Het Grote Gamecube topic deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.374 views sinds 30-01-2008

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Zo ik heb ook effe een nieuwe game (MP) aangemaakt en de jump geprobeert voor de space jump boots dinges :P :)
En na 30x proberen was het me gelukt :)
Gelukkig heb ik de US versie anders moest ik 30x dat pokke end heen en weer lopen 8)7 ;)

Specs Computer

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Switch > volgens mij moet je wachten tot 2004 als je een PAL cube hebt, PoP is exclusief voor PS2 in 2003 in Europa (dacht ik)..

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
De site zegt PC, GBA en PS2 :? Loopt achter ofzo? Ik heb al meerdere Cube screenies gezien. Topicstart zegt Q1 2004, dunno of dit waar is :)

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Volgens mij klopt dat Q1 2004 wel, voor de PS2 is het spel wel voor de Kerst beschikbaar ieg (als het niet al uit is, ik let niet zo op PS2 releasedates :P )
Ik geloof dat het met Beyond Good & Evil ongeveer hetzelfde zit btw..
En de reviews voor de cube enzo zijn er ook wel en dat wat op die site staat klopt prob ook, maar grote kans dat het over de NTSC versie gaat.

Alone at last
Just nostalgia and I

Verwijderd

Switch schreef op 20 november 2003 @ 21:49:
Wat is de releasedate van Prince of Persia? :)
Ergens begin volgend jaar, zelfde geld voor beond good and evil , beiden ps2 exclusive voor 2003

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 21:59:
[...]
Ergens begin volgend jaar, zelfde geld voor beond good and evil , beiden ps2 exclusive voor 2003
Oh, dan had ik dat dus goed opgevangen. Wel erg jammer, want beide spellen lijken me erg leuk en wanneer heb ik veel tijd om te spelen? Juist, in de Kerst-vakantie... en dat gaat nu dus niet lukken met deze spellen, ja, of ik zou een PS2 aan meoten schaffen 8)7 En wanneer gaat dat plaatsvinden? Prob in de pruimentijd :+

Nja, m'n niet al te volle portemonnee had het toch neit erg leuk gevonden :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Verwijderd

Copycat schreef op 20 november 2003 @ 18:13:
[...]

Heeft er trouwens al eens iemand geprobeert GBA games op de cube te spelen in combinatie met zo'n flash linker :? en werkt dat :?

[...]
Heb ik geprobeerd en ja het werkt :)
Die GBPlayer ziet er trouwens echt veel beter uit dan een emulator op de pc op mn tv, en kheb wel een goeie tvout.

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Zonder Phazon (hyper) beam kun je het spel niet uitspelen Vlammenwerper is nutteloos ja, ik gebruik hem om Sheegoths te roosteren
D3 Enlight me???
Uiteraard heb ik wel die Omega Pirate verslagen --> daar krijg je toch dat wapen en .......?? Voor zover ik weet schakelt dat wapen automatisch aan maar dat is me nog nooit gebeurt volgens mij?

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

bij het einde vs prime

This is the Way.

• Disciplus-Simplex
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Oh ja?!?!
Ik maar denken dat Meta Ridley de eindbaas is. Daar ben ik nu. Djeeez, ik vind deze al behoorlijk lastig. M'n ergste nachtmerrie komt dus nog....................

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment 6.00 zijn er Zelda bonusdisk (=NIET Collector's Edition) te halen in de sterrencatalogus voor 300 sterren. er zijn er nog 152 over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
van de nintendo site

Vandaag is er weer een verse voorraad sterrencatalogus-goodies binnen, dus dat betekent nieuwe ronde, nieuwe kansen voor iedereen die de hotste items wil binnenslepen.

De volgende items zijn bijgevuld:

Game Boy Players
Metroid Prime Naamplaten
Door Miyamoto ontworpen Mario posters
Zelda bonus disks*

Ga nu naar de sterrencatalogus om te zien wat er verkrijgbaar is. Hou het nieuws ook in de gaten voor wanneer we een nieuwe update van de sterrencatalogus aankondigen.

*Let op: de Zelda bonus disks zijn NIET de The Legend of Zelda Collector's Edition disks. De Collector's Edition disks komen op 1 december in de sterrencatalogus te staan.
Ik vraag me af hoeveel gameboy players erbij hebben gezeten want die zijn nu alweer op :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 06:01:
Op dit moment 6.00 zijn er Zelda bonusdisk (=NIET Collector's Edition) te halen in de sterrencatalogus voor 300 sterren. er zijn er nog 152 over
3000 sterren trouwens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 09:03:
[...]

3000 sterren trouwens....
Nu nog 148 ,damn waarom had het niet de collecters disc kunnen zijn voor 3000 sterren dan hoefde ik niet speciaal 1080 avalanche te gaan kopen om die bonus disc te krijgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik koop nu ook speciaal 1080 Avalanche om die disc te bemachtigen. Ik ben wel een beetje huiverig. SSX Tricky heb ik ook en die kon me niet echt bekoren. Ik hoop dat 1080 me meer doet. Anders had ik wellicht beter voor Mario Party 5 kunnen kiezen. Ik heb nog nooit een Mario Party game gespeeld en daarom verwacht ik wel verrast te zijn met het spel.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:30

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Ik wor helemaal gek.. er zijn nog zoveel games die ik wil hebben...maarjah dat kost nogal wat :P Erg irritant.

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:22

TdV

Boely schreef op 21 november 2003 @ 10:03:
Ik wor helemaal gek.. er zijn nog zoveel games die ik wil hebben...maarjah dat kost nogal wat :P Erg irritant.
Precies hetzelfde hier....als ik werk krijg (ben druk bezig) dan zal er een sterke stijging in de verkoop van cube games waargenomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Laatst online: 12:30

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

TdV schreef op 21 november 2003 @ 10:09:
[...]

Precies hetzelfde hier....als ik werk krijg (ben druk bezig) dan zal er een sterke stijging in de verkoop van cube games waargenomen worden.
Ik heb nog een paar rekeningen liggen dat al 20 dagen geleden betaald hadden moeten worden :P Met de feestdagen op komst zal ik toch ff moeten indimmen. Waarschijnlijk zal ik nog wel die aktiepakket bij gamerelease bestellen...maar dat is ook nog een vraagteken....was ik nog maar 16 jaar dan had ik niet zoveel vaste lasten :P

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 12:33

admiral866

The King Personality Disorder

Wederom thanks voor de lijst :)
Die trailer van FF:CC ziet er echt tof uit. Heb echt zin in die game. Naar mijn idee heeft de game het niet echt zo goed gedaan in japan. Vind ik wel een beetje raar, of vergis ik me nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:01
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 09:44:
[...]

Nu nog 148 ,damn waarom had het niet de collecters disc kunnen zijn voor 3000 sterren dan hoefde ik niet speciaal 1080 avalanche te gaan kopen om die bonus disc te krijgen. :(
Zo zit ik ook ... moet 1080 haast wel kopen, want wil die disc erg graag hebben. Ploft net SSX 3 op de deurmat, zit je met 2 snowboard games in een week tijd.
Mario Party 5 lijkt me erg leuk, maar aangezien ik vrijwel altijd alleen game laat ik die ook maar liggen.

Leuk bedachte oplossing Nintendo, maar iets soepeler kwa aantal punten had wel gekunt imho.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Wat staat er eigenlijk op die bonus-disk van 1080??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

er zit geen bonusdisc bij 1080 :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 21 november 2003 @ 10:50:
[...]

Zo zit ik ook ... moet 1080 haast wel kopen, want wil die disc erg graag hebben. Ploft net SSX 3 op de deurmat, zit je met 2 snowboard games in een week tijd.
Mario Party 5 lijkt me erg leuk, maar aangezien ik vrijwel altijd alleen game laat ik die ook maar liggen.

Leuk bedachte oplossing Nintendo, maar iets soepeler kwa aantal punten had wel gekunt imho.
Ja presies 4500 sterren voor een disc met wat oudere games vind ik wel erg zot, als die zelda tww bonus disc voor 3000 in de catalogus kan kan het voor deze ook wel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Ik vind dat je dat van de verkeerde kant bekijkt. Ik heb alles over voor die disc, het maakt mijn verzameling deels compleet. En de spellen zijn te oud? Dat is waar maar het is een coole verzamel cd met 4 games. Ik vind de verhouding erg redelijk met aantal sterren, als die disc voor 50 euro in de winkel lag had ik hem zelfs ook gehaald.

Volgende week haal ik 1080, ik zie het als 60 euro voor 2 cd's en een totaal van 5 games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Koffiezuiper schreef op 21 november 2003 @ 13:15:
Ik vind dat je dat van de verkeerde kant bekijkt. Ik heb alles over voor die disc, het maakt mijn verzameling deels compleet. En de spellen zijn te oud? Dat is waar maar het is een coole verzamel cd met 4 games. Ik vind de verhouding erg redelijk met aantal sterren, als die disc voor 50 euro in de winkel lag had ik hem zelfs ook gehaald.

Volgende week haal ik 1080, ik zie het als 60 euro voor 2 cd's en een totaal van 5 games :+
50 euro koop je die games op de console's waar ze op horen, das wel erg heftig. 25 euro ofzo is redelijk (aangezien MM en OoT niet zo oud zijn), maar waar het om gaat is dat zoiets voor trouwe Nintendo fans moet wezen, maar 4500 punten is wel erg heftig (en dan heb ik bij m'n cube 7 van de 14 titels van Nintendo, plus console, plus gba game en dan zit ik nog maar op iets van 2500). Het gaat mij ook alleen maar voor de heb, de games heb ik op zich wel op de systemen waar ze orgineel voor uitkwamen. Maar goed, moet maar een game kopen dan zodat ik em ic mario kart kan registreren, de collectie moet zo compleet mogelijk :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Het is gewoon slim van Nintendo. Ze willen heel duidelijk de verkoop van MKDD, 1080 en MP5 hiermee pushen. Als je die disc voor minder sterren zou kunnen krijgen zou die combi deal lang niet zo aantrekkelijk zijn. Dan kan iedereen wel weer gaan schreeuwen dat het ze alleen maar om de euro's gaat maar ze geven wel 4 klassiekers gratis weg. Niemand wordt gedwongen om ook maar iets te doen. Ze bieden alleen de mogelijkheid. Ikzelf twijfelde nog heel erg over 1080 en koop hem ook alleen vanwege die extra disc. Ik heb lachend 4500 sterren maar vind ook dat te gortig. Misschien dat ik nu toch maar de GB player ermee koop, dan ga ik er financieel iig niet op achteruit. Het is simpelweg goeie marketing van Nintendo naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb anders nog nergens anders dan op GoT gezien dat je die bonus disc krijgt bij 2 van die 3 spellen.
Dus die marketing valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat gewoon op de Nintendo site:

http://www.nintendo-europ...7e-4597-ba3f-d6d58861dd43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Iedereen wil zo graag die bonusdisc. :D
Ik koop de mario kart double dash gamecuba pack en ben niet eens zo blij met zelda erbij, tuurlijk is het wel leuk. Maar misschien als ik het ga spelen dat ik van mening verander. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic
  • Laatst online: 09:04

Logic

SmartOS:Love at First Boot

Ik ben aan het bekijken of een gamecube ook iets voor mij is.
Heb zelf als een gba en ben daar zeer gelukkig mee.. echte nintendo gevoel..
Dus ik dacht waar kan je het beste beginnen voor info over de cube..
Op GOT natuurlijk :) ik heb deze topic beetje doorgelezen..
maar nu lees ik soms stukjes over sterren? 4500 sterren benodigt?
Wat is dat ? waar kan ik info daar over vinden wat jullie daarmee bedoelen?
Ik heb topic deel 37 klein beetje doorgespit.. maar die is zo groot dat ik onmogelijk alles kan doorlezen of het er uberhaupt wel in staat.
misschien ook iets voor de intro tekst om erbij te zetten wat dat is.

