[PC-CDROM] Championship Manager 2003-2004

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.616 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 15:49

Vos

AFCA

ff lesje efficiency gehad van barca :D naja had al veel geluk gehad met de loting en de halve finale is al best zat :)

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/cm-efficiency.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

kickje :)

Ik speel sinds een maand of 3 CM03/04., laatste paar weken wat intensiever. Ik ben begonnen met Emmen in de GGD, diablo tactiek gebruikt en na 4 seizoenen de brui eraan gegeven. 2x CL gewonnen, Wereldbeker, Euro Super Cup, 3x HCE, 1x GGD en 3x Amstel Cup, dus veel te makkelijk. Screens van Emmen staan op http://www.harwin.demon.nl/ Daar staan trouwens ook een boel van 01/02 op.
Vanmiddag een nieuw spel gestart en ik ben nu manager van Singapore Armed Forces FC oftewel SAFFC in de Singapoerese S League :Y) Ik ken geen enkele speler, ik kan amper goeie spelers halen/kopen (jah, ik heb 130.000 euro transferbudget 8) ) en ik speel best goed :) 'k Sta 3e na 6 wedstrijden, 2 punten achter de koploper en nog een wedstrijd in te halen. Het leukste van Singapore vind ik dat je niet gelijk kan spelen. Als een wedstrijd in bv 1-1 eindigt worden er penalties genomen _/-\o_ De winnaar van die penaltyreeks krijgt 2 punten, de verliezer 1.

Ik heb verder nog India, China, Hong Kong, Indonesie en engeland als landen draaien, al is mij dat eigenlijk veel te traag. Ik speel CM 01/02 ook nog dagelijks en vergeleken met 03/04 is 01/02 echt fucking snel, zelfs met veel landen aan (CM 01/02 draaiend met bijna alle landen die je kan draaien, alleen Australie is niet geselecteerd). In 01/02 werk ik bijna net zo snel door een seizoen als met 03/04 en dan draait 03/04 op mijn snellere computert.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zitten paar erg funny pics tussen :D maar wel veel foutjes in 01/02 lijkt me...heb ze in 03/04 nog nie gezien.

En we moeten meer verhalen hier hebben mensen!! Kom dus maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 15:32
Harwin schreef op 03 mei 2004 @ 00:04:
kickje :)

Ik speel sinds een maand of 3 CM03/04., laatste paar weken wat intensiever. Ik ben begonnen met Emmen in de GGD, diablo tactiek gebruikt en na 4 seizoenen de brui eraan gegeven. 2x CL gewonnen, Wereldbeker, Euro Super Cup, 3x HCE, 1x GGD en 3x Amstel Cup, dus veel te makkelijk. Screens van Emmen staan op http://www.harwin.demon.nl/
Gaat lekker daar... :D
Waar heb je die Oskarsson vnadaan gehaald :? Kan hem niet vinden als ik zoek op naam....
Wel een zeeeeer veel scorende speler :)

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Oskarsson speelt bij Þór Akureyri een club uit IJsland. Moet je wel large db hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39

Sherlock

No Shit

Medium kun je hem ook op vinden. Is wel "een beetje" een cheat player trouwens, maar die discussie is al uitgediept, dus als iemand dit leest en denkt "WTF, waar heeft hij het over?" dan moet je maar eens halverwege dit topic gaan neuzelen.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Vos schreef op 03 mei 2004 @ 11:37:
Zitten paar erg funny pics tussen :D maar wel veel foutjes in 01/02 lijkt me...heb ze in 03/04 nog nie gezien.

En we moeten meer verhalen hier hebben mensen!! Kom dus maar op :)
Ik wil wel meer vaerhalen vertellen, maar ik speel 01/02 te veel :) Ik zal hier wel een beetje bijhouden hoe met SAFFC gaat. Voorlopig is dat niet veel bijzonders, ik moet eerst eens uitvogelen of ik me ergens voor kwalificeer als ik top 3 eindig. De kampioen plaatst zich voor de voorronden van de Aziatische Champions League, maar die voorronden werken totaal anders dan in Europa, die gaan regionaal.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bah zeg ik speel nog CM4 (laatste versie) maar er zitten wel nog wat bugs in.

Heb ik net de dubbel gewonnen, eerst de competitie en daarna win ik ook nog eens de beker, speel ik gewoon UEFA-cup!
Ik wil gewoon CL spelen.

En de topscorer trofee wordt al uitgedeeld voordat de competitie afgelopen is en toen stond mn speler (Morientes met 25 goals uit 15 wedstrijden) nog 2e en aan t eind staat ie wel 1e. Volgens mij is dit bij alle vorige CM's zo maar ik heb er nog nooit ook daadwerkelijk nadeel van gehad.

Is dit in CM03-04 ook nog zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat eerste probleem bestaat volgens mij in 03/04 niet, het tweede weet ik niet, daar let ik nooit op.

Ben trouwens zelf in mijn tweede seizoen met Ajax weer kampioen geworden, en de CL gewonnen. Finale tegen Arsenal, eigenlijk de hele wedstrijd de mindere, maar Stekelenburg speelde een hele goede wedstrijd. Toch 1-0 achter, doelpunt Henry. Halverwege de tweede helft tacktiek aangepast, en een kwartier voor tijd scoort Sonck uit een assist van Braathen, en 9 minuten voor tijd een geniale individuele actie van Braathen (karakteristiek van de linkerkant naar binnen snijden, lange hoek) de 2-1. Met pijn en moeite gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 16:07

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik heb een probleem met dit spel. Als ik een multiplayer spel wil starten krijg ik "Unable to start listening". Weet iemand waar dit aan kan liggen? Gisteravond ben ik met dit spel begonnen en toen ging het allemaal wel goed, maar nu als ik de game wil laden lukt het niet meer.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben maar weer eens overnieuw begonnen met Heerenveen. Het eerste seizoen meteen in een felle strijd om het kampioenschap verwikkeld met NEC en Ajax. Met nog een stuk of vijf wedstrijden te spelen sta ik een paar puntjes voor op de nummer twee, NEC.

Aan het begin van het seizoen voor 14 miljoen aan spelers verkocht en een hele lading nieuwe spelers gehaald. Ik speel nu met een 3-5-2 systeem.

Doel:
Vonk :/

Verdediging:
Klompe, De La Cuesta, Conteh.

Middelveld:
Zonneveld, F.W. Thompson _/-\o_ , Estefania, Guarin _/-\o_ , Babangida.

Aanval:
Tsigalko en Roncatto.

Wisselspelers:
Cerci, Hidalgo, Ederson, Barbosa, Hansson, Rungratsamee en nog een paar.

Voor het volgend seizoen heb ik ook een nieuwe rechter aanvallende middenvelder gekocht; Cesar Delgado. Echt een topspeler.

O ja, ik heb ook nog een aardige lijst spelers gratis weten vast te leggen voor volgend seizoen: Lionel Morgan, Kevin Dawson, Richard Wood, Topuzakov, A. Oliseh, S. Oliseh, Markovic, Demo, Ax en Ivankov. Een aantal hiervan zal trouwens ook weer meteen worden doorverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat je Babangida ook hebt. Ik heb hem met één van mijn teams (Bochum) ook gekocht, en hij doet het daar boven verwachting, veel assists en ook af en toe een doelpuntje.
Ik speel in een 4-4-2 opstelling (met ruit) en Babangida als aanvallende rechtermiddenvelder, met een pijltje naar voren. Op links wil ik eigenlijk Morgan hebben, maar Wimbledon (geloof ik) wil hem niet laten gaan. Nu speelt Buckley daar, die doet het ook erg goed.
Ik sta kort voor de winterstop eerste in de Bundesliga, met als nieuwe spelers: Oskarsson, Babangida, De La Cuesta (voelt zich nog niet echt thuis in Duitsland, hoop dat dat nog beter gaat), en Lobont gehuurd van Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Hmm..ik kan CM 03/04 op een of andere manier niet meer spelen zonder unexpected errors van Windows. Telkens loopt mn savegame, waarin ik met mn team alles gewonnen heb en een wereldelftal heb neergezet en dus van voor mij onschatbare waarde is, vast.

Best frustrerend, zit meer dan een 6 maanden speeltijd in verwerkt. Realtime dus he! Iemand ook dit probleem? Ik heb alles al opnieuw geinstalld, zelfs windows .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daar ook last van gehad, maar ik heb ergens gelezen dat dit met de versie 4.1.4 te maken zou hebben. Ik heb nu geupdate naar 4.1.5, en nog geen last gehad (maar dat was pas een week geleden, dus of dat een garantie is, weet ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help, ik zit nu in 2009 met PSV, en tot zo ongeveer 2005 wilde veel Europese topclubs mijn spelers hebben, zo zijn Kezman, v. Bommel, Park, Diego, Bouma, Vogel en Rommedahl voor vele miljoenen weggegaan (en dankzij dat heb ik nu een banksaldo van 147 Miljoen ;) ). Intussen heb ik ook niet stilgezeten, en heb voor goede vervanging gezocht, in de naam van Tim Janssen (eigen jeugd), Robinho (24 Mln van Santos), Timon van leeuwen (12,5 Mln van Feyenoord), Tom de Mul (5 Mln van NEC), Le Tallec (wonderkid, van Liverpool 4.1 Mln vanwege geen beschermde status in contract >:), Mariano Gonzalez (14 Mln van Racing) en dan heb ik ook nog Arjen Robben , Johan Vonlanthen en Daniel Braathen in mijn ploeg. Allemaal Topklasse spelers dus voorin, maar tegelijkertijd een geweldig luxe probleem. Ik heb ze gekocht in de veronderstelling dat ze na 2 jaar toch wel weg zouden gaan... NIET DUS. Nu wil ik ook wel eens andere spelers, maar ik heb nu gewoon al 4 jaar ofzo dezelfde spelers voorin en dat wordt saai. Hebben jullie dat probleem ook?

Oja, in het eerste seizoen had ik gemiddeld 31000 supporters op de tribunes zitten. Ik mooi mijn stadion uitgebruid van 33000 naar 42500, zit het alleen met PSV - Feyenoord helemaal vol. En tegen Man Utd ofzo zitten er slechts 36000 man. En tegen MVV ofzo slechts 23500 man 8)7 . Dus mijn supportersaantallen gaan naar beneden, terwijl ik veel beter presteer (3 Cl's :P ,ieder jaar landskampioen), en veel betere spelers heb. Hoe valt dat omhoog te krikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 12:18:
Help, ik zit nu in 2009 met PSV, en tot zo ongeveer 2005 wilde veel Europese topclubs mijn spelers hebben, zo zijn Kezman, v. Bommel, Park, Diego, Bouma, Vogel en Rommedahl voor vele miljoenen weggegaan (en dankzij dat heb ik nu een banksaldo van 147 Miljoen ;) ). Intussen heb ik ook niet stilgezeten, en heb voor goede vervanging gezocht, in de naam van Tim Janssen (eigen jeugd), Robinho (24 Mln van Santos), Timon van leeuwen (12,5 Mln van Feyenoord), Tom de Mul (5 Mln van NEC), Le Tallec (wonderkid, van Liverpool 4.1 Mln vanwege geen beschermde status in contract >:), Mariano Gonzalez (14 Mln van Racing) en dan heb ik ook nog Arjen Robben , Johan Vonlanthen en Daniel Braathen in mijn ploeg. Allemaal Topklasse spelers dus voorin, maar tegelijkertijd een geweldig luxe probleem. Ik heb ze gekocht in de veronderstelling dat ze na 2 jaar toch wel weg zouden gaan... NIET DUS. Nu wil ik ook wel eens andere spelers, maar ik heb nu gewoon al 4 jaar ofzo dezelfde spelers voorin en dat wordt saai. Hebben jullie dat probleem ook?

Oja, in het eerste seizoen had ik gemiddeld 31000 supporters op de tribunes zitten. Ik mooi mijn stadion uitgebruid van 33000 naar 42500, zit het alleen met PSV - Feyenoord helemaal vol. En tegen Man Utd ofzo zitten er slechts 36000 man. En tegen MVV ofzo slechts 23500 man 8)7 . Dus mijn supportersaantallen gaan naar beneden, terwijl ik veel beter presteer (3 Cl's :P ,ieder jaar landskampioen), en veel betere spelers heb. Hoe valt dat omhoog te krikken?
Je supporters vinden dat je na 4 jaar eens wat andere spelers in de voorhoede moet zetten :+

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

CycloneX schreef op 12 juli 2004 @ 14:53:
[...]
Je supporters vinden dat je na 4 jaar eens wat andere spelers in de voorhoede moet zetten :+
LOL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik ben nu in het jaar 2007 met Ajax. Ik heb ieder jaar alles gewonnen wat er te winnen viel. De club is op z'n minst rijk te noemen. Ik heb nu zo'n slordige 200 miljoen euro op de bank staan.

Nu wil ik heel graag een paar goede spelers kopen, maar de meesten vinden Ajax een stap in de verkeerde richting. De bookmakers gokken er nog steeds op dat man utd of een soortgelijk team de CL wint. Ik heb hetzelfde ook wel eens met Man utd gehad, waarin spelers mij niet interessant vonden, maar daar bood ik ze gewoon een enorm hoog salaris aan zodat ze niet konden weigeren.

Met Ajax kan ik maximaal 85 duizend euro voor een key player bieden. Hoe krijg ik in godsnaam dat bedrag omhoog? Ik zit 1,1 miljoen onder mijn salaris budget, maar ik wil gewoon dat budget dan eens flink verhogen.

Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ik denk dat je dan naar een andere competitie moet verhuizen. Je zit nu in een competitie die niet zo veel aanzien geniet, dus willen de echte topspelers niet komen.

Waarschijnlijk krijg je niet meer geld omdat de board denkt dat je met deze middelen je doelstellingen ook wel kunt halen. Overigens zit je nog niet zo heel ver in het spel, net 4 jaar. Als je nog 5 jaar lang de CL wint zal je zien dat de reputatie van de club verder omhoog gaat, en dat je ook de echte toppers kunt halen. Hoe hoger je reputatie, hoe meer je ook als favoriet beschouwt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irritant is dat als ik zelf met PSV speel dat ik dan een nationale status heb (net als Ajax), speel ik met Dortmund of Tottenham dan heeft PSV (en Ajax) een continentale status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Hmm, zou het dan ook nog aan de reputatie van de manager liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik heb ergens gelezen dat je de board een ultimatum over die salarissen kunt stellen, maar ik kan nergens vinden waar dat is.
Mijn reputatie als manager (ik beheer ook het NL elftal en heb alles met groot verschil gewonnen) is perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Je board een ultimatum stellen (niet aan te raden in de meeste gevallen!) kun je doen bij Club confidence. Dan heb je rechts onderin een knopje waar je om extra transfergeld kunt vragen, om wat meer tijd om je team op te bouwen en om hogere salarissen. Hierop zal de board reageren, en als het afwijzend is kun je op een knopje Ultimatum klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Sjongejonge, wat een onzin. Ik heb mijn board een ultimatum gesteld en ik ben dus zojuist ontslagen (daarvoor had ik het gesaved). Ik vind dat een beetje onrealistisch. Ze zijn iedere keer delighted met mijn performance als manager en bij elke overwinning zijn ze helemaal in de wolken. Ik win alles met Ajax en de inkomsten zijn sky-high en nóg willen ze me geen groter budget ter beschikking stellen. Bah. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Hmm deze topic lijkt een beetje dood :)

Zojuist even met Ajax het clubje Valencia vermorzeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.laatmenou.nl/woei/9-0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rexomnium schreef op 22 juli 2004 @ 11:19:
Ik heb ergens gelezen dat je de board een ultimatum over die salarissen kunt stellen, maar ik kan nergens vinden waar dat is.
Mijn reputatie als manager (ik beheer ook het NL elftal en heb alles met groot verschil gewonnen) is perfect.
Salarissen... ik had bij PSV een "wage budget" van meer dan 1 miljoen per week over. Ik kon echter nog steeds maar voor een speler 55000 per week bieden :/ Ik neem aan dat je dit probleem bij Ajax ook hebt. Daar kun je in ieder geval niets aan doen, want als je een ultimatum gaat stellen over de salarissen, dan ben je dus bezig met je "wage budget" te verhogen. Niet met het salaris dat je aan één speler kunt bieden.

Nu ik met Dortmund speel heb ik hier in ieder geval geen last meer van, en mag nu aan een nieuwe speler 190000 per week bieden 8)

Aan het begin heb je bij Dortmund 0 euro op de bank, maar na 3 maanden ofzo heb je al 40 miljoen :+ Wat wil je ook als je 83000 plaatsen hebt op de tribune, dan verkoop je voor 37 miljoen aan seizoenskaarten. En iedere thuiswedstrijd nog meer dan 3 miljoen aan losse verkoop. M'n transfer budget blijft ondanks die vele miljoenen op de rekening maar 2.7 miljoen, vraag ik of ik een hoger transfer budget krijg, dan vind de directie dat ik genoeg heb aan de huidige middelen om goede spelers te kopen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 12:19:
[...]

Salarissen... ik had bij PSV een "wage budget" van meer dan 1 miljoen per week over. Ik kon echter nog steeds maar voor een speler 55000 per week bieden :/ Ik neem aan dat je dit probleem bij Ajax ook hebt. Daar kun je in ieder geval niets aan doen, want als je een ultimatum gaat stellen over de salarissen, dan ben je dus bezig met je "wage budget" te verhogen. Niet met het salaris dat je aan één speler kunt bieden.

Nu ik met Dortmund speel heb ik hier in ieder geval geen last meer van, en mag nu aan een nieuwe speler 190000 per week bieden 8)

Aan het begin heb je bij Dortmund 0 euro op de bank, maar na 3 maanden ofzo heb je al 40 miljoen :+ Wat wil je ook als je 83000 plaatsen hebt op de tribune, dan verkoop je voor 37 miljoen aan seizoenskaarten. En iedere thuiswedstrijd nog meer dan 3 miljoen aan losse verkoop. M'n transfer budget blijft ondanks die vele miljoenen op de rekening maar 2.7 miljoen, vraag ik of ik een hoger transfer budget krijg, dan vind de directie dat ik genoeg heb aan de huidige middelen om goede spelers te kopen. 8)7
Het saliris probleem is denk meer omdat je in Nedrland je top zit, meer kan gewoon niet bij die clubs. Zou ook wel beetje onrealistisch zijn voor zo'n club want het blijft een kleine competitie :P.

Over de transfergeld, daar zou je eerst spelers voor moeten verkopen of wachten tot nieuwe seizoen. Aan het begin zeggen ze ook, wil je over meer transfergeld beschikken moet je daar spelers voor verkopen, het aantal % wat je daarvoor mag gebruiken staat bij de financien en hangt af van je bankrekening, geen probleem in jouw geval :Y).

Waar ik mij inmiddels aan begin te ergeren is dat de AI zich alleen richt op de bekende namen. Ze kiezen nooit voor talent, altijd voor de oude garde (het lijkt advocaat wel :+) en de topclubs kopen ook nog is onderling alle spelers. Ik heb leuke spelers rond lopen in mijn team, die best bij naar een topclub kunnen maar nooit niet dat ze in belangstelling staan :/ .
Gevolg is dat ze in 2010 nog steds vechten om de namen Nedved, Makaay ed. Zo had Chelsea maar 3 twintigers en de rest allemaalboven de 30! Tsja toen werd het wel makkelijk voor mij en m'n maat om aan de top te komen...

Ik weet niet of jullie dit ook opvalt maar het begint mij wel te irriteren, maar misschien ligt het aan het feit datwe alleen de schotse en engelse comp hebben geselecteerd met database groot. We zijn maar opnieuw begonnen.

(ohja, verkapte kick :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Tsja, het probleem daarbij ligt volgens mij dat de AI op potential ability en op reputatie zoekt. Dan krijg je dus van die vreemde spelers (regens.) die bijvoorbeeld sweeper als positie hebben, en dan voor pace en acceleration allebie 5 hebben, terwijl ze dan bij finishing 20 hebben. En omdat hij dan een pot. ability van bijv. 170 heeft speelt hij bij een topclub, terwijl iedereen hem voorbij loopt. Ik ben benieuwd of dat in de nieuwe versie een beetje verbeterd is!

Welke updates gebruiken jullie trouwens? Ik wil wel graag met het nieuwe seizoen beginnen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik al een paar jaar geen update gebruikt heb. Dus welke update is echt goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij spelen meestal bij kleine onbekende clubs waar de huidige selectie toch rommel is :+. Wij gebruiken dus geen updates. Of je moet de patches bedoelen, das gewoon delaatste 1.5.
Ik wacht wel met smart op FM 04/05 :P , over 3 dagen komen de eerste screens uit 8) .
Maar op thedugout.net staan meestal updates.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Sherlock schreef op 10 augustus 2004 @ 13:27:
Tsja, het probleem daarbij ligt volgens mij dat de AI op potential ability en op reputatie zoekt. Dan krijg je dus van die vreemde spelers (regens.) die bijvoorbeeld sweeper als positie hebben, en dan voor pace en acceleration allebie 5 hebben, terwijl ze dan bij finishing 20 hebben. En omdat hij dan een pot. ability van bijv. 170 heeft speelt hij bij een topclub, terwijl iedereen hem voorbij loopt. Ik ben benieuwd of dat in de nieuwe versie een beetje verbeterd is!

Welke updates gebruiken jullie trouwens? Ik wil wel graag met het nieuwe seizoen beginnen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik al een paar jaar geen update gebruikt heb. Dus welke update is echt goed?
CM 03/04 is de meest recente update :)
Patches: Versie 4.1.4 is de laatste grote patch, alleen na het patchen van 4.1.* naar 4.1.4 kwam er een bug in het spel waardoor je als managerniet meer naar een andere club kon als je solliciteerde bij een club en je werd aangenomen. SI Games heeft toen, na heel veel klachten, toch een 4.1.5 patch uitgebracht. Beide patches zijn te vinden op SI Games.com. Als je gaat patchen van 4.1.* naar 4.1.5 MOET je eerst de 4.1.4 patch installeren.

En dat de grote clubs de oude garde blijven halen is dus ook een bug, maar daar wilde SI niets meer aan doen. Zij staken hun kostbare tijd liever in FM 04/05. :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ik kan het zelf niet laten om toch met Ajax te beginnen, hoe makkelijk het ook is / wordt. Als ik dat spel beu ben dan neem ik meestal een goede middenmoter of subtopper (zoals NEC en Heerenveen) en daar speel ik dan weer een aantal seizoenen mee.

Het probleem daarbij is dat ik wel graag met echte namen speel, maar niet altijd de bekende toppers wil halen. Als ik een nieuw spel begin met een verse update dan zijn die spelers óf wat minder goed óf niet eens bekend, wat het voor mij wel wat leuker maakt.

Gek genoeg ben ik nu bezig met een spel wat mijn hele verhaal wat hierboven staat ontkracht: ik speel nu met FC Zeeland ;) wat in de plaats van AGOVV is gekomen. Ik ben begonnen met familie, vrienden en kennissen, mar daarvan is ondertussen de helft verkocht. In de plaats van die spelers heb ik een zooi aan bekende goede spelers gehaald, dit jaar (het 4e seizoen alweer) heb ik "zelfs" Diego en Robinho van Santos los kunnen weken, Ronaldinho van Barcelona gehaald en Renato (van Santos) van Juventus.

Overigens is dit niet een "pats-verhaal": iedereen kan met de editor zijn eigen droomclub- en elftal samenstellen, maar ik vind het wel een keertje leuk om te proberen.

De dugout zal ik eens bezoeken als ik weer thuis ben, ik ben benieuwd of ze een goede update hebben!

Overigens heb ik al wel wat screens van FM 04/05 voor je hoor:
Afbeeldingslocatie: http://www.sigames.com/graphics/images/659.gif

Hier staat de rest

edit @ King Nothing:
Ik bedoelde ook de onofficiële updates, zoals die van thedugout. Uiteraard ben ik wel up-to-date met de officiële updates en patches.

[ Voor 9% gewijzigd door Sherlock op 10-08-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op 10 augustus 2004 @ 14:03:
[...]

En dat de grote clubs de oude garde blijven halen is dus ook een bug, maar daar wilde SI niets meer aan doen. Zij staken hun kostbare tijd liever in FM 04/05. :P
Dat betekend dus eigenlijk dat je 'maar' tot 2009 ofzo een game kan spelen :/ . Lekker is dat. Hopen dan maar dat FM dit najaar nog uitkomt, maar ik vrees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 07:05
ewww, foto's in player profiles..... Kan dat ook uitgeschakeld worden?? Verder beloofd het weer erg slick te worden, ik kan iig niet wachten op de release!!

Weet iemand trouwens of er een goede data update beschikbaar is voor versie 03/04?? Wil weer eens met een nieuw potje beginnen.

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Hehe, lezen spikey! (Of wachten tot de vraag door meer mensen beantwoord wordt ;) )
[rml]Sherlock in "[ PC-CDROM] Championship Manager 2003-200..."[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 07:05
Sherlock schreef op 10 augustus 2004 @ 17:57:
Hehe, lezen spikey! (Of wachten tot de vraag door meer mensen beantwoord wordt ;) )
[rml]Sherlock in "[ PC-CDROM] Championship Manager 2003-200..."[/rml]
sorry, door de warmte functioneer ik wat minder :P

Ik wacht het af.

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders heb ik na 10 seizoenen met Sparta ff 6 keer de Champions League gewonnen!
Seizoen 1: Kampioen 1e divisie, Beker 2e ronde
Seizoen 2: 5e + beker
Seizoen 3: Kampioen + beker + 4e ronde UEFA Cup
Seizoen 4: Kampioen + beker + kwartfinale CL + JC Schaal
Seizoen 5: Kampioen + beker + finale CL + JC Schaal
Seizoen 6: Kampioen + beker + CL + JC Schaal
Seizoen 7: Kampioen + 3e ronde beker + CL + JC schaal + Europese Super Cup + Wereldbeker
Seizoen 8: Kampioen + beker + CL + JC Schaal + Europese Super Cup
Seizoen 9: Kampioen + beker + CL + JC schaal + Europese Super Cup + Wereldbeker
Seizoen 10: Kampioen + halve finale beker + CL + JC schaal + Europese Super Cup + Wereldbeker

Toch best mooi lijstje toch? :9
T grootste nadeel was dat ik in het 1e seizoen 0.0000 transfergeld had, maar nu na 10 seizoenen toch wel erg leuk 33 miljoen ofzo :9

Opstelling laatste seizoen:

GK - Felgueiras (Sporting B 8) )
DL - Haxhiu (KF Tirana)
DC - Balland (auxerre)
DC - Berger (rkc)
DR - Nuhi (partizan)
DMC - Bulku (KF Tirana)
ML - Van Leeuwen (feyenoord)
MC - Oskarsson (por)
MR - Christian Gimenez (boca)
FC - Kieft (ajax)
FC - Diego Castro (malaga B )

Wissels:
Tim Janssen, Wim Van Leeuwen, Tarasenko, Sigurdsson, Carlos, Blackadder (1e divisie Schotland :P), Kluiskens, Gagliardi, Jon Gimenez, Mauricio Norales, Bocker, Remmington Powell, Liam McCann

Nog wat spelers die ik in die seizoenen versleten heb:
Marquinho, Matej Mavric, George Blay, Roberto Massaro, Alexej Baga, Porarinn Kristjansson, Alair Cruz Vicente, Kevin McKenna, Matei Mirel Radoi, Marijn Mulders, Beau Molenaar, Daniel Diaz, Youssouf Hersi.

In al die tijd is er zelfs nog 1 Spartaan die het voor elkaar heeft gekregen niet te worden gedumpt :P Jayson Trommel.

Toch best leuk dacht ik.. met Sparta 8)7

Laatste seizoen ben ik ook nog ff voor het eerst ongeslagen gebleven, 30 gewonnen, 4 gelijk, maar 18 tegen, en dat met Gung Ho, mwah :D seizoen daarvoor zelfde tactiek, andere verdediging: 38 tegen, scheelt toch :)

Records:
meeste goals in 1 seizoen: 122
minste tegen: 12
grootste overwinning: 8-0
meeste wedstrijden achter elkaar gewonnen: 17
meeste wedstrijden zonder verlies: 54 (kon maximaal 55 worden, alleen haalde ik toen de bekerfinale niet, maar hij telde um niet als verlies, want ik speelde gelijk, en op penals eruit) dus maximaal maar 55 kon :9

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Tot mijn verbazing! Zo'n groot CM topic, wat leuk _/-\o_ Uhm prima prestaties hierboven met Sparta :D Het is wel leuk om weerns wat andere spelers te horen dan degene die op de vele fora van CM te vinden zijn ;) Zijn er hier trouwens mensen aanwezig op Champman, TD, CMFO, CM 4 All??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgezien van Timon Van Leeuwen, Kieft, Oskarsson, Janssen en Kristjansson heb ik de namen van mijn spelers nog nooit ergens anders gelezen, dat vind ik ook leuk, geen De La Cuesta's, Hubschmannen en weetikwieallemaal :) Felgueiras bijvoorbeeld vond ik toch erg leuk :), nog nooit ergens gelezen, Blackadder, Diego Castro en Christian Gimenez ook niet, allemaal zeker niet slecht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 22:07:
Afgezien van Timon Van Leeuwen, Kieft, Oskarsson, Janssen en Kristjansson heb ik de namen van mijn spelers nog nooit ergens anders gelezen, dat vind ik ook leuk, geen De La Cuesta's, Hubschmannen en weetikwieallemaal :) Felgueiras bijvoorbeeld vond ik toch erg leuk :), nog nooit ergens gelezen, Blackadder, Diego Castro en Christian Gimenez ook niet, allemaal zeker niet slecht :9
Felgueiras, Diego Castro, Christian Gimenez komen mij toch wel bekend voor hoor :) Ik weet niet op wat voor fora / site's jij je normaal altijd begaf / begeeft? Het leukste blijft toch inderdaad talenten te ontdekken die anderen nog niet weten. Vooral met regens is dit goed te doen :)

Verwijderd

Joster schreef op 14 september 2004 @ 10:26:
Tot mijn verbazing! Zo'n groot CM topic, wat leuk _/-\o_ Uhm prima prestaties hierboven met Sparta :D Het is wel leuk om weerns wat andere spelers te horen dan degene die op de vele fora van CM te vinden zijn ;) Zijn er hier trouwens mensen aanwezig op Champman, TD, CMFO, CM 4 All??
Zelfs de ubervlaming is hier te vinden :P

hoi Joster :D

Verwijderd

Felgueiras, Diego Castro, Christian Gimenez komen mij toch wel bekend voor hoor Ik weet niet op wat voor fora / site's jij je normaal altijd begaf / begeeft? Het leukste blijft toch inderdaad talenten te ontdekken die anderen nog niet weten. Vooral met regens is dit goed te doen
Euh niet zoveel, daarom zijn het voor mij 'onbekenden' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Joster schreef op 17 september 2004 @ 13:11:

Vooral met regens is dit goed te doen :)
Kun je dit uitleggen, ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

kwakkie schreef op 19 september 2004 @ 12:59:
[...]
Kun je dit uitleggen, ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt..
Regens is een afkorting voor regenerated players. Dus spelers die door het spel verzonnen worden zodat je normaal verder kunt met je spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Sherlock schreef op 19 september 2004 @ 15:26:
[...]
Regens is een afkorting voor regenerated players. Dus spelers die door het spel verzonnen worden zodat je normaal verder kunt met je spel.
En het is leuk zelf talenten te vinden, that's a fact. Maar wat ook goed te doen is, is om zelf van die "regens" te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Zo eens in de zoveel tijd wil je jezelf bewijzen, wil je laten zien dat het onmogelijke kan ;)
Ik ben eergisteren hiermee begonnen en heb gekozen om te laten zien dat San Marino (de club) wel degelijk voetballen kan. Ik zit nu dus in de Serie C2b en ga jullie op de hoogte houden :)
Budget: Niets
Kwaliteit spelers: Niets
Kwaliteit veld & trainingsgrond: Zeer slecht
Staff: Zeer slecht

To be continued..

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmmja als je ontslagen word bij San Marino:

Self esteem: niets :D

Nee maar wel een mooie uitdaging natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Doelstelling van zowel het bestuur als de supporters: Een plaats in de middenmoot.

Na 7 wedstrijden had ik de moed echter al bijna opgegeven :D De club stond stijf onderaan en vooral een blunderende keeper was de oorzaak... feit was dat mijn reservekeeper mogelijk nog slechter was en dus ging ik kijken naar een nieuwe transfervrije keeper. Niemand wilde komen, maar kennelijk vond Sebastiano Rossi (de keeper die bij AC Milan vele vele successen behaald heeft) een salaris van €650 en een onmisbare plaats in het team toch aantrekkelijk genoeg om te komen. Wel besloot hij aan het eind van het seizoen te stoppen.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/firehawk/GoT/rossisanmarino.jpg
Verder heb ik nog een paar jonkies op huurbasis van Serie B clubs en heb ik één daarvan inmiddels gekocht, de razendsnelle 18-jarige Denis Mair voor het bedrag van €24.000, verkregen door verkoop van enkele andere spelers. Op het moment van schrijven heeft hij 17 keer gescoord uit 30 wedstrijden, zeer aardig dus. Zelf probeer ik attractief voetbal te spelen, dat wil zeggen een 4-3-3 formatie, aanvallend ingesteld.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/firehawk/GoT/mairsanmarino.jpg
Zoals je merkt loopt het team al een stuk beter en moet de middenmoot zeker te doen zijn, ik hoop zelfs op een stuntje in het slot van het seizoen (sta nu 11e).
De laatste fase van het seizoen is dus ingegaan.. spannend :D

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Klinkt goed Johnny! Waarschijnlijk komen er in de loop van het spel wel meer spelers die transfervrij zijn, en die wellicht wel naar het machtige voetbalbolwerk San Marino willen komen! :)

Ik moet trouwens zeggen dat ik het wel heel vreemd vind om het spel in het nederlands te zien, ben blij dat bij mij de engelse taal aanstaat!

Ik ben overigens begonnen met een spelletje met Ajax, nadat ik FC Zeeland ;) naar europese roem en glorie heb geleid (overigens geen prestatie, maar wel vermakelijk).
Ik heb de update van CM sorted genomen, en daarna de selectie van Ajax aangepast, dus Hersi naar Heerenveen, Yakubu naar Vitesse e.d. Ben alleen Hans Vonk vergeten :X Ik mis nu dus een goede derde keeper, maar Kenneth Vermeer en Dieter Reynaert moeten dat maar uitzoeken.

Op zoek naar versterkingen voor de verdediging en de spits ging ik op zoek, en vond de transfervrije Daniel Van Buyten en Yildiray Bastürk. Beiden hadden wel oren naar de nederlandse competitie :? dus zijn ze mijn team komen versterken.
Blijf ik dus op zoek naar een goede spits, alhoewel Sonck het heel goed doet in de voorbereiding is het nog onduidelijk wie zijn maatje wordt. Mitea is (nog) een maatje te klein, Anastasiou een degelijke speler maar niet goed genoeg voor de basis en Rosales is een buitenspeler. Voorlopig staat Boukhari dus naast Sonck.

Verder blijf ik zoeken naar fysiek sterke en snelle spelers, zoals gebleken is zijn deze fysieke aspecten erg belangrijk. Daarom is Babel bijvoorbeeld nog geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Sherlock schreef op 21 september 2004 @ 09:14:
Klinkt goed Johnny! Waarschijnlijk komen er in de loop van het spel wel meer spelers die transfervrij zijn, en die wellicht wel naar het machtige voetbalbolwerk San Marino willen komen! :)

Ik moet trouwens zeggen dat ik het wel heel vreemd vind om het spel in het nederlands te zien, ben blij dat bij mij de engelse taal aanstaat!
Normaal heb ik het spel ook in het Engels runnen en werk ik met de Engelse Ponden, aangezien ik CM al speel sinds CM2 :)
Ik dacht echter voor de screenshots voor GoT verander ik het ff, maar ik denk dat ik het de volgende keer dan maar zo laat :)
Succes met Ajax trouwens, ik ben ooit zo gek geweest om met Ajax tot 2012 te spelen. Op dat moment had ik echt een wereldformatie met namen als Adu, Helder Barbosa, Cavenaghi en McFadden. Verder ook nog Tevez gehad enzo... je kent het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zijn er ergens goede updates (transfers e.d.) te downloaden, heeft iemand daar links voor?

Ik heb zelf de meeste transfers voor Nederland, Spanje en Engeland gedaan maar nu krijg ik een foutmelding bij het laden van de Spaanse competitie (bij de andere niet) en ik heb geen trek om al die transfers weer opnieuw te doen met de editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
www.calcio-update.com

Een van de beste updates in mijn ogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Thnx, als ik thuis ben ga ik 'm even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

De meesten in de "CM-scene" zweren bij de update van CMsorted, maar ik heb hem nu geprobeerd en vind hem eigenlijk nogal tegenvallen. In elk geval de Nederlandse competitie, die is erg minimaal gedaan. Zlatan zit dan wel bij Juventus, maar Boschker zat nog bij Ajax, net als een heel legioen aan net-niet spelers zoals Daniel Cruz, Walker, Van der Gun, Knopper, Nieuwenburg (nou ja, net-niet...)

Omdat ik dus heel wat handmatig heb aangepast ga ik geen andere updates proberen, maar hoe zit het met die calcio update? Is de nederlandse competitie daar goed in gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Het gaat mij vooral om de Nederlands en Spaanse competities, daar speel ik t meeste in.

Zal die CM Sorted update ook nog even proberen.

Edit: Ik vond [URL]hier[/URL] een selectie van de meest gangbare updates. Volgens mij moet daar wel iets tussen zitten wat goed genoeg is.

[ Voor 34% gewijzigd door Zamorano op 21-09-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Cmsorted is me een tijd geleden al tegengevallen. Ze hebben de naam nog, maar niet de kwaliteit vind ik. Ik kan jullie echt de calcio update aanraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Updateje on San Marino, de eindsprint is er idd gekomen en ik ben 8e geeindigd, op zich wel zuur, want plek 5, en dus een playoffplaats had slechts 2 punten meer. Maargoed, board tevreden, supporters tevreden, ik uiteindelijk ook tevreden. De basisselectie blijft compleet, dus ik kijk uit naar volgend seizoen, hopende nog 1 á 2 grotere namen erbij te kunnen halen.
Mair werd overigens 3e op de topscorerslijst met 22 doelpunten. :)

[ Voor 9% gewijzigd door JohnnyBravo op 21-09-2004 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Kan iemand misschiens iets uitleggen over het trainen? Wat is een goede manier van trainen, waar moet ik op letten, etc? Ik begrijp er zéér weinig van. Bedankt! :)

• Zamorano
  • Niet online
Die Calcio update ziet er idd goed uit, ik mis wel een aantal spelers nog hier en daar maar dat moet ik zelf dan maar even aanmaken.

Na de laatste maanden wat games met kleine clubs ben ik weer eens begonnen aan een nieuwe met mijn grote liefde; Real Madrid :)
Meteen alle arrogante sterretjes verkocht: Figo, Ronaldo, Zidane, Roberto Carlos en Guti brachten samen 81M op. Voor Beckham kon ik geen koper vinden die er meer dan 15M voor over had om zijn shirtjes te mogen drukken dus die blijft nog. :7

Arsenal bleef aandringen op Pavón en die heb ik toen maar verkocht voor 7M.

Nu heb ik stevig geld uitgegeven aan Júlio Baptista, José Antonio Reyes, Javier Mascherano, Asier Del Horno, Nuno Valente en Pablo Ibañez.

Totaal: 110M

Reyes was 42M maar die moest en zou ik gewoon hebben, geld was er toch wel.
Is erg leuk zo'n club helemaal ombouwen met flink wat geld. Ik heb nu iig de spelers die ik graag wil hebben en die bij mijn systeem passen.
Ik zoek alleen nog een extra snelle spits voor volgend seizoen en een rechtsback.

Ik had eigenlijk verwacht dat ik alles en iedereen tegen me in het harnas zou jagen als ik al die vedetten in de uitverkoop deed maar dat was absoluut niet zo, integendeel, iedereen was zeer tevreden. De andere clubs vermoedden waarschijnlijk dat ik in geldnood zat want het regende aanbiedingen voor een aantal andere goede spelers die ik wel wilde houden (Helguera, Morientes en Casillas vooral).

En nu moet het seizoen eigenlijk nog echt beginnen. :)
Voorronde CL was een eitje en nu met Ajax, Werder en Wisla Krakow in de poule.
ilyc schreef op 21 september 2004 @ 23:30:
Kan iemand misschiens iets uitleggen over het trainen? Wat is een goede manier van trainen, waar moet ik op letten, etc? Ik begrijp er zéér weinig van. Bedankt! :)
Ik maak altijd een trainingsschema per positie, heeft bij mij altijd goede resultaten opgeleverd iig.

's Ochtends allemaal hetzelfde eigenlijk, 's middags wat specifiekere en vooral tactische oefeningen en einde middag oefeningen specifiek per positie.
De wingers oefenen sprints en crosses, enz....

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Voor de trouwe volgers van mijn quest bij San Marino :P
Er is weer nieuws, het nieuwe seizoen is inmiddels net van start gegaan (zit plotseling in Serie C2/A ipv C2/B?) en de doelstelling is hetzelfde gebleven: een plek in de middenmoot. Voor mijzelf leg ik echter de lat hoger nu, Rossi heb ik gevraagd zijn 'pensioen' nog een jaartje uit te stellen, en zowaar wilde hij dat voor me, wat dus betekend dat mijn aanvoerder aanblijft :)
Verder heb ik mijn scout op jeugdspelers laten zoeken en daaruit zijn een aantal namen gerold en heb ik 2 hele grote talenten weten te strikken!
#1 Johannes Hintersberger uit de opleiding van Bayern Munchen
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/firehawk/GoT/sanmarinohinter.jpg
#2 Robin Kieft uit de opleiding van Ajax
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/firehawk/GoT/sanmarinokieft.jpg
Door deze 2 nieuwe spelers wil ik mijn persoonlijke doelstelling toch zetten op het halen van de playoffs.. we zullen zien :)

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
Robin Kieft is nogal eens afhankelijk per spel hoe goed hij is. Het spel wat ik nu speel begon ik bij feyenoord en na 3 jaar ben ik overgestapt naar schalke 04. Ben eigenlijk op het verkeerde moment op de aanbieding van schalke ingegaan omdat ik de 2de CL op rij kon pakken met feyenoord maar in de halve finale met een 6-0 stand in mijn voordeel (uit nog wel) tegen Inter verloren ze alsnog met 7-1 thuis 8)7 .

Heb iig een mooi team staan in 2009 met schalke:

aanvallers: Cavenghi, van Nistelrooij, Drogba en Ryan Babel als backup

Middelveld: Links Lionel Morgan (worldclass winger dit keer _/-\o_ ), midden Diego , Le tallec en van Bommel, rechts een aankomend talent Markus Fink :) Subliem in de vrije trap.

verdediging: Links Placente, midden Stuart Austin (engels talent), Mabizele _/-\o_ en rechts de door Milan uitgespuugde Spadaro (doet het erg goed)

Doelman: Howard en Oliver wessels (19 jaar en international >:) )

normale 4-4-2 formatie met 4 man naast elkaar op het middelveld werkt uitstekend.

volgens mij was het 2006 toen ik verhuisde naar schalke ze stonden 14de. In de laatste 6 wedstrijden kwam ik nog net uit op een 7de plaats die recht gaf op inter toto voetbal en wat resulteerde in UEFA cup die ik ook maar even besloot te winnen. Daar na is het ieder jaar raak in de CL (3 op rij) en voor de rest in de duitse competitie ook elk jaar de beker etc.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• twitt
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:40
Oh dit is echt mooi!
Mijn moeder kwam wat dozen brengen die nog bij haar op zolder lagen. Wat denk je? De originele Championship manager 1. ( gekocht in Engeland in 1991?) toen nog van Domark Games.

Ik heb hem nog niet gedraaid op mijn huidige computer, maar ik denk toch dat ik hem weer eens ga spelen.

Ik denk aan Gary Lineker, John Barnes, Don Hutchison, Chris Bart Williams, Ryan Giggs (HEEEEEL jong!!!)

Dat was een mooie tijd :)

Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500

• Zamorano
  • Niet online
Tr!gger schreef op 22 september 2004 @ 16:50:
Robin Kieft is nogal eens afhankelijk per spel hoe goed hij is. Het spel wat ik nu speel begon ik bij feyenoord en na 3 jaar ben ik overgestapt naar schalke 04. Ben eigenlijk op het verkeerde moment op de aanbieding van schalke ingegaan omdat ik de 2de CL op rij kon pakken met feyenoord maar in de halve finale met een 6-0 stand in mijn voordeel (uit nog wel) tegen Inter verloren ze alsnog met 7-1 thuis 8)7 .

Heb iig een mooi team staan in 2009 met schalke:

aanvallers: Cavenghi, van Nistelrooij, Drogba en Ryan Babel als backup

Middelveld: Links Lionel Morgan (worldclass winger dit keer _/-\o_ ), midden Diego , Le tallec en van Bommel, rechts een aankomend talent Markus Fink :) Subliem in de vrije trap.

verdediging: Links Placente, midden Stuart Austin (engels talent), Mabizele _/-\o_ en rechts de door Milan uitgespuugde Spadaro (doet het erg goed)

Doelman: Howard en Oliver wessels (19 jaar en international >:) )

normale 4-4-2 formatie met 4 man naast elkaar op het middelveld werkt uitstekend.

volgens mij was het 2006 toen ik verhuisde naar schalke ze stonden 14de. In de laatste 6 wedstrijden kwam ik nog net uit op een 7de plaats die recht gaf op inter toto voetbal en wat resulteerde in UEFA cup die ik ook maar even besloot te winnen. Daar na is het ieder jaar raak in de CL (3 op rij) en voor de rest in de duitse competitie ook elk jaar de beker etc.
Hehe maar 1 Duitser in de basis bij Schalke, dat doen ze nu zelfs nog niet.
Ik vind talenten halen wel heel erg leuk maar ik probeer toch een beetje spelers uit het land waar ik train te halen.

• Vos

Vos

AFCA

Heeujjjjj er zit weer leven in dit topic ja :p

Op moment van schrijven ben ik bezig met een MP game met De Graafschap, kameraad van me is Groningen. Heb niet zoveel zin in veel schrijven, dus hier komen de screenies + beetje tekst ;)

In het eerste seizoen promoveerde ik met ± 7 punten voorsprong. Het 2e seizoen ere divisie werd ik 3e op doelsaldo van NEC. Ik plaatste mij dus indirect voor de CL na winst op Litex in de voorronde CL op doelsaldo. In de poule speelde ik thuis gelijk tegen Kiev, won uit (!!) bij Real, won uit bij Monaco, won thuis van Monaco, verloor uit bij Kiev, gelijk thuis tegen Real. Ik eindigde als 2e in de poule waarin ik Real Sociedad tegenkwam. Thuis speelde ik 2-2 en uit 1-1. Eruit op doelsaldo dus :(.

In dit seizoen zit ik met Porto, Maribor en Panathinaikos in de poule. Eerste wedstrijd uit tegen Porto 3-3 gespeeld (3-0 voor ik). Tweede wedstrijd thuis 3-0 gewonnen van Maribor.

Aankopen dit seizoen:
Zlaten heb ik dit seizoen gekocht voor 425k :D Ajax bood hem aan mij aan omdat ik hem shortlisted had. Voor dat geld wilde ik hem nog wel overnemen :p. Echter heb ik weer een talentje op het oog ;) dus dan gaat Zlatan denk ik weer de markt op :p.
Verder heb ik Zonneveld gekocht die via PSG bij Ajax terecht was gekomen en hier niet meer gewenst was. Na hem eerst een jaar gehuurd te hebben heb ik hem voor maar 1,2M gekocht.
Verder een talent van Utrecht overgenomen en verder niks.
Na de winterstop komt er nog een jonge F RLC en een jonge GK.

Landmarks:

Afbeeldingslocatie: http://vos-clan.gamepoint.net/cm/cm-got-landmarks.jpg

Mijn huidige squad, varierend van 16 tot 31, gemiddeld 21,46 jaar oud :p

Afbeeldingslocatie: http://vos-clan.gamepoint.net/cm/cm-got-squad.jpg

Mijn financien:

Afbeeldingslocatie: http://vos-clan.gamepoint.net/cm/cm-got-finances.jpg

Speler uit eigen jeugd:

Afbeeldingslocatie: http://vos-clan.gamepoint.net/cm/cm-got-eigen_jeugd.jpg

Eén van mijn grote talenten (een regen):

Afbeeldingslocatie: http://vos-clan.gamepoint.net/cm/cm-got-talent.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Vos op 22-09-2004 23:33 ]

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Zo, mijn seizoen met Ajax is goed begonnen! Nog maar net begonnen, dus grotendeels de basisformatie in stand gehouden.

We begonnen het seizoen met de strijd om de JC schaal tegen PSV. Hier kwam de tekortkoming van CMsorted al aan het licht, want op doel stond Rob van Dijk, DaMarcus Beasley was nergens te bekennen en Who the F*ck is Jefferson Farfan? Ennuh, Sibon :?

Oftewel het werd een walkover voor mij, 4-1 einduitslag met doelpunten voor Bastürk, Sonck, Boukhari, Mitea en John de Jong. Enige reden om optimistisch te zijn over dit resultaat was het goede spel van Bastürk, wat hij beloond zag met een doelpunt en een 9.

De volgende wedstrijd was meteen een kraker: Voorronde Champions League tegen Anderlecht. Ik begon in dezelfde opstelling als tegen PSV; met Lobont op doel, Trabelsi, Van Buyten, Heitinga en Maxwell achterin. Op het middenveld Sneijder, Van der Vaart, Galasek en Bastürk en voorin Sonck en Boukhari. Om een lang verhaal kort te maken, ik speelde thuis en de einduitslag was 7-0. Bastürk de gevierde man met 3 doelpunten, maar Lobont de echte held door veelvuldig wereldreddingen te verrichten.

De return lijkt me een formaliteit, ik heb zin om aan de competitie te beginnen!

De zoektocht voor een spits naast Sonck blijft doorgaan, alhoewel Mitea en Boukhari redelijk meedoen. Ik zoek alleen nog een fysiek sterke "target-man" en heb daar Jude Emeka Ugali voor op het oog, uit de serie C.

• Zamorano
  • Niet online
Topic komt wel weer helemaal tot leven, heeft dat iets te maken met het gegeven dat de Demo van FM2005 binnenkort uitkomt en dat iedereen alweer zin krijgt om te spelen?

Ik ben ook weer lekker verder gegaan met mijn gerenoveerde Real.
Gaat erg goed, ik ben na 4 wedstrijden in de CL al gekwalificeerd voor de volgende ronde.
RMA - Werder Bremen 4-0
Wisla Krakow - RMA 0-2
RMA - Ajax 3-0
Ajax - RMA 1-3

Owen is topscorer in de CL met 9 doelpunten (we hebben ook CL-voorronde gespeeld).

In de competitie heb ik alleen de 2e wedstrijd verloren, uit bij Villarreal met 2-1, daarna heb ik een degelijk uit-tactiek gemaakt en ging het beter. De rest heb ik gewonnen, na 12 wedstrijden dus 33 punten en een positief doelsaldo van 29-6.

Basisopstelling in een soort 4-2-4 waarbij de wingers en spitsen veel lopen en van positie kunnen wisselen:

GK: Casillas
DC's: Samuel - Helguera
RB: Salgado
LB: Del Horno
DMC's: Mascherano - Júlio Baptista
AML: Reyes
AMR: Zamorano (heb mezelf voor de grap aangemaakt maar zoek nog een betere)
FC's: Raul - Owen

Op de bank nog een aantal aardige spelers:
Nuno Valente, Solari, Beckham, Morientes, Trashorras, Pablo Ibañez en Woodgate.

Ik heb nog nooit zo'n degelijke competitiestart gehad, ookal is t met een topteam met veel geld. 7 doelpunten tegen in 18 officiele (incl. beker) wedstrijden vind ik erg mooi voor een aanvallend ingesteld team.
Sherlock schreef op 23 september 2004 @ 08:36:
Zo, mijn seizoen met Ajax is goed begonnen! Nog maar net begonnen, dus grotendeels de basisformatie in stand gehouden.

We begonnen het seizoen met de strijd om de JC schaal tegen PSV. Hier kwam de tekortkoming van CMsorted al aan het licht, want op doel stond Rob van Dijk, DaMarcus Beasley was nergens te bekennen en Who the F*ck is Jefferson Farfan? Ennuh, Sibon :?

...........
Ja Beasley zit gewoon niet in de database standaard geloof ik, jammer dat CM Sorted dat soort dingen vergeet. Ik zal vanavond ns kijken of de Calcio update 'm wel heeft toegevoegd.
Jefferson Farfán is een groot talent die gewoon bij PSV speelt hoor.

• Sherlock

Sherlock

No Shit

ZAMoRANo schreef op 23 september 2004 @ 09:56:Ja Beasley zit gewoon niet in de database standaard geloof ik, jammer dat CM Sorted dat soort dingen vergeet. Ik zal vanavond ns kijken of de Calcio update 'm wel heeft toegevoegd.
Jefferson Farfán is een groot talent die gewoon bij PSV speelt hoor.
Oeps, het wordt iets te letterlijk genomen! Ik bedoelde dus dat de CMsorted update ook deze speler niet heeft meegenomen in het spel! (Sorry voor de verwarring)

• Zamorano
  • Niet online
LOL, ja vond t al een beetje vreemd. :+

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

De Beta van FM2005 staat volgens op de site.. die uiteraard weer zo overbelast is dat er niets te zien is :(

• Zamorano
  • Niet online
Beta Demo idd.

Ik zit al de hele dag af en toe te kijken of ie er staat. Ik ben nu wel aan 't downloaden maar het gaat niet heel vlot.

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:50
Hier een snellere link als het goed is ;)
http://paver.e-dentify.nl...anager_2005_Beta_Demo.exe

• Zamorano
  • Niet online
Ah thnx, die had ik binnen een halve minuut binnen. :)
Straks even spelen als ik thuis kom.

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Mensen, mensen.. er is nieuws.. San Marino is een klein beetje op z'n kop gezet want.. er is promotie behaald!!
Na 7 wedstrijden stonden we nog stijf onderaan, maar vanaf dat moment ging het in een stijgende lijn.. met de winterstop (in de winterstop zelf heb ik de ervaren rot Torricelli gehaald) stond ik al 8e en ik eindigde 4e, een playoffspot, en dus was mijn persoonlijke doelstelling al gehaald, maar er was meer! De playoffs zijn we zelfs ongeslagen doorgekomen en nu staat ons komend seizoen de uitdaging in de Serie C/1 te wachten, dit gaat echt niet makkelijk worden.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/firehawk/GoT/sanmarinopromotie.jpg
Het succes kwam vooral door 1 man, een man die de bal er werkelijk inblaast.. alles wat ie aanraakte veranderde in goud.. jawel, ik heb het over dat Nederlandse talent, ik heb het over Robin Kieft.. het screenshot zegt genoeg.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/firehawk/GoT/sanmarinokiefteind.jpg
Tot de volgende update maar weer :Y)

• Zamorano
  • Niet online
JohnnyBravo schreef op 25 september 2004 @ 14:36:
Mensen, mensen.. er is nieuws.. San Marino is een klein beetje op z'n kop gezet want.. er is promotie behaald!!
Na 7 wedstrijden stonden we nog stijf onderaan, maar vanaf dat moment ging het in een stijgende lijn.. met de winterstop (in de winterstop zelf heb ik de ervaren rot Torricelli gehaald) stond ik al 8e en ik eindigde 4e, een playoffspot, en dus was mijn persoonlijke doelstelling al gehaald, maar er was meer! De playoffs zijn we zelfs ongeslagen doorgekomen en nu staat ons komend seizoen de uitdaging in de Serie C/1 te wachten, dit gaat echt niet makkelijk worden.
[afbeelding]
Het succes kwam vooral door 1 man, een man die de bal er werkelijk inblaast.. alles wat ie aanraakte veranderde in goud.. jawel, ik heb het over dat Nederlandse talent, ik heb het over Robin Kieft.. het screenshot zegt genoeg.
[afbeelding]
Tot de volgende update maar weer :Y)
Hehe ja leuk met San Marino idd. Welke tactiek speel je, nogsteeds 4-3-3?
Ben benieuwd of en wanneer je de Serie A haalt. :)

Ik heb m'n 1e seizoen erop zitten en het ging veel makkelijker dan ik had gedacht.
Halverwege maart had ik al de competitie en de beker gewonnen en net heb ik in de CL finale AC Milan verslagen.

Was wel een moeilijke wedstrijd trouwens, na 90 minuten was het 0-0 met kansen over en weer. Maar in de 1e helft van de verlenging wisten we eindelijk de kansjes te benutten en werd het alsnog 2-0. :7

In mn 1e jaar dus meteen de treble gewonnen, ik denk dat ik nog 2 seizoenen maximaal blijf en dan een klein clubje uit ga zoeken in een 3e divisie ofzo. :9
Ik ga iig nog wat leuke spelers kopen in de zomer.

Verwijderd

Ik ben nu maar eens begonnen in de 3e divisie Engeland, Sparta was niet zo leuk meer na 10 seizoenen :P
Hull City is de gelukkige geworden, en ik ben in het eerste seizoen meteen tot de League Cup Final gekomen, jammer genoeg met 1-4 verloren van Newcastle ;(
Ik sta ook in de halve finale van de FA Cup, daarin moet ik tegen Charlton.
De Vans Trophy staan we in de finale.
Ik heb al wat leuke resultaten behaald tegen Premier League clubs, zoals 6-2 tegen Liverpool, 4-0 tegen Aston Villa, 2-1 van Manchester United, en 1-0 van Chelsea :9
Na 32 wedstrijden in de competitie staat de teller op 135 doelpunten 8)7 Ik ga waarschijnlijk de 200 niet halen, ik hoop toch wel rond de 185 uit te komen :)
Toch leuk zo'n spits, 65 goals na 45 wedstrijden :*) en eentje met met 39 uit 40 en eentje met 51 uit 44!!
16 punten voor met 3 wedstrijden minder gespeeld, na 32 wedstrijden :)

Verwijderd

Hey jongens, ik heb een hele domme vraag :P
Hoe kan ik met de demo in godsnaam verder klikken naar de volgende dag?

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 17:08:
Hey jongens, ik heb een hele domme vraag :P
Hoe kan ik met de demo in godsnaam verder klikken naar de volgende dag?
er staat ergens continue?
en anders druk je gewoon spatiebalk

• Zamorano
  • Niet online
Dat geldt ook voor de FM2005 demo, ik vermoed dat je die bedoelt.
En daar is een apart topic voor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 16:20:
Ik ben nu maar eens begonnen in de 3e divisie Engeland, Sparta was niet zo leuk meer na 10 seizoenen :P
Hull City is de gelukkige geworden, en ik ben in het eerste seizoen meteen tot de League Cup Final gekomen, jammer genoeg met 1-4 verloren van Newcastle ;(
Ik sta ook in de halve finale van de FA Cup, daarin moet ik tegen Charlton.
De Vans Trophy staan we in de finale.
Ik heb al wat leuke resultaten behaald tegen Premier League clubs, zoals 6-2 tegen Liverpool, 4-0 tegen Aston Villa, 2-1 van Manchester United, en 1-0 van Chelsea :9
Na 32 wedstrijden in de competitie staat de teller op 135 doelpunten 8)7 Ik ga waarschijnlijk de 200 niet halen, ik hoop toch wel rond de 185 uit te komen :)
Toch leuk zo'n spits, 65 goals na 45 wedstrijden :*) en eentje met met 39 uit 40 en eentje met 51 uit 44!!
16 punten voor met 3 wedstrijden minder gespeeld, na 32 wedstrijden :)
Opschepper ;)

• Vos

Vos

AFCA

foutje

[ Voor 100% gewijzigd door Vos op 30-09-2004 18:57 ]

• Vos

Vos

AFCA

ff weer korte samenvatting van mijn story @ De Graafschap, een mp game met een kameraad van me.

Seizoen 2003/2004:
- Eerste divisie: Kampioen met ± 7 punten voorsprong.
- Beker: 1e ronde Cambuur 6-0, 2e ronde Fortuna 2-0, 3e ronde Ajax res. 5-0, 4e ronde Telstar 1-1 (eruit op penals)
- Aankopen: Kasper Schmeichel, Buelvas (Colombiaan, FRC, 14 jaar, 22 doelpunten 1e jaar), Bertelsen, Marquinhos (Corinthians), Lennon, Simon Francis, Mohammed Abdellaoui (broer van ;) ) en Hélder Barbosa.
- Verkocht: Ter Avest (Roda JC)

Seizoen 2004/2005:
- Ere-divisie: 3e plaats (NEC op doelsaldo 3e)
- Beker: 3e ronde PSV 2-0, 4e ronde Vitesse 5-1, QF Twente 3-1, SF Den-Bosch 2-1, Finale Feyenoord 1-2
- Aankopen: Niedermeier (talent Bayern), Gaede (Gladbach), Kakalov (litex), Cerci (niet door jeugs systeem gekomen :D danku), Gatzky (Stuttgart), Júnior (Cruzeiro)
- Verkocht: Wouter Jansen (Groningen), Berendsen (Heracles), Dijkeman (Heracles), Van Velsen (Heracles), Valeev (Arsenal Kiev), en nog zooitje op free weg.

Seizoen 2005/2006:
- Ere-divisie: kampioen, ole!
- Champions-League: voorronde Litex thuis 2-0, Litex uit 4-2, op doelsaldo door.
In een poule met Kiev, Real Madrid en Monaco eindigde ik als 2e. Tweede ronde tegen Real Sociedad. Thuis 2-2 en uit 1-1, op away goals eruit.
- Beker: 3e ronde Go Ahead 3-1, 4e ronde PSV 0-0 (op penals door), QF Top Oss 5-1, SF Heracles 2-0, Finale MVV 3-0
- Aankopen: Roncatto, Carlos (talent Santos), Campbell (15 jr Dundee Utd.), Ferreira (Cruzeiro, mijn nieuwe Ronaldo :p), Andy O'Neill (16 jr. Rangers), Irfan (Galatasaray), Ré (Newell's), Raúl Gutiérrez (Blooming), Pol Strand (Lillestrom)
- Verkocht: een hele zooi op free transfer

Seizoen 2006/2007:
- Ere-divisie: kampioen
- Champions-League: Groep H met Porto, Maribor en Panathinaikos. Op papier een groep die ik moet doorkomen. In de werkelijkheid echter niet. Na slechte resultaten sta ik met nog 1 match te gaan 3e met dus zicht op UEFA cup. Ik moet uit tegen Maribor. Na 7 minuten sta ik al 1-0 achter. Ik voelde hem al aankomen, dit gaat niet goed komen. Na 93 minuten sta ik 2-0 achter en vind Zonneveld het nog nodig om een penal te veroorzaken. Eindstand 3-0. Eindstand poule 4e op doelsaldo :(. Wat een drama was dit.
- Beker: 3e ronde Telstar 2-0, 4e ronde Emmen 6-0, QF AZ 6-0, SF PSV 1-3
- Aankopen: Zonneveld (Ajax), Ibrahimovic (Ajax), Kok (jeugd Utrecht), Cardoso (Atletico Paranaense), Frijters (Heracles NL U21 keeper), Abuda (Juventus SP), Bruno (Atletico Paranaense), Hooiveld (Cambuur)
- Verkocht: Schulp (VVV), Ré (Racing), Marquinhos (Atletico Mineiro), Wevers (VVV)

Seizoen 2007/2008: (huidige seizoen)
Ere-divisie: Op het moment sta ik 2e achter PSV met 1 punt achter na 15 wedstrijden. Heb net de onderlinge confrontatie met PSV met 1-3 verloren. Robben dé man met 3 goals.
Champions-League: Groep C met Real Madrid, Dortmund en Litex. Eerste pot Dortmund thuis 2-2. Litex uit 3-1 verloren. Real uit 4-2 gewonnen! Real thuis 3-2 gewonnen. Uit Dortmund 5-2 gewonnen! Sta nu 1 punt voor op Real en Litex en moet nog thuis tegen Litex. Ben nog niet zeker van plaatsing en met Litex weet je nooit of je wint (angstgegner Todorov).
Beker: 3e ronde Volendam 2-0
Aankopen: Eliakwu (Inter, top stats, voelt zich alleen niet thuis nu), Schreuder (WillemII, talent)
Verkocht: Ibrahimovic (Parma)

Huidige opstelling:
GK: Schmeichel, 20 jr, 2 caps
DR: Francis, 22 jr, England U21
DL: Bertelsen, 23 jr, 8 caps, 3 goals
DC: Zonneveld, 27 jr
DC: Hans de Haan, eigen jeugd, 18 jr, Holland U21
MR: Lennon, 20 jr, 11 U21 caps, opgeroepen voor UK squad
ML: Roncatto, 21 jr, 7 U21 caps, 7 goals
DMC: Campbell, 17 jr, 5 caps voor Schotland
AMC: Cerci, 20 jaar, 18 U21 caps, 9 goals
SC: Kakalov, 23 jr, 7 caps, 1 goal
SC: Ferreira, 19 jr, 1 cap voor Brazilie)

Jeugd is de toekomst:
Mijn aankopen zijn veelal erg jonge spelers en ook veel regens (re-generated players). Dus als namen niet bekend voor komen of niet in het spel zitten zijn het regens. Veel aankopen die ik doe zijn 15/16/17 jaar en laat ik groeien in het 2e.

Mijn oudste speler is Zonneveld met 27 jaar. Het is soms wel te merken dat ik ervaring mis, misschien toch eens een rots in de branding gooien achterin die de jeugd kan aansturen :). Want soms loopt de verdediging echt te stuntelen.

Damn, is wel verhaaltje geworden :p nu nog hopen dat iemand het leest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja wordt heus wel gelezen, leuk verhaal hoor. :p
Leuk te zien dat je een redelijk aantal seizoenen met een relatief klein team hebt gespeeld en het gewoon goed blijft doen.

Veel jeugdspelers halen en ze dan zelf opleiden is idd erg leuk, ik ben nu een nieuwe game begonnen met Zamora (Spaanse 3e divisie) en ik heb heel erg weinig geld. Wel een jong talent weten te halen voor 28000 euro en Tarik Oulida op een Free Transfer.

Maar mijn AMC; Juan Ignacio is echt een goed spelertje, 25 jaar en erg all-round, erg goede pass, goede finish, snelheid en teamwork.
Hij heeft na 9 duels in de competitie 18 doelpunten en 7 assists staan. (av.rat=9,22!)

Mijn centrale spits Aiert heeft er 11 gescoord en 10 assists achter zijn naam, ook niet slecht dus.

Promoveren gaat een eitje worden; 9 wedstrijden, 25 punten en een doelsaldo van 38-6. :)
Ik blijf lekker bij m'n 4-2-3-1 opstelling voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Campione! Campione!
Haha, ik heb het geflikt hoor, San Marino is kampioen van de Serie C1 geworden, toch wel aardig verrassend. Na 7 wedstrijden was ik nog ongeslagen (ondanks dat Rossi gestopt is op 41-jarige leeftijd en ik dus een nieuwe sluitpost aan moest schaffen), toen er een lichtelijke ramp uitbrak. Robin Kieft raakte zeer ernstig geblesseerd en 10 maanden uit de roulatie. Toen kwamen er langdurige blessures voor captain Colonnese, talent Hintersberger en basisspelers Lauro & Fortini bij, waardoor ik noodgedwongen de transfermarkt opmoest.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/firehawk/GoT/sanmarinoinjuries.jpg
Na lang zoeken en veel contracten uitgedeeld te hebben tekende een zeer aardige spits van Real Madrid B: Sergio Sestelo. Verder kwam ook talent Giampiero Zecchin over op huurbasis van Bari. Dit bleken twee gouden moves te zijn, want zij gingen het elftal leiden. Zecchin met schitterende rushes, afstandschoten en vrije trappen en Sestelo nam de rol van Kieft als afmaker prima over en werd topscorer van de Serie C. :D Tot op het eind toe bleef het echter megaclose, omdat ik zo rond de winterstop weer eens punten begon te verliezen. Als iemand een spannendere competitieuitslag dan deze gehad heeft, mag ie het melden :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/firehawk/GoT/sanmarinocampione.jpg
Nu dus de Serie B, tja.. wat kan ik verwachten? Eigenlijk vrijwel niets, ik zal goed moeten zoeken op de transfermarkt en mijn 2 goede scouts moeten laten zoeken op jeugdige talenten, anders kan ik het dit seizoen zowiezo wel schudden. De doelstelling is, net zoals hij dat al in de Serie C1 was, om degradatie te ontlopen. Ik ben ook uit de rode cijfers en heb zowaar iets te besteden :) Opvallendste ploeg in de Serie B: Lazio Roma.. het echte werk is begonnen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Niet online
Je doet het echt klasse, petje af. Ik had niet verwacht dat je dat meteen zou halen, ga zo door! Zelf moet ik eigenlijk even van de FM2005 afstappen en weer een leuke uitdaging aangaan... Een Schots ploegje uit de eerste divisie (nl. equivalent, weet de naam zo niet) naar de ere brengen en dan kampioen worden, dat is wel een uitdaging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa ik zit nu in mijn 2e seizoen met Hull, lekker in de 2e divisie Engeland na het 1e seizoen te hebben gewonnen met 131 punten uit 46 wedstrijden (43 gewonnen, 2 gelijk, 1 verloren) en 199 doelpunten 8)7 Nu sta ik na 9 wedstrijden bovenaan in de 2e divisie met 25 punten (8 gewonnen, 1 gelijk) en 46 doelpunten *leuk*

O ja trouwens in de voorbereiding Charlton verslagen met 6-0 :) Dit seizoen ook al weer een 11-0, een 7-0 en een 8-1, en de Community Shield met 5-0 van Arsenal gewonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Met Hull Arsenal verslaan met 5-0 !? vast...

zeker met alle oskarssontjes uit het spel?? of 'cheat' tactiek? anders onmogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
199 doelpunten uit 46 wedstrijden is sowiezo niet te doen zonder, laten we zeggen "bepaalde" tactieken te gebruiken.

Ik moet toegeven dat ik ook een opkomende aanvallende middenvelder gebruik, of dat nou cheaten is, tja je kan het ook een zwakte in de AI van het spel noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Mario Felgueiras in de goal, Oskarsson juist ja, Janssen en Kieft, voor de rest niks. Tactiek, euh 4 verdedigers op rij, 1 DMC, 3 middenvelders op rij waarvan de centrale pijl naar AMC positie en 2 spitsen..
Misschien enigszins een domme vraag...welke 'cheat' tactiek? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Met de cheat tactiek wordt de zgn. Diablo tactiek bedoeld: bij deze tactiek wordt de centrale middenvelder vrijgelaten en kan op die manier heel veel doelpunten scoren. Oskarsson is een speler die op deze manier ongelooflijk veel goals kan maken, daarom wordt het door velen als "cheat" tactiek beschouwd.

Ik had zelf voor ik de Diablo tactiek kende al zo'n tactiek gebouwd, gelukkig waren er wel wat verschillen dus durf ik deze nog wel te gebruiken.

Ik ben weer verder gegaan met mijn Ajax spel, en het gaat vrij aardig.

De return tegen Anderlecht voor kwalificatie voor de CL was zoals verwacht een formaliteit: 3-0 overwinning. In de poule zat ik met Arsenal, Lyon en CSKA Moskou. Moet dus wel te doen zijn om minimaal tweede te worden!

De eerste wedstrijd was uit tegen CSKA, en die werd met 2-0 verloren. Waarom weet ik nog steeds niet, maar het niet afmaken van de kansen (met name Bastürk) werd dus genadeloos afgestraft! De volgende wedstrijd kwam Arsenal op bezoek, en dat werd een echte wedstrijd: einduitslag 4-4. Waarbij Henry weer eens liet zien dat hij best goed kan voetballen :(

Derde wedstrijd uit naar Lyon, dit werd een prachtige 5-1 overwinning, waardoor ik ineens weer wat meer zicht had op een plaats in de volgende ronde. De wedstrijd daarna kwam Lyon op bezoek in de ArenA, en dat werd een heerlijk avondje voor ze: 1-3. Met nog twee wedstrijden te gaan stond ik 3 punten achter op Lyon...

Thuis tegen CSKA moest er dus gewonnen worden, en dat gebeurde ook. Het was wel moeizaam, maar dat doet er niet toe. Arsenal had van Lyon gewonnen, dus we hadden allebei 7 punten, en Arsenal had er 11. De laatste wedstrijden waren Arsenal - Ajax en CSKA - Lyon, dus ik moest eigenlijk gewoon winnen van Arsenal, omdat het onderling resultaat in mijn voordeel is.

Ik stond binnen 10 minuten al met 1-0 achter, aangezien meneer Henry het nodig vond om zijn kwaliteiten te laten zien. Gelukkig maakte Pienaar snel gelijk, zodat de spanning in de wedstrijd bleef. Ondertussen was CSKA op een onverwachte 1-0 voorsprong gekomen, waardoor ik ineens een punt voorsprong had op Lyon! De rust werd bereikt met een 1-1 stand bij Arsenal - Ajax en een 3-1 stand bij CSKA - Lyon! Het leek er dus op dat ik de tweede ronde zou gaan halen!

In de tweede helft nam Arsenal snel een 2-1 voorsprong, gelukkig bleef de stand bij CSKA ongewijzigd. In de laatste vijf minuten van de tweede helft werd het echter alsnog omgegooid: John O'Brien zorgde voor de 2-2 en Mauro Rosales zorgde zelfs voor de 2-3! CSKA had er zin in en liep uit naar 5-1, en zo haalde ik de tweede ronde!

In de winterstop heb ik mij versterkt met een aantal spelers, de belangrijkste zijn Robinho ( _/-\o_ ) (aflopend contract, terwijl Lazio en AS Roma ook een contract hadden aangeboden!), Evandro Roncatto (5 miljoen), Lopes (aflopend contract bij Palmeiras B) en Martin Wiig.

Gedurende de rest van het jaar zullen er nog heel wat spelers volgen, bekende namen: Sunday Oliseh, Lionel Morgan en Adaílton.

In de winterstop heb ik een aantal spelers verkocht: Nigel de Jong (was bankzitter) ging naar Malaga, Wesley Sneijder (ook bankzitter) naar Real Madrid en Van der Vaart naar AC Milan. (Basisspeler, maar 20 miljoen wilde ik niet mislopen, en Gamst Pedersen deed het altijd goed als vervanger.)

De tweede helft van de competitie aardig begonnen met een 10-0 overwinning uit bij De Graafschap (Robinho 3x, Roncatto 2x, Bastürk 3x, Rosales 1x, Kristjansson 1x) :X

Nu is het wachten op de volgende uitdaging: de tweestrijd met Inter Milan.

disclaimer:
nee, het is niet moeilijk met Ajax, maar wel leuk. Ik heb de "echte" cheat players (oskarsson, de la cuesta en todorov) uit het spel gehaald, maar als mijn scout met Gamst Pedersen en Kristjansson aan komt zetten dan haal ik ze wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja speel ik nou die 'cheat-techniek' of niet? :P Oskarsson staat iig wel op de MC positie, maar die maakte niet de meeste goals, dat was Janssen, met een ongelooflijk aantal van 86 in 62 wedstrijden 8)7 en Kieft maakte er iets van 65, Oskarsson had er 72..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 20:11:
Ja speel ik nou die 'cheat-techniek' of niet? :P Oskarsson staat iig wel op de MC positie, maar die maakte niet de meeste goals, dat was Janssen, met een ongelooflijk aantal van 86 in 62 wedstrijden 8)7 en Kieft maakte er iets van 65, Oskarsson had er 72..
Ja daar speel je mee :). Kan je ook wel enigzins begrijpen denk ik met zulke uitslagen en zoveel doelpunten per speler :).

Oskarrson is een speler met echt geen spectaculaire waardes maar haalt altijd erg hoge averages (9+ is niks) en scoort enorm easy.

In mp games spreken we altijd af dat we bepaalde spelers niet gaan kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Nog maar eens een update over mijn eerste seizoen met Ajax.

De competitie is een eitje, ik heb na 30 wedstrijden 2 keer gelijkgespeeld en één keer verloren. Alhoewel PSV veel bleef winnen was het gat al snel 12 punten, wat het heel lang is gebleven. De uitwedstrijd in de 28e competitieronde tegen PSV was dus "beslissend" voor de titel, en vreemd genoeg heeft PSV geen moment de indruk gewekt dat ze graag wilden winnen. Het werd 2-0 voor mij, maar het had net zo goed 5-0 kunnen zijn als met name Bastürk de kansen afgemaakt had. Het gat was dus 15 punten met nog 5 wedstrijden te gaan, en toen PSV de volgende wedstrijd tegen RKC verloor was het al beslist.

De CL was een stukje lastiger, de tweede ronde werd tegen Inter geloot, de eerste wedstrijd was uit in Milaan. Het werd een fiasco: 4-0 voor Inter, en Toldo die de drie kansen die ik kreeg ook nog eens uit zijn goal ramde :(

De thuiswedstrijd was dus niet zo belangrijk meer, alhoewel Roncatto er voor zorgde dat het nog wel ergens op leek, door de 1-0 en de 2-0 voor zijn rekening te nemen. Vieri zorgde er 10 minuten voor tijd dat alle eventuele spanning verdween, en Morantes maakte er in de laatste minuut nog 3-1 van. Einde oefening dus, helaas.

Volgend seizoen gaan we met goede moed verder; er komen weer een aantal nieuwelingen bij. Ik wil een 4-3-3 systeem gaan spelen, en ongeveer in de volgende opstelling:
GK: Stekelenburg (Lobont)
DL: Maxwell (O'Brien)
DR: Trabelsi (Grygera)
DC(L): Escudé (Heitinga)
DC(R): Adaílton (Van Buyten)
ML: Gamst Pedersen (O'Brien, Morantes)
MR: Morantes (Lennon, Dudu Cearense)
DMC: Oliseh (Galásek, O'Brien)
FLC: William (Roncatto)
FRC: Agahowa (Rosales)
SC: Robinho (Sonck, Kristjansson)

William komt transfervrij over van Santos, en Dudu Cearense is al gekomen van Vitoria. Allebei Braziliaans jeugdinternational, dus de verwachtingen zijn redelijk hoog.

Ik ben erg benieuwd wat ik daar mee kan bereiken, maar de verdediging blijft het zorgenkindje ben ik bang. Escudé mist nogal wat snelheid, terwijl Trabelsi verdedigend ook nog eens een steekje laat vallen...

Over Oskarsson: Hij heeft juist wel spectaculaire waardes, en precies in de belangrijke velden; vooral de fysieke eigenschappen. De rest is een stuk minder, maar dat is blijkbaar niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Volgens mij gebruiken veel mensen die met Ajax spelen O'Brien niet of wel? Hij is wel onderschat vind ik. Bij mij doet hij het altijd uitstekend.

@Sherlock
Die FLC, William, die ken ik zo niet. Maar Roncatto lijkt mij de man voor die positie. Of laat je hem nog even rijpen? Ik weet niet in welk jaar je zit..?

En over Oskarsson, fysiek is hij erg sterk ja. Zijn mentale kant gaat, hoge workrate, teamwork, off the ball, determination, bravery en agression. Echter zijn technische kant is absoluut niet spectaculair.

[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 08-10-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Vos schreef op 08 oktober 2004 @ 14:14:
Volgens mij gebruiken veel mensen die met Ajax spelen O'Brien niet of wel? Hij is wel onderschat vind ik. Bij mij doet hij het altijd uitstekend.

@Sherlock
Die FLC, William, die ken ik zo niet. Maar Roncatto lijkt mij de man voor die positie. Of laat je hem nog even rijpen? Ik weet niet in welk jaar je zit..?
O'Brien heeft bijna heel het seizoen gespeeld als DMC (met Galásek begonnen) en dat doet hij uitstekend. Zijn afstandsschoten zijn echter dramatisch, en als ik 4-3-3 ga spelen dan moet ik een DMC hebben die van afstand kan scoren. Oliseh is zo'n type.

William ziet er beter uit dan Roncatto, als ik puur op zijn stats af ga. Maar het kan best zo zijn dat ik Roncatto in de basis zet en William als backup gebruik. Dat mogen ze zelf uitvechten :) Ik zit trouwens nu nog in mijn eerste seizoen, dat is dus 2004. William komt in de zomerstop, dus dan begin ik in 2004-2005 met die opstelling.

Overigens kende ik William ook niet, ook niet uit vorige spellen ofzo. Misschien dat hij er door de CMSorted update ingezet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Misschien wel ja, zal vanavond eens kijken of ik hem erin heb.

Mijn DMC's missen ook veel lange schoten, ik heb het maar uit gevinkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 08-10-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die William waar jullie het nu over hebben is dat diegene die van de zomer bij PSV en NEC op stage was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ja, dat is hem. Ik ben benieuwd of hij het waar kan maken, hij heeft nu de laatste twee wedstrijden van de vorige competitie meegedaan en deed dat naar behoren. Niet bijzonder goed, maar zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Zo, het nieuwe seizoen is begonnen! Waar zal ik eens beginnen? Grygera naar Chelsea? Boukhari naar Vitesse? Yakubu naar Roda? O'Brien naar Spurs? Escudé naar Lyon?

Mwah, ik heb een flink aantal spelers verkocht afgelopen zomer, eens flink opruiming gehouden en plaats gemaakt voor nieuwe aankopen :)

Zowel Maxwell als Trabelsi werden begeerd door Bayern München, en op Trabelsi werd zelfs een bod van 11 miljoen uitgebracht. Vond ik wel goed, dus Trabelsi in bespreking met Bayern. Raakt hij op de training geblesseerd: 8 maanden uitgeschakeld :(
Dus ik zit zonder rechtsback en ik krijg er niet eens geld voor! Gelukkig kon ik voor 5 miljoen Daniel overnemen van Bahia, die het seizoen dan maar als basisspeler ingaat. Omdat Grygera ook al weg is en Deportivo Heitinga wil hebben ga ik op zoek naar een stand-in voor Daniel. Dit wordt Kewullah Conteh, met de jonge Jeferson voor in de reserves.

Gelukkig had ik Maxwell nog wel, en ook in hem is Bayern München geinteresseerd. Het komt echter niet tot een bod, waardoor het er op lijkt dat Maxwell gewoon blijft. Als stand-in voor Maxwell wordt Daniel Florea (Shaktar) aangetrokken, aangezien ik verder heel weinig linksbacks heb, en John O'Brien verkocht gaat worden aan Spurs (9 miljoen, + 2 miljoen bij 10 interlands!)

Ondertussen is het me gelukt om André Luis los te weken bij Santos, nadat eerdere boden van 16 miljoen waren geweigerd, werd de spelers ongelukkig omdat het bod werd geweigerd. Het volgende bod van 7,5 miljoen werd meteen geaccepteerd. Dus ik heb een snelle, sterke centrale verdediger, die ook nog eens tweebenig is.

Mijn opstelling ziet er nu als volgt uit:
GK: Stekelenburg (Lobont)
DL: Maxwell (Florea)
DR: Daniel (Heitinga, Conteh)
DCL: André Luis (Di Cesare)
DCR: Adaílton (Kompany)
ML: Gamst Pedersen (Morgan)
MR: Lennon (Morantes)
DMC: Oliseh (Galásek)
FLC: William (Evandro Roncatto)
FRC: Aghahowa (Rosales, Cerci)
SC: Robinho (Kristjansson, Wiig)

William doet het in de eerste paar wedstrijden best goed (3 keer gescoord in 4 wedstrijden), en omdat Roncatto 6 maanden "out" is geweest vanwege een blessure valt deze nu af en toe in. Tot nu toe zonder op te vallen.

De Olympische Spelen zorgeden er wel voor dat mijn halve team (de brazilianen en de nederlanders) weg was, dus kregen de reserves meteen een kans om zich te bewijzen.

Tegen PSV voor de JC schaal ging dat net aan: 2-1 winst in de tweede verlenging, doelpunten Kristjansson en Cerci.

RKC uit en Cambuur thuis ging een stukje makkelijker: dat werd 0-3 en 5-0, met een fantastische goal van Oliseh van 40 meter.

* Sherlock is verslaafd aan een computerspelletje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dit is je 2e seizoen he?

Ik start cm ook ff, ff weer update geven, het is goed nieuws voor De Graafschap fans ;)

Ik was geeindigd met mijn verhaal bij het seizoen 2007/2008, waarin ik 15 matches gespeeld had in de competitie met 1 punt achter op PSV.
In de CL stond ik voor mijn laatste confrontatie met Litex. Voor de beker had ik Volendam verslagen in de 3e ronde met 2-0.

De laatste CL pot tegen Litex was erop of eronder. Ik had genoeg aan gelijk spel voor een 2e positie als Real won van Dortmund. Real won idd van Dortmund. Ik speelde 0-0 gelijk in een partij waarin ik toch echt veel sterker was. Weer 2e ronde CL dus, tegen.....Inter. Aiiii, altijd lastig.

De 4e ronde beker moest ik uit tegen NEC, ik creerde meer kansen en zag dit beloond worden in een 3-1 overwinning. MoM Kakalov.
De QF beker moest ik thuis tegen PSV. Ik had het beste van het spel en won uiteindelijk met 3-1, Kezman mistte nog een penal met voor hun de kans op de 2-2.

De 2e ronde confrontatie voor de CL tegen Inter. Ik met mijn ploegie voor 50.036 man in Giuseppe Meazza deed de grond daar trillen. In de 3e minuut scoort mijn DMC Campbell de 0-1! Euforie!! Wat gebeurt hier? Dik 20 minuten later tikt Kakalov de 0-2 binnen. Gaat er hier een wonder gebeuren? ;) Inter kreeg ook kansen maar verzuimde te scoren. Via Campbell en Cerci loop ik uit naar 0-4. Onder aanvoering van Emre kan de aanval Recoba (later Vieri), Kallon en Martins niets uithalen. Ga ik dan eindelijk de 2e ronde CL overleven?
2 Week later staat de return op het programma. In een uitverkochte 'de Vijverberg' win ik de pot met 3-2. Daag Inter. Welkom De Graafschap.

Na een meevaller komt altijd een tegenvaller. De halve finale beker staat op het programma 4 dagen na de CL overwinning op Inter. Uit tegen RBC, een eerste divisionist. Dat moet toch makkelijk haalbaar zijn. Niet dus.
Net tegen de rust aan scoor ik 0-1. Ik mis erg veel kansen en geef veel weg. Het was echt zo'n pot waarbij je weet dat het erg moeilijk gaat worden. In de 56e minuut scoort Sammy Youssouf de 1-1. De klok tikt door, de kansen vliegen RBC om de oren. Ik scoor niet...zelfs niet in de verlenging. Penalties.
RBC is mij meester in de penalties serie. Ze winnen de serie met 4-2.

De loting voor de CL is inmiddels geweest. Er is weer een Italiaanse ploeg uit de koker gerold. Juventus. Weer de eerste wedstrijd uit, in Delle Alpi voor 37.608 gekke Italianen. We gaan de rust in met 0-0, kansjes over en weer, maar ik heb het overwicht. Dan in de 47e minuut scoort Ferreira, mijn 19 jarig super talentje uit Brazilie. 3 Minuten later scoort Cerci de 0-2. Gaat het weer gebeuren? Jazeker. Via Kakalov en Cerci win ik weer met 4-0 uit tegen een topclub. Weer zal de thuiswedstrijd een formaliteit zijn. Thuis win ik met 3-1. Daag Oude Dame.

Wie is de volgende die mij mag proberen te stoppen....Arsenal, BATE of ManU. Het wordt ManU met RvN. Weer mag ik eerst uit, nu voor bijna 60.000 Engelsen. Via mijn 6 voudig 18 jarige Schots international Campbell kom ik op 0-1. Ferreira maakt de 0-2. RvN en Anelka missen de kansen of Schmeichel is ze de baas. Ik ruik de finale. De thuis wedstrijd is voor Georgi Kakalov. Met 2 goals in de eerste helft beslist hij de pot en geeft ManU zich over. De Graafschap staat in de finale!!

Owja, de competitie loopt ook nog he....

PSV en ik laten her en der punten enkele punten liggen....na 2 gelijke spelen en 2 verliezen op rij van PSV ben ik ze echter kwijt. Door een sterke slot serie van mij, uit winst Feyenoord, uit winst NEC, uit winst VVV (nr.6) en thuis winst PSV is de buit binnen. 34 Pld, 26 won, 6 Drn, 2 Lst. Nu op voor de dubbel!!

Arsenal won de halve finale finale tegen BATE en kreeg daarin pas haar eerste tegendoelpunt! De gehele poule wedstrijden en verder hadden ze niks tegen gehad. *slik*.
Ik mocht aantreden in het Brondby Stadion te Brondby voor 31.739 man. De in topvorm verkerende Ferreira liet zijn allerbeste spel zien. Al in de 6e minuut schoot hij de eerste kans binnen. Tien minuten later stond het al 0-2. Arsenal keek enkel toe en kon niets uitrichten. De blessure van Vieira kwam mij niet slecht uit ;). Kakalov tekende voor rust voor de 0-3 en in de 2e helft maakte Ferreira zijn 3e treffer. 0-4. Sweet.

Al met al een raar seizoen met op het eind echt topspel van mijn ploeg. Had ik het in het begin nog erg moeilijk op het Europese niveau, nu lukte alles.

Mijn stadion wordt weer met 3450 plaatsen uitgebreid. Heb ik er straks een kleine 16.000 :D.

Seizoen 2008/2009

De Supercup heb ik met 4-3 gewonnen van Groningen (speelt mijn kameraad mee). Door een zilveren goal in de 95e minuut won ik :p.
In de comp. 1 pot gespeeld, Heerenveen was uit met 2-6 de zwakkere. Mijn kameraad won met Grunn van Sparta met 9-3, kan nog gek seizoen worden....

[ Voor 166% gewijzigd door Vos op 12-10-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Als jullie multiplayer games doen, doen jullie dat dan via internet, of via een thuisnetwerk? Ik zou het wel eens met mijn broertje willen spelen, maar ik ben eigenlijk bang dat dat veel te langzaam gaat. (Woon nl. niet meer thuis)

@Vos: het is inderdaad mijn tweede seizoen. In de CL thuis tegen Chelsea een thriller gespeeld met Cudicini in de hoofdrol, hij hield echt alles tegen. Behalve de laatste in de 3e minuut van de blessuretijd: eindstand 2-1 :) Uit tegen Diname Kiev is altijd lastig, en dat was het dit keer ook. Ik stond al na 6 minuten met 1-0 achter door een doelpunt van Diogo Rincon, waarna Kristjansson de stand weer gelijk trok. Vervolgens schoot Lennon de 1-2 binnen en leek de zege nabij. Diogo Rincon zorgde er echter 4 minuten voor tijd voor dat de punten gedeeld werden, en als Stekelenburg in de laatste minuut niet zo'n wereldredding had gemaakt had ik nog verloren ook. Maar goed, thuis gewonnen en uit gelijk, meestal ga je dan wel door, nu wacht de dubbele confrontatie met Olympique Marseille. Daar valt de tweede ronde waarschijnlijk al veilig te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik speel via internet. Wel beiden dezelfde provider en snelle abo (Cistron maxx). Loopt super.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste