Sherlock schreef op 25 maart 2004 @ 13:35:
Is dit dan een speciale manier van scouten? Zo scout ik eigenlijk altijd, behalve als ik eens een spel wil spelen om "snel succes" te behalen. In dat geval is een bezoekje aan de CM fora ook genoeg voor tientallen goedkope talenten die uiteindelijk wereldsterren worden.
En ja, dat is ook wel eens leuk. Maar niet om al je spellen zo te spelen, dan is er vrij weinig meer aan.
* Sherlock gaat binnenkort maar eens een spel in Scandinavië of de Balkan beginnen, competities waar ik vrijwel geen verstand van heb.
Dat is wellicht een leuke manier om eens een competitie te doen voor jezelf. Nooit aangedacht eigenlijk, terwijl ik er altijd wel scout (Scandinavië dan) Komen leuke spelers vandaan
++
Over dat scouten... Ik laat mijn scouts wel altijd aan de gang gaan... Ze zijn er niet voor niets

Meestal 1e op Volgende tegenstander, 2e op youth players, 3e op mijn eigen divisie waar ik speel, vaak nog 1 op scandinavië en een paar wisselend als ik die mocht hebben. Maar de meeste spelers scout ik zelf. Gewoon de uitslagen doorspitten die je te zien krijgt. egenlijk heel simpel. Indien er een team meer dan 1 keer gescored heeft in 1 wedstrijd, klik ik die wedstrijd aan en wil dan zien welke spelers gescored hebben/assists hebben gegeven. Indien een speler meer dan 1 keer scored/meer dan 1 assist heeft komt ie op mijn shorlist. Indien een speler een 9 of 10 scored, bekijk ik de stats van die speler, indien interssant -> shortlist.
Zo spit ik ook de teamsstats en de playerstats van mijn eigen competitie door en vaak ook die van Engeland, Italië, Duitsland en Spanje.
Zoeken naar spelers die:
• Veel scoren,
• Veel assiste geven,
• Hoge Av. rating hebben,
• Vaak Man-of Match zijn,
• Shots on Target,
En zo nog een paar van dat lijstje.... Even doorkijken en daar vind je 90-95% van de spelers die je wilt hebben.... Verder kijken naar de resultaten van je scouts en een enkel nieuwsbericht.
+++
Eigen voortgang..... Ik ben nog steeds geen kampioen
• Oké één keer dan, mijn 1e seizoen bij TOP
• Daarna gepromoveerd met TOP en 9e in de HCE
• Daarna 2e geworden met TOP in de HCE
• Op 20-12-2006 naar 1860 Munchen over gestapt en heb het seizoen niet kunnen afmaken. (TOP stond dik voor in de HCE, maar toch op doelsaldo werden ze ineens weer 2e

)
• 1860 Munchen behoed voor degradatie, weer begonnen met teamopbouw aldaar en uiteindelijk 11e geworden.
• 2e seizoen met 1860 ging verschrikkelijk lekker, mede dankzij het overnemen van Santa Cruz en Junquiera (allebij van Bayern) Bayern was in financiële problemen en heeft kennelijk veel spelers verkocht. (altijd leuk

)Seizoen helaas net niet kunnen afmaken, op 7-5-2008 naar mijn favo gegaan Manchester United. 1860 Munchen is trouwens fierefluitend kampioen geworden.
• Man Utd, ging slecht... De zoveelste coach al. En met nog 5 wedstrijden te gaan waren er weinig andere mogelijkheden dan 5e worden, Hoger kon niet want de afstand met Arsenal, Chelsea, Tottenham en Newcastle was veeeel te groot. Wel vechten om niet die 5e plaats ook te verliezen. De baan van Bondscoach heb ik afgeslagen, concentreren op kampioen worden in een hoogste divisie, want dat is me (stom genoeg) nog nooit gelukt in deze serie)
• Na was aankopen, verkopen, en intensievere training, gaat het nu lekker. Natuurlijk heeft Man Utd een lekker transfer budget, dus daar hoef je eigenlijk geen zorgen meer over te maken. Doelstelling is kampioen worden (moet kunnen) en UEFA-cup winnen.
De stand, in de afgelopen jaren... Man Utd ging steeds minder presteren

Maar bood mij wel een kans
Stand nu, weinig tegengoals, alleen het scoren mag wat makkelijker
Mijn team nu. Adriano was al gehaald

Mijn aankopen zijn Tevez (Als Van the Man te oud is) Westerveld en Frey gekocht, Barthez heb ik direct laten gaan, was nog wel goed, maar 37 jaar...

Bouma gehaald van Barca en Nihat van Real Sociedad. Op de planning staan nog Jenas van 1860 Munchen

MOET je gewoon hebben

+ nog een AM/F ergens vandaan plukken....
Wedstrijden tot nu toe. 1e werd gewonnen met 2-0, staat er niet niet op

De rest is wel aardig, maar domineren kan nog niet...
If I agreed with you, we'd both be wrong.