[PC-CDROM] Championship Manager 2003-2004

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.392 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908

Topicstarter
Championship Manager 2003-2004

:) Geschiedenis:

Na Championship Manager 4 (2003) komt er nu een opvolger op de markt, en wel eind november dit jaar. Na de successen van CM 00/01 | 01/02 | CM4 komt dus nu Championship Manager 2003-2004 (CM 03/04) uit. Met heel veel nieuwe opties. Die kunnen jullie opmerken in de screenshots hieronder!!

:) Features Championship Manager 2003-2004:

Improved media module
Player to player relationships
Updated data for the 03/04 season
New Intuitive training system - effects of training now visually indicated on player profile screen
Improved match engine with more commentary, better AI, weather effects and inclusion of visual status indicators
Goal of the month and season awards

:) Patches:

Versie 4.1.4
Match

• Fixed network game bug where client scorelines differed to server due to clash of post and pre 4.1.3 tactics
• Fixed 4-4-1-1 and 4-2-3-1-dk
• Full match mode now skips "dead time" again
• Fixed problem where user couldnt make a sub immediately after certain incidents
• Fixed obscure crash that occured when human's goalkeeper red carded
• Improved storage lifetime of match stats for background leagues and ED1/ISB level matches in foreground

Match AI v224

• Cut down on hurried and pointless hopeful passes from decent players
• Improved shooting AI...more range of different shots
• Improved computer team AI when utilising free role wide players eg Pires
• Made fiery and temperamental players more likely to dissent or lose temper
• Tweaked player clean through detection AI
• Slight tweaks to goalkeeper saves
• Improvement in short and medium range pass accuracy
• Less short goal kicks from keepers unless asked to in tactics
• Slightly better player turning on ball AI when near own goal
• Less backpasses drifting out for corners
• Fixed certain incidents of central defenders going for unwise attempts to intercept the ball on the wing
• Made condition have a small effect on injury proneness in match
• Toned down long throws

Game

• Pre-game injuries now are set up again.
• Swiss players no longer need work permits to play in the UK.
• Fixed russian players getting transferred far too cheaply.

Screens

• Fixed display of custom stadium pictures on match day
• Load list options on player search screen now hidden instead of being disabled for certain sections.
Download Version 4.1.4

Versie 4.1.5
We are pleased to announce that we have now made available a further patch for CM 03/04 v4.1.5. In order to install this YOU SHOULD ENSURE YOU HAVE ALREADY INSTALLED 4.1.4

This patch does NOT include all the fixes of the previous patches in an effort to give you a smaller download size. The following is fixed:

• Fixed editor problems with staff and regenerated player names
• Tuned player regeneration
• Fixed bug which meant human players were unlikely to obtain jobs by application
• Fixed bug where the International managers would count virtual players when checking the squad size
• English monthly awards now don't get cleared down at the end of the Russian season.
Download Version 4.1.5

:) Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2406.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2410.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2412.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/todorov.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/k.vegting/wow2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/k.vegting/wow.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/cm0304.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2039.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2048.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/1948.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2013.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~tol00293/cm.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/knoester.verbove/CM/CM_overview_domestic.JPG Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/knoester.verbove/CM/CM_overview_honours.JPG Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.klunder/Ongeslagen.JPG

:) FC GoT (Gathering of Tweakers:

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~cow-god/cm18.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~cow-god/cm19.jpg

Screenshots made by: BMWM3, Vos, Stiffener, Poghi, Sherlock, Nywuob, Seb_, Japser

:) Systeem Specificaties:

Coming Soon!

:) Championship Manager 03/04:

Eidos and Sports Interactive announce that Championship Manager: Season 03/04 has ‘gone gold’ and will be released on 21st November. For those who can’t wait to feed their addiction the ‘half-season’ playable demo will be available today from this website

Championship Manager: Season 03/04 is the most realistic football management game ever and includes a whole host of new features and improvements aimed to bring you even closer to the touchline. Be it four new leagues, a pre-game database editor, the ability to view previously saved matches and updated player, team and competition data for the 2003/2004 season, the game has everything from the stress of dealing with feuding players to the ecstasy of winning the league.

Championship Manager is the undisputed market leader in football management games. The previous game in the series, Championship Manager 4, became the fastest selling PC game in UK history generating sales of 124,627* in its first week of release (*source: Chart-Track).

Ondertussen is CM 03/04 voor €49,95 te koop bij de bekende verkoop adressen*

* Free Record Shop, Intertoys, Bart Smit, Dixons, Music Store en veel meer

:) Links:

TheDugout -> Voor tactieken, spelers en veel meer.

:) Frequently Asked Questions (FAQ):

Ik wil ook screenshots plaatsen, hoe doe ik dit op de beste manier?
Maak je screenshots en upload ze op deze site: -> Rotterdawm Uploader. Lees de instructies. Kopieer en plak de link in je bericht en zet deze tags erbij. ( zie hieronder ).

code:
1
 [img=600,480]Link plaatje[/img]

Made by: BMWM3™

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 04-03-2004 17:32 . Reden: Nieuw layout en screenshots ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Over de demo 1 plus- en minpunt

• Het downloaden van de demo is de moeite waard! (+)
• De demo duurt helaas maar 6 maanden. (-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:12

Japser

Jeej!

Goeie openingspost :)

Ik doe nooit demo's van CM downen, op een of andere manier wil ik mijn voorpret niet verpesten om alvast te beginnen met een of ander Engels clubje. Ik heb volste vertrouwen in dat we een stabiel, up to date en verslavend spel gaan zien!

En voor mij wordt t helemaal leuk, want ik mag beginnen in de GG Divisie!! :( :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 19:32

Christiano007

Ich bin der champion

Anoniem: 85908 schreef op 11 november 2003 @ 22:01:
Over de demo 1 plus- en minpunt

• De demo duurt helaas maar 6 maanden. (-)
Das altijd al zo geweest....

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Japser schreef op 11 november 2003 @ 22:49:
Goeie openingspost :)

Ik doe nooit demo's van CM downen, op een of andere manier wil ik mijn voorpret niet verpesten om alvast te beginnen met een of ander Engels clubje. Ik heb volste vertrouwen in dat we een stabiel, up to date en verslavend spel gaan zien!

En voor mij wordt t helemaal leuk, want ik mag beginnen in de GG Divisie!! :( :*)
Help me even... GG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58551

Wat is nou weer GG????
Voor de rest lekker wachten totdat cm uit komt en dan voorlopig niet meer naar bed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Gouden Gids Divisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:05

Sherlock

No Shit

GG = Gouden Gids

edit: huh? dat stond er 20 minuten geleden ook al! Wakker worden! :z :Z

[ Voor 71% gewijzigd door Sherlock op 12-11-2003 08:48 ]

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Owh wat stom, ik had d'r helemaal niet aan gedacht :X

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-06 01:00

Sebastiaan

....

Heh, ik kan nu eens in de eredivisie beginnen met ADO

Anoniem: 12587

Gister begonnen met Chelsea maar die hebben een goed team!! win alles met
3 - 0 en meer!! zelfs tegen manchester en arsenal!

Alleen haisselbaink valt tegen. jesper gronkjaer speeld heel goed.

zijn er verder nog spelers die aanbevolen worden? talenten die niet duur zijn?

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
dit word echt weer zo'n erge verslaving, dit is echt gamen tot in de vroege uurtjes of was het late, :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 19:33

jOzh

Sweet dude!

Aargh, de full is veels te langzaam! Goed, ik heb geen high-end pc (athlon 1400, 512 MB ram) maar CM4 draaide nog wel acceptabel met de Engelse, Italiaanse, Duitse, Franse, Spaanse en Hollandse competities. Daar gaat hopelijk snel een patch voor komen...

Verder ben ik tot nog toe wel positief, de kleine bugs uit CM4 zijn nu weg, je kunt zelf weer de draw zien van bijvoorbeeld de champions league, de optie past meetings is terug.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jOzh > Hey, heb je de topic gevonden ;) . Heb jij de full al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 85908 schreef op 16 november 2003 @ 11:22:
jOzh > Hey, heb je de topic gevonden ;)
Hehe, zal voortaan wat beter zoeken :Y)
Heb jij de full al?
Jep, is sinds gisteren 'te vinden'

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb hem ook en de snelheid valt me zó enorm vies tegen.

Het saven gaat prachtig snel, maar een uur over doen om een week of 2 verder te komen in het spel is toch wel erg matig. (dit is bij mij en anderen het geval op het sigames.com forum), maar bij anderen gaattie juist heel snel vergeleken met CM4.

Als ik de snelheid mocht kiezen zou ik op dit moment voor CM4 gaan want die VLIEGT door de weken heen vergeleken met 03/04 bij mij, en ik heb toch echt dezelfde pc als bij CM4

Ik heb database op large
Nederland
Spanje
Engeland
Italie
Zweden
Argentinie
als leagues

Ik heb dezelfde pc als ik met cm4 speelde...

AMD athlon +2100
80 GB hd
768 mb intern geheugen
Radeon 9500 (via software naar 9700) 128 mb video kaart.

Dus ga me niet vertellen dat het aan mn pc ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Christiano007 schreef op 16 november 2003 @ 12:28:
Ik heb hem ook en de snelheid valt me zó enorm vies tegen.
Ja het is echt om gek van te worden, ik ben constant aan het alt-tabben en van alles tegelijkertijd aan het doen. Ik ben nu al een aantal uur bezig maar nog steeds zit ik te wachten op m'n eerste competitie wedstrijd :/

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97355

weet iemand voor jullie of er al een patch is voor de nederlands taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-06 14:16
Wellicht is het alleen bij de warez kopie het geval? De demo is in ieder geval heerlijk snel, en de interface reageert ook een stuk sneller, ook bij het verwisselen van schermen.

Wat ik jammer vind is dat zoveel clubs proberen hun dertig jarigen bij mij te dumpen, samen met een half miljoen, en dan mijn 22jarige middevelder proberen te kopen. :) ik weet niet of het eraan ligt dat mijn team te jong gevonden wordt oid, of dat het alleen in de demo zo is.
30 jarigen foetballen nog lekker door trouwens, maar het viel me gewoon op.

Trouwens, als ik op de demo moet afgaan lijkt het een flinke vooruitgang op CM4, met name in de beleving. Het kommentaar, de media, de spelerrelaties, de formstatistieken bij spelers, de managersstatistieken die nu veranderen etc dragen allemaal bij aan de beleving van het spel, je zit er veel meer in.

[ Voor 23% gewijzigd door Justice op 16-11-2003 14:24 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb hem nu ook. maar geeft een foutmelding aan. "Wrong Disc Inserted". Wat moet ik dan doen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11736

crack installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Ik vind zo'n co-ownership wel vaag (ik ken 't alleen van de screenshot). Waarom zou je zoiets willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Ik kan hier nu wel gaan blaten over cracks en gewoon wachten tot ie te koop is enzo, maar jullie kopen hem toch wel, dus hou ik m'n mond maar :P :)

CM4 was iig lekker snel ja, ik hoop niet dat dat bij 03/04 vies tegen gaat vallen :/ en ik hoop dat een hoop verloren gegane opties weer terugkomen. Ik kwam er vorige week achter dat ik een speler niet eens een nickname kan geven! De draws kon je inderdaad niet 'live' bekijken...er is NOOIT een speler die onder de indruk is van je, er is NOOIT een jeugdspeler onder de indruk als ie mag meedoen met de grote jongens, NOOIT is de pers te spreken over mijn uitblinkende spelers, en nog nooit heb ik reacties mogen geven over een persbericht, behalve als iemand ontevreden is over de verkoop van een speler.

De speler-trainer-pers feedback maakte het nou juist zo menselijk :( opmerkingen als "Sneijder is very proud to be training alongside Jari Litmanen" (voorbeeld), "Nesta thinks MrRudi is an excellent manager" of "Totti is looking forward to working with MrRudi" en de keuze mogelijkheid "build up praise, talk down praise en no comment"....ik mis dat allemaal :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 16-11-2003 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het is wel realistisch dat spel zeg CM03-04. Eerste wedstrijd met Ajax. (vriendschappelijk tegen Liverpool) Gaf Zlatan een elleboogstoot aan Diouf _/-\o_ ROOD

Wat ook weer is teruggekomen, dat is het live volgen van de Loting voor CL, AC en ga maar verder.. Echt beter :+

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 16-11-2003 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hmm, wat me opvalt is dat ik wel erg veel prutsaanbiedingen krijg van clubs die m'n spelers over willen nemen. Ik zit nu bij Chelsea, krijg ik een bod van Sevilla voor William Gallas van 1,9 miljoen euro en 4 spelers van ruim over de 30 terwijl Gallas 10 miljoen waard is...

Krijg zowiezo veel part exchange aanbiedingen, allemaal van die 2e rangs ouwe lullen :/

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb mijn eerste wedstrrijden gespeeld met Ajax. thuis 1-4 verloren van Liverpool. en voor de JSC 3-1 gewonnen op PSV. en de 1ste competitie wedstrijd gewonnen uit tegen NAC 1-2.

Maar vraag me eigenlijk af, speelde Ajax en PSV nou begin dit seizoen tegen elkaar in de JSC? Dacht dat het Utrecht en PSV was. maargoed.

Heb nu Klaas Jan Hunterlaar en Barry van Galen naar Ajax gehaald _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

jOzh schreef op 16 november 2003 @ 19:21:
Hmm, wat me opvalt is dat ik wel erg veel prutsaanbiedingen krijg van clubs die m'n spelers over willen nemen. Ik zit nu bij Chelsea, krijg ik een bod van Sevilla voor William Gallas van 1,9 miljoen euro en 4 spelers van ruim over de 30 terwijl Gallas 10 miljoen waard is...

Krijg zowiezo veel part exchange aanbiedingen, allemaal van die 2e rangs ouwe lullen :/
Ja krijg ik ook, wat moet ik met 4 afgekeurde spelers en een miljoen terwijl mijn speler minstens 8 miljoen waard is?
Krijg ik voor yakubu (die het héél goed doet) een aanbieding van real van 2 miljoen euro, ok kán ik nog mee leven (hij was 4 waard op dat moment) en een speler (die slecht was maargoed).

Een maand later zet ik hm op de transfer lijst aan, bied hm aan voor 2 miljoen, bieden ze 450 k. ..wat een onzin zo gaat dat niet dus gelijk cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
grr ik begin met ajax, zie ik meteen 2 topspelers weggehaalt worden (trabelsi en maxwell accepteerde me contract niet en gingen naar werder). Weet iemand mischien nog 2 goeie verdedigers die betaalbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Revision schreef op 16 november 2003 @ 21:58:
grr ik begin met ajax, zie ik meteen 2 topspelers weggehaalt worden (trabelsi en maxwell accepteerde me contract niet en gingen naar werder). Weet iemand mischien nog 2 goeie verdedigers die betaalbaar zijn?
Dat probleempje heb ik ook gehad. Opnieuw beginnen en dan de contracten gelijk de eerste dag verlengen. Iets meer geven wat ze vragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
nah ik ben gewoon verder gegaan, ook nix nieuws gekocht. Heb ze bij de reserves gezet en speel nu met de rest verder, gaat best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-12-2024
Mooi, hij is bijna uit.
De week voor het laatst Fifa 2004 spelen. Daarna is Fifa geschiedenis.
We gaan weer verder met m'n trainerscarriere. Daar gaat m'n sociale leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Koel, er is nu naast de maandelijkse players en coach awards ook een goal of the month verkiezing! Erg leuk gedaan, je kunt direct vanuit het nieuws scherm de goals zien (er wordt een top 3 weergegeven). Gave optie!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11736

Wanneer kan je co-ownersship doen ? bij cm 03/04?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik draai de nederlandse competitie met full details en daarnaast de Italiaanse (serie C, B A), de Zweedse en de Deense ernaast...totaal dus 11 leagues.

De snelheid hiervan valt me heel erg tegen ! Het voelt nog langzamer aan dan CM4 en het createn van het spel duurde ongeveer 15 min. en van dag naar dag gaan is niet leuk meer.

Dit alles op een P4 3.0 met 1 GB RAM.

Bij CM01/02 vlieg je hier echt mee door het spel.
Ik wil echt wel het origineel kopen maar als de snelheid hiervan niet snel verbeterd, dan is het voor mij weer snel terug naar CM 01/02, die blijft voor mij toch echt onovertroffen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Moet je alleen wel ff alle spelers laten transferen d.m.v. de editor, dan zit alles ook goed alleen gaat het 23x zo snel ;)

Je hebt alleen geen 3D-match :+ ( _/-\o_ 3D-MaTCH iZ THa BoMB!! _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Bedoel je nu ook echt 3D of bedoel je 2D? Want ik heb nog (gelukkig) nog geen CM versie gezien die de wedstrijden in 3D laat zien hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
De komende dagen speel ik nog even de demo met arsenal. Mijn eerste prijs al gepakt. De community shield gewonnen ten koste van Manchester United. Na 90 minuten stond het 1-1, waarna we over gingen naar penaltys. Die heb ik met 4-2 gewonnen.

Wat ik me alleen afvraag is, of het inderdaad zo is dat je meteen naar penaltys gaat bij de community shield zonder eerst een verlenging te hebben gespeeld. iemand die hier het antwoord op weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja dat klopt.. dit seizoen hebben ze het toegepast. Dus klopt nog ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Ik had trouwens hetzelfde met arsenal veruss man united.. penalties met 4-2 *lol* alle nederlanders misten. en nog iemand van man united.

edit:
Vroeg me dus ook af in hoeverre nederlanders in dit spel uberhaupt nog penalties erin kunnen schieten :o

[ Voor 30% gewijzigd door Justice op 18-11-2003 13:41 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Zo, ik heb em geinstalld, heb 29 divisies lopen. Ben benieuwd hoe het gaat!! I'll keep y'all updated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Bij mij loopt hij veel beter dan cm4 met hetzelfde aantal leagues (4, waarvan alleen de Nederlandse competitie op full detail).

Ook opvallend was het succes wat ik in het eerste jaar met Ajax in Europa had (finale CL verloren van Juventus), terwijl ik in de Nederlandse competitie met moeite 4e eindigde.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/firehawk/CM/cm0304/damn.jpg

edit:
effe geresized

[ Voor 6% gewijzigd door JohnnyBravo op 18-11-2003 13:39 ]

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

4 Leagues? Hihihi...ik zit nu al 1 uur te wachten tot ie mn game met large d-base en 30 Leagues heeft geladen :)

Schiet niet bepaald op maar ach wtf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
Ik krijg Arsenal maar niet aan de praat.

8 wedstrijden gespeeld. 4 gewonnen 4 verloren. ik sta nu 10e in de competitie. in de CL heb ik wel alles gewonnen tot nu toe. Ik snap er niks van. tegen ploegen als Charlton kom ik 1-0 achter en die achterstand maak ik niet meer goed. De verdediging is waardeloos en Henry is te egoistisch. Samen met Bergkamp op het doel af en dan niet afspelen maar zelf over schieten. Word er een beetje moe van.

Het bestuur heeft nog vertrouwen in me gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb het spel net een uurtje gespeeld en bij mij laad alles wel lekker snel :)

AMD 1800+, 512mb geforce4 ti4800se

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

o rey schreef op 18 november 2003 @ 18:25:
Ik heb het spel net een uurtje gespeeld en bij mij laad alles wel lekker snel :)

AMD 1800+, 512mb geforce4 ti4800se
En hoeveel league's heb jij aan staan?
Large Database?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Japser schreef op 18 november 2003 @ 15:11:
4 Leagues? Hihihi...ik zit nu al 1 uur te wachten tot ie mn game met large d-base en 30 Leagues heeft geladen :)

Schiet niet bepaald op maar ach wtf :)
30 leagues? wtf heb je 30 leagues voor nodig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Mja zo krijg je betere info per speler en hoe deze zn wedstrijden speelt, en ik vind t gewoon leuk :)

Edit: Toch maar ff aangepast naar lager aantal leagues want de wachttijden worden gewoon extreem hoog! 20 minuten per dag in t spel issie bezig met processen (en dat op een 2100+ XP met 1024 mb 333 mhz DDR) is mij teveel van t goeie :)

[ Voor 55% gewijzigd door Japser op 19-11-2003 15:55 . Reden: Burps ]

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Weet iemand hoe hoog de potential ability van Wesley Sneijder staat? :) Alles lager dan 190 is een schande ;)

• mrVB
Valt het jullie ook zo op dat er wel erg veel penalty's gemist worden?
Ik mis met Litmanen toch zeker de helft van mijn penals. Niet echt realistisch vind ik.

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
mrVB schreef op 20 november 2003 @ 12:42:
Valt het jullie ook zo op dat er wel erg veel penalty's gemist worden?
Ik mis met Litmanen toch zeker de helft van mijn penals. Niet echt realistisch vind ik.
hoevaak train je erop dan?

• mrVB
ZAMoRANo schreef op 20 november 2003 @ 12:55:
[...]

hoevaak train je erop dan?
1x per week. Maar dan nog verwacht je dat bepaalde spelers toch wel een penalty kunnen trappen?

• Japser

Japser

Jeej!

Nou dit is te gek voor woorden...heb nieuwe game gestart met 10 leagues en
Nederland op Full. En TRAAAAAAAAAAAAAAAAAAG dat ie is :(

• Sherlock

Sherlock

No Shit

JerryH schreef op 20 november 2003 @ 09:57:
Weet iemand hoe hoog de potential ability van Wesley Sneijder staat? :) Alles lager dan 190 is een schande ;)
Was wel serieus bedoeld overigens, althans de eerste zin dan.

edit: jullie zijn trouwens allemaal stout, hij is officieel nog niet eens uit en jullie zijn al een week aan het spelen :( foei :+

[ Voor 20% gewijzigd door Sherlock op 20-11-2003 16:36 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

JerryH schreef op 20 november 2003 @ 09:57:
Voor CM01/02 had je daar een meesterlijk tooltje voor: CM Scout 2.0
Kon je heel snel de potential en current ability zien van een team maar ook zoeken op spelers in de database. Ideaal voor je aankoopbeleid ! ;)

Ik heb nog niet zo'n tool kunnen vinden voor CM03/04, ofwel, je kunt nog nergens de potential ability van Wesley Sneijder terugvinden ?

• Japser

Japser

Jeej!

JerryH schreef op 20 november 2003 @ 16:36:
[...]
Was wel serieus bedoeld overigens, althans de eerste zin dan.

edit: jullie zijn trouwens allemaal stout, hij is officieel nog niet eens uit en jullie zijn al een week aan het spelen :( foei :+
Mwach in die week tijd ben ik van 6 juli naar 14 juli gegaan :( Echt een enorm minpunt!

• Japser

Japser

Jeej!

Nee dit is em niet mensen...advies van mij: niet kopen voordat er een patch uitkomt, want dit is gewoon niet leuk meer...30 minuten voor 1 dag is nu mijn negatieve record. GVD!!! Ik had me echt verheugd op dit spel, wat een deceptie :(

• Japser

Japser

Jeej!

Hmm...dit is grappig, zie dat er al een patch uit is :) WHAHAHAHAHA t moet verdorie niet gekker worden, meteen ff installen en kijken of t helpt kwa speed issues.

• yonexfreak
  • Laatst online: 19:57
Japser schreef op 20 november 2003 @ 20:49:
Hmm...dit is grappig, zie dat er al een patch uit is :) WHAHAHAHAHA t moet verdorie niet gekker worden, meteen ff installen en kijken of t helpt kwa speed issues.
url? kzie hem niet zo snel staan op sigames.com :? :)

I don't drive fast, I only fly low!

• Japser

Japser

Jeej!

http://community.sigames....56&f=39919517&m=726105501

laat meteen ff weten hoe die bij jou loopt kwa speed enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
kzal hem dit weekend ff testen k? (vandaag geen tijd voor)

tnx voor de url :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20067

Ik heb dus voor eerst in mijn leven een spel gekocht,.... CM0304 dus.
cm4 copy draaide slecht bij me vandaar.

Nu staat er doodleuk ik de (alleen in Nederlands geschreven) handleiding:

TAAL:

CM wordt bijna overal gespeeld waar gevoetbald wordt. Je kunt het spel dan ook in een heleboel talen spelen. De standaardinstelling is de taal die momenteel op je pc staat ingesteld,.....

Okee dacht ik, mooi geen patches nodig voor de taal. :)

Ik installeer hem,... Engels... klote :( (Dat terwijl mijn WinXP NL draait). Staat er nu toch alweer een patch beschikbaar (dacht dat dat gedoe eindelijk voorbij was |:( ).
Gedownload, geïnstalleerd,... blijkt dat dit de talen portugees, duits, spaans, pools etc. aan keuzes toevoegt, MAAR GEEN NEDERLANDS!!!!!!

Weet iemand hoe/en of het mogelijk is Nederlanse taal te kiezen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37833

Hey even geen uitslagen of hoe goed het met mn team gaat maar een probleempje:
Ik heb een amd pc en op mn pc blijft vanaf cm 4 en nu ook dus de nieuwste versie altijd haken na een tijdje spelen freezed het beeld gewoon en kan ik niks meer ( meestal na een paar minuten al )...
wie heeft dit probleem ook?
en zoja wie heeft er een oplossing voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
andere videokaart drivers proberen :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kheb alles wel zo'n beetje geprobeerd maar het schijnt aan de processor te liggen ( amd ) die worden te warm en dan freezed de pc,
daarom vroeg ik me af of iemand die ook een amd heeft een oplossing heeft voor het probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
cl finale
Afbeeldingslocatie: http://www.plokk.com/files/ownt.jpg

wie zei dat duitsers altijd in de laaste minuut terugkomen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Anoniem: 37833 schreef op 22 november 2003 @ 13:15:
Kheb alles wel zo'n beetje geprobeerd maar het schijnt aan de processor te liggen ( amd ) die worden te warm en dan freezed de pc,
daarom vroeg ik me af of iemand die ook een amd heeft een oplossing heeft voor het probleem..
ik draai hier ook met een AMD 1800XP zonder probs dus lijkt me sterk (ok ik heb hem niet overclocked...maybe dat dat het is?)

btw met die laatste patch draait wel iets beter nu

heb 4comp geladen (spanje/Italie/NL en Eng) en speel met AZ :)

gaat best okay hoor...geen 20min wachten voordat 1dag voorbij is ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik heb em nu ook origineel en met 15 leagues en medium Dbase loopt t best acceptabel eigenlijk...

Gouden Gids Divisie is makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55506

Anoniem: 37833 schreef op 22 november 2003 @ 13:15:
Het te warm worden ken ik heel goed :o. Maar heb jij dit alleen bij cm of bij alle intensiefe games? Bij mij lag het probleem trouwens niet bij me proc. maar bij mijn voeding. Maar het kan ook aan je moedebord of geheugen liggen.
Hoe warm wordt je processor dan? Die van mij werd wel is 78 graden }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jep heb het ook bij andere spellen ( bv max payne 2 ) ik had al een betere vga koeler gekocht en nieuw geheugen in de hoop dat het probleem daarmee opgelost zou zijn maar het mocht niet baten,
ik begin er wel in te geloven dat het aan mn voeding ligd,
khad een kast gekocht:
http://www.quickspot.nl/p...Path=1_27&products_id=416
maar volgens mij is de voeding die er standaard inzit niet van goeie kwaliteit,
kdenk dat et sparen wordt voor een enermax ofzo...
mn processor wordt als het goed is niet warmer dan 40-50 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55506

Anoniem: 37833 schreef op 23 november 2003 @ 00:47:
Jep heb het ook bij andere spellen ( bv max payne 2 ) ik had al een betere vga koeler gekocht en nieuw geheugen in de hoop dat het probleem daarmee opgelost zou zijn maar het mocht niet baten,
ik begin er wel in te geloven dat het aan mn voeding ligd,
khad een kast gekocht:
http://www.quickspot.nl/p...Path=1_27&products_id=416
maar volgens mij is de voeding die er standaard inzit niet van goeie kwaliteit,
kdenk dat et sparen wordt voor een enermax ofzo...
mn processor wordt als het goed is niet warmer dan 40-50 graden.
300 watt(zie ik op de site staann iig) is niet echt veel :P. Weet niet of je brander, dvd, cdrom speler enzo hebt maar denk dat je dat wel wat mer watt kan gebruiken. Hoop dat het dat is, want een proc. is wel weer wat duurder :o en kna je weer cm-en _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Wat een vage dingen weer in dit spel, ben bezig te onderhandelen met Chelsea om Gronkjaer te kopen.. Bied inmiddels 20M... willen zij van mij Barthez kopen (ik ben manU). Doen zij het voorstel om 26M + Barthez voor gronkjaer, nou ja duur maar ok.
Wil Barthez niet naar chelsea, onprofessionele figuur. Nou ja laat maar dan, 1 week later bieden ze mij gronkjaer aan voor 14M en alles komt goed. Nou schiet mij maar lek, ik begrijp et niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55506 schreef op 23 november 2003 @ 01:16:
[...]

300 watt(zie ik op de site staann iig) is niet echt veel :P. Weet niet of je brander, dvd, cdrom speler enzo hebt maar denk dat je dat wel wat mer watt kan gebruiken. Hoop dat het dat is, want een proc. is wel weer wat duurder :o en kna je weer cm-en _/-\o_
Jep heb ik ik denk dat ik dan maar een nieuwe voeding ga kopen want ik wordt gek zonder cm thnx fo je info :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 20:55

miekol

erm

ARGH wat is de AI oer en oer dom in dit spel :'( . Mijn spitsen weigeren systematisch af te spelen. Zelfs vanaf de cornerhoek proberen ze vaak nog op doel te schieten. Het maakt niet uit hoe goed de ander er voor staat ze schieten zelf. En dat is natuurlijk nooit een goal.

Of het is 92:45 en er is 3 minuten stoppage time. Je staat achter, je krijgt een throw in. Wat doet de speler? Hij neemt gewoon 10 seconde de tijd om de bal in te gooien! Ik wordt er echt scheitziek van. Me spitsen (Di Vaio, Cisse, Tuncay en Miccoli) scoren werkelijk nooit uit 1 on 1's met de keepers. De makkelijkste kansen schieten ze of naast of over. Maar ze scoren wel uit de meest onmogelijke hoeken en van de meest onmogelijke afstanden.

Misschien was de AI in CM2 en CM3 wel even dom maar toen hoefde je het tenminste niet aan te zien in de match engine :D

Edit: lol ik heb nu al 2x Di Vaio de keeper zien passeren en vervolgens voor een leeg doel zien missen :D 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door miekol op 24-11-2003 06:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
miekol schreef op 24 november 2003 @ 00:37:
ARGH wat is de AI oer en oer dom in dit spel :'( . Mijn spitsen weigeren systematisch af te spelen. Zelfs vanaf de cornerhoek proberen ze vaak nog op doel te schieten. Het maakt niet uit hoe goed de ander er voor staat ze schieten zelf. En dat is natuurlijk nooit een goal.
Hoe lang blijven mensen nog het spel de schult geven wanneer het gewoon duidelijk is dat dit juist de goede AI is?? Ik merkte dat de vorige keer ook al. Het feit dat sommige spelers meer of minder afspelen ligt geheel aan het feit of ze een egoistische zak zijn of meer een teamspeler.(arsenal:) Tierry Henry bijvoorbeeld speelt ook bijna niet af, bergkamp gewoon wel. Dit is juist omdat de AI zo goed is. Moet je andere spitsen kopen of opstellen... |:(
Of het is 92:45 en er is 3 minuten stoppage time. Je staat achter, je krijgt een throw in. Wat doet de speler? Hij neemt gewoon 10 seconde de tijd om de bal in te gooien! Ik wordt er echt scheitziek van.
moet je zorgen dat je spelers vrijlopen..
Me spitsen (Di Vaio, Cisse, Tuncay en Miccoli) scoren werkelijk nooit uit 1 on 1's met de keepers.
Moet je hier meer op trainen... Dit is namelijk echt alleen bij jou het geval.
De makkelijkste kansen schieten ze of naast of over. Maar ze scoren wel uit de meest onmogelijke hoeken en van de meest onmogelijke afstanden.
Ik geloof dat op het moment de bal wel erg vaak over de lat gaat, wellicht heb je spelers met veel flair,creativity en long shots, dan krijg je inderdaad dit.

Dus het meerendeel van de punten die je noemt komt niet door de AI van cm.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Justice schreef op 24 november 2003 @ 07:44:
[...]

Hoe lang blijven mensen nog het spel de schult geven wanneer het gewoon duidelijk is dat dit juist de goede AI is?? Ik merkte dat de vorige keer ook al. Het feit dat sommige spelers meer of minder afspelen ligt geheel aan het feit of ze een egoistische zak zijn of meer een teamspeler.(arsenal:) Tierry Henry bijvoorbeeld speelt ook bijna niet af, bergkamp gewoon wel. Dit is juist omdat de AI zo goed is. Moet je andere spitsen kopen of opstellen... |:(
Cisse heeft inderdaad een teamwork rating van 9 maar Di Vaio gewoon 15 |:(. Van Cisse valt het dan inderdaad nog te verwachten. Maar van Di Vaio dus niet. Wat ik verder wel weer vreemd vind is dat Di Vaio zijn description ''clinical striker' is. Terwijl hij meer iets heeft van 'flamboyant striker'. Want die gozer schiet echt altijd en overal (en nee hij heeft geen personal instruction als free role of long shots).
Nou scoorde hij wel met 92:45 op de klok de 1-2 bij Newcaslte uit in Qtr. Final van de champions league. Praktisch vanaf de doellijn, dus ik zal verder niet meer klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Hmm....problemo! Ik ben zoekende naar een goede SW/DC die ook nog es bereid is om in de GG Divisie te spelen ...

Mijn budget is 1.400.000, maar zelfs daarmee kasn ik niks bijzonders aantrekken. En nu is de eerste transfer periode ook nog es afgelopen en moet ik wachten tot winterstop, maar in die eerste periode heb ik me suf gescout maar niks goeds gevonden. Iemand tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
Is het bij jullie ook zo dat de DC slechte waarderingen krijgt. Soms speelt mijn team een goede wedstrijd. Alle spelers minimaal een 7, op een na. En dat is mijn DC. die heeft dan altijd standaard een 5.

Ook als ik een andere speler inbreng op die positie dan krijgt hij vaak een 5 terwijl hij op een andere positie wel goed scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

mrVB schreef op 24 november 2003 @ 16:56:
Is het bij jullie ook zo dat de DC slechte waarderingen krijgt. Soms speelt mijn team een goede wedstrijd. Alle spelers minimaal een 7, op een na. En dat is mijn DC. die heeft dan altijd standaard een 5.

Ook als ik een andere speler inbreng op die positie dan krijgt hij vaak een 5 terwijl hij op een andere positie wel goed scoort.
CM is inderdaad best genadeloos. Als een speler toegevoegd heeft krijgt ie ook geen hoog cijfer. Net 5-0 uit bij Empoli gewonnen, de keeper kreeg een 2 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Vindt het eigenlijk best hinderlijk, die ratings. Zo krijg je bij scouten ook niet echt een beeld van hoe een speler nou echt presteert.

Trouwens, de AI van de verdediging is gewoonweg beroerd. En daar ben ik best pissig over :(

Ook het halve trainingssysteem deugd voor geen ene meter. Heb je een volgens de grafiek uitgebalnceerde training, komen alle spelers in t rood te zitten. Zelfs MET goeie coaches. :(

Nee, twee enorme minpunten....

[ Voor 33% gewijzigd door Japser op 25-11-2003 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Japser schreef op 25 november 2003 @ 20:13:
Vindt het eigenlijk best hinderlijk, die ratings. Zo krijg je bij scouten ook niet echt een beeld van hoe een speler nou echt presteert.

Trouwens, de AI van de verdediging is gewoonweg beroerd. En daar ben ik best pissig over :(

Ook het halve trainingssysteem deugd voor geen ene meter. Heb je een volgens de grafiek uitgebalnceerde training, komen alle spelers in t rood te zitten. Zelfs MET goeie coaches. :(

Nee, twee enorme minpunten....
Bij mij zijn de effects of training vaak heel erg afhankelijk van het programma (2x per week spelen + intensief trainen lijkt niet goed samen te gaan) en of ik aan de vorm van de speler. Dus probeer ze eens wat rust te geven. De standaard training schedules vond ik veels te veel op physique toegespitst. Dus dat heb ik wat uitgebalanceerd en ik heb bij manager options "rest day after match" aangezet. En nu hebben de meeste spelers wel goeie vooruitgang in de training.

En als iemand niet hard genoeg trained > op de bank zetten. Werkt super hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Laatst online: 06-06 10:23
Japser schreef op 25 november 2003 @ 20:13:

klopt, als je die replay bekijkt wordt je er echt niet goed van. Verkeerde kant dekken, dat soort werk. Verder wordt er echt veel uit corners gescoord, zowel door mij als door de tegenstander. Maar goed, over een maand zal de tweede pacth wel uitkomen (kunnen we meteen onze tactics weer gaan aanpassen :)).

Scorito: FC Bal op ons dak

Anoniem: 51061

Spike-man schreef op 26 november 2003 @ 12:48:
[...]

klopt, als je die replay bekijkt wordt je er echt niet goed van. Verkeerde kant dekken, dat soort werk. Verder wordt er echt veel uit corners gescoord, zowel door mij als door de tegenstander. Maar goed, over een maand zal de tweede pacth wel uitkomen (kunnen we meteen onze tactics weer gaan aanpassen :)).
Das grappig want ik scoor dus helemaal niet uit corners. twee keer per week op attacking set pieces trainen, mutu of veron laten trappen (allebei set pieces 20), 2 man challenge goalkeeper, 1 bij eerste paal... Het mag allemaal niet baten...

Net zoals ik gemiddeld tien schoten op doel nodig heb voordat er eindelijk een goal valt. Ik heb tot dusver alleen met een topteam gespeeld (Chelsea; ff makkelijk beginnen) maar het is in vergelijking met voorgaande versies echt verschrikkelijk. Heb je een topspits als Crespo die vier keer per wedstrijd alleen op de keeper afgaat, scoort ie 1 goal in vier wedstrijden. Dat is echt volslagen onzin.

Oke, in CM4 scoorden mn spitsen gemiddeld 1 op 1 en das een beetje teveel van het goede misschien, maar het lijkt erop alsof SIGames het op de makkelijke manier probeert op te lossen. Dus gewoon je spitsen alles over of naast laten schieten. Beetje een zwaktebod. Ben ik nou de enige met dit probleem?

• TheFreak2002
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06-2024
Japser schreef op 24 november 2003 @ 16:16:
Hmm....problemo! Ik ben zoekende naar een goede SW/DC die ook nog es bereid is om in de GG Divisie te spelen ...

Mijn budget is 1.400.000, maar zelfs daarmee kasn ik niks bijzonders aantrekken. En nu is de eerste transfer periode ook nog es afgelopen en moet ik wachten tot winterstop, maar in die eerste periode heb ik me suf gescout maar niks goeds gevonden. Iemand tip?
Een goeie tip voor een GG clubje met weinig geld is LOANS.....spelers huren....proberen tenminste......Kijk in de reserves bij ajax, fey en psv en ik denk dat ze vast wel die jonge talenten bij jou clubje willen laten rijpen......

van fey kun je bijvoorbeeld curth proberen en carlos alberto.........van psv marquinho......etc......

want een speler kopen voor 1.4 Mlj wordt lastig.........hoewel er misschien in zweden wel één of ander moois te krijgen is.......voor weinig :)

of stuur eens een scout naar het oostblok of zuid amerika. Heb in het verleden wel een paar zeventienjarige toppers uit argentinie voor heeeeeeel weinig (80k) gehaald.

Meen me te herinneren dat Damian Luna een goede was. Maar das geen verdediger...

• miekol

miekol

erm

Anoniem: 51061 schreef op 27 november 2003 @ 14:16:
[...]

Das grappig want ik scoor dus helemaal niet uit corners. twee keer per week op attacking set pieces trainen, mutu of veron laten trappen (allebei set pieces 20), 2 man challenge goalkeeper, 1 bij eerste paal... Het mag allemaal niet baten...

Net zoals ik gemiddeld tien schoten op doel nodig heb voordat er eindelijk een goal valt. Ik heb tot dusver alleen met een topteam gespeeld (Chelsea; ff makkelijk beginnen) maar het is in vergelijking met voorgaande versies echt verschrikkelijk. Heb je een topspits als Crespo die vier keer per wedstrijd alleen op de keeper afgaat, scoort ie 1 goal in vier wedstrijden. Dat is echt volslagen onzin.

Oke, in CM4 scoorden mn spitsen gemiddeld 1 op 1 en das een beetje teveel van het goede misschien, maar het lijkt erop alsof SIGames het op de makkelijke manier probeert op te lossen. Dus gewoon je spitsen alles over of naast laten schieten. Beetje een zwaktebod. Ben ik nou de enige met dit probleem?
Daar heb ik ook wel last van. Al hoewel het per wedstrijd verschilt. Maar ik heb nu een speler gevonden die wel bijna altijd de 1on1's wint. Meneer was 16 toen hij ze debuut bij mij maakte en schoot er gelijk 3 in :D

Afbeeldingslocatie: http://miekol.www.cistron.nl/cerci.jpg

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:54

Vos

AFCA

Ik kan met Ajax niet eens van Oberhausen winnen in een friendly !? of ik nu offensief speel of defensief....niet echt realistisch ofwel :)

Ik speel met Lobont, dan Maxwell, Grygera, Escude en Trabelsi achterin. Dan Sneijder (left), Galasek (DMC) en Pienaar (right). V/d Vaart achter Zlatan (left) en Sonck (right)....

[ Voor 40% gewijzigd door Vos op 27-11-2003 16:53 ]

• Spike-man
miekol schreef op 27 november 2003 @ 16:31:
[...]
Daar heb ik ook wel last van. Al hoewel het per wedstrijd verschilt. Maar ik heb nu een speler gevonden die wel bijna altijd de 1on1's wint. Meneer was 16 toen hij ze debuut bij mij maakte en schoot er gelijk 3 in :D

[afbeelding]
ok, dat is best impressive. Even kijken of we die knul een contractje kunnen aanbieden :)

• miekol

miekol

erm

Probeer deze tactiek anders eens, vorig seizoen de tripple mee gewonnen :)

Afbeeldingslocatie: http://miekol.www.cistron.nl/juve1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://miekol.www.cistron.nl/juve2.jpg

Als je wat aanvallende impulsen nodig heb in de wedstrijd schuif ik de DML en DMR nog weleens naar het middenveld.
Spike-man schreef op 27 november 2003 @ 16:56:
[...]

ok, dat is best impressive. Even kijken of we die knul een contractje kunnen aanbieden :)
Vooral de 11 goals in 7 non competive wedstrijd vond ik best indrukwekkend :P

[ Voor 33% gewijzigd door miekol op 27-11-2003 16:59 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:54

Vos

AFCA

De voorbereding verloopt niet vlekkeloos met ajax, maar daar is het voorbereiding voor he :p
ik scoor te weinig tot nu toe...maar we gaan door. Het loopt wel traag zoals sommigen hier ook zeggen. Ik heb 4 leagues, maar tis wel zzzzzz.......

• Japser

Japser

Jeej!

TheFreak2002 schreef op 27 november 2003 @ 14:54:
[...]

Een goeie tip voor een GG clubje met weinig geld is LOANS.....spelers huren....proberen tenminste......Kijk in de reserves bij ajax, fey en psv en ik denk dat ze vast wel die jonge talenten bij jou clubje willen laten rijpen......

van fey kun je bijvoorbeeld curth proberen en carlos alberto.........van psv marquinho......etc......

want een speler kopen voor 1.4 Mlj wordt lastig.........hoewel er misschien in zweden wel één of ander moois te krijgen is.......voor weinig :)
Probleem van Loans vind ik, is dat je je spelers die nog jong zijn geen kans kan geven. Ook de ontwikkeling van de spelers op die plekken die je wilt bezetten via loans stagneert dan, en da's niet handig want ooit moet je op eigen benen staan en dus moet je die jongens kunnen verkopen om winst te maken en zo progressie te maken. En hoe meer ze zelf spelen, hoe beter ze worden...en daar komt bij dat er ook naar de toekomst moet worden gekeken om jonge toppers vast te leggen die je later kan verkopen e.d.

Dit is zo'n beetje mijn filosofie erover. (Ghihi, die filosofie leidde trouwens wel tot mn vrijwillige ontslag na 1 seizoen GG...maar dat terzijde :P )

Moet trouwens wel zeggen dat ik toch nu aardig heb ingekocht, 5 spelers (3 free transfers) ie echt versterkingen zijn.

Edit: Miekol, ik vind dat je wel een heel behoudende tactiek hebt hoor :) Ik speel met 3 aanvallende middenvelders en maar 1 defensieve.

[ Voor 11% gewijzigd door Japser op 27-11-2003 19:01 ]

• miekol

miekol

erm

Japser schreef op 27 november 2003 @ 18:55:
[...]

Probleem van Loans vind ik, is dat je je spelers die nog jong zijn geen kans kan geven. Ook de ontwikkeling van de spelers op die plekken die je wilt bezetten via loans stagneert dan, en da's niet handig want ooit moet je op eigen benen staan en dus moet je die jongens kunnen verkopen om winst te maken en zo progressie te maken. En hoe meer ze zelf spelen, hoe beter ze worden...en daar komt bij dat er ook naar de toekomst moet worden gekeken om jonge toppers vast te leggen die je later kan verkopen e.d.

Dit is zo'n beetje mijn filosofie erover.

Moet trouwens wel zeggen dat ik toch nu aardig heb ingekocht, 5 spelers (3 free transfers) ie echt versterkingen zijn.

Edit: Miekol, ik vind dat je wel een heel behoudende tactiek hebt hoor :) Ik speel met 3 aanvallende middenvelders en maar 1 defensieve.
Mag wel zo zijn maar ik heb nu 103 games gespeeld 184 goals gemaakt en 27 goals tegen :D Je verdediging staat gewoon als een huis met deze tactiek en de DML en DMR komen altijd mee op en zorgen voor veel gevaar op de flanken.

En het begint allemaal met een goede verdegiging. Ik heb vorig seizoen alles gewonnen behalve de italiaanse supercup :D

[ Voor 6% gewijzigd door miekol op 27-11-2003 19:01 ]

• TheFreak2002
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06-2024
Japser schreef op 27 november 2003 @ 18:55:
[...]

Dit is zo'n beetje mijn filosofie erover. (Ghihi, die filosofie leidde trouwens wel tot mn vrijwillige ontslag na 1 seizoen GG...maar dat terzijde :P )

Ja free transfers is nog beter..........toch zijn loans een goede manier om je team te versterken als je niet veel budget hebt......en ik denk dat de eerste vereiste is voor een GG club, om te promoveren........als je gepromoveerd bent krig je wel wat meer geld........en kan je beter naar de toekomst kijken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20067

Anoniem: 20067 schreef op 22 november 2003 @ 08:56:
Nu staat er doodleuk ik de (alleen in Nederlands geschreven) handleiding:

TAAL:
CM wordt bijna overal gespeeld waar gevoetbald wordt. Je kunt het spel dan ook in een heleboel talen spelen. De standaardinstelling is de taal die momenteel op je pc staat ingesteld,.....

Okee dacht ik, mooi geen patches nodig voor de taal. :)
Ik installeer hem,... Engels... klote :( (Dat terwijl mijn WinXP NL draait). Staat er nu toch alweer een patch beschikbaar (dacht dat dat gedoe eindelijk voorbij was |:( ).
Gedownload, geïnstalleerd,... blijkt dat dit de talen portugees, duits, spaans, pools etc. aan keuzes toevoegt, MAAR GEEN NEDERLANDS!!!!!!

Weet iemand hoe/en of het mogelijk is Nederlanse taal te kiezen??
Ik heb dit ook naar Customer service van Eidos gestuurd en dit is wat ik terug kreeg:

Dear Jurgen,

I have checked with the producer and he has confirmed that there is no Dutch language version and there are currently no plans to release a language pack. It may well be worthwhile visiting the SI homepage at www.sigames.com for more info.

Kind Regards

Eidos Customer Services
-----Original Message-----
From: Jurgen
Sent: 25 November 2003 17:38
To: CustServ UK
Subject: RE: GAME :Championship Manager Season 03/04 PROBLEM : Installation and Setup

Hello,

Does your answer indicate that there is no Dutch version at this time? Then I think you are misleading consumers.

Does this mean there will be a patch available with the Dutch language in the future? (like for CM4)

Jurgen

From: "CustServ UK"
To: "Jurgen"
Subject: RE: GAME :Championship Manager Season 03/04 PROBLEM : Installation and Setup
Date: Mon, 24 Nov 2003 12:01:03 -0000

Hi,
we regret that the game does not have a Dutch language option at this time. For further info please check out www.sigames.com.
Regards
Customer Services

Sent: 22 November 2003 06:59
Subject: GAME :Championship Manager Season 03/04 PROBLEM : Installation
and Setup
PLATFORM : PC CDROM
VERSION : uk
PROBLEM DESCRIPTION : I bought the game (CM0304) yesterday.

The box is in the Dutch language, the manual is in the Dutch language, and the manual says on page 4: Language:
The game is played all over the world. Thats why you can play it in many different languages. Standard language setting is the language your computer is using at the moment.....
My pc has Dutch Windows XP installed and the settings are all Dutch. Why isn\'t my CM0304 Dutch???
I have downloaded a patch, but this only added the languages Potugees, Spanish, Polish, German etc.... NOT DUTCH.
How can I set my language to Dutch?!?
If this isnot possible you are misleading people with your dutch boxtext and manual. Please say it isn\'t so that it isn\'t possible.

Kind regards,
Jurgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Anoniem: 20067 schreef op 28 november 2003 @ 08:26:
[...]

Ik heb dit ook naar Customer service van Eidos gestuurd en dit is wat ik terug kreeg:

Dear Jurgen,

I have checked with the producer and he has confirmed that there is no Dutch language version and there are currently no plans to release a language pack. It may well be worthwhile visiting the SI homepage at www.sigames.com for more info.

Kind Regards

Eidos Customer Services
Sent: 25 November 2003 17:38

Hello,

Does your answer indicate that there is no Dutch version at this time? Then I think you are misleading consumers.

Does this mean there will be a patch available with the Dutch language in the future? (like for CM4)

Jurgen

From: "CustServ UK"
To: "Jurgen"
Date: Mon, 24 Nov 2003 12:01:03 -0000

Hi,
we regret that the game does not have a Dutch language option at this time. For further info please check out www.sigames.com.
Regards
Customer Services

Sent: 22 November 2003 06:59
Subject: GAME :Championship Manager Season 03/04 PROBLEM : Installation
and Setup
PLATFORM : PC CDROM
VERSION : uk
PROBLEM DESCRIPTION : I bought the game (CM0304) yesterday.

The box is in the Dutch language, the manual is in the Dutch language, and the manual says on page 4: Language:
The game is played all over the world. Thats why you can play it in many different languages. Standard language setting is the language your computer is using at the moment.....
My pc has Dutch Windows XP installed and the settings are all Dutch. Why isn\'t my CM0304 Dutch???
I have downloaded a patch, but this only added the languages Potugees, Spanish, Polish, German etc.... NOT DUTCH.
How can I set my language to Dutch?!?
If this isnot possible you are misleading people with your dutch boxtext and manual. Please say it isn\'t so that it isn\'t possible.

Kind regards,
Jurgen
Jurg, maakt het nu zoveel uit dat je het niet in het Nederlands kan spelen? Wellicht dat de taal er later nog bij komt in EP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb cm4 even geprobeerd in het nederlands, maar dat is echt om te huilen zo slecht. Taal- en grammaticafouten all over. Heeft er misschien mee te maken dat ik het gewoon niet gewend ben om in het Nederlands te spelen.

Maar ik heb en je tactic en die spits van je (gratis, altijd fijn) ff geprobeerd gisteren. Eerste pot scoorde ie inderdadd 2 keer, daarna raakte ie geblesseerd. En was het meteen uit met de pret want ik kreeg met 4-0 op de broek bij newcastle. Ik heb wel gemerkt dat als je je verdedigers aan het begin van de wedstrijd een vaste man geeft (bijvoorbeeld gallas pakt shearer en bridge pakt de andere spits) dat het wat beter gaat, maar toch. Ze blijven onder passes doorgaan, verkeerde kant oprennen, domme overtredingen, etc. En als ik nou met NEC zou spelen, oke, maar niet met topverdedigers zoals chelsea heeft.

Wat een frustrerend spel! (en toch blijven spelen, ik weet t, verslaafd...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Hee, niks tegen N.E.C. he! :( ;)

Ik heb gisteren een spel opgestart met Ajax, moest helaas ook gaan slapen dus ik kan dit weekend gaan beginnen. Ik ben erg benieuwd naar hoe het gaat, CM4 was na de laatste patch wel weer goed te noemen, hopelijk is dat bij CM 03/04 al eerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Anoniem: 51061 schreef op 28 november 2003 @ 11:02:
Ik heb cm4 even geprobeerd in het nederlands, maar dat is echt om te huilen zo slecht. Taal- en grammaticafouten all over. Heeft er misschien mee te maken dat ik het gewoon niet gewend ben om in het Nederlands te spelen.

Maar ik heb en je tactic en die spits van je (gratis, altijd fijn) ff geprobeerd gisteren. Eerste pot scoorde ie inderdadd 2 keer, daarna raakte ie geblesseerd. En was het meteen uit met de pret want ik kreeg met 4-0 op de broek bij newcastle. Ik heb wel gemerkt dat als je je verdedigers aan het begin van de wedstrijd een vaste man geeft (bijvoorbeeld gallas pakt shearer en bridge pakt de andere spits) dat het wat beter gaat, maar toch. Ze blijven onder passes doorgaan, verkeerde kant oprennen, domme overtredingen, etc. En als ik nou met NEC zou spelen, oke, maar niet met topverdedigers zoals chelsea heeft.

Wat een frustrerend spel! (en toch blijven spelen, ik weet t, verslaafd...)
Mja je moet ook niet halverwege het seizoen zo sterk van taktiek gaan veranderen... spelers gebruiken de voorbereiding op het seizen namelijk om aan je taktiek te wennen, dat is dus de tijd om veranderingen door te voeren. Tenminste bij CM4 Guides werd dit altijd gezegt..

Je kan niet opeens spelers iets anders laten doen en dan verwachten dat het geen problemen oplevert.. realisme ;)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

moet je ronald koeman vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JerryH schreef op 28 november 2003 @ 11:07:
Hee, niks tegen N.E.C. he! :( ;)
Ik kom uit Nijmegen...

heb in CM4 vier seizoenen met NEC gespeeld; drie keer kampioen, 1 de beker, 1 uefa cup. Dus het kan WEL! ;)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste