[PC] Call of Duty - Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.751 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook nog extra mods beschikbaar voor Call Of Duty??Kheb de begin post doorgelez maar stond er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het een WWII spel is, maar een Vietnam mod zou wel kickuh zijn. Is die er? Ikzelf ben een beetje uitgekeken op BF:1942, dus BF:Vietnam zit er voor mij niet in (hoewel, ik las dat het toch meer infantry based is, dus ik wacht ff reviews af). Ik hou zelf toch meer van het infantry gebeuren, een tankje hier en daar ok, maar vliegtuigen en dan ook nog eens pas in de laatste expansion en anti-air tank .... ik bedoel, op pubs schieten ze ecth niet allemaal op vliegtuigen, en als de andere partij goeie vliegeniers heeft, vergeet het maar! Balanse tussen voertuigen en infantry, als dat er is, begin ik er pas weer aan te denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 19:42:
Ik weet dat het een WWII spel is, maar een Vietnam mod zou wel kickuh zijn. Is die er? Ikzelf ben een beetje uitgekeken op BF:1942, dus BF:Vietnam zit er voor mij niet in (hoewel, ik las dat het toch meer infantry based is, dus ik wacht ff reviews af). Ik hou zelf toch meer van het infantry gebeuren, een tankje hier en daar ok, maar vliegtuigen en dan ook nog eens pas in de laatste expansion en anti-air tank .... ik bedoel, op pubs schieten ze ecth niet allemaal op vliegtuigen, en als de andere partij goeie vliegeniers heeft, vergeet het maar! Balanse tussen voertuigen en infantry, als dat er is, begin ik er pas weer aan te denken!
Here ya go mate
http://codv.codfiles.com/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-06 10:32
Vraagje,waarom hebben in SP en MP de players geen schaduw?Als ik /cg_shadows 1 gebruik zegt console cheatprotected. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistral schreef op 06 maart 2004 @ 16:47:
Vraagje,waarom hebben in SP en MP de players geen schaduw?Als ik /cg_shadows 1 gebruik zegt console cheatprotected. :(
Mjah is sinds 1.2 zo :P
Wel jammer :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Sindskort is de Gaming-Spot public server (ip:217.170.3.84:10030)
Van ons #QrX dus. Kheb private password aangemaakt maar hoe log ik daarop in als ik de game join welk command ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:57
CoD opstarten, console openen;
password PASS
connect IP

PASS=het paswoord
IP=het ip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

heb nu ook een CoD servertje draaien op 100mbit.
Erg leuk en er lopen al een aantal mensen rond na 2 dagen up te zijn. Er zal wel een tekort zijn aan CoD servers ofzo. Het IP is 131.211.224.105 maar dat kan wel eens veranderen. Hou daarom gewoon pieter.sytes.net aan als adres in je bookmarks. Hoop jullie tegen te komen voor een headshot ;)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VageGast schreef op 07 maart 2004 @ 21:18:
Erg leuk en er lopen al een aantal mensen rond na 2 dagen up te zijn. Er zal wel een tekort zijn aan CoD servers ofzo. Het IP is 131.211.224.105 maar dat kan wel eens veranderen. Hou daarom gewoon pieter.sytes.net aan als adres in je bookmarks. Hoop jullie tegen te komen voor een headshot ;)
Doet het helaas niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:52
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 05:37:
[...]

Doet het helaas niet :|
vage vergeet nog wel eens dat ding 24h te laten draaien :P maar ik ben er op geweest was alleen niemand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wilt mag je ook een 2de public voor ons maken hoor :P :D
Zou wel liev zijn :>
vage vergeet nog wel eens dat ding 24h te laten draaien maar ik ben er op geweest was alleen niemand
Mjah, niet slim :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:37
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 05:31:
[...]

Dat was een fix meteen uitgegeven bij het begin van de COD problemen.
Ik denk dat die patch inmiddels al verwerkt zit in de patch :P?
Bij mij was het toen een kwestie van de laatste directX installeren ( kgeloof 8 op dat moment ).. Problem solved :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kick, the thread :P
Volgende week 1.3 :)
Woohoo \o/
2 nieuwe maps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou jij ons willen sponseren met die pub ;)
En anders tegen een klein bedrag :)
En als iemand anders ons nog wilt sponseren :)
Pmme of mail me :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-07 15:16

evaarties

Powerball @ 12.582

Kan je er ook een 'Heat of Battle' server van maken ? Dat is wel een coole mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Patch 1.3 is uit _/-\o_

Gamer.nl:

Goed nieuws voor alle Call of Duty fans, en dat zijn er nogal wat als je ziet hoeveel mensen dit spel online spelen, want Activision heeft in dit bericht aangekondigd dat de langverwachte 1.3 patch binnen een week zal verschijnen. De patch verhelpt een aantal cheats, bevat een paar server verbeteringen en als toetje zijn er ook nog twee nieuwe levels toegevoegd, genaamd Neuville en Bocage. Ondersteuning voor Punkbuster zal pas na patch 1.3 verschijnen.

(http://www.gamer.nl/nieuws/21180)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wat vind iedereen zo geweldig aan Search & Destroy? Echt minstens de helft van de servers draait het, maar ik vind er echt geen reet aan. Moet je telkens een kwartier wachten als je dood bent, tot twee kerels elkaar na een eeuwigheid rondlopen elkaar eindelijk verrotschieten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Pastasaus schreef op 14 maart 2004 @ 14:52:
Wat vind iedereen zo geweldig aan Search & Destroy? Echt minstens de helft van de servers draait het, maar ik vind er echt geen reet aan. Moet je telkens een kwartier wachten als je dood bent, tot twee kerels elkaar na een eeuwigheid rondlopen elkaar eindelijk verrotschieten :{
Ach, het is weer eens wat anders dan dat in-het-wilde-weg-geschiet wat o zo populair is :)

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
silentsnow schreef op 14 maart 2004 @ 14:55:
[...]

Ach, het is weer eens wat anders dan dat in-het-wilde-weg-geschiet wat o zo populair is :)
Nou, als ik TDM speel valt dat ook wel mee hoor. Er zitten altijd wel van die mensen bij die spelen alsof het UT is (gelukkig kan je vanaf 1.2 niet meer bunnyhoppen), maar over het algemeen is het veel spannender dan steeds 10 minuten wachten eer je gerespawned wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pastasaus schreef op 14 maart 2004 @ 14:52:
Dan moet je maar langer overleven :P
Anders doe je met alt+enter even windowed mode en ga je lekker op IRC/MSN/ICQ
of ga je surfen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Kwartier wachten? Meeste servers staan op 3 minuten ingesteld wat gemiddeld op ongeveer 2 minuten uitkomt.

Wat ik goed vind aan S&D is dat je niet als een gek rond rent maar tactisch om een hoekje kijkt enz...

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Fietslamp schreef op 14 maart 2004 @ 21:10:
"tactisch om een hoekje kijkt"
Daar moet eigenlijk staan "gewoon een tentje opzetten"! Trouwens S&D draait dus wel gewoon 15 min, en het is soms best wel irri als de 2 laatste personen l4m3rs zijn! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Nou.... dan mag jij mij een server aanwijzen met 15 minuten per ronde want die heb ik nog niet ontdekt!

En 'een tentje opzetten', ik bedoel bij bijvoorbeeld Carentan of Dawnville niet zomaar de straat overrennen en als een gek schieten (wat bij TDM toch echt de beste tactiek is) maar eerst kijken.... sorry beetje 'camperachtig' omschreven maar als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het campen wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

situatie
Ik wil een server opzetten voor in me netwerk. Het moet geen dedicated server worden. En ik wil de server commands als speler kunnen geven.

probleem
Om de server commandes te kunnen gebruiken moet ik een dedicated server opstarten. Dan CoD opstarten en inloggen op de server. Wil ik vervolgens een server command (change map, kick enz...) doen dan moet ik alt tab doen naar de console van de server

oplossing

Ik hoop dat jullie die weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 22:05:
situatie
Ik wil een server opzetten voor in me netwerk. Het moet geen dedicated server worden. En ik wil de server commands als speler kunnen geven.

probleem
Om de server commandes te kunnen gebruiken moet ik een dedicated server opstarten. Dan CoD opstarten en inloggen op de server. Wil ik vervolgens een server command (change map, kick enz...) doen dan moet ik alt tab doen naar de console van de server

oplossing

Ik hoop dat jullie die weten...
Dan moet je eerst een config file aanmaken, anders kan je doen wat je wilt

Als er iemand geintreseert is
#QrX. Zoekt momenteel nog 2 leden die op hoog niveau spelen om ons team te versterken.
We staan momenteel 20ste S&D Benelux, 5de TDM Benelux
Intresse post een berichtje www.qrx-clan.nl/phpBB2/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Fietslamp schreef op 14 maart 2004 @ 21:38:
Nou.... dan mag jij mij een server aanwijzen met 15 minuten per ronde want die heb ik nog niet ontdekt!

En 'een tentje opzetten', ik bedoel bij bijvoorbeeld Carentan of Dawnville niet zomaar de straat overrennen en als een gek schieten (wat bij TDM toch echt de beste tactiek is) maar eerst kijken.... sorry beetje 'camperachtig' omschreven maar als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het campen wel :(
Beetje jammer vind ik dat mensen al gaan zeuren over campen bij een map die slecht 20 vierkante meter is. (Bijvoorbeeld Pleasantville als je die kent.) Op zo'n map kan je niet anders en is het juist de truuk om zelf de camper te worden >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Domme vraag die vast al is langs gekomen maar niet in de opening post te vinden is volgens mij:

Zijn er bots? Zo ja waar kan ik ze downloaden? :) (geen aimbots maar die gewonen bots, NPC's weet je wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) FF ouwehoeren ...

ben vrij nieuw in het spelen van CoD. Wel een ontzettend goed spel en ben helemaal los op TDM. Kom redelijk hoog in de lijsten op een "faire" manier, maar gisteren was er weer zo één die twee keer mijn kills op zijn naam had staan (63 stuks had ie omgelegd in 15 minuten tijd). Ben m dus gaan volgen met spectate en eerlijk is eerlijk ... hij wist de sweet spots, maar t was te bizar voor woorden ..... de scope van zijn sniper leek ieder mannetje te volgen. T was echt van .... roetsj ... pang ... roetsj ... pang ... roetjs ... pang ... ff laden en roetsj ... pang ... etc. etc. Op een gegeven moment knalt ie 3 keer door de bosjes heen en zie ik gewoon dat ie bij ieder schot iemand killt (aan de tekst weliswaar, want ik kon geen ziel zien) .... "jou killed xxx ",etc. :(

Mijn vraag .... :?

Kan iemand zo goed zijn met de muis of hebben wij het hier over het beruchte aim bot? Kan je de maps zo uit je hoofd kennen, dat je weet waar mannetjes respawnen zodat je door de struiken heen kan knallen en kan killen?
Ik wil een echte topper niet beschuldigen van cheaten ....
}:O , maar t ging net even te goed. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 13:29:
;) FF ouwehoeren ...

ben vrij nieuw in het spelen van CoD. Wel een ontzettend goed spel en ben helemaal los op TDM. Kom redelijk hoog in de lijsten op een "faire" manier, maar gisteren was er weer zo één die twee keer mijn kills op zijn naam had staan (63 stuks had ie omgelegd in 15 minuten tijd). Ben m dus gaan volgen met spectate en eerlijk is eerlijk ... hij wist de sweet spots, maar t was te bizar voor woorden ..... de scope van zijn sniper leek ieder mannetje te volgen. T was echt van .... roetsj ... pang ... roetsj ... pang ... roetjs ... pang ... ff laden en roetsj ... pang ... etc. etc. Op een gegeven moment knalt ie 3 keer door de bosjes heen en zie ik gewoon dat ie bij ieder schot iemand killt (aan de tekst weliswaar, want ik kon geen ziel zien) .... "jou killed xxx ",etc. :(

Mijn vraag .... :?

Kan iemand zo goed zijn met de muis of hebben wij het hier over het beruchte aim bot? Kan je de maps zo uit je hoofd kennen, dat je weet waar mannetjes respawnen zodat je door de struiken heen kan knallen en kan killen?
Ik wil een echte topper niet beschuldigen van cheaten ....
}:O , maar t ging net even te goed. :(
Het komt op mij wel over alsof hij een aimbot heeft gebruikt. De meeste servers waar ik op zit zijn de mensen in de top toch wel ong evenvaak dood gegaan als ze kills hebben. Alleen gister had ik er ook weer 2 waar ze 40+ kills hadden en slechts 5-10 keer zelf dood waren.. ze zaten ook vrij hoog boven de rest.

En nu speel ik al een tijdje (zit in DEC clan voor als je deze kent) .. het voelde niet goed hoe zij speelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evaarties schreef op 15 maart 2004 @ 13:58:
[...]

Het komt op mij wel over alsof hij een aimbot heeft gebruikt. De meeste servers waar ik op zit zijn de mensen in de top toch wel ong evenvaak dood gegaan als ze kills hebben. Alleen gister had ik er ook weer 2 waar ze 40+ kills hadden en slechts 5-10 keer zelf dood waren.. ze zaten ook vrij hoog boven de rest.

En nu speel ik al een tijdje (zit in DEC clan voor als je deze kent) .. het voelde niet goed hoe zij speelden.
Da's wel een goeie.... :) de score stijgt inderdaad min of meer rechtevenredig het aantal keer dat je om zeep wordt geholpen. Immers risico's nemen leidt tot een hogere score en een hogere deathrate (vooral in TDM). Dacht al dat t een eikel was. }:O ;)

Nu heb ik hier ook t 1 en ander gelezen over patches, alleen t lijkt net of die juist de fun uit de game halen. Niet meer springen, niet meer sniperen,... etc etc :X

Bunnyhopping is toch o.k.? (of vloek ik nu in de kerk?). Ik bedoel ... moet je s kijken hoe ik ga springen als iemand voor t echie met een machinegeweer op mij knalt..... En snipering is toch ook all in the game? T was in de 2e WO toch ook realiteit (heb ik van horen, zéggen)? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ik heb wel vaker mensen zien spelen op LAN partys met zulke skills. Welliswaar niet bij CoD .. maar men dacht wel voorheen dat het aimbotters waren.

Het was iig een kwestie van heel goed kunnen aimen en een enorme hoop trucjes zoals je hele toetseboard vol keybinds, elke respawn plek kennen, elke voor de hand liggende defence plek kennen.. en dan nog een lading van die trucjes die inspelen op de bugs zoals springen en bukken tegelijk, skinns pakken die ultra vaag overkomen ingame ... en dan de instellingen van je beelscherm zo zetten dat je heel veel dingen niet meer ziet waar je niets aan hebt. Ik weet niet hoe het bij CoD werkt maar er waren spellen waar je bijwijze van spreken de bladeren van de bomen kon weghalen.

/edit

wat betreft bunnyhoppen.. springen als iemand op je schiet moet kunnen maar ik vind dat als je springt je bijv. niet moet kunnen schieten (zelf) en als je terug komt op de grond je een soort van impact krijgt waardoor je ook ff niet kan schieten. Want in het eggie schoten en sprongen ze ook niet tegelijk natuurlijk :)

[ Voor 20% gewijzigd door Loona35 op 15-03-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 15 maart 2004 @ 14:26:
Ik heb wel vaker mensen zien spelen op LAN partys met zulke skills. Welliswaar niet bij CoD .. maar men dacht wel voorheen dat het aimbotters waren.

Het was iig een kwestie van heel goed kunnen aimen en een enorme hoop trucjes zoals je hele toetseboard vol keybinds, elke respawn plek kennen, elke voor de hand liggende defence plek kennen.. en dan nog een lading van die trucjes die inspelen op de bugs zoals springen en bukken tegelijk, skinns pakken die ultra vaag overkomen ingame ... en dan de instellingen van je beelscherm zo zetten dat je heel veel dingen niet meer ziet waar je niets aan hebt. Ik weet niet hoe het bij CoD werkt maar er waren spellen waar je bijwijze van spreken de bladeren van de bomen kon weghalen.

/edit

wat betreft bunnyhoppen.. springen als iemand op je schiet moet kunnen maar ik vind dat als je springt je bijv. niet moet kunnen schieten (zelf) en als je terug komt op de grond je een soort van impact krijgt waardoor je ook ff niet kan schieten. Want in het eggie schoten en sprongen ze ook niet tegelijk natuurlijk :)
:) Skinss pakken? :? Weet ff niet wat je bedoeld, maar wil t wel erg graag weten :9~

Het uitzetten van bladeren ... klinkt mij dan weer als een regelrechte cheat in de oren. Nah,... de lol gaat er dan goed vanaf. :(

Over dat springen en schieten tegelijk, ben ik het wel met je eens, maar zit dat niet in het spel verwerkt. Ik bedoel je schiet sowieso minder accuraat als je beweegt en schiet tegelijk. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 14:24:
[...]

Da's wel een goeie.... :) de score stijgt inderdaad min of meer rechtevenredig het aantal keer dat je om zeep wordt geholpen. Immers risico's nemen leidt tot een hogere score en een hogere deathrate (vooral in TDM). Dacht al dat t een eikel was. }:O ;)

Nu heb ik hier ook t 1 en ander gelezen over patches, alleen t lijkt net of die juist de fun uit de game halen. Niet meer springen, niet meer sniperen,... etc etc :X

Bunnyhopping is toch o.k.? (of vloek ik nu in de kerk?). Ik bedoel ... moet je s kijken hoe ik ga springen als iemand voor t echie met een machinegeweer op mij knalt..... En snipering is toch ook all in the game? T was in de 2e WO toch ook realiteit (heb ik van horen, zéggen)? ;)
Dat vind ik niet hoor, dat het rechtevenredig moet zijn... Ik heb het nu druk met school (6 VWO :r ) maar toen het spel net uit was en ik 3/4 uur per dag speelde haalde ik toch echt nummer 1 scores met een 2:1 ratio of hoger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietslamp schreef op 15 maart 2004 @ 14:40:
[...]

Dat vind ik niet hoor, dat het rechtevenredig moet zijn... Ik heb het nu druk met school (6 VWO :r ) maar toen het spel net uit was en ik 3/4 uur per dag speelde haalde ik toch echt nummer 1 scores met een 2:1 ratio of hoger...
Ok.. ok... pin me niet vast op de statistische juistheid van mijn hypothese. 2 staat tot 1 kan tot de mogelijkheden behoren..., maar dat ligt denk ik ook aan het feit of je een zondagochtend of vrijdagavond / nacht- knaller bent. Ik denk dat je die ratio's op een vrijdagavond (als alle cracks op t net zitten) niet zo snel zal halen met een no.1 positie daarbij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 14:36:
[...]

:) Skinss pakken? :? Weet ff niet wat je bedoeld, maar wil t wel erg graag weten :9~

Het uitzetten van bladeren ... klinkt mij dan weer als een regelrechte cheat in de oren. Nah,... de lol gaat er dan goed vanaf. :(

Over dat springen en schieten tegelijk, ben ik het wel met je eens, maar zit dat niet in het spel verwerkt. Ik bedoel je schiet sowieso minder accuraat als je beweegt en schiet tegelijk. :?
Ja er zijn spellen waar je skinns kunt pakken die gewoon veel kleiner zijn. Ben je oppeens kleiner 8)7 Unreal Tournament levert standaard zelfs een skinn waarbij je voor de helft kleiner bent. Mag je bij tournaments gelukkig niet mee spelen. Voor CoD zou je bijv. een Duitse skinn kunnen gebruiken terwijl als Amerikaan speelt. Zeg niet dat het mogelijk is bij CoD maar bij andere spellen zijn dat dingen die gebeuren. (denk aan skinns die eeuwig kleurloos blijven ook in CTF mode ofzo :/)

En het uitzetten van bladeren cheat..? Er zijn veel spellen waarbij je meer ziet als je de gamma-range ultra hoog zet en alle details zo laag mogelijk of zelfs off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 15 maart 2004 @ 15:20:
[...]

Ja er zijn spellen waar je skinns kunt pakken die gewoon veel kleiner zijn. Ben je oppeens kleiner 8)7 Unreal Tournament levert standaard zelfs een skinn waarbij je voor de helft kleiner bent. Mag je bij tournaments gelukkig niet mee spelen. Voor CoD zou je bijv. een Duitse skinn kunnen gebruiken terwijl als Amerikaan speelt. Zeg niet dat het mogelijk is bij CoD maar bij andere spellen zijn dat dingen die gebeuren. (denk aan skinns die eeuwig kleurloos blijven ook in CTF mode ofzo :/)

En het uitzetten van bladeren cheat..? Er zijn veel spellen waarbij je meer ziet als je de gamma-range ultra hoog zet en alle details zo laag mogelijk of zelfs off.
Dat meen je niet .... 8)7 Koop je een PC van ietwat Euri met een high-end videokaart en kan je nog niet met maximum details spelen, omdat je met low detail door de struiken kan gluren? :? Grappig, maar niet helemaal eerlijk, toch?

Je weet er wel wat van, zèg. _/-\o_

Weet je toevallig ook waarom ik in de killcam (ja ... nadat ik ben vermoord) zie dat ik volkomen de verkeerde kant op schiet, terwijl ik tijdens het schieten zelf (als ik nog leef) mijn tegenstander vol in het vizier heb? Kan dat iets met de ping te maken hebben? Net zoiets als met je sniper voor t rennende mannetje schieten om m te raken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Dat heb ik zelf nog nooit mee gemaakt... kan je hier een demo van maken?

Watvoor systeem heb je dan gekocht?

[ Voor 5% gewijzigd door Fietslamp398 op 15-03-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietslamp schreef op 15 maart 2004 @ 15:44:
Dat heb ik zelf nog nooit mee gemaakt... kan je hier een demo van maken?

Watvoor systeem heb je dan gekocht?
:) Ben erg tevreden over mn nieuwe PC (ff opscheppen) (PIV 3.0, 512intern, FX5900 XT en ADSL). Loopt als n trein. Maar het is serieus waar .... als ik tegelijk door een deur heen ren en iemand komt mij tegemoed dan mik ik op m en knal er flink op los om vervolgens in de killcam te zien dat ik volkomen rechts of links van m schoot. Erg vaag ...

Nu ben ik geen technicus (gaat blijken na de volgende zin), maar kan t niet zo zijn dat ik met een hogere ping een fractie van een seconde later doorkom op de server dan mijn tegenstander waardoor de server denkt dat ik nog de verkeerde kant op kijk? }:O }:O }:O }:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ik zou het ook niet weten eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 15 maart 2004 @ 16:07:
Ik zou het ook niet weten eigenlijk :D
Pfew ... was al bang dat ik domme dingen ging vragen }:O Ben ik erg goed in namelijk. Maakt niet uit ... ik weet weer iets meer. Ga nog ff googelen om te kijken of die patch iets is. Thanx voor de info. _/-\o_ :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 15:03:
[...]

Dan moet je maar langer overleven :P
Anders doe je met alt+enter even windowed mode en ga je lekker op IRC/MSN/ICQ
of ga je surfen :))
Als ik CoD speel, en ik druk alt+enter, gebeurt er helemaal nix.. Meermensen hebben het hier over maar ik weet niet hoe ik in windowed mode kan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet wel dat ik in mijn vroegere MOH:AA-tijd op mijn 56k-modemje toen moest leren voorspellen waar iemand heenwandelde en er verdomde goed in was ook... En maar zeggen dat ik cheatte als ik lag te sniperen en eerste plek stond... })

Maar een fractie van een seconde "lag" kan volgens mij inderdaad de doorslag geven aan degene met de lagere ping... Tis hard, maar waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 08:53:
[...]

Dan moet je eerst een config file aanmaken, anders kan je doen wat je wilt

Als er iemand geintreseert is
#QrX. Zoekt momenteel nog 2 leden die op hoog niveau spelen om ons team te versterken.
We staan momenteel 20ste S&D Benelux, 5de TDM Benelux
Intresse post een berichtje www.qrx-clan.nl/phpBB2/
:) zal is kijken of ik wat kan vinden.

Hoe kom ik dan trouwens in die window mode? alt+enter doet ook niks bij mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

iemand een idee wanneer de nieuwe patch komt en die anti cheat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

1.3 was toch deze week uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Patch v1.3 komt inderdaad deze week. De beta versie van de patch is al op het internet te vinden :)

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silentsnow schreef op 21 maart 2004 @ 03:42:
Patch v1.3 komt inderdaad deze week. De beta versie van de patch is al op het internet te vinden :)
de [vis] server draait al 1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Patch v1.3 is uit :)

http://www.callofduty.org

Of op gamershell te downloaden.

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, als ik em probeer te installen, die 1.3 patch, dan vindt ie geen Call of Duty op me pc :?

Foutmelding:

"Setup could not locate a valid installation of Call of Duty.
Call of Duty must be installed before applying the patch.
Click OK to exit the installer"

Ik heb toch echt CoD geinstalleerd staan :( En ja, t is een gekochte versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-07 10:33

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 16:35:
ja, als ik em probeer te installen, die 1.3 patch, dan vindt ie geen Call of Duty op me pc :?

Foutmelding:

geen no-cd crack of zoeits er over heen gegooid? Anders is het misschien handig om het spel te uninstallen, frisse install en dan de patch erover heen gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 17:35
ik heb de patch geïnstalled, gewoon zonder problemen, alleen nog niet gespeeld :+
Vanavond wel al een war met de nieuwe versie.

