Het Grote Gamecube topic deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.373 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 00:27:
nintendo is voor kleine kids en ontiegelijke spacende stoners. sry ik moest dit ffkwijt.

dit voor alle kleine kids die op deze site posten: Dont do drugs!!!! rook geen weed het is troep!!!! geniet van de spellen nuchter met een zak chips en wat limonade. als je namelijk steeds stoned bent wanneer je spellen speelt is het later wanneer je niet meer blowed geen moer meer aan. en wordt je elke keer wanneer je een spel speelt herrinert aan het stoned zijn wat best klote is....
Dit slaat echt helemaal nergens op. Post dan niks ofzo :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harley schreef op 23 november 2003 @ 14:50:
Nope vind ik een slechte reden

Jij wil iets wat exclusief is dan moet dat exclusieve ook niet toegankelijk te verkrijgen zijn !!!

anders is het niet meer exclusief.

Wat is er nou leuk aan een ferarri hebben als de hele straat er al een heeft staan omdat ze nu toch maar voor 1000,- euro te verkrijgen zijn ?
Dat het exclusief is interreseert me geen reet ik wil gewoon die disc kunnen spelen.
Wat mij betreft heeft elk persoon op de hele wereld 10 van die discs, zit ik niet mee het gaat me om het spel spelen en niet om te kunnen zeggen kijk naar mij met mijn exclusieve disc.

Dan moet je het voor de fans wel toegankelijk maken , ik heb hier gvd voor bijna 1000 euro aan cube spul staan dan mag ik ook verwachten dat mijn toewijding aan nintendo beloond wordt.

Ik heb nu 3400 sterren bij 1000 euro aan cube spul, ik ga echt niet alle cube games kopen met sterren erin als ik ze niks aanvind, dan moet nintendo gewoon sterren bij elke cube game stoppen bijvoorbeel 100 bij een 3rd party game en de 250 bij 1st party games.

Ik vind zowel 1080 avalanche en mario party 5 geen hol aan dus ik koop er gewoon 1 van de 2 en ruil/verkoop die weer, enige wat mij interreseerd is die bonus disc en niet of ik nintendo of een mede cuber er mee schaad.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
Tjsah of het exclusief is of niet. Je blijft cheaten, iets wat mij 1 topic en 250 postst geleden ZWAAR verweten werd. Puur en alleen om de sterren. Nu het om een Zelda Bonus Disc gaat is het ineens wel ok. Da's hetzelfde als het hele jaar niet naar de kerk gaan maar met kerstmis ineens wel want sjah het is wel kerstmis.

Ik heb ALLE zelda's welke op nintendo consoles zijn uitgebracht ( dus niet die van de CDI boutspellen ) en toch wil ook ik die bonusdisc. Ik heb denk ik ook pech want alledrie die spellen hoeft ik niet en ook ik heb al 4000+ sterren maar net niet genoeg ( en dat met 1 Gamecube, 1 GBA, 2 GBA SP, 13 GC Games en 8 GBA Games alles origineel )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 15:30:
Ik ben van plan binnenkort 1080 Avalanche te halen maar zit een beetje krap bij kas. Ik was dus van plan om de volgende spellen te verkopen: Soul Calibur 2 voor 30 euro, Super Mario Sunshine en Wave Race voor 20 euro. Voor email check me profile.
You've got mail :)
Over die bonus-disc shit, tja ik weet niet ik vind ook dat Nintendo het verkeerd aanpakt, geef die disc gvd ook aan trouwe fans die dat ding al anderhalf jaar in huis hebben :/ Ik ben zwaar teleurgeteld en zit eraan te denken ook 1080 te kopen en direct weer terug te brengen... Iets wat ik normaal nooit zou doen ik heb wel eens spellen teruggebracht maar nooit omdat ik het snel wilde kopieeren of omdat ik een VIP-code wilde hebben, maar gewoon omdat ik er geen ruk aan vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje voor de mensen met Mario Party 4, wat is jullie record bij het spel Domination?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Zou me niet al te druk maken als je die sterren nu nog niet hebt hoor, die bonusdisc komt waarschijnlijk vaak zat terug, is alleen een kwestie van tijd. Volgende keer heb je je punten waarschijnlijk wel.

Ik neem aan dat je al een cube en een zelda hebt geregged?

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op 23 november 2003 @ 17:47:
[...]

Zou me niet al te druk maken als je die sterren nu nog niet hebt hoor, die bonusdisc komt waarschijnlijk vaak zat terug, is alleen een kwestie van tijd. Volgende keer heb je je punten waarschijnlijk wel.

Ik neem aan dat je al een cube en een zelda hebt geregged?
Ja die heb ik al geregged, enige vips die ik niet kan reggen zijn mijn starfox en super smash borthers melee omdat de vip code die erbij zat al gebruikt was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Trouwens even een vraagje. Is IGN ook niet bereikbaar bij jullie? Dit is nu al 2 dagen zo bij mij namelijk.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 23 november 2003 @ 18:55:
Trouwens even een vraagje. Is IGN ook niet bereikbaar bij jullie? Dit is nu al 2 dagen zo bij mij namelijk.
Ik kan prima op ign komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 23 november 2003 @ 18:55:
Ik zie dat je chello hebt, die hebben wat problemen kennelijk waardoor sommige sites niet toegankelijk zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 19:23:
[...]

Ik zie dat je chello hebt, die hebben wat problemen kennelijk waardoor sommige sites niet toegankelijk zijn..
idd klopt. Damn zuigt best wel zal zo wel eens een mailtje sturen (helpt toch niks maarja :P ).

Wel klote hoor normaal nooit problemen met chello (al meer als 2 jaar geen 1x meegemaakt dat mijn verbinding eruit lag. :P misschien toch maar eens naar adsl overstappen)

[ Voor 22% gewijzigd door schnumi op 23-11-2003 19:53 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Aikon schreef op 23 november 2003 @ 15:55:
[...]

