[PC] Call of Duty - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.763 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
De hotfix van ATI voor mensen met een Radeon kaart en problemen met Call of Duty is ondertussen ookal beschikbaar. Hopelijk lost het ook daadwerkelijk wat problemen op :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 24 november 2003 @ 18:55:
Luitjes...ik mis eigenlijk een beetje de screenshots van het MP gedeelte. Doe eens liev en gooi alsjeblieft ff wat shots met coole acties hier neer. Ikzelf heb het spel (nog) niet aangezien mijn Planet ADSL lijn is gesloopt en ik al een tijd op Demon zit te wachten. :)
Als je een upload plaats heb maak ik er wel een paar :)
Maar de kwaliteit zal niet geweldig zijn aangezien mijn eigen pc beetje kaputt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
MaRc0 schreef op 24 november 2003 @ 18:58:
De hotfix van ATI voor mensen met een Radeon kaart en problemen met Call of Duty is ondertussen ookal beschikbaar. Hopelijk lost het ook daadwerkelijk wat problemen op :)
Dat stond ook in de startpost. En ja, het lost heel wat problemen op :*), ik kan de game nu runnen met Anti-aliasing en Anisotropic Filtering. Voor deze hotfix hoefde ik dat niet te proberen, want dan hing de game om de paar minuten.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 19:16:
[...]

Als je een upload plaats heb maak ik er wel een paar :)
Maar de kwaliteit zal niet geweldig zijn aangezien mijn eigen pc beetje kaputt is.
Nee helaas...verwacht deze week wel een upload plekkie te hebben. :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 24 november 2003 @ 23:08:
[...]
Nee helaas...verwacht deze week wel een upload plekkie te hebben. :)
Tof ;)

Heeft iemand een site met de server commands ?
of weet ze zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 05:53:
[...]

Tof ;)

Heeft iemand een site met de server commands ?
of weet ze zelf ?
Here ya go ;)

http://www.infinityward.com/cod/server%20commands.html

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ben samen met een maat van mij bezig aan "Foy" (episode uit Band of Brothers).
Hier wat early-stage screens:

Afbeeldingslocatie: http://www.feuerware.net/shot0004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.verstappenf1.nl.nu/zooi/foy4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.verstappenf1.nl.nu/zooi/foy6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.verstappenf1.nl.nu/zooi/foy7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Ziet er al goed uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:04
wow, dat ziet er alvast goed uit.. die map wil ik straks zeker spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er idd goed uit :) :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:10
Ik zit ff vast in het begin van de Russian campaign, als je dat flatgebouw moet 'zuiveren': hoe kom ik op de laatste verdieping? Ik zie nergens een trap, of mis ik dat ding gewoon?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op 25 november 2003 @ 23:29:
Ik zit ff vast in het begin van de Russian campaign, als je dat flatgebouw moet 'zuiveren': hoe kom ik op de laatste verdieping? Ik zie nergens een trap, of mis ik dat ding gewoon?
Isder toch wel hoor :o
kijk anders even op www.gamefaqs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Ik heb gelezen over een nieuwe MP map: Pegasusday (dus overdag)

Heb m ook al gevonden, maar ik weet niet waar ik dit bestand moet plaatsen op mn harde schijf... iemand een suggestie? Het is een *.pk3 bestand.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:48

sjaakaq

It might get loud

Die laatste verdieping is de kelder...zat ik ook 10 min. naar te zoeken; je ziet die zolder en denkt dat je daar heen moet, maar je moet naar de kelder.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zosas schreef op 26 november 2003 @ 13:19:
Ik heb gelezen over een nieuwe MP map: Pegasusday (dus overdag)

Heb m ook al gevonden, maar ik weet niet waar ik dit bestand moet plaatsen op mn harde schijf... iemand een suggestie? Het is een *.pk3 bestand.
In main map
Hebben jullie al clans btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ik heb call of duty op hard uitgespeeld en ben bezig met veteran maar dan kom je op een gegeven moment bij die missie waar je die brug moet bewaken.
dan loop je die brug over en komt er een tank aan rijden en moet je met een engineer terug lopen over die brug, is er een manier om over die brug te komen zonder dat je aan gort word geknald?

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op 26 november 2003 @ 13:44:
Die laatste verdieping is de kelder...zat ik ook 10 min. naar te zoeken; je ziet die zolder en denkt dat je daar heen moet, maar je moet naar de kelder.
LOL

Dat had ik ook... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaLiN schreef op 26 november 2003 @ 17:49:
ik heb call of duty op hard uitgespeeld en ben bezig met veteran maar dan kom je op een gegeven moment bij die missie waar je die brug moet bewaken.
dan loop je die brug over en komt er een tank aan rijden en moet je met een engineer terug lopen over die brug, is er een manier om over die brug te komen zonder dat je aan gort word geknald?
Ontwijken ;)

Weet iemand waarin de minimaps van de levels staan? Ik wil namelijk tactics maken.
Of weet iemand een site waar ze allemaal op staan :)
Alvast bedankt
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 14:10
Net uitgespeeld. Valt me toch tegen na de demo, ik had toen het gevoel dat het toch echt een stapje verder was dan MoH, maar dat level is toch niet significant voor de rest van het spel. Er zitten erg matige levels in, zoals op de Tirpitz en op de dam, die voegen niets toe aan wat MoH al deed.

En het is belachelijk kort. Maar dat is al tig keer gezegd :+

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

NaLiN schreef op 26 november 2003 @ 17:49:
Bukkend rennen, en niet over het weg-gedeelte van de brug gaan maar over het voetgangersgedeelte. dan wordt je als het goed is net genoeg gedekt door de stalen constructie van de brug.... :)

Verwijderd

[url] [rml][ PC] Call of Duty - Deel 2[/rml]? [/url] Zouden jullie hier ffkes naar willen kijken? (mod: of moet ik bericht ff verplaatsen naar hier?)

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 19:03:
[url] [rml][ PC] Call of Duty - Deel 2[/rml]? [/url] Zouden jullie hier ffkes naar willen kijken? (mod: of moet ik bericht ff verplaatsen naar hier?)
Kijken waarnaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Ik snap 'm ook niet echt....

maare: weet iemand sites waar je als squad (of clan zoals ze dat bij CoD noemen) mee kan doen aan toernooien? Iets als www.gaming-hq.com voor Delta Force squads

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 19:03:
Ik denk dat je je SPV topic bedoeld? Die zien mensen vanzelf wel hoor. We hebben liever niet dat er gecrosslinkt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorig weekend on-line gespeeld (ik was bij iemand met [magisch] kabel [/magisch]), maar ik wordt wel strontziek van die vele campers af en toe. reden ook dat ik niet echt graag in maps met open ruimte speel, maar in de keine ruimte, zoals op het schip enzo eindig ik steevast in de top 3 van de 20 a 32 :7 . Ok, ik heb het ook wel afgeleerd om zoals met half-Life, UT en quake als een wilde in de rondte te gaan springen (waarme ik verbazingwekkend goed resultaat haal), maar toch blijven grote maps mij teganvallen. Maar het jammer vind ik dus dat er soms net wat te goeie verstopplekjes zijn voor de ''huis-tuin en keuken nep-gamer'' die er ook bij willen horen. Niet dat ze qua stand een deuk in een pakkie boter slaan, maar het is wel irritant. Kijk, bij teamgames is het een heel ander verhaal, daar moedig het campen zelfs aan, maar als je allemaal apart tegen elkaar bent kun je het gewoon niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat er juist veel minder snipers zijn de laatste week..hoogsten 2 per team ofzo..zo hoort het. Nu is het weer leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Weet iemand al of er nieuwe maps zijn, want ik heb vaak een deja vu gevoel bij de huidige maps.

Had trouwens laatst toch een meesterlijke actie meegemaakt: zat te snipen op die watertoren (van de treintjes map) nog maar 1 Brit over en ik. Dus ik rustig wachten tot die Brit in mijn scope tevoorschijn komt. Opeens van achter 1 schot, health daalt tot 10%, draai me om, denk fuck!, staat ie daar op de grond aan het herladen, paniek!, spring als een gek van die watertoren af, raak in een vrije val, hij schiet nog een keer op mij, mist!, tijdens mijn val, 2 sec voordat ik te plette val op de grond, probeer ik te aimen en schiet: AXIS WIN! 8)

P.S. vanavond Enemy @ The Gates op tv, echt vet man ga zeker kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:41

aKra

Intentionally left blank.

Hoe groot zijn eigenlijk die online wars? Want ik verhuur sindskort dus ook Call of Duty maar ik ben er eigenlijk nog steeds niet uit wat gangbaar is?

Is het gewoon weer zoals "meestal" 5on5 of wordt het ook wel eens 12vs12/groter?

(Ik kan het spel nog steeds niet spelen door ATi geneuk :X :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op 29 november 2003 @ 12:51:
Weet iemand al of er nieuwe maps zijn, want ik heb vaak een deja vu gevoel bij de huidige maps.

Had trouwens laatst toch een meesterlijke actie meegemaakt: zat te snipen op die watertoren (van de treintjes map) nog maar 1 Brit over en ik. Dus ik rustig wachten tot die Brit in mijn scope tevoorschijn komt. Opeens van achter 1 schot, health daalt tot 10%, draai me om, denk fuck!, staat ie daar op de grond aan het herladen, paniek!, spring als een gek van die watertoren af, raak in een vrije val, hij schiet nog een keer op mij, mist!, tijdens mijn val, 2 sec voordat ik te plette val op de grond, probeer ik te aimen en schiet: AXIS WIN! 8)

P.S. vanavond Enemy @ The Gates op tv, echt vet man ga zeker kijken!
Jeez....je hebt het spel een maand, en je wilt nieuwe maps , omdat je een "deja vu" gevoel krijgt... wtf?

counterstrikers (bijv)houden het al 5 jaar uit met dezelde maps..dat wordt ook niet saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19

Wildfire

Joy to the world!

Vinden jullie in multiplayer die 40-nogwat users niet erg irritant? Erg chaotisch...

Weet iemand trouwens hoe je EAX Advanced HD kunt inschakelen voor deze game? Hij ondersteunt het, maar ik kan enkel EAX3 en voorgangers instellen. Advanced HD is EAX 4...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Jeez....je hebt het spel een maand, en je wilt nieuwe maps , omdat je een "deja vu" gevoel krijgt... wtf?

counterstrikers (bijv)houden het al 5 jaar uit met dezelde maps..dat wordt ook niet saai.
5 jaar!! Zijn ze gek ofzo, het is toch veel leuker als je de omgeving niet kent, nu ken ik z'n beetje elke map wel, weet precies wat de leuke plekjes zijn voor beide partijen om rond te hangen, het enige waar je dan nog aan kan werken is je aiming/frag skills (headshots).

Waar ik eigenlijk op hoop zijn random generated maps (RGM's) waarbij je voor 2 minuten in spectatorsmode doorheen kan kijken, alvast een strategy plannen met je teammates, en dan spelen maar! Dat zou mij langer boeien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op 29 november 2003 @ 21:57:
[...]

5 jaar!! Zijn ze gek ofzo, het is toch veel leuker als je de omgeving niet kent, nu ken ik z'n beetje elke map wel, weet precies wat de leuke plekjes zijn voor beide partijen om rond te hangen, het enige waar je dan nog aan kan werken is je aiming/frag skills (headshots).

Waar ik eigenlijk op hoop zijn random generated maps (RGM's) waarbij je voor 2 minuten in spectatorsmode doorheen kan kijken, alvast een strategy plannen met je teammates, en dan spelen maar! Dat zou mij langer boeien :P
Okay je bent dus gewoon new to multiplayer :P
Met strategy games kun je random generated maps maken..maar met shooters heb ik dit nog nooit gezien..
Ik vind het juist leuk om een goeie map te blijven spelen... :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNoAD
  • Laatst online: 15-12-2023
Ik heb niet alles gelezen, maar heb een klijn bug je gevonden.
Als een van je vrienden probeert te chatten met je via msn en jij ziet het balkje rechts onder van msn omhoog komen.
Kan je "zo lang dat balkje van msn er is" door de muuren heen kijken.

Hopelijk lossen ze dit ook op in de patch.

Gr, DiscoveryW3

skullcrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Dit probleem heb "je" ook al in q3 ;)
Dit is inderdaad een probleem, voor sommige niet natuurlijk :( , ik denk dat dit bij alle spellen is met de q3 engine, wel vreemd dat het niet is opgelost gezien dit ook al bij q3 het geval was.

