Heeft iemand al succes gehad? Dus al van de klantenservice bevestigd gekregen dat de ontbinding geaccepteerd is?
Ik nog niet, heb het vrijdag gefaxt.
Wacht op een bevestiging.
Wil niet dat ze aankomen met "Ohw sorry, niet gezien"" .
Verwijderd
Ik heb zondag eerst 117 gebeld. Daar werd ik (zoals ik eigenlijk al verwachtte) niet echt overspoeld met informatie. Er werd in ieder geval niet bevestigd, dat het klopt. Daarop heb ik een e-mail naar Vodafone gestuurd, met de vraag om uitleg, omdat ze me bij 117 niet hebben kunnen helpen. Auto-reactie was (uiteraard) meteen binnen. Als ik nu dinsdagmiddag nog geen reactie op die mail gehad heb, dan ga ik dinsdag na het werk even de fax versturen. Een dagje zonder mobiel overleef ik ook wel, dus ik zie wel of het lukt dan....
Edit:
Ik heb nog nooit op deze manier een abbo opgezegd. Ben eigenlijk al jaren tevreden Vodafone-klant. Maar ik had nu toch al het idee om over te gaan stappen op Orange na het aflopen van mijn abbonnement. Als dat nu een jaartje eerder kan, is dat natuurlijk mooi meegenomen!
Edit:
Ik heb nog nooit op deze manier een abbo opgezegd. Ben eigenlijk al jaren tevreden Vodafone-klant. Maar ik had nu toch al het idee om over te gaan stappen op Orange na het aflopen van mijn abbonnement. Als dat nu een jaartje eerder kan, is dat natuurlijk mooi meegenomen!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 08:59 ]
Bij de vorige opzeggen heb ik geen reactie gekregen, volgens mij kan je beter bellen met de klantenservice om te vragen of ze je fax hebben ontvangen.Viperdesign schreef op 23 november 2003 @ 22:56:
Ik nog niet, heb het vrijdag gefaxt.
Bij mijn weten heeft vorige keer niemand een bevestiging gekregen.
Verwijderd
Oke heb nu de hele topic doorgelezen errug interesant, maar zit nog met een vraagje.
Ik heb een Voda abbo maar op mijn bedrijfsnaam staan zitten er hier nog haken en ogen aan bij een overzetting?
bv. Je nummer meenemen is het nummer alleen beschikbaar weer voor mijn bedrijf of zou ik het ook prive kunnen overnemen?
Of zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten omdat het abbo op een bedrijf is afgesloten.
Ik heb een Voda abbo maar op mijn bedrijfsnaam staan zitten er hier nog haken en ogen aan bij een overzetting?
bv. Je nummer meenemen is het nummer alleen beschikbaar weer voor mijn bedrijf of zou ik het ook prive kunnen overnemen?
Of zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten omdat het abbo op een bedrijf is afgesloten.
Geldt de mogelijkheid voor opzegging ook voor niet-consumenten? Kijk dat even na in je AV.
Zover ik begrepen heb uit dit topic en de mening op telecomvergelijker.nl geldt de opzegmogelijkheid alleen voor particuliere abonnees van Vodafone.Wekkel schreef op 24 november 2003 @ 11:33:
Geldt de mogelijkheid voor opzegging ook voor niet-consumenten? Kijk dat even na in je AV.
Verwijderd
De AV (voor zakelijke markt) zijn wel anders. Zou wel balen zijn, ik zat mijzelf al rijk te rekenen.
Iemand nog tips?
Iemand nog tips?
Verwijderd
Ik krijg net onderstaand mailtje van Vodafone binnen:
Denk dat ik ze maar eens vragen ga stellen, per e-mail, over deze bekendmaking:
http://www.vodafone.nl/4_...1709&actionid=323&cnid=63
Edit:
Ik heb onderstaande reactie naar Vodafone gemaild. We wachten weer op antwoord.
Valt me net pas op, dat ze beweren, dat er nog geen sprake is van een officiële bekendmaking. Ik maak hieruit op, dat deze heel goed spoedig zou kunnen komen dus.
En op de site van Vodafone lees ik, dat het per 1 december allemaal zoveel makkelijker en overzichtelijker gaat worden.... Snap het nou niet echt meer.Geachte BazzH,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Bij een wijziging van algemene voorwaarden of tarieven mag de
Contractant de Overeenkomst schriftelijk opzeggen met ingang van de
datum van de inwerkingtreding van de bekendgemaakte wijziging.
De opzegging dient binnen dertig dagen na publieke bekendmaking
ontvangen te zijn. Partijen zijn elkaar daardoor geen andere vergoeding
of compensatie verschuldigd, dan de openstaande betalingsverplichtingen.
Bij een officiële bekendmaking van wijzigingen in de Vodafone tarieven
is het dus mogelijk uw abonnement te annuleren.
Helaas is er op het moment nog geen sprake van een bekendmaking.
Wij adviseren u onze website in de gaten te houden voor meer informatie.
Als u over deze e-mail contact met ons wilt opnemen, vermeld dan het
e-mailreferentienummer uit het 'onderwerp'-veld en uw mobiele nummer. U
kunt voor vragen ook bellen met onze Klantenservice via het gratis
nummer 117 (vanaf Vodafone mobiel) of via 06-54500100 (vanaf een vaste
aansluiting). We zijn zeven dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.
Meer informatie vindt u ook op onze website: www.vodafone.nl.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Denk dat ik ze maar eens vragen ga stellen, per e-mail, over deze bekendmaking:
Edit:
Ik heb onderstaande reactie naar Vodafone gemaild. We wachten weer op antwoord.
Edit2:Goedemiddag,
Ik heb onderstaande mail (mail met mijn eerste vraag) verstuurd, juist naar aanleiding van (onder andere) deze bekendmaking op www.vodafone.nl:
Quote:
"Vodafone World
Om het voor u eenvoudiger te maken zal Vodafone vanaf 1 december aanstaande de wereld in slechts 3 tariefzones indelen (Europa, Noord-Amerika en Rest van de Wereld). Gaat u naar het buitenland, dan weet u met Vodafone World vooraf precies waar u aan toe bent ongeacht het tijdstip of netwerk waarop u belt."
Volgens mij, kan ik hier dus uit opmaken, dat ik mijn abbonnement, op basis van artikel 2.8 van de algemene voorwaarden, wel kan opzeggen.
Is dit een officiële bekendmaking, of niet?
Met vriendelijke groet,
BazzH
Valt me net pas op, dat ze beweren, dat er nog geen sprake is van een officiële bekendmaking. Ik maak hieruit op, dat deze heel goed spoedig zou kunnen komen dus.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 15:35 ]
Heeft er al iemand een bevestiging van zijn opzegging?
Als je bovenstaande leest blijkt het dus niet mogelijk te zijn.
Als je bovenstaande leest blijkt het dus niet mogelijk te zijn.
Ervan uitgaande dat de site voor iedereen toegankelijk is, en dat is ie, zou je zeggen dat dit een publieke bekendmaking is. Ik zou hen hier inderdaad gewoon op wijzen, en voor de zekerheid printjes van de betreffende pagina's maken. Dan kan je die eventueel nog faxen....
De printjes hebben ook nog een bewijsrechtelijke functie. Als vodaphone de pagina's zometeen aanpast of verwijderd, betekend dat dat gebruikers die de pagina nog niet gezien hebben geen beroep kunnen doen op "de publieke aankondiging". Een verklaring werkt immers eerst vanaf het moment dat hij ontvangen is. Omgekeerd betekend dat ook dat je als je aan kan tonen dat je de pagina's hebt gezien voor een eventuele wijziging, aan jou een publieke mededeling is gedaan over de prijswijzigingen. Dat rechtvaardigd je beroep op 2.8 AVC.
Overigens zou ik dit soort brieven aan vodaphone niet ondertekenen met BAZZH, maar gewoon met je eigen naam....
De printjes hebben ook nog een bewijsrechtelijke functie. Als vodaphone de pagina's zometeen aanpast of verwijderd, betekend dat dat gebruikers die de pagina nog niet gezien hebben geen beroep kunnen doen op "de publieke aankondiging". Een verklaring werkt immers eerst vanaf het moment dat hij ontvangen is. Omgekeerd betekend dat ook dat je als je aan kan tonen dat je de pagina's hebt gezien voor een eventuele wijziging, aan jou een publieke mededeling is gedaan over de prijswijzigingen. Dat rechtvaardigd je beroep op 2.8 AVC.
Overigens zou ik dit soort brieven aan vodaphone niet ondertekenen met BAZZH, maar gewoon met je eigen naam....
Verwijderd
Sjah, sjah...
nu zit ik te twijfelen of ik het wel of niet moet faxen, maar niet geschoten is altijd mis, toch?
nu zit ik te twijfelen of ik het wel of niet moet faxen, maar niet geschoten is altijd mis, toch?
Verwijderd
Dit is uiteraard de enige wijziging in de GoT-versie....Grimreaper schreef op 24 november 2003 @ 15:43:
Ervan uitgaande dat de site voor iedereen toegankelijk is, en dat is ie, zou je zeggen dat dit een publieke bekendmaking is. Ik zou hen hier inderdaad gewoon op wijzen, en voor de zekerheid printjes van de betreffende pagina's maken. Dan kan je die eventueel nog faxen....
Dat printje ligt al klaar overigens.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 16:22 ]
ze treiteren je gewoon tot je het op geeft. Dat hebben ze bij mij ook al 3 opzegging geprobeerd. Ophangen in een gesprek/terugsturen naar het hoofdmenu, of een eindafrekening sturen en hem dan toch niet door laten gaan.
Gewoon negeren, je staat in je recht.
Als zij iets wijzigen kun jij opzeggen. Als zij de abonnementskosten vertienvoudigen en ze zetten het alleen op de site kun je ook nog steeds opzeggen. Logisch toch?
/edit: de mijne is gefaxt, morgen bel ik even of het verwerkt is. Post ik het hier onmiddelijk.
Als zij iets wijzigen kun jij opzeggen. Als zij de abonnementskosten vertienvoudigen en ze zetten het alleen op de site kun je ook nog steeds opzeggen. Logisch toch?
/edit: de mijne is gefaxt, morgen bel ik even of het verwerkt is. Post ik het hier onmiddelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door cornelixnootje1 op 24-11-2003 17:03 ]
Verwijderd
Grmble, heb mn identiteitskaart ingescand en toegevoegd aan het word document als bijlage, daarnaa een fax ervan gemaakt, maar bij die preview ziet die identiteitskaart er dus voor geen meter uit
Verwijderd
Dat idee heb ik ook. Medewerkers die ineens niet meer uit hun woorden komen.... Het ontkennen van een bekendmaking terwijl het gewoon op de site staat....cornelixnootje1 schreef op 24 november 2003 @ 16:57:
ze treiteren je gewoon tot je het op geeft. Dat hebben ze bij mij ook al 3 opzegging geprobeerd. Ophangen in een gesprek/terugsturen naar het hoofdmenu, of een eindafrekening sturen en hem dan toch niet door laten gaan.
De fax ligt hier al klaar, met mijn dossiertje op papier (printjes van de site van Vodafone, printjes van de e-mail correspondentie). Morgenavond gaat hij gewoon op de fax, antwoord of niet.
vergeet niet dat je beide kanten moet inscannen.Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 17:02:
Grmble, heb mn identiteitskaart ingescand en toegevoegd aan het word document als bijlage, daarnaa een fax ervan gemaakt, maar bij die preview ziet die identiteitskaart er dus voor geen meter uit
Behalve dat moet je fax wel een foto/fine functie hebben, anders is datding totaal onleesbaar en verdwijnt ie in de prullenbak...
Word staat erom bekend moeite te hebben met previews van plaatjes. Probeer het gewoon eens te printen, waarschijnlijk ziet het er best aardig uit?
Zo gezegd, zo gedaan.
Ach, ze hebben heus geen behoefte aan al die correspontie via mail.Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 17:04:
[...]
Dat idee heb ik ook. Medewerkers die ineens niet meer uit hun woorden komen.... Het ontkennen van een bekendmaking terwijl het gewoon op de site staat....
De fax ligt hier al klaar, met mijn dossiertje op papier (printjes van de site van Vodafone, printjes van de e-mail correspondentie). Morgenavond gaat hij gewoon op de fax, antwoord of niet.
Je kan opzeggen, en dat weten ze op die afdeling ook wel. Kort en bondig zijn verkleint alleen maar de kans dat ze je fax weggooien.
Enige info die ze nodig hebben:
- Dat je wil opzegging ivm tariefs/AV wijziging die ingaat per 1 dec.
- Je 06 nummer / simnummer / klantnummer.
- eventueel porteringsinfo
- kopie ID
Succes, en bespaar jezelf de moeite.
Net evene gebeld met de klantenservice, ze kon mijn fax nog niet in het systeem vinden. Ze erkende wel min of meer dat je op kan zeggen. Ze vertelde dat ik vrijdag maar even terug moest bellen, dan wisten ze wel meer.
Wel grappig, sinds vrijdag loopt mijn telefoon continu "vast".
Ik kan 1 keer bellen en dan werkt ie niet meer, accu los en het gaat weer.
Alsof vodafone er mee aan het klooien is.
Wel grappig, sinds vrijdag loopt mijn telefoon continu "vast".
Ik kan 1 keer bellen en dan werkt ie niet meer, accu los en het gaat weer.
Alsof vodafone er mee aan het klooien is.
hmm bij mijn toestel, sharp gx10 en abbo vodafone 300, zijn aanvullende voorwaarden meegeleverd. Hierin staat bij artikel 1 algemeen: bij nummer 2 vodafone is gerechtigd deze voorwaarden en de tarieven gedurende de overeenkomst met de contractant en/of de eindgebruiker te wijzigen.
