[Vodafone] Eurocall veranderd, en opzeggen maar weer!

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 7.240 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Overigens ben ik nog niet uit de lucht..... hmmmm, morgen maar eens even kijken of ik dan wel off-line ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Ik wacht al iets meer dan een week voor porteren naar Vodafone IZI, alleen kunnen ze bij de customer service nog niet zien dat mijn fax verwerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 22:52

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Gisteren gebeld met Vodafone en m'n fax is aangekomen en verwerkt! :)

Op moment dat de portering rond is wordt mijn abonnement stop gezet. Dus volgens mij moet ik nu gewoon wachten tot Orange de portering heeft geregeld, toch? :?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:44
Dj_Neo_Ziggy schreef op 01 december 2003 @ 18:22:
OKay heb net even met vodaphone gebeld. Ik kan max tot 16 dec opzeggen. Dit ga ik echt wel doen, en ff lekker overstappen naar orange. daar krijg je op je vertoon van je college kaart 3 extra bundels...
Jep thats me gister om 4 uur werd ik goedgekeurd als nieuw abonee van vodafone :) met een samsumg e700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic nu al een tijdje en wil ook van deze "regeling" gebruik maken.
Nou wil ik graag weten hoeveel tijd er tussen het omzetten van providers zit ?
In mijn fax geef ik aan dat mijn nummer zolang bruikbaar moet zijn totdat mijn nieuwe provider zich bij hun meld om het nummer over te nemen. Ik las namelijk in dit topic ergens dat dat poorting 10 dagen zou duren, zolang zit ik toch niet zonder telefoon ?

Oh jah.... welke andere provider heeft net zo'n goeie dekking als Vodafone in Friesland (Leeuwarden & Heerenveen eo). Orange vind ik een beetje duur, veel geld voor weinig minuten en de rest ken ik eigenlijk niet...
Het mooiste zou zijn om opnieuw bij Vodafone aan te melden, maar dan ben ik mijn nummer kwijt (zonder vreemde prepaid omzettingen ed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch gewoon een Orange Prepay pakketje kopen (hier in Dordrecht kosten die bij het postkantoor € 7,50 met € 15,- beltegoed).

Dan laat je Orange je nummer porteren naar hun en als dat gebeurd is dan laat je je nummer weer naar je nieuwe abo porteren bij Vodafone.

Zal dan zowiezo 20 dagen in beslag nemen, maar die tijd zit je niet zonder telefoon. Je hebt zowiezo altijd een tijdelijk nummer.

Toevoeging:

Ik heb gisterenavond bij Bestelmaar.nl een Nokia 3310 + € 323,- cashdeal met Vodafone 300 abonnement (€ 40,50 per maand) aangevraagd (vandaag ga ik contract opsturen).

Ik had voor de opzegging ook Vodafone 300 :)

Als je het ff uitrekent:

€ 323,- gedeeld door € 40,50 heb ik zeg maar bijna 8 maanden GRATIS abonnement. Mocht Vodafone binnen die 8 maanden weer een wijziging doorvoeren welke ik niet mee akkoord ga dan heb ik nog winst ook :) En uiteraard nog de Nokia 3310 (Ik geef niet zo om dure/luxe toestellen) :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 11:31:
Je kan toch gewoon een Orange Prepay pakketje kopen (hier in Dordrecht kosten die bij het postkantoor € 7,50 met € 15,- beltegoed).

Dan laat je Orange je nummer porteren naar hun en als dat gebeurd is dan laat je je nummer weer naar je nieuwe abo porteren bij Vodafone.

Zal dan zowiezo 20 dagen in beslag nemen, maar die tijd zit je niet zonder telefoon. Je hebt zowiezo altijd een tijdelijk nummer.

Toevoeging:

Ik heb gisterenavond bij Bestelmaar.nl een Nokia 3310 + € 323,- cashdeal met Vodafone 300 abonnement (€ 40,50 per maand) aangevraagd (vandaag ga ik contract opsturen).

Ik had voor de opzegging ook Vodafone 300 :)

Als je het ff uitrekent:

€ 323,- gedeeld door € 40,50 heb ik zeg maar bijna 8 maanden GRATIS abonnement. Mocht Vodafone binnen die 8 maanden weer een wijziging doorvoeren welke ik niet mee akkoord ga dan heb ik nog winst ook :) En uiteraard nog de Nokia 3310 (Ik geef niet zo om dure/luxe toestellen) :)
Aangezien vodafone dit jaar al 4 wijzigingen heeft doorgevoerd (1 jan, 1 apr, 1 okt, 1 dec) kun je net zo goed een tweejarig afsluiten. Hou je nog meer over. :)

Had je geen telefoon meer trouwens? Want wat is er minder luxe dan een 3310?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook een 2-jarig. En het lijkt me ook heel sterk dat Vodafone de komende 8 maanden geen wijziging doorvoert. En al zouden ze dat niet doen dan maakt me dat nog niet zo uit. Ga daarna toch weer een Vodafone 300 abo afsluiten :)

En ik had een Alcatel OT-331...(shame) ;)
Die heb ik simvrij verkocht voor een appel en een peer en nu dus die 3310. Al die nieuwe features boeiuh me nie zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ben sinds vandaag ook uit de lucht *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kreeg dus vandaag de volgende brief:
Geachte mevrouw, heer,

datum 28/11/03

onderwerp T432 Voortijdige opzegging
contract met nummerbehoud

Hierbij bevesligen wij dat Vodafone van uw nieuwe aanbieder een verzoek heeft ontvangen tot voortijdige opzegging van uw contract voor mobiele nummer 006xxxxxxxx.

Dit betekent dat u Vodafone het abonnementsgeld en de maandelijkse vaste kosten voor aanvullende diensten over de resterende maanden verschuldigd bent, plus de gespreks- en overige gebruikskosten tot aan de daadwerkelijke porteringsdatum. Voor deze eindafrekening ontvangt u na portering naar uw nieuwe aanbieder een factuur.

Mogelijk heeft u zich niet gerealiseerd dat u als gevolg van de voortijdige opzegging gelijktijdig abonnementsgeld bij Vodafone en bij uw nieuwe aanbieder betaalt. Ter voorkoming van (volledige) dubbele lasten, adviseren wij u uw nieuwe aanbieder per direct de opdracht te geven uw portering maximaal 4 maanden later in te laten gaan.

Heeft u nog vragen, dan kunt u bij Vodafone altijd terecht voor antwoord en advies. Bezoek onze internetsite: www.vodafone.nl of bel ons. Onze medewerkers staan u graag te woord op het telefoonnummer 117.

Met vriendelijke groet,

Martine Ferment
Directeur Customer Services
Ik schrok hier heel erg van, dus ik heb meteen contact opgenomen met 117 optie 6. De beste mevrouw ging kijken en zag dat mijn opzeggings fax nog niet verwerkt was voor dat deze brief gemaakt was (ik heb eerst naar vodafone op 27-11 een opzeggingsbrief gefaxt, daarna 5 minuten later porteringsaanvraag naar telfort gefaxt, en de fax of berichtgeving van Telfort naar Vodafone was eerder verwerkt, dan mijn fax). Ik kreeg te horen dat ik me nergens zorgen om hoefde te maken, want ook in het systeem stond, dat de tijd van mijn fax eerder was als het bericht van Telfort. De beste dame had dit nog even nagevraagd bij "de afdeling die daar over gaat".

PS de oplossing was; ik had de telfort fax moeten versturen op het moment dat vodafone wist dat portatie moest worden uitgevoerd. (paar daagjes later dus).

PS2: volgens mij is de brief gemaakt op de kinderafdeling van Vodafone omdat er nogal was stijl- en taalfouten in staan. (dit stuk tekst is 100% hetzelfde als mijn papieren versie!) (let op de extra 0 bij mijn 06nummer, betaalt moet betaald zijn volgens mij, u schrijf je met HOOFDLETTER).

[ Voor 3% gewijzigd door fredkroket op 02-12-2003 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

fredkroket schreef op 02 december 2003 @ 21:12:
betaalt moet betaald zijn volgens mij, u schrijf je met HOOFDLETTER).
offtopic:
betaalt is goed
'u' schrijf je alleen met een hoofdletter aan het begin van een zin

[ Voor 8% gewijzigd door Canaria op 02-12-2003 23:38 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister is mijn aangetekende opzeggingsbrief de deur uitgegaan.. ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

ThaDude

Hang Loose

Dit keer gaat ik ook meedoen! Vandaag even kopie van ID maken..
Ik ben erachter gekomen dat live en belbundel te duur is :)

Ik wil wel mijn nummer houden dus hoop dat die portering goed gaat

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Om 12 uur een Fax gestuurd, en vandaag om 3 uur afgesloten :D

Echt lekker, nu nog even een paar weken wachten op de Sx 1 of Moto V600 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 20:52

aKra

Intentionally left blank.

Is het nog steeds mogelijk? :D

(Heb me bedacht :X)

[ Voor 28% gewijzigd door aKra op 03-12-2003 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joepie ik ben ook afgesloten! :9

nu wachten tot mijn 7250i bezorgd wordt.

tip:
bij belbeter.nl hebben ze een blauwe 7250i helemaal gratis, zonder verzendkosten en aansluitkosten. icm debitel 150 abbo van 26 euro per maand. je krijgt ook nog is 75euro terug en de eerste 4maanden 50% korting op je rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 15:58:
joepie ik ben ook afgesloten! :9

nu wachten tot mijn 7250i bezorgd wordt.

tip:
bij belbeter.nl hebben ze een blauwe 7250i helemaal gratis, zonder verzendkosten en aansluitkosten. icm debitel 150 abbo van 26 euro per maand. je krijgt ook nog is 75euro terug en de eerste 4maanden 50% korting op je rekening
Op zich een leuke aanbieding. Maar ik (en zo vele met mij) willen niet bij Debitel zijn aangesloten met die vieze "spelletjes" van ze (zoals bij vervroegd opzeggen moet je naast al je maanden welke je nog moet betalen ook nog een soort van winstderving o.i.d. betalen. Oftewel; eventuele minuten welke je over je bundel zou bellen lopen hun nu aan winst zogenaamd mis dus moet je ook nog ff dokken).

En zo melden ze het ook niet of nauwelijks als er iets wijzigt. Nee geen echter aanrader. Als het Vodafone was die deze aanbieding deed was die heel wat intresanter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:40

n00bs

Het is weer Zomer!

Mijn fax gaat volgende week de deur uit, zit nog beetje rond te neuzen voor een nieuwe phone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yaay :)
ben vandaag afgesloten, gister dus brief verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Nu online

ThaDude

Hang Loose

Nou net 2 orange pre-paid kaarten gekocht. Ik wil namelijk toch weer naar Vodafone toe :P

Die jongen bij de belcompany moest erg lachen "hij kende het wel"

Zo meteen even faxje versturen voor me broertje 8)

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Even voor de duidelijkheid:

ik heb op 3 december gebeld naar de klantenservice en je kan je
abbo opzeggen tot 17 december.
Dit kan je doen d.m.v een brief of een fax te sturen naar:

Vodafone Libertel N.V.
T.A.V. retention admin
Postbus 3500
6401 CA Heerlen

Op pagina 3 van deze topic kan je een voorbeeld brief vinden.
Vergeet hem niet eerst aan te passen.

Extra info na nog een keer bellen van klantenservice:

Nummerbehoud kan alleen als je overstapt naar een andere provider.
Je kan dus niet een goedkopere abbo nemen van Vodafone en je eigen nummer houden. Regel van de OPTA. Je dient in je brief wel aan te geven dat je je nummer wilt behouden en nadat je bent afgesloten moet je binnen 10 dagen je nummer laten claimen door je nieuwe provider. Je abbo geld loopt door tot dat je nieuwe provider je nummer claimt bij Vodafone.

Wil je gewoon je abbo opzeggen, dat kan ook. Je nummer wordt uit de lucht gehaald zodra je brief of fax binnen is. Je hoeft dan alleen abbo geld te betalen tot dat je nummer uit de lucht is.

Vergeet de voorbeeld brief dus niet goed aan te passen.
Wil je wel of niet nummerbehoud.

[ Voor 51% gewijzigd door vozzie op 04-12-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Als ik ze nu aanschrijf dat ik tot 31 december mijn contract wilt behouden, houd ik hem dan ook tot 31 december? Dus ook dat ik geen Januari/meer moet betalen zoals vorige keer (nog 3 maanden bijbetalen.......)

En welke provider kan ik het beste nemen tijdelijk zodat de nummerportering snel gebeurd en ik weer snel een nieuw abonnement kan aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Sorry voor mijn bericht hierboven, zoals je zag het was laat ;)

Ik heb wat meer informatie ingewonnen en even de hele thread uitgeprint "als bewijs" en als naslagdocument ;)

Ik hoor mensen 16/17/18 december roepen, ik zet gewoon bij mij 18 december neer en duidelijk dat het betreft de Eurocall! Dan moet het goed gaan...

Alleen maak ik mij zorgen over de nummerportering, gaat dit wel helemaal goed lukken? En hoe kan ik dit het beste doen, zoals het nu lijkt bij mijn nieuwe provider (ik gok Orange of toch weer Vodafone >:) ) een abonnement aan te vragen en dan vanaf hun vragen dat ze mijn Vodafone nummer overnemen? En in het geval dat ik Vodafone houd dat ik een Orange pre-paid neem, nummer daarnaartoe zet en vanaf die pre-paid weer naar Vodafone?

Kan iemand me toelichten? :)

offtopic:
Nog leuke wepsjops met 6600 of E700 in de aanbieding?

[ Voor 6% gewijzigd door aKra op 04-12-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

aKra schreef op 04 december 2003 @ 22:41:
[...]

Alleen maak ik mij zorgen over de nummerportering, gaat dit wel helemaal goed lukken? En hoe kan ik dit het beste doen, zoals het nu lijkt bij mijn nieuwe provider (ik gok Orange of toch weer Vodafone >:) ) een abonnement aan te vragen en dan vanaf hun vragen dat ze mijn Vodafone nummer overnemen? En in het geval dat ik Vodafone houd dat ik een Orange pre-paid neem, nummer daarnaartoe zet en vanaf die pre-paid weer naar Vodafone?

Kan iemand me toelichten? :)
Ik heb een Orange pre-paid dingetje aangeschaft op de dag dat ik de fax naar Vodafone heb gestuurd. Bij Orange heb ik aangegeven dat ik het nummer van mijn Vodafone abonnement wil porteren naar Orange en in de fax naar Vodafone staat dat ze het abonnement mogen beeindigen op moment van porteren. Dit is nu ondertussen een week geleden en ik moet nu volgens mij gewoon wachten tot Orange de portering geregeld heeft en dit duurt ongeveer 10 werkdagen... Ik hoop dus dat het allemaal goed gaat en dat dit ook de juiste methode is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Nu online

ThaDude

Hang Loose

Hier hetzelfde, abo bij vodafone is goed gegaan, ze wachten op "portering". Gisteren het nummerbehoud briefje gefaxt naar Orange toe. Nu maar hopen dat ze mijn nummer binnen 10 dagen opvragen ...

Anders ben ik echt heel verdrietig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik kan dus al wel meteen een Orange abonnement opvragen als Vodafone bevestigd mijn abonnement op te zeggen?
quote: Mijn brief
Vodafone Libertel N.V.
Postbus 3500
6401 CA Heerlen

Dhr. Vader en Zoon
Hier 1
1337 AA te Woonplaats

Klantnummer: 31337
Mobielnummer: 0652345678
Simcardnummer: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Betreffende: opzegging Vodafone contract n.a.v. wijzigingen Eurocall

Laren, 5 December 2003

Beste Meneer/Mevrouw,

Naar aanleiding van de wijzigingen die Vodafone doorvoert per 1 december mbt. Eurocall wil ik graag mijn abonnement opzeggen en het nummer behouden. Ik doe dit op basis van artikel 2.8 van de ‘Algemene voorwaarden’.

Ik zou graag mijn nummer willen porteren naar mijn nieuwe provider. Ik verzoek u daarom dit nummer niet te laten vervallen.

Ik zal voor het einde van het contract een verzoek tot nummerbehoud via mijn nieuwe provider uw richting opsturen. Het abonnement mag uiterlijk per 18 december worden stopgezet of wanneer de nummerportering is aangevraagd door mijn nieuwe provider. De komende maanden zal ik niet meer betalen.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben voorgelicht.

Met vriendelijke groet,

_______________________ _______________________
Dhr. Ikke Dhr. Vader

Bijlage 1:
Kopie paspoort Dhr. Vader
Klopt dit zo'n beetje? Ik ben minderjarig maar mijn vader heeft het contract afgesloten!

Overigens mijn SIM nummer zijn dat al die 3 onderelkaar bijelkaar, of is dat gewoon de laatste/eerste/middelste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

aKra schreef op 05 december 2003 @ 09:00:
Ik kan dus al wel meteen een Orange abonnement opvragen als Vodafone bevestigd mijn abonnement op te zeggen?

[...]

Klopt dit zo'n beetje? Ik ben minderjarig maar mijn vader heeft het contract afgesloten!

Overigens mijn SIM nummer zijn dat al die 3 onderelkaar bijelkaar, of is dat gewoon de laatste/eerste/middelste?
Zo te zien klopt deze brief wel. Als SIM-nummer heb ik alle 3 de nummers genoteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:52
(jarig!)
Ik krijg gister ineens een brief van vodafone, of ik alsjeblieft abbonee wil blijven.
Kon uit 3 toestellen kiezen met het abbonement wat ik had. Helaas voor hun zit ik nu al bij debitel op het voda netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, die brief kreeg ik gisteren ook :)

Kon ook nog kiezen uit 3 maanden gratis abonnement. Hierbij moest ik m'n abo wel 1 jaar verlengen. Ik kon ook kiezen uit drie toestellen welke ik gratis zou krijgen bij een verlenging van 2-jaar. Moest dan alleen verzendkosten betalen.

Brief verscheurd en in de prullenbak gegooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

LOL... krijg bijna medelijden ;(

Als ze mij ook zo een deal doen met verlenging van 1 jaar en een Samsung E700 dan doe ik het })

Enne een klant als mij willen ze ook niet verliezen... ik lever namelijk relatief voor een particulier vrij veel op ;)

[ Voor 32% gewijzigd door n00bs op 05-12-2003 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
ok; oo knog even een toevoeging van mij;
ik heb (had ;) ) 2 abbo's bij vodafone (naja, 1 was van mijn vriendin), beide via fax opgezegt, met nummerbehoud.
gisteren even gebeld; ja ze waren aangekomen, en ja ik mocht weg.
zodra ze het verzoek voor nummerportering binnen hadden werden mijn contracten beeindigt.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 10:58
zo, gister ook de bevestiging gekregen van vodafone dat ik mag opstappen. Nu nog even wachten op bestelmaar.nl voor mijn €5,- sim only abootje en ik ben weg bij de grootste en de duurste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 09:27:
LOL, die brief kreeg ik gisteren ook :)

Kon ook nog kiezen uit 3 maanden gratis abonnement. Hierbij moest ik m'n abo wel 1 jaar verlengen. Ik kon ook kiezen uit drie toestellen welke ik gratis zou krijgen bij een verlenging van 2-jaar. Moest dan alleen verzendkosten betalen.

Brief verscheurd en in de prullenbak gegooid :)
Volgens mij heeft iedereen die brief gehad. Een vriend van me belde me gisteren of eergisteren hier ook al over. Heb zo'n vermoeden dat er bij mijn stapeltje post ook zo'n brief ligt.

Jammer Voda, ik zit nu al bij Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Wat voor phones geven ze dan ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eej komt mij dit even goed uit, mijn telefoon is gestolen en met deze verandering kan ik mijn abbo opzeggen(die nog 1 jaar en 8 maanden loopt :) ) en kan ik een leuke phone uitzoeken met een nieuwe abbo!! kan iemand me anders even helpen met die brief door mij een voorbeeld op te sturen ofzo? ben niet zo'n ster in briefen schrijven :(

edit: dit is mijn mail voor het geval: dna_bsc apenstaartje hotmail.com

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Voorbeeld van mij
<Plaats>, 5 December, 2003
Vodafone Libertel N.V.
T.A.V. retention admin
Postbus 3500
6401 CA Heerlen

Klantnummer: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mobielnummer: 06 xxxxxxxx
Simkaartnummer: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Betreft: opzegging abonnement

Geachte heer, mevrouw,

Naar aanleiding van wijzigingen in de Algemene Voorwaarden van Vodafone met betrekking tot "Eurocall" en de daarbij behorende tariefswijzigingen beroep ik mij tot artikel 2.8 van de Algemene Voorwaarden, om mijn contract te ontbinden. Dit omdat ik niet akkoord ga met deze wijzigingen.

Deze wijziging is per 1 december ingetreden en publiekelijk gemaakt vanaf 20 november, waarbij de klant binnen 30 dagen respons moet geven om een beroep te doen op artikel 2.8.

Conform deze regels vraag ik u zo snel mogelijk mijn Vodafone 500 abonnement kostenloos stop te zetten.

Met vriendelijke groet,

<Handtekening>

<Naam>
<Adres>
<Postcode en Woonplaats>
<Tel nr>
Of die goed is I dunno en I don't care ;) ze begrijpen wel wat ik bedoel dus :)

In mijn Quote staat Plaats en Datum nu verkeerd... staat bij mij RECHTS helemaal bovenin

[ Voor 8% gewijzigd door n00bs op 05-12-2003 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k dan dank je wel, hier heb ik zeker wel iets aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Maar welke telefoons biedt Vodafone nou aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eergisteren de voorbeeldbrief aangetekend verstuurd voor m'n zusje. vandaag werd ze afgesloten. hoe bedoel je snel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik had vanochtend gefaxed, maar ze kunnen geen fax vinden, ze wisten nog niet dat ze voeten hadden om naar de fax toe te lopen ( :( ) "Nee meneer, het wordt allemaal automatisch behandeld..." poepoe, daarnet 2 x verstuurd naar hetzelfde nummer en we zullen zien wie gelijk krijgt, anders doe ik er nog wel een paar 00´tjes achter! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area53
  • Laatst online: 12-05 21:29

Area53

I'am lost in space!!

n00bs schreef op 05 december 2003 @ 16:07:
Maar welke telefoons biedt Vodafone nou aan?
Bij een 2 jarig 120 abo:

- 6310i voor 89,99
- 6610 voor 84,99
- T200 voor 9,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ter vergelijking, nieuwe aansluiting Voda 2 jaar 120min bij 2call.nl:

- 6310i voor 13
- 6610 voor 13

En als ik dan ga zoeken voor rond de 90 Euro: Nokia 6800 - 94 Euro, 7250i - 88 Euro
SonyEricsson Z600 - 88 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik weet niet wie er nog meer naar t-mobile wil porteren,
maar hier mijn bevindingen: [rml][ T-Mobile] Porteren gaat slecht[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 05 december 2003 @ 09:00:
SIM nummer bestaat uit 19 cijfers. In het geval van Vodafone gaat het om de laatste 2 regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Bedankt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Fax is ontvangen bij Vodafone volgens de telefoniste (heb hem naar 3 nummers toegefaxed >:) ) en het staat al in mijn "profiel" nu moet hij alleen nog maandag/dinsdag goedgekeurd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:55

reiker

dan jij!

Misschien verkeerde plaats voor deze vraag, maar heeft iemand ervaring met hoe lang het duurt voor een vodafone nummer geporteerd is naar Orange? Ik heb vorige week vrijdag de nummerbehoudkaart op de post gedaan, en er is nu nog niks gebeurd.

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 14:31
reiker schreef op 07 december 2003 @ 11:37:
Misschien verkeerde plaats voor deze vraag, maar heeft iemand ervaring met hoe lang het duurt voor een vodafone nummer geporteerd is naar Orange? Ik heb vorige week vrijdag de nummerbehoudkaart op de post gedaan, en er is nu nog niks gebeurd.
minimaal 10 werk dagen zeggen ze bij vodafuk

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Martinus schreef op 07 december 2003 @ 12:21:
[...]

minimaal 10 werk dagen zeggen ze bij vodafuk
max 10 werkdagen, zijn ze verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ja, maar dan moet Orange ze zelf nog wel implementeren, het gaat maar om 1 gedeelte (OPTA gebeld)...

Dus Vodafone moet binnen 10 dagen het nummer vrij geven, Vodafone doet dus de 9e dag het nummer uit de roulatie, en dan mag Orange aan de slag gaan...

Reken op 2-3 weken! Ze geven zelf een tijd van 4 maanden, zegt genoeg hoop ik voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zojuist klantenservice gebeld..

ze bevestigde dit: ja je kan kosteloos opzeggen tot 18 December
tevens dat de veranderingen idd per 01-december zijn doorgevoerd het niet dmv brief werdt gemeld maar wel in de media is gekomen...

heeft er iemand een lijst van de verandere tarieven ??? oud en nieuw dus...

als het nadelig is voor mij zeg ik namelijk op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

aKra schreef op 07 december 2003 @ 16:52:
Ja, maar dan moet Orange ze zelf nog wel implementeren, het gaat maar om 1 gedeelte (OPTA gebeld)...

Dus Vodafone moet binnen 10 dagen het nummer vrij geven, Vodafone doet dus de 9e dag het nummer uit de roulatie, en dan mag Orange aan de slag gaan...

Reken op 2-3 weken! Ze geven zelf een tijd van 4 maanden, zegt genoeg hoop ik voor je.
Gaat goed hoor, die 9e dag is je nummer actief bij Orange. Die 4 maanden is alleen als je ervoor kiest om je opzegtermijn (3 maanden) bij Vodafone uit te zitten. Daar is hier geen sprake van.
Ik heb zowel van Orange naar Vodafone als van Vodafone naar Orange mijn nummer op de afgesproken dag geporteerd gekregen. In beide gevallen was dat exact de dag waarop het contract bij de oude provider werd gedeactiveerd.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

mijn abo staat inmiddels klaar voor portatie naar vodafone izi, alles is al gefaxt naar nummerbehoud
volgende week een nieuw abo met nummerbehoud vanaf vodafone izi
met een nieuwe phone ... alleen welke dat ik niet weten nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Dus bij mij zou dat dan 18 december zijn? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 11:20
D-Jay schreef op 07 december 2003 @ 17:27:
mijn abo staat inmiddels klaar voor portatie naar vodafone izi, alles is al gefaxt naar nummerbehoud
Uhhh call me stupid, maar volgens mij kan je toch niet porteren binnen dezelfde provider ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Kan wel zeef... maar daar moet je dan wel extra voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 19:52 . Reden: kut delete deze maar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inmiddels ook al afgesloten per 1 december 2003. Reden opzeggen wijziging Eurocall.

Maar ik heb een vraag:

Ik kreeg een brief van vodafone met daarin de mededeling dat het abonnement is beeindigd per 1 december.

Maar er stond op de laatste regel van de brief deze zin: We nemen bij afsluiting de minimale opzegtermijn in acht, conform de algemene voporwaarden.

Betekend dit dat ik (3 maanden) nog abonnementsgeld moet betalen en dan pas definitief van het abonnement af??

Alvast bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook wel benieuwd of er een opzegtermijn is. Kan iemand daar meer informatie over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area53

Area53

I'am lost in space!!

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 20:19:
Ben inmiddels ook al afgesloten per 1 december 2003. Reden opzeggen wijziging Eurocall.

Maar ik heb een vraag:

Ik kreeg een brief van vodafone met daarin de mededeling dat het abonnement is beeindigd per 1 december.

Maar er stond op de laatste regel van de brief deze zin: We nemen bij afsluiting de minimale opzegtermijn in acht, conform de algemene voporwaarden.

Betekend dit dat ik (3 maanden) nog abonnementsgeld moet betalen en dan pas definitief van het abonnement af??

Je geeft zelf al antwoord: het abonnement is beeindigd per 1 december. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er is dus in dit geval geen minimale opzegtermijn, wat ze in de brief suggereren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
  • Laatst online: 15-09 23:18
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 20:55:
Maar er is dus in dit geval geen minimale opzegtermijn, wat ze in de brief suggereren??
Dit zijn dus echt reacties, die bij IEDERE contractswijziging weer worden geplaatst. Zoek nou gewoon even naar eerdere wijzigingen...

Maar het antwoord: Nee, het abonnement is per direct beeindigd, en je hoeft dus niet de opzegtermijn aan te houden. Je bent vrij en je moet hooguit de kosten tot aan de opzegdatum betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Bij mijn vorige wijziging was ik er zeker op tijd bijd (topic van GoT stond op 4-6 pagina's en eindigde op 30), en ik moest nog 3 maanden bijbetalen! Dus ik weet dat nog niet zo zeker The Spider, kijk wat posts terug van mij en je kan het mij ook nog zien schrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 08 december 2003 @ 09:19:
Bij mijn vorige wijziging was ik er zeker op tijd bijd (topic van GoT stond op 4-6 pagina's en eindigde op 30), en ik moest nog 3 maanden bijbetalen! Dus ik weet dat nog niet zo zeker The Spider, kijk wat posts terug van mij en je kan het mij ook nog zien schrijven :)
Hoe kunnen ze je nou 3 maanden door laten betalen, voor een dienst, die niet meer geleverd wordt? Ik kan per 1 december niet meer bellen of gebeld worden. 3 maanden doorbetalen is leuk en aardig, maar dan natuurlijk ook nog 3 maanden bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 08 december 2003 @ 09:19:
Ik heb gebeld met de klantenservice voordat ik ben afgesloten en daar vertelde men dat het abonnement kostenloos werd beeindigt.

Mijn vraag is of een " minimale opzegtermijn" hier dan ook op van toepassing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik had het iig zo dat ik nog 3 maanden moest betalen maar geen abonnement meer had, ik heb nog bezwaar geschreven en toen kregen we nog even een deurwaarden of we de rest van het jaar nog wilden dokken en nog een jaar erachteraan, met een geschatte bundelgebruik van wat WAP en extra SMS'jes, we vonden opzich die 90 euro wel genoeg ipv. nog even 1500 euro te betalen...

Te gek voor woorden maar soms leg je je bij dingen neer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 08 december 2003 @ 11:16:
Ik had het iig zo dat ik nog 3 maanden moest betalen maar geen abonnement meer had, ik heb nog bezwaar geschreven en toen kregen we nog even een deurwaarden of we de rest van het jaar nog wilden dokken en nog een jaar erachteraan, met een geschatte bundelgebruik van wat WAP en extra SMS'jes, we vonden opzich die 90 euro wel genoeg ipv. nog even 1500 euro te betalen...

Te gek voor woorden maar soms leg je je bij dingen neer :X
Maar heb je in je aanvraag ook gevraagd dat het abonnement Kostenloos opgezegd moest worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:49
aKra schreef op 07 december 2003 @ 16:52:

Mwa, vorige overzetting van me vriendin van Vodafone naar Orange was 12 dagen dus wat dat betreft...kunnen ze het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje tussendoor, Hopelijk kan mij iemand daarbij helpen.

Ik heb een zakelijk vodafone 300 abb. per 1-9-2003
Ik heb geprobeerd dit op te zeggen gebaseerd op gegevens uit dit forum.
Ik heb een brief van vodafone terug gekregen dat ik het abb niet kan opzeggen omdat ik geen eurocall ken, en dat artikel strookt niet met zakelijk.

mijn vraag is dus: kan ik als zakelijke klant ook opzeggen? en op welk artikel moet ik mij dan berusten?

m.v.g.
Robby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 11:52:
Klein vraagje tussendoor, Hopelijk kan mij iemand daarbij helpen.

Ik heb een zakelijk vodafone 300 abb. per 1-9-2003
Ik heb geprobeerd dit op te zeggen gebaseerd op gegevens uit dit forum.
Ik heb een brief van vodafone terug gekregen dat ik het abb niet kan opzeggen omdat ik geen eurocall ken, en dat artikel strookt niet met zakelijk.

mijn vraag is dus: kan ik als zakelijke klant ook opzeggen? en op welk artikel moet ik mij dan berusten?

m.v.g.
Robby
Vraag is al eerder voorbij gekomen. Helaas kun je met een zakelijk abonnement niet profiteren van deze wijziging in de AV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wil Vodafone je laten geloven ja....
Ik ben nog steeds bezig met de opzegging van mijn zakelijke abbo heb reeds een paar nietszeggende briefjes van Vodafone gehad waarin ze zeiden dat het niet kon maar zonder enige uitleg. Dus volgens mij kan het wel, lees de AVZM maar eens goed en vooral art. 6.5 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 20:19:

Maar ik heb een vraag:

Hebben meer mensen deze brief gekregen en is er een minimale opzegtermijn?
Dit zou anders betekenen dat ik nog 3 maanden abonnementsgeld moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area53

Area53

I'am lost in space!!

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 14:05:
[...]

Als dat zo zou zijn, moet ik nog 1,5 jaar blijven betalen voor diensten die niet meer geleverd worden, ik heb wel gek maar niet zo erg. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik heb gebeld en heb gesproken met ene "Marzoek" en die vertelde mij dat ik afgesloten ben :D! Althans, wanneer Orange zijn verzoek heeft gedaan van nummerportering :9~

Orange en SE P900 here i come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Jay schreef op 07 december 2003 @ 17:27:
wat is precies het verschil met vodafone IZI en het normale ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:55

reiker

dan jij!

izi is het prepaid van vodafone

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 14:05:
[...]

Ze kunnen je geen niet-geleverde diensten in rekening brengen. Zou een mooie zijn: Vodafone wijzigt de voorwaarden en vangt vervolgens van iedereen, die het er niet mee eens is, nog even 3 maanden abbo-geld, zonder daar ook maar IETS tegenover te hoeven stellen. Dat zou voorwaarden wijzigen wel erg interessant maken! Ik ben benieuwd, wat ze mij nog in rekening gaan brengen. Ik betaal gewoon netjes tot en met 31 november. Verder zoeken ze het maar uit, al dan niet met mijn rechtsbijstandverzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Zo om 10:30 fax gestuurd naar 043 nr, en om 12:00 was ik al offline :D
Misschien werd alles bespoedigd wegens het feit dat ik vanuit KPN faxte :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Vorige week brief verstuurd, maar nog niet behandeld :(

Vreemd aangezien het bij de rest toch een stuk sneller lijkt te gaan. Anders aan het einde van de week nog maar eens een fax sturen voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

Een vriendin heeft vrijdag een abo afgesloten bij Vodafone, zou het mogelijk zijn voor haar om ook op te zeggen voor 17 december?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Nitai schreef op 09 december 2003 @ 14:49:
Een vriendin heeft vrijdag een abo afgesloten bij Vodafone, zou het mogelijk zijn voor haar om ook op te zeggen voor 17 december?
lees de draad voor je blaat? |:( (of denk even logisch na)

hint:
NEE ze kan niet opzeggen; zij is met de nieuwe voorwaarden accoord gegaan.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

ik heb de topic gelezen, maar ze heeft wel de oude voorwaarden ontvangen en niet die waarin de wijzigingen in staan. Wat rustiger reageren mag ook wel, trouwens, laatste keer dat ik at, lag er nog steeds geen gras op m'n bord, dus je mag je best wat respectvol gedragen. Oh wat erger ik me aan mensen die standaard de zin: 'Lees de topic eens door!' onder hun CTRL+V hebben zitten. Dank je voor je reactie nonetheless....

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Hmm, net brief ontvangen, dat ze de abonnementen opzeggen met minimale opzegdatum, en dat is dus 09-05-2005, klopt ook wel want zijn zakelijke abonnementen, maar ja O² tuinde er destijds in, dus niet geschoten is altijd mis dacht ik. :o

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het niet te snel opgeven met je zakelijke abbo's lees mijn posts maar eens en ook het draadje op telecomvergekijker.nl .
Mocht je vragen hebben hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bevestiging gekregen van Orange. Op 11 december is de nummerportering rond en moet m'n Vodafone worden afgesloten. Ben benieuwd. Ik heb echter nog geen bericht van Vodafone rond de opzegging. Het is trouwens wel door 117 bevestigd.

Maar ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rickstur hou je ons op de hoogte wat betreft je zakelijke abo's. Heb tot nu toe alleen de standaardbrief van vodafone ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 20:05:
Vandaag bevestiging gekregen van Orange. Op 11 december is de nummerportering rond en moet m'n Vodafone worden afgesloten. Ben benieuwd. Ik heb echter nog geen bericht van Vodafone rond de opzegging. Het is trouwens wel door 117 bevestigd.

Maar ff afwachten.
En wanneer heb je de fax aan Vodafone gestuurd? Ik ben zelf namelijk ook overgestapt naar Orange met behoud van m'n en eigen nummer. Aanstaande vrijdag is de periode van 10 dagen (die ze zelf opgeven als de tijd die het duurt om 't over te zetten) voorbij alleen heb ik nog altijd geen bericht ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de fax een dag of tien, elf geleden verstuurd. Normaliter krijg je van Vodafone geen bevestiging, dat je abo is afgelopen. Ik heb na een paar dagen gebeld met 117 om te kijken of de fax was verwerkt, dat was gebeurd.

Ik heb gisteren (ongeveer 9 dagen na het versturen van formulier nummerbehoud) Orange Klantenservice gebeld en gevraagd naar de status. Zij nemen morgen het nummer over. En als het goed is wordt morgen mijn abo bij Vodafone ook stopgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gloeiende ik heb gisteren gefaxed en ze zeiden dat het einde van de dag of de ochtend daarop het rond zou zijn... nu weer gebeld nog niet verwerkt ik wil nieuw abo afsluiten met mn gratis Nokia 6600 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

voor de zekerheid en op aanraden van klantenservice vandaag de brief aangetekend verzenden want het moest nu ineens de 14e binnen zijn.. terwijl ze me eerder zeiden dat het tot en met de 18e kon :? :? :?

ik geloof dat ze het druk hebben met de opzeggingen ivm eurocall haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Bij mij duurder het maar anders 1.5 uur om afgesloten te worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar goed kan ik nu gewoon nieuw abo nemen of moet ik nou w88 tot vodofone het rond heeft ? het kan niet fout gaan toch ? heb aangetekend verstuurd vandaag en gefaxed gister...

ik had vodafone 500 abo later naar 300 terug gezet (na 4 maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Kan altijd fout gaan, maar als jij je brief goed opgesteld hebt, sta je in ieder geval in je recht... ik zou gewoon de gok wagen en een nieuwe abbo afsluiten. Bel anders nog even naar de klantenservice (117) optie 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een aangetekende brief verstuurd (zoals die op het forum staat) met de vermelding tot nummerbehoud... Als mijn telefoon nu afgesloten word en ik neem een nieuwe abo bij T-mobile dan krijg ik eerst een nummer van T-mobile en met een nummerbehoud-formulier wordt dit nummer overgenomen (na ong. 10 dagen) door m'n oude nummer, als ik het goed begrijp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 15:53:
Ik heb zojuist een aangetekende brief verstuurd (zoals die op het forum staat) met de vermelding tot nummerbehoud... Als mijn telefoon nu afgesloten word en ik neem een nieuwe abo bij T-mobile dan krijg ik eerst een nummer van T-mobile en met een nummerbehoud-formulier wordt dit nummer overgenomen (na ong. 10 dagen) door m'n oude nummer, als ik het goed begrijp ?
Yup! :)

Of het moet zijn dat je in de brief aan Vodafone hebt aangegeven dat je je abonnement wilt stopzetten op moment van porteren. Als het goed is hoef je dan geen gebruik te maken van je tijdelijke nummer. Zodra Vodafone uit de lucht gaat, doe je de SIM van T-Mobile erin en je zou weer bereikbaar moeten zijn op je huidige nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

jeuj, ik ben ook sinds gister afgesloten, had me telefoontje 1,5 maand _/-\o_ _/-\o_ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 19:46:
Zou het niet te snel opgeven met je zakelijke abbo's lees mijn posts maar eens en ook het draadje op telecomvergekijker.nl .
Mocht je vragen hebben hoor ik het wel.
Hmm, dit opent weer nieuwe perspectieven :) Maar hoe kunnen we hard maken dat de prijswijzigingen niet door derden zijn opgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
Geachte mervrouw, heer.

Hierbij bevestigen wij dat Vodafone van uw nieuwe aanbieder een verzoek heeft ontvangen tot voortijdige opzegging van uw contract voor mobiele nummer xxxxxxxxxx

Dit betekent dat u Vodafone het abonnementsgeld en de maandelijkse vaste kosten voor aanvullende diensten over de resterende maanden verschuldigd bent, plus de gesprek- en overige gebruikskosten tot aan de daadwerkelijke porteringsdatum. Voor de eindafrekening ontvangt u na portering naar uw nieuwe aanbieder een factuur.

Mogelijk heeft u zich niet gerealiseerd dat u als gevolg van de voortijdige opzegging gelijktijdig abonnementsgeld bij Vodafone en bij uw nieuwe aanbieder betaalt. Ter voorkoming van (volledige) dubbele lasten, adviseren wij u uw nieuwe aanbieder per direct de opdracht te geven uw portering maximaal 4 maanden later in te laten gaan.

Meer mensen deze brief gehad? Bij mij lag hij net in de bus.
Ik heb meteen maar de klantenservice gebeld maar de desbetreffende afdeling was niet meer aanwezig. Ik ga er eigenlijk maar vanuit dat dit een standaard brief is en ik me nergens zorgen over hoef te maken maar je weet maar nooit. Ik heb mijn abonnement netjes afgezegd omdat dat ik het niet eens wat met de verandering van de AV, dit is ook goed bij 117 verwerkt maar nu toch dit! Suggesties?

Groeten Bart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ik heb vandaag dezelfde brief ontvangen. Net even een telefoontje gepleegd naar de Klantenservice, blijkt dat ik deze brief eigenlijk niet had mogen ontvangen. Ze hadden nl. moeten zien bij Vodafone dat ik geen opzegtermijn meer heb, dus vandaar. Ik kon deze brief min of meer als niet verzonden zien.

Niets om je over zorgen te maken Bart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

DoRRoN schreef op 10 december 2003 @ 19:45:
Ik heb vandaag dezelfde brief ontvangen. Net even een telefoontje gepleegd naar de Klantenservice, blijkt dat ik deze brief eigenlijk niet had mogen ontvangen. Ze hadden nl. moeten zien bij Vodafone dat ik geen opzegtermijn meer heb, dus vandaar. Ik kon deze brief min of meer als niet verzonden zien.

Niets om je over zorgen te maken Bart.
Hmm, zoiets zie ik liever zwart op wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Meteen bevestigen per fax en vraag iedere keer de naam van degene met wie je spreekt...
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste