb net de voorwaarden zitten lezen, maar dat staat er dus niet in.
Misschien dat ik het komende zomer opzeg. Dan betaal ik wel 250 euro van mijn vakantiegeld ;(, maar ik kan daar leukere dingen mee doen dan de Delta (nutteloos) spekken.

Voor mijn gevoel is er een soort doodvonnis getekend en zit ik nog zoveel jaar aan die honden vast :( Eerlijk gezegd dacht ik echt dat die korting alleen ging voor gas, water en licht en niet voor internet. Nee dat lees ik alleen terug in de voorwaarden.

Eens kijken hoe dat nog zit met de verschillende contracten. Het Zeelandnetabo staat op mijn naam en de Delta op naam van mijn vrouw.

[ Voor 37% gewijzigd door Frostbite op 16-01-2005 14:36 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:45
Lightning502 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 11:37:
Dus iedereen die dit leest en die nog misbruikt wordt door zeelandslet roep ik op om maar eens te laten zien dat die verbindingen best rood kunnen staan en deze maand met zn allen (wat er nog van over is _/-\o_ ) terrabytes te verplaatsen. Volgens mij lukt het met mijn 512 verbinding om iets van 2 gig te doen dus dat is 60 gig p/m.
totdat zeelandnet de rekening stuurt met extra data en shit.

man wat ben ik blij dat ik niet in zeeland woon en geen zeelandnet heb als je die verhalen hier leest. Zit hier vrolijk met 4000Kbit / 512Kbit @home voor €47,95 :)

Heb er nu weer problemen mee, netwerk overbelast, maar dat staat nu genoteerd bij @home, die hebben er wel van geleerd, omdat er erg veel over gingen stappen :P maarja, waar vind ik een KPN abbo met goeie snelheden voor 48 euro :P

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Delta gebeld en opzich moest dat niet kunnen volgens die mevrouw.
Zij kijkt het na.

Op hoop van zegen :/

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos86
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Ben nu alweer een maandje van zeelandnet af en heb inmiddels al een nieuwe harde schijf erbij moeten kopen omdat ik verdronk in alle data die ik overal vandaan slurpte...

Op 1 dag even 15 gig downloaden is no problemo (bij quicknet) moet je bij zeelandnet eens proberen ;)

wat nu alleen het naaierige is, als je abbo is opgezegd, krijg je te horen dat je kabelmodem nog ingeleverd moet worden bij zeelandnet BV of op een delta kantoor. Nou, hiep hiep hoera, het delta kantoor hier in Terneuzen is net 3 maandjes weg. Kan je de zooi op gaan sturen naar Kamperland voor 15 euro ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning502
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-07 11:16
Modbreak:Check je email.

[ Voor 87% gewijzigd door Xandrios op 10-02-2005 14:08 ]

http://tweakers.net/gallery/123027/sys

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Let op:
Als je mailtjes quote, graag wel de persoonsgegevens eruit halen... Mails zijn in principe zelfs alleen persoonlijk, dus niet voor publicatie. Als je ze anonimiseert is het nog wel door de vingers te zien.