If it bleeds, it can be killed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Bij elk door nintendo uitgegeven spel of stuk hardware krijg je een bonnetje met een code, als je deze code invoert op de NintendoVIP website krijg je een bepaald aantal sterren. (meestal 250)
op de site staat dan een sterrencatalogus met daarin spullen die je kan ''kopen'' van die sterren.
bijvoorbeeld de OOT bonusdisc :)

[ Voor 11% gewijzigd door Collaborator op 21-11-2003 15:57 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op 21 november 2003 @ 10:28:
[...]

Wederom thanks voor de lijst :)
Die trailer van FF:CC ziet er echt tof uit. Heb echt zin in die game. Naar mijn idee heeft de game het niet echt zo goed gedaan in japan. Vind ik wel een beetje raar, of vergis ik me nu?
Square-enix heeft zojuist een PR bericht de deur uitgedaan waarin ze FF:CC noemen als 1 van de 'best-sellers'. Ik denk dat je je vergist ;)
]Square-Enix Sales Projections

By Dennis Day, News Editor
Published November 20, 2003 -- 02:48 pm CDT

Square-Enix recently reported their fiscal half-year sales, and updated their projections for the full year ending in March 2004. According to a company spokesperson, Square-Enix sold over 3.5 million units of software over the past six months. In terms of geographic breakdown, Square sold an estimated 1.67 million units in Japan, 1.33 in America, and more than 500,000 copies of software throughout Europe and other Asian market. Strong sellers for the first-half of the year included "Final Fantasy Crystal Chronicle" for Nintendo GameCube which sold more than 350,000 units in Japan. Sales of Square-Enix's recently released PlayStation 2 RPG entitled "Drag-on Dragoon" have also exceeded 250,000 units. For the full year, the company anticipated sales of 5.1 million units in America, 4.7 million domestically in Japan, and more than 3 million across Europe.
Ook Namco heeft zo'n bericht verstuurd waarin ze Soul Calibur II voor de gamecube ophemelen aangezien die wereldwijd het meest heeft verkocht en een groot aandeel had in de winstcijfers voor Namco.

Het komt allemaal wel goed :). Het duurt alleen even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Dit spel moet ik gewoon hebben, graphics zijn top, en de gameplay lijkt me erg gaaf.
In het battle filmpje doet het turn based vechten me erg aan FFVII denken, je komt in een speciaal battlescherm, je vecht turned based (hoewel dit met kaarten gaat, gaaf concept 8) ) , bij het verslaan van de vijand verdwijnt die op dezelfde manier, en komt er zo'n "battle eindigt" muziekje en de characters doen buigingen enzo. *Heeft veeeeel zin in dit spel. :9~

http://www.nintendo.co.jp...bj/baten_kaitos_cf30c.mpg <-- laat goed de battle gameplay zien.

[ Voor 11% gewijzigd door SCIxX op 21-11-2003 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Zou je de in canada bestelde (dvdboxoffice.com) versie van Mario Kart: DD ook kunnen registreren op de NL VIP site??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Nee.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, alles in de catalogus is alweer uitverkocht :/ Vraag me toch af hoe ze dat doen, volgens mij hebben ze van alles echt 5 stuks ofzo, want je maakt mij niet wijs dat er in Nederland alleen al honderden mensen zijn die allemaal 10 games of meer kopen, en elke dag de Nintendo site checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 16:52:
Hmmm, alles in de catalogus is alweer uitverkocht :/ Vraag me toch af hoe ze dat doen, volgens mij hebben ze van alles echt 5 stuks ofzo, want je maakt mij niet wijs dat er in Nederland alleen al honderden mensen zijn die allemaal 10 games of meer kopen, en elke dag de Nintendo site checken...
vanmorgen om een uur of 10:30 waren er nog 148 zelda discs dus is het wel hard gegaan (en nee het was de tww bonus disc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Die sterrencatalogus gaat idd abnormaal hard. Ik denk ook dat die catalogus geldt voor heel europa...

Zijn er hier trouwens mensen die Mariokart over warppipe hebben kunnen proberen? Als hier iemand de benodigde spullen heeft (MKDD en een BB adapter) dan wil ik dit weekend met de alpha wel gaan testen!

[ Voor 51% gewijzigd door Deddiekoel op 21-11-2003 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Logic schreef op 21 november 2003 @ 15:53:
Ik ben aan het bekijken of een gamecube ook iets voor mij is.
Heb zelf als een gba en ben daar zeer gelukkig mee.. echte nintendo gevoel..
Dus ik dacht waar kan je het beste beginnen voor info over de cube..
Op GOT natuurlijk :) ik heb deze topic beetje doorgelezen..
maar nu lees ik soms stukjes over sterren? 4500 sterren benodigt?
Wat is dat ? waar kan ik info daar over vinden wat jullie daarmee bedoelen?
Ik heb topic deel 37 klein beetje doorgespit.. maar die is zo groot dat ik onmogelijk alles kan doorlezen of het er uberhaupt wel in staat.
misschien ook iets voor de intro tekst om erbij te zetten wat dat is.
Zal eens kijken. :) Die sterren kun je sparen door titels te kopen van Nintendo (of van een 1st party/2nd party spel of een spel dat word uitgegeven door Nintendo, daar krijg je codes bij die je moet registreren via www.nintendo-europe.com en als je dus genoeg sterren hebt kun je leuke dingen bestellen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Eindelijk! Viewtiful Joe uitgespeeld :) Op Adults dan he.
Nu dus moeilijkheids graad V-rated. Ben fftjes doorheen geraced naar episode 2, ging wel snel, alles viewtiful of awesome :)

Maar in het eind filmpje van adults komt naar voren dat je nu dus als sylvia kan spelen. Maar ik kan niet vinden waar je kan kiezen wie je wilt spelen :? Weet iemand dat?

Was net ff tv kijken, was er een scene ergens over, zie ik in m'n hoofd zo'n vfx-meter achteruit lopen. Haha beetje teveel gedaan vandaag :)

[ Voor 17% gewijzigd door admiral866 op 21-11-2003 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 17:40:
[...]

vanmorgen om een uur of 10:30 waren er nog 148 zelda discs dus is het wel hard gegaan (en nee het was de tww bonus disc)
OK, de Zelda discs waren er ten tijde van mijn post nog, maar die wil niemand hebben want die heeft iedereen al! Wat nou limited edition, net zo limited als de gouden uitvoering van MM :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik begin 1080 al iets positiever in te zien. SSX tricky was zo'n typische multiplatform game met lekker lange laadtijden. Als ik MKDD zie (helemaal laadtijd vrij) dan heb ik er weer vertrouwen in dat 1080 me een stuk beter zal bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 20:13:
[...]
OK, de Zelda discs waren er ten tijde van mijn post nog, maar die wil niemand hebben want die heeft iedereen al! Wat nou limited edition, net zo limited als de gouden uitvoering van MM :/
IDD maar nintendo moves in veryy verry weird ways.

Ik vind het gewoon een vuile commerciele marketing set nu moet je of voor een kapitaal aan games/hardware gekocht hebben om hem uit de sterren catalogus te halen (alsof we ook maar enigzins kans gaan maken met mischien wel 500-1000 discs op de 10000-en die hem willen) of je mag 110 euro uitgeven aan 2 games waarvan ik er zelf maar 1 leuk vind, ik bedoel breid dan die actie uit naar meer game titels want op mario party 5 zit geen hond te wachten en 1080 avalanche spreekt lange niet iedereen aan (zoals mij bijvoorbeeld).

Nu moet ik gvd gewoon 55 euro uitgeven aan een game die ik eigenlijk niet eens zou kopen als de bonus disc anders te krijgen was. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Zit wel op Mario Party 5 te wachten, maar niet voor 55 euro inderdaad ( 22,50 2e hands in de zuidmolen komt meer in de richting ;)). Zag ook dat je hem kreeg bij Mario Super Star Saga op de GBA, die game maar is checken.

Lees er trouwens niks over op Nintendo.nl, weet iemand of die GBA game er nu wel of niet bij hoort?

Ow en SSX 3 is toch wel erug vet!! Tricky nooit gespeeld, maar t.o.v. SSX is dit echt een geweldige verbetering, veel vrijheid, nog grotere banen, niet normale stunts. Heerlijk. Zware concurentie voor 1080 Avalanche iig.
Moet er wel bij zeggen dat ik de Cube controller voor deze game een stuk minder vind als de PS2 pad.

[ Voor 53% gewijzigd door Speedy op 21-11-2003 20:40 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben heel benieuwd naar 1080. EGM heeft het geen denderende cijfers gegeven. Maar ik ben benieuwd wat de mening van andere 'instanties' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Sphinx: The Making Of

Ik had effe geen ruimte om 45mb te sharen voor het filmpje, dus heb ik effe wat shots ervan gemaakt :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/spinx/mum1.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/spinx/mum2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/spinx/mum3.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/spinx/mum4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/spinx/mum5.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/spinx/mum6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/spinx/mum7.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/spinx/mum8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/spinx/mum9.jpg

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 20:13:
[...]
Ik zit tegen de 5000 sterren aansterren aan, dus bijna mijn hele verzameling gaat op aan die bonusdisc. Maar ik heb hem iig zonder die andere 2 spellen te hoeven kopen :)
En over die limited edition discs; er is altijd wat te zeiken. Zijn er te weinig dan kun je er bijna niet aankomen. Zijn er teveel dan zijn de eersten die hem kregen niet elitair genoeg. Boehoe.

Ik ben blij dat ze er genoeg op de markt gooien, loop ik ze tenminste niet mis :)

BTW wil iemand nog een VIP code van een Cube (500) en eentje van Zelda (250) ruilen? Heb ze over omdat toen de platinum uitkwam ik een nieuwe kocht en de ouwe aan het broertje van mn vriendin gaf.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

admiral schreef op 21 november 2003 @ 19:42:
Eindelijk! Viewtiful Joe uitgespeeld :) Op Adults dan he.
Nu dus moeilijkheids graad V-rated. Ben fftjes doorheen geraced naar episode 2, ging wel snel, alles viewtiful of awesome :)

Maar in het eind filmpje van adults komt naar voren dat je nu dus als sylvia kan spelen. Maar ik kan niet vinden waar je kan kiezen wie je wilt spelen :? Weet iemand dat?

Was net ff tv kijken, was er een scene ergens over, zie ik in m'n hoofd zo'n vfx-meter achteruit lopen. Haha beetje teveel gedaan vandaag :)
Hmm je kan dus je fully graded hero van de vorige moeilijkheids graad gebruiken. Dus dit kan alleen met Joe, maar dan kan je dus niet met sylvia oid spelen. En v-rated met een start-poppetje doen is wel erg lastig: een keer in bijv stekels vallen en je bent dood.
Dus of ik ga met Joe V-rated halen, of met sylvia eerst een makkelijkere moeilijkheids graad en dan doorgamen in v-rated.

Nahja, volgens mij is het de moeite toch niet echt om het verhaal bij elk poppetje in een moeilijkheids graad te weten te komen. Ofwel?!
En weet iemand of het uit maakt of je met sylvia nu in kids/adult/v-rated mode uitspeelt, wat story betreft?

Tenzij iemand zegt dat het echt de moeite waard is om verder te gamen met de andere characters, ga ik nu maar es met F-zero verder :)

[ Voor 4% gewijzigd door admiral866 op 21-11-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Zow, vandaag pas mijn tweede cube game uitgespeeld :P
Luigi's Mansion: leuk spel, gelukkig gehuurd en niet gekocht (iets te kort).

Gisteren Mario Kart binnengekrijgen (helaas zonder sterren): toppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op 21 november 2003 @ 21:31:
[...]

Ik zit tegen de 5000 sterren aansterren aan, dus bijna mijn hele verzameling gaat op aan die bonusdisc. Maar ik heb hem iig zonder die andere 2 spellen te hoeven kopen :)
En over die limited edition discs; er is altijd wat te zeiken. Zijn er te weinig dan kun je er bijna niet aankomen. Zijn er teveel dan zijn de eersten die hem kregen niet elitair genoeg. Boehoe.

Ik ben blij dat ze er genoeg op de markt gooien, loop ik ze tenminste niet mis :)

BTW wil iemand nog een VIP code van een Cube (500) en eentje van Zelda (250) ruilen? Heb ze over omdat toen de platinum uitkwam ik een nieuwe kocht en de ouwe aan het broertje van mn vriendin gaf.
Ik heb 6000 sterren dus dat is het probleem niet, het probleem is dat ze 10 van die discs op hun site gooien en die zijn in een half uur op. Daar sta je dan met je 6000 sterren :/
Als ze nou 1000 van die collecter's discs erin doen dan blijven ze er wat langer in staan. Ik ga iig 1 december non-stop refreshen :P Kan ik eindelijk wat nuttigs kopen van die sterren.
zal je zien dat een week later je games kan kopen voor 6000 sterren/stuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb 1080 besteld en hoef de sterrencatalogus dus niet in gate te houden. Misschien dat ik ooit nog een keer die GB player bestel. Ding wil ik namelijk geen euro's aan besteden en aan bijv een collector disc van Zelda wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Gameboy advanced in breedbeeld, tv is ook breedbeeld... Is het dan zo dat ik met de gameboy player ook breedbeeld kan spelen :?

En ik lees wat over kaders, moet dat eromheen of kan je ook full-screen spelen :?

Nog een laatste vraag, kan ik met gba besturen of moet ik met de ngc controller spelen? Ik heb een link-kabel dusss...

[ Voor 23% gewijzigd door beatle op 22-11-2003 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Gister Mario Kart DD gehaald. vet spel, zeker met 2 of meer spelers maar hij is best makkelijk, heb alleen ff moeite gehad met de 150cc special. vanavond misschien verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

beatle schreef op 22 november 2003 @ 13:44:
Gameboy advanced in breedbeeld, tv is ook breedbeeld... Is het dan zo dat ik met de gameboy player ook breedbeeld kan spelen :?

En ik lees wat over kaders, moet dat eromheen of kan je ook full-screen spelen :?
daar zat ik dus ook gister aan te denken :)
gba games zijn idd breder dan hoog, dus een soort breedbeeld zal het wel zijn ja :)
en anders zoom je gewoon net zolang tot die GBAplayer balken wegzijn op je tv
Nog een laatste vraag, kan ik met gba besturen of moet ik met de ngc controller spelen? Ik heb een link-kabel dusss...
kan allebij :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Yes yes,

ik ben sinds 1 uur een trotse bezitter van een NGC + Mario Kart Double Dash.
Ik heb er heel ffkes op gespeeld en het ziet er wel dope uit.

Nu ben ik alleen nog op zoek naar 2 spelletjes:

- Zelda Windwaker
- Virtua Striker

Dus als iemand ze heeft liggen en er toch niets mee doet :P kun je mij heel blij maken. haha

Zo me aanmelden als VIP.. en kijken of ik wat sterren kan sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

o0SmOkE0o schreef op 22 november 2003 @ 14:17:
Yes yes,

- Zelda Windwaker
- Virtua Striker

Dus als iemand ze heeft liggen en er toch niets mee doet :P kun je mij heel blij maken. haha

In de winkel schijnen ze te koop te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ik kan dit allemaal samen kopen voor 100euro:

- Phantasy Star Online Episode 1 & 2 + POWERBOARD + Broadband Adapter

- Het gloednieuwe spel Soul Calibur 2

- Agressive Inline

- Soccer Slam

- Timesplitters 2

Lijkt me best een goede deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Lijkt me ook wel enigszins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Thelema schreef op 22 november 2003 @ 14:27:
[...]

In de winkel schijnen ze te koop te zijn.
Dat wist ik nou ook wel ;) Waar denk je anders dat ik die NGC vandaan heb gehaald :P

Maar misschien een forummember die er toch niets mee doet.

Anywayz, zo maar eens kijken in de 2e hands bak van www.foregames.nl in Tilburg en op zoek naar een VGA adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Thelema schreef op 22 november 2003 @ 14:29:
ik kan dit allemaal samen kopen voor 100euro:

- Phantasy Star Online Episode 1 & 2 + POWERBOARD + Broadband Adapter

- Het gloednieuwe spel Soul Calibur 2

- Agressive Inline

- Soccer Slam

- Timesplitters 2

Lijkt me best een goede deal
Martijn v. W op Marktplaats zeker :P :D

[ Voor 83% gewijzigd door Reignman op 22-11-2003 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
o0SmOkE0o schreef op 22 november 2003 @ 14:17:
Yes yes,

- Zelda Windwaker
- Virtua Striker

Weet je zeker dat je Virtua Striker wil? Ik heb daar louter slechte verhalen over gehoord, zelfs van liefhebbers.

Als je een voetbalgame zoekt ga dan voor ISS of FIFA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Ik heb m'n gamecube via m'n versterker aangesloten op de tv, dus het beeld gaat ook via de versteker.
Als ik nou die standaard AV kabel in m'n gamecube steek dan wordt het geluid van de versterker zachter (dus als ik bijvoorbeeld mp3's luister via de versterker). Zelfs als de stroomkabel niet op de GC is aangesloten!

Nog meer mensen die hier last van hebben, of iemand met een oplossing?

[ Voor 4% gewijzigd door Aikon op 22-11-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 22 november 2003 @ 15:40:
[...]

Weet je zeker dat je Virtua Striker wil? Ik heb daar louter slechte verhalen over gehoord, zelfs van liefhebbers.

