And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Sherlock schreef op 03 maart 2004 @ 08:38:
Nee hoor, dit is Óskarsson:
[afbeelding]
Niet mijn plaatje overigens, maar het idee is wel leuk
Ennuh, cow-god, hoe staat het met FC GoT? Hoeveel spelers hebben we al?
If I agreed with you, we'd both be wrong.
ja, je selecteert de competities die jij wilt en dan kun je een club kiezen uit 1 van de door jou geselecteerde competitiesVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 11:15:
Ik wil nu een nieuw seizoen beginnen, met andere competities die draaien op de achtergrond! Maar hoe kan ik ze op de achtegrond draaien? Gewoon selecteren?
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 03-03-2004 11:40 ]
Verwijderd
Een taktiek waarbij de spitsen de 2 verdedigers meeneemt zodat de MC (die naar SC gaat) altijd vrij komt te staan, een foutje in de AI van CM. OP SIgames noemen sommige mensen het een cheat tacticVos schreef op 03 maart 2004 @ 10:42:
Wat is de diablo tactic ?
Dankjewel, het is gelukt. Ik ben nu coach van Ajax (uitteraard) en probeer naar Barcelona/Real te komenVos schreef op 03 maart 2004 @ 11:39:
[...]
ja, je selecteert de competities die jij wilt en dan kun je een club kiezen uit 1 van de door jou geselecteerde competities
Duurt het laden bij jullie ook zolang? Ik wacht al 10 minuten voordat ik weer iets kan doen. Ik run Spanje/Duitsland/Italië/Engeland en Nederland. Database is full. Maar heb geen full details gekozen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 12:04 ]
Verwijderd
Je runt hiervan alle leaques?? Dan duurt het wel ff jaVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 11:51:
[...]
Dankjewel, het is gelukt. Ik ben nu coach van Ajax (uitteraard) en probeer naar Barcelona/Real te komen
Duurt het laden bij jullie ook zolang? Ik wacht al 10 minuten voordat ik weer iets kan doen. Ik run Spanje/Duitsland/Italië/Engeland en Nederland. Database is full. Maar heb geen full details gekozen.
En als ie eenmaal geladen is, gaat het spel ook héél langzaam

Ik heb gewoon (en al bij meerdere gelezen op dit forum) database full en dan een land alle leaques. Dat gaat prima met laden en snelheid van het spel.
Dus van elk competitie de hoogste league nemen?Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 12:13:
[...]
Je runt hiervan alle leaques?? Dan duurt het wel ff ja![]()
En als ie eenmaal geladen is, gaat het spel ook héél langzaam
Ik heb gewoon (en al bij meerdere gelezen op dit forum) database full en dan een land alle leaques. Dat gaat prima met laden en snelheid van het spel.
• Duitsland 1. Bundesliga
• Engeland Premier Division
• Italië Serie A
• Spanje Premier Division
Ja dat is wel verstandigst. Tenzij je aan de slag wil in lagere divisies van die landen.Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 12:17:
[...]
Dus van elk competitie de hoogste league nemen?
• Duitsland 1. Bundesliga
• Engeland Premier Division
• Italië Serie A
• Spanje Premier Division
Dat heb ik in Engeland wel aan staan, maar zeker niet in italie en de rest. Niet te doen anders
Engeland
*Premier Division
*First Division
*etc.
Ik heb overigens ook zo'n tactiek gemaakt als Diablo, daar speel ik nu mee. Dus dit is een cheat tactic? Dat is wel balen eigenlijk, heb er best veel tijd in gestopt, in het ontwikkelen van deze tactiek nadat de 4-3-3 niet meer voldeed...
Ik heb gisteravond nog maar eens een spelletje gedaan, en Heerenveen staat met één been in de halve finale van de CL. Na eerst Chelsea uitgeschakeld te hebben (2-1 verloren uit, thuis 4-0 gewonnen) moest ik vervolgens aantreden tegen Juventus. Door schorsingen en blessures mijn elftal behoorlijk moeten wijzigen, maar thuis toch een 2-1 overwinning uit het vuur weten te slepen. Zoals in de vorige ronde al gebleken is, is dat geen garantie maar ik vind het een redelijke uitgangspositie.
Vlak na de winterstop heb ik in de competitie mijn voorsprong van 11 punten (ong. weet het niet meer precies) laten slinken tot 1 punt. PSV kwam zo snel dichterbij omdat ik enkele wedstrijden achter elkaar verloor. Toen ben ik aan mijn tactiek gaan sleutelen. Nu sta ik weer 4 punten voor, omdat Ajax (die een dramatisch seizoen hebben, ze staan 9e) nog even van PSV won. Daar ben ik ze best dankbaar voor
In mijn zoektocht naar een nederlandse aanvallende middenvelder ben ik beland bij Sigourney Bandjar (Feyenoord) die ik ondertussen voor 2,1 miljoen heb vastgelegd voor komende zomer. Hopelijk voldoet hij aan de (hoge) verwachtingen van mij en mijn scouts.
Tussendoor heb ik ook nog steeds de leiding over het Nederlands elftal. Dit is echt een eitje, als je het vergelijkt met Heerenveen. Alle nederlandse spelers willen naar mijn elftal komen
Daarnaast is het leuk dat je in CM een duo-baan kunt hebben. Het Nederlands elftal bestaat nu voor de helft uit spelers van Heerenveen
Wat dan wel grappig is dat Ralf de Haan (reserve bij NEC) wel wilde komen naar Heerenveen, en nu al een cap en een doelpunt achter zijn naam heeft staan. Bij mij is hij ook bankzitter, maar zoveel rechtsbuitens zijn er niet in Nederland...
Wat ik wel mis binnen CM, is de mogelijkheid van allianties. In werkelijkheid hebben Excelsior en Feyenoord een alliantie, en dat blijkt ook als je 1 van die 2 clubs speelt in het 1e seizoen. Maar dan is het ook over.
Persoonlijk lijkt het me leuk als je op die manier allianties met buitenlandse clubs of met clubs uit de eigen league kunt sluiten. In vroegere versies had je nog wel eens dat een Chairman de boel ineens overnam en een club ineens meer geld had dan daarvoor. Zoals Chelsea in werkelijkheid gebeurde. Jammer dat die opties minder zijn geworden.
Helemaal cool zou het zijn als je ook aandelen aan de beurs kunt zetten, als Man Utd, of ze er juist vanaf halen. (en dan ontslagen worden door koers manipulatie

Of dat je een x belang kunt nemen in andere clubs. Ik zie het al helemaal zitten
Maar nog gaver is het dat je dan als Haarlem alle talenten van Ajax kunt huren!
Dat zou super zijn ja !Sherlock schreef op 03 maart 2004 @ 14:16:
Ja, vooral het samen kopen en/of (ver)huren van spelers mag wel uitgebreid worden. Het lijkt me echt gaaf dat je wanneer je als Ajax speelt al je talenten bij Haarlem kunt stallen.
Maar nog gaver is het dat je dan als Haarlem alle talenten van Ajax kunt huren!
[ Voor 44% gewijzigd door Vos op 03-03-2004 14:24 ]
Post is de tactieken die jullie gebruiken, aub.
Ik heb nog nooit tegen Shaktar gespeeld, maar moet toch te doen zijn lijkt me
Zo speelde ik in het begin...misschien op zoek gaan naar een goede DMC.
LOL, in een online game heb ik ook met ajax van willem II gewonnen met 11-0Vos schreef op 03 maart 2004 @ 14:57:
Dat kan idd ook ja
Net mijn eeste competitie duel afgewerkt, Willem II was flink het haasje
Mijn debuut spelers Keller (16 jarige DC, Duitsland) en Lennon (18 jarige AM RC, Engeland) deden het uitstekend.
[afbeelding]
Ben nu overnieuw begonnen. er draaien nu 4 andere comps op de achtergrond. Engeland/Duitsland/Spanje. Uitteraard allemaal de hoogste divisie.
2 spelers binnen. Óskarsson en Mike Zonneveld. Totaal €3,300.000 Koopje
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 16:45 ]
Weer Ajax nu?
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 18:31 ]
http://gamefiles.blueyond...m0304%20Patch%204.1.4.exeVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 18:30:
Weet iemand ook een mirror waar ik de 4.14 patch kan downen? Die op sigames.com werkt niet.... Gaarne de versie met de timer fix...
is volgens mij incl. timer fix...weet nie 100% zeker
Ben net ingeloot met Juve, Real en Austria Wien. Lastige pot, maar moet te doen zijn.
Pffff net uit tegen RKC, de ene kans na de andere....27 shots, 18 on target....maar niet scoren he. In de 85e minuut penalty, 0-1, oef...
Naja de winst is binnen
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 03-03-2004 19:49 ]
Pffff... 40 dagen. Dat lijkt me een record.. Oké je kunt het bont maken met verliezen, boetes uitdelen en veel eisen van bestuur....Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 16:34:
Is dit al een record? Na 40 dagen ontslagen door Ajax?
Ben nu overnieuw begonnen. er draaien nu 4 andere comps op de achtergrond. Engeland/Duitsland/Spanje. Uitteraard allemaal de hoogste divisie.
2 spelers binnen. Óskarsson en Mike Zonneveld. Totaal €3,300.000 Koopje
Maar als je je best doet... en dan na 40 dagen ontslag

Brrrrr..
*eng*
Wat is die timer fixVos schreef op 03 maart 2004 @ 19:08:
[...]
http://gamefiles.blueyond...m0304%20Patch%204.1.4.exe
is volgens mij incl. timer fix...weet nie 100% zeker
Is er al een fix over dat solliciteren bij andere clubs
Dat is het niet... Ik probeerde iets, en ze ontsloegen mij, omdat ze dachten dat ze geen goede keus hadden gemaakt. Met het uitzoeken van een trainerStiffener schreef op 03 maart 2004 @ 22:18:
[...]
Pffff... 40 dagen. Dat lijkt me een record.. Oké je kunt het bont maken met verliezen, boetes uitdelen en veel eisen van bestuur....
Maar als je je best doet... en dan na 40 dagen ontslag![]()
Brrrrr..
*eng*
Wordt daar misschien dat missende cijfertje mee bedoeld bij de tijd?Stiffener schreef op 03 maart 2004 @ 22:18:
[...]
Wat is die timer fix
Is er al een fix over dat solliciteren bij andere clubs
Voor zover ik weet heb je maar twee versies van 4.1.4:
1 met een history bug en 1 zonder history bug.
De history bug hield in dat je wedstrijden niet meer terug kon kijken na een paar weken.
Ennuh, BMWM3, wat heb je gedaan om na 40 dagen al ontslagen te worden? Wat heb je uitgeprobeerd? Heb je een nieuwe tactiek uitgevonden, 0-5-5 ofzo? Of heb je alle publiekslievelingen te koop gezet? Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd!
Ik probeerde meer geld te vragen voor transfer. En deed geen ultimatum. Opeens, zag ik een bericht staan. "Board AFC Ajax Sack Jeffrey Willems".Schumi4ever schreef op 03 maart 2004 @ 23:30:
Wat probeerde je dan? Ultimatum omdat je meer geld wilde?
Verwijderd
Je probeerde meer geld te halen voor een transfer? Kom op zeg! Je speelt nu al voor de 4e x (?) op rij met AJAX, en nog steeds niks gepresteerd volgens mij. Vergeef me als ik er naast zitVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 11:57:
[...]
Ik probeerde meer geld te vragen voor transfer. En deed geen ultimatum. Opeens, zag ik een bericht staan. "Board AFC Ajax Sack Jeffrey Willems".
Ik speel nu met Charlton (ook voor de 3e keer moet ik eerlijk bekennen
Ik las net dat men het erover had dat het leuk zou zijn als je een samenwerkingsverband kon starten tussen twee clubs. Het is idd jammer dat dat niet gaat (zoals met feyenoord en excelsior). Maar de oplossing, maak zelf je samenwerkingsverband (duh
Dat is zo wat je zegt, maar moet wel inkopen doen, omdat Sonck, Zlatan en Sneijder veel te vaak geblesseerd zijn of te moe.Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 12:16:
[...]
Je probeerde meer geld te halen voor een transfer? Kom op zeg! Je speelt nu al voor de 4e x (?) op rij met AJAX, en nog steeds niks gepresteerd volgens mij. Vergeef me als ik er naast zitSowieso waarom moet je meteen van alles kopen bij AJAX? Je hebt een prima team, wat hoogstens voor de breedte het eerste jaar wat kan gebruiken - maar je hebt ook nog genoeg jeugdspelers.
Verwijderd
FoutSherlock schreef op 04 maart 2004 @ 10:13:
[...]
Wordt daar misschien dat missende cijfertje mee bedoeld bij de tijd?
Voor zover ik weet heb je maar twee versies van 4.1.4:
1 met een history bug en 1 zonder history bug.
De history bug hield in dat je wedstrijden niet meer terug kon kijken na een paar weken.
Ennuh, BMWM3, wat heb je gedaan om na 40 dagen al ontslagen te worden? Wat heb je uitgeprobeerd? Heb je een nieuwe tactiek uitgevonden, 0-5-5 ofzo? Of heb je alle publiekslievelingen te koop gezet? Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd!
4.1.3 had een history bug die gemaakt is. 4.1.4 heeft een timerfix. Als het goed is mis je een cijfer linksboven in. Die is gefixed met een nieuwe .exe
Nu zit er ook een fout in 4.1.4 kwa solliciteren. 4.1.4 zou de laatste patch zijn, maar omdat dit zo een grote bug is, hebben ze bekend gemaakt 4.1.5 te releasen. Hier zijn ze nog mee bezig.
I stand corrected. Alhoewel ik het wel goed had dat die timerfix dat missende cijfertje bij de tijd wasVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 12:38:
[...]
Fout
4.1.3 had een history bug die gemaakt is. 4.1.4 heeft een timerfix. Als het goed is mis je een cijfer linksboven in. Die is gefixed met een nieuwe .exe
Nu zit er ook een fout in 4.1.4 kwa solliciteren. 4.1.4 zou de laatste patch zijn, maar omdat dit zo een grote bug is, hebben ze bekend gemaakt 4.1.5 te releasen. Hier zijn ze nog mee bezig.
Maar belangrijker (nu je hier weer post): Hoe staat het met FC GoT? Hoeveel spelers heb je nog nodig voordat je nieuwe screenies kan/wil maken?
Verwijderd
Dan is het team compleet
Ik moet nog steeds de laatste 2 spelers toevoegen. Maar sinds er geen echte haast achter zit, sinds we nog steeds 5 spelers moeten hebben.
Ben nu net een game begonnen met AGOVV
Die 4.1.5 mogen ze van mij snel uitbrengenVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 12:38:
[...]

Als die uit is installeer ik hem meteen. Kon dat nou wel of niet in een lopend seizoen
Verwijderd
kon bij de vorige patches wel, dus met die hopelijk ookStiffener schreef op 04 maart 2004 @ 14:08:
[...]
Die 4.1.5 mogen ze van mij snel uitbrengenIk heb nu al gehad met die bug..
Als die uit is installeer ik hem meteen. Kon dat nou wel of niet in een lopend seizoen
wat is die solliciteer bug?
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 04-03-2004 14:26 ]
Verwijderd
Pas je manier van trainen eens aan voor deze spelers! Dan zullen ze ook minder moe en geblesseerd zijn!!! Heb het zelf ook gehad, training aanpassen -> minder fysiek en meer techniek, en ze waren beterVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 12:21:
[...]
Dat is zo wat je zegt, maar moet wel inkopen doen, omdat Sonck, Zlatan en Sneijder veel te vaak geblesseerd zijn of te moe.Dus daarom wilde ik het gewoon proberen. Was toch in het begin, dus niet proberen is altijd mis.
Verwijderd
Met 4.1.2 kon je applyen voor een baan. Na 4.1.3 moet die baan aangeboden worden anders kun je niet van club switchen.Vos schreef op 04 maart 2004 @ 14:25:
[...]
kon bij de vorige patches wel, dus met die hopelijk ook
wat is die solliciteer bug?
Als jij nu applied voor een leegstaande job, dan blijft die positie leeg.
Leuk heh BUGS
download
[ Voor 67% gewijzigd door Sebastiaan op 04-03-2004 15:35 . Reden: linkje erbij ]
Mooi ik zet hem in de OP. Bedankt seb_
Edit:
Toegepast.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 17:09 ]
Verwijderd
Je heb 4.1.4 nodig om die patch te draaien.Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 17:08:
[...]
Mooi ik zet hem in de OP. Bedankt seb_
Edit:
Toegepast.
Dus is niet slim dat je alleen 4.1.5 neerzet
edit:
Vos > Yup, versie 4.1.5 is save compatible.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 18:31 ]
hmm ik heb net mezelf aangeboden om ook t NL elftal te trainen naast ajax, en kreeg meteen bericht dat ze t hadden ontvangen en ze zouden nadenken. na ongeveer een week zeiden ze dat ik t NL elftal mocht managen als ik wilde...t werkt dus bij sommige clubs of in sommige situaties welVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 14:41:
[...]
Met 4.1.2 kon je applyen voor een baan. Na 4.1.3 moet die baan aangeboden worden anders kun je niet van club switchen.
Als jij nu applied voor een leegstaande job, dan blijft die positie leeg.
Leuk heh BUGS
Assumption is the mother of all failures
Misschien geldt het alleen voor clubs en niet voor Nationale ElftallenVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 19:58:
heb je de nieuwe patch geinstalleerd?
Of was dat met 4.1.4?
Patch heb ik net geinstalleerd, en werkt tot nu toe, zonder problemen met mijn saved game. De rest merken we later wel
[ Voor 21% gewijzigd door Loft op 04-03-2004 22:11 ]
4.1.4Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 19:58:
heb je de nieuwe patch geinstalleerd?
Of was dat met 4.1.4?
Assumption is the mother of all failures
ze zeggen dat het unlikely was, niet impossibleWe are pleased to announce that we have now made available a further patch for CM 03/04 v4.1.5. In order to install this YOU SHOULD ENSURE YOU HAVE ALREADY INSTALLED 4.1.4
This patch does NOT include all the fixes of the previous patches in an effort to give you a smaller download size. The following is fixed:
- Fixed editor problems with staff and regenerated player names
- Tuned player regeneration
- Fixed bug which meant human players were unlikely to obtain jobs by application
- Fixed bug where the International managers would count virtual players when checking the squad size
- English monthly awards now don't get cleared down at the end of the Russian season
Jajaja, uit bij Juventus in de kwartfinale van de CL, uitslag: 0-2. Oftewel Heerenveen is door naar de halve finale, waar Bayern München de tegenstander zal zijn.
PSV verliest in de competitie, waardoor het gat ineens weer 9 punten is, met nog 5 wedstrijden te gaan. Ik kan er helaas niet optimaal van profiteren, omdat de wedstrijd tegen Bayern voor de deur staat, en 4 wedstrijden in 11 dagen gaat een aantal basisspelers niet in de koude kleren zitten. Dus voor de wedstrijd tegen Roda (4e op de ranglijst) stel ik alleen spelers op die niet in aanmerking komen voor de CL-wedstrijd. Het gevolg is een 0-0, waardoor de voorsprong op PSV terugloopt tot 7 punten, met nog 4 wedstrijden te gaan. De afgelopen seizoenen was ik in deze fase van het seizoen al zeker van het kampioenschap, maar toen liet ik Roncatto, Todorov en De la Cuesta heel het seizoen meespelen, waar ik nu ook regelmatig Van Leeuwen, Babel en Dickhoff opstelde.
Dan de uitwedstrijd tegen Bayern München: heel de eerste helft balbezit voor Heerenveen, en ook een aantal kansen. Zonneveld en Knijnenburg zijn echter te gehaast in de afronding, en Oskarsson faalt oog in oog met Kahn. Dan is het plotseling toch raak: in de 37e minuut kopt Todorov een voorzet van Roncatto keihard achter de verbouwereerde Kahn. Gelijk daarna krijgt Roncatto een levensgrote kans om me op een riante 0-2 te zetten, maar ook hij faalt oog in oog met Kahn. Dan wordt het dus even uitspelen totdat het rust is. Helaas had Sebastian Saja andere plannen, hij komt uit bij een lange trap van achteruit, en laat de bal van zijn borst stuiten in plaats van hem te pakken (was nog binnen de 16). Voor Serhat was het vervolgens een koud kunstje om de bal over Saja heen te lobben
Dan de tweede helft, waarin er eigenlijk vrij weinig gebeurt. Bayern zet wel aan, maar dit leidt niet tot echte kansen. Vanuit het niets staat het in de 84e minuut opeens 1-2: Todorov staat plotseling vrij voor Kahn en wat anderen niet lukte, lukte hem deze keer wel: hij schuift de bal langs Kahn in het doel. Vreemd genoeg komt deze voorsprong niet meer in gevaar, een 2-1 uitoverwinning bij Bayern!! De finale lonkt, eeuwige roem en glorie binnen handbereik
Oh ja, we hadden ook nog het Nederlands elftal he, lastige wedstrijd tegen IJsland. Omdat Robben niet echt overtuigde als linksbuiten stel ik Patrick Ax op, die al na 10 minuten de 1-0 laat aantekenen. Rond de 30e minuut schiet Van Bommel op voor hem kenmerkende wijze van afstand de 2-0 binnen. Kenmerkend bij het Nederlands elftal dan he, want bij PSV lukt het hem niet zo. Na de 2-0 zakt het peil van de wedstrijd naar een bedenkelijk niveau, en IJsland zet aan om de aansluitingstreffer te maken. De rust wordt echter zonder kleerscheuren gehaald, en ook na de rust hetzelfde beel: IJsland zet aan, maar kan niet tot kansen komen. Eén keer verschijnt Gudjonsson (naast Oskarsson in de spits bij IJsland) voor Stekelenburg, maar deze redt bekwaam en houdt voorlopig de serie zonder tegendoelpunten in stand. In de 93e minuut zet IJsland nog één keer aan, maar de bal wordt onderschept door Zonneveld (die ik vanwege een schorsing van Klompe centraal achterin heb opgesteld). Zonneveld verstuurt een prachtige pass "over de hele" om zo Ax te bereiken, die twee man van zich afschudt en doorloopt richting het doel. De koele schuiver in de lange hoek betekent de 3-0 en meteen hierna fluit de scheids af. 5 wedstrijden gespeeld, 15 punten, 17 doelpunten voor en nog steeds 0 tegen. De voorsprong op de nummer twee (ondertussen Polen) bedraagt inmiddels 7 punten. Je zou zeggen dat het EK van 2008 niet meer aan onze neuzen voorbij kan gaan!
[ Voor 98% gewijzigd door Sherlock op 06-03-2004 19:55 ]
Verwijderd

Ik heb ook de tweede ronde van de CL gehaald, tweede in de groep achter Milan. In de beker helaas al uitgeschakeld door Heerenveen. Ajax 2 zit wel in de halve finale.
Belangrijkste aankopen: Braathen, Diope, Zonneveld. Ik heb Wamberto en Sikora (aan Bayern) inmiddels verkocht.
Mij valt op dat een aantal spelers tegenvalt, met name Ibrahimovic, Sneijder, Van der Vaart (speelt wel redelijk, maar niet wat je ervan mag verwachten), Pienaar. Deze zullen dus waarschijnlijk verkocht gaan worden.
Ik had in de winterstop Romario aangetrokken (leek me wel aardig als pinch hitter), breekt ie een week voor de transfer zijn been (5 maanden uitgeschakeld), en komt ie niet door de keuring
Verder stappen de spelers makkelijk naar de pers om hun beklag te doen, omdat ze niet spelen (Lobont, Pasanen, Pienaar). Is geen probleem, meteen naar de reserves, en de volgende stap is de transferlijst. Als je dan weer met ze gepraat hebt, zijn ze weer poeslief, maar lang duurt dat meestal niet.
Tja, ik dacht dat we nog wel een DC konden gebruiken, maar anders zet je ze maar op de bank hoor
Nog maar twee spelers te gaan! Wie biedt zich aan?? Ziggy?? Peter_o? Oh nee, die vonden het maar niks he...
LOL @ hoedjevanpapier, maar eerlijkheidshalve wel NOFI tegen Ziggy en peter_o
[ Voor 10% gewijzigd door Sherlock op 05-03-2004 10:45 ]
Misschien is het handig als je de GoT nicks bij die namen zetSherlock schreef op 05 maart 2004 @ 10:31:
[...]
Tja, ik dacht dat we nog wel een DC konden gebruiken, maar anders zet je ze maar op de bank hoorVoordeel is wel dat je je DC's op hard tackling kunt zetten, omdat je er toch genoeg hebt
Nog maar twee spelers te gaan! Wie biedt zich aan?? Ziggy?? Peter_o? Oh nee, die vonden het maar niks he...
edit:
LOL @ hoedjevanpapier, maar eerlijkheidshalve wel NOFI tegen Ziggy en peter_o
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Verwijderd
Die 3 gasten zijn allemaal geen tweakers.
Ik kan zelf ook wel 5 gasten bedenken.
Het is leuk dat hij ze kent uit Middelburg, maar het is een GoT team en niet vrienden van GoT
Verwijderd
Oke jongens, dan doe ik voor jullie meeVerwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 13:57:
ik niet.
Het is leuk dat hij ze kent uit Middelburg, maar het is een GoT team en niet vrienden van GoT

, 17-10-1986, geboorteplaats Amsterdam
Ik heb zelfs even bij AJAX gespeeld (7 jr was ik toen), altijd rechtsback
Verzin zelf maar stats
Verwijderd
André de Waal, 28-05-1981, geboorteplaats Amersfoort. AM RLC stats:
20
Acceleration
Long shots
Finishing
Technique
15
Dribbling
Heading
Pace
Crossing
10
Tackling
Marking
Creativity
Influence
Succes!
GoT team is zeker leukerVerwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 13:57:
ik niet.
Verwijderd
Peter Overmars, Terwolde, 20 oktober 1986
Rechtsbenig
MRC
20:
Techniek
Passing
Positioning
workrate
15:
Crossing
Creativity
Pace
Off the ball
10:
accelration
Influence
Determination
Marking
Zeg dat dan eerder! Ik heb het zelfs nog gevraagd wat jullie ervan vonden!Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 13:57:
ik niet.
Ik ben het er wel mee eens hoor, maar ja, ik wilde eigenlijk wel eens beginnen. (Krijg namelijk een of andere klotefoutmelding in mijn spel met Heerenveen. (Array access out of bounds)
Ojeee. en heb je een 2e gesaved file ?Sherlock schreef op 06 maart 2004 @ 19:21:
[...]
Zeg dat dan eerder! Ik heb het zelfs nog gevraagd wat jullie ervan vonden!
Ik ben het er wel mee eens hoor, maar ja, ik wilde eigenlijk wel eens beginnen. (Krijg namelijk een of andere klotefoutmelding in mijn spel met Heerenveen. (Array access out of bounds)
Ik heb ook wel eens een corrupte file/data gehad en sinds die tijd zorg ik voor een 2e file gesaved.
Nee, ik zorg er altijd gewoon voor dat ik regelmatig save, en nu is het dus over... Vroeger (in de CM3 tijd) had ik dat wel vaak, maar ik vond het iets te veel moeite om het weer te doen. En ik heb er eigenlijk al tijden geen last meer van gehad, dus ik vond het ook niet zo nodig.Stiffener schreef op 06 maart 2004 @ 21:09:
[...]
Ojeee. en heb je een 2e gesaved file ?
Ik heb ook wel eens een corrupte file/data gehad en sinds die tijd zorg ik voor een 2e file gesaved.
Wel klote als het gebeurdSherlock schreef op 06 maart 2004 @ 22:01:
[...]
Nee, ik zorg er altijd gewoon voor dat ik regelmatig save, en nu is het dus over... Vroeger (in de CM3 tijd) had ik dat wel vaak, maar ik vond het iets te veel moeite om het weer te doen. En ik heb er eigenlijk al tijden geen last meer van gehad, dus ik vond het ook niet zo nodig.

Nu CM op een andere PC draait heb ik nog geen problemen gehad, maar ik save wel dubbel...
Succes!

Ik zal vanmiddag ofzo nog wel een paar screenshotjes maken van een paar dingen en die gewoon naar mijn eigen webspace uploaden waar de de plaatjes niet verdwijnen
Nee, dat doet de uploader niet... Mijn plaatjes zijn ouder dan die van de anderen. Mijn nummers zijn ouder dan die van de anderenseb_ schreef op 07 maart 2004 @ 10:42:
het lijkt erop dat die rotterdawm uploader de plaatjes na een tijdje weghaalt.
Ik zal vanmiddag ofzo nog wel een paar screenshotjes maken van een paar dingen en die gewoon naar mijn eigen webspace uploaden waar de de plaatjes niet verdwijnen
Verwijderd
Volgens mij is dat al een keer besproken.Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 13:05:
al enige tijd ben ik bezig met cm en ik vroeg me af wat iedereen met de training opties doet. houden jullie deze standaard of worden ze helemaal verandert ?
Zelf verander ik de trainingen wel. Standaard zijn ze een aantal afternoons vrij en ook op zaterdag en zondag vrij. Ik vul alles met trainingen, maar wel zodaning dat het totale team zoveel mogelijk beter wordt. Wel uitkijken als je een smalle selectie hebt, omdat blessures makkelijker komen soms.
KLIK
ook de link van deze site naar cmgreece is heel nuttig
Ik laat dit door mijn ass.manager doen, eigenlijk omdat ik te lui ben om het uit te zoekenVerwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 13:05:
al enige tijd ben ik bezig met cm en ik vroeg me af wat iedereen met de training opties doet. houden jullie deze standaard of worden ze helemaal verandert ?
Ik dus ook, alhoewel ik telkens zoiets heb van: nu ga ik het zelf doen. En dan heb ik er toch geen zin in en ga ik weer verder met de wedstrijden...Vos schreef op 08 maart 2004 @ 15:06:
[...]
Ik laat dit door mijn ass.manager doen, eigenlijk omdat ik te lui ben om het uit te zoeken

Daarom gebruik ik gewoon mijn eigen schema's, just in case
In de competitie ging het wel aardig. Tot de winterstop stond ik steeds rond de top 3. Daarna had ik mijn tactiek iets aangepast, en dat resulteerde in het kampioenschap. Mijn tactiek is een 4-4-2 met aanvallende vleugels. In de beker was ik de verrassing van Nederland. Ik had wel een gunstige loting, dat moet gezegd worden. Maar in de finale versloeg ik Feyenoord met 4-2. Oftewel kampioen, en bekerwinnaar. En daarbij nog eens Uefacup. Transfervrije spelers die ik overnam waren: Yuri Rose, Lettinga, Bouchiba. Verder komt Breinburg me in de winterstop versterken voor maar 50k. Als klap op de vuurpijl kon ik het van de 1.1 miljoen die ik van het bestuur kreeg Cerci bij AS Roma weghalen. Dit kon net een paar weken voordat zijn contract geldig was. De prijs was 950k, een hele grote prijs voor een klein clubje uit Rotterdam.
Het nieuwe seizoen begon rustig, met wat oefenduels en de Supercup tegen PSV. Deze wedstrijd verloor ik met 2-1...In de competitie gaat het wel erg goed. Ik ben na 9 ronden nog steeds ongeslagen, en sta ook al 11 punten voor op de nummer 2. In de Uefa Cup versloeg ik in de eerste ronde Sliema Wanderers met 13-1 over 2 wedstrijden. In de tweede ronde was het Celtic dat ik ontving. Uit werd het 3-2 voor mij, en thuis was het wederom deze uitslag. Hoogtepunt was de bekerwedstrijd uit tegen EVV??? Met een 18-0 overwinning kwam ik een ronde verder in de beker. Echte toppers in mijn team zijn Orri, Porraninson (of zoiets) en El Hamdaoui.
Achterin speel ik nagenoeg nog hetzelfde als in het begin. Met een achterhoede van Varkevisser GK, Breuer L, de Haan, de la Cuesta, Buijs doe ik het vrij aardig.
Speerpunt voor de nieuwe transferperiode is toch het halen van een betere keeper. Ik heb mijn scouts al over de velden zien struinen, dus dat zit wel goed.
Wordt vervolgd...
hoedjevanpapier schreef op 09 maart 2004 @ 10:55:
Hoogtepunt was de bekerwedstrijd uit tegen EVV??? Met een 18-0 overwinning kwam ik een ronde verder in de beker. Echte toppers in mijn team zijn Orri, Porraninson (of zoiets) en El Hamdaoui.
Wordt vervolgd...
Heb je een screenshot daarvan
Verwijderd
Komt allen op IRC voor een spelletje CM03/04 online (Nederlandse Competitie)
Start mIRC op( http://www.mirc.com ) en zodra is ie opgestart klik op de link hieronder
irc://irc.tweakers.net/cm0304
Selecteer de optie change servers and join channel
of voeg mij toe op MSN.
MSN staat in mijn profiel.
Profiel hier
Je hoeft er niet altijd te zijn.
De game word gewoon gestart als er minimaal 3 man zijn en als je zin heb join je IRC of MSN en dan kan je joinen, maar nooit zomaar joinen voor ik weet dat je wilt joinen, kan crashes veroorzaken.
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 15:31 ]
Heej koeiengod, hoeveel spelers hebben we al voor FC GoT? kan niet op IRC komen, zit op mijn werkVerwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 15:19:
Oproep!
Komt allen op IRC voor een spelletje CM03/04 online (Nederlandse Competitie)
Verwijderd
Ik heb net geformateerd en nog geen zin gehad om de mensen toe te voegen
komt allemaal wel goed

Met deze selectie:

[ Voor 29% gewijzigd door hoedjevanpapier op 10-03-2004 08:53 ]
Verwijderd
De europese campagne gaat buiten verwachting goed: ik sta in de halve finale tegen Milan. Ik heb na de groepsrondes eerst Bayern Munchen uitgeschakeld, thuis gelijk, uit na verlenging gewonnen. Daarna hetzelfde verhaal tegen Manchester United, thuis 0-0 (met pijn en moeite, dat wel). Uit ook verlenging, en in de tweede helft van de verlenging scoorde Braathen twee keer. Meestal speel ik in de ruitformatie (4-4-2), met
Stekelenburg
Trabelsi, Mexes, Heitinga, Maxwell
Diope of Absalonsen (MR), Galasek of Yakubu (DMC), Van der Vaart (AMC), Zonneveld (ML)
Robinho en Braathen
Reserves: o.a Sonck, Padoin, Litmanen
Thuis speel ik (afhankelijk van de tegenstander) meestal 4-3-3
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 09:44 ]
Prachtig
Die kakalov en todorov zijn wel handy, maar die koop ik niet (meer). De La Cuasta kwma in het laatste seizoen naar TOP, maar vlak daarna heb ik een baan bij 1860 Munchen aanvraad, waar de boel inmiddels op rolletjes loopt.
Bayern heeft financiële problemen, niet failliet, maar "in debt"... dus kon ik Santa Cruz voor een zacht prijsje overnemen

TOP had trouwens Junqueira aan Bayern verkocht, voor veel geld. Dus heb ik overgenomen voor 3,8 mln + 3,8 mln na 10 westrijden + een andere speler. (Benjani uit Zimbabwe)
Loopt met 1860 Munchen nu eindelijk... Start was lastig met 2 gelijke spelen in de eerste 3 wedstrijden. Daarna alle wedstrijden gewonnen. (12 stuks) Vorig seizoen werd ik aangesteld, maar kon ik weinig meer uitrichten dan zorgen dat ze niet degradeerden, wat trouwens ook mijn opdracht was. Niet degraderen en bouwen aan nieuwe squad. 1e Ging goed... 2e is in volle gang..
Christian Tiffert verkocht inmiddels
Bojinov, gratis van Lecce overgenomen. Kallon van Inter gekomen voor 7,5mln met een spelersruil. En Agaonzo voor 7,5 mln verkocht aan Leverkussen.... Ik vond hem niet in het team passen, daar schiet hij de 1 na de ander erin

Maaaaar... Goede nieuws is. Robben komt !!!

Maar dat zal hij wel waard zijn/worden denk ik. Verder nog wat 'kleine' tranfsfer gedaan.... Kirch voor 6mln naar Dortmund laten gaan.. cherundolo naar Stuttgart voor 1,9mln + 4mln future fee.
Kortom.... flinke handel, maar de zaken gaan goed
[ Voor 25% gewijzigd door Loft op 10-03-2004 17:42 ]
http://www.hildenbrant.demon.nl/realmadrid.JPG
Me elftal na 1 seizoen real madrid
Alles gewonnen, 7 doelpunten tegen in de competitie..
Int begin Lució en Bouma voor allebei 15m gekocht.
Gratis getekend: Henry, Davids, Deco, Barry
In de zomer gekocht: Samuel 42,5m en Nesta 30m
Verkocht: Roberto Carlos 22,5m
Topscorers:
wedstrijden goals assists
Ronaldo: 53 46 16
Raul: 54 48 19
Assists:
Figo: 48 0 16
Beckham: 56 4 14
Best of the rest: Zidane, Helguera, Lucio
Heel het team is top