Dus nu vroeg ik me af of het voor mij nog wel zin heeft dan om te proberen om onder m'n contract uit te komen.
Iemand nog tips voor me?
groeten
TheWizzard
PS! ik vraag me ff nog wat af. ik heb ook een garantieplan afgesloten (stom, stom) zou ik die meteen op kunnen zeggen dan (ook m'n vodafone live bundel?).
Dus nu vroeg ik me af of het voor mij nog wel zin heeft dan om te proberen om onder m'n contract uit te komen.
Iemand nog tips voor me?
groeten
TheWizzard
PS! ik vraag me ff nog wat af. ik heb ook een garantieplan afgesloten (stom, stom) zou ik die meteen op kunnen zeggen dan (ook m'n vodafone live bundel?).
[ Voor 16% gewijzigd door TheWizzard op 24-11-2003 19:51 ]
[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]
Je bent op de goede weg, kijk even wat verder bij punt 2.8 in AV.TheWizzard schreef op 24 november 2003 @ 19:26:
hmm bij mijn toestel, sharp gx10 en abbo vodafone 300, zijn aanvullende voorwaarden meegeleverd. Hierin staat bij artikel 1 algemeen: bij nummer 2 vodafone is gerechtigd deze voorwaarden en de tarieven gedurende de overeenkomst met de contractant en/of de eindgebruiker te wijzigen.
Iemand nog tips voor me?
groeten
TheWizzard
Daar kun je lezen dat je nu dus gewoon kunt opzeggen omdat Vodafone hun tarief gaat wijzigen.
(Daar gaat dit hele topic over.
PS. Je hoeft geen groeten te doen.
Ik heb zaterdagmiddag een fax gestuurd naar de afdeling Retention Admin. Heb net ff geinformeerd: Mijn fax is in behandeling genomen en naar de juiste afdeling gestuurd. Ze konden me nog geen antwoord geven, of mijn nummer daadwerkelijk per 1/12 wordt afgesloten.
beide stoppen vanzelf per opzeggingTheWizzard schreef op 24 november 2003 @ 19:52:
[ Voor 4% gewijzigd door cornelixnootje1 op 24-11-2003 20:49 ]
Verwijderd
weet je zeker dat dit kan en dat het niet per se per 1 december gaat ? ik heb dit nu zo in mn brief staan, maar vraag me af of ze dat ok vindenOscar Mopperkont schreef op 22 november 2003 @ 13:24:
[...]
Dus moet je het anders aanpakken in je brief. Je zegt dat je je abonnement opzegt op het moment van nummerportering. Dan is op een gegeven moment je simkaart inactief en kun je verder bellen met je nieuwe kaart
Je moet dus geen datum opgeven.
Ik heb vandaag vodafone gebeld en het verhaal verteld van de wijziging van prijzen en artikel 2.8 uit de AV.
De telefoniste zij dat het klopte en dat ik schriftelijk op kon zeggen en er duidelijk bij moest zetten dat dat ik gebruik wil maken van dit artikel in de algemene voorwaarden.
Het abbonement is dan zonder problemen op te zeggen.
Ze adviseerde me wel de brioef aangetekend te versturen en een kopie van ID bij te voegen
De telefoniste zij dat het klopte en dat ik schriftelijk op kon zeggen en er duidelijk bij moest zetten dat dat ik gebruik wil maken van dit artikel in de algemene voorwaarden.
Het abbonement is dan zonder problemen op te zeggen.
Ze adviseerde me wel de brioef aangetekend te versturen en een kopie van ID bij te voegen
Snow is only frozen water
Werkte bij mij bij de wijziging van 1 oktober primaVerwijderd schreef op 24 november 2003 @ 21:07:
[...]
weet je zeker dat dit kan en dat het niet per se per 1 december gaat ? ik heb dit nu zo in mn brief staan, maar vraag me af of ze dat ok vinden
Ze adviseerden het mij zelfs vanuit Vodafone
Kan iemand nou bevestigen of je wel of niet zonder vage dingen je abb kan opzeggen?
Ik zit zo enorm te twijfelene om dit even uit te voeren...
Ik wil het graag, maar ik wil ook graag mijn makkelijke nummer wat ik al van 2 providers heb meegesleept weer meenemen. Ik heb nl nog een geregistreerde telfort kaart (prepaid) liggen, waarnaar ik mijn nummer wil hebben.
Normaal moet je dus een nummerbehoud formulier naar telfort zenden, en die regelen alles. Maar omdat dit geen normaal contracteinde is, hoe gaat het dan te werk?
Twijfel, twijfel...
Ik wil het graag, maar ik wil ook graag mijn makkelijke nummer wat ik al van 2 providers heb meegesleept weer meenemen. Ik heb nl nog een geregistreerde telfort kaart (prepaid) liggen, waarnaar ik mijn nummer wil hebben.
Normaal moet je dus een nummerbehoud formulier naar telfort zenden, en die regelen alles. Maar omdat dit geen normaal contracteinde is, hoe gaat het dan te werk?
Twijfel, twijfel...
lezen, lezen ...fredkroket schreef op 24 november 2003 @ 23:12:
Twijfel, twijfel...

Je geeft vodafone gewoon aan dat je je nummer uit porteert naar telfort. Verder geef je ook aan dat je opzegt vanaf het moment van uitporteren, naar aanleiding van de wijzigingen van 1 december.fredkroket schreef op 24 november 2003 @ 23:12:
Twijfel, twijfel...
Ze zullen je contract dan stop zetten op het moment dat je nummer over gaat naar telfort.
Verwijderd
Ik heb om half 8 een nette, korte fax verstuurd (met vermelding van art. 2.8). Ik heb er een kopie van mijn paspoort/bankpas bijgedaan.
Ben benieuwd hoelang het gaat duren, voordat ik niet meer kan bellen. Ben vanmiddag op tijd klaar. Dan ga ik even bellen, om na te vragen of de fax ontvangen is en per wanneer ik afgesloten word. Daarna naar de Orange-shop rennen als het allemaal in orde is.
Ben benieuwd hoelang het gaat duren, voordat ik niet meer kan bellen. Ben vanmiddag op tijd klaar. Dan ga ik even bellen, om na te vragen of de fax ontvangen is en per wanneer ik afgesloten word. Daarna naar de Orange-shop rennen als het allemaal in orde is.
Mag ik vragen naar welk nummer jij hebt gebeld, ik heb de mijne namelijk vrijdag per fax verstuurd. Ze hadden die van mij dus nog niet in behandeling genomen.TweakersOnly schreef op 24 november 2003 @ 19:48:
Ik heb zaterdagmiddag een fax gestuurd naar de afdeling Retention Admin. Heb net ff geinformeerd: Mijn fax is in behandeling genomen en naar de juiste afdeling gestuurd. Ze konden me nog geen antwoord geven, of mijn nummer daadwerkelijk per 1/12 wordt afgesloten.
Ik heb gewoon 117 gebeld, daar was er van mijn brief nog niets bekend!
Ik heb de fax verstuurd naar telefoonnummer 045-5705661 of zoiets, in ieder geval het faxnummer dat eerder in dit topic voorbijkwam. Gisteravond heb ik net als jou naar 117 optie 6 gebeld.hullepim schreef op 25 november 2003 @ 08:48:Mag ik vragen naar welk nummer jij hebt gebeld, ik heb de mijne namelijk vrijdag per fax verstuurd. Ze hadden die van mij dus nog niet in behandeling genomen.
Ik heb gewoon 117 gebeld, daar was er van mijn brief nog niets bekend!
Of ik optie 6 had weet ik niet, straks nog maar een keer proberen dan!TweakersOnly schreef op 25 november 2003 @ 09:01:
[...]
Ik heb de fax verstuurd naar telefoonnummer 045-5705661 of zoiets, in ieder geval het faxnummer dat eerder in dit topic voorbijkwam. Gisteravond heb ik net als jou naar 117 optie 6 gebeld.
Verwijderd
Oke nog iets voor de juristen onder ons:
In de huidige pdf met tarieven staat dit op het eerste blad:
- Voor de overige abonnementen geldt dat alle genoemde gesprekstarieven zijn per minuut
en incl. BTW. Bij totstandkoming van een gesprek betaalt u de eerste minuut volledig.
Daarna betaalt u per 30 seconden.
-voor ontvangen gesprekken betaalt u per 30 seconden.
Op het tweede blad staat:
- Voor ontvangen gesprekken betaalt u per 30 seconden.
Bij totstandkoming van
een gesprek betaalt u de eerste minuut
volledig.
Bij de nieuwe tarieven staat enkel:
Bij totstandkoming van een gesprek betaalt u de eerste minuut volledig, daarna betaalt u per halve minuut.
Mijn vraag is zit hier nu verschil in ? Je kan het op twee manieren lezen:
- Volgens de tekst op het eerste blad betaal je bij ontvangen gesprekken enkel per 30 seconden (maar op het tweede blad is dit weer anders).
- Bij de nieuwe tarieven is er volgens mij geen discussie hier betaal je altijd de eerste minuut volledig en daarna per 30 seconden.
Weet iemand wat op dit moment precies de situatie is met het ontvangen van gesprekken, betaal je enkel per 30 seconden of nu ook al altijd die eertse minuut ?
Als dit nu niet zo is wijzigen ze nog meer dan de tarieven namelijk ook de voorwaarden.
In de huidige pdf met tarieven staat dit op het eerste blad:
- Voor de overige abonnementen geldt dat alle genoemde gesprekstarieven zijn per minuut
en incl. BTW. Bij totstandkoming van een gesprek betaalt u de eerste minuut volledig.
Daarna betaalt u per 30 seconden.
-voor ontvangen gesprekken betaalt u per 30 seconden.
Op het tweede blad staat:
- Voor ontvangen gesprekken betaalt u per 30 seconden.
Bij totstandkoming van
een gesprek betaalt u de eerste minuut
volledig.
Bij de nieuwe tarieven staat enkel:
Bij totstandkoming van een gesprek betaalt u de eerste minuut volledig, daarna betaalt u per halve minuut.
Mijn vraag is zit hier nu verschil in ? Je kan het op twee manieren lezen:
- Volgens de tekst op het eerste blad betaal je bij ontvangen gesprekken enkel per 30 seconden (maar op het tweede blad is dit weer anders).
- Bij de nieuwe tarieven is er volgens mij geen discussie hier betaal je altijd de eerste minuut volledig en daarna per 30 seconden.
Weet iemand wat op dit moment precies de situatie is met het ontvangen van gesprekken, betaal je enkel per 30 seconden of nu ook al altijd die eertse minuut ?
Als dit nu niet zo is wijzigen ze nog meer dan de tarieven namelijk ook de voorwaarden.
Verwijderd
Ok, ik heb alles nog eens doorgelezen wat betreft nummerbehoud.
Ik moet dus in de fax aangeven dat ik mijn nummer wil porteren, daarna moet ik nog voor 1 december al een nieuw abonnement afsluiten om mijn nummer naar toe te porteren?
Terwijl ik dus geen bevestiging van Vodafone krijg dat mijn abonnement wordt afgesloten?
Dus mocht het allemaal toch niet lukken, dan zit ik met twee abonnementen?
Ik moet dus in de fax aangeven dat ik mijn nummer wil porteren, daarna moet ik nog voor 1 december al een nieuw abonnement afsluiten om mijn nummer naar toe te porteren?
Terwijl ik dus geen bevestiging van Vodafone krijg dat mijn abonnement wordt afgesloten?
Dus mocht het allemaal toch niet lukken, dan zit ik met twee abonnementen?
Verwijderd
volgens mij kun je binnen een bepaalde periode na de aanvraag je nieuwe abo weer opzeggen... Maar dat zou je ff moeten nakijken bij je nieuwe provider.
Gisteren de hele handel verstuurd.
Heeft er al iemand bevestiging ?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 11:11 ]
Verwijderd
Ik heb toch minstens al 3 keer gelezen, dat ze doorgaans geen bevestigingen versturen. Ik heb al wel net een vriend aan de lijn gehad, tegenover hem heeft Vodafone bevestigd, dat de voorwaarden gewijzigd zijn en dat je, op grond van artikel 2.8 AVC, je abbonnement kostenloos kunt beëindigen.Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 11:11:
volgens mij kun je binnen een bepaalde periode na de aanvraag je nieuwe abo weer opzeggen... Maar dat zou je ff moeten nakijken bij je nieuwe provider.
Verwijderd
Nou ja, dan gaan we d'r maar vanuit dat 't geregeld is
Mooie deal ook weer met Orange Free 80, cashback 371 euro, gratis sms en mms tot februari...
Mooie deal ook weer met Orange Free 80, cashback 371 euro, gratis sms en mms tot februari...
Verwijderd
Ik ga toch even voorzichtig zijn hoor. Bij Vodafone weten ze het allemaal ook niet. Ik heb al van een aantal mensen gehoord, dat ze een (telefonische) toezegging van Vodafone hebben gehad. Maar op mails reageren ze gewoon met zo'n stukje standaardtekst, waarin staat dat er nog niks bekendgemaakt is.Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 11:22:
Nou ja, dan gaan we d'r maar vanuit dat 't geregeld is![]()
Ik heb mijn spullen vanmorgen om 7:30 uur gefaxt. Ik ga ze om een uur of 3 bellen om te vragen, of ze mijn fax ontvangen hebben en per wanneer ik afgesloten word. Ik ga nu i.i.g. nog geen andere verplichtingen aan.
