Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013
je wordt 1x geraakt, je flikkert gelijk als een pudding in elkaar. springen gaat voor geen meter meer, zelfs als je normaal een muurtje over wil springen. etc etc.
Ik hoop dat er nog veel servers de vorige versies blijven draaien, zodat ik aan het spel nog een beetje pret beleef. Jammer, want hoe het spel nu is is het zonde van me geld.
39
Verwijderd
Idd jammer dat je het zo verpest voor jezelfHomedisc schreef op 08 februari 2004 @ 00:00:
voor mij is het afgelopen met CoD, 1.2 heeft teveel veranderd aan het spel.
je wordt 1x geraakt, je flikkert gelijk als een pudding in elkaar. springen gaat voor geen meter meer, zelfs als je normaal een muurtje over wil springen. etc etc.
Ik hoop dat er nog veel servers de vorige versies blijven draaien, zodat ik aan het spel nog een beetje pret beleef. Jammer, want hoe het spel nu is is het zonde van me geld.
Van de one-shot-pudding-in-elkaar merk ik niks, gisteren een war gewonnen waarbij mijn scores 31-12, 28-14, 34-19 en 34-21 waren, het kan dus wel
Verwijderd
Whole lot of stars ***
waar zie je dat lijstje? of moet je die zelf samenstellen?Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 16:28:
[...]
moet je ff The All-seeing-eye downloaden, een programmatje om buiten het spel serverste openen, en er staat ook een lijst in van gekrachte servers.
[ Voor 8% gewijzigd door T-8one op 08-02-2004 16:22 ]
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Je kan bijvoorbeeld niet het gametype zien met all seeying eye
Uhm, je kunt met ASE gewoon de gametype zien hoor, zowieso bij de filters, en als je rechtsonder in dat vakje kijkt staat daar ook gewoon g_gametype bij.Rody schreef op 08 februari 2004 @ 17:26:
All seeying eye werkte niet echt super voor mij. Vandaar dat ik toch maar de ingame browser blijf gebruiken.
Je kan bijvoorbeeld niet het gametype zien met all seeying eye
Bij mij werkt ASE in ieder geval nog steeds perfect.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Verwijderd
Het enige wat ik speel is TDM maar goed.
Dan kan je ook nog het versie nr aanklikken om op te filteren ect ect.
Net als kali werkt het prima, alleen is kali wat stabieler, ASE wil nog wel eens raar doen met grote opdrachten zoals 100servers ff pingen.
Liefst speel ik op servers met max 24 man.
Want die 42+ man servers vind ik altijd laggen, volgens mij heb je daar een aardige vette linuxserver voor nodig om normaal te draaien.

Als je denkt dat iemand een airnb0t gebruikt, dan moet je die persoon in spectator view volgen. Dan zie je snel genoeg of die persoon een airnb0t gebruikt.
Oh ennuh, voor diegenen die niet geloven dat er een Call of Duty b0t bestaat klik
waits for patch v1.3
[ Voor 4% gewijzigd door silentsnow op 09-02-2004 06:01 ]
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Ja okee, maar kun je via ASE ook gewoon alleen de Deathmatch games in je scherm zien, of moet je het altijd handmatig gaan opzoeken of een game een deathmatchgame is. (dus dat je steeds dat plusje moet aanklikken als je wilt weten wat voor game het is)kareltje_de_grote schreef op 08 februari 2004 @ 20:38:
huh? je kunt de gametype niet zien? klik gewoon op dat plusje voor het icoontje van de game en de gametypes springen eruit.
Verwijderd
He Silent,silentsnow schreef op 09 februari 2004 @ 05:51:
Net weer een airnb0tje tegengekomen
Als je denkt dat iemand een airnb0t gebruikt, dan moet je die persoon in spectator view volgen. Dan zie je snel genoeg of die persoon een airnb0t gebruikt.
Oh ennuh, voor diegenen die niet geloven dat er een Call of Duty b0t bestaat klik
waits for patch v1.3
Heb net je link ff bekeken, en misschien is mijn vraag wel een n00b-vraag (ik heb nl de ballen verstand van "bot's") maar waaraan zie je nou dat ie een 'airnb0t' (of is het een 'aim-bot'?) gebruikt?
IMHO Zie ik alleen maar dat ie rondhuppelt en niet gezien wordt.....
Verwijderd
Een gewone bot is gewoon een player die door de pc wordt aangestuurd.
Verwijderd

Goeie nieuws is dat PunkBuster ook voor CoD komt, hoop zsm in de volgende patch
Bron: http://www.punkbuster.com/index.php
Is op zich wel logisch...tis en blijft Q3 enginejelleeee schreef op 09 februari 2004 @ 16:10:
Bah, jammer dat er alweer wallhacks / aimbots zijn...
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Hoe oud is dat filpje?
En voor de mensen die het dankzij 1.2 geen hol meer aan vinden:

edit:
het was dus {anarchy}=sp0_ok= oid
[ Voor 9% gewijzigd door Kaasplank op 09-02-2004 22:17 ]
Er is al een aimbot voor 1.2 dus zal nie oud zijn want kwam er net zelf ook weer een tegen zon bottertjeDeX schreef op 09 februari 2004 @ 18:43:
Punkbuster lijkt toch weer de oplossing te gaan worden. Maar van dit soort filpjes kan ik misselijk worden..
Hoe oud is dat filpje?
Verwijderd
Ik sta met me rug tegen een gebouw in mp_powcamp, waar dus die gast aan de andere kant van dat gebouw staat, met zijn loop recht naar me toedraait, wacht, omloopt en mij dus neerknalt... zie je dat achteraf, vanuit zijn perspectief, kan ik niet anders dan concluderen dat hij mij door het gebouw heen gezien moet hebben...
Needless to say, dat die gast met overmacht won... Dat soort types maakt dat dm (niet alleen bij CoD) niet mijn favo meer is...
Ik ben de eerste om te zeggen dat ik nog heel wat te leren heb, maar dit zag er overduidelijk uit.
- btw... ik w8 op je reactie medendo... )
Maar nu ff serieus. Ik speel het al sinds het begin en het komt maar heel weinig voor dat we cheaters tegenkomen. Ze zijn er wel, we zien ze soms ook. Dan gaan we gewoon naar een andere server.
Alleen; hoe zie je het verschil tussen cheats en skills?
Als ik dwars door de muur wordt neergeschoten, of ik schiet een compleet magazijn leeg in iemand z'n rug en hij gaat niet liggen, dan weet ik genoeg.
Maar voor de rest ...
Accepteer het nu maar gewoon dat er altijd betere spelers zullen zijn.
Verwijderd
Dat er betere spelers zijn, zei ik al... wat ik bedoel... is dat in dit level ik aan de andere kant van zo'n afgesloten barak stond. Hij kon me dus NIET zien. Toch richtte hij naar mij... liep om, en knalde me af... Ik denk dat als ik vanaf dat moment gewoon was gaan toekijken dat ik dan nog meer had kunnen zien...medendo schreef op 10 februari 2004 @ 01:00:
Alleen; hoe zie je het verschil tussen cheats en skills?
Als ik dwars door de muur wordt neergeschoten, of ik schiet een compleet magazijn leeg in iemand z'n rug en hij gaat niet liggen, dan weet ik genoeg.
...
Accepteer het nu maar gewoon dat er altijd betere spelers zullen zijn.
En ik ging niet eens zo slecht op die server... 7e van de 20! Onderling waren de verschillen klein, behalve deze figuur... is 2 keer gekilled en dat zal dan wel vallen, granaat of zoiets geweest zijn.
Als het niet zo duidelijk was geweest, had ik het niet gepost... Vandaar ook de uitdaging...
BTW: hoezo ruzie maken DIT IS MIJN KILL ? Dat was al weer een tijdje geleden, toch ?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 01:38 ]
Verwijderd
En die andere statements van dat iemand toevallig naar je keek, omliep en je neerschiet, en dat ie een hele goede score heeft, das al genoeg bewijs om te zeggen dat ie cheat?
Welk bewijs?
Ik kijk ook wel eens ergens naar van ehh heej ik denkd at daar iemand achter zit, dan kijk ik niet persee dwars door die muur met me gemodde ati wallhack drivers weetikveel wat.
Ik speel al vanaf het begin elke dag wel 1 a 2 uur cod en ben nog nooit iemand tegengekomen waarvan ik dacht dat hij cheatte. (is dat een woord?)
Misschien omdat ik nog nooit hardnekkig door dezelfde gozer ben omgelegd.. wie weet...
Verwijderd
Verwijderd
op die manier is al vaak een goeie indruk te krijgen waar je tegenstander zich bevindt (struikgewas geruis, voetstappen op een houten vloer in een gebouw)
En met carbine probeer ik alleen maar headshots te maken, omdat dat de enige manier is om iemand om te leggen... is ook wel terug te zien in de stats (zo'n beetje al mijn medespelers op de server waar ik regelmatig speel spelen uitsluitend automatic (thompson, mp44 e.d.))
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik ben toch laatst echt iemand tegengekomen met een aimbot. In mp_rocket stond hij achter het zo'n machinegeweer en na ongeveer 10 minuten had hij al 80 kils en was hij zelf 2 keer dood. Hij bleef maar schieten, en bleef maar headshots maken, terwijl je achter zo'n machinegeweer dus helemaal niks kan zien als je blijft schieten.Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 05:24:
Hmm vind dat filmpje onduidelijk en niet overtuigend.
En die andere statements van dat iemand toevallig naar je keek, omliep en je neerschiet, en dat ie een hele goede score heeft, das al genoeg bewijs om te zeggen dat ie cheat?
Welk bewijs?
Ik kijk ook wel eens ergens naar van ehh heej ik denkd at daar iemand achter zit, dan kijk ik niet persee dwars door die muur met me gemodde ati wallhack drivers weetikveel wat.
Ik speel al vanaf het begin elke dag wel 1 a 2 uur cod en ben nog nooit iemand tegengekomen waarvan ik dacht dat hij cheatte. (is dat een woord?)
Misschien omdat ik nog nooit hardnekkig door dezelfde gozer ben omgelegd.. wie weet...
Verwijderd
He, dat doe ik ook... maar in dit geval stond ik stil .... 2 muren er tussen. Dat zou stil genoeg moeten zijn.Chiron schreef op 10 februari 2004 @ 12:00:
ik krijg ook weleens naar mijn hoofd dat ik cheat.. terwijl ik gewoon goed luister naar voetstappen (speel met koptelefoon op, en kan zo duidelijk horen waar iemand rondloopt)
op die manier is al vaak een goeie indruk te krijgen waar je tegenstander zich bevindt (struikgewas geruis, voetstappen op een houten vloer in een gebouw)
En met carbine probeer ik alleen maar headshots te maken, omdat dat de enige manier is om iemand om te leggen... is ook wel terug te zien in de stats (zo'n beetje al mijn medespelers op de server waar ik regelmatig speel spelen uitsluitend automatic (thompson, mp44 e.d.))
Ik heb game sinds HCC-dagen.... En wordt langzamerhand steeds beter. In een aantal gevallen heb ik zo mijn momenten en eindig ik bovenin.
proberen !!!
Moet je toch maar eens een bril aanschaffen, want het is zeer en dan ook zeer duidelijk te zien. Zeker het stukje waar een poppetje op deze persoon af komt lopen is kenmerkend voor aim bots, omdat ze gewoon blijven aimen zonder dat je daarvoor iets hoeft te doen.Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 05:24:
Hmm vind dat filmpje onduidelijk en niet overtuigend.
Welk bewijs?
[ Voor 60% gewijzigd door Supern00b op 11-02-2004 06:24 ]
Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013
Verwijderd
Hey tegen jouw had ik gespeelt laatstVerwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 17:19:
[...]
He, dat doe ik ook... maar in dit geval stond ik stil .... 2 muren er tussen. Dat zou stil genoeg moeten zijn.
Ik heb game sinds HCC-dagen.... En wordt langzamerhand steeds beter. In een aantal gevallen heb ik zo mijn momenten en eindig ik bovenin.
Eergisteren ofzo je was wel goed al maakte je een hoop lawaai
Maar goed, na een zoektoch kan ik zelf niks vinden............en is dat niet bij de meeste games van belang....gewoon goed luisteren......je hoort de meeste mensen van ver af aan komen......
En een beetje tactiek...zo ingewikkeld zijn de meeste levels niet, dus het is over het algemeen niet moeilijk in te schatten waar iemand langs / uit komt !
Helaas is het idd gemeengoed dat als je denkt ipv wild te fraggen je meestal als 'cheater' eindigd !
btw....om er toch nog 1 x op terug te komen....vind het spelletje wel kwl nu...qua 1.2 en zo !
Dont work hard, just party!
set fire 1, wahahaha, what a moron! Ik snap trouwens niet wat er nou leuk is aan aimbot, dan kun je net zo goed de compu laten spelen.silentsnow schreef op 09 februari 2004 @ 05:51:
Anyways de patch is vrij goed gelukt! Bunnyhoppen eruit, snipen wat ik zelf graag deed is nu gewoon kut, na 1 schot gaat ie automatisch uit scope mode, dus ben maar overgestapt op de karsk!
Verwijderd
je videokaart gaat gewoon verkeerd renderen of iets dergelijks.
Maar na een driver update van mun videokaart was dit opgelost.
Dat is gewoon lame, als je het blijft gebruiken.
Verwijderd
Nou, dit is de enige game voor mij waarbij ik MSN niet aan laat, omdat je toch niet kunt switchen. Dat is misschien wel handig om te veranderen.
Verwijderd
Nou dan boeien ze me niet want als je als cheater niet eens nr 1 kan komen te staan dan ben je wel een erg grote kneus.Supern00b schreef op 11 februari 2004 @ 06:23:
[...]
Moet je toch maar eens een bril aanschaffen, want het is zeer en dan ook zeer duidelijk te zien. Zeker het stukje waar een poppetje op deze persoon af komt lopen is kenmerkend voor aim bots, omdat ze gewoon blijven aimen zonder dat je daarvoor iets hoeft te doen.
En als je al cheatende nog altijd niet nr 1 staat dan verdien je idd echt de 'gouden eikel' of een of andere n00b prijs....
Back on topic......
Hoe zit het nu eigenlijk met de geruchten dat de volgende pacht weer veel dingen zou terug draaien, zoals bv toch maar weer het tempo omhoog ? En de aim weer aanpassen? of zijn dat echt geruchten !?
Verwijderd
Tempo=GoodNitroTec schreef op 13 februari 2004 @ 11:06:
Op de eerste plaats ben je als cheater altijd een kneus.........in sp (en dan ook nog alleen maar als je echt, echt, echt niet verder komt) kan ik er nog mee leven....maar in mp is het echt uber lame........
En als je al cheatende nog altijd niet nr 1 staat dan verdien je idd echt de 'gouden eikel' of een of andere n00b prijs....
Back on topic......
Hoe zit het nu eigenlijk met de geruchten dat de volgende pacht weer veel dingen zou terug draaien, zoals bv toch maar weer het tempo omhoog ? En de aim weer aanpassen? of zijn dat echt geruchten !?
Aim=Good
Punkbuster=Good
Pk3 user support=Good
Ik wil graag pk3 files plaatsen. Die cheat vrij zijn.
Zoals de pam mod die moet ik er steeds weer uithalen, of andere skins :\
Je snapt er niet veel van geloof ik he ? Het gaat je vanzelf boeien naarmate Punkbuster uitblijft en er steeds meer van die gasten met van die tooltjes verschijnen. Als hij zou willen om bovenaan te komen, krijgt tie dat heus wel voor elkaar hoor en daar heeft hij maar heel weinig tijd voor nodig. Ze (= de makers) kunnen namelijk moeilijk een filmpje van 30 minuten opnemen terwijl dit toevallig de eerste keer is dat dit gespot wordt op een van hun servers en ook nog opgenomen. Daarbij maakt de persoon ook nog eens een behoorlijke blunder om na een teamwissel, de slash te vergeten (zodat iedereen het commando mee kan lezen) en op deze manier naast de aimbot ook nog automatisch vuren probeert aan te zetten. Trouwens krijg ik bij jou ook het idee dat je het verschil niet begrijpt tussen een wallhack en een aimbotter aan je eerdere reactie te zienVerwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 10:50:
[...]
Nou dan boeien ze me niet want als je als cheater niet eens nr 1 kan komen te staan dan ben je wel een erg grote kneus.

ps. En luister ook eens wat de makers van dat filmpje hierover te zeggen, misschien snap je er dan wat meer van, zit ook geluid bij namelijk hehe
[ Voor 87% gewijzigd door Supern00b op 15-02-2004 07:53 ]
Jep, dat heb ik ook gedaan, maar dat liep wat minder af... Na ik een crash door het geprut met Alt-Enter had, wil CoD niet meer met full screen lopen. Dan zegt ie "Videomode not supported"Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 12:28:
in het spel ALT-ENTER en dan kan je wel switchen met ALT-TAB
Volgens mij wil een reinstall dat wel verhelpen, maarja daar heb ik geen zin in, en zo in venster spelen is wel oké
Verwijderd
Ik heb er geen problemen mee gehad ffe winamp aanzetten hehejelleeee schreef op 15 februari 2004 @ 10:36:
[...]
Jep, dat heb ik ook gedaan, maar dat liep wat minder af... Na ik een crash door het geprut met Alt-Enter had, wil CoD niet meer met full screen lopen. Dan zegt ie "Videomode not supported"....
Volgens mij wil een reinstall dat wel verhelpen, maarja daar heb ik geen zin in, en zo in venster spelen is wel oké
<offtopic>NitroTec schreef op 13 februari 2004 @ 11:06:
Op de eerste plaats ben je als cheater altijd een kneus.........in sp (en dan ook nog alleen maar als je echt, echt, echt niet verder komt) kan ik er nog mee leven....maar in mp is het echt uber lame........
<knip>
</knip>
Niet de gouden eikel prijs, maar de gouden knuppel !!! Aangeven bij KOPSPIJKERS, kijken of erop gereageerd wordt
</offtopic>
Cheaten in de SP is anders ook behoorlijk n00b achtig. Als je het niet kan winnen in de SP, moet je gewoon je difficulty omlaag trekken, of anders gewoon beter je best doen.
Gisteren in de MP ook weer een n00b player met een aimbot tegengekomen. We zijn op een gegeven moment zelfs allemaal tesamen tegen die gozer gaan spelen. En als-tie ons dan één voor één neerlegd en vanuit de kill cam duidelijk te zien, dattie een aimbot gebruikt ( die gozer stond namelijk rond te spinnen als een tolletje
Binnen 3 minuten, complete server leeg... alleen vanwege het feit dat er zo'n super n00b inzit..
Nee hoor, ben niet pissed af vanwege dat ! ( lijkt maar zo !! )
Ik wil gewoon heel simpel CoD met 2 spelers spelen.
Maar er is nergens een functie om een IP in te voeren.
Is er misschien nergens een tooltje om gelijk de hoster te joinen?
De server zoeken tussen heel die lading andere servers gaat niet.
en dan in console : /connect .............(op de puntjes het ip van de server)
eventueel kun je (als er sprake is van een password) het password eerst invoeren door: /password .............(idd, op de puntjes moet het password !
Hee Hee, we gaan niet schelden henextware schreef op 17 februari 2004 @ 11:27:
alleen vanwege het feit dat er zo'n super n00b inzit..
dat bunnhop gezeur slaat nergens op. Ik vind dat je moet kunnen bunnyhoppen. Wat ik erger vind en wat niet gefixt is, is dat prone jumping, ik doe het zelf ook, maar het zou eigenlijk niet mogen kunnen.
Over cheaters kan ik kort zijn: zodra punkbuster er is (1.3 patch waarschijnlijk) zal dat minder worden. Ik hoop ook dat er meteen een goed systeem voor global banning in komt, zodat cheaters nergens meer een kans krijgen.
Ik speel zelf heel veel op de FDNL public servers (ik heb het geluk dat ik bij deze clan speel
Verwijderd
Helaas, moet ik een slecht ding over de FD-NL servers zeggen. Ze worden slecht beheerd ik heb er al een paar keer op gespeelt maar als er lamers opzitten zoals de laatste tijd een clan die veel iedereen uitscheld worden ze niet gekickt.dr.lowtune schreef op 18 februari 2004 @ 09:44:
Ik zit persoonlijk toch wel heel erg te wachten op de 1.3 patch. Ik kan zelf best goed schieten en dan merk je gewoon dat sommige wapens nog steeds zwaar uit balans zijn. Zo ben ik van mening dat de m1 carbin en garand relatief te makkelijk schieten, je kan als je vlugge vingers hebt gewoon schieten alsof het een automatisch wapen is.
dat bunnhop gezeur slaat nergens op. Ik vind dat je moet kunnen bunnyhoppen. Wat ik erger vind en wat niet gefixt is, is dat prone jumping, ik doe het zelf ook, maar het zou eigenlijk niet mogen kunnen.
Over cheaters kan ik kort zijn: zodra punkbuster er is (1.3 patch waarschijnlijk) zal dat minder worden. Ik hoop ook dat er meteen een goed systeem voor global banning in komt, zodat cheaters nergens meer een kans krijgen.
Ik speel zelf heel veel op de FDNL public servers (ik heb het geluk dat ik bij deze clan speel) en daar zitten af en toe ook cheaters. Momenteel is daar best wat aan te doen: maak als je een cheater ziet gewoon een demo van hem (ga hem spectaten en typ /record in de console) en stuur die demo naar de server admin. Noteer dan tijdstip en de naam van die speler en waarschijnlijk bant de admin hem
Ook 100x een map restart, dit is er irritant als je ffe snel wilt spelen.
Dat bunnyhoppen en prone-jumpen is eigenlijk best ziek. Speel je een spel omdat het "realistisch" weergeeft hoe chaotisch en/of angstig vuurgevechten waren, gaan er weer mensen dingen zoeken die de gameplay niet als zodanig heeft ingebouwd. Tja. Je kan er weinig aan veranderen natuurlijk maar leuk is anders. Overigens stoor ik me zelf er niet te veel aan hoor. Vooral bij Deathmatch kan je jumpen zoveel je wilt, door een kogelregen kom je toch niet heen
T'is erg relaxed spelen overigens op een aantal Nederlandse servers vind ik. Nog weinig last gehad van een overdaad aan snipers en/of cheaters. Ik scoor redelijk en vermaak me prima. Hopelijk blijft dat zo
Hebben jullie nog aanraders vwb leuke (serieuze) servers?
[ Voor 4% gewijzigd door Eijkb op 18-02-2004 15:02 ]
.
(default game gate)
Leuk, een lege server
Wanneer wordt er gespeeld op die server? Regelmatig of zo af en toe? Met de vraag naar aanraders bedoelde ik eigenlijk "regelmatig gevulde leuke servers" zeg maar
Waar spelen de gotters?
.
Verwijderd
-----Servers-----Eijkb schreef op 18 februari 2004 @ 16:22:
[...]
Leuk, een lege server![]()
Wanneer wordt er gespeeld op die server? Regelmatig of zo af en toe? Met de vraag naar aanraders bedoelde ik eigenlijk "regelmatig gevulde leuke servers" zeg maar
Waar spelen de gotters?
Waar ik vaak op speel
^1[F^7D-N^4L]^7 Public Server #1 S&D|29ms|62.212.90.136:28960
^3CrystalCore.NL ^1-=]^585*SOS^1[=- ^3DeathMatch|33ms|62.41.26.99:28960
ardy.net - Public|89ms|194.171.243.100:28961
:: De Bokkerijders :: S&D Public:: Powered by www.fox-hosting.nl ::|77ms|213.189.19.137:28960
GameServers.net - CoD (01) SD|82ms|62.212.73.117:28980
GameServers.net - CoD (02) SD|83ms|62.212.73.117:28990
GameServers.net - CoD (04) SD|33ms|62.212.73.99:28000
GameServers.net - Quick refleXes|84ms|62.212.73.59:27020
TheGameZone.nl - #Gamespot-Gaming Public Server - #Gamespot-Gaming @ Quakenet!|23ms|217.170.3.84:10030
Ik hou zelf niet zo van de gameservers......altijd te veel spelers....hou niet zo van 30 mensen in Dawnville !
Verwijderd
Altijd vol admins goede sfeer en lamers worden gekickt
Kortom een gezellige knusse server. ITT FD-Nl er zijn wel Admins maar ook veel lamers (no offence) just my 2 cents.
Check deze link eens !
http://www.callofholland.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1462
Dat geloof ik graag. Maar ik werk onregelmatig en thuis dus ik kan spelen wanneer ik wil en dat is meestal een uurtje overdag en een uurtje snachts. In de avonduren doe ik weer andere dingen.NitroTec schreef op 19 februari 2004 @ 09:28:
De 62.212.91.123 zit s'avonds meestal vol hoor
Die servers van gameservers bevallen overigens goed. Relaxed druk, diverse speelmodi en niet al te veel cheaters (tenminste, ik zie ze niet).
.
Verwijderd
Maar hier op schiphol is dat filmpie een beetje onduidelijk en heb ik geen geluid
Thuis heb ik hem nog een x bekeken en idd lijkt me een cheater.
Maar ik maak me er niet zo druk om aangezien ik ten eerste nog nooit een cheater ben tegengekomen terwijl ik elke dag 2 uur COD speel oftewel zoveel zkijn er denk ik toch niet.
En ten tweede omdat pb er aan komt, en mijn ervaringen van pb icm rvs is prima dus ik heb er alle vertrouwen in dat deze ukkels binnenkort puur op skills moeten spelen, zoals het hoort.
Verwijderd
Erg jammer jah, zeker als er geen admin is, en de mensen niet voten.
Tijd voor punkbuster.
Ik heb ooit automatisch nieuwe maps downloaden ook eens aangezet maar die maps raakten ook al corrupt. Als ik gewoon apart pk3 files download pakt ie ze ook niet.
Wat doe ik fout?

Alvast bedankt!
Verwijderd
zou jij niet bukken als er vliegtuigen over je heen vlogen, en denk je nou echt dat er in dat bootje ruimte is om te gaan liggen..?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:44
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Zonder bukken zou ook moeten kunnen (bij mij gelukt), maar bukken is idd een goede optie in zo'n gevalVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 17:42:
Ooit gehoord van 'bukken'? ...
zou jij niet bukken als er vliegtuigen over je heen vlogen, en denk je nou echt dat er in dat bootje ruimte is om te gaan liggen..?
nee, ik zou een aa gun op die boot meenemen, en die vliegtuigen neerhalen, for mother russia!Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 17:42:
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 17:42:

mittenwald.. opzich een best slechte map, maar tijdens het spelen, komen er vliegtuigen over echt dat geluid, dat is echt niet meer normaal, dan weet je alweer waarom je CoD gekocht hebt, je ziet de vliegtuigen vlak over je hoofd vliegen echt heel mooi...
http://codmaps.net/images/mittenwald.jpg
edit: plaatje was wat groot
[ Voor 8% gewijzigd door DaDude op 26-02-2004 18:32 ]
Verwijderd
mittenwald was inderdaad mooi gemaakt, gameplay is echter wat minder, hij is iets te groot.DaDude schreef op 26 februari 2004 @ 18:30:
Kheb ook een paar custommaps gedownd,
mittenwald.. opzich een best slechte map, maar tijdens het spelen, komen er vliegtuigen over echt dat geluid, dat is echt niet meer normaal, dan weet je alweer waarom je CoD gekocht hebt, je ziet de vliegtuigen vlak over je hoofd vliegen echt heel mooi...
http://codmaps.net/images/mittenwald.jpg
edit: plaatje was wat groot
hier is een mappack te downloaden
maar nuenen is idd heel leuk, alleen jammer dat het niveau toch iets lager ligt, maar dat kan de pret niet drukken...
Verwijderd
Ik snap wel dat het niet zo ego strelend is als death match, veel denk zelfs dat ze bij head quarters alleen moeten killen, maar tis wel leuk als team spel.
zijn jullie al enthousiast?....
Verwijderd
Veel sfeer, van mijn part mag ie official worden en in 1.3 komen
ja las zo iets, dat hij waarschijnlijk official wordt. Erg cool lijkt me dat de maker van deze map de hele BOB reeks namaakt:Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 08:56:
Ik had laatst ook eens nuenen gehost ERG sterke/goede map.
Veel sfeer, van mijn part mag ie official worden en in 1.3 komen
1 (currahee), lijkt me niet een mooie map van te maken, en historisch niet correct
2 ( Day of Days): Misschien iets met die spoorlijn
3 ( Carentan): dat foxhole gevecht na Carentan
4 (Replacements): Nuenen verbeteren evt, gevecht om de bruggen maken
5 (Crossroads): gevecht rond de dijk, met die mg 42!
6 (Bastogne): Mooie bastogne map, met veel foxholes
7 (the breaking point): Town of Foy, duidelijk natuurlijk.
8 (The last patrol): gevecht om Hagenau, lijkt me cool om dan met bootjes de oversteek te maken ( en dit moet mogelijk zijn, heb eens een MOHAA map gezien met een bootje erin, moet dan ook wel in COD gemaakt kunnen worden)
9 (Why we fight): Concentratiekamp bestormen uit de bossen ( in de serie was er geen weerstand van de duitsers, dat moet dan maar kunnen)
10(points): Bestorming Eaglesnest ( net als de vorige, in de serie was er geen weerstand, maar daar maak ik graag een uitzondering op.
en dan zeker ook LT-Spears-style-godmodus door de duitse linies rennengreatgonzo schreef op 27 februari 2004 @ 10:01:
[...]
ja las zo iets, dat hij waarschijnlijk official wordt. Erg cool lijkt me dat de maker van deze map de hele BOB reeks namaakt:
7 (the breaking point): Town of Foy, duidelijk natuurlijk.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
http://www.fragland.net/?page=newsitem&nid=6981Call of Duty™ 1.3 Beta Multiplayer Patch
ATTENTION: THIS PATCH IS A BETA PATCH and is not supported by Activision Customer Support. It is intended to address the critical issues listed below:
...Fixed an exploit where players could switch between prone and jumping positions to move rapidly across a map....
[ Voor 6% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 27-02-2004 12:47 ]
Verwijderd
EDIT: OK, Band of Brothers!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 14:25 ]
Mijn favo mode is juist HQ. In Deathmatch wordt ik helemaal gestoord van het rondrennen en blasteren (eehh, schieten) en die andere modus duurt en blijft duren als je vroeg het loodje gelegd hebt. Nee, doe mij maar headquarters alhoewel het me wel eens doet denken aan 'rondje rond de tafel' bij tafeltennisVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 22:28:
ik vraag me af waarom zo weinig mensen head quarters speelt? tis tenminste wat ''denkender'' dan death match.
Ik snap wel dat het niet zo ego strelend is als death match, veel denk zelfs dat ze bij head quarters alleen moeten killen, maar tis wel leuk als team spel.
zijn jullie al enthousiast?....
.
Nou, wat had hij een geluk, midden in het open veld snipen
echt heel leuk om te zien hoe een geluk hij had, mensen die hem wilde snipen, raakte hem niet in het hoofd enz enz. Heel grappig om te zien...
Verwijderd
Ik ben bezig met het proberen van het instellen voor een CoD server voor de een aankomende lan party....
nu vindt ik genoeg informatie op engelse forums... maar helaas is mijn engels zo slecht dat ik er helemaal niets van snap...
kan iemand mij mischien uitleggen hoe ik mijn Rcon passwordt kan instellen?.. zodat ik remote acces kan krijgen tot de server?
Alvast bedankt!
Ik wil graag CoD spelen op mijn nieuwe systeem (zie sig) maar als ik Single Player start > training, dan krijg allerlei rare vervormde textures te zien
Ik heb de Catalyst 3.10 drivers. Ik durf de 4.2 drivers niet te installeren, ik heb gehoord dat je dan gezeik kon krijgen met agp 8x
[ Voor 10% gewijzigd door PcManiaxx op 29-02-2004 12:19 ]
Edit: Heb 4.2 geïnstalleerd, dit mocht niet baten, ik ben echt ten einde raad.PcManiaxx schreef op 29 februari 2004 @ 11:33:
Hey, misschien dat iemand mij kan helpen, want ik word er zo schijtziek van!
Ik wil graag CoD spelen op mijn nieuwe systeem (zie sig) maar als ik Single Player start > training, dan krijg allerlei rare vervormde textures te zien![]()
[afbeelding]
Ik heb de Catalyst 3.10 drivers. Ik durf de 4.2 drivers niet te installeren, ik heb gehoord dat je dan gezeik kon krijgen met agp 8xHet gekke is dat ik dit in multiplayer helemaal niet zie. Of kan iemand mij misschien een savegame van het eerste level toesturen, ik zou je eeuwig dankbaar zijn
Iemand nog een ander idee? Ik heb ook geprobeerd Fast Write uit te schakelen, dit mocht ook niet baten.
Verwijderd
2x war verloren omdat iemand ergens boven in de map liep
het ziet er bijna uit alsof de textures missen ofzo, al een re install geprobeerd?PcManiaxx schreef op 29 februari 2004 @ 13:39:
[...]
Edit: Heb 4.2 geïnstalleerd, dit mocht niet baten, ik ben echt ten einde raad.
Iemand nog een ander idee? Ik heb ook geprobeerd Fast Write uit te schakelen, dit mocht ook niet baten.
Wat me trouwens ook opviel: Zodra je met die training begint hoor je die gast (sergeant, wat hij ook is) tegen je praten en aanwijzingen geven enzo.
Maar dit gebeurt niet! Wel op mijn oude pc met een GF 4 TI 4400. Wat is het toch?Verder zijn hier ook geen patches voor uitgebracht, alleen Multiplayer.
Verder heb ik ook 3.7 t/m 4.2 drivers geprobeerd, dit mocht natuurlijk weer niet baten. Nog andere ideeën? Bedankt voor je hulp.
Edit: Reïnstall heeft oook niks geholpen. En op mijn andere pc doet ie het wel.
WTF is hier toch aan de hand

[ Voor 11% gewijzigd door PcManiaxx op 29-02-2004 19:26 ]
Volgens mij heb jij ook het brightness probleem, ga als je aan hetspelen bent even naar het 'MAin Menu' -> Options -> Video.. en klik even het 'Brightness'-balkje aan. (Niet wijzigen van setting).PcManiaxx schreef op 29 februari 2004 @ 11:33:
Hey, misschien dat iemand mij kan helpen, want ik word er zo schijtziek van!
Ik wil graag CoD spelen op mijn nieuwe systeem (zie sig) maar als ik Single Player start > training, dan krijg allerlei rare vervormde textures te zien![]()
[afbeelding]
Ik heb de Catalyst 3.10 drivers. Ik durf de 4.2 drivers niet te installeren, ik heb gehoord dat je dan gezeik kon krijgen met agp 8xHet gekke is dat ik dit in multiplayer helemaal niet zie. Of kan iemand mij misschien een savegame van het eerste level toesturen, ik zou je eeuwig dankbaar zijn
Als het goed is wordt je scherm helderder en is alles weer ok.
Verwijderd
Dan moet je ff iemand vragen die dat voor je vertaald, lijkt me niet onze klus.Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 21:35:
`Hallo mensen
Ik ben bezig met het proberen van het instellen voor een CoD server voor de een aankomende lan party....
nu vindt ik genoeg informatie op engelse forums... maar helaas is mijn engels zo slecht dat ik er helemaal niets van snap...
kan iemand mij mischien uitleggen hoe ik mijn Rcon passwordt kan instellen?.. zodat ik remote acces kan krijgen tot de server?
Alvast bedankt!
Alle info is ruim voorhanden, zelfs sample configs. Kwestie van copy/paste en ff rconwachtwoord aanpassen. Lijkt me zowiezo een goed idee om het opzetten van een lanserver dan aan iemand anders toe te vertrouwen.
Wat betreft de posts over cheaters: Als je genoeg hebt van die cheaters in onbeheerde public servers, ga dan in een clanserver spelen, die worden altijd beheerd en cheaters houden het er niet lang uit. (lang leve de BAN optie
Anders check onze server eens, we draaien ook stats (=@NL= Funserver).
)
Euhm, zelf dit had geen zin. Ik begin te geloven dat hij mijn pc niet magVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 14:37:
Pcmaniaxx: Ik denk dat je maar ff je hardeschijf moet formatteren, en alles vanaf scratch perfect moet installeren. ( drivers enzo)
Dit topic is gesloten.