[PC-CDROM] Championship Manager 2003-2004

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.533 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:23

Japser

Jeej!

Ik vlieg momenteel als een topcoach over de velden, ik win zowat alles, heb de afgelopen twee seizoenen de nationale titel behaald en afgelopen seizoen ook nog EN de beker EN de supercup. Daarnaast heb ik het geschopt tot de 1/2 finale UEFA Cup, uitgeschakeld door Inter Milan (1-0 on agg.). Verder heb ik een topselectie bij mekaar gekocht, zonder ook maar een cheatje of wat :)

Ja, ik ben best trots op mezelf... :)

Topaankopen zijn:

Y. Hersi, free transfer
T. Hubschmann, 4.400.000, topverdediger van Sparta Praag gekocht
H. Babangida, free transfer
S. Kovalcyuck, 3.000.000, goede linksback van ik meen Spartak Moskou.

Verder doen Bosnjak, Trifonov, Tsigalko en Todorov het uitstekend.

Alleen hoe stel je nu in in een 4-4-2 systeem dat ze voor mij ook eens 53 goals de man gaan maken? (Todorov en Tsigalko)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96027

Is er ook nog iemand die een leuk trainings schema in de aanbieding heeft?

Want ik wil ook wel eens een keer wat winnen, pas het elke keer (1 of 2 keer in het seizoen dan) aan maar het heeft geen enkele nut. Iemand een leuk schematje voor Verdediging, middenveld en aanval apart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1ch3lb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-07-2022
Dat trainings schema maken vind ik ook zo moeilijk, tis altijd 33% wordt beter, 33% slechter en 33% blijft hetzelfde, ik heb nog nooit een andere verdeling gehad en heb er toch al veel mee geprobeerd, kheb echter al wel wat prijzen gewonnen vraag me dus af of het echt zo belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12587

Zoek een goede rechter aanvallende middevelder en verdediger.

Ook zoek ik nog een goede centrale middevelder voor langs kim Källiström.

Speel bij Inter 4-4-2 Attacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Zooo hij gaat goed. Ben op weg naar mn derde Ere Divisie titel in successie.18 wedstrijden gespeeld, 15 gewonnen en 3 gelijk 8)

Verder heb ik de in winter transferperiode voor 5.250.000 een DC gekocht van Shaktar, te weten Eugene Ataev...samen met Hubschmann een top verdediging.

Edit> Mr. WWW: als je een goeie rechtshalf wilt moet jeeens uitkijken naar Haruna Babangida. Echte goeie dribbelaar. En volgens mij is Damian Luna (Argentijn meende ik) ook een topper.
Rechtsback, ik zou gaan voor Tim Bakens, die speelt in mijn team (still de Graafschap 8) ) en staat nu in de belangstelling van Man Utd.

[ Voor 37% gewijzigd door Japser op 14-01-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:20

Sherlock

No Shit

Dan doe je het beter dan ik, nog steeds in mijn eerste seizoen met Heerenveen en ik steven af op de tweede plaats. We hebben nu 23 wedstrijden gespeeld, PSV staat eerstes met 9 punten voorsprong. Op de derde plaats staat FC Utrecht, met 7 punten achterstand. Ajax is vierde met 9 punten achterstand, ze hebben snel winst gemaakt op Robinho en hem voor 16,5 miljoen verkocht (was voor 6 miljoen gekocht) aan AC Milan.

Nu kan Roncatto dus wel weer topscorer worden :)

Mijn team ziet er nu, na een aantal free transfers zo uit:

GK: Jose Corona (1,5 miljoen, augustus)
DL: Arthur Numan (free transfer, augustus)
DC: Tieme Klompe
DC: Joao Paulo (575 k, januari)
DR: Remmington Powell (200k, augustus)
DMC: Arek Radomski
ML: Anti Okkonen (Bosman, november)
MR: Stefan Selakovic
FL: Evandro Roncatto (700k, augustus)
FC: Daniel Berg Hestad (Bosman, 1 januari)
FR: Carlos Alberto Pavon (free transfer, januari)

Verder transfers:
Uit:
Erik Edman -> Mallorca (1,9 miljoen, januari)
Mika Vayrynen -> Racing Santander (375k, juni) [deze gast is op zich wel goed, maar liep constant te zeuren over zijn contract. Zijn waarde staat op 2,1 miljoen maar ik raak hem aan de straatstenen niet kwijt voor een kwart daarvan!]

In:
Fethi Mahfoudi D RL (free transfer)
Supat Rungratsamee (jeugd)
Farid Takrarit (jeugd)

Rungratsamee komt vaak als wissel het veld in, meestal voor Pavon. (een 30-jarige speler uit Honduras met uitstekende fysieke eigenschappen)

Echt slecht gaat het niet, maar goed is anders. Vonk gaat eind dit seizoen weg, evenals een zwik andere spelers die weinig tot niet aan spelen toekomen (oa Venema en Samaras). Helaas krijg ik voor niemand behalve Vayrynen en Edman dus een transfersom, en sta ik op nul.

Wishlist:
Todorov.
En een goede linksback, alhoewel ik van Fethi Mahfoudi wel het eea verwacht.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Voor je verder gaat eerst ff patch 4.1.4 installeren, hij is te downloaden nu.

http://www.cmfreaks.dk/download/patch/Patch_04.1.4.exe

Oja, ik heb Todorov voor 1.700.000 + 25% losgeweekt bij Litex, dus hij is te betalen!

Nu ik toch bezig ben, ff een seizoensupdate:

Sta nu 1ste (mja logisch he ;) 27 wedstrijden gespeeld , 22 gewonnen en 5 gelijk en 67 goals voor en 11 tegen.

Verder heb ik de eerste wedstrijd in de kwartfinales van de CL tegen Bayern Munchen verloren met 1-0, dus nu thuis er ff overheen walsen enzo. Nee ik ben zeer content , en zoals het er nu uitziet krijg ik ook nog een groter stadion \o/ .

[ Voor 69% gewijzigd door Japser op 14-01-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-07 17:52
vreemd, ik zie de patch niet bij SIgames :? De link werkt trouwens op dit moment niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Spike-man op 14-01-2004 21:35 ]

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m1ch3lb schreef op 13 januari 2004 @ 20:36:
Dat trainings schema maken vind ik ook zo moeilijk, tis altijd 33% wordt beter, 33% slechter en 33% blijft hetzelfde, ik heb nog nooit een andere verdeling gehad en heb er toch al veel mee geprobeerd, kheb echter al wel wat prijzen gewonnen vraag me dus af of het echt zo belangrijk is.
Heb ergens een paar trainingen gedownload speciaal voor Def, Mid, Att en Goal maar kan niet zeggen dat het echt werkt.
vreemd, ik zie de patch niet bij SIgames De link werkt trouwens op dit moment niet.
Hij werkt weer heb het net geprobeerd en heb hem binnen. Ik update hem zo ff.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 96027 op 14-01-2004 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
bij mij werkt de link nog steeds niet :)

Waarom staat de patch niet bij SIgames, dat is toch altijd zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:35
Anoniem: 12587 schreef op 14 januari 2004 @ 10:01:
Zoek een goede rechter aanvallende middevelder en verdediger.

Ook zoek ik nog een goede centrale middevelder voor langs kim Källiström.

Speel bij Inter 4-4-2 Attacking
Ik schaf meestal Alexander Farnerud van Landskrona aan, kost 3x niks en is overal op het middenveld en in de aanval inzetbaar.

Ben inmiddels begonnen met feyenoord en zoek nog goede verdedigers en een jonge keeper (al die dertigers ook steeds bij feyenoord ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Japser is ongeslagen kampioen geworden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1) De Graafschap 34 27-7-0 78-14 <-- Ben ik geweldig of niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Gefeliciteerd! Goeie prestatie man, dit is je derde seizoen toch?

Dat gaat mij pas over een paar seizoenen lukken denk ik. Alhoewel, de achterstand op psv is geslonken tot 4 punten, en de voorsprong op nummer 3, ajax, is opgelopen tot 10 punten.

Met nog 5 wedstrijden te gaan (waaronder Heerenveen - PSV) heb ik dus nog een kleine kans op de titel, maar de nadruk ligt op klein omdat PSV weinig punten laat liggen.

Gelukkig ben ik al wel (vrijwel) verzekerd van de CL voorronde, zodat ik eens wat geld binnen kan halen. Daniel Berg Hestad (waarvan de transfer al vaststond) verdient namelijk 75.000 Euro per week. Ter vergelijking; de tweede "grootverdiener" is Klompe en die verdient 17,750 per week! Berg Hestad probeer ik nu te dumpen (alhoewel hij best goed is) en dan gaan we maar eens aan Todorov trekken...

Oh ja, nog even een _/-\o_ voor Evandro Roncatto, die meer heeft gescoord dan wedstrijden gespeeld in zijn eerste seizoen!

Aankomende transfers:
Leonardo Pischulichi (775k)
Sunday Oliseh (bosman)

[ Voor 5% gewijzigd door Sherlock op 15-01-2004 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Sjow he Japser, echt knappe prestatie !! |:(

Vind je jezelf nou echt zo goed? Ongeslagen kampioen, nou jonge... :Y)

in de vorige versies kocht je ook altijd dezelfde spelers/talenten :Z

STELLETJE OVERBEGEILDE TODOROV LOVERS !!!!!! 8)7

Koop toch is andere spelers, gebruikt je scoutingsmogelijkheden, stuur je scouts is naar een ver land, kortom benut je scoutingaparaat. Dan ontdek je echt wel andere spelers hoor. Ik snap niet wat jullie en vooral jij hier zo leuk aan vindt, om zo dan kampioen te worden. Nou ga je natuurlijk als hoogbegaafde cm-er zeggen: dat hoef jij ook niet te begrijpen Ziggy007 !! Klopt, maar het is wel een forum dat voor iedereen toegankelijk is. En om nou 2 jaar lang todorov verhalen te lezen... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Anoniem: 94195 schreef op 15 januari 2004 @ 13:45:
Sjow he Japser, echt knappe prestatie !! |:(

Vind je jezelf nou echt zo goed? Ongeslagen kampioen, nou jonge... :Y)

in de vorige versies kocht je ook altijd dezelfde spelers/talenten :Z

STELLETJE OVERBEGEILDE TODOROV LOVERS !!!!!! 8)7

Koop toch is andere spelers, gebruikt je scoutingsmogelijkheden, stuur je scouts is naar een ver land, kortom benut je scoutingaparaat. Dan ontdek je echt wel andere spelers hoor. Ik snap niet wat jullie en vooral jij hier zo leuk aan vindt, om zo dan kampioen te worden. Nou ga je natuurlijk als hoogbegaafde cm-er zeggen: dat hoef jij ook niet te begrijpen Ziggy007 !! Klopt, maar het is wel een forum dat voor iedereen toegankelijk is. En om nou 2 jaar lang todorov verhalen te lezen... :O
:Z Sjongejonge zeg, met hoeveel verkeerde benen ben jij uit je bed gestapt??

Deze "discussie" is al eerder gevoerd, en het komt er gewoon op neer dat je twee kanten hebt: je bent voor of je bent tegen.

In beide gevallen is het iets persoonlijks. Als je dan geen zin hebt om verhalen over dezelfde speler te lezen dan doe je dat toch niet.

Post zelf eens een mooi verhaal over welke spelers je uit welke bokkiewokkie landen gehaald hebt en wat je ermee bereikt hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

:?

Wat heb ik nou aan me broek hangen :)

Doe niet zo moeilijk joh, ik heb deze spelers allemaal zelf gescout in CM4, dus wat dat betreft is het grotendeels eigen werk. Dimmen dus voordat je begint met blaten.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.klunder/Ongeslagen.JPG

plaatje 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Japser op 15-01-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

offtopic:
Japser resize dat plaatje ff, het loopt heel mijn beeldscherm uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Oja nog even toegevoegd: Er is heus wel meer dan alleen maar over Todorov verteld. En besides, ik maak zowieso geen gebruik van het scoutingsapparaat. Ik filter zelf alle spelers op attributes en ben zo mn eigen scout.

Zo heb ik bijvoorbeeld voor het nieuwe seizoen Milan Baros vastgelegd, en ben ik op jacht naar Rincon, een zelfgescoute rechtervleugelverdediger.

Maaar goed, ik heb geen zin om mezelf te moeten " verantwoorden " aan mensen die op zo'n lompe manier hun commentaar geven. En toch ga ik nog ff door...

Kijk, jij focust je teveel op Todorov en je neemt niet de moeite om te vragen naar de rest van mijn selectie. Daarmee komt je hele opmerking van "Wil je zo kampioen worden?" te vervallen, want alleen met Todorov kom je er echt niet.

edit: resizen is done :P

[ Voor 27% gewijzigd door Japser op 15-01-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:51

Vos

AFCA

Ik zoek ook op attributes en kwam zo ook bij Todorov terecht zonder het afstruinen op internet naar spelers.
En die scouts van mij die vinden echt allemaal bagger spelers...qua attributes is het echt waardeloos en dan zijn sommige ook al dik in de 20. Dus veel verbetering zal er ook niet meer inzitten.
En om dan zo'n jonkie met slechte cijfers te halen en de gok wagen...nee....

@Japser: Emmen in de ere-divisie _/-\o_ (nu nog in het echt :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55506

Nou je kan spelers als Bosnjak, Trifonov, Tsigalko en Todorov toch wel vrij standaard noemen tegenwoordig :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 55506 op 15-01-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ik zal er ook nog eens wat over neerzetten, want ik heb toch al heel wat spelers gehaald die niet "bekend" zijn:

Jose Corona, Joao Paulo, Remmington Powell, Antti Okkonen, Fehti Mahfoudhi, Carlos Alberto Pavon, Farid Takrarit enz.

Bekende spelers die ik gehaald heb: Arthur Numan, Evandro Roncatto en Supat Rungratsamee.

Het zijn niet allemaal "wonderkids" maar tot nu toe gaat het aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik heb onder andere:

- Shady Mohamed (DL)
- Suleiman Mohammed (DMC)
- Willem Jan Thijssen (GK)
- Sergey Kovalchuk (D/DM l)
- Sergey Ignasevich (SW/D/DM C)
- Haruna Babangida (AM/R)
- Micheal Dobson (D R/C)
- Tremur Burnadze (AM/R)
- Luis Dias (AM/F RL)
- Daniele Magliochetti (SW/D RLC)
- Sebastian Paez (DM C)

zelf gescout en aangetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo zeg, welgeteld 8 reacties op mijn stukje. Begint nog is op een echt forum te lijken! :9

Nee maar idd, sorry jongens. Klopt wel, je bent voor of tegen. En zoals ik heb kunnen zien aan jullie vele reacties, kopen jullie ook nog voor mij onbekende, dus zo erg is het blijkbaar ook weer niet. Maar zoals mijn voorstander (?) met die apenkop al zei, namen als bosjnak en todorov zijn wel erg gewoon aan het worden.

Dus sorry dat ik stom reageerde, komt waarschijnlijk omdat een 'vriend' van mij sinds vandaag ook met een waterflesje op school zit (met roze dopje welteverstaan) 8)7 --> je zou haast denken dat hij :r is

Maargoed allemaal nog veel succes met jullie games !! trek je maar niks van mij aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Hehe, iedereen weer blij :)

En ikke vooral, want ik heb de dubbel gewonnen! Met heeel veel dank aan RBC, wat met 2-0 van psv won, waarna ik hetzelfde deed. De twee wedstrijden erna werden eenvoudig gewonnen (6-0 thuis tegen Utrecht, 5-1 uit tegen Vitesse).

De bekerfinale was een echte kraker: 1-0 (hersi) voor NEC bij de rust. In de 71e minuut scoorde ik de 1-1 (Pavon), en 10 minuten later scoorde ik ook nog eens de 2-1 (Rungratsamee). Kat in het bakkie dus. Not. Hersi maakte er in de 93ste minuut 2-2 van!
Verlenging dus, waarin Rungratsamee na zijn eerste velddoelpunt ooit ook zijn tweede maakt, 3-2 dus! 3 minuten later is het echter alweer gelijk, door een doelpunt van Demouge. In de tweede helft van de verlenging gaan mijn spitsen eindelijk eens doen waar ze voor betaald worden: scoren. Pavon scoort de 4-3, en de ingevallen Sibon maakt aan alle onzekerheid een einde en scoort 7 minuten voor tijd de 5-3. Einde wedstrijd.

Heb in deze laatste paar wedstrijden gemerkt dat ik zonder Roncatto voorin niet zo heel veel in de melk te brokkelen heb, alhoewel zowel Pavon als Berg Hestad goede stats en ratings hebben.

Dan het beste nieuws: Berg Hestad heeft indruk gemaakt en gaat naar de kampioen van Spanje: Deportivo. 6 miljoen aan transfer inkomsten! Verder gaat Denneboom naar Lazio (2 miljoen) en gaat Haarala voor 525k naar een andere italiaanse club (weet ff niet meer welke).

In de zomerstop als een wilde allerlei spelers gehaald, zowel voor de reserves als voor de basis.
De la Cuesta (D LC), Kakalov (sorry), Todorov (nog meer sorry), Mauricio Alejandro Molina (AM RC), Taddei (AM RLC), Daniel (D R), Diego Olivera (D RL), Sunday Oliseh (DM C), Leonardo Pischulichi (AM F LC) en Sebastian Saja (GK).

Voor de reserves heb ik Kasper Schmeichel (GK), Marc Wilson (DM C) en Karim Touzani (D C) gehaald, terwijl Santti Kolk, Supat Rungratsamee en Fethi Mafoudhi de weg naar de reserves vinden.

De meeste van deze spelers zijn overigens voor niks of bijna niks gehaald, veel bosmans en jeugdcontracten :)

In de voorbereiding op het nieuwe seizoen bleek wel dat men aan elkaar moest wennen (logisch), de eerste wedstrijd tegen Sparta werd echt kansloos met 3-1 verloren. De volgende oefenwestrijden gingen wel beter, alleen Club Brugge wist nog tegen mij te scoren (1-1). Nu is het wachten op de eerste serieuze test; de Johan Cruijff schaal.~

offtopic:
Ik lees net op vi.nl dat Dudu Cearense meedoet met de Braziliaanse Olympische ploeg. Vind ik wel grappig aangezien ik hem in CM4 gekocht had bij NEC en hij vrij goed presteerde. Toch leuk dat je je zelf gescoutte ;) spelers IRL weer terug ziet

[ Voor 6% gewijzigd door Sherlock op 16-01-2004 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik trek me zowieso niet al teveel aan van Vite$$e supporters :)

Waa?!!! Ik wordt helemaal gek!!!

Ok, nu zit ik in seizoen 2008-2009 en ik heb me toch zomaar ff gratis enkele toppers van topclubs weggeroofd :) Ik ben bijzonder trots op mezelf!!

Zo heb ik nu Milan Baros (oud Liverpool en stond in belangstelling van Bayern Munchen Dortmund en Milan) en Rincon (rechtervleugelverdediger van Man Utd welke in belangstelling stond van o.a.: Milan, Real, Celta de Vigo, Real Sociedad, Liverpool en nog meer topclubs).

Damn dat wordt iig minimaal mn eerste Europese titel vindt ik. UEFA of CL, bopeit me niet, ik wil er eentje.

[ Voor 83% gewijzigd door Japser op 16-01-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Japser zegt dat ie geen zin heeft zichzelf te verantwoorden, maar post ondertussen wel 3 reacties en een screenshot dat hij kampioen is geworden :D

Ja duh, zonder plaatje geloof ik je ook wel als je al die namen haalt 8)7

En dan had ik nog een vraagje voor je, als 'superboer' (in de GGD :O). Was het niet zo dat er iemand van de Graafschap bij Vitesse als rust-entertainment kwam strippen als de Graafschap bij de winterstop een bepaald aantal punten NIET had bereikt?? Zou wat weze als ze Japser omroepen. Volgens mij ben jij aardig bleekjes, hele dag maar achter de com (seizoen 2007-2008 8)7).

Maargoed laten we vriendelijk blijven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Anoniem: 94195 schreef op 17 januari 2004 @ 01:19:
Japser zegt dat ie geen zin heeft zichzelf te verantwoorden, maar post ondertussen wel 3 reacties en een screenshot dat hij kampioen is geworden :D

Ja duh, zonder plaatje geloof ik je ook wel als je al die namen haalt 8)7

En dan had ik nog een vraagje voor je, als 'superboer' (in de GGD :O). Was het niet zo dat er iemand van de Graafschap bij Vitesse als rust-entertainment kwam strippen als de Graafschap bij de winterstop een bepaald aantal punten NIET had bereikt?? Zou wat weze als ze Japser omroepen. Volgens mij ben jij aardig bleekjes, hele dag maar achter de com (seizoen 2007-2008 8)7).

Maargoed laten we vriendelijk blijven >:)
Kuch ik laat me niet opnaaien door een supporter van een failliete club, ik laat me niet opnaaien door een supporter van een failliete club die 15de staat en het net zo slecht doet als mijn club vorig jaar kuch.

nouja toch maar ff reageren op het weddenschap verhaal...het ging ten eerste niet om een striptease, maar om een cheerleader act opgeveord door van Leerdam. Ikzelf zou nooit omgeroepen worden omdat ik me voor geen goud beweeg in die overdekte snackbar zonder dat de Graafschap daar speelt.

En wat betreft mijn tint, ik kan hier alleen maar om lachen, je bent net zo onnozel als al die andere Vite$$e sukkels, je hebt namelijk geen idee waar je over blaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Failliet haha, we kregen 30 miljoen van de gemeente en halen nu spelers als Rink, Illic en er komen er nog meer. Dan ben je toch niet bepaald failliet lijkt me zo? :D

Wij zijn nu zelfs een van de weinige clubs die een (al is het heel klein) brute winst hebben, dankzij na al die jaren eens een goed beleid van Theo Mommers _/-\o_

Hm, toch jammer dat ze jouw daar niet omroepen. In die overdekte snackbar :9~ is het tenminste wel lekker warm en dat kan je van die bouwkeet uit Doetinchem niet zeggen ;)

Maargoed ik zal je niet langer ophouden, jij wil natuurlijk weer verder met CM !? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99796

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Seizoen 2 --> EN NU AL DE CHAMPIONS LEAGUE GEWONNEN!!
o wat ben ik trots op mezelf :9
Met Heerenveen in de finale PSV verslagen met maar liefst 4-1, en in de halve finale zelfs Chelsea overall met 7-3, (uit 3-0 en thuis 4-3 gewonnen).
Ze wilden me meteen na de eerste wedstrijd (3-0 bij hun) overhalen bij hun te komen trainen, maar nee!! Ik blijf lekker bij Heerenveen :)
achte finale: Borussia Dortmund (4-0 uit, 2-1 thuis)
kwart finale: Inter (0-1 uit verloren, 2-0 thuis gewonnen)
halve finale: Chelsea (3-0 uit en 4-3 thuis)
finale: PSV 4-1 :)
Ik ben nu kampioen geworden en heb de CL, de beker hebben Kezman en zijn vriendjes met 4-3 in de verlenging gestolen!

Opstelling:
GK Vonk
DL Edman (verlengt zijn contract niet en gaat weg :'()
DC Klompe
DC Gardner
DR Venema
ML Kolk (zie edman :'()
MC Holm
MR Grisales
FL Tsigalko (36 doelpunten en 37 assists in 50 wedstrijden)
SC Todorov (GEEEEEEEEEIIIL :9~) (59 doelpunten en 17 assists in 49 wedstrijden)
FR Hidalgo (29 doelpunten en 23 assists in 47 wedstrijden)

Waarbij moet worden vermeld dat ik Tsigalko zelf heb gescout en gekocht, voordat ik um ook hier spotte..

Wissels:
Adu, Oskarsson, Powell, Puchkov

Doel: volgend seizoen ongeslagen blijven in de competitie, en alle 6 mogelijke prijzen winnen: JC schaal, europese super cup, beker, competitie, CL en wereldbeker :)

En eindelijk dat klote bestuur overhalen meer geld voor salarissen en transfers vrij te maken, en anders gaat ik wel naar Chelsea :+

Edit: ik moet ook nog ff vermelden dat ik in 34 wedstrijden competitie 87 puntjes heb behaald, en 109 keer heb gescoord :*) en 29 doelpuntjes tegen heb gehad

Edit2: Wheeh de 6 prijzen kan ik al niet meer winnen..voor het tweede jaar op rij verlies ik de Super Cup van PSV..dit maal met 4-2..
De beker ook al 2 keer gespeeld en 2 keer verloren in de finale van PSV...
Nou dan win ik wel 5 :9 NOT

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 99796 op 18-01-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Kunnen we het offtopic gebabbel over real-life voetbal en de zogenaamde leuke leuzen achterwege laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Waarom lukt het jou wel om de CL te veroveren?? Mij lukt het echt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31987

HOPPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA _/-\o_ _/-\o_

1STE SEIZOEN FF 2DE GEWORDEN MET VITESSE

2DE SEIZOEN DE DUBBEL EN KWARTFINALE CL DOOR MET ZILVEREN GOAL TE VERLIEZEN VAN AC MILAAN

3DE SEIZOEN WEER DE DUBBEL EN WEER KWARTFINALE CHAMPIONS LEAGUE

4DE SEIZOEN DE TREBLE JAWEL DE TREBLE HAD DEZE JONGEN MOOI FF VITESSE DE CHAMPIONS LEAGUE LATEN WINNEN

POULTJE 2DE GEWORDEN ACHTER BETIS _/-\o_

8STE FINALE JUVENTUS UIT 5-3 VOOR MIJ EN THUIS 3-1 VOOR HUN IK DOOR _/-\o_

KWARTFINALE FF MAN U 5-1 THUIS GEWONNEN EN UIT 3-2 VERLOREN _/-\o_

HALVE FIANLE FF INTER THUIS 3-2 GEWONNEN UIT 3-1 GEWONNEN _/-\o_

FINALE BAYERN MUNCHEN 2-1 GEWONNEN DOORDAT KLUISKENS EEN FOUT VAN KAHN FF AFMAAKTE DOOR KAHN VAN 50 METER EEN LOBJE OVER ZEN OREN TE GEVEN...EN TSJA TOEN HAD IK DUS FF GEWONNEN _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

MET ME SPITSEN KOPPEL CARLOS DANIEL HIDALGO _/-\o_ EN IVAN BOSNJAK _/-\o_ KOMT ALLES GOED

EN DAN NOG TIMON VAN LEEUWEN _/-\o_ ALS ML EN ADU (JAJA EEN WONDERKID STAAT ER NU BIJ HEM!!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) EN MR OSKARSSON _/-\o_ DIE FF FLINK VEEL ASSIST HEEFT

EN JA DAN WIN JE DUS FF VET VEEL JA.... _/-\o_ _/-\o_

EN DAN HEB JE NA 4 JAAR VITESSE TOG EEN BALANS VAN 70 MILJOEN EN JE BEGON DUS MET 7 MILJOEN ROOD EN NU KAN IK OOK NOG EENS 28 MILJOEN UITGEVEN AAN TRANSFERS

DOETIE FF _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1ch3lb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-07-2022
ik zou je post ff aanpassen, de hoofdletters eruit halen en de smilies verminderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m1ch3lb schreef op 18 januari 2004 @ 18:04:
ik zou je post ff aanpassen, de hoofdletters eruit halen en de smilies verminderen
ik zou ff gewoon een leven krijgen en niet meteen na 2 minuten beginnen te zijken dat ik eens een keer hoofdlettertjes gebruik en een paar JA EEN PAAR JA smileys gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat vind ik nou leuk om te lezen, Vitesse die de CL wint :*)

Heb je nog veel verkocht? Amoah, Knol etc... die werden bij mij vanaf het begin af aan gevolgd door respectievelijk feyenoord en mallorca. Moet haast wel dat je flink heb verkocht want je komt niet zomaar aan een balans van 70 (!) miljoen door alleen maar de CL te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijkt maar weer is dat Vitesse een betere club is als de graafschap :7
Kan natuurlijk ook aan de manager liggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195 schreef op 18 januari 2004 @ 19:20:
Dat vind ik nou leuk om te lezen, Vitesse die de CL wint :*)

Heb je nog veel verkocht? Amoah, Knol etc... die werden bij mij vanaf het begin af aan gevolgd door respectievelijk feyenoord en mallorca. Moet haast wel dat je flink heb verkocht want je komt niet zomaar aan een balans van 70 (!) miljoen door alleen maar de CL te winnen.
keb voor 15 miljoen aan spelers verkogt...ja amoah 8 miljoen, frankel 1 miljoen, beukering 4,5 miljoen, zongo 2,1 miljoen zo ongeveer, en ik heb dus 15 spelers gekogt, in totaal 2,2 miljoen uitgegeven.

En Freddy Adu is gewoon mijn wonderkind nu, staat ook egt op de sgerm WONDERKID en de rest ja bosjnak/hidalgo/oskarsson/van leeuwen, doen het wel leuk allemaal :)

en me stadion is 1 keer uitgebreid nu heb ik rond de 34000 plaatsen

en in seizoen 4 had ik dus als amstelcup finale VITESSE - VITESSE RESERVES en die won ik (vitesse :P) met 5-0 maar daar krijg je wel lekker veel prijzengeld door...en voor de champions league ook wel...dat seizoen had ik dus 26 miljoen aan prijzengeld DOETIE FF

en me reputatie is dus nog landelijk ofzo :)

agja..ook nog ff de wereldbeker gewonnen en de europe supercup verloren met penalties van celtic

maarja balans van 70 miljoen is leuk ja!! :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe lache, finale amstelcup tegen jezelf. Heb je zeker wel ala AJAX al je basisspelers (die niet spelen dan) tijdens de eerdere rondes naar je reserves gedaan wanneer die moesten spelen ofniet? >:)

ik was ook een spel met vitesse begonnen, maar liep halverwege 2e seizoen vast verdomme. Eerste seizoen ging het niet eens super, 7e geworden ofzo. Tweede seizoen had ik oliseh (van rbc) kwakman (volendam) van dessel (roda) greene (rkc) gehaald, en toen begon het te lopen... na 18 wedstrijden 2e, gelijk in punten met psv. Hadden al een gat geslagen met nr 3 en de rest. Maarja toen liep het spel dus vast.

Dan deed jij het stukken beter met je 2e plek }:O Maargoed ik wou het met een vrij Nederlands getint elftal doen, en niet de standdaard talenten, das een uitdaging, maar stukken moeilijker, en des te leuker daardoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
Inmiddels met Feyenoord aardig op dreef aan het komen, derde seizoen nu en al 70 miljoen euro op de bankrekening :*)
Vorig seizoen voor 54 miljoen euro aan spelers verkocht en allemaal nieuw talent op die plaatsen.

Voor het komende seizoen:
GK Victor Valdes (voor 3,9 miljoen van Barca, minimum fee clausule :P )
DL Jean Donde
DR Song (vertrekt waarschijnlijk binnenkort voor 9 miljoen)
DC Mark Otten (voor 975K overgekomen van NEC)
DC Glenn Loovens
ML Krasen Trifonov (super talent voor 250K aangetrokken)
MR Alexander Farnerud (voor 2,4 Miljoen van Landskrona)
MC Andres Iniesta (Free van Barca _/-\o_ )
MC Carl Valeri (voor 375K uit de jeugd van Inter _/-\o_ )
FC Tim Janssen (voor 875K uit de jeugd van PSV)
FC Anatoli Todorov (kostte me wel 6 miljoen euro :( )

Heb nog een zooi talenten bij de reserves zitten en Smolarek die in hevig duel met Trifonov is voor een basisplaats (heerlijk luxe probleem >:) ).
Kreeg net Kallstrom aangeboden voor 6 miljoen, dus die komt mn team versterken om dit jaar maar eens in de CL wat te presteren (groepsronde eruit is niks :( )
2x kampioen geworden en nu ook de nederlandse super cup eraan toegevoegd.

Met aantrekken van Todorov heb ik gelukkig wel weer een zooi doelpunten toegevoegd aan de selectie, want alleen Tim Janssen weet met regelmaat het net te vinden. Maar Europees gezien tel ik niet super mee met kwartfinale Uefa ... nieuwe doelstelling is dus minimaal kwartfinale CL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zenit schreef op 22 januari 2004 @ 22:03:
Inmiddels met Feyenoord aardig op dreef aan het komen, derde seizoen nu en al 70 miljoen euro op de bankrekening :*)
Vorig seizoen voor 54 miljoen euro aan spelers verkocht en allemaal nieuw talent op die plaatsen.

Voor het komende seizoen:
GK Victor Valdes (voor 3,9 miljoen van Barca, minimum fee clausule :P )
DL Jean Donde
DR Song (vertrekt waarschijnlijk binnenkort voor 9 miljoen)
DC Mark Otten (voor 975K overgekomen van NEC)
DC Glenn Loovens
ML Krasen Trifonov (super talent voor 250K aangetrokken)
MR Alexander Farnerud (voor 2,4 Miljoen van Landskrona)
MC Andres Iniesta (Free van Barca _/-\o_ )
MC Carl Valeri (voor 375K uit de jeugd van Inter _/-\o_ )
FC Tim Janssen (voor 875K uit de jeugd van PSV)
FC Anatoli Todorov (kostte me wel 6 miljoen euro :( )

Heb nog een zooi talenten bij de reserves zitten en Smolarek die in hevig duel met Trifonov is voor een basisplaats (heerlijk luxe probleem >:) ).
Kreeg net Kallstrom aangeboden voor 6 miljoen, dus die komt mn team versterken om dit jaar maar eens in de CL wat te presteren (groepsronde eruit is niks :( )
2x kampioen geworden en nu ook de nederlandse super cup eraan toegevoegd.

Met aantrekken van Todorov heb ik gelukkig wel weer een zooi doelpunten toegevoegd aan de selectie, want alleen Tim Janssen weet met regelmaat het net te vinden. Maar Europees gezien tel ik niet super mee met kwartfinale Uefa ... nieuwe doelstelling is dus minimaal kwartfinale CL :)
Tering he, dat is een mooi Nederlands getint elftal !! :9~ Goed gedaan man.

Kijk Japser, zo kan het ook ipv alleen maar buitenlandse talenten aantrekken.

|:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach, kijk is naar Ajakkes irl, net zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
Song is dus vertrokken voor 9 miljoen, die was niet te behouden. De Kallstrom-deal is afgeketst omdat hij 2,5 miljoen euro per jaar wilde :( tja, zo graag wil ik hem nou ook weer niet ;)
Inmiddels is de beoogde opvolger van Song geblesseerd (Pieter Collen), op zijn plaats speelt nu Dion Dickhoff die uit de jeugd komt ... hij doet het fantastisch _/-\o_

Valeri speelt goed op het middenveld maar heeft forse salaris eisen, Joep van den Ouwenland valt nu steeds vaker voor hem in :)

Verder is Loovens z'n basisplaats kwijt aan Sprockel, die presteert op het moment wat beter.

CL-Loting is hoopvol, in een poule met Man U, Marseille en Bohemians ... begonnen met een 0-3 zege bij Bohemians 8)

Ziet er goed uit voor dit seizoen, alleen wat diepte investeringen zoals mn assistant manager het noemt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Anoniem: 94195 schreef op 22 januari 2004 @ 22:22:
[...]
Tering he, dat is een mooi Nederlands getint elftal !! :9~ Goed gedaan man.

Kijk Japser, zo kan het ook ipv alleen maar buitenlandse talenten aantrekken.

|:( |:(
Sorry hoor, maar dit is dus echt complete onzin! Kijk nu nog eens een keertje en tel dan het aantal nederlanders. 3 bij de eerste elf.

Misschien dat het eens tijd wordt dat je kapt met dat geflame heel de tijd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sherlock schreef op 23 januari 2004 @ 08:22:
[...]
Sorry hoor, maar dit is dus echt complete onzin! Kijk nu nog eens een keertje en tel dan het aantal nederlanders. 3 bij de eerste elf.

Zo he, 3 Nederlanders wel bij de eerste 11 !! :D :D

Wat probeer je nu te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sherlock schreef op 23 januari 2004 @ 08:22:
[...]

Maargoed ik zal in het vervolg idd me kop wel houden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Anoniem: 94195 schreef op 23 januari 2004 @ 12:24:
[...]
Zo he, 3 Nederlanders wel bij de eerste 11 !! :D :D

Wat probeer je nu te zeggen?
Dat je opmerking "Tering he, dat is een mooi Nederlands getint elftal !! Goed gedaan man.

Kijk Japser, zo kan het ook ipv alleen maar buitenlandse talenten aantrekken. "
dus nergens op slaat.

Of je hebt de :9~ smily verkeerd gebruikt en bedoelde je de opmerking sarcastisch, in welk geval ik mijn excuses aanbied en je wel wil vragen om dan een ;) bij je sarcastische opmerking te zetten
Anoniem: 94195 schreef op 23 januari 2004 @ 12:26:
Maargoed ik zal in het vervolg idd me kop wel houden O-)
Dat is nooit de bedoeling, alleen geflame en niet onderbouwde onzin worden niet zo gewaardeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
Eindelijk na 2 hopeloze seizoenen CL eindelijk een succes! Juventus - Feyenoord de finale van de CL. 0-1 overwinning dankzij Todorov (asociaal goede spits _/-\o_ ) en subliem keeperswerk van Victor Valdes.

Opstelling finale (en vaste basis afgelopen seizoen):

GK Víctor Valdés
DR Dion Dickhoff
DL Jean
DC Thomas Hübschman
DC Mark Otten
MR Johan Elmander
ML Krasen Trifonov
MC Andrés Iniesta
MC Kim Källström
FC Anatoli Todorov
FC Alexander Farnerud

Verder spelen regelmatig:
DC Glenn Loovens
DC Civard Sprockel
MC Carl Valeri
MR/ML Romeo Castelen (stand-in voor de vleugels, voor 5M gekomen van ADO)
ML Lee Cook (8,5 miljoen voor betaald aan Watford, beetje tegenvallend)
FC Tim Janssen (scoort altijd, maar voorin teveel keus :*) )

Banksaldo is door de succesvolle CL-campagne flink gespekt en staat inmiddels rond de 90 miljoen euro 8)

Daarnaast ben ik ook inmiddels bondscoach en de kwalifacatie voorloopt voorspoedig (6-0 ed >:) )

FF nog 1 seizoen Feyenoord en dan eens kijken of er nog een andere leuke club is om te trainen, als je alles gewonnen hebt met een club is de uitdaging wel beetje weg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ik ging ook net zo'n succesverhaal ophangen :)

Ben in mijn tweede seizoen met Heerenveen kampioen geworden, de beker gewonnen en uiteindelijk ook nog de Champions League gewonnen!

Mijn team is echt belachelijk goed, ik denk dat ik nog één seizoen doorga en dan met sparta ofzo ga beginnen. (En ja, dan zonder "cheat players")

Mijn basis elf:
GK: Sebastian Saja
DL: Jose Julian de la Cuesta
DR: Diego Olivera
DC: Klompe
DC: Joao Paulo
ML: Antti Okkonen
DMC: Sunday Oliseh
MR: Maricio Alejandro Molina
FL: Evandro Roncatto
FC: Anatoli Todorov
FR: Georgi Kakalov

Subs:
GK: Jose de Jesus Corona
DR: Remmington Powell
DM LC: Arek Radomski
AM RLC: Rodrigo Ferrante Taddei
SC: Jude Emeka Ugali (kost niks, alleen hoge stats op de goede plaatsen: pace, accelleration, finishing, jumping, heading)

Verder komen er weer allerlei jongelui aan, die in de reserves en in de under-18s gaan spelen. Omdat Kakalov niet helemaal geweldig presteert komen Orri Freyr Oskarsson en Hidalgo de aanval versterken, wat betekent dat Ugali naar de reserves verhuist.

Vanwege het succes van afgelopen seizoen staat er iets van 60 miljoen op de bank, en dat is pas in het tweede seizoen! Betekent dus dat het vanaf nu minder leuk gaat worden, het creëeren van zo'n superelftal vind ik altijd het gaafste. :)

Wellicht dat mijn tactiek (een heerlijk ouderwetse 4-3-3) na twee seizoenen "gekraakt" wordt, en dat ik over moet stappen op een ander tactisch plan. Dan heb ik opeen iets te veel aanvallers :X

[ Voor 4% gewijzigd door Sherlock op 27-01-2004 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Hmm...ik reageer er niet meer op Sherlock :)

Anyway, ik ben druk aan t klooien op de transfermarkt in seizoen 2008-2009 en t gaat niet helemaal naar wens moet ik zeggen.

Ik lijd verlies, de resultaten zijn maar zo-zo , (4de op 3 punten achter van de nummer 1), uit de CL (doch in de UEFA cup) en mn team hapert.

Ik zal mn voltallige selectie eens opnoemen:

-Willem Jan Thijssen (GK)
-Jurgen Wevers (GK)

-Sergey Kovalchyuk (DL)
-Shady Mohamed (DL)
-Simoes (DL)

-Eugene Ataev (DC)
-Thomas Hubschmann (DC)
-Jose Devaca (DC)
-Sergey Ignasevich (DC)

-Tim Bakens (DR)
-Rincon (DR)
-Daniele Magliochetti (SW R/L/C)

-David Mendes da Silva (DMC)
-Suleiman Mohammed (DMC)

-Haruna Babangida (AMR)
-Ivan Bosnjak (AMR)
-Luis Dias (AM R/L)
-Fabio Paim (AM R/L)
-Krasen Trifonov (AML)
-Youssouf Hersi (AMC)

-Milan Baros (SC)
-Maxim Tsigalko (SC)
-Anatoli Todorov (SC)
-Diego Tardelli (SC)

Dit is nu het team waar ik mee probeer Europa te veroveren maar t lukt me niet echt.
Heb me voor komend seizoen alvast versterkt met Cees Keizer van Ajax. Verder komt er nog een nieuwe doelman, waarschijnlijk de doelman van Mexico, Odin Patino. Kwa spitsen heb ik geen probleem. Alleen denk ik dat ik afscheid ga nemen van Bosnjak, maar ik moet nog een goede vervanger vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Kan iemand me misschien vertellen hoe hij het passen instelt? Ik bedoel, spelers met goeie passing (15-20), geef je die een mixed, direct of short opdracht mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb team passen meestal op direct staan. Dit doe ik alleen bij goede clubs, want speel je met een slechte club dan hebben de spelers de techniek er niet voor :'( . Meestal zet ik me backs en vleugels op mixed en heb ik op het middenveld een echt spelmaker staan, iemand als d'allessandro, riquelme, spelers van dat soort kaliber _/-\o_ . Deze geef ik een vrije rol, met mix passen, afstandschoten, aanvallende impulsen, met bal lopen(doe ik ook bij andere middenvelder anders krijg je dat heen en weer getik op middenveld) en doorsteekpassen. Bij Wolfsburg werd D'alessandro topscorer en bij villarreal :9 , waarik nu nog in 1e seizoen zit creeërt hij vele kansen.

Dan nog een vraagje van mij kant. Zetten jullie de verdedigers op man marking of op zone? Ik heb bij villarreal zone omdat ze volgens mij in deze versie van cm nog niet hebben begrepen wat man marking is want ze laten hun mannetje altijd lopen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ik heb alle defenders op zonal staan en de mentality voor de centrale verdedigers op ultra defensive en die van de vleugelverdedigers op defensive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
Ik gebruik zonal marking en de offside trap. De passing heb ik nu op mixed staan aangezien ik veel creatieve spelers heb en daardoor verschrikkelijk veel kansen creëer (afronding is en blijft een drama, spitsen met finishing 20 lijken haast de enige oplossing :( ) Tot voor kort concentreerde ik mijn pasing over de flanken, maar ook dit is nu mixed en dat komt ook het aantal kansen weer ten goede. Om een of andere reden lijken daardoor ook de vleugels veel beter te spelen.
Verder gebruik ik ook een spelmaker (Andrés Iniesta, is een goede maar geen sterspeler). Ik wil wel een andere halen, maar heb niet de status om echte topspelers aan te trekken (ook al win ik net de CL :/ )

Qua prestaties gaat het nog steeds top, ik versla elke ploeg in Europa :D
Ook in de competitie ben ik nauwelijks te verslaan. Toch gaat het niet naar wens, steeds meer spelers zijn ontevreden ... ze willen allemaal in de basis spelen.
Daarnaast toont niemand interesse in mijn topspelers (ik wil ze namelijk wel kwijt voor een mooie prijs om de talenten eindelijk een kans te geven).
Blijf dus nog even plakken bij Feyenoord :P

edit:

Ben trouwens aanbeland in het seizoen 2007/2008

[ Voor 3% gewijzigd door Zenit op 28-01-2004 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Bij mij staan de instellingen voor de verddigers ook op zonal marking en offside trap. Verder heb ik een DMC (was Oliseh, maar die heb ik geruild voor Sergio Zijler :) ) die heel wat weghaalt voor de verdedigers.

Focus passing staat bij mij nog op de flanken, maar dat moet ook haast wel als je maar 4 man centraal hebt lopen (DC DC DMC SC) en 6 man op de flanken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
met welke versie spelen jullie eigenlijk? Ik speel met 4.1.2 en als tactiek gebruik een 4 2 1 3 formatie. Vier verdedigers op één lijn, 2 centrale middenvelders, 1 aanvallende middenvelder en dan nog drie spitsen. Ik moet zeggen dat dat heel behoorlijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De nieuwste, 4.1.4 ofzo.
Ik speel eigenlijk altijd 4-4-2. M'n 2 centrale middenvelders heb ik een hardwerkende speler, hoop dat ik mendieta kan krijgen, heb iig inniesta gratis kunnen overnemen. Deze zet ik op normaal, rest van me team op aanvallend. lekker hard laten tackelen die zooi, behlave de vleugels, die kunnen daar nix van }:O .
Met die 2 centrale verdedigers op ultra def., ik zou het niet doen. Je meot natuurlijk ook een opbouw hebben vanuit eht centrum, en als die lui lekker rustig aan doen dan duurt het nogal voordat de bal weer bij het doel komt. Daaromzet ik meestal de speler met goede passing, voorzetten, beetje techniek op normaal of zelfs aanvallend. De andere verdedigend. Dit moet echt een rasechte mandekker zijn, bij mij is dat coducinni( die van milan, zal wel weer in de war zijn met die keeper 8)7 ) Me andere is Belletti, echt een topper btw _/-\o_, das dus de man voor de opbouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ik speel ook met 4.1.4
En zoals een aantal posts hierboven al gemeld, speel ik een 4-3-3 spelletje, met een inschuivende verdedigende middenvelder en vleugelspelers die naar binnen knijpen om hun doelpuntjes mee te pikken. En dat werkt.

@Peter_o: Die keeper is Cudicini, de verdediger heet Coloccini :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die bedoel ik ja :P. Heb em inmiddels gestrikt voor volgend jaar, gratis :9~ , ik huurde em dit seizoen.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 55506 op 28-01-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Oh kijk, dat is netjes! Zitten er trouwens nog aanraders bij Villareal?

Trowens nog een vraagje voor de mensen die het superpack gebruiken (met alle logo's achtergronden en foto's enzo):
Hebben jullie nu ook dat het opstarten van het spel nu zo lang duurt? Het duurt bij mij wel 3 à 4 minuten voordat het beginscherm van het spel geladen is! (Dus niet het laden van je savegame, maar om in het hoofdmenu van het spel te komen).

Het spel gaat zelf gewoon op normale snelheid (XP1700+ 512 MB) maar alleen het opstarten niet dus. Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cker, heb een goede jonge spits, Guayre. Lekkere dribbelaar en maakt veel en mooi goals. Belletti, braziliaan, 26 ofzo, echt een topper, zal wel vrij duur worden. Voor de rest valt het tegen qua goede toekomstige sterspelers. Begon met een team van 22 man ofzo :D. Verder heb ik Estefania van Sociedad gejat, grootse talent van spanje denk ik. Ook nog een ander Spaans talent, van arsenal, krijg ik volgend seizoen.
Sta nu 4e, 3 punten achter op nr1, dus het kan nog. Moest van m'n bestuur aan team bouwen, dus het gaat redelijk goed. Zal straks wel last van blessures/schorsingen krijgen met zo'n kleine slectie :(
Training lukt me nog steeds niet, altijd wel weer een week rode pijltjes }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Anoniem: 55506 schreef op 28 januari 2004 @ 15:01: Verder heb ik Estefania van Sociedad gejat, grootse talent van spanje denk ik. Ook nog een ander Spaans talent, van arsenal, krijg ik volgend seizoen.
Een ander Spaans talent, van Arsenal, dat lijkt op Reyes ;) Mogen ze samen uitvechten wie het grootste talent van Spanje is dan. Alhoewel, Fernando Torres mag ook wel meevechten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu Steed Malbranque (Fullham) gekocht en speeld bij mij op de rechterflank in het begin nog niet zo heel erg goed maar als je hem gewoon een tijdje door laat spelen dan wordt ie flink goed.
Toon een beetje intresse voor hem en je hebt hem zo binnen voor een op zich leuk bedragje van 7,5 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Tsja, ik heb nu het probleem (joepie, een probleem dan kan ik nog even doorgaan met dit spel!) dat er bijna niemand naar Heerenveen wil komen. Dat wil zeggen, mijn reputatie is in vergelijking met twee seizoenen geleden (waarin ik dus 2x kampioen ben geworden, 2x Amstel Cup, 1x JC schaal, 1x CL) niet echt veel gestegen, dus ik kan nog geen spelers van grote clubs aantrekken.

Behalve Sergio Zijler dan, die heb ik 1 op 1 geruild voor Sunday Oliseh. Ik hoop nu echt heeeel erg hard dat ik daar geen spijt van krijg, want Oliseh was echt goed. Maar ja, hij was ook al bijna 31, en Zijler is net 18. De jeugd heeft de toekomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Reputatie stijgt zowieso niet volgens mij...ik sta in de kwartfinale van de UEFA cup (2de x , deze keer heb ik van Juventus gewonnen met 2-1 (t) en uit 0-0) en ik heb nog steeds een national rep.

Verder, wat betreft het laden, dat duurt idd langer maar da's niet zo gek aangezien er heeeeeeeeeeeeeeel veel in t geheugen moet worden geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

***NEWSFLASH***

Ik ben ontslagen :( :( :(

Zo ineens, stond 4de, heb verdomme 3 landstitels, een zooi bekers en opeens, vanwege bad player relations, word ik ontslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

In welk seizoen ben / was je? Want dat vind ik eigenlijk wel leuk. (Niet dat dat bij jou gebeurt is, maar dat het überhaupt kan) Dan kan ik het spel toch eens langer blijven spelen :)

Ik heb al wel een idee voor een nieuw spel, en dat is om met een eerste divisieclub te beginnen en dan _alleen_ met nederlandse spelers te spelen. Ik zit nog te twijfelen of ik het zo zal laten, of met een editor 20 nederlandse (onbekende) jonge spelers (onder de 20) met een hoge "potential ability" zal toevoegen aan een club, en dan kijken of je over een jaar of 6 een flink aandeel in het Nederlands elftal hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou das dan toch ook geen uitdaging :? Er zijn best wel een paar grote nederlandse talenten in het spel en die komen er cker nog wel bij na een paar jaar door jeugdpromoties.
@ japser, blijkt toch dat je te weinig Nederlanders hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Tsja, daarom ben ik ook aan het twijfelen... Het probleem is lijkt me alleen dat je als eerstedivisieclub de nederlandse talenten niet kunt halen. Ik bedoelde trouwens niet dat ik nieuwe spelers wilde toevoegen, maar bestaande talenten transfereren (?) via een editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Sherlock, ben je wel eens begonnen met een conference team (engeland)? Ik speel zelf nu met Accrington en dat is best een leuke uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
Ik merk trouwens wel verschil in reputatie, heb dus zoals eerder verteld met Feyenoord afgelopen seizoen de CL gewonnen. Inmiddels heb ik voor het stevige bedrag van 24 miljoen (heb nog 60 over, dus ik mocht wel keertje ;) ) Diego overgenomen van Santos. De onderhandelingen verliepen zonder moeite, hij verdient het aardige sommetje van 1,9 miljoen per jaar maar is daarmee niet mijn best betaalde speler.

Hij viel trouwens fors tegen in het begin, maar nu hij nederlands spreekt gaat hij steeds beter spelen. Ik heb dit bij mijn spelers al vaker opgemerkt, het lijkt er dus sterk op dat ze beter gaan spelen als ze beter kunnen communiceren met hun medespelers (logisch, maar wel gaaf dat het ook in het spel verwerkt is).

[edit]
De nederlandse competitie is geen uitdaging meer, ben al weer kampioen met nog 4 wedstrijden te gaan en sta 25 punten voor op nr2 NEC. CL inmiddels aanbeland in de halve finale waar Milan wacht.

@ Spike-man
Ben ook al van plan om met Conference te beginnen zodra ik dit zat ben, zie de uitdaging wel zitten. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Zenit op 29-01-2004 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFreak2002
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-06 23:17
Sherlock schreef op 29 januari 2004 @ 16:05:
Tsja, daarom ben ik ook aan het twijfelen... Het probleem is lijkt me alleen dat je als eerstedivisieclub de nederlandse talenten niet kunt halen. Ik bedoelde trouwens niet dat ik nieuwe spelers wilde toevoegen, maar bestaande talenten transfereren (?) via een editor.
Lukt dat ook niet op huurbasis??? moet toch wel lukken........de halve selectie uit de ajax reserves ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Bij een aantal zou het wel lukken ja, maar spelers onder de 17 (met een jeugdcontract) kun je niet huren, alleen overnemen voor een compensatiebedrag. Foutje in het spel lijkt me. (Maar ik weet het niet zeker)

Maar voorlopig blijf ik bij Heerenveen en probeer ik het hier gewoon :) Ik heb al weer wat meer Nederlanders aan me weten te binden: Timon van Leeuwen (transfervrij van Feyenoord) en Gerrit Knijnenburg (2,5 mln van ADO). Ik heb nu dus 3 nederlandse basisspelers (Klompe, Knijnenburg en Zijler). Het is nog niet veel, maar het begin is er!

Van Leeuwen is best goed, maar bij lange na niet goed genoeg om Roncatto uit mijn elftal te stoten. Verder ben ik John Vos (keeper van Cambuur) aan het scouten, maar alhoewel hij op zijn 17e nog maar 80.000 Euro waard is, weigerde Cambuur al een bod van 1,5 miljoen! Die speler moet dus best aardig zijn! Ik moet hem alleen wel snel halen, anders wil hij straks niet naar een rival club natuurlijk...

Mijn reputatie is overigens toch iets omhoog gegaan, want ik ben in mijn derde seizoen favoriet voor de titel! En dat lijkt me wel een reëele mogelijkheid dit jaar. Ik heb nog geen competitiewedstrijd gespeeld, maar voor de JC schaal was ik met 4-1 te sterk voor Ajax. Wel gaaf detail dat het publiek in de ArenA helemaal uit hun dak ;) ging toen Ajax de 1-0 scoorde, maar bij mijn doelpunten bleef het helemaal stil. Knijnenburg debuteerde sterk met een 8 en een assist. Verder 3 doelpunten van Roncatto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Spike-man schreef op 29 januari 2004 @ 16:08:
Sherlock, ben je wel eens begonnen met een conference team (engeland)? Ik speel zelf nu met Accrington en dat is best een leuke uitdaging.
Nee, in de Conference heb iknog nooit gespeeld, ben wel eens (cm 01/02 _/-\o_ ) met Albion Rovers begonnen in Schotland, heb het 1,5 seizoen volgehouden en toen kwam CM4 uit, dus ben ik dat gaan spelen. Op één of andere manier mistte ik de "bekende" spelers, maar zoals je hebt kunnen lezen speel ik nu ook met vrij onbekende spelers. Ik denk dat het verschil ligt in het feit naar welk "soort" spelers je kijkt. Bijvoorbeeld: als ik met Ajax speel, kijk ik naar spelers uit reserveteams van Lazio, Inter, Juventus etc. maar dat zijn ook nog allemaal bekenden. Toen ik met Albion speelde kende ik eigenlijk helemaal niemand, en dat gaat wel een beetje vervelen.

Wellicht dat ik het op ga pakken na dit spel, of nadat ik in elk geval in de GG divisie ben begonnen. Ik zie het nog wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908

Topicstarter
Heb vandaag CM 2003-2004 gekocht. EN nu lees ik dat CM 5 op de markt komt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908 schreef op 30 januari 2004 @ 22:00:
Heb vandaag CM 2003-2004 gekocht. EN nu lees ik dat CM 5 op de markt komt :/
Waar heb je dat vandaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFreak2002
Ja dat klopt........MAAR dit spel is geenszins te vergelijken met de Championship Mananger die je nu speelt.......gemaakt door Sports Interactive......

Het zit namelijk zo.......De afgelopen edities van Championship Manager (vanaf versie 98/99 geloof ik) zijn allen gemaakt door Sports Interactive, maar uitgegeven door Eidos......In 2003 hebben beide partijen Eidos en SI besloten dat de wegen van beiden zich zullen scheiden.....Na het uitbrengen van Championship Manager 03/04

Er is besloten dat Eidos het recht houdt op de naam Championship Manager en dat SI de rechten houdt op de programmeer code en de database.

Wat gaat er dus nu gebeuren? Nou Eidos brengt dit jaar Championship Manager 5 uit......dit zal dus een nieuw spel zijn maar het heeft de naam van de legendarische serie mee...... verder is het gewoon een nieuw management spel.....

SI zal ook een spel uitbrengen dit jaar wat je waarschijnlijk gewoon kunt beschouwen als de echte opvolger van Championship Manager 03/04......Het zal echter een andere naam hebben......de naam van dit spel en meer hierover zal SI op 12 februari bekend maken.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38704

TheFreak2002 schreef op 31 januari 2004 @ 00:10:
[...]

Ja dat klopt........MAAR dit spel is geenszins te vergelijken met de Championship Mananger die je nu speelt.......gemaakt door Sports Interactive......

Het zit namelijk zo.......De afgelopen edities van Championship Manager (vanaf versie 98/99 geloof ik) zijn allen gemaakt door Sports Interactive, maar uitgegeven door Eidos......In 2003 hebben beide partijen Eidos en SI besloten dat de wegen van beiden zich zullen scheiden.....Na het uitbrengen van Championship Manager 03/04

Er is besloten dat Eidos het recht houdt op de naam Championship Manager en dat SI de rechten houdt op de programmeer code en de database.

Wat gaat er dus nu gebeuren? Nou Eidos brengt dit jaar Championship Manager 5 uit......dit zal dus een nieuw spel zijn maar het heeft de naam van de legendarische serie mee...... verder is het gewoon een nieuw management spel.....

SI zal ook een spel uitbrengen dit jaar wat je waarschijnlijk gewoon kunt beschouwen als de echte opvolger van Championship Manager 03/04......Het zal echter een andere naam hebben......de naam van dit spel en meer hierover zal SI op 12 februari bekend maken.......
Da's correct :)
En ik blijf persoonlijk trouw bij SI :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Coach: Jeffrey Willems.
Club: AFC Ajax.
Plaats HCE: 1e.
Seizoen: 2003-2004

Heb nu de Nederlandse Super Cup met Ajax gewonnen door PSV met 4-2 te verslaan!
Speel nu de competitie en heb zojuist 1 wedstrijd gespeeld. Thuis met 2-1 gewonnen tegen jawel, PSV.
De eerste wedstrijd van de Qualificatie CL is zojuist niet goed afgelopen. Ik verloor thuis met 0-2 van Anderlecht. Het Champions League is nu heel ver weg, omdat ik Wesley Sonck en Zlatan Ibrahimoviç mis wegens blessures. Ik heb daarom uit Polen Andrezj Niedzielan aangetrokken voor €3.200.000. In de wedstrijd tegen PSV voor de Holland Casino Eredivisie scoorde hij namelijk 2 doelpunten in zijn debut wedstrijd. Dus er is nog hoop dat ik Champions League wedstrijden kan gaan spelen in plaats van UEFA Cup!
De competitie komt eraan. De 2e wedstrijd is uit tegen FC Zwolle. Ibrahimovic en Sonck zijn weer terug en staan samen met niedzielan in de spits. De wedstrijd eindigde in een 0-3 overwinning voor Ajax, doelpuntenmakers zijn Sonck en Sneijder, Plus een eigen doelpunt van keeper Van der Werff. Daarna kwam RKC Waalwijk op bezoek in Amsterdam voor de 3e wedstrijd in de competitie. Het staat 1-1. In de 75' raakt Niedzielan geblesseerd en dan komt er een debutant in het veld, genaamd: Daniël de Ridder. In de 84e maakte de Ridder zijn debuut goal voor het eigen publiek. En een schitterende pass op Zlatan Ibrahimoviç die de 3-1 eindstand kon waarmaken. Na 3 wedstrijden sta ik samen met AZ 1e in de competitie met 9 punten. 8 doelpunten mee en 2 tegen.
De terugronde van de Qualificatie voor de Champions League staat op het programma. Ik moet een 0-2 achterstand goedmaken, en hopen dat ik de wedstrijden kan gaan spelen in de miljoenen competitie. De Ridder start in de basis omdat Niedzielan nog niet ingeschreven staat voor Europese wedstrijden. In de rust is het nog steeds 0-0, en er moet iets gaan gebeuren. Ibrahimoviç mistte in de 71' een opgelegde kans. Sonck speelde zich mooi vrij en gaf een pass op maat naar Zlatan die op de lat schoot. In de 90' wordt het 0-1 vanuit een penalty. Omdat de Ridder werd gehaakt. Van der Vaart scoort vanaf de penalty stip. Maar het mocht niks baten. De 0-2 verloren wedstrijd in Amsterdam was genoeg voor Anderlecht om te gaan spelen in de Champions League. Ajax moet spelen in de UEFA Cup als troostprijs. Er is inmiddels geloot voor de 1e Ronde van de UEFA Cup. De eerste 2 wedstrijden in Europa speel ik tegen Teplice. Eerst uit in het Na Stinadlech stadion en over 2 weken thuis in de Amsterdam ArenA. AC Milan wint de Europese Supercup tegen FC Porto met 3-1. Doelpuntenmakers zijn Shevchenko en 2x Kaka voor Milan en Deco voor Porto.
Na de mislukte poging om de Champions League eindronde te halen, moet ik de draad weer oppakken om in de Nederlandse competite uit tegen NAC Breda te spelen. Andrezj Niedzielan is terug in de basis en de Ridder moet zich verheugen op een de reservebank. De eerste helft is over en het staat 0-0, Ajax beter in de 1e helft maar moesten wel duidelijk oppassen voor de gevaarlijke en vooral snelle counter aan de NAC zijde. 2e helft gaat beginnen en haal dus de captain Rafael van der Vaart uit het veld voor Daniël de Ridder, met een iets hardere strijd. De nieuwe aanvoerder is Wesley Sneijder. Wesley Sonck verlaat in de 50' de wedstrijd met een blessure en wordt vervangen door Nicolae Mitea. Bogdan Lobont verlaat in de 58' het veld en wordt gewisseld door Sander Boschker, die daarmee zijn debuut maakt in het Ajax elftal. Ja, de verlossing voor Ajax. NAC had de bal op hun eigen helft, en Tom Soetaers die er goed tussenloopt, pakt de bal mee, richting de keeper en op het laatste moment geeft hij in de 84' een pass op Zlatan Ibrahimoviç die koelbloedig de 0-1 aantekent, en het is ook de eindstand. Sander Boschker is voor 4 maanden de 1ste keeper in het Ajax elftal, omdat Bogdan Lobont met een knie blessure aan de kant staat.
De 5e competitiewedstrijd tegen FC Utrecht kent een verandering. Maarten Stekelenburg heb ik teruggehaald naar de Ajax selectie en zit nu op de bank tegen Utrecht. Ajax komt al snel op voorsprong, omdat een terugspeel bal van Van der Haar niet aankomt bij Ponk. Ibrahimoviç neemt de bal over, omspeelt Ponk en schiet de 1-0 in de 2e minuut binnen. Wesley Sneijder valt wegens een blessure uit en wordt in de 42' vervangen door Steven Pienaar. Die nu voor het eerst dit seizoen speelminuten krijgt. Trabelsi neemt de bal over van Broerse en speelt de bal rechts naar Sonck. Wesley Sonck loopt richting de achterlijn en passt hem fijnloos naar Niedzielan, maar hij miste de kans op de 2-0. Hij schoot de bal op de buitenkant van de paal. Daniël de Ridder komt in het veld voor Niedzielan, omdat hij geblesseerd uitvalt in de 52'. Ibrahimoviç loopt naar de hoekvlag en legt hem snoeihard terug op Steven Pienaar die de bal in 1x schiet, de keeper is kansloos en Ajax staat nu met 2-0 voor. Ajax veel beter, FC Utrecht heeft nog geen enkele kans kunnen creëeren! De wedstrijd eindigt in een 2-0 overwinning voor Ajax. Niedzielan ligt voor een week buitenspel.
De 6e wedtrijd was uit tegen AZ. Een echte topper omdat AZ bovenaan staat en Ajax 2e. In de rust staat het zoals altijd, een 0-0 tussenstand. In de 60' scoorde Wesley Sonck de 0-1. 3 minuten later kreeg Wesley Sneijder een rode kaart wegens neerhalen gebroken speler. Dus ik heb mijn opstelling verandert zodat ik mijn voorsprong kon behouden. Maar in de 73' scoorde Zlatan Ibrahimoviç de beslissende doelpunt. En nog steeds blijft Ajax na 6 competitie wedstrijden ongeslagen.
De UEFA Cup wedstrijden zijn ook begonnen en moet dus uit beginnen tegen Teplice. Na een goede wedstrijd, kon ik uit met 0-2 winnen. Sonck en Ibrahimoviç zijn de doelpuntenmakers. Wesley Sneijder kreeg zijn 2e rode kaart in korte tijd. Ajax staat met 1 been in de 2e ronde van de UEFA Cup.

Wordt vervolgt...

[ Voor 126% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 31-01-2004 23:00 . Reden: Update jaarverslag 2003-2004 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Leuk stukje BMWM3!

Ik ben ook al iets verder met Heerenveen; kleine update:
Ik heb Zonneveld gehaald van NEC, kostte me 3,4 miljoen. Was nog goed te doen want ik had nog een transferbedrag van 7,5 te besteden :)

Demouge lijkt vooralsnog onhaalbaar, hij is 8,25 mln waard, en NEC wil hem niet kwijt.
Dit alles in het kader van de "vernederlandsing" van de selectie. Vanuit dit oogpunt heb ik ook Mendes Da Silva maar gehaald, hij was te koop vanwege de slechte financliële situatie van Sparta. (Gebeurt trouwens niet vaak, dat hij aan het begin van seizoen 3 nog bij SParta zit)

De europese supercup is de eerste echte test van het seizoen, en omdat Roncatto, De la Cuesta en Molina interland verplichtingen hebben, begin ik met een behoorlijk nederlands getint elftal.

Saja staat nog steeds op doel, omdat ik John Vos nog niet heb kunnen losweken van Cambuur.

LB: Diego Olivera
DC: Klompe
DC: Zijler
DR: Daniel
DMC: Mendes da Silva
ML: Okkonen
MR: Knijnenburg
FL: Timon van Leeuwen
FC: Todorov
FR: Oskarsson

Met dit elftal moet ik dus de supercup gaan veroveren, iets wat dankzij Timon van Leeuwen een makje wordt. Van Leeuwen scoort zijn eerste doelpunt voor Heerenveen, en zijn tweede, en zijn derde, en zijn vierde! Uiteindelijk finish ik op 7-0, complete vernedering voor Deportivo :) Overigens deed Zonneveld niet mee vanwege een schorsing.

Na 4 wedstrijden en 12 punten in de competitie sta ik alweer alleen bovenaan, alleen NEC kan een beetje in de buurt komen, met 9 uit 4. Ajax en psv stellen teleur, beiden hebben al 2 keer gelijkgespeeld. Vooral van Ajax had ik meer verwacht, maar ook Sunday Oliseh kan het verschil nog niet maken bij de club uit Amsterdam.

We gaan dus rustig verder met het spelletje, ondertussen ben ik ook gevraagd om het Nederlands elftal onder mijn hoede te nemen, wat ik geaccepteerd heb. Helaas zijn we (zonder dat ik een wedstrijd gespeeld heb) al min of meer uitgeschakeld voor het wk: 6 punten achterstand op nummer 2 in de groep denemarken, met nog twee wedstrijden te gaan. Nu maar hoopen dat ze het mij niet aanrekenen als we ons niet kwalificeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mooi stukje _/-\o_ Vooral die 7-0 winst op Heerenveen! van Leeuwen is dat iets? En kan ik hem bij Ajax halen omdat ik zojuist Ibrahimoviç hebt verkocht aan Real! (45.000.000€ :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Van Leeuwen is wel leuk voor de toekomst, maar is aan het begin van het spel wel erg jong hoor. Als je met Ajax speelt zou ik eerder voor Demouge gaan, zeker aangezien je toch geld zat hebt! Van Leeuwen speelt trouwens bij Feyenoord, en die zijn meestal niet zo vriendelijk tegen Ajax ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok, ga het strax proberen om hem los te halen bij Feyenoord :)

Oja, heb de 2e ronde van de UEFA Cup gehaald, en ben dus door naar de 3e.
Wie de tegenstander is, wordt straks bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Even snel vraagje tussendoor..is de 03/04 update intussen zover gepatched dat het te spelen is? Dus wat minder buggy en vooral niet meer zo teringtraag als de allereerste release? Daar was (ook hier) nogal wat commentaar op, en met name daardoor ben ik de oude versie nog aan het spelen (CM4 dus)...waar ik net voor de derde keer kampioen ben geworden met NEC :Y) das toch net ff wat leuker dan met Ajax of PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

4.1.4 is zeker goed te spelen, maar je "moet" dan wel de database setting op medium (max) hebben staan. In CM4 heb ik trouwens ook nog eens avontuurtje gehad met N.E.C., en ik moet zeggen dat dat me zeer goed bevallen is! Vandaar dat ik nu ook met Heerenveen bezig ben, in plaats van Ajax, waar ik toch het liefst successen mee boek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102217

Ben ik net trainer van Heerenveen, wil ik een paar topspelers halen, mag dat niet van het bestuur, omdat ze een te hoog salaris willen (€ 20.000 per week, ofzo). Een paar weken later komt er doodleuk een nieuwe Noor bij de selectie, nog aangetrokken door de vorige trainer voor het astronomische bedrag van € 75.000 per week 8)7

Het is ook nog een middelmatige voetballer van 29 jaar oud met een contract voor vijf jaar... Zie hem maar eens kwijt te raken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Na een 2-0 verloren uitwedstrijd tegen Feyenoord, is dit nu de stand na 18 competitiewedstrijden.

Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/1834.jpg

Heb nog voor de wedstrijd tegen Feyenoord John O'brien verkocht voor €4.400.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

@ Nywuob:
Mij is dat wel gelukt hoor :) Ik heb hem voor een flinke transfersom aan Deportivo verkocht :) Berg Hestad is de naam trouwens, en een redelijk tot goede voetballer voor Heerenveen. Maak gebruik van zijn sterke fysiek, iets wat de rest van de Heerenveen aanvallers niet hebben... Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat betekent zo'n sterretje (*) achter een naam van de speler? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:51

Vos

AFCA

Anoniem: 85908 schreef op 02 februari 2004 @ 23:18:
Wat dacht je van sterspeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vos schreef op 02 februari 2004 @ 23:21:
[...]

Wat dacht je van sterspeler?
Ohja sorry, dom dat ik er niet op ben gekomen!

En nog 1 klein dingetje. Ik heb nu v 4.1.1, waar kan ik de 4.1.4 versie downloaden? Mag ik dan de link.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFreak2002
Anoniem: 85908 schreef op 03 februari 2004 @ 00:11:
[...]

Ohja sorry, dom dat ik er niet op ben gekomen!

En nog 1 klein dingetje. Ik heb nu v 4.1.1, waar kan ik de 4.1.4 versie downloaden? Mag ik dan de link.

Bedankt!
http://www.hi.is/~tomast/downloads/cm0304Patch4.1.4v2.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Anoniem: 85908 schreef op 02 februari 2004 @ 23:18:
Dat zijn de spelers met de hoogste reputatie; dus niet per se je beste spelers.

Overigens zijn de spelers met de hoogste reputatie wel vaak je sterspelers, en zijn je sterspelers ook vaak de beste spelers ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Sherlock op 03-02-2004 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt, ik zal het even in de startpost neerzetten!
Sherlock schreef op 03 februari 2004 @ 08:50:
[...]
Dat zijn de spelers met de hoogste reputatie; dus niet per se je beste spelers.
Ow. ik dacht dat het dus je sterspelers waren. Maar ok, danku wel voor de uitleg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ff een leuk screenshotje. Let op Daniel de Ridder _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/1835.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/1836.jpg

En dit is de stand na 9 wedstrijden:

Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/1837.jpg

_/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 03-02-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
Wow Ibrahimivic weg voor 45M 8)7 ... dat is pas een goede deal _/-\o_

Ik ben inmiddels beland in het seizoen 2009/2010

Ben met Oranje Europees kampioen geworden en haalde de halve finale van de Confederations Cup (nooit van gehoord :? ) vervolgens werd ik doodleuk ontslagen |:(

Maakt verder niet uit, Feyenoord bleef toch het belangrijkste. Ik heb wel inmiddels gigantische problemen om de lopende contracten van mn topspelers te verlengen, alleen de bulgaren todorov, trifonov en kakalov zijn niet lastig. Tim Janssen was eindelijk doorgebroken (60 goals in 65 wedstrijden in 2 seizoenen) en is voor 19 miljoen naar Roma gegaan.

Verder werd er flink aan Dion Dickhoff getrokken (9,5 M waard als rechtsback) en leek hij transfervrij te gaan vertrekken. Heb hem uiteindelijk het best mogelijke contract aangeboden 2,9 Miljoen per seizoen :'( , ik wil koste wat kost verkomen dat hij voor nop vertrekt.

Diego zat nog steeds bij Santos en die heb ik maar een aangetrokken, kostte me de lieve duit van 24 miljoen euro :X . Hij is wel een klasse apart op het middenveld en veel clubs willen hem hebben, maar niemand durft 30 miljoen te bieden voor hem (minmum fee release clause :( ).

Halverwege vorig seizoen is ook al mijn aanvoerder Iniesta vertrokken voor 15 miljoen, dankzij die shit release clause. Speelt nu samen met vd Vaart bij Newcastle.

Gelukkig hebben al die problemen nog niet tot mindere prestaties geleid, ik heb namelijk voor de 6e keer op rij de titel gewonnen :*) , daarnaast heb ik dit seizoen (met veel mazzel) de CL voor de derde keer op rij gewonnen _/-\o_
Inter was in de finale bijna de hele wedstrijd in balbezit, maar Todorov scoorde twee keer uit de counter _/-\o_ En wonder boven wonder wist mijn verdediging de nul te houden (dankzij tweede keeper Ten Rouwelaar :P )

Ik moet nu echter wel verdedigend sterker worden, want in de competitie draait het nu minder... Ik sta 2e met 2 punten achterstand op Ajakkes en dat halverwege het seizoen. Iemand nog tips voor een goede (bij voorkeur Nederlandse) verdediger cq keeper. Geld is geen probleem (100 Miljoen op de bank :*) ), alleen de salariskosten moeten te doen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Keeper: Stekelenburg, dat is de beste van Nederland! :P

iets serieuzer: in mijn spel werd John Vos van Cambuur de hemel in geprezen door mijn scouts, en had hij behoorlijk goede stats. Ik weet alleen niet zeker of hij geen regen. is.

[ Voor 63% gewijzigd door Sherlock op 03-02-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-07 19:03
* Loft is al jaren fan van CD series...
Er liggen ook verschillende CD-ROM's door het huis..

Druk met de studie, maar na het lezen van dit topic toch maar weer een PC'tje gereed maken voor dit fantastische spel :9

Ik ben er binnenkort weer..... met de een start van CD 03/04. Iemand nog leuke ideeën om met een clubje te beginnen ???
Niet met PSV en Man Utd (mijn favo's) maar een kleinere om carriere te maken :P

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste