Het Grote Gamecube topic deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.214 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ja heb net bij de nedgame op de site gekeken en daar staan ze voor 95 euro. :)

btw Baten Kaitos ziet er super uit. 8) Hopelijk komt hij een beetje snel naar de VS. :)

[ Voor 19% gewijzigd door schnumi op 06-12-2003 15:47 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Percival

What you say !!

schnumi schreef op 06 december 2003 @ 15:46:
[...]

Ja heb net bij de nedgame op de site gekeken en daar staan ze voor 95 euro. :)

btw Baten Kaitos ziet er super uit. 8) Hopelijk komt hij een beetje snel naar de VS. :)
Ik meteen blij gaan kijken bij nedgame... Die "oude" gba is 95 euro inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Percival schreef op 06 december 2003 @ 16:52:
[...]

Ik meteen blij gaan kijken bij nedgame... Die "oude" gba is 95 euro inderdaad.
ah foutje. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Dus als je er 1 wilt appie hein hebben ze alleen de zilveren voor 119.

Ikzelf zou zo'n pokemon ruby of sapphire pakket kopen heb je meteen een leuke game en heb je een redelijk ltd edition GBA SP voor 169e

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 06-12-2003 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Gisteren bij Sinterklaas opeens een game gekregen. Helaas was het NFSU voor de PC!!

Vandaag wezen ruilen voor een GC spel. Uiteindelijk toch maar Soul Caliber II gekozen, leek me toch een betere game dan NFSU. Alleen vroeg ik me af of er ook een VIP code bij Soul Caliber II zit? Er zat er namelijk geen in mijn doosje maar ik hoorde dat omdat Nintendo hem uitgaf er wel sterren bij zouden zitten...Weet iemand hoe het zit?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-03 16:39
Deddiekoel schreef op 06 december 2003 @ 17:44:
Gisteren bij Sinterklaas opeens een game gekregen. Helaas was het NFSU voor de PC!!

Vandaag wezen ruilen voor een GC spel. Uiteindelijk toch maar Soul Caliber II gekozen, leek me toch een betere game dan NFSU. Alleen vroeg ik me af of er ook een VIP code bij Soul Caliber II zit? Er zat er namelijk geen in mijn doosje maar ik hoorde dat omdat Nintendo hem uitgaf er wel sterren bij zouden zitten...Weet iemand hoe het zit?
die hoort er ook bij te zitten!! Ik zou lekker terug naar de winkel en gewoon die vipcode claimen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 06 december 2003 @ 17:44:

Hoort erbij te zitten 250 sterren oftewel een rip off shop die de vip codes zelf houd wat de laatste tijd wel vaak voorkomt sinds die zelda disc actie. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
DAMN, het was bij de FRS dus ik mag met Nintendo gaan mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 26-04 20:51

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Goudstof schreef op 06 december 2003 @ 17:55:
[...]

die hoort er ook bij te zitten!! Ik zou lekker terug naar de winkel en gewoon die vipcode claimen. :(
Ik wist niet eens dat die daarbij zaten. Gauw maar ff geregt weer 250 sterren :P

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

TheEvilCuber schreef op 06 december 2003 @ 15:44:
Grrrr. Naruto: Gekitou Ninja Taisen! 2 is uit in japan! (4 dec) en die game MOET ik dus hebben.
deel 1 was volgends Planetgamecube middematig (7+) door te weinig characters (7-9) en slechte achtergronden.

Deel 2 is voor zover is heb gelezen een stuk beter en is alles wat de fan verwacht :) met 24 characters (wel een paar clones though) en een 2 vs 2 battle mode (Meleeeee!!)

Maar mn moeder wil dus geen Credit Card aanvragen :'( dus ik kan em niet halen.
Ik zou het misschien kunnen doen via mn gameshop maar dan komt er vast weer 20 euro bovenop :X (winkel wil ook verdienen)

Dus is er iemand die van plan is om over een week of 2 (dan krijg ik mn salaris) iets te gaan bestellen bij Lik-sang? want daar hebben ze deze game voor 50 euro (met een mooi tasje :P) en dan kunnen we mooi samen bestellen :P

[...]
Ik zit erover te denken om 'm te importeren, en kheb een credit card. Heb je al ergens reviews of hands on impressies gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Anoniem: 5577 schreef op 06 december 2003 @ 17:23:
[...]

Dus als je er 1 wilt appie hein hebben ze alleen de zilveren voor 119.

Ikzelf zou zo'n pokemon ruby of sapphire pakket kopen heb je meteen een leuke game en heb je een redelijk ltd edition GBA SP voor 169e
Mmm dat trekt me niet pokemon. :P Zat meer te denken aan Advance wars 2/ golden sun 1/2 en die nieuwe Mario Rpg (superstar?). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:03

NoTimeRemains

I know

schnumi schreef op 06 december 2003 @ 19:33:
[...]

Mmm dat trekt me niet pokemon. :P Zat meer te denken aan Advance wars 2/ golden sun 1/2 en die nieuwe Mario Rpg (superstar?). :)
AW2 / MARIO RPG zijn de bomb iig
((ik zou een flash kit aanschaffen))

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
HIValicious schreef op 06 december 2003 @ 19:39:
[...]

AW2 / MARIO RPG zijn de bomb iig
((ik zou een flash kit aanschaffen))
Idd daar is ook een topic over zal het eens goed doornemen. :) maar laten we maar weer over de cube verdergaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

Jaaaa, eindelijk mario kart helemaal alles (50, 100, 150 en mirror) op goud gehaald :) Nu
Es ff kijken naar de time trials.

Wel erg frusty soms hoor. Maargoed dit is dus de tweede game die ik heb uitgespeeld, van de 18 ofzo :P. De ander is Viewtifull joe (adults).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

admiral schreef op 06 december 2003 @ 19:46:
Jaaaa, eindelijk mario kart helemaal alles (50, 100, 150 en mirror) op goud gehaald :) Nu
Es ff kijken naar de time trials.

Wel erg frusty soms hoor. Maargoed dit is dus de tweede game die ik heb uitgespeeld, van de 18 ofzo :P. De ander is Viewtifull joe (adults).
* Anoniem: 2766 kijkt naar zijn 13 cube games en beseft dat hij er eigenlijk nog geen een van uit heeft gespeeld, mischien SSB:M wel moet nog 1 trophy maar heb geen pikmin save goed laten we zeggen 1 game uitgespeeld :X :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:55
Anoniem: 5577 schreef op 06 december 2003 @ 21:31:
[...]

* Anoniem: 2766 kijkt naar zijn 13 cube games en beseft dat hij er eigenlijk nog geen een van uit heeft gespeeld, mischien SSB:M wel moet nog 1 trophy maar heb geen pikmin save goed laten we zeggen 1 game uitgespeeld :X :X :X :X
Heb hier hetzelfde met bijna al mijn consoles :P

uitzondering zijn de zelda games. en enkele mario's

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784

Deddiekoel schreef op 06 december 2003 @ 18:06:
DAMN, het was bij de FRS dus ik mag met Nintendo gaan mailen...
Erg suf van FRS om die vipcodes open en bloot in die doosjes te laten zitten.
Bij de eerste 1080 die ik pakte zat ook geen code, tweede doosje weer wel.
Een paar puisterige rukkers zullen de codes wel raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 20:00

Leejow(saait)

Blater

* Leejow(saait) steekt handje op
jah ik heb ook maar SSB:M alles gehaald maar verder :X
ik heb eternal darkness nog maar 2x gespeeld. PN03 heb ik al wel bijna uitgespeelt maar dat was niet zo erg moeilijk. Zelda durf ik niet meer, ik heb geen flauw idee waar ik ben waar ik heenmoet of wat mijn doel is. oh ja, tony hawks pro skater 3, oke 2 games,

dus mijn uitspeel lijstje:
PN03, Eternal darkness, Metroid prime, MK:DD, 1080 avalanche Zelda the wind waker, Pikmin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
HA! Ik heb dit duidelijk beter aangepakt (beetje eigengeilen ;))
Ik heb van al mijn games (30+) ze bijna allemaal uitgespeeld. Vooral afgelopen zomer heb ik veel ingehaald. Wat nog 'open' staat zijn: VJ, Rebel Strike en Soul Caliber II (vandaag pas binnen). Moet ik wel bij zeggen dat ik met uitspelen bedoel dat ik het hoofdspel heb uitgespeeld. Dus bij SMS heb ik niet alle shines (iets van 100 meen ik). Stiekem reken ik games als MKDD, 1080A, SSB:M niet als echte uitspeel-spellen. Ik heb bij alledrie wel een heleboel unlocked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm mijn to do list qua uitspelen:

MK:DD (moet nog alles op 150 cc en daarna de mirror cup)

Mario Sunshine (heb al wel 20 shines, toch echt weer eens mee verder gaan)

F-Zero GX (moet alleen de AX cup nog unlocken)

Viewtifull Joe (krijg die Haai eindbaas maar niet dood wordt iedere keer geregepen en heb dan nog 1 health over )

Metroid Prime (wel 27% al gedaan en al wel 3 uur gespeeld "schaam" "schaam" )

SC2 (moet nog enekel levels in weapon master mode )

Sonic Adventure DX (game ff keer opgestart om eens te kijken wat het verschil met
de DC versie was, meer gekocht om in mijn sonic collectie te zetten)

Starfox adventures (25% gehaald zit vast in zo'n mijn stuk met fuel barels)

Sonic Mega Collection (meer voor de heb , moet nog zooi extra games unlocken)

Zelda TWW (heb nog maar net een deku leaf van de great deku tree, echt eens tijd voor maken)

Oftwel alle toppertje moet ik nog uitspelen, krijg mezelf helaas alleen niet zo gek om meer dan een uurtje ofzo achter mijn cube te kruipen dus spellen zoals strafox adventures,zelda TWW en Metroid Prime schieten het minste op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

ssbm heb ik ook bijna uitgespeeld, net als zelda:tww en metroid. Maar eerst is F-zero aan de beurt denk ik :)
Een game "uitspelen" verschilt naar mijn mening per game. Ik vind bijvoorbeeld dat je bij sunshine wel alle shines moet halen. Ik heb nog geen 1 shine gedaan, alleen gekeken of de game werkte :P. Maargoed bij Viewtifull Joe heb ik dan weer zoiets van; Ja ik heb et nu op adults uitgespeeld met Joe. En dan alles nog een keer hetzelfde doen met z'n vriendin, alleen wat moeilijker en een ietsiepietsie ander einde? Nee dan vind ik dat ik em al wel heb uitgespeeld. ;)
Met Prime heb ik dan nog wel het idee dat ik em ooit es 100% wil uitspelen. Maar misschien dat ik er dan uiteindelijke wel een guide bij pak om niet iets te missen.

Maargoed, ik zit nu te twijfelen tussen F-zero en Mario Golf.
Daarna doe ik ssx en 1080 denk ik :P

En aangezien ik het idee heb dat er toch niet erg veel games meer gekocht gaan worden door mij komen daarna zelda, prime, soul calibur, eternal darkness en dan sunshine.
En dan verwacht ik baten kaitos eigenlijk wel ;)

[ Voor 4% gewijzigd door admiral866 op 06-12-2003 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik moet ook nog al mijn spellen uitspelen:
(in iedergeval op de Cube)
Zelda TWW: ben onderweg naar Wind Temple.
SSBM: Nog een aantal trophies
MarioKart: Pas net de Special Cub op 50cc uitgespeeld.
Capcom vs SNK: (helemaal)
SCII: nog een paar levels....
Marioparty5: pas begonnen (ja, je ziet het goed ik krijg Zelda Collecters editie! :P)
Baldur's Gate: Aardig ver al, maar ik weet niet precies hoelang die duurt.
Evolution Worlds. pas opnieuw begonnen ('k zat vast)
Darkened Skye (net begonnen zit al vast :'()
F-Zero GX... Zo moeilijk...
Zelda: Oricina Of Time (zelda tww bonusdisc): net zelda ontmoet. Niet zo ver dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Hmm Eternal Darkness met 1 kleur uitgespeeld.
Metroid Prime uitgespeeld maar met niet zo'n hoog scan %.
Rogue Leader alleen de 1e 3 levels gehaald :o
Resident Evil bijna uitgespeeld, maar net voor het einde gestopt :S
F-Zero alle 5 cups op master gehaald en story mode op easy uitgespeeld (en een aantal op hard en very hard)
Voor SSBM heb ik iemand anders' savegame gekopieerd :)
Zelda wel helemaal uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:11
Tja laatst had ik ook zo gevoel dat ik maar is wat spellen moest gaan uitspelen. En een groot deel is ook wel gelukt alleen in de laatste maand zijn er gewoon teveel weer bij gekomen :+

Star Wars: RS2 - Tja ik blij hangen bij een missie en het spel boeit me ook niet echt zoveel meer. Later maar is uitspelen

Wave Race: Blue Storm - Niet uitgespeeld, moet zelfs nog beginnen en ik heb hem al sinds de release :{

Burnout - Uitgespeeld

Super Smash Brosh: Melee - Voor het grootste deel wel uitgespeeld, moet nog een paar characters unlocken en een deel van die challanges ofzo halen.

Pikmin - Uitgespeeld, binnen 21 dagen alle 30 items gevonden 8)

Super Mario Sunshine - Uitgespeeld, heb alleen niet de 120 shines. Iets van 100 misschien.

Resident Evil - Uitgespeeld, moet hem alleen nog met dat vrouwtje verslaan. Is die nou moeilijker dan chris of niet?

TimeSplitters 2 - Uhhh single player wel gedaan maar ik moet nog zoveel unlocken :P

Eternall Darkness - Met 1 kleur uitgespeeld, ik wacht nog even met die andere kleuren voor de echte koude winter dagen :P

LOZ - Wind Waker - duh uitgespeeld natuurlijk. Ben nu bezig met me 2de game.

Burnout 2 - Ik moet die laatste races nog doen.

Animal Crossing - Over 29 jaar misschien :/

Viewtiful Joe - Ik ben wel ergens op het einde in adult mode alleen de baas kan ik niet zo goed verslaan :( :P

F-Zero GX - Ben redelijk ver maar niet ver genoeg. Spel is voor mij erg pittig :)

Mario Kart - Moet nog 2 bekers goud en dan ben ik ermee klaar.

1080 Avalanche - Uitgespeeld, moet alleen nog 4 extra chars unlocken :)

Billy Hatcher - Jaja, dit spelletje heb ik gister gehaald en bevalt me erg goed. Super vrolijk en dat is wel lachen. Nog niet uitgespeeld gelukkig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

-Smugglers run - niet uitgespeeld, is nogal moeilijk soms, vooral de multiplayer speel ik veel
-Need for speed Hot persuit 2- moet alleen nog de laatste race, maar ik heb geen zin
-Monkey ball - alle minigames en partygames, alleen die moeilijkste mode kan ik niet halen
-Splinter cell - laatste missie @96% ben ik nu
-Super Smash Brothers Melee- 100% uitgespeeld, alle events en alle characters (niet trophys, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat kan/wil)
-Aggresive inline - pas bij het derde level, maar je MOET echt veel tijd erin steken om te levelen (bv hogere grind krijgen dmv. veel grinden)
-Wave Race Blue storm- uitgespeeld, alleen dat ene italy leveltje is irri :(
-Resident Evil 1 - met Rebecca uitgespeeld, met cris op de helft (uitgespeeld dus :P)
-Resident Evil 0 - op de helft - ben er nu mee bezig
-Resident Evil 2 - net mee begonnen
-Resident Evil 3 - net mee begonnen
-Metroid Prime - op easy uitgespeeld @90% scans nu op hard mode bezig met artifacts)
-Sonic adventure 2 battle - geen idee hoe ver ik ben, maar dat crystalls zoeken komt me neus uit
-Sega Soccer Slam - 2 chars ge-unlockt, speel alleen multiplayer mode
-TimeSplitters 2 - bijna 100% uitgespeeld, alleen die arcade dingen waarbij je die meloenen van die apen hun hoofd moet afschieten lukt me niet :( story op easy en normal uitgespeeld)
-Rocky - bijna bij het einde maar nu word het zeg maar onmogelijk (zelfs met volle stats cheat :X)
-Enter The Matrix - 2x uitgespeelt met beide characters - het blijft leuk om '' persephone's bedroom te doen (die muziek)
-Eternal Darkness- bijna 2x uitgespeeld, zit nu vast met het laatste mannetje (lukt ineens niet meer)
-Zelda The Wind Waker - moet nogsteeds alle triforce stukjes en daar heb ik geen zin in
-Ocarina of time - ben bij de water temple en die is kut :P
-Soul Calibour 2 - uitgespeeld met alle chars, nu nog die weapon master mode (sommige zijn moeilijk!)
-Phantsy Star Online - ik had bijna EP 1 uitgespeeld (na 80 uur :X) was mn save file gewist omdat ik em druit trok tijdens het saven :X

andere games die ik niet meer heb maar wel uitgepseeld:
-Star Wars Rogue Leader -binnen 1 dag uitgespeeld (launch dag :X) en meteen geruild voor Wave Race
-Super Mario Sunshine - binnen een week uitgespeeld :X dus meteen geruild voor Need for speed hot persuit 2 (beviel me ook beter)
-Tony Hawk's Pro Skater 3 - met ALLE chars 100% uitgespeeld!!! (een week voor gespijbeld!)
-Pikmin - binnen 23 pikmindagen uitgespeeld en later ingeruild tegen aggresive inline

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 07-12-2003 12:22 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
* Dyxtra doet vrolijk mee

• Eternal Darkness - 1x
• F0GX - alle cups gehaald, maar Very Hard story enzo begin ik niet aan hoor 8)7
• MKDD - alle cups gehaald
• Metroid Prime - 9,5x
• Resident Evil - 1x, maar met walkthrough
• SMS - Ja, 70 shines oid
• SSBM - lang niet alles
• SW RS2 RL - Ja, en wat medals
• SW RS3 RS - Ja, en wat medals
• Viewtiful Joe - halverwege en toen verkocht
• ZOOTMQ - Ja
• ZTWW - Ja, ook nog een 3 hartjes quest begonnen maar interesse verloren

Bijna alles uitgespeeld dus, maar het zijn dan ook niet zo veel spellen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
/me Elroy's Lijstje :

• Wario Wold : Op de helft
• Super Mario Sunshine : Ja, 80 sterren volgens mij
• Sonic2 : Nee, level 1 zit ik nog
• Need for speed : - Nee, op een gegeven moment wordt het te moeilijk
• Tony Hawk Pro Skater 3 : Ja, 100% (3x)
• Metroid Prime : Ja, ben nu bezig op hard
• Zelda: The wind waker : Ja
• Eternal Darkness : Ja, 3x :>
• Starfox : Nee, nog op 50%
• Mortel Kombat: Ja
• Burnout2 : Ja
• Resident Evil : Ja 5x, bijna alles unlocked
• Super Smash Bros. Melee : Nee, nog een paar events
• Soul Calibur 2 : Ja
• Mario Golf : Ja
• Zelda: Ocarina of Time MQ : Nee, zit in de een na laaste temple (Spirit Temple)
• Viewtiful Joe : Nee, zit bij chapter 5 of 6 :P
• Mario Party 4 : Kan je die uitspelen ?
• Mario Kart: Double Dash : Nee, moet nog alles op 150cc doen

In sommige spellen steek ik teveel tijd ( paar keer uitspelen ) en andere spellen laat ik een beetje achterwege 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Elroy op 07-12-2003 13:02 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99148

Mijn lijstje met uit te spelen spellen. Zie nu dat ik nog wel wat te doen heb. :(

Metroid Prime: ja!
Zelda TWW: ja!
Mortal Kombat: ja!
Mario Sunshine: ja!

Mario Kart: nee, zit op 1%
Waverace: nee, zit op 80%
Rayman 3: nee, zit op 60%
SSX 3: nee, zit op 45%
NBA Street 2: nee, zit op 20%
Smugglers Run: nee, zit op 20% (?)
Super Smash Bros Melee: nee, zit op 60%
ISS 2: nee, zit op 10% (?)
Zelda OoT: nee, zit op 0%
Soul Calibur 2: nee, zit op 60%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Hier kan ik maar een ding op zeggen: Ga je schamen :P

Maar ok:

ZTWW + MP + ED + Smuggler's Run (alle missies) + SSX Tricky + RE 1 + SFA + TS 2 allemaal uitgespeeld.

SSX 3 - 55%
SMS - 108 Shines
En nog 2 titels maar daar kom ik ff niet op.

[ Voor 38% gewijzigd door Vanitas op 07-12-2003 13:38 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook maar ff mijn lijstje :)

Burnout 2: Kheb de custom cars nog niet allemaal, wel alle crashes al goud :)
Crazy Taxi: Nog niet echt veel gespeeld, vooral gekeken als mn huisgenoot speelde :)
Eternal Darkness: Bijna 1x uitgespeeld, binnenkort ff afmaken
F-Zero GX: Ben bij level 4 Story mode en moet alle cups nog op Expert en hoger.
Ikaruga: Op easy een keer uitgespeeld binnen de standaard continues :)
Luigi's Mansion: Uitgespeeld, éénaargrootste mansion
Mario Kart: Ben bezig met de All Cup races
Metroid Prime: Uitgespeeld met 100% items, 98% scans ofzo
Mortal Kombat: Konquest mode uitgespeeld en arcade paar keer, die Krypt nog lang niet alles :)
Pikmin: Bijna niet gespeeld, heeft mn huisgenoot al wel uit
Resident Evil: Uitgespeeld met Chris
Resident Evil 0: Nog niet begonnen
Skies of Arcadia: Nog niet klaar, ergens richting de helft gok ik :)
Smuggler's Run: Alle gewone missies klaar
Sonic Mega Collection: Sonic 2 uitgespeeld paar keer, verder vooral Sonic & Knuckles gespeeld
Soul Calibur II: Ben met 2e keer Weapon Master mode bezig
Star Fox Adventures: Nog niet eens begonnen :)
Mario Sunshine: uitgespeeld met stuk of 100 shines
Monkey Ball: Alles uitgespeeld
Monkey Ball 2: Zelfde, story mode binnen 2 uur :)
Smash Brothers: Niet uitgespeeld, alles unlocked en multiplayer gespeeld :)
Tony Hawk 4: Moet nog een paar Pro challenges
Wario World: 100% uitgespeeld in 3 dagen :)
Wave Race: Bijna nog niet gespeeld
Wind Waker: Uitgespeeld, niet alle hartjes enzo maar was flink op weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hmm bij het zien van al die lijstjes realiseer ik me dat ik er niet zo heel goed vanaf kom...
Mijn lijstje:
- SMS: Verhaal rond gespeeld maar niet alle Shines
- SSB:M: Alleen MR Game&Watch en wat events nog te gaan
- Pikmin: Geleend en uigespeeld in 21 Pikmindagen
- RE 0 tm 3 allemaal uitgespeeld (RE2 dus met beide karakters)
- Eternal Darkness: 2,5 keer (laatste keer komt er steeds niet van)
- LOZ:TWW 1x keer uigespeeld
- MP: 86%
- Rocky: Alles op alle niveau's op eigen kracht uitgespeeld
- SMB 1: Helemaal uitgespeeld
- True Crime: Alle verhaallijnen goed doorlopen
- Simpsons: Hit&Run: Verhaal rond en ook alle collector cards
- Star Fox adventures: Verhaal rond gespeeld
- Enter the Matrix: Met beide karakters uitgespeeld
- Splinter Cell: Uitgespeeld

Sportgames (valt naar mijn mening weinig aan uit te spelen):
- NHL 2003
- SEGA soccer slam: vooral multiplayer gespeeld
- ISS2
- MKDD: Alleen mirror mode nog
- 1080A: Extreme challenge nog te gaan
- Mario Golf: Pas bij 4e course

Dan de lijst die nog moet worden uitgespeeld (naast de bovenstaande sporttitels)
- Robotech (maar was maar een tussenaankoop)
- Soul Calibur II
- Rebel Strike
- PSO ep. 1&2 (is alleen wel erg saai geworden...)
- SMB 2 (savegame verloren toen ik van US versie naar PAL versie ging)
- Spiderman: The Movie (bijna klaar alleen eigenlijk geen zin meer)
- Viewtiful Joe: Ik blijf episode 1 maar om mijn score te verbeteren...
- F-Zero: Diamond cup binnen en vast in Story mode 7...

Dat waren ze wel zo'n beetje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19169

Sinds gister heb ik ook een cube, morgen even extra controller halen.. welke raden jullie aan?
originele nintendo controller à 34,95 of een 3th party controller à 12,95?
Is die 3th party controller echt brak of is het daar wel goed mee te doen? prijs verschil is namelijk wel aardig groot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Prijsverschil mag wel groot zijn maar neem van mij maar aan dat je veel beter een originele controller kan nemen.

Ik denk dat veel mensen dit met mij eens zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Orgineel, zonder twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19169 schreef op 07 december 2003 @ 15:15:
Sinds gister heb ik ook een cube, morgen even extra controller halen.. welke raden jullie aan?
originele nintendo controller à 34,95 of een 3th party controller à 12,95?
Is die 3th party controller echt brak of is het daar wel goed mee te doen? prijs verschil is namelijk wel aardig groot ;)
De ervaring leert dat je nooit 3rd party controllers moet kopen , die zijn zwaar inferrieur aan de originele, koop gewoon de echt , krijg je geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

* Anoniem: 23844 doet ook gezellig mee.

• Metroid Prime: Uitgespeeld op 80% oid.
• F-Zero: Ik kan nog steeds niet saven dus 0%. Al wel heel vaak multiplayer gedaan.
• Star Wars Rebel Strike: Eerste missie gehaald :+
• Star Wars Rogue Leader: Uitgespeeld met een paar gouden medailles.
• Viewtiful Joe: bezig met tweede missie @ adult mode :+
• Resident Evil: Uitgespeeld met zowel Jill als Chris @ normal
• Wind Waker: Uitgespeeld. Tweede quest heeft geen meerwaarde dus geen interesse in.
• Super Mario Sunshine: Uitgespeeld met 70 shines oid.
• Luigi's Mansion: Nog nooit gespeeld.
• Smash Bros Melee: Alle chars unlocked, alle events gehaald, en iets van 200 Trophies
• Wave Race: sporadisch gespeeld, meer voor de multiplayer
• Soul Calibur: Bijna alle characters unlocked en ben bezig met Weapon Master mode voor de 2de keer.
• Skies of Arcadia: Ben net met Vyse van dat onbewoonde eiland 'gered'.
• Eternal Darkness: Drie keer uitgespeeld, NIET de moeite waard.
• StarFox: 100% uitgespeeld.
• Mario Kart: Op dit moment mee bezig. Probeer nu special cup goud te krijgen.

Volgens mij was dat het wel. Voorlopig komen er toch geen nieuwe must-have titels meer aan aangezien MGS:Twin Snakes nog verder is uitgesteld (Nu Q2-2004). Verder heb ik ook niks op het oog (afgezien van Metroid Prime 2 en Zelda 2 maar daar hebben we nog helemaal niks van gezien). Volgend jaar wordt erg rustig zo te zien. Genoeg tijd dus om de lijst af te werken :)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 07-12-2003 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Ik denk dat baten kaitos wel wat word. :) En of course FF:CC, MGS:TTS en dan misschien nog nieuwe mario, nieuwe zelda, Metroid Prime 2 etc als we geluk hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Ga Resident Evil nog maar eens spelen denk ik, als Elroy hem 5x uitspeelt, kan het toch niet helemaal bagger zijn. Misschien vind ik het dan ineens wel leuk :P (heb ik wel vaker ;)).

Retro Studios heeft eindelijk een nieuwe website. Is nog steeds niet veel soeps maar een stuk beter dan dat wanstaltige gedrocht van voorheen (slechter kan haast niet). De plaatjes zijn wel leuk, weet ik tenminste hoe mijn helden er uit zien (pixelig).

Eerste pic van MP2 misschien?

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa036594/MP2.jpg

Lijkt op een test/debug ruimte.

//edit Vandaag moest de kleine weer spelen :D Ik stuur nu en hij verzorgt de knoppen, dus schieten, springen, morphen etc. Gaat best aardig.

[ Voor 11% gewijzigd door Dyxtra op 07-12-2003 15:51 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06-2020

Gamegod

af en toe online

Elroy schreef op 07 december 2003 @ 12:54:
/me Elroy's Lijstje :

• Mario Party 4 : Kan je die uitspelen ?
Ga je schamen
Tuurlijk kan je die uitspelen :)
Ik heb hem met alle poppetjes in story mode uitgespeeld op alle moeilijkheden zodat je ook expert mode erbij krijgt :)
Heb de vollybal al uitgespeeld zodat je hem ook met boo kan spelen :?
Heb je de grote trophy al die zegt dat je alles unlocked en uitgespeeld hebt :)

Ja hij is uit te spelen :+

heh dat lucht op :)
Nu mij lijstje :)

Mario Party 4 helemaal uitgespeeld B)
Zelda TWW 1x uitgespeeld niet alle side quest gedaan
Metroid Prime 1x uitgespeeld moet nog een keer alles op 100% doen :)
THPS 3 op 2 of 3 mannetjes na alles 100% uitgespeeld
Eternal Darkness 1x uitgespeeld
Super Smash Brother: Melee Alle poppetjes unlocked
Bloady Roar alles gehaald

Star Wars RL was het na 3 levels zat
Tazz wanted uhm ik heb hem nog omdat ie gratis was :P
Mario Sunshine uhm geloof net Yoshi ergens unlocked ofzo :X
Starfox Adventures Ooit tot de helft gekomen maar spel is suf :(
1080 Avalanche Gisteren gekocht dus nog niet uitgespeeld
Mario Kart:DD!! Eerste op 150 cc en nog een paar gehaald ofzo :)
Bomberman Generations ga ik noooooit uitspelen bah wat is ie slecht alleen multiplayer is leuk
F-Zero GX eerste 2 op hard gehaald en 8 gehaald in story mode verder nog nix
THPS 4 Ik was heel ver maar savegame kwijt geraakt (leuk andere mensen met eigen saves zodat ik die van mij overwrite |:( |:(
Doshin is deze uit te spelen :? :+
Super Monkeyball neuh geen zin om de moeite te doen
Sonic Adventures Battle zie SMB
Fifa 2003 kan je die uitspelen :?
Harry Potter Chamber of secrets nog niet uitgespeeld maar wil ik nog wel doen :+

Zullen we een nieuw stereotype voor de Nintendo gamers maken :P
Nintendo gamers zijn geen doorzetters :) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
D³ schreef op 07 december 2003 @ 15:48:
Ga Resident Evil nog maar eens spelen denk ik, als Elroy hem 5x uitspeelt, kan het toch niet helemaal bagger zijn. Misschien vind ik het dan ineens wel leuk :P (heb ik wel vaker ;)).

Retro Studios heeft eindelijk een nieuwe website. Is nog steeds niet veel soeps maar een stuk beter dan dat wanstaltige gedrocht van voorheen (slechter kan haast niet). De plaatjes zijn wel leuk, weet ik tenminste hoe mijn helden er uit zien (pixelig).

Eerste pic van MP2 misschien?

[afbeelding]

Lijkt op een test/debug ruimte.

//edit Vandaag moest de kleine weer spelen :D Ik stuur nu en hij verzorgt de knoppen, dus schieten, springen, morphen etc. Gaat best aardig.
Idd lijkt me gewoon een ruimte waar ze de controls een beetje kunnen uitproberen kijken wat ze nog moeten tweaken etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
schnumi schreef op 07 december 2003 @ 15:28:
Ik denk dat baten kaitos wel wat word. :) En of course FF:CC, MGS:TTS en dan misschien nog nieuwe mario, nieuwe zelda, Metroid Prime 2 etc als we geluk hebben. :P
En waar staan FF:CC & MGS:TTS voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Aikon schreef op 07 december 2003 @ 15:59:
[...]

En waar staan FF:CC & MGS:TTS voor?
Final Fantasy: Crystal Chronicles en Metal Gear Solid: The Twin Snakes. :)

trouwens voor de mensen met een GBA SP. Als je een EU GBA SP hebt kun je dan ook dingen unlocken door hem te verbinden met een US gamecube of gaat dat niet? :)

[ Voor 28% gewijzigd door schnumi op 07-12-2003 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

schnumi schreef op 07 december 2003 @ 16:02:

trouwens voor de mensen met een GBA SP. Als je een EU GBA SP hebt kun je dan ook dingen unlocken door hem te verbinden met een US gamecube of gaat dat niet? :)
Zover ik weet is de GBA SP regiovrij maar zeker weten doe ik het niet
Moeten we maar een keer uitproberen op een GC party :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
schnumi schreef op 07 december 2003 @ 16:02:
[...]

Final Fantasy: Crystal Chronicles en Metal Gear Solid: The Twin Snakes. :)
Ah. Die boeien mij niet zo eigenlijk. Nieuwe mario lijkt me wel een goed plan.
Ik bedoel ik heb een GameCube maar geen Mario erop, eigenlijk een schande. Ik heb Sunshine wel ff gespeeld, maar die is gewoon veels te kinderachtig en te blij imo..
Mario 64 bijvoorbeeld is super, ok, het ziet er wel een beetje kinderachtig uit misschien, maar dat valt reuze mee. Hoop dat er een waardige opvolger voor komt :)

Weet iemand trouwens een winkel waar Burnout 2 voor een euro of 30 te koop is? Zie hem alleen voor 55 of 60, als ik hem zie trouwens, hij is nog redelijk 'zeldzaam'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb alleen Mario Kart en Super Mario Sunshine.
Moet nog wel even oefenen, want in SMS ben ik al twee keer 'game over' tegengekomen 8)7 .
In MK:DD heb ik bij de 50cc drie gouden cups en in de 100cc één zilveren. Maar ik kan niet zeggen dat ik er veel tijd in heb gestoken. Nog niet.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:13

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik heb m'n cube nu een maandje ofzo, en ik heb nog niks uitgespeeld :).

Zelda:TWW heb ik een beetje gedaan (ben op het 3e eiland ofzo).
Metroid Prime op ong 55% items, 60% scan.
En deze week zijn Mario Kart (nog niet gespeeld) en SSB:M binnengekomen.

Jezus wat is dat Melee spel verslavend!#@ Ik heb nu 2 chars, 2 levels unlocked en heb iets van 100 trophies. Dat spel is wel echt lachen zeg!
Cruel Unlimited melee: Ik hou het echt nooit meer dan 10 seconden vol :*)

100 men en 3 minute melee heb ik wel gehaald, 15 minutes moet ik maar eens wat tijd voor maken, maar lijkt me nu al erg frustrerend....

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24791

TheEvilCuber schreef op 05 december 2003 @ 19:45:
[...]

OMFG super mario sunshine moeilijk? ga jij een snel F-zero GX spelen (of Soul Calibour 2) want ik had Mario sunshine binnen 1 week uit :) (en zo goed ben ik echt niet)
Sunshine is niet echt moeilijk nee, maar ik las hier in dit topic dat er veel mensen dit spel wel moeilijk vinden. of iets dergelijks.
En dat Nintendo daar klachten over had gekregen ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:16
Uitgespeeld:

- The Windwaker
- Burnout

Niet uitgespeeld:

- Smugglers Run, werd echt te saai en kreeg betere games :) savegame verwijdert
- Metroid Prime, zit vast in zo'n sneeuw stuk en kom niet verder, mooi laten zitten
- Rogue Leader, niet echt verder geprobeerd na een missie of 5, savegame verwijdert
- Mario Sunshine, frustrerend moeilijk en irritant soms, en bij een vriend al redelijk ver gespeeld en geen zin om dat bij m'n eigen nog is te doen
- Wave Race, na 1 race al gezien dat dit niet mijn spel was, savegame verwijdert
- Super Monkeyball, easy en medium gehaald, kom bij hard niet voorbij een level wat een bug heeft (17 dacht ik, zware framedrops daar op die 2 wielen)
- Super Monkeyball 2, easy gehaald, medium laatste 2 levels niet (launchers kom ik niet langs), hard ook niet ver
- 1080 Avalanche, nog niet lang in m'n bezit maar vind er ook niet veel aan, zal wel niks worden :)
- SSX3, deze vind ik wel weer tof, maar moet me er nog in verdiepen
- Sonic Adventure 2 Battle, deze game is TE saai voor woorden, wanprodukt
- Super Smash Bros melee, begon me te vervelen na een paar weken.
- Star Fox Adventures, wel een vette game, maar zit vast op een punt en kreeg betere games op dat moment :)

Twijfelgeval:

- Mario Kart, 100cc gehaald en ik vind het best. Bij een vriend alles uitgespeeld met z'n 2-en dus voor mij valt hij eigenlijk wel onder het rijtje uitgespeeld :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

De sint heeft bij mij SSX 3 door gebracht en OMG wat een vet spel is dat zeg. De levels uit 1080 kunnen echt niet tippen aan een afdaling van een kwartier bij SSX 3. En dan die stunts, oke over the top maar hoe over the top :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 01:17

SD5k

>4&X

hoewel het behoorlijk doelloos is doe ik ook maar mee

*SMS - uit
*MP - uit
*LOZ:TWW - uit
*F0GX - uit
*MKDD - uit
*Burnout2 - uit
*Capcom vs SNK 2 - uit
*Eternal Darkness - ben bezig aan de 3e keer
*Resident Evil - 1x, en ik vond er geen hol aan
*Animal Crossing - hoewel het niet uit te spelen is kan ik nu alleen nogmaar doelloze zooi doen en events
*SC2 - heb ik nog niet zo heel lang, (extra) arcade mode vaak gedaan, Weapon Master mode over de helft
*1080A - alles behalve extra characters (hoe unlock je die?!)
*THPS4 - echt alles
*Mario Golf - alles geunlockt
*Mario Party 5 - daarnet pas gekocht en nog niet eens gespeeld
*Viewtiful Joe - kids uitgespeeld, halverwege op adults
*FIFA 2003 - uitgespeeld, hoewel dat niet dankzij mij is :)
*SSBM - alle characters en zooi geunlockt
*Pikmin - uitgespeeld
*Timesplitters2 - geen zin om alles te unlocken, puur multiplayer voor mij
*Mortal Kombat DA - lang niet alles geunlockt, wat een kutspel!
*Super Monkey Ball 1 - alles uit, hoewel ik dat wel komt omdat ik zoveel punten had gespaard dat ik oneindige continues had :)
*Super Monkey Ball 2 - uit

alles bij elkaar is er dus weinig dat ik niet heb uitgespeeld :)

[ Voor 9% gewijzigd door SD5k op 07-12-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Trouwens is iemand al bezig met de volgende openingspost. :P Want we gaan alweer rap richting de 1000. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

schnumi schreef op 07 december 2003 @ 16:46:
Trouwens is iemand al bezig met de volgende openingspost. :P Want we gaan alweer rap richting de 1000. :)
dit moet toch echt wel een van de snelstlopende en grootste topics zijn van GoT lijkt me :)

Ik heb Tales of Symphonia eergisteren met mn eigen ogen kunnen aanschouwen en ik denk toch dat dit spel nog wel een stukje gaver wordt als Final Fantasy CC, wat een geweldige sfeervolle graphics, prachtige filmpjes en leuk vechtsysteem. Het verhaal zal ongetwijfeld ook wel goed zijn, maar mijn Japans is niet zo best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Thelema schreef op 07 december 2003 @ 16:52:
[...]

dit moet toch echt wel een van de snelstlopende en grootste topics zijn van GoT lijkt me :)

Ik heb Tales of Symphonia eergisteren met mn eigen ogen kunnen aanschouwen en ik denk toch dat dit spel nog wel een stukje gaver wordt als Final Fantasy CC, wat een geweldige sfeervolle graphics, prachtige filmpjes en leuk vechtsysteem. Het verhaal zal ongetwijfeld ook wel goed zijn, maar mijn Japans is niet zo best :)
Idd dat lijkt mij ook wel een gafe rpg. In 2004 komt het wel goed kwa RPG's met de cube denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

schnumi schreef op 07 december 2003 @ 16:54:
[...]

Idd dat lijkt mij ook wel een gafe rpg. In 2004 komt het wel goed kwa RPG's met de cube denk ik. :)
Alleen die releasedatums heh :(
FFCC valt nog wel mee, dat wordt 9feb dacht ik.. maar ToS komt pas in mei ongeveer.
En voor Baten Kaitos kunnen we wel toch herfst volgend jaar wachten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19169

Anoniem: 5577 schreef op 07 december 2003 @ 15:20:
[...]

De ervaring leert dat je nooit 3rd party controllers moet kopen , die zijn zwaar inferrieur aan de originele, koop gewoon de echt , krijg je geen spijt van.
En what about memory cards?
ook nooit 3rd party memory cards kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Anoniem: 19169 schreef op 07 december 2003 @ 17:16:
[...]

jij leert snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

[...]

NOOIT third party kopen.

er zijn soms uitzonderingen, MAAR dat is echt maar 1% en dan lijkt het lang goed te gaan, en is ineens ALLES WEG

/ervaring

vaak saven ze ook nog trager en worden ze door sommige spellen niet herkend

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Idd 1 keer een non name card gehad , ineens dag dag savegames |:(

Enekel nog nintendo's eigen producten voor mij en dat geld eigenlijk voor alle consoles, koop nooit 3rd party zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:39
heeft iemand Mario Party 5 al?
en is het waard om die te kopen als je Mario Party 4 al hebt?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
[...]

Ik heb alleenervairng met de hele gorte 3rd party memcards. Die units (1019 blocks) zijn alleen goed voor backups zodra ze veel worden gebruikt (zoals bij de events bij SSB:M dan overhitten ze en verkloten ze je data). Regel is dan ook, altijd 1st party hardware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Phusebox schreef op 07 december 2003 @ 17:29:
Ik heb hem al ja, alleen kan ik je vraag niet beantwoorden omdat ik MP4 niet heb en maar een paar keer gespeeld heb.
Maar vrijdag avond/nacht heb ik me met nog 3 anderen wel flink vermaakt met het spel, hoewel er naar mijn mening toch wel wat vaker ge-mini-gamed mag worden. Ook heb ik wel al een vastloper gehad.
Maargoed, ook al is het het 5e deel in de reeks, het is toch nogsteeds wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-06 14:16
Heh ik was op zoek naar MK:DD, maar bij amazon.co.uk is de levertijd 4 tot 6 weken, en bij play.com en Nedgame.com zijn ze uitverkocht :D

Goed teken :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Het schijnt dat de minigames gewoon weer een stuk beter zijn maarja of het ook echt de moeite waard is als je al MP4 hebt weet ik niet.

Veel mensen vinden de game wel een stuk beter als MP4.

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 07-12-2003 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Trouwens weet iemand misschien de naam van een gameszaak in zwolle? Zit daar in de buurt van de dynabyte voor de bekenden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Ja :)
Ga hem deze week kopen en ik heb 4 al en totaal uitgespeeld :0
MP 5 loopt veel sneller en zitten veel nieuwe gave minigames in :)
geld niet voor mij maar als je nog voor de zelda cd gaat helpt dat ook nog :P
schnumi schreef op 07 december 2003 @ 19:00:
Trouwens weet iemand misschien de naam van een gameszaak in zwolle? Zit daar in de buurt van de dynabyte voor de bekenden. :)
Vroegah zat daar de entertainer
Weet niet of ie nog steeds zo heet ben er al een aantal jaar niet meer geweest :P

PS kom jij uit omg Zwolle :?
Wist ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Gamegod schreef op 07 december 2003 @ 19:14:
[...]

Ja :)
Ga hem deze week kopen en ik heb 4 al en totaal uitgespeeld :0
MP 5 loopt veel sneller en zitten veel nieuwe gave minigames in :)
geld niet voor mij maar als je nog voor de zelda cd gaat helpt dat ook nog :P

[...]

Vroegah zat daar de entertainer
Weet niet of ie nog steeds zo heet ben er al een aantal jaar niet meer geweest :P

PS kom jij uit omg Zwolle :?
Wist ik niet :)
Heerde ligt tussen Apeldoorn en Zwolle in. :) (zwolle 20km apeldoorn 21km :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Hmmm goed dam maak ik ook maar es een lijste van games al dan niet uitgespeeld:
Rogue Leader: Neej, moeilijk moeilijk
SSB:M: Jawel, alleen niet alle trophies, nog 15 ofzo.
SSX Tricky: Mis nog 1x goud...
Mario Sunshine: Main game uitgespeeld, niet alle shines.
Eternall Darkness: Nee miskoop :(
Metroid Prime: Op de een of andere manier boeit dit spel mij niet...
Tony Hawk 4: Nee, die laatste objectives zijn veel te moeilijk :P
Pikmin: Nee
Luigi's Mansion: Nee
Zelda: TWW: Main game wel, niet alle pieces of heart gevonden.
Monkey Ball: Wat dacht je, dat ik al die levels kon :P
Soul Calibur II: Ook al niet
F-Zero GX: Nee, te moeilijk ;)
Wave Race: Nee, net binnen

Wil ik nog even melden dat een tijdje terug mijn 3rd party memory kaard kapoerewitsch is gegaan en daarmee dus bijna al mijn saves weg zijn, alleen Sunshine, OOT Masterquest, TWW, SSB:M en SSX Tricky zijn bewaard gebleven :( :|
* Anoniem: 14065 gaat maar eens een originele 251 blocks kaart halen :/
[...]

Zie hierboven :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 07-12-2003 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 07 december 2003 @ 19:46:
[...]

Heerde ligt tussen Apeldoorn en Zwolle in. :) (zwolle 20km apeldoorn 21km :P ).
Die zaak in zwolle heet nog steeds the entertainer, ben er een paar keer geweest.
Vond het eerlijk gezegd maar een flut gameshop, weinig uitgebreid aanbod en personeel dat geen verstand van zaken heeft.

Doe mij echt maar de Nedgame ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:59

Booth

¯¯¯¯¯¯

Wooohooo, de Sint heeft mij een GC geschonken met MarioKart DoubleDash :D
+ 2 third party controllers en een third party mem.card..
Ik kom er wel achter of het troep is of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Anoniem: 5577 schreef op 07 december 2003 @ 19:53:
[...]

Die zaak in zwolle heet nog steeds the entertainer, ben er een paar keer geweest.
Vond het eerlijk gezegd maar een flut gameshop, weinig uitgebreid aanbod en personeel dat geen verstand van zaken heeft.

Doe mij echt maar de Nedgame ofzo.
Ok kan ook die zit in Apeldoorn dus is ong evenver. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Booth schreef op 07 december 2003 @ 19:53:
Wooohooo, de Sint heeft mij een GC geschonken met MarioKart DoubleDash :D
+ 2 third party controllers en een third party mem.card..
Ik kom er wel achter of het troep is of niet :)
Mijn Sint wil me van computer(games) verslaving afhelpen, dus helaasch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr
  • Laatst online: 04-06 18:22

mbr

Zelda TWW : uitgespeeld
Metriod Prime : uitgespeeld
Eternal Darkness : uitgespeeld (Alleen blauw)

Spellen zonder einde (hoogste score tot nu toe):

Soulcalibur(tm) II : Total wins 8 in Survival (Xianghua)
Ikaruga : Hi-Score 641770 in Challenge (Web Ranking Game/Arcade mode)

Vraag:

Vandaag alle (computer)winkels in Den Haag Centrum gezocht naar Viewtiful Joe maar helaas had geen enkele winkel de spel nog in voorraad. Is het spel zo waanzinnig populair of is er een andere reden :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

mbr schreef op 07 december 2003 @ 20:23:Soulcalibur(tm) II : Total wins 8 in Survival (Xianghua)
Dan bedoel je Survival No Recovery neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Mensen, allemaal even op HGCT stemmen bij de GoT verkiezingen natuurlijk he! (beste game topic)

//edit: ook in de volgende topic start gooien als het even kan

En waarom ben ik niet genomineerd voor beste animated icon?! *grom* :P (nee, niet de huidige hoor ;))

//edit2: kom er achter dat ik geen HK toegang heb, vreemd. Nou ja kom er toch nooit.

[ Voor 28% gewijzigd door Dyxtra op 07-12-2003 21:40 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Ik dacht even dat je best een hoge score had, maar deze ligt nog onder de 1 miljoen :). Gewoon blijven oefenen! je komt er vanzelf echt wel :) het heeft bij mij ook wel een tijdje geduurd.

Pikmin: uitgespeeld
Rogue leader: alle missies, alles goed, niet alles platinum
Smash Brothers Melee: niet alle trophies, voor de rest alles wel (alle events dus)
Resident evil: uitgespeeld met dat vrouwtje (ben spontaan de naam vergeten)
Turok Evolution : goedkope koop, maar toch miskoop, heb er niet meer naar gekeken
Super Monkey Ball 2: uitgespeeld
Metroid Prime: 80% op normal, ben nog bezig met hard
Eternal darkness: uitgespeeld, 3x
Ikaruga: ik speel alleen voor score
Mario sunshine: 110 shines
Timesplitters2: story mode op normal, maar die challenges zijn echt te lastig
Waverace : uitgespeeld
Starfox adventures: uitgespeeld
Zelda the wind waker: bijna alle hartjes
f-zero: nog een paar cups op master
Viewtiful joe: nog te weinig gedaan
Mario kart: ook

ik wil nog heel erg graag skies of arcadia spelen, maar ben te arm om zomaar te bestellen. Iemand die mij de US versie wil lenen/ruilen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mbr schreef op 07 december 2003 @ 20:23:
Zelda TWW : uitgespeeld
Metriod Prime : uitgespeeld
Eternal Darkness : uitgespeeld (Alleen blauw)

Spellen zonder einde (hoogste score tot nu toe):

Soulcalibur(tm) II : Total wins 8 in Survival (Xianghua)

Vraag:

Vandaag alle (computer)winkels in Den Haag Centrum gezocht naar Viewtiful Joe maar helaas had geen enkele winkel de spel nog in voorraad. Is het spel zo waanzinnig populair of is er een andere reden :) ?
Ik meen dat ie zo schaars was omdat capcom er helemaal niet op had gereken dat ie een groot succes zou worden dus zijn volgens mij maar 10000 exemplaren gemaakt, maar komt vanzelf wel een nieuwe lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Luigi's Mansion 1x uitgespeeld
SSB:M alles unlocked, nog net niet alle tropies
Metroid Prime 1x 100% uitgespeeld, ben nog bezig met expert mode
Mario Sunshine 1x uitgespeeld, 90 Shines
Harry Potter COS 1x uitgespeeld maar een beetjeverspilling van mn tijd
Wave Race alles gehaald behalve de moeilijkste
Smuglers Run 1x uitgespeeld
Eternal Darkness 3x uitgespeeld, geen miskoop :P
Skies of Arcadia 1x uitgespeeld, echt alles gevonden
Zelda the Wind Waker 1x uitgespeeld met alle piece of hearts enzo
Soul Calibur II alles gehaald
Time Splitters 2 uitgespeeld op easy
Lost Kingdoms uitgespeeld met alle kaarten maar niet alle feetjes
F-Zero GX alle GP's gehaald, nog niet alle voertuigen geunlocked
Mario Kart DD heeft mn vriendin voor me uitgespeeld :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 13-05 09:37
Ik heb vrijdag een cube gekocht, het pakket met The Wind Waker limited edition. In de winkel stond ik nog wel erg te twijfelen of ik nou wel of niet een cube moest gaan halen, maar ik heb nu echt geen spijt van :D heb er ook SSX3 bij gekocht en dat is echt een uber-vette game :P

Alleen toen ik thuis kwam ontdekte ik dat ik vergeten was een memory card erbij te kopen |:( Dus heb gisteren voor 8 euro zo'n kaartje gehaald van het merk Piranha. Iemand bekend met deze kaartjes ? 'k Lees namelijk dat 3rd party memory cards niet zo bijster goed zijn en wil niet het risico lopen dat ik alles kwijt raak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Man, ik moet toch zeggen dat die Cube wel ge-wel-dig is zeg. Ik keek er altijd een beetje sceptisch tegenaan, je weet wel, de mening die veel mensen erover hebben (het "kiddy-stuff" gezeik). Maar als je er eenmaal mee gespeeld hebt :D Wat een leuke console zeg.

Gister heb ik vanaf 21:30 met de cube gespeeld, eerst ff Super Smash Bro's Melee (was wel aardig), en daarna Mario Party :D Mario Party is echt total 0wnage zeg, wat een enorm vet spel is dat. Vooral om met 3 maten te spelen... Voordat we het wisten zaten we tot 03:00 water te sproeien, onze adem in de houden, vissen te vangen, pakjes uit te pakken en bommen te leggen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

CyberTijn schreef op 07 december 2003 @ 22:32:
Ik heb vrijdag een cube gekocht, het pakket met The Wind Waker limited edition. In de winkel stond ik nog wel erg te twijfelen of ik nou wel of niet een cube moest gaan halen, maar ik heb nu echt geen spijt van :D heb er ook SSX3 bij gekocht en dat is echt een uber-vette game :P

Alleen toen ik thuis kwam ontdekte ik dat ik vergeten was een memory card erbij te kopen |:( Dus heb gisteren voor 8 euro zo'n kaartje gehaald van het merk Piranha. Iemand bekend met deze kaartjes ? 'k Lees namelijk dat 3rd party memory cards niet zo bijster goed zijn en wil niet het risico lopen dat ik alles kwijt raak :(
Jahzeker ervaring met die kaartjes... en gelukkig heb ik zelf 3 orginele want ik nam een keer burnout 2 mee naar een vriend van me en opeens een error... en jahwel hoor.. alles eraf.. dus koop maar een echte en zet die savegames over... Dat is het geld wel waard dacht ik zo

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34027

Ik lees dit topic altijd, maar ik post nooit. Maar nu we toch bezig zijn wil ik ook wel even kwijt welke spellen ik heb uitgespeeld :)

Star Wars Roque Squadron II Rogue Leader: Ja, maar nog lang niet alle medailles gehaald. Sommige mensen vinden dit spel moeilijk, maar het is gewoon een kwestie van oefenen.
Super Mario Sunshine: Ja + nog een paar shines te gaan.
Resident Evil: Ja, dit is echt een super gaaf spel. Vooral die haai.
Resident Evil Zero: Ja, ook super mooi. En cool dat je dan de leech-hunt krijgt.
Metroid Prime: Ja. Mooi spel, maar ik vond het spel wel een beetje een 'eenzame' sfeer hebben. Zal wel komen doordat er geen andere figuren in het spel voorkomen waarmee je praat.
Luigi's Mansion: Ja, maar wel te saai om meteen nog een keer te spelen.
Sims: Nee, ik krijg nog niet eens een huishouden van de grond.
Eternal Darkness: Nee, ik kan maar moeilijk het geduld opbrengen om dit spel verder te spelen. Het verhaal zal wel goed zijn, maar de gameplay is een beetje eentonig.
Zelda TWW: Is op dit moment in volle gang :) Leuk hoor.
Super Smash Bros: Nee. Speel ik af en toe, maar ik heb geen maatjes die zich in dit spel willen verdiepen, zodat het een beetje leuk wordt.

Gamecube Rules!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 13-05 09:37
ReCreator schreef op 07 december 2003 @ 23:00:
[...]

Jahzeker ervaring met die kaartjes... en gelukkig heb ik zelf 3 orginele want ik nam een keer burnout 2 mee naar een vriend van me en opeens een error... en jahwel hoor.. alles eraf.. dus koop maar een echte en zet die savegames over... Dat is het geld wel waard dacht ik zo
Wat mag zo'n kaartje kosten ? en waar ? Ik wil niet bij een web-shop kopen het liefste.

Nu zit ik nog even te bedenken welke games ik het beste nog voor de kerst kan vragen voor m'n cube. Ik hoor werkelijk OVERAL als je het over een GC heb, heb je het over Metroid Prime, dus denk dat ik die dan maar kies.

Nog een andere aanrader om m'n dunne collectie van TWW & SSX3 mee uit te breiden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr
  • Laatst online: 04-06 18:22

mbr

Anoniem: 60967 schreef op 07 december 2003 @ 21:45:
[...]
Ik dacht even dat je best een hoge score had, maar deze ligt nog onder de 1 miljoen :). Gewoon blijven oefenen! je komt er vanzelf echt wel :) het heeft bij mij ook wel een tijdje geduurd.;)
Ja het is een mooi en moeilijk spel ! ik zal het niet opgeven !
Thelema schreef op 07 december 2003 @ 20:38:
[...]

Dan bedoel je Survival No Recovery neem ik aan?
Klopt; die in het hoofdmenu staat, dus zonder pauzemogelijkheid. Doe mijn best maar moet nog veel meer oefenen. Vanaf ronde 9 maakt de computer gehakt van me....
da_rippah schreef op 07 december 2003 @ 22:35:
Man, ik moet toch zeggen dat die Cube wel ge-wel-dig is zeg. Ik keek er altijd een beetje sceptisch tegenaan, je weet wel, de mening die veel mensen erover hebben (het "kiddy-stuff" gezeik). Maar als je er eenmaal mee gespeeld hebt :D Wat een leuke console zeg.
Ik was ook sceptisch. Maar de kwaliteit van de GC-Games is geweldig en doet niet onder voor een PeeCee. En van dat Kiddy-stuff is inderdaad achterhaald en niet waar. Alleen een beetje jammer dat Nintendo nog steeds zo stil over online mogelijkheden. Nou ja mayb geeft www.warppipe.com nog een beetje hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D³ schreef op 07 december 2003 @ 15:48:

[...]

Hehehe, D3 voedt een kind op met Metroid, soort Dr. Spock's Baby and Child Care maar dan met Samus Aran :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ome D3 ... how cute ...

op hoeveel % zit ie al?
triple bomb jump al gedaan? :+
space boots heeft ie vast wel ... :Y)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

Zo, weer ff bijgelezen na weekend :)

Naruto game ziet er ok uit, lijkt me wel lachen
(serie ook btw, maar kan alleen maar latere episodes vinden, zie dingen graag vanaf t begin dan liever)

Uitspelen...tsja, heb cube net een weekje en maar 2 games dussuh...

Tony Hawk 3: Nope, maar op PC al wel uitgespeeld, deze is meer voor het HORSE-en met z'n 2en :)
SSX 3: Nope, ben lekker bezig op Peak 2 nu, wel een bakje met goud enzo :D % weet ik niet, moet ik vanavond eens naar kijken :)

Wish-list:
Mario Party (4 of 5)
Mario Golf
Tony Hawk Underground
En een adventure/rpg spel (tips welkom)
En natuurlijk een leuke Beat-M-Up (SCII/Naruto?/ eigenlijk iets in de stijl van DOA2 op de PS2 bijvoorbeeld)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Is er al iemand met deel 39 bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
20 pages van dit topic inhalen na een vakantie is niet grappig :) Wel informatief en interessant.

Wat wel leuk is als je in 1x zoveel doorwerkt is dat je makkelijker een patroon herkent: de afgelopen 1.5 week is er eigenlijk voornamelijk inhoudelijk over 1080 gepraat, wat meningen over Double Dash en F-Zero GX, wat over de verschillende REs en zoals altijd over de bonusdisk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

JeroenB schreef op 08 december 2003 @ 10:24:
20 pages van dit topic inhalen na een vakantie is niet grappig :) Wel informatief en interessant.

Wat wel leuk is als je in 1x zoveel doorwerkt is dat je makkelijker een patroon herkent: de afgelopen 1.5 week is er eigenlijk voornamelijk inhoudelijk over 1080 gepraat, wat meningen over Double Dash en F-Zero GX, wat over de verschillende REs en zoals altijd over de bonusdisk :)
en vergeet niet het o zo belangrijke deel: welke spellen heb jij al uitgespeeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]

Third party kan wel okay zijn, maar dan alleen als het officially licensed is. In Japan verkopen Kemco en Hori bijvoorbeeld PS memorycards onder licentie van Sony. Deze zijn kwalitatief net zo goed (en bijna even duur) als de Sony cards.

Maar inderdaad, de vuistregel is dat third party meestal bagger kwaliteit is. Als het uit China komt is het meestal troep. Merken als Blaze en zo... Troep die hier veel te duur verkocht wordt. Dit zijn overigens ook de producten waar gameshops de meeste marge op hebben. Klanten denken een goede deal te hebben als ze een memorycard voor 50% van de officiele Nintendo-prijs te kopen, terwijl zo'n kaartje in China nog geen 4 euro kost. Een immitatie Guncon kost in China maar 5 euro, in Nederland 40 euro. Je wordt gewoon geript! Natuurlijk mogen winkels ervoor vragen wat ze willen, maar de prijzen die ik in Nederland zie voor third party producten zijn echt schandalig!

[ Voor 43% gewijzigd door ari3 op 08-12-2003 11:26 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 23:13

Woohooo

Smilie, James Smilie

mss beetje rare vraag maar wat is een 3rd party? :?
en wat kan je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 21:52

ddZ

In dit geval memorycards van een andere fabrikant dan Nintendo zelf

[ Voor 13% gewijzigd door ddZ op 08-12-2003 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Woohooo schreef op 08 december 2003 @ 10:47:
mss beetje rare vraag maar wat is een 3rd party? :?
en wat kan je daarmee?
Dat is hardware voor een console wat door een andere fabrikant gemaakt is als de maker van de console. :)

3rd party heb je ook in software natuurlijk en dat zijn games die gemaakt zijn door developers die niet bij Nintendo horen. :)
Deddiekoel schreef op 08 december 2003 @ 10:03:
Is er al iemand met deel 39 bezig?
Idd want we zitten al bijna aan de 1000 dus het mag onderhand wel eens gaan gebeuren. :P

[ Voor 23% gewijzigd door schnumi op 08-12-2003 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Vorige week maar eens Gladius gehaald en dit weekeinde gespeeld, een erg leuke game voor de liefhebbers van het genre (alleen jammer dat je niet van classe kan veranderen).

De prijs was bij de FRS maar 50 euro, is deze game goedkoper op de markt gekomen?

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
udenjpg schreef op 08 december 2003 @ 11:44:
Vorige week maar eens Gladius gehaald en dit weekeinde gespeeld, een erg leuke game voor de liefhebbers van het genre (alleen jammer dat je niet van classe kan veranderen).

De prijs was bij de FRS maar 50 euro, is deze game goedkoper op de markt gekomen?
Zal wel dan. :)

edit: of het is gewoon een actie van de FRS zelf aangezien hij bij de nedgame 54,99 kost. :)

[ Voor 12% gewijzigd door schnumi op 08-12-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

iemand al bezig met nieuw topic nu? :)

wordt wel tijd zo'n beetje nu toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wie maakt het nieuwe topic?

heeft iemand hier al thug? ik wil een nieuwe game hebben en ben aan t twijfelen tussen ssx3 en thug

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
SSX3 is volgens mij leuker maar ik heb THUG nog niet gespeelt. :)

btw is er al iemand bezig want anders zitten we straks zonder topic. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:39
zal ik ook meedoen met games?

- iss 2 : uitspelen, hmm kan dat?
- waverace : niet uit
- mario sunshine : niet uit
- mario party 4 : niet uit
- ssb:m : niet uit
- starfox adventures: uitgespeeld
- fifa 2003 : niet uit
- we6:fe : niet uit
- eternal darkness : niet uit
- animal crossing : niet uit
- mario kart:dd : niet uit
- f-zero gx : niet uit
- ssx tricky : niet uit
- zelda tww : niet uit
- luigi's mansion : eh na 1 level gedumpt (niet meer aangeraakt)
- burnout : niet uit
- super monkey ball 2 : niet uit
- f1 2002 : niet uit
- mario golf : niet uit
- tony hawk 4 : niet uit
- en nog een paar games waar ik ff niet op kom : niet uit

:D

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 08-12-2003 15:40 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.