Het Grote Gamecube topic deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.369 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:34
En nogmaals, Nintendo is erg netjes qua service. Heb vandaag een email binnen gekregen over mijn probleem dat ik geen bevestiging email binnen kreeg en of ik dat onderhand al had gekregen en nu krijg ik er weer één dat ze het zullen uitzoeken. Ik vind ze erg rap
Ik hoop van harte dat ze bij mij ook wat rapper hier op in zullen gaan, aangezien ik precies het zelfde probleem heb :/ Mijn eerste mailtje ruim een week geleden verstuurd en net een half uur geleden wat voor het eerst gehoord...

Naar welk e-mail adres mailen jullie normaal eigenlijk? Ik probeer het dus steeds naar contact AT nintendo.nl...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
contact idd.

Ze reageren hier telkens binnen 1 werkdag, perfect dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
mca2 schreef op 01 december 2003 @ 15:42:
[...]

Nou dat moet je ook maar net weer weten zeg. In dat intro filmpje doen ze je geloven dat je het kan doen door die kabel om die poten heen te wikkelen. Toch wat meer oefenen, een medaille is ook niet echt om over naar huis te schrijven.

Hoe bevielen deel 1 (welke is dat trouwens?) en deel 2 (rebel leader) eigenlijk?
Deel 1 is op de N64 uitgekomen en die vond ik erg vermakelijk! Deel 2, ROGUE leader, was een lauchgame van de Cube en die vond ik eigenlijk een tikje te moeilijk. Beide games waren alleen vliegspellen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat toch best hard nog maar 646 collector's editions van zelda over.

Hoop mensen met 4500 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 19:42:
Gaat toch best hard nog maar 646 collector's editions van zelda over.

Hoop mensen met 4500 punten.
Ik jammergenoeg niet. ;( Heb maar 2600 kunnen sparen aangezien ik maar een tijdje een PAL cube had.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-09 16:42
ik haal het helaas ook niet met mijn 3800 sterren

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog sterren ruilen ik heb nog een cube registratie code en een MK:DD code die ik graag wil ruilen tegen anderen in de bijna niet betsaande hoop dat ik nog een vage kans zou kunnen maken op zo'n collectors disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik haal het ook net niet met mijn 0 sterren. Jammer zeg.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Ik heb 4560 (jaja! :D) en ik ga em NIET bestellen.
1080 Avalanche VIP krijg ik van een vriend. (ownage)
want ik heb mk dd al. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Hidde op 01-12-2003 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik heb iets meer dan 4000 sterren, maar ik spaar vrolijk verder voor een Gameboy Player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

ik trek 'm wel een keer van e-bay voor 20 euro ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 01 december 2003 @ 21:38:
ik trek 'm wel een keer van e-bay voor 20 euro ofzo :)
veel succes er staan er nu 4 op ebay nl en die gaan allemaal voor rond de 70-80 euro de deur uit dus naar die 20 kun je wel fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:47
Zoveel geld? Allemachtig, voor iets dat niet echt schaars is. En voor dat geld heb ik ze liever op NES en N64 orgineel in doos (moet te doen zijn voor dat geld). Sommige mensen zijn echt niet goed wijs dus :)

Maar goed, heb mijn exemplaar veilig gesteld door MKDD en 1080 te registreren. Duurt volgens het mailtje alleen nog wel een maand voor hij mijn kant op komt :(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaahaahaa...

Heb er net nog een collecters disc van Zelda kunnen bestellen, en nog steeds ruim 2500 sterren over. Benieuwd hoelang Nintendo er over doet betrefd het versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

* Blaasvis heeft de collector's disc al thuis :)

ik heb em gekocht op de hcc-dagen voor 20 euro
Ik had geen zin om nog 1500 sterren erbij te sparen.

[ Voor 7% gewijzigd door Blaasvis op 01-12-2003 22:42 ]

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al wat scores voor 1080 Avalanche?

Heb zelf in de trick mode 2 records :

Air Make : 30400
Half-Pipe : 87600

Zijn waarschijnlijk records van niks maar ik heb het spel pas 2 dagen he ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
whaha dat cybertour formula racer ziet er bagger uit zeg ... hehe

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Hmm een vriend van me gaat deze maand een cube met DD kopen en ik kan de bonusdisc van hem kopen voor 10 euro. Een andere vriend gaat misschien MP5 kopen en wil mij wel de vip code geven.
En ik heb ook nog eens genoeg punten om er zelf een aan te schaffen.

Een zien met hoeveel van die discs ik uiteindelijk zit opgescheept, anders kan ik er vast hier wel iemand blij mee maken :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 22:42:
Iemand al wat scores voor 1080 Avalanche?

