Kheldar schreef op 27 november 2003 @ 22:01:
Mmm minor problem: hij wil bij mij niet uninstallen

. Als ik
eauninstall.exe start doet hij niks... en ik heb het spel nu wel weer gezien (AI is een beetje matig en ik kan race 86 niet halen

). Maar het uninstallen lukt dus niet echt, ook niet via het cd-menutje of de via link in het startmenu (hij staat vreemd genoeg ook niet bij
Add or Remove Programs).
Iemand een idee wat ik nog kan doen (naast de boel er gewoon afmikken)?
Je kan in de register kijken en daar de laatste meuk opruimen. Trouwens, wel raar dat sommige race 86 niet kunnen halen. Het lijkt erop dat er een non-lineaire lijn in de races zit of dat er verschillende versies zijn ofzo, want andere mensen hadden hier geen last van, en hadden ook een totaal ander curcuit

. Kan begrijpen dat je hem er af wil gooien bij race 86, heb m zelf ook circa 50x moeten doen.
Trouwens je hebt mij ook op ideeen gebracht

. Ik gooi het er ook af. Ik dacht dat dat online spele best leuk zou kunnen worden. Nou...dus niet. Heb vanmiddag ff paar keer proberen te spelen maar echt gewoon 2 cheaters in een race van 4 man. Met die cheat starten ze voordat jij mag starten ofzo, rijden ze 700 km/u en ze hoeven maar 1 lap af te leggen ongeacht het aantal af te leggen laps.
Echt vet spannend word het dan. Maarja dat gebeurt dus de hele tijd, en dat verkloot het spel voor mij totaal.