[ Voor 76% gewijzigd door RAZORDUDE op 30-11-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem op de hcc gehaald. Vet mooi sp en mp. Je hebt echt het gevoel dat je midden in een oorlog zit. Alleen is het een beetje jammer dat je licht door de muren heen kunt zien als iemand aan de andere kant van de muur aan het schieten is. Weet je gelijk waar hij zit, dus kun je hem makkelijk afmaken. Of is dat bij jullie niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:04
Ja, helaas wel

Je ziet inderdaad het lcht van het afvuren van kogels door de muren heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 14:43:
Ik heb hem op de hcc gehaald. Vet mooi sp en mp. Je hebt echt het gevoel dat je midden in een oorlog zit. Alleen is het een beetje jammer dat je licht door de muren heen kunt zien als iemand aan de andere kant van de muur aan het schieten is. Weet je gelijk waar hij zit, dus kun je hem makkelijk afmaken. Of is dat bij jullie niet zo?
Het is zelfs erger, kzat net weer die railyard map te spelen waarbij je die tank / trein moet opblazen. Ik was de laatste brit en er was nog 1 german over, ik dus via het dak (over die houten balk) lopen, zie ik opeens rechts uit de muur een elleboogje bewegen, toen was het gauw over (met de duitser natuurlijk) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

ik ben in MP de crosshair kwijt, in SP is hij er nog wel. Hoe kan ik dit aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

greatgonzo:
Als je een icon gebruikt, ZELF HOSTEN en geen bandbreedte slurpen van mijn aimabele host, yamAUchi!
Alvast bedankt :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op 29 november 2003 @ 21:57:
[...]

5 Jaar is wel veel ja. Ik speel veel UT2k3, maar als er geen maps bij zouden komen, zou het ook snel bekeken zijn. Maar dit spelt kent dan ook veel custom maps en goeie bonus packs.

Maar als een spel eenmaal verslavend is, dan blijf je toch ook weer spelen. Is niet echt een 'regel' voor, het gebeurt of niet, simpel :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

greatgonzo schreef op 30 november 2003 @ 20:32:
ik ben in MP de crosshair kwijt, in SP is hij er nog wel. Hoe kan ik dit aanpassen?
gewoon bij Multiplayer options... of je zit in een server waar dat uitstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Iemand al zonder HUD en Crosshair gespeelt? Iets moeilijker, maar stukken leuker :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16943/thumb.jpg

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

silentsnow schreef op 30 november 2003 @ 23:35:
Iemand al zonder HUD en Crosshair gespeelt? Iets moeilijker, maar stukken leuker :)

[afbeelding]
Lijkt me wel lachen. Maar hoe vind je zo'n server het makkelijkst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

DeX schreef op 01 december 2003 @ 00:15:
[...]

Lijkt me wel lachen. Maar hoe vind je zo'n server het makkelijkst?
Weet ik eigenlijk niet. Ik ben sinds gister alleen nog maar servers tegengekomen die GEEN hud en crosshair hebben. Zou het aan mijn instellingen kunnen liggen :?

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom ze ook nogal vaak tegen. Ligt volgens mij niet aan de instellingen hoor.....
Het is wel erg leuk moet ik zeggen, je hebt nu minder last van mensen die gewoon 'sproeiend' door een level lopen en daarmee nog veel kills maken ook. (ook al is het wel te doen om zonder crosshair te mikken (en dan bedoel ik zonder rechtermuisknop))

Wat ik wel wat irritant vind is dat je niet meer kunt zien hoeveel kogels je hebt en hoeveel health je nog hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
silentsnow schreef op 01 december 2003 @ 04:17:
[...]

Weet ik eigenlijk niet. Ik ben sinds gister alleen nog maar servers tegengekomen die GEEN hud en crosshair hebben. Zou het aan mijn instellingen kunnen liggen :?
Had ik ook, maar dat bleef ook zo op servers waar het normaal wel aan staat, heb toen in de graphics instellingen de default knop aangeklikt en toen was alles weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag vandaag mensen met [GoT] achter hun naam. GoT clan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 19:30:
Ik zag vandaag mensen met [GoT] achter hun naam. GoT clan? :)
Ik en m'n broer spelen onder de naam "Spongebob [GoT]" (rood wit blauw). Verder heb ik nog niet veel Gotters gezien, maar zo'n tag helpt wel tegen opdringerige recruters! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal ook wel met die tag spelen :). Alleen die kleurtjes zijn beetje raar, anders dan in q3. Wat zijn de "codes" voor GoT (RoodWitBlauw)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best irritant .. ik was tijdje geleden bij zon server waar crosshair disabled was.. latere servers had dat ook allemaal dus ik denk dat bijna alle servers dat hebben kom ik er gister achter dat hij op disabled in mn opties bleef staan terwijl andere wel crosshair hadden... heel irritant.

en ik vind dat ze echt wat aan de kar/garand en lee enfield moeten doen.. kdoe soms 99 damage.. beetje jammer. en de garand is nog precieser dan de kar en doet evenveel damage en kan sneller reloaden... niet echt gebalanceerd en/of relealistisch.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 19:42:
Ik zal ook wel met die tag spelen :). Alleen die kleurtjes zijn beetje raar, anders dan in q3. Wat zijn de "codes" voor GoT (RoodWitBlauw)?
Shift 6 + een cijfer

1 - Red
2 - Green
3 - Yellow
4 - Blue
5 - Cyan
6 - Pink
7 - White
8 - Black
9 - Red

Dus [GoT] wordt: ^3[^1G^7o^4T^3]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op 02 december 2003 @ 19:46:
[...]

Shift 6 + een cijfer

1 - Red
2 - Green
3 - Yellow
4 - Blue
5 - Cyan
6 - Pink
7 - White
8 - Black
9 - Red

Dus [GoT] wordt: ^3[^1G^7o^4T^3]
Ja, dat wist ik maar het lukte me niet echt om een kleur na een andere te doen, alles werd dan bijvoorbeeld rood als ik ^1 deed, niw thx _/-\o_
En nu ff cod'en! ;)

BTW

Hebben jullie nog IP's waar jullie vaak spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 11:12
Joss, met welke editor heb je dat gemaakt eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Ik heb gelezen dat er 28 november een patch zou uitkomen om de CD-key problemen op te lossen. Ik heb hier niets meer over gehoord en op de site van CoD zie ik ook niets. Iemand die hier iets over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Laatst online: 08-09 11:11
Calvin&Hobbes schreef op 02 december 2003 @ 19:40:
[...]

Ik en m'n broer spelen onder de naam "Spongebob [GoT]" (rood wit blauw). Verder heb ik nog niet veel Gotters gezien, maar zo'n tag helpt wel tegen opdringerige recruters! :+
Ik speelde eerste tegen een spongebob[GoT], ik zo vragen, he ben je een tweaker, en hij kon alleen engels en GoT betekende iets anders zei die :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Wildfire schreef op 29 november 2003 @ 21:23:
Vinden jullie in multiplayer die 40-nogwat users niet erg irritant? Erg chaotisch...

Weet iemand trouwens hoe je EAX Advanced HD kunt inschakelen voor deze game? Hij ondersteunt het, maar ik kan enkel EAX3 en voorgangers instellen. Advanced HD is EAX 4...
AFAIK is Eax 3 gewoon EAX AHD hoor...

Btw als mensen nog een leuke non-Clanbase COD ladder zoeken, kijk ff op Call of Duty HQ, er zijn TDM, SD en RET ladders, met en zonder PRM realism. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
CNS schreef op 03 december 2003 @ 11:52:
Ik heb gelezen dat er 28 november een patch zou uitkomen om de CD-key problemen op te lossen. Ik heb hier niets meer over gehoord en op de site van CoD zie ik ook niets. Iemand die hier iets over weet?
Momenteel weet niemand hier meer dan jij helaas, eerst zou de patch zelfs op 27 november uitkomen, maar ja... niks tot op heden. Nog maar afwachten dan, denk dat ze na de patch vier getest te hebben nog meer bugs gevonden hebben die ze nu aan het fixen zijn of zo, daarna wordt er weer getest. Denk dat het nog wel eventjes zal duren om eerlijk te zijn.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassGunner schreef op 03 december 2003 @ 13:50:
[...]

AFAIK is Eax 3 gewoon EAX AHD hoor...

Btw als mensen nog een leuke non-Clanbase COD ladder zoeken, kijk ff op Call of Duty HQ, er zijn TDM, SD en RET ladders, met en zonder PRM realism. :)
op www.csports.net kun je ook call of duty rankings zien en ook van nog veel meer games. check it out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/omfg123/shot0033.jpg

Ff ge'owned' met GoT tag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wel eens iemand gezien waarbij de kleur steeds maar bij 1 letter was, maar steeds verschoof a la knightrider ofzo. Weet iemand hoe dat kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfoe, ik ben kapot, TDM gedaan een 2 matches, 2 maal 1e in de lijst, wat een chaos met 32 man in Carentan :D, rennen vliegen, Speirs.

Hoe werken de 'taunts' trouwens in CoD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 19:50:

Hoe werken de 'taunts' trouwens in CoD?
Op V [Default] drukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

doe je goed! Kga binnenkort ook maar [GoT] achter m'n naam zetten. Mijn Clan tag staat toch voor m'n naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:01
Weet hier iemand eigenlijk al hoe je voice-binds moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Oei, ik was net ff aan het 0wnen zeg :D Op [SharX] ik weet niet of iemand die server kent? Sniper is toch wel mijn favoriete wapen, vandaar ook mijn nick: Vassili Zaitsev >:)

Spelen er meer mensen online (op de gecrackte servers? O-)), post je nick dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ownen met een sniperrifle is easy..leer eerst maar is zonder sniper spelen.

( en koop het spel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Wat een meesterlijk spel _/-\o_
Ik begon eigenlijk een beetje een hekel te krijgen aan lineaire spellen als deze (ik heb het alleen over single player), met objectives 'doe dit, doe dat', het laat weinig creativiteit over aan de speler. Maar ik besloot dit spel toch maar een kans te geven en ik moet zeggen dat het van begon tot eind een geweldige ervaring was.
Zonder twijfel de beste WOII game die ik ooit heb gespeeld, de sfeer is echt heel goed.
Ik speel zelden spellen uit maar aangezien deze wel erg kort is was dat zelfs voor mij geen probleem :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
DeadKnight schreef op 03 december 2003 @ 20:26:
Weet hier iemand eigenlijk al hoe je voice-binds moet doen?
vsay werkt niet in CoD, het zit er wel in maar werkt niet, zoals wel meer dingen uit de RTCW-engine die niet in CoD werken... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
Sorry hoor, maar dit noem ik niet meer "ownen"
78 kills op 28 deaths. |:(

Zelfde als 2.7 kills per death. Is niet echt een noemenswaardige ratio.

Ik vind dat tegenwoordig mensen snel van zichzelf vinden dat ze "ownen".
Probeer maar eens in 7 potjes een killratio te krijgen van 30-4 ofzo, dat ziet er al wat netter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:41

aKra

Ik wil nog even terugkomen op een denk ik bekend probleem bij ATi kaarten, ik bezit hier een 9500 @ 9700 (@ Pro+) met de ATi drivers (eerst getest zonder softmod etc.) maar ik blijf nog steeds geen menu's zien, ik heb Google helemaal kapot gezocht enige fix die er is is dus die "hotfix", heb ik meerdere malen geinstalleerd en hij is nu ook echt geinstalleerd, maar nog steeds doet Call of Duty het niet. Heeft iemand uitleg eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Ik doe lekker ook mee :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17188/thumb.jpg
Legion schreef op 04 december 2003 @ 00:30:
[...]

Probeer maar eens in 7 potjes een killratio te krijgen van 30-4 ofzo, dat ziet er al wat netter uit.
Is goed, ik zal binnenkort een paar silentsnow [GoT] own screenies laten zien :P Hier alvast een paar zonder de tag >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16944/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16943/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16942/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15311/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15312/thumb.jpg

[ Voor 63% gewijzigd door silentsnow op 04-12-2003 06:12 ]

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 21:32:
Ownen met een sniperrifle is easy..leer eerst maar is zonder sniper spelen.

( en koop het spel )
Lekkere toon is het weer zeg :Z

Sniper rifle is zowieso niet makkelijker dan met een SMG, je sucked namelijk op close combat dus de kunst is dat je het niet zover laat komen. Imo is met een smg rondlopen zelfs makkelijker dan snipen..

Btw mooie scores hoor Silentsnow!! :D

[ Voor 5% gewijzigd door da_rippah op 04-12-2003 11:46 . Reden: ff complimentje voor Silentsnow toegevoegd :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

da_rippah schreef op 03 december 2003 @ 21:15:
Oei, ik was net ff aan het 0wnen zeg :D Op [SharX] ik weet niet of iemand die server kent? Sniper is toch wel mijn favoriete wapen, vandaar ook mijn nick: Vassili Zaitsev >:)

Spelen er meer mensen online (op de gecrackte servers? O-)), post je nick dan! :)
volgens mij heb ik jou ook wel eens gezien op #b3ware.nl . COD Cracked :P

( ok ok mijn server staat op het moment niet vaak meer aan ;) )

M4a1 is mijn favo wapen wel eigk ...
mooi mid range en short range ook lekker krachtig :)

Over snipers.. tjah.. opzich is het wel lekker spelen maar sommige servers heeft IEDEREEN een sniper ... dan is het gewoon ix meer aan

[ Voor 11% gewijzigd door Rmg op 04-12-2003 14:35 . Reden: iets vergeten :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snipen is voor n00bs :P
Heb er helemaal een hekel aan als er bij S&D van die campende snipers zitten die niks doen totdat jij ze komt halen terwijl ze moeten aanvallen :/

S&D en Retrieval zijn trouwens veel leuker dan Deathmatchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, als je nog tegen een slechte clan wilt spelen met de jouwe, check deze Franse clan dan eens [LNG] :P

Afbeeldingslocatie: http://stud.hro.nl/0756986/shot0005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Nu online
Ik speel alleen maar S&D en retrieval en ik vind het wel leuk als je in een level zoals Hurtgen (waarin iedereen naar een sniperrifle grijpt) een grote massale rush op te zetten.
Wat gisteren wel leuk was dat in Hurtgen uiteraard allemaal weer snipers bezig waren en dat ik met mijn SMG heel erg makkelijk via de linker flank mij aan de snipers kon onttrekken en vervolgens op een paar meter afstand snipers kon gaan knallen, vervolgens bommetje plaatsen en wachten om nog meer af te knallen (had echt een goede dag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:01
Kwam vanmiddag ook nog tweaker tegen maar weet nie meer wie het was stond in iedergeval GoT achter ze naam:P

Mijn nick [101st]Cpl.Nixon[E]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nick = [EASY] Guarnere , t blijft popi te zijn om deze te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 17:47:
Mijn nick = [EASY] Guarnere , t blijft popi te zijn om deze te posten :)
(helaas) zie ik iedereen met Bill Guarnere, Maj. Winter, Lt. Spiers, Malarkey, Troy, Blithe en Pvt Shifty rondlopen. Beetje te trendy naar mijn mening. Net zoals Pvt Ryan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKnight schreef op 04 december 2003 @ 17:33:
Kwam vanmiddag ook nog tweaker tegen maar weet nie meer wie het was stond in iedergeval GoT achter ze naam:P

Mijn nick [101st]Cpl.Nixon[E]
Ik wel ;)
KomissarTampert is de naam. Ging overigens wel lekker op die server :/
In Pegasusnight alleen maar snipers (dan heb je zelf ook geen keus) en in Brecourt was iedereen aan het bunnyhoppen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nick is Hyp0rr maar ik heb al een tijdje niet meer gespeeld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op 04 december 2003 @ 17:52:
[...]

(helaas) zie ik iedereen met Bill Guarnere, Maj. Winter, Lt. Spiers, Malarkey, Troy, Blithe en Pvt Shifty rondlopen. Beetje te trendy naar mijn mening. Net zoals Pvt Ryan...
Dit heb ik echt al jaaaren, kan me niet eens meer voor me halen of ik ooit een andere nick had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op 04 december 2003 @ 00:30:
[...]

Waarom denk je dat ik het tussen haakjes zet? :Y). En btw ik speel nog maar een week online, dus kvind 't wel een aardige score :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat ze op alle servers moeten instellen dat je maximaal 1 sniper per team kunt hebben. Snipers waren in wo2 zeldzaam ( behalve in stalingrad dan:P) ( en vergeleken met andere legereenheden).. dus laat dat hier ook zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Laatst online: 13-06-2022
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 19:40:
Ik vind dat ze op alle servers moeten instellen dat je maximaal 1 sniper per team kunt hebben. Snipers waren in wo2 zeldzaam ( behalve in stalingrad dan:P) ( en vergeleken met andere legereenheden).. dus laat dat hier ook zo zijn.
Er zullen vast wel wat realism mods komen, misschien dat je dan maar 1 sniper per team kunt krijgen. Lijkt mij prima

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 19:46:
best irritant .. ik was tijdje geleden bij zon server waar crosshair disabled was.. latere servers had dat ook allemaal dus ik denk dat bijna alle servers dat hebben kom ik er gister achter dat hij op disabled in mn opties bleef staan terwijl andere wel crosshair hadden... heel irritant.
Dat had ik dus met mn hud, je kan ook een autoexec.cfg aanmaken met daarin het commando: seta cg_drawCrosshair "1"
dan word elke keer als je cod start de autoexec config geladen.
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 19:34:
Ik heb ook wel eens iemand gezien waarbij de kleur steeds maar bij 1 letter was, maar steeds verschoof a la knightrider ofzo. Weet iemand hoe dat kan ?
Dat kan met dit programmatje, maar het laged wel, en in RTCW word je gekicked door "to many name changes" door punkbuster, punkbuster zit nu nog niet in cod maar misschien met de komende patch wel.

[ Voor 7% gewijzigd door RAZORDUDE op 05-12-2003 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Is er al iemand op *Rifle only* servers geweest? Speelt echt heerlijk moet ik zeggen :) Je hoeft je geen zorgen te maken over SMG's of snipers, en bijna alle spelers zijn zeer goede spelers :) Tevens is er nooit iemand die heel erg goed is, een kill ratio van 2:1 komt zelden voor.

Even pats modus en tevens reclame voor [GoT] ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17236/thumb.jpg

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik heb, onder het mom van "Hij is in de aanbieding, kost maar 39,95", m'n vriendin zo ver gekregen dat ze 'm voor me koopt vanmiddag Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/9573/full.gif

ik heb 'm trouwens bij Bart Smit en Mediamarkt voor 39.95 gezien

[ Voor 23% gewijzigd door Apie! op 05-12-2003 09:05 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

waar spelen jullie altijd :) en spelen jullie altijd samen met GoT mensen ???

Ik speel ook geregeld cod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn kun je meestal vinden op de Call of Holland server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 13:57
Of hiero :

131.211.225.83:28960

Dont work hard, just party!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

'k Heb 'm uitgespeeld, maar dat laatste level vond ik niet bepaald het moeilijkst. Die eerste van Rusland, die vond ik erg lastig, waar je massaal die berg op gaat. Bij die vriendelijke sniper van autootje naar autootje lopen. Dat heb ik wel een paar keer over moeten doen. Over het algemeen gezien vind ik het een gave game! :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al tijden niet zo erg genoten van een singleplayer als ik nu doe met CoD, daarom doe ik ook lekker rustig aan, ben net met de engelse geland bij die bunker met het bliegtuig, en ben dus nog niet zo ver, Maar echt ongelooflijk leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Heb m zojuist uitgespeeld :) Was weer een erg gaaf spel. Zijn er eigenlijk al plannen voor een vervolg? Zal de website eens bekijken :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Ging net wel lekker: moest helaas stoppen, maar ik denk niet dat ik de 0 nog had gehouden...

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=539879

N.B: alles met sniperrifle :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt een hekel aan die sniper maps, mp_rocket ofzo? Waar je geen reet ziet, maar wel steeds afgeschoten wordt... echt zwaar vervelend :r , niw een sniper + tommeh gun wel vet :*), snipen en magazijn van je tommeyboy leeg raggen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

da_rippah schreef op 05 december 2003 @ 23:38:
Ging net wel lekker: moest helaas stoppen, maar ik denk niet dat ik de 0 nog had gehouden...

[afbeelding]

N.B: alles met sniperrifle :D
Ik kom vrij vaak die nick tegen. Ben jij de enige die die nick gebruikt? Zou wel toevallig zijn, want ik kom die nick al tegen sinds Medal of Honor :)

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

silentsnow schreef op 06 december 2003 @ 00:28:
[...]

Ik kom vrij vaak die nick tegen. Ben jij de enige die die nick gebruikt? Zou wel toevallig zijn, want ik kom die nick al tegen sinds Medal of Honor :)
Vassili is volgens mij de meest gebruikte nick in FPS-en ooit. Ik heb er wel eens meerdere in een server gezien, 1 keer zelfs zo erg dat je had: Vassili, Vassili Zaitsev, Zaitsev en de laatste dan maar Vassili Zaitsev (2) <-- 8)7

Dan zou ik serieus gaan overwegen een andere nick te nemen :D :+

En vaak frapant niveau-verschil. Dus de grootste n00bs en meest ownende profs noemen zich zo.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Nu online

Rmg

PromWarMachine schreef op 05 december 2003 @ 13:09:
waar je massaal die berg op gaat. Bij die vriendelijke sniper van autootje naar autootje lopen. Dat heb ik wel een paar keer over moeten doen. Over het algemeen gezien vind ik het een gave game! :)
Dat was ZOOOOO frustrerend het enigste gedeelte wat me echt frustreerde uit de game geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Laatst online: 11-08-2021
Ik zit nu in die boot naar Stalingrad, maar ik ben al 3 keer neergemaaid door die vliegtuigen, terwijl ik niet kan bewegen, wat doe ik hier fout??
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.