Het Grote Gamecube topic deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.370 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 30 november 2003 @ 14:11:
ff over Mario Sunshine, m'n broertje heeft deze game gekregen voor z'n verjaardag en ik (ja ik :P) vindt het echt geweldig! heb non stop al zo'n 30 shines verkregen en 't gaat maar door :D af en toe tricky omdat je van hot naar her moet springen maar daar hou ik wel van :)
kan iemand me vertellen of het spel later nog irritant wordt? anders snap ik niet dat het spel zo gehaat is.
Hij word strax enorm iritant. pas maar op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
ff over Mario Sunshine, m'n broertje heeft deze game gekregen voor z'n verjaardag en ik (ja ik :P) vindt het echt geweldig! heb non stop al zo'n 30 shines verkregen en 't gaat maar door :D af en toe tricky omdat je van hot naar her moet springen maar daar hou ik wel van :)
kan iemand me vertellen of het spel later nog irritant wordt? anders snap ik niet dat het spel zo gehaat is.
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die alle 120 shines hebben gehaald. De meesten zullen eerder uit frustratie op hun kabels zijn gaan kauwen en na een shine of 80 werden ze geëlektrocuteerd. Of erger; hun cube deed het niet meer >:)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Zijn er eigenlijk nog meer PAL mensen die alle cups van fzero al op master gehaald hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
RedruM schreef op 30 november 2003 @ 15:07:
Zijn er eigenlijk nog meer PAL mensen die alle cups van fzero al op master gehaald hebben?
Yup, alles met mn trusty Frost Lynx-G4 :) Moet nu bezig alle story mode chapters op Expert en Master te halen, dat vind ik nog veel moeilijker :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan mijn GBA en games ook te verkopen, ik heb Golden Sun hier liggen (en Rayman, maar die moet ik eerst ff vinden) zijn er mensen geintresseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 15:26:
Ik ben van plan mijn GBA en games ook te verkopen, ik heb Golden Sun hier liggen (en Rayman, maar die moet ik eerst ff vinden) zijn er mensen geintresseerd?
Bij Vraag & Aanbod kan je een advertentie plaatsen. GoT is geen plek om dingen te koop aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet alle 120 shines gehaald in Sunshine, maar ik vind het spel nergens irritant worden. Die retro levels waar iedereen zo op zeurt vind ik echt de leukste stukken uit het spel, lekker uitdagend, speel je tenminste niet in 1x doorheen allemaal. Zulke levels gaan we de komende tijd niet meer zien ben ik bang, want Nintendo heeft al het gezeur op Sunshine serieus genomen en vindt dat ze minder moeilijke spellen moeten maken. Dan krijg je dus spellen als Wind Waker, waar vervolgens ook weer op gezeurd wordt omdat het te makkelijk is. Ik weet niet wat jullie allemaal vinden, maar ik heb liever een lekker moeilijk spel als Sunshine dan een flink makkelijk spel als Wind Waker. Conclusie? Gezeurd wordt er toch wel, niet op letten, speel gewoon wat je zelf leuk vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 15:43:
Ik heb niet alle 120 shines gehaald in Sunshine, maar ik vind het spel nergens irritant worden. Die retro levels waar iedereen zo op zeurt vind ik echt de leukste stukken uit het spel, lekker uitdagend, speel je tenminste niet in 1x doorheen allemaal. Zulke levels gaan we de komende tijd niet meer zien ben ik bang, want Nintendo heeft al het gezeur op Sunshine serieus genomen en vindt dat ze minder moeilijke spellen moeten maken. Dan krijg je dus spellen als Wind Waker, waar vervolgens ook weer op gezeurd wordt omdat het te makkelijk is. Ik weet niet wat jullie allemaal vinden, maar ik heb liever een lekker moeilijk spel als Sunshine dan een flink makkelijk spel als Wind Waker. Conclusie? Gezeurd wordt er toch wel, niet op letten, speel gewoon wat je zelf leuk vindt :)
Het gezeur op SMS is echt helemaal onterecht. Ik vind de game helemaal niet te moeilijk. Als je alleen het verhaal wilt doen is dat heel goed te doen. Pas als je echt alles wilt vinden wordt het moeilijk. Maar dat is zo bij alle Mario games. In SMW heb ook de haren uit mijn kop getrokken! Ik vind dat Nintendo meestal de moeilijkheid erg goed weet te vinden. TWW was naar mening wel een beetje te makkelijk (en te kort) maar die game kon ik ook niet neerleggen. Wel moet ik zeggen dat ik F-Zero wel een slag te moeilijk vind (net als Rogue Leader destijds trouwens). Mijn voorkeur gaat uit naar de opzet uit SMS. Maing game goed te doen en voor de extra's mag je zweten!

Zijn er mensen hier trouwens die Simpsons Hit&Run hebben? De game verkoopt namelijk erg goed maar ik heb hier er nog niemand over gehoord. Ik vind de game overigens briljant (erg goede moeilijkheidsgraad ;)) en blijkbaar meer mensen gezien de verkopen. Maar niemand hier die deze game heeft?

[ Voor 9% gewijzigd door Deddiekoel op 30-11-2003 16:20 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Deddiekoel schreef op 30 november 2003 @ 16:13:
[...]

Het gezeur op SMS is echt helemaal onterecht. Ik vind de game helemaal niet te moeilijk. Als je alleen het verhaal wilt doen is dat heel goed te doen. Pas als je echt alles wilt vinden wordt het moeilijk. Maar dat is zo bij alle Mario games. In SMW heb ook de haren uit mijn kop getrokken! Ik vind dat Nintendo meestal de moeilijkheid erg goed weet te vinden. TWW was naar mening wel een beetje te makkelijk (en te kort) maar die game kon ik ook niet neerleggen. Wel moet ik zeggen dat ik F-Zero wel een slag te moeilijk vind (net als Rogue Leader destijds trouwens). Mijn voorkeur gaat uit naar de opzet uit SMS. Maing game goed te doen en voor de extra's mag je zweten!

Zijn er mensen hier trouwens die Simpsons Hit&Run hebben? De game verkoopt namelijk erg goed maar ik heb hier er nog niemand over gehoord. Ik vind de game overigens briljant (erg goede moeilijkheidsgraad ;)) en blijkbaar meer mensen gezien de verkopen. Maar niemand hier die deze game heeft?
Hm.. F-Zero te moeilijk? Vind ik niet.. ik speel nooit racegames en heb toch betrekkelijk makkelijk alle cups unlocked en alles op master gehaald.
Ook is story mode op normal wel moeilijk maar alsnog goed te doen.. op very hard zijn sommige story mode chapters wel erg pittig tho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMS vond ook ik wel een erg goeie game. Ik ga echt de moeite niet doen om alle shrines te vinden, net als ik bij Windwaker echt niet de hele zee ben gaan leegvissen etc. Dat soort gameplay is niet aan mij besteed. Aan de andere kant heb ik wel veel moeite gedaan alles bij Metroid Prime te scannen, maar ik ben niet zo gek het hele spel over te spelen om die 2-3 dingen die ik vergeten ben in te scannen voor een filmpje, niet echt boeiend.

Fzero is inderdaad redelijk moeilijk, al is het maar omdat die krengen zo belabberd te besturen zijn door een bocht. Het scheelt als je in 1st person mode speelt, maar aan de andere kant, kan je goed de weg kwijt zijn als je een fout maakt. Niet alle cars rijden lekker, echt een beperkt aantal, de karts uit MK sturen beter. Die laatste banen bij Fzero zijn ook super moeilijk. Ik weet niet hoe het met CPU cheaten is, maar het is stukke minder. Dat al heb ik dan weer liever dan MK.

Of iets te makkelijk of te moeilijk is, dat is kennelijk per gamer verschillend. De een haalt Fzero en MKDD heel simpel, de ander niet, dat blijkt maar weer. Maar als iemand iets te moeilijk vind, kan dat voor diegene best kloppen, het geldt wel voor meer gamers vaak, Fzero wordt over het algemeen erg moeilijk gevonden en ik hoor ook wel geluiden over de CPU cheat van MKDD. Er zullen altijd gamers zijn die er geen probleem mee hebben en het op hun sokken halen. Zal best, neemt niet weg dat het wat mij betreft wel klopt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ecco schreef op 29 november 2003 @ 23:01:
Kom op zeg, m'n vriendin heeft in 3 dagen goud op alles gehaald met MK-DD inclusief mirror mode all-cup en die had daarvoor nauwelijks ooit een spel gezien. Willen jullie nou zeggen dat zij beter is dan een stel doorgewinterde gameguru's als jullie?
Of worden jullie te oud en is het doorzettingsvermogen op :P

Zonder die cpu-cheating zou je met je joystick in je rectum het spel uit kunnen spelen, en dat zou al helemaal nix aan zijn. Als het niet lukt, probeer het nog eens, en nog eens...

nofi maar mk-dd was sim-pel :)

edit:
en het spel is _/-\o_
Ahahaha geweldig :D :D :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Mij hoor je niet klagen, ik heb me erg vermaakt met Mario Sunshine!
Heb em een paar maanden geleden nog gespeeld, en alle 120 shines gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zie je maar, Sunshine wordt zeker niet door iedereen hier afgekraakt :)

Ik heb de Simpsons een tijdje hier gehad voor een review, leuk spel idd. Voelt een beetje rammelig aan, vooral tijdens het lopen, maar vol met Simpsons figuren en humor. Kben best vaak gestopt met een opdracht omdat ik iemand uit de serie op straat zag staan, snel uitstappen en 'm schoppen, kijken wattie zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

haha, tja, je moet wat met je leven natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond SMS ook goed :+
Niet alle 120 shines, een stuk of 100, maar ik vond het nergens niet leuk ofzo, alleen toen ik het had uitgespeeld, had ik het ook wel gehad maar dat is bij vrijwel elk spel zo. Laatst weer opnieuw begonnen en veel lol gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Zijn er nog mensen geinteresseerd in de F-Zero competitie?
Tis wel een beetje saai nu er niemand meer z'n tijden update enzo.. :(
Komop, goed spel :)

Waarom worden de PAL en NTSC tijden niet gewoon samengevoegd? meer zielen, meer vreugde :P

[ Voor 26% gewijzigd door RedruM op 30-11-2003 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met MK:DD bezig, maar ik ga ook nog F-zero proberen. Ben niet zo goed hoor :).

Trouwens, Beyond Good & Evil net gezien bij Gammo. Op zo'n Cube schijf past minder data .... ze zullen toch niet OF gaan schrappen .... OF alleen de Nederlandse spraak erop zetten .... dan gaan er doden vallen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 15:43:
[knip knip]
, maar ik heb liever een lekker moeilijk spel als Sunshine dan een flink makkelijk spel als Wind Waker. Conclusie? Gezeurd wordt er toch wel, niet op letten, speel gewoon wat je zelf leuk vindt :)
Mee eens, ik dacht al dat het aan mij lag. Wandel zo door zelda heen :S
En al die hints die je krijgt (van die vis en tussendoor in kerkers) kan het nog makkelijker?

Sunsine is eindelijk weer eens een uitdagend spel!
Zo mogen er wel meer komen, maar dan in RPG vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

mmm... als de "retro" levels het probleem zijn :D kom maar op!! ik vond de vliegende zand-vogel ff rottig maar als je doorhebt dat je gewoon op z'n nek kan lopen als ie draait, hoppa! shine gevonden n_n vermaak me prima zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 30 november 2003 @ 19:20:
mmm... als de "retro" levels het probleem zijn :D kom maar op!! ik vond de vliegende zand-vogel ff rottig maar als je doorhebt dat je gewoon op z'n nek kan lopen als ie draait, hoppa! shine gevonden n_n vermaak me prima zo!
Dat was inderdaad een kut level, met de andere heb ik met erg vermaakt, vond het zelfs de betere :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 19:07:Trouwens, Beyond Good & Evil net gezien bij Gammo. Op zo'n Cube schijf past minder data .... ze zullen toch niet OF gaan schrappen .... OF alleen de Nederlandse spraak erop zetten .... dan gaan er doden vallen :).
Dat spel komt gewoon voor de cube hoor, en die Nederlandse spraak klonk inderdaad weer belachelijk :)
Ik hoop uberhaubt dat er ook spraak zit in de Gamecube versie, dat tekst lezen waarbij je wat gereutel hoord wat spraak moet voorstellen ben ik wel beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 30 november 2003 @ 19:29:
[...]

Dat spel komt gewoon voor de cube hoor, en die Nederlandse spraak klonk inderdaad weer belachelijk :)
Ik hoop uberhaubt dat er ook spraak zit in de Gamecube versie, dat tekst lezen waarbij je wat gereutel hoord wat spraak moet voorstellen ben ik wel beu.
Mee eens, maar liever dat met Engelse tekst, dan Nederlands geleuter. Maar het spel is niet zo supergroot hoorde ik, dus hopelijk is het gewoon dezelfde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 19:30:
[...]

Mee eens, maar liever dat met Engelse tekst, dan Nederlands geleuter. Maar het spel is niet zo supergroot hoorde ik, dus hopelijk is het gewoon dezelfde versie.
Gamecube spellen hebben vaak wel een indrukwekkende compressie, dus maak je maar geen zorgen. Lijkt mij gewoon dat het hetzelfde spel is, maar wel mooier dan de PS2 natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Idd de gamecube maakt gewoon meer gebruik van compressie methodes zodat alles gewoon erop past. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Farting Bob schreef op 30 november 2003 @ 19:07:Trouwens, Beyond Good & Evil net gezien bij Gammo. Op zo'n Cube schijf past minder data .... ze zullen toch niet OF gaan schrappen .... OF alleen de Nederlandse spraak erop zetten .... dan gaan er doden vallen .
Naa daz niet zo hoor. Op de cube disk past wel minder data dan op een grote 12 cm dvd, maar Beyond good & evil is nog niet eens 1 gigabyte groot (net als de meeste games). De rest op de disks word gevult met garbage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 30 november 2003 @ 19:33:
[...]

Gamecube spellen hebben vaak wel een indrukwekkende compressie, dus maak je maar geen zorgen. Lijkt mij gewoon dat het hetzelfde spel is, maar wel mooier dan de PS2 natuurlijk :)
Dat had ik ook gehoord ja. Maar ik had bijvoorbeeld die Lotr game gespeeld, het kan zijn omdat de Cube geen DVD-ondersteuning heeft dat die filmpjes zo brak liepen. Spel was zowieso te weinig voor 60 euro, dus die is al weer terug.

Maar in januari zit ik te denken deze game EN Prince of Persia aan te schaffen, Sony heeft immers alleen rechten voor 2003 gekocht. Denken ze nu echt dat ik niet een maandje kan wachten? hehe. Zag er wel erg boeiend uit deze game, vooral als het echt Zelda gameplay (natuurlijk wel zijn eigen unieke stijl) heeft, of vergelijkbaar soortig spel is, hoor je mij niet klagen.

Ook net Gamekings zitten kijken, in Japan komen van sommige genres volgens mij echt 10 games uit, volgens mij zaten er wel 5-10 sumarai/ninja-achtige games in de preview van die Tokyo show .... dan ook eens 10 RPGs, allemaal a la FF. Beetje te veel van het goeie, ben eigenlijk wel blij dat al die crap hier niet uitkomt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 19:41:Dat had ik ook gehoord ja. Maar ik had bijvoorbeeld die Lotr game gespeeld, het kan zijn omdat de Cube geen DVD-ondersteuning heeft dat die filmpjes zo brak liepen. Spel was zowieso te weinig voor 60 euro, dus die is al weer terug.
Volgens mij heeft een gamecube een soort van DivX ondersteuning, maar als de ontwikkelaars van een spel niet de tijd of moeite in die filmpjes aanpassen t.o.v. de andere consoles/pc dan kan het gebeuren dat het slecht loopt of slechte kwaliteit is.
Maar dat ligt dan echt wel aan de ontwikkelaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

OK,

vriendin en ik zijn er uit :)

T wordt een Cube :D

Over 2 a 3 weekjes zal die in ons huisje zijn :)
weeeeeeeeeeee :D

Iemand nog tips vor must-have spellen? Vooral die leuk zijn met z'n tweeen?

SSX 3 wordt sowieso direct gekocht, en dan is t nog een beetje onduidelijk...is dat MArio Party gebeuren echt leuk?
Wat voor soort spelletjes zitten daarin?

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

philipnorth schreef op 30 november 2003 @ 19:49:
OK,

SSX 3 wordt sowieso direct gekocht, en dan is t nog een beetje onduidelijk...is dat MArio Party gebeuren echt leuk?
5dec komt Mario Party 5 uit, het is zegmaar een virtueel bordspel waarin je karakters uit de mario reeks als pion gebruikt, je komt dan op allemaal minigames terecht die je tegen/met elkaar moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Thelema schreef op 30 november 2003 @ 19:44:
[...]

Volgens mij heeft een gamecube een soort van DivX ondersteuning, maar als de ontwikkelaars van een spel niet de tijd of moeite in die filmpjes aanpassen t.o.v. de andere consoles/pc dan kan het gebeuren dat het slecht loopt of slechte kwaliteit is.
Maar dat ligt dan echt wel aan de ontwikkelaar!
Idd factor5 heeft een soort van Divx ontwikkeld voor de gamecube. Als je SW:RS III speelt kun je zien dat dit gewoon dvd kwaliteit beeld geeft.

Alleen jammer dat zo weinig ontwikkelaars dit gebruiken.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Factor 5 heeft ook de DIVX shite voor XBOX gemaakt das wat minder maar ok wilde ik ff mededelen! Ook een leuk weetje is dat de DIVX voor de cube de flipper en de CPU gebruikt om tot deze dvd kwali te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK,

Mario Kart is ook erg leuk met zen 2-en. Andere games die je MOET hebben zijn Zelda the wind waker, soul calibur 2, Metroid Prime, resident evil, eternal darkness, f-zero GX, Beyond good und evil, Prince of Persia & nog meer. Gameboy player is ook erg handig, dan kun je Advance wars op je Tv spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 20:06:
En Factor 5 heeft ook de DIVX shite voor XBOX gemaakt das wat minder maar ok wilde ik ff mededelen! Ook een leuk weetje is dat de DIVX voor de cube de flipper en de CPU gebruikt om tot deze dvd kwali te komen!
Wel grappig dat ie flipper heet :P (/me denkt terug aan Project Dolphin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
De retro levels in SMS deden mij verlangen naar Mario64. Ik heb die game nooit gespeeld en ben er nu wel erg benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 30 november 2003 @ 20:13:
De retro levels in SMS deden mij verlangen naar Mario64. Ik heb die game nooit gespeeld en ben er nu wel erg benieuwd naar...
Ik heb hem ook, en hoop nog op een versie op de Cube .... die N64 controler (vooral die stick) was niet echt prettig om te spelen. Ik heb op zich alleen M64 en DK64, Zelda daluk beide op de Cube. Meer wilde ik ook niet voor/van de N64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 00:37

admiral866

The King Personality Disorder

...is dat MArio Party gebeuren echt leuk?
Mario Party is echt leuk ja! :)
Maar dan moet je wel met z'n 4'en zijn. Met z'n 2'en, bijvoorbeeld, vind ik er persoonlijk helemaal niets aan. Omdat je dan met sommige minigames bij een computer hoort, en dat is gewoon niet fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-09 16:42
admiral schreef op 30 november 2003 @ 20:18:
[...]

Mario Party is echt leuk ja! :)
Maar dan moet je wel met z'n 4'en zijn. Met z'n 2'en, bijvoorbeeld, vind ik er persoonlijk helemaal niets aan. Omdat je dan met sommige minigames bij een computer hoort, en dat is gewoon niet fun.
Kun je instellen hoor dat je altijd als team samenwerkt met minigames :)

Ik heb Need for speed Underground gespeeld maar vind het tot op heden nog wel een leuk spelletje aangezien je steeds meer kan unlocken om je auto te tunen :P

Wel jammer dat het geluid glitched en ik nog niet kan saven :P

[ Voor 9% gewijzigd door harley op 30-11-2003 20:30 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 00:37

admiral866

The King Personality Disorder

harley schreef op 30 november 2003 @ 20:26:
[...]

Kun je instellen hoor dat je altijd als team samenwerkt met minigames :)
I know, maar dan is het nog echt wel een stuk minder leuk dan met 4 real life players. Bij sommige minigames is de computer dan bijvoorbeeld heel slecht. Maargoed tis beter dan random ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al wat meer bekent over de vermeende RPG modus die erin zou zitten? Die interesseert me veel meer, eindelijk in 3D op pad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn dit topic gaat te hard ben ff weekend je weg meteen 300+ posts te lezen.

Heb sonic adventure DX ook eindelijk, wou er geen 60e voor neertellen kwam ik hem bij een zaakje tegen voor 22e dat vond ik als sonic fan zijnde wel een leuk bedrag voor een remake met wat extra's :P

Owja en mijn broer heeft het MK:DD pakket gekocht maar hoefde de vip codes niet dus ik hem nu een gamecube en een MK:DD vip code hier liggen die ik graag wil ruilen tegen andere vip codes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 21:23:
Damn dit topic gaat te hard ben ff weekend je weg meteen 300+ posts te lezen.

Heb sonic adventure DX ook eindelijk, wou er geen 60e voor neertellen kwam ik hem bij een zaakje tegen voor 22e dat vond ik als sonic fan zijnde wel een leuk bedrag voor een remake met wat extra's :P

Owja en mijn broer heeft het MK:DD pakket gekocht maar hoefde de vip codes niet dus ik hem nu een gamecube en een MK:DD vip code hier liggen die ik graag wil ruilen tegen andere vip codes :P
Ik heb niets om te ruilen, maar wel een 2e exemplaar van MKDD uit australie, daar zou ik best een VIP code bij willen om het pakket aantrekkelijker te maken...
Zou je dit voor me willen doen dan kun je me mailen op het adres in mijn profiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 30 november 2003 @ 21:43:
[...]

Ik heb niets om te ruilen, maar wel een 2e exemplaar van MKDD uit australie, daar zou ik best een VIP code bij willen om het pakket aantrekkelijker te maken...
Zou je dit voor me willen doen dan kun je me mailen op het adres in mijn profiel!
Ik ruil ze toch liever tegen andere vip codes omdat ik nog maar 750 sterren hoef voor de zelda bonus disc of een gameboy player snappie :)

Zat net ff op ebay.nl te kijken de zelda collection bonus disc staat er 4 kleer tussen de goedkoopste staat nu op 35 euro en de duurste op bijna 60 euro en er wordt echt als gekken op geboden, jammer dat de disc me echt niet meer dan 30e waard is omdat ik alle spellen van de disc al los heb op hun repectievelijke systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Iemand geinteresseerd in een panacube?

http://forum.fok.nl/showtopic.php/434314/1

Afbeeldingslocatie: http://www.ntsc-uk.com/MainContent/Gamecube/PanasonicQ/pan_gcn_controller_remote_big.jpg

damn.. :9~ :9~ :9~ tis dat ik al een gamecube heb (en geen 300 euro voor deze over heb....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

22 euro voor Sonic DX? Waaro? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

* Blaasvis heeft de collector's disc gekocht vrijdag

Ik liep over de hcc dagen en kwam een stand tegen waar ze los werden verkocht :)

15 euro voor betaald.. heerlijk om de eerste zelda weer te spelen :9~

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Blaasvis schreef op 30 november 2003 @ 22:07:

Ik liep over de hcc dagen en kwam een stand tegen waar ze los werden verkocht :)

En was dat met of zonder origineel hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
Zijn er nog mensen die Rebel Strike spelen? Tis toch wel aardig lastig. Zo kom ik met geen mogelijkheid door 'Defenders of Ralltiir' heen. die kabel om die poten heentrekken leidt tot het knappen (?) van de kabel, of dat ik zo'n walker van heel dichtbij ga bekijken.

Zijn de vorige delen ook nog een beetje de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley

En dan neem je er niet direct 10 stuks van mee voor medetweakers die nietnaar de hcc konden ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 19:41:
[...]

Dat had ik ook gehoord ja. Maar ik had bijvoorbeeld die Lotr game gespeeld, het kan zijn omdat de Cube geen DVD-ondersteuning heeft dat die filmpjes zo brak liepen. Spel was zowieso te weinig voor 60 euro, dus die is al weer terug.

Maar in januari zit ik te denken deze game EN Prince of Persia aan te schaffen, Sony heeft immers alleen rechten voor 2003 gekocht. Denken ze nu echt dat ik niet een maandje kan wachten? hehe. Zag er wel erg boeiend uit deze game, vooral als het echt Zelda gameplay (natuurlijk wel zijn eigen unieke stijl) heeft, of vergelijkbaar soortig spel is, hoor je mij niet klagen.

Ook net Gamekings zitten kijken, in Japan komen van sommige genres volgens mij echt 10 games uit, volgens mij zaten er wel 5-10 sumarai/ninja-achtige games in de preview van die Tokyo show .... dan ook eens 10 RPGs, allemaal a la FF. Beetje te veel van het goeie, ben eigenlijk wel blij dat al die crap hier niet uitkomt :).
Waar slaat dat nou op, waarom zou je blij zijn als die spellen hier niet uitkomen, meer keus is toch altijd goed, en als ze crap zijn koop je ze gewoon niet. En a la FF zal sobiso wel geen crap zijn.

Ik weet bijna wel zeker dat sobiso Baten Kaitos en ToS in Europa gereleased zullen worden aangezien de verkoopcijfers in japan hoogstwaarschijnlijk hoog zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
SCIxX schreef op 30 november 2003 @ 22:52:
[...]

Waar slaat dat nou op, waarom zou je blij zijn als die spellen hier niet uitkomen, meer keus is toch altijd goed, en als ze crap zijn koop je ze gewoon niet. En a la FF zal sobiso wel geen crap zijn.

Ik weet bijna wel zeker dat sobiso Baten Kaitos en ToS in Europa gereleased zullen worden aangezien de verkoopcijfers in japan hoogstwaarschijnlijk hoog zullen zijn.
Laten we het in hemelsnaam hopen. 10 van dat soort games die in Japan 'gedumped' worden zijn er 8 meer dan wij hier na anderhalf jaar hebben. I want!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]Waar slaat dat nou op, waarom zou je blij zijn als die spellen hier niet uitkomen, meer keus is toch altijd goed, en als ze crap zijn koop je ze gewoon niet. En a la FF zal sobiso wel geen crap zijn.

Omdat een overmaat aan dat soort games nergens op slaat. Je ziet het hier met FPS games, slechte weinigen ervan zijn toppers. Ik hou niet van dat 'op lopende band' uitbrengen van games, EA heeft daar ook een handje van. Maar ja, da's mijn mening, ieder het zijne.

Over FF heeft ook ieder een eigen mening, en ik ben er niet weg van. Geef mij maar lekkere realtime stuff, het liefst zo arcade mogelijk (op console dan) :). Maar een beetje diepgang hou ik ook wel van, als het maar speelbaar is en je niet 90% van een gevecht in allerlei menuutjes zit te bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godsgloeiende #$^%&^ de |:( :'(

Wat is het geval:

Ik koop een Limited Edition Gamecube DE ZILVEREN DUS JAH!! :'( (alles erop en eraan, kabels en controller enz) met een 251 blocks memorycard en de volgende spellen: Zelda WW Limited Edition, Supersmash Bros Melee, Metroid Prime, Starfox Adventures (en dan nog een spel geloof ik) voor 160 Eurootjes (echt masteraankoop van mij). Ik was dus in geldnood en verkocht hem door voor het luttele bedrag van 190 Euro. Kom ik vandaag thuis heeft mijn broertje een nieuwe Gamecube gekocht (zwarte) met het spel Sonic Adventure DX tezamen voor 160 bij de Bart Smit ..AAAAAAAAAAAARGH wat een homo. Ik zeg nog: wil jij hem van mij overkopen? :'( |:( Kan wel janken .. spiksplinternieuwe LE Gamecube met supergames ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poep gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
mca2 schreef op 30 november 2003 @ 22:44:
Zijn er nog mensen die Rebel Strike spelen? Tis toch wel aardig lastig. Zo kom ik met geen mogelijkheid door 'Defenders of Ralltiir' heen. die kabel om die poten heentrekken leidt tot het knappen (?) van de kabel, of dat ik zo'n walker van heel dichtbij ga bekijken.

Zijn de vorige delen ook nog een beetje de moeite waard?
Die is nog best goed te doen als je weet wat je moet doen!

Er liggen rondom de centrale koepel bommen verspreid (rode knipperende gevallen). Als je daar over vliegt moet je grapple-hook uitschieten (b-knop). Als het lukt sleep je zo'n geval achter je mee. Die bommen kun je dan tegen zaken aan 'ketsen'. Je moet ermee over hetgeen dat je wilt vernietigen vliegen op een dermate manier dat jij het ding niet raakt maar de bom die onder je hangt wel.

De volgorde die ik volgde was deze:
Vernietig eerst mbv de bommen de drie bruggen. Dit moet eigelink in een keer goed gaan. Mik op de kabels voor het beste effect. Als die kapot zijn ga je met de bommen de AT-AT's (grote lopers) te lijf. Tijdens het heen en weer vliegen proberen die grotere schepen te vernietigen. Als de laatste AT-AT kapot is nog even de laatste dingen op de grond afknallen en hoppa!

[ Voor 5% gewijzigd door Deddiekoel op 01-12-2003 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Thelema schreef op 30 november 2003 @ 19:53:
[...]

5dec komt Mario Party 5 uit, het is zegmaar een virtueel bordspel waarin je karakters uit de mario reeks als pion gebruikt, je komt dan op allemaal minigames terecht die je tegen/met elkaar moet spelen.
Ja dat van die mini-games wist ik, maar aan wat voor soort mini-games moet ik dan denken?

Van de week maar eens kijken bij de bart smit ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
philipnorth schreef op 01 december 2003 @ 09:22:
[...]

Ja dat van die mini-games wist ik, maar aan wat voor soort mini-games moet ik dan denken?

Van de week maar eens kijken bij de bart smit ofzo :)
zal er een paar van MP4 opnoemen:

je zit met 4 personen in een vijver en je moet zoveel mogelijk chup chups (visjes) met je schepnet pakken en in een bak gooien (2 vs 2).. wie de meeste heeft, wint..

een aantal minigames waarbij je gewoon zo snel mogelijk achter elkaar op de a knop moet rammen (bijvoorbeeld wie de meeste dominostenen overeind kan zetten)

basketball baskets die heen en weer bewegen waar je dan ballen in moet gooien..

1 persoon heeft een kaars in een donkere ruimte en de anderen moeten die kaars blussen met waterpistolen })

Naja het is leuker dan het klinkt iig :) :) Alle minigames heb je iig snel onder de knie en ze zijn allemaal kort (korter dan een minuut over het algemeen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

woohoo :)
vrijdag 1080 Avelanche gehaald,erg leuk spel, lekker soepel, makkelijke controls etc :)

kreeg ook dit mailtje in vanochtend :)
Gefeliciteerd, ******! Je hebt aan alle voorwaarden voldaan om een gratis
exemplaar van de The Legend of Zelda Collector's Edition bonusdisk te
bemachtigen (door twee van de volgende drie games op de Nintendo site te
registreren: Mario Kart Double Dash!!, 1080° Avalanche en Mario Party 5).

Wees dus nu maar gerust, want we hebben een exemplaar van de bonusdisk voor je
gereserveerd. Binnen vier weken zullen we je opnieuw een e-mail sturen, waarin
we de gang van zaken zullen uitleggen. Niet lang daarna ontvang jij je bonus
disk!

Bedankt voor het registreren van je games - en hou je inbox scherp in de gaten
voor onze volgende e-mail!

Het Nintendo team

Indien je deze e-mail per abuis hebt ontvangen, reageer dan a.u.b. niet via dit
e-mailadres - wij kunnen niet reageren op berichten die naar dit adres gestuurd
worden. Stuur daarom in dat geval een e-mail naar sterrencatalogus@nintendo.nl,
waarin je uitlegt dat je deze e-mail per abuis hebt ontvangen.
meer mensen dit al gedaan :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
-=BoKKiE=- schreef op 01 december 2003 @ 10:02:
woohoo :)
vrijdag 1080 Avelanche gehaald,erg leuk spel, lekker soepel, makkelijke controls etc :)

kreeg ook dit mailtje in vanochtend :)

[...]

meer mensen dit al gedaan :)
Ja, ik...heb alleen nooit dat emailtje dus ontvangen :{ Had Nintendo alweer een email gestuurd, ze zullen wel gek van me worden :)

Weet iemand trouwens hoelang het duurt voordat je een bestelling uit hun catalogus thuis gestuurd krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, per 1 december zou je de Zelda Collector's Edition disk via de sterrencatalogus moeten kunnen bestellen, volgens mij is het al meer dan 10 uur 1 December :?

Hoe zit dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
De dag was alleen bekend maar niet de tijd :) Ik gok dat het rond 2 a 3 uur wel zal gebeuren zoals altijd.
Gelukkig hoef ik deze keer niet als een gek die website in de gaten te houden :+ Heb geen puntjes meer :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel, heb zelfs speciaal een afspraak verzet. Gelukkig heb ik nachtdienst, kan ik de hele dag checken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 11:05:
Ik wel, heb zelfs speciaal een afspraak verzet. Gelukkig heb ik nachtdienst, kan ik de hele dag checken :).
Ook al kan ik niets bestellen ik blijf de site wel in de gaten houden :) Wil wel is zien hoeveel ze in stock hebben. Zojuist ook een emailtje terug gekregen van Nintendo dat ze binnen 10 dagen contact opnemen over de Zelda Collectors cd, hoop niet dat ze moeilijk gaan doen :P

Hoop dat deze week mijn GBA player is binnenkomt, ben wel benieuwd naar dat ding en de kwaliteit op de tv. Kan iemand mij vertellen hoe de kwaliteit is? Zijn er ergens screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

RedruM schreef op 01 december 2003 @ 09:29:
[...]

zal er een paar van MP4 opnoemen:

je zit met 4 personen in een vijver en je moet zoveel mogelijk chup chups (visjes) met je schepnet pakken en in een bak gooien (2 vs 2).. wie de meeste heeft, wint..

een aantal minigames waarbij je gewoon zo snel mogelijk achter elkaar op de a knop moet rammen (bijvoorbeeld wie de meeste dominostenen overeind kan zetten)

basketball baskets die heen en weer bewegen waar je dan ballen in moet gooien..

1 persoon heeft een kaars in een donkere ruimte en de anderen moeten die kaars blussen met waterpistolen })

Naja het is leuker dan het klinkt iig :) :) Alle minigames heb je iig snel onder de knie en ze zijn allemaal kort (korter dan een minuut over het algemeen)
OK,

dat zijn wel leuke dingetjes idd :)

Hmmm MP4 kost iets van 30€ ofzo geloof ik, da's dus wel een leuke voor erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
[...]

Nou, ik heb die Gamekings show ook gezien, en het is allemaal wel meer van hetzelfde. De ene kloon na de andere, geen kwaliteit meer.
Er was zelfs een spel dat echt tot in de menus toe MGS ripte.

Aan de andere kant kunnen er natuurlijk nog wel een paar RPG's bij voor de cube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 01 december 2003 @ 11:13:
[...]Hoop dat deze week mijn GBA player is binnenkomt, ben wel benieuwd naar dat ding en de kwaliteit op de tv. Kan iemand mij vertellen hoe de kwaliteit is? Zijn er ergens screenshots?
Wat screens betreft zou ik ook ff moeten zoeken, binnenkort heb ik een TV kaart, dan gaat het wat makkelijker, althans, als de setup lukt :). Ik weet eigenlijk niet of je het op video op kunt nemen, hmmm .... daluk ff checken.

Maaruh .... kwaliteit is goed. Enige punt is als je van boven naar beneden (of andersom) scrolt, dus boven het scherm uit springt en het scherm omhoog gaat, of als je valt (Metroid), dan verloopt het niet super strak, maar dat hoort kennelijk. Verder ben ik er goed over te spreken, ik kan nu ook eindelijk van de GBA games genieten, aangezien ik niet zo lekker speel op de GBA zelf (ging beter nadat ik een speciale houder gehaald heb waardoor de grip anders is, minder pijn in mijn handen ... de GBA is overigens van mijn huisgenoot .... Cube is mine ... my own ... my precious!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Kan nu al niet eens inloggen :(
wordt weer 1 grote chaos en een hoop frustratie straks.

Maar mensen ga ALSJEBLIEFT niet hier lopen klagen en zeiken want dat heeft toch geen nut. Iedereen weet dat nintendo beter is in spellen en consoles maken als website's onderhouden en dat je blij mag zijn als je een discje bemachtigd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zeiken? Hmmm .... en ik moet zo nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
harley schreef op 01 december 2003 @ 11:36:
Kan nu al niet eens inloggen :(
wordt weer 1 grote chaos en een hoop frustratie straks.

Maar mensen ga ALSJEBLIEFT niet hier lopen klagen en zeiken want dat heeft toch geen nut. Iedereen weet dat nintendo beter is in spellen en consoles maken als website's onderhouden en dat je blij mag zijn als je een discje bemachtigd :P
klaag... zeik :D

hehe, dit keer zal ik niet gaan klagen want ik zit blijkbaar als 1 van de weinige niet te wachten op oude zooi... :X : dat ze beter eens wat nieuwe fatsoenlijke spellen maken, ipv halve producten te releasen (mk:dd)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Phusebox schreef op 01 december 2003 @ 11:41:
[...]

klaag... zeik :D

hehe, dit keer zal ik niet gaan klagen want ik zit blijkbaar als 1 van de weinige niet te wachten op oude zooi... :X : dat ze beter eens wat nieuwe fatsoenlijke spellen maken, ipv halve producten te releasen (mk:dd)
Daar ben ik het helemaal mee eens, zeker aangezien je MKDD als voorbeeld neemt... na een dag of 5 ben ik het spel gewoon al beu geraakt, ik hoop dan ook dat 1080 wel de moeite waard is anders ruil ik het wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet, wario ware komt ook naar de gamecube :>
echt koel spel was t op de gba, hopelijk word het dat ook op de cube
op gamespot staat een filmpje maar daar moet je, je raad t al, lid zijn van de site :(
iemand die m heeft en kan mirroren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 12:26:
vet, wario ware komt ook naar de gamecube :>
echt koel spel was t op de gba, hopelijk word het dat ook op de cube
op gamespot staat een filmpje maar daar moet je, je raad t al, lid zijn van de site :(
iemand die m heeft en kan mirroren ofzo?
Mij lijkt het ook enorm gaaf, hoorde alleen wel dat het single player gedeelte identiek is aan dat van de GBA versie, en dat vond ik toch wat kort :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Dat is wel heel erg zinloos. 8)7 8)7 8)7

Heeft iemand eigenlijk de Zelda Collector's edition als??
Ik wel!! :)

Vooral druk bezig met Majora's Mask en Zelda 1.

