aimbot is een soort hulpje wat je helpt met mikken. bv alleen maar head-shots enz.Zosas schreef op 18 november 2003 @ 20:25:
[...]
WTF is een aimbot?![]()
Verders moeten zulk soort gasten gewoon bannen, als je niet kan winnen dan moet je maar meer oefenen.![]()
Ik wordt ook nog steeds afgeslacht, maar elke keer wordt ik weer een stukje beter
dussss
Zo van ---> je schiet gewoon altijd raak 
Is hééél irritant..
Nu allemaal maar lekker gaan slapen en fijn dromen over de patch
Is hééél irritant..
Nu allemaal maar lekker gaan slapen en fijn dromen over de patch
Verwijderd
Online is errug leuk! Beetje slecht voorbeeld, maar ik heb net dikke pret gehad toen ik samen met een ander in Depot had afgesproken elkaar alleen neer te slaan! Dus geen wapens te gebruiken! Dikke pret!
omg
Zo had ik op een zondag met een kater de hele tijd door de levels gelopen, zonder wapens.. Na een tijdje had ik een sliert van allerlei andere mensen achter me aan, zowel allies als axis
idd dikke pret
Zo had ik op een zondag met een kater de hele tijd door de levels gelopen, zonder wapens.. Na een tijdje had ik een sliert van allerlei andere mensen achter me aan, zowel allies als axis
idd dikke pret
Verwijderd
Gisteravond catalist 3.7 geinstalleerd ZONDER de Control Panel van ATI.
Hiermee kon ik CoD op mijn Radeon 9800 Pro perfect op het hoogste niveua (Grafisch dan....) spelen. Eindelijk......
Misschien is dit een tip voor andere die ook een ATI Radeon 9800 Pro hebben.
Maar goed; Ik ben nu bij het level dat ik de west flank van een brug moet verdedigen...... Na 15 minuten ben ik nog steeds aan het verdedigen....
Iemand een tip?
Hiermee kon ik CoD op mijn Radeon 9800 Pro perfect op het hoogste niveua (Grafisch dan....) spelen. Eindelijk......
Misschien is dit een tip voor andere die ook een ATI Radeon 9800 Pro hebben.
Maar goed; Ik ben nu bij het level dat ik de west flank van een brug moet verdedigen...... Na 15 minuten ben ik nog steeds aan het verdedigen....
Iemand een tip?
Verwijderd
Nice to mention, die gast heb ik ook op de servers gehad. Hij gebruikt idd hax ( wallhack ) maar absoluut geen aimbot. Aimbots bestaan nog niet van Call of Duty. Anyways ik heb hem een global ban gegeven op onze servers. Tip voor diegenen die een eigen server hebben draaien ( of eentje huren ) , draai AutoKick 1.2 beta. Deze support nu ook Call of Duty en is vrij handig om gespuis van je servers te weren. Gewoon de naam of IP bannen. Als iemand het IP van Deus wilt hebben , Mail me ff op siqdiz OP thecallofduty puntje co puntje ukLegion schreef op 17 november 2003 @ 18:06:
Leuk hoor.
Vandaag eventjes lekker op een server zonder scopes gespeeld.
Komt er na 2 maps zo'n pipo binnen met een aimbot.
Wist niet eens dat er al een aimbot was, maar blijkbaar is die er nu wel.
Zeer overduidelijk te zien met die killcam optie.
Hij heeft me meerdere keren gefragged, iedere keer schoot hij al op mij terwijl hij me ONMOGELIJK kon zien.
Goed voorbeeld was dat ik achter de tank in railyard zat, hij kwam schietend op de tank de poort uitlopen, liep al schietend een rondje rond de tank en schoot me daar neer.
Belachelijk gewoon
Z'n nickname was "Deus".
Verwijderd
Blijven verdedigen!!!Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 09:37:
Iemand een tip?
Zit nu in dat tank level van die russen, errug leuk, maar frustrerend als je om een of andere reden ineens opgeblazen wordt 
Grrrr
Spel is echt supervet
Grrrr
Spel is echt supervet
-Xbox Gamertag: Dbongers
Verwijderd
Jullie spelen toch wel op het moeilijkste niveau he? 
Gewoon zonder Medipacks enzo.
Ik ga hem nog een keer proberen te spelen zonder de quicksaves...
Dat is niet om de een of andere reden, maar dat zijn mannetjes met Pantzerfaustsphilipnorth schreef op 19 november 2003 @ 09:49:
Zit nu in dat tank level van die russen, errug leuk, maar frustrerend als je om een of andere reden ineens opgeblazen wordt
Grrrr
Spel is echt supervet
ok...ik ook weer uitgespeeld 
eindelijk weer eens een pc game na max payne die ik kan uitspelen
dat zegt al heel wat over het kwaliteit van het spel
wel beetje kort..moer goed
eindelijk weer eens een pc game na max payne die ik kan uitspelen
dat zegt al heel wat over het kwaliteit van het spel
wel beetje kort..moer goed
Ik heb hem gister ook uitgespeeld. Ik meende dat het spel nog groter was maar daar was het einde al
Wat een bruut spel zeg
Wat een bruut spel zeg
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Toch een cool spel idd... best mee vermaakt
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Vannacht vloog Chello eruit terwijl ik heerlijk aan het snipen was in Pavlov
Dus dan maar de SP uitspelen. Ik ben zeer onder de indruk. Geweldige game. Maar omdat ik nog niet naar bed kon, ben ik maar verder gegaan met de SP van Breakthrough; Wat een zeperd. CoD is véél mooier, speelt veel soepeler en ik kon tenminste ammo oprapen ! Ik zit constant zonder ammo in breakthrough !
Gelukkig doet Chello het weer en is het weer tijd voor CoD MP
Dus dan maar de SP uitspelen. Ik ben zeer onder de indruk. Geweldige game. Maar omdat ik nog niet naar bed kon, ben ik maar verder gegaan met de SP van Breakthrough; Wat een zeperd. CoD is véél mooier, speelt veel soepeler en ik kon tenminste ammo oprapen ! Ik zit constant zonder ammo in breakthrough !
Gelukkig doet Chello het weer en is het weer tijd voor CoD MP
Net uitgespeeld. Wat een heerlijke game zeg, echt niet te geloven zo goed als ie in elkaar gestoken zit. Er komen ongetwijfeld add-ons voor deze game en die moet ik, hoe dan ook, origineel in mijn verzameling games hebben. Call of Duty is, dat mag ik zeker wel zeggen, de beste game in mijn huidige collectie, zonder twijfels. Dan staat MoHAA nu op de tweede plaats, die stond altijd op nr 1.
Eens kijken wat die patch van 27 november doet, en dan ga ik de game helemaal in volle glorie opnieuw spelen, zonder te vaak quicksaves te maken. MP, here I come
.
Eens kijken wat die patch van 27 november doet, en dan ga ik de game helemaal in volle glorie opnieuw spelen, zonder te vaak quicksaves te maken. MP, here I come
Ik vond het ook een vermakelijke game mar op een of andere manier vond ik de laatste level ontzettend tegenvalen... je loopt het dak op en tadaaa gehaalt.. Zat me helemaal te verheugen om hitler ofzo door het hoofd te knallen.. 
maar ja ach je kunt niet alles hebben en de multiplayer maakt het wer goed
Verwijderd
NOP, ben geen n00b maaruh, 'the hard-way' vind ik nog altijd een beetje te gortig........Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 09:54:
Jullie spelen toch wel op het moeilijkste niveau he?
Maaruh, nog bedankt voor je tip, zal vanavond eens m'n geduld op de proef stellen.....
BTW; Is de MP game play net zo leuk als SP?
Misschien moet ik dan ook maar 's naar de winkel hollen voor een echte key
Het laatste level was inderdaad erg vreemd. Het dak veroveren en je hebt je missie gehaald... erg vaag. De missie om tot het gebouw te komen op zich was wel erg vet. Tanks die blijven shieten, jij loopt in dat gebouw, duitsers die schreeuwen omdat je een granaat gooit, je ziet die granaat soms terug jouw kant op komen en zo, echt hele vette sfeer. Maar misschien is het einde op dat dak wel een 'open einde', zodat ze daarop weer verder kunnen gaan in een add-on (lijkt me erg logisch). De credits waren ook wel leuk in elkaar gezet... nog even een na feeling van alles wat in CoD zat (een schijntje ervan in ieder geval).Webgnome schreef op 19 november 2003 @ 15:23:
Ik vond het ook een vermakelijke game mar op een of andere manier vond ik de laatste level ontzettend tegenvalen... je loopt het dak op en tadaaa gehaalt.. Zat me helemaal te verheugen om hitler ofzo door het hoofd te knallen..
Als jij MoHAA online leuk vind (wat ik uit je ondertitel wel opmaak), dan vind jij CoD zeker ook zeer kewl. Je moet even wennen, maar het speelt heerlijk. De werkelijke aanschaf van de game is zeker de moeite waard.Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 15:23:
[...]
NOP, ben geen n00b maaruh, 'the hard-way' vind ik nog altijd een beetje te gortig........
Maaruh, nog bedankt voor je tip, zal vanavond eens m'n geduld op de proef stellen.....
BTW; Is de MP game play net zo leuk als SP?
Misschien moet ik dan ook maar 's naar de winkel hollen voor een echte key
[ Voor 25% gewijzigd door Godjira op 19-11-2003 15:37 ]
Verwijderd
Sorry als hier al eerder een post over is geweest maar duurt het laden van cod bij jullie ook verschrikkelijk lang? Een paar minuten wel bij mij.
Keb een athlon 2400+ en 256 mb en fx 5200 videokaartje
Heeft dat iets te maken met te weinig virtueel geheugen? die is bij mij nl 450 mb
Heeft dat iets te maken met te weinig virtueel geheugen? die is bij mij nl 450 mb
Verwijderd
Zal eerder te maken hebben met te weining e'cht' geheugen. 512 is toch wel het minimum voor veel spelen om lekker te laden en te lopen...Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 18:41:
Sorry als hier al eerder een post over is geweest maar duurt het laden van cod bij jullie ook verschrikkelijk lang? Een paar minuten wel bij mij.
Bedoel je trouwens het laden van het spel (CoD opstarten en dan naar het main menu) of het laden van levels? Het opstarten van het spel gaat bij mij GIGANTISCH snel (vooral in vergelijking met andere games). Het laden van levels duurt iets langer, maar ZEKER geen minuten! Nog geeneens een halve, volgens mij. En ik heb een Athlon 1600+ met een GeForce 3 Ti200 en 512 RAM. Als je denkt dat het virtueel geheugen de boek ophoudt, moet je het gewoon ff vergroten of automatisch laten regelen: kijken wat er dan gebeurt.
zo'n 20 seconden laadtijd @ amd 1600+ 512mb ddr en gf4ti4200
Met Swap file @ D-schijf... min 512 max 3*512
Met Swap file @ D-schijf... min 512 max 3*512
Net COD uitgespeeld ... Geen andere woorden voor dan kortom Fantastisch !
Grafisch zeer ok, loopt lekker. Vette gameplay, muziek ook ok. Ik heb van het begin tot einde genoten van deze game. Zun geld dubbel en dwars waard.
Mijn complimenten.
er zijn altijd wel op en aanmerkingen te maken op een game, maar dan nog blijft het voor mij een zeer goed spel.
Iek heb gezehgd uuugh..
Grafisch zeer ok, loopt lekker. Vette gameplay, muziek ook ok. Ik heb van het begin tot einde genoten van deze game. Zun geld dubbel en dwars waard.
Mijn complimenten.
er zijn altijd wel op en aanmerkingen te maken op een game, maar dan nog blijft het voor mij een zeer goed spel.
Iek heb gezehgd uuugh..
Idd CoD is een toppertje. Naast MoH is dit 1 van de beste WO II games die er zijn. Vindt het wel een hip effect als er een onploffing naast je is. Helemaal croggy en shit
. En ik heb geen last van texture corruption met me radeon \0/
Kort om: Lijp spel
Kort om: Lijp spel

Er is niks vreemd aan dat laatste level, tis een echte gebeurtenis.Godjira schreef op 19 november 2003 @ 15:35:
[...]
Het laatste level was inderdaad erg vreemd. Het dak veroveren en je hebt je missie gehaald... erg vaag. De missie om tot het gebouw te komen op zich was wel erg vet. Tanks die blijven shieten, jij loopt in dat gebouw, duitsers die schreeuwen omdat je een granaat gooit, je ziet die granaat soms terug jouw kant op komen en zo, echt hele vette sfeer. Maar misschien is het einde op dat dak wel een 'open einde', zodat ze daarop weer verder kunnen gaan in een add-on (lijkt me erg logisch). De credits waren ook wel leuk in elkaar gezet... nog even een na feeling van alles wat in CoD zat (een schijntje ervan in ieder geval).
Het doel was om de vlag op het dak te plaatsen al van het moment dat rusland oprukte naar berlijn. Tevens is het een signaal voor de tanks om te stoppen met schieten omdat het gebouw is veroverd.
Het gebouw was niet zo strategisch van belang, maar wel er van belang om het moraal van de duitse troepen te kraken.
Hoe denk jij dat het moraal van de Amerikanen is als plots de iraakse vlag op het witte huis hangt na een hevige veldslag?
Tis dus puur symbolisch. En echt gebeurd
Verwijderd
Ik heb inmiddels een patch van ATI gevonden voor het RADEON vs. CoD probleem:Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 16:11:
[...]
Ik hoop het maar, want ik zit met een traan in mijn ogen te wachten tot ook ik eindelijk van CoD kan genieten, want ook ik ben 1 v/d mensen met een 9800 PRO......
Dus 27 november..... let it happen....
Ohja, als iemand nog een tip heeft, be my guest!
http://www.ati.com/support/infobase/4291.html
Bij mij (9600 pro) kwamen de problemen (VPU recover etc.) al in missie één; net na de landing en bij het ophalen van de panzerfaust.

Verwijderd
ik weet echt niet wat ik fout doe maar ik kom maar niet verder in sp. Je moet met je team in een duitse auto wegrijden. Naar mijn mening heb ik alle duitsers gedood en is 1 soldaat van mijn team dood. Ik kom maar niet in die auto. Wat moek ik doen???
Verwijderd
De patch werkt!
Bij mij tenminste.. Op alle punten waar CoD tot nu toe crashte, loopt nu alles prima! Ik weet niet of hiermee de problemen voor alle andere radeon gebruikers is opgelost, maar het ziet er goed uit!
Nogmaals de link: http://www.ati.com/support/infobase/4291.html
De patch is nergens op de CoD-sites te vinden (Callofuty.com en activision.com). Dit vind ik wel erg slecht! Activision lanceert een game die blijkbaar niet voldoende getest is om op alle (goede) kaarten te werken; vervolgens moet ATI hiervoor een patch verzinnen??
Volgens mij is dit het probleem van activision?? Sorry, maar moest me even van 't hart..
Kan nu weer lekker verder spelen in ieder geval
Ben benieuwd of dit jullie ati radeon problemen ook oplost....
Nog even mijn specs voor de duidelijkheid:
ASUS A7N8X Deluxe
2x256 DDR 400 dual channel
AMD Athlon XP 2500+@3000+
Sapphire Atlantis RADEON 9600 PRO (niet oc'd)
Win xp pro sp1
De patch is nergens op de CoD-sites te vinden (Callofuty.com en activision.com). Dit vind ik wel erg slecht! Activision lanceert een game die blijkbaar niet voldoende getest is om op alle (goede) kaarten te werken; vervolgens moet ATI hiervoor een patch verzinnen??

Kan nu weer lekker verder spelen in ieder geval
ASUS A7N8X Deluxe
Win xp pro sp1
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 02:14 ]
Ik zit nu bijd die V2 rocket site.
Ben ik al bijna bij het einde??
Hopelijk niet --> te kort.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Hoe heet de levelVerwijderd schreef op 20 november 2003 @ 01:57:
ik weet echt niet wat ik fout doe maar ik kom maar niet verder in sp. Je moet met je team in een duitse auto wegrijden. Naar mijn mening heb ik alle duitsers gedood en is 1 soldaat van mijn team dood. Ik kom maar niet in die auto. Wat moek ik doen???
(toruwens als het een pick up is, dan achterin op de 'f'(use) drukken. Is het een gewone auto--> even een open deur vinden en wederom use gebruiken
Bijna,Vanitas schreef op 20 november 2003 @ 08:45:
Ik zit nu bijd die V2 rocket site.
aangezien ik in de missie erna zit en in Berlijn ben
Vanavond uitspelen dus woei
lijkt me eerder een driver probleem als het kan worden opgelost met een driver fixVolgens mij is dit het probleem van activision?? Sorry, maar moest me even van 't hart..
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Thanks Giez79!Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 02:05:
De patch werkt!Bij mij tenminste.. Op alle punten waar CoD tot nu toe crashte, loopt nu alles prima! Ik weet niet of hiermee de problemen voor alle andere radeon gebruikers is opgelost, maar het ziet er goed uit!
De patch is nergens op de CoD-sites te vinden (Callofuty.com en activision.com). Dit vind ik wel erg slecht! Activision lanceert een game die blijkbaar niet voldoende getest is om op alle (goede) kaarten te werken; vervolgens moet ATI hiervoor een patch verzinnen??Volgens mij is dit het probleem van activision?? Sorry, maar moest me even van 't hart..
Kan nu weer lekker verder spelen in ieder geval![]()
ASUS A7N8X Deluxe
Win xp pro sp1
Ik was nog niet op de hoogte van die patch van ATI!
Beter dat ze er nu al mee zijn gekomen.......
Ik kan dus nu van Catalist 3.7 weer naar 3.9.... Jihaa!!!
Ben zeer benieuwd.......
Om ff te vergelijken, hier mijn specs:
ASUS P4C800-E de Luxe
2x512 DDR 400Mhz
P4 2.6 Ghz HT
Sapphire Atlantis Radeon 9800 Pro 128 Mb
Win XP pro sp1 + Hotfixes
Creative SB Live 5.1 EAX
Tja dat is wel weer waar, maar toch vond ik de missie wel een beetje tegen vallen. Er had op z'n minst een leuk filmpje over die gebeurtenis aangeplakt kunnen zitten om te laten zien dat het moraal van de duitse troepen inderdaad gekraakt zou zijn. Maar goed, ondanks dat blijft het een game die zijn geld dik en dwars waard is.Legion schreef op 20 november 2003 @ 00:23:
[...]
Er is niks vreemd aan dat laatste level, tis een echte gebeurtenis.
Het doel was om de vlag op het dak te plaatsen al van het moment dat rusland oprukte naar berlijn. Tevens is het een signaal voor de tanks om te stoppen met schieten omdat het gebouw is veroverd.
Het gebouw was niet zo strategisch van belang, maar wel er van belang om het moraal van de duitse troepen te kraken.
Hoe denk jij dat het moraal van de Amerikanen is als plots de iraakse vlag op het witte huis hangt na een hevige veldslag?
Tis dus puur symbolisch. En echt gebeurd
In de startpost staat nu ook de patch van ATI verwerkt.
O mooi, dan kan ik hem, misschien, vanavond nog uitspelen.philipnorth schreef op 20 november 2003 @ 09:27:
[...]
Bijna,
aangezien ik in de missie erna zit en in Berlijn ben
Vanavond uitspelen dus woei
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
hebben jullie af en toe ook last van een ongeloofelijke slowdown? soms is het echt een superzwaar spel, terwijl ik eigenlijk dacht dat mn systeem dit spel wel moet kunnen trekken:
amd xp2500+@3000+
radeon 9700@9700pro
1 gig ddr
beetje vaag voor een quakeIII engine spel
amd xp2500+@3000+
radeon 9700@9700pro
1 gig ddr
Lijkt me vreemd, want ik heb nergens last van:DarkShadow schreef op 20 november 2003 @ 11:38:
hebben jullie af en toe ook last van een ongeloofelijke slowdown? soms is het echt een superzwaar spel, terwijl ik eigenlijk dacht dat mn systeem dit spel wel moet kunnen trekken:
amd xp2500+@3000+
radeon 9700@9700pro
1 gig ddr
amd xp2800 (barton)
9700pro en ook 1 gig DDr
Heb eigenlijk alleen last bij games als Simcity.
Heb dus niet het idee dat dit aan je systeem ligt.
It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
Ook geen problemen bij mij AMD 2400+, Ati9700, 512MB.
Op welke punten wordt CoD traag??
Op welke punten wordt CoD traag??
ATI heeft een Hotfix voor Call of Duty uigebracht die zou moeten voorkommen dat de systeem tijdens het spelen bevriest:
http://www.planet3dnow.de...?category=2&id=1069313099
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Dat was inmiddels al gemeld door meerdere mensen en het staat intussen ook in de startpostSlowikPL schreef op 20 november 2003 @ 11:54:
ATI heeft een Hotfix voor Call of Duty uigebracht die zou moeten voorkommen dat de systeem tijdens het spelen bevriest:
[ Voor 14% gewijzigd door Godjira op 20-11-2003 12:37 ]
Verwijderd
Uhm.. volgens mij is CoD "oorlog" getrouw gemaakt.Webgnome schreef op 19 november 2003 @ 15:23:
Ennuh Hitler door zijn hoofd schieten is iets wat je dus aan de man zelf moest over laten.
Know your history.....
Verwijderd
Ja t is in het level dawnville. Ik kan gewoon dat schuurtje niet in. Mn team staat dom in en om dat huis waar die granaatwerpers stonden. Ik moet "regroup" met cpt blabla en dan naar de truck. Ja ik kan op f drukken tot ik een ons weeg maar er gebeurt geen drol.Notna schreef op 20 november 2003 @ 08:48:
[...]
Hoe heet de level
(toruwens als het een pick up is, dan achterin op de 'f'(use) drukken. Is het een gewone auto--> even een open deur vinden en wederom use gebruiken)
Had ik ook een keer, dan blijft die auto dus gewoon in die schuur staan.Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 13:03:
[...]
Ja t is in het level dawnville. Ik kan gewoon dat schuurtje niet in. Mn team staat dom in en om dat huis waar die granaatwerpers stonden. Ik moet "regroup" met cpt blabla en dan naar de truck. Ja ik kan op f drukken tot ik een ons weeg maar er gebeurt geen drol.
Ben toen een rondje gaan lopen en ff later stond die dus wel buiten....
Ik begrijp niet dat zoveel mensen dit zien als de echte opvolger op MoHAA... 
MoHAA was voor zijn tijd (bijna 2 jaar geleden) een geweldige game zowel sp als mp terwijl CoD maar middelmatig is...
Sommige single player missies uit MoHAA staan nog op mijn netvlies gebrand, zoals Omaha en die missie om die U-boot op te blazen waarbij je steeds je ausweis moest laten zien!
De laatste missie was ook geweldig, waarbij je moest ontsnappen uit een ontploffende fabriek waarbij de nazi's je nog aan alle kanten beschieten!
In CoD moet je naar een dak, waar bijna geen tegenstand is (ja, ik speel alle games op de moeilijkste (Veteran bij CoD) graad) en dan krijg je de aftiteling en wat lame filmpjes die van Discovery lijken geplukt...
De multiplayer van MoHAA was stukken beter, goed strak zelfs de close combat. In CoD is alles rommelig en lijkt het één grote (team)deathmatch, welke mode je ook speelt! De maps zijn ook erg matig en komen rechtsreeks uit de SP, de animaties en de models zijn gewoon slecht de verhoudingen kloppen niet eens, de schoten klinken als klapperpistooltjes!!
Het is dan ook erg jammer dat een spel zo wordt gehyped en dan niet objectief wordt beoordeeld maar omdat het van (een groot gedeelte ) de makers van MoHAA is, zal het wel geweldig zijn. Het is waarschijnlijk zo dat de mensen uitgekeken zijn op MoHAA in CoD het vervolg zien, maar in werkelijkheid lijkt het meer een uitgebreide mod. De single player heeft zeker mooie momenten, maar de kwaliteit van MoHAA (toen) heeft het zeker niet. Ben benieuwd naar de echte opvolger van MoHAA, Pacific Assault!

MoHAA was voor zijn tijd (bijna 2 jaar geleden) een geweldige game zowel sp als mp terwijl CoD maar middelmatig is...

Sommige single player missies uit MoHAA staan nog op mijn netvlies gebrand, zoals Omaha en die missie om die U-boot op te blazen waarbij je steeds je ausweis moest laten zien!
De laatste missie was ook geweldig, waarbij je moest ontsnappen uit een ontploffende fabriek waarbij de nazi's je nog aan alle kanten beschieten!
In CoD moet je naar een dak, waar bijna geen tegenstand is (ja, ik speel alle games op de moeilijkste (Veteran bij CoD) graad) en dan krijg je de aftiteling en wat lame filmpjes die van Discovery lijken geplukt...

De multiplayer van MoHAA was stukken beter, goed strak zelfs de close combat. In CoD is alles rommelig en lijkt het één grote (team)deathmatch, welke mode je ook speelt! De maps zijn ook erg matig en komen rechtsreeks uit de SP, de animaties en de models zijn gewoon slecht de verhoudingen kloppen niet eens, de schoten klinken als klapperpistooltjes!!
Het is dan ook erg jammer dat een spel zo wordt gehyped en dan niet objectief wordt beoordeeld maar omdat het van (een groot gedeelte ) de makers van MoHAA is, zal het wel geweldig zijn. Het is waarschijnlijk zo dat de mensen uitgekeken zijn op MoHAA in CoD het vervolg zien, maar in werkelijkheid lijkt het meer een uitgebreide mod. De single player heeft zeker mooie momenten, maar de kwaliteit van MoHAA (toen) heeft het zeker niet. Ben benieuwd naar de echte opvolger van MoHAA, Pacific Assault!
Jongen, als jij dat toch vind, lekker boeiend. Ga alleen niet beweren dat wat wij hier zeggen voor geen meter klopt. Voor mij staat CoD op nr 1 en MoHAA, die eerder altijd op nr 1 stond, heeft de 2de plaats in moeten nemen.Epitome schreef op 20 november 2003 @ 14:06:
Ik begrijp niet dat zoveel mensen dit zien als de echte opvolger op MoHAA...
Verder is dit zeker niet de opvolger van MoHAA, want dat wordt inderdaad Pasific Assault. Alleen Pasific Assault wordt in elkaar gezet door een geld azende uitgever, genaamd EA. Om heel eerlijk te zijn ben ik er totaal niet zeker van of het nieuwe team achter de MOH reeks waar kunnen maken wat ze in MOHAA deden. Call of Duty is gewoon een super game, daar is bijna iedereen hier het unaniem mee eens. Intens, mooie graphics voor de engine (echt knap gedaan) en het geeft je gewoon weg een echte oorlog feeling. In MoHAA zitten ook missies die niet uit de werkelijkheid zijn getrokken, in CoD zitten alleen maar missies die in de echte WWII ook gedaan zijn. Dus... STOP COMPLAINING!!!
Ik vond MOHAA ook super, alleen speelde je daar wel vaak de held die iedereen overwon... gelukkig ben je in CoD meer een teamspeler.
Signatures zijn voor mietjes!
Als je spellen hebt waar problemen mee zijn, probeer dan altijd even de omega drivers, van nvidia en ati.
www.omegacorner.com
www.omegacorner.com
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Damn net het spel uitgespeeld. Erg leuk spel, alleen in mijn opinie toch ff iets te kort. Maja dan maar in een moeijlijkere graad spelen hé
Zeg aub niet "IS een", maar "ik vind dit een", staat wat netter. Daarnaast heeft iedereen zijn eigen mening en de meeste vinden CoD super, als je dat niet vind geef dan je mening ipv te roepen dat iets zo IS.Epitome schreef op 20 november 2003 @ 14:06:klaag zeur klaag
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Het is niet mijn mening, het zijn alleen de feiten... 
Dat dat jouw mening niet is, daar kan ik niks aan doen.

Het is wel een mening, want of een spel goed of slecht is, is deels op basis van feiten en deels op basis van je eigen mening. Maar de voorbeelden die jij vervolgens aanhaalt zijn toch op basis van jouw mening en niet op basis van feiten.Epitome schreef op 20 november 2003 @ 16:14:
[ Voor 4% gewijzigd door wisselwerking op 20-11-2003 16:47 ]
Zijn géén feiten, maar een opsomming van eigen ervaringen en meningen....Epitome schreef op 20 november 2003 @ 16:14:
[ Voor 61% gewijzigd door Rudios op 20-11-2003 16:46 ]
Whole lot of stars ***
Feiten? Pardon? Het is JOUW MENING, dit zijn echt geen feiten. Ik ga toch ook niet zeggen dat het een FEIT is dat CoD een goed spel is. Dat kan ik niet zeggen, want IK VIND dat het een goed spel is. Dus je moet denk ik leren wat feiten en meningen zijn en wat je daaronder moet verstaan. Wat jij zegt over CoD is een mening, weet je dat ook weerEpitome schreef op 20 november 2003 @ 16:14:
never mind, heb het al
[ Voor 107% gewijzigd door o rey op 20-11-2003 17:36 ]
Pegasus is idd mooiste level. Vooral met die aanzwellende muziek erbij. Echt super.
Verwijderd
Als ik aan het spelen ben bevriest het scherm en werkt niks meer. Ik heb al gelezen dat dit kan komen omdat ik een Ati videokaart heb, maar in tegenstelling tot vele anderen is het een Ati Radeon Mobility 9000 voor laptops, waardoor het niet lukt de driver te updaten, want deze worden niet door Ati uitgegeven. Weet iemand misschien een oplossing?
Oja, ik heb ook al geprobeerd om een driver van Omega te instaleren, die wel compatible zouden moeten zijn, maar hier krijg ik een foutmelding dat de VGA driver niet is geinstaleerd.
Oja, ik heb ook al geprobeerd om een driver van Omega te instaleren, die wel compatible zouden moeten zijn, maar hier krijg ik een foutmelding dat de VGA driver niet is geinstaleerd.
heb hem ook uitgespeeld, wel op de super easy mode.
vond hem eerlijk gezegd niet altijd zo easy, vooral die missie op de vrachtwagen was erg irritant en heb ik vaak over moeten doen.
game was erg kort, maar ga hem zeker nog een keer doen, maar dan een stukje moelijker of de stupid manier (altijd vooraan lopen en alle kogels opvangen)
top game als zeg ik het zelf
vond hem eerlijk gezegd niet altijd zo easy, vooral die missie op de vrachtwagen was erg irritant en heb ik vaak over moeten doen.
game was erg kort, maar ga hem zeker nog een keer doen, maar dan een stukje moelijker of de stupid manier (altijd vooraan lopen en alle kogels opvangen)
top game als zeg ik het zelf
[ Voor 184% gewijzigd door Cardinal op 20-11-2003 20:29 ]
Een ATi Radeon Mobility 9000 is niet van Radeon? 
Imho pure bs...
Imho pure bs...
Vergeet niet, voordat je de omegadrivers installeert, je ati control panel te de-installeren. Je oude drivers mogen gewoon blijven staan.
XPENG G9 Performance 2024
Mobility RadeOn is wel degelijk van ATI, alleen brengt ATI er geen driver updates voor uit. Ook werken daarom de Catalyst drivers en dus ook de Omega drivers er niet op. Degene die wel updates uit zouden kunnen brengen voor de drivers voor Mobility RadeOn kaarten zijn de fabrikanten/leveranciers van de laptop. Dus het klopt dat de Omega drivers niet werken op de Mobility RadeOn.Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 19:21:
Als ik aan het spelen ben bevriest het scherm en werkt niks meer. Ik heb al gelezen dat dit kan komen omdat ik een Ati videokaart heb, maar in tegenstelling tot vele anderen is het een Ati Radeon Mobility 9000 voor laptops, waardoor het niet lukt de driver te updaten, want deze worden niet door Ati uitgegeven. Weet iemand misschien een oplossing?
SyS_ErroR schreef op 20 november 2003 @ 20:28:
Een ATi Radeon Mobility 9000 is niet van Radeon?
Imho pure bs...
[ Voor 36% gewijzigd door Godjira op 21-11-2003 01:03 ]
Verwijderd
Heb hum net uitgespeeld.. wat een heerlijke game zeg niet te geloven.
heb ongelofelijk zitten genieten van dit naar mijn mening TOP SPEL!
morgen es ff multiplayer spelen.
Same hereVerwijderd schreef op 21 november 2003 @ 03:49:
Heb hum net uitgespeeld.. wat een heerlijke game zeg niet te geloven.
Multiplayer deed ik dan al, maar ga me daar idd maar even op werpen verder, anders moet ik weer op zoek naar een ander spel....
Verwijderd
wat voor laptop heb je ?? ik heb een Dell Latitude C640 met een Mobility Radeon 7500 en haal m'n drivers dus op bij Dell ; http://support.euro.dell.com/Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 19:21:
een Ati Radeon Mobility 9000 voor laptops, waardoor het niet lukt de driver te updaten, want deze worden niet door Ati uitgegeven.
service-tag invullen en hij komt zelf met de beschikbare downloads.
is er een private server pack voor cod??
want ik wil een server maken maar niet het hele spel uploaden(server is van iemand anders die geen cod heeft) dus daarom zoek ik zon pack.
want ik wil een server maken maar niet het hele spel uploaden(server is van iemand anders die geen cod heeft) dus daarom zoek ik zon pack.
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Iemand het mod-pack al geprobeerd?
Ik heb een vaag probleem.
Als ik online wil (heb een originele versie) dan krijg ik de melding
WAITING CD-KEY AUTHORISATION
en dit blijft nou de hele tijd zo
PC is aangesloten op een router, weet niet of het daar aan lligt.
Heb wel voor de zekerheid poort 28960 open gezet.
Iemand enig ander idee
Iemand enig ander idee
Geweldig spel, alleen single player is te makkelijk. Wel leuk
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Agree, single player is idd te makkelijk. Half 6 geinstalled, half 12 klaar.
Maar wel een topgame
Maar wel een topgame
Maar dan speelde je vast geen veteran...
Heb je de orgineel?seninha schreef op 21 november 2003 @ 20:55:
Ik heb een vaag probleem.
Iemand enig ander idee
Zo ja, dan moet je de game opnieuw starten... blijft het probleem zich voordoen dan is het inderdaad waarschijnlijk de router of een firewall.
Als dat het is dan zou ik ff op een paar COD forums zoeken voor de oplossing.
Op welke stand speel jij? Op moeilijkste stand is het echt niet makkelijk te noemenSithWarrior schreef op 21 november 2003 @ 21:02:
Geweldig spel, alleen single player is te makkelijk. Wel leuk
Neej okFietslamp schreef op 21 november 2003 @ 23:49:
Maar dan speelde je vast geen veteran...
Ben nu gewoon het rijtje af aan het gaan, en merk wel dat het idd. moeilijker wordt
Lees de F.A.Q. in de start topic eens door, staat voldoende informatie IMO.Legion schreef op 21 november 2003 @ 23:57:
[...]
Heb je de orgineel?
Zo ja, dan moet je de game opnieuw starten... blijft het probleem zich voordoen dan is het inderdaad waarschijnlijk de router of een firewall.
Als dat het is dan zou ik ff op een paar COD forums zoeken voor de oplossing.
Ik krijg elke keer bij hetzelfde punt de melding (level 2 als ze die auto in de garage instappen) dat ik minstens 5 MB Free Space moet hebben op de game schijf terwijl ik zeker 5+ gig aan vrije ruimte heb
Verwijderd
heerlijk spel!
MP levels zijn ook erg leuk. Vooral die ene met die loopgraven (vergeet al die namen). Ik mis alleen de Stalingrad map waar je in SP zonder wapen tegenop moet. En red square zou ook wel leuk geweest zijn.
Komen die mss er nog bij in een update?
MP levels zijn ook erg leuk. Vooral die ene met die loopgraven (vergeet al die namen). Ik mis alleen de Stalingrad map waar je in SP zonder wapen tegenop moet. En red square zou ook wel leuk geweest zijn.
Verwijderd
vandaag de twee demo's maar eens binnen gehaald en gespeeld.
Had er niet te hoge verwachtingen van op mijn PIII 800mhz 256mb en geforce3 nvidia 64MB.
Maar heb hem gespeeld op 800x600 en de instellingen verder hetzelfde gelaten en moet zeggen wow dit ziet er echt tof uit.
vooral die eerste demo met al dat lucht geschut:)))
over maandje nieuwe pc waarschijnlijk dus dan alle opties aan:)
zal er veel verschil nog zijn dan? ??? ik zal het dan spelen op een tft 17"met resolutie van 1280 x 1024
Had er niet te hoge verwachtingen van op mijn PIII 800mhz 256mb en geforce3 nvidia 64MB.
Maar heb hem gespeeld op 800x600 en de instellingen verder hetzelfde gelaten en moet zeggen wow dit ziet er echt tof uit.
vooral die eerste demo met al dat lucht geschut:)))
over maandje nieuwe pc waarschijnlijk dus dan alle opties aan:)
zal er veel verschil nog zijn dan? ??? ik zal het dan spelen op een tft 17"met resolutie van 1280 x 1024
loopgraven = "brecourt" , die stalingrad level zit er denk ik niet bij omdat het een beetje oneerlijke map is. Je gaat gewoon boven staat en schiet iedereen die (vrij) onbeschut omhoog rent overhoop...Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 15:09:
heerlijk spel!![]()
Hmm ik heb nu de Call of Duty level editor, de q3radiant versie en ik heb al een paar minpuntjes gezien
.
- De tekst kleur van de namen van de texturen in het texture scroll venster is zwart tegen een donker grijze achtergrond, en is dus heel onduidelijk.
- Geen compile opties vanuit het menu.
- Er zit niet eens uitleg bij hoe alle nieuwe entities werken ed.
Ik wacht wel op een GTKradiant versie, van qeradiant.com.
- De tekst kleur van de namen van de texturen in het texture scroll venster is zwart tegen een donker grijze achtergrond, en is dus heel onduidelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door RAZORDUDE op 23-11-2003 00:01 ]
Verwijderd
Ik doe het lekker rustig aan met Call of Duty. Ben nu al 2 weken bezig met de singleplayer, en zit nu in het laatste Stalingrad level (ik speel vaak maar een half uurtje per dag, soms speel ik helemaal niet). Dit is wel een verdomd lastig level zeg. Ik moet tanks opblazen, maar het stormt vol met Duitsers..
Overigens moet ik zeggen dat ik toch lichtjes teleurgesteld ben over Call of Duty. De eerste 10 levels waren echt enorm cool, maar daarna verdween in één klap het hele concept van 'teamplay' en kwamen er saaie solo-levels, waarin pas echt duidelijk werd hoe slecht de AI van de tegenstanders eigenlijk is. Het eerste Stalingrad level was dan wel weer van ongekend goed niveau, maar daarna was het alweer uit met de pret. Hopelijk bieden de laatste paar levels weer wat meer van de actie zoals uit de eerste levels, in plaats van nog een paar solo-missies.
Overigens moet ik zeggen dat ik toch lichtjes teleurgesteld ben over Call of Duty. De eerste 10 levels waren echt enorm cool, maar daarna verdween in één klap het hele concept van 'teamplay' en kwamen er saaie solo-levels, waarin pas echt duidelijk werd hoe slecht de AI van de tegenstanders eigenlijk is. Het eerste Stalingrad level was dan wel weer van ongekend goed niveau, maar daarna was het alweer uit met de pret. Hopelijk bieden de laatste paar levels weer wat meer van de actie zoals uit de eerste levels, in plaats van nog een paar solo-missies.
Verwijderd
Och, die paar minpuntjes, daar kun je toch wel mee leven. Alleen als er nergens uitleg is over hoe entities werken is dat wel balle irritantRAZORDUDE schreef op 23 november 2003 @ 00:00:
Hmm ik heb nu de Call of Duty level editor, de q3radiant versie en ik heb al een paar minpuntjes gezien.
Voor zulk soort spellen lvls maken is btw echt c00l
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 22:22 ]
Wat ik buitengewoon irritant vind aan de MP is dat je niet kunt alt tabben. Of hebben jullie dat niet? Bij SOF2 was het ook , daar was een aparte tool voor te downloaden (sof2 minimizer) . Zijn die er ook al voor CoD?
ik zit vast in dat level met de engelsen waarin je stuka's uit de lucht moet knallen met een flak kanon. Dat uit de lucht schieten lukt wel, maar ik wordt steeds doodgeknald door mannetjes voornamelijk links op het dak
Iemand tips?
Het is inmiddels gelukt na veel te vaak proberen, wat geluk een vooral veel frustratie, nu zit ik op een marine schip, en dan zeggen ze dat je in CoD geen Rambo speelt, 1 engelsman op een compleet Duits schip slaat echt nergens op.
Het is inmiddels gelukt na veel te vaak proberen, wat geluk een vooral veel frustratie, nu zit ik op een marine schip, en dan zeggen ze dat je in CoD geen Rambo speelt, 1 engelsman op een compleet Duits schip slaat echt nergens op.
[ Voor 36% gewijzigd door Midnightimpact op 23-11-2003 23:21 ]
Gister uitgespeelt, missies met de tank vond ik wel aardig, de laatste ATI patch lijkt bij mij goed te werken, sinds ik die draai geen enkel probleem meer gehad. Multiplayer vind ik leuker als de SP, vooral omdat de maps uitzonderlijk goed in elkaar zitten (paar uitgezonder dan).
Ook met flakcanon wegmaaienMidnightimpact schreef op 23 november 2003 @ 23:03:
ik zit vast in dat level met de engelsen waarin je stuka's uit de lucht moet knallen met een flak kanon. Dat uit de lucht schieten lukt wel, maar ik wordt steeds doodgeknald door mannetjes voornamelijk links op het dakIemand tips?
Ik ben zelf ook een map aan het maken voor Enemy Territory, en het is soms wel vervelend als je niet kan zien wat voor naam de texture heeft.Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 22:14:
[...]
Och, die paar minpuntjes, daar kun je toch wel mee leven. Alleen als er nergens uitleg is over hoe entities werken is dat wel balle irritant
Voor zulk soort spellen lvls maken is btw echt c00l![]()
En nu met de CoD editor kan je niet snel via het menu een map compilen, wat je in 2 klikken doet, maar nu moet je moeilijk doen met een "dos-box", het mappen kost al zoveel tijd/werk
[ Voor 4% gewijzigd door RAZORDUDE op 24-11-2003 00:19 ]
Verwijderd
Het lukt ook wel met de Windows knop op je toetsenbord (als je van programma wilt wisselen dan).Vinnie_N schreef op 23 november 2003 @ 22:36:
Wat ik buitengewoon irritant vind aan de MP is dat je niet kunt alt tabben. Of hebben jullie dat niet? Bij SOF2 was het ook , daar was een aparte tool voor te downloaden (sof2 minimizer) . Zijn die er ook al voor CoD?
- het zijn 2 engelsmannenMidnightimpact schreef op 23 november 2003 @ 23:03:
- je bent undercover
Verwijderd
Die FG-42 kan je beste vriend of je ergste vijand zijn, in mijn geval mijn beste vriend
Laatst kwamen er 6 tegenstanders door een deur. Toen stond dat kadertje van killed helemaal vol met mijn naam 
Hoe zit het eigenlijk met de clans?
Ben er net een gejoint.
Hoe is het om wars tespelen lijkt me best wel irritatn als je 3vs 3 S&D doet
p.s
wij hebben nog epaar plaatsjes vrij mocht je intresse hebben
contact @ negeraap_moh@hot
Hoe zit het eigenlijk met de clans?
Ben er net een gejoint.
Hoe is het om wars tespelen lijkt me best wel irritatn als je 3vs 3 S&D doet
p.s
wij hebben nog epaar plaatsjes vrij mocht je intresse hebben
contact @ negeraap_moh@hot
en ALT+ENTER? dat werkte wel met andere Q3 based engines.....Vinnie_N schreef op 23 november 2003 @ 22:36:
Verwijderd
Met ALT+ENTER krijg je alleen je taskbar te zien-LA- schreef op 24 november 2003 @ 12:28:
[...]
en ALT+ENTER? dat werkte wel met andere Q3 based engines.....
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 12:58 ]
Met alt-enter speel je windowed. Kun je gewoon andere dingen doen in windhoos. Als je weer terug wilt naar fullscreen -> weer alt-enter
XPENG G9 Performance 2024
Wie heeft er al favoriete levels? De mijne zijn pavlov, hurtgen en rocket. De laatste 2 zijn uitgebalanceerd zelfs als je veel snipers hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door ge-flopt op 24-11-2003 14:57 ]
Ik vind hurtgen leuk als je met een man of 50 speelt en er bij axis veel snipers meedoen. En dan organiseren om met allies een verrassingsaanval uit te voeren. Dat is al een paar keer heel goed gelukt. De snipers wisten niet wat ze overkwam.
Hurtgen & Pavlov zijn errrug vet!
Verder vind ik Depot wat tegenvallen
Railyard is ook errug vet (russen vs Duitsers.. besneeuwde map)
Verder vind ik Depot wat tegenvallen
Railyard is ook errug vet (russen vs Duitsers.. besneeuwde map)
mijne brecourt en hurtgen, die ene in dat kasteel zuigt maar eigenlijk
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Afstappen en gewoon schieten?Midnightimpact schreef op 23 november 2003 @ 23:03:
ik zit vast in dat level met de engelsen waarin je stuka's uit de lucht moet knallen met een flak kanon. Dat uit de lucht schieten lukt wel, maar ik wordt steeds doodgeknald door mannetjes voornamelijk links op het dakIemand tips?
Stuka's met flak canon, zodra die weg zijn afstappen, ventjes knallen en weer met de flak canon de stuka's weer mollen. Ik speelde em regular, dus misschien heb je meer tijd daarvoor tov hardened/veteran
Dat werkt allemaal niet idd;Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 12:58:
[...]
Met ALT+ENTER krijg je alleen je taskbar te zien. CTRL+ALT+DEL idem dito
heb al een tooltje gevonden waarmee het wel perfect gaat:
http://web.inter.nl.net/users/vinnie/GameMinimizer.exe
CTRL SHIFT END om te minimizen
CTRL SHIFT HOME om te restoren
Hurtgen is inderdaad een supermap... en al helemaal te gek ZONDER snipers.
Lijkt soms net zo'n trenchwar gevecht uit WW1.
Alle allied soldaten steken gelijktijdig het dal over.
Zeer imposant om dan je medespelers aan beiden kanten naast je te zien sneuvelen door granaten en machinegeweer vuur en zelf toch nog de overkant heelhuids te bereiken om vervolgens een stuk of 5-10 moffen af te slachten
Gebeurt me vaak genoeg.
Als allies is die map dus echt gewoon super... rennen, en maar hopen dat niemand op je aimt.
Lijkt soms net zo'n trenchwar gevecht uit WW1.
Alle allied soldaten steken gelijktijdig het dal over.
Zeer imposant om dan je medespelers aan beiden kanten naast je te zien sneuvelen door granaten en machinegeweer vuur en zelf toch nog de overkant heelhuids te bereiken om vervolgens een stuk of 5-10 moffen af te slachten
Gebeurt me vaak genoeg.
Als allies is die map dus echt gewoon super... rennen, en maar hopen dat niemand op je aimt.
Luitjes...ik mis eigenlijk een beetje de screenshots van het MP gedeelte. Doe eens liev en gooi alsjeblieft ff wat shots met coole acties hier neer. Ikzelf heb het spel (nog) niet aangezien mijn Planet ADSL lijn is gesloopt en ik al een tijd op Demon zit te wachten.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Dit topic is gesloten.