Toon posts:

Zeelandnet, tijd om actie te ondernemen!

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 21.669 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeelandnet, Zeelandnettters. >:) Wie wil er nog klant blijven bij deze oplichtersbende. Ik heb gelukkig nu Wanadoo Lite. Geen seconde downtime en mijn dwnloadsnelheid gaat weer licht omhoog naar 1600Kb O-) Upload naar 512 Kb.Ten opzichte van een vergelijkbare snelheid van Zeelandnet "verdien"ik €45 per maand.
tegenwoordig gebruik ik Zeelandnetter als een schimping naar vrienden en bekenden die (nog) bij Zeelandnet zitten
Was getekend een nu zeer tevreden Adsl gebruiker

• Svennos86
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Whaha! je blijft ook lachen he met die knakkers!

Krijg ik een brief thuisgestuurd met de mededeling dat ik een boete van 170 euro neer moet leggen omdat ze de modem nog niet hebben ontvangen! :X

Ik heb ze even vriendelijk opgebeld en ze verzocht, mij te laten zien waar dat in mijn contract met hen stond... een stilte hield aan terwijl ik ze, met het contract voor m'n neus, dat vroeg :X :D

Ze proberen ook overal geld uit te trekken!

Verwijderd

Wij zitten hier ook aan zeelandnet en het wordt tijd dat ze eens snelheden gaan verdubbelen :( Het abbo van 30 euro is even duur en 2x zo sloom als dat lite abbo bij KPN. Gaat er nog eens wat veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar nu toch onbeperkt downloaden bij ZeelandNet:

http://www.zeelandnet.nl/abonnementen/index.php?page=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep voor s'avonds! :(

als ze willen overleven dan moeten een normale fair use police doen
met normale snelheden van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:52
Svennos86 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:11:
Whaha! je blijft ook lachen he met die knakkers!

Krijg ik een brief thuisgestuurd met de mededeling dat ik een boete van 170 euro neer moet leggen omdat ze de modem nog niet hebben ontvangen! :X

Ik heb ze even vriendelijk opgebeld en ze verzocht, mij te laten zien waar dat in mijn contract met hen stond... een stilte hield aan terwijl ik ze, met het contract voor m'n neus, dat vroeg :X :D

Ze proberen ook overal geld uit te trekken!
Heb jij dat modem gehuurd dan? Toen ik mijn Zeelandnet kabelverbinding nam heb ik dat modem gekocht. Toen moest je namelijk per maand huur betalen. Na één jaar gebruik was je al voordeliger uit om dat modem te kopen en dat heb ik dus gedaan. Kunnen ze bij mij niet over zeiken. Dat modem is van mij :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Wij hebben nu de 512 plus met een datalimiet van 7500mb voor 32,95 , terwijl je voor het zelfde geld een adsl abbo van 3x zo snel hebt zonder datalimiet. En het abbo loopt pas in december af :'(
Maar is wannadoo adsl lite dus een aanrader voor ongveer 30 euro? En is dat geen datalimiet echt geen datalimiet?

EDIt: dit staat op mijn pip

LET OP!

U heeft een DELTA-pakket afgesloten, inclusief internet. De einddatum van dit pakket is 01-07-2007 Wilt u voor deze datum uw internetabonnement opzeggen, dan beëindigt u voortijdig het DELTA-pakket en moet u rekening houden met een onkostenvergoeding van 250 euro.

Soort pakket Contractsduur Startdatum Einddatum Onkostenvergoeding
DELTA Extra 3 jaar 01-07-2004 01-07-2007 € 250

De opzegtermijn voor uw abonnement bij ZeelandNet is twee maanden. Om de opzegmodule te activeren
en uw abonnement te beëndigen per looptijd (17-12-2005) dient u uiterlijk twee maanden voor deze datum
een mail te versturen vanaf uw hoofd emailadres ( naam@zeelandnet.nl ) aan onze
afdeling Customer Service. ( customerservice@staff.zeelandnet.nl )
Na verwerking van deze mail, kunt u op deze pagina uw abonnement per einde looptijd beëindigen.

Einde looptijd van uw huidige abonnement is 17-12-2005

Kan ik zeelandnet nou kosteloos opzeggen in december of niet :?

[ Voor 64% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 22-02-2005 19:26 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien heb he 2 contracten afgesloten...
Ik denk nog steeds dat je 250 Euro moet betalen.

Maar in dat andere contract staat het om 2005... afloop

8)7 Die contracten botsen met elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:02

FreakNL

Well do ya punk?

Ow wat ben ik jaloers geweest zeg op die Zeelandnetters. In woon op de grens van Zuid-Holland en Zeeland en heb van 1997 tot 2001 in Vlissingen op school gezeten. Al die mannekes uit mijn klas hadden al Zeelandnet, terwijl wij het op Goeree (=Zuid-Holland), het maar moesten doen met inbellen, want Chello nog niet beschikbaar en ADSL helemaal niet.

Maar het was duidelijk de wet van de remmende voorsprong, want in 2002 kreeg ik eindelijk Chello, en begin 2004 ben ik zelfs overgestapt op XS4all ADSL, wat toen net beschikbaar was, en waar ik nu van hoor dat er geen datalimiet meer is. Gelukkig woon ik net buiten Zeeland :D (dat dacht ik een paar jaar geleden andersom maarja :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-10 09:25
FreakNL schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 10:38:
Ow wat ben ik jaloers geweest zeg op die Zeelandnetters. In woon op de grens van Zuid-Holland en Zeeland en heb van 1997 tot 2001 in Vlissingen op school gezeten. Al die mannekes uit mijn klas hadden al Zeelandnet, terwijl wij het op Goeree (=Zuid-Holland), het maar moesten doen met inbellen, want Chello nog niet beschikbaar en ADSL helemaal niet.

Maar het was duidelijk de wet van de remmende voorsprong, want in 2002 kreeg ik eindelijk Chello, en begin 2004 ben ik zelfs overgestapt op XS4all ADSL, wat toen net beschikbaar was, en waar ik nu van hoor dat er geen datalimiet meer is. Gelukkig woon ik net buiten Zeeland :D (dat dacht ik een paar jaar geleden andersom maarja :D )
Nu is er in heel Zeeland zo'n beetje al ADSL beschikbaar.
Ik ben iig een tevreden Wanadoo ADSL Lite gebruiker.
Maar ik zit met een probleem.
Toen ik de bevestiging van mijn opzegmail kreeg stond daarin ook een datum vermeld waneer je je modem in moest leveren. Mijn abbo loopt af op 11 maart, waneer zou ik dan uiterlijk het modem in moeten leveren en waar?

Ik ben nl. het mailtje kwijt.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:23

WouterG

Dit is geen ondertitel

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:41:
Weet er iemand trouwens een manier om je contract voortijdig te ontbinden?
Ja, afbetalen. Andere mogelijkheden zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riesg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06-2024
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 19:16:
LET OP!

U heeft een DELTA-pakket afgesloten, inclusief internet. De einddatum van dit pakket is 01-07-2007 Wilt u voor deze datum uw internetabonnement opzeggen, dan beëindigt u voortijdig het DELTA-pakket en moet u rekening houden met een onkostenvergoeding van 250 euro.

DELTA Extra 3 jaar 01-07-2004 01-07-2007 € 250

De opzegtermijn voor uw abonnement bij ZeelandNet is twee maanden. Om de opzegmodule te activeren
en uw abonnement te beëndigen per looptijd (17-12-2005) dient u uiterlijk twee maanden voor deze datum
een mail te versturen vanaf uw hoofd emailadres ( naam@zeelandnet.nl ) aan onze
afdeling Customer Service. ( customerservice@staff.zeelandnet.nl )
Na verwerking van deze mail, kunt u op deze pagina uw abonnement per einde looptijd beëindigen.

Einde looptijd van uw huidige abonnement is 17-12-2005

Kan ik zeelandnet nou kosteloos opzeggen in december of niet :?
Nee, dat kun je niet. Je zit er steeds voor een jaar aan vast. Je kunt dus alleen per jaar opzeggen (elk jaar op 17-12) maar als dit voor 2007 gebeurd dan betaal je 250 euro,.
Ik hoor mensen wel klagen dat dit voorheen niet bekend was. Nu kan het natuurlijk niet zo zijn dat zoveel mensen het toevallig niet gezien hebben. Als er misleiding in het spel is, en dat proef ik uit de reacties van mensen, dan zou ik met allen maar eens de koppen bij elkaar steken. Uiteindelijk hebben ze een aanbieding voor gas en licht gedaan en er onderhands internet bijgestopt terwijl uiteindelijk de aanbieding had moeten zijn gas, licht en internet.

Kortom, was de aanbieding vooraf zo duidelijk bekend dan had je dit niet genomen. Nu is dit er in zeer kleine lettertjes bijgekomen en dus misleiding. Dit zou ik als reden gebruiken om op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riesg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06-2024
Tomcat schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:50:
[...]

Ja, afbetalen. Andere mogelijkheden zijn er niet.
Tuurlijk wel, kijk om welke redenen zij jouw contract zouden beëindigen en kijk goed of de eventuele boeteclausule hierin voorziet of juist niet voorziet :)
Tevens is aanpassing (en ik bedoel elke aanpassing) in de abonnementen welke voor alle abonnees gelden een reden om tussentijds te beëindigen, dus zou Zeelandnet weer eens iets gaan veranderen, ten opzichte van je huidige contract, dan is ook dit een reden om op te zeggen (wettelijk geregeld hoor).

[ Voor 3% gewijzigd door riesg op 25-02-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shockme
  • Laatst online: 02-06-2022
Wat een ongeloofelijke klote *****
Ik wilde zeelandnet ook dus netjes om gaan zetten in adsl.

Opzeggingsmodule van zeelandnet laten activeren, staat dit er:

De door ZeelandNet gehanteerde opzegtermijn is 2 maanden.
De prolongatiedatum van uw abonnement is 18-04-2005.
Uw opzegging valt hierdoor binnen deze 2 maanden.
Indien u verder gaat, zullen we uw opzegging verwerken maar zal deze uitgevoerd worden per 18-04-2006.
Er zal geen restitutie plaatsvinden van reeds betaalde kosten.

Indien uw abonnement wordt opgeheven, zullen alle producten die u afneemt bij ZeelandNet vanaf 18-04-2006 niet meer beschikbaar zijn.

LET OP!

U heeft een DELTA-pakket afgesloten, inclusief internet. De einddatum van dit pakket is 01-10-2007 Wilt u voor deze datum uw internetabonnement opzeggen, dan beëindigt u voortijdig het DELTA-pakket en moet u rekening houden met een onkostenvergoeding van 250 euro.

DELTA Extra 3 jaar **-**-20** **-**-20** € 250

Kortom: Je bent de genaaid waar je bij staat. Ze schuiven je een DELTA pakket aan, met zonder dat je er erg in heb nog eens 3 jaar extra zeelandnet. Gewoon oplichterij noem ik dat.

Kan hier nu helemaal niets aangedaan worden? d.m.v opta oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/..

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
shockme schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:28:
Wat een ongeloofelijke klote *****
Ik wilde zeelandnet ook dus netjes om gaan zetten in adsl.

[knip]

U heeft een DELTA-pakket afgesloten, inclusief internet. De einddatum van dit pakket is 01-10-2007 Wilt u voor deze datum uw internetabonnement opzeggen, dan beëindigt u voortijdig het DELTA-pakket en moet u rekening houden met een onkostenvergoeding van 250 euro.

[knip]

Kan hier nu helemaal niets aangedaan worden? d.m.v opta oid?
Omzetten in ADSL alsin stopzetten en overstappen op bedoel je vast.

De OPTA is de 'waakhond' op de telecommunicatie markt. Daar valt een abonnement bij een internet provider niet onder natuurlijk. Er staat ook duidelijk "U heeft een DELTA-pakket afgesloten" met de nadruk op "U". Eerst iets kiezen omdat het voordelig is / lijkt en het nu niet meer willen is mogelijk maar niet iets wat een ander te verijten valt toch?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shockme
  • Laatst online: 02-06-2022
bjck schreef op zondag 06 maart 2005 @ 00:58:
[...]

Omzetten in ADSL alsin stopzetten en overstappen op bedoel je vast.

De OPTA is de 'waakhond' op de telecommunicatie markt. Daar valt een abonnement bij een internet provider niet onder natuurlijk. Er staat ook duidelijk "U heeft een DELTA-pakket afgesloten" met de nadruk op "U". Eerst iets kiezen omdat het voordelig is / lijkt en het nu niet meer willen is mogelijk maar niet iets wat een ander te verijten valt toch?
Idd overstappen op :z

Dat laatste stukje volg ik je niet helemaal in, vanaf Eerst iets kiezen.... wellicht kan je je nader verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muhahaha:

Geachte heer/mevrouw,

U heeft op 06-03-2005 om 18:10:01 een vraag aan ons gesteld.
Het antwoord op uw vraag is:
ZeelandNet heeft in het verleden al bewezen niet achter te blijven als het gaat om ontwikkelingen op de IT / Telecom markt. In de nabije toekomst zullen onze abonnee's dan ook geïnformeerd worden over onze nieuwe plannen om hen als klant tevreden te houden. Wij weten zeker dat we hen zeer binnenkort (dit voorjaar) een voor hen zeer interresant voorstel kunnen doen. Ik hoop dat u dit voor ons wilt posten op dit forum.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,
ZeelandNet B.V.

Modbreak:als je mailtjes quote, graag wel de persoonsgegevens eruit halen... Mails zijn in principe zelfs alleen persoonlijk, dus niet voor publicatie. Als je ze anonimiseert is het nog wel door de vingers te zien.

[ Voor 15% gewijzigd door Korakal op 09-03-2005 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo heeft iemand al veel gebruik gemaakt van de voordeel mb's?

ik ben nu al 48uur bezig met douwnloaden van een DVD.

pc staat continue aan.

volgens mijn PIP verbruik ik het volgende per 24 uur

ca 1500mb normale MB's (tussen 12:00 en 24:00)

ca 700mb voordeel MB's (tussen 24:00 en 12:00)

dus halen ze de snelheid meer met de helft naar beneden?

ik zie het ook aan de snelheid in powergrab

average 45kB/sec (tussen 12:00 en 24:00)

average 20kB/sec (tussen 24:00 en 12:00)

zijn er meer mensen zie dit merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 14:52:
Hallo heeft iemand al veel gebruik gemaakt van de voordeel mb's?

zijn er meer mensen zie dit merken?
Ik heb geen zldnet meer ( :> ) maar het is denk ik wel te verklaren; een hoop extra verkeer s'nachts waardoor jouw (en iedereen) z'n downloadsnelheid in mekaar zakt omdat het zldnet netwerk overbelast wordt. Tenminste, als de bron van jouw download in staat is om een continue snelheid aan te leveren zou dit de reden kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar ik zie het verschil vrij aprubt gebeuren als ik mijn PIP in de gaten houd tussen 11:00 en 12:00 en tussen 12:00 en 13:00.

zou iedereen zijn download dan stilzetten om 12:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 11:44

Nevada

UT

Ik moet eerlijk zeggen dat er sinds die acties van oa dat gratis downloaden van 24 tot 12u. Mijn download snelheid wel trager is geworden, start wel gewoon snel, maar zakt langzaam af naar 70kbps wat toch wel iets van 190kbps moet weten

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 20:25
Ja dat blad heb ik ook gekregen.

Zeelandnet kennende zal je wel weer extra moeten betalen en dan krijg je een snelheidsupdate ofzo, net zoiets belachelijks als toen met die voordeelMB's.

Zeelandnet gaat de laatste jaren hard achteruit, in het begin hadden ze het goed voor mekaar, ze boden internet voor een redelijke prijs en je kon het tot in het kleinste gat krijgen. Maar sinds het begin zijn de prijzen zo'n beetje hetzelfde gebleven, zelfs wat duurder geworden.. Ze hebben wel een keer een verdubbelingsactie gehad, maar dat valt in het niets bij de acties die met ADSL zijn geweest.

Ik was helaas in december net te laat met opzeggen, dus zit weer een jaar aan ze vast. Maar zodra dat jaar is afgelopen heb ik ADSL.

Jammer dat er nog zoveel mensen zijn die klakkeloos betalen en er verder niets van snappen of het wel best vinden zo, dat is makkelijk verdienen voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Laatst online: 30-09 13:51
Joca schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:54:
Zeelandnet gaat de laatste jaren hard achteruit, in het begin hadden ze het goed voor mekaar, ze boden internet voor een redelijke prijs en je kon het tot in het kleinste gat krijgen. Maar sinds het begin zijn de prijzen zo'n beetje hetzelfde gebleven, zelfs wat duurder geworden.. Ze hebben wel een keer een verdubbelingsactie gehad, maar dat valt in het niets bij de acties die met ADSL zijn geweest.
Als oud Zeelandnetter kan ik je zeggen dat Zeelandnet nog nooit vooruit is gegaan, bagger bedrijf. :(

Maarja, niet voor niks dat de oprichters van Zeelandnet een jaar geleden zijn weg gegaan, die zagen ADSL al aankomen.

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
raoulduke schreef op woensdag 26 november 2003 @ 21:19:
Ze hameren in hun FUP nogal op dat 'zij direct worden afgerekend op gebruik boven 2500mb'
Is volgens mij lulkoek van het eerste uur geweest.
Hoe zit dat dan met die ' 'snachts gratis downloaden actie' !!!!!!
Ken er genoeg die er gebruik van maken,en volgens mij trekken de warezdownloaders er 'snachts meer doorheen dan wat er overdag over de kabeltjes van Zeelandnet stroomt.
Hier een oud Zeelandnetter die ook zonder pardon werd verhoogd in abbo.
Toendertijd was het bijbetalen per MB óf abbo verhogen.
De keuze bijbetalen was me nooit voorgeschoteld.
Na 3 jaar uitbuiting kon ik eindelijk overstappen op adsl en ben er zeer gelukkig mee.
Geen storingen,altijd snelheid,stabiel internet,heerlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door I Am Weasel op 28-04-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:42
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 02:48:<knip>

Nou, het ziet er wel veelbelovend uit aan te tekst te zien.
Wat ik heel erg hoop is dat we 10mbit internet krijgen. O-)
Weet er al iemand wat de specs zijn van de neiuwe abbonementen?
mag ik nu een beetje lachen?
ik woon ook in zeeland ( O+ ) en heb natuurlijk ook die prachtige reclame folder van ze gekregen.
wat mij direct opviel waren die datalimiten.... als ik nu nog (heb het gehad) zeelandnet abbo had gehad zou ik niet met een gerust hart de deur uit durven en DC++ aan laten staan.

verder zijn de prijs/kwaliteit/datalimiten ongeveer 1/3 ; adsl/kabel

ik snap dus echt niet waarom mensen hun abbo niet opzeggen...?

voor 33% van de prijs kunnen ze het zelfde adsl abbo krijgen, of voor dezelfde prijs 3x zo snel...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:19
Ik kan jullie niet vertellen hoe en wat. Dat is niet aan mij, maar er komen zeker hogere snelheden aan. Ze zijn zeker het netwerk aan het upgraden. En dat is klaar rond eind mei. Afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL jij werkt dus daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 186% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-10 14:37

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Over die verhogingen; deze zomer gaan de snelheden/limieten inderdaad flink omhoog, is de planning bij ZeelandNet, heb ik van een betrouwbare bron vernomen.

De prijzen zouden gelijk blijven, tenminste daar ga ik vanuit, als ze nog een beetje willen meegaan met ADSL wat inmiddels in ieder gat beschikbaar is.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Verdubbeling van de snelheid en het verdwijnen van datalimieten zou wel mooi zijn ja. Alleen *** dat het zo moeilijk is om over te stappen, omdat ik er tot 2007 aan vast zit, of anders 250 euro moet lappen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de niewste nieuwsletter van zeelandnetstaat :

Werkzaamheden nieuw internetplatform

Momenteel werkt ZeelandNet hard aan een nieuw internetplatform. Wij streven ernaar dat u deze zomer sneller kunt internetten en er meer mogelijkheden zijn voor extra diensten. Hierover wordt u persoonlijk geïnformeerd. Het kan voorkomen dat bepaalde werkzaamheden leiden tot korte onderbrekingen. Deze werkzaamheden zijn echter noodzakelijk om u hogere snelheden, tot maar liefst 10 Mb/s, te kunnen bieden. Uiteraard proberen wij deze onderbrekingen zoveel mogelijk te voorkomen en wij vragen uw begrip voor deze situatie. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Meer informatie over de werkzaamheden kunt u vinden op onze.

