Het Grote Gamecube topic deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.372 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vraag me toch af waarom zoiets als Sonic Heroes, een multiplatform, door een 3rd party met middleware (Renderware dacht ik?) gemaakte game, er zoveel beter uitziet dan bijv. MKDD of SMS van Nintendo zelf. En SMS loopt ook nog eens op 30FPS ipv 60 voor SH.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/914714_20030928_screen010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/914714_20030928_screen021.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/914714_20030928_screen027.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/05/27/sonic/heroes_screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/914714_20030928_screen013.jpg

*zingt mee*

SOOOOONIIIICCCC HEROOOOOOESSSSS
SO00000OOOONIIIICCCC HEROOOOOOOOOESSSSS

(zelfde zanger/bandje/componist als in F0GX zeker :P)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is, hoe loopt Sonic Heroes, dat weet ik niet. Je hebt geloof ik een demo, maar wie zegt dat het hele spel probleemloos draait? Als het op de Cube zelf goed draait zonder frameproblemen heb je misschien gelijk, hoewel ik MKDD mooi genoeg vind .... als het niet zo is, is dat het antwoord op je vraag.

Wat is de gameplay precies? Ikzelf vond Sonic Adventures redelijk tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik denk idd dat de spelervaring ook meeteld. SMS had een best grote tekenafstand. Ook gebruikt nintendo graag simpele textures. Persoonlijk vind ik zowel SMS als MKDD er goed uitzien. Die spellen hebben nu eenmaal die stijl...

Ik heb eindelijk Rebel Strike maar ik ga eerst verder in True Crime. Die heeft mij nu echt te pakken. Vooral het upgraden is leuk. Hoe meer je kunt hoe leuker het wordt. Ook heb ik via een cheat (wat ik overigens normaal nooit doe) ook de "Dogg patrol" optie unlocked. Ook erg soepel.

Wel moet gezegd worden dat de cheat die op Cube-europe staat niet klopt. Zij zeggen dat je begint met R en dan Dpad up moet doen. Maar na de R trigger moet je eerst de L-trigger indrukken. De rest klopt wel!
Voor de volledigheid in het City map scherm: R, L, Dup, Dright, Dleft, Ddown, Z, Z, A, Y, X, Y Fo' shizzle.

[ Voor 58% gewijzigd door Deddiekoel op 25-11-2003 16:19 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 25 november 2003 @ 15:54:
Ik vraag me toch af waarom zoiets als Sonic Heroes, een multiplatform, door een 3rd party met middleware (Renderware dacht ik?) gemaakte game, er zoveel beter uitziet dan bijv. MKDD of SMS van Nintendo zelf. En SMS loopt ook nog eens op 30FPS ipv 60 voor SH.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

*zingt mee*

/me joins in met zingen SOOOOONIIIICCCC HEROOOOOOESSSSS
SO00000OOOONIIIICCCC HEROOOOOOOOOESSSSS :P

Kan niet wachten tot 5 december om die game te kunnen kopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
D³ schreef op 25 november 2003 @ 15:54:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

*zingt mee*

Das gewoon een keuze van Nintendo, m.i. een goede. Waarom zoveel detail, het moet gewoon functioneel en duidelijk zijn. Bijv. het water van Zelda, das alleen blauw en wit in principe, zelfs de SNES kon dat mooier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 16:37:
[...]

/me joins in met zingen SOOOOONIIIICCCC HEROOOOOOESSSSS
SO00000OOOONIIIICCCC HEROOOOOOOOOESSSSS :P

Kan niet wachten tot 5 december om die game te kunnen kopen _/-\o_
Sorry, maar Sonic Heroes is uitgesteld tot 5 februari...

http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=11738

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:28
Aikon schreef op 25 november 2003 @ 16:43:Das gewoon een keuze van Nintendo, m.i. een goede. Waarom zoveel detail, het moet gewoon functioneel en duidelijk zijn. Bijv. het water van Zelda, das alleen blauw en wit in principe, zelfs de SNES kon dat mooier ;)
Stylistische stijl is natuurlijk niks mis mee, maar het is wel een beetje slecht dat ze het dan op 30fps doen ipv 60fps, iets dat andere games (met gedetailleerdere graphics) dan blijkbaar wel kunnen.

Overigens moeten we natuurlijk nog zien of SH daadwerkelijk overal op 60fps loopt. Misschien is dit wel een demo vanaf een weet-ik-veel-wat-voor-demomachine. Maar als SH straks complexere graphics en een hogere framerate heeft, dan is dat toch een beetje suf van Nintendo...

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenB op 25-11-2003 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Ja precies. Ik geloof er weinig van dat SH overal op 60fps zal lopen. Sowieso slaat dat 30fps of 60fps nergens op imo, het spel draait zo snel als de GC dat aankan, of dat nou 5, 30, 60 of 500fps zijn.
Zullen wel minima of gemiddelden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:28
Superkort maar wel enorm vet zeg! Ik begin me geloof ik iets voor te stellen bij wat D3 eerder opmerkte over SH :)

Aikon: Geen gemiddelden maar het daadwerkelijke hoeveelheid plaatjes dat je per seconde te zien krijgt. Op een NTSC systeem is dat maximaal 60. Als een spel heel goed geprogrammeerd is (of weinig doet per plaatje :)) dan loopt het op 60fps. Als het langer dan 1/60e duurt om een nieuw plaatje te maken, dan valt de framerate terug naar de helft, dus 30fps. Dit is duidelijk te zien (toegegeven, voor kenners) en ziet er duidelijk minder mooi uit.

Als SH dus mooiere graphics heeft dan SMS en op een hogere framerate loopt, dan is het de makers van SH dus gelukt om de GC complexere dingen te laten doen in minder tijd, iets dat suggereert dat SMS niet optimaal is geprogrammeerd.

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenB op 25-11-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tering wat zijn die usa commercials vet zeg, met die pulse. Die stijl moeten ze wereldwijd voeren!

De vergelijking SMS en SH gaat gewoon niet op, er zit te veel tijd tussen die spellen, is dus niet helemaal eerlijk.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
JeroenB schreef op 25 november 2003 @ 17:38:
Aikon: Geen gemiddelden maar het daadwerkelijke hoeveelheid plaatjes dat je per seconde te zien krijgt. Op een NTSC systeem is dat maximaal 60. Als een spel heel goed geprogrammeerd is (of weinig doet per plaatje :)) dan loopt het op 60fps. Als het langer dan 1/60e duurt om een nieuw plaatje te maken, dan valt de framerate terug naar de helft, dus 30fps. Dit is duidelijk te zien (toegegeven, voor kenners) en ziet er duidelijk minder mooi uit.
Oh joh, werkt dat zo. Geldt dat voor 60Hz, en is dat bij 50Hz dan dus 50/25fps?

Maar soms zie je bepaalde spellen echt overduidelijk schokken, springt ie dan zelfs terug naar 15fps?
Leg het anders uit, of zeg niks.

[ Voor 10% gewijzigd door Aikon op 25-11-2003 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vieze tering zooi why the fuck uitstellen grrr dan koop ik de USA versie wel als die eerder is steletje eikels grrrrrr !!!!!!! :( :( :( :( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Het verschil tussen SH en MKDD viel me gewoon erg op. Tegelijkertijd binnengekregen en na elkaar gespeeld. Vond het nogal wrang dat 1 van Nintendo's top franchises (en de rest van hun GC software eigenlijk) er zo veel minder uitziet dan een 3rd party, multiplatform, middleware stuk software. That's all :)
Aikon schreef op 25 november 2003 @ 16:43:
Das gewoon een keuze van Nintendo, m.i. een goede. Waarom zoveel detail, het moet gewoon functioneel en duidelijk zijn. Bijv. het water van Zelda, das alleen blauw en wit in principe, zelfs de SNES kon dat mooier ;)
Zelda heb ik expres niet genoemd, omdat ik dat een schitterende game vind. Idd simpel, maar geweldig uitgevoerd. MKDD en SMS zijn simpel, maar dan op een slechte manier ;) Het art design (om maar even interessant te doen ;)) is echt bedroevend slecht. Een circuit als Sherbet land, wtf? Of je het mooi vindt of niet is natuurlijk hardstikke subjectief, maar je kunt echt wel zeggen dat het van een bijzonder laag niveau is.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/gc/mariokart/1110/mario_screen016.jpg

Enige pluspunten zijn DK Mountain en DDJ.
JeroenB schreef op 25 november 2003 @ 16:56:
Overigens moeten we natuurlijk nog zien of SH daadwerkelijk overal op 60fps loopt. Misschien is dit wel een demo vanaf een weet-ik-veel-wat-voor-demomachine. Maar als SH straks complexere graphics en een hogere framerate heeft, dan is dat toch een beetje suf van Nintendo...
Is een speelbare demo van 2 levels die op mijn doodgewone Cube loopt hoor :) Die 60FPS is een aanname van mij, zo ziet het er uit, maar heb er niet echt op gelet.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

D3 heeft gelijk dat MKDD er niet super uitziet (vooral de character models imo), maar het is wel verdomde functioneel allemaal.
Verder moet ik zeggen dat ik niet al teveel van Sonic Heroes verwacht, zeker niet na Billy Hatcher wat zo oppervlakkig als de tering was.
Ik ben sinds een week weer bezig met MP op Hard, dus ik houd me daar nog wel even mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mjah, jammer dat Billy Hatcher niet leuk schijnt te zijn :/
Die had me wel leuk geleken, ik mis eik wel de leuke platformers een beetje op de huidige consoles.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoelang die box met cube, MK: DD en die zelda dvd nog te krijgen is, ik moet ff sparen :+ dus dalijk issie weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 21:09:
Weet iemand hoelang die box met cube, MK: DD en die zelda dvd nog te krijgen is, ik moet ff sparen :+ dus dalijk issie weg
Die blijft nog wel een tijdje hoor, die MP en TWW packs zijn ook nog steeds te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
zijn er eigenlijk al reviews van 1080 op het net?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 25 november 2003 @ 21:54:
Hé! jij was toch gebanned?

kijk eens op www.gamerankings.com :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheEvilCuber schreef op 25 november 2003 @ 22:13:
[...]

Hé! jij was toch gebanned?

kijk eens op www.gamerankings.com :)
ja maar de mods/bemiddelaar waren het over eens dat het in feite onterecht was... en dus ben ik weer terug

ok ga nu gamerankings checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 25 november 2003 @ 21:29:
[...]

Die blijft nog wel een tijdje hoor, die MP en TWW packs zijn ook nog steeds te vinden.
ja maar met zelda erbij, want die wil ik graag hebben, en nu heb ik het vooral over volgende maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Phusebox schreef op 25 november 2003 @ 21:54:
Ik las er pas een, het spel kreeg daarin een 5.5, maar de reviewers klonken nogal erg pre-PS2 vond ik. Heb het spel evengoed maar besteld en krijg het overmorgen of vrijdag binnen.
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 22:18:ja maar met zelda erbij, want die wil ik graag hebben, en nu heb ik het vooral over volgende maand
Bij dat TWW pack zit ook een bonus disc, en die is nogsteeds te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 11-09 12:57

jasjenl

Liab A Tymo

Aikon schreef op 25 november 2003 @ 18:02:Oh joh, werkt dat zo. Geldt dat voor 60Hz, en is dat bij 50Hz dan dus 50/25fps? Maar soms zie je bepaalde spellen echt overduidelijk schokken, springt ie dan zelfs terug naar 15fps?
Ja, min of meer wel. Op 50 hz (PAL) werken spellen op maximaal 50 fps, dus al die 60 fps spellen zijn voor ons europeanen eigenlijk 50 fps spellen. Maar het is niet zo dat de framerate wanneer deze niet de maximale framerate is altijd precies de helft of een kwart van dat maximum zal zijn, dat kan in principe nogal variëren. Een goed geprogrammeerd spel zal een zo constant mogelijke framerate hebben, maar je ziet ook spellen waarbij dit nogal fluctueert (bijv. Splinter Cell). Als een spel een strakke framerate van 50 moet hebben, mag het tekenen van elk frame nooit langer duren dan 1/50 seconde. Maar niet elk frame is even complex om te tekenen en als je een spel niet zo ontwerpt dat je er voor zorgt dat zelfs de meest complexe scene binnen 1/50 seconde te tekenen valt, zul je af en toe krijgen dat er minder dan 50 frames per seconde getekend worden. Vaak ziet dat fluctueren van de framerate er niet mooi uit, zekere niet als het spel op sommige momenten wel z'n 50 fps haalt en op andere momenten weer niet. Soms kun je dan beter er voor kiezen om een spel altijd op een vaste lagere framerate (bijv. 25 of 30) te laten draaien, zodat je voor elk frame 2 keer zoveel tijd hebt. Voor sommige frames zul je die extra tijd niet nodig hebben en dan gooi je dus in feite processortijd weg, maar het ziet er dan toch vaak vloeiender uit dan wanneer je de framerate laat afhangen van de complexiteit van elk frame.

Een spel strak op 50 of 60 fps laten draaien is helemaal niet zo simpel en ik heb wel respect voor de makers van bijv. Metroid Prime en F-Zero op de cube die dit behoorlijk goed hebben gerealiseerd. Er zijn echter ook zat spellen die niet op 50/60 fps lopen (bijv. Zelda the Wind Waker) en er toch heel goed uit zien. Dus framerate is mooi, maar niet heilig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ter ere van de terugkeer van Phusebox mag het larry muziekje aan worden gezet (is er een voor de kenners).

Maar ik ben ook erg benieuwd naar de reviews van 1080. Ik heb vandaag wat filmpjes bekeken en ik begin er steeds enthousiaster over te worden. Ik hoop met name dat de besturing goed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

jasjenl schreef op 25 november 2003 @ 22:53:
Er zijn echter ook zat spellen die niet op 50/60 fps lopen (bijv. Zelda the Wind Waker) en er toch heel goed uit zien. Dus framerate is mooi, maar niet heilig :).
Ik vraag me dan toch af waarom die Zelda bonusdisk alléén werkt op televisies die 60 Hz ondersteunen. Heeft me nog heel wat moeite gekost om dat werkend te krijgen op m'n tv-kaart (ik heb geen tv en al helemaal geen tv die 60Hz ondersteunt). Uiteindelijk is het wel gelukt, maar nu lees ik dat het modernste spel op die disc de 60 Hz niet eens gebruikt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Canaria schreef op 25 november 2003 @ 23:23:
[...]

Ik vraag me dan toch af waarom die Zelda bonusdisk alléén werkt op televisies die 60 Hz ondersteunen. Heeft me nog heel wat moeite gekost om dat werkend te krijgen op m'n tv-kaart (ik heb geen tv en al helemaal geen tv die 60Hz ondersteunt). Uiteindelijk is het wel gelukt, maar nu lees ik dat het modernste spel op die disc de 60 Hz niet eens gebruikt.
bijna alle cube spellen hebben 60 HZ hoor :?
en de OOT bonusdisc is 60 HZ only omdat het een ge-emuleerde NTSC n64-rom (Amerikaans dus) is. en ze gebruiken in USA alleen 60 hz :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Even snel een vraagje tussendoor.

Wie kan mij vertellen waar ik lege hoesjes kan kopen voor de Gamecube spellen ?

Ik heb namelijk de Zelda disk die bij mijn Mario Kart DD zat ( in een dubbele DVD doosje)
Maar die zou ik graag apart willen "verpakken" (al is het alleen maar omdat beide handleidingen niet netjes in een doosje gaan met ook nog eens 2 DVDtjes)

Verder ontopic:

Zelda Windwaker Limited edition is onderweg :D. Heb ik in ieder geval wat collectors items.

Ennuh zaterdag JVC breedbeeld TVke speciaal voor me cube aanschaffen.. ghehehe (ook wel prettig dat ik er normaal TV op kan kijken en zo). 8)

Welke RGB kabel is nu precies aan te raden.

- Ori nintendo.. maar wel erg prijzig €25,- en meer
- Simpele RGB kabel
- RGB kabel met vergulde connectoren
- RGB kabel met vergulde connectoren + een tussenstukje waar je nog eens 3 tulp aansluitingen hebt voor Video / Audio L / Audio R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 00:37

admiral866

The King Personality Disorder

Thelema schreef op 25 november 2003 @ 20:49:
D3 heeft gelijk dat MKDD er niet super uitziet (vooral de character models imo), maar het is wel verdomde functioneel allemaal.
Verder moet ik zeggen dat ik niet al teveel van Sonic Heroes verwacht, zeker niet na Billy Hatcher wat zo oppervlakkig als de tering was.
Ik ben sinds een week weer bezig met MP op Hard, dus ik houd me daar nog wel even mee bezig.
Nou heb vanavond even aantal games mk:dd multiplay gedaan. Zowel race als battle. Maar ik vond het nogal stom dat de powerup icoontjes, dus de vakje(s) links boven in beeld, nogal erg in de weg zitten als je een bocht in gaat. Dan zie je gewoon een stuk minder.
Ik vroeg me echt af waarom ze die icoontjes bij, vooral 4 player multiplay, niet gewoon onderaan hebben geplaatst?
Vond dat nogal on-functioneel.

Voor de rest vond ik mario kart race mode erg tof in multiplay. Maar ik deel de mening met velen als ik zeg dat battle mode gewoon teh suck is vergeleken met mario kart op de N64. Echt zielig uitgevoerd en hier erger ik me eigenlijk nog meer aan de links boven icoontjes door het vele draaien bij battle.

Ik bedoel block fort zonder verdiepingen? Jemig wat flauw zeg.

Nog een tegenvaller vind ik dat er geen jump meer in zit bij de cube mario kart. Nouja iig niet in de to-powerslide-move. Zowieso vind ik hele powerslide gebeuren op de N64 mario kart veel beter uitgewerkt.

Uiteindelijk is het moeilijke keuze of ik op dit moment liever de N64 versie of de cube versie heb. De N64 versie heb ik destijds echt helemaal dood gespeeld. Dus de vernieuwingen, vooral in race mode, zijn echt super welkom. Maar toch heb ik het gevoel dat nintendo het dit keer misschien wel z'n best heeft gedaan om het gewoon te verprutsen. Ik bedoel een straight port met wat nieuwe mogelijkheden en frisse graphics was al meer dan genoeg geweest.

Beetje jammer, maar atm toch wel een erg toffe multiplayer game. Ik zet em boven mario party als multiplayer game. Vooral omdat mario party van die stomme scenes inzitten die niet te skippen zijn. Je hebt soms echt het idee van "zzzzzzzz" bij mp. Maargoed mk:dd is imo dus atm de beste multiplayer game. Vlak na mario golf btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de gemiddelde levertijd bij Play.com? Had al eerder iets besteld en dat was er vrij vlot. Maar ik zit nu al anderhalve week op mijn GC game te wachten, en volgens Play is het de 14e verzonden :(
Het schijnt dat ze pas na twee weken gaan tracken of er iets mis is gegaan.
I'll keep you posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

De stand van Nintendo Benelux op de GameXPO (onderdeel van HCC dagen):
Kirby Airride
Final Fantasy Crystal Chronicles
Pokémon Channel
Mario Golf
Mario Party 5
Mario Kart Double Dash!!
1080 Avalanche
F-Zero GX

En ook 3rd Party games als:

Star Wars Rebel Strike
True Crime Streets of L.A.
XIII
Billy Hatcher and the Giant Egg
Tony Hawk's Underground
Lord of The Rings Return of the King
Need for Speed Underground
Harry Potter's WK Zwerkbal

Ik kijk erg uit naar het spelen van FF:CC, en ik hoop dat het een engelse versie is!

Verder worden er ter plekke nog kleine tournoois georganiseerd. Ik denk dat het hierbij vooral gaat om MKDD in LAN mode. Maar ik hoop dat de ook iets met F-Zero GX doen, daarin ben ik wel redelijk goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF:CC, de reden waarom ik me een cube ga aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Percival schreef op 24 november 2003 @ 14:19:
Even je code registreren en dan spel terugbrengen. Hoe laag kan je nog gaan... :r
Aan de ene kant wel een goed idee, maar wel een beetje smerig... >:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

ff een vraagje aan de cube eigenaars hier :)

Zit te twijfelen tussen een cube en een PS2, en ik begin erg richting cube te neigen, aangezien ik dan aardig wat centjes bespaar :)

Zijn er hier mensen die SSX 3 en/of THUG spelen?
Zo ja, hoe bevalt dit op de cube?

