ik vind het wel leuk spel kwa racen en tunen. ik ben nu bij race 95 maar t gaat me nu toch echt irriteren.
nu moet ik 6 rondes rijden en ik speel op easy. dan start ik altijd minder goed dan derest maar ff later haal ik ze makkelijk in ...ik maak voorsprong maar ff later liggn ze weer direct achter me

. ook bijvoorbeeld als ze crashen dan zie je ze eerst helemaal nie meer op de kaart maar ff later zijn ze er gelijk weer ,terwijl ik toch best goed ging.
wat is het nut dan van die eerste 5 rondes? je kan beter hele tijd laatste rijden en net voor t eind met geluk derest in halen dan hele tijd 1e rijden en net voor t eind ingehaald worden omdat er net een onmogelijk uit te wijken auto aankwam.
dit verpest t wel een beetje (en zoiets is echt typisch EA vind ik ookal zullen sommige mensen het hier niet mee eens zijn, tis allemaal wel leuk en mooi maar het zijn de details die het spel niet maken wat het zou kunnen zijn. maar het wordt wel verkocht en daar gaat het EA om)
leuker is dan tegen andere te racen online maar dit is ook niet wat het zou moeten zijn vind ik. geen klasses die je kan kiezen (dat je bijv alleen tegen middelmatige autos rij....). bugs waardoor het niet leuk wordt. hele tijd weer dingen herhalen om weer een race zien te beginnen. enzevoort enzevoort.
het leukste is daardoor met vrienden die je kent te spelen via lan.. maar zie ik een lan-optie ergens.. nee.
en EA zal zoals gewoonlijk weinig support geven (ja alleen in t begin paar patches omdat ze het spel eigenlijk nog niet af hadden toen ze het releasde...)
jmmr EA heel jammer....
ach ja tis wel vermakelijke game voor paar daagjes

maar niet mijn geld waard.