[PC] Call of Duty - Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.748 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 17:35
Ik denk dat de developers zich vooral richten op online. Online zit veel meer markt in. Vandaar dat de consoles het nu ook proberen/doen.

Een SP is snel uit gespeeld en 1 keer is genoeg. SP kan je gewoon van het internet downloaden zonder dat je ooit een cent betaalt.
Een MP is elke ronde anders omdat je tegen mensen zit. Daarnaast met je geldige keys hebben die je niet van het internet kan plukken maar gewoon in de winkel moet kopen.
MP van CoD vind ik dus het enige boeiende en de SP heb ik nooit uit gespeeld. De verschillende game modes maken de game nog veel leuker.

Momenteel zijn we met de clan actief in 3on3 SD, HQ en RET ladder :) Veel game tijd dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100381

Rody schreef op 29 maart 2004 @ 18:06:
Ik denk dat de developers zich vooral richten op online. Online zit veel meer markt in. Vandaar dat de consoles het nu ook proberen/doen.

Een SP is snel uit gespeeld en 1 keer is genoeg. SP kan je gewoon van het internet downloaden zonder dat je ooit een cent betaalt.
Een MP is elke ronde anders omdat je tegen mensen zit. Daarnaast met je geldige keys hebben die je niet van het internet kan plukken maar gewoon in de winkel moet kopen.
MP van CoD vind ik dus het enige boeiende en de SP heb ik nooit uit gespeeld. De verschillende game modes maken de game nog veel leuker.

Momenteel zijn we met de clan actief in 3on3 SD, HQ en RET ladder :) Veel game tijd dus
Naja #QrX is in TDM en SD ladder niet actief atm.
Hoe heet jouw clan eig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 17:35
Anoniem: 100381 schreef op 29 maart 2004 @ 18:54:
[...]

Naja #QrX is in TDM en SD ladder niet actief atm.
Hoe heet jouw clan eig ?
BARD

Brixton Armed Response Division
http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=216156

Momenteel erg actief in RET en iets minder in S&D. We zijn van plan om nu wat actiever te worden in S&D wat dat gaat niet helemaal lekker :+
3 on 3 S&D hangt er helemaal bij :)

[ Voor 8% gewijzigd door Rody op 30-03-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:42

Phydomir

Dennis

schopje..

iemand die deel 3 wil maken???

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Weet iemand hoe die mensen van die "flashy" Nicknames maken? bijv in het einde flikt iemand dat truukje waar je z'n nick in verschillende kleuren etc kan zien.. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100381

ADMK schreef op 08 april 2004 @ 22:47:
Weet iemand hoe die mensen van die "flashy" Nicknames maken? bijv in het einde flikt iemand dat truukje waar je z'n nick in verschillende kleuren etc kan zien.. iemand?
www.codfiles.com dan tussen misc files kijken oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 17:37

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Nieuwe topic, deel 3: [rml][ PC] Call of Duty - deel 3[/rml]. Ga daar AJB verder, dan kan deze weer op slot.

Profile

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.