[PC] Call of Duty - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.764 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Ye Greate'96 schreef op 06 december 2003 @ 09:10:
Ik zit nu in die boot naar Stalingrad, maar ik ben al 3 keer neergemaaid door die vliegtuigen, terwijl ik niet kan bewegen, wat doe ik hier fout??
Je kan niet lopen wel bukken, dat moet genoeg zijn.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ja ik weet het dat hij vrij vaak voorkomt, maar ik speel maar op 3 verschillende servers en daar heb ik hem nog nooit eerder gezien :) Maar goed ik kan me het wel voorstellen. Wat ik al wel gezien heb: "Major Konig" (>:)) "Zikan" (andere Russische sniper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Hallo.

Ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen dat ik niet eerst anderhalf topic doorworstel of deze vraag al eerder voorbij is gekomen, dus ik stel hem maar gewoon :)

Als ik CoD opstart verschuift het hele beeld een paar cm naar de rechter onderkant. Ik hoef denk ik niet uit te leggen hoe irritant dat is, ik kan bijvoorbeeld niet zien hoeveel health ik heb en ga zo maar door.....

Als ik mijn drivers (ti4200) verander van 45.23--->52.16 of andersom is het probleem verholpen. Totdat ik mijn pc opnieuw opstart 8)7 . Iedere keer dat ik CoD (fatsoenlijk) wil spelen moet ik dus van drivers wisselen.

Iemand?

[ Voor 1% gewijzigd door westergas op 06-12-2003 13:05 . Reden: typo ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Tik in je console (~):

set r_displayrefresh "85"

en daarna

vid_restart

Je frequencie wordt dan aangepast, je kan 'm ook op 100 zetten als je monitor dat aankan op die resolutie. Kijk daarvoor in je monitorinstellingen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 05 december 2003 @ 23:38:
Ging net wel lekker: moest helaas stoppen, maar ik denk niet dat ik de 0 nog had gehouden...

[afbeelding]

N.B: alles met sniperrifle :D
Oh, met sniperrifle..pff dat kan iedereen hier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Epitome schreef op 06 december 2003 @ 13:10:
Tik in je console (~):

set r_displayrefresh "85"

en daarna

vid_restart

Je frequencie wordt dan aangepast, je kan 'm ook op 100 zetten als je monitor dat aankan op die resolutie. Kijk daarvoor in je monitorinstellingen! :)
Mijn monitor houd het voor gezien bij 75 hz ;)
Maar dat maakt niet uit, de aktie is weer mooi in het midden, thanx!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden jullie ook dat de mannetjes in de mp wat houterig lopen, ik dacht eerst dat het aan mijn framerate lag of dat het lag was.
Maar allebei waren dik in orde.
Dus hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 15:32:
Vinden jullie ook dat de mannetjes in de mp wat houterig lopen, ik dacht eerst dat het aan mijn framerate lag of dat het lag was.
Maar allebei waren dik in orde.
Dus hebben jullie dat ook?
yep ;(

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
Ye Greate'96 schreef op 06 december 2003 @ 09:10:
Ik zit nu in die boot naar Stalingrad, maar ik ben al 3 keer neergemaaid door die vliegtuigen, terwijl ik niet kan bewegen, wat doe ik hier fout??
crouch lukte gewoon bij mij, iedereen om me heen werd toen afgeknald, maar ik leefde nog.

Heeft er al iemand ervaring met gedownloade map trouwens?

[ Voor 9% gewijzigd door Midnightimpact op 06-12-2003 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je bij stalingrad die berg op moet lopen, was nog niet zo vrustrerend, maar ik heb wel een kwartier lopen springen bie die vent die geweren uitdeelt om er een te krijgen. wat uiteindelijk niet lukte.
of hadden jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, dat hoort :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:55

Rmg

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 10:43:
als je bij stalingrad die berg op moet lopen, was nog niet zo vrustrerend, maar ik heb wel een kwartier lopen springen bie die vent die geweren uitdeelt om er een te krijgen. wat uiteindelijk niet lukte.
je krijgt daar wat ammo meer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Je krijgt 5 kogels, je zult het hele eerste "level" zonder rifle moeten afleggen... Je moet gewoon naar Sgt. Borodin (sterretje op je kompas), die geeft je dan verdere orders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
LOL, lachen die gasten die nog nooit van 'scripted events' hebben gehoord! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02-2022
Help,ik kom niet verder.
Ik ben nou bij die Level bij de dam, maar kom niet verder
Objective 1 lukt wel maar bij 2 weet ik het niet meer. Ik heb onderaan bij 6 van zo' n ronde 'ketels' al iedereen vermoord maar kan nergens heen?! :/

EDIT: Oeps er is nog een lift, probleem opgelost

[ Voor 20% gewijzigd door SvenZ op 07-12-2003 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je had geluisterd naar die Rus die staat de schreeuwen naar de menigte dan had je gehoord dat je de ene een rifle krijgt, en de geen daarachter alleen ammo.
Pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Heb em net uit :p

Hij is veel minder moeilijk dan ik dacht, en veels te kort :/ maarja...

De levels zijn wel serieus groot :p Je merkt bijna niet meer dat het Q3 is ;)

Wat gaat dat geven als men bijvoorbeeld de HL² engine tot het uiterste gaat drijven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:33

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 19:11:
[...]

Als je had geluisterd naar die Rus die staat de schreeuwen naar de menigte dan had je gehoord dat je de ene een rifle krijgt, en de geen daarachter alleen ammo.
Pfff.
En hij dacht dus, dat als je maar 'goed' in de rij gaat staan, dat je een gun krijgt ;)

Helaas dus niet. Altijd kogels, maar goed, schieten is toch nutteloos in dat stukje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Epitome schreef op 07 december 2003 @ 13:20:
LOL, lachen die gasten die nog nooit van 'scripted events' hebben gehoord! :D
idd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op 07 december 2003 @ 20:02:
[...]

En hij dacht dus, dat als je maar 'goed' in de rij gaat staan, dat je een gun krijgt ;)

Helaas dus niet. Altijd kogels, maar goed, schieten is toch nutteloos in dat stukje
Het ging erom dat eerst die kerel in je boot roept "We've got plenty of ammo and weapons bla bla, en de duitsers hebben nix, we winnen het makkelijk" en dan kom je daar aan, met volle moed *we gaan winnen, dit wordt een eitje* en dan krijg je 5 kogeltjes :+ . In de oorlog was het ook zo, toen hij bijna afgelopen was stuurde ze soldaten naar de frontlini terwijl ze wisten dat ze toch verloren enzo...

Errug goed spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat heet dan propaganda ;)

Ik wacht nog steeds met spanning op de patch die al dat bunnyhoppen en snipen eruit haalt. Ik heb daar echt zo'n hekel aan :/ Een beter kick systeem zou prettig zijn.
Vandaag zat ik nl. op een server waar een tk'er zat die maar niet weg te krijgen was. Was hij na een half uur eindelijk gekickt, komt ie vrolijk terug met een andere nick : 'Guess who's back' en ging hij vrolijk verder met tk'en..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb als ik op een grote server speel(40+) last van een soort lag, terwijl mijn ping wel in orde is.
hebben meer mensen hier last van?
En zo ja, hoe los ik het op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:01
Is het geen overbelasting van je pc-tje?
Dat ie het aantal mannetjes niet meer aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee mijn framerate is prima.

Specs:
AMD xp 2200
1024 DDR
9500 pro
Win XP.

1024*768 met alles op high, maar geen aa en af aan.

Zou toch moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is je framerate dan?
En je ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 20:27:
En dat heet dan propaganda ;)

Ik wacht nog steeds met spanning op de patch die al dat bunnyhoppen en snipen eruit haalt. Ik heb daar echt zo'n hekel aan :/ Een beter kick systeem zou prettig zijn.
Vandaag zat ik nl. op een server waar een tk'er zat die maar niet weg te krijgen was. Was hij na een half uur eindelijk gekickt, komt ie vrolijk terug met een andere nick : 'Guess who's back' en ging hij vrolijk verder met tk'en..... :/
Het bunnyhoppen ok, maar waarom zou je het snipen eruit halen? Dat is toch zo realistisch als het maar kan? En hoe zou je het eruit willen halen :? Sniperrifle eruit halen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 07 december 2003 @ 22:32:
[...]
Het bunnyhoppen ok, maar waarom zou je het snipen eruit halen? Dat is toch zo realistisch als het maar kan? En hoe zou je het eruit willen halen :? Sniperrifle eruit halen ofzo?
Snipers zijn idd realistisch, maar zeker NIET als er 8 mensen sniper zijn op een team van 7 mensen bij wijze van spreken :P
Ik bedoel, in WOII waren snipers echt een uitzondering hoor. Dus als ze de patch zo maken dat er 1 sniper per team kan zijn, dan ben ik dik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 22:50:
[...]

Snipers zijn idd realistisch, maar zeker NIET als er 8 mensen sniper zijn op een team van 7 mensen bij wijze van spreken :P
Ik bedoel, in WOII waren snipers echt een uitzondering hoor. Dus als ze de patch zo maken dat er 1 sniper per team kan zijn, dan ben ik dik tevreden.
Ik speelde net op een server waar Snipers waren gelimiteerd tot 2 per team, was een hele vooruitgang, totdat ik automatisch gebanned werd doordat ik per ongeluk 2 teamgenoten neermaaide, ze liepen rechtstreeks in me mechaninegeweer vuur }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 22:28:
Wat is je framerate dan?
En je ping?
Framerate komt niet onder de 30 en op sommige stukken weleens boven de 60.
mijn ping is meestal iets tussen de 30 en 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik heb CoD afgelopen vrijdag gekocht en ik moet zeggen: cool spel :) Ik zit nu in de russische campaign dat je in een tank zit. Ik moet wel zeggen dat het singleplayer deel volgens mij wel heel erg kort is. De britse campaign was voorbij voordat ik 't wist en ik heb niet eens 12 uur per dag gespeeld ofzo...

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
de tijdsduur hangt volgens mij gewoon samen met de moeilijkheidsgraat. Op simpel (easy of hoe dat heet in cod) is het inderdaad binnnen no time uitgespeelt maar op hard ben je er toch wel een aantal uren zoet mee. Maar ja Cod multiplayer is echt cool :D

Mijn visie op snipers. Het is idd irrittant dat er soms zoveel snipers zijn maar als sniper ben je echt 0,0 in close combat.. als je dan iemand neerschiet dan heb je echt een gelukstreffer. En wat je tegen snipes kunt doen.. ja niet zo rushen door een level heen maar op mogelijke sniperplekken eerst kijken of daar iets zit dus bijvoorbeeld dat franse dorpje (Weet niet welke van de 2 :P) bij een raam eerst granaat ingooien.. als je er dan een kogel voor terugkrijgt...

De meeste snipers blijven ook liggen |:( dus lekker makkelijk als je weet waar de sniper ligt loop je er met een boogje omheen.. ook iets leuks om te proberen is om te crouchen of hoe heet dat op c drukken dus en dan lopen. dan hoort men je niet aankomen... ben je wel een stukkie langzamer maar ja.. liever stil dan snel heb daar toch al menig snipertje mee verrast.

Ik speel ook graag sniper en het is gewoon leuk. Ik sta echt niet altijd bovenaan de lijst (eigenlijk nooit). Wat ik ook doe is starten met sniper, iemand neerknallen, en dan met de assault rifle verder gaan. Dat vind ik ook wel vet dat je 2 geweren kunt dragen :)

p.s. in de bomen gaan zitten of struiken is ook wel lachen.. alleen dropt mijn fps dan ( is dat normaal ) ?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kriijg deze week een nieuwe pc met een Radeon 9800 Pro. Eén van de eerste spelen die ik er op wil uitproberen is m'n geliefde CoD. Moet ik nou nog maatregelen treffen om CoD te kunnen blijven spelen? Zoals oudere drivers of zo (3.7)? Of werkt die Hotfix wel? Of is er zelfs een kans dat alles gewoon werkt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 09:28:
Ik kriijg deze week een nieuwe pc met een Radeon 9800 Pro. Eén van de eerste spelen die ik er op wil uitproberen is m'n geliefde CoD. Moet ik nou nog maatregelen treffen om CoD te kunnen blijven spelen? Zoals oudere drivers of zo (3.7)? Of werkt die Hotfix wel? Of is er zelfs een kans dat alles gewoon werkt...?
Fix werkt bij mij prima i.c.m. 3.9 met m'n 9700 Pro. Eeerst fix erop en dan gewoon kijken of die met 3.9 ook werkt. je kan altijd terugstappen naar 3.7. Ik kon door de fix i.i.g 3.9 gebruiken :)

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op 08 december 2003 @ 08:59:

Mijn visie op snipers. Het is idd irrittant dat er soms zoveel snipers zijn maar als sniper ben je echt 0,0 in close combat.. als je dan iemand neerschiet dan heb je echt een gelukstreffer.
Ja, dat snipers niet goed zijn in close combat ben ik met je eens. Wat ik altijd doe is met een sniper beginnen en dan zoeken naar een machinegun die ergens op de grond ligt, dan kun je met een sniper en met een machinegun rossen. Ben je goed in close combat en kun ook sneaky sniperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij loopt CoD vast als ik alle detail omhoog gooi. Als ik alles op medium zet kan ik uren achter elkaar spelen. Is dit het zelfde probleem als alle andere mensen of heb ik een ander probleem?

Systeem:
Asus A7N8X Deluxe mobo
XP3000+ cpu
1024 DDR geheugen
Hercules Radeon 9800 Pro vid card (Catalist 3.7 Drivers)
SoundBlaster Audigy 2 ZS sound card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
nou ik heb toch vaak genoeg gehad dat ik door mijn kopje werd geschoten door een sniper van dichtbij....
en die snipegun moet ook geen crosshair hebben, geen van alle eigenlijk, bv in chateau lopen er een paar met snipegun rond, wordt je van dichtbij door het hoofd geschoten... kijk je naar de killcam, niet ingezoomed (gaat moeilijk he) en hij loopt (crosshair heel ver uiteen) en nog een headshot, dat vind ik dus ECHT irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuSeLive schreef op 08 december 2003 @ 15:09:
nou ik heb toch vaak genoeg gehad dat ik door mijn kopje werd geschoten door een sniper van dichtbij....
en die snipegun moet ook geen crosshair hebben, geen van alle eigenlijk, bv in chateau lopen er een paar met snipegun rond, wordt je van dichtbij door het hoofd geschoten... kijk je naar de killcam, niet ingezoomed (gaat moeilijk he) en hij loopt (crosshair heel ver uiteen) en nog een headshot, dat vind ik dus ECHT irri
Das gewoon pech, als je gaat snipen in een deathmatch ben je sowieso verloren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 15:04:
Bij mij loopt CoD vast als ik alle detail omhoog gooi. Als ik alles op medium zet kan ik uren achter elkaar spelen. Is dit het zelfde probleem als alle andere mensen of heb ik een ander probleem?

Systeem:
Asus A7N8X Deluxe mobo
XP3000+ cpu
1024 DDR geheugen
Geen problemen bij mij (ook alle detail max op 1024*768) met een:
Asus A7N8X Deluxe mobo
XP2400+ cpu
512 DDR geheugen (Corsair)
Club 3D Radeon 9700 non-Pro (Catalist 3.9 Drivers met patch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan ga ik voor de 3.9 met die fix/patch! ty :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 15:04:

mobo
XP3000+ cpu
1024 DDR geheugen
Had eerst het zelfde Probleem.
ik heb het op gelost door mijn schijf te formateren (moest toch opruimen) 8)7
en nadien doet hij het prima.

