Punten: 68030
Tijd: 23.463 seconden
ik post morgen screenshots
The birds turned into The Flying Dutchmen!
hier heb je een lijst, inet compleet maar goed... weet niet of deze lijst klopttijn.online schreef op 24 november 2003 @ 01:03:
Zeg, is die muziek niet op één of andere manier te rippen? Ik bedoel, een paar nummertjes zou ik ook best buiten NFS willen luisteren. Iemand enig idee?
en begin nou niet te zeuren dat het allemaal zo illegaal is, want ik heb genoeg geld neergelegd voor dat cd-rommetje...
http://xi.dpx.nl/page.php?id=194
in de voorgaande delen was de reply niet egt belangrijk, maar nu in dit spelVerwijderd schreef op 24 november 2003 @ 02:37:
Ik mis eigenlijk toch wel een belangrijk iets.....de Replay.
heel erg jammer
Yep dat snap ik dus ook niet waarom ze dat eruit hebben gelaten. Vooral af en toe een drag race terug kijken zou ik heel leuk vinden.Don3k schreef op 24 november 2003 @ 08:14:
[...]
in de voorgaande delen was de reply niet egt belangrijk, maar nu in dit spel![]()
heel erg jammer
Volgens mij heeft EA dit expres gedaan zodat ze in deel 2 nog iets toe kunnen voegen

Ze zijn een beetje donker uitgevallen zal vanmiddag wel ff betere maken want je ziet nu niet echt veel
[ Voor 31% gewijzigd door Astennu op 24-11-2003 10:02 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Ik dacht gisteren dat 86 een moeilijke race was, wat het ook was, maar 96 nu lijkt me serieus onmogelijk.
6 Laps en irriterend verkeer..
Al begin ik op topspeed en maak ik de eerste laps geen fouten, ze zijn sneller dan me..
Ik ram ze dan mooi op die brug, en bouw een voorsprong op van 8 seconden, ietsje meer..
Als ik aan dat chinees tuintje zit, of wat het ook moge zijn hebben ze nog maar 1 seconde achterstand
Echt bizar, en bijzonder onmogelijk..
Doe ik dan es de eerste 5 laps aan een gemiddelde snelheid van 200km/u, niet hoger als 225 en niet in 5e.
Allemaal goed en al, de AI gaat ook vertragen
Leuk enzo, maar als ik bij ze kom, of als zij achter me zitten door een stommiteit, hebben ze me in no-time terug ingehaald.
3 Laps als eerste rijden lukt nog net, maar die 6 laps lijken mij zwaar onmogelijk
Rij je dan es deftig op kop vlam je tegen het verkeer
en als ik in zo'n race een mooie slyding maak, dan heeft dat weer powerslide
complicated !
Ben sommige levels op Easy gaan doen hierom, gewoon te frustrerend, dat terwijl je nog nix nieuws op je auto kan zetten, en je ver voorligt de AI je toch nog inhaalt.Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 10:11:
Mooie auto's!
Ik dacht gisteren dat 86 een moeilijke race was, wat het ook was, maar 96 nu lijkt me serieus onmogelijk.
6 Laps en irriterend verkeer..
Al begin ik op topspeed en maak ik de eerste laps geen fouten, ze zijn sneller dan me..
Ik ram ze dan mooi op die brug, en bouw een voorsprong op van 8 seconden, ietsje meer..
Als ik aan dat chinees tuintje zit, of wat het ook moge zijn hebben ze nog maar 1 seconde achterstand
Echt bizar, en bijzonder onmogelijk..
Doe ik dan es de eerste 5 laps aan een gemiddelde snelheid van 200km/u, niet hoger als 225 en niet in 5e.
Allemaal goed en al, de AI gaat ook vertragen![]()
Leuk enzo, maar als ik bij ze kom, of als zij achter me zitten door een stommiteit, hebben ze me in no-time terug ingehaald.
3 Laps als eerste rijden lukt nog net, maar die 6 laps lijken mij zwaar onmogelijk
Rij je dan es deftig op kop vlam je tegen het verkeer
Heb ik nu bij een dragrace nogal last van. Alles perfect en dan nog niet winnen, zelfs op easy niet...
Verwijderd
Maar na zoveel keer, op Medium noch op Easy..
Wil maar niet lukken, blijft telkens hetzelfde
Erg frusterend om 3u te spelen en nog steeds niet die ene race voorbij geraakt te zijn.
of ik nu op easy of hard speel, wordt telkens 2eVerwijderd schreef op 24 november 2003 @ 10:19:
Ken het gevoel, ik ben gewoon van alles te doen op hard..
Maar na zoveel keer, op Medium noch op Easy..
Wil maar niet lukken, blijft telkens hetzelfde
Erg frusterend om 3u te spelen en nog steeds niet die ene race voorbij geraakt te zijn.
zo ben ik dit spel nogal snel zag.. wil best een race paar keer doen, maar niet 50x ofzo
Verwijderd
je haalt driften en drafting door elkaar... drafting is gewoon in iemands slipstream zitten. vooral handig voor inhaal acties en bij drag racing. En een powerslide is eigenlijk geen echte drift, maar een deel. Iedereen kan het met een achterwiel aangedreven auto, in real life.CommanderKeen schreef op 24 november 2003 @ 10:15:
hoe werkt dat drifting eigelijk? als ik achter een auto hang dan staat er drift +60> en dat terwijl ik in die tutorial toch echt heb geleerd dat drifting iets anders is.
en als ik in zo'n race een mooie slyding maak, dan heeft dat weer powerslideterwijl dat nou juist een drift is :d
complicated !
een echte drift is dat de auto voordat ie de bocht in duikt al slipt en zo de bocht weer uit. daar zijn misschien 6 verschillende technieken voor.
en online spelen werkt weer!!!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 10:33 ]
Verwijderd
IndeedG-Spotter schreef op 24 november 2003 @ 10:21:
[...]
of ik nu op easy of hard speel, wordt telkens 2e![]()
zo ben ik dit spel nogal snel zag.. wil best een race paar keer doen, maar niet 50x ofzo
Zo wordt je het gauw beu, gisteren, de 43e keer was ik eindelijk eerste bij race 86
Maar nu bij 96.. Man, het zal nog lang duren
Wat zou 106 zijn?
Ik lees dat iedereen tegen race 96 aan zit te hikken ? Is dat de race van 6 ronden (Kurt's Killer Ride) ? Daar kom ik namelijk bijna niet voorbij. Misschien met de Nissan Skyline (die ik persoonlijk iets minder lekker vind rijden), die zou wel iets betere handling moeten hebben, gezien de 4WD (alleen shittig met drift races)
Plaatje 3
Plaatje 4
[ Voor 27% gewijzigd door VonAalscht op 24-11-2003 10:57 . Reden: Voor de modemmers onder ons 2 plaatjes weg gehaald ;) ]
Verwijderd
Verwijderd
6 Laps, Kurt's Killed Ride..
Als ik vanavond terug ben van school eens proberen met verschillende wagens, het moet OOIT lukken
Besturing van de wagens gaat perfect, alleen die leuke muis die je soms moet gebruiken is vet irritant.. (ja, ik speel dus met me keyboard wat overigens geen problemen hier geeft)
Tevens is het spelen online nog niet gelukt, aangezien hij steeds crasht..
http://specs.tweak.to/5253
Ik zat inderdaad net te denken, er staat bij mijn stats 95/11 nog wat, vandaar....Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 10:46:
Dat is inderdaad race 96.
6 Laps, Kurt's Killed Ride..
Als ik vanavond terug ben van school eens proberen met verschillende wagens, het moet OOIT lukken
Ik heb een fresh install van windows 2000. Dus dat kan het probleem niet zijn.. Ik haal ook gewoon 4200 3dmark03 punten, alles draait goed (buiten NFSU) en de demo draait ook lekker...
Ook een maat van me met een 3.0 800mhz, 2x256mb ram in dualchannel mode en een Radeon 9800XT heeft die problemen... Dat is een ultra systeem dat 7000 3dmarks haalt en ALLES vloeiend doet..
WAT voor performance problemen bedoel je ?418O2 schreef op 24 november 2003 @ 11:36:
Niemand een oplossing voor de performance problemen?
Ik heb een fresh install van windows 2000. Dus dat kan het probleem niet zijn.. Ik haal ook gewoon 4200 3dmark03 punten, alles draait goed (buiten NFSU) en de demo draait ook lekker...
Ook een maat van me met een 3.0 800mhz, 2x256mb ram in dualchannel mode en een Radeon 9800XT heeft die problemen... Dat is een ultra systeem dat 7000 3dmarks haalt en ALLES vloeiend doet..
Alleen ik heb nu de Golf GTI gekozen (tjah ik kon het echt niet laten
Van de wagens die je in het begin kunt kiezen, is de Golf één van de langzaamste. De Mazda MX5 (Miata) is volgens mij de beste keus tot je echt serieuze wagens krijgt (RSX/Supra/Eclipse etc). Ik heb een race of 40-50 met die Mazda gedaan. Overigens vind ik hem weer niet zo lekker driften, daar is een 206je weer lekkerder imho.eX0duS schreef op 24 november 2003 @ 12:06:
Zo hé, dit is echt een lomp spel.![]()
Alleen ik heb nu de Golf GTI gekozen (tjah ik kon het echt niet laten![]()
), maar ik heb het idee dat deze veel langzamer is dan die overige auto's die je in het begin kan kiezen, klopt dit? Ik heb er niet echt op gelet omdat ik toch graag die Golf wilde.
Verwijderd
Hier baal ik dus ook van. Hadden een game weekeinde....kan je deze NFS niet eens spelen met zijn allen. BAHVerwijderd schreef op 23 november 2003 @ 23:52:
Ik vind het iig vrij k*t dat ik niet gewoon op een LAN kan spelen tegen kennissen, of gewoon 1 op 1, of met een paar lui onderling. Alles moet via het EA-netwerk en als ik het niet eens ben met de voorwaarden of gewoon niet via EA wil werken dan ben ik gewoon genaaid. Bah.
Verwijderd
Golf is idd de langzaamste auto die je kan kiezen in het begin.eX0duS schreef op 24 november 2003 @ 12:06:
Zo hé, dit is echt een lomp spel.![]()
Alleen ik heb nu de Golf GTI gekozen (tjah ik kon het echt niet laten![]()
), maar ik heb het idee dat deze veel langzamer is dan die overige auto's die je in het begin kan kiezen, klopt dit? Ik heb er niet echt op gelet omdat ik toch graag die Golf wilde.
Ikzelf ben inmiddels bij race 65/111 ofzo en het gaat me nog steeds goed af op hard. Voor mijn gevoel heb ik ook al alle extra paints enzo geunlockt en de extra auto's enzo, want mijn style points staan op 4000000+ en ik zie mijn balkje niet meer heen en weer gaan als ik na een race die style points krijg. Normaal zie je dan dat balkje weer een klein beetje opvult na een race en als het vol is krijg je weer wat extra's erbij. Daar is ie bij mij al een lange tijd mee gestopt. Bij de 3000000 stopte hij al.
Dus als je 3000000 style points hebt dan heb je alles geunlockt wat je maar kan unlocken met de style points (alle vinyls, decals en dat soort spul)
Maar verder wel leuk...
idd dat catch-up is echt zwaar zuigend, maar het heeft ook wel weer iets als je dan met veel moeite eindelijk wint *handen in de lucht*Amras schreef op 24 november 2003 @ 12:28:
Best leuk spelletje dit, alleen EA mag wel een functie inbouwen: de mogelijkheid om uit je auto te stappen en de man waar je net tegenaan gereden bent uit zn taxi te kunnen trekken om hem even met een honkbalknuppel duidelijk te maken dattie niet in de weg moet gaan rijden!! Wat is dat verkeer vreselijk irritant zeg... ben je echt perfect door het circuit aan het rijden komt er ineens een auto uit een zijstraat... CRASH!!! En door dat catch-up systeem van EA ben je dan gelijk laatste... Soms is dit spel te frustrerend!![]()
Maar verder wel leuk...
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
als je de golf sneller maakt, worden de andere autos ook snellereX0duS schreef op 24 november 2003 @ 12:33:
Maar je kunt je Golf op een gegeven moment wel veel sneller maken zodat hij iig net zo snel is als die andere?
je onderdelen (motor, turbo etc) worden meteen meegenomen naar de andere auto
ja die racec 95 is idd klote.. had hem bijna met medium knal ik tegen auto aanVerwijderd schreef op 23 november 2003 @ 23:19:
ik vind het wel leuk spel kwa racen en tunen. ik ben nu bij race 95 maar t gaat me nu toch echt irriteren.
nu moet ik 6 rondes rijden en ik speel op easy. dan start ik altijd minder goed dan derest maar ff later haal ik ze makkelijk in ...ik maak voorsprong maar ff later liggn ze weer direct achter me. ook bijvoorbeeld als ze crashen dan zie je ze eerst helemaal nie meer op de kaart maar ff later zijn ze er gelijk weer ,terwijl ik toch best goed ging.
wat is het nut dan van die eerste 5 rondes? je kan beter hele tijd laatste rijden en net voor t eind met geluk derest in halen dan hele tijd 1e rijden en net voor t eind ingehaald worden omdat er net een onmogelijk uit te wijken auto aankwam.
Klote.. maja nu 96
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Zoveel stylepunten en geld op de bank en toch pas level2?! Cheats aangezet?!
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 12:53 ]
die beinvloeden je meter
De Miata is voor alle races bruikbaar en misschien zelfs de beste voor circuit en sprint.Sander Prinsen schreef op 24 november 2003 @ 12:23:
Van de wagens die je in het begin kunt kiezen, is de Golf één van de langzaamste. De Mazda MX5 (Miata) is volgens mij de beste keus tot je echt serieuze wagens krijgt (RSX/Supra/Eclipse etc). Ik heb een race of 40-50 met die Mazda gedaan. Overigens vind ik hem weer niet zo lekker driften, daar is een 206je weer lekkerder imho.
Als ik de stats bekijk, maakt het niet zoveel uit. Ik dacht ook dat het tijd werd m'n golf in te ruilen voor een Impreza oid, maar die golf is net zo snel ... zeker met al die tuningzooi. Je hebt zo'n mooi trade-in vergelijkje, zie je wat je nieuwe auto meer of minder is dan wat je nu rijdt. In mijn geval was alleen die mazdaeX0duS schreef op 24 november 2003 @ 12:33:
Maar je kunt je Golf op een gegeven moment wel veel sneller maken zodat hij iig net zo snel is als die andere?
Verwijderd
Dacht zelf eerst dat die kerel nos cheat gebruikte, maar toen ik zelf de 206 probeerde kwam ik er snel achter dat je bijna elke bocht volgas kunt nemen en dus veel langer je snelheid vol kan houden. Duzzz ik heb me skyline in de prullenbak gegooid en rij voortaan met een 206 until further notice hehehe... misschien toch weer ff de rx7 proberen
Ben t met je eens.Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 13:05:
oke... dit is bizar... online race. Ik was samen met 2 andere in een skyline tegen een 206, track was olympic square. Die 206 bleef maar uitlopen, zo bizar snel niet normaal.
Dacht zelf eerst dat die kerel nos cheat gebruikte, maar toen ik zelf de 206 probeerde kwam ik er snel achter dat je bijna elke bocht volgas kunt nemen en dus veel langer je snelheid vol kan houden. Duzzz ik heb me skyline in de prullenbak gegooid en rij voortaan met een 206 until further notice hehehe... misschien toch weer ff de rx7 proberen
Ik heb alleen nog maar offline gereden, maar ik heb al verschillende auto's geprobeert en de 206 rijd dik het lekkerst.
Verwijderd
Het geld heeft ie wel gecheat de style punten hoeven niet. Ik heb zelf ook al ruim 4 miljoen aan style punten terwijl ik nog maar net over de helft ben met deze game. Je kunt snel veel style punten behalen door gewoon een quick race te doen, dan drift, selecteer een lange baan met 10 ronden en kies een auto met hoge reputatie als dat kan. Zo krijg je binnen no-time veel style punten.Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 12:49:
[...]
Zoveel stylepunten en geld op de bank en toch pas level2?! Cheats aangezet?!
Verwijderd
Waarom vind je het zo cool op "easy", en dat je gemakkelijk kan winnen. Ik speel alles op hard en ik vind het daarbij juist leuk dat je soms een beetje moeite moet doen om te winnen.Tetsuo schreef op 23 november 2003 @ 23:31:
Ik heb het spel ook sinds vrijdag en heb nu in de afgelopen 3 dagen niets anders meer gespeeld zit nu op race 96 en speel op easy.
Wat ik wel heb gemerkt is dat er een bepaalde snelheids grens ligt waarop de tegenstanders rijden (op easy in ieder geval). Zolang ik rond de 210-230km/h rij kunnen ze me heel moeilijk inhalen, plus met die snelheid kan je makkelijk de meeste bochten zonder te remmen rond gaan (plus minder kans op een botsing omdat je meer tijd hebt om te reageren). Oh ja het gas los laten in de bochten inplaats van te remmen helpt ook enorm. Het lijkt wel alsof de tegenstanders een boost krijgen zodra je de rem gebruikt.
Zwaar nep dus en ik irriteer me er ook aan, maar zolang je snelheid boven de 200 ligt heb je er weinig last van. Moet binnenkort maar eens een pic posten van mijn bolide
En door de bochten laat ik idd ook meestal ff het gas los ipv te remmen.
NosVerwijderd schreef op 24 november 2003 @ 13:47:
ARG $%%@ catch-up.. race van 7 rondes.... hele tijd rij ik eerste... zon gast crashde zie ik ff later niet meer op de kaart.. ff later is die weer achter me en haalt me net in voor het eind.... frusterend
idd, nos bewaren en als je net voor de finish dreigt te verliezen helemaal leegpompen die nos
NOS voor de laatste ronde gebruiken heeft toch geen zin, de tegenstanders halen je toch wel weer in dank zij die geweldigeSteAlthmAn schreef op 24 november 2003 @ 14:35:
[...]
idd, nos bewaren en als je net voor de finish dreigt te verliezen helemaal leegpompen die nos
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Hmmm jou vraag/opmerking snap ik niet helemaal...staat in mijn tekst ergens dat ik het "cool" vind op easy? En zeker in de latere races (bijvoorbeeld race 96) is op easy spelen echt niet iets om je voor te schamen als je uiteindelijk wint.innerchimp schreef op 24 november 2003 @ 13:56:
[...]
Waarom vind je het zo cool op "easy", en dat je gemakkelijk kan winnen. Ik speel alles op hard en ik vind het daarbij juist leuk dat je soms een beetje moeite moet doen om te winnen.
En door de bochten laat ik idd ook meestal ff het gas los ipv te remmen.
Ga vanavond maar eens proberen met de 206, zo te lezen rijdt die nog het lekkerste
Verwijderd
voornamelijk financieel... als je op hard speelt moet je misschien wat vaker een race opnieuw doen.. daardoor krijg je meer style point etc. omdat je meer races hebt geredenSander Prinsen schreef op 24 november 2003 @ 15:30:
Ik vraag me eigenlijk af: heeft het spelen op 'easy' consequenties? Dat je bijvoorbeeld minder snel upgrades krijgt, of minder exclusieve onderdelen? Of is het alleen financieel een verschilletje? Ik speel zelf afwisselend hard en medium en kies alleen easy als ik een race echt niet kan winnen op moeilijkere niveaus.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
rij je nog steeds met de supra ?Scorperito schreef op 24 november 2003 @ 15:41:
pffft ik heb de eerste 60 ~ 65 races op easy gedaan, maar vanaf daar echt op medium, en nu op 83 win ik nieteens van easy.
Verwijderd
nos opsparen heeft niet veel zin bij de baan want daar zitten zoveeeeel kut bochten in niet leuk meer.
en handrem werkt helemaal nie goed bij circuit in tegenstelling tot drift dat vind ik wel raar.
en die tegenstanders gaan heel droog zonder te remmen door die bochten.. da kan echt nie.
hier even de pics van mijn Skyline

[ Voor 47% gewijzigd door GandalfTheGrey op 24-11-2003 15:52 ]
(grotere uitlaat mag idd bij auto's met flink vermogen, dus niet lullen over ricer dit of ricer dat)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
K heb alle poorten via m'n router naar deze pc doorgeroute, en k heb m'n firewall uit staan...
dattie af en toe schokkig loopt ( <20fps )Huurmoordenaars schreef op 24 november 2003 @ 11:52:
[...]
WAT voor performance problemen bedoel je ?
Verwijderd
Waar kun je die vinden ? ik vind hem niet zo...GandalfTheGrey schreef op 24 november 2003 @ 16:22:
heb je de patch (1.2.xxxx)?
lol kom maar online, zonder een RX-7 of Skyline word je kapot getrokkennnk schreef op 24 november 2003 @ 16:36:
Super spel, bijna uitgespeelt! Beetje jammer alleen dat de 'super-cars' (Supra, Skyline) niks klaarspelen... Mazda miata mx-5 of Peugeot 206 stuurt veel strakker dan zon race-monster, alleen zijn ze iets langzamer bij de start. Ach, maakt mij niet uit, beetje onrealistisch alleen
Verwijderd
eh neuh dat valt mee hoor... me 206 trekt tot nu toe elke skyline eruitGandalfTheGrey schreef op 24 november 2003 @ 17:09:
[...]
lol kom maar online, zonder een RX-7 of Skyline word je kapot getrokken
je moet gewoon zorgen dat je alle upgrades hebt
Ik daag je uit
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 17:18 ]
Verwijderd
whawhhwaaw kom maar tege mij racen, ik trek je er uit met me 206!
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 17:20 ]
Verwijderd
nietVerwijderd schreef op 24 november 2003 @ 17:19:
Ik heb NFS-U nu uitgespeeld, maar hoe kan ik me underground auto nu nog editten ?
savegame nog ? voordat je tegen de zwarte 350z gaat spelen ?
gewoon niet uitspelen dus
Verwijderd
Wel een tof spelletje, maar wel, helaas, met de gebruikelijke NFS problemen (catch-up, blijven steken als je een gladde kant langsrijd, vervelende voertuigen die je niet aan kan zien komen ed... Maar dat breekt de pret niet
Was mn save kwijt door format c: enzo, dus ben weer overnieuw begonnen. Heb net mn nitro en mn brand venyls weer gewonnen
De enige bijkomende irritatie is het tune-menu. GVD wat irritant, je moet eerst 20 menus door soms voor je weet wat je wel en niet op je wheels kan plakken, ook als je hood stickers nog niet eens available zijn meot je wel eerst je custom hood eraf laten halen om in het menu te komen met alle gelockte stickers (zodat je je V-hood weer terug moet kopen enzo) maar het speelt zo lekker, en het ziet er wel zwaar leuk uit!
Kan je uiteindelijk eigelijk met je eigen behaalde custom parts samengestelde auto in multiplayer tegen elkaar spelen? zodat iedereen de door hem gebouwde, originele auto kan besturen, en de rest dat ook kan zien?
Verwijderd
dusz kom maar op
Jij bent slechtScorperito schreef op 24 november 2003 @ 15:41:
pffft ik heb de eerste 60 ~ 65 races op easy gedaan, maar vanaf daar echt op medium, en nu op 83 win ik nieteens van easy.
Ik win na 100 nog alles op medium zit nu op 103 dagt ik
[ Voor 30% gewijzigd door R-B op 24-11-2003 17:32 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Met google kon ik het nog niet vinden en op de eerste paar pagina's van dit topic ook niet.
Verwijderd
Dat moet gewoon in ut hoofdmenu joh bokkelulVerwijderd schreef op 24 november 2003 @ 17:19:
Ik heb NFS-U nu uitgespeeld, maar hoe kan ik me underground auto nu nog editten ?
Are you kidding!? That's what NFS undahgr0und is all about man!Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 17:26:
Kan je uiteindelijk eigelijk met je eigen behaalde custom parts samengestelde auto in multiplayer tegen elkaar spelen? zodat iedereen de door hem gebouwde, originele auto kan besturen, en de rest dat ook kan zien?
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 18:32 ]
Verwijderd
does wat aardiger zegVerwijderd schreef op 24 november 2003 @ 18:30:
[...]
Dat moet gewoon in ut hoofdmenu joh bokkelul
[...]
Are you kidding!? That's what NFS undahgr0und is all about man!
Voor als je het nog niet wist,.. de auto waarmee je de underground mee uitrijd kan je niet meer aanpassen. duz who's the ...
vtec just kicked in yo!
Tip: lees je sig nog een keerVerwijderd schreef op 24 november 2003 @ 15:50:
race 104 is echt bijna niet te doen.... alweer verloren
nos opsparen heeft niet veel zin bij de baan want daar zitten zoveeeeel kut bochten in niet leuk meer.
en handrem werkt helemaal nie goed bij circuit in tegenstelling tot drift dat vind ik wel raar.
en die tegenstanders gaan heel droog zonder te remmen door die bochten.. da kan echt nie.
* _WgV_ is sinds vandaag ook helemaal verslingerd aan NFSU
Ik dacht altijd dat ik slecht was in racegames maar het gaat best aardig.
(ik speel alles op medium en zit al in race 10 ofzo
Hoe zit het met die hiergenoemde catch-up?
Betekend dat, dat als jij voorop rijdt je opponents automatisch harder gaan, om jou in te halen?
[ Voor 28% gewijzigd door _WgV_ op 24-11-2003 18:44 ]
#StopBurningStuff
Valt wel mee hoor, trek de meeste auto's er gewoon uit met me 206je en heb ook nog de unique nos kit gekozenGandalfTheGrey schreef op 24 november 2003 @ 17:09:
[...]
lol kom maar online, zonder een RX-7 of Skyline word je kapot getrokken
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
jah... heb ik ook last zeer frusty hebAdmuTs schreef op 24 november 2003 @ 18:45:
[...]
Valt wel mee hoor, trek de meeste auto's er gewoon uit met me 206je en heb ook nog de unique nos kit gekozendus zit meestal voor de finish al met een bijna opgeblazen motor
Ow ik heb gehoord dat er nog meer firewall instelling zijn dus:
udp 3658 en 3659
EN 10900 tot 10999 tcp
Misschien ook weer handig voor de openings post
Verwijderd
[...]
Dat moet gewoon in ut hoofdmenu joh bokkelul
Nee, daar staat die er niet bij bokkelul!
Heb gelukkig nog goeie savegame
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 18:52 ]
Nope niet je underground car
[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 24-11-2003 19:07 ]
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Verwijderd
zie openingspostTobiaz schreef op 24 november 2003 @ 19:14:
Weet iemand waar safegames staan? Ik ben op mn laptop vet "ver", maar ik wil op mn pc niet helemaal overnieuw beginnen.... kan ze niet vinden
Helaas merk je dan pas hoe weinig mogelijkheden je eigenlijks hebt.
| Honda Civic | ||
| Honda S2000 | ||
| Mazda RX-7 | ||
| Mitsubishi Eclipse | ||
| Mitsubishi Lancer | ||
| Mitsubishi Eclipse Spyder | ||
| Toyota Supra | ||
| Nissan Skyline | ||
| Toyota Supra | ||
Dus...
Op de verkeerde plaats. EA weet niet wat XP-compatible betekent.Tobiaz schreef op 24 november 2003 @ 19:14:
Weet iemand waar safegames staan? Ik ben op mn laptop vet "ver", maar ik wil op mn pc niet helemaal overnieuw beginnen.... kan ze niet vinden
Je mist in nfs-u voornamelijk de goede kleurenM@NIC schreef op 24 november 2003 @ 19:20:
Ik heb wat auto's uit The Fast and the Furious en z'n opvolger proberen na te maken, zo ver dat mogelijk was.
Dus...
Nee, maar de site van EA zegt dat ik 'm niet nodig hebGandalfTheGrey schreef op 24 november 2003 @ 16:22:
heb je de patch (1.2.xxxx)?
(k heb 1.1001 of zoiets)
Ontzettend Netjes werk, idd weinig opties in NFS bij sommige onderdelen, check alleen mijn Skyline van een paar posts hierboven die lijkt nog net ietjes meer!M@NIC schreef op 24 november 2003 @ 19:20:
Ik heb wat auto's uit The Fast and the Furious en z'n opvolger proberen na te maken, zo ver dat mogelijk was.
Honda Civic [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Honda S2000 [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mazda RX-7 [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mitsubishi Eclipse [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mitsubishi Lancer [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mitsubishi Eclipse Spyder [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Toyota Supra [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nissan Skyline [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Toyota Supra [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dus...
voor de rest: TOP!
Verwijderd
kreeg in 1 keer 13.000 rep points
Ik wil m'n ondergrondse auto verbouwen...
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Zijn er alweer cheats uit ofzo
Zelfs in het menu zit lag, zie ik een game van 2/4 en zie ik er ook maar 2 peepz in zitten wil ik joinen en whoila, zit de game in een keer vol of has already been started of has become invalid
Krijg nou wat, doe ik drag zit er een auto voor me die ong halverwege de baan dwars komt te staan en voor me zit (glijdt) en een 2/3 sec later rijd ie weer echt op de weg en ligt ie 1/2 sec voor
Snap er echt de ballen van. Vind et een zeer slechte online mode, had veel beter gekunt/gemoeten
[ Voor 125% gewijzigd door bAdmuTs op 24-11-2003 20:04 ]
Ik ben na iets van 5 dagen of zo pas bij race 40. Dit is mijn wagentje:
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
Verwijderd
Maar het spel zelf valt me vies tegen, constant dezelfde tracks...weinig aandacht aan besteed.
Heeft iemand een oplossing ? (behalve verwijzen naar de aanbevolen videokaarten van EA).
komen jullie ook? gezellig
[ Voor 10% gewijzigd door Imperium op 24-11-2003 20:10 ]
Verwijderd
ik kom eraan.. ff mirc downloadenImperium schreef op 24 november 2003 @ 20:01:
kheb net een irc channel gemaakt op irc.tweakers.net #nfs:u
komen jullie ook? gezellig
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()