Ik had hem voor 25 euro, zonder hoesje. :(
Maar ik heb zelf een mooi hoesje gevonden. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Vanitas op 01-12-2003 12:53 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
RedruM schreef op 30 november 2003 @ 21:56:
Iemand geinteresseerd in een panacube?

http://forum.fok.nl/showtopic.php/434314/1

[afbeelding]

damn.. :9~ :9~ :9~ tis dat ik al een gamecube heb (en geen 300 euro voor deze over heb....)
Kan je daar ook PAL games op draaien???
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 00:38:
Godsgloeiende #$^%&^ de |:( :'(

Wat is het geval:

Ik koop een Limited Edition Gamecube DE ZILVEREN DUS JAH!! :'( (alles erop en eraan, kabels en controller enz) met een 251 blocks memorycard en de volgende spellen: Zelda WW Limited Edition, Supersmash Bros Melee, Metroid Prime, Starfox Adventures (en dan nog een spel geloof ik) voor 160 Eurootjes (echt masteraankoop van mij). Ik was dus in geldnood en verkocht hem door voor het luttele bedrag van 190 Euro. Kom ik vandaag thuis heeft mijn broertje een nieuwe Gamecube gekocht (zwarte) met het spel Sonic Adventure DX tezamen voor 160 bij de Bart Smit ..AAAAAAAAAAAARGH wat een homo. Ik zeg nog: wil jij hem van mij overkopen? :'( |:( Kan wel janken .. spiksplinternieuwe LE Gamecube met supergames ..
Dat is inderdaad een klote situatie.

Gewoon je broertje een schop geven, kan helpen. ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Vanitas op 01-12-2003 12:58 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik met Ocarina Of Time, eindelijk aan begonnen (nooit gespeeld :). Hopelijk kan ik die andere ook spelen, heerlijk spel, eerst baas was al weer leuk (maar type boss was wel gelijk aan TWW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Vanitas schreef op 01 december 2003 @ 12:51:
[...]

Kan je daar ook PAL games op draaien???
ik geloof inderdaad dat die dingen regiovrij zijn, maar ik kan er ook naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 01 december 2003 @ 12:31:
[...]

Mij lijkt het ook enorm gaaf, hoorde alleen wel dat het single player gedeelte identiek is aan dat van de GBA versie, en dat vond ik toch wat kort :(
Ik heb de Japanse versie nu thuis. Single player is idd bijna hetzelfde als de GBA versie, geen nieuwe minigames iig. Multiplayer is wel flink nieuw, inclusief hele leuke 4 player minigames. Het idee van het spel is ook dat het niet een vervolg is maar een soort update, hij kost in Japan ook maar 30 euro ofzo.

Edit:
Thelema schreef op 01 december 2003 @ 12:53:
[...]

ik geloof inderdaad dat die dingen regiovrij zijn, maar ik kan er ook naast zitten.
Zit je idd naast :)
Die dingen zijn Jap regio dacht ik.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 12:59:
[...]
Ik heb de Japanse versie nu thuis. Single player is idd bijna hetzelfde als de GBA versie, geen nieuwe minigames iig. Multiplayer is wel flink nieuw, inclusief hele leuke 4 player minigames. Het idee van het spel is ook dat het niet een vervolg is maar een soort update, hij kost in Japan ook maar 30 euro ofzo.
Hoop dat die hier dan ook voor een redelijke prijs over de toonbank gaat :) Ikzelf vind het niet erg dat die singleplayer hetzelfde is, heb de gba versie niet :P
Wordt er nog gebruik gemaakt van de GC hardware of zijn de graphics gelijk aan die van de GBA versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 12:59:
[...]
Ik reken er niet op dat hij hier ook zo goedkoop zal zijn eigenlijk.
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 12:59:Zit je idd naast :)
Die dingen zijn Jap regio dacht ik.
Dan klopt de info van die gast die hem verkoopt ook niet,
maar hij is in ieder geval wel te modden naar US/JAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 01 december 2003 @ 13:03:
[...]

Hoop dat die hier dan ook voor een redelijke prijs over de toonbank gaat :) Ikzelf vind het niet erg dat die singleplayer hetzelfde is, heb de gba versie niet :P
Wordt er nog gebruik gemaakt van de GC hardware of zijn de graphics gelijk aan die van de GBA versie?
Graphics zijn single player gewoon hetzelfde. De graphics waren voor de GBA ook al niet indrukwekkend, het gaat hier echt compleet om de gameplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook je GBA versie op marktplaats zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 13:11:
[...]
Graphics zijn single player gewoon hetzelfde. De graphics waren voor de GBA ook al niet indrukwekkend, het gaat hier echt compleet om de gameplay :)
Er zitten toch wel wat nieuwe effecten in verwerkt? tenminste, dat heb ik op de screenshots kunnen ontdekken dan. Of is dat alleen bij die nieuwe multiplayer mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik denk dat ik vandaag ge proberen om een GB player te scoren. Ik heb op een gegeven moment de kans ervoor gehad maar toen wassie opeens toch niet beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Weet iemand hoe je je verdiende codes/passwords in 1080 avalanche weer terug kan halen. Ik was nl. te lui om ze op te schrijven in de veronderstellling dat ze wel ergens zouden staan. Maare, nu kan ik ze nergens meer vinden.
Heb ze verdiend bij Match race: Novice, Hard
Kan iemand ze in spoilertags zetten als ze echt nergens meer te vinden zijn. Anders moet ik het maar weer opnieuw doen.
Had ik algezegd dat 1080 rulez!!! Nee?? Nou, bij deze dan.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

De Zelda Collectors Edition Bonus Disc staat nu in de sterrencatalogus voor 4500 sterren, en er zijn er nog ruim 1000 over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
De Zelda Bonusdisc (die nieuwe dus) staat op dit moment in de catalogus ..

Edit: Hehe .. ik kom helaas 350 sterren tekort ..

[ Voor 27% gewijzigd door ilyc op 01-12-2003 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 10:47:
hmm, per 1 december zou je de Zelda Collector's Edition disk via de sterrencatalogus moeten kunnen bestellen, volgens mij is het al meer dan 10 uur 1 December :?

Hoe zit dat ?
Nog 1196 beschikbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

BrbZrk schreef op 01 december 2003 @ 13:28:
Virtua Fighter: Cyber Generation -- Judgement Six no Yabou nu ook voor PS2
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
bah, ik had daar toch wel iets meer van verwacht, vind het er niet echt leuk uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Ben hem nu aan het bestellen :D.

Stond op "nog 1170 te gaan".. gaat best lomp hard.
edit:

maar die servert daar is weer lomp traag.. jemug, gooien ze een knopje om daar als ze de catalogus weer vullen? *floep*, en de load schiet naar 40 :/.

edit:
2
Je beloning wordt verstuurd naar het hieronder opgegeven adres.
Binnenkort ontvang je een E-mail om de bezorging te bevestigen.

f*ck yeah!

[ Voor 79% gewijzigd door Tarin op 01-12-2003 15:02 . Reden: Sorry.. ben beetje blij. ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lomp hard? Die kl***pagina is natuurlijk weer niet bereikbaar nu! GVD!

EDIT:

Je beloning wordt verstuurd naar het hieronder opgegeven adres.
Binnenkort ontvang je een E-mail om de bezorging te bevestigen.

Bla Bla
bla bla xx
BlablablaNL
BLABXX

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Disciplus-Simplex schreef op 01 december 2003 @ 14:24:
Weet iemand hoe je je verdiende codes/passwords in 1080 avalanche weer terug kan halen. Ik was nl. te lui om ze op te schrijven in de veronderstellling dat ze wel ergens zouden staan. Maare, nu kan ik ze nergens meer vinden.
Heb ze verdiend bij Match race: Novice, Hard
Kan iemand ze in spoilertags zetten als ze echt nergens meer te vinden zijn. Anders moet ik het maar weer opnieuw doen.
Had ik algezegd dat 1080 rulez!!! Nee?? Nou, bij deze dan.
Hier heb je de pws voor de pistes: De derde zit er ook al bij, 4de heb ik nog niet =)

JAS3IKRR

2AUNIKFS

EATFIKRM

En hier gaat de Nintendo site nog redelijk snel, kon hem zo bestellen als ik de punten er dus voor had :P Ik denk dat niemand kan klagen over de hoeveelheid die ze beschikbaar stellen aangezien dit toch aardig veel is :)

[ Voor 14% gewijzigd door Koffiezuiper op 01-12-2003 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 15:06:
Lomp hard? Die kl***pagina is natuurlijk weer niet bereikbaar nu! GVD!
Hij is prima bereikbaar, alleen wat traag.
Gewoon klikken en geduldig wachten.
Er zijn er nog meer dan 1000 geloof ik, dus je bent er vroeg zat bij.

Jemig, ik ben wel blij... hoef ik tenminste 1080: Avalanche of Mario Party 5 in ieder geval niet binnenkort te kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op 01 december 2003 @ 15:13:
[...]

Hij is prima bereikbaar, alleen wat traag.
Gewoon klikken en geduldig wachten.
Er zijn er nog meer dan 1000 geloof ik, dus je bent er vroeg zat bij.

Jemig, ik ben wel blij... hoef ik tenminste 1080: Avalanche of Mario Party 5 in ieder geval niet binnenkort te kopen :).
Ik ook blij, ik wilde Mario Party 5 wel, maar nets als de vorige, gewoon voor 30 euro of zo. Ik wil eindelijk weer eens een Single Player op de Cube en die komen:

Prince of Persia en Beyond Good & Evil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoei, ik heb een collector's disc! :)
zijn er nog 1032 over nu, gaat met ongeveer 10 per minuut eraf geloof ik :)
Thelema schreef op 01 december 2003 @ 13:14:
[...]

Er zitten toch wel wat nieuwe effecten in verwerkt? tenminste, dat heb ik op de screenshots kunnen ontdekken dan. Of is dat alleen bij die nieuwe multiplayer mode?
De spelletjes zelf zien er exact hetzelfde uit, de animatie dingen ervoor en erna en de kaders eromheen zijn nieuw maar ook niet wereldschokkend. De 4 player minigames zijn ook nieuw, maar zijn redelijk in de stijl van de oude minigames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES, heb een zelda collector's edition bemachtigd. :*)
Er zijn er nog 1031 over. Het werkte eigenlijk zeer goed. Registratie in 1 keer gelukt. way to go Nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Het is gewoon grappig om te kijken hoe snel die bonus disks er doorheen vliegen B)

Mensjes die een GBA player willen (zodra die beschikbaar is), maken meteen wel erg veel kans aangezien er veel mensen zonder punten nu zitten :)

En nogmaals, Nintendo is erg netjes qua service. Heb vandaag een email binnen gekregen over mijn probleem dat ik geen bevestiging email binnen kreeg en of ik dat onderhand al had gekregen en nu krijg ik er weer één dat ze het zullen uitzoeken. Ik vind ze erg rap :) En als dit opgelost is zullen ze een tijdje niks van me horen, stuur zowat elke week wel een email over een probleem :+

[ Voor 46% gewijzigd door Koffiezuiper op 01-12-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Koffiezuiper schreef op 01 december 2003 @ 15:37:
Het is gewoon grappig om te kijken hoe snel die bonus disks er doorheen vliegen B)

Mensjes die een GBA player willen (zodra die beschikbaar is), maken meteen wel erg veel kans aangezien er veel mensen zonder punten nu zitten :)

En nogmaals, Nintendo is erg netjes qua service. Heb vandaag een email binnen gekregen over mijn probleem dat ik geen bevestiging email binnen kreeg en of ik dat onderhand al had gekregen en nu krijg ik er weer één dat ze het zullen uitzoeken. Ik vind ze erg rap :) En als dit opgelost is zullen ze een tijdje niks van me horen, stuur zowat elke week wel een email over een probleem :+
Ik denk dat er sowieso veel mensen zijn die achter het net vissen bij de collector's edition-disc, omdat ze eerder een GB player of een oude bonusdisc gekocht hadden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
Deddiekoel schreef op 01 december 2003 @ 01:07:
[...]
Die is nog best goed te doen als je weet wat je moet doen!
...
Nou dat moet je ook maar net weer weten zeg. In dat intro filmpje doen ze je geloven dat je het kan doen door die kabel om die poten heen te wikkelen. Toch wat meer oefenen, een medaille is ook niet echt om over naar huis te schrijven.

Hoe bevielen deel 1 (welke is dat trouwens?) en deel 2 (rebel leader) eigenlijk?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.