Systeem:
Asus A7N8X Deluxe _/-\o_
XP2400+ @ 2800+
MSI TI4200 128mb
512 MB hyper X
sandstorm 5.1 audio

Wat btw wel het een extra vette dimensie mee geeft.... Je hoort nu waar wat gebeurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me meld zich

ik ben nu bij de dam en het is echt ontzettend spannend echt een topgame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 13:57
Vind de sp minder........liep er op een paar uur op veteran doorheen...........het enigste probleem vormde dan van die verplicht dood gaan plekjes, van die gasten die je eigenlijk pas in tweede instantie kunt killen, als je weet waar ze zitten.....

MP daartegen is UBER vetjes, het grote aantal snipers in publics is minder maar eigenlijk zijn er maar 2 of 3 maps waar sinpers echt een voordeel hebben......
En als je goed beweegt zou een sniper je eigenlijk moeilijk moetn kunnen pakken.........

En op mijn nieuw systeempje

Asus P4P800 Moederbord
2x 512MB PC3200 DDR RAM
Intel Pentium IV 3.00 GHz 800 Mhz FSB
SATA SEAGATE 80GB ST380013AS 8MB

loopt ie dus echt als een kanon, al ga ik op mijn kop staan.........

Dont work hard, just party!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna hetzelfde systeem, alleen Deluxe versie van moederbord en andere HD.

Maaruh, geinig tikfoutje .... SP valt tegen, maar SP is wel erg goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles op het hoogste met mijn resolutie op 1280*1024
mijn specs:
Radeon 9700pro
athlon 2000+
256 DDR
40gb hdd

alles werkt soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
Lol, thx.......aangepast ! :P

Heb nu nog een MSI geforce 4 5600........die voldoet (nog) prima op dit moment...

Zijn er trouwens mensen met fps of lag problemen........ik heb namelijk nergens last van..........super engine??

[ Voor 95% gewijzigd door NitroTec op 09-12-2003 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Doe toch niet zo belachelijk, met zo'n systeem werkt elke game goed.
Je hebt vijf keer de minimale systeemeisen voor CoD. 8)7

Nobody likes a show off! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
Daar doel ik toch helemaal niet op....... :'(
De engine van de game........daar wel op ! :P

Drukke servers laggen bij mij..........kan me best voorstellen dat er andere mensen zijn die last hebben van stallen, lag of fps drops.....is toch een hele normale vraag ??

[ Voor 11% gewijzigd door NitroTec op 09-12-2003 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

NitroTec schreef op 09 december 2003 @ 11:27:
Lol, thx.......aangepast ! :P

Heb nu nog een MSI geforce 4 5600........die voldoet (nog) prima op dit moment...

Zijn er trouwens mensen met fps of lag problemen........ik heb namelijk nergens last van..........super engine??
je hebt qua systeem wel behoorlijk 'overkill' met zo'n grafische kaart...

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Binnen enkele dagen heb ik ADSL, en jullie snappen: dat wordt on-line spelen!
Maar ik twijfel nu tussen de aankoop van Battlefield 1942: Deluxe edition en Call of Duty, ik vroeg mij namelijk af of je in Call of Duty in de multiplayer ook in een tank kunt gaan zitten of @random een voertuig pakken.....

Verder nog de vraag: Wat is bunnyhoppen???

En kan ik Call Of Duty op 1024x768 en alles hoog spelen op een:

Asus P4S533-E
Celeron 2.0GHz
256MB PC2700
Radeon 9600 (non pro) 256MB?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Painxiom schreef op 09 december 2003 @ 19:02:
Maar ik twijfel nu tussen de aankoop van Battlefield 1942: Deluxe edition en Call of Duty, ik vroeg mij namelijk af of je in Call of Duty in de multiplayer ook in een tank kunt gaan zitten of @random een voertuig pakken.....

Verder nog de vraag: Wat is bunnyhoppen???

En kan ik Call Of Duty op 1024x768 en alles hoog spelen op een:

Asus P4S533-E
Celeron 2.0GHz
256MB PC2700
Radeon 9600 (non pro) 256MB?
Je specs zullen waarschijnlijk wel genoeg zijn, het is geen enorm zwaar spel. Maar wat meer geheugen zou (in het algemeen) geen kwaad kunnen :)

Welk spel je moet kiezen... tja, kijk/lees de GoT topics over beide spellen eens door, bekijk wat reviews en probeer de demo van Battlefield eens. Wat jij zoekt in een spel is anders dan wat ik in een spel zoek. In CoD zitten geen voertuigen (iig, (nog?) niet in een multiplayer map), maar dat is ook niet nodig eigenlijk. Het is juist leuk om met een groep mensen door een dorpje te sluipen :)

Over bunnyhoppen: Bunnyhoppen is het (overdreven) vaak achterelkaar springen, zodat je moeilijk te raken bent. Heel onrealistisch en veel mensen vinden het heel irritant om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Painxiom schreef op 09 december 2003 @ 19:02:
Maar ik twijfel nu tussen de aankoop van Battlefield 1942: Deluxe edition en Call of Duty

En kan ik Call Of Duty op 1024x768 en alles hoog spelen op een...
Ik zou trouwens wel rekening houden met het feit dat Battlefield al langer uit is en CoD nog moet groeien (maps & mods enzo)

[ Voor 8% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 09-12-2003 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Als je een echte multiplayer game wilt hebben ga dan voor Battlefield 1942, met de Deluxe uitvoering zit je op iets van 25 verschillende maps over de hele wereld! :*)

Als je echt een single player spel zoekt ga dan voor Call of Duty, de multiplayer geeft maar 12 maps en de meesten zijn erg saai en alles speelt zich af in Europa en Rusland! :O

[ Voor 8% gewijzigd door Epitome op 09-12-2003 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of die Radeon Hotfix ook ergens anders vandaan te downloaden is? Ik heb net m'n nieuwe computer geinstalleerd en wil graag CoD spelen, maar nu kom ik die Ati site niet op... En de links die ik kan vinden gaan allemaal naar die site, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
Ik heb problemen met dit spel met m'n Radeon 9700Pro. Zijn er meer mensen met dit probleem. Ik weet dat 9800Pro kaarten een probleem hebben maar 9700Pro? Ik heb een keer gehad dat m'n beeld op standby ging en een aantal keren een vpu recover. (dan gaat ie naar een hogere resolutie en 60hz en kan ik hem alsnog resetten) :( Ik heb verschillende drivers geprobeerd.

Verder een fantastisch spel. De campaign heb ik in een keer uitgespeeld :)

[ Voor 12% gewijzigd door kutkip op 09-12-2003 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
kutkip schreef op 09 december 2003 @ 22:28:
Ik heb problemen met dit spel met m'n Radeon 9700Pro. Zijn er meer mensen met dit probleem. Ik weet dat 9800Pro kaarten een probleem hebben maar 9700Pro? Ik heb een keer gehad dat m'n beeld op standby ging en een aantal keren een vpu recover. (dan gaat ie naar een hogere resolutie en 60hz en kan ik hem alsnog resetten) :( Ik heb verschillende drivers geprobeerd.

Verder een fantastisch spel. De campaign heb ik in een keer uitgespeeld :)
Heb je de laatste catalyst 3.9 + de patch al geprobeerd?

http://www.avault.com/pcrl/patches_temp.asp?patch=callduty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op 09 december 2003 @ 21:41:
Als je een echte multiplayer game wilt hebben ga dan voor Battlefield 1942, met de Deluxe uitvoering zit je op iets van 25 verschillende maps over de hele wereld! :*)

Als je echt een single player spel zoekt ga dan voor Call of Duty, de multiplayer geeft maar 12 maps en de meesten zijn erg saai en alles speelt zich af in Europa en Rusland! :O
Battlefield is een heel ander spel en bestaat al veel langer. Battlefield begon met 16 maps en is zo veel chaotischer (wel leuk trouwens :P) en je bent daar niet beperkt tot alleen je gun maar je kan ook vliegen en een tank nemen enz. Plus dat BF gemaakt is om met veel meer spelers te spelen en de maps groter zijn. Strategie speelt bij CoD een grotere rol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
Denk dat beide games (zowel COD als BF) echte mP games zijn.....
Dat de COD community nog niet zo groot is, das vrij logisch aangezien de game pas uit is....

Je moet denk voor jezelf maar eens proberen wat je het kwlste vind....ik vind COD veel leuker;

- tempo van de game ligt hoger
- maps zijn kleiner en leuker
- hoef niet bang te zijn dat iemand met met een Tiger voor mijn raap schiet :P

Iedere mP game heeft zo zijn voors en tegens.....maar ik denk dat we van COD als mP game nog heel, heel erg veel kunnen verwachten.....

Het 'bunnyhoppen' hebben ze er trouwens zover ik weet bij bv Vietcong uit gehaald, je kunt daar maar een x aantal x op rij springen.....iets wat het realism zeker ten goede komt....mis iets om ook bij andere games te doen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
Ah er is dus wel een patch voor :) Bedankt :) Ik dacht al bijna dat ik m'n kaart gemold had bij het installeren van een Zalman koeler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Laatst online: 05-09 09:30
net nog ff ship gedaan, het hele britisch team snipen :(

dat is dus helemaal niet leuk... wordt tijd dat de patch komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me valt bijna van zn stoel af van het lachen :>

@ NitroTec

Het is eigenlijk een soort combinatie van CS en MOHAA.. maar wordt zeker een grote communitie (mits andere nieuwere spellen niet gaan overrulen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 22:49:
[...]

/me valt bijna van zn stoel af van het lachen :>
Denk je er om... Een gescheurde buikspier hersteld niet snel hoor :P

• DaDude
hoe kan ik custom maps eigenlijk installeren ?

en wanneer komt die patch nou !!!

*maps in mapje main zetten

[ Voor 17% gewijzigd door DaDude op 11-12-2003 16:55 ]

Verwijderd

* Doen we hier niet aan *

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 16:17 ]

Verwijderd

Ik heb net een Hercules Radeon 9800 PRO, maar als ik af en toe snipe dropt me framerate naar de 30, dat is eigenlijk niet echt de bedoeling.
Ik heb Catalyst 3.9 en die hotfix gedownload, iemand enig hoe het komt ?

• DaDude
Er komt nu ook een nieuwe Call of duty uit..
Call of Duty finest hour, is hier nog meer informatie over ???

http://www.callofduty.com/console.html

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:22
komt alleen op de consoles dacht ik?

• DaDude
staat er ook op sorry
stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb CoD geinstalleerd op m'n nieuwe P4 3.o/Radeon 9800 Pro computer en het werkt PRACHTIG! :) (Met de hotfix.) Ik draai op 1280x1024 met alle opties op z'n allerhoogst en 4x aa en 8x ano filtering en het loopt heerlijk! Zelfs de eerste scene in Stalingrad loopt lekker (alhoewel hij wel een béétje schokt als ik rondkijk vanuit de boot): op m'n oude computer (res 1024x768, settings medium tot high en geen aa en ano) was dat dus ECHT wel een stuk minder! :) Ik ben blij! :) Ik ga vanvond meteen weer opnieuw beginnen met de SP!

Nog ff wat anders: wat was ook al weer dat regeltje dat je toe moest voegen aan de config om de refreshrate hoger te krijgen? Want nu flikkert alles nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat maakt het nou uit als het hele british team sniper is, laat ze maar komen.
Pak me mp40 en ze hebben geen schijn van kans.

Verder loopt ie prima op mijn 9800 pro op 3.9 Cat.

Bunnyhoppen is idd beetje lame maar wordt aan gewerkt en in de tussentijd gaan ze toch wel liggen, gewoon beetje beter mikken :)

Wbt de wapens, ze zijn allemaal wel aardig realistisch, hoogstens het geluid mag hier en daar wat getweakt worden.

Dat de enfield sneller is dan de kar is gewoon zo, dat moeten ze niet gaan fixxen, zo hoort het.

Wbt cheaten, als iemand schietend te hoek om komt betekend dat niet dat ie meteen een wallhack heeft ofsow, kan ook gewoon dat ze voor de zekerheid dat doen, doe ik nl ook veel.

Dus ni meteen mensen voor cheaters uitmaken, dat gebeurd mij nl te vaak als ik bijv boven de 100kills haal op een map.
Zie jullie in de game!

=CNR=WWWest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
Het realisme van de wapens is top, ook de geluiden vindt ik kaasje.........het "pop" geluid van de Colt is gewoon super.....

Ook de vuursnelheid, muzzle-fire en reload zijn realistisch.......
En ik ben het helemaal eens met XP dat een sniper echt geen probleem hoeft te zijn.....als je goed beweegt heb je hier echt geen last van....

En er zijn gewoon bepaalde bochten waar ik altijd schietend omheen kom rennen.......

Maar goede spelers (niet dat ik mezelf een goede speler wil noemen) worden gewoon vaak uitgemaakt voor cheater......meestal door mensen die het spelletje zelf niet zo goed kunnen / kennen !

|BEWARE|Nitro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word Nitro..

Owja nog een vraagje , gewoon fps in de console typen?

Verder vind ik dat men de kwetsbaarheid van de mannetjes wel wat mag verhogen.
Ik bedoel een jump van 6m hoog doe je zonder een schrammetje of healthloss vind ik een beetje vaag.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een collega van mij heeft een probleem met COD hij wilt voor geen meter opstarten deze error geeft hij:

COD 1.0 build win-x86 Oct 5 2003
----- FS_Startup -----
Current language: english
Current search path:
C:\PROGRA~1\CALLOF~1\main\pak6.pk3 (3 files)
C:\PROGRA~1\CALLOF~1\main\pak5.pk3 (4858 files)
C:\PROGRA~1\CALLOF~1\main\pak4.pk3 (1668 files)
C:\PROGRA~1\CALLOF~1\main\pak3.pk3 (1992 files)
C:\PROGRA~1\CALLOF~1\main\pak2.pk3 (694 files)
C:\PROGRA~1\CALLOF~1\main\pak1.pk3 (2642 files)
C:\PROGRA~1\CALLOF~1\main\pak0.pk3 (12828 files)
C:\PROGRA~1\CALLOF~1/main
C:\PROGRA~1\CALLOF~1\main\localized_english_pak1.pk3 (3736 files)
localized assets pak file for english
C:\PROGRA~1\CALLOF~1\main\localized_english_pak0.pk3 (1204 files)
localized assets pak file for english

File Handles:
----------------------
29625 files in pk3 files
execing default.cfg
couldn't exec language.cfg
couldn't exec config.cfg
couldn't exec autoexec.cfg
execing safemode.cfg
fs_basepath is write protected.
fs_homepath is write protected.
========= autoconfigure
configure.csv: using configuration 2000 cpu MHz 512 sys MB 128 vid MB
execing configure.cfg
fs_basepath is write protected.
fs_homepath is write protected.
Hunk_Clear: reset the hunk ok
...detecting CPU, found AMD w/ 3DNow!
Measured CPU speed is 2.08 GHz
System memory is 512 MB (capped at 1 GB)
Video card memory is 128 MB
Streaming SIMD Extensions (SSE) supported

----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
-------------------------------
----- Client Initialization Complete -----
----- R_Init -----
Initializing OpenGL subsystem
...initializing QGL
...calling LoadLibrary( 'C:\WINDOWS\System32\opengl32.dll' ): succeeded
...setting mode 6: 1024 768 FS
...using colorbits of 32
...calling CDS: ok
...registered window class
...created window@0,0 (1024x768)
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 8 )
...55 PFDs found
...hardware acceleration found
...PIXELFORMAT 9 selected
...creating GL context: failed
...failed hard
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (6)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
Forcing 800x600 resolution to allow OpenGL to run in fullscreen
...initializing QGL
...setting mode 4: 800 600 FS
...using colorbits of 32
...created window@0,0 (800x600)
video card cannot set mode 800x600 because GL_MAX_TEXTURE_SIZE is only -831197568
...WARNING: could not set the given mode (4)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
Forcing 640x480 resolution to allow OpenGL to run in fullscreen
...initializing QGL
...setting mode 3: 640 480 FS
...using colorbits of 32
...created window@0,0 (640x480)
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 8 )
...55 PFDs found
...hardware acceleration found
...PIXELFORMAT 9 selected
...creating GL context: failed
...failed hard
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
Hunk_Clear: reset the hunk ok
Could not load OpenGL. Make sure that you have the latest drivers for your video card from the manufacturer's web site.

systeem spec
AMD 2800+
512DDR
Asus Nvidia geforce 4 MX440 128mb
MB unknown met nvidia nforce chitset

deze driver is er op geinstaleer
53.03_winxp2k_english_whql
en directx 9.0b staat op de COD CD (origineel)

hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je met 2man tegelijk via een netwerk online spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
volges mij heeft CoD geen LAN support :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaDude schreef op 12 december 2003 @ 13:50:
volges mij heeft CoD geen LAN support :(
Je kunt dus niet met 2man tegelijk met zelfde key online spelen ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 11:15:
een collega van mij heeft een probleem met COD hij wilt voor geen meter opstarten deze error geeft hij:

Could not load OpenGL. Make sure that you have the latest drivers for your video card from the manufacturer's web site.

systeem spec
AMD 2800+
512DDR
Asus Nvidia geforce 4 MX440 128mb
MB unknown met nvidia nforce chitset

deze driver is er op geinstaleer
53.03_winxp2k_english_whql
en directx 9.0b staat op de COD CD (origineel)

hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, thx
laatste video drivers installeren ;)

btw:
Call of Duty is één van de betere WO2 games dat op dit moment te krijgen is. Prachtige sfeer en mooi graphics maken deze FPS tot een groot succes. Een succes dat niet onopgemerkt gebleven is bij Activision want nu blijkt dat het niet zal blijven bij de console ports die beloofd werden voor 2004 maar er zullen ook meer sequels komen op deze game! Dit werd bekendgemaakt na een persboodschap waarin de roadmap van Activision werd voorgelegd.

Activision said it has plans to "franchise" True Crime: Streets of LA "for years to come." A spokesman for the company explained True Crime sequels will branch into different cities. Activision also plans to develop more sequels of Call of Duty beyond the 2004 console ports. The company indicated it's pleased with the direction of Tony Hawk's Underground. IGN surmises that Neversoft will crank out yet another Tony Hawk for 2004.

Hopelijk wordt Call of Duty 2 een waardige opvolger van het eerste deel!
http://games.telenet.be/index.php?newsid=10188

[ Voor 51% gewijzigd door XWB op 12-12-2003 14:36 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
Het lijkt er idd wel op dat je niet met 1 key kunt installen op een lan en dus op meerdere pc's kunt spelen........

Ik kan momenteel vaker helemaal niet spelen omdat hij dan moeilijk doet over de key (terwijl ik orginele game heb). De key is dan gewoon verdwenen uit het options gedeelte, of hij staat er maar toch wil de server hem niet accepten.

BTW, idd ff de game en vidcard-drivers opnieuw installen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als ik hem koop kan ik met 2 man naast elkaar op de ZELDE server met de ZELDE key?

ik hoef geen 2 cod te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
jawel, je moet 2x cod kopen...
waarom zou een key dan ook nut hebben als dat kon, kon iedereen met dezelfde key spelen....

normaal kon je via lan spelen, maar ik heb dit nog niet gezien in het menu.. best jammer want dan kon je met zn 2 spelen (wel op een eigen server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat vin ik nou onzin stelletje uitbuiters daaro:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 17:23:
dat vin ik nou onzin stelletje uitbuiters daaro:(
Onzin? Je koopt een game om hem online te kunnen spelen, zoiets heet beveiliging van eigen producten. Weet je wat pas dom is, die uitspraken die jij maakt over de producenten die hun games proberen te beveiligen. Iedere gebruiker die online wil gamen moet gewoonweg een key van zichzelf hebben.

Wel is het jammer dat CoD niet puur op een LAN kan draaien.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja 220 gulden voor 2 keys dat slaat toch nergus op?

ze moeten gewoon 2 man per key....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 18:24:
ja 220 gulden voor 2 keys dat slaat toch nergus op?

ze moeten gewoon 2 man per key....
Vind dit erg triest om eerlijk te zijn. Dan kan jij dus gezellig een copy maken voor iemand die ook gebruik kan maken van jouw key, echt een beetje dom dat je zelf niet snapt dat dat juist is waarom er maar een key kan werken per CoD aankoop.

[ Voor 30% gewijzigd door Godjira op 12-12-2003 20:15 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 12 december 2003 @ 14:35:
[...]

laatste video drivers installeren ;)

btw:

[...]
dat zijn de nieuwe daarom juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pitbull: Zou je voor het probleem dat je hebt een Spielerij - Problemen & Vragen topic willen maken? We proberen namelijk zoveel mogelijk (technische) vragen uit de grote topics te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
eu.....hoezo geldkloppen ??

Als het mogelijk was om bij elke game met een enkele key op meerdere pc's online te gamen hoefde ik en de buurjongen telkens maar 1 x de gamen te kopen !

Als je denkt dat dat veel is, check de nieuwe ubisoft beveiliging..........die is pas gaaf !!

[oftopic]
Ben nu op mijn werk, post vanacht de link

[ Voor 3% gewijzigd door NitroTec op 12-12-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Zo, heb eindelijk ook CoD MP (Search and Destroy) gespeeld. Wat een sfeertje zeg! Graphics en geluid zijn echt meesterlijk als je het mij vraagt. Ik vind alleen de maps wat minder. Het design is qua graphics leuk, maar ik vind dat de rondes over het algemeen iets te kort duren. Ook vind ik de meeste maps te veel op Urban warfare gericht.

Mijn favo map tot nu toe: - Brecourt _/-\o_

Nu maar hopen dat er nog een berg nieuwe maps aan gaan komen. Die killcam vind ik opzich ook erg cool gedaan. Leuk om vanuit je killer's perspectief te zien hoe je omgelegd wordt.

Op mijn systeem @ 1280x1024 draait het allemaal als een zonnetje (zie specs).

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona Extra
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 13:50
Godjira schreef op 12 december 2003 @ 18:11:

Wel is het jammer dat CoD niet puur op een LAN kan draaien.
euh... ik heb het tot 2 keer toe op een lan gespeelt, dus het kan wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Corona Extra schreef op 13 december 2003 @ 11:57:
[...]

euh... ik heb het tot 2 keer toe op een lan gespeelt, dus het kan wel degelijk.
Hmm, weird... verkeerd begrepen wat er hier werd gezegd dan, denk ik. Heb het zelf nog niet getest. Speel CoD de laatste tijd niet meer, heb hem uitgespeeld en ik wacht op de patch voordat ik weer online ga spelen met dat bunny hopping en simpele snipen dat er nu nog in zit. Speel momenteel Broken Sword: The Sleeping Dragon en Super Mario Sunshine (op de Gamecube, duh...).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello,

ik zie wel eens in de mp gasten met een scrolling name, ik denk dat ze gewoon een scriptje gebruiken, want het is onmogelijk omdat zo snel in de console te doen...

Weet iemand hoe dit programmaatje heet? Of is t een algemeen bekend programmaatje?

Greetz

Jules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Waarschijnlijk zijn dat van die programma-tjes die je ook voor RtcW had.
Ik gebruik ook zo'n proggie om mijn nick een kleurtje te geven enzo.

Weet iemand misschien ook een server met 1 nade en geen sniper rifles ?
Ik zit meestal op de Gameservers.net (?) servers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 18:42

Upke dupke

Oompa Loompa

Mijn exuses Terr, ik weet dat cross posten niet mag, maar ik dacht als ik het quote mag het misschien wel. Maar ook niet. Nogmaals mijn excuses het zal niet meer gebeuren.

(Hoe reageer ik eigenlijk op een PM, ik vind dit type forum zo vreemd kan niks vinden)

[ Voor 92% gewijzigd door Upke dupke op 14-12-2003 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Upke dupke schreef op 13 december 2003 @ 23:50:
(Hoe reageer ik eigenlijk op een PM, ik vind dit type forum zo vreemd kan niks vinden)
Niet B)

[ Voor 94% gewijzigd door M@NIC op 14-12-2003 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 18:42

Upke dupke

Oompa Loompa

Bewijst maar weer eens hoe slecht dit forum is, Imo. Maar goed genoeg off topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien domme vraag maar hoe zoom ik met een sniper? In de menu staat die optie niet...? Heb al alle knoppen geprobeerd.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 01:10:
Misschien domme vraag maar hoe zoom ik met een sniper? In de menu staat die optie niet...? Heb al alle knoppen geprobeerd.. :?
Rechter muisknop misschien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Sec action / atack button :) die zit idd standaard aan rechtermuis knop gebonden

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zitten jullie moeilijk te doen over de serials op LAN... Haal gewoon ff een keygen, denk niet dat ze jullie serials kunnen checken als jullie via het netwerk speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik mis toch wel bepaalde elementen in de MP en sommige maps. Maps als bijvoorbeeld Pavlov, Railyard en docks komen teamplay niet echt ten goede. Iedereen stormt meteen door die gebouwen naar voren en door al die ramen en gaten ben je snipevoer.

Wat mij betreft maken ze meer maps als Hurtgen, Brecourt en Dawnville.
Ook vind ik 'Search and Destroy' niet echt geweldig. De spellen zijn vaak té snel voorbij, maar aan de andere kant is dat ook weer lekker als je net aan het begin meteen word afgeknald.

In Battlefield bijvoorbeeld heb je meerdere vlaggen/spawnpoints te veroveren en gaat het erom welk team de meeste tickets binnen haalt. Dat vind ik persoonlijk een leuke manier van MP gamen, omdat de potjes over het algemeen vrij lang duren en de aanvoer van 're-enforcements' in feite blijft komen zodat de game niet snel saai wordt. Ok...sommige maps zijn te groot voor de goeie battles, maar neem als goed voorbeeld bijvoorbeeld Tobruk!

In CoD worden er in de eerste minuut een hoop afeknald en lopen er nog 3 man over de gehele map om de missie te volbrengen. Wel realistischer misschien, maar imho ook minder leuk. Kortom, ik wil betere maps zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
dan moet je misschien op andere servers gaan spelen ;) :P

[ Voor 7% gewijzigd door MuSeLive op 15-12-2003 16:44 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.