WHOeiiiii _/-\o_ 10mb/s lolzzz

en ja ik heb inderdaad last van irretante onderbrekingen pff net voor een clanwar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 137% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
JA, idd jammer dat er in dit tpoic niet zoveel mensen meer actief zijn. Zelf zit ik denk ik net als de meeste zeelandnetters met een 512 plus abbo, en ik hoop dat de datalimieten weg gaan of worden vertienvoudigd ofzow, en dat de snelheid (zowel up- als download) verdubbeld zullen worden.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Laatst online: 10-10 14:39

n00bs

Het is weer Zomer!

Holy crap ik woon daar gelukkig niet, maar ik heb dus een XS4all Lite abonnement en zoals iedereen wel weet heeft xs4all het grootste dienstenpakket en is zeer betrouwbaar maar daarom ook vrij duur. Ik betaal 40 Euro p/m en als ik dit vergelijk met zeelandnet :D
U wilt regelmatig muziek, films of software downloaden. U weet wat downloaden is……
Snelheid 1536 Kb Prijs per maand € 79,95
Eigen verkeer 100.000 MB per maand Prijs per jaar € 912,95
E-mail adressen 20 Extra MB's FUP € 0,0025
Homepage 15 MB Dataverkeer homepage 1.500 MB per maand
Aansluitkosten* € 99
€ 0
Dan betaal je dus 2x zoveel voor een verbinding die IETS trager is dan van xs4all lite.
Dat eigen verkeer snap ik niet zo goed :? moet je nog eens 912 Euro EXTRA erbij betalen voor 100GB/mnd??? bij xs4all doen ze namelijk niet moeilijk over 100GB/mnd (is gratis)
Betalen voor je email :? hoe zit dat |:( bij xs4all krijg je 5 mailboxen waarvan er 4stuks 500MB zijn!!! en 10 aliassen per pop3 box.
15MB homepage :D bij xs4all, 50MB en 5GB dataverkeer dacht ik, maar ook hier doen ze niet zo moeilijk over.
En aansluitkosten van 99 EURO :D damn je betaald ongeveer nergens meer aansluitkosten en modemkosten.

Wat een stelletje afzetters die zeelandnet zeg, volgens mij ben je iets van 5x zoveel kwijt tov xs4all zoals ik het nu vergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met wat ! veel nieuws is er niet buiten gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbruggeman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:23:
Zou iemand ff dit forum wat meer actief willen maken?
ach, laat dit topic toch lekker doodbloeden.
along with deltadochter zeelandnet

Help Java!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 09:35
Ik lach me dood om dit topic :D limiet van 1 of 2,5gb per maand :D daar ben ik in een halve dag doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Laatst online: 10-10 14:39

n00bs

Het is weer Zomer!

plakbandrol schreef op maandag 18 april 2005 @ 03:52:
Ik lach me dood om dit topic :D limiet van 1 of 2,5gb per maand :D daar ben ik in een halve dag doorheen
Je kan toch ook kiezen voor 100GB/mnd dat kost MAAR bijna 1000 Euro extra per jaar :D das toch een koopje :+

Die plus 1536Kbit abbo kost maar omgerekend: 165 Euro :D en dan krijg je minder dan bij xs4all bij het LITE abbonement van 40 Euro/mnd. (overigens is die 165 Euro het minimum, kan nog meer worden :p )

[ Voor 24% gewijzigd door n00bs op 18-04-2005 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 157% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08 19:21
Zeelandnet kennende zullen er wel weer addertjes onder het gras zitten.....

.....blij dat ik nu adsl heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iig adders in de klei |:(

Zeelandnet heeft dit altijd... :X

we kunnen binne 2 maanden van Zeelandnet af zijn, maar wacht nog ff tot na de zomer denk ik...
ik ben van de zomer toch heel vaak op het strand en anders buiten iets aan het doen... dus gebruik het eigenlijk weinig dan... Denk dat ik (en me ouders, ben zelf bijna 17 namelijk) overstappen op ADSL tenzij ze die vervloekte limieten laten verdwijnen... maar dit zal waarschijnlijk niet gebeuren aan gezien het toch ook "zeeuwen" blijven.... :O (8> :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03:12

SgtStrider

Fractal Switchover!

Dit noem ik geen adders, dit noem ik cobra's. Zeelandnetstijl is gewoon duur + lage datalimiet. Hoe zit het met hun monopolie? Is dat er nog?

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeRiOn
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 15:45
Ik heb ook al een jaar of 3 zeelandnet en ze hebben me in die tijd al flink genaaid. Vooral het laatste jaar. Ik had mn abonnement een maand of 3 van te voren opgezegd (2mbit). Dus ik d8 dat ik eindelijk over kon stappen op adsl. Kreeg ik een mailtje dat ik 2 dagen te laat was met opzeggen |:( .

Maar ik heb nu gelukkig een goede manier om van dit abonnement af te komen.
1. Men vraagt een contractsovernameformulier aan.
2. Men zet het abonnement op iemand zijn naam die buiten zeeland woont (kennis of familie).
3. Men geeft door dat die persoon is verhuist buiten zeeland en stuurt een uitreksel van zijn of haar geboorteregister mee.
4. Abonnement wordt gelijk afgesloten :+

Dus nu kan ik eindelijk xs4all 8 mbit nemen dat nog goedkoper is dan mijn huidige abonnement _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.....

