[Vodafone] Eurocall veranderd, en opzeggen maar weer!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 7.293 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

@ Reuzenkind

Ten eerste moet het wel errug toevallig zijn als alle andere buitenlandse providers op 1 december hun tarieven verhogen. Maar de bewijslast ligt niet bij ons maar bij Vodafone, als ze zich hierop willen beroepen moeten ze ook met de bewijzen komen.

Als ik wat nieuws heb laat ik hjet weten.

• Dusun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
Toch maar weer even gebeld met 117.
Eerst gesproken met een dame die het moest gaan uitzoeken en terug zou bellen (daar hoor je dus nooit meer iets van). Toen toch nog maar een keer gebeld, deze keer iemand aan de lijn die me wel wilde helpen en het uitgezocht heeft. Het blijft idd een standaard brief te zijn en het enige wat ik moet betalen zijn de gebruikskosten tot dat ik geporteerd ben. Laten we nu maar hopen dat alles goed komt en niet dat ik achteraf van alles moet gaan regelen. Maar ik heb er wel vertrouwen is de vorige keer (oktober) is ook alles goed gegaan.

Groeten Bart.

Verwijderd

Inmiddels is alles rond en ben ik over naar Orange. Heel symbolisch dus m'n Vodafone kaart in de sloot gemikt...

Alleen is m'n nummer nog niet bij heel Orange bekend. Als ik de klantenservice bel en m'n nummer moet intoetsen kent 'ie 'm niet, maar dat zal wel vandaag of morgen ook wel in orde zijn.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 12:48:
Inmiddels is alles rond en ben ik over naar Orange. Heel symbolisch dus m'n Vodafone kaart in de sloot gemikt...
offtopic:
Kijk maar uit. De kleintjes gaan goed bestraft worden.

Sigaret op straat: 46 euro boete

• |sWORDs|
  • Laatst online: 05-10 13:20

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 12:48:

Alleen is m'n nummer nog niet bij heel Orange bekend. Als ik de klantenservice bel en m'n nummer moet intoetsen kent 'ie 'm niet, maar dat zal wel vandaag of morgen ook wel in orde zijn.
Drie x niets invoeren en je word automatisch doorverbonden met de helpdesk.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

Wekkel schreef op 11 december 2003 @ 12:50:
[...]

offtopic:
Kijk maar uit. De kleintjes gaan goed bestraft worden.

Sigaret op straat: 46 euro boete
Misschien kan ik 'm ombouwen tot kleine asbak...

Bedankt trouwens voor die tip van de helpdesk, zal zo ff bellen !

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 14:52

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 09:03:
@ Reuzenkind

Ten eerste moet het wel errug toevallig zijn als alle andere buitenlandse providers op 1 december hun tarieven verhogen. Maar de bewijslast ligt niet bij ons maar bij Vodafone, als ze zich hierop willen beroepen moeten ze ook met de bewijzen komen.

Als ik wat nieuws heb laat ik hjet weten.
Graag, ben best wel benieuwd. :D

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:30

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Dusun schreef op 10 december 2003 @ 17:59:
Geachte mervrouw, heer.

Hierbij bevestigen wij dat Vodafone van uw nieuwe aanbieder een verzoek heeft ontvangen tot voortijdige opzegging van uw contract voor mobiele nummer xxxxxxxxxx

Dit betekent dat u Vodafone het abonnementsgeld en de maandelijkse vaste kosten voor aanvullende diensten over de resterende maanden verschuldigd bent, plus de gesprek- en overige gebruikskosten tot aan de daadwerkelijke porteringsdatum. Voor de eindafrekening ontvangt u na portering naar uw nieuwe aanbieder een factuur.

Mogelijk heeft u zich niet gerealiseerd dat u als gevolg van de voortijdige opzegging gelijktijdig abonnementsgeld bij Vodafone en bij uw nieuwe aanbieder betaalt. Ter voorkoming van (volledige) dubbele lasten, adviseren wij u uw nieuwe aanbieder per direct de opdracht te geven uw portering maximaal 4 maanden later in te laten gaan.

Meer mensen deze brief gehad? Bij mij lag hij net in de bus.
Ik heb meteen maar de klantenservice gebeld maar de desbetreffende afdeling was niet meer aanwezig. Ik ga er eigenlijk maar vanuit dat dit een standaard brief is en ik me nergens zorgen over hoef te maken maar je weet maar nooit. Ik heb mijn abonnement netjes afgezegd omdat dat ik het niet eens wat met de verandering van de AV, dit is ook goed bij 117 verwerkt maar nu toch dit! Suggesties?

Groeten Bart.
Bij mij lag gisteren ook deze brief in de bus. Voor de zekerheid toch maar ff met Vodafone 117 gebeld en ze konden in het systeem zien dat alles in orde was en dat ik deze brief als niet verstuurd mag beschouwen. Orange heeft nummerporterting aangevraagd en per 15 dec ben ik uit de lucht bij Vodafone aldus de medewerker die ik aan de lijn had. Uiteraard moet ik wel de kosten betalen voor de periode van 1 dec. t/m 15 dec. maar dat is niet meer dan logisch.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Bevestig dat meteen even per fax, want het telefoontje, dat herinnert niemand zich meer bij Vodafone, deze brief echter wel. Bevestig maar even dat je uit het gesprek hebt begrepen dat de brief onjuist is en dat je tot 15 december moet betalen, daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Wekkel schreef op 12 december 2003 @ 09:41:
Bevestig dat meteen even per fax, want het telefoontje, dat herinnert niemand zich meer bij Vodafone, deze brief echter wel. Bevestig maar even dat je uit het gesprek hebt begrepen dat de brief onjuist is en dat je tot 15 december moet betalen, daarna niet meer.
Bedankt voor de tip, zal zometeen even een faxje de deur uitdoen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vodafone opgezegt per nummerportering. Ik heb nummerportering aangevraagd naar Orange prepaid. Net even gebeld met Orange en ze zijn er mee bezig. Mijn vraag is nu: maakt het uit als die nummerportering pas na de 18e (of 14e volgens andere berichten) word doorgevoerd.
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 12:13:
Ik heb vodafone opgezegt per nummerportering. Ik heb nummerportering aangevraagd naar Orange prepaid. Net even gebeld met Orange en ze zijn er mee bezig. Mijn vraag is nu: maakt het uit als die nummerportering pas na de 18e (of 14e volgens andere berichten) word doorgevoerd.
bedankt
Maakt niet uit, het belangrijkste is dat je voor de 18e aan Vodafone kenbaar hebt gemaakt dat je opzegt n.a.v. de Eurocall wijziging. Dat het moment van porteren later is, heb jij geen invloed op dus kunnen ze je ook niet op pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
Net ook maar even een fax de deur uit gedaan met bevesting over wat de medewerkers van 117 vertelde over de "standaard" brief die ik ontvangen had. Mooi alles ingedekt op deze manier. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat het allemaal geen problemen zal geven want de vorige keer is ook alles goed verlopen.

Groeten Bart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ondertussen van Orange ook een brief binnen gehad dat de portering op 15 december zal plaatsvinden (zoals de medewerker van Vodafone gisteren aan de telefoon dus zei)! :*)

-Utopist- nogmaals bedankt voor dit topic! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:36

aKra

Intentionally left blank.

Wat Wekkel postte dacht ik inderdaad, dom van me... Bel ze op, had al paar keer door de telefoon gekregen dat hij afgesloten zou worden... Die griet even zoeken in systeem:

"Meneer de fax is ontvangen, maar hij is nog niet in behandeling genomen!"
- Das fijn...
- En, dit betekend dus dat ik geen bevestiging heb dat ik afgesloten zou worden?
"Nee meneer, de reden dat het zo lang duurt kan vaak zijn dat u niet afgesloten kunt worden!"
- Owkee... En ik zit hier met m'n nieuwe abonnement dus voor jan aap?
"Zoals u het zegt..."
- Mmkay...
"Ik maak een memo dat hij zo snel mogelijk verwerkt wordt en dat u een fax terug krijgt!"
- Mmmmkay...

*bel paar minuten later op*

- Staat er een memo toevallig onder mijn naam over opzegging?
"Nee, er staat wel iets over het niet kunnen versturen van GPRS gegevens..."
- GREAT GREAT GREAT!
- Maak maar een memo dat ik PER DIRECT wegens EUROCALL opgezegd wil worden naar een verwijzing van die fax...
- Merci beacoup...
*KLIK* (wel gewacht todat hij het had gedaan...)

Dus :X :X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

FF een tip als je belt of je fax/brief al behandeld is, dan moet je ff doorvragen! Zeg ff dat ze heel goed kijken, want ze kijken er op de een of andere manier overheen.

Ik belde afgelopen dinsdag namelijk om te vragen of ze het al behandeld hadden. Zeggen ze gewoon dat ze het niet hebben. :(
Ik bel gisteren, wederom verhaal dat ze het niet hebben, en die vent begint tevens te zeiken dat ik het ook aangetekend had moeten sturen.... :(
Ik bel vandaag, wordt mij gewoon verteld dat hij 3 december al verwerkt was en dat ik dus gewoon weg ben op het moment van nummerportering. :)

Kortom die sukkels weten gewoon niet waar ze moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm....gister ook ff een brief opgesteld en gefaxt naar de volgende nummer:

> 045-5607661
> 043-3557772

Bel ik net op. Geen fax ontvangen. Nu blijkt dat er gefaxt moet worden naar 043-3558443.

Nu snap ik er niks meer van.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Blijven faxen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:49
Daarom vriendjes en vriendinnetjes : STUUR ALTIJD AANGETEKEND MET ONTVANGST BEVESTIGING. Dan krijg je een kaartje terug met datum van ontvangst en handtekening van ontvanger (ie. Vodafone). In NL is zo'n kaartje wettig en overtuigend bewijs van ontvangst van een poststuk, op het moment dat jij dit kaan tonen is het aan de tegenpartij om uit te leggen waarom de brief niet is behandeld :)

Het kost je 6 of 7 euro, maar je zit 100% zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ik probeer al de hele zaterdag avond een fax naar Vodafone te krijgen, helaas zonder succes.
De telefoon gaat wel gewoon over maar wordt dus niet opgenomen.

getest met: 045-5607661 en 043-3558443

Is het papier soms op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Nu online
HoppyF schreef op 13 december 2003 @ 22:16:
Ik probeer al de hele zaterdag avond een fax naar Vodafone te krijgen, helaas zonder succes.
De telefoon gaat wel gewoon over maar wordt dus niet opgenomen.

getest met: 045-5607661 en 043-3558443

Is het papier soms op :)
Na een tijdje proberen en zoeken is het toch gelukt op fax 043-3557772.
Hopelijk is dat ook het goede nummer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op 13 december 2003 @ 22:43:
[...]

Na een tijdje proberen en zoeken is het toch gelukt op fax 043-3557772.
Hopelijk is dat ook het goede nummer !
Ik had afgelopen vrijdag gefaxt naar nummer 043-3557772. Toen ik zaterdagmiddag belde naar 117 optie 7 kreeg ik ten eerste te horen dat de fax niet was aangekomen. Ten tweede kreeg te horen dat nummer 043-3557772 bedoeld was voor nummer doorzetten of zoiets. Faxnummer 043-3558443 zou het correcte nummer voor opzegging moeten zijn volgens de telefoniste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ik heb de brief maandag gefaxed naar 045-5607661 en dinsdag was ik al afgesloten! ;) Misschien helpt: Ter attentie van: Afdeling Retention Admin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 10:09:
Vreemd, ik heb de brief maandag gefaxed naar 045-5607661 en dinsdag was ik al afgesloten! ;) Misschien helpt: Ter attentie van: Afdeling Retention Admin?
Misschien dat ze in het weekend er niks aan doen en pas komende maandag er weer naar gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL....net weer naar 117 optie gebeld. Krijg nu weer een ander nummer te horen waar naar gefaxt moet worden: 043-3557015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 09:54

Row

Shit kom der een beetje laat achter maar zou het nog lukken als ik hem vandaag/morgen stuur de brief/fax?

alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Nu online
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 12:23:
LOL....net weer naar 117 optie gebeld. Krijg nu weer een ander nummer te horen waar naar gefaxt moet worden: 043-3557015.
Wat een ellende met die faxen !
Wat ik ook niet begrijp dat er geen faxnummer op hun website te vinden is.
Beetje slordig wel.

Ik weet wel dat Vodafone een TELEFOON company is maar ook faxverkeer gaat via de telefoon ...

Maar goed: maandag maar even bellen of mijn fax aangekomen is.
Afdeling Retention Admin staat inderdaad op de fax dus dat moet goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op 14 december 2003 @ 21:28:
[...]

Wat een ellende met die faxen !
Wat ik ook niet begrijp dat er geen faxnummer op hun website te vinden is.
Beetje slordig wel.

Ik weet wel dat Vodafone een TELEFOON company is maar ook faxverkeer gaat via de telefoon ...

Maar goed: maandag maar even bellen of mijn fax aangekomen is.
Afdeling Retention Admin staat inderdaad op de fax dus dat moet goed zijn.
Het vervelend is dat ze op hun email (klantenservice.nl@vodafone.com) ook niet echt reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Nu online
Het vervelend is dat ze op hun email (klantenservice.nl@vodafone.com) ook niet echt reageren.
Zeker vervelend en bellen helpt ook niet dan heb je geen poot om op te staan.
Vandaar de fax (opzegging abo)

De klachten afhandeling is ook al niet best, sterker nog: ze reageren niet eens op een schriftelijk (dus niet per email) ingestuurde klacht.

Ook herhaaldelijke verzoeken per email hebben tot op heden niet tot een oplossing mogen leiden maar dit ter zijde.

Vandaar dus mijn opzegging !!

Ik heb overigens een voordelig Orange Ready (=Prepay) gevonden bij
Telecom Today (winkels).
Prijs 5 Euro met 15 euro beltegoed, met inlevering van bon uit de folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zou ook naar Heerlen faxen (045) want daar zit de facturering nog enzo. Ik heb vorige week mijn opzegfax daarnaartoe gestuurd en ben vandaag afgesloten. (geen bevestiging gehad ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Nu online
_Richie_ schreef op 15 december 2003 @ 09:32:
Ik zou ook naar Heerlen faxen (045) want daar zit de facturering nog enzo. Ik heb vorige week mijn opzegfax daarnaartoe gestuurd en ben vandaag afgesloten. (geen bevestiging gehad ofzo)
Ik heb maandag morgen met de klantenservice gebeld over die fax nummers.
Het blijkt dat 045-5607661 niet meer in gebruik is en dat 043-3557015 hiervoor in de plaats is gekomen.

Nu maar weer afwachten of die fax wel aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Vanmorgen gebeld: we zijn nu bezig met het verwerken van de faxen van 6 december 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 01-10 21:37
HoppyF schreef op 15 december 2003 @ 12:46:
[...]

Het blijkt dat 045-5607661 niet meer in gebruik is en dat 043-3557015 hiervoor in de plaats is gekomen.

en de beer is los....

Mijn opzeg nummer ---> speciaal voor annuleringen volgens de klantenservice
043-3558443

und jetzt... ga ze toch echt niet naar alle nummers sturen...

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
HoppyF schreef op 15 december 2003 @ 12:46:
[...]

Ik heb vanochtend naar dat nummer gefaxt in heerlen (045) en hij deed het prima hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik kreeg te horen dat dat andere nummer niet juist was en dat ik juist naar : 045-5607661 moest faxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb verleden woensdag mijn abo opzegging gefaxd.
Ik geloof al 100 keer gebeld maar tot nu toe mog steeds geen response.

Ik wacht maar met een nieuw abonnement want zo zit ik met 2 abo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Het is een feit: vanaf nu staat er Orange in m'n display! :)

Nummerportering is perfect verlopen! Alleen een beetje jammer dat ik iedereen weer moet toevoegen in m'n telefoonboek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanochtend gefaxt naar de drie verschillende faxnummers die ik hier ben tegengekomen. Rond een uur of 13:00 heb ik gebeld en de fax was reeds in behandeling. Men wacht nu op reactie van mijn nieuwe provider vanwege mijn aangevraagde nummerportering. So far so good...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang zit er tussen, tussen het faxen van de afsluiting en afsluiten van het nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel
  • Laatst online: 18-06 23:31

boekel

Dusss...

Net ook even 117 gebeld, je moet voor 18 december (of op 18 december, dat weet ik niet) opzeggen, dus niet voor 20 december. het laatste faxnummer klopt.

http://www.boekel.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Ruud2001 schreef op 15 december 2003 @ 16:33:
Het is een feit: vanaf nu staat er Orange in m'n display! :)

Nummerportering is perfect verlopen! Alleen een beetje jammer dat ik iedereen weer moet toevoegen in m'n telefoonboek...
cool man, ik ga zo mijne faxen :)
heb nog geen maand een e700 dus komt wel goed uit :D :D :D nu lekker een el cheapo abbo nemen van orange :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend weer een fax gestuurd. Vanmiddag weer gebeld. Faxen nog steeds niet in behandeling genomen. Nu blijkt het enige goede faxnummer te zijn: 045-5607661 te zijn. Beet je vreemd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 17:41:
Vanochtend weer een fax gestuurd. Vanmiddag weer gebeld. Faxen nog steeds niet in behandeling genomen. Nu blijkt het enige goede faxnummer te zijn: 045-5607661 te zijn. Beet je vreemd allemaal.
Ik heb ook behoorlijk door moeten drammen (gelukkig was 117 gratis), voordat ik uiteindelijk bevestigd kreeg, dat je inderdaad kon opzeggen. Eerste fax is ook niet aangekomen. Dat nummer klopt i.i.g., via een fax naar hetzelfde nummer ben ik namelijk afgesloten.

Ik heb wel het idee, dat ze echt elk contact registreren. Ze kunnen dus volgens mij wel zien, hoe vaak je al gebeld hebt en hoeveel e-mails je al gestuurd hebt hierover. Uiteindelijk zien ze wel in, dat ze een volhouder aan de lijn hebben......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-09 16:03
Iemand een voorbeeld van zon fax? Over wat er precies allemaal in moetstaan ivm nummer porten etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Dezjay schreef op 15 december 2003 @ 18:03:
Iemand een voorbeeld van zon fax? Over wat er precies allemaal in moetstaan ivm nummer porten etc etc...
Als je ff dit topic had gelezen had je op pagina 3 dit gevonden:
Vodafone Libertel N.V.
Postbus 3500
6401 CA Heerlen

Dhr. xxxxxxx
xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx

Klantnummer: xxxxxxxxxxxxxxx
Mobielnummer: xxxxxxxxx
Simcardnummer: xxxxxxxxxxxxx

Betreffende: opzegging Vodafone contracten n.a.v. wijzigingen Eurocall

Zaandam, 21-11-2003

Beste Meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van de wijzigingen die Vodafone doorvoert per 1 december mbt Eurocall wil ik graag mijn abonnement opzeggen en het nummer behouden. Ik doe dit op basis van artikel 2.8 van de algemende voorwaarden.

Ik zou graag mijn nummer willen porteren naar mijn nieuwe provider. Ik verzoek u daarom dit nummer niet te laten vervallen.

Ik zal voor het einde van het contract een verzoek tot nummerbehoud via mijn nieuwe provider uw richting opsturen. Het abonnement mag per 1 december worden stopgezet.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben voorgelicht.

Met vriendelijke groet,

Dhr. xxxxxxxxxxx

Bijlage 1: kopie passpoort Dhr.xxxxxxxxxxxxxx
faxen naar 045-5607661

ff je tekst aanpassen dat je op moment van porteren pas wilt opzeggen eventueel

Suc6 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ruud2001 op 15-12-2003 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Nu online
Nog even over het faxnummer: 045-5607661

Ik heb deze echt UREN geprobeerd zonder resultaat :(

Vandaar mijn telefoontje naar de klantenservice en een vriendelijke dame vertelde mij dat het juiste nummer 043-3557015 was.
Op dat nummer staat inderdaad een fax.

Ze heeft uitdrukkelijk navraag gedaan bij de betreffende afdeling, ik moest hiervoor wel even wachten maar na een paar minuten wist zij het bovenstaande nummer te vertellen en ook dat 5607661 niet meer in gebruik was.

Maar goed, het lijkt erop dat men elkaar soms tegenspreekt bij de klantenservice.

Gelukkig is er nog TWEAKERS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Men heeft mij toch echt het andere nummer doorgegeven, welliswaar duurde het lang, ruim 2 en halve minuut maar de fax is gewoon doorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wederom weer gebeld naar Vodafone 117 optie 4 nav mijn voor de zoveelste gestuurde fax. De dame die ik aan de telefoon kreeg kon me wederom weer niet vertellen of de fax was aangekomen en/of in behandelings was genomen.

Ik heb toen ook verteld dat ik vanaf vrijdag bezig ben met het versturen van faxen en tot nu toe 4 verschillende fax nummers gekregen heb op naar toe te faxen.

Nu werd mij dus verteld dat diverse afdelingen aan het verhuizen waardoor de diverse faxnummers komen te vervallen / zijn vervallen.

Tot op heden blijkt dus het nummer 045-5607661 het correcte faxnummer te zijn.
Tevens werd mij verteld dat het wel 2 tot 3 dagen kon duren voordat de fax zou worden behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 22:34:
Heb wederom weer gebeld naar Vodafone 117 optie 4 nav mijn voor de zoveelste gestuurde fax. De dame die ik aan de telefoon kreeg kon me wederom weer niet vertellen of de fax was aangekomen en/of in behandelings was genomen.

Ik heb toen ook verteld dat ik vanaf vrijdag bezig ben met het versturen van faxen en tot nu toe 4 verschillende fax nummers gekregen heb op naar toe te faxen.

Nu werd mij dus verteld dat diverse afdelingen aan het verhuizen waardoor de diverse faxnummers komen te vervallen / zijn vervallen.

Tot op heden blijkt dus het nummer 045-5607661 het correcte faxnummer te zijn.
Tevens werd mij verteld dat het wel 2 tot 3 dagen kon duren voordat de fax zou worden behandeld.
Vandaag werden de faxen van 6 december verwerkt :/
Die domme limbo had het er maar over dat het altijd zo druk is rond de feestdagen, waarop ik hem vroeg: goh hoe kan het dan zijn dat als ik nieuw abbo aanvraag dit wel binnen een paar uur verwerkt is.

Vervolgens begon ie te zeuren dat als ik naar ander zou overstappen zeker minder goede kwaliteit dienstverlening zou krijgen, waarop ik hem vroeg waar de dienstverlening van vodafone op dit moment dan uit bestaat, ik ben fanatiek gprs gebruiker, maar men heeft niet eens zaken als een smtp server, zijn de instellingen nergens te vinden op de site, en moet ik voor elke scheet op hun wap portal gaan betalen. Vervolgens begint die gozer te roepen dat ie niet met mij in discussie gaat, dus ik zeg hem dat ie dan ook geen uitspraken moet doen over andere providers. Vervolgens ging ie ze woorden terugnemen, pffffff kneusjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Ellende,

Nouja mijn verhaal dan maar even. vriend van men zus en ik hebben allebei vodaphone dus allebei opzeggen en zodoende heeft hij zijn faxje maandag ( 15e ) 's morgens verstuurt en ik heb mijne om 18.00 de 15e verstuurt beide naar faxnummer: 045-5607661
Hij is vandaag (16e) afgesloten maar ik nog niet :@, heb ik nog kans dat ik word afgesloten of ben ik te laat :?

Mijn fax kwam na ongeveer 3 min aan of ja toen zei die dat ie verzonden is.
dus tja hoop dat ik morgen afgesloten word, zal jullie wel op de hoogte houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-09 16:03
kreeg net te horen an die mevrouw bij de vodafone dat ze nu weer een beetje bij waren.. was wel leuk gesprek trouwens :P

Maar goed.. morgen hoor ik wanneer ik wordt afgesloten.. dan weer een nieuw phone halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Dezjay schreef op 16 december 2003 @ 19:24:
kreeg net te horen an die mevrouw bij de vodafone dat ze nu weer een beetje bij waren.. was wel leuk gesprek trouwens :P

Maar goed.. morgen hoor ik wanneer ik wordt afgesloten.. dan weer een nieuw phone halen..
Mmm dit is dus eigenlijk goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er net achter dat ik nu officieel ben afgesloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Hoe ben je daar achter gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row schreef op 16 december 2003 @ 20:15:
Hoe ben je daar achter gekomen?
Ik kan niet meer bellen met mijn mobiel ;) en het vodfone logo is verdwenen uit mijn display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik kan jammer genoeg nog steeds bellen :'(

En ze zeggen @ 117 nu dat ze de fax in behandeling gaan nemen! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Ik ga nu faxen !!
Dit zou echt een mega goed einde zijn van dit jaar, na talloze rekeningen waar ik niet over ben ingelicht, enorm hoge kosten en alsmaar reclame, ben ik nu dus eindelijk van ze af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft allemaal vaag bij Vodafone.
Orange is nogsteeds bezig met de nummerportering, zou nu binnen 10 dagen moeten gebeuren.

Zowel mijn vriendin als ik hebben opgezegd bij Vodafone, de faxen dezelfde middag verstuurd. Allebei een paar dagen later telefonische bevestiging gekregen van de opzegging.

Zij kreeg vandaag een brief dat ze per 18 december zou worden afgesloten, maar ik heb nog geen brief. Wazige hap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:53

reiker

dan jij!

Vrijdag is het voor mij drie weken geleden dat ik bevestiging kreeg van mn opzegging. Ik heb toen direct de nummerbehoud kaart van Orange ingevuld. Er is nu echter nog niks gebeurd...

Na wat bellen met de verschillende klantenservices blijkt het volgende:

* Orange zegt dat er een probleem is met de portering
* Vodafone zegt dat mn nummer gewoon vrij is
* Orange zegt dat dit geen normale gang van zaken is, normaal gesproken zeggen zij jouw abo op als ze zo'n kaart binnenkrijgen. Nu heb ik het zelf al gedaan
* Orange zegt dat ik maar contact moet opnemen met Vodafone om te vragen wat er aan de hand is
* Vodafone zegt dat het nummer gewoon nog steeds vrij is
* Orange reageert met de mededeling dat het dan vanzelf goed komt

Dit laatste is van afgelopen zaterdag... Ik heb nog steeds niks gemerkt. Terwijl die termijn van tien dagen nu echt allang voorbij is!!!

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net gebeld en ze hebbej nu een achterstand van 6 dagen zeiden ze...
ook zei hij dat ik een verzend bewijs van mijn fax automatisch krijg als ik een fax stuur zodat ik kan bewijzen dat ik voor 18 december heb gestuurd maar ik heb geen bewijs? weet iemand hoe ik die uit zon fax apparaat moet trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik heb ook nog steeds geen brief gekregen van Vodafone. Hopelijk komt-ie gauw, want om over te stappen naar T-Mobile met nummerbehoud moet ik volgens het nummerbehoudformulier een kopie van de opzeggingsbevestiging bijsluiten. Of is dat laatste niet nodig?

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Zojuist door Orange bevestigd dat op 23 december de stekker er bij Vodafone uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Nu online
Mijn afgelopen maandag verzonden fax is aangekomen en in behandeling.
(zo zegt de klantenservice van Vodafone)

het wachten is nu op Orange want die heb ik opdracht gegeven voor nummerportering.

De klantenservice wist overigens nog even op te merken dat de tarieven verlaagd waren ipv verhoogd !!
Kortom: waarom zou je je abo beeindigen ??
Ik heb die opmerkingen zo maar even gelaten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Ik ben vandaag geporteerd naar Vodafone IZI, dus weer een nieuw abotje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik wacht morgen precies een week :r
Gister nog maar eens gebeld, en krijg je het antwoord dat ik begin volgende week nog maar eens moet terugbellen, het is toch van de zotten dat het grootste communicatie bureau ter wereld er 10 dagen over doet om een fax te verwerken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

raptorix schreef op 17 december 2003 @ 19:24:
Ik wacht morgen precies een week :r
Gister nog maar eens gebeld, en krijg je het antwoord dat ik begin volgende week nog maar eens moet terugbellen, het is toch van de zotten dat het grootste communicatie bureau ter wereld er 10 dagen over doet om een fax te verwerken :(
Tja, ze krijgen zo'n stortvloed van opzeggingen ineens, da's niet zo vreemd, maargoed, is die paar dagen langer zo'n probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Boekel schreef op 17 december 2003 @ 21:36:
[...]

Tja, ze krijgen zo'n stortvloed van opzeggingen ineens, da's niet zo vreemd, maargoed, is die paar dagen langer zo'n probleem??
Ja, ik vind 10 dagen om een fax af te handelen een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Hoelang duurt het ongeveer?
Ik heb hem vanmiddag rond half 12 verstuurd ofzo, ik neem aan dat ik dan binnenkort (binnen 4 dagen) wel bericht krijg dat het bevestigt is?
En tot wanneer kan het?
Niet dat mijn fax even de 24 ste gaan bekijken en de 25ste bellen dat het maar tot de 23ste kon ofzo :S

[ Voor 29% gewijzigd door GeeMoney op 17-12-2003 23:43 ]

• boekel

boekel

Dusss...

The_Dart schreef op 17 december 2003 @ 23:11:
Hoelang duurt het ongeveer?
Ik heb hem vanmiddag rond half 12 verstuurd ofzo, ik neem aan dat ik dan binnenkort (binnen 4 dagen) wel bericht krijg dat het bevestigt is?
En tot wanneer kan het?
Niet dat mijn fax even de 24 ste gaan bekijken en de 25ste bellen dat het maar tot de 23ste kon ofzo :S
Je moet een verzendrapport van je fax erbij bewaren, dat is nl. bewijs dat je iets verstuurd hebt naar ze, als ze 'm kwijt zijn is dat afdoende om aan te tonen dat je het verstuurd hebt.

• Martinus
D-Jay schreef op 17 december 2003 @ 19:11:
Ik ben vandaag geporteerd naar Vodafone IZI, dus weer een nieuw abotje :P
dat heb ik ook aangevraagd hoe lang duurde het bij jou?

no comment

Verwijderd

Ok ben nu ook afgesloten maar denk niet met nummer behoud.
Ik had in mijn brief vermeld dat ik het niet met de wijzigingen eens was en dat ik eventueel bij vodoflone wou blijfen mits ze mij iets aantrekkelijks konden aanbieden, dus ik wacht op de reply. Hierop zou ik vervolgens beslissen of ik zou blijfen of dat ik naar een andere provider ga, tevens wou ik in deze brief vermelden dat ik nummerbehoud wil. Maar nu hebben die sampies me al afgesloten zonder dat ik enige reactie van hun heb gehad!!! kan ik nu mijn nummer nog behouden of is dat nu al verkl**t??? Ik had nog gebeld maar ze zeiden dat nummerbehoud niet mogelijk was bij zo'n opzegging van het abbonement??

• raptorix
Net gebeld, en jawel de fax is verwerkt, oja voor de mensen met een verzekering, deze is gekoppeltje aan je abbo, dus met beeindiging van je abbo eindigt ook je verzekering.

• curtazimo
  • Laatst online: 27-01-2023
raptorix schreef op 18 december 2003 @ 11:57:
Net gebeld, en jawel de fax is verwerkt, oja voor de mensen met een verzekering, deze is gekoppeltje aan je abbo, dus met beeindiging van je abbo eindigt ook je verzekering.
Sjit, had ik nog niet eens aan ged8... Stelt me iig gerust dat ik dat niet apart hoef te doen :)

Gister faxje verstuurd, afw8en hoe lang t duurt. Van mn innetje 8 dec gefaxed (naar 3 verschillende nrs overigens) en 16 dec afgesloten. Duurde vlgs de telefoniste zolang doordat ik t naar het verkeerde nr had gefaxed...

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 10:38:
Ok ben nu ook afgesloten maar denk niet met nummer behoud.
Ik had in mijn brief vermeld dat ik het niet met de wijzigingen eens was en dat ik eventueel bij vodoflone wou blijfen mits ze mij iets aantrekkelijks konden aanbieden, dus ik wacht op de reply. Hierop zou ik vervolgens beslissen of ik zou blijfen of dat ik naar een andere provider ga, tevens wou ik in deze brief vermelden dat ik nummerbehoud wil. Maar nu hebben die sampies me al afgesloten zonder dat ik enige reactie van hun heb gehad!!! kan ik nu mijn nummer nog behouden of is dat nu al verkl**t??? Ik had nog gebeld maar ze zeiden dat nummerbehoud niet mogelijk was bij zo'n opzegging van het abbonement??
Allereerst krijgen ze tienduizend van die brieven, en dus willen ze alleen de volgende informatie: Afsluiten, of Afsluiten met nummerbehoud.

Niet of ze een aanbieding willen doen (*proest* :+) of dat ze je een brief willen terugsturen. Ze zijn wel gek zeker. Je wilt weg, of je wilt blijven. Maar niet van dit slappe gedoe, daar hebben ze niets aan.

En ja, je nummer ben je nu definitief kwijt.

Het is trouwens onzin dat je je nummer niet kon behouden op deze manier, dat nummer is van jou. Dat had je ook uit deze threat kunnen opmaken.

Misschien dat je protest kunt aantekenen bij de opta/geschillen commissie. Informeer daar maar even. Tipje: Doe dat wél in fatsoenlijk nederlands.

• curtazimo
  • Laatst online: 27-01-2023
curry schreef op 18 december 2003 @ 12:17:
[...]
Gister faxje verstuurd, afw8en hoe lang t duurt.
Ongeveer 20,5 uur dus... om half 6 gistermiddag fax de deur uit, zojuist om 14.15 afgesloten...

Het kan wel snel... als ze maar willen... Overigens faxnrs 043-3558443/7015 gebruikt.

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Verwijderd

cornelixnootje1 schreef op 18 december 2003 @ 13:21:
[...]

Allereerst krijgen ze tienduizend van die brieven, en dus willen ze alleen de volgende informatie: Afsluiten, of Afsluiten met nummerbehoud.

Niet of ze een aanbieding willen doen (*proest* :+) of dat ze je een brief willen terugsturen. Ze zijn wel gek zeker. Je wilt weg, of je wilt blijven. Maar niet van dit slappe gedoe, daar hebben ze niets aan.
Ik heb er niet om gevraagd en kreeg een paar dagen later toch een brief met een "spetterende aanbieding" van Vodafone als ik zou blijven. Ik moest echt heel hard lachen om die brief. Ben echt benieuwd hoeveel mensen erin zijn getrapt.

Het is trouwens onzin dat je je nummer niet kon behouden op deze manier, dat nummer is van jou. Dat had je ook uit deze threat kunnen opmaken.

Misschien dat je protest kunt aantekenen bij de opta/geschillen commissie. Informeer daar maar even. Tipje: Doe dat wél in fatsoenlijk nederlands.
Ik vrees, dat dat nou niet echt de moeite waard zal zijn. Al zou je er iets mee bereiken: big deal, heb je je nummer na een half jaar weer terug. Kun je WEER iedereen gaan vertellen, dat je nu je oude nummer weer hebt....

• Row

Row

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:31:
ik heb net gebeld en ze hebbej nu een achterstand van 6 dagen zeiden ze...
ook zei hij dat ik een verzend bewijs van mijn fax automatisch krijg als ik een fax stuur zodat ik kan bewijzen dat ik voor 18 december heb gestuurd maar ik heb geen bewijs? weet iemand hoe ik die uit zon fax apparaat moet trekken?
same prob here, heb ook geen bewijs gekregen maar wel afgelopen maandag gefaxed dus op tijd !
Maar heb van iemand anders gehoord dat het voor de 16de moet!
Maar na deze posts te lezen kreeg ik weer een btje moed...

Heb fax dus de 15de verstuurt en nu, de 18de, nog steeds niet afgesloten :/

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 14:28
Row schreef op 18 december 2003 @ 15:05:
[...]

same prob here, heb ook geen bewijs gekregen maar wel afgelopen maandag gefaxed dus op tijd !
Maar heb van iemand anders gehoord dat het voor de 16de moet!
Maar na deze posts te lezen kreeg ik weer een btje moed...

Heb fax dus de 15de verstuurt en nu, de 18de, nog steeds niet afgesloten :/
nou ik heb t probleem dus ook....
16de gefaxt en vandaag nog een keer...

ben echt benieuwd wanneer ik nou uit de lucht ben :/

overigens hoorde ik weer dat t voor de 20ste moest. 8)7

• raptorix
Weet iemand een beetje goede shop waar je de nokia 6600 kan krijgen, icm een abbo van een euro of 40/50 (2 jaar)?

Shop moet wel echte winkel zijn, en uiteraard geen vodafone maar bij voorkeur orange ofzo.

Verwijderd

Zoals ik al eerder had gezegd heeft mijn vriendin al een brief ontvangen dat ze wordt afgesloten. Dit is inmiddels net gebeurd en haar nummer is geporteerd naar Orange.

Ik kreeg vandaag de brief van Vodafone ter bevestiging van mijn opzegging. Daarnaast heb ik van Orange te horen gekregen dat mijn nummer 24 december wordt geporteerd.

Het kan dus wel! En persoonlijk denk ik dat Vodafone het niet zou doen als het niet verplicht was...

• HoppyF
  • Nu online
Dat gedoe met die faxnummers die al dan niet kloppen komt dus doordat er "interne verhuizingen" aan de gang zijn.
Dit volgens de klantenservice van Vodafone.

Het kan dus nodig zijn je fax nog een keertje te sturen als ze bij de klantenservice nog niet kunnen zien of de opzegging in behandeling is.

• Row

Row

YESSSSS BEN AFGESLOTEN!!!! !:) :) :) :D :D :D

• boekel

boekel

Dusss...

raptorix schreef op 18 december 2003 @ 16:52:
Weet iemand een beetje goede shop waar je de nokia 6600 kan krijgen, icm een abbo van een euro of 40/50 (2 jaar)?

Shop moet wel echte winkel zijn, en uiteraard geen vodafone maar bij voorkeur orange ofzo.
Hier heb ik lopen kijken:
http://www.bestelmaar.nl/bestelm/RAPRD/n6600g2.html

Ik heb ook twee abbo's afgesloten (een 120 en een 1000 abbo) en ben met de prijzen van bovenstaande langs de otomax in alkmaar gegaan (aanrader trouwens), hoewel ze hier goede prijzen hebben begrepen ze niet hoe ze bij bestelmaar.nl zulke prijzen konden geven....naja ik ook niet maar ff printen en mee de stad in nemen is wel altijd handig om over prijzen te onderhandelen.

Verwijderd

Ik heb zelf mijn vfone abo ook per 1 december opgezegd en heb daarna weer meteen een vfone abo afgesloten (zelfde dag). Nu kwam er vorige week op mijn werk een brief binnen van vfone dat ze nu weer tarieven gingen wijzigen aangaande de kosten van een gespecificeerde rekening als je die eenmalig aanvraagt bij hen. Het was eerst 9 euro dat weet ik wel. Weet niet precies meer hoeveel het nu wordt.
Hier zitten genoeg mensen denk ik die misschien wel weten wat er verandert. Kan er op de site weinig van terugvinden (zeg maar niks).
Ze blijven dus tarieven wijzigen iig.

Verwijderd

cornelixnootje1 schreef op 18 december 2003 @ 13:21:
[...]

Ik heb in de brief natuurlijk wel heel wat andere formuleringen gebruikt :7, maar het is gelukkig allemaal goed gekomen. Ik heb nu met iemand gesproken die er wel verstand van had. Deze kon me mededelen dat ze mijn nummer wel hadden vastgehouden en dat ik hem dus wel kan houden :D. benji is dus blij en gaat snel een andere phone en provider uitzoeken.

En dat van die aanbieding had ik idd gedaan omdat hier al meerdere mensen zoiets met de post hadden gekregen. Bovendien ging het in mijn geval om 3 abbo's en dus dacht ik dat ze wel iets leuks konden regelen :| , maar mooi niet dus.
In iedergeval bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze maand 2 vodafone 300 abonnementen afgesloten, maar voor een derde abonnement in de winkel word ik consequent doorverwezen en handmatig afgewezen. Eerder las ik dat er een persoon was met 6 abonnementen; nu wil ik graag weten hoe dit mogelijk is :? .

Wordt je overigens op een blacklist gezet, als je ingevolge art. 2.8 opgezegd hebt.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Boekel schreef op 18 december 2003 @ 20:13:
[...]

naja ik ook niet maar ff printen en mee de stad in nemen is wel altijd handig om over prijzen te onderhandelen.
waarschijnlijk gaan veel mensen standaard antwoorden krijgen....
ja meneer dat is een web-shop, bij ons moet de winkel ook nog betaald worden en kunnen zulke prijzen niet leveren sorry meneer.....
sta je daar met je wappie printjes....

[ Voor 4% gewijzigd door Martinus op 19-12-2003 10:38 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekel

boekel

Dusss...

Martinus schreef op 19 december 2003 @ 10:34:
[...]
waarschijnlijk gaan veel mensen standaard antwoorden krijgen....
[...]
sta je daar met je wappie printjes....
Ja maar je weet tenminste wat ze eraan verdienen....en dat je winkels waar ze geen cashback doen gelijk kan overslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nog ff een tip.

Orange pre-paid startpakket met €15,- beltegoed en gratis nummerportering kost nu maar €5,- :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Nu online
Oscar Mopperkont schreef op 19 december 2003 @ 12:35:
Nog ff een tip.

Orange pre-paid startpakket met €15,- beltegoed en gratis nummerportering kost nu maar €5,- :*)
Klopt: in ieder geval bij Telecom Today als je de bon uit de folder meeneemt en misschien ook wel zonder de bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

HoppyF schreef op 19 december 2003 @ 12:39:
[...]

Klopt: in ieder geval bij Telecom Today als je de bon uit de folder meeneemt en misschien ook wel zonder de bon.
Zonder bon ook, de winkel ligt vol met die folders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Boekel schreef op 18 december 2003 @ 20:13:
[...]

Hier heb ik lopen kijken:
http://www.bestelmaar.nl/bestelm/RAPRD/n6600g2.html

Ik heb ook twee abbo's afgesloten (een 120 en een 1000 abbo) en ben met de prijzen van bovenstaande langs de otomax in alkmaar gegaan (aanrader trouwens), hoewel ze hier goede prijzen hebben begrepen ze niet hoe ze bij bestelmaar.nl zulke prijzen konden geven....naja ik ook niet maar ff printen en mee de stad in nemen is wel altijd handig om over prijzen te onderhandelen.
Geen winkelpand, geen personeel, weinig tot geen voorraad, snelle turnover van wat er in voorraad is. Natuurlijk goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeurd dit ook ooit bij Orange? Ik bedoel komen daar ook wijzigingen voor dat je kan opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik kreeg wel een SMS'je van Orange dat nummerbehoud nu in behandeling is genomen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Yup, die kreeg ik ook en een brief van Orange dat de zaak op 23 december over gaat. Tegelijk een brief van Vodaphone met de strekking "Wat hebben we fout gedaan :'( :'( Lieve zeef's vriendin, blijf alsje alsje ALSJEBLIEFT bij ons. En als je dan echt weg gaat, ko mje dan ooit nog eens terug ??? :'( :'( " :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm leg ff uit? :) snap ut niet..

me vraag was eigenlijk of dit soort dingen als tariefwijzigingen waardoor je onder je contract kunt uitkomen vaak voorkomen of maybe dat ieamnd een idee heeft of het er aan zit te komen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 16:32:
hmm leg ff uit? :) snap ut niet..

me vraag was eigenlijk of dit soort dingen als tariefwijzigingen waardoor je onder je contract kunt uitkomen vaak voorkomen of maybe dat ieamnd een idee heeft of het er aan zit te komen ofzo?
/edit: iets genuanceerder:

"Gelieve de draad te lezen alvorens anderen lastig te vallen..."

[ Voor 11% gewijzigd door cornelixnootje1 op 19-12-2003 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjit.. Gister op de fax gedaan. Vandaag gebeld.. Krijg je dat 'het was tot de 18e' gezeik weer.

Bah, iemand adviezen. (Gelukkig was het niet voor mezelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me af hoe ik zonder tweakers erachter moet komen of er een provider zijn voorwaarden wijzigt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 11:36:
ik vraag me af hoe ik zonder tweakers erachter moet komen of er een provider zijn voorwaarden wijzigt??
Providers moeten dat over het algemeen aankondigen d.m.v. een advertentie in de landelijke dagbladen. Soms zijn ze zo lief om de wijzigingen naar je op te sturen.

Je kan overigens alleen makkelijk opzeggen bij wijzingen bij KPN en Vodafone. Bij de andere aanbieders gaat 't een stuk moeilijker.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste