Battle.net Spud#2543
Verwijderd
maar kga toch een vervelende vraag stellen : where the f*ck vind ik die patch
Heb deel2 en 3 quasi volledig doorgelezen, gegoogled, maar vind nergens iets van een NFS:U patch
Of ik kan niet lezen, of ik ben stom, of het is een combinatie van beide, ik gok persoonlijk op het laatste
Iemand please?
evt een andere auto met 6e versnelling nemen gok ikTepelStreeltje schreef op 22 november 2003 @ 16:34:
waar staan je save games!?
ik kom echt niet langs race 52 (drag race)
blaas steeds men motor op....
dus als iemand em zou willen doen voor mij... lemme know...
Je bedoelt in welke Dir ?TepelStreeltje schreef op 22 november 2003 @ 16:34:
waar staan je save games!?
ik kom echt niet langs race 52 (drag race)
blaas steeds men motor op....
dus als iemand em zou willen doen voor mij... lemme know...
Ik moet cheats hebben, thats all
(Cheats die werken btw in de 1.2versie, ik heb ze nog niet zien werken, degene die ik al geprobeerd heb) De hieronder genoemde cheats werken niet bij mij.
Iemand die wel al cheats heeft gebruikt ??
[ Voor 30% gewijzigd door Hoyden op 22-11-2003 17:03 ]
Verwijderd
CheatcodesSandeR schreef op 22 november 2003 @ 16:58:
[...]
Je bedoelt in welke Dir ?
Start game as usual. Prior to entering each of the following cheat codes, go to the [Main Menu], go to the [Statistics] sub-menu, go back again (pressing DELETE), and finally enter your desired cheat:
gimmesomecircuits - Unlock Circuits
gimmesomesprints - Unlock Sprint Circuits
gimmesomedrag - Unlock Drag Circuits
gimmeppablo - Unlock Petey Pablo
gotcharobzombie - Unlock Rob Zombie
havyamystikal - Unlock Mystikal
needmylostprophets - Unlock Lost Prophets
119focus - Unlock Car
893neon - Unlock Car
899eclipse - Unlock Car
371impreza - Unlock Car
222lancer - Unlock Car
922sentra - Unlock Car
667tiburon - Unlock Car
334mygolf - Unlock Car
777rx7 - Unlock Car
350350z - Unlock Car
111skyline - Unlock Car
221miata - Unlock Car
2000s2000 - Unlock Car
889civic - Unlock Car
228supra - Unlock Car
342integra - Unlock Car
239celica - Unlock Car
973rsx777 - Unlock Car
allmylvloneparts - Unknown Effect
allmylvl2parts - Unknown Effect
seemylvl2parts - Unknown Effect
driftdriftbaby - Unknown Effect
slidingwithstyle - Unknown Effect
givemenismo - Unknown Effect
There you go
Patch?
op mun site http://xi.dpx.nl/page.php?id=281 staat de 100% savegame
-edit
heeft iemand nog leuke dingen om online te zetten? mail ze even dan
[ Voor 30% gewijzigd door Don3k op 22-11-2003 17:07 ]
Thnx u vewy mucj.Don3k schreef op 22 november 2003 @ 17:03:
ik ga heel veel mensen blij maken nu![]()
Ff proberen.
Verwijderd
bij mij werken ze wel, op de originele versie that is. Geen idee hoe het met de gepatchte versie staat want die vind ik NERGENSSandeR schreef op 22 november 2003 @ 16:58:
[...]
Je bedoelt in welke Dir ?
(Cheats die werken btw in de 1.2versie, ik heb ze nog niet zien werken, degene die ik al geprobeerd heb) De hieronder genoemde cheats werken niet bij mij.
Iemand die wel al cheats heeft gebruikt ??
Moet je die cheats intypen nadat je je naam hebt gekozen, in underground mode of niet ? Ik heb diverse manieren geprobeerd, maar k heb geen idee hoe in nu die auto zou moeten krijgen en waar ik die dan kan kiezen..Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 17:05:
[...]
bij mij werken ze wel, op de originele versie that is. Geen idee hoe het met de gepatchte versie staat want die vind ik NERGENS
Ik kan je niet helpen aan die patch, je userinfo is te summier
Verwijderd
Na je naam in Underground Mode ja, en dan kan je de wagen kiezen die je net unlocked hebt, werkt prima hier, had zo ff de Skyline unlocked, maar heb maar een nieuw game gestart, niet-cheaten is leukerSandeR schreef op 22 november 2003 @ 17:09:
[...]
Moet je die cheats intypen nadat je je naam hebt gekozen, in underground mode of niet ? Ik heb diverse manieren geprobeerd, maar k heb geen idee hoe in nu die auto zou moeten krijgen en waar ik die dan kan kiezen..
offtopic:
Ik kan je niet helpen aan die patch, je userinfo is te summier
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 18:36 ]
Woot!! Krijg hem over een tijdje ook, leuk om alvast te hebben!! Thnx!! You're 1337!!Don3k schreef op 22 november 2003 @ 17:03:
ik ga heel veel mensen blij maken nu![]()
-edit
heeft iemand nog leuke dingen om online te zetten? mail ze even dan
[ Voor 3% gewijzigd door DeRCT13 op 22-11-2003 17:17 ]
Denk de laatste 10-15 races wel op easy moeten doen op medium waren ze echt shit .. die andere 70 heb ik wel op medium gedaan
Heb nu wel al alle Level 3 Perfomance dingen enzo
Dat's mijn mening.. zullen der wel meer zo over denken
NISSAN OONT (Skyline
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Ik houdt het lekker bij mijn eigen save
Verwijderd
Documents and Settings/[user]/Application Data/EA/blablaVerwijderd schreef op 22 november 2003 @ 18:03:
waar staan de savegames eigenlijk?
dacht ik toch, zit niet aan m'n eigen PC dus kan niet direct checken, ow jah, de vorige NFS:U topics lezen had ook wel geholpen
lol, zat ergens klem waar je volgens mij niet hoort te komen
[ Voor 20% gewijzigd door bAdmuTs op 22-11-2003 18:31 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
Gaat de goede kant op

is it hot or not?
[ Voor 3% gewijzigd door PhuSioN op 22-11-2003 19:00 ]
Verwijderd
- Stability Control aan, dan slinger je niet heen en weer bij ieder tikje links/rechts op hoge snelheid. Heb ik bij Rally Games ook altijd aan staan, anders is het niet te besturen. Ik had het eerst uitstaan en dacht 'Mozes, waarom blij ik niet recht op de weg, ben ik dronken of zo?', maar ik had alleen melk op, dus dawasnie het geval.
- 1st Person Mode is (voor mij) echt een MUST, in 3rd person slinger is nog de hele tijd. Ik had een achteruitkijkspiegel wel leuk gevonden, maar je kan aan de tijden & map wel zien waar ze ongeveer zitten, maar spiegels zijn altijd een leuke optie.
- Ga niet vol gas de bochten in, je mag het doen, maar wat denk je zelf dat er gebeurt? Met 180 een bocht ik van 90 graden, veel succes in het ziekenhuis.
Dat het spel niet perfect is, is op zich een goed teken, dan kan de opvolger nog beter worden, zo is 't ook
Ik had wel wat meer steden verwacht, misschien volgende keer. Die graphics zijn wel top zeg, vooral die licht effecten en glim-effecten.
ik ben anti zuurstok
hijs nog niet af

[ Voor 12% gewijzigd door _Drake_ op 22-11-2003 19:15 ]
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

[ Voor 38% gewijzigd door bAdmuTs op 22-11-2003 19:38 ]
Hopelijk genot voor jullie
Intentionally left blank.
weet nie hoe het zit in de xbox verzie maar in de pc verzie heb je wel een achteruit kijk spiegel... Zit onder disply (gebruik hem net ook pas, wist niet dat ie bestondVerwijderd schreef op 22 november 2003 @ 19:02:
*knip*
- 1st Person Mode is (voor mij) echt een MUST, in 3rd person slinger is nog de hele tijd. Ik had een achteruitkijkspiegel wel leuk gevonden, maar je kan aan de tijden & map wel zien waar ze ongeveer zitten, maar spiegels zijn altijd een leuke optie.
*knip*
Jammer dat de achtergrond heel vaak hetzelfde is, weinig variatie. Vooral de drag vindt ik echt super en wat helemaal uber is is het blur motion effect...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Modbreak:
Quote dan niet!!!
Hmm waar zou Dev nou voor staan ???
[ Voor 22% gewijzigd door White Dust op 22-11-2003 20:27 ]
We gaan het NIET over cracks hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door White Dust op 22-11-2003 20:30 ]
Verwijderd
Zijn die effecten zoals motion blur en crowd nou dx9 of dx 8? want ik zit er dus aan te denken om een fx5200 (NIET ultra) of gf4ti4200 te kopen maar ik wil dan natuurlijk wel alle effecten kunnen zien.

Mijn bakkie
[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 22-11-2003 20:37 ]
alles wat groen is own je, stock street pro en extreme, maar ik zie ook een U
is er nog een lvl na 3? de U van ultimate? ofzo

[ Voor 14% gewijzigd door mvz op 22-11-2003 20:46 ]
UniquexMvZx schreef op 22 november 2003 @ 20:42:
als je performance stats doet zie je die logootjes
alles wat groen is own je, stock street pro en extreme, maar ik zie ook een U
is er nog een lvl na 3? de U van ultimate? ofzo
[afbeelding]
Dat zijn speciale objecten die je kan verdienen met races.
[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 22-11-2003 20:49 ]
en welke zijn dat dan??GandalfTheGrey schreef op 22 november 2003 @ 16:58:
[...]
evt een andere auto met 6e versnelling nemen gok ik
bij de weg, waar is een turbo eigenlijk goed voor?
wat voor voordeel heeft het?
[ Voor 18% gewijzigd door TepelStreeltje op 22-11-2003 20:59 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Acceleratie + topsnelheid verhogen aanzienlijkTepelStreeltje schreef op 22 november 2003 @ 20:55:
[...]
en welke zijn dat dan??
bij de weg, waar is een turbo eigenlijk goed voor?
wat voor voordeel heeft het?
Verwijderd
Ik heb een FX5200non ultra, ik zou maar een ti4200 kopen. Das tenminste veel snellerVerwijderd schreef op 22 november 2003 @ 20:33:
Eej,
Zijn die effecten zoals motion blur en crowd nou dx9 of dx 8? want ik zit er dus aan te denken om een fx5200 (NIET ultra) of gf4ti4200 te kopen maar ik wil dan natuurlijk wel alle effecten kunnen zien.

net me 206 ingeruilt voor een RSX.. wow
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd
Wat is nou de beste auto in Underground???
Ik vind de S2000 lekker rijden
Verwijderd
Same as IRL : de Skyline natuurlijkVerwijderd schreef op 22 november 2003 @ 21:05:
Ik heb de Hyundai, wel een goede bak. maar toch nog een vraagje:
ze zijn allemaal gelijk, het ligt aan jezelf welke auto jij het lekkerste vind rijden.Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 21:05:
Ik heb de Hyundai, wel een goede bak. maar toch nog een vraagje:
[ Voor 12% gewijzigd door _Drake_ op 22-11-2003 21:12 ]
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Verwijderd
Ik had toch graag nog wat 'duurdere' auto's erbij gezien. En wat goedkopere uiteraard, zodat er meer variatie is.
Auto's vind ik niet zo erg, wellicht iets meer variatie in de verschillende pakketten als je gaat upgraden. Maar het gaat om de looks en de arcade, en daar verdient het een dikke 10 voor! Die motion blur is btw ook heftig, mn videokaart vind het prachtig, mn athlon 1.2 helaas iets minder
Verwijderd
Waar denk je dat ik in rijd?The_Cook schreef op 22 november 2003 @ 21:26:
Ga je toch lekker in die golf GTI rijden?grapje.
Auto's vind ik niet zo erg, wellicht iets meer variatie in de verschillende pakketten als je gaat upgraden. Maar het gaat om de looks en de arcade, en daar verdient het een dikke 10 voor! Die motion blur is btw ook heftig, mn videokaart vind het prachtig, mn athlon 1.2 helaas iets minder
En idd, er had wel wat meer verschillen in de upgrade pakketen mogen zitten.
[ Voor 42% gewijzigd door bAdmuTs op 22-11-2003 21:49 ]
Verwijderd
Mijn raceketel tot nu toe:
Eerste bij drag race online, jaja
Edit: d8 eerst dat game tot 119 ging maar het gaat tot 112/111 beetje vaag mja
[ Voor 22% gewijzigd door Fidai op 22-11-2003 22:01 ]
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 22:36 ]
dat dacht jeDrake schreef op 22 november 2003 @ 21:11:
[...]
ze zijn allemaal gelijk, het ligt aan jezelf welke auto jij het lekkerste vind rijden.
Dat is ook pas 30 keer gevraagd
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground

[ Voor 49% gewijzigd door Newjersey op 22-11-2003 23:35 ]

Ik moet trouwens even toevoegen op mn vorige post, dat ik het meeste op medium heb uitgereden, soms easy en met drag hard, dat vond ik het makkelijkste in het spel
Verwijderd
dus het is dx8 die motion blur en crowdThe_Cook schreef op 22 november 2003 @ 21:47:
Heb een gf4 4400, die toont alle details echt geweldig. Ik merk alleen mn cpu het dan niet meer bijhoudt. Volgens mij vergt motion blur aardig wat rekenkracht, hij moet immers alle objecten vervormen.
Verwijderd
hier niet :('Sander Prinsen schreef op 22 november 2003 @ 23:29:
[...]
Dat is ook pas 30 keer gevraagd
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
heb xp home
Zit nu in een 7-lapper, ongelooflijk moeilijk
Als je zoekt met de verkenner bijv. of met TotalCmd, naar de bestandsnaam van de savegame, dan weet je toch wel waar die staat
Is dat nu zo moeilijk..
En als je hem niet ziet met je idd verborgen bestand. tonen aanzetten..

Verwijderd
mja heb die verborgen bestanden al aangezet tis gefixt nu thnx ;-)SandeR schreef op 23 november 2003 @ 00:01:
[...]
Als je zoekt met de verkenner bijv. of met TotalCmd, naar de bestandsnaam van de savegame, dan weet je toch wel waar die staat
Is dat nu zo moeilijk..
En als je hem niet ziet met je idd verborgen bestand. tonen aanzetten..
10100111001
En toen kon ik hem helemaal niet meer doen
Wie weet wat je daar kon winnen?
De volgende race was tegen samantha in haar bunny auto
waarom laad je dan geen save game van net ervoor? of save jij niet na iedere race...Gremen schreef op 23 november 2003 @ 01:03:
fok, klik net perongeluk bij zo een special race voor een unique? op decline. Was ergens rond challenge 80.
En toen kon ik hem helemaal niet meer doen
Wie weet wat je daar kon winnen?
De volgende race was tegen samantha in haar bunny auto
10100111001
Ik wou eigenlijk mn Golfje heel lang houden en volledig upgraden, maar die upgrades laten zo lang op zich wachten. Dus ik voor de lol toch maar mn wagen ingeruild, eerst voor een Subaru, nu inmiddels een Celica:

https://www.strava.com/athletes/10490675
uh nee, save alleen als ik stop met spelen. De laaste keer was iets van 3 uur geleden.Dark Lord schreef op 23 november 2003 @ 01:11:
[...]
waarom laad je dan geen save game van net ervoor? of save jij niet na iedere race...
Verwijderd
nou,... 3 uur opnieuw spelen heGremen schreef op 23 november 2003 @ 01:26:
[...]
uh nee, save alleen als ik stop met spelen. De laaste keer was iets van 3 uur geleden.
heb 't nu bijna voor de 2e keer uitgespeeld.. ben gestopt bij race 96 want dan krijg je die unique perfomance upgrade, speel je het spel uit... dan kan je nooit dat meenemen naar een andere kar of je kar aanpassen ( velgen, kleur etc... ) en best vervelend als je veel online speeld met continu dezelfde kar
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 01:43 ]
maar 3 korte avonden gespeeld.
wel het eerste spel in een erg lange tijd dat ik uitspeel
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
idd.. sinds gisteren werkt het hier ook niet meer...Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 01:07:
hmz... EA online ligt er al heel lang uit zeg
of kunnen jullie wel online spelen ?
Erg verslavend trouwens
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
(een beetje fast and the furious)
[ Voor 25% gewijzigd door RedDragon op 23-11-2003 11:55 ]
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Verwijderd
Ik heb al gezocht in het forum maar ik kan niet echt een antwoord vinden.
Alvast dank.
Verwijderd
huh, bij jou werkt het online spelen dus wel ?Demoniac schreef op 23 november 2003 @ 11:13:
Ik heb vannacht van 0:00 tot 2:30 online zitten spelen met een klasgenoot
Erg verslavend trouwens
sinds gister kan ik dus al niet meer spelen. Wat voor verbinding/provider heb jij en je klas genoot dan ?
(Sorry nu weer ontopic
Lelijke achterkantVerwijderd schreef op 23 november 2003 @ 00:46:
[afbeelding]
die vent houd zich ook niet aan de snelheidwaarom zou ik dat wel doen dan

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Allebei @ KPN ADSLVerwijderd schreef op 23 november 2003 @ 11:22:
[...]
huh, bij jou werkt het online spelen dus wel ?
sinds gister kan ik dus al niet meer spelen. Wat voor verbinding/provider heb jij en je klas genoot dan ?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Duh het is er op gebaseerd!RedDragon schreef op 23 november 2003 @ 11:13:
hier is mijn civic
(een beetje fast and the furious)
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.