Heb zelf in de trick mode 2 records :

Air Make : 30400
Half-Pipe : 87600

Zijn waarschijnlijk records van niks maar ik heb het spel pas 2 dagen he ;) .
Zijn betere scores dan die van mij, ik bak er namelijk niets van. Vandaag heb ik alle bekers gehaald bij die check point races en alle tracks gedaan bij de time trail 8) Extreme mode daarna ook meteen afgemaakt en dat was behoorlijk pittig, zal extreme ook even uitspelen met de andere chars :) En meteen de trick mode nog maar is bekijken.
w8 wel tot nintendo met een betere deal komt
Bij een pak vla zeker? :+

[ Voor 7% gewijzigd door Koffiezuiper op 01-12-2003 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 22:26:
[...]

veel succes er staan er nu 4 op ebay nl en die gaan allemaal voor rond de 70-80 euro de deur uit dus naar die 20 kun je wel fluiten.
dan

• hoef ik 'm helemaal niet meer
• w8 wel tot nintendo met een betere deal komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Ecco schreef op 01 december 2003 @ 22:51:
Een zien met hoeveel van die discs ik uiteindelijk zit opgescheept, anders kan ik er vast hier wel iemand blij mee maken :)
O-)

eerst maar kijken of je daadwerkelijk met 'n overschot aan cd's komt te zitten, zo ja kan je ze altijd aan mij verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik deed toch niets met die sterren, dus heb het hier maar voor gebruikt, Kan ze wel lekker blijven sparen. Maar ik had ook gewoon ff geen behoefte om MP5 aan te schaffen, doe ik pas als ik echt genoeg heb aan MP4 en nieuwe mini games wil. Hopelijk deze week eindelijk mijn nieuwe PC, kan ik ff Unreal Tournament 2003 op volle sterkte spelen, de Cube zal dan weer ff op plaats 2 staan, dit spel is voor mij echt het meest verslavende wat er bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

OMG wat merk ik nu dat ik het NES en SNES tijdperk heb overgeslagen. Ik heb gisteren Super Mario Sunshine gekocht en ben nu op de Delfino Plaza. Het lukt me gewoon niet om die nepmario te pakken. Ik heb inmiddels al ruim 30 rondjes achter hem aan gerend. Morgen maar eens met mijn memorycard naar de winkel, zodat ik weer verder kan. 8)7

Ik ben wel onder de indruk van hoe het er allemaal uitziet. Leuk spel, kan ik me nog wel een tijdje mee vermaken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik moet zeggen dat ik 1080A wel een erg geslaagde game vind. Met name de besturing bevalt me. Tot nu toe heb ik alleen nog maar geraced en heb nog helemaal niets met trucjes etc gedaan. Toch vermaak ik me prima maar ik zou het wel jammer vinden als die boards alles is dat te unlocken is...Ook valt het realistische gevoel me op. Ik heb pas een paar keer geskied en ik merk dat ik bij dit spel dezelfde gevoelens krijg. Vooral bij de laatste track van de hard challenge krijg ik een goed gevoel van vrijheid, dat goed wordt ondersteund door de rustige muziek. Ik vermaak nu met alleen het boarden nu al prima. Maar als ik de trucjes ga leren vermaak ik me nog langer denk ik.

Ook heb ik inmiddels True Crime helemaal rond. Toch wel een goede titel maar iets te "playstation-achtig". Ik heb sterk het idee dat er teveel aandacht is besteed aan het imago van de game dan aan bepalde gameplay elementen. Desondanks heb ik me er prima mee vermaakt! Nu maar hopen dat PoP:SoT en RE:VC snel komen....
offtopic:
Ik kan opeens niet meer inloggen bij DVDboxoffice. ZIjn er meer mensen die hier last van hebben? Ik baal wel want zo kan ik niet controleren of RE:VC al is verstuurd

[ Voor 10% gewijzigd door Deddiekoel op 02-12-2003 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Koffiezuiper schreef op 01 december 2003 @ 15:09:
[...]

Hier heb je de pws voor de pistes: De derde zit er ook al bij, 4de heb ik nog niet =)

JAS3IKRR

2AUNIKFS

EATFIKRM
Tnxs!

Welke track(s) vinden jullie eigenlijk goed?
Zelf ga ik wel erg hard op het nummer van 8711 (of was het een iets andere naam) - Beat Me Beat Me
Ik heb expert net niet uitgespeeld maar ook daarna blijft er genoeg te spelen over. Zelf pak ik het spel voor de 'levensechte' adrenaline kick en gebruik het als een soort stressbal.

[ Voor 16% gewijzigd door Disciplus-Simplex op 02-12-2003 00:28 ]

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Canaria schreef op 01 december 2003 @ 23:41:
OMG wat merk ik nu dat ik het NES en SNES tijdperk heb overgeslagen. Ik heb gisteren Super Mario Sunshine gekocht en ben nu op de Delfino Plaza. Het lukt me gewoon niet om die nepmario te pakken. Ik heb inmiddels al ruim 30 rondjes achter hem aan gerend. Morgen maar eens met mijn memorycard naar de winkel, zodat ik weer verder kan. 8)7

Ik ben wel onder de indruk van hoe het er allemaal uitziet. Leuk spel, kan ik me nog wel een tijdje mee vermaken.
Zeker een leuk en vermakelijk spel SMS.
Wat betreft die nepmario; dat heb ik ook een keer gehad. Lijkt wel of ie dan in godmode terecht komt. Heb gewoon m'n cube gereset en daarna opnieuw begonnen. Daarna had ik dat pisventje zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Deddiekoel schreef op 01 december 2003 @ 23:52:
Ik moet zeggen dat ik 1080A wel een erg geslaagde game vind. Met name de besturing bevalt me. Tot nu toe heb ik alleen nog maar geraced en heb nog helemaal niets met trucjes etc gedaan. Toch vermaak ik me prima maar ik zou het wel jammer vinden als die boards alles is dat te unlocken is...Ook valt het realistische gevoel me op. Ik heb pas een paar keer geskied en ik merk dat ik bij dit spel dezelfde gevoelens krijg. Vooral bij de laatste track van de hard challenge krijg ik een goed gevoel van vrijheid, dat goed wordt ondersteund door de rustige muziek. Ik vermaak nu met alleen het boarden nu al prima. Maar als ik de trucjes ga leren vermaak ik me nog langer denk ik.

Ook heb ik inmiddels True Crime helemaal rond. Toch wel een goede titel maar iets te "playstation-achtig". Ik heb sterk het idee dat er teveel aandacht is besteed aan het imago van de game dan aan bepalde gameplay elementen. Desondanks heb ik me er prima mee vermaakt! Nu maar hopen dat PoP:SoT en RE:VC snel komen....
offtopic:
Ik kan opeens niet meer inloggen bij DVDboxoffice. ZIjn er meer mensen die hier last van hebben? Ik baal wel want zo kan ik niet controleren of RE:VC al is verstuurd
ik kan gewoon inloggen hoor, ik ben overigens zelf nog aan het twijfelen of ik 1080 moet halen (heb ssx 3 al) of mario party 5 (heb mp 4 al) :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

@Phusebox: Good to have you back on board sir (beetje laat, heb eff vakantie gehad :P )

Moet eerlijk zeggen dat die Zelda collectors disk me wel kewl lijkt, maar meer voor de heb. Ik had 'm kunnen bestellen, maar ik heb toch maar besloten nog eff door sparen voor een GBA player, GBA SP, Wavebird of een ander collectors item (mochten die ooit nog komen).
4500 sterren lijkt me wat veel voor een bonus disc (vergelijk met de andere Zelda bonus-disc voor 3000 sterren), maar op zich vind ik dat Ninty wel goed z'n best doet de disc
voor een groter publiek beschikbaar te stellen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:08

jOzh

Sweet dude!

offtopic:
Bij mij is onlangs (ongevraagd) m'n inlognaam veranderd naar m'n e-mailadres, misschien moet je dat ff proberen?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op 01 december 2003 @ 22:51:
Hmm een vriend van me gaat deze maand een cube met DD kopen en ik kan de bonusdisc van hem kopen voor 10 euro. Een andere vriend gaat misschien MP5 kopen en wil mij wel de vip code geven.
En ik heb ook nog eens genoeg punten om er zelf een aan te schaffen.

/me meld zich bij deze als iemand die je er blij mee zou kunnen maken O-) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Disciplus-Simplex schreef op 02 december 2003 @ 00:27:
[...]

Tnxs!

Welke track(s) vinden jullie eigenlijk goed?
Zelf ga ik wel erg hard op het nummer van 8711 (of was het een iets andere naam) - Beat Me Beat Me
Ik heb expert net niet uitgespeeld maar ook daarna blijft er genoeg te spelen over. Zelf pak ik het spel voor de 'levensechte' adrenaline kick en gebruik het als een soort stressbal.
Weet zo even niet van welke groep die komt maar het nummer heet Pretty Neat, die vond ik wel erg fijn om gewoon time attack te doen. Verder zit er nog een rustig nummer in (beetje als laatste) die wel fijn is als je muntjes gaat verzamelen :)

Ik heb gister ook extreme gehaald en dat was me toch vrij pittig, tegenstander doet echt zijn best :P

In dit rijtje staan alle codes voor de avalanches:

JAS3IKRR

2AUNIKFS

EATFIKRM

9AVVIKNY

Wat je kan unlocken (deel):

Opzich kan je veel unlocken, heb wel even een kijkje genomen op gamefaqs maar wou het liever zelf ontdekken. Via de timetrail kan je alle normale boards unlocken en nog is een andere look voor alle boards.
En via de checkpoint races kan je leipe boards unlocken zoals een pinquin, Nintendo 8bit controller, verf kwast en als laatste een rocket. Als je met de rocket gebukt gaat zitten krijg je een enorme turbo 8).

Als je de expert mode haalt krijg je een alternatief costume, je krijgt alleen het costume van jouw gekozen racer dus je mag het 5x doen :) En bij extreme mode krijg je andere characters, dit zijn geen serieuse chars maar als voorbeeld krijg je een skelet die arrrr roept :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:39
Aaaaah, ik ben echt slecht in 1080.... Op de een of andere manier kan je tegen gaan om te vallen, en ik krijg dat dus echt niet voor elkaar. Ik lig steeds weer met me harses in de snieeuw. Om gek van te worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Iemand hier 1080 al ontvangen van GameRelease.nl???!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote Smurf schreef op 02 december 2003 @ 10:29:
Aaaaah, ik ben echt slecht in 1080.... Op de een of andere manier kan je tegen gaan om te vallen, en ik krijg dat dus echt niet voor elkaar. Ik lig steeds weer met me harses in de snieeuw. Om gek van te worden :X
Dat heb ik nou met Miniboosten bij Mario Kart, voorlopig heb ik het maar ff opgegeven, is alleen een must bij Time Attack overigens, maar ik kan nog steeds mijn tijd verbeteren zonder boosts, houdt een keer op als ik echt perfect rondes rijd.

Ik zag wel een filmpje van dit spel, zag er leuk uit. Is het een beetje anders dan die andere games in dit genre? Ik zag een beetje arcade dingen als een soort bruggetje waar je overheen ging wat instorte. Ik hou wel van arcade namelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Dat is vrij lastig om uit te leggen met 1080. De tracks vind ik vrij arcade, vreemde routes en dingen die om je heen gebeuren. Maar de gameplay en controls voelen juist erg realistisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich wel in mijn straatje. Misschien volgend jaar of zo, eerst Prince of Persia en Beyond Good & Evil, eindelijk weer eens goeie Single Player games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
jOzh schreef op 02 december 2003 @ 09:32:
[...]

Bij mij is onlangs (ongevraagd) m'n inlognaam veranderd naar m'n e-mailadres, misschien moet je dat ff proberen?
Dat wasset idd. Ik kon nu weer inloggen heb meteen mijn openstaande order geannuleerd! Ik heb RE:VC ook maar besteld bij DVDsoon.com.
Thelema schreef op 02 december 2003 @ 11:22:
Iemand hier 1080 al ontvangen van GameRelease.nl???!
Ik heb mijn 1080A van Gamerelease...

[ Voor 34% gewijzigd door Deddiekoel op 02-12-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een klein vraagje: Ik heb een 16 games + gamecube + 2 wavebirds.
Ik heb nog geen enkele code geregistreerd.
Kan dit allemaal nog en zo ja, heb ik dan al wat punten om er iets mee te kunnen?

Ik ga verder niet steeds sites bezoeken oid, ik wil gewoon even weten of het de moeite waard is om de hele boel bij elkaar te gaan zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Ja, zover ik weet kan je alles gewoon nog registreren. Als je aan de 4500 punten komt kan je nog de Zelda Collectors cd bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 19:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Deddiekoel schreef op 02 december 2003 @ 14:21:Ik heb mijn 1080A van Gamerelease...
Dan was jij van eens van die 5 die hun exemplaar als eerste hebben ontvangen.
Ik krijg constant verhalen te horen dat de leverancier moeilijk doet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Fred_Perry schreef op 02 december 2003 @ 16:25:
"Nintendo eats up the competition this holiday season"
Super Nintendo! Ehm... supernintendo, ehm... never mind. Goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09-09 11:55
Weet iemand een nederlandse site waar de breedband adapter nog te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

BlubberZwijn schreef op 02 december 2003 @ 17:07:
ja, die zoek ik ook nog. Kan niet wachten tot ik mario kart met de warppipe kan spelen :Y)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
rajackar schreef op 02 december 2003 @ 17:15:
[...]

ja, die zoek ik ook nog. Kan niet wachten tot ik mario kart met de warppipe kan spelen :Y)
Ja idd :) ik zie em wel staan op igshop.nl maar ik weet niet of dit een beetje een snelle/goeie winkel is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:28

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 15:51:
Kan dit allemaal nog en zo ja, heb ik dan al wat punten om er iets mee te kunnen?

Ik ga verder niet steeds sites bezoeken oid, ik wil gewoon even weten of het de moeite waard is om de hele boel bij elkaar te gaan zoeken. :)
Dikke kans dat je een aardig eind in de buurt van de 4.500 komt voor de Zelda-disc.. tenminste, als je games hebt die bij de VIP24/7-aktie horen. Hier is een listje.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:02

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

BlubberZwijn schreef op 02 december 2003 @ 17:07:
Op gamerelease.nl staat hij voor 49.99.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:39
Bij ons in Almere had de Mediamarkt een breedband adapter liggen, maar hij was een beetje duur. Dacht iets van € 39,95.
edit:
dan is het eigelijk toch nie zo duur, had ik hem nu maar meteen meegenomen

[ Voor 28% gewijzigd door Grote Smurf op 02-12-2003 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

BlubberZwijn schreef op 02 december 2003 @ 17:23:
[...]

Ja idd :) ik zie em wel staan op igshop.nl maar ik weet niet of dit een beetje een snelle/goeie winkel is :|
die is wel absurd duur daar zeg

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Twee Dee schreef op 02 december 2003 @ 17:27:
[...]

Op gamerelease.nl staat hij voor 49.99.
edit: laat maar al gevonden |:(

[ Voor 13% gewijzigd door BlubberZwijn op 02-12-2003 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44

[knip]

Nu maar hopen dat PoP:SoT en RE:VC snel komen....
RE:VC ???

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Resident Evil: Code Veronica. Die is overigens in de US alweer uitgesteld. :) Nu naar 5 december.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
schnumi schreef op 02 december 2003 @ 21:05:
[...]

Resident Evil: Code Veronica. Die is overigens in de US alweer uitgesteld. :) Nu naar 5 december.
Aha, beetje de letter verkeerd om zetten he, leuk hoor... :)

Op PS2 is hij iig wel leuk, maar eerst deel 2 en 3 checken.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef mij maar RE:4 :). Die filmpjes zagen er strak ui. RE:CV is toch een port??? Geen remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
RE:CV is gewoon een port inderdaad :)

Iemand hier met 1080 die wat van het trick systeem af weet? Ik kan compleet geen combo's maken of fatsoenlijk punten halen. Als ik van die schrans af ga heb ik zo rond de 1000 punten ipv de 28k die je moet halen :+ Dus iemand tips en welke combinatie goed is? Zonet even alles geunlocked met de expert mode, nu nog even alles op extreme unlocken...wat een gedoe zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 15:51:

Als je die codes gaat reggen kun je dat dan doen via deze link:
http://www.nintendo-europ...ndex.jsp?m=l&a=Deddiekoel
Dan krijg ik namelijk ook weer wat sterren!

Ik heb bij gamerelease mazzel gehad. komt wellicht omdat ik ook in Tilburg woon.

Met 1080 lukken mij die tricks ook voor geen meter. Mijn record is iets in de 3000...

RE:VC is idd de US versie. Ik heb die nu bij DVDsoon besteld. Dat scheelde weer een paar euri. Ik hoop dus binnenkort RE:VC én PoP:SoT binnen te krijgen!

[ Voor 22% gewijzigd door Deddiekoel op 02-12-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Koffiezuiper schreef op 02 december 2003 @ 21:54:

Iemand hier met 1080 die wat van het trick systeem af weet? Ik kan compleet geen combo's maken of fatsoenlijk punten halen. Als ik van die schrans af ga heb ik zo rond de 1000 punten ipv de 28k die je moet halen :+ Dus iemand tips en welke combinatie goed is? Zonet even alles geunlocked met de expert mode, nu nog even alles op extreme unlocken...wat een gedoe zeg :P
Volgens mij kun je eerst beter genoeg muntjes halen, zodat je voor het snelste (vierde) board kan kiezen. Scheelt een heel stuk. Ook kun je zo de shortcuts mooi verkennen.
Die trukjes lukken mij ook niet, maar dat is in het echt ook zo ;). Ik ga lekker de schans zo hard mogelijk af zonder truuks. Voelt gewoon beter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Zo heb de broadband adapter maar gewoon besteld bij gamerelease, dus als in het weekend iemand mario kart wil proberen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

LOL @ gamekings:

ze zitten Mario kart Double Dash te reviewen, zegt skate:
Dit is dus echt zon game die ik ga gebruiken als excuus om mn neefjes en nichtjes weer eens op te gaan zoeken, om met ze te gaan spelen

-hmm jongens dat klinkt wel een beetje shady he :P
LOL

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand interesse heeft in Rebel Strike:

http://forum.fok.nl/showtopic.php/435935

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Disciplus-Simplex schreef op 02 december 2003 @ 22:27:
[...]

Volgens mij kun je eerst beter genoeg muntjes halen, zodat je voor het snelste (vierde) board kan kiezen. Scheelt een heel stuk. Ook kun je zo de shortcuts mooi verkennen.
Die trukjes lukken mij ook niet, maar dat is in het echt ook zo ;). Ik ga lekker de schans zo hard mogelijk af zonder truuks. Voelt gewoon beter >:)
Mja ik heb zowat het hele spel voor de 100% uitgespeeld :) De trick mode is nog het laatste wat ik moet doen. En de extreme mode nog even uitspelen met nog een paar chars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

yay!

Sinds gisteravond ben ik ook de trotse bezitter van zo'n paars schatje O+

Vriendin en ik hadden al besloten om m te kopen, gistermiddag ineens een mailtje: zullen we vanavond een cube kopen?
:D OK :D

Anyways, cube gekocht dus, met een extra el-cheapo controller erbij (wilde mijn vriendin, omdat ze zoiets had van: is aan mij niet besteed die duurdere controller, ik maak m toch kapot etc etc) die dus na 5 minuten er al mee kapte!!! :( :( :(

Dat tril gebeuren ging aan en bleef maar gaan, ook na controller te verwijderen, cube uit, controller erin, cube aan, ding bleef maar rrrrrrrrrrrrrrr doen :(
(ook in andere poorten)

Was dus wel balen, want we wilden net lekker met z'n 2en beetje gaan gamen.
Vriendin gaat dus vanmiddag m ruilen voor een echte (ik zat de hele tijd maar in mijn gedachten: zie je wel, zie je wel)

Maar wat ik gisteren ook merkte, is dat als je er maar 1 controller in hebt, en die doe je in de 2e aansluiting, je dus wel iets kan starten met (A) maar daarna reageert die niet meer op de knoppen :?

Dit is bij THPS3 (enige die we nu ff hebben, SSX3 hadden ze niet :( ) het geval.

Hoort dit? Of is cubeje gewoon fucked up?

Verder wel hardstikke blij met cube :) Speelt lekker, controller is ff wennen, kwam er na een half uur THPS ineens achter dat er nog een knopje was (B) die zit een beetje op een rare plek eigenlijk vind ik :)

[ Voor 11% gewijzigd door philipnorth op 03-12-2003 08:07 ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipnorth schreef op 03 december 2003 @ 08:05:

Verder wel hardstikke blij met cube :) Speelt lekker, controller is ff wennen, kwam er na een half uur THPS ineens achter dat er nog een knopje was (B) die zit een beetje op een rare plek eigenlijk vind ik :)
het roze knopjes voor de R-knop zeker :) Daar kwam ik ook pas na een uur achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Gefeliciteerd met jullie nieuwe paarse kindje. zorg dat je voortaan alleen Nintendoo kleertjes voor de kleine koopt want je wilt toch wel het beste voor je kroost of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

RSP schreef op 03 december 2003 @ 10:03:
[...]

Gefeliciteerd met jullie nieuwe paarse kindje. zorg dat je voortaan alleen Nintendoo kleertjes voor de kleine koopt want je wilt toch wel het beste voor je kroost of niet soms?
Ben ik het helemaal mee eens :)

en mijn vriendin ook gelukkig :D

Zit alleen een beetje met dat van die originele controller op aansluiting 2 die dus niets doet, je kan wel alles starten, maar op het moment dat je kan gaan spelen echt hij niet meer reageert....of verwacht ie dan echt een controller op aansluiting 1 :?

Oftewel, je zou met controller 2 (op aanlsuiting 2) nooit een single player game als player 1 kunnen spelen?
Iemand die dat kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 22:26

TdV

philipnorth schreef op 03 december 2003 @ 10:12:
[...]

Zit alleen een beetje met dat van die originele controller op aansluiting 2 die dus niets doet, je kan wel alles starten, maar op het moment dat je kan gaan spelen echt hij niet meer reageert....of verwacht ie dan echt een controller op aansluiting 1 :?

Oftewel, je zou met controller 2 (op aanlsuiting 2) nooit een single player game als player 1 kunnen spelen?
Iemand die dat kan bevestigen?
Volgens mij kan dat inderdaad niet, waarom zou je dat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

TdV schreef op 03 december 2003 @ 10:18:
[...]

Volgens mij kan dat inderdaad niet, waarom zou je dat willen?
Was meer een test ook om te kijken of die 2e aansluiting niet naar de kl*te was eigenlijk, en ik zag dus dat ik dan wel door het menu kan lopen, maar daarna niet meer :)
(wilde zeker weten dat het door die crappy el cheapo controller kwam en niet door mijn lieve nieuwe cubeje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:02

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Dan kun je toch als proef op de som de crappy controller in 1 doen, en de Ninty controller in 2?
Dan ben je er ook!

Als dan ineens je Ninty controller blijft rumblen dan is het helaas je nieuwe paarse kindje dat ziek is :X

Maar het zal wel aan die controller liggen hoor ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Twee Dee schreef op 03 december 2003 @ 10:36:
Dan kun je toch als proef op de som de crappy controller in 1 doen, en de Ninty controller in 2?
Dan ben je er ook!

Als dan ineens je Ninty controller blijft rumblen dan is het helaas je nieuwe paarse kindje dat ziek is :X

Maar het zal wel aan die controller liggen hoor ;)
nep controller hadden we al in andere aansluitingen gedaan en toen bleef het probleem ook, dus controller denk ik zo ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Weet iemand nog een goede Wavebird aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Vanitas schreef op 03 december 2003 @ 11:22:
Weet iemand nog een goede Wavebird aanbieding?
40 euro @ mm d8 ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

offtopic:
:r @ sig ;) Briljant stukje was dat :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
jOzh schreef op 03 december 2003 @ 11:44:
[...]

offtopic:
:r @ sig ;) Briljant stukje was dat :P
:D

is Yamaugi site down btw? kan niet bij compo komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

RedruM schreef op 03 december 2003 @ 11:45:
[...]

:D

is Yamaugi site down btw? kan niet bij compo komen :(
is idd down, ik wilde juist voor wat filmpjes kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 02 december 2003 @ 21:54:

Het trick systeem is weining veranderd vergeleken met het eerste deel. In de lucht R in houden, stick zoveel mogelijk rond draaien en button smashen :) . Je moet eigenlijk achter elkaar een 180 met een trick doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
  • Laatst online: 16-12-2021
philipnorth schreef op 03 december 2003 @ 10:53:
[...]

nep controller hadden we al in andere aansluitingen gedaan en toen bleef het probleem ook, dus controller denk ik zo ja :)
hebben nu een 2e originele controller!

ennuh, ssx3 hebben we nu ook O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Marici schreef op 03 december 2003 @ 13:00:
[...]

hebben nu een 2e originele controller!

ennuh, ssx3 hebben we nu ook O-)
weeeeeeeeeeeeeeee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb 'n probleempje met SSX3.
Op dit moment ben ik 'n beetje aan het rondtouren op Peak 2 maar als je daar bijvoorbeeld de race van Ruthless Ridge doet, zitten daar twee "gaps" in waar je overheen moet jumpen die gewoon TOO MUCH zijn. Een van de twee haal ik heel soms, eentje heb ik nog nooit normaal kunnen springen. Tegenwoordig spring ik maar gelijk het gat in om zo snel mogelijk aan de andere kant te respawnen. Veel tijd verlies je dan niet, maar toch is het jammer. Iemand een tip wat ik fout doe? Ik doe al control-stick forward, A-knop ingedrukt. Trucjes lijken niet uit te maken.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

spaceboy schreef op 03 december 2003 @ 13:19:
Op dit moment ben ik 'n beetje aan het rondtouren op Peak 2 maar als je daar bijvoorbeeld de race van Ruthless Ridge doet, zitten daar twee "gaps" in waar je overheen moet jumpen die gewoon TOO MUCH zijn. Een van de twee haal ik heel soms, eentje heb ik nog nooit normaal kunnen springen. Tegenwoordig spring ik maar gelijk het gat in om zo snel mogelijk aan de andere kant te respawnen. Veel tijd verlies je dan niet, maar toch is het jammer. Iemand een tip wat ik fout doe? Ik doe al control-stick forward, A-knop ingedrukt. Trucjes lijken niet uit te maken.
hmmm geen idee, heb m net en nog niet gespeeld sowieso :)

Misschien iets voor het grote ssx3 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op 02 december 2003 @ 17:27:
[...]

Dikke kans dat je een aardig eind in de buurt van de 4.500 komt voor de Zelda-disc.. tenminste, als je games hebt die bij de VIP24/7-aktie horen. Hier is een listje.
Thx. Ik heb nu (uit mijn hoofd):

1 Zelda
2 Mario Sunshine
3 Mario Party 4
4 SSX Tricky
5 Burn Out
6 F-Zero
7 Eternal Darkness
8 Resident Evil
9 Super Monkey Ball 1
10 Super Monkey Ball 2
11 Smash Brothers Melee (was voor mij echt een miskoop... iemand ruilen? ;)
12 Extreme G3
13 <naam> (dat racen met missies door de woestijn)
14 Streetfighter vs blabla
15 Sega Soccer Slam
16 Ik vergeet er dus eentje. :)

Ben benieuwd wat het oplevert.
Zal trouwens even kijken naar je link als ik alles bij elkaar heb Deddiekoel. Als ik iemand blij kan maken door over die link te reggen.. Ik word er niet slechter van lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 15:43:
Ik heb niet alle 120 shines gehaald in Sunshine, maar ik vind het spel nergens irritant worden. Die retro levels waar iedereen zo op zeurt vind ik echt de leukste stukken uit het spel, lekker uitdagend, speel je tenminste niet in 1x doorheen allemaal. Zulke levels gaan we de komende tijd niet meer zien ben ik bang, want Nintendo heeft al het gezeur op Sunshine serieus genomen en vindt dat ze minder moeilijke spellen moeten maken. Dan krijg je dus spellen als Wind Waker, waar vervolgens ook weer op gezeurd wordt omdat het te makkelijk is. Ik weet niet wat jullie allemaal vinden, maar ik heb liever een lekker moeilijk spel als Sunshine dan een flink makkelijk spel als Wind Waker. Conclusie? Gezeurd wordt er toch wel, niet op letten, speel gewoon wat je zelf leuk vindt :)
Zijn er in elk level ook 100 gouden muntjes?
Want in de aller eerste level kom ik er niet meer dan 79 tegen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 12:51:
Ik met Ocarina Of Time, eindelijk aan begonnen (nooit gespeeld :). Hopelijk kan ik die andere ook spelen, heerlijk spel, eerst baas was al weer leuk (maar type boss was wel gelijk aan TWW).
Ocarina of Time vind ik leuker dan The Wind Waker, niet qua verhaal lijn maar qua moeilijkheidsgraad.
Als je het vergelijkt vind ik Ocarina een stuk moeilijker. (daar hou ik zelf meer van)
Het kan ook komen dat veel van the wind waker hetzelfde is als Ocarina of Time, en dat je alles dus al eens gehad hebt. (vandaar dat het zo makkelijk is nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 13:39:
[...]
13 <naam> (dat racen met missies door de woestijn)
Smugglers Run2: Warzone? :)
Zitten ongeveer 6 VIP-games bij als ik me niet vergis. Dus da's zo'n 1500 sterren.

Het is hier wel bijzonder stil rondom Mario Kart... is de hype voorbij of zit iedereen druk te spelen :P Ik speel 'm nog regelmatig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
ja.. me 2... vooral met 2 of 3 vrienden erbij is ie helemaal te gek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online
Weet wat je bedoelt. Dat zijn echt gigantische jumps die ik ook nooit haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 03:02
Gotcha Force
http://www.geocities.co.jp/Playtown-Knight/8399/gf001.mpg

Pokemon Colosseum
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_pokemon_clsm_jp1.wmv
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_pokemon_clsm_jp2.wmv

Mario Kart - Double Dash
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_mariokart_dd_tv.wmv
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_mariokart_dd_tv2.wmv
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_mariokart_dd_tv3.wmv

Pokemon Channel
http://streamingmovies.ig...nnel_120203_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...nnel_120203_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...nnel_120203_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...nnel_120203_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...nnel_120203_05_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...nnel_120203_06_wmvlow.wmv

Crash Nitro Kart Racing
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_crash_nk_tv.wmv

XIII
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_xiii_tv1.wmv

Beyond Good & Evil
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_bge_tv.wmv

Mario Party 6 in de maak
In einem Interview mit Kenji Kikuchi, dem Game Director von Mario Party 5 wurde verraten, dass man die Arbeiten an Mario Party 6 begonnen hat. Nach ihm hat Nintendo noch viele tolle Ideen, die er aber leider noch nicht verraten möchte. Zum Thema Online-Gaming hält er sich weiter sehr bedeckt. Mario Party ist ein Spiel für die ganze Familie und soll diese auch erreichen. Sobald die Infrastrukturen in der ganzen Welt gut ausgebildet ist und die ganze Familie, vom kleinen Kind bis zum Großvater, sie ohne großen Aufwand nutzen kann, dann könnte Mario Party onlinefähig werden.

[ Voor 53% gewijzigd door BrbZrk op 03-12-2003 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo goed in Duits, maar hier is een poging:
BrbZrk schreef op 03 december 2003 @ 18:13:

Mario Party 6 in de maak
In einem Interview mit Kenji Kikuchi, dem Game Director von Mario Party 5 wurde verraten, dass man die Arbeiten an Mario Party 6 begonnen hat. Nach ihm hat Nintendo noch viele tolle Ideen, die er aber leider noch nicht verraten möchte. Zum Thema Online-Gaming hält er sich weiter sehr bedeckt. Mario Party ist ein Spiel für die ganze Familie und soll diese auch erreichen. Sobald die Infrastrukturen in der ganzen Welt gut ausgebildet ist und die ganze Familie, vom kleinen Kind bis zum Großvater, sie ohne großen Aufwand nutzen kann, dann könnte Mario Party onlinefähig werden.
In een interview vertelde Kenji Kikuchi, de directeur van het spel van Mario Party 5, dat er begonnen is aan Mario Party 6. Nintendo heeft nog meer gekke ideeën, maar dat wil hij jammer genoeg niet verraden. Er wordt over online gamen gesproken. Mario Party is een spel voor de gehele familie. (Dan een vaag stukje... iiets met: Als de hele familie online kan spelen zonder dat er hoge kosten gemaakt moeten worden, dan Mario Party misschien online gespeelt worden.)

Kortom: misschien kan MP6 online gespeelt worden, als de kosten laag genoeg zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

damn dat hele Mario Party concept wordt wel vreselijk uitgemolken zeg :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nintendo back on top
Occupying third place in console sales, Nintendo's September 25 price cut to $99 seemed like an act of desperation. Even though GameCubes were flying off shelves in record numbers during the first week of the price drop, many speculated that this was simply a quick surge in reaction to the price drop and sales would soon return to normal numbers. However, Nintendo has surprised many with its steady GameCube sales that have shown no signs of tapering off -- even after two months.

Today, Nintendo announced that its console had surpassed the sales of the Playstation 2, which makes the GameCube the top selling console for Thanksgiving week. According to internal sales data (not NPD), Nintendo's console sold more than half a million units during the week of November 24 (which is almost as much as its Game Boy Advance that tallied 600,000 units over the same time period).

"All along, our business plan for this year was to maximize consumer interest and sales during the fourth quarter," says George Harrison, Nintendo of America's senior vice president of marketing and corporate communications. "But frankly, we're overwhelmed by how successful we've been. Our price cut of Nintendo GameCube has ignited sales to the degree that it may turn out to be the best-selling console for the entire month of November. We're tracking to sell more systems in the last eight weeks of the year than we did in the previous 10 months combined."
zie ook http://cube.ign.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 03 december 2003 @ 19:02:
damn dat hele Mario Party concept wordt wel vreselijk uitgemolken zeg :{
Alle nieuwe mini games heet ik van harte welkom hoor. Als ze maar lomp genoeg zijn, hoor je mij niet klagen. Je hebt zo geen bordspelen meer nodig, di's veel leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

noem mij een Nintendoid... maar ik vind het echt lekker om dit soort berichten te lezen :) go ninty!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 03 december 2003 @ 21:50:
[...]noem mij een Nintendoid... maar ik vind het echt lekker om dit soort berichten te lezen :) go ninty!!!
Als van mij 1 console maker niet mag verdwijnen, zijn zij het wel. In ieder geval game makers, want dat zullen ze altijd blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Zo dan,

gisteren dus ninty controller gehaald+ SSX 3 (woei) en controller werkt toppie, dus met ons cubeje is niks mis :)

Heerlijk met z'n 2en SSX3 zitten spelen, vooral race (vindt mijn vriendin leuker, aangezien ze de knopjes voor de tricks nog niet snapt)

Ga zometeen mezelf maar eens registreren als vip dinges.

Zijn er nog mensen die punten nodig hebben voor die Zelda disc (als ie er is) dan maak ik me wel lid via die persoon.

Trouwens, nog een vraagje over vip, zit er bij de players choice uitvoeringen van spellen dan ook een vip code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ja in die players choice spellen zit ook een VIP code :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik heb er geen problemen mee, alle jumps kan je, relatief, makkelijk halen.

Anders moet je gewoon meer stats kopen.

Heeft het board wat je hebt ook nog invloed op de snelheid enz.?
Bij Tricky werd dit bij je stats gevoegd, maar nu niet meer.
Zeker goed nieuws, maar zouden ze nog wel winst maken op de cube??

Vast wel... 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Vanitas op 04-12-2003 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Vanitas schreef op 04 december 2003 @ 08:32:
[...]

Ik heb er geen problemen mee, alle jumps kan je, relatief, makkelijk halen.

Anders moet je gewoon meer stats kopen.

Heeft het board wat je hebt ook nog invloed op de snelheid enz.?
Bij Tricky werd dit bij je stats gevoegd, maar nu niet meer.
Heb ik idd ook niet echt kunnen ontdekken, net als waar welk board goed voor is, wat bij tricky ook werd aangegeven (type board zeg maar)

Nu zit ik nog op peak 1, maar heb iig al wat bronzen plakjes :)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.