[Vodafone] Eurocall veranderd, en opzeggen maar weer!

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 7.238 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Jup, mijn vriendin bevestigd dit ook. (Werkt bij vodafone)
Zij durft haar abbo daarentegen niet meer op te zeggen omdat ze bang is haar baan daar kwijt te raken. Achja, vorige keer heb ik er een T610 voor 30€ aan overgehouden :X

.

• Syndicaat892
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-01 19:45
Wat een f$#$%%^ckers bij Vodafone!Ik heb maandag de fax verstuurd en ze kunnen nu nog steeds niets zeggen....volgens mij hebben ze nu instructies gekregen om de mensen zo lang mogelijk aan het lijntje te houden!
Ik kan begrijpen dat ze het zat zijn om steeds al die opzeggingen te verwerken, maar ze moeten het spel wel volgens de regels blijven spelen!
Tevens hadden ze bij mij mijn contract per april 2004 opgezegd(de officiele einddatum), dit vanwege het feit dat ik per oktober probeerde op te zeggen op grond van de wijzigingen in vodafone live die ik niet had, maar in deze brief stond nadrukkelijk opzegging op grond van die voorwaarden en dan per 1 oktober 2003, niet als dit niet kan wil ik opzeggen per 2004!
Maar volgens de aardige vodafone boy had dit geen invloed, en zoja wordt het geschillencommissie aangezien ik het faxrapport nog heb en niet om die opzegging verzocht heb!(hebben nog meer mensen deze situatie?)
Wat een fijne klantenservice.....

Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!

Verwijderd

Dat met dat opzeggen in Oktober had ik ook . Maar daar was de wijziging ook puur en alleen voor live .

Maar wat ik niet begrijp als ik dit topic door lees is al dat na bellen of je fax wel of niet behandeld is .

Heb toch geduld , je heb tot 20 december de tijd om naar aanleiding van deze wijziging op te zeggen .
Heb je je fax / brief verstuurd en ben je op laten we zeggen 3 dec. nog niet uit de lucht heb je tijd zat om nog een keer een brief te versturen .

In de tijd dat ze ons te woord staan hadden ze mischien net je fax kunnen behandelen ;)

Just my 2 cents

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 12:20
Net gebeld naar Vodafone..

Opzeggen i.v.m. veranderde Eurocall tarieven is GEEN geldige reden om contract op te zeggen omdat ik in het verleden nooit via Eurocall heb gebeld?

Ik zei dus : Dat gaat toch automatisch als je in het buitenland bent? (Recent nog geweest)
Maar dat blijkt dus niet zo te zijn..

Wie kan mij vertellen met welke argumenten ik Vodafone kan bellen want volgens mij verzinnen ze wat waar je bij staat...

Verwijderd

om3ega schreef op 27 november 2003 @ 10:04:
Net gebeld naar Vodafone..

Opzeggen i.v.m. veranderde Eurocall tarieven is GEEN geldige reden om contract op te zeggen omdat ik in het verleden nooit via Eurocall heb gebeld?

Ik zei dus : Dat gaat toch automatisch als je in het buitenland bent? (Recent nog geweest)
Maar dat blijkt dus niet zo te zijn..

Wie kan mij vertellen met welke argumenten ik Vodafone kan bellen want volgens mij verzinnen ze wat waar je bij staat...
Dat lijkt me niet echt een reden om niet op te kunnen zeggen. Wie zegt, dat jij vanaf bijvoorbeeld 1 januari er geen gebruik van zou willen gaan maken?

• om3ega
Ik lees op de site trouwens :
Eurocall: één tarief in 31 landen
In 31 Europese landen betaalt u automatisch één tarief voor al uw gesprekken binnen 31 Europese landen: het Eurocall EuropaTarief. Ongeacht op welk netwerk of tijdstip u belt. U kunt ook gebruik maken van het Eurocall VodafoneTarief. Hiermee belt u extra voordelig op één van de 18 geselecteerde Vodafone-netwerken.
AUTOMATISCH? .. Dus ze zitten me wat voor te liegen?

Verwijderd

om3ega schreef op 27 november 2003 @ 10:17:
Ik lees op de site trouwens :

[...]

AUTOMATISCH? .. Dus ze zitten me wat voor te liegen?
Het kan volgens mij niet met elke SIM. Ookal zou je SIM niet geschikt zijn, nog geen probleem. Dan vraag je per direct een nieuwe SIM aan en stuur je de dag erop een nieuwe fax.

Ik heb niet al te lang geleden nog in Duitsland met verschillende providers gebeld, waaronder voornamelijk Vodafone D2 en in Tsjechië. Ik ga er dus vanuit, dat het wat mij betreft wel in orde komt. Gaan ze zeuren over een eventueel ongeschikte SIM, dan vraag ik per telefoon een nieuwe aan en zeg ik dan meteen weer op. Kan tot 20 december, tijd zat dus. (En ik woon 5 kilometer van de Belgische grens af, een Eurocall is dus zo gepleegd...)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 10:20 ]

• om3ega
Mijn SIM kaartje heeft een nummer wat vermeld staat op de site :
SIM-kaart begint met de codering 032, 016C001, 016C002, 016D005, 016D006, 016M005, 016M006, 016M007, 016Z003 en 016Z004
Volgens mij sta ik toch behoorlijk sterk om het contract wel op te kunnen zeggen toch?

---

Het blijkt dus erg te liggen aan de persoon die je aan de lijn krijgt. De medewerker die ik heb gesproken zei dat het wel degelijk een geldige reden is.

Dus alles komt (hopelijk) toch nog goed..

:)

[ Voor 27% gewijzigd door om3ega op 27-11-2003 10:38 ]

Verwijderd

Of je er nou wel of niet gebruik van hebt gemaakt, ze wijzigen de algemene voorwaarden. Als je het daar niet mee eens bent, moeten ze je de kans geven om het contract te beeindigen.
Tenminste, zo zie ik het.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 10:19:
[...]

Het kan volgens mij niet met elke SIM. Ookal zou je SIM niet geschikt zijn, nog geen probleem. Dan vraag je per direct een nieuwe SIM aan en stuur je de dag erop een nieuwe fax.

Ik heb niet al te lang geleden nog in Duitsland met verschillende providers gebeld, waaronder voornamelijk Vodafone D2 en in Tsjechië. Ik ga er dus vanuit, dat het wat mij betreft wel in orde komt. Gaan ze zeuren over een eventueel ongeschikte SIM, dan vraag ik per telefoon een nieuwe aan en zeg ik dan meteen weer op. Kan tot 20 december, tijd zat dus. (En ik woon 5 kilometer van de Belgische grens af, een Eurocall is dus zo gepleegd...)
hoi hoe vraag ik een nieuwe sim aan ? ik heb nl een 1 jaar oud simmetje, maar hij valt niet binnen de genoemde nr's :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 11:32:
[...]

hoi hoe vraag ik een nieuwe sim aan ? ik heb nl een 1 jaar oud simmetje, maar hij valt niet binnen de genoemde nr's :(
Die van mij ook niet. Ik bel morgen weer voor bevestiging van de ontvangst van mijn fax, dan vraag ik meteen per wanneer ik uit de lucht ben. Gaan ze moeilijk doen, dan vraag ik meteen bij de persoon aan de lijn een nieuwe SIM aan. (Ik ben er altijd vanuit gegaan, dat ik gebruik maakte van o.a. Eurocall in het buitenland.) Maar ik verwacht eigenlijk geen problemen.... (tegenover een aantal vrienden, ook met andere SIM, is, net als tegen mij, gewoon gezegd, dat we probleemloos op kunnen zeggen)

Ik snap ook wel, dat ze zoveel mogelijk mensen proberen af te wimpelen. Als jij na een telefoontje met 117 je abbo niet schriftelijk opzegt, hebben ze natuurlijk wat bereikt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 11:38 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 11:36:
[...]

Die van mij ook niet. Ik bel morgen weer voor bevestiging van de ontvangst van mijn fax, dan vraag ik meteen per wanneer ik uit de lucht ben. Gaan ze moeilijk doen, dan vraag ik meteen bij de persoon aan de lijn een nieuwe SIM aan. (Ik ben er altijd vanuit gegaan, dat ik gebruik maakte van o.a. Eurocall in het buitenland.) Maar ik verwacht eigenlijk geen problemen.... (tegenover een aantal vrienden, ook met andere SIM, is, net als tegen mij, gewoon gezegd, dat we probleemloos op kunnen zeggen)

Ik snap ook wel, dat ze zoveel mogelijk mensen proberen af te wimpelen. Als jij na een telefoontje met 117 je abbo niet schriftelijk opzegt, hebben ze natuurlijk wat bereikt.
dat is dan wel bijzonder....lijkt me dat ze bij VF gewoon lekker je weigeren, en dan te laat een nieuwe sim sturen...zodat je niet kan afsluiten.....ik bedoel ummm stel ik fax zomeeteen, en dan krijg ik te horen jammer doen we niet foute sim. dan vraag ik em aan.....en dan komt t te laat..dan ben je mooi de lul. ik kan natuurlijk ook direct in mn brief mailen dat het simnr anders is, maar dat dat toch niet zou uitmaken, omdat ik anders gewoon een nieuwe sim aanvraag en alsnog afsluit (wat hun meer gedoe oplevert).....maar volgens mij is dat beetje te bijdehand, toch }) ?

ps. dit alles geldt alleen vanaf een 180 abbo. alleen dan krijg je gratis een nieuwe sim. alles daaronder moet je 11,50 instapkosten dokken.

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 22:52

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik wil graag meedoen aan deze actie aangezien ik in februari naar Australië vertrek en mijn abonnement nog tot augustus ofzo doorloopt. Dit is natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid om niet al die maanden te hoeven afkopen.

Kan iemand mij vertellen of je kunt aangeven dat je bijvoorbeeld pas per 1 februari afgesloten wil worden ipv per direct?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 11:47:
[...]

dat is dan wel bijzonder....lijkt me dat ze bij VF gewoon lekker je weigeren, en dan te laat een nieuwe sim sturen...zodat je niet kan afsluiten.....ik bedoel ummm stel ik fax zomeeteen, en dan krijg ik te horen jammer doen we niet foute sim. dan vraag ik em aan.....en dan komt t te laat..dan ben je mooi de lul. ik kan natuurlijk ook direct in mn brief mailen dat het simnr anders is, maar dat dat toch niet zou uitmaken, omdat ik anders gewoon een nieuwe sim aanvraag en alsnog afsluit (wat hun meer gedoe oplevert).....maar volgens mij is dat beetje te bijdehand, toch }) ?

ps. dit alles geldt alleen vanaf een 180 abbo. alleen dan krijg je gratis een nieuwe sim. alles daaronder moet je 11,50 instapkosten dokken.
Voor een nieuwe SIM kun je ook bj het City-point terecht. Krijg je meteen mee en is zo goed als meteen geactiveerd. (Die 11 euro heb ik er desnoods wel voor over. Dan gaat mijn huidige SIM gewoon in 2 stukken.)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 12:07 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 11:58:
[...]

Voor een nieuwe SIM kun je ook bj het City-point terecht. Krijg je meteen mee en is zo goed als meteen geactiveerd. (Die 11 euro heb ik er desnoods wel voor over. Dan gaat mijn huidige SIM gewoon in 2 stukken.)
ok, ben dus net geweest, krijg ik te horen dat ie goed is. wat blijkt, ik las je moet en het rode logo hebben en beginnen met 1 vd nrs op de site, maar wat blijkt, het is OF. ik had dus rodo logo=ok.

ik ga zo maar ff faxen :)

Verwijderd

Ik heb net weer gebeld. Mijn fax was nog niet verwerkt, terwijl alle faxen van de 25e verwerkt waren. Niet aangekomen dus. Voor alle zekerheid, ga ik nu dus een nieuwe SIM halen (die van mij voldoet niet aan de eisen voor Eurocall, lekker is dat, ik ging er vanuit, dat ik dat dus WEL had. Altijd gewoon teveel betaald dus. K*tbedrijf.) En dan gaat hij morgen weer op de fax (ben ik zeker op tijd) EN ik stuur maandag een afschrift van de fax met verzendbevestiging naar Vodafone. Ik heb het nu echt helemaal gehad met ze. Tot nu toe eigenlijk best tevreden geweest, maar nou kunnen ze echt opzouten.

Edit:

Net dus even met mijn bureaustoel over mijn SIM-kaart heengereden, dan is hij dus stuk. De nieuwe was overigens gratis. (Voda120) Ik ga zometeen mijn fax opnieuw versturen (met nieuw SIM-nummer) en de aangetekende versie gaat morgen, hooguit maandag, per post naar Vodafone met verzendbevestiging van de fax van vandaag de deur uit.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 15:13 . Reden: retourjte Vodafone citypoint ]

Verwijderd

Ik heb net gebeld, mijn fax is verwerkt, zodra de portering rond is wordt ik afgesloten!!

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 20:41
(jarig!)
Net gebeld, mijn fax is ook verwerkt!
Per 1 december ben ik uit de lucht!

Verwijderd

Hier ook, fax verwerkt, zodra nummerportering rond is mag meneer (ikke dus) vertrekken.

Hartstikke mooi...

Hartelijk dank aan allen die een constructieve bijdrage hebben geleverd :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 15:25 ]

Verwijderd

*Floep fax weg*

meteen fjodaveun gebeld, ze zijn er niet blij mee, maarja . . . Het tarief voor lokaal (IN) het land zelf bellen verdwijnt . . . Scheelt me zo'n 2 euro per minuut . . .

(misschien hint voor jullie als ze moeilijk gaan doen)

Egypte WAS: € 0,53 per minuut, en word nu zo'n € 2,17 (uit mijn hoofd) per minuut.

Wat denken die gasten? Dak daarmee akkoord ga? . . .
Die telefoon meneer hield ook wijzelijk meteen zijn mondje :p

• knny
  • Laatst online: 07:06
tjeezz :D nu alweer heb per 1okt abbo opgezged
ik neem vaker vodafone

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Verwijderd

Abbo van vriendin word ook beeindigd per 1-12 ,
ze wou toch zekerheid voordat ze een nieuw
abbo afsloot dus toch maar gebeld :+

Voor de gene die twijfelen omdat ze nog nooit
in het buitenland hebben gebeld , dat maakt dus ook
niet uit , dat heeft zij ook nog nooit gedaan .

Idd -Utopist- bedankt _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 16:44 . Reden: Bedankie geplaatst ]

Verwijderd

-Utopist-, bedankt! Zonder jouw "subtiele" hint was ik er waarschijnlijk pas achtergekomen na de komende zomervakantie. Ik gebruik dan (buiten Europa) mijn mobiel vooral veel om taxi's te bestellen en dat soort dingen. Dat had ik dus ook nog eens even flink gemerkt aan mijn rekening, als ik het voorbeeld hierboven lees!

Net dus een nieuwe SIM gehaald, ookal blijkt nu, dat dat waarschijnlijk niet eens nodig was geweest. (Frisse neus is ook nooit verkeerd.) Daarna meteen weer een fax door het apparaat gejaagd, aangezien de vorige niet aangekomen was. De versie voor aangetekende post (inclusief verzendrapport van de fax van zonet) ligt klaar en gaat morgen naar het postkantoor. (Als die fax 1 keer niet doorkomt, kan dat de tweede keer natuurlijk ook zomaar gebeuren.) Dit kan gewoon niet meer foutgaan. (Nouja, we hebben het nog steeds over Vodafone....)

Nogmaals bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 16:27 ]

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Oscar gaat zaterdag ook maar eens een faxje de deur uit doen 8)

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
hmmm,

nog steeds niets verwerkt, morgen moest ik weer bellen, maar dan naar "optie 6" ipv 4.

Volgens mij moet je echt hopen dat je een vrouw treft, die werken veel harder voor je. :)

En mannen zijn daar per definitie onbeschoft.

• wpuntnl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 00:10

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

vandaag een aangetekende brief de deur uit gedaan... er was hier nergens in de buurt een fax te bekennen...

plus met handtekening retour kan men mij niet vertellen dattie niet is aangekomen :D

Survival of the W-est

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Tnx for the info mensen.
Ik moest VF nog opzeggen, nu kan dat extra snel :)

Verwijderd

Ik heb dus vrijdag 21 november 2003 (direct na het uitlekken op TelecomVergelijker en GoT) direct een fax naar Vodafone gestuurd met mijn opzegging. Deze kon tot eergisteren (dinsdag 25 november 2003) niet gevonden worden, mij werdt aangeraden om de fax nogmaals te versturen en ook naar een ander 043-nummer (zie paar post terug van mij).

Woensdag 26 novemer 2003 heb ik de fax dus nogmaals verstuurd (aan het einde van de dag) nadat ik nogmaals even had gebeld of die er toevallig niet al gewoon in stond. Wat dus niet het geval was.

Vanochtend (donderdag 27 november 2003) gebeld of die inmiddels al wel binnen was (mijn fax van die dag ervoor) en ja hoor :) ...eindelijk! Ik kreeg ook gelijk het bericht dat die goedgekeurd is en dat ik per 1 december 2003 (maandag) kosteloos wordt afgesloten :)

Dus na totaal 3x fax-en (2x naar 045-nummer en 1x naar 043-nummer) en 5x bellen (1x informatief op vrijdag, 1x maandag of die er al was, 1x dinsdag of die er al was, 1x woensdag of die er al was, en 1x donderdag (vandaag) of die er al was) is het gelukt :)

• iMars
  • Laatst online: 15-09 21:00

iMars

Full time prutser

Hallo luitjes :+

Heb zojuist gesproken met iemand van de klantenservice, wat voor mij de voor en nadelen zijn van deze verandering. Ik merk er niks van, maar dat weet hij niet :D Ik vroeg aan hem of dit genoeg reden is om per direct mijn contract te beeindigen. Hij vertelde mij dat dat inderdaad mag ...

Maar het moet dan wel vóór 1 december geregeld worden vertelde hij mij.

Dus ik ga morgen lekker een andere abo afsluiten met een Samsung E700 :P

Edit: als je alles door een andere provider laat regelen, scheelt dat een hoop faxen en misschien ellende :P

[ Voor 11% gewijzigd door iMars op 27-11-2003 19:22 ]

Koop hier mijn P1 reader :)

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Net ook maar eens ff met de vriendelijke vrienden van Vodafone gebeld O-)

Morgen een faxje sturen met
- Kopie legitimatiebewijs
- Brief met reden van beeindiging
- NAW gegevens + mobiel nummer vermelden en ondertekenen met handtekening
- Aangeven dat ik nummerportering wil toepassen

Ze konden me helaas niet zeggen per wanneer ik afgesloten zou gaan worden...

Wat is nu wijsheid? Morgen maar direct naar de Orange shop gaan om een prepaid kaartje aan te schaffen? Of hoe zit dat met dat nummerbehoud? Sorry als dit stomme vragen zijn, maar ik ben niet zo bekend met dit systeem van opzeggen _/-\o_

• hullepim
(jarig!)
Zo werkt dat niet natuurlijk.
Een nieuwe provider zal dat nooit voor je regelen. zowieso moet je zelf het contract met Vodafone ontbinden, dat kan een provider niet voor je doen.
Ze hebben jouw handtekening nodig!

• Shadowzon
  • Laatst online: 15-09 22:56
Net Vodafone gebelt.. :-)

En Fax was aangekomen, per 1 december is m'n contract ontbonden. M'n nummer blijft in de lucht.

Maar nu zit ik met de volgende vraag. Ik wil dus graag nummerbehoud. Maar heeft toevallig iemand ervaringen hoe lang dat ongeveer gaat duren voordat dit geregelt is?

En een andere vraag, krijg je tijdens de "overbruggingsperiode" een tijdelijk nummer?

Alvast bedankt :-)

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:47

n00bs

Het is weer Zomer!

webmail schreef op 27 november 2003 @ 19:21:
Hallo luitjes :+

Heb zojuist gesproken met iemand van de klantenservice, wat voor mij de voor en nadelen zijn van deze verandering. Ik merk er niks van, maar dat weet hij niet :D Ik vroeg aan hem of dit genoeg reden is om per direct mijn contract te beeindigen. Hij vertelde mij dat dat inderdaad mag ...

Maar het moet dan wel vóór 1 december geregeld worden vertelde hij mij.

Dus ik ga morgen lekker een andere abo afsluiten met een Samsung E700 :P

Edit: als je alles door een andere provider laat regelen, scheelt dat een hoop faxen en misschien ellende :P
Voor 1 december :? Men vertelde eerst binnen 30 dagen na bekendmaking... dus dat zou t/m 10 dec. zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu opzeg en nummerportering aanvraag. Wanneer wordt ik dan afgesloten? Per 1 december of zodra mijn nummer geporteerd is naar de nieuwe provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Zo, vandaag heb ik 2 faxjes verstuurd:

1: Naar vodafone, brief met opzegging conform de regels mbt de algemene voorwaarden, samen met mijn ID (kopie natuurlijk) en in de brief aangegeven dat telfort het nummer over gaat nemen. Daarna meteen ff 117 optie 6 gebeld, en de vrouw aan de lijn zei dat de fax nog niet binnen was, maar wel zeer spoedig zou worden behandeld, en dat dit helemaal in orde was.

2. Naar telfort, nummerbehoud formulier samen met een vodafone kopietje (van het factuurtje) en ik had meteen smiddags op mijn telfort nummer al een sms van telfort dat mijn nummerbehoud in behandeling was genomen.

Uiteraard heb ik het faxverzendbewijs goed bewaard!

Ben benieuwd. PS ik heb gefaxt naar 045-5607661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Shadowzon schreef op 27 november 2003 @ 21:05:
Net Vodafone gebelt.. :-)

En Fax was aangekomen, per 1 december is m'n contract ontbonden. M'n nummer blijft in de lucht.

Maar nu zit ik met de volgende vraag. Ik wil dus graag nummerbehoud. Maar heeft toevallig iemand ervaringen hoe lang dat ongeveer gaat duren voordat dit geregelt is?
verschilt per provider, bij Telfort ging het bij mij binnen 10 dagen

En een andere vraag, krijg je tijdens de "overbruggingsperiode" een tijdelijk nummer?
Yep, ik kreeg een tijdelijk telfort nummer dat wegviel toen mijn oude nummer overgezet was

Alvast bedankt :-)
Graag gedaan :P

|Specs|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornelixnootje1 schreef op 27 november 2003 @ 17:38:
hmmm,

nog steeds niets verwerkt, morgen moest ik weer bellen, maar dan naar "optie 6" ipv 4.

Volgens mij moet je echt hopen dat je een vrouw treft, die werken veel harder voor je. :)

En mannen zijn daar per definitie onbeschoft.
Ben ik het niet mee eens. (Alleen dan dat stukje van optie 6, dat klopt wel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

n00bs schreef op 27 november 2003 @ 21:06:
[...]

Voor 1 december :? Men vertelde eerst binnen 30 dagen na bekendmaking... dus dat zou t/m 10 dec. zijn
Dat vond ik ook raar, maar de man vertelde mij dat.
Vind ik niet erg! Hoe eerder hoe beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Kan iemand met zekerheid zeggen voor welke datum je huidige Vodafone abbo. opgezegd moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidler
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-08 14:30
Vorige wijzigiging (oktober) was ik net te laat. Beetje lullig als het in 3 landelijke dagbladen heeft gestaan en je hebt geen krant.....
Gisteren aangemeld bij GoT, wilde ik al een tijdje doen, en gelijk dit mooie bericht !
Wat een mazzel dat ik sinds vorig weekend een nieuwe sim heb die aan de voorwaarden voldoet, en dit op aanraden van Vodafone zelf om bereik problemen te verhelpen !
Fax is de deur uit, afwachten en bellen dus...

Ipsa scientia potestas est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al meer bekend over de termijn van 30dagen of voor 1 dec ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area53
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 21:29

Area53

I'am lost in space!!

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 11:47:
Is er al meer bekend over de termijn van 30dagen of voor 1 dec ?
De opzeg termijn is 30 dagen en die gaat vanaf 20 november in.
De verandering van eurocall naar world gaat op 1 Dec.

Dus kan je vanaf 1 december afgesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dient de verwerking ook voor 1/12 te zijn gebeurd?
of mag je na die datum ook nog je fax sturen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Zijn er meer mensen die enorm veel moeite hebben om de fax verstuurd te krijgen? Heb het nu onderhand al een keer of 10 geprobeerd en steeds komt ie er maar niet doorheen.

Ben ondertussen al wel naar de Orange Shop geweest en heb daar een prepaid dingetje gekocht. Helaas lag "het systeem" van Orange eruit en konden ze me niet direct toevoegen, maar dat wordt nu vanmiddag nog gedaan en als dit gebeurd is bellen ze me ff. Enigste wat ik dus nog moet doen is zorgen dat ik die fax verstuurd krijg. Daarna ist het nog een kwestie van wachten op de nummerportering.

-Utopist- Bedankt voor dit topic! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb (voor de zekerheid ;) ) mijn fax naar beide nummers verstuurd en beide keren geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

Vandaag weer gebeld met Vodafone!

Iedereen kan gewoon zijn abonnement opzeggen.
Het beste is aangetekend per post naar het adres wat op de factuur staat.

Het moet binnen 30 dagen na melding van het bericht (die datum weet ik niet).

Ik heb zojuist een fax gestuurd, en er ook in vermeld dat er een aangetekende brief onderweg is.

Moet allemaal goed komen :+

Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosemite
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 00:14
Ik heb dinsdag via de post (niet aangetekend) mijn opzegbrief verstuurd. Net met Vodafone gebeld en mijn abonnement wordt op 1 december beëindigd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

reiker

dan jij!

Ik heb afgelopen zondag een fax gestuurd, en vanmiddag vertelde de dame achter de klantenservice dat zodra de aanvraag voor nummerportatie binnen was ik weg mag :) Dus gelijk naar de Orange shop gerend, Orange Ready ding gekocht.... En zodra mn nummer over is hebt ik een nieuwe telefoon :D

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ben net gebeld door de Orange Shop en de fax naar Vodafone is nu gelukkig doorgekomen :)

Heb nu even een tijdelijk nummer en zodra de nummerportering afgerond is heb ik het afkopen van 7 maanden Vodafone uitgespaard! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
mijn sim is minstens 4 jaar oud... er is voor mij dus geen hoop ??

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

En hoe zit het voor Debitel/Vodafone klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ruud2001 schreef op 28 november 2003 @ 15:37:
Ben net gebeld door de Orange Shop en de fax naar Vodafone is nu gelukkig doorgekomen :)

Heb nu even een tijdelijk nummer en zodra de nummerportering afgerond is heb ik het afkopen van 7 maanden Vodafone uitgespaard! :*)
ik nu 11 maanden ... mits m'n fax(en) juist zijn aangekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Debitel klanten geldt deze wijziging niet omdat Debitel eigen tarieven en AV hanteert. Het is sowieso erg moeilijk om op deze manier onder een Debitel abo uit te komen. Op telecomverglijk is daar ook een hele discussie over. Ik heb trouwens geen simnummer doorgegeven, alleen een klantnummer en m'n mobiele nummer. Geen problemen gehad en gewoon geaccepteerd.

Voor mensen die een oude simkaart hebben, ik zou het gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen. Lees het topic anders nog even door d'r staat wel iets over vermeld. Anders kun je gewoon 117 bellen. Hopelijk heb je iemand aan de lijn die enigzins klantvriendelijk is, die kan het je wel vertellen (hoop ik).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 14:27

IvoB

Prutst er rustig op los

n00bs schreef op 28 november 2003 @ 16:22:
En hoe zit het voor Debitel/Vodafone klanten?
Dit is al 3000 keer gezegd, kei irri als mensen niet gewoon zelf ff lezen of uitzoeken! :r
De verandering alleen voor mensen die Vodafone als service provider hebben. Jij hebt Debitel, en hebt dus compleet niets met Vodafone te maken. Debitel koopt belminuten (en capiciteit?) in bij Vodafone Netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb geen Debitel ;) ik heb Vodafone ik vraag het namens iemand anders ;)
En het is een logische vraag, aangezien Debitel geen eigen sites heeft en gerbuik maakt van Vodafone's sites en daar netwerkcapaciteit e.d. afneemt

[ Voor 4% gewijzigd door n00bs op 28-11-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

n00bs schreef op 28 november 2003 @ 19:27:
Ik heb geen Debitel ;) ik heb Vodafone ik vraag het namens iemand anders ;)
En het is een logische vraag, aangezien Debitel geen eigen sites heeft en gerbuik maakt van Vodafone's sites en daar netwerkcapaciteit e.d. afneemt
jij hebt een contract met debitel, en debitel weer bij vodafone. die twee vechten dat onderling uit. heb jij als debitel consument nix meej te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racverberne
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 20:16
om dan nog maar even over debitel door te gaan:

het is wel zo dat debitel aan vodafone meer moet gaan betalen en dus misschien binnenkort ook de tarieven gaat verhogen...

P4 1,6@2,24 MSI 845 ultra-c retail cooler 1 casefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 13:50

DFS

ik heb gisterenavond ( 27-11 ) om 20:30 een fax gestuurd, net even gebeld met 117, optie 6 en gevraagd of mijn verzoek was verwerkt en ja hoor per 01-12 wordt mijn abbo opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
mijn contract is ook be-eindigd "per portering".

Ik vraag me echter af hoe ik mijn nummerbehoudsformulier voor t-mobile pre-paid moet invullen. Er moeten gegevens op komen te staan als "opzegtermijn/datum einde contract/gewenste porteringsdatum/ al opgezegd ja of nee."

Die dingen gaan allemaal niet op bij een tariefswijziging, dan is er geen opzegtermijn bijvoorbeeld. En als je invult dat je per 1 december je contract wilt hebben opgezegd (doen zij dan voor je) kan je je nummer weer kwijtraken omdat de portering niet zo snel rond kan zijn.

Lastig probleem. Iemand uitkomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racverberne
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 20:16
Er moeten gegevens op komen te staan als "opzegtermijn/datum einde contract/gewenste porteringsdatum/ al opgezegd ja of nee."
Dan vul je in: "nul dagen/1 december/per direct/ja"

En zij zeggen niets voor je op want je geeft aan dat je al opgezegd hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door racverberne op 29-11-2003 09:00 ]

P4 1,6@2,24 MSI 845 ultra-c retail cooler 1 casefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het sim nummer maakt ook niet uit het kan namelijk ook een geporteerde sim zijn van bv vodafone prepaid naar abbo het gaat er alleen om dat het abbonement voor 17-11-2003 is aangesloten dan kan je gewoon opzeggen en maakt je sim nr dus niets uit volgens medewerksters van vodafone
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 16:28:
Voor Debitel klanten geldt deze wijziging niet omdat Debitel eigen tarieven en AV hanteert. Het is sowieso erg moeilijk om op deze manier onder een Debitel abo uit te komen. Op telecomverglijk is daar ook een hele discussie over. Ik heb trouwens geen simnummer doorgegeven, alleen een klantnummer en m'n mobiele nummer. Geen problemen gehad en gewoon geaccepteerd.

Voor mensen die een oude simkaart hebben, ik zou het gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen. Lees het topic anders nog even door d'r staat wel iets over vermeld. Anders kun je gewoon 117 bellen. Hopelijk heb je iemand aan de lijn die enigzins klantvriendelijk is, die kan het je wel vertellen (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 11:36
Mogelijk?

opzeggen abbo,
nummerportering regelen
dan abbo via bestelmaar.nl afsluiten?

Lees in dit topic zoveel tegenstrijdige berichten en dingen over andere providers, dat het me meer heeft doen twijfelen dan zekerder gemaakt. wie helpt? en tot hoe lang kan de actie nog?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
racverberne schreef op 29 november 2003 @ 08:58:
[...]

Dan vul je in: "nul dagen/1 december/per direct/ja"

En zij zeggen niets voor je op want je geeft aan dat je al opgezegd hebt.
probleem is dus dat die portering minimaal 7 dagen int voren moet worden aangegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area53

Area53

I'am lost in space!!

Martinus schreef op 29 november 2003 @ 10:23:
Mogelijk?

opzeggen abbo,
nummerportering regelen
dan abbo via bestelmaar.nl afsluiten?

Lees in dit topic zoveel tegenstrijdige berichten en dingen over andere providers, dat het me meer heeft doen twijfelen dan zekerder gemaakt. wie helpt? en tot hoe lang kan de actie nog?
Oke, krijg je hier wat duidelijkheid:

- Per 1 December veranderd Vodafone zijn tarief voor bellen in het buitenland.
- Daardoor mag jij, volgens de Algemene Voorwaarden, art. 2.8 van vodafone, je contract onbinden (= opzeggen).
- Opzeggen doe je door vodafone een fax te sturen of een aangetekende brief, dat je niet accoord gaat met de wijzing en je het contract ontbind, maar je wel je nummer wil porteren naar je nieuwe provider. (zie in het begin van dit topic, voor de voorbeeld brief)
- Deze opzegbrief moet voor 20 december bij vodafone te zijn, omdat je 30 dagen hebt om op te zeggen, na bekend making . (De wijzing is op 20 november bekend geworden)
- Na 1 dag bel je vodafone klanten service 117 en optie 6, en vraag je of je fax / aangetekende brief is ontvangen en verwerkt, zodat je contract ontbonden wordt.
- Als ze je vertellen dat alles goed, sluit je een nieuw contract af en vermeld je dat je je oude nummer neem wilt nemen (porteren dus) naar de nieuwe provider.

dat is alles. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
heb op aamraden van klantenservice van tmobile een begeleidende brief geschreven...
hopen dat ze m snappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Area53 schreef op 29 november 2003 @ 11:02:
[...]

- Daardoor mag jij, volgens de Algemene Voorwaarden, art. 2.8 van vodafone, je contract onbinden (= opzeggen).
- Opzeggen doe je door vodafone een fax te sturen of een aangetekende brief, dat je niet accoord gaat met de wijzing en je het contract ontbind, maar je wel je nummer wil porteren naar je nieuwe provider. (zie in het begin van dit topic, voor de voorbeeld brief)
- Deze opzegbrief moet voor 20 december bij vodafone te zijn, omdat je 30 dagen hebt om op te zeggen, na bekend making . (De wijzing is op 20 november bekend geworden)
- Na 1 dag bel je vodafone klanten service 117 en optie 6, en vraag je of je fax / aangetekende brief is ontvangen en verwerkt, zodat je contract ontbonden wordt.
- Als ze je vertellen dat alles goed, sluit je een nieuw contract af en vermeld je dat je je oude nummer neem wilt nemen (porteren dus) naar de nieuwe provider.

dat is alles. ;)
Ik heb te horen gekregen 18 december.

Hoe eerder hoe beter zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien het morgen "de dag" is voor velen van ons vroeg ik me af of sommige het vaker hebben meegemaakt dat die per een bepaalde datum werdt afgesloten...mijn vraag is dus: Wordt die gewoon middernacht precies uit de lucht gehaald of doen ze het gewoon in de loop van de dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 11:43:
Aangezien het morgen "de dag" is voor velen van ons vroeg ik me af of sommige het vaker hebben meegemaakt dat die per een bepaalde datum werdt afgesloten...mijn vraag is dus: Wordt die gewoon middernacht precies uit de lucht gehaald of doen ze het gewoon in de loop van de dag?
Dat verschilt. Maar meestal gewoon in de loop van de dag geloof ik.

Ga er in ieder geval maar vanuit dat je vanaf vanavond 00uur eruit kan liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
De vorige keer ging ik om 3 uur snachts slapen mét Vodafone, en werd om 10 uur wakker zónder vodafone. :)

Lekker wakker worden is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wanneer alles 'goed' gaat liggen jullie d'r straks uit bij vodafone.
naar welk netwerk zijn jullie van plan om over te stappen?
zelf denk ik aan KPN, want deze ligt redelijk onder 't vuur van de OPTA en wie weet zal KPN op (kort) termijn weer een gunstige :+ verandering door voeren?
Iemand dus een klein idee/vermoeden wat de volgende gelegendheid wordt voor ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Scarecrow schreef op 30 november 2003 @ 18:13:
wanneer alles 'goed' gaat liggen jullie d'r straks uit bij vodafone.
naar welk netwerk zijn jullie van plan om over te stappen?
zelf denk ik aan KPN, want deze ligt redelijk onder 't vuur van de OPTA en wie weet zal KPN op (kort) termijn weer een gunstige :+ verandering door voeren?
Iemand dus een klein idee/vermoeden wat de volgende gelegendheid wordt voor ons?
Pfff, om daar nou op te gaan letten. Je kan dat toch nooit met zekerheid zeggen.

Het is wel zo dat bij KPN en Vodafone de mogelijkheden tot opzeggen makkelijker zijn dan bij andere providers.

Ik kies overigens voor een aanbieder die mij het beste aanbod doet voor een 1-jarig abonnement. Ik heb nog een goede telefoon dus cashdeals en sim-only abo's zijn bijzonder interessant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Laatst online: 15-09 22:49

Fisico

by Fabian

Scarecrow schreef op 30 november 2003 @ 18:13:

Een beetje rare basis om een keuze op te maken. Ik kies de aanbieder met het beste abo voor mij. Daarnaast kies ik ook de gsm die het beste bij mij past en hoef ik niet zo nodig weer op te zeggen.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmey schreef op 30 november 2003 @ 19:16:
[...]

Pfff, om daar nou op te gaan letten. Je kan dat toch nooit met zekerheid zeggen.

Het is wel zo dat bij KPN en Vodafone de mogelijkheden tot opzeggen makkelijker zijn dan bij andere providers.

Ik kies overigens voor een aanbieder die mij het beste aanbod doet voor een 1-jarig abonnement. Ik heb nog een goede telefoon dus cashdeals en sim-only abo's zijn bijzonder interessant. :)
Wat dacht je van een Orange 30 abonnement voor € 5,- i.p.v. € 30,- per maand.
Of een Orange 40 abonnement voor € 10,- i.p.v. € 40,- per maand.

(allebei 1-jarig)

Deze zijn bij diverse telecom-webwinkels te bestellen. Ik heb zelf een 2-jarig Orange Free 20 abonnement van € 20,- per maand afgesloten met een cashback van € 221,- :) bij GSMtrack.nl :)

Blijf ook huidige gsm gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Die aanbieding van Orange is leuk, maar erg duur. Reken maar eens uit hoeveel minuten je kan verbellen met dat tegoed dat je krijgt.

Bij een Orange 40 kan je omgerekend 180 minuten naar mobiel bellen. Alleen als je naar vast belt is het goedkoper. En aangezien ik alleen mobiel -> mobiel gesprekken heb is het ongelooflijk duur!

Bovendien zijn 2-jarige abonnementen ook eigenlijk niet interessant als je gaat rekenen... En ga zo maar door :)

Ik heb nu trouwens een Telfort 300 1jr. op het oog met een cashback van 255 euro bij gsmeasy.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, ik ben altijd heel erg tevreden over Orange.
Voornamelijk omdat ik alles uit één bundel betaal, en het dus zelden voorkomt dat ik echt meer als 20 euro moet betalen. Maar ja, iedereen z'n voorkeur :)

ON-TOPIC

Ik ben inmiddels uit de lucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Laatst online: 02:49
Ook de telefoonnummers binnen mijn familie zijn inmiddels allemaal stopgezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area53

Area53

I'am lost in space!!

Ook ik ben uit de lucht bij Vodafone. 8) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
(jarig!)
Jep, vanmorgen zet ik mijn tel aan : inactieve sim!

Helaas kon ik mijn oude T-mobile sim niet vinden, moet ik vanmiddag wel een nieuw abbo afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaartfout !!! :P, WHAHAAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Nu online

reiker

dan jij!

Mijn telefoon heeft er nog moeite mee.... Nul streepjes, vijf streepjes... Het lijkt wel alsof ze me niet weg willen geven ;)

Correctie: ik ben opgegeven :)

[ Voor 12% gewijzigd door reiker op 01-12-2003 10:52 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Mijn telefoon werkt nog gewoon... Misschien dat ze op de nummerportatie wachten.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:44
* rewind. is ook netjes afgesloten :)

heeft iemand nog tips op gebied van een nieuw abo met telefoon ? of komen er binnenkort nog nieuwe mooiere acties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Volgens mij maken alleen tweakers telken gebruik van hun recht op abbo's voortijdig stop te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
sWORDs schreef op 01 december 2003 @ 12:02:
Mijn telefoon werkt nog gewoon... Misschien dat ze op de nummerportatie wachten.
en dat duurt 10 werkdagen......

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Ik ben nog niet afgesloten. Keb net gebeld en krijg een of andere l*l aan de telefoon die mij ook nog niets kon zeggen :(

De service is echt achterlijk voor woorden. Ben in ieder geval níet van plan om mijn volgende abo bij Vodafone af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle kennissen die hun abbo opgezegd hebben, zijn inmiddels uit lucht. Sinds vanmorgen is mijn eigen abbo ook stopgezet. Dat is dus geregeld! Geen van allen nummer geporteerd overigens. Eentje heeft het wel overwogen, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Tegen hem hebben ze ook gezegd, dat zijn abbo zou blijven bestaan, totdat het nummer geporteerd zou zijn. Zou inderdaad 10 dagen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is ongeveer een uurtje geleden ook uit de lucht gehaald.
Nu nog even bij bestelmaar een nieuw vodafone 300 abo afsluiten en 300 euro cashen. Niet te vergeten m'n nieuwe pda te kopen. Toch aardig van Vodafone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 11:20
Area53 schreef op 29 november 2003 @ 11:02:
[...]

dat is alles. ;)
En zo geschiedde het in die dagen dat zeef, via zijn lief, door haar veudafeun om te zetten naar een Orange abonnement zichzelve kon fêteren op een P900. :) ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er overgens al iemand die na het opzeggen van zijn abo i.v.m. deze wijziging vandaag weer een nieuw abo heeft aangevraagd op dezelfde naam en goed gekeurd is? Oftewel: Laat vodafone je weer gewoon toe ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige keer namen ze me ook weer aan, dus waarom nu niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 15-09 14:02
OKay heb net even met vodaphone gebeld. Ik kan max tot 16 dec opzeggen. Dit ga ik echt wel doen, en ff lekker overstappen naar orange. daar krijg je op je vertoon van je college kaart 3 extra bundels...

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon vorige keer ook gewoon mij weer aanmelden bij vodafone. Terwijl ik die vorige abbo (die ik opgezegd had) maar 3 maanden had. Ze zeiden bij die winkel dat als je gewoon je rekeningen betaalt hebt ze 9 van de 10 keer niet moeilijk doen om je opnieuw als klant te accepteren.

ps: abbo dat ik nu opgazeggen heb ik net 2 maanden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 17:00:
/me is ongeveer een uurtje geleden ook uit de lucht gehaald.
Nu nog even bij bestelmaar een nieuw vodafone 300 abo afsluiten en 300 euro cashen. Niet te vergeten m'n nieuwe pda te kopen. Toch aardig van Vodafone ;)
met nummerbehoud?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vraag anders bij een gemiddelde telecom zaak of ze al vast een 'nummer' aanvraag willen doen voor je, op je huidig ban nummer.
die krijg je dan waarschijnlijk al eentje. Gewoon alleen een aanvraag, geen aansluiting.
Geef de medewerker een appelflap voor de moeite en doe 'm de groete
op die manier kun je in de toekomst zeker een vodafone aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar hecht ik weinig waarde aan. Liever eerder een nieuw abo dan hetzelfde nummer behouden. Met een simpel mailtjes is iedereen weer op de hoogte van mijn nieuwe nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 20:42:
[...]

Daar hecht ik weinig waarde aan. Liever eerder een nieuw abo dan hetzelfde nummer behouden. Met een simpel mailtjes is iedereen weer op de hoogte van mijn nieuwe nummer.
evenals de bank, de woningstichting, de universiteit, je opa en oma en oude vakantieliefdes?

dacht het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
cornelixnootje1 schreef op 01 december 2003 @ 20:51:
[...]

evenals de bank, de woningstichting, de universiteit, je opa en oma en oude vakantieliefdes?

dacht het niet...
precies daarom twijfel ik.....
ben bijna studie af en verschillende instaties die ik zelfs vergeten ben hebben mijn nummer mooi kut dan...

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

voor zuke instanties / zaken heb ik altijd nog een thuis telefoon, waar 't nummer makkelijk optevragen in 't magische boek aka telefoongids die toch wel iedereen overal kan terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Scarecrow schreef op 01 december 2003 @ 22:18:
voor zuke instanties / zaken heb ik altijd nog een thuis telefoon, waar 't nummer makkelijk optevragen in 't magische boek aka telefoongids die toch wel iedereen overal kan terugvinden.
behalve als je alleen mobiel bereikbaar kan zijn.....

no comment

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste