The devil is in the details.
Verwijderd
Als je een upload plaats heb maak ik er wel een paarjagermeister1 schreef op 24 november 2003 @ 18:55:
Luitjes...ik mis eigenlijk een beetje de screenshots van het MP gedeelte. Doe eens liev en gooi alsjeblieft ff wat shots met coole acties hier neer. Ikzelf heb het spel (nog) niet aangezien mijn Planet ADSL lijn is gesloopt en ik al een tijd op Demon zit te wachten.
Maar de kwaliteit zal niet geweldig zijn aangezien mijn eigen pc beetje kaputt is.
Dat stond ook in de startpost. En ja, het lost heel wat problemen opMaRc0 schreef op 24 november 2003 @ 18:58:
De hotfix van ATI voor mensen met een Radeon kaart en problemen met Call of Duty is ondertussen ookal beschikbaar. Hopelijk lost het ook daadwerkelijk wat problemen op
Nee helaas...verwacht deze week wel een upload plekkie te hebben.Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 19:16:
[...]
Als je een upload plaats heb maak ik er wel een paar
Maar de kwaliteit zal niet geweldig zijn aangezien mijn eigen pc beetje kaputt is.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Tofjagermeister1 schreef op 24 november 2003 @ 23:08:
[...]
Nee helaas...verwacht deze week wel een upload plekkie te hebben.
Heeft iemand een site met de server commands ?
of weet ze zelf ?
Here ya goVerwijderd schreef op 25 november 2003 @ 05:53:
[...]
Tof
Heeft iemand een site met de server commands ?
of weet ze zelf ?
http://www.infinityward.com/cod/server%20commands.html
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Hier wat early-stage screens:

These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Isder toch wel hoorDr. Strangelove schreef op 25 november 2003 @ 23:29:
Ik zit ff vast in het begin van de Russian campaign, als je dat flatgebouw moet 'zuiveren': hoe kom ik op de laatste verdieping? Ik zie nergens een trap, of mis ik dat ding gewoon?
kijk anders even op www.gamefaqs.com
Heb m ook al gevonden, maar ik weet niet waar ik dit bestand moet plaatsen op mn harde schijf... iemand een suggestie? Het is een *.pk3 bestand.
wijze woorden
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
In main mapZosas schreef op 26 november 2003 @ 13:19:
Ik heb gelezen over een nieuwe MP map: Pegasusday (dus overdag)
Heb m ook al gevonden, maar ik weet niet waar ik dit bestand moet plaatsen op mn harde schijf... iemand een suggestie? Het is een *.pk3 bestand.
Hebben jullie al clans btw?
dan loop je die brug over en komt er een tank aan rijden en moet je met een engineer terug lopen over die brug, is er een manier om over die brug te komen zonder dat je aan gort word geknald?
hallo
Verwijderd
LOLleokennis schreef op 26 november 2003 @ 13:44:
Die laatste verdieping is de kelder...zat ik ook 10 min. naar te zoeken; je ziet die zolder en denkt dat je daar heen moet, maar je moet naar de kelder.
Dat had ik ook...
Verwijderd
OntwijkenNaLiN schreef op 26 november 2003 @ 17:49:
ik heb call of duty op hard uitgespeeld en ben bezig met veteran maar dan kom je op een gegeven moment bij die missie waar je die brug moet bewaken.
dan loop je die brug over en komt er een tank aan rijden en moet je met een engineer terug lopen over die brug, is er een manier om over die brug te komen zonder dat je aan gort word geknald?
Weet iemand waarin de minimaps van de levels staan? Ik wil namelijk tactics maken.
Of weet iemand een site waar ze allemaal op staan
Alvast bedankt
En het is belachelijk kort. Maar dat is al tig keer gezegd
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Bukkend rennen, en niet over het weg-gedeelte van de brug gaan maar over het voetgangersgedeelte. dan wordt je als het goed is net genoeg gedekt door de stalen constructie van de brug....NaLiN schreef op 26 november 2003 @ 17:49:
ik heb call of duty op hard uitgespeeld en ben bezig met veteran maar dan kom je op een gegeven moment bij die missie waar je die brug moet bewaken.
Verwijderd
Kijken waarnaar?Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 19:03:
[url] [rml][ PC] Call of Duty - Deel 2[/rml]? [/url] Zouden jullie hier ffkes naar willen kijken? (mod: of moet ik bericht ff verplaatsen naar hier?)
maare: weet iemand sites waar je als squad (of clan zoals ze dat bij CoD noemen) mee kan doen aan toernooien? Iets als www.gaming-hq.com voor Delta Force squads
Signatures zijn voor mietjes!
Verwijderd
Ik denk dat je je SPV topic bedoeld? Die zien mensen vanzelf wel hoor. We hebben liever niet dat er gecrosslinkt wordtVerwijderd schreef op 27 november 2003 @ 19:03:
[url] [rml][ PC] Call of Duty - Deel 2[/rml]? [/url] Zouden jullie hier ffkes naar willen kijken? (mod: of moet ik bericht ff verplaatsen naar hier?)
Verwijderd
Verwijderd
Had trouwens laatst toch een meesterlijke actie meegemaakt: zat te snipen op die watertoren (van de treintjes map) nog maar 1 Brit over en ik. Dus ik rustig wachten tot die Brit in mijn scope tevoorschijn komt. Opeens van achter 1 schot, health daalt tot 10%, draai me om, denk fuck!, staat ie daar op de grond aan het herladen, paniek!, spring als een gek van die watertoren af, raak in een vrije val, hij schiet nog een keer op mij, mist!, tijdens mijn val, 2 sec voordat ik te plette val op de grond, probeer ik te aimen en schiet: AXIS WIN!
P.S. vanavond Enemy @ The Gates op tv, echt vet man ga zeker kijken!
Is het gewoon weer zoals "meestal" 5on5 of wordt het ook wel eens 12vs12/groter?
(Ik kan het spel nog steeds niet spelen door ATi geneuk

Intentionally left blank.
Verwijderd
Jeez....je hebt het spel een maand, en je wilt nieuwe maps , omdat je een "deja vu" gevoel krijgt... wtf?Calvin&Hobbes schreef op 29 november 2003 @ 12:51:
Weet iemand al of er nieuwe maps zijn, want ik heb vaak een deja vu gevoel bij de huidige maps.
Had trouwens laatst toch een meesterlijke actie meegemaakt: zat te snipen op die watertoren (van de treintjes map) nog maar 1 Brit over en ik. Dus ik rustig wachten tot die Brit in mijn scope tevoorschijn komt. Opeens van achter 1 schot, health daalt tot 10%, draai me om, denk fuck!, staat ie daar op de grond aan het herladen, paniek!, spring als een gek van die watertoren af, raak in een vrije val, hij schiet nog een keer op mij, mist!, tijdens mijn val, 2 sec voordat ik te plette val op de grond, probeer ik te aimen en schiet: AXIS WIN!
P.S. vanavond Enemy @ The Gates op tv, echt vet man ga zeker kijken!
counterstrikers (bijv)houden het al 5 jaar uit met dezelde maps..dat wordt ook niet saai.
Weet iemand trouwens hoe je EAX Advanced HD kunt inschakelen voor deze game? Hij ondersteunt het, maar ik kan enkel EAX3 en voorgangers instellen. Advanced HD is EAX 4...
5 jaar!! Zijn ze gek ofzo, het is toch veel leuker als je de omgeving niet kent, nu ken ik z'n beetje elke map wel, weet precies wat de leuke plekjes zijn voor beide partijen om rond te hangen, het enige waar je dan nog aan kan werken is je aiming/frag skills (headshots).Jeez....je hebt het spel een maand, en je wilt nieuwe maps , omdat je een "deja vu" gevoel krijgt... wtf?
counterstrikers (bijv)houden het al 5 jaar uit met dezelde maps..dat wordt ook niet saai.
Waar ik eigenlijk op hoop zijn random generated maps (RGM's) waarbij je voor 2 minuten in spectatorsmode doorheen kan kijken, alvast een strategy plannen met je teammates, en dan spelen maar! Dat zou mij langer boeien
Verwijderd
Okay je bent dus gewoon new to multiplayerCalvin&Hobbes schreef op 29 november 2003 @ 21:57:
[...]
5 jaar!! Zijn ze gek ofzo, het is toch veel leuker als je de omgeving niet kent, nu ken ik z'n beetje elke map wel, weet precies wat de leuke plekjes zijn voor beide partijen om rond te hangen, het enige waar je dan nog aan kan werken is je aiming/frag skills (headshots).
Waar ik eigenlijk op hoop zijn random generated maps (RGM's) waarbij je voor 2 minuten in spectatorsmode doorheen kan kijken, alvast een strategy plannen met je teammates, en dan spelen maar! Dat zou mij langer boeien
Met strategy games kun je random generated maps maken..maar met shooters heb ik dit nog nooit gezien..
Ik vind het juist leuk om een goeie map te blijven spelen... :]
Als een van je vrienden probeert te chatten met je via msn en jij ziet het balkje rechts onder van msn omhoog komen.
Kan je "zo lang dat balkje van msn er is" door de muuren heen kijken.
Hopelijk lossen ze dit ook op in de patch.
Gr, DiscoveryW3
skullcrusher
Dit is inderdaad een probleem, voor sommige niet natuurlijk
[ Voor 76% gewijzigd door RAZORDUDE op 30-11-2003 00:09 ]
Verwijderd
Je ziet inderdaad het lcht van het afvuren van kogels door de muren heen..
Het is zelfs erger, kzat net weer die railyard map te spelen waarbij je die tank / trein moet opblazen. Ik was de laatste brit en er was nog 1 german over, ik dus via het dak (over die houten balk) lopen, zie ik opeens rechts uit de muur een elleboogje bewegen, toen was het gauw over (met de duitser natuurlijk)Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 14:43:
Ik heb hem op de hcc gehaald. Vet mooi sp en mp. Je hebt echt het gevoel dat je midden in een oorlog zit. Alleen is het een beetje jammer dat je licht door de muren heen kunt zien als iemand aan de andere kant van de muur aan het schieten is. Weet je gelijk waar hij zit, dus kun je hem makkelijk afmaken. Of is dat bij jullie niet zo?
Alvast bedanktAls je een icon gebruikt, ZELF HOSTEN en geen bandbreedte slurpen van mijn aimabele host, yamAUchi!
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
5 Jaar is wel veel ja. Ik speel veel UT2k3, maar als er geen maps bij zouden komen, zou het ook snel bekeken zijn. Maar dit spelt kent dan ook veel custom maps en goeie bonus packs.Calvin&Hobbes schreef op 29 november 2003 @ 21:57:
[...]
5 jaar!! Zijn ze gek ofzo, het is toch veel leuker als je de omgeving niet kent, nu ken ik z'n beetje elke map wel, weet precies wat de leuke plekjes zijn voor beide partijen om rond te hangen, het enige waar je dan nog aan kan werken is je aiming/frag skills (headshots).
Maar als een spel eenmaal verslavend is, dan blijf je toch ook weer spelen. Is niet echt een 'regel' voor, het gebeurt of niet, simpel :)!
gewoon bij Multiplayer options... of je zit in een server waar dat uitstaatgreatgonzo schreef op 30 november 2003 @ 20:32:
ik ben in MP de crosshair kwijt, in SP is hij er nog wel. Hoe kan ik dit aanpassen?
Lijkt me wel lachen. Maar hoe vind je zo'n server het makkelijkst?silentsnow schreef op 30 november 2003 @ 23:35:
Iemand al zonder HUD en Crosshair gespeelt? Iets moeilijker, maar stukken leuker![]()
[afbeelding]
Weet ik eigenlijk niet. Ik ben sinds gister alleen nog maar servers tegengekomen die GEEN hud en crosshair hebben. Zou het aan mijn instellingen kunnen liggenDeX schreef op 01 december 2003 @ 00:15:
[...]
Lijkt me wel lachen. Maar hoe vind je zo'n server het makkelijkst?
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
Het is wel erg leuk moet ik zeggen, je hebt nu minder last van mensen die gewoon 'sproeiend' door een level lopen en daarmee nog veel kills maken ook. (ook al is het wel te doen om zonder crosshair te mikken (en dan bedoel ik zonder rechtermuisknop))
Wat ik wel wat irritant vind is dat je niet meer kunt zien hoeveel kogels je hebt en hoeveel health je nog hebt.
Had ik ook, maar dat bleef ook zo op servers waar het normaal wel aan staat, heb toen in de graphics instellingen de default knop aangeklikt en toen was alles weer terug!silentsnow schreef op 01 december 2003 @ 04:17:
[...]
Weet ik eigenlijk niet. Ik ben sinds gister alleen nog maar servers tegengekomen die GEEN hud en crosshair hebben. Zou het aan mijn instellingen kunnen liggen
Ik en m'n broer spelen onder de naam "Spongebob [GoT]" (rood wit blauw). Verder heb ik nog niet veel Gotters gezien, maar zo'n tag helpt wel tegen opdringerige recruters!Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 19:30:
Ik zag vandaag mensen met [GoT] achter hun naam. GoT clan?
Verwijderd
Verwijderd
en ik vind dat ze echt wat aan de kar/garand en lee enfield moeten doen.. kdoe soms 99 damage.. beetje jammer. en de garand is nog precieser dan de kar en doet evenveel damage en kan sneller reloaden... niet echt gebalanceerd en/of relealistisch.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 19:48 ]
Shift 6 + een cijferVerwijderd schreef op 02 december 2003 @ 19:42:
Ik zal ook wel met die tag spelen. Alleen die kleurtjes zijn beetje raar, anders dan in q3. Wat zijn de "codes" voor GoT (RoodWitBlauw)?
1 - Red
2 - Green
3 - Yellow
4 - Blue
5 - Cyan
6 - Pink
7 - White
8 - Black
9 - Red
Dus [GoT] wordt: ^3[^1G^7o^4T^3]
Verwijderd
Ja, dat wist ik maar het lukte me niet echt om een kleur na een andere te doen, alles werd dan bijvoorbeeld rood als ik ^1 deed, niw thxCalvin&Hobbes schreef op 02 december 2003 @ 19:46:
[...]
Shift 6 + een cijfer
1 - Red
2 - Green
3 - Yellow
4 - Blue
5 - Cyan
6 - Pink
7 - White
8 - Black
9 - Red
Dus [GoT] wordt: ^3[^1G^7o^4T^3]
En nu ff cod'en!
BTW
Hebben jullie nog IP's waar jullie vaak spelen?
Ik speelde eerste tegen een spongebob[GoT], ik zo vragen, he ben je een tweaker, en hij kon alleen engels en GoT betekende iets anders zei dieCalvin&Hobbes schreef op 02 december 2003 @ 19:40:
[...]
Ik en m'n broer spelen onder de naam "Spongebob [GoT]" (rood wit blauw). Verder heb ik nog niet veel Gotters gezien, maar zo'n tag helpt wel tegen opdringerige recruters!

AFAIK is Eax 3 gewoon EAX AHD hoor...Wildfire schreef op 29 november 2003 @ 21:23:
Vinden jullie in multiplayer die 40-nogwat users niet erg irritant? Erg chaotisch...
Weet iemand trouwens hoe je EAX Advanced HD kunt inschakelen voor deze game? Hij ondersteunt het, maar ik kan enkel EAX3 en voorgangers instellen. Advanced HD is EAX 4...
Btw als mensen nog een leuke non-Clanbase COD ladder zoeken, kijk ff op Call of Duty HQ, er zijn TDM, SD en RET ladders, met en zonder PRM realism.
Momenteel weet niemand hier meer dan jij helaas, eerst zou de patch zelfs op 27 november uitkomen, maar ja... niks tot op heden. Nog maar afwachten dan, denk dat ze na de patch vier getest te hebben nog meer bugs gevonden hebben die ze nu aan het fixen zijn of zo, daarna wordt er weer getest. Denk dat het nog wel eventjes zal duren om eerlijk te zijn.CNS schreef op 03 december 2003 @ 11:52:
Ik heb gelezen dat er 28 november een patch zou uitkomen om de CD-key problemen op te lossen. Ik heb hier niets meer over gehoord en op de site van CoD zie ik ook niets. Iemand die hier iets over weet?
Verwijderd
op www.csports.net kun je ook call of duty rankings zien en ook van nog veel meer games. check it out.bassGunner schreef op 03 december 2003 @ 13:50:
[...]
AFAIK is Eax 3 gewoon EAX AHD hoor...
Btw als mensen nog een leuke non-Clanbase COD ladder zoeken, kijk ff op Call of Duty HQ, er zijn TDM, SD en RET ladders, met en zonder PRM realism.
Verwijderd
Verwijderd
Hoe werken de 'taunts' trouwens in CoD?
doe je goed! Kga binnenkort ook maar [GoT] achter m'n naam zetten. Mijn Clan tag staat toch voor m'n naam
Spelen er meer mensen online (op de gecrackte servers?

Verwijderd
( en koop het spel )
Ik begon eigenlijk een beetje een hekel te krijgen aan lineaire spellen als deze (ik heb het alleen over single player), met objectives 'doe dit, doe dat', het laat weinig creativiteit over aan de speler. Maar ik besloot dit spel toch maar een kans te geven en ik moet zeggen dat het van begon tot eind een geweldige ervaring was.
Zonder twijfel de beste WOII game die ik ooit heb gespeeld, de sfeer is echt heel goed.
Ik speel zelden spellen uit maar aangezien deze wel erg kort is was dat zelfs voor mij geen probleem
vsay werkt niet in CoD, het zit er wel in maar werkt niet, zoals wel meer dingen uit de RTCW-engine die niet in CoD werken...DeadKnight schreef op 03 december 2003 @ 20:26:
Weet hier iemand eigenlijk al hoe je voice-binds moet doen?

Sorry hoor, maar dit noem ik niet meer "ownen"
78 kills op 28 deaths.

Zelfde als 2.7 kills per death. Is niet echt een noemenswaardige ratio.
Ik vind dat tegenwoordig mensen snel van zichzelf vinden dat ze "ownen".
Probeer maar eens in 7 potjes een killratio te krijgen van 30-4 ofzo, dat ziet er al wat netter uit.
Intentionally left blank.
Ik doe lekker ook mee

Is goed, ik zal binnenkort een paar silentsnow [GoT] own screenies laten zienLegion schreef op 04 december 2003 @ 00:30:
[...]
78 kills op 28 deaths.
Probeer maar eens in 7 potjes een killratio te krijgen van 30-4 ofzo, dat ziet er al wat netter uit.

[ Voor 63% gewijzigd door silentsnow op 04-12-2003 06:12 ]
The trade of the tools
Lekkere toon is het weer zegVerwijderd schreef op 03 december 2003 @ 21:32:
Ownen met een sniperrifle is easy..leer eerst maar is zonder sniper spelen.
( en koop het spel )

Sniper rifle is zowieso niet makkelijker dan met een SMG, je sucked namelijk op close combat dus de kunst is dat je het niet zover laat komen. Imo is met een smg rondlopen zelfs makkelijker dan snipen..
Btw mooie scores hoor Silentsnow!!
[ Voor 5% gewijzigd door da_rippah op 04-12-2003 11:46 . Reden: ff complimentje voor Silentsnow toegevoegd :) ]
volgens mij heb ik jou ook wel eens gezien op #b3ware.nl . COD Crackedda_rippah schreef op 03 december 2003 @ 21:15:
Oei, ik was net ff aan het 0wnen zegOp [SharX] ik weet niet of iemand die server kent? Sniper is toch wel mijn favoriete wapen, vandaar ook mijn nick: Vassili Zaitsev
Spelen er meer mensen online (op de gecrackte servers?), post je nick dan!
( ok ok mijn server staat op het moment niet vaak meer aan
M4a1 is mijn favo wapen wel eigk ...
mooi mid range en short range ook lekker krachtig
Over snipers.. tjah.. opzich is het wel lekker spelen maar sommige servers heeft IEDEREEN een sniper ... dan is het gewoon ix meer aan
[ Voor 11% gewijzigd door Rmg op 04-12-2003 14:35 . Reden: iets vergeten :X ]
Verwijderd
Heb er helemaal een hekel aan als er bij S&D van die campende snipers zitten die niks doen totdat jij ze komt halen terwijl ze moeten aanvallen

S&D en Retrieval zijn trouwens veel leuker dan Deathmatchen
Wat gisteren wel leuk was dat in Hurtgen uiteraard allemaal weer snipers bezig waren en dat ik met mijn SMG heel erg makkelijk via de linker flank mij aan de snipers kon onttrekken en vervolgens op een paar meter afstand snipers kon gaan knallen, vervolgens bommetje plaatsen en wachten om nog meer af te knallen (had echt een goede dag).
Mijn nick [101st]Cpl.Nixon[E]
(helaas) zie ik iedereen met Bill Guarnere, Maj. Winter, Lt. Spiers, Malarkey, Troy, Blithe en Pvt Shifty rondlopen. Beetje te trendy naar mijn mening. Net zoals Pvt Ryan...Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 17:47:
Mijn nick = [EASY] Guarnere , t blijft popi te zijn om deze te posten
Verwijderd
Ik welDeadKnight schreef op 04 december 2003 @ 17:33:
Kwam vanmiddag ook nog tweaker tegen maar weet nie meer wie het was stond in iedergeval GoT achter ze naam:P
Mijn nick [101st]Cpl.Nixon[E]
KomissarTampert is de naam. Ging overigens wel lekker op die server

In Pegasusnight alleen maar snipers (dan heb je zelf ook geen keus) en in Brecourt was iedereen aan het bunnyhoppen....
Verwijderd
Dit heb ik echt al jaaaren, kan me niet eens meer voor me halen of ik ooit een andere nick had.DeX schreef op 04 december 2003 @ 17:52:
[...]
(helaas) zie ik iedereen met Bill Guarnere, Maj. Winter, Lt. Spiers, Malarkey, Troy, Blithe en Pvt Shifty rondlopen. Beetje te trendy naar mijn mening. Net zoals Pvt Ryan...
Verwijderd
Waarom denk je dat ik het tussen haakjes zet?Legion schreef op 04 december 2003 @ 00:30:
[...]
78 kills op 28 deaths.

Verwijderd
Er zullen vast wel wat realism mods komen, misschien dat je dan maar 1 sniper per team kunt krijgen. Lijkt mij primaVerwijderd schreef op 04 december 2003 @ 19:40:
Ik vind dat ze op alle servers moeten instellen dat je maximaal 1 sniper per team kunt hebben. Snipers waren in wo2 zeldzaam ( behalve in stalingrad dan:P) ( en vergeleken met andere legereenheden).. dus laat dat hier ook zo zijn.
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Dat had ik dus met mn hud, je kan ook een autoexec.cfg aanmaken met daarin het commando: seta cg_drawCrosshair "1"Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 19:46:
best irritant .. ik was tijdje geleden bij zon server waar crosshair disabled was.. latere servers had dat ook allemaal dus ik denk dat bijna alle servers dat hebben kom ik er gister achter dat hij op disabled in mn opties bleef staan terwijl andere wel crosshair hadden... heel irritant.
dan word elke keer als je cod start de autoexec config geladen.
Dat kan met dit programmatje, maar het laged wel, en in RTCW word je gekicked door "to many name changes" door punkbuster, punkbuster zit nu nog niet in cod maar misschien met de komende patch wel.Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 19:34:
Ik heb ook wel eens iemand gezien waarbij de kleur steeds maar bij 1 letter was, maar steeds verschoof a la knightrider ofzo. Weet iemand hoe dat kan ?
[ Voor 7% gewijzigd door RAZORDUDE op 05-12-2003 00:35 ]
Even pats modus en tevens reclame voor [GoT]

The trade of the tools

ik heb 'm trouwens bij Bart Smit en Mediamarkt voor 39.95 gezien
[ Voor 23% gewijzigd door Apie! op 05-12-2003 09:05 ]
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Ik speel ook geregeld cod
131.211.225.83:28960
Dont work hard, just party!
Verwijderd
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
N.B: alles met sniperrifle
Verwijderd
Ik heb echt een hekel aan die sniper maps, mp_rocket ofzo? Waar je geen reet ziet, maar wel steeds afgeschoten wordt... echt zwaar vervelend

Ik kom vrij vaak die nick tegen. Ben jij de enige die die nick gebruikt? Zou wel toevallig zijn, want ik kom die nick al tegen sinds Medal of Honorda_rippah schreef op 05 december 2003 @ 23:38:
Ging net wel lekker: moest helaas stoppen, maar ik denk niet dat ik de 0 nog had gehouden...
[afbeelding]
N.B: alles met sniperrifle
The trade of the tools
Vassili is volgens mij de meest gebruikte nick in FPS-en ooit. Ik heb er wel eens meerdere in een server gezien, 1 keer zelfs zo erg dat je had: Vassili, Vassili Zaitsev, Zaitsev en de laatste dan maar Vassili Zaitsev (2) <--silentsnow schreef op 06 december 2003 @ 00:28:
[...]
Ik kom vrij vaak die nick tegen. Ben jij de enige die die nick gebruikt? Zou wel toevallig zijn, want ik kom die nick al tegen sinds Medal of Honor

Dan zou ik serieus gaan overwegen een andere nick te nemen
En vaak frapant niveau-verschil. Dus de grootste n00bs en meest ownende profs noemen zich zo.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Dat was ZOOOOO frustrerend het enigste gedeelte wat me echt frustreerde uit de game geloof ikPromWarMachine schreef op 05 december 2003 @ 13:09:
waar je massaal die berg op gaat. Bij die vriendelijke sniper van autootje naar autootje lopen. Dat heb ik wel een paar keer over moeten doen. Over het algemeen gezien vind ik het een gave game!
Dit topic is gesloten.