Het Grote Gamecube topic deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.218 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:00

Woohooo

Smilie, James Smilie

schnumi schreef op 08 december 2003 @ 11:24:
[...]

Dat is hardware voor een console wat door een andere fabrikant gemaakt is als de maker van de console. :)

3rd party heb je ook in software natuurlijk en dat zijn games die gemaakt zijn door developers die niet bij Nintendo horen. :)
kan je die dan wel draaien op je gc?
op die doos staat bv ook dat je geen spellen uit america en japan kan draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
schnumi schreef op 08 december 2003 @ 15:33:
SSX3 is volgens mij leuker maar ik heb THUG nog niet gespeelt. :)

btw is er al iemand bezig want anders zitten we straks zonder topic. :P
Van mij mag jij hem wel maken, dat wil je zo te zien vast wel :)

Aan degene die hem gaat maken; zorg dat die thumbs ook echte thumbs zijn, en niet gewoon real-time worden geresized. Dat zorgt nog steeds voor veel traffic en ook nog eens voor veel CPU-belastig. Het werkt gewoon niet fijn.
En misschien handig om erin te zetten dat Nintendo 14dec weer met de BBA op de markt komt.
Woohooo schreef op 08 december 2003 @ 15:40:
[...]

kan je die dan wel draaien op je gc?
op die doos staat bv ook dat je geen spellen uit america en japan kan draaien..
Ja uiteraard. Anders zouden ze niet overal te koop zijn.
Tis gewoon een andere fabrikant dan Nintendo die geheugenkaartjes maakt, dat mag ook gewoon. Maar waarom zou je onorginele spullen kopen, omdat ze goedkoper zijn, anders niet toch? En om dat te bereiken bezuinigen ze erop, en zijn ze merkbaar slechter. Enige 3rd party wat ik je kan aanbevelen zijn controller verlangkabels, aangezien dat toch gewoon een draadje is en omdat Nintendo ze zelf niet maakt,

[ Voor 36% gewijzigd door Aikon op 08-12-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 08 december 2003 @ 15:40:
zal ik ook meedoen met games?

- iss 2 : uitspelen, hmm kan dat?
- waverace : niet uit
- mario sunshine : niet uit
- mario party 4 : niet uit
- ssb:m : niet uit
- starfox adventures: uitgespeeld
- fifa 2003 : niet uit
- we6:fe : niet uit
- eternal darkness : niet uit
- animal crossing : niet uit
- mario kart:dd : niet uit
- f-zero gx : niet uit
- ssx tricky : niet uit
- zelda tww : niet uit
- luigi's mansion : eh na 1 level gedumpt (niet meer aangeraakt)
- burnout : niet uit
- super monkey ball 2 : niet uit
- f1 2002 : niet uit
- mario golf : niet uit
- tony hawk 4 : niet uit
- en nog een paar games waar ik ff niet op kom : niet uit

:D
Zo hé JIJ bent een doorzetter zeg _/-\o_ 8)7

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 09:37
HIValicious schreef op 08 december 2003 @ 15:29:
wie maakt het nieuwe topic?

heeft iemand hier al thug? ik wil een nieuwe game hebben en ben aan t twijfelen tussen ssx3 en thug
Ik heb SSX3 en ik kan je vertellen dat het echt een geweldige game is. Heerlijk gevoel als je een dikke combo heb gemaakt met wat super-uber tricks :D Realisme is meestal ver te zoeken, maar daar moet je het ook niet voor spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:38
TheEvilCuber schreef op 08 december 2003 @ 15:42:
[...]

haha tja ik speel games voor mijn plezier

en meestal is de fun er na een tijdje wel af
bovendien game ik niet veel dus als je 3 maanden met 1 game bezig bent heb je het wel gezien

overigens ligt de gemiddele attention span bij mij op 2-3 weken

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 16:00

Woohooo

Smilie, James Smilie

TheEvilCuber schreef op 08 december 2003 @ 15:42:
[...]
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/53283/animatrix_got.jpg
is die avatar van the animatrix ? :9

[ Voor 16% gewijzigd door Woohooo op 08-12-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50662

Hoe zit het met memorycards van andere merken dan nintendo? Zorgen ze voor problemen? Of werken ze net zo goed als de originele (erg dure) kaartjes?

Ook ben ik ze tegengekomen van 32 of 64 mb zoals deze ad.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ry=23898#ebayphotohosting

(weet niet of dit mag, maar dit is geen advertentie van mezelf ofzo)

Ze beweren dat dit 64 mb kaarten zijn, maar ik heb m'n twijfels of de GC ze wel kan lezen als 64 mb. (geeft ie niet gewoon bij alles meer dan 16 mb aan dat het maar 16 is?) Dit omdat nintendo zelf geloof ik maar kaarten uitbrengt tot 16 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Nee iemand anders krijgt nu de eer. :) Dus als jij het nieuwe topic gaat maken gewoon even melden. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:31

SD5k

>4&X

Anoniem: 50662 schreef op 08 december 2003 @ 15:57:
Hoe zit het met memorycards van andere merken dan nintendo? Zorgen ze voor problemen? Of werken ze net zo goed als de originele (erg dure) kaartjes?

Ze beweren dat dit 64 mb kaarten zijn, maar ik heb m'n twijfels of de GC ze wel kan lezen als 64 mb. (geeft ie niet gewoon bij alles meer dan 16 mb aan dat het maar 16 is?) Dit omdat nintendo zelf geloof ik maar kaarten uitbrengt tot 16 mb.
neehoor, je gamecube kijkt gewoon hoeveel blocks de memory card heeft.. in het geval van die 64mb kaart is dat geloof ik 1019blocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24791

CyberTijn schreef op 07 december 2003 @ 22:32:
Ik heb vrijdag een cube gekocht, het pakket met The Wind Waker limited edition. In de winkel stond ik nog wel erg te twijfelen of ik nou wel of niet een cube moest gaan halen, maar ik heb nu echt geen spijt van :D heb er ook SSX3 bij gekocht en dat is echt een uber-vette game :P

Alleen toen ik thuis kwam ontdekte ik dat ik vergeten was een memory card erbij te kopen |:( Dus heb gisteren voor 8 euro zo'n kaartje gehaald van het merk Piranha. Iemand bekend met deze kaartjes ? 'k Lees namelijk dat 3rd party memory cards niet zo bijster goed zijn en wil niet het risico lopen dat ik alles kwijt raak :(
Jah klote is dat! Ik had dit probleem ook toen ik erg opgewonden thuis kwam met een cube voor 150 euro + zelda!
Vet flippen vooral omdat een cube dan niet 99 euro maar 129 euro kost als je wilt saven.

Die 3th party memory cards zijn echt braad van horen zeggen.
Ze verliezen snel hun saves, echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

die 64mb card is gewoon 64mb hoor. Ik heb ook een 64mb card, maar dan nog met usb uitgang op de card zodat ik de saves op m'n kan krijgen. Is ooit een keer een inkoopactie geweest van iemand van hier :). Geloof dat die bij Lik-sang vandaan komen.
Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Heb alleen nog nooit de usb connectie gebruikt, dus daar kan ik weinig over vertellen.

[ Voor 3% gewijzigd door admiral866 op 08-12-2003 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
admiral schreef op 08 december 2003 @ 16:02:
die 64mb card is gewoon 64mb hoor. Ik heb ook een 64mb card, maar dan nog met usb uitgang op de card zodat ik de saves op m'n kan krijgen. Is ooit een keer een inkoopactie geweest van iemand van hier :). Geloof dat die bij Lik-sang vandaan komen.
Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Heb alleen nog nooit de usb connectie gebruikt, dus daar kan ik weinig over vertellen.
Idd heb die van Lik-sang ook en nog nooit probs mee gehad. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

HIValicious schreef op 08 december 2003 @ 15:29:
wie maakt het nieuwe topic?

heeft iemand hier al thug? ik wil een nieuwe game hebben en ben aan t twijfelen tussen ssx3 en thug
SSX 3 is absoluut de moeite waard, zeer veel plezier voor 2 ook btw.

THUG staat op mijn lijstje, maar moet nog ff wachten :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 13-05 09:37
Anoniem: 24791 schreef op 08 december 2003 @ 16:02:
[...]

Jah klote is dat! Ik had dit probleem ook toen ik erg opgewonden thuis kwam met een cube voor 150 euro + zelda!
Vet flippen vooral omdat een cube dan niet 99 euro maar 129 euro kost als je wilt saven.

Die 3th party memory cards zijn echt braad van horen zeggen.
Ze verliezen snel hun saves, echt bagger.
Ja en het verneukeratieve is dat het dus nergens beschreven staat! Het is aannemelijk dat veel mensen er vanuit dat er gewoon een stukje geheugen zit ingebakken (zoals de HDD van de Xbox) dat je daar je saves op kwijt kan. Veel mensen komen zo bedrogen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

CyberTijn schreef op 08 december 2003 @ 16:13:
[...]

Ja en het verneukeratieve is dat het dus nergens beschreven staat! Het is aannemelijk dat veel mensen er vanuit dat er gewoon een stukje geheugen zit ingebakken (zoals de HDD van de Xbox) dat je daar je saves op kwijt kan. Veel mensen komen zo bedrogen uit.
KOmt ook omdat je op sommige sites iets ziet staan over geheugen (puur de specs dus)

Ik begon in 1e instantie ook te twijfelen toen ik dat las :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

CyberTijn schreef op 08 december 2003 @ 16:13:
[...]

Dat vind ik idd ook de slechte zet van nintendo dat er niet ff standaard een 59 block kaartje bijzit of iig duidelijk aangegeven staat dat je er een nodig hebt, bij sony hetzelfde verhaal met de PS2.

Komt er trouwens eindelijk eens een nieuw topic deze is al ruim over de 1000 posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Anoniem: 50662 schreef op 08 december 2003 @ 15:57:
Moeilijk he, 5 posts naar boven kijken 8)7

Ze beweren dat dit 64 mb kaarten zijn,
Dat zal dan wel zo zijn want anders is de fabrikant schuldig aan oplichting :X
maar ik heb m'n twijfels of de GC ze wel kan lezen als 64 mb. (geeft ie niet gewoon bij alles meer dan 16 mb aan dat het maar 16 is?) Dit omdat nintendo zelf geloof ik maar kaarten uitbrengt tot 16 mb.
Hoe kom je daar nou weer op, je kan toch ook grotere HD's in je Xbox proppen en zou het niet erg dom zijn van de fabrikant een 64MB kaart te maken als er toch maar 16MB benut kan worden :? :X

Trouwens ik zet m'n vraagtekens bij die 64MB want de originele kaart was toch maar 0,5MB ofzo :? Dan zou die van 1019 blocks dus ~10MB zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:21
Anoniem: 5577 schreef op 08 december 2003 @ 16:15:
[...]

Dat vind ik idd ook de slechte zet van nintendo dat er niet ff standaard een 59 block kaartje bijzit of iig duidelijk aangegeven staat dat je er een nodig hebt, bij sony hetzelfde verhaal met de PS2.
Marketing! Als je 129,- voor een console vraagt lijkt het al weer zoveel (xbox kost 149,- kaal en dan ben je klaar), onder de 100 is weer een mooie grens voor velen. Dat die er later achterkomen (alhoewel, beetje verdiepen in iets wat je koopt is nooit weg) dat er nog een memorycard bij moet ... verkoop je weer wat voor het volle pond.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:41

jOzh

Sweet dude!

admiral schreef op 08 december 2003 @ 16:02:
That was me :P

Ik gebruik dat USB ding nu ook constant eigenlijk, nog nooit problemen mee gehad (gelukkig). Misschien dat ik m'n saves toch maar eens ga back-uppen, ik word helemaal gek als blijkt dat ie ineens leeg is...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Anoniem: 34169 schreef op 08 december 2003 @ 16:43:
Trouwens ik zet m'n vraagtekens bij die 64MB want de originele kaart was toch maar 0,5MB ofzo :? Dan zou die van 1019 blocks dus ~10MB zijn :?
64mb=8MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

eh oeps, ja het is natuurlijk mbit en niet mbyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Owja bit/byte verhaal :X
Dom van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 23:59

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ok, nu mijn waslijst met uitgespeeld spellen:
Mario Kart: Double Dash!!: niet uit
Pfieuw, dat was me het lijstje wel zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Phusebox schreef op 08 december 2003 @ 15:40:
zal ik ook meedoen met games?

- waslijst dure spellen : niet uit

:D
Das toch zonde van je geld man. Heb je dan geen zin om overnieuw te beginnen en ze alsnog uit te spelen?
Vind het altijd jammer als ik iets uitspeel :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Is er onderhand al iemand bezig met een nieuw topic ?, een copy paste zou voorlopig al voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:03

NoTimeRemains

I know

neej want dan begint iedereen weer te kankeren ...

maar goed:
ik heb zover al mijn spellen uit behalve ikaruga

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 05-06 20:11
Dan maak ik wel het nieuwe deel aan, zal is tijd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

En die is er inmiddels: Het Grote Gamecube topic deel 39
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.