Ik heb net met 117 gebeld en dus gewoon rechtstreeks gevraagd of ik mijn abonnement kosteloos kan opzeggen.
De mevrouw aan de telefoon wist mij te bevestigen dat dit kan per 1 december!
Ik ga dus even een brief schrijven, kopie'tje legitimatiebewijs erbij, en opsturen maar.
De mevrouw aan de telefoon wist mij te bevestigen dat dit kan per 1 december!
Ik ga dus even een brief schrijven, kopie'tje legitimatiebewijs erbij, en opsturen maar.
Dit is niet correct : Indien de wijzigingen onredelijk bezwarend zijn geeft dat wel degelijk grond tot opzeggen. Kleine prijswijzingen zijn bv geen reden, als het bellen dubbel zo duur wordt is dat wel onredelijk bezwarend.Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 16:05:
Nee, al duizend keer gezegd, in de voorwaarden van Debitel staat dat zij hun Algemene Voorwaarden mogen wijzigen zonder dat er iemand kan opzeggen. Alleen KPN en Vodafone kun je opzeggen na een wijziging in de AV
Nou, ik heb vandaag een aangetekende brief gestuurd naar Vodafone met daarin dat ik ivm tariefwijziging van 01-12-03 en gezien paragraag 2.8 van de avc mijn overeenkomst wil beeindigen per 01-12-03. Ook het simkaartnummer, klantnummer, 06 nummer uiteraard erbij gedaan en een kleurenkopie van m'n paspoort. En dat dus aangetekent opgestuurd naar Vodafone in heerlen afdeling annuleringen (wat me aangeraden was door telefoniste van Vodafone). Dus ff afwachten wat het gaat worden. Ik bel donderdag ofzo wel ff om na te gaan of alles ontvangen is en of het al in behandeling genomen is, de ja of de nee
)
Verwijderd
Net 117 aan de lijn gehad, de fax is in behandeling en in principe kan het binnen tien dagen geregeld zijn. Afhankelijk van de snelheid van de nieuwe provider om de porteringsaanvraag te doen... Maar die gaat morgen de deur uit.
Ik heb in mijn opzegging wel aangegeven dat ik m'n huidige nummer geporteerd wil hebben, alleen nog niet naar welke provider. Ik wil eerst wel eens zien of het echt door Vodafone wordt gehonoreerd en daadwerkelijk wordt afgesloten. Pas dan ga ik over op een ander netwerk, waarschijnlijk gaat dit T-Mobile worden, met hetzelfde abbo als nu bij vodafone alleen voor een wat goedkopere prijs, nl voor 300 belminuten €35. En het gprs internet betaal je dan €0,15 voor per 10 gedownloade kb's (is bij meer gebruik wel duurder als bij vodafone, maar je betaald alleen als je het gebruikt en bij vodafone betaal je dus ook als je het niet gebruikt).
Maar euhh....T-Mobile, zal dit een goede keus zijn of niet? Van veel mensen al gehoord dat dit toch een allround goede provider is.
In eerste instantie twijfelde ik tussen t-mobile en orange, maar ik kreeg ook hier weer te horen dat dan t-mobile te prefereren viel boven orange. Meningen??
Maar euhh....T-Mobile, zal dit een goede keus zijn of niet? Van veel mensen al gehoord dat dit toch een allround goede provider is.
In eerste instantie twijfelde ik tussen t-mobile en orange, maar ik kreeg ook hier weer te horen dat dan t-mobile te prefereren viel boven orange. Meningen??
Ik ben blij dat ik Januari van T-mobile af ben, heel slecht bereik hier!
Terwijl de plaats waar ik woon niet echt klein is en midden in de randstad is, je zou zeggen dat dat een goede dekking moet geven, zeker als ik ook nog eens op 11 hoog woon! Ik wil voda zo eens gaan bellen of ze mijn fax hebben ontvangen, vrijdag verstuurd, alleen gister was hij nog niet in het systeem te vinden!
Terwijl de plaats waar ik woon niet echt klein is en midden in de randstad is, je zou zeggen dat dat een goede dekking moet geven, zeker als ik ook nog eens op 11 hoog woon! Ik wil voda zo eens gaan bellen of ze mijn fax hebben ontvangen, vrijdag verstuurd, alleen gister was hij nog niet in het systeem te vinden!
Het is natuurlijk allemaal leuk en aardig dat je kosteloos kan opzeggen, maar hoe zit het als je opnieuw klant wil zijn bij Vodafone... grote kans dat ze je niet meer nemen.
Ik zelf wil van mij leven nooit meer iets te maken hebben met Dutchtone (Orange), Telfort kan er qua administratie ook wat van... T Mobile geen id wat het bereik en service ervan is rondom en in de randstad. En KPN is te duur
Ik zelf wil van mij leven nooit meer iets te maken hebben met Dutchtone (Orange), Telfort kan er qua administratie ook wat van... T Mobile geen id wat het bereik en service ervan is rondom en in de randstad. En KPN is te duur
Ik heb er nog geen last van gehad. En er zijn er die het vaker hebben gedaan, en ze schrijven zelf in hun bevestiging van de beeindiging dat ze je graag als klant terugzien.n00bs schreef op 25 november 2003 @ 13:29:
Het is natuurlijk allemaal leuk en aardig dat je kosteloos kan opzeggen, maar hoe zit het als je opnieuw klant wil zijn bij Vodafone... grote kans dat ze je niet meer nemen.
Verwijderd
Ik weet niet of Vodafone je op een soort van "black-list"n00bs schreef op 25 november 2003 @ 13:29:
zet als je je abonnement op deze wijze vroegtijdig hebt beëindigd.
Er waren de afgelopen tijd wel wat geruchten over maar of dat echt waar was...
Wat ik wel met zekerheid kan vertellen is dat er in het verleden zeker mensen zijn geweest die een Vodafone abonnement hebben opgezegd en vervolgens gelijk weer een nieuwe.
Overgens kan ik je ook mededelen dat het bereik van T-Mobile in de randstad over het algemeen goed is. Je kan kwa bereik T-Mobile vergelijken met Orange en Telfort.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 13:36 ]
Verwijderd
Cashback ontvang je gewoon, net als dat je een telefoon gewoon kunt houden. Dit is namelijk iets tussen jou en de telecomwinkel. Niet tussen je provider en jou.
Verwijderd
Heb net twee faxen verstuurd
Zal morgen wel even bellen voor verificatie, denk niet dat dat vandaag nog zin heeft.
Zal morgen wel even bellen voor verificatie, denk niet dat dat vandaag nog zin heeft.
Misschien niet het juiste topic, maar ik heb het idee dat de abbo geeks hier zitten ;-).
Ik zit met het probleem dat ik een abbonement heb bij Vodafone en ik daar graag vanaf wil komen. Als ik via de officiele weg mijn abbo opzeg ben ik 3 maanden verder. Kan ik deze truuk uithalen om op 1 december van mijn abbo af te zijn ?
Ik zit met het probleem dat ik een abbonement heb bij Vodafone en ik daar graag vanaf wil komen. Als ik via de officiele weg mijn abbo opzeg ben ik 3 maanden verder. Kan ik deze truuk uithalen om op 1 december van mijn abbo af te zijn ?
Jepdellai schreef op 25 november 2003 @ 16:46:
Misschien niet het juiste topic, maar ik heb het idee dat de abbo geeks hier zitten ;-).
Net gebeld, mijn fax konden ze nog niet in het systeem vinden.(afgelopen vrijdag verstuurd)
De mevrouw vertelde me dat het 3 tot 4 weken kan duren voor ze dat kunnen zien.
Begin nu te denken dat ik mijn fax nog maar een keer moet sturen!
Is dat dit adres; Vodafone Antwoordnummer 4200 6400 VC Heerlen ?TheWizzard schreef op 25 november 2003 @ 12:43:
En dat dus aangetekent opgestuurd naar Vodafone in heerlen afdeling annuleringen (wat me aangeraden was door telefoniste van Vodafone).
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Verwijderd
Lijkt me verstandig, ik heb 'm gisteren verstuurd en vandaag kon men bij 117 al zien dat 'ie in behandeling stond.hullepim schreef op 25 november 2003 @ 17:11:
Net gebeld, mijn fax konden ze nog niet in het systeem vinden.(afgelopen vrijdag verstuurd)
Wat bedoel je precies met porteringsinfo ? Als je gewoon het volgende op je fax/brief zet is dat dan niet genoeg ? :cornelixnootje1 schreef op 24 november 2003 @ 17:07:
[...]
Enige info die ze nodig hebben:
- Dat je wil opzegging ivm tariefs/AV wijziging die ingaat per 1 dec.
- Je 06 nummer / simnummer / klantnummer.
- eventueel porteringsinfo
- kopie ID
Het is namelijk mis gegaan bij het 06-nummer van een vriend van mij, die was gewoon afgesloten en kon zijn nummer niet meer meenemen naar Vodafone IZI.Ik zou graag mijn nummer willen porteren naar mijn nieuwe provider. Ik verzoek u daarom dit nummer niet te laten vervallen.
Als je gebruik wilt maken van de opzegging, voor wanneer moet je aanvraag dan verstuurd zijn?
Verwijderd
Als je het topic ff doorleest weet je het...n00bs schreef op 25 november 2003 @ 18:42:
Als je gebruik wilt maken van de opzegging, voor wanneer moet je aanvraag dan verstuurd zijn?
Verwijderd
het is toch niet zo dat dit ook voor debitel geld
maar dat hun er niets van zeggen ofzo?
omdat het via vodafoon gaan (debitel koopt grootschalig belminuten van vadafoon)
omdat het via vodafoon gaan (debitel koopt grootschalig belminuten van vadafoon)
vodafone veranderd haar voorwaarden (waarvoor je getekend hebt bij je contract dat je afgesloten hebt), niet debitel (die heeft namelijk andere voorwaarden)Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 18:52:
het is toch niet zo dat dit ook voor debitel geld
Net maar weer een keer gefaxt, even voor de duidelijkehid het faxnummer is toch
045-5607661?
Daar heb ik hem namelijk 2 keer heen gefaxt
045-5607661?
Verwijderd
Fax-nummer klopt.hullepim schreef op 25 november 2003 @ 19:45:
Net maar weer een keer gefaxt, even voor de duidelijkehid het faxnummer is toch
045-5607661?
Ik heb vrijdag mijn fax gestuurd, ga nu is bellen of ze het nu wel kunnen zien (maandag kon ze nog niets zien/melden).
Ik hou jullie op de hoogte...
/edit
Ik heb dus vrijdag 21-11-2003 om 14:09 mijn fax gestuurd naar 045-5607661.
De dame aan de lijn kon nog steeds niet vinden en raade mij aan om hem nogmaals te fax-en maar dit maal naar nummer 043-3557772
Ga ik dus morgen doen...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 22:13 ]
Ik heb 'm vanmiddag gefaxed en men vertelde mij dat dat vanaf vrijdag op z'n vroegst terug was te zien in de administratie. Ze zouden het wel vast als opmerking in 'het systeem' zetten en raadden mij ook aan om het verzendbewijs van de fax te bewaren.
I'll keep you informed
I'll keep you informed
Ik weet dat mijn vraag een beetje een vorm van luiheid is (eerder tijdnood), maar de vraag beantwoorden kost niet meer tijd dan het bovengenoemde van jou
Overigens komen wel meerdere zaken meerdere malen aan bod en dit zie je in meer topics terug.
Misschien als in grotere topics de starter de beginpost kan blijven updaten met een korte samenvatting met relevante informatie, dit houdt in het vervolg ALLE topics overzichtelijker en voorkomt irritatie
Mijn opzegging van 21-11 is nog steeds niet verwerkt, ze kan hem ook niet terug vinden.
Er werd me aangeraden om over 2 dagen nog een keer te bellen en de oude fax te bewaren. (bevestiging)
Er werd me aangeraden om over 2 dagen nog een keer te bellen en de oude fax te bewaren. (bevestiging)
Ik heb de mijne gister nog een keer verstuurd, ik ga straks maar weer eens bellen.
Vorige keer ging dit toch echt een stuk sneller.
S'morgens faxen en s'middags uit de lucht!
Vorige keer ging dit toch echt een stuk sneller.
S'morgens faxen en s'middags uit de lucht!
Bij mij zeiden ze dat zo'n fax bij special services terecht komt, en dat ik over "een maand ofzo" wel bericht zou ontvangen.
Dikke vinger, morgen bel ik weer.
Ik vraag me echt af wanneer er nou eens een black list komt. Ik kan me niet voorstellen dat Vodafone hier blij van wordt.
Mag een provider je zomaar weigeren overigens? Heb ik eigenlijk geen idee van.
Dikke vinger, morgen bel ik weer.
Ik vraag me echt af wanneer er nou eens een black list komt. Ik kan me niet voorstellen dat Vodafone hier blij van wordt.
Mag een provider je zomaar weigeren overigens? Heb ik eigenlijk geen idee van.
Verwijderd
Heb net gebeld, de mevrouw van de customer service zag mijn fax nog niet in het systeem staan.
ze kon me wel vertellen dat 045-5607661 inderdaad het faxnummer was van de afdeling die gaat over annuleringen.
Daarna heeft ze bij die afdeling gevraagd hoe lang het ging duren. Zij vertelden haar dat het inderdad een paar dagen kon duren voordat de verwerking van de faxen bij de customer service af te lezen was in het systeem.
Ze heeft in ieder geval een melding gemaakt van het feit dat ik gevraagd heb om bevestiging van het versturen van de fax en adviseerder mij vrijdag of maandag terug te bellen. Maar maandag zou te laat zijn voor het nummerbehoud...
ze kon me wel vertellen dat 045-5607661 inderdaad het faxnummer was van de afdeling die gaat over annuleringen.
Daarna heeft ze bij die afdeling gevraagd hoe lang het ging duren. Zij vertelden haar dat het inderdad een paar dagen kon duren voordat de verwerking van de faxen bij de customer service af te lezen was in het systeem.
Ze heeft in ieder geval een melding gemaakt van het feit dat ik gevraagd heb om bevestiging van het versturen van de fax en adviseerder mij vrijdag of maandag terug te bellen. Maar maandag zou te laat zijn voor het nummerbehoud...
Verwijderd
Hetzelfde verhaal hier.
Gisteren gebeld, de fax stond nog niet in het systeem. Ik moest vanmiddag maar even terugbellen.
Net gebeld, geen verandering. Ik werd in de wacht gezet en er werd navraag gedaan. "Ze zijn een half uur geleden begonnen met het verwerken van de faxen, ook die van gisteren. U kunt vrijdag even terugbellen, dan moet het echt in het systeem staan. Gewoon via 117 bellen, dat is kostenloos."
Gisteren gebeld, de fax stond nog niet in het systeem. Ik moest vanmiddag maar even terugbellen.
Net gebeld, geen verandering. Ik werd in de wacht gezet en er werd navraag gedaan. "Ze zijn een half uur geleden begonnen met het verwerken van de faxen, ook die van gisteren. U kunt vrijdag even terugbellen, dan moet het echt in het systeem staan. Gewoon via 117 bellen, dat is kostenloos."
Bedoel je met de faxen mbt tot eurocall?
De mijne hebben ze vrijdag binnen gehad, dan zou die van mij toch wel vanmiddag of morgen in dat "systeem" moeten staan.
De mijne hebben ze vrijdag binnen gehad, dan zou die van mij toch wel vanmiddag of morgen in dat "systeem" moeten staan.
Verwijderd
Ja, die bedoel ik. Waarschijnlijk bedoelen ze bij Vodafone "alle faxen die op dat nummer zijn binnengekomen".hullepim schreef op 26 november 2003 @ 15:30:
Bedoel je met de faxen mbt tot eurocall?
negeren deze melding.... niet goed opgelet......
[ Voor 94% gewijzigd door Rudi Vader op 26-11-2003 16:01 ]
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Wat ik me nu af vraag, iedereen heeft die brief gefaxt. Is het nou niet verstandiger om het aangetekend te verzenden? Kan je dan niet beter aantonen dat je ook daadwerkelijk die brief heb gestuurd? OF maakt het niet zo veel uit.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
je hebt een verzendbewijs van de fax..... net zoals dat je een verzendbewijs hebt als je aangetekend verstuurd.reuzekind schreef op 26 november 2003 @ 16:27:
Wat ik me nu af vraag, iedereen heeft die brief gefaxt. Is het nou niet verstandiger om het aangetekend te verzenden? Kan je dan niet beter aantonen dat je ook daadwerkelijk die brief heb gestuurd? OF maakt het niet zo veel uit.
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Ok dus voor 10 december aanstaande moet je opzegging binnen zijn... das mooi want begin december komen er weer mooie (online) aanbiedingen 
Op dit moment zijn er geen gunstige aanbiedingen bij de verschillende operators, en vanaf 1dec. komen die er weer wel
Op dit moment zijn er geen gunstige aanbiedingen bij de verschillende operators, en vanaf 1dec. komen die er weer wel
als je heel snel bent -- > orange heeft een mooie aanbieding.n00bs schreef op 26 november 2003 @ 18:37:
Ok dus voor 10 december aanstaande moet je opzegging binnen zijn... das mooi want begin december komen er weer mooie (online) aanbiedingen
orange werkt met belbundels; je heb nu een aanbieding dat een bundel van 30 euro per maand je slechts 5 euro per maand kost.
oa bij www.bestelmaar.nl (moet je wel snel zijn; actie loopt tot en met de 28e.)
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Goed nieuws !!!!
Ik heb zaterdag een fax gestuurd naar het 045-nummer van Vodafone. Ik heb net gebeld naar 117 optie 6: Zowel mijn 2 Vodafone300 abonnement als het Vodafone300 abonnement van mijn broer worden per 1 december kosteloos ontbonden.
Ik heb zaterdag een fax gestuurd naar het 045-nummer van Vodafone. Ik heb net gebeld naar 117 optie 6: Zowel mijn 2 Vodafone300 abonnement als het Vodafone300 abonnement van mijn broer worden per 1 december kosteloos ontbonden.
Verwijderd
Ik heb een verzendbewijs van de fax. En ik heb inmiddels ook al 2 keer met 117 gebeld, om te vragen of de fax ontvangen is. Vrijdag bel ik voor de 3e keer, ik wil gewoon van 117 horen, dat mijn fax geregistreerd staat in het systeem. Dan vind ik het best... 117 is gratis en faxen ook (fax@work dan), aangetekend versturen is lastig (moet ik naar het postkantoor en dat is vanuit hier toch wel 10 minuten fietsen) en duur. Zo heb ik ook genoeg zekerheid.reuzekind schreef op 26 november 2003 @ 16:27:
TweakersOnly schreef op 26 november 2003 @ 19:39:
Goed nieuws !!!!![]()
![]()
Ik heb zaterdag een fax gestuurd naar het 045-nummer van Vodafone. Ik heb net gebeld naar 117 optie 6: Zowel mijn 2 Vodafone300 abonnement als het Vodafone300 abonnement van mijn broer worden per 1 december kosteloos ontbonden.![]()
Heel goed! Ik heb vandaag m'n brief op de post gedaan. Via de gewone post is het me al 2x eerder gelukt, dus deze keer ook wel.
LOL LOL.Maestro.mosjuh schreef op 26 november 2003 @ 18:42:
[...]
als je heel snel bent -- > orange heeft een mooie aanbieding.
orange werkt met belbundels; je heb nu een aanbieding dat een bundel van 30 euro per maand je slechts 5 euro per maand kost.
oa bij www.bestelmaar.nl (moet je wel snel zijn; actie loopt tot en met de 28e.)
1 ding heb ik geleerd in VELE jaren mobiel bellen van o.a. mij maar ook vele andere gebruikers...: Ga nooit bij Dutchtone! Heel slim hebben ze hun naam in Orange verandert omdat ze al zoveel negatieve publiciteit tegen zich hadden...
Nee DT/ Orange nooit en nooit meer
Verwijderd
Dat zei ik vroeger ook. Kennissen met Dutchtone waren slecht te verstaan over de telefoon, soms gewoon even niet bereikbaar. Maar bij ons in de regio (en ook waar ik werk, 120 km "verderop") is dat echt stukken beter geworden. Ik kan nu met mijn Orange-abbo zelfs in de kelder van ons gebouw (een enorme beton+staalconstructie) in een blinde ruimte bellen. Dat lukte me met Voda dus never nooit niet. Hier op het werk ga ik er dus dik op vooruit (en ik zit toch 5 van de 7 dagen hier), thuis ga ik er maar minimaal op achteruit. Ik zie, dat ik binnen ietsje minder bereik heb dan met Vodafone, ook de kwaliteit neemt iets af dan. Maar het is goed te doen tegenwoordig. (In de trein gaat ook goed trouwens, gisteren getest tussen Amersfoort en Utrecht.)n00bs schreef op 26 november 2003 @ 19:57:
[...]
LOL LOL.
1 ding heb ik geleerd in VELE jaren mobiel bellen van o.a. mij maar ook vele andere gebruikers...: Ga nooit bij Dutchtone! Heel slim hebben ze hun naam in Orange verandert omdat ze al zoveel negatieve publiciteit tegen zich hadden...
Nee DT/ Orange nooit en nooit meer
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 20:17 ]
Verwijderd
Ikzelf heb een vodafone live abbo 60 met 5 euri live voorraad. Dit laatste heb ik me in het begin laten aansmeren met de smoes dat ik het kon stopzetten. Dit kon dus later niet. Verder vind ik Vodafone een prima provider.
Kan ik nu ook stoppen en dan gelijk een nieuwe abbo afsluiten maar dan zonder die 5 euri live troep? Of kan dat zelfs zonder te stoppen? Iemand een idee?
Kan ik nu ook stoppen en dan gelijk een nieuwe abbo afsluiten maar dan zonder die 5 euri live troep? Of kan dat zelfs zonder te stoppen? Iemand een idee?
Ik heb een idee voor je: LEES het topic even door.Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 20:25:
Ikzelf heb een vodafone live abbo 60 met 5 euri live voorraad. Dit laatste heb ik me in het begin laten aansmeren met de smoes dat ik het kon stopzetten. Dit kon dus later niet. Verder vind ik Vodafone een prima provider.
Weet je meteen het antwoord op je vraag.
Verwijderd
Dat heb ik dus volledig gedaan. en als je het zelf had doorgelezen wist je misschien ook dat daarin niet iets soortgelijks als mijn vraag in staat.Area53 schreef op 26 november 2003 @ 20:29:
[...]
Ik heb een idee voor je: LEES het topic even door.
Weet je meteen het antwoord op je vraag.
Dat ik kan stoppen dat snap ik wel.
Mijn vraag is echter met name (voor alle duidelijkheid) of ik alleen het Live gedeelte van 5 euri kan stoppen.
snappie
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 20:55 ]
Nee. Je moet dan je hele abbo stoppen (Live staat los van Eurocall).Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 20:54:
[...]
Dat heb ik dus volledig gedaan. en als je het zelf had doorgelezen wist je misschien ook dat daarin niet iets soortgelijks als mijn vraag in staat.
Mijn vraag is echter met name (voor alle duidelijkheid) of ik alleen het Live gedeelte van 5 euri kan stoppen.
snappie
NEE.Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 20:54:
[...]
Dat heb ik dus volledig gedaan. en als je het zelf had doorgelezen wist je misschien ook dat daarin niet iets soortgelijks als mijn vraag in staat.
snappie
Alleen heel abo. met alle toeters en bellen (live, sms bundel, enz)
Ik heb het niet over het netwerk bereikVerwijderd schreef op 26 november 2003 @ 20:06:
[...]
Dat zei ik vroeger ook. Kennissen met Dutchtone waren slecht te verstaan over de telefoon, soms gewoon even niet bereikbaar. Maar bij ons in de regio (en ook waar ik werk, 120 km "verderop") is dat echt stukken beter geworden. Ik kan nu met mijn Orange-abbo zelfs in de kelder van ons gebouw (een enorme beton+staalconstructie) in een blinde ruimte bellen. Dat lukte me met Voda dus never nooit niet. Hier op het werk ga ik er dus dik op vooruit (en ik zit toch 5 van de 7 dagen hier), thuis ga ik er maar minimaal op achteruit. Ik zie, dat ik binnen ietsje minder bereik heb dan met Vodafone, ook de kwaliteit neemt iets af dan. Maar het is goed te doen tegenwoordig. (In de trein gaat ook goed trouwens, gisteren getest tussen Amersfoort en Utrecht.)
Verwijderd
Tja, ze winnen tenslotte op de een of andere manier wel iedere keer een prijs voor de klantenservice. Er kan heel wat veranderen bij een bedrijf hoor. Lekker OT trouwens...n00bs schreef op 26 november 2003 @ 21:51:
Ik heb het niet over het netwerk bereikje hebt nog veel te leren over DT

Die hadden ze niet gewonnen, de manier hoe zij aan die statistieken waren gekomen klopte van geen kant... maar goed als jij nog in sprookjes wilt geloven

Verwijderd
Dat was de Consumentenbond maar daarna was er ook nog de Nationale Contactcenter Award en een prijs van Ernst & Young. Als jij niet verder kijkt dan je neus lang is...
Jij bent blijkbaar een verstookte Vodafone fan en zal nooit overstappen op T-Mobile, Telfort of Orange want die zijn per definitie al slecht.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 01:45 ]
Sow, ik heb genoeg gelezen 
Morgen maar ff een faxje versturen.
ik zit nog 8 mnd vast aan mijn abo, maar mijn telefoon is al behoorlijk versleten.
Dat wordt een mooie Samsung e700 voor mij
Morgen maar ff een faxje versturen.
ik zit nog 8 mnd vast aan mijn abo, maar mijn telefoon is al behoorlijk versleten.
Dat wordt een mooie Samsung e700 voor mij
edit:
Never mind
Never mind
[ Voor 72% gewijzigd door Gisae op 27-11-2003 03:02 ]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ik durf te voorspellen dat het niet lang duurt voordat men mensen die (te) vaak switchen van provider, met als opgaaf van reden een wijziging van de AV, op een 'blacklist' gaan plaatsen. Het is dan wel misschien een legale truc, maar echt 'netjes' is het i.m.o. niet.
Ben eigenlijk meer benieuwd wie er straks op papier kan/gaat aantonen dat het opzeggen, om redenen zoals in de TS, door deze provider wordt geaccepteerd.
Ben eigenlijk meer benieuwd wie er straks op papier kan/gaat aantonen dat het opzeggen, om redenen zoals in de TS, door deze provider wordt geaccepteerd.
ARME AOW’er
Verwijderd
Kom dan eens met wat voorbeelden. (Als je dan toch met stront gaat smijten, doe het dan goed en onderbouw het.) En dan niet van Dutchtone, maar een beetje recent. In tegenstelling tot vroeger, hoor ik nu namelijk eigenlijk alleen nog maar erg positieve geluiden.n00bs schreef op 26 november 2003 @ 21:51:
[...]
Ik heb het niet over het netwerk bereikje hebt nog veel te leren over DT
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 07:39 ]