[Multiplatform]Need for Speed Underground Deel 4

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.485 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/nfsu4.jpg

Vorige delen:
[rml][ PC] Need for Speed Underground[/rml]
[rml][Multiplatform]Need For Speed Underground Deel 2[/rml]
[rml][Multiplatform]Need for Speed Underground Deel 3[/rml]

Need for Speed: Underground is het zevende deel uit de bekende NFS spellen.
Deze game is veel anders dan de rest van de NFS delen. Hier zul je geen Ferrari's of Lamborghini's tegenkomen. Maar juist de auto's die je elke dag ziet voorbij rijden! :o

Er is verschrikkelijk veel te zeggen over deze game. Tè veel! En beelden zeggen nu eenmaal meer dan woorden, dus check deze links:
IGN Media Page (filmpjes en screenshots)
FilePlanet (filmpjes)
Officiële Need For Speed site (filmpjes en screenshots)

Aanraders:
NFS:U trailer Hi-Res en lo-res
'Samenvatting' van Underground met beelden van het tunen
Underground commercial - Komt waarschijnlijk ook hier in Nederland op TV!!!

Nu zul je wel een idee hebben gekregen van het spel. En je kan zeggen dat de graphics ook niet echt slecht zijn, op z'n minst gezegd.
Kijk maar naar de film "The Fast And The Furious" of "2Fast2Furious". Illegal street racing wordt de kern van het spel. En ja, je kan je auto erg goed aanpassen. Volgens de maker van het spel zijn er wel ongeveer 72 miljard mogelijkheden!
Dat is 72 met 9 nullen erachter. Veel dus. :)
Zowel als uiterlijk en onder de motorkap, alle onderdelen die je kan aanschaffen in Underground hebben de echte namen.

Je zult online kunnen racen staat als laatst, dit kan alleen op de Playstation 2 en op de PC. En er is een soort onwijze geheim ofzo, dat heeft ign.com ons in ieder geval vertelt. Als de spel uit is zien we het wel! :o

Beschikbare auto's:
1998 Toyota Supra
2003 Acura RSX Type S
2003 Honda S2000
1999 Nissan Skyline R34 GTR
2004 Nissan Sentra SE-R Spec V
1999 Dodge Neon 2-deuren
2003 Peugot 206 GTi/S16
1992 Nissan 240SX SE
2003 Nissan 350Z
2002 Toyota Celica GT-S
2000 Honda Civic Si Coupe
1999 Mitsubishi Eclipse GSX
2003 Ford Focus ZX3
1995 Mazda RX-7
2003 Volkswagen Golf GTi 2.0
2003 Subaru Impreza 2.5 RS
2001 Acura Integra Type R
2003 Mitsubishi Lancer 2.5 RS
1999 Mazda Miata MX5
2003 Hyundai Tiburon GT

Allemaal volledig aanpasbaar. ;)

Release date:
Het spel is inmiddels uitgekomen. Het spel zal uitkomen op PS2, PC, XBox, GameCube, PlayStation en zelfs GameBoy Advance.
het spel zelf zal 27 november in nederland te koopt moeten zijn.

De Need For Speed serie is de langlopende arcade racegame van EA. Deze keer gooit de ontwikkelaar het over een heel andere boeg en duikt de illegaliteit in met Need For Speed; Underground.

Hoe werkt dit spel nou eigenlijk? en wat kan ik ermee :?
Need For Speed stond altijd voor fun én beauty. Het vorig jaar verschenen Need For Speed: Hot Pursuit 2 was een fraaie herhalingsoefening van alle voorgaande Need For Speed-games, maar wel een hele leuke. Dit jaar gooit EA het over een hele andere boeg: die van illegaal straatracen. Je begint als groentje met ‘gewone’ auto’s, en hoe meer races je wint hoe meer geld je verdient om je auto’s te tunen. Nu is dat op zichzelf niets nieuws, maar zo uitgebreid als EA het je hier voorschotelt kreeg je het niet eerder voor je kiezen. Daarnaast zijn ook de gameplay modes vernieuwend al wordt er hier en daar leentjebuur gespeeld bij Project Gotham Racing
Stijl
Stijl is minstens zo belangrijk bij straatracen. Je wilt graag de showbink uithangen met je bolide, want uiterlijk werkt eveneens imponerend. Het doel is dan ook je auto helemaal te tunen, zowel voor mechanisch als visueel. Daarom begint het spel met een droom waarin in je rondracet in een volledige geüpgrade en gefintunede wagen. Dit rijdt natuurlijk heerlijk maar je wordt al snel bruut wakker geschud en dan is het snorren met een Honda Civic of een Ford Focus. Leuke wagentjes, maar daar doe je het niet voor.
Punten
Voor racen en als eerste over de finish komen verdien je punten en die worden omgezet in geld waarmee je je auto kan verbeteren. Spoilers, een ledje in je raam, getint glas, tientallen verschillende siervelgen, een andere versnellingsbak, betere banden, coolere koplampjes, bumpers, motorkappen, nitro en nog heel veel meer. Bovendien kan je de lakkleur kiezen en met stickers en logo’s aan de slag.

Alleen eerste worden is niet genoeg. Je moet ook met stijl racen en hier komt Microsoft’s Project Gotham Racing om de hoek kijken. Door bijvoorbeeld als eerste te starten, auto’s steeds express net niet te raken, door de bochten te driften, geeneen keer de vangrail raken, en zoveel mogelijk afsnijdroutes te pakken krijg je stijlpunten. Deze punten worden vermenigvuldigd door je 'style multiplier'. Hoe cooler, stoerder en meest sexy je wagen, hoe meer stijlpunten je verdient. En met die punten kan je weer allerhande verleidelijke attributen voor je wagens unlocken waardoor je later een hogere vermenigvuldiging krijgt. Een even simpel als vernuftig systeem. Je voelt je dan ook heer en meester als je uiteindelijk in een azuurblauwe Nissan Skyline wegscheurt.
Drag
Speciale aandacht verdient Drag Racing. Naast Circuit, Sprint en Drift vormt Drag een spannend onderdeel. Deze vier onderdelen speel je steeds kriskras door elkaar maar Drag is echt nieuw. Je racet hier met vier waaghalzen op een lang recht stuk waarbij het zaak zo snel mogelijk van begin tot eind te komen. Onderweg komt er nog gewoon verkeer van links en rechts dus oplettendheid is geboden. Alles draait hier om zo perfect mogelijk schakelen, dus automatische transmissie kun je hier vergeten. Hierbij moet je goed op je toerenteller letten. Wacht je te lang dan blaas je je motor op, schakel je te snel dan benut je niet alle paardenkrachten. Het inzetten van je 'nitro-boost' is hierbij van levensbelang. Drag vonden we het meest opwindende, nieuwe onderdeel van NFS: Underground.

Ook opwindend zijn de graphics en dan met name op de Xbox en PC waar echt alle stoppen uit de kast zijn gehaald. Een speciaal team van special effects deskundigen - die normaliter voor de filmindustrie werken - zijn ingehuurd om de mooiste lichtjes en reflecties te maken. De weerspiegelingen in de lak en de plassen water ogen dan ook zeer fraai. De motoren ronken als hongerige leeuwen en het geluid is voor de kenners een waar genot. De muziek is dan weer overdreven Amerikaans met veel hard geschreeuw en nog hardere metal.
Conclusie
Need For Speed: Underground is de meest stoere racer van dit moment dat fun, fun en nog eens fun uitstraalt. Vooral de Xbox en de PC-versie flonkeren van je scherm, de PS2- en de GameCube-versie leveren een tikkeltje in op graphics. De PS2- en de PC-versie kunnen dan weer online en het grappige is dat PC gamers tegen PS 2 gamers kunnen racen en vice versa. Maar het is vooral de tot in de details uitgevoerde tuning en het gevoel van snelheid dat van NFS: Underground een grommende, ronkende glimmend snelheidsmonsters maakt…Yeeeeehaaaa!
Demo:
De demo van Underground is inmiddels ook verkrijgbaar. Kijk voor download locaties op de Officiële Need For Speed: Underground website.

Het volgende is gefixed in de demo patch:
• Fixed the lobby scrolling crash
• Fixed the dual highlights in lobby room
• Extending chat length
• Fixed bug that automatically highlighted chat bar when scrolling through player names
• Adding Tab button to select chat bar
• Fixed many cheats/exploits
• Fixed reputation issues with disconnects in-game
• Fixing drop to desktop when pressing keys on the Marketing Screen
• Added functionality to detect players tampering with physics.
• Working on disconnects occurring due to joining full game lobby multiple times
• Fixing Lap Time Exploits

Daarnaast heeft EA beloofd om actief tegen cheaters op te treden door accounts te blokkeren. Mensen die van de demo geblokkeerd worden, krijgen met de volledige versie nog een kans.

Screenshots en FPS:
Screenshots kun je nemen door middel van PrintScreen (er wordt een screenshot naar je clipboard gestuurd, welke je met paint of een ander grafisch programma weer kunt pasten en opslaan). Een alternatief is FRAPS, waar je screenshots mee kunt nemen, FPS kunt bekijken en met de volledige (betaalde) versie zelfs filmpjes kunt maken.

Reviews!
De eerste reviews komen online, ik zal proberen hier een lijstje bij te houden met de meest interessante.
IGN (PS2)
Gamespot (PC en PS2)
Gamespot (XBOX en GC)
Gamesdomain

Links voor meer informatie:
Officiële Need For Speed site
Officiële Australische Need For Speed site
ND4SPDWorld
RacerPlanet
NFSCheats
NFSCars
NFSHome
XtremeImport

Welke poorten moet ik openen om online te kunnen spelen achter een router/firewall :?
3658 en 3659 UDP

Waar staan die verdomde saves nou :?
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground

Credits
Met dank aan ultrasupreme en Sander Prinsen
welke verantwoordelijk is voor het grootste deel van deze startpost en de mooie header image _/-\o_

Ik wil een screenshot posten!
Dat mag natuurlijk, maar zorg er wel voor dat je plaatje niet de layout van het forum verpest. Gebruik de volgende code daarvoor:
code:
1
2
3
[url=http://www.url.naar.groot.plaatje.com]
[img height=512 width=384]http://www.url.naar.klein.plaatje.com[/img]
[/url]

- Terr

Changelog:
• 23 November: Nieuwe banner
• 23 November: 3 nieuwe reviews :9
• 24 November: Online poorten toegevoegd.
• 27 November: Save & Profile locatie toegevoegd.

[ Voor 31% gewijzigd door Imperium op 27-11-2003 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Een nieuw topic op dit tijdstip :D Geweldig...

Ik hoop dat ik hem ook snel kan spelen, want een eigen auto maken lijkt me wel erg gaaf... Heb em wel op de xbox gespeeld... en vond de graphics erg tegenvallen... al helemaal tegenover Project Gotham Racing 2 :)

Maar NFSU is erg vermakelijk :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Fidai 119? bij mij stopt ut echt na 112?
Afbeeldingslocatie: http://www.jumpiefox.demon.nl/nfs/ClipGrab21.jpg

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Best leuke game, ik ben alleen minder blij met de afwerking van de tracks. Je sjeest dan wel door een stad (verkeer, kruisingen etc), maar waarom is elke 'foute' afslag afgesloten met van die gigantische wegblokken?

Konden ze daar niet in de plaats wat toeschouwers+ wagens zetten? Ik neem aan dat het gehele wegwerkersgilde niet bij de underground zit.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Met m'n Act-Labs Force RS (forcefeedback stuurtje) is het erg vermakelijk! :D

Op natte wegen voel ik mijn auto wegglijden, bij onverharde shortcuts trilt m'n stuur bijna uit mijn handen en als tegenstanders me raken moet ik echt moeite doen om weer controle over mijn auto te krijgen. >:)

Met een toetsenbord heb je dat natuurlijk niet, maar dat maakt het wel een stuk makkelijker. Als je het daarom niet te snel wilt uitspelen, gebruik dan een forcefeedback stuur! :Y)

Vooral met driften zit ik als een gek te sturen en remmen en gassen, dit is tig keer zo tof als die racesimulators in de arcade vroeger! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooge
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10-2022
.zeer cool spel ook erg mooi :*) met al die reflecties en het geluid behalve die muziek is dat weer een beetje jammer (die r&b dan met name :r ) maarjah daar zijn ze in de vs nogal dol op geloof ik :|. en het is nogal verslavend, maar dat is ieder leuk spel ;)

[ Voor 16% gewijzigd door ooge op 22-11-2003 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel ook sinds vandaag binnen en ik heb me er flink mee vermaakt. Ik moet wel zeggen dat het behoorlijk makkelijk is. Heb alles tot nu toe redelijk makkelijk kunnen halen op hard. Ik denk dat het toch wel een voordeel is als je demo al heel vaak hebt gespeeld. Het spel zou een stuk moeilijker zijn als je de demo nog niet hebt gespeeld denk ik. Ben u ergens bij race 39/111 ofzo.

hier nog een tip om snel veel style points te halen. Doe gewoon quick race, kies de drift en neem een auto die een hoge reputatie heeft (als je die niet hebt, moet je er maar voor zorgen dat je er 1 hebt >:) ) Selecteer een lange baan en 10 rondjes. Als je klaar bent met de drift kan het zo zijn dat je zo 200000-300000 style points krijgt en je hebt binnen no-time veel unieke skins en veel extra auto's erbij. Het help verder niet voor upgrades.

Kga nu lekker koesie doen, want het is al laat en ik ben volgens mij nu al 6 uur non-stop aan het spelen :/ Dat is in ieder geval een goed teken dat ik het spel helemaal te gek vind. Slaap lekker!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 03:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Is het trouwens mogelijk te burnen? Ik kan wel met me 206je tegen de muur gaan staan en dan van ze vrij in ze 1 schakelen maar verder als de 2e versnelling kom ik niet (en ook niet veel rook :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Megamind schreef op 22 november 2003 @ 08:19:
Is het trouwens mogelijk te burnen? Ik kan wel met me 206je tegen de muur gaan staan en dan van ze vrij in ze 1 schakelen maar verder als de 2e versnelling kom ik niet (en ook niet veel rook :( )
ligt aaan je car config, probeer maar eens alle engine tunings te doen, en de slechtste remmen..

dan gaan rijden -> stilstaan -> neutraal zetten -> gas + rem indrukke -> en dan naar zijn 1

met de 350z in de demo kreeg ik wel erg veel rook. je kan zelfs 360 maken en je krijgt er style points voor ook >:)

have phun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Entity

9000rpm

Kijk eens aan, een nieuw topic. Bedankt Imperium :)

Heeft iemand het spel (PC versie) al in Nederland in de winkel gezien/gekocht? Officieel zou hij 27-11 uitkomen in Nederland, maar ik hoorde van iemand dat sommige mensen hem al gezien hadden. Kan iemand dit bevestigen? Zo ja, dan moet ik vandaag nog even naar de stad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Wow... ik moet zeggen dit gaat wel snel :p! Het spel is nog niet eens uit in Nederland en nu al een Deel 4? Reden genoeg om NFS:UG eens uit te gaan sjekken >:)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Typo's:
Het spel is inmiddels uitgekomen. Het spel zal uitkomen op PS2, PC, XBox, GameCube, PlayStation en zelfs GameBoy Advance.
het spel zelf zal 27 november in nederland te koopt moeten zijn
Het spel, en Nederland, en te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:22
Ik kom niet verder. Ben nu bij 64. Drag Race.
Ik schakel 4 vd 5 keer uitstekend en 1 keer goed. Gebruik mijn NOS en ik wordt gewoon 3e.
Iemand een tip want ik heb hem al 80 keer geprobeerd en dat gaat zo niet lukken.
Als ik me niet vergis is mijn auto zo ver als mogelijk is op dit moment getuned...
8)7

(Honda Civic )

edit: Laat maar . Niet te geloven. De 81e keer gelukt. Flink slipstream werk was het..... :x

[ Voor 13% gewijzigd door vandenhende op 22-11-2003 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:09
Heh hier mijn eerste 'echte' probeersel karretje:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanderl/DeBastaard/crap/nfscar.JPG

Wat vinden jullie er van? Vind m zelf wel goed gelukt, zal straks proberen de hood ook er op te krijgen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op 22 november 2003 @ 10:50:
Heh hier mijn eerste 'echte' probeersel karretje:

[afbeelding]

Wat vinden jullie er van? Vind m zelf wel goed gelukt, zal straks proberen de hood ook er op te krijgen :o
Ik vind hem best wel vet, maar ik zou de spoiler eraf halen, eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Kan iemand ff snel vertellen waar de SAVE file staat? Ik ga zo formatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~fmast/nfsu.jpg

Mijn Eclipse 8)
Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 11:08:
[afbeelding]

Mijn Eclipse 8)
Wat vinden jullie ervan?
Geweldig..

Je bent de zoveeltste die hier zen bak neerkwakt.. :D

Heeft er iemand misschien:
Need For Speed Underground ALL ACCESS CHEAT's ?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intronic schreef op 22 november 2003 @ 11:06:
Kan iemand ff snel vertellen waar de SAVE file staat? Ik ga zo formatten
In de application data folder (deze is verborgen dus je moet wel verborgen bestanden weergeven aanzetten)
wat meer info staat in het vorige topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandeR schreef op 22 november 2003 @ 11:11:
[...]

Geweldig..

Je bent de zoveeltste die hier zen bak neerkwakt.. :D

Heeft er iemand misschien:
Need For Speed Underground ALL ACCESS CHEAT's ?

:)
En toen schiep God google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 11:13:
[...]

Moii.

Ik kan nog geen werkende vinden voor versie 1.2xxx.
Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooge
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10-2022
het lijkt wel of dat spel standaart een soort antialising gebruikt, maar dan wel lelijk, ik kan namelijk niet echt pixels onderscheiden het is allemaal een beetje vervaagt, heb motion blur al uitgezet maar dat scheelt niks (dan heb je alleen met nos dat effect niet meer), ik heb zelf een ati 9000pro maar als ik daarvan smoothvision aanzet en ik start het spel zijn alle kleuren enzo verziekt, is dit weer zo'n leuke grap van nvidia die al die software ontwikkelaars om koopt zodat ze hun rotzooi nog enigsins kwijt raken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 20:36
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 11:13:
[...]

en toen schiep god de edit knop................

btw hier is mijn bak:

http://home.planet.nl/~wijng353/uber.JPG

een link want ik heb geen zin om te kloten met die resize tags :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
ooge schreef op 22 november 2003 @ 03:40:
.zeer cool spel ook erg mooi :*) met al die reflecties en het geluid behalve die muziek is dat weer een beetje jammer (die r&b dan met name :r ) maarjah daar zijn ze in de vs nogal dol op geloof ik :|. en het is nogal verslavend, maar dat is ieder leuk spel ;)
Die hiphop vind ik ook maar niks, gelukkig kan je het uitzetten bij in opties onder EA Trax :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm... momenteel kan ik niet inloggen bij ea online ? hebben jullie er ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Rafe schreef op 22 november 2003 @ 11:36:
[...]

Die hiphop vind ik ook maar niks, gelukkig kan je het uitzetten bij in opties onder EA Trax :Y)
Het past bij de game, daarom laat ik het lekker aan staan. :Y)
Zou jij klassieke muziek of K3 hier beter bij passen?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Nee die rock is lekker :Z Dat nummer wat je bij het begin menu hoort is echt wel erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 23:33
ooge schreef op 22 november 2003 @ 11:31:
het lijkt wel of dat spel standaart een soort antialising gebruikt, maar dan wel lelijk, ik kan namelijk niet echt pixels onderscheiden het is allemaal een beetje vervaagt, heb motion blur al uitgezet maar dat scheelt niks (dan heb je alleen met nos dat effect niet meer), ik heb zelf een ati 9000pro maar als ik daarvan smoothvision aanzet en ik start het spel zijn alle kleuren enzo verziekt, is dit weer zo'n leuke grap van nvidia die al die software ontwikkelaars om koopt zodat ze hun rotzooi nog enigsins kwijt raken :(
De combinatie die het "blurrie maakt" is Motion blur en Light trails.
die moeten dus bijde uit

van mij hadden ze het eruit mogen laten of alleen bij de drag races hebben gebruikt aangezien het met normale races meer irritant dan leuk is.

[ Voor 11% gewijzigd door _Drake_ op 22-11-2003 11:44 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.vaneede.com/~elwin/nfsu/MyCarB8.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 22:33
hoe zit et eigenlijk met fps bij de meeste lui?
Lijkt beetje erop dat de engine onder het rijden een beetje aanpast zodat je niet zo makkelijk onder 25 fps komt. Kheb nu tussen 25-45 fps met 1024x768 Met world detail op 2/3 en reflection detail op 1/2, 2x AA en 4x AF. Soms wel slowdowns bij bepaalde stukken baan, vooral met circuit of sprint.

P4 2.9ghz Ati radeon 9500 Pro en 512mb ddr, ben benieuwd of dit beetje overeenkomt met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

klopt heb ik ook op een 2,6 Ghz.. Beetje buggy coded :(

Maar is iemand geinteresseerd in een online NFS:U Competitie, daar wil ik
dan wel even een site'tje voor maken met rankings enzo :)

[ Voor 3% gewijzigd door GandalfTheGrey op 22-11-2003 11:57 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
nou dan post ik mijn auto ook maar ff :)
Afbeeldingslocatie: http://riksserver.no-ip.com/plaatjes/nfs/206-001.jpg
Peugot 206 :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Laatst online: 12:30
Neeeeeeeeeeeh! ben mn savegame kwijt.
Windows reinstall gedaan en niet goed opgelet.
Ik had mijn documenten wel op een andere partitie staan, maarja hij is dus niet meegekomen.

Ik was ergens bij race 80 ongeveer, iemand een savegamepje voor me?

Dit was dus mn auto voordat ik mn save kwijt was.
Afbeeldingslocatie: http://home.filternet.nl/~fn001958/blabla.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
alle winkels zegge dat underground nog niet op pc uit is. klopt dit nou???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:07
Klopt. Zoals je in de startpost had kunnen lezen komt het spel pas rond de 27ste in de winkel te liggen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
daandegoeiste schreef op 22 november 2003 @ 12:13:
alle winkels zegge dat underground nog niet op pc uit is. klopt dit nou???
27 November is het in Nederland uit, veel tweakers wonen in de US hè ;)

Over de framerate: Op m'n Athlon 1,1GHz en Radeon 7500 is het nog prima speelbaar. Ik meet het niet (word ik zo triest van =)), maar speelbaar is het niet als het minder dan zo'n 25 fps is, dus zal ik wel rond dat getal hebben.
Op standaard grapics-settings.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:14
DataBeest schreef op 22 november 2003 @ 12:18:
[...]

27 November is het in Nederland uit, veel tweakers wonen in de US hè ;)

Over de framerate: Op m'n Athlon 1,1GHz en Radeon 7500 is het nog prima speelbaar. Ik meet het niet (word ik zo triest van =)), maar speelbaar is het niet als het minder dan zo'n 25 fps is, dus zal ik wel rond dat getal hebben.
Op standaard grapics-settings.
Speel hier soms met 18 FPS en loopt nog wel redelijk :) Meestal heb ik rond de 24 FPS ... goed te doen

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh yeah Gamespot heeft review van PC en PS2! 8.0! :)

PC en PS2 --> http://www.gamespot.com/pc/driving/nfsunderground/
XBOX en GC --> http://www.gamespot.com/xbox/driving/nfsunderground/

Dat moet nog even in de startpost Imperium :P (thanks voor deel 4 trouwens)

Ook moeten we nog ff de NFSU contest topic even wakker schudden. Er moet nog in de startpost staan dat je daar met elkaar competities kan houden etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden jullie, als jullie een screenshot posten, ervoor willen zorgen dat je daarmee niet de layout van het forum verpest?

Je kan daarvoor de volgende code gebruiken:
code:
1
2
3
[url=http://www.url.naar.groot.plaatje.com]
[img height=512 width=384]http://www.url.naar.klein.plaatje.com[/img]
[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:51

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

kan iemand ff een uber underground save file posten ? en even vertellen waar die save file psies staan ? ( je mag m ook maile celica@zeelandnet.nl

111/111 ofzo ( of zeker 105+

[ Voor 10% gewijzigd door BruceLee op 22-11-2003 12:39 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Laatst online: 12:30
BruceLee schreef op 22 november 2003 @ 12:37:
kan iemand ff een uber underground save file posten ? en even vertellen waar die save file psies staan ? ( je mag m ook maile celica@zeelandnet.nl

80+ is ook goed want daar was ik ergens, totdat ik windows opnieuw installeerde.
En ik heb erg weinig zin om overnieuw te beginnen.
Ik wil getunede mn 206 trug ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
BruceLee schreef op 22 november 2003 @ 12:37:

Dat is toch easy te vinden ?

Je saved de game, en doorzoekt je systeem naar de bestandsnaam zoals jij hem hebt gesaved :?

Dan kom je er wel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Weet er al iemand of het mogelijk is je eigen muziek in de game te zetten, k vind dat rock en techno gedoe niet echt lekker. En er zit niet veel Hip Hop in.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
Nope.. :( Moet je de muziek uitzetten, en je eigen Winmap/media player enz aan laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze lichen er idd even uit :)
maar geeft niet :)

en btw: moet je de heletijd door racen om nieuwe dingen te kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 12:53:
Ze lichen er idd even uit :)
maar geeft niet :)

en btw: moet je de heletijd door racen om nieuwe dingen te kunnen kopen?
Liggen is t :o

Je moet doorracen en winnen om nieuwe dingen te kopen.(unlocken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ben nu bij race 69 maar ik mag niet deelnemen omdat mijn auto niet snel genoeg is. Maar alle beschikbare upgrades om hem sneller te maken zitten er al op.

Iemand dit ooit gehad? En hoe moet ik nu die onderdelen unlocken als ik niet mag deelnemen?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb et al :)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

dan heb je toch net alles geinstalleerd dus moet je ff alles nakijken ( ook visual shit )

maar komt er nog iemand met een save game ik word al 1 dag ziek van een race grrrrrrrrrr verlos me nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net lvl 3 paints gehaald.. kan je wel mooie kleurtjes mee :)

Afbeeldingslocatie: http://www.vaneede.com/~elwin/nfsu/MyCarB9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.raymondbrandt.nl/_temp/Impreza.jpg

Dit is mijn bak, maar wat ik wel mis in NFSU is een replay mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze posts verpesten eigenlijk best wel alles wat ik volgende week ga zien... maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Vraagje: Hoe maak je zon Wide Body auto?
Unlock je die dingen nog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 13:16:
deze posts verpesten eigenlijk best wel alles wat ik volgende week ga zien... maarja.
Had dan niet gelezen ;)

Afbeeldingslocatie: http://kocorp.kicks-ass.net/nfsu1.jpg

Mijn doosje :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 12-09 07:45
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~pc102105/nfsu.jpg

ben nog niet zo ver maar dit is mijn karretje. kan heerlijk driften ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Iemand enig idee:

Ik klik op het icoon van Need For Speed Underground, zie ongeveer 2 sec een schermpje links boven in beeld...vervolgens... WEG.

Game start dus niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

@ 91/111 nu :) ik verzeker die ene race bij 86 is echt kut daarna gaat het weer makkelijker ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Gaaf om te zien hoeveel verschillende modellen er al gemaakt zijn :) Zitten erg mooie tussen.

Maar vraagje he, worden er nou meer of andere dingen unlockt bij een andere moeilijkheidsgraad? Of is het geld dat je krijgt het enige verschil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 18:31
Nee hoor hier doet ie het gewoon, drag race online begint wel beetje saai te worden, ik heb nu 8000 punten ofzo en niemand heeft meer, elke keer 100 puntjes verdienen is ook maar saai :D Ik denk dat ik maar ff weekje ga wachten en dan nog een kijk of er al meer mensen zijn met veel punten zodat ik sneller punten kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuw vinyl unlocked :)

Afbeeldingslocatie: http://www.vaneede.com/~elwin/nfsu/MyCarB10.jpg

(met pearlescent color waar door t meer oplicht :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
plz help me, ik laad een race, en dan springtie naar windows terug hoe komt dat? ik heb al de crack neergezet, maar moest je nog iets doen met een of andere patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Laatst online: 31-05-2024
Zo ik heb het spel net uitgespeeld 8)
En ik heb ook gelijk een aparte screenshot van mn auto gepost, die extra brede bumpers krijg je pas later in het spel ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.hesselius/nfsu3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.hesselius/nfsu4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Oeh man, spannende dragrace gehad zonet. :D

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16102/thumb.jpg

Zit nu op race 63 ofzo. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ViNyL schreef op 22 november 2003 @ 13:34:
Iemand enig idee:

Ik klik op het icoon van Need For Speed Underground, zie ongeveer 2 sec een schermpje links boven in beeld...vervolgens... WEG.

Game start dus niet op :(
Zet je landinstellingen eens op engels (verenigde staten).
dat schijnt nog wel vaak te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nope helaas werkt dat ook niet...

Moet toch gewoon draaien op Win XP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
darkdesign schreef op 22 november 2003 @ 13:54:
plz help me, ik laad een race, en dan springtie naar windows terug hoe komt dat? ik heb al de crack neergezet, maar moest je nog iets doen met een of andere patch?
door al die screenies word cker mijn post over het hooft gezien, dis al de 3de x dak deze vraag post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

darkdesign schreef op 22 november 2003 @ 14:08:
[...]

door al die screenies word cker mijn post over het hooft gezien, dis al de 3de x dak deze vraag post
of je vraag is al lang een keer eerder behandelt, tenminste dat kan ik me herinneren...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben sinds half 1 weer opnieuw de underground aan het uit spelen... zodat ik aan het eind de skyline heb met een unieke upgrade :D... alles lekker op easy en zit al op race 31 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
darkdesign schreef op 22 november 2003 @ 14:08:
[...]

Of jij moet je gewoon aan de richtlijnen houden.
Problemen post je in SPV en NIET in SGD, en daar komt nog eens bij dat het een heel veel voorkoment probleem is en dus gewoon ZELF MOET ZOEKEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woot heb nu de honda s2000 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.vaneede.com/~elwin/nfsu/MyCarD12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
M@NIC schreef op 22 november 2003 @ 14:17:
[...]

Of jij moet je gewoon aan de richtlijnen houden.
Problemen post je in SPV en NIET in SGD, en daar komt nog eens bij dat het een heel veel voorkoment probleem is en dus gewoon ZELF MOET ZOEKEN.
jij voelt je cker helemaal de man hier of nie??? djeez wa een baas, laat dat een mod zeggen. triest figuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

darkdesign schreef op 22 november 2003 @ 14:20:
[...]

jij voelt je cker helemaal de man hier of nie??? djeez wa een baas, laat dat een mod zeggen. triest figuur
Ik wil niet veel zeggen, maar dat is een ex mod :o

Back ontopic:
Kheb nu denk ik zo'n 90 races gedaanb met de demo :o wordt dus maar eens tijd metd e full-version te beginnen :) , can't wait!

Woei, kzie net dat de nl-release dat de 27e is, net een dag na m'n verjaardag :)

[ Voor 11% gewijzigd door cooolkast op 22-11-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Ik had net echt een vette score met 'Drift'. Tenminste, ik vond het veel. In race 20 of zo op hard. Mijn beste score in één drift is trouwens 19000 of zo (Colossal).

Drift stats

[ Voor 32% gewijzigd door CorteX op 22-11-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 00:14
[...]

Hij heeft wel gelijk hoor :/ Je hebt over een crack .. en die is illegaal en daar wil je hulp mee ...

Maarja game rulezz echt :) Zit nu op race 57 8)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
ik doe toch geen request, mja kheb het in da andere gepost dus misschien lukt het nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu ook al enkele dagen, en ik ben er echt niet van weg te slaan.

Dit is een van de beste NFS's ooit imo.

Zit nu ergens in de 30 races, en het blijft keihard boeien.

Ik rijd trouwens nog altijd met de Dodge Neon, natuurlijk al hevig getuned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Hoe krijgen jullie dat vinyl nu in andere kleuren?

Ik zie bij dat menu wel vynil color staan, maar ik kan hem niet aanpassen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 13:43:
nieuw vinyl unlocked :)

[afbeelding]

(met pearlescent color waar door t meer oplicht :) )
Ik wil ook een draak op m'n auto! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:52
Gewoon naar vinyl gaan en dan op vinyl (1tm4 welke je hebt geinstalleerd) klikken en dan change color

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/v_1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 20:39
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=505026

de kleur wat donkerder gemaakt, nieuwe velgen, vinyls wat veranderd en een roof scope. het begint nu een beetje ergens op te lijken :+
ik blijf gewoon mn golfje uitbouwen tot ik alles gehad heb. daarna ga ik eens aan een andere auto beginnen.

[ Voor 21% gewijzigd door Southern Sun op 22-11-2003 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krush
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik begrijp het idee van die roof-scoops niet zo goed. Er zitten toch alleen maar auto's met de motor voorin in het spel :? Volgens mij heeft zo'n ding alleen zin als er een middenmotor in je auto zit.

Doors, windows in the house are used for their emptyness; thus, we are helped by what is not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
[...]

Ach zolang hier geen modjes rondlopen pak ik mijn oude functie weer ff op. >:)

Anway, je zit te zeiken dat je geen aandacht krijgt. Nou dan krijg je dat toch van mij ? :)

[ Voor 14% gewijzigd door M@NIC op 22-11-2003 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

offtopic:
hehe, ik moet zeggen dat M@nic helemaal gelijk heeft

Eindelijk level 95/111 gehaald.. een circuit met 6 maps heb er wel tig keer over gedaan :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 23:10
Is het nou echt niet mogelijk om deze game te Lannen??

Wel diep triest van EA om lan play er uit te halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Waarom kan het menuu met de auto's niet de reso aan van in het spel zelf ?

Dat multiplayer lan eruit ligt is trouwens idd dieptriest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
M@NIC schreef op 22 november 2003 @ 14:54:
[...]

Ach zolang hier geen modjes rondlopen pak ik mijn oude functie weer ff op. >:)

Anway, je zit te zeiken dat je geen aandacht krijgt. Nou dan krijg je dat toch van mij ? :)
lol beetje vergezocht da laatste maargoed :)

kwist ook nie dat je mod WAS geweest, en tja da je gelijk hebt klopt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

die custom upgrades voor performance in underground mode ken je niet gebruiken in online?

Afbeeldingslocatie: http://www.nalin.demon.nl/bakkie.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door NaLiN op 22-11-2003 16:26 ]

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
nalin, die bak pwnd man, ziet er strak uit nice 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~backx065/deze.JPG
Okay wat vinden jullie er van?
En wat zouden jullie veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ziet er uitstekend uit!!! :)

Die hood is de stock? (ik zie er een vinyl op)!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
de kleur vintik nie mooi, en misschien andere velgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

darkdesign schreef op 22 november 2003 @ 15:55:
nalin, die bak pwnd man, ziet er strak uit nice 1
thx
teminste niet zo pauper als de meeste bakke hier ;)

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uuuhhh :|

dark4ever, Nalin en STIMPYYY, kunnen jullie misschien zooooo lief zijn om die pics te resizen met die IMG code dinges? ;) thanks

Mij wagen is natuurlijk gewoon da b0mb
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/240SX.jpg
Dikke poep 8)
themaxter schreef op 22 november 2003 @ 14:32:
Hoe krijgen jullie dat vinyl nu in andere kleuren?

Ik zie bij dat menu wel vynil color staan, maar ik kan hem niet aanpassen :?
klik op Vinyl Color (jah klikken jah)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat nou met die trade-in ? Kan je dan je onderdelen meenemen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Coole back man!
Ben nu bij die 7 lap race diek nie gewonnen krijg :P |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 16:11:
Hoe zit dat nou met die trade-in ? Kan je dan je onderdelen meenemen of niet?
Ja :)
Kan je al zien dat je stats van je auto niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Nog nog een paar pics van mijn bakje op het moment.
Snelheid is geweldig, je moet echt een behoorlijk recht stuk hebben wil je 'm in de 5de zetten. :D
Het bochten werk en stabiliteit laat wat te wensen over helaas.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16146/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16147/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16148/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16149/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16150/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Het wordt een beetje saai na 30/111, elke keer dezelfde tracks :/
En alle nieuwe auto's die er steeds bij komen zijn trager dan mn mazda.

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-xp schreef op 22 november 2003 @ 03:05:
Fidai 119? bij mij stopt ut echt na 112?
[afbeelding]
Dudeeee mail mij ff je savegame!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
xerix schreef op 22 november 2003 @ 16:30:
Het wordt een beetje saai na 30/111, elke keer dezelfde tracks :/
En alle nieuwe auto's die er steeds bij komen zijn trager dan mn mazda.
Ik ben van de Mazda naar de Eclipse gegaan, volgens de statistieken precies hetzelfde.
Maar ik kan je vertellen dat de Eclipse echt vies veel sneller is, als de Mazda op z'n top zit schakelt de Eclipse nog ff naar de 4.
Maar ja... in de bochten moet je inleveren.

En ja de banen zijn veel hetzelfde, het is gewoon 1 grote stad die je constant op verschillende manieren rijd.

[ Voor 12% gewijzigd door M@NIC op 22-11-2003 16:35 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.