Enige waar ik nog beetje over twijfel is de controller namelijk, of die wel een beetje fijn is/speelt, want de ps2 controller vind ik wel erg fijn namelijk.

Ga binnekort maar eens een cube huren, nog tips qua spellen om te huren evt?
Die ook leuk voor vriendin zijn? ;)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat met die codes terug brengen, je koopt dat spel of je koopt het niet, simpel. Het is nog net niet zo erg als serials overschrijven in de winkel maar het komt in de buurt. Je hebt gewoon geen rechtop die code als je er niet voor betaald hebt, want dat heb je niet als je ruilt. :|

De controller is IMHO veel fijner dan de ps controller, ze ligt heerlijk in de hand en de analoge stick zit op de juiste plek. Misschien is ze wat minder geschikt voor vechtspellen vanwege de button layout, maar daar kan je ook andere (arcade)controllers voor kopen.

Mijn vriendin is helemaal gek van Zelda, Mario Party, Wario World, Mario Kart en de gameboy player zodat je je gameboy spellen (Golden Sun, Superstar Saga) op de tv kan spelen.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

philipnorth schreef op 26 november 2003 @ 12:03:

Zit te twijfelen tussen een cube en een PS2, en ik begin erg richting cube te neigen, aangezien ik dan aardig wat centjes bespaar :)

Enige waar ik nog beetje over twijfel is de controller namelijk, of die wel een beetje fijn is/speelt, want de ps2 controller vind ik wel erg fijn namelijk.

Super Smash Brothers Meleeeeeeeeeeeeee!!!!! Nog steeds fantastisch. F-Zero GX en Metroid Prime, maar dat is meer voor in je 1tje. En de controller is buitengewoon, zolang je niet met de D-Pad hoeft te spelen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016

Ik heb SSX3 op de cube en hij speelt prima. Je hebt wel minder tricks dan op de PS2 ivm met de controller, maar de controller van de cube speelt prima. De laadtijden van de cube zijn wel (veel) sneller dan de PS2 en volgens mij zijn de graphics ook iets beter.

Leuke spellen om te huren? Denk dat je dan richting de party games moet zoals Mario Party 4 en Mario Kart doet het ook altijd goed. Laat haar wel een keer winnen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
GolbeZeromus schreef op 26 november 2003 @ 12:11:
[...]

Super Smash Brothers Meleeeeeeeeeeeeee!!!!! Nog steeds fantastisch. F-Zero GX en Metroid Prime, maar dat is meer voor in je 1tje. En de controller is buitengewoon, zolang je niet met de D-Pad hoeft te spelen.
Melee, ja die heb ik gister ook opgepikt. Wat een geweldig spel. Ik ben er nog niet helemaal wegwijs in, maar dat komt vanzelf. Tis lekker chaotisch en al die oude maps en karakters zijn heerlijk nostalgisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik heb ook SSX3 op de GC. Nooit de PS2 versie gespeeld dus ik ken het verschil er niet tussen. Daarom mis ik iig niet de tricks die er niet in zouden zitten.

Lees dit topic nog maar eens door, daar staan nog wat reply's op vragen die ik zelf had over dit spel.

Iig kan ik je dit spel van harte aanraden, erg leuk en wat mij betreft 10x beter dan SSX en SSX Tricky (beide gespeeld/gehad op de PS2)

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Als je toch een Cube overweegt wellicht is 1080 Avalanche dan ook wel een motiviatie. Game is bijna uit en wie weet issie wel beter dan SSX3 (nog geen reviews bekend). THUG wil ik ook nog wel een keer aanschaffen maar moet ik eerst THPS4 verpatsen en meer geld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand 1080 avalanche gespot? kijk met smart ernaar uit! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 12:09:
Wat is dat met die codes terug brengen, je koopt dat spel of je koopt het niet, simpel. Het is nog net niet zo erg als serials overschrijven in de winkel maar het komt in de buurt. Je hebt gewoon geen rechtop die code als je er niet voor betaald hebt, want dat heb je niet als je ruilt. :|

De controller is IMHO veel fijner dan de ps controller, ze ligt heerlijk in de hand en de analoge stick zit op de juiste plek. Misschien is ze wat minder geschikt voor vechtspellen vanwege de button layout, maar daar kan je ook andere (arcade)controllers voor kopen.

Mijn vriendin is helemaal gek van Zelda, Mario Party, Wario World, Mario Kart en de gameboy player zodat je je gameboy spellen (Golden Sun, Superstar Saga) op de tv kan spelen.
dus ik mag aannemen dat iedereen hiero geen illegale software heeft ? yeah right ...
Ik snap gewoon niet wat de fuss is. Je kan gewoon naar nintendo mailen (info@nintendo.nl ofzow) en dan je prob uitleggen en dan gewoon je bonnetje opsturen dan krijg je gewoon een nieuwe code .

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Deddiekoel schreef op 26 november 2003 @ 12:44:
[...]

Als je toch een Cube overweegt wellicht is 1080 Avalanche dan ook wel een motiviatie. Game is bijna uit en wie weet issie wel beter dan SSX3 (nog geen reviews bekend). THUG wil ik ook nog wel een keer aanschaffen maar moet ik eerst THPS4 verpatsen en meer geld hebben ;)
1080 Avalanche heb ik ook naar zitten kijken, maar ik krijg meer het idee dat dat een racer is?

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 26 november 2003 @ 12:48:
dus ik mag aannemen dat iedereen hiero geen illegale software heeft ? yeah right ...
Ik snap gewoon niet wat de fuss is. Je kan gewoon naar nintendo mailen (info@nintendo.nl ofzow) en dan je prob uitleggen en dan gewoon je bonnetje opsturen dan krijg je gewoon een nieuwe code .
Dat bedoel ik niet, stel je koopt een pc spel en je wilt online gamen maar dat lukt niet omdat een of andere eppo de serial al heeft overgeschreven in de winkel, of voor het ruilen. Het zelfde geld voor de vip codes van nintendo spellen, veel mensen weten niet eens dat je nintendo daarover kan emailen + nintendo krijgt een slechte naam want de vipcodes werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1080! Ben zwaar onder de indruk had ik niet verwacht! Ik weet niet hoe SSX3 er uit ziet maar 1080 ziet er vet uit! De sneeuw textures op de grond zijn de beste die ik heb gezien in een snowboard game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 13:00:
[...]

Dat bedoel ik niet, stel je koopt een pc spel en je wilt online gamen maar dat lukt niet omdat een of andere eppo de serial al heeft overgeschreven in de winkel, of voor het ruilen. Het zelfde geld voor de vip codes van nintendo spellen, veel mensen weten niet eens dat je nintendo daarover kan emailen + nintendo krijgt een slechte naam want de vipcodes werken niet.
juist, en op een gegeven moment kan het wel eens afgelopen zijn met de puntenaktie, en van mij mogen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:00
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 14:52:
Ik heb 1080! Ben zwaar onder de indruk had ik niet verwacht! Ik weet niet hoe SSX3 er uit ziet maar 1080 ziet er vet uit! De sneeuw textures op de grond zijn de beste die ik heb gezien in een snowboard game :)
Waar heb je hem vandaan??? Ik wil hem ook, maar kan echt niet tot vrijdag wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 14:52:
kan je ook wat vertellen over de gameplay en de game modes? hoe is de multiplayer, zijn de controls goed? etc. etc. etc.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 00:37

admiral866

The King Personality Disorder

heb ook erg veel zin in 1080. Alleen in de US komt ie 2dec uit staat op dvdbo :( Net als met mario kart is deze game ook eerder in europa dus.
Nouja hopelijk gaat het zo door dan kan ik de volgende nintendo een europese nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameplay hoef ik niets over te zeggen is gewoon ninty! multi ook vet heb net met een vriend ff gechecked. Ik heb hem bij nedgame Enschede gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Wat mij toruwens opvalt is dat wij als europeanen de laatste tijd goed bedeeld worden met releasedates. Na MKDD nu ook 1080 eerder uit in europa. Andere grote titels zijn ook wereldwijd uitgebracht. Ik vind het vanuit een bepaalt opzicht wel jammer want de grote gamesites zitten in de states en nu is de game hier al uit en moet je nog wachten op de review...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
o0SmOkE0o schreef op 26 november 2003 @ 00:04:
Welke RGB kabel is nu precies aan te raden.

- Ori nintendo.. maar wel erg prijzig €25,- en meer
- Simpele RGB kabel
- RGB kabel met vergulde connectoren
- RGB kabel met vergulde connectoren + een tussenstukje waar je nog eens 3 tulp aansluitingen hebt voor Video / Audio L / Audio R
Ori Ninty kabel is 19,99 bij nedgame.com. Die keuze is dus snel gemaakt :)

Ben zwaar blij btw; een vriend van me zou MP4 kopen. Ik zeg dus tegen hem dat als hij nou nog ff w8 MP5 er is. Nu wacht hij daar dus op, en hij geeft mij de VIP code; heb ik dus toch de bonusdisc gratis en voor nix :D

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1080 is ook bij e-plaza te krijgen! Je moet erom vragen want het ligt niet in de vakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Bij gamerelease zullen ze wel weer pas op de releasedatum uitleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Moet zeggen dat mijn wijsvinger-op-Z-knop en middelvinger-op-R-knop grip bij MKDD weer uitstekend van pas komt! Helemaal omdat ik alleen slide met R, zeker een afwijking opgelopen door MK64 ofzo :P

Vind het wel licht irritant dat je per se moet switchen naar het mannetje zonder item om er 1 op te pakken.

//edit: mooie post jasjenl

[ Voor 5% gewijzigd door Dyxtra op 26-11-2003 17:11 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 26 november 2003 @ 16:17:
Wat mij toruwens opvalt is dat wij als europeanen de laatste tijd goed bedeeld worden met releasedates. Na MKDD nu ook 1080 eerder uit in europa. Andere grote titels zijn ook wereldwijd uitgebracht. Ik vind het vanuit een bepaalt opzicht wel jammer want de grote gamesites zitten in de states en nu is de game hier al uit en moet je nog wachten op de review...
't is ook nooit goed hè, krijgen we eindelijk spellen vroeg, vinden we toch weer een nadeel :)
Ik vind het wel fijn dat ze in Amerika achterlopen met reviews, kunnen we met c-e tenminste af en toe exclusieve reviews online krijgen, is normaal met IGN enzo niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Phusebox schreef op 25 november 2003 @ 22:15:
[...]

ja maar de mods/bemiddelaar waren het over eens dat het in feite onterecht was... en dus ben ik weer terug

ok ga nu gamerankings checken
whoehoe phuse weer terug! Damn was echt een tijd geleden zeg. :P Nu kunnen we eindelijk weer genieten van je kritiek die je hopelijk niet bent verloren. :Y) :P
admiral schreef op 26 november 2003 @ 15:15:
heb ook erg veel zin in 1080. Alleen in de US komt ie 2dec uit staat op dvdbo :( Net als met mario kart is deze game ook eerder in europa dus.
Nouja hopelijk gaat het zo door dan kan ik de volgende nintendo een europese nemen :)
Idd is wel makkelijker of course. :)

[ Voor 47% gewijzigd door schnumi op 26-11-2003 17:34 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Heb nog een spiksplinter nieuwe versie van Mario Kart: DD liggen.... voor 40 eurootjes mag iemand die overnemen. Tis de NL versie zonder VIP kaart....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
overigens een tip voor de cubisten: prince of persia, wat een game
heb em nu op de xbox (mijn pre-cube aankoop fase test apparaat :D) en deze game is geweldig... af en toe is de camera een beetje irri, maar verder een van de beste games van de afgelopen jaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Phusebox schreef op 26 november 2003 @ 17:46:
heb em nu op de xbox (mijn pre-cube aankoop fase test apparaat :D) en deze game is geweldig... af en toe is de camera een beetje irri, maar verder een van de beste games van de afgelopen jaren
Yep lijkt mij ook een zwaar vette game. :) Trouwens phuse op de cube schijnen de graphics zelfs nog mooier tot hun recht te komen (mooiere kleuren, hogere kwaliteit textures). :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 26 november 2003 @ 17:53:
[...]

Yep lijkt mij ook een zwaar vette game. :) Trouwens phuse op de cube schijnen de graphics zelfs nog mooier tot hun recht te komen (mooiere kleuren, hogere kwaliteit textures). :)
ik heb de vergelijking op ign gezien...

maar als ik eerlijk ben vind ik de kleuren op de xbox mooier... de kleuren op de cube vind ik te "gesatureerd" of eh.. te verzadigd, de xbox kleuren zijn meer realistisch naar mijn gevoel

van de textures weet ik het niet, niet echt op gelet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 26 november 2003 @ 18:03:
[...]

ik heb de vergelijking op ign gezien...

maar als ik eerlijk ben vind ik de kleuren op de xbox mooier... de kleuren op de cube vind ik te "gesatureerd" of eh.. te verzadigd, de xbox kleuren zijn meer realistisch naar mijn gevoel

van de textures weet ik het niet, niet echt op gelet
Ach het zijn maar kleine details het is gewoon een dijk van een spel hoe je het ook wend of keert.

Trouwens phuse welcome back into the fold :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 18:24:
[...]

Ach het zijn maar kleine details het is gewoon een dijk van een spel hoe je het ook wend of keert.

Trouwens phuse welcome back into the fold :Y)
Idd ti's natuurlijk ook een kwestie van eigen smaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Prince of Persia is al uit in de states. Ik ben nog steeds aant twijfelen of ik die ga bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, mijn bestelling van Play.com was binnen. Er zat over de adressticker een sticker van de Nederlandse post overheen met een retouradres in Rijswijk. :?
Ik vermoed dat mijn pakje er door de douane is uitgehaald als routinecontrole oid. En die jongens hebben een week nodig om te kijken of het inderdaad een DVD-schijfje is? Tsk tsk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Phusebox schreef op 26 november 2003 @ 17:46:
Waarom heb je de US versie dan niet geimporteerd voor de Cube? In europa komt PoP toch ook pas in 2004 op de xbox?

Overgens krijg ik het idee als ik de filmpjes en reviews zo zie dat het spel echt zo'n adventure gevoel heeft als de eerste Tomb Raider, compleet met lekkere puzzels enz. :9

[ Voor 17% gewijzigd door SD5k op 26-11-2003 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Nog mensen die uitkijken naar Wario Ware voor de cube eigenlijk? Ik heb vandaag de GBA versie uitgespeeld (voor zover dat uberhaubt mogelijk is dan), en ik kan niet wachten om dat lekker multiplayer voor de tv te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dat je voor de xbox alles kan downloaden en spelen alsof je het gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 21:50:
Vergeet niet dat je voor de xbox alles kan downloaden en spelen alsof je het gekocht hebt.
Wat ook voor de Gamecube kan ;)

Maargoed, ik had er inderdaad niet aan gedacht, komt vast omdat ikzelf zo braaf ben }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet ik maar ik ontken het! :P De enige reden om een xbox te kopen is omdat hij zo makkelijk te gebruiken is als multimedia center, en natuurlijk is die media niet echt legaal verkregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 21:57:
Dat weet ik maar ik ontken het! :P De enige reden om een xbox te kopen is omdat hij zo makkelijk te gebruiken is als multimedia center, en natuurlijk is die media niet echt legaal verkregen.
ik zal maar nix zeggen he :|

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Thelema schreef op 26 november 2003 @ 21:15:
[...]

Waarom heb je de US versie dan niet geimporteerd voor de Cube? In europa komt PoP toch ook pas in 2004 op de xbox?

Overgens krijg ik het idee als ik de filmpjes en reviews zo zie dat het spel echt zo'n adventure gevoel heeft als de eerste Tomb Raider, compleet met lekkere puzzels enz. :9
nou ik wil het spel eerst ff testen voor ik het koop ... al zoveel miskopen gedaan... ach ja

het puzzel-element is trouwens de main reason voor mij, dat vechten is meer "omdat het moet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
Nou toch nog een beetje goed nieuws van het nedgame front :
Gamecube is nu tijdelijk € 79.00 ipv € 99,-

Wel jammer dat ze packs ook niet in prijs hebben verlaagd :( maarja

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Verwijderd

ik ben het niet vaak met phusebox eens, maar koop prince of persia. Voor mij echt DE verassing van afgelopen tijd, ik weet niet waar ubisoft opeens aan dat talent komt maar jezus wat een spel is dat.

kopen kopen kopen!

check het PoP topic maar voor meer impressies.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 00:38 ]

Verwijderd

Thelema schreef op 26 november 2003 @ 21:48:
Nog mensen die uitkijken naar Wario Ware voor de cube eigenlijk? Ik heb vandaag de GBA versie uitgespeeld (voor zover dat uberhaubt mogelijk is dan), en ik kan niet wachten om dat lekker multiplayer voor de tv te doen!
Ik heb hier de Japanse versie liggen, is erg leuk :)
Er zijn bijna geen nieuwe minigames, verwacht niet een vervolg op wario ware, 't nieuwe eraan is het multiplayer gedoe en dat is heel erg leuk. paar leuke 4 player minigames en een boel leuke multiplay modes. Binnenkort een import review op c-e :)

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De Zelda bonusdisks staan nu in overvloed op Ebay. Vorige week stond er nog maar één, die staat al op €62, de rest komt niet hoger dan €40.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Canaria schreef op 27 november 2003 @ 01:17:
De Zelda bonusdisks staan nu in overvloed op Ebay. Vorige week stond er nog maar één, die staat al op €62, de rest komt niet hoger dan €40.
Stelletje vuile profiteurs 40e voor een disc die je gratis krijgt pfffff niet meer normaal.

Doet me denken aan die metroid prime dingetjes voor bovenin je cube, toen die er net waren stonden er een paar op ebay die gewoon voor 40-50 euro weg gingen 8)7

Ik wacht wel ff lekker af, hij zal wel vaker in de sterren catalogus komen hoop ik, en anders van de week toch maar 1080 aanschaffen krijg ik hem tenminste gewoon en heb ik 2 discs voor 55 euro

• Noisy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:56
Here We GOOOOOOOOOOOO!!! _/-\o_

WarpPipe 0.3 (Beta) Online

Main Download
Mirror
Mirror

Documentatie

[ Voor 9% gewijzigd door Noisy op 27-11-2003 08:42 ]

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 18:50:
[...]

Vieze tering zooi why the fuck uitstellen grrr dan koop ik de USA versie wel als die eerder is steletje eikels grrrrrr !!!!!!! :( :( :( :( |:( |:(
Dude chill!!

It's not the end of the world...

Gaat volgens jullie 1080 beter worden dan SSX 3?
Volgens mij niet, ik had er laatst een filmpje van gezien, en dat zag er niet echt speciaal uit.
Geen idee of het een oud filmpje was, maar het zag er allemaal zo eentonig uit.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Verwijderd

Vanitas schreef op 27 november 2003 @ 09:04:
[...]

Dude chill!!

It's not the end of the world...

Gaat volgens jullie 1080 beter worden dan SSX 3?
Volgens mij niet, ik had er laatst een filmpje van gezien, en dat zag er niet echt speciaal uit.
Geen idee of het een oud filmpje was, maar het zag er allemaal zo eentonig uit.
Ik zou zelf liever SSX3 spelen vanwege de lekkere arcade style vs de realistische style van 1080 avalalanche maar zal 1080 wel moeten kopen als ik de zelda bonus disc wil, aangezien mario party 5 me echt geen ruk aan lijkt omdat ik bijna altijd alleen game. :(

• Reignman
doe gewoon net als ik... heb Mario Kart: DD 2 x gekocht bij gamerelease.nl daar is ie volgens mij het goedkoopst (€ 47,50) ... daarna heb ik ze allebei (heb de amerikaanse special edition) op marktplaats gezet voor 40 euro per stuk.

Heb ze nu al verkocht :P

Dus dan heb je de bonus disc voor 15 eurootjes.. das niet verkeerd toch

• SD5k

SD5k

>4&X

Reignman schreef op 27 november 2003 @ 10:01:
doe gewoon net als ik... heb Mario Kart: DD 2 x gekocht bij gamerelease.nl daar is ie volgens mij het goedkoopst (€ 47,50) ... daarna heb ik ze allebei (heb de amerikaanse special edition) op marktplaats gezet voor 40 euro per stuk.

Heb ze nu al verkocht :P

Dus dan heb je de bonus disc voor 15 eurootjes.. das niet verkeerd toch
Alleen werkt dat natuurlijk niet omdat je MKDD maar 1x kan registreren! :)

• Reignman
lijkt me niet toch... maar goed maakt niet echt uit voor mij want ik koop Mario Party 5 toch.... maar ik mag toch zoveel games kopen als ik zelf wil :P al koop ik 8 cubes en 25 keer Mario Kart..

lijkt me sterk dat het een regel is dat dat niet mag

• Deddiekoel
SWEET!

Iemand zin om vandaag te testen? Ik ben namelijk erg benieuwd...

• SD5k

SD5k

>4&X

Reignman schreef op 27 november 2003 @ 10:13:
lijkt me niet toch... maar goed maakt niet echt uit voor mij want ik koop Mario Party 5 toch.... maar ik mag toch zoveel games kopen als ik zelf wil :P al koop ik 8 cubes en 25 keer Mario Kart..

lijkt me sterk dat het een regel is dat dat niet mag
Het gaat gewoon niet :)
Je kan ook maar 1 cube registeren, ook al heb je er 3000. Dit is gedaan om fraude tegen te gaan.
Hetzelfde geldt voor alle games.

• Koffiezuiper
Voor de mensen die het willen weten, 1080 is te krijgen bij Toys R us in Leeuwarden. Mediamarkt had hem nog niet binnen en van de andere winkels weet ik alleen dat ze hem gister nog niet hadden :)

Straks maar even spelen.

ps: Nu moet ik ophouden met games komen :+

Verwijderd

tering kijk dit haha!
Wat ik nou weer las, ik pis bijna in mijn broek.

Graphics Power
De ingebouwde DSP (Digital Signal Processor) van de Super Nintendo kan in een oogwenk gecompliceerde berekeningen uitvoeren, om prachtige spelbeelden te genereren. Hierdoor wordt bijvoorbeeld de "Mode 7"-techniek mogelijk, waardoor 2D-landschappen in drie dimensies kunnen worden gedraaid en bewogen. De pseudo 3D-tracks in Super Mario Kart zijn hiervan bijvoorbeeld een goed voorbeeld. In het waanzinnige F-Zero doen de supersnelle beelden zelfs de stoerste gamer naar adem happen.

yeah right ;)

Hier had ik het stukje text vandaan

Dit ook, wie die tekst bedacht heeft was zeker onder invloed

Spel-discs
Schijn bedriegt. De Nintendo GameCube spel-disc heeft een diameter van slechts 8 cm, maar daar past wel maar liefst 1.5 Gigabytes aan spelinformatie op. Het is voor het eerst dat Nintendo heeft gekozen voor een ander medium dan de vertrouwde spelcassette, maar dat is nauwelijks te merken aan de laadtijden. De spelsituaties worden sneller geladen dan je "Mama mia!" kunt roepen.

mama mia! :D

dit gaat over de Gamecube

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 14:05 ]

• jOzh
  • Laatst online: 11:14

jOzh

Sweet dude!

Mensen, ik wil graag meningen over 1080 horen!! 't Is voor mij nog steeds twijfelen tussen SSX3 en 1080, ik neig meer naar de laatste, vanwege het iets hogere realisme (hopelijk), maar de lange afdalingen van SSX3 lijken me ook wel vet...

Verder heb ik SSX Tricky al dus het lijkt me wat trucks betreft toch meer van hetzelfde.

Grab shell dude!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 07:51:
[...]Ik wacht wel ff lekker af, hij zal wel vaker in de sterren catalogus komen hoop ik
Die disc die afgelopen week in de catalogus is toegevoegd is toch de vorige bonus disc?

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Weet iemand of ze bij de Media Markt Amsterdam moeilijk doen over ruilen (niet meer geseald) want ik hoor dat ze bij sommige heel moeilijk doen, en bij andere niet :/

This space is occupied

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 14:00:
tering kijk dit haha!
Wat ik nou weer las, ik pis bijna in mijn broek.

Graphics Power
De ingebouwde DSP (Digital Signal Processor) van de Super Nintendo kan in een oogwenk gecompliceerde berekeningen uitvoeren, om prachtige spelbeelden te genereren. Hierdoor wordt bijvoorbeeld de "Mode 7"-techniek mogelijk, waardoor 2D-landschappen in drie dimensies kunnen worden gedraaid en bewogen. De pseudo 3D-tracks in Super Mario Kart zijn hiervan bijvoorbeeld een goed voorbeeld. In het waanzinnige F-Zero doen de supersnelle beelden zelfs de stoerste gamer naar adem happen.

yeah right ;)

Hier had ik het stukje text vandaan

Dit ook, wie die tekst bedacht heeft was zeker onder invloed

Spel-discs
Schijn bedriegt. De Nintendo GameCube spel-disc heeft een diameter van slechts 8 cm, maar daar past wel maar liefst 1.5 Gigabytes aan spelinformatie op. Het is voor het eerst dat Nintendo heeft gekozen voor een ander medium dan de vertrouwde spelcassette, maar dat is nauwelijks te merken aan de laadtijden. De spelsituaties worden sneller geladen dan je "Mama mia!" kunt roepen.

mama mia! :D

dit gaat over de Gamecube
Destijds was de SNES idd very impressive. Zelfs nu zijn de klassiekers ervan nog briljant. Kijk maar naar de GBA die teert al heel zijn bestaan op SNES klassiekers.

Over die laadtijden bij de Cube:
Ze hebben wel gelijk. Bijna alle first party games kennen niet of nauwelijks laadtijden. Dit viel me met name op bij MKDD. Jammer dat third parties hier zelden de moeite voor nemen. Alleen bij Super Monkey Ball heb je helemaal geen last van laadtijden. Als je dan een game als True Crime ernaast legt dan piep je helaas wel weer anders....

• Koffiezuiper
Nou ik heb net even een half uurtje 1080 gedaan dus mijn oordeel is alleen wat ik tot nu toe heb gezien en gespeeld.

Ik ben begonnen met de Time attack om even wat aan te prutsen met de besturing aangezien ik geen handleiding man ben :+ Alleerst wil ik even zeggen dat de menu's van 1080 er goed uitverzorgt uitzien, vind ik altijd wel belangrijk namelijk.

Bij de attack mode kan je kiezen tussen 3 moeilijkheids graden, ik begon maar bij normal aangezien de andere 2 nog unlocked moeten worden. Je kan in het begin kiezen uit 5 characters, ik zou niet weten of je er meer kan unlocken maar ik hoop het wel :P De Time Trail beviel me wel redelijk, op de baan liggen 5 munten die je kan verzamelen zodat je nieuwe boards kan unlocken en je ziet overal wel actieviteit van andere ski'ers en diertjes :) Effecten als je snelheid krijgt geven ook een erg goed gevoel dat je rap naar beneden gaat en dat je ook snel op je bek kan gaan :+ Alles wordt een beetje blurry en je krijgt van die streepen op je scherm wat ik een erg mooi effect vind. Verder spreekt de time trail voor zichzelf, het is een leuke bezigheid voor een online competitie.

Snel heb ik daarna even de Trick mode (ofzo :P ) gedaan waarbij je met een grote snelheid van de ramp ging en zoveel mogelijke combo's moest maken en punten moest scoren. Het zag er erg gelikt uit als je een totaal beeld kreeg en daarna met zo rot vaart naar beneden ging. Alleen de truukendoos kon ik nog niet echt opentrekken aangezien ik niet wist hoe ik enige trucks kon doen. Ik kan dus alleen zeggen dat het er leuk uitzag en de levels zagen er verzorgt uit voor de tricks.

Als laatste heb ik de hoofd mode even bekeken waar je tegen andere snowboarders moet racen. Ik had de levels al gedaan in Time trail dus ik wist wel welke kant ik op moest gaan, ondanks dat ik de besturing niet helemaal doorhad kreeg ik het toch voor elkaar om op normal steeds op eerste te komen. Na 3 races kreeg ik een final race waar ik binnen een bepaalde tijd over de finish moest gaan. Dit zag er allemaal erg cool uit, ik dacht dat er op een gegeven moment een avalanche vanachter zou komen aangezien ik door en warning boordje vloog maar er gebeurde niets. Totdat ik vlakbij een schuurtje aankwam en dat er een flinke lading sneeuw naar binnen vloog, ik voelde me al een beetje opgejaagd door wat gerommel maar wist niet waar het vandaan kwam, dit vond ik erg fraai gedaan en petje af _/-\o_ Deze baan was een stukkie langer dan de vorige en zag er weer erg leuk uit.

Alleen nu een minpunt..Toen ik eenmaal over de finish was had ik hard unlocked en kreeg ik fijn een password die ik bij options in kan voeren zodat ik fijn de avalanche overnieuw kan doen! JIPPIE....passwords back to basic :+ Had gehoopt dat ze hiervoor wel een nieuwe modus voor zouden maken.

Mijn eerste indruk is beetje +/-.
Positief:
- Alles ziet er verzorgt uit met name de effecten van snelheid en sneeuw.
- Tracks zijn leuk en zijn voor mijn idee niet echt recht toe recht aan, staan genoeg ramps op de track en de toevoeging van de mensen die ski'en en dieren op de track zijn leuk.
- Avalanche mode is kicken
- Muziek is niet mijn favorite maar past er wel lekker bij. Geluids effecten zijn redelijk/goed

Negatief:
- Password systeem? Tenzij er later nog leuke goodies ermee te unlocken zijn vind ik het wel prima :+
- Volgens mij zijn er weinig banen, maar dat weet ik dus niet zeker en bind me er ook niet op vast.
- Ik zuig in snowboard games :+

Hierbij moet ik vertellen dat dit zo een beetje mijn eerste snowboard game is en dat ik normaal niet zo fanaat ben van sport games. Het spel vind ik persoonlijk vrij realistisch overkomen en niet echt arcade achtig. Als ik eenmaal de controls en de trick doorheb zal ik wel meer genieten van het spelletje. En multiplayer lijkt me tof :)

• Disciplus-Simplex
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Hier 1080 ook binnen (kwam ergens uit het magazijn, lag nog niet in winkel) --> zal zo nog even iemand blij maken ;)
Heb het even gespeeld maar nu gaat het weer op 'zolder' omdat ik Zelda eerst wil uitspelen. Heb pas net Metroid uitgespeeld.
Alles een voor een, want anders blijft alles half uitgespeeld liggen. Lekkere muziek overigens.

HIValicious --> je hebt je code!!

[ Voor 8% gewijzigd door Disciplus-Simplex op 27-11-2003 17:46 ]

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Zijn er nog mensen die hun Resident Evil collectie compleet willen hebben?
dan moeten jullie echt ff langs de media markt Amsterdam! want daar liggen:
Resident Evil (remake)
Resident Evil Zero
Resident Evil 2
Resident Evil 3: nemesis

allemaal voor 19.99 per stuk!!!

ik hah Resident Evil (remake al) maar nu heb ik dus de serie compleet (ik had F-zero > geruild voor 3 games :D >RE 2 RE 3 en RE 0!)

This space is occupied

• -Mous-
  • Laatst online: 04-08 12:44
TheEvilCuber schreef op 27 november 2003 @ 20:04:
Resident Evil (remake)
Resident Evil Zero
Resident Evil 2

ik hah Resident Evil (remake al) maar nu heb ik dus de serie compleet (ik had F-zero > geruild voor 3 games :D >RE 2 RE 3 en RE 0!)
Resident Evil serie compleet maken: ok... maar F-Zero ruilen? :|
Waar is dat goed voor? :?

* -Mous- gaat morgen ff naar Amsterdam (heeft alleen nog RE 0).

Als je iets doet, doe het dan goed.

• Koffiezuiper
Hmm dat is jammer dat is net iets tever weg en zover ik weet hebben ze hier niet die aanbieding in Leeuwarden.
Had zero nog wel willen hebben en evt deel 2 of 3 :)
Resident Evil serie compleet maken: ok... maar F-Zero ruilen?
Geen gekke zet is dat hoor, je maakt eigenlijk geen verlies en dit is toch een erg leuke aanbieding als je nog die drie games moest hebben. Fzero kan je altijd nog kopen :) En die aanbieding kan nog wel is ophouden.

[ Voor 49% gewijzigd door Koffiezuiper op 27-11-2003 20:34 ]

• Deddiekoel
TheEvilCuber schreef op 27 november 2003 @ 20:04:
Resident Evil (remake)
Resident Evil Zero
Resident Evil 2

Relaxed, mijn RE collectie is over een paar weken compleet. Dan krijg ik RE:CV binnen uit de states. Daar kijk ik al een tijdje naar uit en kan bijna niet meer wachten...

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Vaag , was vanmiddag rond half 4 in de MM arena maar toen waren ze gewoon nog 44 euro pstuk. Ga morgen maar ff langs , heb alleen Re2 nog niet .

• SD5k

SD5k

>4&X

Van die 3 die je hebt genomen vind ik alleen RE Zero de moeite waard, de andere 2 heb ik gespeeld, maar ik vind ten eerste gewoon de graphics verouderd en statisch, en ten tweede vind ik de besturing van alle RE games bloedirritant!!

Nee, doe mij maar F-Zero GX, beste GC spel na Metroid Prime!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Laat ik het zo zeggen: Ik zuig in F-zero GX. Ik heb F-zero X makkelijk op hard enzo gehaald, maar in GX kan ik niet eens de derde cup op easy halen :X
en in story mode kwam ik gewoon NIET langs level 3 (bloodchain ofzo)
dus huppa, weg met die game, RE collectie compleet (ben altijd al fan geweest van RE >> Zie naam ;))

This space is occupied

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.