[PC] Call of Duty - Deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.773 views sinds 30-01-2008

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:27
pijnlijk da_rippah :P
l4m3 r3sp4wn c4mp3r
(lame respawn camper :P)

Maaruh... respawn killen is not-fair.. maar verder heb ik nix tegen snipen, ok, je strategie is wat "passiever", mar dat maakt niet elke sniper een camper

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
ah nee, ja spawnkillen is niet leuk nee, zeker niet op ship, je maakt dan geen kans............ .
Zo kan je makkelijk 10 hs krijgen ja >:)

maar probeer ook eens zonder sniper, close combat, dat geeft de game een heel ander karakter......

hopelijk beter je je leven (goede voornemen voor nieuwjaar misschien ??)
"ik zal niet meer spawnkillen"

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik speel genoeg zonder sniper hoor :)

Gister moest ik wel, we speelden een war tegen NexiuM, nou petje af hoor, met 25-7 ofzo ingemaakt :D Dan leer je een ronde winnen wel waarderen ;)
(Was ook wel de eerste war die ik speelde met mijn "clan", de andere 2 waarmee ik speelde hadden verder ook nog geen enkele ervaring met wars en clans enzo :+)
Maar het was wel leuk, heb er wel wat van geleerd :)

En Blue_White_army, beetje flame uitlokken doe je wel hè? En pijnlijk is het helemaal niet, ik trek me namelijk helemaal nix aan van wat iedereen te zeggen heeft veilig achter zijn monitor ;)

Maar goed, echt spawncampen was 't niet, het was denk ik 10 kills ofzo, dus iedereen werd een keer 'lame' gekilled. Vergeet niet dat zij daar ook allemaal met snipers stonden ;) (ik schoot dus naar boven, niet van boven naar beneden blauw-wit-leger! ;))

Maar deze discussie is zinloos dus laten we het maar staken :Y)

[ Voor 26% gewijzigd door da_rippah op 25-12-2003 15:52 ]

Verwijderd

wat krijg je als voting system uit staat en 1tje begint voor de gein te teamkillen?

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=599797

Ze moeten echt een auto kick erin bouwen en gelijknamige nicks in een server mag ook zomaar.

Verwijderd

Jij deed vrolijk mee zie ik zo, alleen Sgt. Pickle kon zich inhouden.
Stelletje kleuters. }:O

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 22:06:
Wie zegt dat ik Moses ben?

Ik post alleen maar een scnsht van een voorbeeld met het teamkillen dat er dus nog werk te doen is bij aankomende patch. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi ik heb de CoD voor kerstmis gekregen, rammen dan :P Is er een GoT sever ? :) btw de SP is echt vet man lompe actie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ik heb 'em dus inderdaad gedownload en ben dinsdagavond begonnen met spelen. Man, wat een ontzettend vet spel, deze gaat zeker gekocht worden! Jammer alleen dat ik pas volgend jaar tijd heb verder te spelen :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
minder dan een weekje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 22:06:
Lol, kunnen jullie niet gewoon braaf spelen :>

Welke gotter is geintreseert in een clan :9
Die al een public en war server heeft(alleen nog geen webpagina)
De gemiddelde leeftijd is 18 jaar.
Zojah drop by @ irc.quakenet.org/#qrx hoop dat er gotters komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Zit al in een soort van clan :D

Heb net een logootje gemaakt voor de toekomstige website:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/jwam.alferdinck/header.gif

Ohja, ik ben <SGA> Luna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
da_rippah schreef op 26 december 2003 @ 17:20:
Zit al in een soort van clan :D

Heb net een logootje gemaakt voor de toekomstige website:

[afbeelding]

Ohja, ik ben <SGA> Luna ;)
hm... de spacing van de letters zitten niet echt lekker vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 22:42:
[...]

Wie zegt dat ik Moses ben?

Ik post alleen maar een scnsht van een voorbeeld met het teamkillen dat er dus nog werk te doen is bij aankomende patch. }:O
komt maybe door die rode balk rond de naam moses.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
MaKK0 schreef op 27 december 2003 @ 01:01:
[...]

hm... de spacing van de letters zitten niet echt lekker vind ik...
Heb je helemaal gelijk aan, dat komt door het lettertype (á la Lord of The Rings, het heet "Ringbearer" op www.dafont.com) maar goed, ik maak af en toe wel een nieuwe header ;)

[spam] Site is trouwens online, met een POTW en Members-section: www.sgaclan.tk [/spam]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Wie weet wat het commando is om een wapen te krijgen met devmap modus in mp.
"\give mp40" bijvoorbeeld werkt niet :? .
"\give all" werkt niet, want dan kan hij sommige wapen modellen niet vinden en gaat dan terug naar het menu met een foutmelding.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:12

aKra

Intentionally left blank.

Nog een leuke (*fluit*) Call of Duty server, 81.23.226.160:28960 :)

Staat op een 100Mbit in Amsterdam (GetFragged.nl)

:)

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
RAZORDUDE schreef op 28 december 2003 @ 02:47:
"\give all" werkt niet, want dan kan hij sommige wapen modellen niet vinden en gaat dan terug naar het menu met een foutmelding.
Moet et geen / zijn ipv \ 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 18:55
eigenlijk heb ik t niet zo op dit soort games (ww2 shooters) maar deze is verbazend genoeg best leuk :)
Er zit gewoon een erg lekker tempo in :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

RAZORDUDE schreef op 28 december 2003 @ 02:47:
misschien omdat men dat niet wil in MP??????????????

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

da_rippah schreef op 28 december 2003 @ 11:01:
[...]

Moet et geen / zijn ipv \ 8)7 ?
nopez maakt niets uit.
Fietslamp schreef op 28 december 2003 @ 13:28:
[...]

misschien omdat men dat niet wil in MP??????????????
rustig rustig,
Het kan dus wel.(zie onderaan)
Ik wou gewoon wat wapens testen in mijn eigen server waar niemand in kan komen, door zomaar wat letters in te voeren als wachtwoord.
Het is dan wel handig dat je alle wapens gelijk hebt ipv dat je steeds naar de andere team moet, of moet zoeken in de map (panzer, fg42).

Cheats kunnen oa ook gebruikt worden om een mod te testen voor textures oid.
God mode en noclip etc., is dan ook niet alleen voor "cheats", maar werden waarschijnlijk ook gebruikt door de makers van CoD, om het wat makkelijker te maken om bepaalde dingen te testen, bijv met het commando "noclip" en de rest kan je vast zelf wel bedenken. ;)

Als iemand een server start met het devmap commando dan kan iedereen dus cheats gebruiken, en god mode werkt dus wel.
Je kan een map starten in de console door "\map [mp_mapnaam]" in te voeren.
Om "cheats" te gebruiken doe je "\devmap [mp_mapnaam].

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:23
Erg mooi spel. Persoonlijk vind ik het mooier en beter gedaan dan Medal of Honor. Vooral de rode 'cirkel' die aangeeft van welke kant degene schiet die jou raakt, maakt het een stuk midner frustrerend dan MoH waar je soms wanhopig zocht naar een sniper in de mist.

Wel een kort spel en op normal vrij simpel. De USA missies zijn wel geloofwaardig en ok. Zo ook de Russische. De UK SAS missies zijn nogal ongeloofwaardig en suf (lekker over de dam lopen, op je gemak alles opblazen en niemand die komt kijken).

Er liggen nog wel wat mogelijkheden voor expansions of add ons. Bastogne bijvoorbeeld, Remagen, Market Garden, meer Overlord missies etc. Ik ben benieuwd.

En dat online gedoe das niks, dat slaat helemaal nergens op, ga dan quaken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
mca2 schreef op 28 december 2003 @ 16:47:
En dat online gedoe das niks, dat slaat helemaal nergens op, ga dan quaken ofzo.
:D :'( :D

het online gedeelte is juist het mooiste :) vooral S&D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
net ff goede ronde gehad zeg en alles ZONDER snipergun, op ship, maja dan heb je weer dat het hele team gaat snipen, het is ook zo makkelijk in CoD, meestal de one shot one kill, en helemaal geen terugslag, het is echt een heel mooi spel alleen die #@$@#$@ makkelijke snipergun, je kan er zelfs oningezoomd heel makkelijk mee schieten, komop dat kan niet....

wat is jullie favo gun eigenlijk ??

mijne toch wel de machinegun van de axis
garand van de amerikanen
de sten bij de engelsen (engelsmannen ??)
en de rifle bij de russen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, inmiddels is onze public ook de lucht in gegaan mischien dat de topic starter het in zijn post kan zetten ?

Ip=130.89.170.118:28960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezeur over snipers en campers zeg.
En over wapens die te nauwkeurig zijn.

Ik vind het best meevallen, die sniper is helemaal niet zo turbo hoor.

En als een sniper een score van 70/20 haalt is ie ni lame of een camper, dan is ie gewoon een goeie stealthy sniper met skills.

En zo heeft iedereen zijn eigen skills, de ander kan bijv weer heel goed close combat, want ook dat heeft bepaalde skills nodig om mee te rulen.

En zo heeft elk wapen zijn voor en nadelen.

Moet je op SHIP tegen een heel team snipers?
Graag!
Of op Brecourt? pak een garant en schiet ze kapot!
Die hele map zit vol met gangen en bosjes , wou je zeggen dat je dan geen kans maakt tegen snipers??

Doen ze aan respawncampen?
So what?

Dat zit in de game, dat had je ook met mohaa.

Moet je maar beter je best doen, of bijv meer als een team spelen.'
Of gewoon niet doodgaan, dan respawn je ook niet.

Dat gezeur over die speelt zo en die ligt op ze buik, die schiet mij door een bosje, tjongejonge, zodra je voor de zekergheid 3 garand kogels door een bosje jaagt en toevallig iemand raakt ben je meteen een cheater.

Owkeej het bunnyhoppen is een beetje jammer, maar dat wordt gefikst.
En dan nog, die bunnyhoppers gaan ook liggen bij mij hoor.

Ik heb ook wel een paar keer 20+ kills gemaakt met respawn"campen", puur door door het gebouw te rennen waar de vijand spawnde, als zij dan daar geen weerwoord tegen hebben, sja ik zou zeggen train nog ff door!

Maar goed, de mensen met al die rare uitspraken spelen denk ik nog niet zo lang zulke spellen, de die hards begrijpen me vast wel.

Mijn wapens, mp40, thompson en Garand!

Just my 2 cents.

Tot op het slagveld!

=CNR=WWWest
Codename November Rain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
ok, ik ben wat zeikering over snipers.. maar spawncampen is echt lame... als je nog niet eens de kans krijgt om te aimen ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
DaDude schreef op 29 december 2003 @ 13:17:
ok, ik ben wat zeikering over snipers.. maar spawncampen is echt lame... als je nog niet eens de kans krijgt om te aimen ja....
Soms wil het best gebeuren dat ik tijdens het spel toevallig bij hun spawnpoint terecht komt. Als daar dan 5 man staat te suffen en te niksen, dan begin ik idd met schieten...

Het is niet dat ik bewust hun spawnpoint opzoek en daar rustig even ga liggen en telkens iemand neermaaien als hij spawnt....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 15-09 19:52

Rudios

Lost in space?

Infinity Ward, waar blijft nou de patch ? :'(

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Zosas schreef op 29 december 2003 @ 13:24:
[...]

Soms wil het best gebeuren dat ik tijdens het spel toevallig bij hun spawnpoint terecht komt. Als daar dan 5 man staat te suffen en te niksen, dan begin ik idd met schieten...

Het is niet dat ik bewust hun spawnpoint opzoek en daar rustig even ga liggen en telkens iemand neermaaien als hij spawnt....
ja dat gebeurt vaak bij Cod, vaak ben je daar net spawnt daar net 3 man voor je neus, ja dan moet je wel schieten he...... ik snap wat je bedoelt...

btw kan je van zeg 100 meter in de game met een pistool een headshot maken ??
dus zo *rennen**spring**buk**schiet**dadude dood door headshot* ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
DaDude schreef op 29 december 2003 @ 14:09:
[...]

ja dat gebeurt vaak bij Cod, vaak ben je daar net spawnt daar net 3 man voor je neus, ja dan moet je wel schieten he...... ik snap wat je bedoelt...

MEt de patch was toch iets mis ?, als je dan een command intypte crashte de hele server... dus zal wel half januari worden..

sorry voor dubbelpost :( verkeerd knopje

[ Voor 5% gewijzigd door DaDude op 29-12-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Theoretisch kan het wel ja, de kogel vliegt namelijk gewoon door et level en als jij hem dan net kopt is het een headshot ja >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
DaDude schreef op 29 december 2003 @ 14:09:
[...]

Dit is inderdaad zwaar irritant. Dit zou, voor zover ik bekend ben met de updates in de aankomende patch (wanneer die uitkomt weet ik niet, helaas, zal wel pas jan worden) ook moeten worden verholpen. Hopelijk is dat inderdaad zo, want dat is soms wel erg irritant, zelfs zonder opzet kom je er weleens terecht.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter dat ze in die patch ook iets aan de duitse wapens doen.
want de machinegun heeft een terugslag van hier tot daar.
en de submachinegun is ook niet je van het.

het gebeurt dan ook heel vaak dat ik in een server kom en er 3 axis zijn en 6 allied.
ik ga dan altijd wel bij de axis O-) , maar er is dan nog geen hol aan.

btw, de BAR ownt hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
  • Laatst online: 06-07 19:50
Hmmmm ik ben dus vandaag ook begonnen met spelen, en zit nu in de eerste missie waarin je een tank moet besturen, dan schiet je eerst 3 tanks kapot aan de overkant van een riviertje, rijd je een stukje verder weer 5 tanks, maar ik kom er niet uit waar ik dan heenmoet, ik hoor steeds een stem (Van de bijrijder ofzo?) That way is blocked of You can;t go that way, mijn vraag dus: Waar moet ik heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 19:55:
beter dat ze in die patch ook iets aan de duitse wapens doen.
want de machinegun heeft een terugslag van hier tot daar.
en de submachinegun is ook niet je van het.

het gebeurt dan ook heel vaak dat ik in een server kom en er 3 axis zijn en 6 allied.
ik ga dan altijd wel bij de axis O-) , maar er is dan nog geen hol aan.

btw, de BAR ownt hard
Die MP40 had gewoon een grote terugslag... dus dat zullen ze niet 1 2 3 aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r00tie schreef op 29 december 2003 @ 20:58:
Hmmmm ik ben dus vandaag ook begonnen met spelen, en zit nu in de eerste missie waarin je een tank moet besturen, dan schiet je eerst 3 tanks kapot aan de overkant van een riviertje, rijd je een stukje verder weer 5 tanks, maar ik kom er niet uit waar ik dan heenmoet, ik hoor steeds een stem (Van de bijrijder ofzo?) That way is blocked of You can;t go that way, mijn vraag dus: Waar moet ik heen?
Links aanhouden. Aan je linkerkant zitten al gauw rotsen: daar moet je gewoon langs blijven rijden. Op een bepaald moment loopt er een (ondergesneeuwde) weg tussen de rotsen door. Tegenovergestelde richting dan de rivier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
  • Laatst online: 06-07 19:50
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 22:01:
[...]

Links aanhouden. Aan je linkerkant zitten al gauw rotsen: daar moet je gewoon langs blijven rijden. Op een bepaald moment loopt er een (ondergesneeuwde) weg tussen de rotsen door. Tegenovergestelde richting dan de rivier.
thnx, maar 't probleem was dat ik nog 1 tank moest slopen, alleen die stond gewoon stil, schoot ook niet op me ofzo :S
Dus ik ging er vanuit dat ik ze allemaal al gesloopt had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Yes! Heb nu ook Call of Duty! :9~ Echt zwaar kewl game dit :) Je zit lekker in t sfeertje.

Ik zit nu in de missie waar ik in de truck zit, en dan door de bergen heen word je door 2 duitse trucks achtervolgd/beschoten. Je moet voorkomen dat ze even later de brug oversteken..........enigste wat ik heb is dan een sniper-rifle :7 Hoe voorkom je dan dat 50 man de brug overgaan? :? (1x sniper bijladen en de helft staa al op de brug 8)7 )

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
ND schreef op 30 december 2003 @ 12:23:
Yes! Heb nu ook Call of Duty! :9~ Echt zwaar kewl game dit :) Je zit lekker in t sfeertje.

Ik zit nu in de missie waar ik in de truck zit, en dan door de bergen heen word je door 2 duitse trucks achtervolgd/beschoten. Je moet voorkomen dat ze even later de brug oversteken..........enigste wat ik heb is dan een sniper-rifle :7 Hoe voorkom je dan dat 50 man de brug overgaan? :? (1x sniper bijladen en de helft staa al op de brug 8)7 )
Je moet er eigenlijk voor zorgen dat je voordat je die brug oversteekt al minstens 1 van die trucks hebt opgeblazen.
Die kerel die bij je in de truck zit geeft je een aantal keren een panzerfaust aan, gebruik die als je op die wegversperring van twee trucks aankomt, de rest moet je toch met je sniper afschieten.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Enthroned schreef op 30 december 2003 @ 15:41:
[...]

Je moet er eigenlijk voor zorgen dat je voordat je die brug oversteekt al minstens 1 van die trucks hebt opgeblazen.
Die kerel die bij je in de truck zit geeft je een aantal keren een panzerfaust aan, gebruik die als je op die wegversperring van twee trucks aankomt, de rest moet je toch met je sniper afschieten.
Ok ill try that :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Hmmm ik ben op zoek naar bots voor in een lan of online game. Ik wil met een vriend samen in een team en dan met veel bots in de game want jah... ik heb hier maar twee pc's en kan moeilijk voor een potje CoD een hele lanparty organiseren. Heeft iemand bots voor CoD? En zoja, waar kan ik deze vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 11:40

Pubbert

random gestoord

Ik ga hem morgen eindelijk legaal halen, de SP heb ik al uitgespeeld, en na wat CoD (met minder legale versie dus) via Lan gespeeld te hebben moet ik zeggen dat ik het wel een gaaf mp-spel vind :Y) Toch erg anders dan MoH (dit is op sommige punten wat realistischer, maar soms ook weer niet.)

En verder vind ik die Kill-Cam een goeie functie, zou in meer spellen moeten zitten :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel en alles, jaja, maar 't enigste waar ik me dood aan erger is die @#% crosshair.....als je beweegt is ie niet accuraat meer, en bij elk shot word is ook minder accuraat...

Ik vind dit dus echt vet kut gewoon, want ik wil graag zelf bepalen waar ik schiet, en niet dat ik met een perfecte aim nog kan missen omdat het spelleke zogezegd eralistisch wilt doen en m'n kogels maar random in de crosshaircirkel dropt....

Da vind ik gewoon niet eerlijk. Moet je voor de gein eens stilstaan en op een muurke schieten....gdv da's niet normaal meer hoever die kogels afwijken....

Echt veel aimskills heb je dus niet meer nodig....en kom niet met die bullshit aanzetten van blabla daar moet je maar mee leren omgaan, want ik maak m'n frags heus wel, maar 't klopt gewoon niet dat iemand die z'n cross niet helemaal goed heeft je toch wel kan raken en dat je zelf met een perfecte cross in het midedn nog kan missen....

Is er geen script ofzo om dat uit te schakelen? En waarom zou je niet bunnyhoppen? Bedoeling is toch dat je de ander neerschiet en hij jou niet? Nou, als je kan verhinderen dat je neergeschoten word door te springen dan doe je dat toch lekker. Gaan jullie maar lekker gewoon rondlopen, dan hoef ik voor de rest niks te doen met de hoogte van m'n muis, maakt het alleen maar makkelijker. Staks gaan julie nog lopen zeiken dat jullie het lame vinden als je gewoon op een normale manier neergeknald word tss.

Spel heeft trouwens wel een bepaalde aantrekkingskracht waardoor ik het toch elke keeer opnieuw opstart lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat zon script onder cheaten geklasseerd kan worden ;)
en die recoilcontrole moet je gewoon door oefening in je aim zien te krijge :) schiet trouwes gewoon direct accuraat je eerste kogel komt waar je wil hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Laatst online: 06-09 10:54
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 21:16:
Leuk spel en alles, jaja, maar 't enigste waar ik me dood aan erger is die @#% crosshair.....als je beweegt is ie niet accuraat meer, en bij elk shot word is ook minder accuraat...

Ik vind dit dus echt vet kut gewoon, want ik wil graag zelf bepalen waar ik schiet, en niet dat ik met een perfecte aim nog kan missen omdat het spelleke zogezegd eralistisch wilt doen en m'n kogels maar random in de crosshaircirkel dropt....

Da vind ik gewoon niet eerlijk. Moet je voor de gein eens stilstaan en op een muurke schieten....gdv da's niet normaal meer hoever die kogels afwijken....

Echt veel aimskills heb je dus niet meer nodig....en kom niet met die bullshit aanzetten van blabla daar moet je maar mee leren omgaan, want ik maak m'n frags heus wel, maar 't klopt gewoon niet dat iemand die z'n cross niet helemaal goed heeft je toch wel kan raken en dat je zelf met een perfecte cross in het midedn nog kan missen....

Is er geen script ofzo om dat uit te schakelen? En waarom zou je niet bunnyhoppen? Bedoeling is toch dat je de ander neerschiet en hij jou niet? Nou, als je kan verhinderen dat je neergeschoten word door te springen dan doe je dat toch lekker. Gaan jullie maar lekker gewoon rondlopen, dan hoef ik voor de rest niks te doen met de hoogte van m'n muis, maakt het alleen maar makkelijker. Staks gaan julie nog lopen zeiken dat jullie het lame vinden als je gewoon op een normale manier neergeknald word tss.

Spel heeft trouwens wel een bepaalde aantrekkingskracht waardoor ik het toch elke keeer opnieuw opstart lol :D
Zoek ik ook, ik weet precies wat je bedoeld, weet iemand of het mogelijk is of waar je een andere crosshair kunt vinden. ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 21:16:

Jij hebt zeker nog nooit serieus naar bijvoorbeeld RTCW en RTCW:ET gekeken, dit is gewoon standaard. Als je ook goed kijkt wordt je wapen onnauwkeurig naar mate je langer je vuur knop inhoudt, schieten in bursts is de oplossing, maar dat hoef ik jouw niet uit te leggen :?

Hoe denk je dat een echt wapen schiet, zeker ook precies waar je dot van je crosshair zit, zeker ook nooit van terugslag gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:28

Chiron

Moderator Discord
nergens last van met spelen met de crosshair.. was ff wennen in het begin maar ik merk sinds ik CoD speel trouwens dat ik vaak niet eens meer op de crosshair let, maar gewoon mik en schiet

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ik heb ook geen last van aimen. Als je een beetje nadenkt dan kan je snappen dat als, je rent je kogels echt niet meer in één lijn liggen. Verder heb je recoil en 2de wereldoorlog wapens sprayde behoorlijk als er niet geburst werd. Moet het allemaal nog makkelijk gemaakt worden dan BaldHead? :O

[ Voor 4% gewijzigd door Rudios op 31-12-2003 02:19 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 10:54:
Wat een gezeur over snipers en campers zeg.
En over wapens die te nauwkeurig zijn.

Ik vind het best meevallen, die sniper is helemaal niet zo turbo hoor.

En als een sniper een score van 70/20 haalt is ie ni lame of een camper, dan is ie gewoon een goeie stealthy sniper met skills.

En zo heeft iedereen zijn eigen skills, de ander kan bijv weer heel goed close combat, want ook dat heeft bepaalde skills nodig om mee te rulen.

En zo heeft elk wapen zijn voor en nadelen.

Moet je op SHIP tegen een heel team snipers?
Graag!
Of op Brecourt? pak een garant en schiet ze kapot!
Die hele map zit vol met gangen en bosjes , wou je zeggen dat je dan geen kans maakt tegen snipers??

Doen ze aan respawncampen?
So what?

Dat zit in de game, dat had je ook met mohaa.

Moet je maar beter je best doen, of bijv meer als een team spelen.'
Of gewoon niet doodgaan, dan respawn je ook niet.

Dat gezeur over die speelt zo en die ligt op ze buik, die schiet mij door een bosje, tjongejonge, zodra je voor de zekergheid 3 garand kogels door een bosje jaagt en toevallig iemand raakt ben je meteen een cheater.

Owkeej het bunnyhoppen is een beetje jammer, maar dat wordt gefikst.
En dan nog, die bunnyhoppers gaan ook liggen bij mij hoor.

Ik heb ook wel een paar keer 20+ kills gemaakt met respawn"campen", puur door door het gebouw te rennen waar de vijand spawnde, als zij dan daar geen weerwoord tegen hebben, sja ik zou zeggen train nog ff door!

Maar goed, de mensen met al die rare uitspraken spelen denk ik nog niet zo lang zulke spellen, de die hards begrijpen me vast wel.

Mijn wapens, mp40, thompson en Garand!

Just my 2 cents.

Tot op het slagveld!

=CNR=WWWest
Codename November Rain.
Je hebt helemaal gelijk _/-\o_ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ash] schreef op 30 december 2003 @ 22:18:
[...]

Jij hebt zeker nog nooit serieus naar bijvoorbeeld RTCW en RTCW:ET gekeken, dit is gewoon standaard. Als je ook goed kijkt wordt je wapen onnauwkeurig naar mate je langer je vuur knop inhoudt, schieten in bursts is de oplossing, maar dat hoef ik jouw niet uit te leggen :?

Hoe denk je dat een echt wapen schiet, zeker ook precies waar je dot van je crosshair zit, zeker ook nooit van terugslag gehoord.
Oke, dit had ik al verwacht, jullie missen m'n punt. 't Is nog steeds een spel, en hoe betere muiscontrole, hoe beter je mensen neerknalt. Nu is het zo leuk met die tegenwoordige spelletjes dat je niet meer nauwkeurig hoeft te mikken, omdat die wapens zogezegd 'realistisch' lopen te bursten....dus een random afwijking. Nu je kan in principe gewoon met domme pech je croshair constant recht op iemand hebben en nog steeds elke kogel missen, terwijl hij zijn crosshair totaal verkeerd heeft en hij jou constant raakt. Di's dus wel een extreem geval maar je get the point toch wel nu zeker? Ik schiet niet met een geweer, ik schiet met een muis. Zo simpel, waarom snapt niemand dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 06:49:
Oke, dit had ik al verwacht, jullie missen m'n punt. 't Is nog steeds een spel, en hoe betere muiscontrole, hoe beter je mensen neerknalt. Nu is het zo leuk met die tegenwoordige spelletjes dat je niet meer nauwkeurig hoeft te mikken, omdat die wapens zogezegd 'realistisch' lopen te bursten....dus een random afwijking. Nu je kan in principe gewoon met domme pech je croshair constant recht op iemand hebben en nog steeds elke kogel missen, terwijl hij zijn crosshair totaal verkeerd heeft en hij jou constant raakt. Di's dus wel een extreem geval maar je get the point toch wel nu zeker? Ik schiet niet met een geweer, ik schiet met een muis. Zo simpel, waarom snapt niemand dat nou?
Je eerste 2 a 3 kogels (weet het aantal ff niet zeker) komen altijd op de plaats waar jij je crosshair hebt, schiet je meer kogels achter elkaar krijg je spreiding. Dat verhaaltje van je domme pech gaat gewoon niet op, laat staan dat verhaal als je niet goed richt. Het is zelfs zo dat de eerste 2 kogels van de 'spread' zelf in de 'bounding box' van je tegenstander kunnen komen, maar dan moet je wel goed blijven richten. En omdat je bij CoD integenstelling tot RTCW en RTCW:ET geen 'dot' hebt als crosshair komt het allemaal op gevoel aan.

Leer in bursts schieten en geef jezelf de tijd om te wennen en ga niet zitten klagen over de wijze waarop RTCW, RTCW:ET, CoD en waarschijnlijk meer spellen omgaan met het continue vasthouden van je vuurknop. (want meer is het niet)

Als het aimen echt op 'geluk' aankomt zoals jij het stelt, waarom is mijn eerste en vaak mijn 2e schot een headshot >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 06:49:
[...]

jij snapt het principe zelf niet helemaal volgens mij. De bedoeling is zo realistisch mogelijk WOII na te bootsen. Hoe vervelend dit voor je mag zijn, maar het is logisch dat die nauwkeurigheid niet geweldig is. Logisch gevolg is dat je met goed aimen kan missen en evengoed een 'lucky shot' kan hebben. M.a.w. een goede muiscontrole betekent, net als in het eggie, geen garantie voor een kill 8)

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor mijn reactie :

Gezeik altijd over te raak, wapens niet goed, de crosshair beweegt ect....

Stel je voor irl ren je door een ongelijk terrein, springt onder vuur met een koprol over een barricade en schiet (ala matrix) in je val, draaiend aan de andere kant van het level, iemand hoog in een gebouw die gebukt zit met een kogel dood met een headshot....

Nee dat vind je leuk.... DUH :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Laatst online: 13:56
Il Ljama schreef op 31 december 2003 @ 09:27:
[...]

jij snapt het principe zelf niet helemaal volgens mij. De bedoeling is zo realistisch mogelijk WOII na te bootsen. Hoe vervelend dit voor je mag zijn, maar het is logisch dat die nauwkeurigheid niet geweldig is. Logisch gevolg is dat je met goed aimen kan missen en evengoed een 'lucky shot' kan hebben. M.a.w. een goede muiscontrole betekent, net als in het eggie, geen garantie voor een kill 8)
Ben het helemaal met je eens. Wat een onzin dat de kogel precies zou moeten belanden waar je hem gepland hebt. Zelfs scherpschutters raken niet exact hetzelfde punt, ook al is het voor het gevoel exact hetzelfde.
Als je die afwijking van die wapens niet plezierig vind, moet je een ander spel gaan spelen. Een deel van de charme van CoD is namelijk het realisme gehalte en daar maakt de (on)nauwkeurigheid van de wapens deel van uit. Tuurlijk ik zit soms ook wel te vloeken achter de computer, omdat een naar mijn mening perfect gericht schot doel mist, maar ja dat is het spel. Leer er mee omgaan is mijn advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
leer trouwens ook eens omgaan met het feit dat het niet meer een kwestie is van trekker ingedrukt houden en sproeien maar.. met korte gerichte schoten kort achter elkaar bereik je veel meer, en je hebt niet zo'n last van die terugslag.. ik merk zelf dat ik vaak zelfs met een thompson vaak maar 2 of 3 schoten los en daarmee ook vanaf grote afstanden mensen neer kan schieten ipv lukraak de trekker in te houden

mp44 vind ik trouwens persoonlijk een van de fijnste wapens in het spel, niet te zwaar zodat je toch mobiel bent, genoeg vuurkracht en ook op lange afstanden doeltreffend

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:36
DaDude schreef op 12 december 2003 @ 13:50:
volges mij heeft CoD geen LAN support :(
Geen LAN support.. 8)7 |:(
kben vandaag de gehele dag al bezig met het spelen op een LAN van CoD.. Je moet alleen instellen in je verbindingstype, dat het een LAN betreft. GAME ON !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet er nog een leuke nederlandstalige server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
FD-NL server, altijd vol, voornamelijk S&D

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Chiron schreef op 31 december 2003 @ 10:50:
leer trouwens ook eens omgaan met het feit dat het niet meer een kwestie is van trekker ingedrukt houden en sproeien maar.. met korte gerichte schoten kort achter elkaar bereik je veel meer, en je hebt niet zo'n last van die terugslag.. ik merk zelf dat ik vaak zelfs met een thompson vaak maar 2 of 3 schoten los en daarmee ook vanaf grote afstanden mensen neer kan schieten ipv lukraak de trekker in te houden

mp44 vind ik trouwens persoonlijk een van de fijnste wapens in het spel, niet te zwaar zodat je toch mobiel bent, genoeg vuurkracht en ook op lange afstanden doeltreffend
Yup, daarbij is het niet voorniks dat je sommige wapens op semi-automatic kan zetten, zodat je nog beter kan bursten = nog effectiever, maar langzamer! Ik vind de aim bij CoD juist super, je moet veel subtieler schieten nu :P

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Laatst online: 01:06
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 11:53:
Wie weet er nog een leuke nederlandstalige server?
Je kan ook de [506th Easy] Public pakken, nog niet veel mensen in maar de public van ons met Mohaa is wel altijd vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Chiron schreef op 31 december 2003 @ 10:50:
leer trouwens ook eens omgaan met het feit dat het niet meer een kwestie is van trekker ingedrukt houden en sproeien maar.. met korte gerichte schoten kort achter elkaar bereik je veel meer
Klopt! In de kill cam zie ik mezelfs als een gek maaien met een Thompson maar zo raak je nog geen olifant, terwijl de tegenstander rustig reload en me neerschiet met z'n unscoped sniperrifle. Maar mocht je willen sproeien op een redelijke afstand begin dan zo laag mogelijk met schieten (dansen zul je! >:) ) dan heb je nog de meeste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harro1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:28
lala ook ff screen posten dan maar 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.clanbase.com:8000/scrshot/2613973_1.jpg

4760 Wp (14×340) Z 39º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer je zelf maar is irl met een geweer (paintbal ofzo) te rennen, gewoon vasthouden, dus niet tegen je schouder zetten, en dan schieten.
dan lul je wel anders.

en je kan natuurlijk ook don sight aimen, zodat je hem op je schouder zet. dan gaan de koppen wel rollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah idd ga maar eens rennen en dan nog enigzins proberen iets raak te schieten, das echt bijna niet te doen man.
Ik doe het nl elke week in A'dam op het pball supair veld, en dan nog wel met een "wapen" (marker) zonder echte recoil!

MP44 is prima wapen, je kan er ook mee snipen, 1 a 2 bursts richting iemands hoofd en het is ook voorbij.

MP40 is lekker sterk, en heeft meer punch dan een thompson

SSP van de russen ook erg lekker voor CQB dmv grote clip en hoge ROF.

En garant mijn favoriet, lekker voor snipen, of medium range schieten.

Speel meestal op Gameserver.net server 5.
max 24 man en maar 1 granaat pp.
Want 3 pp is gewoon niet leuk.

Is er al een tweakers COD server?? :P

=CNR=WWWest.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Nou, ik ben zelf paintball instructeur, maar die wapens hebben echt helemaal geen recoil, kheb zelf met echte wapens geschoten (via laser, maar wel met hulzen en terugslag) nou dan voel je het wel hoor, dan is de "realiteit" bij Cod ver te zoeken, maar zoveel recoil in een spel te brengen is teveel van het goeie dan ben je constant aan het corrigeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 19:55:
probeer je zelf maar is irl met een geweer (paintbal ofzo) te rennen, gewoon vasthouden, dus niet tegen je schouder zetten, en dan schieten.
dan lul je wel anders.

en je kan natuurlijk ook don sight aimen, zodat je hem op je schouder zet. dan gaan de koppen wel rollen
dat doe ik inderdaad ook meestal voor de grotere afstanden, ff rechtermuisknop en dan via dat vinnetje wat op de loop zit mikken... net als in het echt :) al is het niet aan te raden als je tegenstander rondjes om je heen rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
in principe kan dat niet bij paintball, want (bij ons) is er een soort arena, met hoge begroeiiing, je mag zowieso niet binnen 10 meter vuren en rondjes rennen, dan ga je zeker op je gezicht, maar nou hebben wij ook niet spectaculaire geweren (max semi-automatisch) maar de Duitsers die bij ons eens te gast waren, nou daar had je me toch wapens bij zitten, machinegeweren, die joeg er echt een enorme hoeveelheid uit, maar genoeg over paintball nu over Cod !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De realiteit is juist goed in COD. Ik heb in mijn tijd in het leger bij een schietvereniging gezeten en daar heb ik zelf ook met een garand geschoten, die krengen zorgen dat na 8 kogels vuren je een week lang niet meer je arm op kan tillen. De jongens in WO2 werden speciaal hierop getraint om te rennen en schieten en dus ook werden de armen ietsjepietsjes getraint dus het is wel degelijk realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Kheb nog een leuke server gevonden deze draait Capture The Flag (ctf)
Supercool om met die flag in je handen terug te rennen naar je base! (net zoals in die russische missies) En als je dood gaat spawn je na max. 15 sec weer opnieuw dus hoef je niet te wachten.

82.197.168.43:28960 (Engelse Server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
moet je daarvoor speciaal iets downen of kan je gewoon joinen ???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
DaDude schreef op 02 januari 2004 @ 15:39:
moet je daarvoor speciaal iets downen of kan je gewoon joinen ???????
Nee je kan gewoon joinen, je krijgt wel wat xtra's op je scherm te zien, rechtsboven 2 grote ronde logo's van Axis en Allies met punten erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
Oi ! Heb een public linux servertje draaien hier. Max 10 spelers om het quake 3 gehalte een beetje naar beneden te halen. Et betere sluipwerk is dus mogelijk :P

Draait TDM, map rotatie: mp_brecourt, mp_dawnville, mp_carentan & mp_chateau. Friendly fire staat uit.

IP: 82.161.0.133:28960.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand of er reeds mods beschikbaar zijn voor cod; zou wel leuk zijn aangezien het maar een korte singelplayer ervaring was (wel intens >:) )
en de multiplayer me nie meer kon boeien dan day of deafeat wat nog steeds het beste online spel blijft ( VOOR mij dan toch ===>wil hier geen eindeloze discussie uitlokken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Ben op zoek naar goede nederlandse cod servers, het lijkt wel of de nederlandse servers niet of nauwelijks aanwezig zijn.
Ik speel nu dagelijks een paar uur maar zie alleen maar buitelandse servers.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 21:38
probeer eens de callofholland.nl server:

xch.nl - Call of Holland Public Server|27ms|82.192.75.223:29000

Ik speel er als Slags :: Deadknight

[ Voor 53% gewijzigd door DeadKnight op 03-01-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
DeadKnight schreef op 03 januari 2004 @ 12:42:
probeer eens de callofholland.nl server:

xch.nl - Call of Holland Public Server|27ms|82.192.75.223:29000

Ik speel er als Slags :: Deadknight
kom er niet op, wat moet ik nou precies invullen ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow instructeur welke locatie?

Ikzelf speel in het topteam van NL, nl Gen X.
Waarschijnlijk ken je die wel.
Oftewel bij Jungle A'dam.
Ennuh een tippie heeft echt wel recoil heh, die bolt knalt heen en weer, dat wapen beweegt echt wel tijdens het knallen.
Een matrix doet dat echter bijna niet.

En zoals al eerder aangegeven wordt, die recoil is echt wel realistisch.
Het is zelfs in het echt nog erger!

Zoals ik sommige hier hoor praten, die moeten echt geen hidden and dangerous gaan spelen dan, dan raken ze echt nix meer.

Want daar zijn wapens het meest realistisch die ik ooit heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Woei ik speel het nu ongeveer 2 weken 'intensief' (daarvoor had ik de SP al bijna uitgespeeld bij iemand anders) en ook online. Het is echt een gaaf spel _O_ Alleen jammer idd dat sommige speler constant zitten te bunnyhoppen enzo, net Tactical Ops ofzo :|

Als je echt een realistisch spel wil doen moet je maar eens Infiltration downloaden, das een mod voor UT, je hebt dan bijvoorbeeld geen crosshair dus je moet echt 'down the sight aimen' etc.

Vraag: is er al een GoT-clan? (misschien is dit al tig keer gevraagd maar ik heb niet echt zin om dit hele topic door te lezen en ik kon zo gauw niks vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 11:23:
De realiteit is juist goed in COD. Ik heb in mijn tijd in het leger bij een schietvereniging gezeten en daar heb ik zelf ook met een garand geschoten, die krengen zorgen dat na 8 kogels vuren je een week lang niet meer je arm op kan tillen. De jongens in WO2 werden speciaal hierop getraint om te rennen en schieten en dus ook werden de armen ietsjepietsjes getraint dus het is wel degelijk realistisch.
klopt ja, man die dingen zijn echt loeizwaar ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venomous
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 13:21
Search gebruikt maar niets gevonden.

Maar als ik in cod ben kan ik niet terug naar men destop, bv door tab of windows toets, ik zie me desktop wel maar ik kan er niets mee. Weet iemand of dit valt op te lossen en hoe?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
@xp
niks bijzonders, dagstrand oostmaarland in maastricht, is meer voor mensen die willen kennismaken met paintball, daarom hebben onze geweertjes geen recoil :D
ma kvind het leuk werk opzich....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
venomous schreef op 03 januari 2004 @ 20:59:
Search gebruikt maar niets gevonden.

Maar als ik in cod ben kan ik niet terug naar men destop, bv door tab of windows toets, ik zie me desktop wel maar ik kan er niets mee. Weet iemand of dit valt op te lossen en hoe?
Dit heb ik ook ja. Je kan evt wel de taakbalk bereiken door op je windows-knop te rammen, maar meer krijg je dan ook niet. Misshien is er een commando voor dat je in de console kan typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
nee, je kan wel alt+enter gebruiken, maar bij de meeste moet hij dan de map opnieuw laden

Ik gebruik een programmatje genaam ETWC (v1.1), werkt ook bij vele andere spellen. Daarmee kan je zelf de toetsencombinatie instellen om een window te minimaliseren, zoek maar is op google _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

Boeh!

xzoticate schreef op 31 december 2003 @ 10:18:
[...]

Ben het helemaal met je eens. Wat een onzin dat de kogel precies zou moeten belanden waar je hem gepland hebt. Zelfs scherpschutters raken niet exact hetzelfde punt, ook al is het voor het gevoel exact hetzelfde.
oftoppic

Met mijn Fall in dienst was op 150 meter richtpunt wel raakpunt hoor :9

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Joss schreef op 04 januari 2004 @ 00:32:
nee, je kan wel alt+enter gebruiken, maar bij de meeste moet hij dan de map opnieuw laden

Ik gebruik een programmatje genaam ETWC (v1.1), werkt ook bij vele andere spellen. Daarmee kan je zelf de toetsencombinatie instellen om een window te minimaliseren, zoek maar is op google _/-\o_
Ja klopt, dat programmaatje gebruik ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nagh!

Zit nu al een uur vast in dat level met dat gebouw in rusland! Moet je met het "anti tank rifle op de 2de verdieping" die tank vernietigen. Maaruh, geen rifle te vinden!

Er staat er wel 1 op de tweede maar die staat aan de andere kant en die zit vast. Verder kan ik er echt nergens 1 vinden!

Ook niet als ik de ster volg op de radar! Als ik erop sta zie ik nog niets, op alle verdiepingen al gekeken! Waar staat dat ding dan?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
eh je zit op de verkeerde verdieping gewoon of aan de verkeerde kant er staan er 2 op 2 verschilende verdiepingen aan 2 verschilden kanten, piece of cake

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Heb alle verdiepingen al gekeken!
Er staat er 1 op de tweede, die staat de verkeerde kant op. Richting die tank staat op elke verdieping NIETS!

Kan iemand plz een screenie maken ofzo? Ik zit normaal nooit vast in games maar ik kan die gun gewoon niet vinden!

Die ster zou er toch naar moeten leiden??

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Dinictus schreef op 04 januari 2004 @ 19:18:

Die ster zou er toch naar moeten leiden??
Ja die ster gewoon volgen (driehoekje wijst aan welke verdieping), het zijn gewoon die vaste guns achter die zandzakken in het hele gebouw 2 te vinden op verdieping 2 en 3.

Thats weird ik krijg soms deze rare beelden, textures verkeerd geladen? :?

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/5H40E1076K/picserver.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Laatst online: 19-02-2024
Weet iemand wanneer er linux binary's komen?

Ik kan nergens iets vinder daarover..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
nope, wanneer kotm de patch trouwens uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:52

Willybubba

Nut up or shut up.

hmz... Page cannout be found als ik op de download link klik :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:09

Wildfire

Joy to the world!

Willybubba schreef op 07 januari 2004 @ 11:32:
hmz... Page cannout be found als ik op de download link klik :(
Staat er ook bij "test site #1" en die andere links zijn ook allemaal niet-bestaande links. Ik denk dat dit de site wordt voor de update wanneer deze uiteindelijk gereleased wordt.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels CoD oop alle niveaus uitgespeeld. Er is een woord voor: Geweldig!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 12:20:
Ik heb inmiddels CoD oop alle niveaus uitgespeeld. Er is een woord voor: Geweldig!
_/-\o_
tspel is idd tof alleen die laatste mode is wel erg pittig vooral omdat er nergens health packs liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okey ik heb hem nu ook origineel, Eindelijk op alle servers spelen :P.

Maar ik heb een vraag, ik heb al een topic geopend in overig hardware, Maar dat loopt niet zo hard.

Ik heb een microsoft Wireless Basic toetsenboord en Muis,.
Allen nu is het probleem dat wanneer ik de muis beweeg, het toetsenboord ermee ophoud,

Wanneer ik met de muis beweeg en dan een toets intoets op het toetsenboord, dan reageert deze gewoon niet en blijft de muis doorbewegen, Dit is niet allen met spellen maar ook gewoon in windows. Hoe kan ik dit oplossen want ik wil zo snel mogelijk weer beginnen met CoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit in pavlov , in dat gebouw met 5verdiepingen.

ik moet nu een tank kapot schieten met een anti-tankraket , die vast staat gemonteerd op een statief. (2e verdiep)

De tank staat aan de andere kant van het gebouw ?

Hoe moet het verder ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Er is meer dan 1 kanon in het gebouw dacht ik me te herinneren, maw ff zoeken naar een ander kanon waarmee je de tank wel kan raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 07 januari 2004 @ 17:17:
Er is meer dan 1 kanon in het gebouw dacht ik me te herinneren, maw ff zoeken naar een ander kanon waarmee je de tank wel kan raken ;)
ik heb 15minuten contstant geschoten met de geweer aan de andere kant met zicht op de tank...

zonder resultaat.
:(
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.