[Vodafone] Eurocall veranderd, en opzeggen maar weer!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 7.235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 20:52

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb nog geen post thuis gehad dat ik afgesloten wordt :X

Maar ze zeggen dat ik op de planning sta van 24-12-2004 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:13
Providers moeten dat over het algemeen aankondigen d.m.v. een advertentie in de landelijke dagbladen. Soms zijn ze zo lief om de wijzigingen naar je op te sturen.
Als je de krant leest is het ook geen probleem !
gewoon Tweakers lezen en andere forums zoals bijvoorbeeld www.telecomvergelijker.nl

Je kan een dergelijk belangrijk topic haast niet missen .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Maak ik, als ik vandaag op zeg, nog kans dat het lukt?

Ik kom net onder een steen vandaag gekropen en merk dit vandaag dus pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 22:52

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Rekkie schreef op 24 december 2003 @ 10:22:
Maak ik, als ik vandaag op zeg, nog kans dat het lukt?

Ik kom net onder een steen vandaag gekropen en merk dit vandaag dus pas.
Neen!

De opzegging had uiterlijk 18 december bij Vodafone binnen moeten zijn, oftewel 30 dagen na de aankondiging.

Dat wordt dus wachten op de volgende wijziging B)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

En ook ik ben nu Orange _/-\o_

(Maar of het volgens de Eurocall is geen flauw idee nog :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Iedereen die zijn abbo heeft opgezegd zo rond de 10de van december en wacht op nummerportering.

Opgelet want Vodafone speelt een smerig spelletje.

Door de recentelijke besluit van de rechter in de zaak KPN vs. OPTA dat een provider niet binnen 10 dagen je nummer moet porteren maar 3 maanden, heeft Vodafone alle nummerporteringen gewoon 3 maanden uitgesteld.
Dit houd in dat je oude nummer pas zo rond april wordt vrijgegeven, tot die tijd betaal je Vodafone wel door en je nieuwe provider dus heb je 2 abbonementen.

Ik heb Vodafone opgebeld en hun zeggen dat mijn nieuwe provider (Orange) mijn nummer pas op 1 april wilt overnemen, maar Orange zegt dat hun op Vodafone wachten en dat Vodafone de nummerportering heeft opgeschoven naar 1 april.
Ik geloof eerder Orange dan Vodafone in deze zaak. Dus let op.

Tijdens het gesprek heeft Vodafone mij wel aangegeven dat ze het veranderd hebben en per direct mijn nummer beschikbaar zullen stellen voor portering naar Orange (komt lekker overeen met hetgeen wat een alinea hierboven staat). Ik heb daarna Orange gebeld met het verzoek of ze nogmaals mijn nummer zouden willen opeisen.

Ik wacht dit nog een weekje af, daarna blokkeer ik gewoon de machtiging van Vodafone, want hun zijn gewoon bezig om de mensen uit te melken.

Dus let op.

Wat je ook kan doen is de nummerportering laten annuleren en op die manier je abbonement bij Vodafone per direct te laten beindigen. Op deze manier ben je wel alleen je oude nummer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ruud2001 schreef op 24 december 2003 @ 11:05:
Neen!

De opzegging had uiterlijk 18 december bij Vodafone binnen moeten zijn, oftewel 30 dagen na de aankondiging.
Toch blijft het een vreemde zaak. Als Vodafone gewoon je adres heeft, kunnen ze toch gewoon een briefje over de wijziging sturen? Naar mijn gevoel blijft een lullige advertentie in een al dan niet gelezen krant echt onvoldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:14
vayip schreef op 29 december 2003 @ 15:13:
Iedereen die zijn abbo heeft opgezegd zo rond de 10de van december en wacht op nummerportering.

Opgelet want Vodafone speelt een smerig spelletje.

Door de recentelijke besluit van de rechter in de zaak KPN vs. OPTA dat een provider niet binnen 10 dagen je nummer moet porteren maar 3 maanden, heeft Vodafone alle nummerporteringen gewoon 3 maanden uitgesteld.
Dit houd in dat je oude nummer pas zo rond april wordt vrijgegeven, tot die tijd betaal je Vodafone wel door en je nieuwe provider dus heb je 2 abbonementen.

Ik heb Vodafone opgebeld en hun zeggen dat mijn nieuwe provider (Orange) mijn nummer pas op 1 april wilt overnemen, maar Orange zegt dat hun op Vodafone wachten en dat Vodafone de nummerportering heeft opgeschoven naar 1 april.
Ik geloof eerder Orange dan Vodafone in deze zaak. Dus let op.

Tijdens het gesprek heeft Vodafone mij wel aangegeven dat ze het veranderd hebben en per direct mijn nummer beschikbaar zullen stellen voor portering naar Orange (komt lekker overeen met hetgeen wat een alinea hierboven staat). Ik heb daarna Orange gebeld met het verzoek of ze nogmaals mijn nummer zouden willen opeisen.

Ik wacht dit nog een weekje af, daarna blokkeer ik gewoon de machtiging van Vodafone, want hun zijn gewoon bezig om de mensen uit te melken.

Dus let op.

Wat je ook kan doen is de nummerportering laten annuleren en op die manier je abbonement bij Vodafone per direct te laten beindigen. Op deze manier ben je wel alleen je oude nummer kwijt.
Ik heb net ook gebeld met vodafone en bij mij precies het zelfde. De helpdesk medewerker wilde mij zelfs nog even vertellen dat ik altijd een opzeg termijn van 3 maanden had, echten toen ik hem navraag niet doen bij de nummerporterings afdeling was hij er snel achter dat vodafone een fout had gemaakt en wordt mijn nummer gelijk vrijgegeven. Tevens heb ik deze meneer een verzoek gedaan om alle kosten die voortvloeien aan het langer vastzitten aan mijn abonement na de originele porteringdatum van 31 december terug te storten. Daarvoor moest hij echter een verzoek bij een andere afdeling welke op het moment van bellen al gesloten was. Daarover krijg ik dus nog telefonisch, danwel een schriftelijk bericht.

Ik heb T-mobile ook per direct gevraagd een nieuwe portering in gang te zetten, dat had ik afgesproken met de vodafone helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
vayip schreef op 29 december 2003 @ 15:13:
Ik dacht dat juist was besloten dat nummerportreteringbehoud niet langer dan 10 werkdagen in beslag mag nemen? Ik ga op zoek naar een bron ...

[ Voor 2% gewijzigd door pven op 29-12-2003 17:58 . Reden: moeilijk woord ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

pven schreef op 29 december 2003 @ 17:58:
[...]

Ik dacht dat juist was besloten dat nummerportreteringbehoud niet langer dan 10 werkdagen in beslag mag nemen? Ik ga op zoek naar een bron ...
De OPTA had regels opgesteld waarin stond dat providers binnen 10 werkdagen een nummer moest porteren. KPN was daar tegen en werkte er niet aan mee. Die hield vast aan een termijn van 3 maanden.

Dit leidde tot een dwangsom die KPN moest betalen. KPN deed dat, maar ging wel in beroep bij de rechter. KPN won de rechtzaak wat dus inhoud dat je oude provider je nummer 3 maanden mag vasthouden en daarna in 10 werkdagen je nummer moet porteren naar je nieuwe provider.

Dit houd dus in dat je wel 3 maanden nog aan je oude provider gebonden bent, omdat je abbonement actief moet blijven als je nummerportering wilt.
Dat houd ook in dat je op dat moment 2 abbonementen hebt en extra veel doekoe moet betalen.

Vodafone dacht lekker slim te zijn en hiervan te genieten door de nummerportering van mensen die hun abbonement hebben opgezegd vanwege de Eurocall uit te stellen met 3 maanden om zo nog lekker wat geld binnen te slepen.

Dit kan je oplossen door eerst Vodafone te bellen en te zeggen dat hun je nummer per direct moeten vrijgeven. Als ze moeilijk doen moet je zeggen dat je je abbo hebt opgezegd vanwege de wijziging in Eurocall tarieven en dat jij daarom niet 3 maanden hoeft te wachten. Daarna bel je je nieuwe provider en vraag je of hun ook per direct weer een verzoek willen indienen voor nummerporteren en dit ook per direct willen uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGras
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08-2022

GreenGras

Audiofiel

Vergeet niet dat je ook je nieuwe provider hiermee aan het werk kunt zetten. Als jij bijvoorbeeld van Vodafone naar T-Mobile wil overstappen met nummerbehoud, dan kan T-Mobile ook wat voor je betekenen. Jij bent tenslotte hun nieuwe klant en als je bij je porteringsverzoek expliciet en duidelijk aangeeft dat je hebt opgezegd bij Vodafone vanwege tariefswijzigingen en dus geen opzegtermijn van 3 maanden hebt, kan T-Mobile dit meteen vermelden bij hun porteringsaanvraag richting Vodafone.

I had to Google JFGI, the irony was overwhelming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
vayip schreef op 29 december 2003 @ 19:33:
[...]

... lang verhaal :) ...
Oei ... ik zie aankomen dat ik problemen ga krijgen (zie oa. [rml]pven in "[ KPN Mobile] Wijziging tarieven"[/rml]). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
[quote
<knip>

Wat je ook kan doen is de nummerportering laten annuleren en op die manier je abbonement bij Vodafone per direct te laten beindigen. Op deze manier ben je wel alleen je oude nummer kwijt.[/quote]

Vayip:

Ik ben overgegaan naar Orange en heb eerder deze week nog met Orange gebeld.
Zij hebben opdracht gegeven aan Vodafone voor portering, dus binnnen 10 werkdagen moet het rond zijn. Ik had zelf al opgezegd bij Vodafone dus dat heeft Orange niet hoeven te doen.
Ik wilde namelijk geen risico lopen dat mijn opzegging te laat zou arriveren.

Ik zal voor de zekerheid nog eens bellen met Vodafone wanneer ze precies het nummer vrijgeven want dat wil ik uiteraard niet pas over 3 maanden.
Lijkt me vrij duidelijk.
Vanwege de feestdagen kan ik me voorstellen dat er iets vertraging is maar binnen twee weken moet toch wel lukken.

Ik snap overigens niet waarom KPN zo loopt te zeiken bij de Opta.
Ze kunnen het zeker niet hebben dat er iemand is die ze eindelijk eens controleert en corrigeert ! dat geldt natuurlijk ook voor de overige providers.

Hopelijk een goed jaar 2004 voor de OPTA en dat we er maar veel voordeel van mogen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Ehhm...

Na wat strubbelingen is vandaag dan de porteringsdatum geworden van Voda naar Orange. Sinds vanmorgen doet Voda het inderdaad niet meer bij me. Orange heeft echter mijn (oorspronkelijke Voda-nummer) nog niet overgezet/genomen (alleen mijn "tijdelijke" nummer doet het nu nog). Twee keer bellen met de klantenservice heeft niet veel meer opgeleverd dan "je staat inderdaad voor vandaag gepland", "normaal duurt het maar een paar uurtjes" en "nog maar even afwachten maar". Heeft iemand ook soortgelijke ervaringen? (Volgens mij heeft Orange er namelijk een boel nieuwe vriendjes bijgekregen dankzij de wijzigingen van Voda...)

[ Voor 5% gewijzigd door tomhster op 02-01-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb een soort van bron gevonden: KPN kreeg gelijk over nummerportabiliteit ... :(

Edit:
Nu snap ik het niet meer: de titel van dat bericht doet vermoeden dat KPN gelijk heeft gekregen, terwijl het bericht doet vermoeden dat de OPTA gelijk heeft gekregen ... :? ... Lang leven bellen.com! :(

Iemand enig idee wat nu de uitslag is van die rechtszaak?

[ Voor 47% gewijzigd door pven op 02-01-2004 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:32

reiker

dan jij!

Het verhaal van vayip heb ik exact zo meegemaakt: Orange blijft zeuren dat het nummer niet vrij is, Vodafone blijft zeggen dat het nummer wel vrij is.

Ik ben uiteindelijk naar een Orange winkel gegaan, en heb daar een van de medewerkers gevraagd om hun helpdesk te bellen. Een persoon daar zou het zelf gaan uitzoeken en regelen. Dit was een week geleden.
Gisteren werd ik door die persoon opgebeld en die had nu zelf contact gehad met de nummerbehoud-afdeling van Vodafone. Alles klopte inderdaad, het nummer is vrij voor portering. Het oude verzoek voor portering van half maart 2004 is geannuleerd, en een nieuw verzoek voor portering op 9 januari is ingediend. Als het goed is komt het nu dus goed...

Volgens mij moet je dus dit doen:

- ga naar een Orange winkel
- laat een medewerker bellen
- zorg dat de Orange helpdesk figuur persoonlijk contact maakt met Vodafone

Dan zou het goed moeten komen... Tenminste, dat is waar ik nu op hoop :p

[ Voor 16% gewijzigd door reiker op 03-01-2004 11:34 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 10:58
ik heb 29 december een sms-je gekregen van Orange over mijn porterings verzoek. De aanvraag daarvan is reeds op 12 december schriftelijk (d.m.v. de bijgevoegde kaart) op de post gegaan.

Hoe lang duurt het dan nog voordat je afgesloten wordt van voda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag eens naar AH mobiel gebeld en 5 januari is de vastgestelde datum van portering. Hier dus geen enkel probleem. Fax + aangetekende brief gestuurd naar Vodafon, ff bij de AH een blik prepaid gekocht, formuliertje ingevuld en klaar. Nu nog eens bekijken bij welke provider ik een nieuwe abo af ga sluiten. Vodafone heeft naar mijn mening het beste bereik/netwerk, maar is vooral na de belbundel belachelijk duur. Orange is geen optie -> geen bereik thuis, en het sms-en is daar echt een ellende (te vaak traag met afleveren of ontvangen van smsjes). T-mobile is leuk voor mensen die wel willen maar niet kunnen (ohjee, ik maak vrienden nu ;)) en Telfort, mja, ik ga het nu ervaren met AH mobiel (hip joh, AH in je display :s)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
gumtree schreef op 03 januari 2004 @ 11:49:
ik heb 29 december een sms-je gekregen van Orange over mijn porterings verzoek. De aanvraag daarvan is reeds op 12 december schriftelijk (d.m.v. de bijgevoegde kaart) op de post gegaan.

Hoe lang duurt het dan nog voordat je afgesloten wordt van voda?
Normaal gesproken minder dan 10 werkdagen... Heb zelf ook portering aangevraagd, 3 weken terug, kreeg ook pas de 30e een bevestiging van Telfort...Hoop dat alles nu wel snel rond is!

|Specs|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Het heeft efvies geduurd maar dan toch eindelijk.
Ik belde orange op en er werd mij verteld dat op 9 januari mijn nummer overgezet zal worden en dan ben ik eindelijk van ze af.

Het heeft nu maar iets langer dan 1 maand geduurd.
Ik stuurde al op 5 december een brief dat ik afgesloten zou worden.

Weet iemand of het mogelijk is om abbo geld terug te krijgen Vodafone want hun hebben het verziekt en het zaakje uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Is het eigenlijk normaal dat je een opzeggingsbevestiging krijgt? Ik heb mijn opzegging namelijk rond de 10de december opgestuurd en nog steeds geen bevesting gekregen van Vodafone. :|

En alhoewel ik al wel bij een nieuwe provider zit, zat ik eigenlijk te wachten op de bevesting voordat ik de porteringsaanvraag wilde indienen. Maar nu Vodafone zo lastig doet door die KPN vs Opta uitspraak, vraag ik me af of ik die aanvraag nu niet beter meteen kan opsturen met de uitdrukkelijke vermelding dat ik bij Vodafone ben weg gegaan voor de uiterlijke datum van 18 december en ze mijn nummer per direct zouden moeten kunnen opeisen? Iemand nog tips?

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:02
Toch apart dit allemaal. Gister brief van vodafone gekregen dat ik afgesloten word vandaag. En dat mn nummer klaar is voor portering vandaag, naar wel te verstaan Vodafone iZi...... kan nog wel 24 h duren, das ook mooi vaag. Maar toch netjes dat ik een brief krijg... ;)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hmmm, heb nog steeds niks van Orange gehoord.... Duurt dat bij anderen ook zo lang? Zitten natuurlijk wel feestdagen tussen enzo, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik ben op 24-12-03 afgesloten en meteen die avond weer op Orange geporteerd... Ik heb de afsluiting c.a. 4 dec aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Vandaag even met Telfort gebeld. Deze konden mij vertellen dat mijn nummer geblokkeerd was. Ik dus even met Vodafone bellen,

"Ja meneer, er is iets fout gegaan, ze hebben over een notitie heen gelezen, dus men is ervanuit gegaan dat het nummer pas aan het eind van de contractsperiode mee kon".....
Maar normaliter moet het nummer nu vrijgegeven zijn.

Ik dus weer Telfort bellen en die hebben de procedure weer opnieuw gestart...

Leuke actie van Vodafone om mensen langer vast te houden dan noodzakelijk is...! :(

|Specs|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Korn21 schreef op 07 januari 2004 @ 10:33:
Vandaag even met Telfort gebeld. Deze konden mij vertellen dat mijn nummer geblokkeerd was. Ik dus even met Vodafone bellen,

"Ja meneer, er is iets fout gegaan, ze hebben over een notitie heen gelezen, dus men is ervanuit gegaan dat het nummer pas aan het eind van de contractsperiode mee kon".....
Maar normaliter moet het nummer nu vrijgegeven zijn.

Ik dus weer Telfort bellen en die hebben de procedure weer opnieuw gestart...

Leuke actie van Vodafone om mensen langer vast te houden dan noodzakelijk is...! :(
Z'n stom geintje hebben ze bij mij ook uitgehaald.
Dat kost mij dus nu wel 1 maand extra abbo (30 euro).
Smeerlappen zijn het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vayip schreef op 05 januari 2004 @ 14:12:
Het heeft efvies geduurd maar dan toch eindelijk.
Ik belde orange op en er werd mij verteld dat op 9 januari mijn nummer overgezet zal worden en dan ben ik eindelijk van ze af.

Het heeft nu maar iets langer dan 1 maand geduurd.
Ik stuurde al op 5 december een brief dat ik afgesloten zou worden.

Weet iemand of het mogelijk is om abbo geld terug te krijgen Vodafone want hun hebben het verziekt en het zaakje uitgesteld.
heb iets soortgelijks, 5 december porteringsverzoek naar orange gefaxt, de 15e was er nog niks gebeurd. Ik Orange gebeld, die hadden een foutje gemaakt en gingen zo snel mogelijk nummer portering doen. Krijg de 24e een brief dat het pas per 31 december geporteerd wordt.

Met andere woorden, door dat gesuf van Orange is mijn Vodafone abbo pas per 1/1 opgezegd ipv 15/12. Aangezien ik 1 van de duurste vodafone abbo's had + live erbij kost me dat 50E extra. Ben nu dus in conclaaf met Orange om van hun die 50E terug te krijgen maar dat gaat ook moeizaam met niet terugbellende medewerkers daar en etc. Vodafone was dan wel een stuk duurder maar de service en het bereik was wel stukken beter dan dit geneuzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vayip schreef op 07 januari 2004 @ 13:30:
[...]

Z'n stom geintje hebben ze bij mij ook uitgehaald.
Dat kost mij dus nu wel 1 maand extra abbo (30 euro).
Smeerlappen zijn het gewoon.
Wat dat betreft heb ik ook niet zo'n hoge pet op van Voda. Heb zelfs al eens een betalingsherinnering gekregen, welgeteld 1 werkdag voordat ze me zouden afsluiten. Nou, i.v.m. werk kon ik die brief dus nooit op tijd gelezen hebben. Maar mooi dat ik ineens afgesloten was. (Terwijl ik toch al zo'n anderhalf jaar netjes elke maand betaalde.) Dus nadat ik afgesloten was, las ik die brief pas, waarin ze dus ook nog even fijntjes meldden, dat her-aansluiting me 60 guldens zou gaan kosten.

Daar was ik het dus niet zo erg mee eens. Heb uiteindelijk die 60 gulden ook niet hoeven betalen.

Nee, informeren doet Voda volgens mij alleen maar als het wat op kan leveren. Per post ontving ik alleen: nota's, eventueel betalingsherinnering en een hoop spam. Nooit informatie over wijzigende abbo's ofzo. Dat moet je altijd via derden horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Mijn opzegging en nummerportering is er door.
Opgezegd per 13/12 (fax) bij Vodafone en ook direct een prepay gekocht bij Orange. Nummerbehoud formulier ingevuld en wachten maar ....

Vandaag (7/1) een brief ontvangen van zowel Vodafone als Orange dat de nummerportering op 8 jan wordt uitgevoerd.

Het heeft dus iets langer geduurd maar gezien de feestdagen
heb ik daar geen problemen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ben vandaag ook geporteerd, maar mijn nummer is alleen afgesloten bij Vodafone, en mijn orange kaart belt niet met dat nummer :( Het zal tcoh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Ik ben eindelijk afgesloten door ze.
Alleen ik kan mijn Orange sim niet gebruiken.
Er zit nog een sim-lock op.
Die gaat er toch automatisch vanaf wanneer je afgesloten wordt.
Of moet ik naar de Vodafone shop om dat te laten doen.
Weet iemand dat ???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Laatst online: 02:49
vayip schreef op 09 januari 2004 @ 11:58:
Weet iemand dat ???????
Ik denk dat jij nog niet uit de problemen bent bij Vodafone. Een simlock kan door middel van een code worden opgegeven, niet op afstand. Deze code moet je aanvragen bij Vodafone. Vodafone mag hiervoor kosten in rekening brengen, behalve als je je telefoon méér dan een jaar geleden hebt aangeschaft. De unlockkosten bij T-Mobile/Ben waren vroeger volgens mij 90 gulden per niet verlopen kwartaal. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Godverdomme zeg

krijg net te horen dat er € 50 betaald moet worden om de Sim-Lock eraf te halen wegens het vroegtijdig beeindigen van mijn abbo.
€ 50 euro. Dat is verdomme nergens vermeldt.
Kan je dit oplossen door er een nieuwe firmware erin te laten plaatsen.
Of weet iemand een andere manier.
Dat hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Heeft er iemand voor mij een unlock code voor de T610 van Vodafone.
Volgens mij kan je z'n nummer voor meedere toestellen gebruiken.
Zou iemand me uit de brandt kunnen helpen.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Laatst online: 09:26
vayip schreef op 09 januari 2004 @ 12:16:
Heeft er iemand voor mij een unlock code voor de T610 van Vodafone.
Volgens mij kan je z'n nummer voor meedere toestellen gebruiken.
Zou iemand me uit de brandt kunnen helpen.
Thanks
Unlock codes vragen mag hier niet.

zie ook I&T FAQ

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Warbringer schreef op 09 januari 2004 @ 12:52:
[...]

Unlock codes vragen mag hier niet.

zie ook I&T FAQ
Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Laatst online: 15-09 21:32

reiker

dan jij!

vayip schreef op 09 januari 2004 @ 11:58:
Weet iemand dat ???????
Ik ben nu ook eindelijk afgesloten door Vodafone, maar het nummer is nog niet in gebruik op mijn Orange sim... SIM-lock lijkt me onmogelijk, want ik kon immers dat Orange simmetje gewoon gebruiken in mijn telefoon....! Nog maar even afwachten...

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Er zit dus echt een SimLock op.
Dat wist ik al toen ik deze telefoon kocht.
Ik dacht alleen bij het beeindigen van je abbo wordt dat eraf gehaald.
Maar dat is dus niet het geval.
Je moet het bij hun aanvragen, en dat kost je 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Mijn nummerportering is gisteren prima gelukt.
's morgens vodafone gestopt en 's middag ging Orange het vanzelf doen.
ik ben erg blij :)

Vayip: jammer van je simlock !
ik dacht btw dat er al tijden geen gsm's met simlock meer verkocht werden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

never mind, stond hierboven al

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-08 07:21
Ik ben afgesloten alleen hebik wel een afrekening voor de resterene abonnementskosten tot het einde van mn originele contract gekregen. €178,30 :(.

Hoe zit dit? Ik dacht dat je dus door die wijzigingen kosteloos kon opzeggen... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:47

n00bs

Het is weer Zomer!

Yub maar misschien ben je te laat geweest... aangezien dit topic al behoorlijk oud was en de tijdsperiode waarbinnen je moest opzeggen ook allang voorbij is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Viperdesign schreef op 02 maart 2004 @ 12:44:
Ik ben afgesloten alleen hebik wel een afrekening voor de resterene abonnementskosten tot het einde van mn originele contract gekregen. €178,30 :(.

Hoe zit dit? Ik dacht dat je dus door die wijzigingen kosteloos kon opzeggen... ?
laat me raden... je hebt de klantenservice nog niet gebeld? doe eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een incasso brief gekregen van vodafone, met 139 euro kosten. Ik heb incasso bureau gebeld, en ze zeiden dat het van de laatste maanden van 2003 was. Ik heb nog geen aanmaning gezien van vodafone,vaag zootje man. Hoe moet ik dit afhandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:47

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 16:57:
Ik heb ook een incasso brief gekregen van vodafone, met 139 euro kosten. Ik heb incasso bureau gebeld, en ze zeiden dat het van de laatste maanden van 2003 was. Ik heb nog geen aanmaning gezien van vodafone,vaag zootje man. Hoe moet ik dit afhandelen?
Extra toiletpapier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Gewoon een brief schrijven dat je de vordering niet erkend en dat je wat jou betreft kosteloos het contract op hebt gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viperdesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-08 07:21
n00bs schreef op 02 maart 2004 @ 13:11:
Yub maar misschien ben je te laat geweest... aangezien dit topic al behoorlijk oud was en de tijdsperiode waarbinnen je moest opzeggen ook allang voorbij is gegaan
Nee, het is voor 1 december geregeld. Dat weet ik zeker want ik heb er een nog over gebeld.
Inmiddels heb ik Transfair, incasso bureau op mn nek. Leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Viperdesign schreef op 24 maart 2004 @ 09:53:
[...]

Nee, het is voor 1 december geregeld. Dat weet ik zeker want ik heb er een nog over gebeld.
Inmiddels heb ik Transfair, incasso bureau op mn nek. Leuk.
1. Wie eist bewijst, altijd.
2. Je moet akkoord gaan met die eindafrekening.

Meld dit dus even bij vodafone en dat bureau, dan komt het vanzelf goed.

Hoe kan dat trouwens zo ver komen? Heb je hun incasso gestorneerd ofzo? Ze sturen toch niet zomaar voor hun lol bureaus op je af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

houden jullie de kranten nog wel wat in de gaten? ik wil weer es opzeggen :P
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste