Heb hem vandeweek uitgespeeld en wil toch ff mijn mening geven:
Eigenlijk al met al vind ik het een erg slecht en goedkoop in erlkaar geramd spel, ik heb de eerste Medal of Honor ook gespeeld en ik zie nauwelijks verschil met dit toch al vrij oude spel.
Er staat in de startpost dat er meer dan 300 soldaten op je scherm getoverd kunnen worden, ik heb dit in geen enkel level gezien

Je hebt af en toe wel wat squadmembers bij je, maar die spelen geen rol, je kan ze niet commanderen, je kan ze gewoon laten afknallen, boeit niet voor het spel. Je kunt ze dus gewoon compleet negeren.
Ook erg jammer (en simpel) dat je je teammaten nooit kan raken

Er lopen twee verhaallijnen tegelijk die eigenlijk niets met elkaar te maken hebben, je wordt ook zomaar tussen de verhalen heen en weer geswitched zonder verklaring. De verhaallijn van de Amerikaan komt ook niet ten einde in de campaign.
Het is veel te makkelijk, ik geef toe ik speel hem op easy, doe ik altijd, maar dan nog is hij veel makkelijker dan Medal of Honor.
Ik vind het erg flauw (hoewel dit in meer fps games zo is) dat je gewoon kan blijven rennen almaar schietend, je pakt automatisch meer ammo en health. Je hoeft gewoon echt niet na te denken.
Het verhaal wacht steeds op jouw acties. Bijv. bij de bestorming van Leningrad (of was het Stalingrad) blijven de Russen onuitputtelijk aangevoerd worden en hetzelfde geldt voor de Duitsers, totdat jij de juiste trigger weet te activeren.
Zoals eerder gezegd vind ik het geen vooruitgang t.o.v. Medal of Honor, de AI is zelfs achteruitgegaan, zo gooien ze bijv. geen granaten meer terug, ze wachten gewoon om geslacht te worden.
Ik wil geen liefhebbers van dit spel aanvallen, ik heb ook heus wel een beetje met plezier gespeeld sommige levels, maar het leek me op zijn plaats om in dit topic ook de negatieve kanten te belichten.