Als je een voetbalgame zoekt ga dan voor ISS of FIFA...
ISS of FIFA??? PES natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu beeld via je versterker, wat voor versterker heb je dan? Nope geen last van dat soort gein. Heb mijn cube aangsloten op mijn tv via S-video of RGB en aan beide babels zitten aparte stekkers voor sound die plug ik gewoon in mijn prologic versterker en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Nog een Kirby game voor de GC?
Japanese gaming publication Nintendo Dream has revealed that a new Kirby game is under development- courtesy of HAL and Nintendo. More details inside.
Nintendo Dream, a Nintendo magazine from the land of the rising sun, claim in their latest issue that a new Kirby title is being produced by HAL Laboratory and Nintendo. The publication explains that it is unknown whether the title will be a previously canned project revived for GameCube-or a completely new idea. The magazine also tells that the game is set to be unveiled soon- partly due to the fact that the two companies want to show that Kirby is in no way dead- despite the recent departure of the pink ball o' gum's father- Masahiro Sukurai- from HAL Laboratory.

Interestingly, the publication also states that The Legend of Zelda: Four Swords on GameCube is going well- and that we should expect more collaboration-induced titles- such as Pac-Man and Metal Gear Solid- in the near future.

Whether this will turn out be to true or not is unknown, but you can rest assured that Cube-Europe will have the scoop.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Het lukt me maar niet bij MP om die jump boots op het begin te krijgen :/
En ik word echt extreem chag van de controls als ik 100 keer terug naar boven moet lopen om het juiste ding te locken om de sprong te kunnen maken naar die boots...
Waarom hebben ze toch echte gekozen voor deze stinkcontrols en niet gewoon voor de dual-stick manier :/

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Okyah schreef op 22 november 2003 @ 18:34:
En ik word echt extreem chag van de controls als ik 100 keer terug naar boven moet lopen om het juiste ding te locken om de sprong te kunnen maken naar die boots...
Waarom hebben ze toch echte gekozen voor deze stinkcontrols en niet gewoon voor de dual-stick manier :/
Een "dual-stick manier"?? Het is geen First Person Shooter, ik vind dat de controls heel erg Metroid aanvoelen, ik vind ze heerlijk! (al had de snelheid van het rondkijken/sturen wel wat hoger gemogen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Al is het geen FPS, dan mag het toch nog wel de meest intuitieve control-manier hebben? :? Tis immers wel FP :)
Ik wil gewoon vooruit en strafen met de ene stick, richten/kijken met de andere stick. Dat het neit mogelijk is om de controls te veranderen vind ik dus ERG vervelend..
En ze mogen dan wel metroid aanvoelen, ik vind ze onlogisch :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn xbox verkocht en vorige week een gamecube aangeschaft met zelda erbij :)
En Mario Sunshine er los bij gekocht.
Aangezien ik echt een Nintendo liefhebber van het 1e uur kon ik ook niet zonder de cube.
Ik had echt alle vette games voor de xbox (170 stuks ongeveer), maar ze lieten me allemaal koud!
Mijn moeder heeft een Gameboy player voor me gekocht, zodat ze ook de advance games leuk op tv kan spelen.
Nu is het wachten op Final Fantasy die ik zooo graag wil hebben!
Maar eerst The Hobbit! :D
Dat lijkt me ook een cool spel! Iemand die dit spel al heeft?
Owja, Zelda the WW is echt ongtwijffeld de beste Zelda die ik ook gespeeld heb.
Ik ben er nog niet helemaal, moet eerst nog 2 kerkers in, maar ik hoop dat Hyrule dan open gaat :D
Volgens mij zit daar nog een hele grote wereld daar onder dat water.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 10:16:
[...]
Ik heb 6000 sterren dus dat is het probleem niet, het probleem is dat ze 10 van die discs op hun site gooien en die zijn in een half uur op. Daar sta je dan met je 6000 sterren :/
Als ze nou 1000 van die collecter's discs erin doen dan blijven ze er wat langer in staan. Ik ga iig 1 december non-stop refreshen :P Kan ik eindelijk wat nuttigs kopen van die sterren.
zal je zien dat een week later je games kan kopen voor 6000 sterren/stuk...
Die advance player was 3000 sterren, die is 60 euro bij de meeste winkels.
Lijkt me dat Cube games dan ook 3000 sterren zullen worden.
Althans dat hoop ik!! :D
Zou een erg slimme zet van Nintendo zijn om het zo aan te pakken.
Games verdienen terwijl je games koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

[quote]Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 18:53:
Maar eerst The Hobbit! :D
Dat lijkt me ook een cool spel! Iemand die dit spel al heeft?
[quote]
The Hobbit schijnt wel ok te zijn, maar niet de titel waarop gehoopt werd (Multi-platform Zelda :P ).

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 18:55:
[...]

Die advance player was 3000 sterren, die is 60 euro bij de meeste winkels.
Lijkt me dat Cube games dan ook 3000 sterren zullen worden.
Althans dat hoop ik!! :D
Zou een erg slimme zet van Nintendo zijn om het zo aan te pakken.
Games verdienen terwijl je games koopt.
De GBA Player was 5000 sterren. Ik weet dat heel zeker omdat ik er zelf een besteld (en ontvangen) heb. :P

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, ik ga ook liever voor Final Fantasy Chronicles .
Maar die is er nog niet jammer genoeg.
Skies of Arcadia lijkt me ook wel grappig, maar dat ziet er volgens mij niet zo hele mooi uit.
Ik ken dat spel van de dreamcast, en daar valt me dat ook tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 16:29:
Hu beeld via je versterker, wat voor versterker heb je dan? Nope geen last van dat soort gein. Heb mijn cube aangsloten op mijn tv via S-video of RGB en aan beide babels zitten aparte stekkers voor sound die plug ik gewoon in mijn prologic versterker en klaar :)
Een 15 jaar oude Sansui. Topmodel toendertijds, met dus de mogelijkheid om 2x video-in erop aan te sluiten en 1x video uit. De versterker doet er dus niks mee.

SNES/NES en alles werken wel perfect erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 19:11:
jah, ik ga ook liever voor Final Fantasy Chronicles .
Maar die is er nog niet jammer genoeg.
Skies of Arcadia lijkt me ook wel grappig, maar dat ziet er volgens mij niet zo hele mooi uit.
Ik ken dat spel van de dreamcast, en daar valt me dat ook tegen.
Dan heeft het weinig zin om die dan te spelen op de cube aangezien de gameplay hetzelfde is, alleen de hoofdchars zijn wat opgepoetst maar voor de rest is ie eender met de dc versie
Okyah schreef op 22 november 2003 @ 18:34:
Mij lukt het ook niet, het is die laatste sprong vanaf je schip naar het platform waar ik op blijf haken, maar dat heeft niks met de 'stinkcontrols' te maken.

Controls zijn voor mij gevoel zeer soepel en intuitief, alleen er zou een extra optie voor het draaien van Samus bij moeten komen, dat gaat te langzaam. Zoiets als in tombraider bijvoorbeeld. Hopelijk wordt dat in het volgende deel geimplementeerd. :P

[ Voor 46% gewijzigd door Slurpie Blauw op 22-11-2003 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
MetroidPrime schreef op 22 november 2003 @ 19:08:
[...]

De GBA Player was 5000 sterren. Ik weet dat heel zeker omdat ik er zelf een besteld (en ontvangen) heb. :P
Hoelang duurde dat ongeveer dat je hem thuis kreeg? Ik heb hem namelijk ook besteld en me punten zijn er ook al af =) 2 weekjes ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nintendo is voor kleine kids en ontiegelijke spacende stoners. sry ik moest dit ffkwijt.

dit voor alle kleine kids die op deze site posten: Dont do drugs!!!! rook geen weed het is troep!!!! geniet van de spellen nuchter met een zak chips en wat limonade. als je namelijk steeds stoned bent wanneer je spellen speelt is het later wanneer je niet meer blowed geen moer meer aan. en wordt je elke keer wanneer je een spel speelt herrinert aan het stoned zijn wat best klote is.....

godverdomme ik heb een vriendin nodig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 00:27:
nintendo is voor kleine kids en ontiegelijke spacende stoners. sry ik moest dit ffkwijt.

dit voor alle kleine kids die op deze site posten: Dont do drugs!!!! rook geen weed het is troep!!!! geniet van de spellen nuchter met een zak chips en wat limonade. als je namelijk steeds stoned bent wanneer je spellen speelt is het later wanneer je niet meer blowed geen moer meer aan. en wordt je elke keer wanneer je een spel speelt herrinert aan het stoned zijn wat best klote is.....

godverdomme ik heb een vriendin nodig....
Hmm een gefrustreerde ex junk? :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op 23 november 2003 @ 00:48:
[...]

Hmm een gefrustreerde ex junk? :P
het valt wel mee met mij heb alleen geblowed hoor jeeez om me nou meteen een junk te noemen...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

en hoe moeten wij weten dat je alleen geblowed hebt ... :?

kan je bij de frs spellen kopen en dan meteen ruilen?
ja het gaat mij om mk:dd + 1080 A })

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
HIValicious schreef op 23 november 2003 @ 01:12:

FRS doet niet zo moeilijk met ruilen in tegenstelling tot MM, daar kun je alleen ruilen als de plastic verzegeling er nog opzit. Honden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Goudstof schreef op 23 november 2003 @ 01:59:
[...]

FRS doet niet zo moeilijk met ruilen in tegenstelling tot MM, daar kun je alleen ruilen als de plastic verzegeling er nog opzit. Honden :(
Ja leuk :| dan kan je ook echt wel weten of het een leuk spel is |:(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 23 november 2003 @ 01:12:

Zat ik ook al aan te denken , op de 28e ff 1080 kopen bij de nedgame , vipcode invoeren thuis en zelda dics krijgen en daarna 1080 weer terug brengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
FRS heeft idd soepel ruilbeleid. Ik wilde een keer een game ruilen tegen een game die binnen de 2 weken ruiltermijn nog moest uitkomen. TOen ik hem eerder wilde ruilen zeiden ze tegen me dattik hem ook nog mee kon nemen om eerst ff uit te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 09:25:
[...]

Zat ik ook al aan te denken , op de 28e ff 1080 kopen bij de nedgame , vipcode invoeren thuis en zelda dics krijgen en daarna 1080 weer terug brengen :P
En dan vinden jullie mij cheaten als ik bij nintendo een extra vipcode wil lospeuteren. Daar heb je alleen nintendo mee.

Nee jullie willen een medegamecuber benadelen door zijn vipcode te gebruiken !!! :( :? :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Goudstof schreef op 23 november 2003 @ 01:59:
[...]

Daar heb ik nog nooit last van gehad. Bij de MM in Leeuwarden besloot ik een keer na een week dat een spel niet leuk was. Heb zelfs gewoon het geld teruggekregen; dat heb ik een andere winkel nooit zien doen.
Ze keken daar gewoon even naar het discje of er geen krassen op zaten en ik kreeg zo contant mn geld terug. Binnen 2 weken kan dat blijkbaar. Iig in Leeuwarden. Iig ongeveer een jaar geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Ecco schreef op 23 november 2003 @ 13:06:
[...]

Daar heb ik nog nooit last van gehad. Bij de MM in Leeuwarden besloot ik een keer na een week dat een spel niet leuk was. Heb zelfs gewoon het geld teruggekregen; dat heb ik een andere winkel nooit zien doen.
Ze keken daar gewoon even naar het discje of er geen krassen op zaten en ik kreeg zo contant mn geld terug. Binnen 2 weken kan dat blijkbaar. Iig in Leeuwarden. Iig ongeveer een jaar geleden :P
Dat is nu nog steeds zo bij de MM in Leeuwarden. Ik haal daar vooral mijn games aangezien het naar mijn mening een perfecte game afdeling heeft :) Binnen 14 dagen kan je omruilen maar dat gebeurd bij mij niet vaak :+ Ze vragen waarom je hem terug brengt en al zeg je omdat de wc papier op was dan krijg je gewoon je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Ecco schreef op 23 november 2003 @ 13:06:
[...]

Nou, in R'dam niet hoor, ik kreeg direct te horen dat ze geen software terugnemen en er viel niks tegen in te brengen. Mschien dat ik het bij een andere verkoper nog probeer en met een betere smoes op de proppen kom, maar ik vrees het ergste. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goudstof schreef op 23 november 2003 @ 14:08:
[...]

Nou, in R'dam niet hoor, ik kreeg direct te horen dat ze geen software terugnemen en er viel niks tegen in te brengen. Mschien dat ik het bij een andere verkoper nog probeer en met een betere smoes op de proppen kom, maar ik vrees het ergste. :|
Maak ze wijs dat de disc niet werkt en dat ze je een ondeugdelijk product hebben verkocht, dan zijn ze verplicht je je geld terug te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Koffiezuiper schreef op 23 november 2003 @ 13:25:
[...]

Dat is nu nog steeds zo bij de MM in Leeuwarden. Ik haal daar vooral mijn games aangezien het naar mijn mening een perfecte game afdeling heeft :) Binnen 14 dagen kan je omruilen maar dat gebeurd bij mij niet vaak :+ Ze vragen waarom je hem terug brengt en al zeg je omdat de wc papier op was dan krijg je gewoon je geld terug.
Lol ik zie het al voor me:

verkoper: Ah, u wilt deze game ruilen?, mag ik vragen waarom?
jij: Ja naturllijk, het WC papier was op :D
verkoper: Ach ja, dat kan gebeuren natuurlijk :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harley schreef op 23 november 2003 @ 12:55:
[...]

En dan vinden jullie mij cheaten als ik bij nintendo een extra vipcode wil lospeuteren. Daar heb je alleen nintendo mee.

Nee jullie willen een medegamecuber benadelen door zijn vipcode te gebruiken !!! :( :? :(
Dan moet nintendo die bonus disc maar toegankelijker maken , ik als fan ga zo ver als nodig is om die disc te bemachtigen zelfs een game puur voor de vipcode kopen en hem daarna weer inruilen/terug brengen.

Hadden ze hem maar in de sterren catalogus moeten zetten voor 2000-2500 sterren in een onbeperkte vooraad in plaats van die achterlijke 4500 sterren met slecht een gelimiteerd aantal exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Elroy schreef op 20 november 2003 @ 21:50:
Zo ik heb ook effe een nieuwe game (MP) aangemaakt en de jump geprobeert voor de space jump boots dinges :P :)
En na 30x proberen was het me gelukt :)
Gelukkig heb ik de US versie anders moest ik 30x dat pokke end heen en weer lopen 8)7 ;)
*snif* Ik ben trots op je Elroy!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Wees jaloers op mijn zelda collecters edition CD! :D
Moet alleen nog ff een 2e controllertje hebben voor mn cube, en ik wacht met smart op baiten katos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Nope vind ik een slechte reden

Jij wil iets wat exclusief is dan moet dat exclusieve ook niet toegankelijk te verkrijgen zijn !!!

anders is het niet meer exclusief.

Wat is er nou leuk aan een ferarri hebben als de hele straat er al een heeft staan omdat ze nu toch maar voor 1000,- euro te verkrijgen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 11-09 12:57

jasjenl

Liab A Tymo

Om even op een paar berichten hierboven mbt Metroid Prime te reageren: ik vind de controls ervan niet geweldig en dat heeft met name te maken met de first-person view. Waar ik nog steeds problemen mee heb (en ik zit nu op zo'n 80 % van het spel) is dat je in zo'n fp view als MP heeft niet precies kunt zien waar je staat omdat je je voeten niet ziet. Als je dus naar een platform moet springen, blijft het altijd min of meer een gok of je op het platform zult landen of ernaast terecht gaat komen, helemaal als dat platform ook nog eens in beweging is. Regelmatig is het me al gebeurd dat ik tig keer hetzelfde stukje opnieuw moet doen omdat ik er net even naast spring. Was het spel in third-person view gemaakt, dan waren dit soort situaties veel beter te spelen geweest. Sowieso ben ik geen voorstander van first-person views in spellen, want je hebt gewoon nooit zo'n goed overzicht van de omgeving waarin je je bevindt als in third-person view.

Maar ik vind MP dus af en toe een behoorlijk frustrerend spel. Een spel mag af en toe best een uitdaging vormen, maar bij mij veroorzaakt MP de laatste tijd toch steeds vaker meer ergenis als gevolg van de besturing, wat me ten koste van het spelplezier gaat en dat kan toch niet de bedoeling zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan binnenkort 1080 Avalanche te halen maar zit een beetje krap bij kas. Ik was dus van plan om de volgende spellen te verkopen: Soul Calibur 2 voor 30 euro, Super Mario Sunshine en Wave Race voor 20 euro. Voor email check me profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 14:11:
[...]
Maak ze wijs dat de disc niet werkt en dat ze je een ondeugdelijk product hebben verkocht, dan zijn ze verplicht je je geld terug te geven.
Ik kan het allicht proberen, als ze em maar niet gaan testen dan. Anders kom ik op hun zwarte lijst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Even een paar ervaringen met True Crime.
Het spel op zich is best vermakelijk, vooral de ontwikkeling van je karakter is leuk en maakt het spelen ook leuker. De hele ervaring wordt echter verpest door technische mankementen. Zo is de game al 2x zonder reden vastgelopen. Maar dat valt nog mee in vergelijking met de problemen die engine zelf heeft. Grafisch issie sowieso niet spectaculair maar de pop-up is echt verschrikkelijk. Zo worden kleinere objecten naast de weg pas weergegeven als je er vlak naast zit of nog erger als je er al tegenaan bent geknald...Heel erg jammer. Leuk hoor dat je heel LA (mega groot) maar niet tegen deze prijs...

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.