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2007 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeRiOn
En weet je wat het mooie is? Dit heeft een medewerker van zeelandnet me zelf verteld 8) . Niet echt slim van hem, want dit is al de 2e keer dat ik die methode gebruik (eerste keer voor een abonnement waar ik op kamers zat ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeRiOn
Ja, ik ook. Ik heb het helemaal gehad met zeelandnet. En die 10 mbit zal wel erg duur worden met een downloadlimiet van 100 gb ofzo :r .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 218% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meschien ook niet! We zullen het over een maand zien:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

De meeste klanten zullen automatisch worden omgezet, omdat het nieuwe abonnement veel meer voordelen oplevert, zoals hogere snelheden en/of meer dataverkeer voor hetzelfde of zelfs minder geld! Via een persoonlijk e-mailbericht wordt u op de hoogte gebracht.
Daar maak ik uit op dat of het toegestane dataverkeer verhoogt word of de snelheid. En dus geen onbeperkt dataverkeer. Ik kwam toevallig dit topic tegen maar ik ben blij dat ik gewoon xs4all heb zeg.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je aan die informatie want heb zoiets nergen nog zien staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mensen van COAX willen graag de problemen even op een rijtje weten, ze stappen er direct mee naar de provider, ik sprak net de mensen op de chat, en deze zijn goedwillend en bereid om een lijstje te maken van wat wij vinden ontbreken aan zeelandnet.

http://www.coax.nl/chat_new/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 00:23:
En daarom ga in in Augustus weg bij Zeelandnet :)
En dat is de enige goeie reactie. Laten doodbloeden dat :( bedrijf. Moeder Delta is dochter Zeelandnet aan het volgen. Niets dan klachten , foute afrekeningen e.d.
Ik heb gelukkig al vanaf september 2004 Adsl.
Verlaat dus Zeelandnet en stap over op adsl. Straks stap ik over op digitale tv. Weer wat inkomsten die Deltan gaat mislopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Jezus wat is dit voor onzin zeg #%$@%@ :( Anders lag Zeelandnet ff sinds gisternacht plat tot nu toe! En niet alleen bij mij, maar gewoon bij iedereen volgens mij. Echt dit gaat nergens meer over... Hoogste tijd om over te stappen, dat is een iets wat vaststaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Energy99 op 07-05-2005 20:29 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi Strauss
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb geen last gehad.. Wel andere keren! Goh, dan kan ik soms echt kwaad worden.. En die mensen willen bij die klantenservice en 0,0 HELPEN!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok vandaag: 12:43 tot ongeveer 22:17 geen I-net gehad :S...

stelletje klompekakkers daar...

als die vaker gaat gebeuren ben ik WEG neem ik zelf wel abo naast Zeelandnet wat me ouders hebbe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeelandnet, ach, het is niet alles..

Maar toch ben ik niet heel erg ontevreden.
Ik heb zelf over een jaar genomen ongeveer 99% uptime, hoewel andere mensen dat niet halen.
Ik vind de snelheid wel ok, en de downloadlimiet is goed te behappen als het 's nachts gratis downloaden is (helaas moet de pc dus wel aan blijven staan). Voorderest lijkt het me best leuk om wat meer snelheid te hebben en hogere/geen datalimieten. En dan ben ik gewoon tevree hoor!

(ik betaal toch niet :P doen men oudies)

Edit: die budget abbo's zijn overigens wel echt bewuste naaierij, abonementen waar echt niemand tevreden mee zou kunnen zinn (ik bedoel wie neemt er nou, behalve onwetende gebruikers, een duur 1536kbit budget-abo als je bijna niks mag downloaden. Soort grote lollie die je koopt maar waar je maar een likje van mag nemen (meer likjes is dokken 8)7 ))

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_freak
  • Laatst online: 29-09-2024

tweak_freak

#######->

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:24:
Zeelandnet, ach, het is niet alles..

Maar toch ben ik niet heel erg ontevreden.
Ik heb zelf over een jaar genomen ongeveer 99% uptime, hoewel andere mensen dat niet halen.
Ik vind de snelheid wel ok, en de downloadlimiet is goed te behappen als het 's nachts gratis downloaden is (helaas moet de pc dus wel aan blijven staan). Voorderest lijkt het me best leuk om wat meer snelheid te hebben en hogere/geen datalimieten. En dan ben ik gewoon tevree hoor!

(ik betaal toch niet :P doen men oudies)
Hehe en die internetten niet ?? omdat jij al hun mb's opmaakt :o :o }:O

[ Voor 8% gewijzigd door tweak_freak op 08-05-2005 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi Strauss
  • Niet online
Agh, mijn vader betaald ook. Ik en mijn broer betalen een beetje mee, en we hebben dan 15 000 mb p/maand.. dat is nog wel te doen. Ik zelf download niet heel veel, alleen het kost ****** duur!!

[ Voor 3% gewijzigd door Levi Strauss op 08-05-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Levi Strauss schreef op zondag 08 mei 2005 @ 09:09:
Agh, mijn vader betaald ook. Ik en mijn broer betalen een beetje mee, en we hebben dan 15 000 mb p/maand.. dat is nog wel te doen. Ik zelf download niet heel veel, alleen het kost ****** duur!!
Misschien is de prijs hoger tov andere aanbieders in nederland. Maar als dat bij jou niet leverbaar is heb je alleen keuze uit zeelandnet. Dus hoe kan je dan zeggen dat het 'duur' is als je geen andere keuze hebt?

Als je je niet kan vinden in de gestelde datalimiet op het door jou gekozen abonnement kies je toch een abonnement dat beter aansluit bij jou wensen. Natuurlijk kost dat iets meer, je wilt immers ook iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi Strauss
  • Niet online
Ja, en misschien komt ADSL hier ook wel in de buurt? En misschien zijn die prijzen veelen malen lager!? Dus er wel keus! Ik kijk heus wel bij andere aanbieders hoeveel je daar bij moet betalen.

Edit: Liggen trouwens andere aanbieders er soms ook een hele avond uit? :O

[ Voor 23% gewijzigd door Levi Strauss op 08-05-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 29-09 08:54
Kan me niet voorstellen dat als je er een hele avond uitligt en je belt dat er dan niks gebeurt. En als je dan perse wilt dat er naar gekeken wordt omdat je zeker weet dat het aan zeelandnet ligt dan kan er vast wel wat afgesproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah... en dan zetten ze hun team van specialisten erop... en blijkt dat "het" toch bij jou ligt *wat ze heel vaak zulle zeggen lijkt mij* mag jij de kosten betalen voor 5 specialisten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
Als het dan bij jouw ligt dan moet je hier niet zeggen dat het aan zeelandnet ligt. Zelf heb ik ook kabel en ik heb heel weing storing. Wat ik veel lees is dat mensen zoveel problemen hebben maar storingen van hele avonden is echt iets wat ik misshcien 1 keer heb meegemaakt in 5 jaar. En als er niks op de storingspagina staat en je hebt wel storing dan is of je aanslutiing niet goed of je hebt het zelf niet voor elkaar. Dat kan je als tweaker toch zelf wel verzinnen. Dus als je weet dat het niet bij jouw ligt dan kan je het toch laten nakijken lijkt me?

Maar goed, ik laat me weer meeslepen door mijn gevoel door hierop te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2003 @ 13:48:
Ik heb dus ook zeelandnet... ze zetten inderdaad gelijk je abonnement om, zonder dat je het door hebt.
Ze hebben een ACHTERLIJKE datalimiet... en het probleem is dat KPN te gierig is om niet gelijk alle centrales om te zetten.. dan was hier al lang adsl..

Aangezien ik in een klein dorp woon, zal dat nooit gebeuren :(
:'(
Zelfde probleem hier, ik kan ook geen ADSL krijgen in dit kleine boerendorpje... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij wel weet waneer het aan zijn computer light of zeelandnet zelf! ( Ik lekker ee potje BF1942 te spelen :/ )

Maar zo te horen was het wel een hele grote storing.
Maar mensen moeten niet zo zeiken, dit is pas de tweede grotes storing voor mij en als het meerdere storingen plaats vinden per maand, ga je naar een andere aanbieder! ik weet dat jullie boos zijn over de prijzen (ik zelf ook) maar reageer dan ergens anders op.

99 procent uptime hier dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi Strauss
  • Niet online
eRRoR.InSiDe schreef op zondag 08 mei 2005 @ 09:44:
Kan me niet voorstellen dat als je er een hele avond uitligt en je belt dat er dan niks gebeurt. En als je dan perse wilt dat er naar gekeken wordt omdat je zeker weet dat het aan zeelandnet ligt dan kan er vast wel wat afgesproken worden.
Als hun klanten service alleen werkdagen van 09.00 tot 17.30 bereikbaar is. Dan kan je moeilijk bellen om te zeggen dat er wat aan de hand is. En als je niet geloof dat het er een hele avond uit ligt. Soms ligt het er van 11u sochtends tot 5 u smiddags uit. Oké komt niet vaak voor.. maar het gebeurd wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
Levi Strauss schreef op zondag 08 mei 2005 @ 12:17:
[...]

Als hun klanten service alleen werkdagen van 09.00 tot 17.30 bereikbaar is. Dan kan je moeilijk bellen om te zeggen dat er wat aan de hand is. En als je niet geloof dat het er een hele avond uit ligt. Soms ligt het er van 11u sochtends tot 5 u smiddags uit. Oké komt niet vaak voor.. maar het gebeurd wel!
Als in: 1 keer per jaar ofzo? Zelf heb ik nog nooit zulke lange storingen gehad. Dus misschien is er iets niet goed bij jouw aansluiting?
En wie kan er tegenwoordig nou niet zijn mobiel gebruiken tussen 9:00 en 18:00? Je kan mij niet vertellen dat er niemand is die er gebruik van maakt die er nooit zijn tussen die tijden. De tijden zijn inderdaad niet echt van deze tijd maar als je steeds een rot verbinding hebt dan zou ik toch echt wel ergens een beetje tijd vrijmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi Strauss
  • Niet online
Nou, bij mij met mijn aansluiting is alles goed. Want de laatste tijd gaat het best perfect. Maar is ook een tijd geweest dat het gewoon bagger en sh*t was.. En wat heeft mobiel gebruiken tussen 9 en 18 er mee te maken? Als er savonds geen internet is wil ik daar gewoon gelijk melding van kunnen maken dat er wat aangedaan word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Gisteren lag zeelandnet in ieder geval in heel Vlissingen eruit volgens mij.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-10 14:37

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 08 mei 2005 @ 19:28:
Gisteren lag zeelandnet in ieder geval in heel Vlissingen eruit volgens mij.
Bij mij ook, de hele middag in Zuid-Beveland :(

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
Zie mijn post. Ik zeg toch niet dat de tijden goed zijn. Ik zeg enkel dat je als je wilt wel kan melden dat je een probleem hebt.

Volgens de storingspagina was dat inderdaad het geval. Oorzaak: defecte hardware volgens de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:08:
[...]

Zelfde probleem hier, ik kan ook geen ADSL krijgen in dit kleine boerendorpje... :(
Waarschijnlijk telefoonlijn veel te lang (tussen jou aansluiting en de centrale) voor een redelijke ADSL verbinding, als het al zou werken. Daar is kabelinternet echt in het voordeel omdat in zo'n geval DSL helemaal niet mogelijk kan zijn.

Datalimieten zijn toch best netjes, zeker bij de hogere abonnementen. Dat het bij de lagere abonnementen krapper is is ook best logisch. Anders zou iedereen een laag abonnement nemen en is het qua verkeer misschien niet kostendekkend de infrastructuur in zeeland.

Iets wat niet kostendekkend is gaat vanzelf op de fles. Iets wat op de fles is kan je niet meer afnemen en dan heb je misschien wel niets :X

[ Voor 34% gewijzigd door bjck op 08-05-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Wanneer komt de snelheidsverhoging nou? Zou toch echt rond deze tijd moeten zijn volgens mij.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
Volgens mij is er zaterdag 21 mei een opendag dus zal het 1 dezer dagen wel beginnen allemaal. Volgens COAX staat er ook iets in de nieuwsbrieven.

http://www.zeelandnet.nl/index.php?upn=011400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Hier nog een ex-Zeelandnetter. Ik zit nu lekker bij Planet ADSL met een abbonement gelijkwaardig aan die ik bij Zeelandnet had allee dan 2 keer zo goedkoop en geen datalimiet.

Toen ik dit aan zus en vader vertelde hebben ze meteen deze oplichtersprovider opgezet en Planet besteld.

Men moet geen aktie ondernemen, gewoon opzeggen en voor ADSL gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada

Nevada

UT

A.s. zomer komen er nieuwe abo's. Onlangs kreeg afgelopen week emailtje
Hier een stukje uit de email
Wat betekent dit voor u persoonlijk?

Om op gecontroleerde wijze deze grootschalige actie te beginnen, hebben we een groep klanten geselecteerd, en u bent daar één van! Als één van de eerste klanten kunt u straks gebruik gaan maken van de vernieuwde digitale snelweg van ZeelandNet.

Welke specificaties uw nieuwe abonnement zal gaan krijgen, dat houden we nog even geheim. We kunnen u wel alvast vertellen dat de nieuwe snelheid en datalimiet spectaculair zal worden. Uw nieuwe abonnement zal voor u direct voordeel opleveren en meer internetplezier.

Nieuw kabelmodem

Bij uw nieuwe abonnement hoort een ander kabelmodem. Volgende week wordt dit modem bij u thuis afgeleverd. U kunt dit modem met behulp van de handleiding zelf eenvoudig installeren. Zodra u deze heeft geïnstalleerd, kunt u meteen gebruik gaan maken van de aangepaste snelheid en dataverkeer.

Tevens ontvangt u dan informatie wat er met het oude kabelmodem moet gebeuren.

De specificaties van uw abonnement worden, na aansluiting van het nieuwe modem, op uw PiP
Ik ben erg benieuwd

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben jaloers :P
maar ben jij een grootverbruiker?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada

Nevada

UT

Het valt wel mee. zo'n 50 gig per periode gemiddeld. Mischien omdat we lid zijn van af het eerste uur :P ?

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meschien, maar dat waren wij, volgens mij ook! (weet het niet zeker)
en messchien heeft die 50 gieg iets mee te maken. ze testen je uit..... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada

Nevada

UT

Geef ik niet om. Hoop natuurlijk dat ik een dikke 10mb lijn krijg :P down en upstream. Ik zal het deze week wel zien

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
Wat voor abo heb je nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada

Nevada

UT

Ik heb nu 1537?kbps en 100 gig datalimiet

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lid van het eerste uur hehe idd :) waren wij ook *begin was een 14k4 :)*

maar geen mailtje, momenteel: Plus1024, elke periode: 30/40GB *bijna 15 in normale uren, rest in de gratis uurtjes :P*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
En al mensen die het nieuwe modem binnen hebben?
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Let op:
Als je mailtjes quote, graag wel de persoonsgegevens eruit halen... Mails zijn in principe zelfs alleen persoonlijk, dus niet voor publicatie. Als je ze anonimiseert is het nog wel door de vingers te zien.