☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

[edit] Shadow je hebt gelijk, was ff vergeten dat gekke plastic ding eraf te halen, ik had er wel aan gedacht om de hood weer terug naar stock te brengen
[ Voor 59% gewijzigd door Flagg op 24-11-2003 21:35 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
hijs donker
verder zeer nice.. alleen die roof scoop eraf halen die zijn zo fout, heeft in het echt ook geen enkele nut

Verwijderd
je ruilt een FR layout kar in voor een FF om te driften ? beetje raar vind je niet ?TheBrain schreef op 24 november 2003 @ 21:37:
Ik hou van mijn MX-5'je. Alleen met drags ruil ik hem ff in voor een Acura RSX (nu bij 62/111). Net de headlight en taillight mods gekregen
[afbeelding]
[afbeelding]
____
omg... ben scheel... ik las drift maar staat drag
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 21:41 ]

(kan hem moeilijk ongelijk geven
Vinden jullie dat nu echt mooi
Ik haat dat wannabee 2f2f gedoe
Post eens een mooie non pimpin bak, zonder al die kleuren enzo
Verwijderd
mijn 206je dan ? maar een beetje 2f2f wannabe karSandeR schreef op 24 november 2003 @ 21:41:
Wederom veel zuurstok bakken, zoals al eerder vermeld

me drift kar is een rx7 en dies totaal wit en kaal.. daar zal ik ook eens een screen van maken

Ik zeg er bij dat ik de velgen niet de allermooiste vind, ik heb er liever mooie 5-spaaks onder, maar deze leveren meer reputation
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

[ Voor 4% gewijzigd door TheBrain op 24-11-2003 22:07 ]
Verwijderd
Heb hem zelf proberen in te stellen maar hij werkt nog niet helemaal lekker
(begint soms spontaan heftig te vibreren)
Wel aardig geslaagd zo?

(de foto's zijn een beetje lichter gemaakt met fotosoep
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
declined ? was dat waarbij je niet genoeg upgrades/reps ofzo had ?OlafvdSpek schreef op 24 november 2003 @ 22:38:
Gisteren heb ik Undergroud op easy mode uitgespeeld en vandaag op hard mode (alle races). De laatste races leken op hard bijna makkelijker dan op easy.
Twee racen heb ik overgeslagen (declined).
[afbeelding]
[afbeelding]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
autos zijn btw best vaag.. eerst had ik een miata toen was de RSX beter door inruilen maar nu is de miata weer beter dan de RSX en even goed als de skyline (zeggen de stats dan...)
Kijk eens ff 4 posts boven je bericht grapjurk.SandeR schreef op 24 november 2003 @ 21:41:
Wederom veel zuurstok bakken, zoals al eerder vermeld
Maar vooruit dit was mijn vorige auto, ook weinig kleur wel pimpin.

[ Voor 17% gewijzigd door Flagg op 24-11-2003 22:52 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Iemand hier die een oplossing weet?xerix schreef op 24 november 2003 @ 18:39:
Ik heb die patch geinstalleerd zodat ik online kan, maar na die patch (v1.2 ofzo) blijft het spel steeds hangen bij het laden van een map. Iemand een oplossing voor dit probleem?
Verwijderd

Opnieuw lekker neutraal!
Nee, dat was twee keer tegen TJ denk ik. Dan kon je een upgrade winnen.Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 22:40:
declined ? was dat waarbij je niet genoeg upgrades/reps ofzo had ?
Verwijderd
kan er een console naar boven getoverd worden kon hier niets in het optic over vinden of bij de TechSupport van EA.

Klik :P
Heb er nu een andere carbon moterkap opzitten en de vinyl lagen kleur gegeven ipv wit.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 23:07 ]
Verwijderd
in de lobby paar keer naar rechts drukken met de pijltjes of met je muis op die grote > klikken
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 23:20 ]

(ja de onderste heeft andere spoiler als de bovenste, maar vind ze allebij wel ok staan
Verwijderd
BikkelMasterfvz schreef op 24 november 2003 @ 23:33:
M'n laatste creatie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kep nu eindelijk ALLES geunlocked, tijd om flink te ownen online tegen me vrienden
Dit is om dit moment mijn racemonster
Wat ik nog steeds raar vind trouwens is dat als ik nu nieuwe auto's unlock die vaag slechter zijn dan deze bijvoorbeeld (die ik al heb). Kreeg net een andere Actura ge-unlocked. Blaast ik de motor op tijdens een dragrace met 230km/h ofzo (ik had nog een 6e versnelling nodig maar die zat er niet op
Lijkt me toch logisch dat iets wat je unlockt beter is dan wat je al hebt.
iets genuanceerder mag ook wel hoor... ow wacht, je komt net kijken, laat maarR-B schreef op 24 november 2003 @ 17:29:
[...]
Jij bent slecht..
Ik win na 100 nog alles op medium zit nu op 103 dagt ik

anyway, ik heb em nu al uitgespeeld... gewoon af en toe van supra naar skyline switchen..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Heb 1 drift van 53000 punten vernueckt, en niet meer behaald
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Had je waarschijnlijk alles al geupgrade op de versnellingsbak naG-Spotter schreef op 24 november 2003 @ 23:58:
m'n 206je ziet er nu zo uit:
[afbeelding]
(ja de onderste heeft andere spoiler als de bovenste, maar vind ze allebij wel ok staan)
/▌
[ Voor 100% gewijzigd door Arnold op 25-11-2003 00:22 ]
Ik heb al een drift van 73K verneuktHydraulik-Phunk schreef op 25 november 2003 @ 00:03:
Potdikke ik win vrijwel alles in Drift online, echt relaks
Heb 1 drift van 53000 punten vernueckt, en niet meer behaald, 47000 is mn max.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Als ik online wil spelen (PC) dan loopt het spel vast. Zodra ik in het menu klik op online game doet ie niks meer. Is hier een oplossing voor? Zou graag iedereen eruit draggen namelijk
Heb in totaal iets van 620 races gereden vanaf vrijdagmiddag.
Kheb gisteren wat dragraces online gereden, echt super.. alleen heel irritant dat je steeds terug in de lobby komt ipv in de room waar je de race begon
Zometeen maar eens een nieuwe ride designen
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Verwijderd
http://www.geocities.com/arisbaba/mazda.JPG
DIT IS MIJN GOLF 4 EN MAZDA MIATA
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 01:27 ]
Maar nu niet meer! MUHAHAHAHA!!!
Is gelukt met een 206 uiteindelijk. Dit level laat wel de slechtste kant van catch-up zien zeg.
1) Stel ik maak een toffe car in underground mode en kies door al die ritten heen die 3 unique upgrades. Heb ik die unique's dan ook als ik online ga racen?
2) En als ik online een 2de auto kies en daar alles upgrade (wat een gedoe 3*9 keer upgraden) Heeft die auto dan ook die unique's?
3) Of als deze 2 auto's wel dezelfde merk/soort zouden zijn is die auto die uit de underground mode komt dan toch sneller door die unique's?
Want als dat zo is en je wilt een beetje serieus online rijden dan kan moet je dus eingelijk 1 auto kiezen en daar altijd alles mee doen........
[ Voor 7% gewijzigd door Gremen op 25-11-2003 02:50 ]
zal wel weer een cheat zijn ofzo
komt omdat er een full savegame en een aantal trainer alweer op de grote cheatsites staanxMvZx schreef op 25 november 2003 @ 03:00:
tis niet leuk meer online, iedereen trekt je eruit met draggen omdat ze de hele race volledig nos inhebben.
zal wel weer een cheat zijn ofzo
en die trainers werken helaas dus ook online.. had er net ook super veel last van
mensen die highway 1 in 20sec rijden enzo vol NOS en geen engine blowup
Daarom probeer ik altijd tegen mensen te racen die ik ken en waarvan ik weet dat ze niet cheaten..
"one (online) trainer a game keeps fair players away"
noujah mijn nieuwste wagen dan maar

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Verwijderd
Ik had wel tot nu toe een vet lange drift met hoge score. Ik zag al eerder een screen van iemand met een hogere score, maar ik heb nog niemand met zo'n lange drift icm. deze score gezien
Verwijderd
nog niemand die mijn longest drift kan verbeteren ?Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 09:21:
Nou ik heb tot nu toe alles op hard geraced, maar zit nu dus vast op 103/111Das een 7 lap race tegen een rx7 en nog een snelle back en die AI is gewoon zwaar klote. Zelfs op easy als je binnen 1,5 seconde van de leider komt kan je hem gewoon niet inhalen. Lekkere triest dus.
Ik had wel tot nu toe een vet lange drift met hoge score. Ik zag al eerder een screen van iemand met een hogere score, maar ik heb nog niemand met zo'n lange drift icm. deze score gezien
[afbeelding]
http://home.westbrabant.net/~kwbnl/nfs/drift02.jpg
En niet zo zeer door het opschakelen, maar door het effectief gebruiken van NOS.
Ik gebruik het vaak in de 5de en 6de versnelling, maar andere gasten gebruiken bij elke versnelling een beetje ofzo.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt ?
Hoe je het beste je NOS kunt gebruiken ?
Meestal schakel ik na de start snel naar me 2, dan 1 burst en naar ze 3.
Dan weer 1 of 2 burst en naar ze 4.
paar burstjes naar 5 en nog wat burstjes naar ze 6.
Meestal heb je dan nog beetje over voor het laast om verder uit te lopen of nog net iemand via de slipstream en je laatste burst voorbij te gaan
Dit werkt wel aardig
Je gebruikt je nos dus eigenlijk alleen maar om je toerenteller zo snel mogelijk in dat groene te krijgen voor een perfect shift
[ Voor 29% gewijzigd door Gremen op 25-11-2003 10:12 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
ik kreeg nieuwe koplampen ook pas ergens tussen de 55 en 60 ofzo.. beetje jammer idd..Macer schreef op 25 november 2003 @ 10:20:
Hoe werken die visual upgrades?? Zit inmiddels bij race 45 maar en heb net level 2 van voorbumpers geunlocked. Een collega van mij zit bij race 20 en heeft al andere voorlampen terwijl ik die nog niet eens heb. Iemand een idee?
Ben nu aan het oefenen op de shortcuts die ook niet simpel zijn om te nemen. Misschien is dat de manier om sneller te zijn.
/▌
Verwijderd
en nu werkt EA online weer niet, zal wel weer aan chello liggen... bah bah.. wat een ochtend hehehe
Zie mijn pic.

Verwijderd
denk et wel, want volgens mij is de originele nog niet uitAdrianP schreef op 25 november 2003 @ 11:53:
is het mogelijk om online te spelen met een niet orginele versie?
Verwijderd
Dat kan niet omdat die hood van speciaal carbon materiaal (toch) is.AMD schreef op 25 november 2003 @ 11:57:
Ik heb zo'n unique hood gekregen, maar hoe kan je die een andere kleur geven? Als ik hem namelijk wil painten moet er eerst een andere hood op.
Zie mijn pic.
[afbeelding]
jups... die beste jongen heeft een barbon hood, en aangezien je carbon niet wil painten kan dit hier dus ook nietVerwijderd schreef op 25 november 2003 @ 12:01:
[...]
Dat kan niet omdat die hood van speciaal carbon materiaal (toch) is.
Deze plek is te koop.
Carbon....hmmmm heeft zeker gewichts voordelen?Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 12:01:
[...]
Dat kan niet omdat die hood van speciaal carbon materiaal (toch) is.
Nee, het is alleen een verandering aan het uiterlijk van de auto die goed is voor je reputatiepunten.
/▌
Verwijderd
Verwijderd
hij had een skyline, ik dus een 206. ik lag al 2 laps achter hem. en de laatste lap kwam ik heel dichtbij, maar toen gooide hij zijn nos ff open ( misschien paar honderd meter voor de finish ) en wat zie ik.. ja hoor.. DRAFTING
Unlimited NOS
No engine blowing
En nog een paar dingen

[ Voor 72% gewijzigd door BioHazard op 25-11-2003 13:02 ]
Verwijderd
heb ik ook gehoord.. kheb alleen nog niet kunnen vinden ( gelukkig hehe )Bi0Hazard schreef op 25 november 2003 @ 13:00:
Ik zie op iemands site dat er ook al online cheats zijn in de vorm van:
Unlimited NOS
No engine blowing
En nog een paar dingen![]()
Verwijderd
Idd erg lame als je online cheat, dan zit er voor mij heen lol meer aan.Bi0Hazard schreef op 25 november 2003 @ 13:00:
Unlimited NOS
No engine blowing
Ik speel het hele spel op hard, sommige dingen moet je dan wel een paar keer over doen, maar dan ben je ectra tevreden als je hem toch haalt
De rest van m'n systeem is in orde dus daar zal het dan niet aan liggen.
[ Voor 7% gewijzigd door DumbAss op 25-11-2003 13:10 ]
Waarom heb je de naam van die tweaker nu weggehaald?Bi0Hazard schreef op 25 november 2003 @ 13:00:
Unlimited NOS
No engine blowing
/▌
Ik. 640 x 480, details low, draait prima.DumbAss schreef op 25 november 2003 @ 13:09:
Ik heb nu een GeForce 2 MX200 en op het moment draait Underground niet écht lekker. Ik was daarom van plan om een nieuwe videokaart te kopen maar om binnen mijn budget te blijven dacht ik aan een GeForce4 ti4200. Wie heeft deze kaart en hoe draait underground daarop? Dus welke resolutie / bitrate / settings.
Geef niet op, er is altijd een kans dat de AI speler ergens tegenaan knalt.
Ah, met een GeForce2 dan? Dat draai ik ook, maar ik wilde eigenlijk weten hoe het draait met een GeForce4.
Meestal ben ik zelf degene die ergens tegenaan knaltOlafvdSpek schreef op 25 november 2003 @ 13:19:
[...]
Geef niet op, er is altijd een kans dat de AI speler ergens tegenaan knalt.
/▌
Ik heb hem op een GF4 Ti4200 64MB gedraait (icm Athlon XP1700+), 1024x768 op medium detail, draait goed.DumbAss schreef op 25 november 2003 @ 13:21:
[...]
Ah, met een GeForce2 dan? Dat draai ik ook, maar ik wilde eigenlijk weten hoe het draait met een GeForce4.
1024/768 alles aan behalve motion blur en light trails.
edit: Athlon XP2600 en gf4 is overclockt naar "4600"-settings.
[ Voor 31% gewijzigd door FirmPete op 25-11-2003 13:27 ]
Ik heb een geforce 4 ti 4200 met 64 mb ddr.DumbAss schreef op 25 november 2003 @ 13:09:
Ik heb nu een GeForce 2 MX200 en op het moment draait Underground niet écht lekker. Ik was daarom van plan om een nieuwe videokaart te kopen maar om binnen mijn budget te blijven dacht ik aan een GeForce4 ti4200. Wie heeft deze kaart en hoe draait underground daarop? Dus welke resolutie / bitrate / settings.
De game draait perfect op mijn systeem. 1024x768 of 1152 x xxx met alles aan.
Op 1280 x 960 wil het wel eens even happeren, maar goed hij trekt het net
Rest van mijn systeem staat by specs.
This maar een celeron 1300
[ Voor 9% gewijzigd door LMD op 25-11-2003 22:10 ]
Nothing more to say...
GF 4 ti4200 128 ddr
1024*768
de rest allemaal high
GRRRRRRRRRRRR ken iemand race 103 voor mij doen?
Doe baan is echt niet voor mij gemaakt. De rest gaat allemaal makkie maar dit baantje is zo kut voor mij..
iemand please?
contact me
[ Voor 57% gewijzigd door R-B op 25-11-2003 13:34 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
86 was wel makkie hoorVerwijderd schreef op 25 november 2003 @ 13:34:
[...]
Ik ben er ook al een behooorlijke tijd mee bezig, maar het wil niet lukken.
iemand voor mij 103? zie 2 post hierbove
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ziet er echt gelikt uit.
Gaafste race spel ooit!
Nee, met een GF4 Ti. Het kan waarschijnlijk beter, maar ik heb de default settings niet veranderd.DumbAss schreef op 25 november 2003 @ 13:21:
Too many freaks, not enough circuses!
[ Voor 5% gewijzigd door DumbAss op 25-11-2003 13:48 ]
Weet niet zo goed welke versie ik moet halen.
Zijn er al mensen die beide versies gespeeld hebben en hun ervaringen zouden willen vertellen?
PC demo gespeeld, maar loopt niet echt lekker op mijn systeem.....
PS2 en PC kunnen allebei online, maar heeft het de ene versie voordelen boven de andere versie vergeleken met een kans op hoge ranking?
Dus is de PC versie beter te spelen dan de PS2 of andersom?
PSN: Shiver23
Het enige dat ik wil zeggen is dat het volgens mij niet te spelen is zonder force feedback racestuurtje.Shiver23 schreef op 25 november 2003 @ 14:03:
Ik wil dit spel graag halen. Ik heb een PC en PS2.
Weet niet zo goed welke versie ik moet halen.
Zijn er al mensen die beide versies gespeeld hebben en hun ervaringen zouden willen vertellen?
PC demo gespeeld, maar loopt niet echt lekker op mijn systeem.....
PS2 en PC kunnen allebei online, maar heeft het de ene versie voordelen boven de andere versie vergeleken met een kans op hoge ranking?
Dus is de PC versie beter te spelen dan de PS2 of andersom?
Ik speel zelf de PC versie. Leuke daarva is dat je screenshots kan maken en kan pimpen met je kar op GoT
Voor PS2 heb ik wel zo'n stuurtje, voor PC niet, dus dat is weer een punt voor de PS2. Maar waarom niet eigenlijk?AMD schreef op 25 november 2003 @ 14:07:
[...]
Het enige dat ik wil zeggen is dat het volgens mij niet te spelen is zonder force feedback racestuurtje.
Ik speel zelf de PC versie. Leuke daarva is dat je screenshots kan maken en kan pimpen met je kar op GoT
PSN: Shiver23
Ik heb Underground mode gespeeld met het toetsenbord en dat ging prima, dus volgens mij kan het prima zonder force feedback stuur.Shiver23 schreef op 25 november 2003 @ 14:08:
Voor PS2 heb ik wel zo'n stuurtje, voor PC niet, dus dat is weer een punt voor de PS2. Maar waarom niet eigenlijk?
Kies dan voor de PS2 ja.Shiver23 schreef op 25 november 2003 @ 14:08:
[...]
Voor PS2 heb ik wel zo'n stuurtje, voor PC niet, dus dat is weer een punt voor de PS2. Maar waarom niet eigenlijk?
De reden is simpel. Om maximaal gevoel van grip te krijgen en voelen of je van de weg af gedrukt wordt door andere spelers of de AI. Reken maar dat ze dat zullen proberen. Voor je het weet loop je je voorruit te kussen.
Tuurlijk is het wel te spelen, maar dan zeg ik dat je een veel intensere beleving hebt met een stuurtje (+ bumper cam natuurlijk).OlafvdSpek schreef op 25 november 2003 @ 14:13:
[...]
Ik heb Underground mode gespeeld met het toetsenbord en dat ging prima, dus volgens mij kan het prima zonder force feedback stuur.
Ik speel liever nog wat langer F1 Challenge met me stuur.........................
Deze plek is te koop.
ja jaPietPrecies schreef op 25 november 2003 @ 14:20:
Ik bespaar me stuurtje al die ellende...........Is ie mij te kostbaar voor en de game is arcade dus boeit het nie veel.
Ik speel liever nog wat langer F1 Challenge met me stuur.........................

Verwijderd
Yeah rightPietPrecies schreef op 25 november 2003 @ 14:20:
Ik bespaar me stuurtje al die ellende...........Is ie mij te kostbaar voor en de game is arcade dus boeit het nie veel.
Dat net zoiets als zeggen dat lezen en schrijven slecht voor een harde schijf is
Ik heb een sidewinder ffb stuur, en dat geeft echt wel een vettere belevenis.
Omdat het zijn schuld niet is ofzoMarzman schreef op 25 november 2003 @ 13:10:
[...]
Waarom heb je de naam van die tweaker nu weggehaald?
maar goed, de trainer heb ik naar ontevredenheid maar weggehaald van XI
Verwijderd
want update bij gewoon niet blijft zeggen no patch needed terwijl het nog steeds versie 1.1 is

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 15:24 ]
Dit topic is gesloten.