[Multiplatform]Need for Speed Underground Deel 4

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.496 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-08-2022

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Mijn karretje, stelt nog weinig voor, aangezien ik pas 1 dag heb gespeelt :+
Nog een klein vraagje: Ik kan nergens iets vinden over resolutie-instellingen, en ik wil niet op 800x600 spelen :P

edit: al gevonden :Y)
Afbeeldingslocatie: http://www.lido-almere.nl/lounger/NFSUnderground/Speed%202003-11-24%2003-14-23-66klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lido-almere.nl/lounger/NFSUnderground/Speed%202003-11-24%2003-14-52-14klein.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Rickyboy op 24-11-2003 04:55 ]

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

En weer mn drift tijd en score verbeterd :)
Punten: 68030
Tijd: 23.463 seconden
ik post morgen screenshots

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
tijn.online schreef op 24 november 2003 @ 01:03:
Zeg, is die muziek niet op één of andere manier te rippen? Ik bedoel, een paar nummertjes zou ik ook best buiten NFS willen luisteren. Iemand enig idee?

en begin nou niet te zeuren dat het allemaal zo illegaal is, want ik heb genoeg geld neergelegd voor dat cd-rommetje...
hier heb je een lijst, inet compleet maar goed... weet niet of deze lijst klopt

http://xi.dpx.nl/page.php?id=194

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 02:37:
Ik mis eigenlijk toch wel een belangrijk iets.....de Replay.
in de voorgaande delen was de reply niet egt belangrijk, maar nu in dit spel :9~

heel erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 15:58
Don3k schreef op 24 november 2003 @ 08:14:
[...]

in de voorgaande delen was de reply niet egt belangrijk, maar nu in dit spel :9~

heel erg jammer
Yep dat snap ik dus ook niet waarom ze dat eruit hebben gelaten. Vooral af en toe een drag race terug kijken zou ik heel leuk vinden.

Volgens mij heeft EA dit expres gedaan zodat ze in deel 2 nog iets toe kunnen voegen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Na al die auto's hier gezien te hebben post ik mijn eigen Hyundai Tiburon GT V6 ook maar eens :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.pol11/NFS/tiburongtv6f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.pol11/NFS/tiburongtv6b.jpg

Ze zijn een beetje donker uitgevallen zal vanmiddag wel ff betere maken want je ziet nu niet echt veel :?

[ Voor 31% gewijzigd door Astennu op 24-11-2003 10:02 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie auto's!

Ik dacht gisteren dat 86 een moeilijke race was, wat het ook was, maar 96 nu lijkt me serieus onmogelijk.
6 Laps en irriterend verkeer..
Al begin ik op topspeed en maak ik de eerste laps geen fouten, ze zijn sneller dan me..
Ik ram ze dan mooi op die brug, en bouw een voorsprong op van 8 seconden, ietsje meer..
Als ik aan dat chinees tuintje zit, of wat het ook moge zijn hebben ze nog maar 1 seconde achterstand :?
Echt bizar, en bijzonder onmogelijk..
Doe ik dan es de eerste 5 laps aan een gemiddelde snelheid van 200km/u, niet hoger als 225 en niet in 5e.
Allemaal goed en al, de AI gaat ook vertragen :|
Leuk enzo, maar als ik bij ze kom, of als zij achter me zitten door een stommiteit, hebben ze me in no-time terug ingehaald.
3 Laps als eerste rijden lukt nog net, maar die 6 laps lijken mij zwaar onmogelijk :(
Rij je dan es deftig op kop vlam je tegen het verkeer :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
hoe werkt dat drifting eigelijk? als ik achter een auto hang dan staat er drift +60> en dat terwijl ik in die tutorial toch echt heb geleerd dat drifting iets anders is.

en als ik in zo'n race een mooie slyding maak, dan heeft dat weer powerslide :S terwijl dat nou juist een drift is :d
complicated !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 10:11:
Mooie auto's!

Ik dacht gisteren dat 86 een moeilijke race was, wat het ook was, maar 96 nu lijkt me serieus onmogelijk.
6 Laps en irriterend verkeer..
Al begin ik op topspeed en maak ik de eerste laps geen fouten, ze zijn sneller dan me..
Ik ram ze dan mooi op die brug, en bouw een voorsprong op van 8 seconden, ietsje meer..
Als ik aan dat chinees tuintje zit, of wat het ook moge zijn hebben ze nog maar 1 seconde achterstand :?
Echt bizar, en bijzonder onmogelijk..
Doe ik dan es de eerste 5 laps aan een gemiddelde snelheid van 200km/u, niet hoger als 225 en niet in 5e.
Allemaal goed en al, de AI gaat ook vertragen :|
Leuk enzo, maar als ik bij ze kom, of als zij achter me zitten door een stommiteit, hebben ze me in no-time terug ingehaald.
3 Laps als eerste rijden lukt nog net, maar die 6 laps lijken mij zwaar onmogelijk :(
Rij je dan es deftig op kop vlam je tegen het verkeer :s
Ben sommige levels op Easy gaan doen hierom, gewoon te frustrerend, dat terwijl je nog nix nieuws op je auto kan zetten, en je ver voorligt de AI je toch nog inhaalt.
Heb ik nu bij een dragrace nogal last van. Alles perfect en dan nog niet winnen, zelfs op easy niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken het gevoel, ik ben gewoon van alles te doen op hard..
Maar na zoveel keer, op Medium noch op Easy..
Wil maar niet lukken, blijft telkens hetzelfde :|
Erg frusterend om 3u te spelen en nog steeds niet die ene race voorbij geraakt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Laatst online: 10-09 20:46
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 10:19:
Ken het gevoel, ik ben gewoon van alles te doen op hard..
Maar na zoveel keer, op Medium noch op Easy..
Wil maar niet lukken, blijft telkens hetzelfde :|
Erg frusterend om 3u te spelen en nog steeds niet die ene race voorbij geraakt te zijn.
of ik nu op easy of hard speel, wordt telkens 2e 8)7
zo ben ik dit spel nogal snel zag.. wil best een race paar keer doen, maar niet 50x ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CommanderKeen schreef op 24 november 2003 @ 10:15:
hoe werkt dat drifting eigelijk? als ik achter een auto hang dan staat er drift +60> en dat terwijl ik in die tutorial toch echt heb geleerd dat drifting iets anders is.

en als ik in zo'n race een mooie slyding maak, dan heeft dat weer powerslide :S terwijl dat nou juist een drift is :d
complicated !
je haalt driften en drafting door elkaar... drafting is gewoon in iemands slipstream zitten. vooral handig voor inhaal acties en bij drag racing. En een powerslide is eigenlijk geen echte drift, maar een deel. Iedereen kan het met een achterwiel aangedreven auto, in real life.

een echte drift is dat de auto voordat ie de bocht in duikt al slipt en zo de bocht weer uit. daar zijn misschien 6 verschillende technieken voor.

en online spelen werkt weer!!!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-Spotter schreef op 24 november 2003 @ 10:21:
[...]

of ik nu op easy of hard speel, wordt telkens 2e 8)7
zo ben ik dit spel nogal snel zag.. wil best een race paar keer doen, maar niet 50x ofzo :(
Indeed :/
Zo wordt je het gauw beu, gisteren, de 43e keer was ik eindelijk eerste bij race 86 :+
Maar nu bij 96.. Man, het zal nog lang duren :'(
Wat zou 106 zijn? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:37

VonAalscht

Raaaar

Mijn wagentje:
Afbeeldingslocatie: http://www.huurmoordenaars.nl/meuk/bruut1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.huurmoordenaars.nl/meuk/bruut2.JPG

Ik lees dat iedereen tegen race 96 aan zit te hikken ? Is dat de race van 6 ronden (Kurt's Killer Ride) ? Daar kom ik namelijk bijna niet voorbij. Misschien met de Nissan Skyline (die ik persoonlijk iets minder lekker vind rijden), die zou wel iets betere handling moeten hebben, gezien de 4WD (alleen shittig met drift races)

Plaatje 3
Plaatje 4

[ Voor 27% gewijzigd door VonAalscht op 24-11-2003 10:57 . Reden: Voor de modemmers onder ons 2 plaatjes weg gehaald ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht maar tot je race in race 105 komt, ben je uurtjes zoet. 7 Laps, tegenstander is sneller dan jou, alleen scherpe bochten, die hij foutloos neemt. Ik deed een dag over om die race te winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad race 96.
6 Laps, Kurt's Killed Ride..
Als ik vanavond terug ben van school eens proberen met verschillende wagens, het moet OOIT lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Geweldig al die karren :9 . Helaas zit ik pas in race 4 ofzo, vanwege sociale bezigheden (lees vriendin) en me stage die 40u p/wk opslokt.. 8)7 .

Besturing van de wagens gaat perfect, alleen die leuke muis die je soms moet gebruiken is vet irritant.. (ja, ik speel dus met me keyboard wat overigens geen problemen hier geeft)

Tevens is het spelen online nog niet gelukt, aangezien hij steeds crasht..

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 10:46:
Dat is inderdaad race 96.
6 Laps, Kurt's Killed Ride..
Als ik vanavond terug ben van school eens proberen met verschillende wagens, het moet OOIT lukken :)
Ik zat inderdaad net te denken, er staat bij mijn stats 95/11 nog wat, vandaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20:47
Niemand een oplossing voor de performance problemen?

Ik heb een fresh install van windows 2000. Dus dat kan het probleem niet zijn.. Ik haal ook gewoon 4200 3dmark03 punten, alles draait goed (buiten NFSU) en de demo draait ook lekker...

Ook een maat van me met een 3.0 800mhz, 2x256mb ram in dualchannel mode en een Radeon 9800XT heeft die problemen... Dat is een ultra systeem dat 7000 3dmarks haalt en ALLES vloeiend doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

418O2 schreef op 24 november 2003 @ 11:36:
Niemand een oplossing voor de performance problemen?

Ik heb een fresh install van windows 2000. Dus dat kan het probleem niet zijn.. Ik haal ook gewoon 4200 3dmark03 punten, alles draait goed (buiten NFSU) en de demo draait ook lekker...

Ook een maat van me met een 3.0 800mhz, 2x256mb ram in dualchannel mode en een Radeon 9800XT heeft die problemen... Dat is een ultra systeem dat 7000 3dmarks haalt en ALLES vloeiend doet..
WAT voor performance problemen bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 04:00
Zo hé, dit is echt een lomp spel. _/-\o_ _/-\o_

Alleen ik heb nu de Golf GTI gekozen (tjah ik kon het echt niet laten :p :p), maar ik heb het idee dat deze veel langzamer is dan die overige auto's die je in het begin kan kiezen, klopt dit? Ik heb er niet echt op gelet omdat ik toch graag die Golf wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:24

Entity

9000rpm

eX0duS schreef op 24 november 2003 @ 12:06:

Alleen ik heb nu de Golf GTI gekozen (tjah ik kon het echt niet laten :p :p), maar ik heb het idee dat deze veel langzamer is dan die overige auto's die je in het begin kan kiezen, klopt dit? Ik heb er niet echt op gelet omdat ik toch graag die Golf wilde.
Van de wagens die je in het begin kunt kiezen, is de Golf één van de langzaamste. De Mazda MX5 (Miata) is volgens mij de beste keus tot je echt serieuze wagens krijgt (RSX/Supra/Eclipse etc). Ik heb een race of 40-50 met die Mazda gedaan. Overigens vind ik hem weer niet zo lekker driften, daar is een 206je weer lekkerder imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 23:52:
Ik vind het iig vrij k*t dat ik niet gewoon op een LAN kan spelen tegen kennissen, of gewoon 1 op 1, of met een paar lui onderling. Alles moet via het EA-netwerk en als ik het niet eens ben met de voorwaarden of gewoon niet via EA wil werken dan ben ik gewoon genaaid. Bah.
Hier baal ik dus ook van. Hadden een game weekeinde....kan je deze NFS niet eens spelen met zijn allen. BAH :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op 24 november 2003 @ 12:06:

Golf is idd de langzaamste auto die je kan kiezen in het begin.

Ikzelf ben inmiddels bij race 65/111 ofzo en het gaat me nog steeds goed af op hard. Voor mijn gevoel heb ik ook al alle extra paints enzo geunlockt en de extra auto's enzo, want mijn style points staan op 4000000+ en ik zie mijn balkje niet meer heen en weer gaan als ik na een race die style points krijg. Normaal zie je dan dat balkje weer een klein beetje opvult na een race en als het vol is krijg je weer wat extra's erbij. Daar is ie bij mij al een lange tijd mee gestopt. Bij de 3000000 stopte hij al.

Dus als je 3000000 style points hebt dan heb je alles geunlockt wat je maar kan unlocken met de style points (alle vinyls, decals en dat soort spul)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:03
Best leuk spelletje dit, alleen EA mag wel een functie inbouwen: de mogelijkheid om uit je auto te stappen en de man waar je net tegenaan gereden bent uit zn taxi te kunnen trekken om hem even met een honkbalknuppel duidelijk te maken dattie niet in de weg moet gaan rijden!! Wat is dat verkeer vreselijk irritant zeg... ben je echt perfect door het circuit aan het rijden komt er ineens een auto uit een zijstraat... CRASH!!! En door dat catch-up systeem van EA ben je dan gelijk laatste... Soms is dit spel te frustrerend! :(

Maar verder wel leuk... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Amras schreef op 24 november 2003 @ 12:28:
Best leuk spelletje dit, alleen EA mag wel een functie inbouwen: de mogelijkheid om uit je auto te stappen en de man waar je net tegenaan gereden bent uit zn taxi te kunnen trekken om hem even met een honkbalknuppel duidelijk te maken dattie niet in de weg moet gaan rijden!! Wat is dat verkeer vreselijk irritant zeg... ben je echt perfect door het circuit aan het rijden komt er ineens een auto uit een zijstraat... CRASH!!! En door dat catch-up systeem van EA ben je dan gelijk laatste... Soms is dit spel te frustrerend! :(

Maar verder wel leuk... :9
idd dat catch-up is echt zwaar zuigend, maar het heeft ook wel weer iets als je dan met veel moeite eindelijk wint *handen in de lucht* :)

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10-09 04:00
Maar je kunt je Golf op een gegeven moment wel veel sneller maken zodat hij iig net zo snel is als die andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
eX0duS schreef op 24 november 2003 @ 12:33:
Maar je kunt je Golf op een gegeven moment wel veel sneller maken zodat hij iig net zo snel is als die andere?
als je de golf sneller maakt, worden de andere autos ook sneller :)
je onderdelen (motor, turbo etc) worden meteen meegenomen naar de andere auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
Ja, rij ook nog steeds met m'n GTI rond, met level 1 upgrades + turbo. Ik trek bij o.a. drag races alle anderen er met gemak uit :P Hoe meer races je rijd hoe meer tuning opties je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 23:19:
ik vind het wel leuk spel kwa racen en tunen. ik ben nu bij race 95 maar t gaat me nu toch echt irriteren.
nu moet ik 6 rondes rijden en ik speel op easy. dan start ik altijd minder goed dan derest maar ff later haal ik ze makkelijk in ...ik maak voorsprong maar ff later liggn ze weer direct achter me :s. ook bijvoorbeeld als ze crashen dan zie je ze eerst helemaal nie meer op de kaart maar ff later zijn ze er gelijk weer ,terwijl ik toch best goed ging.
wat is het nut dan van die eerste 5 rondes? je kan beter hele tijd laatste rijden en net voor t eind met geluk derest in halen dan hele tijd 1e rijden en net voor t eind ingehaald worden omdat er net een onmogelijk uit te wijken auto aankwam.
ja die racec 95 is idd klote.. had hem bijna met medium knal ik tegen auto aan O-)

Klote.. maja nu 96 :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoveel stylepunten en geld op de bank en toch pas level2?! Cheats aangezet?!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 16:53

star-saber

Ryzen

hij heeft nog niet zoveel gimmicks op z'n auto staan
die beinvloeden je meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Sander Prinsen schreef op 24 november 2003 @ 12:23:
Van de wagens die je in het begin kunt kiezen, is de Golf één van de langzaamste. De Mazda MX5 (Miata) is volgens mij de beste keus tot je echt serieuze wagens krijgt (RSX/Supra/Eclipse etc). Ik heb een race of 40-50 met die Mazda gedaan. Overigens vind ik hem weer niet zo lekker driften, daar is een 206je weer lekkerder imho.
De Miata is voor alle races bruikbaar en misschien zelfs de beste voor circuit en sprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
eX0duS schreef op 24 november 2003 @ 12:33:
Als ik de stats bekijk, maakt het niet zoveel uit. Ik dacht ook dat het tijd werd m'n golf in te ruilen voor een Impreza oid, maar die golf is net zo snel ... zeker met al die tuningzooi. Je hebt zo'n mooi trade-in vergelijkje, zie je wat je nieuwe auto meer of minder is dan wat je nu rijdt. In mijn geval was alleen die mazda :? sneller ... weinig kans dat ik een golf ga inruilen voor een mazda :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke... dit is bizar... online race. Ik was samen met 2 andere in een skyline tegen een 206, track was olympic square. Die 206 bleef maar uitlopen, zo bizar snel niet normaal.

Dacht zelf eerst dat die kerel nos cheat gebruikte, maar toen ik zelf de 206 probeerde kwam ik er snel achter dat je bijna elke bocht volgas kunt nemen en dus veel langer je snelheid vol kan houden. Duzzz ik heb me skyline in de prullenbak gegooid en rij voortaan met een 206 until further notice hehehe... misschien toch weer ff de rx7 proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:38
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 13:05:
oke... dit is bizar... online race. Ik was samen met 2 andere in een skyline tegen een 206, track was olympic square. Die 206 bleef maar uitlopen, zo bizar snel niet normaal.

Dacht zelf eerst dat die kerel nos cheat gebruikte, maar toen ik zelf de 206 probeerde kwam ik er snel achter dat je bijna elke bocht volgas kunt nemen en dus veel langer je snelheid vol kan houden. Duzzz ik heb me skyline in de prullenbak gegooid en rij voortaan met een 206 until further notice hehehe... misschien toch weer ff de rx7 proberen
Ben t met je eens.
Ik heb alleen nog maar offline gereden, maar ik heb al verschillende auto's geprobeert en de 206 rijd dik het lekkerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 12:49:
[...]

Zoveel stylepunten en geld op de bank en toch pas level2?! Cheats aangezet?!
Het geld heeft ie wel gecheat de style punten hoeven niet. Ik heb zelf ook al ruim 4 miljoen aan style punten terwijl ik nog maar net over de helft ben met deze game. Je kunt snel veel style punten behalen door gewoon een quick race te doen, dan drift, selecteer een lange baan met 10 ronden en kies een auto met hoge reputatie als dat kan. Zo krijg je binnen no-time veel style punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARG $%%@ catch-up.. race van 7 rondes.... hele tijd rij ik eerste... zon gast crashde zie ik ff later niet meer op de kaart.. ff later is die weer achter me en haalt me net in voor het eind.... frusterend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchimp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34

innerchimp

The Finer Things in Life

Tetsuo schreef op 23 november 2003 @ 23:31:
Ik heb het spel ook sinds vrijdag en heb nu in de afgelopen 3 dagen niets anders meer gespeeld zit nu op race 96 en speel op easy.

Wat ik wel heb gemerkt is dat er een bepaalde snelheids grens ligt waarop de tegenstanders rijden (op easy in ieder geval). Zolang ik rond de 210-230km/h rij kunnen ze me heel moeilijk inhalen, plus met die snelheid kan je makkelijk de meeste bochten zonder te remmen rond gaan (plus minder kans op een botsing omdat je meer tijd hebt om te reageren). Oh ja het gas los laten in de bochten inplaats van te remmen helpt ook enorm. Het lijkt wel alsof de tegenstanders een boost krijgen zodra je de rem gebruikt.

Zwaar nep dus en ik irriteer me er ook aan, maar zolang je snelheid boven de 200 ligt heb je er weinig last van :). Moet binnenkort maar eens een pic posten van mijn bolide :P
Waarom vind je het zo cool op "easy", en dat je gemakkelijk kan winnen. Ik speel alles op hard en ik vind het daarbij juist leuk dat je soms een beetje moeite moet doen om te winnen.
En door de bochten laat ik idd ook meestal ff het gas los ipv te remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 13:47:
ARG $%%@ catch-up.. race van 7 rondes.... hele tijd rij ik eerste... zon gast crashde zie ik ff later niet meer op de kaart.. ff later is die weer achter me en haalt me net in voor het eind.... frusterend
Nos 8)7 . Maar dan zou het ook nooit kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
SPOXER schreef op 24 november 2003 @ 14:17:
[...]

Nos 8)7 . Maar dan zou het ook nooit kunnen.
idd, nos bewaren en als je net voor de finish dreigt te verliezen helemaal leegpompen die nos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me skyline killer, beetje fout maarjah... spel is een beetje uit verhouding :P

Afbeeldingslocatie: http://home.westbrabant.net/~kwbnl/nfs/206-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.westbrabant.net/~kwbnl/nfs/206-02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

SteAlthmAn schreef op 24 november 2003 @ 14:35:
[...]

idd, nos bewaren en als je net voor de finish dreigt te verliezen helemaal leegpompen die nos :)
NOS voor de laatste ronde gebruiken heeft toch geen zin, de tegenstanders halen je toch wel weer in dank zij die geweldige :r catch-up :/ Al hebben ze wel moeite om terug te komen als je ze gewoon frontaal tegen een muur/paal parkeert >:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wh00t net een paar leveltjes gedaan vet spel man :). Mooie graphics enzo vette adreline gameplay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 15:58
innerchimp schreef op 24 november 2003 @ 13:56:
[...]

Waarom vind je het zo cool op "easy", en dat je gemakkelijk kan winnen. Ik speel alles op hard en ik vind het daarbij juist leuk dat je soms een beetje moeite moet doen om te winnen.
En door de bochten laat ik idd ook meestal ff het gas los ipv te remmen.
Hmmm jou vraag/opmerking snap ik niet helemaal...staat in mijn tekst ergens dat ik het "cool" vind op easy? En zeker in de latere races (bijvoorbeeld race 96) is op easy spelen echt niet iets om je voor te schamen als je uiteindelijk wint.

Ga vanavond maar eens proberen met de 206, zo te lezen rijdt die nog het lekkerste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:24

Entity

9000rpm

Ik vraag me eigenlijk af: heeft het spelen op 'easy' consequenties? Dat je bijvoorbeeld minder snel upgrades krijgt, of minder exclusieve onderdelen? Of is het alleen financieel een verschilletje? Ik speel zelf afwisselend hard en medium en kies alleen easy als ik een race echt niet kan winnen op moeilijkere niveaus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander Prinsen schreef op 24 november 2003 @ 15:30:
Ik vraag me eigenlijk af: heeft het spelen op 'easy' consequenties? Dat je bijvoorbeeld minder snel upgrades krijgt, of minder exclusieve onderdelen? Of is het alleen financieel een verschilletje? Ik speel zelf afwisselend hard en medium en kies alleen easy als ik een race echt niet kan winnen op moeilijkere niveaus.
voornamelijk financieel... als je op hard speelt moet je misschien wat vaker een race opnieuw doen.. daardoor krijg je meer style point etc. omdat je meer races hebt gereden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

pffft ik heb de eerste 60 ~ 65 races op easy gedaan, maar vanaf daar echt op medium, en nu op 83 win ik nieteens van easy.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorperito schreef op 24 november 2003 @ 15:41:
pffft ik heb de eerste 60 ~ 65 races op easy gedaan, maar vanaf daar echt op medium, en nu op 83 win ik nieteens van easy.
rij je nog steeds met de supra ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

race 104 is echt bijna niet te doen.... alweer verloren :@
nos opsparen heeft niet veel zin bij de baan want daar zitten zoveeeeel kut bochten in niet leuk meer.
en handrem werkt helemaal nie goed bij circuit in tegenstelling tot drift dat vind ik wel raar.
en die tegenstanders gaan heel droog zonder te remmen door die bochten.. da kan echt nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

w00t, heb hem uitgespeeld :)

hier even de pics van mijn Skyline :) Zeg aub ff wat je ervan vind :)

Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/forceofgods/nfs/skyline2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/forceofgods/nfs/skyline3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/forceofgods/nfs/skyline4.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door GandalfTheGrey op 24-11-2003 15:52 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

ik vind de widebody kit erg netjes, alleen die uitlaat... die mag wat groter :)
(grotere uitlaat mag idd bij auto's met flink vermogen, dus niet lullen over ricer dit of ricer dat)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet me denken aan de Skyline uit 2 Fast 2 Furious, daar vond ik hem ook een mooie kleuren combi hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

klopt, die heb ik proberen na te bouwen :) alleen voorkant kant geen 2 'echte' strepen voor de rest vind ik hem wel geslaagd :p

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Als ik online probeer te racen, crasht NFSU helemaal. (het menubeeld blijft staan) K kan 'm dan alleen nog maar afsluiten via taakbeheer. Is dit normaal?
K heb alle poorten via m'n router naar deze pc doorgeroute, en k heb m'n firewall uit staan...

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

heb je de patch (1.2.xxxx)?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20:47
Huurmoordenaars schreef op 24 november 2003 @ 11:52:
[...]

WAT voor performance problemen bedoel je ?
dattie af en toe schokkig loopt ( <20fps )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Super spel, bijna uitgespeelt! Beetje jammer alleen dat de 'super-cars' (Supra, Skyline) niks klaarspelen... Mazda miata mx-5 of Peugeot 206 stuurt veel strakker dan zon race-monster, alleen zijn ze iets langzamer bij de start. Ach, maakt mij niet uit, beetje onrealistisch alleen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je die vinden ? ik vind hem niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

nnk schreef op 24 november 2003 @ 16:36:
Super spel, bijna uitgespeelt! Beetje jammer alleen dat de 'super-cars' (Supra, Skyline) niks klaarspelen... Mazda miata mx-5 of Peugeot 206 stuurt veel strakker dan zon race-monster, alleen zijn ze iets langzamer bij de start. Ach, maakt mij niet uit, beetje onrealistisch alleen :D
lol kom maar online, zonder een RX-7 of Skyline word je kapot getrokken

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
ik vindt mijn eclips nog steeds super rijden trekt heerlijk snel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op 24 november 2003 @ 17:09:
[...]

eh neuh dat valt mee hoor... me 206 trekt tot nu toe elke skyline eruit :P
je moet gewoon zorgen dat je alle upgrades hebt

Ik daag je uit :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb NFS-U nu uitgespeeld, maar hoe kan ik me underground auto nu nog editten ? :(

whawhhwaaw kom maar tege mij racen, ik trek je er uit met me 206!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 17:19:
Ik heb NFS-U nu uitgespeeld, maar hoe kan ik me underground auto nu nog editten ? :(
niet :P
savegame nog ? voordat je tegen de zwarte 350z gaat spelen ?
gewoon niet uitspelen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoa, mijn 206 roelt (pics niet nodig aangezien ik nog neit zo ver ben als de rest hier en hij daarom toch niet zo tof is :))
Wel een tof spelletje, maar wel, helaas, met de gebruikelijke NFS problemen (catch-up, blijven steken als je een gladde kant langsrijd, vervelende voertuigen die je niet aan kan zien komen ed... Maar dat breekt de pret niet :) hihi

Was mn save kwijt door format c: enzo, dus ben weer overnieuw begonnen. Heb net mn nitro en mn brand venyls weer gewonnen :P Super.
De enige bijkomende irritatie is het tune-menu. GVD wat irritant, je moet eerst 20 menus door soms voor je weet wat je wel en niet op je wheels kan plakken, ook als je hood stickers nog niet eens available zijn meot je wel eerst je custom hood eraf laten halen om in het menu te komen met alle gelockte stickers (zodat je je V-hood weer terug moet kopen enzo) maar het speelt zo lekker, en het ziet er wel zwaar leuk uit!

Kan je uiteindelijk eigelijk met je eigen behaalde custom parts samengestelde auto in multiplayer tegen elkaar spelen? zodat iedereen de door hem gebouwde, originele auto kan besturen, en de rest dat ook kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een room holland aangemaakt voor circuit racing... daar sta ik meestal,.. me nick daar is faztfranko ofzo... ( alles was al in gebruik kwa nick :( )

dusz kom maar op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Scorperito schreef op 24 november 2003 @ 15:41:
Jij bent slecht :s..
Ik win na 100 nog alles op medium zit nu op 103 dagt ik

[ Voor 30% gewijzigd door R-B op 24-11-2003 17:32 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Laatst online: 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

weer ff aan het kloten gegaan:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/jm.van.zee/nfsu6.JPG
^^^
click

is er een lijst ofzo, waar alles op staat wat je kan unlocken?

[ Voor 4% gewijzigd door Masterfvz op 24-11-2003 18:17 ]

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Weet iemand hoe je de filmpjes aan het begin van het spel uit kan zette :? Na deze 4x gezien te hebben weet ik wel hoe ze gaan. Nu moet je elke keer tig keer op enter drukken.

Met google kon ik het nog niet vinden en op de eerste paar pagina's van dit topic ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 17:19:
Dat moet gewoon in ut hoofdmenu joh bokkelul :P
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 17:26:
Kan je uiteindelijk eigelijk met je eigen behaalde custom parts samengestelde auto in multiplayer tegen elkaar spelen? zodat iedereen de door hem gebouwde, originele auto kan besturen, en de rest dat ook kan zien?
Are you kidding!? That's what NFS undahgr0und is all about man! :*)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 18:30:
[...]

[...]

Are you kidding!? That's what NFS undahgr0und is all about man! :*)
does wat aardiger zeg :P

Voor als je het nog niet wist,.. de auto waarmee je de underground mee uitrijd kan je niet meer aanpassen. duz who's the ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Ik heb die patch geinstalleerd zodat ik online kan, maar na die patch (v1.2 ofzo) blijft het spel steeds hangen bij het laden van een map. Iemand een oplossing voor dit probleem?

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 15:50:
race 104 is echt bijna niet te doen.... alweer verloren :@
nos opsparen heeft niet veel zin bij de baan want daar zitten zoveeeeel kut bochten in niet leuk meer.
en handrem werkt helemaal nie goed bij circuit in tegenstelling tot drift dat vind ik wel raar.
en die tegenstanders gaan heel droog zonder te remmen door die bochten.. da kan echt nie.
Tip: lees je sig nog een keer :Y)

* _WgV_ is sinds vandaag ook helemaal verslingerd aan NFSU :D
Ik dacht altijd dat ik slecht was in racegames maar het gaat best aardig.
(ik speel alles op medium en zit al in race 10 ofzo :) )

Hoe zit het met die hiergenoemde catch-up?
Betekend dat, dat als jij voorop rijdt je opponents automatisch harder gaan, om jou in te halen?

[ Voor 28% gewijzigd door _WgV_ op 24-11-2003 18:44 ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

GandalfTheGrey schreef op 24 november 2003 @ 17:09:
[...]

Valt wel mee hoor, trek de meeste auto's er gewoon uit met me 206je en heb ook nog de unique nos kit gekozen >:) dus zit meestal voor de finish al met een bijna opgeblazen motor :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 24 november 2003 @ 18:45:
[...]

Valt wel mee hoor, trek de meeste auto's er gewoon uit met me 206je en heb ook nog de unique nos kit gekozen >:) dus zit meestal voor de finish al met een bijna opgeblazen motor :)
jah... heb ik ook last zeer frusty he :)

Ow ik heb gehoord dat er nog meer firewall instelling zijn dus:

udp 3658 en 3659
EN 10900 tot 10999 tcp

Misschien ook weer handig voor de openings post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 18:30:
[...]

Nee, daar staat die er niet bij bokkelul!

Heb gelukkig nog goeie savegame

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/daarzo.jpg

daar toch? of kan dat later niet!? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 19:05:

daar toch? of kan dat later niet!? :|
Nope niet je underground car :X |:(, stomme onzin ik wil em verbouwen

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 24-11-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Weet iemand waar safegames staan? Ik ben op mn laptop vet "ver", maar ik wil op mn pc niet helemaal overnieuw beginnen.... kan ze niet vinden

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tobiaz schreef op 24 november 2003 @ 19:14:
Weet iemand waar safegames staan? Ik ben op mn laptop vet "ver", maar ik wil op mn pc niet helemaal overnieuw beginnen.... kan ze niet vinden
zie openingspost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik heb wat auto's uit The Fast and the Furious en z'n opvolger proberen na te maken, zo ver dat mogelijk was.
Helaas merk je dan pas hoe weinig mogelijkheden je eigenlijks hebt.

Honda Civic
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16259/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16258/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16257/thumb.jpg

Honda S2000
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16277/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16276/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16275/thumb.jpg

Mazda RX-7
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16265/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16264/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16263/thumb.jpg

Mitsubishi Eclipse
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16262/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16261/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16260/thumb.jpg

Mitsubishi Lancer
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16271/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16270/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16269/thumb.jpg

Mitsubishi Eclipse Spyder
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16286/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16285/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16284/thumb.jpg

Toyota Supra
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16274/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16273/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16272/thumb.jpg

Nissan Skyline
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16283/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16282/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16281/thumb.jpg

Toyota Supra
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16289/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16288/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16287/thumb.jpg

Dus... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Tobiaz schreef op 24 november 2003 @ 19:14:
Op de verkeerde plaats. EA weet niet wat XP-compatible betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

M@NIC schreef op 24 november 2003 @ 19:20:
Ik heb wat auto's uit The Fast and the Furious en z'n opvolger proberen na te maken, zo ver dat mogelijk was.

Je mist in nfs-u voornamelijk de goede kleuren :S, vel oranje enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Nee, maar de site van EA zegt dat ik 'm niet nodig heb |:(
(k heb 1.1001 of zoiets)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
Hierbij ook mijn auto:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.roozing/GoT/NFSU/nfsu1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.roozing/GoT/NFSU/nfsu2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.roozing/GoT/NFSU/nfsu3.jpg
*klik*

ben ook bij 95/111, en probeerde die 6 ronde race ff, maar die lukt me niet op hard iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

M@NIC schreef op 24 november 2003 @ 19:20:

Honda Civic
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Honda S2000

Mazda RX-7

Mitsubishi Eclipse

Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Eclipse Spyder

Toyota Supra

Nissan Skyline

Toyota Supra

Ontzettend Netjes werk, idd weinig opties in NFS bij sommige onderdelen, check alleen mijn Skyline van een paar posts hierboven die lijkt nog net ietjes meer!
voor de rest: TOP!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoei net 2 mensen geowned die boven de 100.000 rep zitten

kreeg in 1 keer 13.000 rep points :D whoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Weet iemand nog een 96% savegame oid online ?
Ik wil m'n ondergrondse auto verbouwen...

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

lol :d heb net in een race er 3 skyline's uitgereden bij drag, halve sec voorsprong :)

Zijn er alweer cheats uit ofzo :?, ging net een race doen (2 laps) en ik lag voor, hij knalde in een bocht tegen me aan en we gingen allebei de vangrail in en toen ik net weer op de weg zat (ong gelijk met hem voorzover ik dat kon zien met die lag) was ie plotseling verdwenen en zat ie ong 4/5 sec voor me :?. Dat racen is echt verneukt met die lag want er klopt geen ene flikker van, enige wat nog een beetje te doen is ondanks die lag is drag :)

Zelfs in het menu zit lag, zie ik een game van 2/4 en zie ik er ook maar 2 peepz in zitten wil ik joinen en whoila, zit de game in een keer vol of has already been started of has become invalid |:(

Krijg nou wat, doe ik drag zit er een auto voor me die ong halverwege de baan dwars komt te staan en voor me zit (glijdt) en een 2/3 sec later rijd ie weer echt op de weg en ligt ie 1/2 sec voor :?

Snap er echt de ballen van. Vind et een zeer slechte online mode, had veel beter gekunt/gemoeten :(. En dan die mensen die over de baan slingeren alsof te veels te veel hebben gedronken.

[ Voor 125% gewijzigd door bAdmuTs op 24-11-2003 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik ben het spel nu ook al een tijdje aan het spelen, en ik vind het toch wel de beste need for speed ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
  • Laatst online: 07-01-2023
Damn, wat zijn er veel mensen die al heel ver zijn zeg! Allemaal verslaafd zeker :P

Ik ben na iets van 5 dagen of zo pas bij race 40. Dit is mijn wagentje:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/kasperkerver/MazdaMX5.JPG

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je de patch nu downloaden ? 1.2 ? Ik vind hem op de official site niet en ook niet op fileplanet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

NFS3 en Porsche vond ik toch nog beter qua opzet, al is deze multiplayer wel super.
Maar het spel zelf valt me vies tegen, constant dezelfde tracks...weinig aandacht aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Jammer dat mijn Matrox G550 niet werkt, ik krijg alleen maar wazig beeld na het installeren :S

Heeft iemand een oplossing ? (behalve verwijzen naar de aanbevolen videokaarten van EA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
kheb net een irc channel gemaakt op irc.tweakers.net #nfs-underground
komen jullie ook? gezellig >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Imperium op 24-11-2003 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op 24 november 2003 @ 20:01:
kheb net een irc channel gemaakt op irc.tweakers.net #nfs:u
komen jullie ook? gezellig >:)
ik kom eraan.. ff mirc downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

#nfs:u doet weinig..bad channel mask

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
werkt perfect hiero ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
ok we verhuizen naar #nfs-underground cu there ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta nou al een tijdje naar die stoere pics van jullie te kijken maar hier in Hoorn (NH) is hij nog niet te krijgen!! Jah alleen voor de PS2 en Xbox!!! Kan niet wachten!!!
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.