Dit slaat echt helemaal nergens op. Post dan niks ofzo :{
Inderdaad, pubertjes die heel stoer willen doen dat ze hebben geblowd moeten we hier echt niet hebben.

En ook figuren die 1080/MK:DD/MP5 kopen, de sterren in voeren en weer terug ruilen in de winkel kots ik uit! Ik hoop dat ze controleren of die VIP kaart er nog bijzit en of de kraslaag er nog opzit! Zo verkloot je het wel weer voor anderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Wil iemand Mario Party 4 ruilen tegen een ander spel? Zoiets als pikmin ofzo?

Ik heb em 2/3 weken geleden gekocht, leuk spel voor multiplayer, maar ik wil liever MP5 kopen eigenlijk. Maar om nou 2 keer MP te hebben vind ik overdreven.

Maar ik heb de bon nog (waaraan je kan zien dat hij maar paar weken oud is), dus dat is handig voor garantie enzo. Maar hij is dus eigenlijk 100% nieuw.
Alleen de sterren code zit er niet bij helaas. Maar omdat je de bon erbij krijgt, kan je deze proberen alsnog te krijgen.

Maar als iemand wil ruilen, hoor ik dat graag. Post het hier en/of mail (zie profiel).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Thelema schreef op 23 november 2003 @ 21:00:
[...]

En ook figuren die 1080/MK:DD/MP5 kopen, de sterren in voeren en weer terug ruilen in de winkel kots ik uit! Ik hoop dat ze controleren of die VIP kaart er nog bijzit en of de kraslaag er nog opzit! Zo verkloot je het wel weer voor anderen!
Precies en zo is het! Ik kots met je mee :r.

Voor de liefhebbers; ik heb nog een regcode voor Mario Sunshine en binnenkort voor 1080 avalanche. De rest heb ik allemaal 'per ongeluk' al weggegooid. Ik ben nl. principieel tegen punten sparen omdat je daarvan hebberig wordt en dus (bijna) altijd meer koopt dan nodig.

Wie wil deze punten hebben??
Degene die mij als vierde mailt (tot 12 uur 's avonds 24-11-03), mag ze hebben. Avalanche duurt nog een paar weken, dus even geduld daarmee. Mochten er niet vier mensen geinteresseerd zijn, dan krijgt de laatste die heeft gemaild de punten.
Mail naar: devergaarbak@yahoo.com --> zet ook de GoT nick erbij.

[ Voor 3% gewijzigd door Disciplus-Simplex op 24-11-2003 09:34 ]

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb gisteren ook het MK: DD!! pakket gekocht. Ik denk dat er best wel mensen zijn die de bonusdisk wel hebben, maar er niets mee doen en hem willen ruilen voor een ander spel. Op Ebay wordt er €50 voor geboden, en als ik zie hoe graag sommigen hem willen hebben, vraag ik me ook af waarom hij dan hier (en waarschijnlijk bij nog wel meer kopers van het Mario Kart pakket) nauwelijks gebruikt in de doos ligt.

Ik twijfel nog, omdat het pakket dan niet meer compleet is als ik mijn Gamecube weer wil verkopen. Met die gedachte heb ik hem namelijk wel gekocht: even kijken of ik het echt zo leuk vind maar als hij niet meer wordt gebruikt doe ik hem weer weg.

Maar voorlopig ben ik heel blij met mijn cube, en blijf ik nog wel even bezig met Mario Kart.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

mocht je uhm wegwillen doen voor niet al teveel

ben ik er wel voor in :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Disciplus-Simplex schreef op 24 november 2003 @ 00:03:
Ik ben nl. principieel tegen punten sparen omdat je daarvan hebberig wordt en dus (bijna) altijd meer koopt dan nodig.
Ik heb weer iets anders: ik vind punten sparen altijd heel leuk, maar ik doe er verder niks meer mee. Op dit moment heb ik 1950 VIP-punten, maar ik moet zeggen dat je daar ook vrij weinig mee kunt... Tja, dan had ik ze beter kunnen weggeven zoals jij, aan iemand die net een paar honderd punten tekort komt voor iets écht leuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Thelema schreef op 23 november 2003 @ 21:00:
[...]

Inderdaad, pubertjes die heel stoer willen doen dat ze hebben geblowd moeten we hier echt niet hebben.
Bedoelde meer pubertjes die niet weten hoe wiet werkt eigenlijk.

Een maat van me heeft het MK:DD pakket gekocht en Zelda kan hem aan z'n aars roesten dus ik mag die bonus-disc hebben, en volgens mij ook de doos :) Das best wel mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Als het goed is komen deze week de BBA adapter weer op de markt. WErkt warppipe intussen al een beetje fatsoenlijk ?

[ Voor 255% gewijzigd door harley op 24-11-2003 10:35 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Ok de regcode voor Mario S is eruit. De winnaar is: wAizz

1080 wil ik nu geven aan (zij hebben ook gemaild), bij gebrek aan belangstelling wAizz:

HIValicious
Dix_Huit
Harley

Ik geef de code weg en bepaal wie de winnaar is door dobbelen.

HIValicious heeft 1&2 oog
Dix_Huit heeft 3&4 oog
Harley heeft 5&6 oog

Ik ga drie keer dobbelen en mocht er dan nog geen winnaar zijn, dan dobbel ik lekker door. * Disciplus-Simplex gaat nu dobbelstenen zoeken.

ENNNNNNN de winaarrrrrrrrrrrrrrrrr is:
HIValicious (de worpen waren 3, 2, 2)

[ Voor 11% gewijzigd door Disciplus-Simplex op 24-11-2003 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Jammer dat ik dit nu pas lees. Die 1080 regcode had ik graag gewild. Dan had ik een aankoop kunnen uitstellen...

[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 24-11-2003 11:22 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Disciplus-Simplex schreef op 24 november 2003 @ 11:05:
Ok de regcode voor Mario S is eruit. De winnaar is: wAizz

1080 wil ik nu geven aan (zij hebben ook gemaild), bij gebrek aan belangstelling wAizz:

HIValicious
Dix_Huit
Harley

Ik geef de code weg en bepaal wie de winnaar is door dobbelen.

HIValicious heeft 1&2 oog
Dix_Huit heeft 3&4 oog
Harley heeft 5&6 oog

Ik ga drie keer dobbelen en mocht er dan nog geen winnaar zijn, dan dobbel ik lekker door. * Disciplus-Simplex gaat nu dobbelstenen zoeken.

ENNNNNNN de winaarrrrrrrrrrrrrrrrr is:
HIValicious (de worpen waren 3, 2, 2)
Lol verloren door dobbelstenen :)

achjah gefeliciteerd HIValicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Shit, m'n regcode voor Mario S was niet geldig aldus de winnaar. Hoe kan dat nu weer?? Iemand enig idee. Zijn ze tijdgebonden of zou iemand anders de code al ingevoerd hebben of iets anders.
Ik heb hem/haar m'n codes van Zelda:WW en Metroid Prime aangeboden. Wist niet eens meer dat ik deze had.
Mocht hij/zij daar geen belangstelling voor hebben, dan wil ik deze ook weggeven. Ditmaal aan de snelste mailer. Maarrrr alleen als wAizz ze dus niet wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Wind Waker en Metroid Prime heb ik beide al :P
Mario sunshine ook nog maar nog niet ingevoerd kom ik net achter
ff goed zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:56
Ik heb Zelda en Metroid ook al geregistreerd staan. Weet iemand of je ze 2x kan invoeren?

offtopic:
Helaas van Sunshine, heb nu nog steeds 2800 sterren. No bonus-disc for me :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat weet ik.

Het antwoord is nee je kunt ze niet 2 keer invoeren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:56
Jammer dan. Disciplus-Simplex, je kan weer dobbelen~!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb dus F-zero GX (was geseald) maar nu ik de code wilde reggen, stond er dat hij fout was :?

dan maar ff nintendo mailen :/

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Dit keer wacht ik gewoon op de snelste mailer. Neemt toch wat minder tijd in beslag ;)
wAizz, heb jij N. al gemaild?

[ Voor 16% gewijzigd door Disciplus-Simplex op 24-11-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:29
Heeft iemand Mario Party 5 al gespot ??

Ik heb nog een tegoedbon voor 1 spel te halen voor de cube en Mario Party 5 lijkt me wel wat!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik wilde mk:dd kopen maar weet nog niet of ie bevalt ...

[ Voor 89% gewijzigd door NoTimeRemains op 24-11-2003 14:22 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Ik wilde vandaag voor de 2e keer een game ruilen bij het geweldige MM R'dam Alexander, kwam aan bij inname balie met een smoes dat ik de game dubbel had gehad voor verjaardag en werd doorverwezen naar software afd. Die dude daar vroeg of ik er al mee gespeeld had, ik zei nee en toen bekeek ie de disc en zag nogal wat krassen en ik dacht damn, ik kan weer gaan. |:(

Ik thuis een doekje er over gehaald en ja hoor, die krassen waren wat stofdeeltjes, eigen schuld natuurlijk. Ik denk dat ik het nog maar een keer probeer bij een ander filiaal. Ik heb nog 4 dgn. Ik krijg hier wel bad karma van. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 24 november 2003 @ 12:21:

(vipen en weer terugbrengen denk ik :))

zelda disc yeah :)
Meen je dat nou serieus of voor de gein?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt het geen stijl om zo te vippen!!! Ik licht wel ff mijn favo gameshop in dat sommige mensen dat doen!! want jullie naaien weer andere mensen zal ik jullie ff lekker naaien. Ik koop ook gewoon mijn games en krijg zo mijn zwaar betaalde vipjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

jeuj :)

thnx joew :)

nou vandaag maar ff mk:dd kopen (vipen en weer terugbrengen denk ik :))
heb uhm maar ff gespeeld bij een vriend maar weet nog niet of die mij gaat bevallen ...

Dit is gewoon diefstal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

jeuj :)

thnx joew :)

nou vandaag maar ff mk:dd kopen (vipen en weer terugbrengen denk ik :))
heb uhm maar ff gespeeld bij een vriend maar weet nog niet of die mij gaat bevallen ...

Zo verdien je eigenlijk geen regcode voor 1080!! Maar goed, dat staat er eigenlijk los van. Eigenlijk moet je je excuses hier aanbieden ;)
Ik zei toch al dat mensen hebberig worden van punten sparen. Dat is hetzelfde als koffiepunten sparen. Je spaart jaren en krijgt dan een F%$#ing kopje kado. Rot toch op met je kopje!! Punten sparen is nutteloos of je moet je op een of andere manier krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival
  • Laatst online: 26-11-2021

Percival

What you say !!

Even je code registreren en dan spel terugbrengen. Hoe laag kan je nog gaan... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

goed my bad ... ik kijk wel wat ik doe ...

mijn excuses

maar als je je spel koopt en er zit geen code bij dan kan je met je kassabon naar nintendo gaan en zeggen dat je je vipcode wil ...

klaar

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
hoezo naar nintendo gaan?? mailtje sturen ofzo of wat bedoel je precies...

want dat is dus bij mijn Mario Kart het geval....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Reignman schreef op 24 november 2003 @ 14:38:
hoezo naar nintendo gaan?? mailtje sturen ofzo of wat bedoel je precies...

want dat is dus bij mijn Mario Kart het geval....
ff een mailtje sturen met een pic van je bonnetje ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
en naar welk adres?? info@nintendo.nl??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

joew :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ze zijn wel relax daar bij nintendo zeg...
Het volgende is mij overkomen; ik had op 19 april dit jaar, 6000 van mijn sterretjes omgeruild tegen een GBA platinum, (omdat de wavebirds op waren had ik maar door gespaard). Maar na 2 maanden had ik dat ding nog steeds niet, dus heb ik een mail gestuurd, geen reactie. Weer 2 maanden later nog steeds nix, toen maar weer een mail gestuurd, weer geen reactie. Nou vond ik gister bij de klanterservice op de site een tel. nr van Nintendo, wist ik veel, ik dacht dat ze telefonische niet bereikbaar waren. Ik mijn verhaal uitgelegd, en de vriendelijke mevrouw zei dat ze het zouden uitzoeken. En nog geen uur later krijg ik de volgende mail binnen:

