[PC] Call of Duty - Deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.771 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en het moeilijkste komt nog..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 17:16:
ik zit in pavlov , in dat gebouw met 5verdiepingen.

ik moet nu een tank kapot schieten met een anti-tankraket , die vast staat gemonteerd op een statief. (2e verdiep)

De tank staat aan de andere kant van het gebouw ?

Hoe moet het verder ??
check verdieping 3, staat er nog 1 :) d8 ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-01-2021
nog even voor de mensen die Call of Duty achter een router, LAN spelen en dus met meerdere spelers naar een bepaalde server willen connecten en problemen hebben met het feit dat Call of Duty dan maar op 1 PC werkt (COD gebruikt port 28760 en als 1 iemand al connected is bij een bepaalde server dan kan niemand anders meer connecten naar diezelfde server omdat de port dan al in gebruik is) hier is de oplossing:

druk met je rechtermuisknop bij je snelkoppeling van COD multiplayer op eigenschappen/properties en vul bij target achter de aanhalingstekens het volgende in: set net_port 2876x (bv. "D:\Games\Call of Duty\CoDMP.exe" set net_port 2876x) waarbij x een willekeurig getal kan zijn, dus bijvoorbeeld bij eerste pc 28761, bij 2e pc 28762, enz.

nu kan je met elke pc in het netwerk bij dezelfde server joinen :P (je router of firewall moet dan natuurlijk niet die poorten blokkeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 17:34:
[...]

check verdieping 3, staat er nog 1 :) d8 ik
na uren ronddolen , heb ik het gevonden , thx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb ook een game hoor.. call of duty .. helemaal blij dat ik hem heb .. loopt die weer als een diashow hier.
Mijn systeem ligt boven de aangeraden specs

Ik heb:
AMD Athlon 1100mzh
768 MB SDRAM 133mhz
ATI Radeon 7000 32 MB
Win XP Pro
DirectX 8.1 geinstaleerd

Settings in CoD staan op z'n LAAGST .. zal ik CoD ooit goed kunnen laten lopen of moet ik hem maar terug brengen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees dat je hem maar helemaal terug moet brengen, je videokaart is echt slecht.( >:) ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Hoeft niet perse aan zijn videokaart/pc te liggen. Het kan ook een bepaalde software combinatie op de pc zijn die dit spel tegenwerkt. Gewoon een beetje 'kloten' met drivers e.d. lijkt me. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 15:04:
Ik vrees dat je hem maar helemaal terug moet brengen, je videokaart is echt slecht.( >:) ;) )
Zal mijn probleem dan opgelost zijn als ik er bijvoorbeeld een ATI 9200 256 MB DDR inpleur :P ? Zal ik dan normaal Call of duty kunnen spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 16:01:
[...]

Zal mijn probleem dan opgelost zijn als ik er bijvoorbeeld een ATI 9200 256 MB DDR inpleur :P ? Zal ik dan normaal Call of duty kunnen spelen ?
Jep, speel nu op een geforce 3 , en hebt op een geforce 2 gts gespeelt in 800*600. En met me geforce 3 in 1024*768 loopt prima :). Dus die ati 9200 trekt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 14:56:
Ok ik heb ook een game hoor.. call of duty .. helemaal blij dat ik hem heb .. loopt die weer als een diashow hier.
Mijn systeem ligt boven de aangeraden specs

Ik heb:
AMD Athlon 1100mzh
768 MB SDRAM 133mhz
ATI Radeon 7000 32 MB
Win XP Pro
DirectX 8.1 geinstaleerd

Settings in CoD staan op z'n LAAGST .. zal ik CoD ooit goed kunnen laten lopen of moet ik hem maar terug brengen? :'(
misschien scheelt het als je DirectX 9.0b ff installeert ;) is namelijk verplicht.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

Vraagje wil me mischien ook CoD gaan halen, maar ik twijvel nog omdat ik niet weet hoe de _ONLINE_ multiplayer mode is, hoe et loopt en of er veel lag is en hoe het met de servers zit. Kweet zeker dat jullie me hier meer info over kunnen geven.

Is het te vergelijken met Counter-Strike ? kwa lag en kwa hoe vet het is online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:09

Wildfire

Joy to the world!

Row schreef op 09 januari 2004 @ 19:01:
Vraagje wil me mischien ook CoD gaan halen, maar ik twijvel nog omdat ik niet weet hoe de _ONLINE_ multiplayer mode is, hoe et loopt en of er veel lag is en hoe het met de servers zit. Kweet zeker dat jullie me hier meer info over kunnen geven.
Download gewoon de multiplayer demo! Dan kun je zelf kijken of het wat is.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

Wildfire schreef op 09 januari 2004 @ 19:05:
[...]

Download gewoon de multiplayer demo! Dan kun je zelf kijken of het wat is.
o kwis niet dat die er was, heeft iemand een linkie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op 09 januari 2004 @ 18:59:
[...]

misschien scheelt het als je DirectX 9.0b ff installeert ;) is namelijk verplicht.
Geinstaleerd...geen verschil hoor
waaorm zeggen ze dan op de site DIE systeem reqs erop..ik zit erboven en heb zoveel problemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Row schreef op 09 januari 2004 @ 19:06:

[...]

o kwis niet dat die er was, heeft iemand een linkie?
http://www.gamershell.com/download_3932.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:52

Rudios

Lost in space?

Dat is gewoon de single player. Er is geen Multiplayer demo van CoD. Ik kan je wel vertellen dat het een goeie engine wat multiplay betreft. NL servers hebben gewoon goede pings, er zijn servers meer dan genoeg en het is gewoon een heerlijke game voor online _/-\o_

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Rudios schreef op 10 januari 2004 @ 13:41:
[...]

Dat is gewoon de single player. Er is geen Multiplayer demo van CoD. Ik kan je wel vertellen dat het een goeie engine wat multiplay betreft. NL servers hebben gewoon goede pings, er zijn servers meer dan genoeg en het is gewoon een heerlijke game voor online _/-\o_
Raar. Ik zou toch zweren dat er een multiplayer demo was... my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 14:16
ik heb m ook nu :Y) als ik het vergelijk met mohaa, dan vind ik call of duty minder. het ziet er mooier uit maar verder geef ik de voorkeur aan mohaa, dat ook een betere verhaallijn had eigenlijk.
wel geinig dat die stalingrad bestorming echt letterlijk in de film enemy at the gates zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

De stukken in berlijn zijn echt wel mooier dan MOHAA. Vooral dat laatste stuk waar je dat grote gebouw moet bestormen is erg goed.

Heb dat hele stuk gespeeld met een para rifle die je kan scoren net in het begin van dat level ergens op een richeltje. Die para is echt het beste wapen van het spel, ja kan ermee snipen en close combat gaat ook heel relaxt.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoel je dan dat geweer met die scope, maar waarmee je ook gewoon kan machingunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
ja die ja, de FG42 (ofwel FallschirmjaegerGewehr 1942)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Ja, maar met FG42 speel ik liever single shot... full-auto is wel erg inaccuraat!

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietslamp schreef op 11 januari 2004 @ 18:34:
Ja, maar met FG42 speel ik liever single shot... full-auto is wel erg inaccuraat!
Ik gebruik de FG42 op single shot als ik in open stukken kom -> sniped wel prettig
en als ik evt in een close combat situatie zou kunnen komen (gebouwen) dan zet ik 'm op full auto en gebruik ik de scope niet.
Dan is ie echt masterlijk, maar ook een beetje oneerlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Wat zijn jullie fps rates? Ik zit met mijn Radeon 9100 128mb op ongeveer 55/60 fps...

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Fietslamp schreef op 12 januari 2004 @ 20:01:
Wat zijn jullie fps rates? Ik zit met mijn Radeon 9100 128mb op ongeveer 55/60 fps...
Ik zet hem standaard vast op 85 (screenrefresh also @85Hz), R9700NP
Dit omdat ik niet full screen speel, speelt veel lekkerder want je hoeft niet zover te schuiven met die muis en je kan ook nog ff surfen terwijl je wacht tot die laatste camper wijlen is.

[ Voor 27% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 12-01-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze jongen heeft CoD toch mooi uitgespeeld op het hoogste niveau zonder cheats 8) . Briljante game, alleen wat kort. Maar daar hebben meer games last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 06:30
Fietslamp schreef op 12 januari 2004 @ 20:01:
Mijn fps zit rond de 150/250 fps en met antiliasing aan z'n 130 fps met mijn fx 5950 ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Momenteel gaan er op GameSpy Arcade de geruchten dat aankomende vrijdag de patch voor CoD door Activision zal worden uitgegeven. Dit is dus niet zeker, maar wie weet hebben ze gelijk. Anders wordt het in de loop van de maand zeggen ze. Who knows, maybe we'll get lucky!

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die zijn cod zwaar tweakt OA r_picmip R-drawsun etc :)
Ik doe het wel en perst met toch z'n 80 FPs eruit \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Hoi, er zijn 2 leuke multiplayer mods uit, ik zag de link staan op www.callofholland.nl Ene mod is Escape waarbij het doel is om te ontsnappen en de tegenstanders proberen dat te voorkomen.
De andere is een leuke realisme mod, met wat extra multiplayer modes, Reinforcement S&D Roundbased Teamdeathmatch en nog wat xtra dingen zoals sniperlimit etc etc per team , leuk leuk :) zag ook wat staan over een add-on voor Cod die waarschinlijk komt in oktober

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timorad
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:46
Heb CoD net uitgespeeld, een van de beste 1st person shooters die ik ben tegengekomen. In ieder geval veel beter dan Medal of Honor :P

Alleen jammer dat ie een beetje kort is.. Maarja kan niet alles hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Bij mij wordt het beeld de hele tijd donker als er bij msn iemand zich aan meld of als ik bijvoorbeeld winamp zachter zet mbv van mijn internet keyboard. Zodra er dus iets anders in beeld wil komen wordt het een stuk donkerder en kan ik cod weer opnieuw opstarten. suggesties? (kan msn natuurlijk wel uitzetten maar ja... is niet de beste oplossing)
winxp sp1
radeon 9700 np met catalyst 3.10
a7n8x deluxe met nieuwste drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:/ waar je wel ontzettend moe van wordt zijn de mensen die zeggen dat iemand cheat als ze bovenaan staan met een voorsprong.
Zelf speel ik veel op een reallity server en de D-gamerz server onder de naam Fietsbel.
In sommige levels speel ik heel lekker (zoals iedereen wel een favo level(s) heeft), vaak weet ik precies hoe de tegenstander loopt b.v. in het level Rocket. Gelijk wordt ik voor camper en cheater uitgemaakt omdat je er een paar heel snel afschiet. Maarja... dat hou je altijd. Ik ga ze weer lekker verder afschieten, ze lekker verder laten frustreren >:) :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:54

Phydomir

Dennis

bram1234 schreef op 17 januari 2004 @ 17:19:
Bij mij wordt het beeld de hele tijd donker als er bij msn iemand zich aan meld of als ik bijvoorbeeld winamp zachter zet mbv van mijn internet keyboard. Zodra er dus iets anders in beeld wil komen wordt het een stuk donkerder en kan ik cod weer opnieuw opstarten. suggesties? (kan msn natuurlijk wel uitzetten maar ja... is niet de beste oplossing)
winxp sp1
radeon 9700 np met catalyst 3.10
a7n8x deluxe met nieuwste drivers
ik heb dit ook met de omega drivers (gebaseerd op 3.1), had het niet met vorige drivers.. (9800pro)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:48
Phydomir schreef op 17 januari 2004 @ 18:43:
[...]

ik heb dit ook met de omega drivers (gebaseerd op 3.1), had het niet met vorige drivers.. (9800pro)
De Ati 4.1 drivers zijn nu te downloaden. Misschien dat daar je probleem mee opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:38
Callofholland.nl heeft weer een zeer mooie nieuwe lay-out gekregen wat vinden jullie er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
DeadKnight schreef op 20 januari 2004 @ 18:28:
Callofholland.nl heeft weer een zeer mooie nieuwe lay-out gekregen wat vinden jullie er van?
Vind het er wel strak uitzien moet ik zeggen :).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 09:07
davey s. schreef op 13 januari 2004 @ 13:18:
[...]

Mijn fps zit rond de 150/250 fps en met antiliasing aan z'n 130 fps met mijn fx 5950 ultra.
150/300 fps alles op high zonder AA

Radeon 9700 @ PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 14-09 20:47
cvs79 schreef op 20 januari 2004 @ 11:30:
[...]

De Ati 4.1 drivers zijn nu te downloaden. Misschien dat daar je probleem mee opgelost is.
Nee helaas, nog steeds hetzelfde zwaar irritante probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vee lmensen hebben een fps van rond de 300 ? Hebben jullie geen last van drops ofzo ?"
en softwarte matige v-sync als die aanstaat kan er wel 300 staan maar je haalt dan nog maar het aantal Hertz waar je monitor opstaat en lijkt me niet dat de monitor 300 mhz aankan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 18:41:
Vee lmensen hebben een fps van rond de 300 ? Hebben jullie geen last van drops ofzo ?"
en softwarte matige v-sync als die aanstaat kan er wel 300 staan maar je haalt dan nog maar het aantal Hertz waar je monitor opstaat en lijkt me niet dat de monitor 300 mhz aankan :?
en btw, boven de 60 fps ziet je oog geen verschil meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

greatgonzo schreef op 21 januari 2004 @ 19:31:
[...]

en btw, boven de 60 fps ziet je oog geen verschil meer
Vegeet niet dat de 'engine' van het spel FPS gerelateerd is, of wij ze als mens kunnen zien of niet. Dus een hogere FPS zal altijd prettiger spelen en daarnaast heb je de magische FPS-en uit de Quake3 wereld (43-76-125) waardoor je bijvoorbeel verder en hoger kan springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Iemand enig idee of in de ATI 4.1 drivers de patch voor CoD zit? Ik speel dus nu met de 'patch drivers' wat zonder problemen gaat, maar als een nieuwe driverrelease deze patch ook heeft gooi ik er 4.1 op thuis.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 15-09 11:59
Vinden jullie niet dat je veel te snel dood gaat in multiplayer? ik word er echt ziek van, campers vooral, maja tis gewoon niet zo leuk als je zo snel dood gaat minder fun, ok je killt veel mensen maar tis te simpel.
Bij mohaa (non realism) was het perfect, niet te snel maar ook niet te langzaam dood.
Dan ging het er echt om wie het beste was als je elkaar tegen kwam.
Dis gewoon keihard op de knop drukken of campen. -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Tja, irl kan je ook 2 granaten koppen terwijl er een MP44 op je leeg geschoten wordt zonder dood te gaan. :P

Ik vind het iig wel meevallen. Je rent iig niet als een kip zonder kop op de vijand af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Hidde schreef op 22 januari 2004 @ 09:57:
Vinden jullie niet dat je veel te snel dood gaat in multiplayer? ik word er echt ziek van, campers vooral, maja tis gewoon niet zo leuk als je zo snel dood gaat minder fun, ok je killt veel mensen maar tis te simpel.
Bij mohaa (non realism) was het perfect, niet te snel maar ook niet te langzaam dood.
Dan ging het er echt om wie het beste was als je elkaar tegen kwam.
Dis gewoon keihard op de knop drukken of campen. -_-
Ik vind het niet erg dat je na 1 of 2 schoten ligt. :) Das tenminste een beetje "realistisch" ,dan kijk je wel uit voordat je het hoekje om gaat geeft toch weer een extra stukje spanning vind ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 13:57
mmm zonder de discussie over realim te starten.....het is toch veel leuker zo.....de realiteit is precies hoog genoeg om het spel element te ondersteunen........nadenken voor je iets doet en niet headless rushen....de relatie met een echte situatie is niet echt op zijn plaats (nooit trouwens)......of ga jij ingame 3 uur in een schuttersputje liggen....of in het echt alleen 1000de tegenstanders tegemoet ?!!?

De grens van het realisme is altijd ver te zoeken, mis niet qua tools, maar qua gameplay altijd....was het spel realistisch dan vond niemand er wat aan......het moet je nieuwschierig maken, meer mogelijkheden bieden dan in het echt....

Staat aardig artikel in de Trouw van vandaag daarover.....(www.trouw.nl; Schijn en werkelijkheid)

Dont work hard, just party!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Registatie nodig. :{

Kan je het stukje niet ff ergens uploaden? Of zal het copyright zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
mmmm........geen id, denk het wel, is trouwens wel een groot stuk..........registreren = free trouwens......alleen ff pass aan vragen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 15-09 11:59
Uhm, maja hopelijk komt er een mod ofzo waarbij je niet zo snel doodgaat, of dat infinity ward net zoals bij mohaa doet realism en non realism. :)

Het heeft wel realistisch en spannend, daar ben ik allemaal helemaal mee eens maar tis gewoon niet leuk om snel dood te gaan.
Als ze in je rug zitten dan ben je al dood voor je het weet waar ze zitten.
Bij mohaa kan je dan nog dat overleven als je goed bent, bij cod niet wat ik erg jammer vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op 22 januari 2004 @ 22:23:
Uhm, maja hopelijk komt er een mod ofzo waarbij je niet zo snel doodgaat, of dat infinity ward net zoals bij mohaa doet realism en non realism. :)

Het heeft wel realistisch en spannend, daar ben ik allemaal helemaal mee eens maar tis gewoon niet leuk om snel dood te gaan.
Bij mohaa kan je dan nog dat overleven als je goed bent, bij cod niet wat ik erg jammer vindt.
Nou als je gewoon goed speelt komen ze je niet in de rug.
Ik speel nu al sinds de release date.
Ook al werd ik begin de in de rug genaait, dat vind ik fijner dan we straks allemaal die kut realism mods krijgen.
SPEEL HET SPEL ZOALS IE UIT KWA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
Idd...........dan moet je harder oefenen.......het gaat toch nergens over dat er een non-realism mod moet komen omdat sommige mensen constant omgehoosd worden............speel dan niet als een kip zonder kop maar denk na bij wat je doet.........

Eerst is er een al bombarie over hoe realistisch het wel niet is en hoe vet enz enz.......en dan moet in eens alles terug gedraaid worden...........?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Lol. :P

Gewoon oefenen ja. Als zelfs ik meer kills kan maken dan dat ik gekilled wordt (zonder camping en continu sniping) kan iedereen het! :)

Ik vind de mp map Ship steeds leuker. Iedereen pakt een sniper rifle en ligt ergens. Komt MrJ ineens ertussengsprongen met een MP44 na eerst wat grenades geworden te hebben. Hoppa, 8 kills achterelkaar.

"Cheater" krijg je dan te horen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst online gespeeld. En ik vind het echt leuk! Eindelijk niet zo'n game met armor of een overmaat aan healthpacks etc. Hoe kom je eigenlijk aan ammo? Niet dat ik dat volhou zo lang hehe ;).

Wat me opviel was dat ik erg slecht overweg kon met de Duitse wapens. Ik gebruik veel dat from-behind-view van wapens, en dat werkt niet lekker bij deze. Russische wapens kan ik het best mee overweg voorlopig.

TDM is toch best lachen moet ik zeggen, ik ben niet altijd een fan van dat gametype, zeker als in BF1942, maar dat spel is ook bedoeld voor conquest etc.

Maps zijn toch beter uitgepakt dan ik dacht!

En inderdaad, ik ben er ook op uit zo veel mogelijk snipers te pakken. Lukt niet altijd. Maar zeker als twee partijen van twee kanten aan het schieten zijn, probeer ik eromheen te lopen en een surprise attack te doen. Snipers zijn erg makkelijk te pakken van dichtbij ;). Ja ze vragen erom.

Moeilijkste map tot nu toe vind ik die Russische met die hoge gebouwen erin, sniep gehalte is ook groot. Moet nog ff een ongeziene weg aar de overkant vinden ;)!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:09

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Hidde schreef op 22 januari 2004 @ 22:23:

En zo hoot het ook. Zorg voor goede dekking of je gaat dood. Ik vind het spel JUIST omdat het zo realistisch is geweldig om te spelen. Dat je snel dood gaat maakt het juist zo spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd niet zo zeuren, als je steeds wordt neergemaaid ligt dat niet aan het spel, dat ligt aan jou en je teammaten.

Sja wel een beetje moeilijk soms om echt teamwork op te zetten zeker servers van 42 man, maar meestal heb je aan 6 luisterende teammaten al genoeg om enig goed teamwork te realiseren.

Trouwens als ik langer dan 5sec ergens rondhang kijk ik toch wel ff 8er me.
Vooral bij brecourt, dan moonwalk ik een beetje heen en weer met me garand en ja hoor na 10sec lopen die moffen alweer in je rug, daar moet je gewoon op kunnen anticiperen.
Daarvoor heb je trouwens ook zat bosjes om je in/achter te verstoppen

Ennuh snipers sja, alleen de echt hele goeie kunnen mij aftroefen met mijn garand hehehe, en als het me ni lukt head on, dan loop ik gerust ff om, en pak m in z'n rug.

En psies zoals MrJ zegt, helaas wordt er te snel "cheater geroepen" , mensen kunnen tegenwoordig gewoon geen skills meer accepteren.
(Ken ik MrJ van het BB forum? )

Ik kan totaal niet overweg met een sniperrifle, vind dat 10x nix, maar ik zie zat snipers scores halen van 80-20 op bijvn brecourt, nou dan denk ik "Wow badass sniper man, respect" ipv "cheating mofo" waarschijnlijk omdat ik dezelfde scores haal met mijn garandje.

Spel is prima zo, nix meer aan doen!

Enige wat ik beetje lame vind is die 3 nades die de meeste servers hanteren, beetje onrealistisch en niet leuk spelen soms, ik prefereer 1 nade, veeeel leuker.

Welke server spelen de hier tweakers trouwens?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Laatst online: 01:07
Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 03:52:
Idd niet zo zeuren, als je steeds wordt neergemaaid ligt dat niet aan het spel, dat ligt aan jou en je teammaten.

Sja wel een beetje moeilijk soms om echt teamwork op te zetten zeker servers van 42 man, maar meestal heb je aan 6 luisterende teammaten al genoeg om enig goed teamwork te realiseren.

Trouwens als ik langer dan 5sec ergens rondhang kijk ik toch wel ff 8er me.
Vooral bij brecourt, dan moonwalk ik een beetje heen en weer met me garand en ja hoor na 10sec lopen die moffen alweer in je rug, daar moet je gewoon op kunnen anticiperen.
Daarvoor heb je trouwens ook zat bosjes om je in/achter te verstoppen

Ennuh snipers sja, alleen de echt hele goeie kunnen mij aftroefen met mijn garand hehehe, en als het me ni lukt head on, dan loop ik gerust ff om, en pak m in z'n rug.

En psies zoals MrJ zegt, helaas wordt er te snel "cheater geroepen" , mensen kunnen tegenwoordig gewoon geen skills meer accepteren.

Ik kan totaal niet overweg met een sniperrifle, vind dat 10x nix, maar ik zie zat snipers scores halen van 80-20 op bijvn brecourt, nou dan denk ik "Wow badass sniper man, respect" ipv "cheating mofo" waarschijnlijk omdat ik dezelfde scores haal met mijn garandje.

Spel is prima zo, nix meer aan doen!

Enige wat ik beetje lame vind is die 3 nades die de meeste servers hanteren, beetje onrealistisch en niet leuk spelen soms, ik prefereer 1 nade, veeeel leuker.

Welke server spelen de hier tweakers trouwens?
Over dat cheaten is helemaal waar vooral ik ben nogal er goed in hurtgen en maak daar gewoon scores van 60 - 15 en dan krijg je echt meteen al cheater naar je hoofd gesmeten :| zielige luitjes zijn dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rddr schreef op 24 januari 2004 @ 06:48:
[...]

Over dat cheaten is helemaal waar vooral ik ben nogal er goed in hurtgen en maak daar gewoon scores van 60 - 15 en dan krijg je echt meteen al cheater naar je hoofd gesmeten :| zielige luitjes zijn dat zeg.
Op de laatste LAN speelde ik "The Siem (NL)" en "Maverik" met twee man tegen 8 anderen. Wonnen met 100 / 20.

Teamplay en skills wint het ook van een cheater!!!

Laat nu die patch maar komen en enkele mooie/grote maps.

ps. dadelijk naar een lanparty (vandaar dit vroege tijdstip op zaterdagochtend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik speel wel eens op AFTER HOURS RIFLES ONLY server. Is erg leuk, en zeker niet makkelijk. Je haalt bijna nooit een 2:1 kill-ratio omdat iedereen dus hetzelfde wapen heeft. Een rifle zit net tussen een sniper en een SMG in, dus je hebt zowel rondrennende als snipers die op deze server meedoen. Erg leuk en zeer moeilijk :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
Altijd leuk; inloggen op een Hollandse server, mp-40 nemen, omlopen en alle snipers afknallen en dan intikken in de console " Snipen is voor mietjes!"
<<werd ook meteen gekickt>> :P

Wat de wapens betreft: Mp40 rules! Gewoon op het hoofd mikken, gaat altijd goed, thompson is weer leuk om mee te sproeien maar MP40 is effectiever. Die PPH is vooral handig 1 on 1, want je hebt meer kogels.

(Ik krijg alleen altijd van die kouwe voeten van al die sneeuw in die mappen, meer mensen last van?) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
medendo schreef op 24 januari 2004 @ 11:28:

(Ik krijg alleen altijd van die kouwe voeten van al die sneeuw in die mappen, meer mensen last van?) ;)
Daarom trek ik altijd mijn bontlaarzen aan als ik COD ga spelen...... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Eerst heb ik veel TDM gespeeld om de feeling te krijgen en dat komt er van pas met S&D.
Ik vind het een leuk spel alleen sommige wapens zijn kut omdat die je sight blocken. Rifle van de British bijvoorbeeld. De ammo zit er dan boven op. Aiming down sight is dan helemaal niet te doen.

Lekker realtistisch spel en als je wat minder realistisch wilt gaan, kan je TDM spelen. Ik heet {Bard}Rody is roze letters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom roze letters?

Die scorelijsten zien er al uit als telekids man.
Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tip voor die grote sneeuwmap? Snipers beheersen die map kennelijk, en je bent als simpele footsoldier dus een easy target. Echt respect voor snipers heb ik voor degene die het in de maps met veel gebouwen ook uithouden ipv een sneaky positie te zoeken op die paar buitenmaps.

Ikzelf loop op die map via de lage stukken, vooral dus over de bevroren rivieren. Ik ga zo ff de maplayouts uitprinten, misschien helpt het die erbij te houden.

Mijn favoriete map is railyard. Vooral omdat je via meerdere wegen naar de vijand kan, dus niet verplicht bent via een bepaalde kant te gaan. En ik hou van lekkere vuurgechten tussen de simpele soldaten.

Trouwens, die semi-automatische guns, die scope-loze sniperifles .... die zouden toch in 1 of 2 schoten de klus geklaard moeten hebben? En die kunnen toch van redelijk afstand raken of niet?

EDIT: Weet iemand trouwens waar die images te vinden zijn, zit al ff te zoeken, ik heb ze een keer te pakken gekregen. Dat zijn de maps, maar dan van bovenaf bekeken.

EDIT2: Ik heb net even de damage van deze twee rakkers opgezocht. Niet voor niets dat de meesten op die grote snowmap niet voor US kiezen, in tegenstelling tot alle andere semi-automatics hebben deze twee LAGE damage, ja zo kun je je niet goed verweren. Kun je net zo goed een automatic nemen. Vreemde zaak.

M1A1 CARBINE

M1 GARAND

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
M1Garand head/helmet/neckshot en hij ligt hoor ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.after-hourz.com/cod/images/codmpweps.gif
en die cijfers vermenigvuldig je met deze gegevens van waar je hem raakt:
Helmet 400%
Head 400%
Neck 150%
Upper Torso 90%
Lower Torso 80%
Upper Arm 60%
Lower Arm 50%
Hand 40%
Upper Leg 60%
Lower Leg 50%
Foot 40%
Gun 0%

En als je dan boven de 100 uitkomt istie dood :>

voor de mapoverzichten:
http://www.callofholland....bnails.php?album=2&page=3 en verder op pagina 4

Overigens is gister bekend gemaakt dat PunkBuster CoD gaat supporten, of dit de patch nog meer zal vertragen... als je het mij vraagt wel
Succes ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 25-01-2004 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Laatst online: 01:07
Hurtgen moet je echt met een M1Garand spelen dit mede omdat je nog luitjes kan raken op afstand en hij vaak snel genoeg is voor closecombat. Vooral tegen de duitsers met dat knappertjes geweer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien kunnen we hier een lijstje opstellen van servers waar je snel word gekicked als je eenigsinds goed bent? Vertel ook waarom je gkicked bent
Ik heb er in iig al eentje.
Dus ik log in op de servern nog een ronde tegaan ik maak 5 kills zonder dood tegaan.
Volgende ronde Depot ik leg in 2 rondes 2x6 kills neer.
Ik maak stuk of 8 headshots 3 door uit de lucht springende gastjes.
Nog een ronde ik maak 3 kill.
You were kicked by blablabla.
Ik dacht zo zielig gastje.
Ip:TheGameZone.nl_^1^|^7Lo3F^1|->^7publicserver|24ms|217.170.3.84:10045

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nog even iets over het bunnyhoppen, bekijk dit filmpje van after-hourz maar is..

http://www.after-hourz.co...le=index&req=getit&lid=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op 25 januari 2004 @ 10:21:
M1Garand head/helmet/neckshot en hij ligt hoor ;)

(.... en nog meer tekst .... ;))
Thnx! Die normale rifles hebben wel dezelfde range als snipeguns?

Verklaart in ieder geval wel een hoop, alleen niet waarom ik 5 keer op een bijna stilstaan lichaam in moest schieten, twee kogels per wapen moet zowieso goed zijn dus. Hoofd had ik niet gedaan, ik zei bijna stilstaand, en hij zag me, dus ik moest het zekere nemen.

Anyway, thnx for the screens, die bedoelde ik ja ;)!. Ik heb ze net ff uitgeprint, en ik denk dat het wel gaat helpen. Ik hou ze er in ieder geval bij. Het helpt wel als ik ff zeker wil weten waar ik heenmoet. Da's mijn slechtste punt namelijk, dat ik snel verdwaal! Maar da's met bijna alle games hoor, behalve UT2k3, maar dat heb ik ook vaker gespeeld! Sommige layouts liggen me eenmaal beter, maar dat komt waarschijnlijk omdat daar dan een echte gamestruktuur in zit of zo, niet dat er bij deze maps niet over is nagedacht, maar het ziet eruit als iets wat gewoon kan bestaan.

Daarnaast speel ik TDM voorlopig, en dan heb je ook geen punt waar je aan vast kunt nagelen, ze kunnen overal zitten. BF1942 is duidelijk op bepaalde punten op de map gericht, net als bepaalde UT2k3 gametypes die ik speel, en komende UT2k4 types ook. Toch leer je met TDM de maps het beste en de wapens. DM doe ik niet aan, ik speel toch liever in teamverband.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 00:32:
Waarom roze letters?

Die scorelijsten zien er al uit als telekids man.
Beetje jammer.
ach beetje kleur. makkelijk om clans uit elkaar te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

Joss schreef op 25 januari 2004 @ 12:29:
nog even iets over het bunnyhoppen, bekijk dit filmpje van after-hourz maar is..

http://www.after-hourz.co...le=index&req=getit&lid=10
wahaha LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmbl, ik krijg bij multiplayer (Singeplayer doet het gewoon) nu plotseling de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mvanrijnen/pics/cod.png

Wat heb ik al gedaan:
- CoD opnieuw geinstalleerd
- Videokaart drivers opnieuw geinstalleerd
- Soundkaart drivers opnieuw geinstalleerd

Error blijft terugkomen, en alleen bij multiplayer, gelijk na het opstarten

[edit]
Na nog 's een uurtje googlen de oplossing gevonden, volgende toevoegen aan de commandline in de shortcut:
+set cl_motd 0

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 03:52:

[..]

[..]
offtopic:
Yep, ik zit op dbb.com. Wie ben jij daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben daar West :)

Is ook mijn speelnaam =CNR= WWWest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 14:53:
[knip
Moeilijkste map tot nu toe vind ik die Russische met die hoge gebouwen erin, sniep gehalte is ook groot. Moet nog ff een ongeziene weg aar de overkant vinden ;)!
[/knip]
Dan moet je langs het rode gebouw huppelen. Daar heb je allemaal stukken puin liggen. Beetje rennen en kruipen, dan kom je er wel. Alleen laatste stukje is wel lastig -> is open stuk ( daarnet 4x kapot geschoten, door dezelfde !!!! binnen 1 minuut |:( :( :( , op onze LAN-party ).

Een andere mogelijkheid is om via de andere kant te gaan, maar daar heb je meer open stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

m0nk

16-09-2003 15.15

wat wel trouwens grappig is met die gekleurde namen, als de map over is zie je het scoreboard. Soms zie je mensen hun naam achter elkaar changen met een verloop van kleuren en letters, lijkt dan op zo'n billboard.. hoe dat moet? dunnow, mayb kan iemand me dat vertellen..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op 26 januari 2004 @ 16:30:
wat wel trouwens grappig is met die gekleurde namen, als de map over is zie je het scoreboard. Soms zie je mensen hun naam achter elkaar changen met een verloop van kleuren en letters, lijkt dan op zo'n billboard.. hoe dat moet? dunnow, mayb kan iemand me dat vertellen..
Jah ik zou dat ook wel willen weten :)
Is volgens mij zo'n tooltje die dat automatisch doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das gewoon een .cfg scriptje dat gewoon namechanges achter elkaar zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan ze nu in die patch bunny hopping nu wel of niet aanpakken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Cheaten is een beetje het spel aan het verknallen :/

Begrijp me goed, ik weet echt wel wanneer iemand cheat. Meestal heb ik wel een kill ratio van 2:1 of iets hoger, maar ik kwam net niet eens boven de 1:3 uit. Dat ze in een sprong met een sniper rifle mij over een lange afstand achter elkaar neerknallen kan geen toeval meer zijn. En ik verlies het echt elke keer als ik met een SMG tegen die "cheater" met een SMG speel. Kan op den duur ook geen toeval meer zijn. Wachten is idd op punkbuster ofzo.

* silentsnow speelt ondertussen weer battlefield

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
MMm vreemd..... ik kom hoogst zelden dat soort dingen tegen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 00:18:
Gaan ze nu in die patch bunny hopping nu wel of niet aanpakken???
Yep, dat gaan ze aanpakken maar het duurt nog ff voor dat punkbuster in CoD komt hij pas namelijk in v1.3 inplaats van 1.2 dus nog even wachten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Wij hebben PAM op de clanserver.
gameage.co.uk {BARD} :)

gaat die geen cheaten tegen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheaters zijn idd groot probleem :)
Maar je kan er ook gene onderschied van maken. Ik word vaak gekickt als ik extreem goed speel. En word voor cheater uitgescholden als ik normaal speel :(
En ik cheat helemaal niet eens.
Zoiets kan ik me meer aan ergeren dan aan cheaters die gewoon met cheats spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
ff een vraagje tussen door;)
Ik ben nu bezig met een demo en ben bezig om hem over te zetten richting avi..
Alleen nu wou ik graag cl_avidemo 30 en 0 binden alleen nu is het probleem hoe doe ik dah?

Heb al geprobeerd in me mp_config.cfg dit te doen /bind 1 cl_avidemo 30 maar dat deed hij niet iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Ik las op een engels cod forum dat er al iemand gesignaleerd was met een aimbot, :( :r is een programma dat niet wordt gevonden door de anti cheat software die op de servers draait, zulke moeten ze voor het leven bannen bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:52

Rudios

Lost in space?

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 14:53:
Cheaters zijn idd groot probleem :)
Maar je kan er ook gene onderschied van maken. Ik word vaak gekickt als ik extreem goed speel. En word voor cheater uitgescholden als ik normaal speel :(
En ik cheat helemaal niet eens.
Zoiets kan ik me meer aan ergeren dan aan cheaters die gewoon met cheats spelen.
Die gasten die cheaten maken idd ook het leven zuur van de meer skilled players. Dus cheaters zijn op alle fronten probleemkindjes in de gamewereld :(

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 07:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Nu online
Lol. Is al een oude, maar cheaters moet je hard aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een ideetje naar Activision gestuurd, wat vinden jullie ervan?

1. Footsoldiers en misschien ook gewone riflemen binoculars geven. Dit zodat ook zij de mogelijkheid hebben snipers te slim af te zijn.

2. Evt. Map feature en console commands zoals in BF:1942. Map zou zowieso wel lekker zijn.

3. Langere reload time snipers

4. bunny hopping aanpakken, ook springen + aim .... ik bedoel, je aim zou minder moeten zijn, heb ik weinig van gemerkt. Laag lopen heeft echt geen voordeel tegen hoppers, meer een nadeel, omdat je echt NIET beter richt.

Beetje balance in het spel brengen, lijkt mij wel gepast. Niet iedereen zal het ermee eens zijn, zeker als het je eigen speelstijl (soms makkelijk speelstijl) betreft, maar dit is zo mijn mening na een weekje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
Zucht.......

1. Gewoon snipen met de m1 is niet zo'n groot probleem, met een beetje oefening sniper je ook gewoon met een rifle !

3. Why?!?? dus omdat je wapen voorkeur bij de sniper ligt krijg je minder 'speel' tijd?! Mmm dus als ik achter een 42'er ga zitten moet ik 10 min. w8 op mijn spawn ?!

4. Als je uit zittende / liggende positie geen bunni'er omhoost wordt het tijd voor een ander spel !!

En dan het gehuil over cheaten, mij overkomen hoogst zelden van die maffe dingen ?! En ik ken legio COD spelers die er net zo over denken.......altijd vaag dat een bepaalde groep mensen overal cheaters ziet !!!

[ Voor 24% gewijzigd door NitroTec op 29-01-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ieder heeft zo zijn eigen mening. Dan kun je echt zuchten wat je wilt ;).

Ik bedoel dus .... op bijvoorbeeld grote open maps is het voor een simpele soldaat gewoon niet te zien waar snipers zitten, dan is een verrekijker toch geen gek idee of zo? Ok, misschien niet voor riflemen, maar simpele soldaten met een machinegeweer. Het maakt het wel een stuk boeiender voor soldaten hoor. Voor een echt goeie sniper is het echt een makkie soldaatjes om te leggen. Dan kun je nog zo voorzichtig zijn. En is de meeste gametypes heb je mar 1 kans, dus laat iedereen een kans krijgen.

Over andere zaken, ja, de een zijn mening is de andere niet. Cheaten, ik heb ze ook nog niet meegemaakt, maar ik ben niet zo dom te zeggen dat iedereen dan maar zijn kop moet houden. Ze zijn er wel. Maar eerlijk is eerlijk, het wordt TE snel geroepen. Ik ben ook iemand die dat eigenlijk nooit roept, of ik moet echt HEEL zeker van mijn zaak zijn.

Ik ben toch voor een stamina meter, in ieder geval de mogelijkheid het als server setting toe te passen. Zo is iedereen blij toch? Of gunt iedereen de ander zijn plezier niet en wil iedereen het echt helemaal alleen naar hun smaak hebben? Ik niet hoor. Ieder zijn plezier.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 13:16:

1. Footsoldiers en misschien ook gewone riflemen binoculars geven. Dit zodat ook zij de mogelijkheid hebben snipers te slim af te zijn.

2. Evt. Map feature en console commands zoals in BF:1942. Map zou zowieso wel lekker zijn.

3. Langere reload time snipers

4. bunny hopping aanpakken, ook springen + aim .... ik bedoel, je aim zou minder moeten zijn, heb ik weinig van gemerkt. Laag lopen heeft echt geen voordeel tegen hoppers, meer een nadeel, omdat je echt NIET beter richt.

Beetje balance in het spel brengen, lijkt mij wel gepast. Niet iedereen zal het ermee eens zijn, zeker als het je eigen speelstijl (soms makkelijk speelstijl) betreft, maar dit is zo mijn mening na een weekje spelen.
Persoonlijk vind ik het een aantal zeer goede ideeen. Hopelijk doet Activision er iets mee, maar om eerlijk te zijn betwijfel ik dat een klein beetje :( .

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Nu online
Tot nu toe naar mijn idee nog niet echt aantoonbare cheaters meegemaakt. Gisteren voor het eerst dat ik de killcam bekeek en dacht: ???? Die gozer schoot mij door een vrachtwagen (maar ik mijn CoD was ook een beetje aan het flippen, dus voordeel van de twijfel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoor je vaak. Het punt is, enerzijds heb je de mensen die zeggen 'cheaters? nooit gezien' (da's echt niet hetzelfde als 'ze zijn er niet'). Aan de andere kant heb je die lui die ERG snel roepen dat iemand een cheater is. Het zit ergens in het midden. Ik denk persoonlijk inderdaad niet dat CoD stikt van de cheaters zoals CS (althans, dat hoor je, maar ja, gratis game .... mod). Met CoD heb ik er ook nog geen gezien, maar ik geloof wel dat ze er zijn. Maar tegenwoordig hebben sommige games een manier dat je iemand kan volgen, dat moet je dan echt een uurtje doen of zo wil je er zeker van zijn.

Met UT2k3 heb ik echt een paar aimbotters gezien, 100% zeker dus ;).

Ze zijn er dus wel. Ik ben niet iemand die dat snel zegt tegen iemand, maar ik weet wel dat ze er zijn. Maar da's op zich overal. Het begint pas vervelend te worden als de kans erg groot wordt dat je er eentje tegenkomt. Games kunnen nooit 100% uitgesloten worden van cheaters, da's een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh, ze moeten het bunnyhoppen er niet uit halen... Dat hoort gewoon bij de gameplay, echt heel erg jammer... :r :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 20:14

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

vin dit ook geen bunnyhoppen, der springt alleen een mannetjes voor je neus.
hij gaat niet echt noemenswaardig veel sneller.
kijk eens naar cs daar ging het bunnyhoppen echt als een razende
moet je gewoon wat beter mikken. Heb wel het idee dat er veel cod spelers zijn waarvoor dit de eerste kennismaking is van een fps.
als je dan een 4 jarig cs monster tegenkomt dan "cheat" ie al gauw.

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh volgens mij had ik duidelijk gezegd dat ze het een server optie moeten maken. Dan is iedereen tevreden toch? Beetje onzin om iedereen ineens nieuw aan FPS games te laten lijken, echt volkomen nonsens. Sommige mensen hebben gewoon een ander gevoel bij sommige games. Bij UT vind ik het beter passen. En in Enemy Territory zit ook een stamina meter, nooit iemand over horen zeiken.

Dus wat is er nu mis met iets een server optie maken, of gunnen sommigen anderen echt het plezier niet? Op sommige servers zetten ze bepaalde wapens uit, zo zijn de servers zelf uniek, hoeft van mij niet vast in een game. Zoiets heb je als ze gameplay wijzigingen bij Blizzard toepassen, omdat je dat op battlenet speelt, maar dit zijn losse servers. Vind de ene clan/admin het ene irritant, kan 'ie het uitzetten. Zo moeilijk is het niet. Je kunt niet iedereen het naar de zin maken, en niet iedereen heeft dezelfde mening of smaak. Ikzelf ben voor een stamina meter, zodat springen op meer tactischere momenten plaatsvindt. Vandaar, stamina meter on/off als server setting. Iedereen blij, behalve de zeikerds die echt alleen maar hun eigen wil online willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 13:16:

Geniaal, zo simpel maar toch doeltreffend om die snipers te ontlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik wacht nog steeds op een spel die het snipen anders doet:

Net als je normaal met een verrelijker de verte in kijkt mout de handmatig aan de focus draaien om een scherp beeld te krijgen van iets in de diepte. Uiteraard kun je die princiepe niet in een normale FPS scenario zetten, maar op zich zou het wel in een Sniper-fuctie kunnen zitten. Waardoor je niet de zeldfde scherpe beeld heb als in normale modus, maar (doormiddel van scrollwiel ofzo) de focus van je scope in moet stellen.

Just an idea.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.