ff lesje efficiency gehad van barca
naja had al veel geluk gehad met de loting en de halve finale is al best zat 

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Gaat lekker daar...Harwin schreef op 03 mei 2004 @ 00:04:
kickje
Ik speel sinds een maand of 3 CM03/04., laatste paar weken wat intensiever. Ik ben begonnen met Emmen in de GGD, diablo tactiek gebruikt en na 4 seizoenen de brui eraan gegeven. 2x CL gewonnen, Wereldbeker, Euro Super Cup, 3x HCE, 1x GGD en 3x Amstel Cup, dus veel te makkelijk. Screens van Emmen staan op http://www.harwin.demon.nl/
If I agreed with you, we'd both be wrong.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Ik wil wel meer vaerhalen vertellen, maar ik speel 01/02 te veelVos schreef op 03 mei 2004 @ 11:37:
Zitten paar erg funny pics tussenmaar wel veel foutjes in 01/02 lijkt me...heb ze in 03/04 nog nie gezien.
En we moeten meer verhalen hier hebben mensen!! Kom dus maar op
Beste vrind wette dat
Verwijderd
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je supporters vinden dat je na 4 jaar eens wat andere spelers in de voorhoede moet zettenVerwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 12:18:
Help, ik zit nu in 2009 met PSV, en tot zo ongeveer 2005 wilde veel Europese topclubs mijn spelers hebben, zo zijn Kezman, v. Bommel, Park, Diego, Bouma, Vogel en Rommedahl voor vele miljoenen weggegaan (en dankzij dat heb ik nu een banksaldo van 147 Miljoen). Intussen heb ik ook niet stilgezeten, en heb voor goede vervanging gezocht, in de naam van Tim Janssen (eigen jeugd), Robinho (24 Mln van Santos), Timon van leeuwen (12,5 Mln van Feyenoord), Tom de Mul (5 Mln van NEC), Le Tallec (wonderkid, van Liverpool 4.1 Mln vanwege geen beschermde status in contract
, Mariano Gonzalez (14 Mln van Racing) en dan heb ik ook nog Arjen Robben , Johan Vonlanthen en Daniel Braathen in mijn ploeg. Allemaal Topklasse spelers dus voorin, maar tegelijkertijd een geweldig luxe probleem. Ik heb ze gekocht in de veronderstelling dat ze na 2 jaar toch wel weg zouden gaan... NIET DUS. Nu wil ik ook wel eens andere spelers, maar ik heb nu gewoon al 4 jaar ofzo dezelfde spelers voorin en dat wordt saai. Hebben jullie dat probleem ook?
Oja, in het eerste seizoen had ik gemiddeld 31000 supporters op de tribunes zitten. Ik mooi mijn stadion uitgebruid van 33000 naar 42500, zit het alleen met PSV - Feyenoord helemaal vol. En tegen Man Utd ofzo zitten er slechts 36000 man. En tegen MVV ofzo slechts 23500 man. Dus mijn supportersaantallen gaan naar beneden, terwijl ik veel beter presteer (3 Cl's
,ieder jaar landskampioen), en veel betere spelers heb. Hoe valt dat omhoog te krikken?
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
LOL!CycloneX schreef op 12 juli 2004 @ 14:53:
[...]
Je supporters vinden dat je na 4 jaar eens wat andere spelers in de voorhoede moet zetten
Verwijderd
Verwijderd
Salarissen... ik had bij PSV een "wage budget" van meer dan 1 miljoen per week over. Ik kon echter nog steeds maar voor een speler 55000 per week biedenRexomnium schreef op 22 juli 2004 @ 11:19:
Ik heb ergens gelezen dat je de board een ultimatum over die salarissen kunt stellen, maar ik kan nergens vinden waar dat is.
Mijn reputatie als manager (ik beheer ook het NL elftal en heb alles met groot verschil gewonnen) is perfect.
Verwijderd
Het saliris probleem is denk meer omdat je in Nedrland je top zit, meer kan gewoon niet bij die clubs. Zou ook wel beetje onrealistisch zijn voor zo'n club want het blijft een kleine competitieVerwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 12:19:
[...]
Salarissen... ik had bij PSV een "wage budget" van meer dan 1 miljoen per week over. Ik kon echter nog steeds maar voor een speler 55000 per week biedenIk neem aan dat je dit probleem bij Ajax ook hebt. Daar kun je in ieder geval niets aan doen, want als je een ultimatum gaat stellen over de salarissen, dan ben je dus bezig met je "wage budget" te verhogen. Niet met het salaris dat je aan één speler kunt bieden.
Nu ik met Dortmund speel heb ik hier in ieder geval geen last meer van, en mag nu aan een nieuwe speler 190000 per week bieden![]()
Aan het begin heb je bij Dortmund 0 euro op de bank, maar na 3 maanden ofzo heb je al 40 miljoenWat wil je ook als je 83000 plaatsen hebt op de tribune, dan verkoop je voor 37 miljoen aan seizoenskaarten. En iedere thuiswedstrijd nog meer dan 3 miljoen aan losse verkoop. M'n transfer budget blijft ondanks die vele miljoenen op de rekening maar 2.7 miljoen, vraag ik of ik een hoger transfer budget krijg, dan vind de directie dat ik genoeg heb aan de huidige middelen om goede spelers te kopen.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 13:47 ]
CM 03/04 is de meest recente updateSherlock schreef op 10 augustus 2004 @ 13:27:
Tsja, het probleem daarbij ligt volgens mij dat de AI op potential ability en op reputatie zoekt. Dan krijg je dus van die vreemde spelers (regens.) die bijvoorbeeld sweeper als positie hebben, en dan voor pace en acceleration allebie 5 hebben, terwijl ze dan bij finishing 20 hebben. En omdat hij dan een pot. ability van bijv. 170 heeft speelt hij bij een topclub, terwijl iedereen hem voorbij loopt. Ik ben benieuwd of dat in de nieuwe versie een beetje verbeterd is!
Welke updates gebruiken jullie trouwens? Ik wil wel graag met het nieuwe seizoen beginnen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik al een paar jaar geen update gebruikt heb. Dus welke update is echt goed?
Beste vrind wette dat
[ Voor 9% gewijzigd door Sherlock op 10-08-2004 14:18 ]
Verwijderd
Dat betekend dus eigenlijk dat je 'maar' tot 2009 ofzo een game kan spelenKing Nothing schreef op 10 augustus 2004 @ 14:03:
[...]
En dat de grote clubs de oude garde blijven halen is dus ook een bug, maar daar wilde SI niets meer aan doen. Zij staken hun kostbare tijd liever in FM 04/05.
Scorito: FC Bal op ons dak
sorry, door de warmte functioneer ik wat minderSherlock schreef op 10 augustus 2004 @ 17:57:
Hehe, lezen spikey! (Of wachten tot de vraag door meer mensen beantwoord wordt)
[rml]Sherlock in "[ PC-CDROM] Championship Manager 2003-200..."[/rml]
Scorito: FC Bal op ons dak
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 22:11 ]
Verwijderd
Felgueiras, Diego Castro, Christian Gimenez komen mij toch wel bekend voor hoorVerwijderd schreef op 14 september 2004 @ 22:07:
Afgezien van Timon Van Leeuwen, Kieft, Oskarsson, Janssen en Kristjansson heb ik de namen van mijn spelers nog nooit ergens anders gelezen, dat vind ik ook leuk, geen De La Cuesta's, Hubschmannen en weetikwieallemaalFelgueiras bijvoorbeeld vond ik toch erg leuk
, nog nooit ergens gelezen, Blackadder, Diego Castro en Christian Gimenez ook niet, allemaal zeker niet slecht
Verwijderd
Zelfs de ubervlaming is hier te vindenJoster schreef op 14 september 2004 @ 10:26:
Tot mijn verbazing! Zo'n groot CM topic, wat leukUhm prima prestaties hierboven met Sparta
Het is wel leuk om weerns wat andere spelers te horen dan degene die op de vele fora van CM te vinden zijn
Zijn er hier trouwens mensen aanwezig op Champman, TD, CMFO, CM 4 All??
Verwijderd
Euh niet zoveel, daarom zijn het voor mij 'onbekenden'Felgueiras, Diego Castro, Christian Gimenez komen mij toch wel bekend voor hoor Ik weet niet op wat voor fora / site's jij je normaal altijd begaf / begeeft? Het leukste blijft toch inderdaad talenten te ontdekken die anderen nog niet weten. Vooral met regens is dit goed te doen
Kun je dit uitleggen, ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt..
Regens is een afkorting voor regenerated players. Dus spelers die door het spel verzonnen worden zodat je normaal verder kunt met je spel.kwakkie schreef op 19 september 2004 @ 12:59:
[...]
Kun je dit uitleggen, ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt..
En het is leuk zelf talenten te vinden, that's a fact. Maar wat ook goed te doen is, is om zelf van die "regens" te vindenSherlock schreef op 19 september 2004 @ 15:26:
[...]
Regens is een afkorting voor regenerated players. Dus spelers die door het spel verzonnen worden zodat je normaal verder kunt met je spel.
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Normaal heb ik het spel ook in het Engels runnen en werk ik met de Engelse Ponden, aangezien ik CM al speel sinds CM2Sherlock schreef op 21 september 2004 @ 09:14:
Klinkt goed Johnny! Waarschijnlijk komen er in de loop van het spel wel meer spelers die transfervrij zijn, en die wellicht wel naar het machtige voetbalbolwerk San Marino willen komen!
Ik moet trouwens zeggen dat ik het wel heel vreemd vind om het spel in het nederlands te zien, ben blij dat bij mij de engelse taal aanstaat!
[ Voor 34% gewijzigd door Zamorano op 21-09-2004 12:37 ]
[ Voor 9% gewijzigd door JohnnyBravo op 21-09-2004 17:24 ]
Ik maak altijd een trainingsschema per positie, heeft bij mij altijd goede resultaten opgeleverd iig.ilyc schreef op 21 september 2004 @ 23:30:
Kan iemand misschiens iets uitleggen over het trainen? Wat is een goede manier van trainen, waar moet ik op letten, etc? Ik begrijp er zéér weinig van. Bedankt!
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500
Hehe maar 1 Duitser in de basis bij Schalke, dat doen ze nu zelfs nog niet.Tr!gger schreef op 22 september 2004 @ 16:50:
Robin Kieft is nogal eens afhankelijk per spel hoe goed hij is. Het spel wat ik nu speel begon ik bij feyenoord en na 3 jaar ben ik overgestapt naar schalke 04. Ben eigenlijk op het verkeerde moment op de aanbieding van schalke ingegaan omdat ik de 2de CL op rij kon pakken met feyenoord maar in de halve finale met een 6-0 stand in mijn voordeel (uit nog wel) tegen Inter verloren ze alsnog met 7-1 thuis.
Heb iig een mooi team staan in 2009 met schalke:
aanvallers: Cavenghi, van Nistelrooij, Drogba en Ryan Babel als backup
Middelveld: Links Lionel Morgan (worldclass winger dit keer), midden Diego , Le tallec en van Bommel, rechts een aankomend talent Markus Fink
Subliem in de vrije trap.
verdediging: Links Placente, midden Stuart Austin (engels talent), Mabizeleen rechts de door Milan uitgespuugde Spadaro (doet het erg goed)
Doelman: Howard en Oliver wessels (19 jaar en international)
normale 4-4-2 formatie met 4 man naast elkaar op het middelveld werkt uitstekend.
volgens mij was het 2006 toen ik verhuisde naar schalke ze stonden 14de. In de laatste 6 wedstrijden kwam ik nog net uit op een 7de plaats die recht gaf op inter toto voetbal en wat resulteerde in UEFA cup die ik ook maar even besloot te winnen. Daar na is het ieder jaar raak in de CL (3 op rij) en voor de rest in de duitse competitie ook elk jaar de beker etc.
[ Voor 52% gewijzigd door Vos op 22-09-2004 23:33 ]
Ja Beasley zit gewoon niet in de database standaard geloof ik, jammer dat CM Sorted dat soort dingen vergeet. Ik zal vanavond ns kijken of de Calcio update 'm wel heeft toegevoegd.Sherlock schreef op 23 september 2004 @ 08:36:
Zo, mijn seizoen met Ajax is goed begonnen! Nog maar net begonnen, dus grotendeels de basisformatie in stand gehouden.
We begonnen het seizoen met de strijd om de JC schaal tegen PSV. Hier kwam de tekortkoming van CMsorted al aan het licht, want op doel stond Rob van Dijk, DaMarcus Beasley was nergens te bekennen en Who the F*ck is Jefferson Farfan? Ennuh, Sibon
...........
Oeps, het wordt iets te letterlijk genomen! Ik bedoelde dus dat de CMsorted update ook deze speler niet heeft meegenomen in het spel! (Sorry voor de verwarring)ZAMoRANo schreef op 23 september 2004 @ 09:56:Ja Beasley zit gewoon niet in de database standaard geloof ik, jammer dat CM Sorted dat soort dingen vergeet. Ik zal vanavond ns kijken of de Calcio update 'm wel heeft toegevoegd.
Jefferson Farfán is een groot talent die gewoon bij PSV speelt hoor.
Ah thnx, die had ik binnen een halve minuut binnen.lochtejans schreef op 23 september 2004 @ 17:13:
Hier een snellere link als het goed is![]()
http://paver.e-dentify.nl...anager_2005_Beta_Demo.exe
Hehe ja leuk met San Marino idd. Welke tactiek speel je, nogsteeds 4-3-3?JohnnyBravo schreef op 25 september 2004 @ 14:36:
Mensen, mensen.. er is nieuws.. San Marino is een klein beetje op z'n kop gezet want.. er is promotie behaald!!
Na 7 wedstrijden stonden we nog stijf onderaan, maar vanaf dat moment ging het in een stijgende lijn.. met de winterstop (in de winterstop zelf heb ik de ervaren rot Torricelli gehaald) stond ik al 8e en ik eindigde 4e, een playoffspot, en dus was mijn persoonlijke doelstelling al gehaald, maar er was meer! De playoffs zijn we zelfs ongeslagen doorgekomen en nu staat ons komend seizoen de uitdaging in de Serie C/1 te wachten, dit gaat echt niet makkelijk worden.
[afbeelding]
Het succes kwam vooral door 1 man, een man die de bal er werkelijk inblaast.. alles wat ie aanraakte veranderde in goud.. jawel, ik heb het over dat Nederlandse talent, ik heb het over Robin Kieft.. het screenshot zegt genoeg.
[afbeelding]
Tot de volgende update maar weer
Verwijderd
Verwijderd
er staat ergens continue?Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 17:08:
Hey jongens, ik heb een hele domme vraag![]()
Hoe kan ik met de demo in godsnaam verder klikken naar de volgende dag?
Verwijderd
OpschepperVerwijderd schreef op 25 september 2004 @ 16:20:
Ik ben nu maar eens begonnen in de 3e divisie Engeland, Sparta was niet zo leuk meer na 10 seizoenen
Hull City is de gelukkige geworden, en ik ben in het eerste seizoen meteen tot de League Cup Final gekomen, jammer genoeg met 1-4 verloren van Newcastle![]()
Ik sta ook in de halve finale van de FA Cup, daarin moet ik tegen Charlton.
De Vans Trophy staan we in de finale.
Ik heb al wat leuke resultaten behaald tegen Premier League clubs, zoals 6-2 tegen Liverpool, 4-0 tegen Aston Villa, 2-1 van Manchester United, en 1-0 van Chelsea
Na 32 wedstrijden in de competitie staat de teller op 135 doelpuntenIk ga waarschijnlijk de 200 niet halen, ik hoop toch wel rond de 185 uit te komen
Toch leuk zo'n spits, 65 goals na 45 wedstrijdenen eentje met met 39 uit 40 en eentje met 51 uit 44!!
16 punten voor met 3 wedstrijden minder gespeeld, na 32 wedstrijden
[ Voor 100% gewijzigd door Vos op 30-09-2004 18:57 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja daar speel je meeVerwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 20:11:
Ja speel ik nou die 'cheat-techniek' of niet?Oskarsson staat iig wel op de MC positie, maar die maakte niet de meeste goals, dat was Janssen, met een ongelooflijk aantal van 86 in 62 wedstrijden
en Kieft maakte er iets van 65, Oskarsson had er 72..
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 08-10-2004 14:18 ]
O'Brien heeft bijna heel het seizoen gespeeld als DMC (met Galásek begonnen) en dat doet hij uitstekend. Zijn afstandsschoten zijn echter dramatisch, en als ik 4-3-3 ga spelen dan moet ik een DMC hebben die van afstand kan scoren. Oliseh is zo'n type.Vos schreef op 08 oktober 2004 @ 14:14:
Volgens mij gebruiken veel mensen die met Ajax spelen O'Brien niet of wel? Hij is wel onderschat vind ik. Bij mij doet hij het altijd uitstekend.
@Sherlock
Die FLC, William, die ken ik zo niet. Maar Roncatto lijkt mij de man voor die positie. Of laat je hem nog even rijpen? Ik weet niet in welk jaar je zit..?
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 08-10-2004 15:16 ]
Verwijderd
[ Voor 166% gewijzigd door Vos op 12-10-2004 19:02 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq