[PC-CDROM] Championship Manager 2003-2004

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.392 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFreak2002
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06-2024
Anoniem: 51061 schreef op 28 november 2003 @ 11:02:
Ik heb cm4 even geprobeerd in het nederlands, maar dat is echt om te huilen zo slecht. Taal- en grammaticafouten all over. Heeft er misschien mee te maken dat ik het gewoon niet gewend ben om in het Nederlands te spelen.
Ja precies, met die belabberde vertaling mogen wij nederlanders in principe wel blij zijn dat er geen nederlandse taal in cm 03/04 aanwezig is.....Ik heb cm ook liever in het nederlands trouwens.....maar als ik moet kiezen tussen een vertaling dat een parodie is op onze taal en vrijwel correct engels, ga ik toch maar voor het laatste :)

wel dom eigelijk dat ze het spel niet gewoon 'natuurlijk' laten vertalen door een nederlander......want de termen die in cm voorbij komen lijken soms net geplukt uit het eerste de beste woordenboek (wat geen rekening houd met zinsconstructie etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:35

Sherlock

No Shit

Anoniem: 51061 schreef op 28 november 2003 @ 11:17:
[...]
Ik kom uit Nijmegen...

heb in CM4 vier seizoenen met NEC gespeeld; drie keer kampioen, 1 de beker, 1 uefa cup. Dus het kan WEL! ;)
Ik kom niet uit Nijmegen...maar dat maakt niks uit toch ;)

Ik ben in CM4 begonnen met N.E.C. en dat is me goed bevallen! "Helaas" heb ik nu net CM 03/04 thuis liggen, dus dat spel met N.E.C. zal wel niet zo lang meer mee gaan. Best wel jammer eigenlijk, had net een goed team :) Maar als je toch redelijk lang met zo'n clubje speelt dan wordt het toch wat meer eigen he...

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:38

miekol

erm

Anoniem: 51061 schreef op 28 november 2003 @ 11:02:
Ik heb cm4 even geprobeerd in het nederlands, maar dat is echt om te huilen zo slecht. Taal- en grammaticafouten all over. Heeft er misschien mee te maken dat ik het gewoon niet gewend ben om in het Nederlands te spelen.

Maar ik heb en je tactic en die spits van je (gratis, altijd fijn) ff geprobeerd gisteren. Eerste pot scoorde ie inderdadd 2 keer, daarna raakte ie geblesseerd. En was het meteen uit met de pret want ik kreeg met 4-0 op de broek bij newcastle. Ik heb wel gemerkt dat als je je verdedigers aan het begin van de wedstrijd een vaste man geeft (bijvoorbeeld gallas pakt shearer en bridge pakt de andere spits) dat het wat beter gaat, maar toch. Ze blijven onder passes doorgaan, verkeerde kant oprennen, domme overtredingen, etc. En als ik nou met NEC zou spelen, oke, maar niet met topverdedigers zoals chelsea heeft.

Wat een frustrerend spel! (en toch blijven spelen, ik weet t, verslaafd...)
Heb je wel een goeie DML en DMR? Zambrotta en Appiah waren bij mij heel belangrijk. Haalde altijd 8en en 9's. Omdat zij en de aanvallen over de breedte van de tegenstander moesten uitschakelen en zelf de aanvallen over de breedte moesten inzetten. Geen geringe klus dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51061

miekol schreef op 28 november 2003 @ 16:26:
[...]
Heb je wel een goeie DML en DMR? Zambrotta en Appiah waren bij mij heel belangrijk. Haalde altijd 8en en 9's. Omdat zij en de aanvallen over de breedte van de tegenstander moesten uitschakelen en zelf de aanvallen over de breedte moesten inzetten. Geen geringe klus dus ;)
op links heb ik Bridge en op rechts makelele. Is eigenlijk een centre, maar ik ben bezig met Ponzio van Zaragoza. (is echt een mega-schopper)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 51061 op 28-11-2003 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Zucht @ algemeen gebrek aan spel inzicht van sommige spelers.

Ik speel nu met liverpool (die hadden een vacature en ik had ge applied for the job :)) maar om de enevandere reden blundert dat hele team non stop. Net kon een Brondby speler rustig 1-2 inschieten terwijl er hij tussen 3(!) verdedigers staat!

Verder kunnen me spitsen ineens echt niks goed doen? Eerst kreeg Viduka een 3! En de wedstrijd daarna kreeg Owen ook een 3!? Waar slaat dat dan op? Ik snap er zelf echt ff niks meer van.

Desondanks deze blunders zijn de uiteindelijke resultaten vaak wel goed, maar ik blijf het allemaal maar vreemd vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-06 14:16
dit spel is echt :9 Heb je al eens naar je staff gekeken? Ze geven je spelers een sterrenrating, en je eigen managersstatistieken zijn ook beschikbaar. het werkt allemaal heel lekker, je hebt veel meer het gevoel dat je erin zit dan bij cm4 iig.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Gebeuren af en toe vreemde dingen met cm 03-04...

2 man lopen samen op de keeper af en eerst schiet de een tegen de paal en vervolgens in de rebound schiet de ander tegen de paal... 8)7

Ik moet wel zeggen dat deze versie een stuk soepeler loopt dan cm4, dit alles op een P3 900 en 384mb met 8 leagues.

[ Voor 25% gewijzigd door Speedy_J op 28-11-2003 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:12

Japser

Jeej!

Speedy_J schreef op 28 november 2003 @ 21:39:

Ik moet wel zeggen dat deze versie een stuk soepeler loopt dan cm4, dit alles op een P3 900 en 384mb met 8 leagues.
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...sorry hoor maar je lult! Dit ding loopt dus echt gewoon 10x zo traag als CM4. En dat is helemaal niet leuk, maar goed ik ben er nu wel aan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Nee hij loopt sneller dan cm4... Alleen CM4 begon standaard met een medium database, en bij 0304 is dat large geworden.. In de large database van cm03-04 zitten 3 tot 4 keer zoveel spelers in dan in de large van cm4, zet de database maar eens terug op medium, en dan zal je zien dat het spel echt sneller is.. En ja dat maakt echt zoveel uit :) Zie sigames.com forum voor andere snelheidstips.

http://community.sigames....56&f=39919517&m=323104501

[ Voor 20% gewijzigd door Justice op 29-11-2003 19:48 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Even iets anders.. Waarom worden er in italie geen wedstrijden gespeeld voor de reserve teams??? Als ik mensen die terugkomen van blessures een beetje op ritme wil laten komen moet ik ze bij de onder 21 zetten..

En omdat de reservespelers geen wedstrijden hebben, is het hele team een beetje nutteloos :?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

I know about the Database...maar eigenwijs als ik ben en toch de beschikking wil hebben over alle spelers, heb ik em lekker op Large staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
ook op large heb je niet de beschikking over alle spelers :) tenminste dat zeiden ze op het sigames.com forum, met de editor zijn nog andere spelers te bekijken. ik weet niet precies hoe het zit.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Justice schreef op 29 november 2003 @ 22:01:
ook op large heb je niet de beschikking over alle spelers :) tenminste dat zeiden ze op het sigames.com forum, met de editor zijn nog andere spelers te bekijken. ik weet niet precies hoe het zit.
Ik denk dat je alleen alle spelers heb als je alle leagues met alle divisies op full detail draait.

Volgens mij heb je nu een soort van 'fog of war' qua beschikbare spelers aan de hand van de leagues die je selecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Is er ook een manier om cm0304 niet altijd op 100% cpu te laten draaien? Ik heb een brakke sony vaio laptop van 6 maanden oud maar als die 20 minuten op full load draait overhit deze en schakelt die uit.
Het is volgens mij niet nodig als ik mijn mail of notes lees in CM dat ie 100% cpu gebruikt.
Iemand een ideetje hier? 20 minuten per keer spelen is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Japser schreef op 29 november 2003 @ 17:46:
[...]

WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...sorry hoor maar je lult! Dit ding loopt dus echt gewoon 10x zo traag als CM4. En dat is helemaal niet leuk, maar goed ik ben er nu wel aan gewend.
Sure boy, dank je wel voor je nuttige bijdrage. Maar goed dit is mijn ervaring en meer mensen hebben dezelfde ervaring, dus een beetje normale reactie had ook wel gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Jajaja sorry hoor, zal me gedragen...

Maarre dr is zelfs een speciaal topic over op sigames.com. Ze erkennen het zelf,dat het TE traag is en het advies wat ze geven: Don't play the Large Dbase...

ja hallo daar koop ik het spel voor, voor de volledige complete beleving om het maar zo te zeggen, niet om maar een halve D-Base te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

miekol schreef op 28 november 2003 @ 19:38:
Zucht @ algemeen gebrek aan spel inzicht van sommige spelers.

Ik speel nu met liverpool (die hadden een vacature en ik had ge applied for the job :)) maar om de enevandere reden blundert dat hele team non stop. Net kon een Brondby speler rustig 1-2 inschieten terwijl er hij tussen 3(!) verdedigers staat!

Verder kunnen me spitsen ineens echt niks goed doen? Eerst kreeg Viduka een 3! En de wedstrijd daarna kreeg Owen ook een 3!? Waar slaat dat dan op? Ik snap er zelf echt ff niks meer van.

Desondanks deze blunders zijn de uiteindelijke resultaten vaak wel goed, maar ik blijf het allemaal maar vreemd vinden :)
Misschien dat ze het bij SIGames leuk vonden om elke Engelse ploeg die je onder je hoede neemt klote te laten draaien? K heb maar een nieuw spel gestart met Boca (is weer eens wat anders) en het loopt super. Na twaalf wedstrijden heb ik pas twee goals tegen en sta ik fier bovenaan. Voor de grap even hetzelfde geprobeerd met Parma in Italie en ook daar loopt het stukken makkelijker dan in Engeland. Misschien dat het wat met Tevez heeft te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Anoniem: 51061 schreef op 01 december 2003 @ 10:09:
[...]

Misschien dat ze het bij SIGames leuk vonden om elke Engelse ploeg die je onder je hoede neemt klote te laten draaien? K heb maar een nieuw spel gestart met Boca (is weer eens wat anders) en het loopt super. Na twaalf wedstrijden heb ik pas twee goals tegen en sta ik fier bovenaan. Voor de grap even hetzelfde geprobeerd met Parma in Italie en ook daar loopt het stukken makkelijker dan in Engeland. Misschien dat het wat met Tevez heeft te maken...
Pablo Tevez??

Maar sinds het Everton debacle in CM2 neem ik aan dat SI Games zich nu wel een beetje in kan houden :P

Al hoewel ik in 2 seizoenen Juventus nog geen 10 wedstrijden heb verloren en nu met Liverpool na een half seizoen al 7. Ik heb volgens mij echt geen slechte ploeg (Frey, Coco, Montero, Heitinga/Gardner, Finnan, Kewell, Riquelme, Appiah, Gerrard, Owen, Cavenaghi (tegenhanger van Pablo Tevez ;)). Maar de meeste spelers laten gewoon bar weinig zien! En Montero was vorig seizoen echt een rots in de branding in de verdiging en nu loopt alles en iedereen hem voorbij?

Maar ja ik zal niet zoveel klagen want ik sta wel weer 1e in de premier league (win wel steeds met 1-0 :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

miekol schreef op 01 december 2003 @ 16:08:
[...]
Pablo Tevez??

Maar sinds het Everton debacle in CM2 neem ik aan dat SI Games zich nu wel een beetje in kan houden :P

Al hoewel ik in 2 seizoenen Juventus nog geen 10 wedstrijden heb verloren en nu met Liverpool na een half seizoen al 7. Ik heb volgens mij echt geen slechte ploeg (Frey, Coco, Montero, Heitinga/Gardner, Finnan, Kewell, Riquelme, Appiah, Gerrard, Owen, Cavenaghi (tegenhanger van Pablo Tevez ;)). Maar de meeste spelers laten gewoon bar weinig zien! En Montero was vorig seizoen echt een rots in de branding in de verdiging en nu loopt alles en iedereen hem voorbij?

Maar ja ik zal niet zoveel klagen want ik sta wel weer 1e in de premier league (win wel steeds met 1-0 :D).
T is Carlos, maar goed, we bedoelen dezelfde ;)

In die Cavenaghi heb je een completere spits dan Tevez. Tevez is namelijk meer een counterspits. Snel, niet zo kopsterk. Cavenaghi is sterker maar langzamer en kan beter koppen. Zou graag bondscoach zijn van Argentinie...

What about Everton drama?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:41

Vos

AFCA

Kheb met Ajax net 2 spelers aangekocht, 1 voor het volgend seizoen. Thompson heeft best goede cijfers lijkt me :) heb hem nog maar net, dus over de ontwikkeling kan ik nix zeggen.

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/cm-thompson.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/cm-vargas.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Anoniem: 51061 schreef op 01 december 2003 @ 16:29:
[...]

T is Carlos, maar goed, we bedoelen dezelfde ;)

In die Cavenaghi heb je een completere spits dan Tevez. Tevez is namelijk meer een counterspits. Snel, niet zo kopsterk. Cavenaghi is sterker maar langzamer en kan beter koppen. Zou graag bondscoach zijn van Argentinie...

What about Everton drama?
In CM2 97/98 (kan ook Cm2 zjin geweest maar weet vrij zeker dat het CM2 97/98 was) was Everton nogal sterk :D Deden het bijzonder goed in de competitie en je kon er bijna niet van winnen. En dat terwijl ze in het echt nogal een degradatie kandidaat waren :D De Collyer broertjes (de broertjes achter CM) zijn in het echt nogal Everton fans namelijk :D

Maar Cavenaghi is gewoon een doorzetter (niet voor niks work rate 19) en loopt zo een beetje op elke bal :D Hij vormt samen met Owen een perfect dou (Owen is weer meer type Tevez).

Pennant van Arsenal is trouwens ook het kopen waard. Zorgt altijd voor veel gevaar en schiet er zelf ook nog weleens eentje in.

Afbeeldingslocatie: http://miekol.www.cistron.nl/cm/cavenaghi.jpg

Afbeeldingslocatie: http://miekol.www.cistron.nl/cm/owen.jpg

Afbeeldingslocatie: http://miekol.www.cistron.nl/cm/pennant.jpg

LOL Owen schiet net keihard tegen de keeper en via de keeper gaat de bal tegen de paal, weer tegen de keeper, zo het doel in :D

[ Voor 5% gewijzigd door miekol op 01-12-2003 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik heb vaak dat mijn middenvelders Vd Vaart en Thompson, met als long shots waardes van 13 en 14, veel overschieten...zijn die waardes dan toch te laag. Ook de spitsen schieten vaak over. Of ze laten alleen de ballen over in het commentaar zien :)

[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 01-12-2003 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Vos schreef op 01 december 2003 @ 20:46:
Ik heb vaak dat mijn middenvelders Vd Vaart en Thompson, met als long shots waardes van 13 en 14, veel overschieten...zijn die waardes dan toch te laag. Ook de spitsen schieten vaak over. Of ze laten alleen de ballen over in het commentaar zien :)
Ja bij mij schieten ze ook alleen maar over. Alleen Kewell trapt er af en toe eentje van een afstandje in. Ik heb weleens wedstrijden met 23 schoten en dan 6 on taget :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aan het aantal reacties op het officiele forum te zien zijn we niet de enige met het probleem. Tot dusver is er officieel nog niet gereageerd door SiGames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 10:23
Anoniem: 51061 schreef op 02 december 2003 @ 09:29:
aan het aantal reacties op het officiele forum te zien zijn we niet de enige met het probleem. Tot dusver is er officieel nog niet gereageerd door SiGames.
Heb je over het overschieten van de spitsen? Waarschijnlijk zal dat wel opgelost worden in een patch, is alleen nog even de vraag wanneer er een uitgebracht wordt....

Ik gebruik trouwens nu Holman (speel met Feyenoord) in een 4-3-3 Gung Ho tactiekje. Dat werkt in de meeste gevallen wel aardig. Het is alleen niet helemaal consistent. In de beker verloor ik bijvoorbeld met 5-2 van Psv (stond 20 minuten voor tijd nog met 2-0 voor) om vervolgens vier dagen later in de competitie met
7-1 van ze te winnnen :)

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit nog steeds op het 1-0 niveau met boca. Gisteravond wel de wereldbeker van Milaan gewonnen. 1-1 gelijk na 90 minuten en dan dmv penalties winnen. Lekker onverdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Anoniem: 51061 schreef op 02 december 2003 @ 16:01:
Ik zit nog steeds op het 1-0 niveau met boca. Gisteravond wel de wereldbeker van Milaan gewonnen. 1-1 gelijk na 90 minuten en dan dmv penalties winnen. Lekker onverdiend.
Niks is mooier dan een Italiaanse overwinning ...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Mijn nieuwe aanwinst voor het seizen (900k)
Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~sander17/files/cerci.jpg

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Ik heb net de woede van de complete liverpool aanhang op me nek gehaald door tot 3x toe aan te geven dat ik best wel de nieuwe manager van Milan wilde worden >:)

En om het af te maken had ik ook nog eens een bod uitgebracht op Wayne Rooney van aartsrivalen Everton. Toen was mijn position ineens 'very insecure' :D :X

Gaat snel in CM zeg, had met Liverpool de competitie en UEFA cup gewonnen (en finale FA Cup) maar dat telt dan kennelijk niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Goedzo Nederland :+ krijg je met Ruud en Patrick samen in de spits :p

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/cm-holland.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

@ last! VICTORY!! Kampioenen GG-Divisie 2003-2004 : De Graafschap :)

Nu nog ff irl en dan ben ik helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Zo, ik ben ook maar eens begonnen aan dit spel. Ben weer eens met Ajax begonnen; is wel makkelijker dan met N.E.C. ;)

Aantal spelers gehaald, want Maxwell en Trabelsi wilden geen nieuw contract tekenen. Halverwege het eerste seizoen wilde Real madrid Zlatan hebben, dus die heb ik verkocht.

Nieuwe spelers:
Simon Francis (Bradford) D / DM RC
Carlos Diogo (River) DM RC
Anatoli Todorov (Litex) S C
Iain Hume (Tranmere) S C
Gary Roberts (Crewe) D / DM C

Na mijn eerste seizoen kampioen geworden en de beker gewonnen, maar het ging moeilijker dan de uiteindelijke 8 punten voorsprong doen vermoeden. Mijn jonge team heeft vooral moeite gehad met de uitwedstrijden op driekwart van het seizoen.

In de zomerstop heb ik Vincent Kompany (D C) van Anderlecht overgenomen, die vormt nu samen met Martin Albrechtsen (€5.000.000) van Kopenhagen het centrum van de defensie. Escudé is ook naar Real Madrid vertrokken, terwijl Heitinga en Grygera naar Malaga zijn vertrokken. Heitinga wilde geen nieuw contract tekenen, dus ik was wel blij dat Malaga een bod deed.

In het tweede seizoen gaat het een stuk beter, ik heb alleen uit bij Zwolle een punt laten liggen, verder heb ik 6 (ongeveer?) wedstrijden gewonnen (w.o. Feyenoord uit en PSV thuis) en sta ik alleen bovenaan met vier punten voorsprong op psv.

In de CL heb ik nog maar één wedstrijd gespeelt; thuis tegen Deportivo met 4-2 gewonnen.

In de winterstop komt Carlos Alberto (AM C) van Flamengo mijn middenveld versterken, daar heb ik wel hoge verwachtingen van; volgens Ton Pronk wordt het een grote :)

Overigens wel opvallend: Litmanen's contract (€20.000 / week) was afgelopen, maar ik wist niet zeker of ik hem wel wilde houden omdat hij niet veel speelt. Uiteindelijk toch maar een nieuw contract aangeboden, en hij wilde maar €2.600 / week hebben; ja daarvoor mag hij wel blijven!

Meest opvallende/beste spelers in dit team: Van der Vaart, Todorov, Diogo, Francis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Die Todorov bijv. is een speler die een boel nog niet zichtbare stats heeft, waarom koop je hem dan ? Zit wel een risicootje aan. Scout je hem eerst goed ?
Zo zijn er heel veel jonge spelers waarvan je de stats pas weet als je ze koopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Tsja, bij hem had ik het "risico" al genomen, maar tegelijkertijd met het bod heb ik hem laten scouten. De andere spelers (op Kompany en Albrechtsen na) heb ik gevonden door te scouten, dus dan zie je wel alle stats.
Het voordeel van Ajax (of elke andere grote club) is dat je onnoemlijk veel scouts hebt (of aan kunt nemen) en daardoor overal kunt scouten.

[ Voor 3% gewijzigd door Sherlock op 04-12-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:48
ff een vraagje

ik heb de game dus ook thuis liggen, nu heb ik ook net een nieuw systeem (AMd2600 met 1 gyg ram en Radeon 9600 enzo..)

maar toch duurt het nog irritant lang als ie wedstrijden gaat berekenen. Als ik 1 league selecteer en de rest weglaat duurt het nog een 5 tot 10 sec per wedstrijd.

Kan ik iets instellen waardoor ie zonder nadenken gewoon wat scores invult ? Ik vind het zwaar irritant dat ik niet binnen een uurtje spelen ff 1 jaar verder kan zijn ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Todorov is gewoon een zekerheidje, overgenomen uit CM4. Toppertje. Die Kompany, daar heb ik via de CL uitzending op tv van gehoord...kan hem alleen niet betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

loona35 schreef op 04 december 2003 @ 15:40:
ff een vraagje

ik heb de game dus ook thuis liggen, nu heb ik ook net een nieuw systeem (AMd2600 met 1 gyg ram en Radeon 9600 enzo..)

maar toch duurt het nog irritant lang als ie wedstrijden gaat berekenen. Als ik 1 league selecteer en de rest weglaat duurt het nog een 5 tot 10 sec per wedstrijd.

Kan ik iets instellen waardoor ie zonder nadenken gewoon wat scores invult ? Ik vind het zwaar irritant dat ik niet binnen een uurtje spelen ff 1 jaar verder kan zijn ofzo..
Heb je je Database op Large ingesteld? Zo ja, dan kan je beter ff een neiuwe game opstarten en met een small Database beginnen, of de patch afwachten die eind december zal verschijnen, want zoals je hebt kunnen lezen is het spel gewoon aan de trage kant. Trouwens, een jaartje in een uurtje gaat je zowieso niet lukken denk ik. Iets meer geduld opbrengen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Een jaar in een uur, dat kan alleen bij Premiership Manager ofzo, dat is gewoon heel de tijd op continue klikken :X

Het leuke van CM is juist dat je ellendig veel details hebt, waardoor het geheel een stuk(je) realistischer is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 16:48
Japser schreef op 04 december 2003 @ 15:49:
[...]

Heb je je Database op Large ingesteld? Zo ja, dan kan je beter ff een neiuwe game opstarten en met een small Database beginnen, of de patch afwachten die eind december zal verschijnen, want zoals je hebt kunnen lezen is het spel gewoon aan de trage kant. Trouwens, een jaartje in een uurtje gaat je zowieso niet lukken denk ik. Iets meer geduld opbrengen he :)
groot .. klein? hoe zet je die dan naar klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Dat kan je in het beginscherm doen, bij Game Settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
je kan kakalov van litex kopen, die doet het bij mij toch iets beter dan todorov >:)
kakalov
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/revision/pics/kakalov.jpg

todorov
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/revision/pics/todorov.jpg

Mn team
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/revision/pics/team.jpg

zit overigens in 2006 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Als je aan je 3e of 4e seizoen begint moet je aan het begin even zoeken op spelers met een unprotected contract.

Zo heb ik Reyes en D'Allesandro voor een 'prikkie' (je moet nog steeds wel een vergoeding betalen) weten over te nemen :)

Mijn teampie:

Afbeeldingslocatie: http://miekol.www.cistron.nl/liverpool.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door miekol op 04-12-2003 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Tsjeemineee :)

T'is toch gen uitdaging meer als je alles maar kan kopen wat je wilt?? IMHO!! Ik heb nu in mn eerste seizoen Dutch Premier League een transfer budget van 140.000 euro :) Ik wacht op die ene speler die me 7.500.000 euro gaat opleveren, en dan kan ik gaan investeren pas.

[ Voor 6% gewijzigd door Japser op 04-12-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97910

is de volledige al uit?

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 97910 op 04-12-2003 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Ben met Telstar het eerste seizoen al direct gepromoveert.

Met spelers als Witschge, Lamey, Blinker en Pellen.

Nu sta ik 3e na 19 wedstrijden in de Eredivisie.

Met extra spelers als:

Cuevas (Is nu halverwege de competitie de nummer 2 op de topscorders lijst)
Garcia
Smolarek
Djordjevic
Ascoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908

Topicstarter
Ja. Voof 49,95 ;( bij Free Record Shop, Intertoys, Dixons & Bart Smit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Championship Manager 03/04
In stock.
Usually dispatched within 24 hours.
our price: £17.99 Delivered
RRP: £29.99 You save: £12.00 (40%)

bij play.com en amazon.co.uk

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Japser schreef op 04 december 2003 @ 20:55:
Tsjeemineee :)

T'is toch gen uitdaging meer als je alles maar kan kopen wat je wilt?? IMHO!! Ik heb nu in mn eerste seizoen Dutch Premier League een transfer budget van 140.000 euro :) Ik wacht op die ene speler die me 7.500.000 euro gaat opleveren, en dan kan ik gaan investeren pas.
Met Ajax kan ik ook niet alles kopen :+

Iedereen heeft ze favoriete club of speelwijze. Bij een top-club word je eerder afgerekend op slechte resultaten dan bij een mindere club, dus beide heeft wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Ik heb een paar reserve spelers van onder de twee miljoen die nooit in mijn eerste team zullen komen, maar waar ik wel geld voor zou willen vangen. ze zijn aan het einde van hun contract.. Hoe los je dit het beste op? Een contract van een jaar?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Revision schreef op 04 december 2003 @ 16:08:
je kan kakalov van litex kopen, die doet het bij mij toch iets beter dan todorov >:)
Hee, daar heb ik net een first option voor twee jaar op genomen, eerst lekker bij Litex laten spelen, en als hij dan straks echt goed is naar Ajax halen.
Japser schreef op 04 december 2003 @ 15:47:
Todorov is gewoon een zekerheidje, overgenomen uit CM4. Toppertje. Die Kompany, daar heb ik via de CL uitzending op tv van gehoord...kan hem alleen niet betalen :)
Kompany is laatst ook nog speler van de dag geweest op vi.nl, maar ik kende hem via een belgische collega die er helemaal lyrisch over is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Hoeveel moest je betalen voor die first option op Kakalov? Hopelijk niet meer dan 4 ton :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Sorry, ik heb er 750.000 voor neergeteld + future fee van 3,2 mln.

Maar ja, ik speel nu met Ajax en heb geld zat, ik heb al behoorlijk veel spelers ge- en verkocht, en je begint zowat elk seizoen met 10 mln aan transfergeld. Ik hoop wel binnen een paar jaar wat te winnen in Europa, want in Nederland lijkt het wel alsof ik nu al onverslaanbaar ben. Ik ben in mijn tweede seizoen overigens, heb net de tweede CL wedstrijd gespeeld. (PSV heeft al 9 punten achterstand, Heerenveen staat 2e met 5 punten achterstand...)

Over een paar jaar stap ik over naar een andere club, afhankelijk van de (eventuele) successen dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Sherlock op 05-12-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Vos schreef op 04 december 2003 @ 23:30:
[...]

Met Ajax kan ik ook niet alles kopen :+

Iedereen heeft ze favoriete club of speelwijze. Bij een top-club word je eerder afgerekend op slechte resultaten dan bij een mindere club, dus beide heeft wel iets.
Inderdaad. Ik heb in twee seizoenen Juventus 2x de tripple gewonnen (League, Cup & CL) en in zo'n 100-110 wedstrijden amper 40 doelpunten tegen gekregen. En maar 6-7x verloren (en een keer of 30 gelijk gespeeld). Valt ook iets voor te zeggen. Toen juventus in de handen kwam van een AI manager hadden ze 59 goals tegen in 55 wedstrijden ;)

En ik speelde vaak met 5-6+ italianen in me elftal. Kunnen weinig andere topteams uit Serie A zeggen ;) Ieder zo ze meuk he :)

Dick Advocaat is trouwens ondertussen ontslagen in mijn game en toen kreeg ik de baan aangeboden :D Ben nu en Liverpool en Holland manager :D

[ Voor 10% gewijzigd door miekol op 05-12-2003 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Voorlopig hoef ik nog niet over naar een nieuwe club. Het is te veel een uitdaging om een GG-Divisie cluib naar de CL te leiden. Tot nu toe 1 wedstrijd gespeeld in de Eredivisie en meteen een 4-4 gelijkspel (????) tegen AZ uit. Ze vlogen er werkelijk waar vanuit alle hoeken in ...echt bizar, maar wel leuke pot was het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12587

Zijn er al update's voor dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Jup...4.1.2 is al tijden uit, sterker nog, die was er zo ongeveer tegelijk met de release al :)

Ik denk dat binnen nu en 14 dagen versie 4.1.3 te downloaden is(de patch dus he).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
ja nog voor kerst volgens het forum

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Patcxh 4.1.3 is uit...

MAAR!!!! LET OP!!!

Er schijnt een bug gecreerd te worden na installatie, die ervoor zorgt dat na 5 dagen (in cm dus) al je matchhistory verdwijnt, je kan dus van voorgaande wedstrijden niet meer je tactics nakijken, of de wedstrijd nog een keer op replay zien. Het enige wat er nog zichtbaar is is de eindstand, maar verder dus helemaal niks meer...

Officiele reactie / uitleg van SIGames moet nog volgen, maar op de fora is men er ZEEr ontevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37518

Dat is grappig... ik woon in Groningen, ben laatst naar de feestelijkheden geweest omtrent de bouw van het nieuwe stadion, Euroborg. Kom ik in CM met Ajax BIJ Groningen spelen, zie ik da de Euroborg al klaar is.
Morgen maar naar de andere kant van de stad rijden, dan moeten ze immers thuis tegen Willem II >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Omg...net spanning allom in de CL met mijn Ajax.

Nadat ik Bayern uit in Munchen op 2-1 had kunnen houden met een erg drukkend Bayern, moest ik thuis dus minimaal scoren.
Pasanen scoorde snel de 1-0, ik hield de offensieve strategie en het werkte. Op slag van rust de 2-0 door Zlatan!! Ik blij, ga ik dan misschien winnen? 81e minuut duwt Heitinga Ballack onderuit...penalty :(

2-1....verlenging = 3-3 aggregate = verlenging

Geen goals in de verlenging....penalties....ik verloor.....zie resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/cl-verloren.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Wie laat er dan ook een keeper een penaltie nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Japser schreef op 21 december 2003 @ 00:23:
Wie laat er dan ook een keeper een penaltie nemen :P
Zoveel penalty nemers heb ik niet ingesteld :p

ZIjn er niet meer mensen met wat verhalen ?
Of nog wat goede spelers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Vos schreef op 21 december 2003 @ 19:48:
[...]

Zoveel penalty nemers heb ik niet ingesteld :p

ZIjn er niet meer mensen met wat verhalen ?
Of nog wat goede spelers ?
todorov, die gast (een bulgaar) is echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Jajajajajajaja! Zo, dat is eruit! Ik heb de Champions League gewonnen met Ajax...
Mijn 4-4-2 tactiek die ik de hele tijd (de eerste 1,5 seizoen) gebruikt heb was niet zo denderend als ik hoopte, dus ik ben wat gaan experimenteren.

Uiteindelijk heb ik een 4-3-3 tactiek gevonden die Ajax op het lijf geschreven is. In de achtste finale van de CL heb ik van Lazio Roma gewonnen, in de kwartfinale van Dinamo Kiev (erg sterke ploeg trouwens!) en in de halve finale van: Bayern München. Ik zag het eigenlijk echt niet zitten, te meer omdat Bayern aardig ingekocht had: Thierry Henry, Zinedine Zidane en Adriano waren naar Bayern toe gegaan. Maar goed, de eerste wedstrijd was thuis, en na 7 minuten scoort Todorov de 1-0. Ik blij natuurlijk, maar dat duurde niet lang want Henry strafte een fout van mijn linksback, Kléber, genadeloos af.

In de tweede helft scoorde ik uit een corner (Martin Albrechtsen) de 2-1, maar nog steeds had ik er een hard hoofd in. Bayern gooide alle op de aanval, en uit een scherp uitgevoerde counter scoorde Evandro Roncatto de 3-1! Toen was er opeens van alles mogelijk natuurlijk! Dankzij Todorov werd het in blessuretijd zelfs 4-1, waardoor ik al met een half been in de finale stond natuurlijk! De uitwedstrijd werd relatief makkelijk: na een kwartier zette Todorov (wie anders) me op 1-0, het werd 1-1 door Zidane vlak voor rust. Vlak na rust werd het 2-1 voor Bayern door Adriano, maar Daniel Fredheim Holm maakte aan alle onzekerheid een einde door een kwartier voor tijd de 2-2 binnen te schieten: ik zat in de finale!

Snel bekeken wie mijn tegenstander in de finale zou zijn, de andere halve finale ging naemlijk tussen Juventus en .... PSV. PSV was in de competitie redelijk bezig, maar ze morsten te veel punten tegen de mindere goden. Ik ben in één week tijd twee keer onderuit gegaan tegen PSV (beker en comp.) en was dus niet echt blij met deze tegenstander, alhoewel het wel leuk is voor het nederlandse voetbal!

Maar goed, de finale: Kort verhaal, PSV wordt helemaal zoek gespeeld, die gatsen komen er niet aan te pas. Het enige minpuntje is dat de score maar 2-0 blijft, in plaats van 5 of 6-0. Maar ja, who gives a dinges weet je wel ;)

Iedereen blij natuurlijk, supporters en directie (die vierde zelfs feest met de fans).

Opstelling:
GK Stekelenburg
DR Nigel de Jong
DL Kléber
DC Vincent Kompany
DC MArtin Albrechtsen
DMC Simon Francis
ML Van der Vaart
MR Carlos Diogo
FL Evandro Roncatto
FC Anatoli Todorov
FR Daniel Fredheim Holm

subs:
GK Sebastian Saja
D/DM C Gary Roberts
D/DM LC John O'Brien
DM RC Tomas Galasek
AM RL Wesley Sneijder
SC Iain Hume
SC Wesley Sonck

Tactiek:
............................GK
DR........DC........................DC.......................DL

............................DMC
...............................|
MR...........................|....................................ML

FR----->................FC............................<-----FL

In dit seizoen (evenals vorig seizoen) ook kampioen geworden. Alles gaat wel heel erg fantastisch nu, vrijwel elke jonge aankoop ontwikkelt zich goed (Hume, Modebadze, Favalli, Roberts), ik heb een aardig transferbudget van 17,75 miljoen (ook al ben ik niet van plan om veel wijzigingen in mijn selectie door te voeren), en iedereen is blij met me.

Nu wordt het taak om volgend jaar weer minstens de halve finale van de CL te halen, uiteraard kampioen te worden en toch ook eens proberen om de beker weer binnen te halen.

Contracten: Tomas Galasek gaat weg; hij wilde niet tekenen voor wat ik hem aanbood (overigens ruim 4x zoveel als hij nu krijgt)
Jari Litmanen gaat met pensioen en wordt coach. (Evenals Arthur Numan trouwens, die ik aan het begin van het seizoen als coach heb binnengehaald)
Verder gaat er een zwik jeugdspelers weg die niet goed genoeg zijn.
Todorov heeft me blij verrast door redelijk eenvoudig een nieuw contract te tekenen, Evandro Roncatto doet juist wel moeilijk :( Hij wil een eenjarige verbintenis met min. fee relause clause, voor bijna het maximum wat ik hem kan bieden (55.000), terwijl hij nog een 3-jarig contract heeft voor 1.000 per maand.

Dus dat kan hij mooi vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 19:32

Christiano007

Ich bin der champion

http://gamefiles.blueyond...ipmanager4/patches/win32/

Url voor de patch van de update patch met wedstrijd bug :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

euh...dus met deze patch en de patch voor de patch verdwijnt dus het match history probleem????

Edit: Ja dus...eerst ff Sigames.com checken voor je blaat Japser 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Japser op 22-12-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Spike-man schreef op 21 december 2003 @ 20:12:
[...]

Spike-man schreef op 21 december 2003 @ 20:12:
[...]

Zijn cijfers zijn hier niet bepaald ok, prestaties wel, maar hij wil niet ofzo....

Heb voor het nieuwe seizoen Cavenaghi gekocht voor 25.000.000 van Boca :o, is een 20 jarige Argentijn. Hij zit met 30 wedstrijden gespeeld op gemiddeld een 8 en 1-op-1 qua goals. Voor minder wilde ze hem niet wegdoen, maar zijn stats en prestaties zijn super en je bent maar 1 x coach van Ajax he :p

Kheb in eerste seizoen totaal 5 spelers gekocht:
- Alessio Cerci, F-RC, 16 jarig supertalent, pinchhitter tot nu toe, te jong voor basis
- Fredy Williams Thompson, DM-RLC, super stats, erg solide (basis)
- Hélder Barbosa, AM/F-L, 16 jarig talent (af en toe invaller)
- Billy Jones, D-RC, 16 jarig talent (af en toe invaller)
- Alejandro Domínguez, F-RLC, 22 jaar, erg goede stats (regelmatige invaller)

Voor het 2e seizoen erbij gekocht:
- Fernando Cavenaghi, SC, 20 jaar, moet Zlatan of Sock gaan vervangen, ze mogen zelf bepalen wie op de bank komt :)
- Fabían Andrés Vargas, DM-RLC, 24 jarig Columbiaans international, goede stats en prestaties bij Boca tot nu toe, moet Sneijder gaan vervangen zodat ik met V/d Vaart wat offensiever kan gaan spelen

Ik speel tot nu toe zo:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
------------Zlatan------------Sonck-------------
------------------------------------------------
----------------------V/d Vaart-----------------
-----|------Sneijder-------Thompson------ |-----
-----|------------------------------------|-----
-----|------------------------------------|-----
--Maxwell-----------------------------Trabelsi--
-------------------------------------------------
----------De Jong---Pasanen----Yakubu-----------
--------------------Lobont---------------------

owja, het ek is ook begonne bij mij
een voorbode? ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/mooie%20voorbodes.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 22-12-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Hmm...

Momenteel in mn derde seizoen als manager van de Graafschap, en t gaat redelijk. Mijn eerste seizoen in de GG Divisie ben ik kampioen geworden, en mijn tweede seizoen (eerste in de HC Eredivisie) ben ik geeindigt op een mooie tweede plaats. Met als bonus CL kwalificatie, waar ik de eerste wedstrijd thuis van Besiktas heb gewonnen met 2-0. De return volgt spoedig.

Enkele aankopen, overgenomen uit CM 4:

- Said
- Bosnjak

Verder heb ik Burnadze aangetrokken, een AM/R ,is Sebastian Paez erbij gekomen (DM/C) , Suleiman Mohamed (DM/C) is mijn team komen versterken en Mendes da Silva is overgekomen van Sparta.

Nu net mn derde seizoen ingaan (tweede dus in HC Eredivisie) en ik sta na 3 wedstrijden bovenaan met 9 punten. Vooral mijn eerste uitwedstrijd in de competitie was een werkelijke thriller: 3-5 tegen Cambuur ( :X ) na eerst met 3-1 achtergestaan te hebben.

Nu volgt de return in Turkije tegen Istanbul, en dan maar hopen dat ik de startpremie van 4.000.000 binnenhaal.

Edit 1) Had ook nog Maxime Tsigalko gekocht van Dynamo Minsk
Edit 2) Heb ook uit van Besiktas gewonnen net met 0-1 ! :) Kassa!

[ Voor 7% gewijzigd door Japser op 24-12-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11736

Ik ben net een nieuw seizoen begonnen met Top Oss en het gaat op dit moment wel aardig. Ik heb wel wat spelers gekocht of geleend namelijk:
van moppes, geleend van ajax , Breinburg, geleend van Feyenoord en Oskarsson gekocht voor 26,000 van Por. Oskarsson doet het goed hij heeft er al 5 inliggen en pas 3 wedstrijden gespeeld. Voor de toekomst heb ik Zwikker van emmen overgenomen voor 95,000 euro.

Mijn voorbereiding ging niet zo goed ik had verloren van een amateur club maar toen de competitie begon waren ze goed op elkaar ingespeeld en ik sta op dit moment 1ste met TOP en 5 wedstrijden gespeeld.

Het valt wel op dat veel spelers niet als leenspeler naar mijn club willen in Cm4 kwamen ze volgens mij altijd wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 11736 op 24-12-2003 20:38 ]

• Christiano007
  • Laatst online: 07-06 19:32

Christiano007

Ich bin der champion

lamaar

[ Voor 159% gewijzigd door Christiano007 op 25-12-2003 14:24 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Vos

Vos

AFCA

Ik ben op zoek naar een goede DML, omdat ik Maxwell voor een mooi bedrag kan verkopen. Maar ik vind ze niet voor een mooie prijs :/ iemand tips?

Ik heb nu versie 1.4.3 maar ik kan de match history van bijv. 3 wedstrijden terug niet meer bekijken !? Van het vorig seizoen nog wel, maar toen runde ik nog 1.4.2. Komt dit door die patch?

[ Voor 41% gewijzigd door Vos op 25-12-2003 16:36 ]

• Spike-man
Vos schreef op 25 december 2003 @ 15:35:
Ik ben op zoek naar een goede DML, omdat ik Maxwell voor een mooi bedrag kan verkopen. Maar ik vind ze niet voor een mooie prijs :/ iemand tips?

Ik heb nu versie 1.4.3 maar ik kan de match history van bijv. 3 wedstrijden terug niet meer bekijken !? Van het vorig seizoen nog wel, maar toen runde ik nog 1.4.2. Komt dit door die patch?
volgens mij komt dat inderdaad door de patch, ik kan me herineren dat ik daar zoiets over gelezen heb. Als DML zou ik David Murphy proberen, hij begint volgens mij bij Middlesbrough. Ik heb hem zelf op een free transfer gesigned, maar ik verwacht dat je niet meer dan 3 miljoen euro hoeft te betalen. Mathew Sadler van Birmingham wil ook nog weleens de moeite waard zijn......

• Vos

Vos

AFCA

Als ik bij mijn stats kijk zijn deze ook allen gereset na de patch :(
een patch moet toch voor verbeteringen zorgen ? ik zie ze nog niet ! :/

• SYQ
  • Niet online

SYQ

ik dacht laat ik eens lekker onderin beginnen dus speel nu voor de verandering met Reggiana. alleen heb ik 2 spelers die ik niet kan opstellen ( gemarkeerd als co-owned).. iemand enig idee wat dit precies inhoud?

• Vos

Vos

AFCA

Dan zijn ze mede eigenaar van een andere club, veelal een top-club. Kan je ze in geen enkele wedstrijd opstellen?

• SYQ
  • Niet online

SYQ

nee, ze zitten gewoon in mijn opstelling als het ware. wanneer ik de speler selecteer en op ACTIONS klik krijg ik mogelijkheden die je ook krijgt bij een speler buiten je elftal.

naja, Aco Stojkov doet het prima en maakt alles goed. 10 apps en nu al 9 doelpunten + 5x Man of the match :)

edit..

aah valt me nu pas op. heb totaal 3 spelers op co-owned. 2 ervan licht bruin (kan deze dus niet laten spelen) en 1 donkerbruin.

[ Voor 20% gewijzigd door SYQ op 25-12-2003 18:39 ]

hoe kan je een speler co-owen? Die optie is bij mij nooit mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Spelers co-ownen kun je alleen in Italië.

Als je patch 4.1.3 hebt geinstalleerd, zorg dan meteen dat je ook de "match history bug" exe download, dan heb je er geen last meer van.

http://gamefiles.blueyond...2/match_stats_fix_exe.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Zo net mn keyboard compleet doodgerost, door dit debiele kutspel...

Altijd maar die fouten van verdedigers die tegenspelers laten lopen, spitsen die kans op kans verneuken, scheidsrechters met onverklaarbare beslissingen, contracten die je onmogelijk kan verlengen en dan desbetreffende spelers vooor GVD minder geld bij een andere club gaan spelen, het niet kunnen verkopen van spelers enz enz enz...nee ik heb t helemaal gehad met dit spel ff...

Ik sta dan wel 3de in de Eredivisie, maar de lol is er compleet vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99796

Ja die fouten van verdedigers daar erger ik me ook altijd dood aan!! Ook al doe je dan man-mark laten ze um nog lopen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar hoe kun je nou spelers co-ownen, dat het kan ok, maar hoe??
Nog een leuke speler: Steven Reid, waar die speelde weet ik niet meer, maar hij speelt goed!!! En dat in een de Serie A!

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 99796 op 28-12-2003 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55506

Is hij niet van Millwall? Tijd gespeeld met millwall, alleen gig hij nietecht geweldig bij mij, ook al heeftie goede stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand nog een goede keeper in het 2de seizoen voor ongeveer 100,000 euro? Ik speel met top Oss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Jeej!! Ondanks alle gezeik dit seizoen eindelijk kampioen!!! Wat een competitie. Ben gelijk geeindigd met Ajax, maar doelsaldo was stuk beter ( _/-\o_ Todorov :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

btw: Scouten voor keepers, is zo easy :)

Gewoon handling 15 en agilty en reflexes op 15 zetten en je filtert er zo een paar goeie betaalbare er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is hij niet van Millwall?
Ja dat was ie volges mij wel, bij mij heeft ie nog geen goede stats (1e seizoen) maar hij speelt goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Sherlock - Friday 26 December 2003 14:24

Spelers co-ownen kun je alleen in Italië.

Als je patch 4.1.3 hebt geinstalleerd, zorg dan meteen dat je ook de "match history bug" exe download, dan heb je er geen last meer van.

http://gamefiles.blueyond...2/match_stats_fix_exe.zip

Ik ben nu al een tijdje bezig met een spel, en idd je kan die wedstrijden niet bekijken. Zo stom als je onderlinge resultaten wilt bekijken. Maar als je na een jaar of wat alsnog deze patch instaleert over die 4.1.3 patch kan je dan niet meer verder met je game? Zou zonde zijn :'(, dus... misschien weet je het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan wel verder met je game, tuurlijk. Ik weet alleen niet of je bedoelt of de bug dan is herstelt, zo ja, dat weet ik niet. Ik zou zeggen, test het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik wordt helemaal gek |:( : Ben ik halverwege mn eerste seizoen met Ajax, alles loopt als een trein, maar... heb net wedstrijd tegen Groningen gespeeld en elke keer als ik nu mn post wil/moet lezen, klapt het spel eruit 8)7 :| Ik heb alle patches verder. Kent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Cook schreef op 02 januari 2004 @ 22:48:
Ik wordt helemaal gek |:( : Ben ik halverwege mn eerste seizoen met Ajax, alles loopt als een trein, maar... heb net wedstrijd tegen Groningen gespeeld en elke keer als ik nu mn post wil/moet lezen, klapt het spel eruit 8)7 :| Ik heb alle patches verder. Kent iemand dit probleem?
Heb het wel is gehad met vorige deel. Was toen een bericht wat ik moest beantwoorden en anders niet verder kon :(. Na de eerst volgende patch deedt hij het weer, geen idee verder hoe het kon. Dus mss is het wachten op nieuwe patch, zou onder tussen maar ff bij een nieuwe club beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ben zo'n soort probleem wel eens tegen gekomen op fora, dat ie op een bepaalde datum eruit klapt

http://www.thedugout.tv
http://www.sigames.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb precies het zelfde probleem alleen dan met Top oss en 2,5 seizoenen later en net wanneer alles goed gaat :(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 11736 op 03-01-2004 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96027

Heb aan het begin van het Seizoen Anatoli Todorov gehaald.
Aan het einde met Ajax 53 doelpunten in 41 wedstrijden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Sja, ik speel nu met Heerenveen (ben pas een paar wedstrijden bezig) maar Ajax heeft Robinho dus gehaald... Daar gaan mijn kansen op het kampioenschap in mijn eerste seizoen!

Ik heb Evandro Roncatto gehaald voor de positie van linksbuiten, en dat is een uitstekende aankoop gebleken. Helaas zijn de overige voorhoedespelers bij Heerenveen niet van dusdanige kwaliteit dat ze goed genoeg zijn om te laten staan. Nu maar hopen dat Daniel Berg Hestad een goede FC is, want Sibon is een beetje ondergewaardeerd.
Voor Todorov heb ik geen geld, hopelijk dat dat snel komt, door de verkoop van de halve selectie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

moet je cerci halen van roma. Is pas zestien dus kun je gewoon gratis signen. Niet scouten, gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ja, daar heb ik al naar gekeken, maar om één of andere rare reden wilde hij niet naar Heerenveen komen?? Snap je dat nu, als je bij Roma speelt dat je dan niet naar Heerenveen wilt komen? :? ;)

edit:
bovendien kost het me wel een miljoen als ik hem zou halen, alleen heet het dan opleidingskosten :(

[ Voor 23% gewijzigd door Sherlock op 09-01-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-06 22:46
Todorov eindelijk weg kunnen bemachtigen met Manchester City, word de transfer op de lange baan geschoven wegens een tewerkstellingsvergunning, :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is het klote aan Enegeland, leuke competitei met veel talent, maar buitenlandse spelers aantrekken is een ramp :( . Cker 1/4 gaat NIET door die stomme verblijfsvergunningen niet door... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik heb dit probleem opgelost :P Je speelt zeker in de nederlandse taal dan moet je het spel op engels zetten en je kan weer verder spele :P

Ik ben trouwens net kampioen geworden met top oss in mijn 3de seizoen en heb de amstel cup gewonnen maar ik ben in de uefa cup in de kwart finale uitgeschakeld door dortmund :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
OMG zo simpel |:( Ik heb het getest en het werkt! mijn _/-\o_ !
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste