Het Grote Gamecube topic deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.371 views sinds 30-01-2008

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

TheEvilCuber schreef op 27 november 2003 @ 20:59:
Laat ik het zo zeggen: Ik zuig in F-zero GX. Ik heb F-zero X makkelijk op hard enzo gehaald, maar in GX kan ik niet eens de derde cup op easy halen :X
en in story mode kwam ik gewoon NIET langs level 3 (bloodchain ofzo)
dus huppa, weg met die game, RE collectie compleet (ben altijd al fan geweest van RE >> Zie naam ;))
Dit wordt moeilijk om te vergeven natuurlijk. Op zich is die ruil van 1 tegen 3 heel erg goed.. maar RE 2 & 3 zijn puur commercieel uitgebracht.
Sorry, maar ik heb nooit ingezien wat mensen nu in RE zien.
Ik heb die eerste remake uitgespeeld, maar vond er geen ruk aan. Je moet constant doelloos rondlopen en geluk hebben dat je wat nuttigs tegenkomt en aan het eind van het spel vond ik de besturing nogsteeds ongelofelijk kut!

Voorlopig kijk ik vooral uit naar 1080 Avalanche (alstublieft lieve postbode, bezorg hem morgen! O+), PoP en FF:CC.
Verder lijken Beyond Good & Evil, Pikmin 2 en Metal Gear Solid TTS me ook super!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Mwah ik vind juist de besturing bij alle Resident evils erg vanzelfsprekend en vind het erg makkelijk om te besturen. Nog nooit problemen mee gehad :)

Opzich wel cool om de RE collectie compleet te hebben maarja kost me toch net iets teveel :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:47
1080 ook binnen, eerste indrukken zijn toch wat minder als SSX3. Maar goed, dan hou ik ook wel van die over the top snowboard games :) Maar ga zo 1080 nog maar is een kans geven (tenslotte een hoop geld weer).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Disciplus-Simplex
Had je nou nog vip codes over (van metroid prime ofzo)..
Ik hou me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Heeft er iemand hier een Mario Kart: DD gekocht waar GEEN VIP code bij zat?

Bijvoorbeeld de Intertoys heeft een Scandinavische versie verkocht die geen VIP codes had....

Laat het me dan even weten aub...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 00:07:
@Disciplus-Simplex
Had je nou nog vip codes over (van metroid prime ofzo)..
Ik hou me aanbevolen!
Yep en ook nog van Zelda. Wil je ze beide hebben??

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disciplus-Simplex schreef op 28 november 2003 @ 00:19:
[...]
Yep en ook nog van Zelda. Wil je ze beide hebben??
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ja dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Zonet even mijn 1080 geregistreerd 8) Nu wachten tot volgend jaar dat die zelda cd opgestuurd word. Ik vind het wel een beetje vaag op die site dat je totaal geen berichtgeving ontvangt dat je de cd krijgt na het registreren van 2 games. Had wel verwacht dat er iets in de "schatkist"zou komen te staan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Koffiezuiper op 28-11-2003 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Tsjek je mail. Kun je nu een wallpaper uitzoeken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond RE ook nooit echt boeiend, TOT ik de remake en RE-zero zag. Ik zal toegeven dat ik het grafisch gewoon erg mooi vond. Die film valt in het niets bij deze twee games (zowieos baggerfilm :)). Het is ook wel leuk om te spelen overigens, controls vallen wel mee, maar Capcom heeft altijd wel 'iets' met de controls, wat het ook weer apart maakt. Ik heb een keer een RE game op PS2 gespeeld, en dat speelde echt anders. Het was ook niet eng of zo, je loopt als in quake zo snel.

Ik heb tot nu toe echt helemaal NIETS met mijn sterren gedaan, dus ik ga voor de 4500 sterren. Mario Party 5 wil ik op zich nog wel hebben, maar ik wil weer eens een single player game, het is leuk al die MP-games van de laatste tijd, nu weer een leuke adventure of zo. Ik heb een maat ook beloofd Halo voor PC te kopen om met hem te gamen, en da's ook weer 45 euro :). Wel gisteren 2 games ingewisseld bij MM, Lotr TTT en RotK. Niet echt boeiend games, maar twee controlers meegenomen ipv die games, aangezien ik twee officiele had en twee niet-officiele. Dat laatste doe ik NOOIT meer, wat een bagger dingen, gelukkig waren ze niet duur. Nu even een avondjes Mario Party organiseren.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Laat ik het zo zeggen: Ik zuig in F-zero GX. Ik heb F-zero X makkelijk op hard enzo gehaald, maar in GX kan ik niet eens de derde cup op easy halen :X
Hehe, omdat ik dat vrees heb ik F0 (nog) niet gekocht :D

En Thelema > de graphics in RE (remake bijv.) verouderd? Ik vind ze echt erg goed! Ja, statisch ok, maar dat hoort er bij! :D De controls erger ik me niet zo aan, dit is volgens mij juist het handigst in dit geval, omdat je het bekijkt uit vaste camerapunten, die afentoe verschieten.

Hehehe, Farting Bob, nu je Quake noemt... Als je zegmaar een RE-remake Quake 1 conversie zou hebben, zodat je als quakemarine in RE1 rond zou kunnen lopen zouden de zombies echt geen kans maken :D Al vrolijk bunnyhoppend met m'n rocketlauncher zouden zombies verschijnen als sneeuw voor de zon 8)7 Echt eng zou het dan niet meer zijn :P Dus dat is nog een reden om deze controls en camera te gebruiken.

[ Voor 24% gewijzigd door Okyah op 28-11-2003 07:50 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker, daarom ben ik ook blij dat nieuwere games in dat genre (Doom III en Unreal 2) niet meer die volle snelheid hebben om het wat moeilijker te maken en Doom III nog 'enger'. De snelheid in RE maakt het net ff wat enger. Ik doelde alleen op de PS2 versie, waarin je wel rap kon rennen en die is zowieso niet eng.

Ik speel RE wel op Easy, dat is zowieso al moeilijk, maar ik wil het liefst alles neerknallen onderweg en geen zin me zorgen te maken of ik nog wel kogels genoeg heb. Ik zit al weer te wachten op RE-4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:22

TdV

dus huppa, weg met die game, RE collectie compleet (ben altijd al fan geweest van RE >> Zie naam ;))
Ik ben gister voor F-zero gx gezwicht (voor €30 (2e hands) kon ik hem niet laten liggen natuurlijk) en ik vind hem inderdaad pittig. Maar hij is ook erg verslavend dus ik denk dat het zo'n spel is waar je toch blijft terugkomen en het opnieuw probeert net zolang totdat ie uitgespeeld is.

Wat ik me trouwens afvraag; lijkt de besturing (en de gameplay) van de resident evil serie op die van eternal darkness; s.r. ? Want die titel vond ik geweldig (ben hem nu voor de 2e keer aan het uitspelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Nou, 1080 wat getest gister .... bij mij gaat SSX 3 er weer in (nog wel even de code registreren voor Zelda ;)), tegenvallertje :(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

1080 code
thnx dude :*

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

TAG_Speedy schreef op 28 november 2003 @ 09:20:
Nou, 1080 wat getest gister .... bij mij gaat SSX 3 er weer in (nog wel even de code registreren voor Zelda ;)), tegenvallertje :(
HOe bevalt SSX3?

Zit te twijfelen of er een ps2 komt of een cube, en de cube scheelt wel een boel centjes :)

Maar ben vooral benieuwd naar de controls.

Klote, net te horen gekregen dat ik nergens in de buurt hier een cube kan huren :(
Moet ik dus maar een aantal uren bij de bartsmit gaan testen ofzo :)

[ Voor 23% gewijzigd door philipnorth op 28-11-2003 10:23 ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
SSX 3 is top, maar zie ook het SSX 3 topic :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Hmmmm, ik hoop dat 1080 vandaag bij de post zit. Mijn laatste aankopen zijn allemaal goed uitgezocht en bevallen prima (al moest True Crime wel even wennen). 1080 is een "noodaankoop" omdat ik perse die Zelde disc wil hebben...dus ik ben heel benieuwd...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Kan iemand misschien een linkje posten naar een cover van de zelda CE.

Want ik ga vanmiddag Z:CE ff halen voor 25 euro bij Cj games in deventer. _/-\o_
Alleen zat er geen doosje bij, maar ach. :(
Wel boekje enzo.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

TAG_Speedy schreef op 28 november 2003 @ 10:38:
SSX 3 is top, maar zie ook het SSX 3 topic :)
had ik idd gezien :)
bedankt voor je reactie :)

Nu nog zelf ff die controller eens in mijn handjes hebben en dan ben ik er wel uit denk ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Reignman schreef op 28 november 2003 @ 00:10:
Heeft er iemand hier een Mario Kart: DD gekocht waar GEEN VIP code bij zat?

Bijvoorbeeld de Intertoys heeft een Scandinavische versie verkocht die geen VIP codes had....

Laat het me dan even weten aub...
jep ikke dus, en wacht al 3 weken op antwoord van nintendo :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
TheEvilCuber schreef op 27 november 2003 @ 14:25:
Weet iemand of ze bij de Media Markt Amsterdam moeilijk doen over ruilen (niet meer geseald) want ik hoor dat ze bij sommige heel moeilijk doen, en bij andere niet :/
Als je nog binnen de 2 weken na aankoop zit en je disc bevat geen enkel krasje, dan heb je misschien een kans dat ze em nog ruilen. Maar erg soepel zijn ze daar niet zoals bij FRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Zonet even een nieuwe kijk geworpen op 1080: Avalanche, gister was ik nogal twijfelachtig wat ik ervan moest vinden. En nu is het mij wel duidelijk...1080:Avalanche is gewoon rete cool 8)

De controls zijn in het begin een beetje lastig, had wat problemen met sturen en met de tricks. Als je dit eenmaal een beetje door begint te krijgen is het spel al meteen stukken beter.

Ook zijn er genoeg tracks en ook hier en daar nog vrij lange. Ze zien er allemaal stuk voor stuk er mooi eruit. Als er een avalanche achter je aan zit krijg je echt een mok vol adreline naar binnen gegoten...erg cool gedaan.

Er is genoeg om te unlocken met alle speel modusen wat ik toch wel belangrijk vond. Zodra dit allemaal gedaan is heb je altijd Multiplayer nog en dat lijkt me dus wel wat, weet niet of je avalanche mode met zijn 2en kan doen. En ik vind het tot nu toe wel erg leuk om gewoon een track te doen in me eentje met time attack, zo ontdek je weer nieuwe routes.

Wat ik ook erg tof vind is de modus dat je door poortjes moet gaan zodat je tijd erbij krijgt en punten, dit is erg leuk gedaan en je gaat serieus met een rap tempo naar beneden 8)

Nu dat ik de soundtrack wat vaker gehoord heb ben ik er wel tevreden over, muziek is erg goed. Geluidseffecten zijn ook tof gedaan en de graphics zijn zoals ze moeten zijn, het ziet er allemaal verzorgt en tof uit.

Ik ben geen snowboard/sport fan maar 1080: Avalanche is super _/-\o_ Nu nog wat tricks leren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

Mooi, dan ga ik die vanavond ook maar halen =)
SSX 3 komt dan wel als ie in de budget bakken ligt.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Okyah schreef op 28 november 2003 @ 07:47:En Thelema > de graphics in RE (remake bijv.) verouderd? Ik vind ze echt erg goed! Ja, statisch ok, maar dat hoort er bij! :D De controls erger ik me niet zo aan, dit is volgens mij juist het handigst in dit geval, omdat je het bekijkt uit vaste camerapunten, die afentoe verschieten.
Ik doelde met die slechte graphics op RE 2 & 3... beter lezen ;)
TdV schreef op 28 november 2003 @ 08:45:Wat ik me trouwens afvraag; lijkt de besturing (en de gameplay) van de resident evil serie op die van eternal darkness; s.r. ? Want die titel vond ik geweldig (ben hem nu voor de 2e keer aan het uitspelen).
Nee, ikzelf vind de controls van Eternal Darkness ook veel lekkerder spelen!
ED voelt kwa controls een beetje als een adventure, RE meer als een soort van shooter.
Deddiekoel schreef op 28 november 2003 @ 11:03:
Hmmmm, ik hoop dat 1080 vandaag bij de post zit. Mijn laatste aankopen zijn allemaal goed uitgezocht en bevallen prima (al moest True Crime wel even wennen). 1080 is een "noodaankoop" omdat ik perse die Zelde disc wil hebben...dus ik ben heel benieuwd...
Als bij Gamerelease.nl hebt besteld kun je hem op zn vroegst morgen binnen krijgen, ikheb gisteren gemaild en toen hadden ze hem zelf nog net binnen.
Ik denk dat het zelfs wel tot maandag kan duren.
Maar ik ga hem zaterdag toch op de HCC proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
jOzh schreef op 28 november 2003 @ 12:01:
[...]

Mooi, dan ga ik die vanavond ook maar halen =)
SSX 3 komt dan wel als ie in de budget bakken ligt.
Niet op mij gaan zeiken als je hem niet goed vind heh ;) :P

Me enigste minpunt is alleen nog steeds dat je een password (8 characters) moet invoeren om de laatste track te doen van de match race (de avalanche banen), Het is niet zo hinderlijk en het is ook zo gepiept natuurlijk maar dan toch.

En nu nog wachten op me Zelda Collectors cd, snap niet waarom ze die pas volgend jaar opsturen :)

Owh en over die pin codes van MK:DD. Ik had ook een mailtje gestuurt en werd binnen een paar dagen geholpen en kreeg zo mijn punten erbij+registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Voor de importeerders onder ons: http://www.dvdsoon.com heeft tot 31 dec ook gratis worldwide shipping, de prijzen zijn iets scherper dan bij DVDBO voor zo ver ik kan zien. Doe er je voordeel mee. (zelf geen ervaring met deze toko).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
philipnorth schreef op 28 november 2003 @ 10:22:
[...]

HOe bevalt SSX3?

Zit te twijfelen of er een ps2 komt of een cube, en de cube scheelt wel een boel centjes :)

Maar ben vooral benieuwd naar de controls.

Klote, net te horen gekregen dat ik nergens in de buurt hier een cube kan huren :(
Moet ik dus maar een aantal uren bij de bartsmit gaan testen ofzo :)
SSX 3 is in mijn ogen een prefect spel.
het ziet er allemaal geweldig uit, en het klinkt ook goed.
Vooral het gevoel van vrijheid dat je krijg, is echt heel goed gedaan.

Plus alle dingen die je kan kopen en veranderen aan je boarder.
Maken het een hele goede en vermakelijke game.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 28 november 2003 @ 12:28:
Voor de importeerders onder ons: http://www.dvdsoon.com heeft tot 31 dec ook gratis worldwide shipping, de prijzen zijn iets scherper dan bij DVDBO voor zo ver ik kan zien. Doe er je voordeel mee. (zelf geen ervaring met deze toko).
Mijn huisbaas heeft maandag daar een dvd besteld en kwam gisteren binnen, dus snel zijn ze iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

Jep, DVDsoon is idd erg goedkoop en ook best snel. Heb er nu een paar keer dvd's besteld, bijvoorbeeld Finding Nemo voor 15 euro op de deurmat terwijl ie hier nu net in de bios draait. Maar ehm, wist niet dat ze ook games verkopen?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
offtopic:
maar dus geen btw/invoerkosten bij dvdsoon? heb net ook finding nemo besteld na em gisteren in Digitale projectie (DLP) gezien te hebben... vette kwaliteit beeld overigens

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 28-11-2003 14:07 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik kan nu pas posten maar Phuse _/-\o_ Good to have you back :)

Ik vind dat Nintendo het schandalig aanpakt met die bonusdiscs :( En ik denk niet dat de game kopen puur voor de VIP-code de oplossing is. Als een tweaker nou eens de bon inscanned, die we dan allemaal naar Nintendo mailen van dat er geen VIP-code bijzat... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

Phusebox schreef op 28 november 2003 @ 14:06:
offtopic:
maar dus geen btw/invoerkosten bij dvdsoon? heb net ook finding nemo besteld na em gisteren in Digitale projectie (DLP) gezien te hebben... vette kwaliteit beeld overigens
Geen btw/invoerkosten inderdaad, bij mij hadden ze bij Finding Nemo een waarde van ik geloof $10,- op het pakketje gezet.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 14:19:
Hmmm ik kan nu pas posten maar Phuse _/-\o_ Good to have you back :)

Ik vind dat Nintendo het schandalig aanpakt met die bonusdiscs :( En ik denk niet dat de game kopen puur voor de VIP-code de oplossing is. Als een tweaker nou eens de bon inscanned, die we dan allemaal naar Nintendo mailen van dat er geen VIP-code bijzat... >:)
Wat is er dan niet reeël aan de aanpak? Wat doen hun verkeerd wat in jouw nadeel ligt? Dat ze de bonus cd niet aan iedereen weg geven die hem maar wilt? Zou dat een reeël uitgangspunt zijn? Tuurlijk zou iedereen blij zijn als die cd voor iedereen beschikbaar was. Heh Nintendo doe is gek...geef meteen een Cube gratis erbij.

Eerst baalde iedereen dat die cd alleen bij het MK: DD!! pakket te krijgen was. Toen zijn er 3 mogelijkheden erbij gedaan. Voor 4500 punten, 2 van de 3 geselecteerde games kopen of het pakket. Hoe Nintendo deze actie aanpakt is goed gedaan.

De 4500 punten "waren" voor mij geen probleem als ik niet de GBA player besteld had, zit nu aan een totaal van 6430 gespaarde punten. En twee van de drie games kopen is voor mij de oplossing, een leuk collectors item wat je krijgt als je 2 spellen koopt mooi meegenomen toch?

Ik vind de manier prima en persoonlijk vind ik dat je weinig recht van klagen hebt omdat jij percé de cd gratis en voor niets wilt krijgen. Beetje teveel gevraagt en komt nogal verwend over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 28 november 2003 @ 11:27:
[...]

jep ikke dus, en wacht al 3 weken op antwoord van nintendo :(
Dan zal er iets fout zijn gegaan.
Ik heb afgelopen woensdag het bonnetje naar nintendo verstuurd en kreeg vandaag per email de key toegezonden.

edit: 400 sterren voor MK:DD? Dat is wel netjes..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 28 november 2003 @ 14:51:
[...]

Wat is er dan niet reeël aan de aanpak? Wat doen hun verkeerd wat in jouw nadeel ligt? Dat ze de bonus cd niet aan iedereen weg geven die hem maar wilt? Zou dat een reeël uitgangspunt zijn? Tuurlijk zou iedereen blij zijn als die cd voor iedereen beschikbaar was. Heh Nintendo doe is gek...geef meteen een Cube gratis erbij.
Waar zie je mij zeggen dat ze m gratis weg moeten geven?
Eerst baalde iedereen dat die cd alleen bij het MK: DD!! pakket te krijgen was. Toen zijn er 3 mogelijkheden erbij gedaan. Voor 4500 punten, 2 van de 3 geselecteerde games kopen of het pakket. Hoe Nintendo deze actie aanpakt is goed gedaan.
Een game kopen waar je niks aanvindt, omdat je een bonusdisc wil hebben :? Ik ben gek, maar zo gek nou ook weer niet.
De 4500 punten "waren" voor mij geen probleem als ik niet de GBA player besteld had, zit nu aan een totaal van 6430 gespaarde punten. En twee van de drie games kopen is voor mij de oplossing, een leuk collectors item wat je krijgt als je 2 spellen koopt mooi meegenomen toch?
Het is voor mij ook geen probleem maar de meeste mensen die ik ken, en die een cube hebben, kopen niet minstens één spel per maand.
Ik vind de manier prima en persoonlijk vind ik dat je weinig recht van klagen hebt omdat jij percé de cd gratis en voor niets wilt krijgen. Beetje teveel gevraagt en komt nogal verwend over :)
Again, waar zie je mij zeggen dat ze m gratis moesten weggeven? Geven bij Mario Kart: Double Dash!! is in mijn ogen niet hetzelfde als gratis weggeven; je betaalt immers nog altijd 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om een potje Mario Kart over Warp Pipe te doen? Voeg me maar toe op MSN (uw_4u@hotmail.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 15:53:
[...]
Waar zie je mij zeggen dat ze m gratis weg moeten geven?
Laat ik het zo zeggen, je bent niet verplicht om die Zelda cd in huis te halen. Jij vindt de aanpak van Nintendo verkeerd en volgens jou kan het stukken beter. Als het dus volgens mij aan jou lag waren die cd's gratis af te halen.

Het is een actie, de cd hadden ze net zo goed niet weg kunnen geven en lekker in dat pakket laten zitten. Als je de cd wilt profiteer je van 1 van die acties en haal je hem in huis, lukt dan niet dan pech gehad. Koop je hem via ebay ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
D³ schreef op 28 november 2003 @ 12:28:
Ik heb nu wel PoP besteld. Voor een kleine 40 euro vind het niet erg om nu al PoP te hebben!
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 15:54:
Iemand zin om een potje Mario Kart over Warp Pipe te doen? Voeg me maar toe op MSN (uw_4u@hotmail.com)
Ik heb je toegevoegd! Vanavond heb ik alle tijd om te testen...
Koffiezuiper schreef op 28 november 2003 @ 16:03:
[...]

Laat ik het zo zeggen, je bent niet verplicht om die Zelda cd in huis te halen. Jij vindt de aanpak van Nintendo verkeerd en volgens jou kan het stukken beter. Als het dus volgens mij aan jou lag waren die cd's gratis af te halen.

Het is een actie, de cd hadden ze net zo goed niet weg kunnen geven en lekker in dat pakket laten zitten. Als je de cd wilt profiteer je van 1 van die acties en haal je hem in huis, lukt dan niet dan pech gehad. Koop je hem via ebay ofzo?
Ik denk dat er ook redelijk wat kosten zijn gemaakt voor die disc. Hoewel beide emulatoren al bestonden (NES emu in Animal Crossing en N64 emu bestond al door vorige bonusdisc) hebben ze toch 2 extra games moeten overzetten. Ook hebben ze de OoT versie deze keer verder onder handen genomen. De besturing is bijvoorbeeld aangepast.
Ze kunnen hem ook gewoon in de verkoop gooien maar zij willen nieuwe klanten ermee trekken die oude Nintendo fans zijn. Bestaande Nintendo liefhebbers kunnen hem via de sterren kopen en de rest (al een Cube en niet genoeg sterren) zal dan 2 games moeten kopen. 1080 en MP5 zijn misschien geen must-buys zoals bijv. Zelda maar je kan het ook van de andere kant bekijken. Je koopt de Zelda disc en krijgt er een nieuwe game bij. Veel mensen willen voor 20 euro die Zelda disc wel kopen. Als je dat van de prijs van MP5 of 1080 afhaald heb je een van die games voor 35 euro of minder...

[ Voor 11% gewijzigd door Deddiekoel op 28-11-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Net terug van de HCC.. daar ff Mario Party 5 gespeeld..
Ziet er stuk mooier uit dan deel 4 en weer blije minigames..
Heb 2 minigames gespeeld tot nu toe..
Bij de ene moet je met een ijshoorntje rondrennen en vallende ijskogels opvangen :Y)
En bij de andere moest je muntjes verzamelen door tegen bewegende blokjes aan te springen (mario stijl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
ZO! BMH en ik hebben een succesvolle verbinding opgezet dmv warppipe. We heel eventjes Shine thief gespeeld.

Framerate was best in orde alleen liep alles naar mijn smaak wat traag. Wellicht dat we vanavond weer aan de gang gaan!

Specs:
Ik heb als server gespeeld en heb een upstream van 256 kbit (32 Kb)
BMH was dus de client en beschikte over 128 kbit upstream (16 Kb)

[ Voor 25% gewijzigd door Deddiekoel op 28-11-2003 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09-09 11:55
Weet iemand waar ik nog een broadband adapter kan krijgen? Op de HCC kon ik er geen vinden en bij de mediamarkt hadden ze em ook niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ze liggen vanaf 14 december weer in de winkels en anders kun je www.play-asia.com proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Waarom zijn ze dan uit de winkels gehaald? En kan je met die nieuwe nog wel via warppipe spelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

BlubberZwijn schreef op 28 november 2003 @ 18:18:
Waarom zijn ze dan uit de winkels gehaald? En kan je met die nieuwe nog wel via warppipe spelen dan?
Nintendo heeft ze maar eenmalig uitgeleverd en hebben ze al sinds April dus niet meer. Als het goed is komen ze inderdaad in december weer :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

BlubberZwijn schreef op 28 november 2003 @ 18:18:
Die kans is wel heel klein, Nintendo had die run op BBA's niet voorzien nu het mogelijk is om spellen illegaal te streamen via zo'n ding.

Bij mijn plaatselijke intertoys hebben ze nog 2 van die dingen liggen voor 52euro per stuk.

Ik heb de mijne een half jaar geleden bij Dixons gekocht voor 25euro (ze wilden er blijkbaar vanaf), en er tot die "stream mogelijkheid" eigenlijk niks mee gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Nog mensen die naar de HCC/GameXPO gaan morgen? Ik zal ongetwijfeld bij de Nintendo en Cubezone stands staan om met mn "skills" te posen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:00
Cubezone heeft een review van 1080 online gezet:

Graphics 85
Geluid 80
Gameplay 90
Overall 86

Klik voor de review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Grote Smurf schreef op 28 november 2003 @ 23:50:
Cubezone heeft een review van 1080 online gezet:

Graphics 85
Geluid 80
Gameplay 90
Overall 86

Klik voor de review
Ik vind het een vrij matige review, ze leggen de nadruk teveel met het vergelijken van 1080 en SSX3. Met geluid gaan ze de soundtracks vergelijken en omdat SSX3 bekende artiesten heeft vinden ze dat beter dan "onbekende" artiesten :? En slechte voice acting? Och ik ben al blij dat die ventjes hun mond houden, vind het namelijk erg irritant als ze gaan praten...het is geen seaman..ect ect slechte review dus :P

Ach ja wat maakt mij het ook uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Koffiezuiper schreef op 29 november 2003 @ 00:16:
[...]

Ik vind het een vrij matige review, ze leggen de nadruk teveel met het vergelijken van 1080 en SSX3. Met geluid gaan ze de soundtracks vergelijken en omdat SSX3 bekende artiesten heeft vinden ze dat beter dan "onbekende" artiesten :? En slechte voice acting? Och ik ben al blij dat die ventjes hun mond houden, vind het namelijk erg irritant als ze gaan praten...het is geen seaman..ect ect slechte review dus :P

Ach ja wat maakt mij het ook uit :+
Nu moet ik eerlijk toegeven dat de muziek bij 1080 wel voor de liefhebber is. Het is niet top 40 muziek. Na een tijdje luisteren had ik toch wel iets meer variatie gewild. Zelf hou ik wel van harde, snelle muziek maar als ik dan terug denk aan bijv. supreme snowboarding, dan heeft dat spel toch een vettere sound dan 1080. Dat sfeertje had ik ook graag in Avalanche gehoord.
Verder vind ik het spel samen met de graphics heerlijk. Al die ubertricks in SSX heb ik een ontzettende hekel aan. Dat heb je nu eenmaal als diehard real life freerider.
Nu moet ik zeggen dat je ook behoorlijke combo's in 1080 kan maken, maar daar ben ik nog niet helemaal aan toegekomen.
Voor de volgende keer --> Nin. denk goed aan de sound, want dat vind ik zeer belangrijk voor een snowboard game. Dus daar mag je een game best een beetje op afrekenen.

Hier ben ik het erg mee eens:
Voor de snowboard-liefhebbers is er echter een in mijn ogen betere keuze: 1080° Avalanche. Het tricks-systeem is allemaal wat minder uitbundig en wat serieuzer. Het echte board-gevoel is in 1080 meer terug te vinden dan in SSX3. De soundtrack is best lekker, al haalt ‘ie het niet bij SSX3.
Kan me eigenlijk prima vinden in de review.

[ Voor 17% gewijzigd door Disciplus-Simplex op 29-11-2003 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor breed band adaptors

ga je gewoon naar de betere game shop ie

dimension plus nedgames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Normaal luister ik nooit echt naar zulke muziek en hou er normaal ook niet zo van. Maar ik vond het wel lekker passen in 1080, je hebt harde muziek erin zitten en ook wat rustige nummers. Met name de rustige nummers vind ik wel fijn met die checkpoint races :)

En inderdaad over dat laatste stukje was ik het ook wel mee eens, ach review is ook niet zo slecht hoor alleen tja zoveel vergelijkingen vind ik overbodig eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:55
3 voor mij nog totaal onbekende baten kaitos filmpjes. (Vol met gameplay vertoning!)

mms://mms.gpara.com/movie/monolith/baten_op.wmv
mms://mms.gpara.com/movie/monolith/baten_story.wmv
mms://mms.gpara.com/movie/monolith/baten_battle.wmv

Ik vindt trouwens de muziek die in de trailer en de meeste filmpjes van baten kaitos erg appart maar ook erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om Warp pipe nu te testen? (msn= uw_4u@hotmail.com).

80 Sec promo van Baten Kaitos!
HIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 10:00:
Iemand zin om Warp pipe nu te testen? (msn= uw_4u@hotmail.com).

80 Sec promo van Baten Kaitos!
HIER
Eerst een BBA Adapter (angry @ Nintendo :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om of 1080 of SSX 3 te kopen en nu ik de review van Cubezone heb gelezen ga ik denk toch voor die laatste. Ik wilde alleen even weten hoeveel 'pistes of tracks' 1080 heeft wat dat vind ik altijd wel belangrijk ik een racegame. Zo vond ik dat Wave Race ook te weinig tracks had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 10:48:
Ik ben van plan om of 1080 of SSX 3 te kopen en nu ik de review van Cubezone heb gelezen ga ik denk toch voor die laatste. Ik wilde alleen even weten hoeveel 'pistes of tracks' 1080 heeft wat dat vind ik altijd wel belangrijk ik een racegame. Zo vond ik dat Wave Race ook te weinig tracks had.
Ik ben zelf meer een voorstander van SSX, ja lekker over the top, maar dat maakt het wel leuk, ook vor mijn vriendin :)

damn, moet ik nou wel of niet die cube kopen...grmbl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 28 november 2003 @ 16:03:
[...]

Goed, het is een actie maar dan nog snap ik deze actie niet. Ik denk echt niet dat de mensen die nu nog geen Gamecube hebben zitten te wachten op 2D spellen van 15 jaar oud, enkele uitzonderingen daar gelaten. De trouwe fans die al gamenden toen de Playstation niet begon, voelen zich nu behoorlijk genaaid, want die willen die disc wél. Ik kan je garanderen dat die disc maandag in de sterrencatalogus staat, en maandag direct weer weg is. Ik zit op school en weet dus nu al zeker dat de kans dat ik die disc krijg, nihil is, terwijl ik elke Zelda (uitgezonderd de CDI misbaksels en deel 2) uitgespeeld heb.
Deddiekoel schreef op 28 november 2003 @ 16:38:
[...]

Ik denk dat er ook redelijk wat kosten zijn gemaakt voor die disc. Hoewel beide emulatoren al bestonden (NES emu in Animal Crossing en N64 emu bestond al door vorige bonusdisc) hebben ze toch 2 extra games moeten overzetten. Ook hebben ze de OoT versie deze keer verder onder handen genomen. De besturing is bijvoorbeeld aangepast.
Ze kunnen hem ook gewoon in de verkoop gooien maar zij willen nieuwe klanten ermee trekken die oude Nintendo fans zijn. Bestaande Nintendo liefhebbers kunnen hem via de sterren kopen en de rest (al een Cube en niet genoeg sterren) zal dan 2 games moeten kopen. 1080 en MP5 zijn misschien geen must-buys zoals bijv. Zelda maar je kan het ook van de andere kant bekijken. Je koopt de Zelda disc en krijgt er een nieuwe game bij. Veel mensen willen voor 20 euro die Zelda disc wel kopen. Als je dat van de prijs van MP5 of 1080 afhaald heb je een van die games voor 35 euro of minder...
Ik denk niet dat de kosten voor deze disc veel hoger waren dan de kosten van het drukken van zo'n disc. De emu's waren al voorhanden en hetzelfde geld voor de rom's, je dacht toch niet echt dat ze die niet (meer) hadden?

Wat betreft die prijs; tjah je kan het zo bekijken maar dan verteken je het beeld toch enigzins, het is een bonus disc, geen game. Daarnaast vind ik 35 euro voor een game die ik niet wil nog steeds veel geld, maar ja het hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt :Y)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Enige Zelda die ik niet heb gespeeld is Zelda's Adventure (3e van 3 CDi games). Geen perfect score :'(

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 29 november 2003 @ 12:50:
Enige Zelda die ik niet heb gespeeld is Zelda's Adventure (3e van 3 CDi games). Geen perfect score :'(
Je hebt niks gemist, dat je die 2 andere nog hebt gespeeld :/ Maar goed je troeft me wel weer af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 12:52:
Je hebt niks gemist, dat je die 2 andere nog hebt gespeeld :/
Ach ja, ik was jong en onervaren :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Thelema schreef op 28 november 2003 @ 12:13:
[...]
Ik doelde met die slechte graphics op RE 2 & 3... beter lezen ;)
Soz Thelema :>
Maar het is idd jammer bij RE2 bijv. dat ze de graphics niet echt goed opgepoetst hebben.. :/

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:24
FF een vraagje heeft iemand ook ervaring met deze adapter:

http://www.lik-sang.com/i...gory=76&products_id=2676&

op een Japanse Gamecube ? Ik wordt nl. een beetje moe van het beroerde composiet beeld en de gemodificeerde rgb scarts voor ntsc Gamecubes zijn me een tikkie te prijzig (75 euro )

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Als ik die review van 1080 lees ben ik blij dat ik die heb genomen. Ik vind het race-aspect belangrijker dan de tricks. Jammer dat er zo weinig banen zijn. Maar ik verwacht wel dat ik genoeg plezier zal beleven aan deze game. Maar ondertussen kijk ik al weer verder naar PoP:SoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 29 november 2003 @ 12:56:
[...]
Ach ja, ik was jong en onervaren :P
Lol :+
Okyah schreef op 29 november 2003 @ 12:59:
[...]

Soz Thelema :>
Maar het is idd jammer bij RE2 bijv. dat ze de graphics niet echt goed opgepoetst hebben.. :/
Ze zouden dan ook voor een budgetprijs in de winkel moeten liggen, dat was iig de bedoeling van Capcom, maar ja ik zal het maar niet over Nederlanders en geld hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 13:19:
Ze zouden dan ook voor een budgetprijs in de winkel moeten liggen, dat was iig de bedoeling van Capcom, maar ja ik zal het maar niet over Nederlanders en geld hebben |:(
Ze liggen ook voor een budget prijs in de winkel. Toen ie net uit was kostie hij 39 eurie. Nu is ie denk ik nog wat goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:27
Als het mag heel ff een vraagje tussendoor... Volgens mij is het al weer een weekje geleden, dus er mag weer worden gezeken op de SterrenCatalogus :P *geintje*

Nee... Ik heb ff een vraagje... Heeft iemand hier enig idee hoe zo'n bestelling nou eigenlijk verloopt? Ik heb laatst 3000 punten ingeleverd voor zo'n Zelda disk, maar middenin m'n transactie/bevestiging ging die site weer eens ontiegelijk op z'n plaat :( Nou zag ik een paar dagen later wel dat de punten waren afgeboekt, maar ik heb totaal geen bevestiging gehad... Hoor je iets van een mailtje ofzo te krijgen?

Ik heb me rotgezocht naar een FAQ aldaar, maar niets kunnen vinden. Qua contactinfo hadden ze alleen een algemeen e-mail adres, dus ik heb daar maar heen gemailed, maar ik heb nog niets mogen vernemen...

Iemand een suggestie??

EDIT:
HEHEH :o Ik moet eens wat beter opletten! Er werd zelfs op deze pagina nog geklaagd... Maar mijn vraag staat nog steeds :)

[ Voor 10% gewijzigd door Liegebeest op 29-11-2003 13:54 ]

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 13:29:
[...]
Ze liggen ook voor een budget prijs in de winkel. Toen ie net uit was kostie hij 39 eurie. Nu is ie denk ik nog wat goedkoper.
Dacht het toch niet, ze kostten overal 60 euro toen ie uitkwam, tenminste dat had ik begrepen van de mensen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cailin_coilleach schreef op 29 november 2003 @ 13:52:
Als het mag heel ff een vraagje tussendoor... Volgens mij is het al weer een weekje geleden, dus er mag weer worden gezeken op de SterrenCatalogus :P *geintje*

Nee... Ik heb ff een vraagje... Heeft iemand hier enig idee hoe zo'n bestelling nou eigenlijk verloopt? Ik heb laatst 3000 punten ingeleverd voor zo'n Zelda disk, maar middenin m'n transactie/bevestiging ging die site weer eens ontiegelijk op z'n plaat :( Nou zag ik een paar dagen later wel dat de punten waren afgeboekt, maar ik heb totaal geen bevestiging gehad... Hoor je iets van een mailtje ofzo te krijgen?

Ik heb me rotgezocht naar een FAQ aldaar, maar niets kunnen vinden. Qua contactinfo hadden ze alleen een algemeen e-mail adres, dus ik heb daar maar heen gemailed, maar ik heb nog niets mogen vernemen...

Iemand een suggestie??

EDIT:
HEHEH :o Ik moet eens wat beter opletten! Er werd zelfs op deze pagina nog geklaagd... Maar mijn vraag staat nog steeds :)
Ik denk dat ze je nog gaan mailen, en als ze dat niet doen, gewoon nog een keer mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben een fuckin kut nerd ik heb een fuckin sociaal leven nodig godverdomme en snel ook. ik wordt fuckin gek!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaarghhhhhhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 00:37

admiral866

The King Personality Disorder

sorry hoor, moet even wat kwijt. Mario Kart cheat systeem is zo ongelofelijk the suck he.
Ben ik met 150cc starcup bezig. Moet 6e worden wil ik een gouden cup krijgen. En in de laatste ronde op het bruggetje, vlak voor de finish dus, lig ik nog 1e. En ineens allemaal shildpadden, baby mario met een chomp gevolgd door een sterretje. En ja ik eindig 7e. :(
echt niet te geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 14:49:
ik ben een fuckin kut nerd ik heb een fuckin sociaal leven nodig godverdomme en snel ook. ik wordt fuckin gek!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaarghhhhhhhh
rustig maar hoor.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 00:51:
voor breed band adaptors

ga je gewoon naar de betere game shop ie

dimension plus nedgames
Welke online shop in nederland heeft ze nog eigenlijk?

En die RGB kabel, verhelpt die het kartelrandjes effect (oid) wat ik een klein beetje merk...? (vooral op 100hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
BlubberZwijn schreef op 29 november 2003 @ 15:12:
[...]

Welke online shop in nederland heeft ze nog eigenlijk?

En die RGB kabel, verhelpt die het kartelrandjes effect (oid) wat ik een klein beetje merk...? (vooral op 100hz)
RGB kabel zorgt idd vooral voor veel mooiere kleuren + veel scherpere beelden. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd, DPatty! Je hebt aan alle voorwaarden voldaan om een gratis exemplaar van de The Legend of Zelda Collector's Edition bonusdisk te bemachtigen (door twee van de volgende drie games op de Nintendo site te registreren: Mario Kart Double Dash!!, 1080° Avalanche en Mario Party 5).

Wees dus nu maar gerust, want we hebben een exemplaar van de bonusdisk voor je gereserveerd. Binnen vier weken zullen we je opnieuw een e-mail sturen, waarin we de gang van zaken zullen uitleggen. Niet lang daarna ontvang jij je bonus disk!
SWEET!!!!!!

Ene....1080 is zeker ook een heel erg leuk spel.....gaat erg hard alleen ik vind de competitie mode wel erg makkelijk....net een uurtje gespeelt en ik heb nu al Novice en Hard gehaald.
Maarja...gelukkig zitten er nog zat andere game modes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik baal dat bij de leverancier van Gamerelease een fout is gemaakt. Ik denk dat ik pas komende maandag (op zijn vroegst) mijn 1080 krijg...

[ Voor 8% gewijzigd door Deddiekoel op 29-11-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op 29 november 2003 @ 14:53:
sorry hoor, moet even wat kwijt. Mario Kart cheat systeem is zo ongelofelijk the suck he.
Ben ik met 150cc starcup bezig. Moet 6e worden wil ik een gouden cup krijgen. En in de laatste ronde op het bruggetje, vlak voor de finish dus, lig ik nog 1e. En ineens allemaal shildpadden, baby mario met een chomp gevolgd door een sterretje. En ja ik eindig 7e. :(
echt niet te geloven...
Helemaal met je eens, ik heb precies hetzelfde gevoel. Ik heb de eerste cup gehaald, maar het is echt niet te geloven hoe de computer je het spel uit cheat. Jammer van het spel. Ik probeer het nog wel een paar keer, maar niet te vaak achter elkaar, of ik ga waarschijnlijk met controlers smijten.

Vaak met een spel kun je jezelf verwijten als je iets fout doet, nu niet, omdat je speelt tegen een cheater. Online accepteer ik het niet, waarom moeten we het offline wel accepteren?

Ben wel met Ocarina of Time begonnen, erg boeiend spel. Nog nooit gespeeld, maar speelt hetzelfde als Windwaker. Ik vond die gameplay erg verslavend, dus ik ben ook erg blij da'k hem toch eindelijk ben gaan spelen.

Volgende week voor het eerst wat van mijn sterren uitgeven, ik doe er toch geen drol mee, dan maar een gratis bonus disc :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 15:25:
[...]

SWEET!!!!!!

Ene....1080 is zeker ook een heel erg leuk spel.....gaat erg hard alleen ik vind de competitie mode wel erg makkelijk....net een uurtje gespeelt en ik heb nu al Novice en Hard gehaald.
Maarja...gelukkig zitten er nog zat andere game modes in.
Kreeg je dat via email? Ik heb namelijk totaal niets gehoord dat ik die zelda cd krijg terwijl ik ze beide geregistreerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep...vandaag 1080 gehaalt...meteen geregistreerd en binnen een half uur een mailtje gekregen.-=edit=-

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo is echt knap, ze weten van geen nieuws, groot nieuws te maken:
14-11 Drie manieren om de Zelda Collector's Edition te bemachtigen!
Bestel je exemplaar uit de sterrencatalogus
Jullie hebben erom geschreeuwd - en nu is het officieel. Vanaf 1 december, zolang de voorraad strekt, kun je naar de sterrencatalogus gaan, 4500 sterren inleveren en een exemplaar van deze Collector's Edition bemachtigen. Sparen dus, die sterren!

Haal de VIP 24:7 PIN-codes uit de verpakkingen van je games en gebruik ze om twee van de volgende drie games te registreren: Mario Kart: Double Dash!! (nu verkrijgbaar), 1080° Avalanche (28 nov.) en Mario Party 5 (5 dec.). In het nieuwe jaar sturen we je dan een Collector's Edition toe (Deze actie is alleen geldig in bepaalde landen en de games moeten vóór 10 december geregistreerd zijn. Klik hier voor de Algemene Voorwaarden die op deze actie van toepassing zijn.)

Koop de console die je altijd al wilde hebben - met het meesterlijke Mario Kart Vanaf vandaag is de Zelda Collector's Edition ook verkrijgbaar in combinatie met het Mario Kart: Double Dash!! Special Edition Pak, waarin je naast een Nintendo GameCube plus controller ook nog een spelcassette van het veelgeprezen Mario Kart: Double Dash!! tegenkomt.
28-11 Een nieuwe manier om de Zelda Collector's Edition te bemachtigen
Vanaf vandaag is er nog een manier om de felbegeerde Legend of Zelda Collector's Edition disk in handen te krijgen.

Als je zowel Mario Kart: Double Dash!! (reeds verkrijgbaar) en 1080°: Avalanche (verschijnt vandaag) registreert, zal de Zelda disk spoedig van jou zijn.

Overigens voegen we volgende week vrijdag Mario Party 5 toe aan deze set. Vanaf dan kun je elke mogelijke combinatie van twee van de volgende drie games (Mario Kart: Double Dash!!, 1080°: Avalanche en Mario Party 5) registreren om je bonusdisk te reserveren. (Klik hier voor de Algemene Voorwaarden die op deze actie van toepassing zijn.)
Dit noem ik nou ontiegelijk stom |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch ben ik erg blij met deze actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Fat Shark unlocked (en alle cups op master gehaald :) )

Nieuwe tijd @ Casino Palace - Split Oval: 0.52:966

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/f0/pics/SplitOvalPAL.png
GOT F-ZERO GX Competitie

Dingetje is echt ownage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 07:33
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 15:44:
[...]

Helemaal met je eens, ik heb precies hetzelfde gevoel. Ik heb de eerste cup gehaald, maar het is echt niet te geloven hoe de computer je het spel uit cheat. Jammer van het spel. Ik probeer het nog wel een paar keer, maar niet te vaak achter elkaar, of ik ga waarschijnlijk met controlers smijten.
Dit is ook de reden dat ik um na een paar dagen al verkocht heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Fred_Perry schreef op 29 november 2003 @ 18:21:
[...]
Dit is ook de reden dat ik um na een paar dagen al verkocht heb...
Ik heb het ook 1x meegemaakt. Ik lag eerste in het kampioenschap en won eigenlijk alles redelijk gemakkelijk.

Maar de laatste race kreeg ik echt van alles om mijn oren echt niet normaal. Gelukkig kon ik in de laatste ronde alles nog goed maken. :P

Maar voor de rest echt een superspel. Wel een beetje gemakkelijk trouwens, met mijn zusje also co-rijder haalde ik direct al in 100cc overal de 1ste plaats. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

schnumi schreef op 29 november 2003 @ 18:30:
[...]

Ik heb het ook 1x meegemaakt. Ik lag eerste in het kampioenschap en won eigenlijk alles redelijk gemakkelijk.

Maar de laatste race kreeg ik echt van alles om mijn oren echt niet normaal. Gelukkig kon ik in de laatste ronde alles nog goed maken. :P

Maar voor de rest echt een superspel. Wel een beetje gemakkelijk trouwens, met mijn zusje also co-rijder haalde ik direct al in 100cc overal de 1ste plaats. :)
In co-op is het wel makkelijker ja :)
Ik heb nu de standaard 3 cups op 50cc, 100cc en 150cc goud. Op naar de special cup.
Verder erger ik me nog dat je niet een restart cup optie ofzo hebt :P Je moet eerst helemaal gaan quitten en alles overnieuw kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je GBA op de GC aansluiten is echt wel lache :)
Ik snap alleen nog niet echt het voordeel wat ik met zelda heb als ik het aansluit.
Je ziet een leuk kaartje, maar veel info kan ik er tot nu toe niet echt uithalen.

Gister ook een nieuwe GBA game gekocht "Golden Sun 2"
Maar er zat wederom geen VIP code bij.
IK snap er nog steeds nie veel van waarom ze niet bij alle GBA games die VIP codes doen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's logisch toch, het is een grandprix :).

Ikzelf hou de game wel, ik heb hem voornamelijk voor splitscreen fun en time trials. Ik moet me alleen door die onzin grandprixs worstelen om dingen te unlocken, da's jammer. Geen cheats hiervoor helaas.

Kijk, het punt is echt dat als je normaal een game speelt, je soms gewoon een bepaald level niet haalt omdat je niet goed genoeg bent. Maar tegen een cheatend CPU ben je niet opgewassen en is het echt een kwestie van mazzel hebben, goeie pickups etc. Dus echt jezelf de schuld geven omdat je een fout gemaakt hebt, dat kan dus vaak niet, omdat je gewoon genaaid wordt. Kan ik er wat aan doen dat de winnaar, hoewel hij officieel langzamer is, of langzamer optrekt altijd langs me scheert om na een paar meter vervolgens weer op normale snelheid verder te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 19:14:
Je GBA op de GC aansluiten is echt wel lache :)
Ik snap alleen nog niet echt het voordeel wat ik met zelda heb als ik het aansluit.
Je ziet een leuk kaartje, maar veel info kan ik er tot nu toe niet echt uithalen.

Gister ook een nieuwe GBA game gekocht "Golden Sun 2"
Maar er zat wederom geen VIP code bij.
IK snap er nog steeds nie veel van waarom ze niet bij alle GBA games die VIP codes doen.
Is dat 'The Lost Age'? Daar hoort wel een VIP-code bij te zitten :) Bonnetje inscannen en mailen naar Nintendo, dan krijg je meestal je sterren wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 19:29:
[...]
Is dat 'The Lost Age'? Daar hoort wel een VIP-code bij te zitten :) Bonnetje inscannen en mailen naar Nintendo, dan krijg je meestal je sterren wel.
Is dat ook echt een duidelijke vip code dan?
Want zometeen mail ik de bon en dan schijnt de code op het boekje ofzo te staan :S
Hej Jan zit bij Zelda trouwens ook een VIP code? (GBA)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 19:30:
[...]

Is dat ook echt een duidelijke vip code dan?
Want zometeen mail ik de bon en dan schijnt de code op het boekje ofzo te staan :S
Hej Jan zit bij Zelda trouwens ook een VIP code? (GBA)
Het is geen los kaartje, nee. De VIPcode staat in een van de opgevouwen foldertjes of achterop de kaart ofzoiets (heb het spel even niet bij de hand).

<edit> Inderdaad, achterop de kaart.

En ja, bij Zelda A Link To The Past hoort ook een VIP code te zitten.
Zie de site van Nintendo voor een lijst met spellen waar ze bij horen te zitten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
What she says :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 19:18:
Da's logisch toch, het is een grandprix :).

Ikzelf hou de game wel, ik heb hem voornamelijk voor splitscreen fun en time trials. Ik moet me alleen door die onzin grandprixs worstelen om dingen te unlocken, da's jammer. Geen cheats hiervoor helaas.

Kijk, het punt is echt dat als je normaal een game speelt, je soms gewoon een bepaald level niet haalt omdat je niet goed genoeg bent. Maar tegen een cheatend CPU ben je niet opgewassen en is het echt een kwestie van mazzel hebben, goeie pickups etc. Dus echt jezelf de schuld geven omdat je een fout gemaakt hebt, dat kan dus vaak niet, omdat je gewoon genaaid wordt. Kan ik er wat aan doen dat de winnaar, hoewel hij officieel langzamer is, of langzamer optrekt altijd langs me scheert om na een paar meter vervolgens weer op normale snelheid verder te rijden.
Ik heb nu dus alles 4 cups op alle cc's goud :) Nu komt er een all tour cup.
Weet iemand of die nog de moeite is voor unlockables? Want die duurt natuurlijk wel lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik vind het cheaten in MKDD op zich nog wel meevallen. Het is iig niet erger als andere Mario Kart games. Kijk dat je tegen het einde aan opeens 3 rode schildjes mag ontvangen is erg zuur. Maar als je voorop ligt krijg je ook alleen maar groene schildjes en banaantjes. Daarmee kun jeje behoorlijk verdedigen.
Dingen waar ik altijd enorm van baal zijn uiteraard de blauwe schildjes en de bliksemschichtjes als je net een schans aant nemen bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op 29 november 2003 @ 22:06:
[...]

Ik heb nu dus alles 4 cups op alle cc's goud :) Nu komt er een all tour cup.
Weet iemand of die nog de moeite is voor unlockables? Want die duurt natuurlijk wel lang ;)
Ja, je krijgt op 150cc de mirror mode, en via die mirror mode kan je weer van alles unlocken maar dat is een beetje spoilerig als ik dat hier ga posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bliksem als je in de lucht zit treft je niet dacht ik toch?

Ik ben nu met cup 2 bezig op 150cc, dan heb je ook nog verkeer in baan 1. Wil je net wegrijden als je geraakt bent, rijdt er weer een auto tegen je op. En het valt me erg op dat alles en iedereen op het veld alleen maar jou probeert tegen te werken. Ik vind het niet erg hoor, als een grandprix mode moeilijk is, maar niet als je wilt winnen je gewoonweg mazzel moet hebben.

Ik rij nu wel met de Yoshi car, want als je een lichte car neemt, kun je geloof ik niet echt rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Kom op zeg, m'n vriendin heeft in 3 dagen goud op alles gehaald met MK-DD inclusief mirror mode all-cup en die had daarvoor nauwelijks ooit een spel gezien. Willen jullie nou zeggen dat zij beter is dan een stel doorgewinterde gameguru's als jullie?
Of worden jullie te oud en is het doorzettingsvermogen op :P

Zonder die cpu-cheating zou je met je joystick in je rectum het spel uit kunnen spelen, en dat zou al helemaal nix aan zijn. Als het niet lukt, probeer het nog eens, en nog eens...

nofi maar mk-dd was sim-pel :)

edit:
en het spel is _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Ecco op 30-11-2003 01:08 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Ecco schreef op 29 november 2003 @ 23:01:
Kom op zeg, m'n vriendin heeft in 3 dagen goud op alles gehaald met MK-DD inclusief mirror mode all-cup en die had daarvoor nauwelijks ooit een spel gezien. Willen jullie nou zeggen dat zij beter is dan een stel doorgewinterde gameguru's als jullie?
Of worden jullie te oud en is het doorzettingsvermogen op :P

Zonder die cpu-cheating zou je met je joystick in je rectum het spel uit kunnen spelen, en dat zou al helemaal nix aan zijn. Als het niet lukt, probeer het nog eens, en nog eens...

nofi maar mk-dd was sim-pel :)
mja is ook niet echt moeilijk ofzo. Alleen soms is het wel erg frustrerend lame :P
Maar thanks voor all tour cup unlock mededeling :) Ik heb net 50 en 100 cc gedaan. Maar ik kreeg dus niets :P
Had al wel ged8 dat er een mirror mode in zou zitten. Nouja moet nu maar naar slapen :( morgen werken.. bleeh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:00
Op CubeZone.nl is een soort van disscussie gepost waaruit je zou kunnen opmaken wel spel beter bij jou past: 1080 Avalanche of SSX3.

klik
Waar slaat het in godsnaam op dat je een salto kunt maken op een vlak stuk, of 8 salto's bij een kleine schans. Ja, heel leuk hoor, maar ik wil snowboarden en niet vliegen ofzo.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

ff over Mario Sunshine, m'n broertje heeft deze game gekregen voor z'n verjaardag en ik (ja ik :P) vindt het echt geweldig! heb non stop al zo'n 30 shines verkregen en 't gaat maar door :D af en toe tricky omdat je van hot naar her moet springen maar daar hou ik wel van :)
kan iemand me vertellen of het spel later nog irritant wordt? anders snap ik niet dat het spel zo gehaat is.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.