-----------------------------
We hebben je bestelling terug gevonden en er is inderdaad nooit iets
naar je verstuurd. Dit is allemaal erg vreemd en we weten ook niet
precies wat er is gebeurd. Onze excuses hiervoor. We zullen je de Game
Boy Advance SP zo snel mogelijk toesturen.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
----------------------------------

Hahah, een Game boy advance SP, hey kijk das nou vet, ik had eigenlijk niet zo zin in die GBA, want daar heb ik al 1 van. Maar zon SP das nou relax.... BEDANKT NINTENDO!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja SP mailen is anders dan met de post er 1 versturen, maar ik hoopt het voor je!

Gaat er nog iemand 1080 halen? Hoop dat deze ook eerder uit is woensdag ofzo! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb 1080 bij gamerelease in bestelling staan. Ik ben erg benieuwd. Al denk ik dat ik hem pas later echt zal spelen aangezien ik eerst Rebel Strike hoop te bemachtigen!

Het viel me vandaag trouwens op dat bij de FRS de GC games goedkoper lijken. Alle nieuwe EA titels kosten er maar 55 euro. Ook staat Soul Caliber II voor 53 euro op de site!

[ Voor 35% gewijzigd door Deddiekoel op 24-11-2003 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik hoop het ook Oetvarken, ik zal het wel laten weten als ik iets ontvangen heb.
Over FRS klopt, maar die prijsverlaging van F-ZeroGX, is een tijdelijke feestdagen verlaging, ook MK:DD is 53 euro... Dus mensen die hem nog niet hebben grijp jullie kans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ik ga 1080 ook zeker halen. Eerst wilde ik hem alleen halen voor de zelda bonusdisc, maar nu denk ik dat het spel zelf ook wel leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn codes per losse disc dan uniek???

Als dat zo is, en iemand een disc kan kopen die iemand anders geruild heeft, dan moet op Nintendo.NL maar geregeld worden dat de laatste ze krijgt en ze bij de ander weggehaald worden. Misschien een idee voor ze, zal ze meteen ff mailen. Dit soort praktijken zijn echt zielig zeg. Wees dan een echte liefhebber en koop die stomme games gewoon, laat ze anders lekker liggen. Als ze ook iets gratis kunnen krijgen, zullen sommigen er ook onderuit komen om er iets voor te doen, wat ze dan doen is illegaal.

Misschien ook reden voor MM en FRS om de voorwaarden te wijzigen. Nadelig voor mensen die echt een spel niet leuk vinden, of dat er een fout in de sic zit na een paar dagen .... daar is de regeling voor bedoeld .... maar ja, doe slechten verpesten het altijd voor de goeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 15:52:

Als dat zo is, en iemand een disc kan kopen die iemand anders geruild heeft, dan moet op Nintendo.NL maar geregeld worden dat de laatste ze krijgt en ze bij de ander weggehaald worden. Misschien een idee voor ze, zal ze meteen ff mailen. Dit soort praktijken zijn echt zielig zeg. Wees dan een echte liefhebber en koop die stomme games gewoon, laat ze anders lekker liggen. Als ze ook iets gratis kunnen krijgen, zullen sommigen er ook onderuit komen om er iets voor te doen, wat ze dan doen is illegaal.

Misschien ook reden voor MM en FRS om de voorwaarden te wijzigen. Nadelig voor mensen die echt een spel niet leuk vinden, of dat er een fout in de sic zit na een paar dagen .... daar is de regeling voor bedoeld .... maar ja, doe slechten verpesten het altijd voor de goeien.
Of nintendo geeft gewoon ook nog nieuwe punten aan de koper :z, zonder al dat gedoe

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 15:52:
Ja, tuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 24 november 2003 @ 15:56:
[...]

Of nintendo geeft gewoon ook nog nieuwe punten aan de koper :z, zonder al dat gedoe
Lijkt me niet. Dit houdt de optie open voor mensen games te halen, registreren en weer ruilen voor iets wat ze echt willen OF games uitspelen en terugbrengen binnen 2 weken. Beetje flauw allemaal, we vinden het allemaal zo erg als iemand je huis leeg komt stelen, maar van bedrijven is stelen kennelijk aanvaard, het blijft stelen, dus er moet iets gedaan worden om die diefjes tegen te houden. Dat 'gedoe' valt best mee, OF je baalt er natuurlijk van dat je geen games meer kunt 'jatten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Return Of The King al?

Vervelend moeilijk spel, maar wel kickuh. Is er al iemand met Gandalf bij de muren waar de ladders naar beneden gegooid moeten worden? Geen idee hoe ik dat doe, slaan en Z-knop heeft geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:08
Nouja het systeem van Nintendo zit waarschijnlijk niet zo slim in elkaar. Ze gaan er vanuit dat een game gesealed is en dat een unieke code die bij hun gekoppeld is aan watvoor game het is voldoende is. Maar als je een spel kunt terugbrengen nadat de verpakking open is geweest, dan valt dat plannetje natuurlijk om.

Wat ze zouden moeten doen is in hun database bijhouden of een code al eens is gebruikt en degene die als laatste registreert de punten geven. Terugbrengers raken dan hun punten weer kwijt (en hun account, hard straffen die lui)!

Ze kunnen natuurlijk een weekje wachten en jou eerlijk gekochte punten jatten, maar dan bewijs je gewoon aan Nintendo dat jij de eigenaar bent (desnoods door een kopie van de kassabon op te sturen, of in ieder geval een sluitend bewijs te leveren) en voila, dan kunnen de andere reggers van die code van Nintendo.nl worden getrapt. Permanent verlies van je account en *al* je punten zal mensen wel weerhouden van dit soort geintjes.

Sowieso zouden winkels als FRS ook beter moeten checken of de boel niet gewoon geript is, maar dat doen ze pas als er consequenties voor ze aanzitten. Misschien als er vaak mensen langskomen dat ze geen VIP-code hadden. Wat dat aangaat zou Nintendo zich harder op kunnen stellen ("ja pech, ga die code maar halen bij de winkel, daar hebben we hem ingestopt" - klote voor wie de dupe nu is, maar op termijn zou het de winkels wel leren hun zaakjes beter op orde te hebben).

Iets anders: ik heb vrijdag F-Zero GX gehaald en ik ben er helemaal weg van! Misschien is de competitie al aan het aflopen qua activiteit maar ik ga mijn best doen om jullie uit die charts te rijden :)

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenB op 24-11-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Dat systeem werkt inderdaad voor geen meter....
Ik had bij Mario Kart ook al geen sterren.... g******e
mja, beetje jammer... mja heb wel al over 5.000 sterren :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
iQue in zijn werk (*.WMV filmpje + Wat iQue is)

Hoax? Ziet er best goed uit, kwaliteit is duidelijk wat lager van Mario '64'. Misschien dé nieuwe Game boy/handheld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Hmm nu ik dat iQue filmpje van Mario64 zie bedenk ik me dat ik dat spel eigenlijk veel cooler vond dan Mario Sunshine. Het loopt af! Da's niet goed :(

Of misschien ben ik nu te oud geworden voor dit spul :)

[ Voor 20% gewijzigd door JeroenB op 24-11-2003 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Vandaag de Mario Kart: Double Dash Special Edition binnen gekregen.
Dus met bonus disc met een paar speelbare demo's en filmpjes :) :)
Alleen heb ik geen tijd om spelletjes te spelen 8)7

Ik had effe geen digi cam bij de hand, dan maar met de telefoon cam 8)7

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/bonus1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/bonus2.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Elroy op 24-11-2003 17:00 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival

Percival

What you say !!

JeroenB schreef op 24 november 2003 @ 16:27:
Wat ze zouden moeten doen is in hun database bijhouden of een code al eens is gebruikt en degene die als laatste registreert de punten geven. Terugbrengers raken dan hun punten weer kwijt (en hun account, hard straffen die lui)!
Punten kwijt ok, maar account ook lijkt me beetje overdreven. Ik kan me wel voorstellen dat je echt een spel niet leuk vindt en het terugbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Percival schreef op 24 november 2003 @ 17:01:
Punten kwijt ok, maar account ook lijkt me beetje overdreven. Ik kan me wel voorstellen dat je echt een spel niet leuk vindt en het terugbrengt.
Dan moet je je game niet gaan lopen registreren voordat je besloten hebt of je het wilt terugbrengen. (En je zou ook kunnen aangeven op de site dat je een game hebt teruggebracht.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Aaaah ik krijg me MarioKart pas 1 december... Ik had hem op 13 november besteld bij GameRelease, maar ze hadden ze niet meer op voorraad :'( Ik kan wel janken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Switch schreef op 24 november 2003 @ 16:37:
iQue in zijn werk (*.WMV filmpje + Wat iQue is)

Hoax? Ziet er best goed uit, kwaliteit is duidelijk wat lager van Mario '64'. Misschien dé nieuwe Game boy/handheld?
Nou dit ziet er precies hetzelfde uit als op de N64... ik hoop eigenlijk dat dit een hoax is.. want anders wordt het weer een waar poort festijn.. daar zit ik niet op te wachten, want ik moet altijd alle consoles kopen van nintendo... :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Heb Mario Kart: Double Dash Special Edition ook binnen gekregen vandaag :P

Er zit zelfs een code bij om hem te registreren... maar weet nog niet of ie alleen op de www.nintendo.ca site werkt...

probeer ik straks wel ff ... ga nu snel racen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Die iQue is gewoon een N64 maar dan ingebouwd in een controller. Dus ook met dezelfde spellen als de orginele N64. Is exclusief voor China want daar is de NGC nog geeneens uit (waarom weet ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 24 november 2003 @ 16:49:
Vandaag de Mario Kart: Double Dash Special Edition binnen gekregen.
Dus met bonus disc met een paar speelbare demo's en filmpjes :) :)
Alleen heb ik geen tijd om spelletjes te spelen 8)7

Ik had effe geen digi cam bij de hand, dan maar met de telefoon cam 8)7

[afbeelding]
[afbeelding]
basterd !!!! :( :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Zoals Aikon al zegt is dit geen hoax maar een soort n64, waarop je spellen kan downloaden in de winkel en is dit uitgebracht (of wordt dit uitgebracht) in China. Ik las het recentelijk in de Edge volgens mij en het leek me eik wel heel koel! :) Mario 64 wil ik nog wel hebben bijvoorbeeld.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen met Mario Kart Double Dash, zonder sterren niet getreurd..

Ik kreeg onderstaand mailtje van nintendo. Je bonnentje inscannen en mailen doen ze niet, maar je kan het wel per post opsturen.
Erg aardig van ze dat het op deze manier wordt opgelost, want eigenlijk gaat het gewoon om de geimporteerde versie!
Beste Nintendo fan,

Je hebt je Mario Kart Double Dash!! waarschijnlijk bij Intertoys gekocht. Deze organisatie heeft een partij Mario Kart DD uit het buitenland geïmporteerd. In dit geval gaat het waarschijnlijk om een Scandinavische versie (Engelstalige handleiding en verpakking i.p.v. Nederlands).

Helaas wordt in Scandinavië niet in het VIP systeem geïnvesteerd, waardoor je bij de Mario Kart DD game geen VIP kaart hebt kunnen vinden.

Om teleurstelling te voorkomen, hebben we besloten om, daar waar mogelijk, Nintendo fans tegemoet te komen. Als je ons het originele aankoopbewijs per post toestuurt (niet scannen), dan zullen wij alsnog de sterren en goodies toevoegen. Vermeld ook even je e-mailadres en gebruikersnaam waarmee je op onze site bent geregistreerd.

Postadres:
Nintendo Benelux B.V.
Postbus 564
3430 AN Nieuwegein

Erop vertrouwende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 18:21 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Hoevaak moet het nog langskomen dat je sterren kan krijgen met de kassabon? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Oh wat ontzettend vet die iQue zeg!! :D

Echt M64, niet anders, zelfde muziek en alles :D
Ik ga even op zoek naar fotos van het apparaat, ik vraag me af of de controllers enzo hetzelfde zijn :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussen door.

Is het mogelijk om oude games (N64) cartridges over te zetten en te branden op die mini dvdtjes? Zodat je die op de gamecube kan draaien?
Of moet je daar een emulator voor gebruiken op de gamecube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 24 november 2003 @ 18:20:
Hoevaak moet het nog langskomen dat je sterren kan krijgen met de kassabon? :{
Hmmja, er werd telkens verteld dat je 'm moest inscannen.. dat wilde ik hierbij even recht zetten. ffies beter lezen vriend knul ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 18:21:
Even een vraagje tussen door.

Is het mogelijk om oude games (N64) cartridges over te zetten en te branden op die mini dvdtjes? Zodat je die op de gamecube kan draaien?
Of moet je daar een emulator voor gebruiken op de gamecube?
Mmm zoiets kan nog niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/nintendo-ique.jpg
Mhm.. Beetje vreemd model controller, maarja :P Ze verkopen dit ding bij Lik-Sang, maar de teksten zijn natuurlijk onbegrijpelijk, maar bij iets als Mario maakt dat weinig uit :D
Welke spellen je erbij krijgt staat er niet bij, maar ieg M64 volgens mij :)
Je tv moet wel NTSC ondersteunen.

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 spel verkopen en ik kan 1080 Avalanche halen :9~ Mario Sunshine en Soul Calibur liggen hier nog op nieuwe baasjes te wachten. Ze kosten 20 en 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag mn mario kart double dash ntsc binnen gekregen, met bonus disc.

die disc is best tof trouwens, staan een aantal demo's op. Vooral die van mario party vond ik erg stoer en dan die minigame dat je de knop moet blijven indrukken van het blok wat je vast hebt, maar er vallen steeds extra blokken.
Ik begon met het rammen op de B knop, waarna ik op de B + L moest rammen, waarna ik op de B + L + Y, moest rammen, toen de R erboven op kwam werd ik geplet door de stenen, great fun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 18:25:
[...]

Hmmja, er werd telkens verteld dat je 'm moest inscannen.. dat wilde ik hierbij even recht zetten. ffies beter lezen vriend ;)
Geweldig, paar dagen geleden stuurde Nintendo nog:
Als je ons een kopie van het aankoopbewijs toestuurt (per mail of per post) dan zullen wij alsnog de sterren en goodies toevoegen.
Lekker duidelijk dus weer van Nintendo. En ik ben je vriend niet.
Okyah schreef op 24 november 2003 @ 18:31:
Welke spellen je erbij krijgt staat er niet bij, maar ieg M64 volgens mij :)
De IQue wordt voorlopig uitgeleverd in twee verschillende varianten. Allereerst is daar de IQue met een volledige versies van Super Mario 64 en Doctor Mario en demos (op tijdslimiet) van The Legend of Zelda: Ocarina of Time (10 uur), Wave Race 64 (1 uur) en Starfox (1 uur) voor een prijs van 99 dollar. Voor 30 dollar meer krijg je de IQue met de volledige versies van die 5 games.
Snap trouwens al die heisa over die iQue niet hoor, tis gewoon een N64 maar dan lelijker (qua uiterlijk) en tis gigantisch achterhaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MKDD hier ook binnen. Lullig voor Luigi, zoals je op Elroys pic ziet gaat hij compleet verborgen achter de 'includes bonus disc' strip. Arme kerel ;)

Liep al te schelden dat ik geen bonus disc had gekregen (omdat het pakje maar 1 dvd dik was), maar het is een 2-disc set. Iets te vroeg DVDBO vervloekt :P Wel lekker snelle verzending dit keer.

Demo level van Sonic Heroes ziet er lekker uit trouwens.
* Dyxtra houd wel van helder blauwe luchten & water, groene velden en felle kleurtjes.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wat dacht je van > Het is heel erg leuk!! :D ? :)

Er is toch niets mis met oudere spellen spelen? en op de tv met een daarvoor gemaakte controller is net even iets prettiger dan op de pc via een emulator :) Natuurlijk kan je ook met tv-out en een lang snoer voor je controller gaan werken, maar gewoon dat ding in je tv pluggen is een stuk makkelijker :)

En "gigantisch achterhaald"... Tja, boeken zijn ook achterhaald, de cube is qua hardware ook al achterhaald, jouw pc is achterhaald etc.. Non-argument in mijn ogen :)
Als jij nou geen zin hebt in oude spellen > ok ;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images/large/ique-web-box.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images/large/ique-web-box2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images/large/ique-web-box7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images/large/ique-console9.jpg

IQUE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Okyah schreef op 24 november 2003 @ 18:52:
Wat dacht je van > Het is heel erg leuk!! :D ? :)

Er is toch niets mis met oudere spellen spelen? en op de tv met een daarvoor gemaakte controller is net even iets prettiger dan op de pc via een emulator :) Natuurlijk kan je ook met tv-out en een lang snoer voor je controller gaan werken, maar gewoon dat ding in je tv pluggen is een stuk makkelijker :)
Tuurlijk is een console beter dan een emulator. Maar dan wel de N64, en niet de iQue.
En "gigantisch achterhaald"... Tja, boeken zijn ook achterhaald, de cube is qua hardware ook al achterhaald, jouw pc is achterhaald etc.. Non-argument in mijn ogen :)
Als jij nou geen zin hebt in oude spellen > ok ;)
Met achterhaald zeg ik totaal niet dat het niet leuk is, ik snap alleen niet waarom ze het nu nog uitbrengen. Waarom niet de GC, die is in China namelijk nog niet uit...

Overigens heb ik niks tegen oude spellen hoor, heb niet voor niks dit jaar 2xNES, MegaDrive & SNES gekocht ;)

Trouwens, de N64 was oa zo goed door de 4 standaard aansluitingen voor controllers, voor bijv. Mario Kart 64. Hoe doen ze dat hiermee? Simpelweg geen multiplayer of komen er dan 4 snoertjes van je controller af ofzo?

[ Voor 11% gewijzigd door Aikon op 24-11-2003 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 24 november 2003 @ 18:49:
MKDD hier ook binnen. Lullig voor Luigi, zoals je op Elroys pic ziet gaat hij compleet verborgen achter de 'includes bonus disc' strip. Arme kerel ;)

Liep al te schelden dat ik geen bonus disc had gekregen (omdat het pakje maar 1 dvd dik was), maar het is een 2-disc set. Iets te vroeg DVDBO vervloekt :P Wel lekker snelle verzending dit keer.

Demo level van Sonic Heroes ziet er lekker uit trouwens.
/me houd wel van helder blauwe luchten & water, groene velden en felle kleurtjes.
Arghhh must have sonic heroes !!! demo disc en game op 5 december :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom china?

1. Nintendo betreedt de chinese markt voor de eerste keer.
2. China staat bekend om het hoge percentage piracy (in de 90%).

Daarnaast komt de iQue met alles wat je nodig hebt: Mario 64, Zelda 64, StarFox 64, Donkey Kong, Dr. Mario 64 en Waverace 64.

Spellen moet je 'downloaden' op een catridge en dit kan alleen in een winkel. Ook SNES games kunnen hierop worden gespeeld. Verder is het best wel knap dat ze de N64 in een controller hebben gepropt.. Naja, tot zover de iQue.

Ook hier is Mario Kart DD gearriveerd! Wie heeft nog meer eerst de bonusdisc gecheckt ipv MK:DD zelf :X (hoe kom ik bij weet)

Trouwens, hebben jullie de nieuwe Nintenco.com website al gechecked? Veel beter zo _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 19:15:

Ook hier is Mario Kart DD gearriveerd! Weet heeft nog meer eerst de bonusdisc gecheckt ipv MK:DD zelf :X

Trouwens, hebben jullie de nieuwe Nintenco.com website al gechecked? Veel beter zo _/-\o_
Nu, je het zegt, ik heb mario kart nog niet aangeraakt :P
Ik vond trouwens the turtles wel een lache spelletje, ziet er erg goed uit in cel-shading. Alleen de AI is een beetje dom 8)7
Sonic zag er eindelijk mooier uit dan de vorige delen, maar ik vond het spel nog steeds niks ;)
De mini-games in Mario Party 5, waren wel heel erg kort maar wel leuk :)
Star wars 3, moest je de loop level doen :/
Proberen ze mensen af te schikken :P
Ik snapte trouwens niks van dat loop level 8)7 ;)
En F-Zero GX demo stond er ook op, kon ik dat spel ook nog effe spelen.
Jammer genoeg kon je maar 1 level spelen van 3 rondes en aangezien het racen snel gaat is het spel snel afgelopen :>

Ps. Is het trouwens niet zo, dat ze in China gemiddeld zo weinig verdienen dat ze geen geld hebben om console/spellen te kopen. Daarom zijn de spellen van de Ique ook zo goedkoop (paar euro ofzo)

edit:
Grrr, kan niet meer inloggen in de Nintendo.com site, moet mijn adres gegevens opgeven etc. Maar je kan alleen maar kiezen uit US of Canada.
Dus ik vul valse gegevens in, zegt hij postcode fout 8)7
Ik zoek juiste postcode v/d staat op, zegt ie straatnaam fout, aaahhhh

[ Voor 21% gewijzigd door Elroy op 24-11-2003 20:53 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Iemand al gelukt om de canadese Mario Kart: DD Special Edition VIP code te registreren.... mij in ieder geval niet.. maar dat kan ook aan de site liggen... doet het nu een beetje raar bij mij...

zou wel lache zijn als die het deed voortaan bij games van dvdboxoffice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 24 november 2003 @ 20:13:
[...]

Nu, je het zegt, ik heb mario kart nog niet aangeraakt :P
Ik vond trouwens the turtles wel een lache spelletje, ziet er erg goed uit in cel-shading. Alleen de AI is een beetje dom 8)7
Sonic zag er eindelijk mooier uit dan de vorige delen, maar ik vond het spel nog steeds niks ;)
De mini-games in Mario Party 5, waren wel heel erg kort maar wel leuk :)
Star wars 3, moest je de loop level doen :/
Proberen ze mensen af te schikken :P
Ik snapte trouwens niks van dat loop level 8)7 ;)
En F-Zero GX demo stond er ook op, kon ik dat spel ook nog effe spelen.
Jammer genoeg kon je maar 1 level spelen van 3 rondes en aangezien het racen snel gaat is het spel snel afgelopen :>
Zo te horen ben je alweer op die bonus disc uitgekeken ;)
Bij deze meld ik me dan vrijwillig aan om tegen eventuele betaling je disc over te nemen ;) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Reignman schreef op 24 november 2003 @ 20:37:
Iemand al gelukt om de canadese Mario Kart: DD Special Edition VIP code te registreren.... mij in ieder geval niet.. maar dat kan ook aan de site liggen... doet het nu een beetje raar bij mij...

zou wel lache zijn als die het deed voortaan bij games van dvdboxoffice :P
Dat gaat zeker niet lukken, heb Nintendo daar toevallig nog over gemaild. Dat zijn compleet gescheiden systemen.
Nouja, je zult je code wel op de US Nintendo site kunnen registreren, maar reken er maar niet op dat je ooit iets van goodies kunt bestellen met je punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Net Winning Eleven verpatst aan mijn oude huisgenoten. Stiekem met een beetje pijn in het hart. Maar ik kan hem nu gelukkig nog altijd daar spelen en alleen speelde ik toch nooit meer. Het voordeel is wel dat ik nu Rebel Strike kan kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Woei, net de omslag van MK:DD voor de doos gekregen, en de bonusdisc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Dankzij Cube-europe realiseer ik me net pas dat Prince of Persia: Sands of Time ook in Australie uitkomt, en wel op 5 december. Ik wil die dus meteen bestellen maar op DVDCrave staat hij er niet bij....Weet iemand een andere, betrouwbare, site in australie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Deddiekoel schreef op 25 november 2003 @ 00:47:
Dankzij Cube-europe relaiseer ik me net pas dat Prince of Persia: Sands of Time ook in Australie uitkomt, en wel op 5 december. Ik wil die dus meteen bestellen maar op DVDCrave staat hij er niet bij....Weet iemand een andere, betrouwbare, site in australie?
uhm kunnen we mss samen bestellne?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
HIValicious schreef op 25 november 2003 @ 10:18:
[...]

uhm kunnen we mss samen bestellne?
Voordat we het daar over kunnen hebben moet hij eerst beschikbaar komen. Ik heb DVDCrave gemaild en die zeggen dat ze eerst de release date via hun leverancier moeten afwachten...

Ik hoop wel dat PoP daar snel uitkomt. Anders haal ik hem wellicht voor 45 euro uit de VS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een n00b vraagje tussendoor.
2 jaar geleden heb ik een GBA en 6 games gekocht.
Zitten daar ook van die VIP codes bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 11:37:
FF een n00b vraagje tussendoor.
2 jaar geleden heb ik een GBA en 6 games gekocht.
Zitten daar ook van die VIP codes bij?
Volgens mij niet. Ik meen dat pas vanaf Metroid Fusion er VIP codes bij de GBA games kwamen. De GBA SP had er iig al wel een. Maar mijn originele GBA had dit niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Ik vraag me af of je op een 100hz tv ook de 60hz-mode kunt gebruiken of krijg je dan een vertekend beeld? En bij een breedbeeld tv is zo'n RGB-snoer zeker geen overbodige luxe?

[ Voor 26% gewijzigd door tjempjun op 25-11-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Jim: alle GBA games met VIP code. Metroid Fusion uit 2002 is het enige spel voor de GBA dat voor 2003 uitkwam en een VIP code had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

tjempjun schreef op 25 november 2003 @ 13:40:
Ik vraag me af of je op een 100hz tv ook de 60hz-mode kunt gebruiken of krijg je dan een vertekend beeld? En bij een breedbeeld tv is zo'n RGB-snoer zeker geen overbodige luxe?
Bijna alle tvs die 100hz ondersteunen kunnen 60hz ook wel weergeven, ik heb er ieg nog geen een gezien die dat niet kan. Ook niet 100hz tvs kunnen soms wel 60hz aan, btw. Welke precies weet ik niet, oude modellen prob niet, de nieuwere prob wel :)
Ik heb een 100hz tv en kan (zonder enige gekke vervorming) spellen in 60hz mode spelen :)
En zo'n RGBkabel is gewoon handig als je een wat grotere tv hebt imo :) Niet speciaal noodzakelijk bij bb, hoewel deze over het algemeen wel fors zijn > een reden om die kabel aan te schaffen :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Okyah schreef op 25 november 2003 @ 13:46:
Ook niet 100hz tvs kunnen soms wel 60hz aan, btw. Welke precies weet ik niet, oude modellen prob niet, de nieuwere prob wel :)
Soms? Tegenwoordig kan inderdaad bijna elke TV wel NTSC aan. Het NTSC kleursignaal is meestal nog een probleem zodat je wel 60Hz hebt, maar zwart wit beeld (dat krijg je met 2 NTSC standaarden :P ). Een RGB kabel lost dit probleem altijd op.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
100Hz televisies laten tenslotte niet 100 verschillende beeldjes zien, ze verfrissen hun beeld alleen 100x per seconde zodat het wat stabieler eruit ziet. Het maakt dus niet uit daarvoor of het ingangssignaal 50 of 60Hz is. Het is mijn ervaring trouwens ook dat alle 100Hz televisies 50 en 60Hz ondersteunen als input.

[ Voor 23% gewijzigd door JeroenB op 25-11-2003 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Ik vroeg het omdat dit topic nogal onduidelijk was. Er worden zulke tegenstijdige dingen gezegd:

jasjenl in "60 hz apparaat op 100hz TV"

Maar goed, ik kan dus gerust een 100hz tv gaan kopen en dan zal o.a. de bonusdisc van Zelda: TWW gewoon gaan werken.

[ Voor 21% gewijzigd door tjempjun op 25-11-2003 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

tjempjun schreef op 25 november 2003 @ 14:30:
Ik vroeg het omdat dit topic nogal onduidelijk was. Er worden zulke tegenstijdige dingen gezegd:

jasjenl in "60 hz apparaat op 100hz TV"

Maar goed, ik kan dus gerust een 100hz tv gaan kopen en dan zal o.a. de bonusdisc van Zelda: TWW gewoon gaan werken.
Wat jasjenl zegt klopt hoor. Hij laat alleen achterwege dat er ook nog eens twee NTSC varianten zijn, en dat de meest gebruikte van die twee over het algemeen niet goed word ondersteunt door Europese TV's wat het zwart witte beeld oplevert (maar wat een RGB kabel dus weer oplost).

Maar of je je 100HZ TV ook daadwerkelijk NTSC of PAL60 ondersteunt zal je ff moeten opzoeken in de specs van de betreffende TV (maar nogmaals: de meeste TV's, ook de 100Hz, ondersteuning dit dus prima).

[ Voor 16% gewijzigd door Creepy op 25-11-2003 14:47 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.