Ben benieuwd hoe het speelt want ik weet alleen globaal welke dingen er gedaan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:51

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 16:35:

Foutmelding:

Kijk, typisch zo'n geval waarin iemand de readme weer eens niet heeft gelezen. Dit probleem staat namelijk beschreven in de readme van de patch.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op 23 maart 2004 @ 19:55:
[...]

Kijk, typisch zo'n geval waarin iemand de readme weer eens niet heeft gelezen. Dit probleem staat namelijk beschreven in de readme van de patch.
Ik heb geen readme gevonden in t pakketje wat ik gedownload heb anders :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 20:22:
[...]

Ik heb geen readme gevonden in t pakketje wat ik gedownload heb anders :|
Staat op tig sites gewoon vermeld... plus hij laad 'm nog automatisch nadat de patch geïnstalleerd is! Hoe kun je die dan over het hoofd zien?

Plus hij word in de Docs map van CoD neergezet, dus daar kun je 'm ook nog lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

[Whoops -- dubbelpost, sorry]

[ Voor 91% gewijzigd door Wildfire op 23-03-2004 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op 23 maart 2004 @ 20:30:
[...]

Staat op tig sites gewoon vermeld... plus hij laad 'm nog automatisch nadat de patch geïnstalleerd is! Hoe kun je die dan over het hoofd zien?

Plus hij word in de Docs map van CoD neergezet, dus daar kun je 'm ook nog lezen.
Hmm, dit heb ik dus niet:

( zie : http://www.worthplaying.com/article.php?sid=16828 )

"If you get a "Setup did not detect a valid Call of Duty CD Key" error message when installing the 1.3 patch, you can try one of two things to address this issue:"

Bij mij vind ie t hele spel niet eens. En ik zie geen 1.3 readme in de docs directory staan hoor. HIJ INSTALLEERT DE PATCH NIET EENS!

Ik krijg deze fout:

[ Voor 142% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan et zijn dat je met een no cd crack speelt, indien ja zet eens ff je originele .exe file terug
Heb dit probleem nog al met andere spellen gehad
veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Laatst online: 07:44
En? Wat vinden van jullie van de 1.3 patch. Persoonlijk vind ik het weer een stap vooruit. Ook de nieuwe maps vind ik heel erg mooi. Alleen jammer dat punkbuster er nog steeds niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de bar/mp44 bug al opgemerkt?
Als je door iron sights schiet gaan de kogels iets naar rechts.
http://www.valuegaming.com/games/patch1.3/patch.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Was me ingame niet opgevallen. Ik zal er vanavond eens opletten aangezien ik toch wel veel met iro sights schiet. Zou het overigens ook nog uitmaken hoe ver het te schieten object van je afstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Kheb het net weer gespeeld (laatste keer was met kerst) en merk wel dat ik met die nieuwe patch minder snel neerga :) en sniperen was nog nooit zo kut. En waar blijft punkbuster nou, ik heb namelijk nog steeds het gevoel dat ik soms genaaid wordt! :( Die nieuwe maps zijn trouwens kewl! (Nuenen en Bocamp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
nieuwe map is Neuville :+ Erg leuke map.
sniper is beter en proning is ook beter. Hier dus geen complaints :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-02 15:35
Ik lees erg weinig problemen met de patch.

Ik heb helaas wel een probleem. Als de patch eenmaal geinstalleerd is pakt hij mijn officiele CD niet meer.

Uninstall gedaan en opnieuw erop gezet, spel doet het. De Patch 1.3 zelf kan ik wel installeren geen probleem, maar eenmaal geinstalleerd dan accepteert hij me CD niet meer. waarschijnlijk weer een wijziging in het Safedisc gebeuren vermoed ik. Maar ik zie op dit forum geen soortgelijke problemen.

Op een ander forum is het wel bekend, maar ook heel weinig personen die er last van hebben.

http://www.fpscentral.com...ead.php?s=&threadid=66306

Opgelost!!!
Blijkt dat CloneCD niet geinstalleerd mag zijn op de PC. Wat een rotstreek.

[ Voor 10% gewijzigd door slownera op 24-03-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook gisteravond v1.3 geinstalleerd, maar ik heb alleen maar meer problemen..

Het spel doet het alleen maar als je het helemaal vers hebt geinstalleerd.
Als je de computer opnieuw opstart en dan CoD krijg je een zwart scherm, en dan stopt hij ermee..
Ik heb een Radeon 9500 icm een a7n8x mobo en heb dus de hot fix geprobeerd, catalyst v3.7, v3.8, v3.10 en de laatste (v4.10 ofzo?). Fast write staat uit en AGP op 4x. Maar dat schijnt dus allemaal niet uit te maken omdat hij het gewoon doet, voor 1x that is.

Bij v1.1 nergens last van gehad, maar bij v1.2 begon het al een beetje. Erg vreemd dus. Weet iemand nog wat ik zou kunnen proberen?

Toen ik heel even wel kon spelen merkte ik ook op dat ik soms niet kon reloaden met de Kar 98 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 24 maart 2004 @ 20:11:
nieuwe map is Neuville :+ Erg leuke map.
sniper is beter en proning is ook beter. Hier dus geen complaints :)
Und Bocage .. leuke map ook

Ik heb trouwens last van die servers die zo langzaam updaten bij 1.3 .. duurt ff voordat me lijst gerefreshed is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al eerder had gezegt een klote patch brengt meeer problemen met zich mee dan het oplost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ungarmax
  • Laatst online: 29-06-2021
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 20:35:
[...]

"If you get a "Setup did not detect a valid Call of Duty CD Key" error message when installing the 1.3 patch, you can try one of two things to address this issue:"

Bij mij vind ie t hele spel niet eens. En ik zie geen 1.3 readme in de docs directory staan hoor. HIJ INSTALLEERT DE PATCH NIET EENS!

Ik krijg deze fout:

Waarschijnlijk is je registry verwijzing niet goed meer. Porbeer Cod opnieuw te installeren en dan de patch 1.3 opnieuw erop te zetten. waarschijnlijk is het probleem dan verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Uit de readme:
INVALID INSTALLATION MESSAGE: If you get a "Setup did not detect a valid Call of Duty CD Key" error message when installing the 1.3 patch, you can try one of two things to address this issue:
1. Exit out of the patch setup and load up Call of Duty Multiplayer. In the Multiplayer Options screen, re-enter your Call of Duty CD key, exit the program, and then apply the patch again.
2. If you get the error again, exit out of the 1.3 patch installer. Completely uninstall Call of Duty, reinstall the game, and then apply the patch.

Either one of these solutions should correct the problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 22:52:
ik heb ook gisteravond v1.3 geinstalleerd, maar ik heb alleen maar meer problemen..

Het spel doet het alleen maar als je het helemaal vers hebt geinstalleerd.
Als je de computer opnieuw opstart en dan CoD krijg je een zwart scherm, en dan stopt hij ermee..
Ik heb een Radeon 9500 icm een a7n8x mobo en heb dus de hot fix geprobeerd, catalyst v3.7, v3.8, v3.10 en de laatste (v4.10 ofzo?). Fast write staat uit en AGP op 4x. Maar dat schijnt dus allemaal niet uit te maken omdat hij het gewoon doet, voor 1x that is.

Bij v1.1 nergens last van gehad, maar bij v1.2 begon het al een beetje. Erg vreemd dus. Weet iemand nog wat ik zou kunnen proberen?

Toen ik heel even wel kon spelen merkte ik ook op dat ik soms niet kon reloaden met de Kar 98 :?
;) Ik heb tzelfde probleem, alleen een heel andere config dan jij (nvidea ipv radeon) dus ik denk niet dat je t daar hoeft te zoeken. Ga van t weekend ff proberen om t exe bestand opnieuw te installeren (zie één van de tips). Had r de vorige keer geen tijd voor .... Succes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-07 15:18

GmR

Hier werkte het ook niet meer na het installen van de 1.3 patch
(beeld werd zwart en kreeg een standaard-xp-crash-melding :P)
Het probleem bleek op te lossen door servercache.dat te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrandmasteR schreef op 26 maart 2004 @ 14:31:
Hee wow. Thanx. _/-\o_ Dat scheelt een hoop geklooi mijnerzijds. Niets zo erg als proberen en proberen zonder resultaat :( Dat blijft mij op deze manier mooi gespaard. ;) Hoe ben je daar nu achter gekomen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrandmasteR schreef op 26 maart 2004 @ 14:31:
wtf?!

ik heb het net ook weggegooid, en hij doet het weer!! :D
Ik start het spel voortaan wel via een batch bestandje dat eerst die servercache.dat weggooid.

ty _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:), vinden jullie ook dat de game trager is met nieuwe patch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 01:06:
:), vinden jullie ook dat de game trager is met nieuwe patch :/
Niks van gemerkt...trager met laden of lagere FPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 10:29:
[...]

Niks van gemerkt...trager met laden of lagere FPS?
Nee, gewoon fps is goed laden ook.
Maar de game over het algemeen, vind ik stukkie trager nu. Niet dat ik het erg vind maar moet mijn speel stijl er wel aan aanpassen.
En ik heb soms last van ping problems :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 20:35:
[...]

Ik krijg deze fout:

Dit had ik eerder ook met patch 1.2. Je moet er even op letten dat je het spel ook daadwerkelijk hebt geinstalleerd. Je kan ook een zip file maken van de CoD map en die dan "installeren" (op je eigen secondary PC uiteraard).
Wanneer je dan een patch wilt installeren dan denkt ie dat er geen CoD op je comp staat want geen reg-key...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Heb hem vandeweek uitgespeeld en wil toch ff mijn mening geven:

Eigenlijk al met al vind ik het een erg slecht en goedkoop in erlkaar geramd spel, ik heb de eerste Medal of Honor ook gespeeld en ik zie nauwelijks verschil met dit toch al vrij oude spel.
Er staat in de startpost dat er meer dan 300 soldaten op je scherm getoverd kunnen worden, ik heb dit in geen enkel level gezien :? Je hebt af en toe wel wat squadmembers bij je, maar die spelen geen rol, je kan ze niet commanderen, je kan ze gewoon laten afknallen, boeit niet voor het spel. Je kunt ze dus gewoon compleet negeren.
Ook erg jammer (en simpel) dat je je teammaten nooit kan raken :?
Er lopen twee verhaallijnen tegelijk die eigenlijk niets met elkaar te maken hebben, je wordt ook zomaar tussen de verhalen heen en weer geswitched zonder verklaring. De verhaallijn van de Amerikaan komt ook niet ten einde in de campaign.
Het is veel te makkelijk, ik geef toe ik speel hem op easy, doe ik altijd, maar dan nog is hij veel makkelijker dan Medal of Honor.
Ik vind het erg flauw (hoewel dit in meer fps games zo is) dat je gewoon kan blijven rennen almaar schietend, je pakt automatisch meer ammo en health. Je hoeft gewoon echt niet na te denken.
Het verhaal wacht steeds op jouw acties. Bijv. bij de bestorming van Leningrad (of was het Stalingrad) blijven de Russen onuitputtelijk aangevoerd worden en hetzelfde geldt voor de Duitsers, totdat jij de juiste trigger weet te activeren.
Zoals eerder gezegd vind ik het geen vooruitgang t.o.v. Medal of Honor, de AI is zelfs achteruitgegaan, zo gooien ze bijv. geen granaten meer terug, ze wachten gewoon om geslacht te worden.

Ik wil geen liefhebbers van dit spel aanvallen, ik heb ook heus wel een beetje met plezier gespeeld sommige levels, maar het leek me op zijn plaats om in dit topic ook de negatieve kanten te belichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
TheLemon schreef op 27 maart 2004 @ 15:12:
Eigenlijk al met al vind ik het een erg slecht en goedkoop in erlkaar geramd spel.
Dat de AI achteruit is gegaan komt omdat je hem op EASY hebt staan, probeer maar eens op hard ofzo dan merk je wel dat ze opeens een stuk minder fraggable zijn ;) , daarnaast zijn de graphics t.o.v. MOHAA duidelijk beter, het trigger systeem is inderdaad een veelgebruikt systeem in dit soort games op dat punt is het wel jammer dat zoiets erin is gebleven doet toch wel wat af van het op de overige punten zeer realistisch spel, daar waar MOHAA toch meer arcade play trekjes heeft. Bovendien zijn de missies zeer gevarieerd en innoverend hoewel er inderdaad mischien iets meer context (leuk verhaaltje, dia show ofzo) aan kan worden gegeven. Probeer ook eens MP want dat is echt een superleuk bij dit spel!Maar "slecht en goedkoop" zou ik het zeker niet noemen!!! (kheb er namelijk wel 50 euro voor lopen dokken ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 27-03-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ok, het zou kunnen dat het spel misschien meer op MP is gericht, ik zal het spel als geheel dan niet beoordelen op alleen de sp campaign. Maar ik blijf erbij dat ik het minstens net zo arcade vind als MOHAA.
Maar met goedkoop in elkaar geramd bedoel ik eigenlijk dat het op mij overkomt alsof ze met de MOHAA engine ff iets grotere textures hebben gebruikt en wat nieuwe levels in elkaar gezet hebben en that's it. Op zich niks mis mee, maar noem het dan MOHAA deel 3 of 4, maar ga niet adverteren met een revolutionair spel met massa's legers die op grote schaal een oorlog uitvoeren op je scherm, het blijft een doodgewone arcade fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
CoD is van de ontwikkelafdeling die er door EA er uit zijn gekickt. Dit ontwikkelteam heeft dus mohaa gemaakt. EA vond het niet leuk meer ofzo, heeft die mensen er uit gekickt. Afdeling maakt zelf een game genaamd CoD en het spel wordt uitgeroepen tot beste spel van het jaar oid.

Ze kunnen het dus never nooit mohaa deel 3 of 4 noemen omdat het van een totaal andere fabrikant (concurrent) is. Hebben ze ook het recht niet voor en krijgen ze nog een proces aan hun broek ook.

Definieer een arcade FPS... Op welke punten let je dan?
Ik vind Tactical Ops namelijk een arcade FPS maar CoD zeker niet. Waarom: CoD ga je veel sneller dood, de gameplay is realistischer (schieten, beweging, etc) de textures zijn realistischer.

[ Voor 3% gewijzigd door Rody op 28-03-2004 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Nou wat ik zei, je kan (ok ik overdrijf een klein beetje...) blijven rennen, al schietend, omdat je vanzelf ammo en health oppakt. Echt sommige levels begon ik met weinig health en ammo en na een enorme schietpartij, echt te dol voor woorden, eindigde ik met helemaal volle ammo en health en geen idee hoe ik daaraan was gekomen :?
Ik vind de AI ook gewoon iets te gescript, ze komen je keurig gedoseerd lastigvallen. In wat realistischere spellen, als je jezelf verraad terwijl je alleen bent (bijv. in het level op dat schip), dan kun je het echt shaken, dan komt iedereen op je af en ben je erg dood.

Textures van de mannetjes vind ik juist een beetje comic-achtig overkomen.

Sja, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik meer hou van spellen als Operation Flashpoint en America's Army, dat is niet een erg eerlijk vergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Vergeleken OPF en AA is CoD idd wel arcade. Maar vergeleken MOHAA is CoD al weer een stuk minder arcade.

Dat volle ammo en health komt doordat je op EASY hebt gespeeld. Op VETERAN is dat echt wel anders hoor. Dan merk je ook dat de vijand tevens sterker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLemon schreef op 27 maart 2004 @ 15:12:
Heb hem vandeweek uitgespeeld en wil toch ff mijn mening geven:

Eigenlijk al met al vind ik het een erg slecht en goedkoop in erlkaar geramd spel, ik heb de eerste Medal of Honor ook gespeeld en ik zie nauwelijks verschil met dit toch al vrij oude spel.
Er staat in de startpost dat er meer dan 300 soldaten op je scherm getoverd kunnen worden, ik heb dit in geen enkel level gezien :? Je hebt af en toe wel wat squadmembers bij je, maar die spelen geen rol, je kan ze niet commanderen, je kan ze gewoon laten afknallen, boeit niet voor het spel. Je kunt ze dus gewoon compleet negeren.
Ook erg jammer (en simpel) dat je je teammaten nooit kan raken :?
Er lopen twee verhaallijnen tegelijk die eigenlijk niets met elkaar te maken hebben, je wordt ook zomaar tussen de verhalen heen en weer geswitched zonder verklaring. De verhaallijn van de Amerikaan komt ook niet ten einde in de campaign.
Het is veel te makkelijk, ik geef toe ik speel hem op easy, doe ik altijd, maar dan nog is hij veel makkelijker dan Medal of Honor.
Ik vind het erg flauw (hoewel dit in meer fps games zo is) dat je gewoon kan blijven rennen almaar schietend, je pakt automatisch meer ammo en health. Je hoeft gewoon echt niet na te denken.
Het verhaal wacht steeds op jouw acties. Bijv. bij de bestorming van Leningrad (of was het Stalingrad) blijven de Russen onuitputtelijk aangevoerd worden en hetzelfde geldt voor de Duitsers, totdat jij de juiste trigger weet te activeren.
Zoals eerder gezegd vind ik het geen vooruitgang t.o.v. Medal of Honor, de AI is zelfs achteruitgegaan, zo gooien ze bijv. geen granaten meer terug, ze wachten gewoon om geslacht te worden.

Ik wil geen liefhebbers van dit spel aanvallen, ik heb ook heus wel een beetje met plezier gespeeld sommige levels, maar het leek me op zijn plaats om in dit topic ook de negatieve kanten te belichten.
-Mmm..je speelt op easy, en je klaagt over de AI..omg
-de AI gooit WEL granaten terug...

Die teamleden kun je idd niet commanderen, omdat je zelf gecommandeerd wordt..je bent niet de 'squad leader' in dit spel.

In de tweede wereld oorlog zeiden soldaten denk ik ook niet 'ik kan mijn teammates niet commanderen, dus kan ik ze negeren'..beetje simpel.
Voor de rest worden er bijv aan het begin van stalingrad ontiechlijk veel soldaten op je scherm getoverd..300 weet ik niet, maar wel meer dan 100 in ieder geval.

Verder moet je ff je ogen open doen, zodat je ziet dat je hele post ongeveer b*llshit was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Sorry, maar ik onderbouw mijn opmerkingen wel, kan ik van jou niet zeggen :?
De meeste antwoorden die je geeft zijn gebaseerd op dingen die ik niet zo gezegd heb.

En nee, in WOII zeiden ze dat niet, omdat ze dan afgeslacht werden door de vijand of voor de krijgsraad gesleept werden, dat is juist mijn punt. Je kan gewoon ongestraft freewheelen, je hebt echt geen donder aan je teammaten.

En ik speel inderdaad op easy, ik vergelijk het dus ook met andere spellen op easy. dan nog mag easy best iets realistischer zijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLemon schreef op 28 maart 2004 @ 15:17:
De meeste antwoorden die je geeft zijn gebaseerd op dingen die ik niet zo gezegd heb.

En nee, in WOII zeiden ze dat niet, omdat ze dan afgeslacht werden door de vijand of voor de krijgsraad gesleept werden, dat is juist mijn punt. Je kan gewoon ongestraft freewheelen, je hebt echt geen donder aan je teammaten.

En ik speel inderdaad op easy, ik vergelijk het dus ook met andere spellen op easy. dan nog mag easy best iets realistischer zijn imo.
Naar mijn mening waren de teammates juist de betere, als ik ze vergelijk met andere spellen...maar in ieder geval kan je ook het spel gewoon nemen zoals het is, ipv van je storen aan het feit dat de AI op easy geen granaten teruggooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-07 15:18

GmR

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 14:35:
[...]

Hee wow. Thanx. _/-\o_ Dat scheelt een hoop geklooi mijnerzijds. Niets zo erg als proberen en proberen zonder resultaat :( Dat blijft mij op deze manier mooi gespaard. ;) Hoe ben je daar nu achter gekomen? :?
lichtelijk late reactie... maarja:
ben er achter gekomen na wat zoeken op verschillende fora... zou dus niet meer weten waar deze oplossing stond :P

[ Voor 9% gewijzigd door GmR op 29-03-2004 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit me helemaal bij de andere aan, jij zeurt over ai terwijl je op easy speelt.

Ten tweede Call of Duty is niet 100% daarvoor moet je red orchestra of day of defeat hebben. Het is ook een mp gericht spel, in deze tijden kun je toch gewoon niet meer verwachten dat de SP ook nog eens goed is? Al vond ik hem zelf wel intens, gevoel dat je echt in de oorlog zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 17:37

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter

Op easy spelen is nooit realistisch imo. Het liefste speel ik de games zo moeilijk mogelijk, want pas dan komt de AI echt tot zijn recht en krijg je het realisme veel beter naar voren dan wanneer je op het simpelste van het simpelste niveau speelt.

Sorry, maar ik vind niet dat je recht hebt om te zeuren over AI wanneer je op easy speelt. Ga hem eens op het moeilijkste niveau spelen, dan praat je wel anders. De AI van Call of Duty was zeer goed vergeleken met vele andere games.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrandmasteR schreef op 29 maart 2004 @ 00:28:
[...]

lichtelijk late reactie... maarja:
ben er achter gekomen na wat zoeken op verschillende fora... zou dus niet meer weten waar deze oplossing stond :P
En nog een lichtelijk latere reactie ;) .... xuus me ... maar in ieder geval bedankt. Kan weer vrolijk gamen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op 29 maart 2004 @ 09:02:
[...]

Op easy spelen is nooit realistisch imo. Het liefste speel ik de games zo moeilijk mogelijk, want pas dan komt de AI echt tot zijn recht en krijg je het realisme veel beter naar voren dan wanneer je op het simpelste van het simpelste niveau speelt.

Sorry, maar ik vind niet dat je recht hebt om te zeuren over AI wanneer je op easy speelt. Ga hem eens op het moeilijkste niveau spelen, dan praat je wel anders. De AI van Call of Duty was zeer goed vergeleken met vele andere games.
Hey Godjira, welke clan zit jij eigenlijk? Of ben je freelancer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ok, die opmerkingen kan ik inkomen, ik zal hem zeker nog eens moeilijker gaan doen dan. Maar dat was bij lange na niet mijn enige kritiek op het spel. Ik verwacht overigens wél van een spel dat de SP goed is, ik denk toch dat er heel veel mensen (waaronder ikzelf) zijn, die vnl. SP spelen vanwege het feit dat ze een verhaallijn leuker vinden dan mp rossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Ik denk dat de developers zich vooral richten op online. Online zit veel meer markt in. Vandaar dat de consoles het nu ook proberen/doen.

Een SP is snel uit gespeeld en 1 keer is genoeg. SP kan je gewoon van het internet downloaden zonder dat je ooit een cent betaalt.
Een MP is elke ronde anders omdat je tegen mensen zit. Daarnaast met je geldige keys hebben die je niet van het internet kan plukken maar gewoon in de winkel moet kopen.
MP van CoD vind ik dus het enige boeiende en de SP heb ik nooit uit gespeeld. De verschillende game modes maken de game nog veel leuker.

Momenteel zijn we met de clan actief in 3on3 SD, HQ en RET ladder :) Veel game tijd dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 29 maart 2004 @ 18:06:
Ik denk dat de developers zich vooral richten op online. Online zit veel meer markt in. Vandaar dat de consoles het nu ook proberen/doen.

Een SP is snel uit gespeeld en 1 keer is genoeg. SP kan je gewoon van het internet downloaden zonder dat je ooit een cent betaalt.
Een MP is elke ronde anders omdat je tegen mensen zit. Daarnaast met je geldige keys hebben die je niet van het internet kan plukken maar gewoon in de winkel moet kopen.
MP van CoD vind ik dus het enige boeiende en de SP heb ik nooit uit gespeeld. De verschillende game modes maken de game nog veel leuker.

Momenteel zijn we met de clan actief in 3on3 SD, HQ en RET ladder :) Veel game tijd dus
Naja #QrX is in TDM en SD ladder niet actief atm.
Hoe heet jouw clan eig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 18:54:
[...]

Naja #QrX is in TDM en SD ladder niet actief atm.
Hoe heet jouw clan eig ?
BARD

Brixton Armed Response Division
http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=216156

Momenteel erg actief in RET en iets minder in S&D. We zijn van plan om nu wat actiever te worden in S&D wat dat gaat niet helemaal lekker :+
3 on 3 S&D hangt er helemaal bij :)

[ Voor 8% gewijzigd door Rody op 30-03-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47

Phydomir

Dennis

schopje..

iemand die deel 3 wil maken???

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Weet iemand hoe die mensen van die "flashy" Nicknames maken? bijv in het einde flikt iemand dat truukje waar je z'n nick in verschillende kleuren etc kan zien.. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op 08 april 2004 @ 22:47:
Weet iemand hoe die mensen van die "flashy" Nicknames maken? bijv in het einde flikt iemand dat truukje waar je z'n nick in verschillende kleuren etc kan zien.. iemand?
www.codfiles.com dan tussen misc files kijken oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 17:37

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Nieuwe topic, deel 3: [rml][ PC] Call of Duty - deel 3[/rml]. Ga daar AJB verder, dan kan deze weer op slot.

Profile

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.