[Multiplatform]Need for Speed Underground Deel 4

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.489 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Ik heb net weer ff mijn persoonlijke driftrecord verbeterd 8)

205.198 in 73.616 seconden, met de RX-7...uiteraard :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 16:20 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

sv3n schreef op 27 november 2003 @ 16:11:
Weet iemand hoe het nummer met de tekst :
"they're trying to make me, they're trying to break me"
heet ? _/-\o_

/edit
het zit dus in nfsu, voorat mensen me naar ntsm gaan verwijzen ;)
euh zodra in nfsu een nieuw nummer begint komt de titel en artiest toch in beeld te staan?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Welke drift tracks gebruiken de drifters onders ons veel ? :)

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Hyundai Tiburon GT V6
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.brandsma5/got/nfs5.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.brandsma5/got/nfs6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.brandsma5/got/nfs7.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.brandsma5/got/nfs8.jpg
En de laatste is een Nissan 350Z.

* Ste7en houdt niet zoveel van al die stickers/kleurtjes :P

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Deze rij ik nu:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/datalife/NFSU1.jpg

Ben ongeveer bij race 70 ofzow. Ik vind zelf die velgen erg dope.
heet ? _/-\o_

/edit
Dat nummer is die van Static X.

[ Voor 55% gewijzigd door Odin op 27-11-2003 17:22 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik ben het spel nu ook al een tijdje aan het spelen, en ik vind dit toch zeker wel de beste nfs ooit ! :)

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Chaoss schreef op 27 november 2003 @ 16:36:
[...]

euh zodra in nfsu een nieuw nummer begint komt de titel en artiest toch in beeld te staan?
jah maar als ik aan het reacen ben let ik daar niet echt op :P
Odin schreef op 27 november 2003 @ 17:20:
Deze rij ik nu:
[afbeelding]

Ben ongeveer bij race 70 ofzow. Ik vind zelf die velgen erg dope.

[...]

Dat nummer is die van Static X.
_/-\o_ t nummer heet btw rhe only voor degenen die dat wouden weten ;)

Last.fm
Films!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

ik heb eventueel ook een hele lijst met alle nummers...

Voor de mensen die dat zoeken?
  • “Who’s Who” Performed by Dilated Peoples Contains a sample of Can’t Find the Judge courtesy of Warner Bros. Records Inc. “Doomsday” Performed by Overseer Written by Robert George Howes p/k/a Dr. Chug and Simon Johnson p/k/a Nick Life “Supermoves” Performed by Overseer Written by Robert George Howes p/k/a Dr. Chug “Body Rock” Performed by X-ecutioners Written by R. Aguilar, A. Saffrey and D. Venable “Keep It Coming” Performed by Nate Dogg featuring Rob Stricklong Written by Nathaniel Hale “Get Low” Performed by Lil Jon & the East Side Boyz featuring Ying Yang Twins Written by J. Smith, S. Norris, E. Jackson and D. Holmes “Born Too Slow” Performed by The Crystal Method Written by Ken Jordan, Scott Kirkland and Wes Borlund “Kimosabe” Performed by BT Written by Brian Transeau “Ride” Performed by lostprophets Written by Mike Chiplin, Mike Lewis, Ian Watkins, Lee Gaze, Jamie Oliver, and Stuart Richardson “Smashing The Gas” Performed by Mystikal Written by M. Taylor, D. Mapp and C. Fearing “Need For Speed” Performed by Petey Pablo Written by Barrett III and Z. Bey “Two - Lane Blacktop” Performed by Ron Zombie Written by Ron Zombie and Scott Humphreys “24’s” Performed by T.I. Written by Clifford Harris and Aldrin Davis “Out Of Control” Performed by Rancid Written by Tim Armstrong and Lars Frederiksen “The Only” Performed by Static X Written by Wayne Wells, Tripp Eisen, Antonio Campos and Kenneth Lacey “Broken Promises” Performed by Element Eighty Written by Element Eighty “And The Hero Will Drown” Performed by Story of the Year Written by Adam Russell, Ryan Phillips, Dan Marsala and Joshua Wills “Fortress Europe” Performed by Asian Dub Foundation Written by Das/ Pandit/ Savale/ Tailor Songs of Universal Inc. on behalf of Universal/MCA Music Limited "Sucked In" Performed by Jerk Written by Lamar Lowder and Johnathan Devoy “Snapshot” Performed by Fluke Written by Mike Bryant and Jon Fugler “Action Radius” Performed by Junkie XL Written by Tom Holkenborg, Ian Patrick Tilon “Glitterball” Performed by FC Kahuna Written by Jonathan Nowell, Daniel Ormondroyd and Jonathan Collyer “Quarter” Performed by Fuel Written by Carl William Bell “The Wonders Of You” Performed by Andy Hunter Written by Andy Hunter, Tedd Tjornhom and Lyle Day “Swallow” Performed by Blindside Written by Blindside Produced by Howard Benson “Invisible” Performed by Hotwire Written by Hotwire

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 18:17
die nummers kan je ook wel bij EA trax ofzo vinden onder options

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

dribbel schreef op 27 november 2003 @ 17:29:
die nummers kan je ook wel bij EA trax ofzo vinden onder options
maar nu staat ie ook hier ;)
Hoeven de mensen niet helemaal daarheen

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
doh :z

Verwijderd

w00t hier zijn dan ook mijn auto's. Het zijn er 4. Ik rij nu in de eclipse

http://home.zonnet.nl/caroladevries/nfs/auto.JPG
http://home.zonnet.nl/caroladevries/nfs/auto2.JPG
http://home.zonnet.nl/caroladevries/nfs/auto3.JPG
http://home.zonnet.nl/caroladevries/nfs/auto4.JPG

Alleen kan je je auto ook bij top speed accelaration enzo alles op full krijgen? Ik heb nog niet alle upgraden. Wat me ook opviel is dat toen ik de eclipse kocht dat de topspeed toen met 2 streepjes verminderde me de auto die ik had 8)7

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 18:03:
w00t hier zijn dan ook mijn auto's. Het zijn er 4. Ik rij nu in de eclipse

http://home.zonnet.nl/caroladevries/nfs/auto.JPG
http://home.zonnet.nl/caroladevries/nfs/auto2.JPG
http://home.zonnet.nl/caroladevries/nfs/auto3.JPG
http://home.zonnet.nl/caroladevries/nfs/auto4.JPG

Alleen kan je je auto ook bij top speed accelaration enzo alles op full krijgen? Ik heb nog niet alle upgraden. Wat me ook opviel is dat toen ik de eclipse kocht dat de topspeed toen met 2 streepjes verminderde me de auto die ik had 8)7
Ik heb nu alle upgrades.. ook alles visual...

Maar ik heb hem niet op alles vol kunnen krijgen

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Is er nou al een oplossing voor de combinatie van Radeon & NFS?

Heb ook last van de problemen..

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Verwijderd

OMG!!!!!!!! Ik heb daarnet iets echt onwijs vets ontdekt!!!!!!!!!! :D :D :D :D

Kenje die eerste scene uit 2fast2furious? Waar die brian figuur met z'n skyline lucht uit de zijkant laat komen ofzo en ook van dat blauwe lucht uit de uitlaat laat blazen waarbij ook z'n wagen mild begint te schudden? DAT KAN JE OOK IN NEED FOR SPEED UNDERGROUND DOEN EN DAN BEGINT DE PUBLIEK OOK ERBIJ TE GILLEN!!!!!!!!!

Moetje NOS doen als daarzo staat in je neutral als de race bijna begint :D echt über!!!!!!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 18:21:

Kenje die eerste scene uit 2fast2furious? Waar die brian figuur met z'n skyline lucht uit de zijkant laat komen ofzo en ook van dat blauwe lucht uit de uitlaat laat blazen waarbij ook z'n wagen mild begint te schudden? DAT KAN JE OOK IN NEED FOR SPEED UNDERGROUND DOEN EN DAN BEGINT DE PUBLIEK OOK ERBIJ TE GILLEN!!!!!!!!!

Moetje NOS doen als daarzo staat in je neutral als de race bijna begint :D echt über!!!!!!!!
LOL .... B)

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
heet ? _/-\o_

/edit
Heb je al gekeken bij NFSU Tracks? in hoofdmenu van NFSU? Hier staan namelijk alle nummers onderelkaar

Verwijderd

Ik heb het net ook even getest en het ziet er echt zwaar cool uit. Ze hadden het rook misschien wat meer "volume" kunnen geven zodat je het net wat beter kan zien. Voor de rest een coole feature. >:)

Ik vraag me af of er al veel mensen zijn die dit wisten. Niet veel denk ik. Jij bent wel de eerste die ik hier over hoor. _/-\o_ Ik zie het al voor me, je staat bij de start en je laat dat effect even zien, dat die spelers er vreemd van op gaan kijken. Alleen wel jammer dat je dus wel NOS verbruikt met deze actie. Maar goed, het is alleen voor het effect.

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 18:34:
[...]

Ik heb het net ook even getest en het ziet er echt zwaar cool uit. Ze hadden het rook misschien wat meer "volume" kunnen geven zodat je het net wat beter kan zien. Voor de rest een coole feature. >:)

Ik vraag me af of er al veel mensen zijn die dit wisten. Niet veel denk ik. Jij bent wel de eerste die ik hier over hoor. _/-\o_ Ik zie het al voor me, je staat bij de start en je laat dat effect even zien, dat die spelers er vreemd van op gaan kijken. Alleen wel jammer dat je dus wel NOS verbruikt met deze actie. Maar goed, het is alleen voor het effect.
stond al een tijdje op mun forum ;)

maar goed, ze zouden een apparte knop voor moeten maken. Want ik real zijn er NX setjes te koop die dat effect geven.. en dat doe je NIET door de nitrous knop in te drukken :7

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Dit was idd al een tijdje bekend, je krijgt er ook 150 Style points voor. Als extratje

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09-2022

marshal

Reality beats fiction by far

* marshal is ondertussen ook helemaal verslaafd..

Mijn bakkie waar ik op het moment mee aant rondtuffen ben:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f-leenders/nfsu_klein.jpg
Ben gisteren pas begonnen, helaas bestaat er ook nog zoiets als huiswerk, anders was ik nog zeker een paar uurtjes door gegaan >:) .

Verwijderd

$eik0 schreef op 27 november 2003 @ 18:47:
[...]

Dit was idd al een tijdje bekend, je krijgt er ook 150 Style points voor. Als extratje
Oh lol :P

Kword ook net wakker :/ 8)7

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
Lol van die nos trick, gaak zow es testen
kheb trouwens nu heel NFSU uitgespeeld, op hard, alleen nog niet alle mags (denk dat je daarvoor bepaalde highscores moet halen oid).
Vind het alleen wel jammer dat het spel zo verschrikkelijk kort is, maar goed :) online mode heb ook zat leuke dingen :)

Verwijderd

hmm heb 't spel 2 dagen, helaas nog niet zo ver :/
Afbeeldingslocatie: http://forum.counter-strike.nl/download.php?id=5764
Klikbaar.

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
Ziet er mooi uit voor iemand die het nog geen 3 dagen heeft :9

• SquatRS
  • Laatst online: 12-09 11:29
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 18:56:
hmm heb 't spel 2 dagen, helaas nog niet zo ver :/
[afbeelding]
Klikbaar.
Ook 2 dagen ook nog niet zo ver
Afbeeldingslocatie: http://slipstream.student.utwente.nl/picserver2003/getimage.php/61329086/ps_61329086

Ook klikbaar 7(8)7

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 03:09

opzich best komisch hoe men zoiets hier meld terwijl sommig onder ons t al weten :o maar ik moet je gelijk geven 't is t vermelden waard alleen in t echie ziet t er wel tikkeltje bruter uit vind ik.....

Afbeeldingslocatie: http://www.superstreetonline.com/superstreet/featuredvehicles/p173861_image_large.jpg
_/-\o_

MTB Trail Traffic

• Hexyl
  • Laatst online: 22-01-2023
[]OMG!!!!!!!! Ik heb daarnet iets echt onwijs vets ontdekt!!!!!!!!!! :D :D :D :D

[/quote]

had ik je ook wel kunnen vertellen ;) wist het al een tijdjes maar wel vet

Verwijderd

-LA- schreef op 27 november 2003 @ 20:02:
[...]

opzich best komisch hoe men zoiets hier meld terwijl sommig onder ons t al weten :o maar ik moet je gelijk geven 't is t vermelden waard alleen in t echie ziet t er wel tikkeltje bruter uit vind ik.....

[afbeelding]
_/-\o_
omg, die kar heeft alles met n2o :) zelfs de intercooler heeft 't >:) , kan je duidelijk zien zitten...

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Jah is het een SKYLINE? >:)

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 20:25:
[...]

omg, die kar heeft alles met n2o :) zelfs de intercooler heeft 't >:) , kan je duidelijk zien zitten...
dan lijkt NFSU toch direkt een stuk onrealistischer. dan voel je je ineens erg beperkt

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
-LA- schreef op 27 november 2003 @ 20:02:
[...]

[afbeelding]
_/-\o_
Weet iemand welk nut dat heeft als een auto dat kan of is het alleen maar voor de show?

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Waar is die patch nu ergens te halen :?

aahh durka durka durka

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Volgens mij word dat ook gebruikt om druk af te blazen? :)
* BioHazard weet ut nie zkr

• jellywoods
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik ben waarschijnlijk nog niet echt zo heeeeeel ver.. maar dis toch wel een goed resultaat :D

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.c.h.bos/zooi/206klein.jpg

http://www.jellywoods.net

Verwijderd

Ik heb een vraag, heeft iemand een iedee hoe je de vinyls kan painten, ik krijg ze alleen maar wit:'(
en ik zie dat anderen ze in kleur hebben

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Wat kan ik het beste doen nu.. heb nu alle races gedaan. Moet alleen nu nog tegen eddie race?

Als ik hem verslagen heb gaan dan me savedgames weg ??
Zo ja welke van al die files die in die map staan, moet ik kopieren zodat ik steeds weer voordat ik tegen eddie moet race kan starten zeg maar ?

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

* Clay is blij :P

hij lag zowaar in de winkel, en er stond bij "game en handleiding in het nederlands (game optioneel in het engels)" Nou weet ik niet hoe ze bij EA "optioneel" definieren, maar ik heb het zo moeten doen:
  • installeren, alles is nederlands :r
  • zoek em op in je regedit bij local machnine - software etc.
  • zet de language op "English", locale "nl" boeit niet.
  • rename of copy logo_dut.mad in de movies dir naar logo_eng.mad
Vooral dat laatste is belangrijk. anders hang je bij het opstarten met een zwart scherm. Misschien dat er een makkelijkere manier is dat het gewoon ergens staat :P het menu is niet superduidelijk oid, maar dit werkt iig.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Zitten inderdaad wel mooie bij

ik heb nu deze

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/zulukop/ietseenbak.jpg

zo

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 03:09
pisart schreef op 27 november 2003 @ 21:04:
[...]

Weet iemand welk nut dat heeft als een auto dat kan of is het alleen maar voor de show?
Het helpt een handje bij het niet verneuken van je motor volgens mij..... >:)

MTB Trail Traffic

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Mmm minor problem: hij wil bij mij niet uninstallen :/. Als ik eauninstall.exe start doet hij niks... en ik heb het spel nu wel weer gezien (AI is een beetje matig en ik kan race 86 niet halen :P ). Maar het uninstallen lukt dus niet echt, ook niet via het cd-menutje of de via link in het startmenu (hij staat vreemd genoeg ook niet bij Add or Remove Programs).

Iemand een idee wat ik nog kan doen (naast de boel er gewoon afmikken)?

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:09
Kheldar schreef op 27 november 2003 @ 22:01:
Mmm minor problem: hij wil bij mij niet uninstallen :/. Als ik eauninstall.exe start doet hij niks... en ik heb het spel nu wel weer gezien (AI is een beetje matig en ik kan race 86 niet halen :P ). Maar het uninstallen lukt dus niet echt, ook niet via het cd-menutje of de via link in het startmenu (hij staat vreemd genoeg ook niet bij Add or Remove Programs).

Iemand een idee wat ik nog kan doen (naast de boel er gewoon afmikken)?
Je kan in de register kijken en daar de laatste meuk opruimen. Trouwens, wel raar dat sommige race 86 niet kunnen halen. Het lijkt erop dat er een non-lineaire lijn in de races zit of dat er verschillende versies zijn ofzo, want andere mensen hadden hier geen last van, en hadden ook een totaal ander curcuit :). Kan begrijpen dat je hem er af wil gooien bij race 86, heb m zelf ook circa 50x moeten doen.

Trouwens je hebt mij ook op ideeen gebracht ;). Ik gooi het er ook af. Ik dacht dat dat online spele best leuk zou kunnen worden. Nou...dus niet. Heb vanmiddag ff paar keer proberen te spelen maar echt gewoon 2 cheaters in een race van 4 man. Met die cheat starten ze voordat jij mag starten ofzo, rijden ze 700 km/u en ze hoeven maar 1 lap af te leggen ongeacht het aantal af te leggen laps.

Echt vet spannend word het dan. Maarja dat gebeurt dus de hele tijd, en dat verkloot het spel voor mij totaal.

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

wat is de eclipse ontzettent rot om mee te draggen man, bij de start vlieg je al bijna 360 graden in het rond. :P alleen die eclipse valt dat me bij op, de rest trek je netjes in weg.

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• DJ Chicken

DJ Chicken

DJ Chicken schreef op 27 november 2003 @ 21:07:
Waar is die patch nu ergens te halen :?
Heeft iemand hier die patch geinstalleerd?

Volgens mij wel....

Maar is eze nah te halen :(

aahh durka durka durka

Verwijderd

Wacht maar. De Skyline gaat ook lekker zijwaarts bij het wegrijden :P

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

dat weg rijden ligt maar net aan hoeveel je bent geupgrade hoor...

Maar is de skyliner nou het snelst enzo ?? dus de beste car die er rond rijd???

Want hij staat bij mij op het hoogst van allemaal

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Ik vind de skyline zeer relax bij het draggen :D

Serieus met die wagen win ik tenminste :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• Sjonny75
  • Laatst online: 21-12-2021
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/eclips2jfk5.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/skyline3gfjsd3.JPG

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
DJ Chicken schreef op 27 november 2003 @ 22:20:
[...]

Heeft iemand hier die patch geinstalleerd?

Volgens mij wel....

Maar is eze nah te halen :(
Ok, je krijgt als je online wilt gaan spelen toch zo een berichtje dat er een patch is, nou dan kun je op een knoppie drukken om naar de website te gaan en de patch op te halen.

Klik daar op.

Op de website moet je nu op een checkknopje drukken en dan wordt de boel automagisch geinstalleerd (beetje vies, maar werkt wel). En dan ben je weer up to date :). Er is ook wel een losse patch, maar die is niet officieel van EA.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

-LA- schreef op 27 november 2003 @ 21:56:
[...]

Het helpt een handje bij het niet verneuken van je motor volgens mij..... >:)
Omdat je net dat beetje nitro dat je nodig had om je motor op te blazen er bij de start al hebt uitgeblazen zeker ;)

Ben eindelijk voorbij Race 86. Supervaag want deze keer was de AI na 2 rondjes nergens meer te bekennen. Had ze een paar keer tegen een pilaar of van de baan geramd als ze er voorbij wilden en volgens mij waren ze daarna een beetje van slag want niemand kwam meer in de buurt (zag ze zelfs niet op dat miniplattegrondje).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• DJ Chicken

DJ Chicken

Kheldar schreef op 27 november 2003 @ 22:33:
[...]

Ok, je krijgt als je online wilt gaan spelen toch zo een berichtje dat er een patch is, nou dan kun je op een knoppie drukken om naar de website te gaan en de patch op te halen.

Klik daar op.

Op de website moet je nu op een checkknopje drukken en dan wordt de boel automagisch geinstalleerd (beetje vies, maar werkt wel). En dan ben je weer up to date :). Er is ook wel een losse patch, maar die is niet officieel van EA.
He jammer ik kan geen online kiezen in optie menu.......want dan hangt het spel gelijl :(

aahh durka durka durka

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

DJ Chicken schreef op 27 november 2003 @ 22:40:
[...]

He jammer ik kan geen online kiezen in optie menu.......want dan hangt het spel gelijl :(
Dan installeer je het spel een keer opnieuw. Dit is niet een forum waarin je kunt vragen naar ilegale patches.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:43
mijn latest ride ;]

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/fbruin/nfs4.jpg

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Marzman schreef op 27 november 2003 @ 22:42:
[...]

Dan installeer je het spel een keer opnieuw. Dit is niet een forum waarin je kunt vragen naar ilegale patches.
:? Ik zie nergens een request staan.. zelfs niet een subtiele hint voor een request.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Wom
  • Laatst online: 22:54

Wom

Vind het echt een superspel, alleen jammer dat sommige functies niet met mijn videokaart werken, zoals die blur ed. Maargoed, ik heb tot nu toe dit resultaat :

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/willaert/nfs1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/willaert/nfs2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/willaert/nfs3.jpg

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd

Demoniac schreef op 27 november 2003 @ 22:50:
[...]
:? Ik zie nergens een request staan.. zelfs niet een subtiele hint voor een request.
subtiel >:)

Verwijderd

YEAAH!!! Eindelijk is ie uit voor de PC in Hoorn! Ik heb even doorgereden tot de 11e race ofzow! M'n bakkie al wat mooier gemaakt etc.! Alleen het driften vind ik irritant! Gaat het goed, 1 keer botsen en ik kan weer overnieuw beginnen! Tips or tricks?

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 20:52
focus

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/focsu.JPG

mazda rx7

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/mazda_1.JPG

heb nog wel meer auto's maar geen zin meer om screens te posten :P ;)

206 GTI

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/206_1.JPG

[ Voor 17% gewijzigd door STIMPPYYY op 27-11-2003 23:46 ]

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

offtopic:
Is de naam Pizzadox niet van een hack groep??? die trainers enzo maakt??

Maar ziet er leuk uit die autotjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 20:52
Had het zelf ook al uitgespeeld, alleen nog niet alle body vinyls dus ff cheats geintsalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
AudiRS4 schreef op 27 november 2003 @ 22:54:
Vind het echt een superspel, alleen jammer dat sommige functies niet met mijn videokaart werken, zoals die blur ed.
Aan die blur mis je niks vind ik :) De omgeving wordt dusdanig wazig bij hoge snelheden dat je snel(ler) ergens tegenop knalt, als je, net als ik, 't leuk vind veel "near miss" style points te halen.

En ik werd er lichtelijk duizelig van, dus die blur ging snel weer uit (net als light trails trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nou hoe je die vinyls van kleur kan veranderen bij mij lukt het nie :'(

ben nu lekker ver alleen van die stomme witte vinyls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
met je muis op change vinyl color klikken.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Laatst online: 30-05 14:58
Schrik niet, maar ik heb een nieuw driftrecordje neergezet, en heb een filmpje van het geheel. (13mb) Als iemand webspace heeft waar ik hem kan heenpompen, mail me dan ff (m.nanninga@hccnet.nl). dan post ik het filmpje ook ff.

owjah ... ik kom met die 328024 punten over de finish.... dus wie weet als het maximum aantal rondjes geen 10 was geweest.

Afbeeldingslocatie: http://evilforce.student.utwente.nl:83/328024_drifttrack2_irmscher.JPG

[ Voor 14% gewijzigd door irmscher op 28-11-2003 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

irmscher schreef op 28 november 2003 @ 00:28:
Schrik niet, maar ik heb een nieuw driftrecordje neergezet, en heb een filmpje van het geheel. (13mb) Als iemand webspace heeft waar ik hem kan heenpompen, mail me dan ff (m.nanninga@hccnet.nl). dan post ik het filmpje ook ff.

owjah ... ik kom met die 328024 punten over de finish.... dus wie weet als het maximum aantal rondjes geen 10 was geweest.

[afbeelding]
_/-\o_ Netjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

[afbeelding]
hoeveel style points kreeg je? :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb singleplayer gespeeld en uitgespeeld, fantastisch spel maar multiplayer is wel heel heel erg, ik heb in een spel nog nooit zoveel cheaters samen gezien... :'(

De ronde start en de cheater heeft na 10 seconden al ruim 20 of zelfs 30 seconden voorsprong. Nu zie ik dat ze het slimmer aanpakken door de cheat niet zo heel erg te gebruiken waardoor je op het einde in het statistiekenscherm kan zien dat bepaalde personen 700KM/u gehaald hebben met hun kar. :r

Sorry maar dit game verdiend van mij een 0, er gaan patchen moeten uitkomen of het vliegt definitief de prullenbak in. :(

edit: typo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Laatst online: 08-09 14:12
MuSeLive schreef op 27 november 2003 @ 14:39:
zou het misschien mogelijk zijn om andere autos in het spel te zetten, dit kon ook in andere nfs games...
Nog niet, maar wordt druk aan gewerkt... Zie ook hier: http://www.nfscars.net/phpbb/viewtopic.php?t=9376

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 12:05

Dope-E

The one and only Dope

Oh wat is dit spel super!!!!

Check mijn Golf GTI:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/akrul/got/nfsu/golf_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/akrul/got/nfsu/golf_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/akrul/got/nfsu/golf_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/akrul/got/nfsu/golf_04.jpg

Is ie mooi? 8)

twitter.com/curly_sanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Dope-E schreef op 28 november 2003 @ 12:12:

Check mijn Golf GTI:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Is ie mooi? 8)
Nee, want het is een Golf :> ;) ;) ;)

Geintjuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Laatst online: 08-09 14:12
Dope-E schreef op 28 november 2003 @ 12:12:

Check mijn Golf GTI:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Is ie mooi? 8)
Ja :) mooie vlammetjes :D niet helemaal mijn kleur verder, maar wel mooi

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

LiToKi schreef op 28 november 2003 @ 00:10:
[...]

Aan die blur mis je niks vind ik :) De omgeving wordt dusdanig wazig bij hoge snelheden dat je snel(ler) ergens tegenop knalt, als je, net als ik, 't leuk vind veel "near miss" style points te halen.

En ik werd er lichtelijk duizelig van, dus die blur ging snel weer uit (net als light trails trouwens).
Idd ik walg echt van die blur, vind het persoonlijk helemaal niks....
Alleen het nadeel is dus dat ik hem op de X-box heb en die jump-cam en blur effecten niet uit kan zetten. Want ik raak echt helemaal gefrustreerd hierdoor kom je los krijg je die lastige cam en dan klap tegen zo'n lompe auto aan!!!!! Of ga je "hard" en dan kan je niet op tijd de afslag goed zien echt irri.

Verder is het wel een mooi spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Maakt het voor OFFline spelen eigenlijk uit welke auto je hebt? Bij trade-in kan'k kiezen welke auto ik maar wil, die specs blijven precies hetzelfde. Als'k dan echter uit die underground mode ga, dan zie'k ineens wel verschillen tussen b.v. een RX7 en een 206'je.
Of moet'k die trade-in eerst doorvoeren eer'k de performanceverschillern te zien krijg?

Nog zoiets, dat spel zegt dat'k rob zombie en mystery car ofzo unlocked heb, maar ik zie nergens geen extra auto verschijnen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...........

....
[afbeelding]
[/url]
wow... _/-\o_ we're not worthy!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Laatst online: 30-08 10:05
De reden dat je geen verschil ziet tussen je huidige auto en degene die je wilt hebben is omdat je deze auto eerst moet selecteren.

Dus selecteer de auto, druk op enter, dan zie je wat er in je huidige auto zit, vervolgens druk je weer op enter, dan zie je wat je krijgt, de specs veranderen daar dan wel.

als het je niet bevalt, kun je met de backspace knop weer terug.

Damn what a game, gisteren gekocht meteen de hele avond, lees nacht, geklooid :9

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
poohbeer schreef op 28 november 2003 @ 14:55:
Maakt het voor OFFline spelen eigenlijk uit welke auto je hebt? Bij trade-in kan'k kiezen welke auto ik maar wil, die specs blijven precies hetzelfde. Als'k dan echter uit die underground mode ga, dan zie'k ineens wel verschillen tussen b.v. een RX7 en een 206'je.
Of moet'k die trade-in eerst doorvoeren eer'k de performanceverschillern te zien krijg?

Nog zoiets, dat spel zegt dat'k rob zombie en mystery car ofzo unlocked heb, maar ik zie nergens geen extra auto verschijnen?!
by underground maakt het ook uit, als je een nieuwe auto uitzoekt staat er eerst :
car you are trading from (dus je huidige auto)
en dan
car you are trading to (de auto die je uitgekozen hebt, en daar kan zeker verschil in zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:39
deze bak heb ik nu
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=521859

ben bij race 112/111 dus t zit er alweer bijna op :| wat trouwens het probleem bij race 103 was met sommigen? ik weet het niet, had bij poging 2 gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OOPS :o

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Laatst online: 12-09 13:29
LOL. Ik vroeg me al af waar die post op sloeg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu kan je die post in het volgende topic vinden ;)

[rml][ Multiplatform]Need for Speed Underground Deel 5[/rml]
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.